yanineko painos
hikoilen kuin pahkasika. Onneksi on kylmä märkä rätti jolla pyyhkiä otsaa
jos sinulla on auto voit mennä minne tahansa haluat
>>224434927sikaJUMALA
nyymien konsensus mintusta?
What's his name?
tänään kyllä haetaan kaljaa
Also I VANT LOIER HEER
https://www.youtube.com/watch?v=0rG74rG_ubs
en saa unta AAAAAAAAAAAAAAA
>>224435021https://youtu.be/AZTom5IiAkU?si=ObrZ98aTXH9Lvcjd
onko täällä nyymejä jotka juo pääasiassa ahdistuksen lievittämiseksi?
>>224435057viimeiset 5 vuotta tehnyt noin, pakko lopettaa pian jos en haluakkaan kuolla. en vielä tiedä.
>>224435028nuku vaan
>>224435207liian levoton olo ei pysty
>>224435100joo sama. Yritän pikku hiljaa vähentää. Mietin joskus jos menis lääkärille ja kysyis bentsodiatsepiineja ahdistukseen
jari masu nee
>>224435057joskus vitutukseen tulee juotua, mutta yleensä vaan tylsyyttäni tissuttelen menemään
>>224435347panettaa
itkettää
>>224435303nykyään pitää kuulemma kokeilla kaikki mahdolliset ssri paskat läpi, kunnes saa ehkä miedoimmat bentsot reseptille. minulla oli 5mg diapamit vuosia sitten, piti vetää neljän päivän annos kerralla että oli mitään hyötyä ja niiden loppuessa olikin sitten moninkertaisesti kauheampi olo kunnes sai lisää, joten lopetin kokonaan.
pötkömätä
ärsytää ku on kakka hätä mut on liian puhdas olo ja ei haluu kakalle mennä ku ei tiiä onko vaikea kakka vai helppo kakka...
>>224435057välillä juon että pääsee siihen ahdistustilaansit välillä että tulis vihdoin se sydänkohtaus
>>224435680käsisuihku on keksitty puhto pylly nyymejä varten
>ei enää koskaan yli 20 astettakesä on nyt virallisesti ohi, kuinka kamalaa
>>224435886Oon vaan niin läski ettei pyyhkimisestä tuu mitääm
>>224435902suihkuttaako apustaja täti sut sitten puutarha letkulla kun on pesu aika
mitä nyymit aikoo tehdä viikonloppuna
Vieläkin kismittää tän päivänen episoodi tukikohdan raidauksessa kun valkovenäläinen jätti sen oven auki, kuoli puolustaessa tekemättä mitään, ja sen jälkeen epäili meijän tiimin arabia että ''soluttautuja'' vihollisille.No se arabi suuttu syytöksistä ja jätti porukan. Yritin sanoo sille valkovenäläiselle että epäilen vahvasti että ei ole tehny mitään väärää ja jos on niin voi myöhemmin kysyä admineja tarkastamaan tilannetta.
>>224435985>rune>anime>lurkkaus>yökävely
>>224435889https://www.youtube.com/watch?v=aRGm2JrsXAg
>>224435985treffit nyymin kanssa
>>224435985Töitä
popsin porkkanaa
https://x.com/irys_en/status/2095085448553201823
>>224436010ei kuulosta kovin kivalta tuonlaiset sosiaaliset pelit jos ihan desuja ollaan
>>224436240Ei mulla ollu mitään vikaa yksinään ja sitten myöhemmin Lilyn kaa kun oma tukikohta oli jo valmis niin kuin itse sen halusin.Tää valkovenäläisen äö on vaan luokkaa 40 ja arabi oli ihan vitun outo.Tiedä miten edetä tässä. Tiedän yhen tyypin ketä autoin rakentamaan meta-tukikohdan yli kuukaus sitten ja ne pelaa vieläkin kahestaan vissiin, ne vaikuttaa järkeviltä kun osaa kuunnella ja adaptoida, sekä puhuu selkeää hyvin kirjoitettua englantia ilman virheitä niin voisi kysyä että voinko liittyä niiden porukkaan tässä vaiheessa 'wipea'. Valkovenäläisen rikkinäinen englanti on myös toinen murheenkryyni mulle.''they are living'' kun se tarkoittaa että vihut jättää tukikohdan, catana kun pitäis olla ''katana'', ''we fully raided'' kun meidän tukikohta tuli raidatuks, verbien käyttö aivan vittua.Hyvää tarkoittava henkilö ja pyydän mukaan jos mahollista, vain niin vitun tyhmä.
