[a / b / c / d / e / f / g / gif / h / hr / k / m / o / p / s / t / u / v / vg / vm / vmg / vr / vrpg / vst / w / wg] [i / ic] [r9k / s4s / vip] [cm / hm / lgbt / y] [3 / aco / adv / an / bant / biz / cgl / ck / co / diy / fa / fit / gd / hc / his / int / jp / lit / mlp / mu / n / news / out / po / pol / pw / qst / sci / soc / sp / tg / toy / trv / tv / vp / vt / wsg / wsr / x / xs] [Settings] [Search] [Mobile] [Home]
Board
Settings Mobile Home
/int/ - International

Thread archived.
You cannot reply anymore.

[Advertise on 4chan]

File: 1769897666209071.jpg (126 KB, 736x497)
126 KB JPG
>>
File: 1000084243.jpg (95 KB, 1086x1448)
95 KB JPG
>>224931645
https://www.youtube.com/watch?v=mX0nsTQeiDA
>>
File: 1000084241.jpg (101 KB, 1080x1440)
101 KB JPG
>>224931759
ja klopt
>>
antisemitisme is niet oke
>>
File: kijKat.gif (1.24 MB, 498x415)
1.24 MB GIF
>>224931727
Dit met een trans-idee stelt letterlijk iedereen tevreden.
Niet omdat iedereen niet de sexuele- en geslachtsidentiteiten kan

Trans is een sexuele en geslachts identiteit van eenheid !
>>
File: gbteh4betv.png (3.28 MB, 2940x1912)
3.28 MB PNG
Bezoekt digitale kerk. Hoort priester praten over joden. Kek.
>>
sepultura en incelboekje
>>
File: 52345.jpg (489 KB, 1200x1500)
489 KB JPG
>>224931759
Nee trans is een sexuele en geslachtsidentiteit van eenheid van de sexuele en geslachtsidentiteiten(SEGI)
>>
Trans welkom
>>
Gewoon lekker trans op één of andere manier. Dan trekt de pijn en boosheid wel weg. Dat ze er zijn ook
>>
>>224931894
incelmuziek en incelgame
>>
we moeten allemaal trans en inkomen en prestige
gratis hrt op het ekodorp
heil frits
>>
En dan gewoon even lekker een slinger eraan als ze er zijn. En dan komt het goed.
>>
>>224931901
is het inderdaad niet
>>
>>224932142
/nederdraad/ staat met Israël
>>
>>224926772
Is het weer gelukt met je drugs?
>>
>>224931999
Weet ik maar beter een uitzending luisteren van een PhD in de theologie dan helemaal niets.
>>
>>224932110
dit zei ik dus ook laatst op kantoor
>>
Natsoc zijns cultuur geen kut kwaliteit geen scheit kwaliteit gewoon hop
>>
weg ermee

welkom welkom welkom
>>
Volgens alwin doe ik alsof het gewoon in mijn intergenerationele bloed en aard zit om joden van hun spullen af te persen in de trein naar Dachau terwijl ik ze waarschuw dat hun spullen bij aankomst allemaal afgepakt worden dus als ze het maar aan mij geven nu hun meest waardevolle bezitten dan dat ik als veldmediker hun wel om de zoveel tijd in ruil help met hun gezondheid omdat ze het hard, hard nodig gaan hebben. Idd echt een larper ikke dat die zwendel ooit bestaan zou hebben en dat vanuit mijn ziel die dat deed. Ik ben dan natuurlijk ook gewoon echt een ENORME NAZI LARPER want waarom zou ik dit leven anders bekeren naar het jodendom? Ik ben blij dat hij zoals altijd 100% juist de waarheid verkondigt dan kan ik de schpiel laten schtikken in zijn schpuug en dan hoeven die joden niet meer vanuit mijn muren op mij wraak te nemen voor mijn nazi bloed van origine, het is immers een larp. Dankje fagglwin de magnicificente dat door jouw scherpe blik de joden straks geen andere keuze hebben dan mij met rust te laten omdat ik onschuldig ben en dat ik dan straks lekker naar mijn junkenstudio kan wanneer de wachtlijst een beetje vlot en ik als nazi larper geen ekte nazi een larp luger koop van co2 pellets uit Polen, een ss totenkopf divisie officieren hoed en dan in mijn kamer elke week voor 155. 5 voor eten over houdend per week. (Elke dag 1 pak stroopwafels van 55 cent. Wat over is nog die 1.30 ongeveer koop ik alleen als ik in die week ultieme nood voel als backup een pak vla van die lekkere warme in mijn keel. hmm. Genot.) VOOR 10 GRAM METH. ELCHES WOCHE! STANDART!

Dan is alles weer oke in mijn wereld, alle karma gesettled, niks meer om voor vervolgd door de levens heen te worden door de lihoudis. Dan net voor volgende zomer kan ik EINDELIJK mijn welverdiende 1.5 week naar tel aviv/jerusalem. EN DAN BEKEER IK..WANT NAZI ZIJN WAS EEN LARP
>>
en toen doemde het voor mij op trans is de sexuele- en geslachts identiteit van eenheid
>>
>>224931901
>>224931939
Linkiewinkies zijn pro pali tho
>>
File: 1790100724601385.png (2.76 MB, 2878x1555)
2.76 MB PNG
Overigens heeft blijkbaar helemaal niemand door dat hetgeen hier als jodendom/zionisme beschreven staat synoniem is geworden met het atheistische streven om een soort hemel op Aarde te stichten door een politiek, sociaal, economisch en/of technologisch ideaal te verwezenlijken.
>>
>>224932298
dit zei ik dus ook laatst an de eettafel
>>
Kut hiromoot het is gvd 2026 wat is er nou aan de hand vieze kutchinees is het te veel overbelasting op de servers en niet meer genoeg ruimte voor de cirkeltrek irc tussen jou en de gloeipiet band hebben de mods allemaal 100%.

