[a / b / c / d / e / f / g / gif / h / hr / k / m / o / p / s / t / u / v / vg / vm / vmg / vr / vrpg / vst / w / wg] [i / ic] [r9k / s4s / vip] [cm / hm / lgbt / y] [3 / aco / adv / an / bant / biz / cgl / ck / co / diy / fa / fit / gd / hc / his / int / jp / lit / mlp / mu / n / news / out / po / pol / pw / qst / sci / soc / sp / tg / toy / trv / tv / vp / vt / wsg / wsr / x / xs] [Settings] [Search] [Mobile] [Home]
Board
Settings Mobile Home
/int/ - International

Thread archived.
You cannot reply anymore.

[Advertise on 4chan]

File: polska.jpg (794 KB, 1600x1219)
794 KB JPG
Norsk-polsk vennskapsutgave

Wydanie przyjaźni norwesko-polskiej

Daniel er trådens lys og vil alltid være velkommen til å breve her

Forrige:
>>223786742
>>223786742
>>223786742
>>
spør daniel om barndommen hans
ble han vodltatt av onkelen sin eller faren sin?? hmmm en må jo bare lure
>>
I forrige tråd var det mye slemmebreving
>>
>tenk å bli født inn i en normal familie og likevel ender du opp i tråden uten skole uten lappen uten jobb hvor den eneste du kan bæsje på er en utlending som uironisk lider av flere psykiske lidelser XD du er et vandrende megmeg
å nei jeg gråter i det misnte så blir jeg ikke saksøvt og volfdtatt av faren min som liten gutt looool
>>
spør daniel om forholdet til hans far?? saksørdt for å være polens mest hjerneskada ubrukelige sønn???? spør hva tanta og fetteren tenker om hans??? de tenker han er MONGO drep deg selv daniel duer MONGO
>>
>>223806751
Cześć xd
>>
>>223806751
HAHAHA
SELV GUTTER SOM BLIR RÆVPULT AV FAREN BLIR MINDRE TAPER ENN DEG KURT
>>
>>223806728
daniel = ikke hatt venner siden han var 6 år gammel
blir mobbet på jobben sin siden han stinker autisme og venneløs taper drep deg selv kompis
>>
han ble voldtatt i ræva av faren og onkelen sin og alle stefedre som kom inn i hjemmet til den polske hore moren sin han er rape gutt loool
>>
File: 1786269071036377.jpg (104 KB, 1220x842)
104 KB JPG
>>223806771
>t.
>>
Nå tror jeg det holder.
>>
>>223806669
>must toonekurg
>>
>>
spør kurt hvordan han har skuffet alle som har kjent ham gjentatte ganger
>>
>>223806771
cope and seethe daniel
du er en venneløs mongo
ingen like deg
>>
Lembas?
>>
>>223806904
hvem liker deg egentlig? utenom alkissvennene dine som låner penger (som du egentlig ikke har) fra deg?
>>
>>223806888
samma det vel
>>
har tråden glemt henning?
>>
>>223806926
uh oh jeg ble eid
>>
>>223806956
HOLD KJEFT
DU ER ET NULL
>>
File: 1786376992980920.jpg (88 KB, 978x1024)
88 KB JPG
daniel hvorfor er du sånn her om meg????? hva har jeg gjort deg egentlig???? er du som startet den krigen her??? jeg trodde vi var venner????
>>
>>223806950
Det er ikke moro å henningbreve nå som han er død.
>>
>>223806950
Han ble minnehullet som kong kobra jfs.
>>
>>223806984
dds DIN PSYKOPATISKE HORE
du skriver masse dritt om meg og ønsker meg død for å så spørre hvorfor jeg svarer slik som jeg gjør??? jeg begynner å forstå hvorfor du feilet kveldsskole
>>
>>223807058
vi som pleide å vare kompiser??? hva har jeg jort deg egentlig??? du skriver slemme ting om meg hele tiden
>>
>>223807058
er ikke min feil at faren din hater deg, moren din hater deg, tanten din hater deg, fetteren din hater deg og at du blir mobbet på jobb????? hvorfor blir jeg blandet inn i dette????
>>
daniel rørket ræva til bestefaren sin for å ha tak over hodet. men egentlig så gjorde han det pga. fetisjen hans er å tørke ræva til gamle folk han elsker bæsjen til gamle syke menn han er gammelmannshomo
>>
daniel rørket ræva til bestefaren sin for å ha tak over hodet. men egentlig så gjorde han det pga. fetisjen hans er å tørke ræva til gamle folk han elsker bæsjen til gamle syke menn han er gammelmannshomo han elsker bæsjen til gamle menn
>>
>>223806669
henlo i got a question frens, what nordic country it's seen as the root/origin of nordic ppl and culture? my first assumption would be either denmark or norway right? cuy sweden is called the retarded norway, finland is mixed with asians has its own more kind of separated culture from the rest of nordics etc and the rest nordic countries have been just migration ports so not quite the root place we looking for. i wonder whats the better nordic place to live aka less immgrants and gay laws norway or denmark? mmmmhhhhh
>>
viste dere at daniel tørket ræva til bestefaren sin for et sted å bo??? herregud for en desperat type han elsker bæsj og gamle menn

