ÅH NEJ NE J NEJ
denna tar vi. hatar bögfinnen. enkelt som.
>>224497916Kommer inte komma in i riksdagen om man ska tro samtliga opinionsmätningar.
Typ så, ja.
Jaså, det visste jag inte.
>>224498110alla visste det man1
Jag drömde att jag var en arkitekt igen...
>>224498134Orkerna i warhammer är dock baserad på brittisk arbetarklass och fotbollshuliganer
>>224498110Fast Ukraina kallar dem pidor, alltså bög, och det är västerländsk media som översätter det till örk
Ni är alla runt vakttornet
>>224498054De få jag känner som gillar warhammer är väldigt woke och har berättat för mig flera gånger om hur medvetna de är att imperiet är satiriskt och de gillar verkligen inte fascism på riktigt. De gillar att måla saker rosa och stödjer transrättigheter.
>>224498266Därför är det viktigt att gatekeepa sina hobbys
En kirurgisk dissekrering av Markus Allard (ÖP) och det kontrollerade missnöjethttps://www.flashback.org/t3744021
>>224498110Har verkligen noll respekt för ryssar, de slåss och stöttar en psykopatisk diktator.
Strand i Japan. Vi har inget sånt här.
Den här tråden är en sång för Goblinkungen
>>224498330helt fel. man ska äta smör och fett kött.
Ni har aldrig gjort Skelettdansen
Det är alltid Onsdag.
>>224498359Asg så många turbomongon som går emot all kunskap med "Neeh"
Sjukt hur det typ är förbjudet för svenska män att ha en rysk fv/fru.
asg
>>224498494Vandalmaxxat ändå, gör dig själv till ett så värdelöst mongo att staten inte kan utnyttja dig. Belastnings-mode.
Sverige är så vorbei. Spelar ingen roll hur bra högern debatterar i slutdebatterna, vänstern massmobiliserar sina väljare.
>>224497967asg https://www.youtube.com/watch?v=7Jd_QKC47u4
>>224498494Finns en del sanning i galenskapen, men mestadels är det galenskap.Det jag gillar är tanken om att man inte ska träna och fokusera på sin hälsa så att man kan bli en duktig slav, det känns som vi är inne lite på det spåret bland grindset-jontar, slit som ett djur så blir du också rik.Att vara i god form är så klart bra, men man gör det inte för Trälbergs skull.
Vad ska man ens rösta på? Finns ju inget parti som gynnar landets bästa på ett adekvat sätt.
>>224498585Islams disciplin kan fixa suedi.
>>224498614Varför skulle eliten låta dig ändra systemet som de skapade?
Hur det känns att ha principer i Sverige år 2026 favä
>>224498614
Funderar på att konvertera till Islam så att jag kan få en muslimsk fru som är trad på riktigt.
>>224498651Vad är lösningen? Att inte ha ett system?
Föräldrar borde fira sina barns födelsedagar.Barn borde inte fira sina föräldrars födelsedagar.Allt annat är ologiskt.
>>224498687Varför inte bara flytta till Japan?
>>224498740Förklara din logik då
>>224498585Muslimer är smarta och röstar för sina egna, etniska intressen.Svenskar är oofy doofy och röstar för universal rättvisa och abstrakta ideal.
>>224498687Du gillar islamiska traditioner?
>>224498771Man kan säga samma sak om samerna
Allard är väl redan för vinster i välfärden och för att skicka miljarder efter miljarder till Ukraina? Vad säger att han inte kommer bli precis lika pro EU, NATO, Israel, manlig omskärelse som SD är.
>>224498751Föräldrar väljer att skapa sina barn därav har födelsedagen en betydelse.Det motsatta fungerar inte.
>>224498704Demokrati existerar för att ge styrande elit legitimitet vilket förhindrar missnöje och organisering emot eliten. Eliten ger dig rätten att rösta för att du kommer rösta för deras intressen, skulle massorna någonsin sluta (det kommer hända aldrig) så hade eliten avskaffat demokratin. Du har bara "demokrati" för att det är ett effektivt systemet för eliten att styra. Det bästa du kan hoppas på är att eliten slänger dig lite småsaker så att du håller käften men folk kan inte ens sluta rösta på samma elit (alla riksdagspartier) så de behöver inte ens göra det.
>>224498743mig till vänster
Folk insåg att om alla behandlar varandra väl och älskar varandra trots olika hudfärger och etniciteter så blir världen jättebra.De förstår bara inte att det också är omöjligt, de kan inte ens själva leva efter sina ideal men klarar inte av att acceptera den sanningen.Det här är inte en ursäkt till er som hatar, ni är ännu värre.