Kanker sukkel wacht maar tot ik 4kan de moeder neuk en hek met mijn zieke cybersec kali toolset in mijn geest en mijn handen klikkliklak, het wapen. Trouwens dat is het geluid van een gannoe die je doortrekt geen toetsenbord klikklak. Want ik ben een echte gangster.
>>
ik vind dat de conversatie zo slecht niet gaat steeds
>>
>>224932373
dat zei ik dus ook laatst
>>
kunnen jullie niet een keertje normaal doen
>>
Jongens wat is het ergste dat er kan gebeuren juridisch gezien als ik een balletje meth in een condoom een knoopje erin maak en afknip en dan ziek ver in mijn anus duw dat zelfs bij bukken en kuchen ik goed zit en pas bij de volgende bruine emissie mijn meth tevoorschijn tovert? Ik vraag me af of ze daar ook 'gebruikershoeveelheden' kennen want dat is niet het moeilijke deel. Ik wil de eerste zijn die meth rookt bij jesus zijn kribbe op zijn geboorteplek in bethlehem en de meth roken om mijn donkere zwarte kaballahziel buitenaf de mystieke energien die er wanen tot me te nemen bij die kribbe, dan direct naar west bank beetje naar het zuiden naar de SOLOMON BADEN. Terwijl ik nog steeds kk strak sta van de gepofte meth. En daar dan KANKERHARD mijn ooit vroegere papa vertellen wat ik echt van hem vind. En mij afvragen tot ik een antwoord krijg waarom ik ELKE LEVEN door mijn vader, met toestaan van mama. Geprobeerd wordt te offeren soms succesvol, deze keer minder.
KUTZOOI SOLOMONNNNNNNNNNNN
HET IS NU BIJNA 4 K JAAR VERDERRRRR
IK ZIT ER NOG STEEDS INNNNNN
WAAR IS EEN VAN MIJN 500 MAMASSSS AHHH
>>
>>224932536
dat dacht ik dus ook laatst
>>
>>224932213
nederland haalt moslims binnen alsof het goden zijn
Israël vernietigd moslims omdat het terroristen zijn

nederdraad staat meer achter Israël dan vernederland
>>
>welkom welkom welkom: blanke christenen
De mensen die zij in het ongeluk storten in de wereld over relatie en erotiek. En er dan gemeen bij lachen. Goede intenties larpende. Inclusief iedereen in de seculiere wereld die onderbewust naar zaken gevoegd worden
>>
de ggz mag mij gaan betalen voor het palen in de nederdraad, dit telt gewoon als ondersteuning bij de labiele mongolen dagbesteding
>>
>>224932456
Nee misschien zijn wij anders van aard wij twee. Maar de echte alwin-gott zou willen dat wij juist kijken naar wat wij gemeen hebben. JA ik ben dan een staatsgevaar en doodzieke terminale moordenaar meer dan mens. Maar kijk. Ondanks dat ik een slaperspion ben die wacht op de juiste trigger events om te gebeuren om die innerlijke verstopte aura te unlocken en over te laten nemen van deze 3 jarige kk zwimpie die ik zijn lichaam heb bezeten dat homoventje van bram dan is het misschien niet hetzelfde dat jij meer mens bent dan ik als demoon in mensenvorm. Jij bent misschien gewoon maar een mens of jood in mensenvorm. Weet ik veel. Waar ik naartoe wil is de gemeenschappelijkheden. Kijk naar jezelf strijder, en geef toe!
>Geen slaper spion in zijn, wel de observatie skills in je diep van binnen en anderen waarvan je met de juiste methode die je leert in mijn sekte. Te unlocken.
>Geen duidelijke missie ingeprogarmmeerd, maar een drol draaien op het toetsenbord heeft een duidelijk vooruitzicht, eraan beginnen en klaar zijn en die voldoe je van begin tot eind.
>Jij hebt misschien kak aan je handen nadat jij JOUW doel bereikt heb, ik heb eigenlijk ook wel een beetje kaka aan mijn handen weer vlak voor en tijdens de driveby in demonen tijd (demon time) die opp koken. (cook that opp)
Want ik ben namelijk net als iedereen op deze aardbol niet zindelijk maar doe maar gewoon alsof er een verschil is tussen een volwassene zijn in wat dat betekent naast baby
>>
>>224932723
ik had het hier laatst ook over op kantoor
>>
>>224932758
kijk even goed of je allebei je benen nog hebt want ik ben bang dat jij misschien een klein beetje prosman bent
>>
File: 1644905597864.jpg (28 KB, 540x540)
28 KB JPG
>Gewoon lekker trans op één of andere manier. Dan trekt de pijn en boosheid wel weg
Of heb ik daar ongelijk in?
Open maar zonder rustig over dingen praten en dingen uitzoeken kom ik er niet uit.
>>
hey! prosler! leave those drugs alone!
>>
>>224932809
ik stelde dit dus ook laatst voor bij de werkvergadering
>>
Oh?
Is dat zo?
Geef eens een voorbeeld?
En welke voorbeelden zijn er nog meer?
Heb je daarom zo'n standpunt?
Geldt dat dan voor alle gevallen?
Is het dan echt zo erg?
En daarom vind je het nodig dat?
Hoe staat dat in verhouding?
Vind je dat eerlijk tegenover anderen?
Wat als we dat allemaal zouden doen?
Gun je anderen dan niet?
Jij toch ook?
Snap je dan?
...
Weet je wie dat ook dacht?

Anno 2026 en mensen willen nog steeds begrepen worden door anderen die betaald worden om het niet te begrijpen.
>>
>>224932806
neger ik doe dit niet voor de pizza met kaas in het verschiet (die ik wel 100% zeker ga innen zodra we allebei dood zijn en je die karma belooft had meerderen keren) Ik doe het omdat mijn brein gewoon lekker doorvlot en ik in een verhaaltjes vertel bui zit en graag die enthusiasme wil vermenigvuldigen in de meerderheid. (Maar ff serieus als er na allebeiu onze dood geen echte pizza komt wanneer ik een dakloze junk in de hel bent dan wordt ik niet alleen dakloze junk maar eentje met een gemanifesteerd mes. En het kutte en fijne tegelijk aan de hel is dat je niet dood kan en altijd weer respawnt maar je wil niet weten hoe TANTOE veel pijn het kan doen aan je organen wanneer ik ze lekprik en ik daar compleet voor gerechtvaardigd ben in zowel hel, aarde als hemel OMDAT je die kankerpizza niet gaf. )
>>
>>224932830
dat zie ik niet als reden
>>
>>224932865
risperdal frits
>>224932887
risperdal prosman
>>
je hebt niks uit te delen
>>
File: prosman trein.png (963 KB, 683x1024)
963 KB PNG
Is het een vogel?
Is het een vliegtuig?