spør dnaile om barndommen hans han ble vboldtat av faren eller onkelen sin han er e
>>
>>223807244
I am a masturbator
>>
daniewl elsker å tørke ræva til gamle menn for da for han tak over hodet han er bæsjevasker til gamle menn han er dassvasker til gamlemenn allle hater han tanta hater han moren hater hat faren hater han alle hater han han er polens største taper ingen venner ingen dame osv for en LOSER
>>
du er kjedelig tom
ingen her er interessert i å kjenne historien min så mye som deg :(
>>
>>223806669
snill
>>
>>223807244
This isn’t 2012 anymore bro all scandi countries are filled to the brim with Africans and Arabs and the number is only increasing every year
>>
>>223807244
All countries have gay and retarded laws and are full of immigrants, also fuck off we're full
>>
>>223807320
trodde vi var venner :/ hvorfor er du sånn her mot meg?
>>
hei
>>
har andre tråder også 5 forskjellig bipolare mongoer som bærdsjebrever i tråden hver eneste dag eller er det bare norgetråden
>>
ÅÅÅÅÅÅ FY FLÅBBE JEG, JJEG FØKKING KOMMER JEG KOMMER TIL Å SPRUTE MASSE SÆDD ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ
>>
JEG OG DANIEL VAR GODE VENNER FØR HAN KJØPTE ET HALLOWEEN SPILL VI KUNNE SPILLE PÅ HALLOWEEN FOR EN GOD VENN DANIEL ER
MEN NÅ HATER HAN MEG LPUTSELIG
>>
>>223807591
hvordan kunne dette skje
det forblir et mysterium
>>
>>223807540
statusoppdatering?
>>
>>223807611
om du går litt inn i deg selv daniel
så forstår du kanskje selv at du er den sLEMME her og jeg bare er et offer av din mobbing :( er veedlgi lei meg
>>
kunne ønske daniel var snill mot meg igjen men han bare ber meg drepe meg selv og at jeg arvet lav iq av faren min :/ jaja kanskje i et annet liv får jeg en ny polsk venn som ikke hater meg og ber meg ta selvmord hele tiden
>>
Fy flåbbe, Tom har klikka helt.
>>
daniel har skrevet masse stygge ting til meg selv om det ikke er jeg som har brevet deg og jeg tilgir hanb men han hater meg :/ jeg er bare en norsk liten mongo som bæsjer på fliser og jobber 30 prosent i uka :/ daniel har sant jeg er en LOSER vær så nill bare drep meg
>>
>>223807548
Jeg vet at nederlenderne har en, tror også Sverigetråden sliter med en skikkelig mongoautist, men jeg føler at mtp antall brevere så har vi litt for mange fåvæ
>>
>>223807692
JEG HETER KURT
og jeg savner min gode gamle venn daniel som kjøpte halloween spill til meg omg som var en grei venn mot meg men nå HATER han meg
>>
Fy faen jeg sprute masse sæd over hele tråden, jeg bare bekalger
>>
File: 1785943998387758.jpg (654 KB, 1919x1079)
654 KB JPG
savner de gode tidene hvor daniel ikke hatet meg men han hater meg bare pga. han skrevet det ikke var min personlige vlog og jeg hater meg selv for å ødelegge vennskapet mitt med daniel han var en god venn som jobber hardt for penga og kjpte halloween spill som vi kunnne spillle åp halloween
>>
>>223807822
KAN IKKE DU BARE SKRIVE DET TIL MEG PÅ DISCORD ISTEDENFOR Å BÆSJE PÅ MEG RETT FORAN ALLE ANDRE AUTISTER I TRÅDEN FOR Å SÅ ROLLESPILLE ET OFFER
>>
daniel daniel jeg kan drømme og når jeg drømmer så dørmmer jeg om deg
Hva har jeg blitt?
Min kjæreste venn
Alle jeg kjenner forsvinner
Til slutt
>>
noen i tråden er venner på diskård
>>
File: 1786127170491741.png (1.04 MB, 1024x724)
1.04 MB PNG
>>223807870
du slettet meg på discord :/ og jeg tilgir deg :/ trodde vi var gode venner men du sier at jeg taper og at faren min er taper og at jeg arvet taper genene hans og du har kanskje rett :& kanskje beg bare burde drepe meg selv ingen liker meg alle hater meg jeg jobber bare 40 prosent stilling og er norges største taper håper tråden bare gjør narr av meg til jeg tar selvmord jeg fortjener det
>>
Hvem faen er Daniel?
>>
>>223807885
jeg la ut brukernavnet mitt minst 50 ganger
ble også kontaktet av noen homser nylig fordi jeg (?, godt mulig det var noen andre som prøvde å trolle meg XD) brevet det helt tilfeldigvis på noen homsenettside i fylla
>>
>>223807904
jeg jobber 0% fordi jobb er for hanreier
>>
danielll. daniel... han pleide å være min gode venn men så hater han meg og håper jeg tar selvmord kankje jeg gjøre det siden ingen liker meg ofreldrene mine bare syntes jeg er en stor byrde som snylter på de og jeg bæsjer på fliser og jeg drikker wodka og spiser piller jeg er bare en ekkel narkoman som alle hater ingen liker meg jeg fortjener ikke å leve daniel har helt rett jeg er en ekkel taper som ingen liker jeg ser ut som et troll og goppfører meg som et troll hååper jeg dør og daniel synger

https://www.youtube.com/watch?v=PMAB3r6EjcM

håper daniel synger denne på begravelsen min også ender det hele med en stor bæsj på graven min det fortjener jeg jeg er en dårlig kompis daniel kjøtpe halloween spill til meg og han som vi kunne spille på halloween og han rpøvde ganke topp det gikk ikke alltid så bra men aknskje det var min feil siden jeg lå langt bak med cs kanskje beg bare suger i lol og suger idet virkelige liv jeg suger i jobben min jeg suger som sønn og jeg suger som alt håper jeg dør i morgen finn ut av det kompis . daniel hadde rett faren min hater meg mammaen min hater meg jeg er bare en patetisk liten slimål alle hater meg jeg har ingen venner ingen liker meg jeg er bare en diagnose monster som bare naver og suger suger suger i alt jeg er patetisk danil hadde rett vær så så snill gjør daniel til deres mester han hadde rett tom erik akak kurt er bare en mongo fra drammen jeg er verre enn henning ingen tliker meg jahr ingent venner alle hater meg fyf faen for en stygg taper jeg er bare bæsjer ogtisser på fliser og er LOSER fyf aen alle hater meg og ikke minst daniel hater meg og det ofrtjener jeg daniel drep meg er du snill jeg er bare en mongo som jobber 30 prosent iu ka
>>
>>223807279
go to /x/ and search srg and become a God between goys
>>223807368
sad, is it stopping any soon? maybe some influence from poland in that regard would be good the problem is gayrmany letting evryone pass still... iceland and greenland are still safe rigth? tho full of neo liberals rtards ready to adopt allah abdul ahmed abubakar ngoy and the rest of the gang
>>223807510
>fuck off we full
why would i want to live there? if u ever experienced the amazing weather of mexico or most of the america coutries u would never go back to norway? the problem here? non white ppl and even the few that are white most if not all are full of goys, violent that is goys. it was just an historical question btw
>>
>>223807929
er folk som troller deg og later som de er meg og du skriver dritt i dråden om meg etterpå men det går bare jeg fortjener det jeg er bare en stor taper har aldir sex har ingen ordentlgie vnner bare folk som utnytter meg jeg fortjener ingenting bra i livet håper jeg dør håper jeg drikker for mye dworek og tar for mye xanac og aldri våkner ingen jeg det ofjrtner jeg jeg er bare en mongo og dårlig venn jeg fortjener ikke halloween spill på halloween alle hater meg ingen liker meg mamma hater meg pappa hater meg nav hater meg sjefen hater meg er er bare en stor dum DUST!!!!! håper jeg dør i morgen jeg fortjener det
>>
>>223808036
ingen her ville trollet meg
folk her er snille
>>
tom erik eller kurt som han egenltlig heter (MEG) som bor i drammen burde bare hoppe ut i drammenselva eller ta overdose på xanax og vitaminbjørner på drammen pizza og grill og tipper ingen kommer til å sanve meg der heller jeg bare bare søppel en ekte avviker jen mongo en venneløs taoer ingen liker meg du hadde helt rett daniel jegt skal strømme at jeg gir opp dere fortjener å se en patetisk mann ta slutten på det han kaller et "Liv" fy faen for et ekkelt menneske jeg er ingen liker meg jeg fortjener ingenting jeg fortjener ikke å bli banket på top selv om jeg spiller bare jeg fortjener bare en ekte illaoi gank i det virlkelige liv hvor noen slenger tentankler på meg og dreper meg jeg er norges største taper bare tapere jobbber på sfo og jobber så liten stilling som meg jeg fortjener all dritt osm kommer min vei det er det samme om folk later som de er meg jeg fortjener all dritt slening jeg får min vei jeg er bare en ekkel taper. dfu har helt rett daniel jeg burde henge meg selv. jeg suger. ingen liker meg. jeg ser ut som en dust. jeg er en dust. hater livet mitt. men jeg fortjener det. jeg er en ekkel taper