>>224436169nyymille mekko päälle huoh
nyymin kanssa salille (se tekee ja mä katon)
>>224436372mitä se tekee
>>224436380öö no mitä siellä yleensä
>>224436389en tiedä
>>224436321HUOH
lakad matatag
nyymin vierestä herääminen ei taaskaan toteutunut
Alin hinta on ensimmäistä kertaa yli 23€
Semmoset kevyet kolminkertaiset hinnat
>>224436740Se mikä tässä vituttaa on että SuperAI tulee 2-3 vuoden päästä, jonka jälkeen vasta se alkaa ''ratkomaan'' ongelmia ja kehittämään kehitystä eri asioissa, ja tekoälyn vaatimukset kuitenkin jatkaa siihen asti.Singulariteetti on vasta 2035 jolloin voisi olettaa että tekoäly ratkaisee piirirakennusta, logistiikkaa ja resurssien haalimista.Eli helpotusta ei ole näkyvissä vuosikausiin.
>>224436773piti tulla 2-3 vuoden päästä 2-3 vuotta sitten
milloin osakkeenomistajat alkavat kysyä osinkojen perään?
>>224434893KIRJAIMELLISESTI MEIKÄ
>>224436740*ismo ääni* mä ostin tän kun se oli 170€ ja nyt on vaikea uskoa noita alimpia hintoja
maailma jos osakkeita ei olisi koskaan keksitty:
naisilla roastie römpsä
vielä kaksi viikkoa
Miksei villisikoja ammuta ennen kuin levittävät tautia? Vieraslaji ja hybridivaikuttaja.
>>224436740>>224436930itkettää
pitäisi viihdyttää itseä vielä 40min että saan pyykit koneesta ja mennä nukkumaan zzz
>>224437211mä tahtoisin sua viihdyttää
>>224437223väsyttää
en muista tätä kohtausta nikolas kaken elokuvassa face/offhttps://i.4cdn.org/gif/1788480080452056.webm
>>224436655ehkä joskus vielä
massu mieles
ulkona 6€ lämmintä
jotain google on muuttanut niiden tekoäly-yhteenvedon mallissa että se oikeasti pyytää sua nykyään vastaamaan siihen yhteenvetoon että aloittaisit jonkun keskustelun siitäolen hölmö enkä voi vastustaa kun "nätisti pyydetään"
>>224437388itellä ei koko yhteenvetoa näy kun olen poistanut sen käytöstä lisäosalla
>>224437388mitä jos siihen laittaa että neekeri
lol lmao kesken tappelukohtauksen näkyy tossa oikeella kuvausrymää xDDD
>>224437223Viihdyttää vähän kiihdyttää.
pieni annos pyhää vihaakatkeruutta, häpeääylpeyttä ja kurjaa lihaasiinnä ois hyvä nyymi tyttikselle
>>224436799ei milloinkaan. tärkeää on osakkeen hintakehitys.
>>224437315veikeitä ukkoja noi ruskeat
Naurattaahan se
@pötsigpt mitä puoluetta pitää äänestää
>>224437525Suomen kommunistinen puolue
>>224437572https://www.youtube.com/watch?v=Nv50mgh_mY4
>>224437596>ainoastaan naisia ja homoja kiinnostaa käyttää verorahoja kansan hyvinvointiinhän ei ole väärässä, milloin on viimeksi oikeisto tehnyt mitään muuta kuin saksinut ja kurjistanut enemmistön oloja samalla kuin kaahinut omaan haaviinsa kaikki mitä saa läpi runnottua?julki homoilu saisi kyllä loppua, mitä se muille kuuluu mitä omassa huoneessaan tekee ja kenen kanssa, eihän heterotkaan tuolla kadulla toisiaan pussaile tai mainosta sitä että panevat mitä panevatkaan
meguun mälläys
apua sataa ja ukkostaa pelottaa
>>224438018haluun pukeutua tommoiseen
>>224437879Itkettää ku joutuu maksamaan takaisin lainattua rahaa
miksei rahaa voi vaan jakaa taikaseinästä ja maksaa jokaiselle 3k kuussa kotona makoilusta
>>224438088koska jotkut haluavat että ne omistaa enemmän kuin toiset
>>224438135Seinää vasten vaan
tervehdi syksyn kylmää
Ohi syyskuun, läpi repaleisen lokakuunKaipuun kaljakori kilisee
>>224438074sen siitä saa kun veronmaksajien piikkiin lainaa tuki rahasia muualle ja aloittelee kalliita projekteja samalla kun käsketään kiristää vöitä
nyymit postailee fantasioita pikkutytöistä ja transvestiittijutuista mutta lopulta nyymienkin jutut on silleen siveempiä ja sivistyneempiä kuin keskiverto jämpti,,,, miehen jutut naisista saunaillassa
kypsät naiset
>>224438228että sitä siis vaan että nyymit on oikeasti yhteiskunnan yläpuolella kaikilla tavoinvoisivat vaan juoda vähemmän ja syödä vähemmän
>>224438227Itsekin investoin vain kulkurin kupariin.Itkettäähän se ku joutuu vähentämään.
