vorige >>224836694
Maar ik frits, wat dat is met mijHier kom ik steeds een puzzelstukje op zijn plaats tegen, waar dat steeds niet zo is waar ik anders kijkNamelijk ik kreeg in het verleden de diagnose schizofrenie, watmogelijk te flikken is in absolute corruptie op jonge leeftijd onderhoge druk van een lid van de betreffende organisatie, die hetanderen laat doenIk wordt niet goed lang-kort het zal erop neer komen dat ik je aan dehoogste boom wilPunt is: rond 9 - 16 leeftijd en daarna was ik absoluut niet linksgeoriënteerd.Toen die diagnose met uitkering, je begrijptDoor hoe mijn focus ligt, hierdoor kan ik meteen zonder draaien dejuiste kritiek op linkse- of rechtse zijnscultuur uitenIk zal die gasten van de wetenschap de kop moeten afsnijden zoals met islamik had risperdal en ik zie nu een hard bobbeltje bij de tepel wat gevoelig wasIs dit onrespectvol?Euthanasie is gewoon een ding hoor met psycheTrouwens bepaalde andere culturenDe diagnose kwam bij mij tot stand door corruptie door iemand die heel dichtbij mij stond en werkzaam was bij de ggz in deze regio. Die persoon wilde dat zoals zoveel jonge mensen dat overkomen is. Ook om corrupte redenen.Ik heb ook ,,nee'' gezegd de hele zaak had ook niet door MOGEN gaan bij mij. Dat is een wettelijk voorschrift.
>>224847173hmmm goede tip dankjewel UwU
Maar ik frits, wat dat is met mijIk kreeg in het verleden de diagnose schizofrenieToen die diagnose met uitkering, je begrijptik had risperdal en ik zie nu een hard bobbeltje bij de tepel wat gevoelig wasDe diagnose kwam bij mij tot stand door corruptie door iemand die heel dichtbij mij stond en werkzaam was bij de ggz
>>224847311geen probleem boobi wax je ook je kontje goedhttps://youtube.com/watch?v=CeR1sVMtrGo
Ik wil niet werken zolang ik de uitkering van kankerfrits moet sponsoren.Het is niet eerlijk, verdomme.
>>224847311>>224847443kankerflikker
nederdraad is een plek voor piemelvriendjes
>>224847447je sponsort ook mijn uitkering
nederdraad is een plek voor battiecide
De duvel reeds gedronkenDe jos reeds gezet
>>224847473piemelvriendjes, piemelvriendinnetjes en alles ertussenin en daarbuiten
>>224847473alles daarbuiten en de rest niet
>>224847802wij zijn hier en we zijn queer
>>224847911gatverdamme waarom zou je dat doen
>>224847664goe bezig
>>224847481Ja maar jou gun ik het.
Van natsoc zijnscultuur. Ik spreek geen individuen aan.Dan zij die met mij instemmen, iets van die aard. Of een affiniteit hebben met natsoc zijnscultuur of interesse hebben deel te worden.Maar ik meen dat er reden is dat de schuld van de grote stromen migranten in de regio van de afgelopen decennia evengoed bij natsoc zijnscultuur ligt.
alleen echte homo's luisteren naar progressieve metaal zoals tool en ihlohttps://www.youtube.com/watch?v=y71auV0ApLE
>>224847911wij zijn hier en we zijn gewoon normaal
>>224847968Maar ik frits, wat dat is met mijIk kreeg in het verleden de diagnose schizofrenieToen die diagnose met uitkering, je begrijptik had risperdal en ik zie nu een hard bobbeltje bij de tepel wat gevoelig wasDe diagnose kwam bij mij tot stand door corruptie door iemand die heel dichtbij mij stond en werkzaam was bij de ggz
>>224847974definieer normaal
>>224847963ok dan is het goed
>>224847969hahaha kankermongool
"neger neger" - Frits
>>224848019moet je ff in het woordenboek kijken bruine aap
Frits en z'n natte sok schijtcultuur, misschien gewoon even piltjes nemen en van de kindetjes afblijven.