>>224498795Markus tassar försiktigt runt kring Ukrainafrågan eftersom som han vet att han kommer bli hatobjekt nummer ett om han motsätter sig där då 90% av svenskarna stödjer Ukraina fullt ut
>>224498828Du påstår att en födelsedag har betydelse bara för att en kvinna valde att inte göra en abort? Så när mamman dör så är det meningslöst att fira födelsedagar, för man firar hennes beslut att föda barnet?
>>224498911Fegt
>>224498863Om alla magiskt blev samma ras vilka problem hade man löst då? 99.99% av alla problem återstår ju.
Varje dag hittar min mamma på ett sätt att förstöra mitt humör och den lilla harmonin jag lyckas skapa.Dagen hon dör så kommer jag bara att känna lättnad.
>>224498839Och om folk gör uppror så skapar de bara en ny elit.
>>224498942Att stödja Ukraina är ju förvisso det mest populistiska man kan göra i Sverige
>>224498931Ja det är precis vad jag säger.
>>224498839Såsmyra, manufactured consent osv.Thomas777 beskriver samhället som ett fängelsesystem modellerat efter ålderdomshem i sin nya bok.
>>224498974Jag tror inte det är så andra ser på saken. Det är bara en dag där man ger uppmärksamhet till en person så att den får känna sig sedd och uppskattad bland vänner och familj. Man får en dag om året där man är speciell.
>>224498942Det handlar ju om att prioritera, han tar inte på abortfrågan av samma anledning. Ukraina har enormt stöd hos svenskarna och så han strategisk och släpper frågan (han är någorlunda kritisk dock) för att kunna få igenom annat. Man måste vara realistisk och strategisk när det kommer till politik.
Finns inget annat land som har skapat så mycket förstörelse för Sverige och svenska folket än Ryssland.Att inte stödja Ukraina är att vara en landsförrädare, speciellt när stödet bara är ekonomiskt.
>>224497916
>>224499056Ukraina kriget är en hybrid operation för att kollapsa svennus ekonomi
>>224499028Jag bryr mig inte om hans knotterparti säger bara att det är fegt om man egentligen har andra åsikter men inte vågar bekänna färg av strategiska skäl. Få personer i politiken har min respekt.
>>224499056Det är sant men ännu mer viktigt är att Ryssland är de som gör fel nu, och därför ska man motsätta sig deras omänsklighet.
reminder that swedish culture is a melting pot of multiple different ethnic groups and that immigration is an overall benefit for sweden
>>224499005Andra människor är slavar för ett system de aldrig vågar ifrågasätta. Du tror säkert också att alla hjärtans dag är fint och inte något jävla skit som har hittats på för att tjäna pengar på.
>>224498962Den moderna staten är skapad för att förhindra all form av organisering som skulle hota dess styrande elit. Staten har så oändligt många effektiva verktyg som gör det i princip omöjligt att organisera sig. Jag skulle nog säga att det är bokstavligen omöjligt att göra statskupp.Det ända du kan hoppas på är att USAs imperium kollapsar och att under kaoset som uppstår att en ny elit tar över. Men det antar att den svenska eliten förlorar tilltro i sig själva.
>>224499093Ärliga människor blir inte medvetet politiker, de som ska ha makt är de som inte vill ha den från första början
>>224499118Nej jag är inte mycket för alla hjärtans dag, håller med om att det är en kapitalistisk ploj för att sälja mer skräp.
>>224499112can i rape your sister?
Kriget är syntetiskt och syftet är att döda många slaviska män och trötta ut bägge länder så att irländare kan styra helt öppet efter de magiskt skapar fred. det är etnisk hämnd för alla pogromer.
det känns varmt i hjärtat att veta att varje dag så dödar svenska vapen ryssar i ukraina
>>224498962Det är bara andra eliter som gör uppror, folket är bara ett redksap. Alla revolutioner i världshistorien förutom ett enstaka fåtal handlar om att ersätta den styrande eliten med en annan som du säger
>>224499213Personligen så tycker jag krig är tragiskt och har svårt att finna någon glädje i det. Men ja det är ändå positivt att våra vapen används i försvar mot onda krafter.
>>224499227Läs Evola din jävla tölp
Tror de verkligen att de kommer att få blattarna att börja jobba?
>>224499257Om de vill att fler ska få jobb gör det enklare då mongomjäää
>>224499227Och för att utveckla på det anon skrev här så är det i princip omöjligt i det moderna samhället. Om du faktiskt skulle försöka organisera dig som nazisterna eller kommunisterna eller valfri revolutionär grupp skulle staten krossa dig direkt. De verktygen staten har idag är så jävligt effektiva.
>>224499170>Kriget är syntetisktJa>och syftet är att döda många slaviska män och trötta ut bägge länder så att irländare kan styra helt öppet efter de magiskt skapar fred. det är etnisk hämnd för alla pogromer.Nej, syftet med kriget är framförallt att slå in en kil mellan Europa och Ryssland för att förhindra ekonomisk och politisk integration som hade möjliggjort för Europa att bilda en egen supermakt som kan bli oberoende av USA.