Aamujuoksut juostu, tällä kertaa 14 kilometriä. Otin viime perjantaisesta opiskeni ja aloitin vähän ripeämmällä tahdilla ja nyt meni kymppi alle tuntiin.About kaikki itselleni asettamat juoksutavoitteet olisi saavuttettu, aika hyvin tällaiselta pullukka prolta vaikka itse sanonkinnyt kahvia ja perjantaitöit
>Helsingin ainoan homoklubin asiakkaita ärsyttää, sillä sinne löysivät heterotkin
>>224438247miten jaksat työssäkäyvänä reippailla
>>224438246paljonko veikkaat että tunnin juna tuo lisää tuotta raiteiden hoitokulujen ja palkkojen jälkeen? entäpä tulee zelensky heittään yläfemmaa ja maksaan lahjukset takaisin kun on pieksänyt venäjän?halvemmalla niitä kulkurin kupareita maksaa kuin vankila kuluja ja voipahan käydä ostarilla ilman että pitää hypätä jonkun sammuneen kodittoman ylitse
>>224438276Itsekin pelaan putinin pusseissa
>>224438293just näinhän se meni, no maksellaan sitten näitä vankiloiden kuluja ja ollaan ylpeitä että saatiin ne täytettyä taas vaikka uutta laitettiin, paremmat olot niillä kulkureilla siellä avovankilassa on kuin jossain yksiössä
>>224438263jaksan tehdä töitä koska reippailen
>>224438307Vankilassa osaava henkilökunta kuntouttaa takaisin yhtwiskuntaan pysyy raittiinakin.
>>224438322raittius on ja täyspalvelu, sitä että voiko näitä henkilöitä jotka ovat työkyvyttömiksi todettu kuntouttamalla mihinkään hommaan saada mihin itse heitä luottaisin tekijäksi mutta usko, toivo ja rakkaus pitää aina muistaa ja uskossa on hyvä elää
>>224438334>uskossa on hyvä elääKyllä lapamato tietää miten on jämpti
taivas repeää valot välkkyy se on menoa ny
niskat on edelleen jumissa mutta ehkä vähän vähemmän kuin eilen
simple as
Ai mitä hittoa se eilinen noita nyymi ei oo pelannu koko yötä. Taitaa olla joku pauka.
Vatsassa kiertää, se on kohta lähtö
perjantai
>>224438950panettaa tommoset uikkari tytöt, oispa uikkari tyttis.
yritin viiä roskia mutta nää niskat on nii jumissa edelleen etten saanu sitä roskiksen kantta nostettua auki nii jätin 2 pussia roskia siihen sekajäteastian viereen.
>>224438311lähin ny itekki reippailee kun kerta nyymikin
>>224438968joo oispa uikkari tyttöjä olemassa
>>224439076uikkarityttöjä on olemassa ongelma on ettei ne halua halia mua.
>>224438950Mikä perjantai?
maksan tässä laskua joka on tullu paperisena ja edelleen ihmetyttää miten tuota viitenumeron ryhmittelyä ei ole standardisoitu, osuuspankki jakaa sen 4 numeroa, 5 numeroa ja 5 numeroa ja laskun lähettäjä 5-5-4. Jotenkin luulis että tämä ois ollut joku vakio jo emt siitä lähtien kun tietokoneet keksittiin mut ei kai sitten.
nyymi vaate ostoksilla
>>224438950ton hevonvitun kyntäminen
>>224436773singulariteetista tuli mieleen tää kuva
aamupalaa
Hyvää huomenta heitin pannulle pikkupurkin tonnikalaa ja perään makaronin loput mausteita ja majoneesia, kahvit on myös keittymässä.Iltapäivällä vielä kerran Kultavuoren tyrmään ja sitten vapautta pari päivää
Töitä
>>224439089pyydä tyttistä laittamaan uikkari päälle ja halaamaan>>224439092peräsin perjantai
huomenta heräsin taas valitettavasti
>>224439392tuli tästä mieleen että oon pohtinu pitkään et miks tonnikalasta tulee maha kipeeks jotain rasvasta lohta sun muuta voi syödä kilokaupalla mutta jos koittaa nuoruuden herkkua eli tonnari-riisiä vetää niin mahakipu on varma. mitähän ne nykyään laittaa tonnariin ettei se sovi nyymiravinnoksi. eipä oo enää moneen vuoteen tullu ostettua kun tietää et maha menee kuralle kuiteski.Ai niin ja hyvää huomenta teillekkin.