https://www.youtube.com/watch?v=Are2FK_P3xY&list=RDAre2FK_P3xY&start_radio=1

jeg eri kke redd for å dø men vil helst ikke det men je fortjener det
>>
[spoiler]>>223808057
Jeg er ikke snill, jeg hater homser og polakker, men mest av alt hater jeg malta
>>
>>223808095
ikke gjør det tom erik du er trådens legende, drammens stjerne
>>
selvo om jeg har masse skjermskkudd som beviser at det ikke rer meg osm prater dirtt å sofjrtner jeg all dritt som kommer min vei kan du ikke bare gjøre narr av meg og le av meg helet iden daniel skriv om hvor ekkel jeg er skriv om hvor stygg jeg er fortell om hvordan jeg bæsjet på flisene på badet mitt og hvordan jeg er en ekkel dworek alkis jeg fortjener å dø alle hater meg ingen liker meg ingen vil gi meg the sex jeg burde bare død ødødødødødødød
>>
>>223808120
nei du hater meg og skriver dritt om meg hele tiden trodde vi var venner men du syntes bare jeg er en ekkel alkis med lav iq som jeg har arvnet fra faren min siden han er ufør håper jeg blir bombet av russland alle hater meg jeg fortjener ikke å leve jeg er bare en ekkel nav mongho som får penger av foeldrene mine siden de syntes jeg er tangerud mongo jeg er bare en taper som suger blod og penger ut av de som er glad i meg( IGEN) og jeg håper jeg dør du hadde rett jeg trodde di var halloween venner men jeg burde bare drepe meg selv du hadde rett jeg er ekkel stygg en ekte avviker. selv om jeg ikke har skrevet noe dritt obrtsett fra i dag så blir jeg straffet ofr alt det stygge andre har skrevet og jeg fortjener det jeg åhpjer jeg libr drept av en gjeng med muslinger som ikke har fritidfsklubber eller jakker og jeg fortjener det jeg ikker er redd for å dø men jeg ønsker jeg dør gor det. ikke engang over internett klarer jeg å beholde på venner da alle hater meg tråden søk opp kurt fra drammen han jobber bare 40 prosent på sfo han er en ekkel taper som bæsjer på fliseene sine og drikker vodka hele tiden fy faen hater meg selv håper jeg dør daniel hadde rett jeg er verdens mest ekle menneske jeg er bare en stygg taper danile hadde rett
>>
dette er min siste melding i tråden håper du er fornøyd daniel du hadde rett jeg er verdens største taper jeg har lav iq ingen venner inven familie osm liker meg jeg jobber 40 prosent på sfi siden jeg er så tygg skadet og ekkel

vi vnsakkes på den adnre siden
>>
>>223808217
?????
>>
husker jeg prøvde å fortlle noe kult på discård men så ba daniel meg holde kjeft sidne det ikke var bloggen hans så bklokket han meg også har jeg ikke hørt fra ahn siden menb jeg fortjener det jeg er bare en ekkel taper håpr jeg dør av xanac overdsoe