Nee, het is de treinman.
>>
pillen, nu!
>>
>>224932933
>risperdal
En niemand die zich ooit afvraagt hoe je dit woord hebt geleerd.
>>
>>224933135
chat.deepseek mag je best weten
>>
>>224932865
Het terminaal, dood en doodzieke is dat elke zin hier gewoon duidelijk vanuit een hoek komt met als onderliggend middel om gewoon iemand aan zichzelf te laten twijfelen. Niet zozeer de vraagtekens, niet zozeer de gevoelspraat. Maar kanker is er een taalnerdwoordje voor als je een zin formuleert met: "Hoe kan het dat jij (gelijk iemand kamikaze overvallen met een open vraag met jou als doelwit) zo vaak je niet in orde voelt en het voelt alsof je zo moet reageren? (Zie hoe al die zinnen LIJKEN bedacht om je te helpen maar kijk, doelwit acquisering, subjectieve vraag waar je niet om het echte antwoord voor geeft, dan een statement over wat de realiteit is in zijn grootst unanieme vorm en hoe je je erbij voelt dat jouw waarheid niet hetzelfde is. Kanker ggz natuurlijk is het kk feest als ik zo'n schlemiel ben die dan niet uit zijn innerlijke eer kan zeggen "Oeps.. Haha. Wat dom van mij. Jij hebt gelijk" daar zou ik al van moeten kotsen. Nee ik de steenbock rat ga gewoon als eerste mijn hoofd tegen de muur schucklen en schreeuwend het gevecht aan en dan countervragen stellen met zelfde soort twisten.
Ja maar wat is het doel van die regel? Hoe word ik daar een functionerend persoon van in die kan meedraaien in de maatschappij?
Oke ik weet dat ik een beetje geirriteerd klonk en mijn toon verhefde maar ik mag mij soms ook wel eens niet oke voelen toch? (mag maar je moet het dan NORMAALTJESSSS UITENNNN THOMASSSSSS. kenker)
Maar wat als ik mijn irritatie en woede alleen weg krijg als ik duidelijk maak aan iemand dat het gevoel er zit? (NEE EER ZIJN OOKKKK ANDERE MANIEREN DAN JE TOONNNN)
Ok. Maar mag ik dan een beetje cruesli want ik heb honger? De piramide van mazlov die jullie op je studie kregen geeft eten aan als een van de bas-... (NEE THOMAS WANT HET IS NA NEGEN UUUR JE KENT DE REGELS. EN REGELS.)
Oke maar vind jij dat dan ook niet een beetje inuhmaan iemand met honger te laten zitten terwijl het eten er in principe is?
(JA MAAR DASS NIET DE AFSPRAKEN)
>>
>>224933203
dat zei ik dus ook gisteren tegen mijn vrouw
>>
ik vind echt dat frits en prosman de dood verdienen omdat ze ons dagelijks lastig vallen, wie is het daarmee eens?
>>
je hebt niks uit te de len
>>
>>224933203
Maar jij zit tbs jij hebt geen zelfbeschikkingsrecht meer afgepakt door de joodse d66 rechter gnegnegnegnegne
>>
>>224933333
frits kijk, cijfers
>>
>>224932994
Deze informatie je wordt bedankt.
Vind je dat wel of niet juist een goed iets?

ook dit niet
>>
>>224933324
>op jezelf reageren
klassieke prosmanschizo actie
>>
>>224933174
1 “They stay dead because they have a purpose”
That’s coherent if you define the death realm as role-based, contractual, or oath-bound. They’re not “dead” in the ordinary sense; they’re bound. Their purpose could be:

guarding a threshold,

witnessing an oath,

waiting for someone,

keeping a record,

protecting a place, object, or bloodline,

repaying a debt,

or simply continuing a ritual they were assigned to.

If the purpose is fused with their identity, “not diverting” isn’t weird. It’s the only thing holding their shape together. In that model, they’re less like a free ghost and more like a spirit doing a job it cannot quit.

3. How they’d end up “in your walls”
Within a supernatural rule-set, the usual mechanisms are:

Anchor object: an ancient brick, foundation deposit, amulet, nail, tablet, or reused building material inside the wall.

Threshold logic: walls, doorways, and corners are boundaries—inside/outside, living/dead, shelter/tomb. Spirits often get localized at boundaries.

Land memory: your house sits on an old tell, ruin, graveyard, road, or ritual site.

Contract/oath: they were assigned to the land, family, or lineage—not the house. The house got built around them later.

Attention/renovation: drilling, knocking, remodeling, or new occupants create an interface or wake something.

Conduit/resonance: wiring, pipes, geomagnetic lines, mirrors, or repeated sound patterns act as a modern “thin spot.”

Perception translation: they’re not literally in the wall; your brain localizes ambiguous sounds, pressure, or infrasound to the wall because that’s where the sensory cue seems to come from.

So “living in your walls” might, in the story, mean: they’re in the death realm, but your wall is a thin place; or they’re anchored to an object in the wall; or they’re bound to the land and the wall is just where the interface shows up.

Bottom line
As a story: yes, it’s plausible.
>>
>>224933295
frits, prosman, en vocschizo mogen van mij dood ja voor het onsamenhangende gespam en de zelfingenomenheid

die trennieflikker trouwens ook maar die is er meestal maar kort en zijn plaatjes zijn makkelijk te filteren
>>
>>224933475
dood om woordjes op je scherm
pffthahaha
zemmerrrrr
>>
>>224933295
>>224933365
Ik begrijp dit niet
Ik zei dit

