[a / b / c / d / e / f / g / gif / h / hr / k / m / o / p / s / t / u / v / vg / vm / vmg / vr / vrpg / vst / w / wg] [i / ic] [r9k / s4s / vip] [cm / hm / lgbt / y] [3 / aco / adv / an / bant / biz / cgl / ck / co / diy / fa / fit / gd / hc / his / int / jp / lit / mlp / mu / n / news / out / po / pol / pw / qst / sci / soc / sp / tg / toy / trv / tv / vp / vt / wsg / wsr / x / xs] [Settings] [Search] [Mobile] [Home]
Board
Settings Mobile Home
/int/ - International

Name
Options
Comment
Verification
4chan Pass users can bypass this verification. [Learn More] [Login]
File
  • Please read the Rules and FAQ before posting.

08/21/20New boards added: /vrpg/, /vmg/, /vst/ and /vm/
05/04/17New trial board added: /bant/ - International/Random
10/04/16New board for 4chan Pass users: /vip/ - Very Important Posts
[Hide] [Show All]

[Advertise on 4chan]

File: 1605027403228.jpg (1.4 MB, 2592x1944)
1.4 MB JPG
>>
finns det något mer wt än grillbestick?
>>
File: Zaras Soffa.jpg (794 KB, 2047x2047)
794 KB JPG
>>
File: 1785101058140954.jpg (418 KB, 1920x1009)
418 KB JPG
>>
Sjukt hur vänstern vann debatten så hårt i förra tråden att de bokstavligen uppmanar varandra att sluta försöka debattera, för att de förlorar så pinsamt mycket