>>224437572
>>224439411ei mulla ole tyttistä luuletko etten pyytäis jos ois.>>224439487herran jumala...
>>224439487Oispa kesä ja uikkari peräsimet
en ikinä katso nyymien postaamia animekuvia
>>224436052arkiyöt on kyllä paljon parempia yökävelyyn
Meen sänkyyn treenaamaan mun ruumiin larppaus skilliä hetkeksi
>>224437572KTP onkin se oikea kommaripuolue
>>224437525ihmisten puolue
>>224439571kommunistien keskinäisestä tappelusta siitä kuka on eniten marxisti tuli mieleen tää juri bezmenovin sitaatti>You remember most of these former Marxist-Leninists were either put [in] prison, or one of them split and now he is working against [the] Sandinistas. It happened in Grenada, when Maurice Bishop was—he was already a Marxist—he was executed by a new Marxist, who was more Marxist than this Marxist.>[The] same happened in Afghanistan, when first there was [Nur Mohammad] Taraki, he was killed by [Hafizullah] Amin, [and] then Amin was killed by Babrak Karmal with the help of [the] KGB. [The] same happened in Bangladesh when [Sheikh] Mujibur Rahman, [a] very pro-Soviet leftist, was assassinated by his own Marxist-Leninist military comrades. It’s the same pattern everywhere. The moment they serve their purpose, all these useful idiots [will] either be executed entirely (or the idealistically-minded Marxist) or exiled, or put in prisons like in Cuba. Many former Marxists are in Cuba—I mean in prison.
oon ns. coocoo for cocoa puffs
>>224439571ai Kotkan Työväen Palloilijat
>>224439703Kommunistinen Transu Puolue
https://www.youtube.com/watch?v=7rxIZ3z0S4s
>>224439763oon nähny ton jo
mun animel crossing kylän ilmoitustaululla on jonkun nyymin 2020 piirtämä megumin ja chomosuke.
NYYMITmun seinään oli tullut joku aika sit reikiä kun nää seinät on paskaa ja siinä oli ollut hyllykkö kiinni ja se oli sit murentunut sen kohta seinästä hiekaksiokei, paikkasin sen...hioin...toistin kun en osannut ekalla kerralla kunnollaolin maalannut ton kahdesti ja sitten jouduin tasoittaa vielä kerran kun en ollut tyytyväinen lopputulokseen ja sain sitten parempaa jälkeä ja piti maalata ainakin kerran...noh, sit tuli maalattua kerran. sitten piti maalata vielä kerran jotta ne paikkausjäljet pettyisi paremmin...sitten maalasin tänään vielä kolmasti kun katoin että jaa mulla jäi yks paikka huonoksi...maalasin sen ja sitten huomasin että siinä paikassa on yhä sama jälki ja tajusin että se jälki on vain jännä heijastus muovilaatikosta joka näyttää ihan huonolta maalausjäljeltäeli tasoitin ton seinän joku 3 kertaa ja maalasin sen viidestihuoh
>>224439793tarinan opetus? ei ois kannattanu alottaa korjaa ollenkaa.
päättivät ostaa taas lisää jenejä
>>224439805no olisi aika ruma jälki seinässä ollut joka olisi pahimmillaan voinut rapauttaa sitä paskasäästöbetoniseinää entisestään
ahaa kyykkyviini tarkoittaa että se pitää ottaa alahyllyltä kyykyssä nyt ymmärrän
Söin liikaa irttareita mahaan koskee
Ole hyvä nyymi, tämä on sinulle kiitoksena siitä että olet kamerukseni!
huomenta kahvia tulemaan ja viteopelit pyörimään
>>224440110noita pelit?
>>224440127runeen kalastamaan ja noitaan räjähtämään
>>224440152oho aika sivistynyttä.
jos oisin minecraft hahmo niin menisin halaamaan lähintä creepperiä
ihan hyvää tää skyr rahka on, tulee ostettua toistekkin
Laiskotti nii tilasin ruuat ruokarobolla ja siellä mun jauhelihat ja kaalit sun muut on jossain vitun katuojassa jumissa kun ei oo liikkunu 10 minuuttiin mihinkään. kai se pitää aspaan soittaa että mitä vittua nyt taas. tosi kätevä pikkurobopalvelu ku eksyy tässä 3km matkalla.>>224440152miten syvällä oot jo käyny?
oon voittanu noidan kun sain sauvan joka aina taikoi sellasen hiilari orbin sit hiilasin itteni voittoon
https://www.youtube.com/watch?v=lWsQGlXyWoMpaha onnettomuus
jospa itsekin kävisi pitkästä aikaa hiilikaivoksissa räjähtämässä
>>224440228hiili kaivos saavutuksen sain, en muista näiden paikkojen nimiä mutta ainakin siellä oon käyny
kohta terapiaan
>>224440183laukeaisitte yhtä aikaa, aika romanttistahttps://www.youtube.com/watch?v=kkcPlf9ntWs
>>224440228jonnet työntänyt ojaan tai ählämit ryöstäneet
>>224440306vastaus on ilmeisesti siis että et kovin syvällä jos vasta hiilikaivokseen oot kurkannu, paljon on vielä nähtävää.