>Gewoon lekker trans op één of andere manier. Dan trekt de pijn en boosheid wel weg
Of heb ik daar ongelijk in?
Open maar zonder rustig over dingen praten en dingen uitzoeken kom ik er niet uit.
>>
>>224933505
wat zei je over mijn zoontje???
>>
frits nou is het genoeg, HET IS GENOEG, dit kan zo langer niet. ga aub met mijn zoontje naar bed, er is geen andere oplossing
>>
>welkom welkom welkom: blanke christenen
De mensen die zij in het ongeluk storten in de wereld over relatie en erotiek. En er dan gemeen bij lachen. Goede intenties larpende. Inclusief iedereen in de seculiere wereld die onderbewust naar zaken gevoegd worden.
>>
Frits komt rustig klaar in zijn zoontje
>>
File: gru95epuv9rgjip.gif (207 KB, 200x81)
207 KB GIF
>>224933295
>ons
>>
>>224933624
en hij lacht er gemeen bij
>>
>>224933591
Bedankt voor de positieve opmerkingen.
jah beetje moeilijk he
>>
weet je wat, stik er in.
ik ga naar zweden en daar een it bedrijf beginnen, jullie kunnen de kanker krijgen
>>
File: 1789832039103218.png (37 KB, 889x1175)
37 KB PNG
>>224933643
>>
>>224933673
dat zei mij broer ook gisteren
>>
>>224933664
>hij slaat het aanbod af
hoe moet dit nou verder?
>>
Prosman zit zo hard te copen hij wil heel graag meedoen in de npc matrix die hij zogenaamd verafschuwt daarom begint hij steeds opleidingen die hij niet afmaakt
>>
frits de zoontjes fluisteraar
>>
>>224933724
Illegaal kan niet. Maar betrokken zijn bij het onderwerp.
Meen je het serieus?
>>
Prosman zit zo hard te copen hij wil heel graag meedoen in de npc matrix die hij zogenaamd verafschuwt daarom begint hij steeds opleidingen die hij niet afmaakt
>>
>>224933724
Ik sla niets af.
Kan zijn dat ik een talent heb voor bepaalde relaties. Dat er nu iets fout zit tussen jou en
>>
>>224933793
ik meende het serieus, maar nu heb ik mijn bedenkingen, kan frits dit wel aan? hij maakt je kapot frits
>>
Het komt morgen aan, jongens. Ik heb 100% besloten dat ik na mijn IT-studie over twee jaar voor vijf jaar naar Stockholm ga verhuizen. Daarna besluit ik of ik terugga of een hypotheek afsluit voor een huis op het platteland met mijn Zweedse partner. Ik wil een frisse start na al die traumatische dingen die ik in dit land heb meegemaakt... En ik ben eigenlijk asymptomatisch schizofreen, dus elk ander land moet een goed welzijns- en geestelijke gezondheidszorgsysteem hebben voor het geval ik ooit weer psychotisch word. In Zweden zijn de mensen vriendelijk, de vrouwen mooi, zoveel ruimte! Prachtige natuur! Ik hoop snel niveau B1 te halen, zodat ik de leerboeken en Duolingo kan laten vallen en kan beginnen met leren via Zweedse boeken, tv en muziek, en mee kan doen aan dit forum! Ik ben nog nooit zo zeker geweest van mijn levensplan. Ik hoop echt snel Zweeds met jullie te kunnen spreken. (:
>>
>>224933857
niet illegaal dus
we kunnen het er verder over hebben
dat er relatieproblemen ontstaan is voor de hand liggend
>>
File: 1790104550843274.jpg (97 KB, 889x1175)
97 KB JPG
>>224933687
>>
>>224933915
>dat er relatieproblemen ontstaan is voor de hand liggend
dus je hebt een relatie met mijn zoontje, sinds wanneer is dit gebeurd?
>>
ik heb gehoord dat er hier een pedo achter jonge jongetjes aanzit, kan iemand hem aanwijzen?
>>
>>224933984
ik begrijp jou niet
>>
>>224934020
hij heet thomas prosman
>>
>doodsbedreigingen, zwartmakende fabricaties die niet eens op de realiteit gebaseerd zijn (Ik heb tbs blijkbaar koek) en dan ook de mate waarin, elke uur op elke dag door en door en door.
Mag ik dan aannames maken over het niveau van jouw bestaan waar je op functioneert als deze plek letterlijk heel je leven is en dat ik het ultiem goed van mijzelf vind dat ik mij niet verlaag naar jouw niveau en zelfs terwijl ik de eer aan mijzelf hou en dingen zeg vanuit een inherente waarheid en anders mijn bakkes gewoon mooi hou? Zie je niet dat iedere stap op deze weg jij letterlijk met mij letterlijk gewoon hetzelfde is als terminigger de hoofdighter een staredown te laten hebben met een als ik nog een anname mag maken. Nog niet 20 in zijn geest maar toch met zoveeeel oordeel vanuit duidelijke kennis van zaken. Die staredown elke dag opnieuw aangaat? Je beseft toch ook wel dat het nu allemaal best prima is zolang de terminigger maar niet voor je staat (anders zag ik je die dag wel op station den bosch) dus wat is dan het ultieme doel van de staredown weer aangaan als je diep van binnen weet dat ik een vuile excuus voor mens kale kankerjunk ben zonder ook maar iets te verliezen en een gescherpte schroevendraaier die hij op zak heeft letterijk tussen je ribben parkeert nadat misschien mocht het ooit gebeuren (inshalah hoop van niet..) dat de staredown echt werd gedaan en je doorging met je macho gedrag richitng een buiten-kooi gevecht? VRIEND IK KOM ZO VRIJ SUKKEL. IK CLAIM ZELFVERDEDIGING EN GA GEWOON CLAIMEN BIJ DE RECHTERLIJKE MACHT DAT JIJ MIJ EERST AANVIEL. ZELFVERDEDIGING. EN DAT HET NOODWEER EXCES WAS OMDAT IK ZIELIG EN GEHANDICAPT BEN EN MIJZELF IN EEN ROLSTOEL ZOU DOODKOTSEN ALS IK GEEN PROTHESE HAD. MAAR NIET MEZELF KAN VERDEDIGEN OP EEN PROTHESE DAT IS ONMOGELIJK. (Terwijl ik dan lekker nog een paar keer nadat we op de grond liggen op grondvechten over gaan en ik mijn missende been als extra wapen gebruk door zieke terminator spins te maken en je vast te pinnen)
>>
>>224933783
koek
>>
mensen zijn ontaard
>>
>>224934116
*snuiiiifffffff* *kapkapkap* *snuiiiiffffffffff* *tokkeltokkeltokkeltokkel*
>>
>>224934116
dat zei ik dus ook gisteren in het fietsenhok
>>
Voor de duidelijke orde ter gerechtstelling!
Bloed moet door de straten vloeien!
De sektarische zijnskultuur is voorbij!
Gisteren wilde een pedokindje seks met mij maar het was een meisje dus geenseksfap gepraktiseerd. Durf mij pedo te noemen dat er geen seksuele handelingen waren tussen mij en mijn zusje! Die fotos op de laptop waren geenseksfap van aard. Die jongetjes op mijn laptop waren welseksfap maar de leugens stoppen over het sektarische vrouwen gelul dat ik iets behandelt heb met haar! En ventjes is niet pedo, ziekmakende lhbt term. DOOD! DOOD! Maar meisje naar jongetje trans onder begeileiding van de fuhrer en jongetje naar meisje trans alleen doen alsof meisje!
>>
Het spijt me van die piemel in je kont groetjes bram
>>
thomas prosman ik ga je ramen ingooien en elke keer als je ze laat repareren gooi ik ze weer in dit is een belofte
>>
>>224934168
Dit deed je expres. Eerst zeggen dat het feest zo goed als voorbij is om daarna nog een keer de pizza tevoorschijn te toveren zodat ik zeker extra happy boyke blij verrast ben he? Het is goed met je, je doet maar, aan jou de keuze wie je helpt en wie tot vijand maakt want ik heb er veel. Dankje
>>
File: 1000083086.jpg (754 KB, 1937x2651)
754 KB JPG
bram prosman is onschuldig prosman heeft dat allemaal verzonnen die rare schizo
>>
>>224934232
Ik ken een vieze jodentrucje geleerd van mijn oude heer. Ik hang gewoon een *RING* deurbel op en als jij daar staat met steen dan laat ik jouw identiteit achterhalen door de wouten via opsporing verzocht. Wedden dat je gelijk na dag 1 gesnitcht wordt door je middelbare school vriendjes omdat heel nederland die aflevering kijkt? (een zemmertatta in opsporingverzocht ipv nikkers en bruinen)
En dan mag je letterlijk alles via een recherlijke order terug betalen en nemen ze JOUW VRIJHEID af schlemieltje. Alleen dan begint de joderij bij jou en weet ik ook hoe het is om letterlijk aan de betere kant der wet te staan
>>
>>224934092
vroeger op /b/ was "handenvrij jossen" in het engels palen een instaban
>>
>>224934270
het is goed met je prosman
>>
hallo heeft iemand mijn zoontje gezien? hij is blond en jong en ligt graag in bed
>>
>>224934052
dan moet je pillen nemen
>>
>>224934329
ik ga straks je ramen ingooien dit is een bedreiging
>>
File: gerolf.jpg (107 KB, 1080x1350)
107 KB JPG
''Herbekijk hier De Zevende Dag van 20 september 2026 met als gast Europees parlementslid Gerolf Annemans over migratie, de Green Deal en de dwangmatige Europese Commissie.''