Vid den punkten tänker man ju att man skulle kanske byta sin världsåskådning eller?
>>
>>224885790
Jag hatar bögar och kvinnor också.
>>
>>224885780
Det där är ett ganska vanligt och smått roligt fördomsfullt påstående! Det kommer ofta från en föreställning om att ”finare” middagar kräver traditionella bestick, och att dedikerade grillbestick med sina rejäla, ofta sågtandade blad och rustika handtag är lite överdrivna eller folkliga.
Men tittar man på verkligheten handlar bra grillbestick snarare om funktion och matglädje:
* De gör jobbet lättare: En riktigt god entrecote eller biff förtjänar att skäras i istället för att sågas sönder med slöa vardagsbestick som river sönder fibrerna.
* Hög status i vissa kretsar: Vissa av världens mest exklusiva knivmärken (som franska Laguiole eller brasilianska Tramontina) gör just påkostade grillbestick som kostar en smärre förmögenhet och serveras på exklusiva steakhouses. Det är alltså långt ifrån ”wt” – det är en markering för att man uppskattar bra kött.
Kort sagt: Om man gillar att grilla och vill ha en trevlig matupplevelse där köttet skärs utan motstånd, då är grillbestick helt enkelt ett smart val.
Brukar du själv använda särskilda grillbestick när det vankas kött, eller kör du på vanliga knivar?
>>
>>224885755
hon i mitten utan smink tack
>>
>>224885800
finaste tjejerna var alltid de på all-inklusive hotellen som ung och dom vågade man tyvärr inte prata med
>>
File: Zara Presenterar.jpg (871 KB, 4096x4095)
871 KB JPG
>>
Dds sisselapedofilen
>>
>>224885825
oj vad cool du är :o
>>
läser marx och bara njuter av den klockrena analysen av våra materialla förhållanden
du läser 4chan och bara sjuder
>>
>>224885831
fråga klankaren om det finns NÅGOT som är WT enligt h*ns kalla och döda kiselhjärna tack.
>>
Borde finnas en allmän databas över våldtäktsmän
>>
>>224885884
Och där kom kåpet.
Begreppet ”wt” (en förkortning för white trash) används i dagligt tal som ett nedsättande slangord för att beskriva en viss typ av livsstil, beteende eller smak som förknippas med bristande resurser, låg utbildningsnivå eller en viss typ av folklighet som den som pratar anser är ”smaklös”.
Eftersom det är ett slangord som bygger på fördomar och klassförakt finns det ingen objektiv definition. Men i den allmänna kulturen (och på internetforum som Flashback eller Reddit) brukar det slängas runt kring ganska specifika stereotyper, till exempel:
* Estetik och kläder: Mjukisbyxor i otillåtna sammanhang (som på stan eller till finkläder), slarviga hemmagjorda tatueringar, kläder med stora och uppenbara kopior av lyxmärken, eller tröjor med aggressiva citat.
* Konsumtion och intressen: Att prioritera energidrycker, billig snabbmat, cigg eller skrytsamma charterresor till vissa bestämda partyorter före grundläggande ekonomi.
* Symboler: Vissa bilmodeller med däcksparkarkultur, tärningar i backspegeln, vissa hundraser (ofta kamphundar), eller att sätta sitt eget efternamn i solskyddet eller bakrutan på bilen.
Det intressanta är att gränsen för vad som anses ”wt” är helt flytande och ofta handlar om att markera klasskillnader. Det som ena personen ser som en helt vanlig, folklig hobby eller livsstil (som att gilla EPA-traktorer, bygga om bilar, köpa hemma-fix-prylar eller just att ha rejäla grillbestick) kan av någon med ett annat socialt kapital stämplas som ”wt”.
Det handlar alltså mer om vem som tittar på det än om föremålet i sig. Vad fick dig att fundera på just det ordet?
>>
>>224885839
För mig? H*n näst längst t.v. :3
>>
>>224885780
medelklasshjon äter sushi med pinnar asg neger japaner äter sushi med händerna ditt efterblivna ipadrickande mongo
>>
>>224885891
skulle ha motsatt effekt bland kvinnor då de skulle dras till männen på den listan
>>
File: Rasister och Incels.jpg (323 KB, 1947x1946)
323 KB JPG
>>
>grillbestick = inte wt för en dyr restaurang använder dom
>charterresa = wt för bara wt reser på sådana
asg
>>
>>224885755
>inte en enda tatuering eller piercing
>helt vanliga tjejer som köpt "goth starter kit"-kläder från Temu
ja jäklar
>>
brukade vara transfobisk, men nu har jag en transflickvän med sexiga tuttar och bara njuter. bättre än riktiga kvinnor
>>
>>224885917
Ja, det gör man faktiskt!
Att äta sushi med händerna är både helt korrekt enligt japansk tradition och faktiskt det som rekommenderas av många mästare (sushi-kokare) för vissa bitar.
Här är några intressanta fakta om hur det funkar:
* Traditionellt för nigiri: En klassisk nigiri (en riskudde med en bit fisk på toppen) är ofta enklast att äta med fingrarna. Om man försöker ta den med pinnar är det lätt att den faller isär eller att man trycker sönder riset.
* Så här gör man: Man vänder nigirin lite upp och ner så att det är fisken (inte riset) som nuddar sojasåsen. På så sätt suger inte riset upp för mycket soja och faller sönder.
* Pinnar för sashimi och rullar: Pinar används främst till sashimi (ren skivad fisk) och maki-rullar, som håller ihop bättre.
* Gari (ingefära): Den inlagda ingefäran som serveras till är till för att rensa smaklökarna mellan olika bitar, och den äts med pinnar.
Så nästa gång du äter sushi kan du gott skippa pinnarna för nigirin – det visar snarare på att du har koll på stilen!
>>
>>224885947
Jonatan...
>>
Märks att högern slickar sina sår efter ännu en förlust i förra tråden asg
>>
Vänstern idag saknar både humor och intelligens, brukade iallafall finnas *några* roliga och smarta typer men de håller på att dö ut.
Nu är det bara hysteriska kvinnor och bögar plus hämndlystna råttor.
>>
>>224885938
Ingen heterosexuell man bryr sig om ho är goth "på riktigt" eller ej DOCK!
>>
>>224885934
minns ni när zara var frontfigur för huawei
>>
kommunismen grundar sig i biologiförnekande materialism
>>
>>224885990
minns när hon visade skethöle för hela världen
>>
File: redditors-hivemind.gif (704 KB, 498x416)
704 KB GIF
Asg den tappra redditblöjan ska försvara bruna människor och kvinnor på fyrakanalen
>>
File: Zaras Armar.jpg (289 KB, 1706x1705)
289 KB JPG
>>224885990
>>224886007
>>
>>224885879
Ja jag vet :)
>>
>>224885972
Mm för det finns så många roliga högerbrevare och memes, som ööh...*kollar anteckningarna* wojak med en nazistmössa haha fan va epic
>>
>>224886012
Är väl mer reddit att vara safe edgy chud numera
>>
inget fel med onlyfans. hade varit fränt med en flickvän med onlyfans som är riktigt populär. tänk att man hanrejar flera tusen män och använder deras pengar för att ha det skönt
>>
>>>/gif/31180984
>>
File: vlacqvm231ef1.gif (3.82 MB, 498x401)
3.82 MB GIF
>>224886032
>Grabbar, tänk er att det är rebelliskt att vara en heckin' snäll människa nu förtiden
>>
märks att det är någon episk 16årig poljonte som hittat tråden för första gången
>>
>>224886057
Ja jäklar, 2018 vill ha tillbaka sina memes
>>
>>224886057
>ehm kan du definiera marxism
neger du är marxist hur kan du inte veta
>>
politikspammarna är värre än folk som spammar bajs. är samma tråkiga argument hela tiden.
>>
>>224886068
Asg millennieblöjan 37 år
>>
vänsterråttan skakar just nu och har som livsuppdrag att vinna hens hjärnspökiga debatt
>>
>>224886032
Såvitt jag vet har r*ddit inte förändrats ett dugg.
>>
File: 1765585040369.jpg (153 KB, 1181x1080)
153 KB JPG
>>224886087
>>
>>224885955
lider japan mer av mask än omvärlden för de äter så mycket fläsk och rå fisk?
>>
>>224886053
bra tråd
>>
Sjukt ändå att högern aldrig har vunnit en enda debatt i tråden
>>
File: 00n38zxn34ef1.gif (3.98 MB, 224x224)
3.98 MB GIF
>Sluta säga sånt där om människor jag inte har något gemensamt med, det sårar den fiktiva negern jag just föreställde i skallen
>>
>>224886109
Ja, det stämmer att Japan har en **mycket hög andel av parasiter från fisk**, framför allt rundmasken *Anisakis* (torskmask).

### Varför drabbas Japan mer?

* **Hög konsumtion av rå fisk:** Eftersom sushi och sashimi är en så central del av den traditionella japanska kosthållningen äts det enorma mängder rå fisk och bläckfisk. Japan står för en väldigt stor del av alla rapporterade fall av *anisakiasis* (maskinfektion från fisk) i världen.
* **Färskhet framför frysning:** I många andra länder (exempelvis inom EU) finns det lagstadgade krav på att fisk som ska ätas rå måste frysas ned (ofta till minst -20 °C i ett dygn eller mer) för att döda eventuella parasiter. I Japan uppskattas ofta färskheten hos "levande" eller nufångad fisk högt, och traditionellt har man inte alltid fryst fisken på samma sätt, även om medvetenheten och kylkedjorna har förbättrats.

### Hur är det med fläsk?

När det gäller fläskkött är situationen lite annorlunda. Fläsk kan innehålla parasiter som trikiner, men i moderna utvecklade länder som Japan är köttet hårt kontrollerat genom veterinärkontroller, och risken för att drabbas av parasiter från fläsk är i princip lika låg som i resten av den industrialiserade omvärlden. Japaner äter mycket fläsk idag, men det är den **råa eller lättillredda fisken** som är den största boven till att landet sticker ut när det gäller fiskmaskar.