>>224499233Om det någonsin blir riktigt krig mot Ryssland så kommer jag att begå skitmånga krigsbrott.
>>224499306Ingen kan tro på det här. Ryssland visar tydligt att de inte vill vara allierade med Europa.
>>224499306asg varför låtsas du som att ryssland någonsin skulle vilja integrera med europa
>>224499321asg en drönare förvandlar dig till pölsa dag 1 fjantus
Finns det verkligen någon i tråden som är arbetslös på riktigt? Känns som de flesta här har typ knegarjobb där de ligger på 35k
>>224499321Suedi ska sätta sin tillit till såna fjuniga 18-åringar som inte ens varit i slagge. ASG han kommer bollas runt medan ryssarna bara njuter
>>224499356Jobbat några enstaka veckor i hela mitt liv, det var drygt 10 år sedan. Fattar inte hur nbögar orkar med skiten, inte värt det alls.
>>224499329>Ryssland visar tydligt att de inte vill vara allierade med Europa.Nej Mongomats, inte nu efter att relationerna är söndetrasade. Men utvecklingen från Sovjetunionens kollaps fram tills typ 2015-2020 var integration, se. t.ex. Nordstream.Putin höll ett tal i tyska parlamentet kort efter att han blivit president där han uttryckte en önskan om en gemensam framtid för Europa och Ryssland.
>>224499353Jag kommer att raida deras skyttegravar och ta Ryssar som fångar och när jag har bundit ihop dem så kommer att blodörna dem med en morakniv.
Finns det verkligen någon i tråden som är neet på riktigt? Känns som att de flesta här får bidrag
>>224499412De har aldrig sett combat.
>utvecklingen från Sovjetunionens kollaps fram tills typ 2015-2020 var integration>se. t.ex. Nordstream.
>>224499246>öhhhh du måste rida tigern uppåt mot himmelen eller någon för det är trad>>ingen gjorde detta>tradition är en platonisk form eller något
>>224498771asg
>>224499407Han kanske inte borde saboterat den potentiella framtiden med efterblivna krig asg och sen om de skulle integteras med europa så skulle de vara makten som bestämde vilket skulle vara oroligt med tanke på deras imperialism
>>224499407Ryssland invaderade ju Ukraina 2014, Georgien innan det...
Ryssland: Vi vill va eran vän!Också Ryssland: *övar kärnvapenattacker mot Europeiska städer*
>>224499414måste hångla frotta pumpa ditt goonhål samtidigt som vi kollar på 2dporr
>>224499407Serbråttaaaaaaaaaaaaaan asg
Serbus varför flyttar du inte hem istället
>>224499306>kil mellan Europa och Ryssland för att förhindra ekonomisk och politisk integration som hade möjliggjort för Europa att bilda en egen supermakt som kan bli oberoende av USA.Så sant. Detta har varit Storbritanniens (och nu USAs) geopolitiska strategi sedan typ 1800-talet, att förhindra en tysk och rysk allians. Det finns hur många böcker som helst skrivna om hur detta var/är anglovärldens största hot, en allians mellan Tyskland och Ryssland, för det var det enda reella hotet mot deras imperium.
>>224499535>Vi måste gå ihop med Ryssland för det hade gjort Amerikanarna och Britterna sura!du är så jävla söt och dum i huvudet ryssland är ett skitland och ett skitfolk och så har de alltid varit och kommer alltid att vara
Asgarvar åt suedicuckar som skakar pga ryssland när 50% av folket i landet är afrikaner och araber. Hallå vad är det ni ska skydda? om 20 år blir vi mördade i våra egna hem.
>>224499590whataboutismDet har ingenting med varandra att göra, jag är mot både ryssland och massinvandring och mångkultur.
>>224499498Varför är de så här för? Varför kan de inte bara chilla liksom?
>>224499590Man märker att du lider av paranoida vanföreställningar och absolut inte borde hänga på internet så mycket som du gör
>>224499621jag är själv blatte och hör hur alla runt mig talar om svenskar och vilken grupp som kommer ta över efter er.
Svenskar är genuint sjuka i huvudet, det är omöjligt att prata om Ryssland med svenskar. De är fan lika störda som vänsteroids när du pratar om invandringens konsekvenser. Det är som debatten mellan Danmark och Sverige 2015 om invandring. Riktig psykos
Kbry vill bara ha en tjej och må bra
>>224499656Dina argument blir bemötta och krossade, lugnt och sansat, propagandan biter inte på oss.
>>224499639Du knottrar
>>224499681d1a fast med shemale
>>224499734Kan nån förklara detta?