>>224848019liefdevolle gevoelens hebben voor je medemens
>>224848019risperdalletje, natsoczijnscultuur, harde tepels
Effe ster trekken ajswib ;)
wanneer math rock niet gay genoeg ishttps://www.youtube.com/watch?v=cLbsMqgNeiw
>>224848150niemand vroeg
jullie zijn allemaal ziek in je hoofd smerige kanker ziektedragers
E I N D H O V E NHOOLIGANShttps://www.youtube.com/watch?v=BoQ3rJCJHwo
>>224847969ben meer van de klassieke prog als Camelhttps://www.youtube.com/watch?v=NiE3M07vhpI
>>224847974NORMAALTJES BUITENRIEEEEEEEEEEEEEEE
>>224847473:3
>>224848231normies zijn eigenlijk niet normaal maar verziekte joods-liberalen die strontjongleren heel normaal vinden
>>224848190
>>224848199De dingen waar ik frits over begin.Ik meen dat er veel zijn (...)Hoe te zeggen...Ik begrijp dat, of weet hoe dingen liggen.Daarom zou ik zeggen: een cel die dat wel kan en dan verder zien. Hoe dat moet.
>>224848260
>>224848248beetje zelfde gebrabbel als zeggen dat de mensen op het Malieveld geen fascisten zijn omdat ze demonstreerden tegen links fascisme
>>224848340nee
>>224847769>>224848232lieve jongents waar ik een pintje mee zou drinken
Hallo
>>224848370dom vies kankerjoch
>>224848386haaaaiiiiiiii :3
>>224848404Help! Help! HAAI!
>>224848404kankerflikker
>>224847769HaaaloooWil je ook natsoc zijnscultuur worden ?
>>224848302Maar ik frits, wat dat is met mijIk kreeg in het verleden de diagnose schizofrenieToen die diagnose met uitkering, je begrijptik had risperdal en ik zie nu een hard bobbeltje bij de tepel wat gevoelig wasDe diagnose kwam bij mij tot stand door corruptie door iemand die heel dichtbij mij stond en werkzaam was bij de ggz
Net getuige geweest van een allochtoon die een meisje lastig viel en betaste, niks gedaan want ze zou mij nooit zien staan dus waarom zou ik wel mijn leven voor haar riskeren. Je kon de doodsangst in haar ogen lezen.
rateer mijn gokske
>>224847473>natsoc zijnscultuur wordenEerlijk, ik meen dat er iets is met het onderwerp.Dat hoe lhbt nu is. Dat dit niet werkt zoals het nu is.Maar dat er geen lhbt is, maar wel seksfappers en niet seksfappers.Daar zou het in beginsel o.a. op neerkomen
>>224848517kankersukkel
>>224848517ze hebbe hier nu eenmaal voor gestemd
>>224848517kankersoldaat
>>224848531kweni volg geen belgisch voetbal hoe laat komt dat op tv zal zelf s kijke
>>224848517Wat doet ze überhaupt alleen op straat, had ze maar getrouwd moeten zijn maar ze wilt natuurlijk liever de kankerhoer uithangen.
>>224848517hem wegjagen en dan zelf aanranden
>>224848620Hij had een mes en ik ben een twijg
>>224848647Niet mijn probleem
>>224848517Dit gebeurt dagelijks op grote schaal maar komt nooit in het nieuws maar owee als jij als blanke man een flirterig berichtje stuurt naar een collega
>>224848856Terecht, de blanke ras moet kapot. Totale tatta dood inshallah.
C H A R L E R O IHOOLIGANShttps://www.youtube.com/watch?v=5qcxG64S3Ik
https://nos.nl/artikel/2631645-politie-gaat-vaker-drones-inzetten-tegen-ernstige-verkeersovertredingenliterally 1984 dees
Ik steun de strijders in den haag telepathisch met manifeststie zolang ze maar achter bruinen aangaan en niet mijn heersers
>>224848968Er waren geen drones in 1984 zemmer
>>224848993andere anon- van george orwell heet die geloof ik
>>224848531boeregem wint niet.