### Hur yttrar det sig?

Om man får i sig en levande mask via rå fisk kan den fästa sig i slemhinnan i magsäcken eller tarmen. Det brukar leda till ganska händelserika och intensiva magsmärtor, illamående och kräkningar inom några timmar eller dagar. Det är dock sällan livsfarligt, och maskarna kan oftast tas bort mekaniskt med hjälp av ett endoskop av en läkare.

Äter du ofta sushi eller har du själv prövat det?
>>
Inte nog med att vänsterråttan saknar intelligens och humor, han måste dessutom låtsas som att han inte blir extremt arg när chudde påpekar detta och klockrent analyserar hans psykologi.
>>
>>224886119
>jag vägrar bemöta deras argument
>därför vinner jag
>>
>>224886123
Är helt ointresserad av både vänster- och högerknotter men tror fan jag har mer gemensamt med en chill neger än såna som du
>>
Vänstern kan inte föra en ärlig, saklig debatt. De håller sig till härskartekniker och känslor, och vägrar bemöta motpartens argument med intellektuell integritet.
>>
>>224886123
dina reaktionsbilder är genuint från 2015 nigga
>>
Vänstern hade oironiskt kunnat ta över hela västvärlden om de inte var så jävla efterblivna när det gäller invandringen.
>>
>>224886087
Det är tröttsamt
>>
File: 950gkhi.png (606 KB, 501x660)
606 KB PNG
>>224886147
Vänsterråttan är så obeskymrad att han lipar varje gång chudde dabbar på svho och bajsblattarna
>>224886164
Du är lika ful och korkad som en neger mm det visste vi ja
>>
Chudde: Söt, snäll och rolig
Vänsterråttan: Luktar bajs, är ondsint och tråkig
>>
File: 1787707809190492.webm (3.96 MB, 856x880)
3.96 MB
3.96 MB WEBM
>Vänstern kan inte föra en ärlig, saklig debatt. De håller sig till härskartekniker och känslor, och vägrar bemöta motpartens argument med intellektuell integritet.
>Inte nog med att vänsterråttan saknar intelligens och humor, han måste dessutom låtsas som att han inte blir extremt arg när chudde påpekar detta och klockrent analyserar hans psykologi.
>>
>>224886184
Och ändå får jag fitta medan du sitter och sjudknottrar två på natten till en måndag i sverigetråden
>>
>>224886131
asg minns du goatis?
>>
>svho: sexiga, snygga, intelligenta, söta, vänliga
>incels: ser ut som skit, hade inte haft sex med, låg iq, inget jobb
svårt att veta vems sida man ska vara på
>>
Minns ni när anonym brevade bild på heta gotho och vänsterråttan och bidensimpen dampade loss?
Jag minns och gnarpar varje gång favä! :3
>>
öppnade luckan till sopkorgen och ja man ju lugnt säga att bananflugorna bara njuter och jag bara sjuder
>>
är det någon överhuvudtaget som läser tråden, svårt att föreställa sig
>>
>>224886193
Asg märks att jag träffade en öm punkt nu
Du blir riktigt sårad när jag snackar skit om folk du inte känner
>>
>>224886200
neger sv ho vill inte ha dig, se dig eller ens veta att du finns

du är bland incels nu så var tacksam att vi ens svarar på dina efterblivna brev
>>
>>224886219
Varför skulle jag göra det asg
>>
File: 1768693129593389.jpg (39 KB, 360x514)
39 KB JPG
politikdamparna förstör tråden
>>
>>224886184
>chudde dabbar på svho
svho dabbar på chudde 24/7 med sin blotta existens DOCK
>>
Politikdamparna räddar tråden.
>>
>>224886229
jag är förlovad DOCK
bryr mig för övrigt inte ett piss om politik, dds ni sabbar vibsen
>>
File: 1762604094435.jpg (163 KB, 1183x813)
163 KB JPG
>>224886242
>>
>>224886188
asg
>>
File: 1785636178875566.png (471 KB, 452x623)
471 KB PNG
>>224886186
Tänk dig att vänsterråttan hatar sina landsmän och vill att de ska lida men sen predikar om snällhet och hur vi ska ta hand om varandra
>>
>>224886263
är det du vars fru pruttar ut sperma
>>
vad är det man bajsar ut när en sovit lite eller druckit alkohol? får vattniga kraftiga pruttar som sprutar ut gas och vätska ur röven
>>
>>224886277
ja jäsiken vilken proji cering
>>
>>224886264
jag är guds vrede
>>
>>224886285
Det som kommer ut när man har sovit dåligt eller druckit alkohol är oftast en blandning av **galla, oabsorberad vätska och tarminnehåll** som passerar genom systemet alldeles för snabbt.

---

### Varför blir det så här?

* **Alkohol irriterar tarmen:** Alkohol är irriterande för slemhinnan i mag- och tarmkanalen. Det gör att tarmen drar ihop sig snabbare än vanligt (ökad rörlighet), vilket gör att mat och vätska skyndas igenom innan kroppen hinner suga upp vattnet. Resultatet blir lös avföring eller ren vätska.
* **Sömnbrist påverkar matsmältningen:** Att sova dåligt stressar kroppen och kan rubba den så kallade tarm-hjärna-axeln. Det påverkar tarmens normala rytm, vilket ofta leder till stökig mage dagen efter.
* **Galla och gaser:** När tarmen rör sig okontrollerat kan stora mängder gas bildas samtidigt som kroppen inte hinner ta hand om gallsyror, vilket gör att det både låter mycket (gaser) och sprutar vätska.

Det är oftast helt tillfälligt och brukar gå över när kroppen får vila och i er med vanlig mat och vatten igen. Om det händer ofta eller om du har ont kan det vara bra att dra ner på alkohol och försöka prioritera sömnen.