>>224499681Vad ska du göra med livet när du förskaffat dig en tjej?
Jag är själv svensk, men varför är svenskar i gemen så rabiata när det gäller Ryssland? Det är ungefär på polackernas eller balternas nivå.
>>224499819Propaganda sedan barnsben, precis som sprängare som älskar judar
>>224499656Det är ofta lönnfeta liberaler och konservativa män som aldrig vågat säga ett knyst om invandringen, trots att dom egentligen är emot den.Att dampa om Ryssland och fantisera om storkrig ger dom utlopp för maskulina instinker som dom förtryckt inom sig. Det är politiskt korrekt att skriva om hur man vill skära halsen av "ryZZar" och stampa på ryska spädbarn, så dom här töntarna blir alldeles uppspelta över det.Det rör sig inte om seriösa politiska tänkare utan om infantiliserade trälar.
>>224499813Kämpa, rannsaka, spara pengar, resa runt och se världen med henne, göra saker med henne, må bra, älska henne
Filosofibögar är nog de mest patestiska i tråden, misslyckade nbögar som kåpar genom att läsa obskyra böcker för att intala sig själva att det är samhällets fel för att de inte är populära och inte får ligga
testbox
>>224499865
>>224499844ett väldigt bra brev
>>224499844>Att dampa om Ryssland och fantisera om storkrig ger dom utlopp för maskulina instinker som dom förtryckt inom sig.Så jävla sant, du ser exakt samma sak med svärjisar och deras stöd för Israels folkmord.
>>224499819Ryssland ligger väldigt nära, vi har dålig historia med dem, de invaderar och dödar sina grannländer. Behövs det fler anledningar? De saboterar infrastruktur i Europa...Varför skulle vi inte bry oss? Är du betald eller dum i huvudet?
>>224499846Världen och framförallt Sverige kommer vara värsta skithålet dock, det ligger i ditt intresse att bry dig
jahop nu kan man breva efter man restartar routern men om nån timme kommer "temporära" rangebannen dyka upp igen och så kan man inte ens verifiera med mail längre, mina trådbrevardagar är över och därmed mitt liv, har oironiskt inget annat i livet än tråden
>>224499844så är det. förvriden jävla syn på saker och ting. man ska kunna vara skeptisk mot ryssland och dess intentioner samtidigt som man tar landet på allvar
>>224499937Om du verkligen älskade oss så skulle du flytta
>>224499932Självklart skulle jag göra vad jag kan för att försvara fv och mina nära och kära
Man märker att ryssvännerna har samlat sig i tråden nu för att förespråka att man ska låta ryssen göra som den vill, de är egentligen våra vänner!
>>224499951USA är det största hotet och har varit det i decennier, att sjuda om Ryssland är befängt
rysk militär bögvåldtar varandra, men de är trad så det är bra.
>>224499978Med dina knytnävar när ryssen kommer?
Ryssbögar vill bara ersätta USA med Ryssland
Oj...
>>224499937Vad har du för leverantör?
>>224500031de gamla grekerna hade med sig småpojkar till frontlinjen att ligga med. det är bögigt att ligga med vuxna män
>>224499734>Free Will exists
>>224500063Om hon tycker man är attraktiv så får man knulla en hora gratis, wohoo.
tråden är idealister och vi citerar kant
>>224500063Mycket fina bröst
>>224500009det stämmer. deras kulturimperialism har gjort mer skada än vad ryssen någonsin gjort. men det sorgligaste är ju att vi sväljer deras skit med hull och hår och bara trånar efter mer ideologi som raskvoteringar, negrofili och allsköns anti-vita företeelser som kommer ur deras universitet. vi är ju också beroende av deras teknologi, finns det ens något stort ai-bolag eller social medietjänst som är europeisk?
>>224500001Ingen förespråkar det dock. Vi påpekar bara att ni är inkapabla att ha en rationell diskussion om Ryssland.
>>224500101Nog om dig
>>224500110detta. så fort man tar ett realpolitiskt perspektiv om ryssland så får man stämpeln rysslandsshill
>>224500110Det var rationellt, han slutade bara svara och började beklaga sig över att det var irrationellt när han hade inte längre hade några argument att försvara ryssen med.
>>224500095Sjudande moralbög
>>224500063Fattar inte
Så med Coops nya rabattsystem så måste man handla mat för minst 10 000 kr per månad för att det ska vara värt det, småhandlare dödas.Så mycket för kommunismen? Det är ju kundägt
>>224500095Gillar du inte sex?
>>224500198Hon kan dra av din kuk
>>224500165Tycker det verkar som det är du som blev arg när jag moraliserade? Jag tycker hon är en gratis-hora, du tycker hon är en sexuellt frigjord modern kvinna som man ska se upp till.