håper du koser deg nå so mdu vet jeg snart er død daniel
>>
ta deg sammen tom
fy faen pst-glødere som lusker tråden må ha en fantastisk kveld når de ser deg skrive så mye dritt og ydmyke deg
>>
forlater tråden og livet nå bare så dyu vet det sp var høydepunktet i hverdagen min å skrive i chatten med deg og gutta men det er ikke ne greie i lviet mitt lenger og jeg fortjent edet ikke uansett ha et fint liv
>>
>>223808299
slutt å lat som du bryr deg du hater meg og du sier jeg har lav iq som jeg arvet fra fraren min siden han er naver jeg er naver jeg og jeg ewr bare en jævla soper du hadde helt rett jeg er en avviker en ekkel fitte jeg fortjenre ikke å ha noen kule gutter å chatte med fortjener bare å være alene
>>
>>223808344
du skrev mye styggere ting om meg
slutt å rollespille et offer kanskje
>>
>>223808356
komemr til å savne deg
>>
>>223808386
80 prosent av sytgge ting som blir skrevetr er ikke meg men du svarer de som om de var meg og sier jeg er mongo som ikke har ordentlig jobb og jobvbber 40 prosent og bæsjer på fliser og snylter på fereldrene mine men det går gfrei det har ingenting å si ditt jeg skal nå vi snakkes på den andre siden dette er siste brevet mitt her nå håper du er fornøyd
>>
Jeg har en kniv
>>
>>223808386
du kan bare legge meg til på discord
har samme brukernavn som før
>>
>>223808514
SOM OM JEG HUSKER DET DU VET JEG DRIKKER DWOREK HELE TIDEN OG DU VIL SIKKERT BARE MOBBE MEG UANSETT HÅPER JEG DØR I NATT
>>
>>223808586
jednaschizofrenia
>>
>>223808613
jeg foprtjneri kke å ha venner å prate med på nettet uansett jeg er bare en taper uten venner og familie som bryr seg om jmeg
>>
File: 0.png (2.93 MB, 1630x1502)
2.93 MB PNG
>>223808632
ditt liv ditt valg
liberalistene
>>
Nå var det litt mye gnåling her.
>>
>når du svarer et brev i den gamle tråden men alle har allerede gått videre til den neste
>>
kjørt på med alkoholisme de siste dagene
>>
>>223808975
selv på jobb? er noen karer på fabrikken hvor jeg er ansatt som er full 24-7 men får aldri sparken jeg lurer på hva hemmeligheten deres er
>>
>>223809017
jeg er sykemeldt
>>
Mårn
>>
hva i helvete er det som har skjedd med tråden
>>
>>223809254
jeg holdt ikke kneggerne sjakk en skakket stund og se hva som skjedde
>>
daniel og denne såkalte kurt er i sånn hemli kård hvor de diskuterer tråden mellom hverandre og skitzobrever?
>>
drikker pepsi max med smak af sitron
>>
>>223809307
>liten gruppe med mongoer/mindreårige som syns det er kjempemorsomt å ødelegge tråder med kryssbreving
mange slike tilfeller
>>
>>223809403
er du sprengt i hodet? han ville ha kontakt med meg og fikk brukernavnet mitt jeg er ikke i gruppesjatt med noen andre enn psykiateren min XD
>>
>>223809403
det er også en anon som konstant lekker tråden på jodel også er det anonser som dropper kanaleufemismer på lesdet jbsd
>>
>>223809450
>psykiateren min
jeg trodde du spøkelsede henne etter du fikk ki-konefu?
>>
>>223809487
kanskje, kanskje ikke du finner aldri ut
>>
Rar tråd
>>
Håper Daniel og Kurt krangler i hver eneste tråd i flere år sånn som Argentinaanon og Nassetaperanon gjorde.
>>
i fucking love storks so much brahs
>>
>>223810201
must toonekurg
>>
>>223810201
https://www.youtube.com/watch?v=ChPNVAZh-Do
>>
dubious little creature
>>
Mårn, nå må vi stå opp og gjøre oss klare til jobb og skole
>>
Spiller Jernrede: Tung tårnsimulator. Er faktisk kjempegøy.
>>
Sånn går no dagan
>>
Spiste potetgull full i senga igår og våknet opp med masse flak og smuler
>>
alvorlig runkekoma
>>
File: 1731266294960699.png (462 KB, 485x646)
462 KB PNG
>>223812328
liker du genserjenter?
>>
jaja
>>
File: confused.gif (1.66 MB, 320x180)
1.66 MB GIF
Voffår er det så mange Anonsener i tråden som har fått navn i det siste?
>>
>>223812810
De vil ha oppmerksomhet og er villige til å bli
>>
er det no godt å drikke på vinmonlopolet da
>>
File: 1768805840508920.png (101 KB, 791x389)
101 KB PNG
500g brunost til 40kr på Meny, gutta!!
>>
>>223813205
JA HERREGUD JAAAAA
>>
>>223807244
Vi blir alle minoriteter i eget land innen 2060, senest. Men Danmark har minst mongo lover generelt sett.
>>
>>223813549
Nei, jeg blir majoritet. ;)
>>
Husker spillet Hat med hovedkarakteren Ikke Viktig. Hvordan i faen var det spillet kontroversielt? Bør lage en Breivik-simulator om det er så enkelt å få oppmerksomhet.
>>
>>223813579
Izzatet du hele Norge?
>>
>>223813617
Hæ? Altså jeg snakker og skriver på norsk, av typen hedmarking og bokmål, ikke kebab.
>>
File: IMG_3005.jpg (603 KB, 1170x789)
603 KB JPG
>>
who is daniel? your resident schizo shitposter from poland or something? no clue what he's saying, I'm just judging by the use of all caps
>>
>>223813680
>Jai prata norge!
IZZATET!
>>
>>223813998
Han tar litt i, 05184 er innvandrere som
en helhet, ikke flyktninger. De fleste flyktninger de siste 4 årene har vært Ukrainere. Men som vi alle vet vil de bli kastet ut det nanosekundet krigen er iver, i motsetning til bruningene som får statsborgerskap så fort som mulig.
>>
File: IMG_3006.jpg (878 KB, 1170x1685)
878 KB JPG
>>
File: IMG_3007.jpg (609 KB, 1170x1231)
609 KB JPG
>>
File: IMG_3008.jpg (440 KB, 1170x1022)
440 KB JPG
>>223814558
>>
>>223814589
det finnes mange muslingfrisører, de kan gå der istedenfor og våge å utfordre utdaterte holdninger, jbsd
>>
>>223814589
frisører er i 95% av tilfellene enten
-homo
-kvinne
-musling

hvorfor går de ikke der istedenfor?
>>
>>223814576
>>223814558
Lurer på hva hen her syns om uttrykket "islam har rett om homofili".
>>
https://www.nrk.no/sorlandet/israels-organisasjon-utsett-for-haerverk-under-arendalsuka-1.17985531

Tråden fordømmer dette symbolske angrepet. Hvem enn som har gjort dette, er det tydelig at de er nasser i hjertet.
>>
>>223814931
Nasse Abdi, Abdul, Achmed, Abongo, Apipi og Anisa.
>>
>>223813549
Du får bli med å bli minoritet i annet land da :)
>>223814589
>Ble overrasket over hvor synlig og tilstedeværende gammeldags kristendom på Sørlandet
Det virker litt hyperbolsk at man liksom skal få det til å virke som om det liksom skal være overalt. Jeg har bodd en del på sørlandet, og selv om det er veldig tett med frikirker i visse områder, så er det veldig lite som blir presset ned halsen på noen.
>>223814931
Helt sikkert brunskjorter (rødfargede i dette tilfellet)
>>
>>223814783
De hadde sagt at nesten alle muslimer synes homofili er greit og at det bare er ekstremistene som ikke gjør det. Så hadde de sagt at du er rasist som ikke visste det, og at du stigmatiserer alle muslimer. Så hadde de kommet med eksempler på vold/hat mot homofile fra ikke-muslimske grupper.
>>
>>223815486
Dette, også hadde de i tillegg sagt at du ikke bryr deg om homofile du vil bare hate på homoer
>>
>>223810333
denne fuglen virker ganske mongo
>>
>>223815486
Da hadde jeg spurt om han hadde noen tall på dette.
>>
>>223815716
Knegg! Det hadde vært moro, han hadde blitt skjelven da. Bruker metodene deres mot dem
>>
kan heller spørre de hva forskjellen på en kristen nasse og en islamist er
>>
Fy faen her var det mange dårlige brev
>>
>>223816094
>Fy faen her var det mange dårlige brev