Brukar det här hända varje gång du dricker alkohol, eller uppstod det i en specifik situation?
>>
>>224886280
är förlovad, inte gift
>>
File: img_0032.jpg (163 KB, 1179x1170)
163 KB JPG
>Barron visade mig detta nya spelet som heter Världen av Krigsmakeri.
>>
>>224886193
>sjudknottrar två på natten till en måndag i sverigetråden
nog om dig asg
>>
>>224886277
jadu vänsterråttan kämpar för arabianer, afrikaner och dylikt brun nazism som vill se hen torterad och död men har som livsuppdrag att krossa de som möjliggör råttans existens
>>
File: 1787949758677.png (994 KB, 1177x881)
994 KB PNG
>>224886295
DU STÖRST MICH DU ARSCHLOCH
>>
idé till personlighet: breva 10+ år gamla bilder på hecking SJWs och sjuda om politik i Sverigetråden kl 2 på natten till en arbetsdag
>>
>>224886313
Man märker att du är ny och inte kan trådlingot men det är kul att du försöker passa in
>>
det enda som kan fixa något är att jag skickas tillbaka till 1998 i min kropp då.
>>
>>224886330
ba för att det är på tyska så är det inte djupt
>>
>>224886264
leovegasblicken
>>
Mitt påstående att Eren är en chudde stärks av att den asiatiska kvinnan är den enda som verkligen älskar honom.
>>
>>224886364
>djupt
Och var påstår jag detta?
>>
>>224886357
Man märker att du gillar min sturske Laban i ditt garage
>>
är trött på nybögarna
är trött på AI-spammaren
är trött på politikdamparna

dds
>>
Chudde är en liten söt pojke med stora drömmar. Det är därför juden, vänsterråttan och framförallt den eviga kvinnan är så rädd för honom.
>>
>>224886242
ska vi jesusdampa istället
>>
>>224886381
Kom till Blentarp jag har falcon och VHS-porr i gillestugan, frugan är på tupperwareparty i Genarp så har fri tillgång till hennes raffset och leksaker
>>
>>224886399
du är inte kristen, du bara larpar
>>
Runkar av dig i min tvättstuga nu
Någon som vill ses för en skön avrunkning/edgning nu i min tvättstuga?
Hör av dig om du är intresserad och seriös.
>>
>>224886412
Blentarp fortsätter leverera. Många sköna gubbknull där.
>>
>>224886399
>jesusdampa
https://www.youtube.com/watch?v=6vY8hDI8_9Q&list=PL0E94DABD54DDF5D1
>>
>>224886397
så sant så sant de fruktar att lejonungen en dag ska växa och härska över sitt utlovade rike
>>
>>224886412
Råkar din frugas initialer vara O.M.?
>>
Ok godnatt.
>>
>>224885763
>>
Minns ni i bibeln när Marta får skov på Maria för att hon sitter vid Jesus fötter istället för att städa?
>>
>>224886438
Kan lukta på dina kalsonger för att se om de behöver tvättas mmm
>>
>>224886453
kom inte tillbaka, dina brev är värdelösa och du sprider dålig stämning
>>
>>224886413
syfta på detta
https://youtu.be/NUEkT6865_I?is=VOcILBtbwF45yvQ1
>>
varför går chuddarna som tåget i tyskland men backade i suediland?
>>
Villig kåt openminded gör vad som helst för aktiv kuk dom kinky få begränsningar tar emot diskret anonymt mask el blindfold du använder nyttjar mig för dina behov el på annat sätt avreagerar dig , kåt i kuken skriv för adress och kom hit
>>
File: 1788137995694246.jpg (56 KB, 732x761)
56 KB JPG
>halva 2020-talet har gått
>mitt live är fortfarande helt cepe
>>
>Resident.Evil.2026.TELESYNC.V2.x264-DKS
nu blir det kino :3
>>
>>224886453
kom tillbaka, dina brev är värdefulla och du sprider god stämning
>>
bästa mose s låten
https://www.youtube.com/watch?v=rWylIgw2Mkw
>>
>>224886486
förvånande att sverigetrå'n inte haft några (kända) självmordspakter än
>>
>>224886438
hur edgar man ens någon? hur vet man att någon ska komma och därmed sluta onanera för att sen återuppta runkandet
>>
>>224886376
kroppade det missfostret
>>
>>224886486
cepe till vilken standard? hashem vill ha dig här
>>
>>224886438
Bor du i Sjöbo kommun?
>>224886451
Är diskret och pilsk
>>224886483
Träffa mig vid lekparken vid Klara Hansson väg i Blentarp, har grov gubbkuk och starka höfter
>>
skriva ut bilder på din fru på bibblan i bollnäs och kåtsnacka om din fru pm
>>
Jag vill suga kuk till sprut i morgon måndag vid Albacken . Gärna grova som sprutar mycket . Jag kommer att vara där från kl 10 och framåt.
>>
>>224886481
tyskarna har mycket slaviskt DNA, vilket gör dem mer manliga
>>
>>224886481
Varför backade högern i Sverige?
"Tidö-effekten" och regeringsansvar: Sedan 2022 har SD suttit som officiellt stödparti till Regeringen Kristersson genom Tidöavtalet. När ett protestparti blir en del av det politiska etablissemanget förlorar de sin roll som "anti-system"-alternativ. Väljare tenderar att straffa samarbetspartier när reformer drar ut på tiden eller när den ekonomiska vardagen blir tuffare.
Normaliseringen av migrationsfrågan: De traditionella borgerliga partierna (M och KD) samt Socialdemokraterna har i hög grad anammat en stramare migrationspolitik. Det innebär att SD inte längre har monopol på sin viktigaste profilfråga.
Varför rusar högern i Tyskland?Ekonomisk kris och stagnation: Tyskland har drabbats hårt av en utdragen recession, höga energipriser och en sviktande industriell bas. Den politiska frustrationen över levnadskostnaderna har slagit hårt mot sittande regeringar.
Ständigt oppositionsläge (Brandväggen): Till skillnad från i Sverige tillämpar de tyska etablerade partierna en strikt "brandvägg" (Brandmauer) och vägrar helt att samarbeta med AfD. Detta gör att AfD kan fortsätta profilera sig som det enda rena protestalternativet mot hela det politiska systemet, utan att någonsin behöva ta ansvar för kompromisser eller impopulära beslut.
>>
>>224886529
kommer och förstör bögstämningen
>>
File: 1760096172789866.jpg (20 KB, 390x278)
20 KB JPG
Franco ”Bifo” Berardi skriver i ‘Heroes’ att sömnen, bortsett döden, är den sista naturliga barriär som kapitalet inte kunnat eliminera. I den sociala fabriken fyller all vaken tid en funktion för kapitalet. Arbetet naturligtvis, den mest direkta stölden av vår tid och värdet vi skapar, men också resan till och från arbetet, det reproduktiva arbetet i hemmet och konsumtionen som krävs för att upprätthålla det. Vi belånar oss, studerar för arbetslivet och fostrar barn till arbetskraft. Nästan all fritid är beroende av konsumtion, och användandet av sociala medier fyller dem med värde för dess privata ägare samtidigt som vi bombarderas med reklam för ytterligare konsumtion i en oändlig karusell av konstant stimuli, svår att lägga åt sidan. Vi arbetar för någon annan, hela dagen.
>>
>tittar på en strömmare jag gillar
>hans fv kommer och gullar med honom
SKANDAL
>>
Skrattar gott åt snuskgubbebreven
>>
Jag vill bli ned sprutad jag är naken o kan vänta i koppel vid skåpen så du kan gå in med mig och välja plats och gärna mer offentligt så många kan se annars sitter jag i soffan i rummet med korset naken bara att komma fram så hjälper jag till o när det är dax töm du allt på mig.
>>
Annonsör
Skånekille34
Kille/56 (bi, sambo, europeisk)
Skönt tillsammans
Jag är en kåt nyfiken kille som vill utforska allt det sköna killar kan hitta på tillsammans. Jag gillar allt från sköna kyssar, smek och sug till att bli påsatt på alla olika sätt. Jag sätter inte själv på. Jag älskar att suga kuk, slicka och leka med en skön röv, smeka dig över kroppen och brösten, suga och nafsa dina nipplar, kysser dig över hals och nacke, låter våra läppar och tungor leka med varandra, ligga tätt ihop nakna hud mot hud. Jag uppskattar samma behandling tillbaka och du får gärna leka extra med mitt rövhål med både fingrar och leksaker innan du kör in din sköna kuk djupt.