>>224440322ei ollu osannu mennä liikennevaloista nii joku manuaaliohjas sen yli niistä. miksei se ilmota ite keskukseen että olen nyt ollut 10min liikennevaloissa auttakaa vaan mun pitää laittaa aspalle viestiä joka ihmettelee miks se on jumissa. vähän älytöntä.
>>224440392ei sun tarvi siitä ilmottaa, kestää vaan kauemmin jos et ilmota
>>224440410se oli ainakin 15min siinä jumissa ja matka-aika on normisti 25min nii nyt on menny jo yli 45min.kai ne nyt joo jossain kohti olis sen tajunnu mutta aika hiton pitkään se on tuota matkaa tiattanut.
>>224440435kaikessa tekniikassa se eka sukupolvi on aina vähän paska mutta jos se toimii edes jollain tasolla niin sit saadaan toinen ja kolmas versio jotka on jo ihan hyviä
>>224440455en mä oleta laitteelta täydellisyyttä, mä vaan oletan että kun ne tietää ettei se oo täydellinen että se soittais emoalukseen että lol apua kohtasin odottamattoman esteen toiselta planeetalta mitä tehhään ukot.
>>224440508veikkaan että siel ohjauskeskuksessa on jonoa että hoitavat aina ne yksiköt eka jotka seissyt kauimmen ja sit jos tulee asiakkaalta vihasta viestiä niin menee priority jonoon
>>224440538no toivottavasti suomessa nyt ei kokoajan tommonen pieni robo oo jossain jumissa, ihmeen hyvin ne on ennen tosta reitistä selvinneet.
>>224440551mitä enemmän ne jumittaa sitä enemmän työntekijöitä, lopputulos suunilleen sama että asiakas joutuu odotteleen joku puol tuntia
Voisiko ruokarobottien käsiohjauksen ulkoistaa nyymeille? Nyymithän istuu muutenkin tietokoneella päivät pitkät ja eri vuorokaudenaikoihin voisivat aivan hyvin etäohjata noita aina kun tulee palvelupyyntö.
>>224440435paistasit jo lihoja jos olisit vaan reippaasti käyny haukkaamassa happea ite
>>224440609eiku työhakemusta menemääntosin tekoäly korvaa varmaan kahden vuoden sisällä että eipä tuota kauaa sais tehdä, ehkä siitä sais sit työkokemusta jolla vois päästä ohjaan isompia robotteja
>>224440623Saleparopotilla alkuun ja muutaman vuoden päästä sitten gundamkuskiksi
>>224440647ite ajattelin seksinukke pilotiksi
>>224440609No ei koska se intialainen joka ohjaa kaikkien muidenkin maiden starlink vai mitä lie olivatkaan nimeltään pikkuroboja tekee sen 10x halvemmalla kuin nyymi. Näin jossain new york videossa tommosen ihan samanlaisen robon ajamassa.
>>224440662intialaiset tekee ilmaseksi kun pääsevät tiirailemaan naisia
>>224440609Nauroin mielikuvalle nyymistä kuutiossa kyberpunk-tyyliin lasit päässä ohjaamassa toisen nyymin sipsilähetystä.
>Sinut lähetetään tyttökouluun neitsytpillun viljelijäksi, jossa lisäät seksikumppaniesi määrää helposti ja nopeasti seinä-pylly haaremisektion avulla.
>Helsingin Roihuvuoressa sijaitsevassa Porolahden peruskoulussa räjäytettiin pullopommi perjantaina, kertoo poliisi tiedotteessaan. Poliisi sai kello 9.13 hätäkeskuksen kautta ilmoituksen asiasta.>Paikalla poliisille selvisi, että koulun sisätiloissa porrastasanteella oli räjäytetty yksi puolen litran muovipullo. Oppilaat evakuoitiin ulos poliisin työskentelyn ajaksi.
>>224440683okei jotenkin hauska ajatus ajaa tommosta pikku roboa jossain japanin maassa tai muussa vastaavassa missä koululaisilla on hamoset eikä ne osaa epäillä pientä söpöä roboa että siellä onkin nyymi pantsubongailemassa 5 eri kameralla.