>>224849009Ja ik weet het mongool
>>224848517Strijdermentaliteit. Alleen je eigen win bare oorlog bevechten
>>224848885>de blanke ras
>>224849054Does lief tegen frits
>>224849036ik reken meer op het falen van anderlecht dan op de kracht van waregem oetz
>>224849095Ja maar ik heb niemand nodig die dingen aan mij uitlegt die ik al snap. Ik ben frits zat. Ik weet al eeuwen iedereen elke seksualiteit kan en de corrumpering van zijnscultuur op ons bestaan. Ik wacht tot hij met nieuw materiaal komt. Schiet op. Hup fritzler
Het komt morgen aan, jongens. Ik heb 100% besloten dat ik na mijn IT-studie over twee jaar voor vijf jaar naar Stockholm ga verhuizen. Daarna besluit ik of ik terugga of een hypotheek afsluit voor een huis op het platteland met mijn Zweedse partner. Ik wil een frisse start na al die traumatische dingen die ik in dit land heb meegemaakt... En ik ben eigenlijk asymptomatisch schizofreen, dus elk ander land moet een goed welzijns- en geestelijke gezondheidszorgsysteem hebben voor het geval ik ooit weer psychotisch word. In Zweden zijn de mensen vriendelijk, de vrouwen mooi, zoveel ruimte! Prachtige natuur! Ik hoop snel niveau B1 te halen, zodat ik de leerboeken en Duolingo kan laten vallen en kan beginnen met leren via Zweedse boeken, tv en muziek, en mee kan doen aan dit forum! Ik ben nog nooit zo zeker geweest van mijn levensplan. Ik hoop echt snel Zweeds met jullie te kunnen spreken. (:
>>224849089>8023 Jotten zijn een apart ras
>>224849135De volgende stap is organiseren.Alles is niet aan mij aan iedereen, anderen of aan God.
>>224849165Haha letterlijk uit het niks ik voeg letterlijk toe aan de conversatie en dat is al genoeg voor jou om in je broek te schijten met een reactie. En dan vindt je het ongeloofwaardig dat je bespeelt wordt in je bestaan en bewijs je dat alleen erkenning van mijn aanwezigheid je al aantast hahahahab
>EEN PROSMANPAAL!?>NEEE NIET LETTERLIJK OORDELEN OP INHOUDT>DAT VERDIENT DIE MISERABELE KANKERJUNK NIET>WAT HIJ VERDIENT IS MEER PROSMANSPAMHAHAAH
>>224849165strijder
Nieuwe semi syntetische thc/hhc achtige vape gekocht bij de smartshop. Ze noemen het aj-1/aj-2 vapes. Een formule naam op hun geheime combinatie van semi syntetische cannibinoiden. Maat het voelt gewoon als een cbd die zo sterk is dat het bijna psychoactief wordt. Ik kan gewoon stil zitten zonder adhd medicatie en voel me ziek chill. Niet te "aan" zoals mijn favo sativas
>>224849180Fritzler kom met mij naar tel aviv en Jerusalem van onse wajong centjes bekeren naar het jodendom dan leer ik je hoe je dingen voor god verbergt en dan kan het feest begin e
>>224849286Nee dat zijn dingen waar God niet intrapt.
>>224849089G E N THOOLIGANShttps://www.youtube.com/watch?v=VDcv53ETKkMhttps://www.youtube.com/watch?v=OJpWNRQIJ-g
>>224849286Zou het niet doen want je moet je prikje laten bijknippen.
>>224849253Is er ook zoiets, niet verslavend dat een toevoeging geeft aan zin in fap sex?