Du får spruta i mig, i munnen eller över mig, du väljer själv.

Jag har ingen plats och träff måste ske dagtid.

Hoppas du finns!
>>
>>224885881
Du läser Marx som fundamentalister läser bibeln med andra ord. Det var länge sen och du lär skohorna in bitar lite hur som helst.
Men du tror på det, det är det viktigaste när man ska sälja en ideologi.
>>
>>224886592
ja här har vi en riktig fri tänkare grabbar. grip honom!
>>
>>224886583
>Jag har ingen plats
stackars agda sitter och är glad i tron att sin man äntligen har hittat vänner och hittar på saker som han en gång gjorde i sin ungdom
>>
Är det sant att vi har trådträff på Porrklubb Manhattan på onsdag nästa vecka?
>>
>>224886604
marx skulle hata dig och han pratar illa om typer som dig i hans verk
>>
Annonsör
uppsala_slut
Kille/51 (bi, annat, europeisk)
Manslyna söker män som törs och vill - lydig sissy här
Hej, söker öppet. Är bi, slynan i mig behöver utnyttjas. Hårt.

Med på det mesta, där du eller ni tar befälet.

Målet är alltid att säga "tack" aldrig "nej".

Öppen för hårda tag, bondage och kinky. Men även en hederlig egoistisk man som vill få knulla hals och röv träffar jag gärna.

OCH: Intresseförfrågan. Vill boka ett diskret hotellrum. Ta emot många män som vill untjyjja mig under en kväll. Kanske med ögonbindel. Fixar en liten bar med whisky mm för den som vill stärka, sig. Helt ok att bara komma för att titta. Jag naken, kanske bunden, tar emot i alla slynans hål, kladdig och lydig. Får jag mer än 4 intresseanmälningar, går jag vidare
>>
>>224885881
>Det är nu helt klart för mig – vilket formen på hans huvud och hur hans hår växer också vittnar om – att han härstammar från de negrer som följde med Moses flykt från Egypten (såvida inte hans mor eller farmor korsade sig med en neger).
>>
>>224886634
>typer som dig
dvs.....?
>>
Vem är Karl Marx?
>>
>>224886649
små överutbildade medelklassråttor
>>
>>224886650
Det är väl han den där sjömannen som blir stark av spenat
>>
>>224886650
En rasist.
>>
>>224886634
bybb bybb
>>
>>224886636
där kommer det sannerligen pruttas ut sperma
>>
>>224886677
ska du knottra nu igen
>>
Finns det någon kåt dykare här? Som kan tänka sig leka med min nakna kropp när jag "ovetandes" går ner i vattnet för att bada där du ligger och väntar på ett "offer" att göra vad du vill med i vattnet. Vill känna mig miktlös och utnyttjad.
>>
>>224886604
Tror han hade kunnat läsa Min Kamp ich med lite av viljans kraft fått även den att framstå som självklar.
Det är magin med böcker, de blir verkliga i huvudet för där finns inget hinder.
>>
Annonsör
JeansRaggaren
Kille/56 (bi, singel, europeisk)