>>224500107Japp, håller med 100%. Det är genuint sjukt hur efterblivna människor som hänger i tråden är och som inte besitter denna basala förståelsen av verkligheten. Har argumenterat (vet att det är idiotiskt och slöseri med tid) med flera personer i tråden om detta. Riktigt nice att snacka med någon som inte är efterbliven och faktiskt fattar hur läget är. Har själv accepterat att svenskar är för hjärndöda för att sig ur detta och har gett upp. Det är bara att vänta på den eventuella kraschen och se om det blir något bättre efter det.
>>224500204Har aldrig fattat hur det är kundägt. Får man vara med och rösta i beslut om man handlar där?
>>224500214Nej det gör jag inte, du avslöjar ditt svartvita tänkande och madonna/hora-komplex
>>224500214Vad gör en kvinna till en hora, om hon inte tar betalt för sex?
Ryssbögar kallar alla andra för imperlister för att sedan i nästa mening försvara allt som Sovjet/Ryssland samt även Kina har gjort i världshistorien
>>224500248Förlåt om jag missförstod. Personligen så tycker jag det är äckligt och omoraliskt med promiskuösa människor för jag anser att det är samhällsförstörande.
Ni skulle må mycket bättre om ni lyssnade på Freedom Call
>>224500204Förlåt men jag är Willys ONLY
>>224500290Ja, du brukar knottra om det.
>>224500271Att kalla folk som är promiskuösa för horor är ganska vanligt, speciellt förr i tiden när jag var yngre, nu är det inte PK alls, de är bara modiga tjejer som tar för sig.
Män ska ha en hora som suger ens kuk och en oskyldig fru som lagar en mat och tar hand om ens barn. Vissa kvinnor ska vara horor och vissa ska vara fruar, det ska aldrig vara en och samma.
>lyssnar på radion medans jag rullar köttbullar>2 svho sitter och snackar om "det brutala sättet som männen kör över kvinnor i politiken">googlar riksdagspartierna>6 av 9 partiledare är kvinnorva
>>224500351Ick
>>224500245Du röstar på ett ägarombud som för din talan. "Det valda ägarombudet blir länken mellan dig som kund och föreningens ledning. De tar med sig dina förslag, åker på föreningsstämman och röstar om de stora besluten – som vilka som ska sitta i styrelsen och hur vinsten ska användas."https://www.coop.se/Globala-sidor/agarombudsval/agarombudsval-fragor/Låter som massa mumbo jumbo för att dölja att ett fåtal äger allt.
>>224500351Vidriga åsikter som jag inte alls håller med om. Män och kvinnor ska vara trogna en person, ingen ska hora.
its not the fart that kills you, its the smell xD
>>224500339Tycker personligen inte om så vulgärt språkbruk.
Det är överKon tar över vägarna, sedan samhället
>>224500227många svenskar har samma ryggmärgsreaktion och sjudande hat när det gäller trump också. det är liksom något sjukt med det hela då det i många fall handlar om någon primal vrede som är så irrationell den kan bli. vad beror detta på? är människan i behov av att ha någon sorts djävulsentitet i sitt huvud som man ska vara emot? är det en förvrängning av den religiösa instinkten vi ändå besitter, trots våra samhällens avsaknad av religion?
>>224500401Anon har redan brevat detta >>224500063
>>224500355>6 av 9 partiledare är kvinnorOch män kör över dem brutalt, vad är det du inte fattar?
Ryssland: traditionellt samhälle, kultur, fru, hus, landSverige: blattar överallt som mördar digoj vilket svårt val
>>224500392Inte jag heller egentligen, det är dåligt av mig men man faller in i det ibland online.
>>224500355>riksdagsledamöter>kvinnor: 161 (46 %)>män: 188 (54 %)va
>allardupplaga>massor med rysskåta landsförrädare i tråden
>>224500427ryssland är ett bajsland fullt av aids, alkoholism, våldtäkter, en psykopatisk diktator, krig.Sluta sprida din rysspropaganda.
>>224500427Ryssland är fullt med muslimska blattar ifrån de kaukasiska bergen och de olika -stan ländernaRyssland har fler muslimer än Sverige både i absoluta tal men även som andel av befolkningen
>>224500351i verkligheten är det tvärtom där kvinnor gifter sig med en oofy doofy (tråden) och knullar tjäd på sidan av ASG
>>224500438White trash
>>224500427Ryssland har mer muslimer per capita än sverige, officiella imamutbildningar, leder abortligan, skenande alkoholism och missbruk.>neeeej det är möh tradHur fucking då? Allt tradbögar verkar bry sig om är att de ska ha en brud att knulla som ska lyda dem och göra saker åt dem, förklätt som något "konservativt".