https://www.ad.nl/hellendoorn/de-pan-macaroni-stond-er-nog-de-tragische-en-stille-dood-van-proefkonijn-jeroen-39~a771f9aa/>Familie en buren zijn het eens: „Hij leek aan zijn lot overgelaten.”>Negen jaar woonde Jeroen Hiddinga (39) in een keet aan de rand van Nijverdal. Prikkelarm en afgelegen. Op papier hielden gemeente en de ggz een oogje in het zeil. Toch gleed Jeroen af door psychoses en pesterijen. In april maakte hij een eind aan zijn leven. >Zijn dood roept veel vragen op. Hij woonde hier namelijk niet zomaar. Deze woonvorm werd in 2017 speciaal voor hem gecreëerd. Een pilot, met Jeroen Hiddinga als proefkonijn.>„Zelfs na alles wat er gebeurd is, vind ik deze woonvorm nog steeds best een goed idee”, zegt moeder Cocky nu. „In die eerste periode was Jeroen er blij mee. Hij wilde niet opgenomen zijn of begeleid wonen. Hij wilde zijn eigen stek.” Haar lach sterft weg. „De uitvoering liet echter te wensen over.”>Van al die zorg zagen de familieleden van Jeroen bijna niets, zeggen ze. Er was niet of nauwelijks terugkoppeling. Daarnaast werd hij vaak uitgejouwd en bekogeld door jongeren. Ze wierpen glazen flesjes naar zijn huis en gooiden zelfs zijn ruiten in. >Moeder Cocky zucht. Ze mist de dagelijkse koffiebezoekjes van haar zoon. „Ik heb begrepen dat ze bezig waren met een zoektocht naar iets anders. Omdat die periode van tien jaar bijna was afgelopen.”>Daar moet Jeroen ook van geweten hebben, meent ze. „Hij sprak daar nooit over. Misschien is die angst voor die volgende stap hem uiteindelijk wel fataal geworden.”Waarom vinden tattas het zo leuk om schizos te pesten
>>224849365Succubi hechten zich aan je frenulum met hun tanden. Het is spiritueel rijner geen voorhuid te hebben
>>224849402Waren marokkanen
>>224849402Hij had een enorm sterke psychologisch terreur malat strijder kunnen worden. Eerlijk die volgende stap richting een beschermd wonen of erger dan zijn eigen stek. Niet weten of hij dat mentaal zou kunnen trekken. Riv strijder
>>224848433geen zorgen hij is lief hoor UwU
>>224849375Hmm 2cb als je een hallucinogeen aandurft. Als dat teveel is nooit geprobeerd maar las laatst een beetje in over kanna. Zoek daar eens op. Een biologische stimulant en elke stimulant werkt wel wat libido verhogend. Kan je vinden in de smartshop
>>224849402>moeder cockyLmke
>>224848370voel me meer iets ertussenin tegenwoordig maar dankje ^w^
>>224848486heeft dat iets te maken met spelletje doen alsof meisje?
>>224849533Hallogenen kan ik heel goed. Ik ben een heel stabiel figuur ook.Maar al die termen die je gebruikt ze zijn niet verslavend zoals cannabis, ik bedoel normale wiet of hasj?
Ik leerde Jesus als ongelovige Thomas ook dingen van god te verbergen maar die cult liep enorm uit de klauwen
>>224849592>Ik ben een heel stabiel figuur ook
>>224849586Nee. Maar iemands ingeslagen pad dat kan niet zomaar anders. Ook niet in de vorm dat als doel te stellen.Maar dit: >>224848536
>>224849639Even aan de zoutoplossing en hij is weer stabiel
>>224849689ja beetje 2c-b erbij, komt helemaal goed
>>224849639belachelijk ik frits heb voldoende ervaring met normale cannabis, niet synthetische, lsd en paddenstoelen. En met aanzienlijke sterkte of dosis afhankelijk van hoe sterkte ligt bij zo'n (niet verslavend) middel.Dit is wel mijn paal.Het gebeurt hier weleens dat anderen dingen palen en het kan lijken alsof ik
>>224849196ik had nog niet eens door dat je aanwezig was lmke blijven zieden kankeraap