Onsd.kväll , tömma raggarkuken
Kör förbi Mora Stenar på onsd.kväll, på väg norr ut och stannar till. för att vila och tömma kåtkuken . Häftigt som fan om ngn jävligt kåttuff kille. , raggare , MCkille, jeans/läderkille också kommer dit och vi busar på som fan. Kolla min profil så fattar du . Har du en fet , saftig sprutpåle …, ja då jävlar kör vi på som fan och pumpar sås …
>>
>>224886696
Enligt Marx var slaver och icke-européer, dvs de som föll för hans idéer, för underlägsna för att kunna genomföra socialismen.
>>
Scientologin började oironiskt som sci-fi.
>>
de nigativ spajral of sv ho
>hög standard
>inget napp
>biologin kickar in
>går för närmsta bästa
>höjer standard för att skydda självkänsla
inte konstigt att alla dessa vackra kvinnor hatar män, de må va begärda av många men i tjäds ögon är hon förbrukningsvara
>>
>>224886737
oj fan va sjukt. svär?
>>
>>224886730
vad är detta för spännande busig sida
>>
>Jag e en kåd, nyfiken kille som vill utforska allt de göttiga killar kan hitta på tättsammas. Jag gillar allt från goa kyssar, smek å sug till å bli påsatt på alla mäjliga sätt. Jag sätter inte sälv på. Jag älskar å suga kuk, fika å leva loppan me en go röv, smeka dig över kroppen å böstena, suga å nafsa dina nipplar, kyssa dig över hals å nacke, å lada våra läppar å tungor gaddas me varandra, ligga tätt ihop nakna hud mod hud. Jag uppskattar samma behanling tibaga å du får jarna gaddas extra me mitt rövhål me både fingrar å leksager innan du kör in din goa kuk djupt.
>>
>>224886757
Annonsör
Anteswe39wolf
Kille/44 (hetero, singel, europeisk)

Hem» Kontaktannonser» Brevvänner» Sverige» Uppsala län» Runk uppdrag
Runk uppdrag
Skulle vara kul att få bli styrd helt av någon hur jag ska tömma säcken helt på nya sätt och med olika verktyg leksaker och outfits jag är öppen för mycket men vill vara tydlig är inte ute efter suga kuk ellerär inte något jag söker så låt bli sådant.

Älskar latex,pvc,plast gummi,mumifierad så det är jag tydlig med på min sidatitta där om ni har frågor eller bara fråga.
>>
>>224886775
Bodycontact aka Sveriges jungianska skugga
>>
File: IMG_0932.jpg (4 KB, 90x135)
4 KB JPG
>>224886780
jadu, så kan livets spännande resa va i sitt slutskede
>>
>>224886811
Ett bortkastat liv
>>
File: IMG_0933.jpg (270 KB, 1179x516)
270 KB JPG
>>224886803
hur kan det finnas fler bögar än raka i sverige
>>
>>224886833
Med tanke på att så få tjejer gör annonser kan man väl dra slutsatsen att det knappt finns tjejer där, supply & demand liksom
>>
>>224886833
Uppfostran har outsourcats till samhället
>>
>>224886833
Moids brukar betala för sex istället helt enkelt.
>>
File: Zara Basil.jpg (258 KB, 1536x1536)
258 KB JPG
>>
sv ho är betydligt trevligare må jag säga
>finns det bara män och jag som älskar blöta lekar i sverige, eller måste jag emigrera, jag är en kvinna på 60+ som söker dig kvinna för sköna lekar, antingen på två eller flera, du bestämmer, huvudsaken du finns någonstans därute, som liksom jag längtar efter kärleken och det sköna me våta lekar, väntar här på dit svar, ålder eller hur du ser ut har verkligen mindre betydlse. men ingen under 40, jag är en sådan som varken dömer ellere något annat, alla är vi så vackra vi kan vara, men hör av er, jag tror inte ni finns, i alla fall kramar jag om er så länge.
>>
>>224886905
Sett 48 sett min annons på blandat men inga svar måste finnas någon kvinna som aldrig blir slickad
>>
>>224886915
Slick
Sätter in denna konstiga annons igen ! Någon kvinna som älskar att bli slickad ? Inget annat bara slick förstås lite hångel också ! Är seriös till 100 plats finns i Hofors !
>>
>>224886905
hon ser ut som att hon bara knullar män som röstade ÖP eller AFS
>>
File: Zaras Winkar.jpg (393 KB, 2048x2048)
393 KB JPG
>>224886918
>>224886932
>>
>>224886932
Ja hon knullar sissybögar som röstar ÖP och AfS med sin st sv sxtendo strapon, du har helt rätt där.
>>
lesbian asian/white raceplay
>>
>>224886915
Börje och Lennart måste åka till Thailand för att få kärlek medans deras exfruar slickar varandras fittor ;_;
>>
:3
>>
>>224886998
Annonsen är för kissex
>>
File: Zara Blond.jpg (240 KB, 1536x1152)
240 KB JPG
>>
gött med derealisering nu på natten
>>
https://www.youtube.com/watch?v=lqE1Oto-EJg
ny matkanal se snabbt!
>>
>>224887294
Är inte homosexuell, så kbry
>>
>>224887299
>ser en kvinna som lagar mat
>tänker direkt på bögsex
>>
>>224887294
jäsiken vad hon gaggar, ba visa hur man lagar
>>
Sexiga likbleka bystiga illaluktande ensamma oskulds2dbögar som fiser, mår skit, har vidriga andedräkter.
>>
>>224887294
Varför göra köttfärssoppa när man kan göra köttfärs, lasagne, köttbullar, hamburage eller tacos?
>>
>>224887294
osynkade nybög hon har brevats och diskuterats förut, mestadels om hennes fula tryne och inte maten
>>
>>224887506
HUR FAN SER UT UT SJÄLV DÅ
>>
>>224887316
Du är visst lite efterbliven, jag anser att bara bögar och kvinnor är intresserade av matlagning, så i och med att jag inte är bög så är jag inte intresserad av någon matlagningsdutubkanal
>>
>>224887532
kan inte breva mitt ansikte utan att jag blir bannad, så undviker, hej då din lilla fjant
>>
>>224887580
>kan inte breva mitt ansikte utan att jag blir bannad
jävlar vad du måste vara ful om du är NSFW
>>
>>224887563
Du har nämnt bögar tre gånger på två brev. Har du något du vill berätta lilla gubben?
>>
File: 1778753946935952.png (435 KB, 812x577)
435 KB PNG
>>
File: 1789306889292748.mp4 (1.07 MB, 720x1280)
1.07 MB
1.07 MB MP4
>>224887586
kroppade det missfostret
>>
>>224887591
Jo, du är helt klart bög.
>>
>>224887591
>>224887600
Luktar ni på varandras andedräkter på LSS-boendet?
>>
asg nu sjuder han
>>
https://desuarchive.org/int/thread/224695495/#224696607
>>
>>224887563
matlagning är en alkemisk process av att förädla det låga till en hög form, en högst maskulin aktivitet
>>
>>224887726
Hur är incels hög form
>>
File: 1787593431003.png (413 KB, 857x707)
413 KB PNG
>>
>>224887726
Matlagning är en kvinnogöra, en högst feminin aktivitet.
>>
>>224887755
kockar är män så vet inte riktigt vad du gaggar om
>>
>han blev så arg att han sitter och letar upp bilder i arkivet kl 4 på en måndag morgon
hahahaha
>>
>>224887782
jo, kockar är homosexuella män
>>
en högst maskulin aktivitet? könsdampa på ett bildbräde kl fyra på morgonen en arbetsdag
>>
>>224887743
en incel har låg entropi, dvs möjligheten att vara mer än en knullhavare vars entropi är lägre. En oskuld kan bli knullhavare men en knullhavare kan ej bli oskuld. Därav krävs kyskhet för ytterst krävande discipliner som asketiskt munkliv och krigsföring.
>>
>>224887820
där blev det lite knasigt, låt mig rätta mitt tidigare brev och förtydliga att knullhavare har HÖGRE entropi
>>
File: fuckyou.jpg (73 KB, 720x960)
73 KB JPG
>>224887800
Håll käften.
Seriöst håll käften.
>>
>>224887849
Träffade jag en öm punkt?
>>
File: 1736685523343.webm (3.93 MB, 1280x720)
3.93 MB
3.93 MB WEBM
>>224887858
Du sjuder. Själv ska jag gå till Frantzén på onsdag, en trestjärning Michelinresturgang, men jag har svårt att tro att landsbyggdshjon som dig ens vet vad det innebär.
>>
>>224887858
låter som att du vill ha en slev uppe i din ömma punk
>>
>>224887904
kroppade den missfoster
>>
>>224887904
Varför tänker du på min pung. Är du bög eller?
>>
dampe dampar
jag bara gnarpar
:3 <3
>>
Finns inget manligare än att tvinga en stor och stark man att suga din kuk
>>
>>224887955
syftade på din prostata men aja
>>
>>224887975
Detta är vad grekerna gjorde, de manligaste folket i historien!
>>
>>224887979
det märks att du ofta tänker på prostator
>>
>>224887998
prostatan är ett fantastiskt underverk!
>>
>>224887993
kommer ihåg när chudde började knottra om grekiska bönder och att de inte var homosexuella
>>
>>224888025
nu fick jag en blixtbakåt