allepon9søstre... gondor kaller for hjelp!
>>
>>223816119
Brevet mitt var ikke en oppfordring til mer dårlig breving, mongo.
>>
File: Norway ethnicities.jpg (40 KB, 405x352)
40 KB JPG
>>223806669
>We're the biggest foreign ethnicity in Norway
Hvorfor det inntraff?
>>
>>223816119
KNEGG
>>
>>223816127
hvorfor brever du ikke et bra brev selv da, MONGO
>>
>>223816148
Svenskene dro hjem fordi nordmenn var rasistiske
>>
>>223816193
Hvis man ikke har noe bra brev å si så trenger man ikke si noe jbsd. Man MÅ ikke breve alle idiotiske ting som ramler inn i huet på en, vet du.
>>
>>223816217
9gger
>>
>>223816217
>Man MÅ ikke breve alle idiotiske ting som ramler inn i huet på en
det er her du tar feil
>>
>>223816271
Dette! Helt enig okc
>>
>>223809017
Jobbet på restaurant, en ganske fin en og de fleste kokkene var konstant dritings, gikk med en flaske i baklomma og surret rundt.
>>
>>223816148
LOTS of Poles come here to work as carpenters and such, they charge less than Norwegian carpenters, cause no trouble and generally have no desire to stay, so they're tolerated more than other immigrants.
>>
>>223816292
*hStesko-mot-okCsko-bump*
>>
>>223816325
>have no desire to stay,
Det der er jo en oversikt over folk som har innvandret, altså blitt værende. Hva faen tror du en immigrant egentlig er?
>>
File: daniel.jpg (23 KB, 480x360)
23 KB JPG
>>223816094
>sverigeanon forsvinner
>argentina-anon forsvinner
>beppa forsvinner
>nå dette
merkelig mønster du
>>
>>223816148
>0,81% somaliere
på ekte??
>>
>>223816364
til tross for at de bare utgjør 0,81% av befolkningen står de for 81% av kriminaliteten
>>
>>223816374
mer boller mer saft
mindre trangboddhet og utenforskap
>>
>>223816333
De bor her og jobber her i årevis, så de er i statistikken som innvandrere, men de har ikke statsborgerskap. De fleste har ikke noe ønske om å pensjonere seg i Norge liksom.
>>
>>223816395
Satt noen polakker utenfor og "gjemte" seg og drakk tysk importøl, tror det egentlig driver å restaurerer en fasade borti her kjeks
>>
>>223816395
Alle polakker hater Polen, til og med Daniel innrømmer jo det. Du er grenseløs naiv om du tror vi kan ta inn ubegrenset med folk fra Øst-Europa og bare tro at de frivillig drar hjem av seg selv.
>>
File: seinfeld.gif (613 KB, 295x221)
613 KB GIF
>>223816428
Orker ikke diskutere med mongoer fåvæ
>>
>>223816395
Du blander sesongarbeidere, som faktisk drar hjem til familiene sine, med faktiske innvandrere, som drasser med seg familiene sine hit. Som EU medlem trenger du bare bo i Norge i tre år før du blir norsk statsborger. Det er ene og alene kravet for å bli norsk statsborger hvis du kommer fra et EU-land. Du er faen meg naiv om du tror folk som drar med seg familiene sine hit sånn som litauere, polakker og ukrainere gjør, frivillig kommer til å dra hjem til drittlandsbyene sine der alle er korrupte og ingenting fungerer.
>>
>>223816428
polakker stakk jo uironisk tilbake når det ble dyrtid i norge
>>
>>223816469
Du som er mongo fåvæ
Se >>223816476

Er ingen som flytter hele familien sin hit om de ikke har planer om å bli permanent.
>>
>>223816354
KNEGG AV BILDE
>>
>>223816498
>polakker stakk jo uironisk tilbake
Det er jo den største innvandrergruppen i Norge, foran svenskene jo.