Saknar Koneko Mari
>>224500464Asg det är så jävla lätt att trigga dig
>Russia has an estimated Muslim population of 20 to 25 million peopleja jäsiken
>>224500427asg ryssland har både en förtryckande kultur OCH våldsam befolkning som slår ihjäl oskyldiga. du föreställer dig att du skulle ha en ödmjuk vacker hemmafru men ni skulle båda behöva jobba heltid, vara alkoholister och hennes chef skulle sätta på henne
>>224500498Inte konstigt att kasslern älskar Palestina
>>224500464Högstatus män som skapade detta samhället så att de kunde knulla runt med massa unga tjejer
>>224500513sen blir anon tvångsrekryterad och våldtagen av sina nya soldatvänner för det är tradition i deras militär.
Tänkte åka till IKEA och handla lite saker, ska ni ha något?
>>224500460>>224500483okej men de bor i sina republiker. man hittar inte random blattar i små städer, och de i storstäderna är där temporärt.
>>224500531Han bara njuter
>>224500532Behöver nya lakan, välj något snyggt
>>224500538>okej men de bor i sina republikerAnon....>Det bor uppskattningsvis 1,5 till 2 miljoner muslimer i Moskva, vilket motsvarar ungefär 10 till 15 procent av stadens totala befolkning
>>224500483Samma sak när folk skriver om att leva i någon annan tid/plats>Omg tänk om jag var bonde i medeltidens frankrike/fabriksarbetare i 50 talets usa/sjöman etc. etc.>då skulle man ha "något" och så klart ha en tjej att knulla!Varenda kävla gång
>>224500564lmao
>>224500525Det fanns ett tag feminister som insåg att sexuell frigörelse till stor del handlade om att män ville ligga lättare. Vet inte var de tog vägen.
>>224500568Gratis-hora om hon tycker du är snygg, men hon kan tänka sig att bli mamma till dina barn om du är väldigt speciell.
>Ryssland är inte en hot, USA är värre>DETTA BETYDER ATT DU ÄLSKAR RYSSLAND OCH ÄR EN FÖRRÄDARE>DU TROR ATT RYSSLAND ÄR ETT TRAD PARADIS MEN KOLLA DE HAR MUSLIMER, HIV OCH X Y ZVarför är de så befängda? Jag bryr mig inte om Ryssland, jag gillar inte Ryssland. Det är bara en supermakt som vi är granne med som inte våldtagit Sverige och svenskarna som USA gjort. Varför ska jag hata Ryssland?
Join and crew bitch nigga
"ryssland är ett bajsland fullt av aids, alkoholism, våldtäkter, en psykopatisk diktator, krig."Under tiden Ryssland:https://www.youtube.com/watch?v=ZLAV_X5EwGk
>>224500546Dimension på sängen? Inga örngott?
en annan konsekvens av att vara en curlad trådbrevare som sitter fast i pojkrummet är att dom tror kv*nnor är oskyldiga änglar som aldrig gjort något styggt, asg nej hanrejus ingen fucking svho sitter inlåst i sitt rum som dig som en råtta i en bur, dom är ute och festar, dricker, testar alla sorters droger och en avsmakningsmeny av olika tjädkukar, men sen när dom är trötta med det livet och vill ha lite stabilitet så hittar dom nån söndercurlad autistmansbarn som dom kan utnyttja och trådbrevaren är bara glad att han äntligen får hålla i en tjejs hand ASG ät upp suedi
>>224500599Och ingen har nånsin tyckt något av det om dig :(
>>224500564bara 10-15? jösses min ort är 80% blattar
>>224500599Vad sa vi om att vårda språket?
>>224500600>som inte våldtagit Sverige och svenskarnaÅh tro mig de hade gärna gjort det>varför tror ni jag gillar rysslaaand!?För du försöker vifta bort att ett imperialistiskt dampland i vår närhet som hotar oss och invaderar grannlönder faktiskt inte skulle utgöra ett hot.>men möh USAAAA! Sluta prata lm rysslaaand prata om USAAA!Nej, man kan ha två tankar i huvudet samtidigt och det är ett uppenbart försök att distrahera.
>>224500618D-det är en enkelsäng...
Downispammaren/SvartPolacken/Fettofinnen är här
>>224500633Har du några nya bilder att spamma eller är det samma om och om igen?
>>224500641Har du slutat med hanrejbrevande och börja rasistbreva istället?
>>224500635Varför vill du förolämpa mig?
>>224500599Och sen om 20 år när barnen har lämnat hemmet så kommer hon att få ett relapse så då kommer otrohet och skilsmässa
>>224500670>>224500669>>224500684antikristus verkar genom er
snärtgungstimmen är här
>>224500684Du verkar vara en sjukt osympatisk människa så det är rätt roligt att reta upp dig
>>>/pol/542091506
>>224500669vad sägs om denna
>>224500660>enkelsängNähä säger du det. Men är den 120cm eller 90cm bred tex.