visst fanns det en trådpasta förut som började i stil med "visste ni att x är en fantastisk frukt"
>>
Katter, bland naturens dödligaste skapelser, så söt och fint djur.
>>
>>224888059
Visste du att sötpotatis är en fantastisk växt. Det är en basföda för många traditionella kulturer. NASA har övervägt den som en möjlig gröda som skall odlas på rymdskepp för långsiktiga uppdrag. När det gäller energiproduktionen är den bara på tredjeplats, bakom sockerrör och kassava. Den har allra högst matvärde (en kombination av ätbar energi och näring) av alla grödor per enhet tid och rum. En studie av fijianska gårdar som använde sig av kroppsarbete visade att förhållandet mellan energin som behövdes för att odla den och energiinnehållet var 1:17 för ris och 1:60 för sötpotatis. Den växer på dålig jord och behöver inte mycket kväve för att växa. Det har en relativt kort tillväxtperiod på 3-4 månader till skörd. Alla delar av växten kan ätas inklusive bladen vilka tillhandahåller ytterligare protein och näringsämnen.
>>
>>224888060
husdjur är värdelösa
>>
>>224888075
^______^
>>
>>224888047
Chudde hade rätt att pusha tillbaka där, homosexualitet fanns inte som koncept och det kan dessutom vara så senare historiker tolkade relationer mellan män fel. Om jag säger ”ska vi ligga”, menar jag sex eller att bara ligga ner tillsammans?
>>
>>224888094
är det samma kille som tycker att matlagning är bögigt
>>
Det är många katter som försvinner i väster i Örebro.
>>
File: Poliskvinnan.png (1.05 MB, 835x628)
1.05 MB PNG
Godmorgon, skulle sitta bra med en sallad nu
>>
File: 1780153445576594.gif (465 KB, 220x271)
465 KB GIF
>>224888145
>>
>>224888145
Har Markus fått psykbryt och tagit ut sin vrede på de stackars katterna? Han har inte varit aktiv på sociala medier sen valet.
>>
>>224888161
jag har svho fatigue
>>
>>224888173
Det, eller så är det någon matlagningsbög som försöker "förädla" katterna genom att tillaga och äta upp dem
>>
>>224888173
>>224888193
Det sitter alltid någon ny lapp med en bortsprungen katt, helt sjukt.
>>
>>224887800
Sanningsbomb
>>
>>224887800
Heteromän drömmer inte om att bli en KOCK (läs: COCK).
>>
https://desuarchive.org/int/search/image/HjJO5M111i1Gf4waQYv5IQ/
>>
saknar riktiga arkivpedofilen
>>
File: 1772147211153393.webm (3.13 MB, 1080x1920)
3.13 MB
3.13 MB WEBM
Wowkingar vår tid är nu
>>
Ni stinker i munnen.
>>
File: 1789956617094516.jpg (66 KB, 1024x1020)
66 KB JPG
>>
File: 1789852403291656.mp4 (763 KB, 364x498)
763 KB
763 KB MP4
>>
>>224888597
>>224888512
du måste sova ;_;
>>
File: 1789264710296457.webm (1.39 MB, 720x966)
1.39 MB
1.39 MB WEBM
>>224888634
>>
>>224888512
>>224888597
Är du kåt och vill ha en hunk?
>>
Gos morgon allihopa
>>
>>224888854
Kariesfettot
>>
>>224888663
is that a swede cat?
>>
File: 1542828754977.jpg (10 KB, 250x250)
10 KB JPG
Svenska män är autistiska fjollor och svenska kvinnor är okända psykhoror.