>>224849592Deze vapes vind je bij house of smart smartshops. Dit is eigenlijk een sterkere cbd zo sterk dat het psychoactief waant. Geeft net als thc een warme gloed wat libido motiverend kan zijn maar het voelt minder verslavend als standaard cannabis deze vapes. Wat interessant is want hiervoor maakte ze ipv analogen op cbd analogen op thc of zoals spice (puur syntetisch large maakte thc analogen) die altijd verslavender waren als cannabis. Kanna zal ook niet verslavend zijn op de level van kratom liggend aan hoe het voor je werkt want dat is heel uniek lichaamsafhankelijk. En ik heb niks tegen syntetische uppers daarom nooit zelf gekocht. Verslaving is erg subjectief in welke mate en hoe het ontwikkelt mocht dat gebeuren. Altijd gaat het uit van een onderliggend probleem. Als je goed gaat op psychedelica schat ik de onderliggende problematiek. De onbewuste en ongeziene. Laag. Dan zou ik zeggen dat kanna. Deze vapjes ongeveer net als kratom dus niet verslavend zijn. Maar omdat het zo subjectief is wil ik er bij zeggen dat er wel degelijk "kratom verslaafden" zijn dus geef geen 100%. Of het wordt een opstap, een gateway naar iets sterkers. Maar dat weet ik ook niet bij een ander van te voren
>>224849730Dus je spamt over mijn bestaan zelfs als ik er niet ben? En dit moet mij episch ownen deze info? OK mongool lmke
>>224849728>ik frits heb voldoende ervaring met normale cannabis, niet synthetische, lsd en paddenstoelen. En met aanzienlijke sterkte of dosis afhankelijk van hoe sterkte ligt bij zo'n (niet verslavend) middel.kanker ok, dus wanneer gaan we pcp doen?
ik heb spinazie a la creme gemaakt uit de tuin
jullie zijn zelf allemaal gepest geweest, waarom dan pesten? begrijp het niet zo goed
>>224849771het gaat over frits nu, of heb je toevallig pcp?
Frits zal ook wel eens een keertje net als ik de volwassen snoepjes hebben gesnoept voor hij een prik kreeg
>>224849804het is effectief, dat weet je zelf ook
>>224849804Ik sloeg mensen die mij pestenNu sla ik wild de lucht achter mijn scherm en dwing ik god om de rest te doenWat is het probleem???
Je kan zeggen wat je wilt over fritsie maar dat hij nooit bad tript is een product van een rijn geweten
>>224849402>moeder Cocky
Ik wil rijden op je (komma) cocky
>>224849894>dat hij nooit bad tript is een product van een rijn gewetenen heel veel jonges prikjes
Merken jullie ook toxisch masculinie micro transgressies richting vreemde vrouwen? Als ik een enorme vrouw zie dan zeg ik altijd automatisch SOWWW what een unit
>>224849999moet dat nou?
>>224849894nee>>224849689Niet alleen hier of alleen bij mij. Maar keer op keer blijkt wat voor een tering onbetrouwbaar onderwerp het is.
>>224850012Hij aait de prikjes met de haartjes mee die goedzak. Nooit ertegenin
>>224849804enige mensen die ik 'pest' voelen zich gepest omdat ik het heb over de herenliefde
>>224849894>>224850012Ik ben gewoon een heel stabiel figuur.Ik ga dit soort dingen met redenen niet zomaar aan.
Wandelen en Japans oefenen,drankje erbij,lekker avondje
>>224850049Geen rijn geweten..?Mentale kracht dan?
prosman denkt omdat hij eens op de speelplaats in zijn broek geplast heeft dat dat een epische own is als mensen over hem praten achter zijn rug, dan leeft hij zogezegd huurvrij in hun hersens
>>224850089neem gewoon wat pcp samen met thomas
Frits is idd de meest stabiele mkultra slachtoffer. Kan niet veel uit mijn klas noemen die succesvol zelf wonen oetz
>>224850127Ja wanneer jij uit het niks aan mij denkt doneert de jidf mij een karmashekel voor de moeite
>gnene dat ik aan je denk terwijl ik niet actief aan je herinnert wordt is NIET HUURVRIJ ookal is dat technisch de definitie ofzo....
naar een grindcore concertje vanavond
>>224850247Gaan we daar grinden met onze cores?
>>224850141huhwat voor klas
wat een loser lmke, niks bereikt in zn leven
>>224850038Is niet persé masculien. Ik ken ook vriendinnen die een ontzettende afkeer hebben van dikke vrouwen/mensen.
>>224850325kzen ook zo
>>224850320De seksueel aangetaste indigo kind paranormal malat strijders