>når
Den gang da, hver gang når, mongo.
>>
>>223816524
noen stakk, noen ble
>>
>fengslene er fulle av østeuropeere
>polakker har tatt igjen svenskene som største innvandrergruppe, og ukrainere og litauere er hakk i hæl
>"dem er gode gutter de drar nok tilbake bare vi spør pent"
fy faen maltaanon har rett, jævla nisseland
>>
>>223816522
https://www.youtube.com/watch?v=Qw-12Yne4hM
>>
>>223816547
Dette, dette
>>
>>223816547
>Hun tror "vi" kommer til å spørre pent
Muslimpolitikerne kommer til å jage dem med kjepp og AKM, og de hvite partilederne vil smile og si "bra i BNP-nyta".
>>
Noe sånt som 41% av innsatte i norske fengsler er øst-europeere. Jbsd.
>>
>>223816586
Ukrainere ut, nordafrikanere og midtøstenfolk inn.
>>
File: 1000000352.jpg (68 KB, 680x680)
68 KB JPG
Klarte å sende noe sånt som "jeg og en jv diskuterte hvordan man bør kle seg" til en jente jeg liker når jeg var full. Måtte bare slette nummeret.
>>
>>223816871
Knegg, bra jobba Anonsen. Jeg har brukt ord som "breve" idvl, så jeg kjenner følelsen.
>>
>>223816871
i natt drømte jeg at jeg kysset en jente (mitt første kyss, i drøm og idvl)
>>
>>223817011
Har noen ganger møtt den perfekte jven i drømmer også bare forsvinner hun når jeg våkner :(
>>
>>223816871
kjeks, oof
>>
>>223817052
har det bare bra når jeg er i drømmeland... skulle ønske jeg kunne sove 24 timer i døgnet, men jeg må være våken i minst 16 timer før jeg blir trøtt nok til å såvne.
>>
File: 1784883754805713.gif (2.68 MB, 368x560)
2.68 MB GIF
>>223816871
>>
>>223816871
heldig anon som har mulighet å prate med jenter som ikke er mamma/søster/bestemor/psykiater/kommuneansatt!
>>
Fy faen her var det mange bra brev
>>
File: 1000000543.jpg (7 KB, 225x225)
7 KB JPG
>>223817081
Ikke bli for dypt involvert i dette tjommi. Jeg klardrømmer hver natt og er på eksotiske øyer, rare byer, snakker med masse folk, flyr jagerfly. Jeg kan tilogmed game i drømmene, er som helt vill VR der jeg flyr og kan sloss, det er skrekkspill der jeg må raide et hus også hvis jeg dør bare resetter jeg, flere nivåer. Har malt et kart over drømmeverdenene mine.
>>
>>223817212
Man drømmer 1/3 av livet så alle bør gjøre dette imo.
>>
>>223817212
Hvordan klardrømmer man?
>>
>>223817212
har prøvd å klardrømme i 15 år og får det aldri til
>>
>>223817288
Jeg vet ikke hva jeg skal si, men du må trene deg opp og til slutt kan du bare det, er som å sykle. Kan liksom stå på en skyskraper og se ut på noe som bilde relatert. Kan gå rundt og bare noobe rundt med folk, spise.. sexe. Ble på en måte klar over at jeg drømte så gjenkjente jeg hver gang. Er ikke alltid jeg er 100% klar, er flere nivåer, som at du er klar i en drøm, men du skjønner ikke at du drømmer. Om man vet man drømmer er det litt vanskeligere siden du bare har hodet til å skape en virkelighet. Sitte i en eng av gress, skape hus, skape byer! Er litt full så beklager entusiasmen her.
>>
For å svare på spørsmålet 88, så er et tips å sette alarmen på feks 0400, gå og drikke litt vann og legge seg igjen, du har fortsatt rolig hjernerytme og går fort inn i DeltaRem.
>>
File: IMG_8329.jpg (69 KB, 755x1058)
69 KB JPG
>>223815696
>>
>>223817401
>Er litt full
så tidlig eller så sent?
>>
hvis dere vil såve må dere telle pon9er i hodet
>>
Emment, er det ikke?
>>
God morgen gutta, åssen har dere det? Fette bra håper jeg?
>>
>>223817580
jeg har gått tur og handlet norgesglass og ser på dødsnotatblokken nå.
>>
>>223817052
Jeg har møtt den perfekte jenta idvl men hu var kanskje litt ung for meg
>>
>>223816607
for høyt testosteronnivå sammenlignet med norske gutter som ringer politi hver gang for å få saken sin henlagt
>>
File: pspu.png (402 KB, 993x662)
402 KB PNG
>>223817637
>>
>>223817551
teller sauer jeg
>>
>>223817736
Åja, så det er min feil at mennsker utvikla seg til å like unge fruktbare jenter i stede for gamle kjærringer i tjue åra? Vel beklager, ta meg med til mitt fangehull, jeg kommer frivillig
>>
Gud vil dømme dem alle, selv din egen mor.
>>
Hello Scandinavian vikings
I have a question about Norway, do you like the weather out there or a bit more sun would be nicer?
>>
>>223817869
>a bit more sun would be nicer?
What do you mean a bit more, the sun never sets this time of year.
>>
Gud, jeg skulle ønske klovnejenter var en ekte rase.

Hele huden deres hvit, klovnenesen er ekte, brystvortene og fitteleppene, også kjent som "klovnefitta", har forskjellige farger. Huden deres smaker sikkert morsomt.

Jeg ser for meg smaken av brystmelken deres, klemme på puppene og rumpa deres gjør at de lager en slags bærte-lyd. Se for deg å klemme rumpa til klovnekona ute i offentligheten og en høylytt "HOOONK" runger ut av henne, så alle ser på deg og skjønner hva du nettopp gjorde, og hun, sjenert, klemmer nesa di for å prøve å spille uskyldig.
>>
>>223817869
I fucking hate it, I'd move to the Canary Islands and never see snow or temperatures below 20 degrees ever again if I could.
>>223817982
Det har ikke vært midnattssol noe sted i Norge utenom Svalbard siden slutten av juli...
>>
>>223810333
when i was younger i wanted to walk up to one and pet it but my friends dissuaded me
fuck them
there's a nest on my street
>>
>>223816325
what about the toilets though?they dont clean themselves
>>
>>223818233
>Det har ikke vært midnattssol noe sted i Norge utenom Svalbard siden slutten av juli...
Jaja vi er ti dager inn i august det er fortsatt jævla lyst tjommi, solen er nede sånn 2-2,5 timer i løpet av natta.
>>
>>223817765
er det mange sauer i ditt liv?
>>
>>223818070
sex med pom9
>>
File: IMG_0328.jpg (473 KB, 1510x2015)
473 KB JPG
Bæreposer, ja. De graver seg inn i hånda.
>>
>>223818070
Dette med uironisk
>>
File: 1742409638492830s.png (59 KB, 238x212)
59 KB PNG
>>223818981
jeg triller alltid det jeg handler i handlevogn bort til bilen.
>>
>>223817149
knegg;)
>>
>>223819048
>jeg triller alltid det jeg handler i handlevogn bort til bilen.
dette er eneste grunn til å skaffe seg en kvegmobil fåvæ
>>
File: 202.jpg (215 KB, 735x920)
215 KB JPG
>>223818981
Ryggsekkbrødre bare fortsetter å vinne.
>>
>>223819096
fnis
>>
>>223819136
Dette
>>
>>223819136
Jeg prøver å bare handle en gang i uka så da blir varemengden for stor for ryggsekk.
>>
>>223819136
Brukte det før, men folk stirret alltid på meg og jeg ble redd
>>
GUTTA! Satt meg i bilen og slapp en så kraftig gørt at det duret skikkelig i setet.
>>
>>223819229
jeg har sånn liten vannsekk som er laga for vannslange til munn. den er mer diskret.
>>
>>223819294
Toyota?
>>
>>223819229
>redd for folk i støtes Norge de mest pysete og konfliktskye folka i verden
hva faen slags folk er det her inne? Breier meg alltid noe jævlig jeg og ser på alle som ikke er rasister som tapere og behandler dem deretter
>>
>>223819311
kamelrygg
>>
File: IMG_2975.jpg (151 KB, 1024x418)
151 KB JPG
Voldtekt i norsk fengsel?
>>
Jeg er for fet for et fuck
>>
File: IMG_2976.jpg (239 KB, 1066x519)
239 KB JPG
Tanker?
>>
>>223819370
>Voldtekt i norsk fengsel?
Neppe, neppe særlig mye vold blandt insatte heller. Er nok en del vold mot fengselsbetjenter da.
>>
Hva faen blir det til middag
>>
Ga båffen litt for mye mat tror jeg
>>
File: 1763464085052202.jpg (551 KB, 2892x4096)
551 KB JPG
>>223806669
>>223819618
>>223819823
>>
File: skada.png (1.88 MB, 1454x1072)
1.88 MB PNG
>>223819390
liker ikke å tenke på at vi dreper over 3 milliarder dyr hver dag for matproduksjon
liker hamburger
enkelt som
>>
>>223819936
dette! :D
>>
>>223819136
du går vel ikke med sånn millitærryggsekk til butta?
>>
>>223819936
Slutt å spise kjøtt
>>
File: IMG_3012.jpg (667 KB, 1170x1596)
667 KB JPG
>skriver på nynorsk
>studerer statsvitenskap
>er homo
>er innvandrer
KNEGG.
>>
Kan du altså holde opp å breve lesdet?