>>224500700
>>224500699Om det tar 20 år så har man ju verkligen hittat vinstlotten. Undrar hur långt medel-relationen är i Sverige.
>>224500749kan hjälpa dej med snoppträningenpm vid intresse
>>224500716Varför tycker du jag är sjukt osympatisk? Är det för att jag förolämpar ett beteende som jag finner osmakligt? Det kanske är lite väl hårt att kalla folk för horor, jag tycker inte det är så farligt dock, i vår tid så kallar de väl nästan sig själva horor som någon slags hedersbetygelse
>>224500638dds snabbare
224500770Allt du säger förlorar sin poäng när du samtidigt runkar åt svart kuk
gick in på knowyourmeme inatt som tydligen är hackat, den gick till någon polsk sida som laddade ner 2 png filer och jag öppnade en av dem innan jag slängde dem så nu är man väl körd
>>224500738Ja jäklar vilken frisk människa
>>224500670>>224500770
>>224500770va
>>224500532Dennahttps://www.ikea.com/se/sv/p/rissla-skrivunderlaegg-svart-40246156/
>>224500757Det är ju förutsatt att hon inte redan har knullat runt på jobbet
>>224500804Hon äger dig cuckmongo
>>224500614Asg kommer ni ihåg när Ryssland försökte få fler chuddar att flytta till Ryssland genom en video som visade hur TRAD Ryssland är och visade bilder på barn med texten "vackra kvinnor"
>>224500770Har hon en förnedrings-fetish?Varför fortsätter hon prata med dig?
>>224500800men har han fel dock?
Vill fan säga upp mig och neeta
>>224500827en sån
verkar fett tråkigt att vara cnc-operatör men tror jag hellre tar det än bajstorkare på hemtjänsten?
>>224500832Svara inte cuckpolacken
>>224500796>någon polsk sida som laddade ner 2 png filerJa, det är du. När en webbsida gör saker utanför webbläsaren är ett allvarligt tecken på kompromissad datasäkerhet.
>någon skriver negativt om Ryssland >proxybögen börjar genast spamma svart brev
>>224500870Ja, att ta individuella halvsanningar, dra dem till sin spets och applicera på halva befolkningen är ju inte sanningsenligt nånstans.
>>224500789det känns ganska stört att göra det på varje bild speciellt när han uppenbart betar just dig. lite som att kalla en främling hora på bussen, visst det kanske stämmer men framstår som obehärskat
>>224500794>>224500810>>224500832hon är av blandad härkomst (afro-tjeckisk), så jag antar att hon har identitetsproblemhon jämför sig nog med sina vita tjeckiska vänner varje dag.
>>224500875
bildspammet är dold kommunikation
vilken skitfilmtvå timmar och jag fattar fortfarande inte hur karaktärerna hänger ihop eller vad de hetereller om en "mohican" är plural på mohawk eller om det är olika sakernej, skärpning DD
>>224500789Hur gammal är du?
>>224500922Jaha så du menar att bara för att man är rasist eller sexist så är man sjuk? Fräsch människosyn
>>224500872Gör det inte.
>>224500922asg du sjooder
>>224500939å du grode
man märker att ryssar är lydiga fjollpojkar och stöttar putte fast ryssland är fattigt och eländigt ;_;
Hon kommer äta upp moderaterna asg
>>224500949asg du e rädd för filmer innan woke zoomclittan
>>224500959Älskling, du har autism
Jag gillar att vara sjuk, för då tappar jag aptiten och kan spara in på mat samt tappa vikt. Tyvärr blir jag sjuk typ 1 gång vart fjärde år.
>>224500949Kommer ni ihåg när chudde påstod att vita inte kan bli indianer för de har ett postkolonialt arv eller något. Hur förklarar han detta då?
>>224500959Är man en dålig människa bara för att man är sjuk eller? Funkofob much?
>>224500930Om man applicerar folks beteenden på internet IRL så hade alla varit helt störda. Att vara lite för öppen med sina tankar och åsikter är ju hela poängen med internet, man kan slänga ur sig saker. Han sitter och brevar bilder på folks tinderprofiler, tänk om han sprang runt på en buss och bah "KOLLA DEN HÄR TJEJEN WAAAOW", snacka om cp-beteende.
>>224500984AffärsideTa alla videos var hon pratar och ersätt allt hon säger med Jabba the Hutts dialog?
>>224500949Jag hörde en skitdålig låt på radio och när jag bytte frekvens var det reklam. Rekommenderar inte radio ALLS!
>>224501023Älskling, du har autism.
>>224501023Ändra buss till kompisgäng så är det helt normalt.