>>224440788>pullopommitarkoitetaako tää nyt tämmöstä vai häh?https://youtu.be/1eJJ7DcFjNU
>>224440798japanissa ne on paljon isompia
>>224440816varmaan vaan colaa ja mentosia
>>224440826tolla on vaikeempi kurkkia lukioneidin hamosen alle.
>>224440846pitää vaivihkaa seurata semmosella mäkitiellä
>>224440846juuh mutta tommonen jaksais kantaa vaikka kaljakorin nyymille
nistarit naamariin
>>224440861entä sitten? nyymit ei kaljaa osta
pääsin lumisiin syvyyksiin mutta räjähdin aika sukkelasti huitsin hittoon sieltä, ihan liian monta vihollista kävi kimppuun saman aikaisesti
>>224440921no elä suututa niitä kaikkia kerralla varmaan menit sinne huutelee jotain törkeyksiä
>>224440861valitettavasti nyymit eivät juo kaljaa niin ois ihan turha nyymeille.
aamu?
mikä on mielipiteemme siitä että tietoevry muuttaa etätyökäytäntöjään ja nyt on taas 3 toimistopäivää sielläkin yleisohjeena (mutta ei pakkona)?@pötsigrok?
>>224440954mitään en tehnyt ne suuttu mulle ihan syyttähetkonen vaihtuuko tää aloitus taikasauvakin satunnaisesti tästä sauvasta lentelee jotain kimpoilevia palloja
>>224441017kohta nyymi varmaan huomaa että melkein kaikki muuttuu joka kerta!
>>224441007eikun mitä hittoa se on taas tieto eikä tietoevryvastahan se muuttui
>>224441007hyvä juttu vihaan etä"työ"läisiä.terveisin työtön
heräsin
>>224441007>Henkilöstöjohtaja Trine Rønningen sanoo HS:lle, että reaktioita on ollut monia, mutta useimpien mielestä muutos on tervetullut.jos henkilöstöjohtaja näin sanoo niin tottahan se on. meilläkin kun oli kyselyitä niin kyllähän se niin oli että kaikki oli vastanneet että iloisena takasin toimistolle.
>>224441118voiko pimppi muka pullottaa tuollee
heräsin jo
>>224441044sen mä huomasin sentään mutta tätä en tajunnu ku vasta nyt
>>224441144mulla ainakin pullottaa
Näyttäisi ruikkivan kohta vettä, pitäisi hakea pyykit narulta mutta en jaksa siellä on kylmä. Kastukoot jos on kastuakseen
pinorit pisti suihinsa
paljon kakka vitsejä taas jani nekossa naurattaa
>>224441380ei se syönyt noita, se vaan kiersi lääkäriltä toiselle etsien uusia diagnooseja ja maisteli eri lääkkeitä millon sattuu
>>224441380miks niinkin arkipäiväisestä tapahtumasta kun äiti tappaa omat lapsensa on tehty nyt joku vitun iso juttu jota mulle toitotetaan joka tuutista sauna mukaan lukien vaikka ei kiinnosta?
>>224441463eipä tuosta muuten toitotettais mutta kun suurin osa naisista pitää tuota äitiä syyttömänä vaikka se ja sen asianajaja on myöntänyt syyllisyytensä
Banskumegis kitusiin
huomenta rakkaat
>>224441463nyymi lukee liikaa tviitteriä niin se koulutetusti jakaa algoritmin aiheita tännekin
räjähdys sauvat on vaikeita käyttää
>>224441505>suurin osa naisista pitää tuota äitiä syyttömänälähde?
>>224441543toi peli oli naurettavan helppo mun kaltaisella liero mestarille
>>224441415herkku suu
>>224441543öö nyymi sä räjähit.
>>224441558fox newsin kyselyn mukaan se oli joku 42% ihmisistä (puolet naisia oletettavasti) pitää häntä täysin syyttömänä
>>224441543taidanpa tänään itsekin kokeilla tuota noitaa kun sitä on nyt täällä ylistetty
>>224441603moni valamiehistä myösen
>>224441463tiktok trendi ja sitten tuomiovierityksessä tulee kokoajan jotain ADHD videoita tosta jotka yksinkertaistaa tai tekee jotain raivosyöttiä asiasta ja sitten oot jommalla kummalla puolella ja sit kihiset kaikkialla ja sit siitä tulee jotain kulttuurisotaahuomasin että oon alle 30 vuotta mutta oon oikeasti niin kuin vanhempani nyt kun en käytä tiktokkeja. joskus aattelin että hitsi vanhemmat on juntteja kun ei tiedä mitään mitä ei sanota ylellä tai hesarissa mutta nykyään se on sit vaan että mä oon vitun tyhmä kun en tiiä mitä sanotaan muualla kuin niillä sivuilla missä minä roikun
>>224441611se sopii vaan huippuälykkäille ja komeille nyymeille ootko varmasti molempia?
näytän tänään tältä
>>224441644hyvinkin mahdollista
>>224441633kuulemman kaikki paitsi yksi mies vastustaa syyttömyyden julistusta
>>224441642luulis nyymiäkin kiinnostavan kun naisilta lähdössä oikeudet vittuun
>>224441680ei vaikuta nyymin elämään
>>224441680>naisilta lähdössä oikeudet vittuunlääkkeet
naisilla ois oikeus olla mun halissa mut ne ei käytä sitä oikeutta harmi nyt korkkaan red bull 250ml ku en meinaa muuten herätä millään.