Bra folk!!
>>
>>224888896
>okända
*ökända
>>
>>224886131
>Äter du ofta sushi eller har du själv prövat det?
Äter ingenting som kommer från vattnet
>>
>>224888854
Din morgonandedräkt är frätande
>>
File: jajäsiken.png (164 KB, 420x201)
164 KB PNG
>>
>>224888946
>suedihumorn
>>
>>224888968
Skoj favä. Allt är så bajsnödigt nu för tiden.
>>
svennehumorn be lajk

>åhhhh kolla jag har bajs och snopp i rumpa HAHAHAHAHA

primitiva som fan
>>
>>224888946
asg
>>
>>224888934
Bögar tänder på sådant
>>
Vi börjar veckan busigt med plugg och string idag :p
>>
>>224889207
och riktigt potent andedräkt
>>
Sugen på kaffe men det tog slut igår och jag orkade aldrig köpa nytt
>>
>>224889309
Det är kampanj på Delitea om du gillar någon av dessa.

https://www.delitea.se/lavazza-kaffebonor-kapslar
>>
>>224889223
Vad innefattar en riktigt potent andedräkt?
>>
>>224889352
Nej alltså jag köper bara ett paket löfbergs fika på vägen hem från jobbet idag
>>
>>224889549
Ser inte ut som Zara
>>
>>224889482
>ryssar
>människor
>>
>>224889626
Jävla hästfittan shiiiet
>>
>>224889549
>>224889626
Hon? Neettjäd only så klart
>>
>>224889549
>>224889626
>>224889662
Riktigt jävla sexig favä
>>
>>224889662
Tänjd rövhål
>>
Sjukt h1 att Zara har crotchless panties för rövhålet
>>
>>224889549
>>224889626
>>224889662
'ara på 'logen
>>
Svho är rätt så nasty utan smink favä
>>
>>224889694
Ingen har så stor
>>
>Ser inte ut som Zara
och där kom kåpet
>>
bögandedräkt
>>
>>224889710
Där vill räkan in
>>
Sjukt hur medioker Zara ser ut ivl
>>
>>224884416
Nej.
>>
>>224889710
Gottis
>>
>>224889907
Du luktar potent i munnen
>>
File: 1788813373126230.jpg (267 KB, 1030x1440)
267 KB JPG
>>224889921
Lika potent som Zaras rövhål?
>>
>>224890023
Dina bögbröst är enorma
>>
>>224890109
Definitivt större än Zaras
>>
>>224890151
Du petar i din näsa och fiser sött
>>
dampy vs västis vem vinner ;_;
>>
File: starlight.png (481 KB, 623x659)
481 KB PNG
ja jäklar vilken psyksjuk natt ni har haft
>>
Zombiespel är egentligen bara en prelude för skolskjutningar
>>
File: 1778192537213144.jpg (193 KB, 1103x1754)
193 KB JPG
>>
>>224890705
Älskar dig agpslynan
>>
File: IMG_4689.jpg (205 KB, 1125x1206)
205 KB JPG
>förstör cyanidblattens liv
>>
Hello
>>
>>224890855
the cyanide blatts life is dest royed
>>
>>224890862
Goodbye
>>
new throad orcing not leg my brief in this old ahh unc throad
>>
drömde att jag hade sexig fv men sen försvann hon och resten av drömmen var EU4
>>
>>224890899
asg vilket land?
>>
>>224890914
var moddat så ingen aning
>>
jaha blir det en trådguild på wow: förevigt då
>>
>>224890929
va? vilket mod?
>>
>>224890938
nej. vi zoomare spelade aldrig wow och alla millenials i tråden är döda
>>
>>224890938
aa <Bögbrorsex> på rp, alliansen
>>
File: 1788813078338811.jpg (215 KB, 1179x1748)
215 KB JPG
>>224890976
>alliansen
reinfeldt...
>>
>>224890976
rullar palla då för att verkligen rollspella propert
>>
>>224891012
The Wilhelm Network special
>>
>>224890855
Why are you here? We do not like foreigners here.
>>
File: 1757441465401704.png (284 KB, 894x936)
284 KB PNG
vad tänker han just nu? denna vecka kommer ju maggan försöka bilda regering
>>
Är vänsterråttor genetiskt defektiva eller blir de så fula och äckliga pga deras enorma hat och ilska som de lyckats förtrycka t.o.m. för sig själva?
>>
>>224891207
Men gud, håll käften
>>
>>224891249
ja
>>
>>224891249
Nog om dig.
>>
>>224891262
saga 24...
>>
Kan tråden gå en dag utan politikdamp
>>
>>224891286
mjää måte pjata politik
>>
potilik
>>
>>224891249
Serbus
>>
Svenskarna vakna, svartskallar ut!
>>
>>224891440

Ny
>>
>>224886560
Han brevar la bara annonser från bodycontact

[Advertise on 4chan]

Delete Post: [File Only] Style:
[Disable Mobile View / Use Desktop Site]

[Enable Mobile View / Use Mobile Site]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.