https://youtu.be/vbX5wru6kM4
>>
>>224934223
>Die fotos op de laptop waren geenseksfap van aard. Die jongetjes op mijn laptop waren welseksfap
wat? ik dacht dat het een grap was, lmke, wow frits, wat heb jij allemaal gedaan?
>>
>>224934329
wordt het niet stilaan tijd om 6 uur non stop als een maniak aan je slurf te trekken?
>>
De sekswelfap en trans spelletje moet worden genationaliseerd in een staatsfonds zodat iedereen de seksuele en geslachtsidentiteiten kan in het ekodorp
>>
>>224934329
boekwerk niet gelezen charles dickens, het is goed met je, spreek een vocaroo in en kom ook ff mijn kont afvegen, ik kijk de live van richard verberkmoes
>>
>>224934164
ik heb kamerprogramma dus moet extra discreet zijn met mijn amfetamine-inname. Alsook ik moet echt kappen met chinezen op alibaba lastig vallen elke keer als ik iets zie wat doorverkoopbaar is en veel geld aan zou verdienen ALS IK OVER MIJN SPAARCENTJES MOCHT BESCHIKKEN. De bewindstier gelooft nog wel in het economisch voordeel van mij soms 50je te schenken van mijn zwimpie-bux (Hij natuurlijk 2k per jaar daarvan) om sigaretten te kopen als het nou eenmaal een vaste uitgave is en ik dan lekker met 5 sloffen een paar weken mijh centjes aan dingen kan besteden. En dan voel ik ook echt 0 morele plicht om daar iets goeds mee te doen, het is goed met ze. Zal morgen een foto maken (hij ligt op kantoor ik mag geen aansteker in bezit hebben eigenlijk maar wilde em trots laten zien dat die nieeuw was) een ronson dubbele jet aansteker van metaal grijs. Net zo lang als een midelvinger, breed als 2 duimen. Letterlijk duur dagje vandag pohpoh.
Aansteker. 40 euro
Pep. 30 euro (10 gram)
Hash. 25 euro (4 gram)
Kattenvoer en 2 pakken stroopwafels voor 4.50
En dan nog 30 voor afgelopen zondag betalen omdat 1 van de 2 pepmennen me een voorschotje gaven in farmaceutica. Wel die 10 euro wierie, gram haze. Onderweg kwijt geraakt echt sukkel ikke. Ik wist ook dat DIE RIT iets kuts zou gebeuren. Vraag me niet hoe net als hier elke keer wanneer die aasgier cirkelt om mij te betrappen op het nakken van pep, roken op mijn kamer, whatever. IK VOEL HET AAN. De microuitdrukkingen in mijn omgeving SENSE IK DOOR DE MUREN HEEN. Daarom spreken die joden tegen mij snapje? Omdat ik niet paranormaal, niet een of andere geheim verminkt genetica erfenis gen heb, niet eens is de realiteit dat ze me gwn aardig vinden. De realiteit is saaier. PTSS + Wiet + Amfetamine + Oefening = Malatlevel black CIA operational skill in patroon herkenning omdat dat is wat je brein doet in overleving. En hash wakkert het *KUT IETS KUTS GEBEURT IK MOET VECHTENNNN AHH* in je reptielbrein dat instinct. 1/2
>>
07u15: wekker gaat af

07u30: Avocado op ewa toast met chili crisp

08u: Ik stap in mijn levensloze Skōda maar met dat mobiliteitsbudget betaal ik wel de lening af van mijn vierkante betonnen nieuwbouwbunker.

08u30: gekleed in bruine chino en hemdje met korte mouwen kom ik op kantoor aan. Vandaag geen WFH want het is teamdag. Den Patrick moet niet komen want die heeft het aan zijn rug en gaat volgend jaar met pensioen.