>>224441653Mä tältä
>>224441642itekkää en kato noita tiktakkeja mutta kun oon nähny pelkästään täällä intissä ton niin monesti että tiedän mistä on kyse vaikka se ei liity mitenkään laudan aiheeseen.
>>224441728n
se ameriikan lentotukialushan kun oli yli 250 päivää merellä, niin sehän vihdoin ja viimein tossa viimeaikoina pääsi satamaan ja thaimaahanhan se meni
>>224441748intistä tulee tosi hyvä kun tajuat olla lukematta mitään minkä havaitset olevan kuukauden tiktok paskaajumalauta se olympiatytön postaajat oli ärsyttäviä ne ei meinannut filtteröityä mitenkään silmistä
nousin vihdoin ylösharvasta tulee niin paha olo mitä huonosta unirytmistä ja unien venyttämisestä ihan turhaan
hyvää huomenta kaikille paitsi normoille
https://www.youtube.com/watch?v=lxu0JMCZEv0NONInyt katotaan onko näillä vesimeloneita tällä vuodellaaikaisemmat 2 (3?) vuotta on jo epäonnistunut
>>224441901eihän toi kasvata ees punakaalia ei kiinnosta.
>>224441916vesimeloni on mielenkiintoisempi kuin joku värivammainen kaali!
mistä johtuu että aina kun joku tyty kysyy multa mikä on mun suosikki hedelmä ja vastaan että ananas niin ne alkaa lipoon niiden huulia?
>>224441946se himoitsee sun ananaskätköä tietty!
pilleri päivä
Minä Seison Yksin
>>224442009mäpäs en oo syöny tänä vuonna mitään pillereitä ja juopottelemattakin 3kk minusta tulee vielä kunnon nyymi.
>>224442009mitäpä pillereitä?
ja sieltä
>>224442067ksalol ja subutex
oon postannu /sauna/an eli /mämmi/in jo kymmenen vuotta ja enemmänkin
keittelen nykyään kauravelliä eikä puuroa, kun löysemmän saa höräistyä nopeammin alas ja ehtii töihin vuolemaan kultaa Kultavuorelle (siis kävisin töissä).
>>224442076saunan kuukerit kertonnee että kuinka hyvän näköinen meloni
>>224442076kuivan näköinen vesimeloni.
>>224442083uushomo
>>224442114aika hyvä silti kun toi on pellolla kasvatettuaaika hurjaa että toi jopa onnistuu
puuro kakut pistän nytten testiin
>>224441901>Are the Watermelons Starting to Ripen? – Testing the First One Mikä idea tässä taas on että otsikko on englanniksi jos koko video on vittu suomeksi? Ja kyllä varmasti johtuu siitä että mulla on tuben kieli enkuksi ja jos ois suomeks näkys suomalainen otsikko mutta jumalauta miksi noi tekee tätä noi video ukkelit? Tietty mitä voi olettaa joltain vitun vesimelonivideoita tekevältä läskiltä.
>>224442155taitaa ihan tuben puoli tehdä tuota videoille käytäppäs internettiä suomeksi kuten kuuluu
tiesittekö että lentotukialus Shinanosta on olemassa kolme valokuvaa, 2 amerikkalaisten lentokoneista ottamia ja yksi satunnaisen siviilin ottama kuva.
>>224442155kieli on vain sosiaalinen konstruktio
>>224442171väärin, siitä on neljä kuvaa ja yksi on minun ottama
>>224442155>>224442170eikun katos joo toi tekee noita videoita enkkuteksteillämikäs siinä
>>224442170no ei varmasti youtube automaattikäännä ilman tekijän lupaa videoitten otsikoita, tiiän sen ihan siitä että nytkin mun etusivulla on iso osa otsikoista suomeksi mutta tämän sankarin joku toinen video on välissä englanniksi kun menin 15s katsomaan ja nythän mua varmasti kiinnostaa ton tekemiset.
>>224442171Mitä Popin Kuningas teki lentotukialus Shinanon lentokone-elevaattorissa?