>>224501023men du uppmuntrar ju honom, det är därför han håller på
>>224501013va
>>224501042Helt normalt att kalla promiskuösa tjejer för horor bland kompisar också
>>224501024Då får du hundratusen lajks och donationer från sprängare
>>224500974Vad tycker om du en sådan då?
>>224501048Hon måste väga extra mycket på vågen och alla kallar henne säkert fettot.
>>224500939Jag gillar tuttar men det där är ett fult sätt att skylta med dem eller vad tycker ni? Det känns osexigt på något sätt.
>>224501091ja helt ok
>>224500971Nä kommer förmodligen inte göra det, är för feg. Kommer väl fortsätta lida på jobbet.
>>224501091breva fler bilder på tjejer vi gillar det för vi är inte ens bögar precis som du inte är
>>224501100Är detta bättre?
Ovanligt höga nivåer av mongomats i dagens tråd
Väljare strömmar redan tidigt på morgonen till vallokalerna i östtyska delstaten Sachsen-Anhalt, där SvD:s utsände Tomas Lundin befinner sig.Ytterhögerpartiet AFD leder stort i mätningarna, något vi rapporterade om igår.– Det är ett ödesval. Vi tänker på framtiden för vårt nyfödda barn, säger Maria som röstar i en vallokal i delstatshuvudstaden Magdeburg.Maken Clemens säger:– Vi vill ha ett öppet och mångsidigt samhälle. Inte det som AFD vill bygga.I mätningarna har AFD över 40 procent och toppkandidaten Ulrich Siegmund kan bli Tysklands förste högerextrema delstatschef.- Bra så. Vi behöver ordning och reda i landet, säger småbarnspappan Werner som inte vill vara med på bild.Vallokalerna stänger klockan 18 och senare på kvällen väntas förbundskansler Friedrich Merz uttala sig.
>>224501108
>>224501143För all del
>>224499656>neeej varför ogillar svenskar att ryssarna är dampiga rövhål mot alla dess grannar torka tårarna, serbus
>>224501100det är bara en ful klänning, de ser helt korvstoppade ut
fan, det här är så hett
har många bilder på tjejer att välja mellan men kan inte bestämma mig för någon
>>224501185Det är så vissa korsetter gör med tuttar tror jag, det är inte snyggt
>>224501174Var det någon som såg den där terminator filmen? Var den kass eller?
Varför skickade ni inte en present till en filippinsk tjej när vi var yngre?
>>224501217Fick ingen hjälp eller vägledning av föräldrarna så jag blev en halv människa.
Brorsan rekommenderar alltid något woke-skit för mig, hans hjärna ruttnade av all hiphop.
>>224501248Ge tre exempel
>>224501125min hund göra något liknande ibland när han är dålig i magen
>>224501217vi fick nöja oss med en klassmorfar som var med i förintelsen som kom och berättade historier för oss
>>224501265försöker att skaka loss konkelbären såg det blir mindre att slicka i sig senare sluta ge den gojslask avsett människor
Är det slut på memes nu
>>224501321tack har du en till bild på tjej?
>>224501336
>>224501363Gigaick på såna
>>224501363
>>224501363vilken ska hon välja? ;_;
ni kallade aldrig den snälla tjejer i klassen för prinsessa, ni lämnade henne framför erik som era mammor lämnade er framför dattan
>>224501395Vilken ska DU välja?
>>224501363min fv tyckte denna var rolig>>224501380min fv tyckte in denna var rolig
>>224501417
>>224501374>>224501380>>224501395>>224501417
>>224501406Hon var ju en träl
>>224501414va? oironiskt
>>224501445Tryck på knappen din lilla slyna annars väljer jag åt dig
>>224501432jag och grabbarna i lunchrummet skrattade åt denna
Tjejer vill ha en man som behandlar henne som en prinsessa och knullar henne som en hora
så ser jag ut
>>224501437F1H1
>>224501406Snälla tjejen kunde valt snälla incellen
Har ni sett filmen Besatthet? Asg tänk om bögblobben skulle önska "jag önskar att Chudde älskade mig mer än alla i hela världen" och så blir chudde besatt av en bögdemon asg
>>224501555>>224501555>>224501555>>224501555>>224501555>>224501555
>>224501536du mår inte bra chudde
>>224501530alla borde ha gjort annorlunda men inte du, du gjorde allt rätt
>>224499656Vad finns det att prata om när det kommer till Ryssland?
>>224501587Jag gjorde allt i mitt liv fel
>>224501253Watchmen-serien, nya odyssey-filmen och Sinners
>>224501217Minns att vi skaffade brevvänner i klassen, hade nån i afrika. Kommer ihåg att jag skicka ned ett paket med hockeybilder. Tror det var väldigt uppskattat då ishockey är väldigt populärt i Afrika.