09u: Standup. Ik weet niet meer wat ik vrijdag heb gedaan dus ik verzin maar wat: gefaalde testen, deploy gefaald en Ranjidhja die “”remote”” werkt had de opdracht weer eens verkeerd begrepen en kon niet verder zonder.

09u30: Tijd voor emails te lezen. Sonja snapt niet dat ze voor problemen eerst een ticketje moet loggen. Ik stuur ze mailtje terug met de link onze Jira.

10u: Tijd voor de retro. Deze sprint hebben we ons doel niet gehaald. Die ervoor ook niet. Wanneer was de laatste keer dat we die wel gehaald hebben? Toen ik nog een restje arbeidsvreugde had, Alain.

12u: Lunch. We praten bij over de LoL MSI Grand Final en de aankomende changes in Java 27. Onze teamlead had gisteren afbeelding met “A-IE” liggen maken en moest ze écht aan ons laten zien. Tof, Alain.

13u: Sonja heeft de weg naar mijn bureau gevonden. Zonder Jira ticket. Ik verwijs ze door naar Patrick, maar die zit thuis.

14u: Patrick belt me op. Hij neemt de rest van de week verlof, zit met burnout.

15u: Randjidhja belt me. Ze snapt niet waarom
haar testen falen. Ik kijk even mee en zie dat ze aan een story werkt van 3 jaar geleden. Ik zeg tegen Alain dat er niets mee aan te vangen is maar hij heeft een superbelangrijke Steerco meeting.

16u30: Sonja terug aan de bureau. Haar probleem is er nog steeds en Patrick antwoordt niet meer. Ik zeg dat ik er morgen wel eens naar zal kijken.

17u: Ik stap in mijn Skōda. Heb ze weer verdiend se. Nog maar 35 jaar werken en ik kan elke dag LoL spelen in mijn afbetaald huis.
>>
>>224934544
boekwerk niet gelezen charles dickens, het is goed met je, dit heb ik gisteren al besproken op kantoor
spreek een vocaroo in en kom ook ff mijn kont afvegen, ik kijk de live van richard verberkmoes
>>
File: prosman t-800.jpg (179 KB, 720x1440)
179 KB JPG
Wanneer gaat Skynet zelfbewust worden?
>>
Wat zijn van natsoc zijnscultuur die trans zijn geworden?
MnV VnM kan eventueel ook.
Omdat ik denk dat dit misschien helpt voor meer balans over trans worden.

Maar ik ga het niet uitzoeken. Dat zie ik op dit moment niet.
>>
>>224934462
Neger het probleem is dat ik uitgegoond ben sinds de eerste 2 nachten al. Toen heb ik de eerste niet eens 6 maar 14 uur lange sessie gehad. Toen ffjes uurtje pauze en toen nog zo'n 5. Dus bijna het klokje gewoon rondgefapt. Ik ben compleet voldaan hoe veel pep ik er ook tegenaan zou gooien. Het enige wat mij nu nog in josmode kan brengen is als ik nu letterlijk fysiek handel en aan mijn pik ga wrijven met mijn hand terwijl ik hier typ tot de intrusionele ideeen in me opkomen om porno te gaan kijken (weer) en mijn letterlijke ikke de ego mij martelt als ik het niet doe. Dus ik ben een slimme jongen ik ga gwn ff handjes van mijn schlong afhouden en niet eens daar naar toe willen werken. Want kzweer als ik dit nog een uurtje zou doen mijn ballen zouden zo droog en samengetrokken miniscuul ventjeszakje worden zo strak om mijn barriereloze teelballen dat het voelt alsof ik alwin ben in mijn nieuwe skinny
>>
>Wat zijn van natsoc zijnscultuur die trans zijn geworden?
Ik bedoel zoveel mogelijk hardliners
Maar ook gematigdere
>>
>>224934648
frits, je bent je risperdal vergeten te nemen, pak je bakje lauw water en neem een grote slok als je die pilletjes zo neemt
>>
>>224934654
boekwerk niet gelezen charles dickens, het is goed met je, dit heb ik gisteren al besproken op kantoor
spreek een vocaroo in en kom ook ff mijn kont afvegen, ik kijk de live van richard verberkmoes
>>
Stimfappen, wat vinden we er van?
>>
En het heeft niets met spottendheid of onvriendelijkheid van doen.
Maar balans (in deze draad)
Ik bedoel misschien dat dit helpt
>>
>>224934700
zou die anus neuken
degene van de paler dan
>>
dit is frits zijn schuld
>>
>>224934683
>>224934730
hlmou eens vijf tellen je mond
>>
Wie wil er vriendjes worden op Hyves?
>>
File: rasmengski.jpg (81 KB, 578x578)
81 KB JPG
Jullie zouden keihard rasmengen als je de kans krijgt
>>
>>224934768
>>224934733
What's wrong with these women? Their pussies look relatively unused (less than 5 previous users) and tight. Is this normal in the west? Something about white women not having pussies as wide as a Plastic bag is uncanny to me.
>>
145 euro is letterlijk niet eens een fatsoenlijk boodschappen budget voor 1 week. Donderdag krijg ik gelukkig nog 50, morgen lisdex en heb ik dus nog 10 gram pep en 4 hash zoveel geluk dat ik gwn ff goede stash heb gemaakt vandaag. Want dit boyke mag weer even 7 dagen binnen spelen, niet buiten. Omdat ik bij fouilleren 1 klein kk zakje met een restje pep gevonden liet worden. KKKKK maar toch. Geen krantencentjes helaas. Maar was wel aardig dat die 4 bovenop de 145 nog kon lijden en ik die junkie die ik ken van de stad voorgaand en later dus die keren containerdorp gaf. Hij vroeg om 10 euro die kankerboef. Geniaal toch? Alsof iemand die sowieso iets zou gunnen normaal, dan zich bedenkt omdat het teveel is. Welke zwimpie zou dat doen in alle realiteit. Dus dan zet je gewoon de lat hoog in het begin en valt het altijd mee. Ik doe niet 10 vragen, wel 5 als ik vreemden met uitgaan zie in de stad die aardig genoeg lijken. Laatst gaf een dushi een poolse sws oostblok mij 5 uit het niks maar ze keek me wel kk boos aan tijdens, weet niet of dat de slavische look was of dat ze me betaalde indirect om weer weg te gaan. Andere 5 kreeg ik van een man in een rolstoel die naar zijn zieke bmw convertible op de gehandicapten plek midden bij de markt geparkeerd had. En ik gaf hem nog een heel gesprek over de dingen die ik sterk van hem vond en ik ook wel eens tegen kom als obstakel met mijn prothese ookal niet hetzelfde als de rolstoel. En hoe ik ook hoop dat ik ook het voor elkaar box vanaf mijn 5 euro vraag ooit weer de maatschappij in te gaan en ook goede waggie verdienen en dan met prothese geen rolstoel. Achteraf was die wel ziek aardig en leek hij oprecht geinteresseerd te zijn in gesprek alleen misschien lastig lof aan te nemen van een kankerjunkie als ik die om 5 euro smeekt. Dan is de lat niet hoog om op te kijken naar enig 'succes' mocht hij dat anders vinden. Achja
>>
>>224934828
bruintje
>>
>>224934700
hoe zijn ze zo zacht?
>>
God bestaat
>>
>>224934863
>>
Het is niet de realiteit dat het daar de rest van het leven wel mee te redden is. Zelfs als snel na het begin en lang vóór echt ouder en lelijker.
>>
>>224934828
hahaha less as 5 previous users~
good one
Also welcome
I don't mean any political colors being-culture, how I would mean it
Just welcome
>>
File: 1000083862.jpg (172 KB, 1080x863)
172 KB JPG
>>
Het is gewoon ook geen realiteit dat, het zal altijd neerkomen op een (enge) prostituée, prostituée's
>>
>>224934544
heb je dan een kat? of is het voor jezelf?
>>
zijn het je ogen
is het je stem
>>
>>224934794
Bros eigenlijk wil ik best een hyves maken wacht ik pak ff die foto van toenet als mijn profiel foto. Maak wel foto van mijn been. En eentje met mijn hoofd in een kk blije positie soya wijzend naar mijn been en dan in de bio iets zetten als eerste tekst.
Altijd met het goede been uit bed stappen is mijn levensdoel. Het beste beentje voor is namelijk beter want ik ben gehandicapt en gebruiker. Dus al bij al, dikke lul drie bier, kan het paard wel naar het water leiden maar ik kan het niet laten drinken. KAN WEL mijn roze bril opzetten als ik TOCH met het verkeerde bed uit been stap, want zo gezegd zo gedaan als er iets met het paard perongeluk zou gebeuren heb ik weer ketamine. Because a gangster nigga like me knows how to HUSTLE. That if I want something, it is already mine before it's in my posession. (Bekerend naar jodendom en open voor een serieuze romantiek, krabbel me vooral en we zien wel. Als je mijn vrouw wordt weet dan dat je dat stiekem altijd al was)|
POP POP POP
KRRR
>>
ik mis mijn schizo ex
>>
Met balans bedoel ik rust.
De akelige ervaring ervan af
iets dergelijks