Hadde jeg vært interessert i det så hadde jeg vel for faen lusket lesdet på egenhånd.

Du trenger ikke drite ned hele tråden bare fordi DU ER EN FORBANNA LESDET HOMSE vel?
>>
>>223819981
Går bra. Må legge igjen ryggsekken ved inngangen til butikken.
>>
nesten litt morsomt å lese hvor virkelighetsfjerne folk er på lesdet fåvæ
>>
File: IMG_3013.jpg (514 KB, 1170x1178)
514 KB JPG
>>223820253
>>
>>223820159
Mange pon9 liker leddet breving
>>
>>223820424
>mlp homse
>elsker lesdet-breving
Fargelegg meg overrasket
>>
>>223818981
det finnes plasthåndtak du fester posene i så slipper du det der
>>
>>223820531
DU KOKER KLODEN
>>
>>223820109
>topp 1% kommentatorer
>>
>>223820516
Knegg ;)
>>
>>223820109
Sojamaxxer, testominimerer.
>>
I kveld skal jeg steke meg biffer og se på Ringdrotten: Ringens brurskap, utvida utgåve på det nye organisk lys-avgivende diode-fjernsynet mitt. Tanker?
>>
>>223820402
>Demokratiet er bra!
>NEI NEI NEI IKKE SÅNN!
>>
>>223820671
Drikke?
>>
>>223820109
hva kommer han der til å jobbe med
>>
Vurderer å kjøpe meg nytt pass selv om det andre ikke har gått ut ennå bare så jeg kan være med å breve.
Lukket ute av det gode selskap
>>
>>223820820
Jeg tenker: Øller.
>>
>>223820854
>statsvitenskap
>homo
>utlending bjuardser
>redditøt
Han skal nok inn i et eller annet ubrukelig departement og lage svada, eller kanskje bli sånn som livnærer seg på å lage rapporter om hvor rasistiske nordmenn er
>>
Husker jeg pleide å luske /b/ i gamle dager, type i 2008 frem til kanskje rundt 2010 da jeg begynte primært å luske andre brett. Tenkte å sjekke hvordan det var nå, er jo litterært bare porno jo. Når ble kanalen sånn som dette?
>>
File: 1786455030335943.mp4 (2.14 MB, 720x910)
2.14 MB
2.14 MB MP4
*entrer tråden*
>>
>>223820971
/b/ ble fullstendig ubrukelig rundt 2011, vet ikke hvorfor. Besøker aldri det brettet mer. Hang der daglig fra 2005 og utover, var alltid no gøyalt og originalt da.
>>
på dag to av tredagers fasten, kan spise igjen torsdag. litt sulten på kvelden men dagene går helt fint
min lengste faste var en uke, men det ble litt i lengste laget. tre dager er passe og du rekker ikke å bli dehydrert
>>
hvorfor gidder du faste, bare gå forbi kakedisken litt flere dager i uka liksom
>>
>>223820971
Stor takk til Trond Bie som lokket mindreårige meg dit.
>>
>>223821417
>mindreårige
Jeg er så glad for at jeg for lengst var myndig da jeg begynte å bruke internett fåvæ. Er jo ikke rart alle suserne er hjerneskada som ble utsatt for all hjerneråten på nett lenge før hjernene deres var ferdigutviklet.
>>
>>223821399
går automatisk forbi alle disker når man faster
>>
>>223821442
*da jeg begynte å bruke internett i stor skala
>>
>>223821466
også muskelvolummaxxedisken fåvæ
>>
File: 1784547224261845.jpg (53 KB, 320x240)
53 KB JPG
>>223820971
mine første besøk på kanalen var på /b/. var sommerhomse da jeg gikk på ungdomsskolen rundt 2008-2009 og turte bare gå der midt på natta fordi jeg trodde det var ulovlig å bruke kanalen
>>
>>
>>223821498
En kompis viste meg /b/ i biologitimen i 2007.
Har omtrent ikke vært en dag uten kanalen siden
>>
>>223821484
nå er det vel ganske godt bevist at fasting bevarer musklene bedre om man skal ned i vekt enn de vanlige diettene
>>
>>223821566
[Kilde Behøves]
>>
>>223821554
>>223821498
altså er dere litterære barn eller hva?
>>
>>223821525
Nå fikk jeg virkelig lyst til å kjøpe Mummitrollet-produkter....
>>
>>223821610
sliter du litt med leseforståelsen eller?
>>
>>223821689
gjør du?
i 2007 så hadde jeg egen leilighet, jobb og bil og dere gikk ikke engang på videregående

susere ut av tråden, dette her er en nettside for milleniumssprengere
>>
File: bebrfra.png (116 KB, 446x449)
116 KB PNG
>>223821689
>>
File: 4.jpg (23 KB, 1005x390)
23 KB JPG
>hvordan jeg ser det for meg når folk snakker om trening og kostholdsråd i tråden
>>
File: images (3).jpg (13 KB, 333x500)
13 KB JPG
>sliter du litt med leseforståelsen eller?
>>
>>223821787
knegg ;)
>>
File: 1784720585870255.png (150 KB, 483x470)
150 KB PNG
>>223821740
>>223821817
trengte ikke å bli så avfyrt da bestefar
min aldersgruppe er den største av de som bruker kanalen
>>
Wienerpølse på kok nå
>>
>>223821740
Det er jo flere zillenials her enn milleniumssprengere
T. Født i 1998, fant tråden i 2017 ved at sverigeanon brevet om den på r/norge.
>>
>>223820516
kjeks
>>
>>223821845
lettspiselig
>>
>>223821932
Ja. Mamma lager kylling til middag senere
>>
>>223821954
koselig
>>
>maltaanon har stått opp
og der kom tårene
>>
>>223822104
Vanskelig å sove når man gløder så kraftig som solen selv.
>>
>>223822104
>>223822150
Kjeks
>>
Den sukkerfrie iskaffeen til tine er jo mye bedre enn den vanlige. Den blir for mektig. Den verste av dem er definitivt den proteinrike, den er nesten udrikkelig. Den grønne brasileiroen er også ganske god.