>>224442076kirkkovene
Joskus emt sata vuotta sit joku nyymi kyseli että mitä tarkottaa kuopiossa muusinuija ja mulle naurettii että en tienny nii nyt ekaa kertaa eilen kuulin kun joku (saunan ulkopuolella) käytti sanaa muusinuija 34 vuotta siihen meni mutta myönnetään nyt ilmeisesti jotkut 70+ vuotiaat tosiaan sanoo niin.
söin tommosen fazerin vadelmajugurttikakun ja ei ollut kyl kummonenen henk koht välitä kakkupohjista yhtään
>>224442234mikä hemmetti on muusinuija
>>224442150ei tullu rapsakoita mikä oli kai tarkoitus. maku ihan hyvä. sekoili kyllä veden kanssa sitä oli ehkä liikaa, tai liian vähän pakastamista. en usko että lopputaikinasta tulee tämän parempia ellen uunita enemmän.
>>224442017Voimmeko seistä yhdessä yksin?
huumoripläjäys (korealainen)
Alan nyt tekemään siivousta 4kk aikaansaamattomuusmasennunnuksen jälkeen
>>224442017Niinhän sä luulet...
>>224442244Joku n. 100 vuotiaiden huumorinimitys puijon tornille koska se näyttää ilmeisesti perunan survonta kepiltä. Ja joo näen kyllä visuaalisen yhteyden kokoerosta huolimatta mutta en ollut ikinä vittu kuullut että kukaan sanoisi puijon tornia muusinuijaksi ennen eilistä ja sitä saunan keskustelua.
>>224442017mitä muuta pippelille
>>224442262ihan perseestä kun yleensä pisimmällä tytöllä on isoimmat tissiten mä halua valita lyhyen ja söpön tytyn ja isojen tissien väliltä
>>224442266pitäisi tehdä sama mutta jätän taas myöhemmälle
>Oulussa on puhtain ilma Euroopan kaupungeista
Nyymit ei postaa vaan pelaa vaan noitaa nii kai mäki meen pelaa sit noitaa hmhp.
>>224442329tori VITUN polliisi
>>224442329ne kerää kaikki pierut kemiin
>>224442262youtubessa on joku sloppi kanava missä jollain isotissisellä akalla on tollasia naamapaitoja sen videoilla. en tiedä kanavan nimeä kun koitin ruveta etsimään
https://www.youtube.com/watch?v=GyNlRxHrg3Ikaton nyt tän
>>224442334mä en oo päässy sitä ikinä läpi ja oon ihan paska siinä
>>224442350onko se semmonen aasialainen nainen joka tekee videoita tietokone jutuista?
väsyttää
>>224442372joku reaktiokanava mikä vaan puskee niin monta videota ulos mitä kykenee
>>224442234
mulla olis uusi idea reaktio kanavalle se olisi suoli reaktio kanava ja kakkantaisin videon soidessa
>>224442417ne sun vammautuskuvatkin oli hauskempia kun noi
>>224442433En oo koskaan tehnyt vammautuskuvia, näin sen yhden nikohammaskuvan ja asia nauratti niin paljon että ajattelin ruveta pakottamaan tätä.
kofeiini pärisee.
aamu pala nyt
jaa syömiseenkin voi kuolla pitääpä syödä pelissäkin vähemmän
>>224442552https://www.youtube.com/watch?v=zvb_2H5tyjs
EN OO NÄHNY puijon torniota oho capslock
>>224442571>nyymi näkee bufffi barissa masun täyttö mittarin>hmm mitäköhän tapahtuu jos toi menee yli 100%tutkimus paljasti; huonosti
>>224442262hirnahdin
>>224442552kerran pariin viikkoon kun ottaa ison kupin kahvia niin voin kuvitella että pirin vetäminen tuntuu siltä, hyvät pärinät
Kelloni mukaan stressitaso on laskenut siitä lähtien, kun palasin Suomeen. Mielenkiintoista.
>>224442620en tiiä miltä pirin vetäminen tuntuu mutta tällee kerran parissa viikossa kahvia käyttävänä on kyllä aina sekava meno kun ottaa
Kohta kotiin kaljalle
>>224442587Tää on varmaan juonut enemmän es kuin mitä jonnet on yhteensä
>>224442608oishan se voinu olla vaa hämäystä varten se mittari ei sitä voi tietää
>>224442659aika käydä tampereen tokmannilla
>>224442679no mutta nyt selvis sekin sit, kuten sanottiin sulle eilen siinä pelissä ei tarvii yrittää kuolla siinä kuolee kyllä vahingossakin kokoajan.
>>224442693>>224442693>>224442693uudq s
>>224442552ton pimppa pärisee ihan just
>>224442697Se nostaisi stressitasoa!