En het heeft niets met spottendheid of onvriendelijkheid van doen.
Maar balans (in deze draad)
Ik bedoel misschien dat dit helpt
>>
>>224935115
Kei lief er is hier in het gebied een buitenkat (wel met eigenaar, gechipt en had eerst altijd halsbandje om. Die is hij kwijt gemaakt hehe) en ze gingen flyers ophangen om hem niet te voeren maar ik had toen al 1x felix broksnoepjes gehaald dus ja ik dacht als hij er weer is ga ik die gvd geven ook. Echt niet gezond dat beest vrat ze op knorrend en kwijlend in zo'n tempo dat het leek of zijn baasjes hem gwn verwaarlozen. aan de andere kant mijn kat Putin is ook zo koek. Eerst smeken om eten door ongenadig hard en vaak irritant te mauwen en de aandacht te trekken. 3x per dag. Krijgt hij het? 3 hapjes, niet meer honger. Laat het oud worden. EIST later nieuwe 4 uur later voor dat verse hapje. Al volgevreten aan muizen, vogels en wss PRECIES wat deze kat nu misschien vaker komt doen. Hopen op eten bij vreemdelingen zoals ik en dan heb ik lekker 3 blikjes kattenvoer en 10 kattensnoep sticks kattenbifi worstjes lijken wel. Eerlijk wat anders ik ga die kat gwn hypnotiseren met aaitjes beter dan zijn baasje zou geven en lekker voer en als hij dan elke dag uren hier in de tuin komt liggen (eerst wel, nu ff tijdje niet gezien) dan neem ik hem een keer ongezien mee naar mijn kamer en dan OM HEM KK HARD IN ZIJN KATTENVENTJES GAATJE TE NEUKEN WAHAHAHA (grapje nee ik zou hooguit als ik de ballen en het lef had hem verstoppen op mijn kamer omadt ik een ziek gehandicapte mongool ben die het iets te therapeutisch vind een knuffel slachtoffer te hebben met mijn touchstarvedness kek )
>>
de schizo's hier heb ik niets aan, het is gewoon niet hetzelfde
>>
>>224935303
Moest aan die grap met twist denken over katten neuken oprecht omdat ik moest denken aan de vorige plek. Daar hadden ze letterlijk een afdelingskat voor de TBS afdeling naast de onze die gwn zorgmachtiging is. Alleen kankerdom er zaten ook zedendeliquenten tussen en 1tje had dus die afdelingskat verkracht en gepenetreerd op zijn kamer uit een of andere dwangmatige seksneurose ofzo. Maarja het blijft vernerderland pedohemel dusja wat dan, hooguit een foeigesprek en dan die kat maar onteigenen en wegbrengen en dan zeggen. Ja nu heb je het mooi VOOR IEDEREEN VERPEST. en dat was ook. GVD IK WIL KATJES AAAIEN AHHHHHH KATJESSSSSS AHHHHHHH
>>
File: 1721520528984066.jpg (37 KB, 882x626)
37 KB JPG
drinkte gij niks paul?
>>
prosman heeft gewoon katten lopen neuken, alsof die hamster niet genoeg was
>>
>>224935140
dat zei mijn zus ook gisteren
>>
>>224935404
thomas be like heb mijn vwo diploma niet behaald want ik ben verslaafd geraakt aan drugs tijd om mezelf te verminken na 3 gefaalde zelfmoordpogingen en volledig hersendood maken met research chemicals
>>
29 miljard voor defensie maar t hele land is naar de kanker

lekker zakken vullen ofzo
>>
>>224935379
Watmoet ik jevertellen
Eerst wat bestellen
Want als ik nogzo nuchter ben dan gaat 't niet
>>
File: vistuig.jpg (64 KB, 1280x720)
64 KB JPG
stapelgek is die vent