Den rosa og den blå som de selger på rema 1000 er altfor søte og er kun bra som avføringsmiddel. Starbucks sin er god men for dyr.
>>
>maltaanon har stått opp
og der kom sæden
>>
>>223822260
Enig, men jeg synes den grønne er god
>>
>>223822260
Drikker bare den gule sukkerfrie jeg.
t. Soyamaxxeanon
>>
>>223822260
>tine
Kan liksågodt sprøyte deg selv med østrogen
>>
>>223822260

godt med bovear rett i blodet?
>>
>>223822464
nå skal jeg drikke enda mer så kanskje jeg våkner opp en dag med vagina
>>
>>223822464
Tror ikke det er helt slik kosthold funker, kjøtteggogmelkanon, men drt skal være sagt at jeg gikk ikke på Leverkongeakademiet.
>>
Har en idé til reality-TV

11 homser og 1 hetero blir stengt inne i et hus. Målet til homsene er å finne ut hvem som ikke er homo. En gang i uka stemmer de på hvem som må forlate huset, inntil 2 er igjen eller den hetero blir stemt ut. Klarer homsene å stemme ut ikke-homsen så vinner de en million kroner. Klarer ikke-homsen å bli værende til slutten, vinner han en million.

Men her er plottvistet: Ingen av mennene er egentlig homo, de bare tror de er den ene ikke-homsen.
>>
>>223822104
SLEM
>>
>>223821442
Tror jeg ringte opp til internettet på egenhand fra jeg var 5 år.
>>
Jeg liker jenter
>>
>>223822678
>Leverkongeakademiet
knegg;) er dette ekte?
>>
>>223821787
knegg;)
>>
>>223823434
de er søt
>>
>>223821498
>turte bare gå der midt på natta fordi jeg trodde det var ulovlig å bruke kanalen
er det slik pese og internett fungerer?
>>
>>223821498
så du porr på natta og siden du trodde ingen kunne se deg?
>>
>>223822795
dette, men med 11 jver og 1 transe
>>
Jeg liker kvinner
>>
>>223823730
bra brev
>>
>>223822279
kjeks
>>
>>223823613
ja
PST har ikke lov til å overvåke deg mellom 23:00 og 07:00
>>
Jeg hater kvinner
>>
>>223823743
pga overtidsbudsjettet?
>>
File: IMG_3015.jpg (597 KB, 1170x1830)
597 KB JPG
Tanker?
>>
>>223823825
er dette drapsrobotene som skal jakte på ufsøl?
>>
>>223823825
>Satyr
>Helt åpenbart en Kentaur
>>
>>223823825
gode gud, si at det ikke er ekte
>>
>>223823922
kNtaur
>>
>>223823825
er dette pelser pulerobott?
>>
lag ny, jeg har et kjempeviktig spørsmål
>>
File: Img_101.jpg (28 KB, 335x597)
28 KB JPG
>>
>>223824035
Kyskeste norske kvinne.
>>
Noen anoner bor hjemme hos mamma.
>>
maltesiskvariant neste?
>>
File: IMG_3018.jpg (831 KB, 1170x1117)
831 KB JPG
>>223823944
Er ekte jo, kan ja motorsag på den også
>>
File: 1759352323350831.png (76 KB, 1076x1228)
76 KB PNG
>>223824151
mammakar blir storkar
>>
>>223824151
er det ikke det mamma som er skilt med pappa vil?
>>
>>223824035
sex
>>
>>223824162
>det finnes pelsere som blir kåt av dette
jbsd
>>
File: klamma.jpg (39 KB, 700x700)
39 KB JPG
>>223824008
husk beskyttelse
>>
File: robot.jpg (47 KB, 634x547)
47 KB JPG
>>223824217
ikke nok pels fåvæ
>>
>>223824330
knegg;) gleder meg til å se slike tilfeller i faktiskhet
>>
File: 1779223088029340.jpg (43 KB, 1078x935)
43 KB JPG
>>223824162
som tatt rett ut av et mareritt. og det er en prototype. se for deg en hær av de der, pansret
>>
fy flåbbbe det er noe jeg er skikkelig forbanna på men jeg vil ikke breve om det på 333 brev
>>
>>223824536
jeg også :(
>>
>>223824373
bare å punktere luftbelgen på ryggen hvis ikke den rekker å sage deg i to først ;(
>>
ny utgave hvor?????
>>
>>223824662
Oppi rassen til anon.
>>
>>223824694
da må han bersje
>>
lag
>>
Kreativt!
>>
Bare 7 dager igjen til mer nautgryn
>>
>>223824842
lurer på om de tenkte på at penga ville bli verdiløse når de gravde dem ned.
hva får man lissom for 2 mill i støres norge? ikke en dritt!
>>
>>223825053
får en fin bil, det er alt man trenger
>>
>>223824964
heldig
>>
>>223825075
Og masse kunstgjødsel ;)))))
>>
>>223825131
hikst og knegg ;)
>>
Skal jeg kjøpte en 6 pakke till før det stenger?
>>
hva jeg har spist i dag: En pitsabolle, en belgisk vaffel, to muffins, en pose ostekrønsjere

Driver og flytter på tidspunktet for å lage middag, nå har jeg satt klokka på 20:00 så da må jeg få det gjort.
>>
>>223825255
det blir ja fra meg
>>
>>223825255
du skal kjøpe bamsemoms først.
>>
>>223825255
i går ville jeg sagt ja, i dag sier jeg nei ;(
>>
>>223825267
Flink med høy boevne
>>
"Gamle Norske bensinstasjoner" er den eneste fjesbokgruppa jeg følger
>>
Neste utgave må være solformørkelsesutgave. Det blir 85-90% solformørkelse i Norge i morgen. Et rykte på internett sier at alle mister gravitasjonskraften i 12 sekunder under formørkelsen også, fin dag å holde seg innendørs?
>>
>>223825268
>>223825269
>>223825293
Ja jeg før vel gjøre det da siden dere tvinger meg. JEG ELSKER SØTE JENTER!
>>
>>223825498
ingtresangt....

t. dåkseanon
>>
>>223825510
jeg vil se på! det er klokka 12 så det må alle huske
>>
MEN SÅ LAG NY DA
>>
>>223825647
>>223825647

[Advertise on 4chan]

Delete Post: [File Only] Style:
[Disable Mobile View / Use Desktop Site]

[Enable Mobile View / Use Mobile Site]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.