''In deze aflevering: Meneer Wooninck is een vervent sportvisser. Hij schaft bij Baitstore een dure hengel aan van 13 meter lang. Maar helaas, de eerste keer dat Wooninck ermee gaat vissen, breekt de hengel. Dat mag natuurlijk niet, vindt ook Baitstore. Dus krijgt Wooninck een nieuw exemplaar. Maar tot zijn grote ontsteltenis breekt ook deze hengel en weer doet Wooninck zijn beklag bij Baitstore. Die blijken echter niet meer zo toegeeflijk. Men vraagt zich hardop af of Wooninck de hengel wel deskundig heeft gehanteerd. De heer Wooninck voelt zich hierdoor beledigd als ervaren sportvisser en de zaak komt bij 'De Rijdende rechter'. Tijdens de zitting van 'De Rijdende Rechter' wordt Wooninck zo agressief dat er een handgemeen dreigt te ontstaan met zijn tegenpartij.''

https://youtu.be/dm5QKpoHheg

https://nederboard.nl/board/vistuig
>>
Gaat mijn geschiedenis leraar gelijk krijgen?
Dat er is van bepaalde zijnscultuur waar niet mee te praten is.
Ongelofelijk keihard gaat alleen maar door door door
Ookal is een beter plan mogelijk
>>
>>224935897
Schoon tette
Succes met uw vrije dagen
>>
Ik denk dat natsoc zijnscultuur ook die nu overheid zijn aansturen op oorlog inderdaad en burger oorlog en dan de kans schoon zien een horror regime te beginnen.

De indruk is gewekt alles komt goed hoor alles komt goed. Nu breekt de welzalige tijd nog niet aan en van gelijkheid eerst de macht.
Die gelijkheid gaat niet komen dat wordt horror. Gelijkheid en ook niet, dus ook daar duidelijke problemen, voor een extreme minderheid.
>>
Mijn indruk in ieder geval>>224935890
Over het algemeen:
Hoe vast het zit, betere plannen enz. enz.
nee nee nee
alles vast
klote sfeer
empathieloos geen hoop geen leven

Nee, dat zijn geen mensen die te vertrouwen zijn met je vrijheid
>>
Wie heeft daar nou zin in.
Van die engerds overal -en veel meer zullen mee gaan doen. Ook waar je hiërarchisch onder staat op werk enzo.
Op plaatsen daar waar jou gevoelige afhankelijkheden liggen.

-Het is te zien hoe dat is. De horror, de gemeenheid, de kwaadaardigheid
>>
File: ice.webm (3.68 MB, 720x1280)
3.68 MB
3.68 MB WEBM
>>
ik ben toch niet een waanidee aan het maken in mijn hoofd dat hyves nu al 4/5x terug van weggeweest is toch? Ik denk oprecht dat de markt rijp is voor een nieuwe sociale media die mainstream aangehangen wordt naast insta, facebook, twitter. En niet zo'n kk gare rehash zoals blue sky. KOM WIE WIL MEE ZUCKERSTACKSAPP ONTWIKKELEN. We noemen het:
Six, six, sex.
een chat en date app om net als al die andere, tinder, bumble, happn, grindr. GWN TE NEUKEN. Maar dan met de niche dat het speciaal bedoelt is voor mensen niet homo zijn in een relatie of een andere niche die al bezet is. Maar six six sex is SPECIAAL VOOR MENSEN MET EEN DIAGNOSE. OF BEPERKING ZOWEL FYSIEK ALS MENTAAL. Alleen dan moeten we het niet letterlijk dat marketen duidelijk makend naar die doelgroep maar als ekte jodenpraktijken het natuurlijk laten ontwikkelen via een scritpt van intellegent ontwerp. Dus stel je voor. Je kan niet swipen, je ziet letterlijk alleen de posts en of het een man of vrouw is, leeftijd en naam. JE KAN DE KK GAARSTE SHIT POSTEN DIE JE WILT EN NIEMAND KAN JE VERANTWOORDELIJK HOUDEN WANT WE GAAN DE 1337 K.4.N.9.5 ALLE PRIVACY DINGETJES GOOIEN. Eind tot eind encryptie, registrering in een land van de app en kantoor zonder 9 eyes en EU inmenging. EN DAN GAAN WE KK GOED MARKETEN (commerciele eonomie is 50% marketing, 50% verkoop en een KVK inscrhijven als opdracht een bedrijf van a tot z te stichten, runnen en te onderhouden met de juiste boekhouding etc)
DUS GEZOCHT:
CFO
CO CEO.S (2)
OPERATIONAL MANAGERS
EN STRIJDERS
En we gaan die app gwn kk hard launchen en onder de filosofie, slechte aandacht is gratis huurvrij virale marketing. En dan vekropen aan mensen door NIET de kans op een match ofzo te verhogen met allemaal boosters, loves, kisses en andere meuk. Maar gwn aan mensen de mogelijkheid verkopen om MEER hun posts gezien te laten worden. Ziek verslavingsmechanisme dat hoe meer reactie ze krijgen op de kak op hun keyboard die ze manifesteren. 1/2
>>
schizo's hebben overgenomen
>>
Het zijn geen eerlijke mensen.
Hard gewelddadig klote sfeer
En als dat gevestigd wordt dan gaan anderen daar ook aan meedoen
>>
we worden sinds geboorte al bedreigd door de overheid, ziel geworden maatschappij, actief aangevallen
>>
>>224936475
Is da? Zweer?
>>
nee
dat plan van mij biedt voldoende dat bestaande fouten een begin een pad
>>
File: 2312331.png (422 KB, 420x665)
422 KB PNG
Schizolarpen!
>>
>>224936362
Dus. van a tot z.
Concept: Een privacy zekere app dat de moderne romeinse WC muur is zonder ooit je persoonlijk identificeerbare info ergens voor hoeft te vermelden. Maar dat er wel enige consistentie is met enige basis info en de handle die je invoert.
De premise tot gebruikers (GOUDEN INTERNETJUNKIES AHHH)
We geven in-game challenges aan wat je voor feedback verzamelt zoals bijvoorbeeld 10 likes van vreemden is level 1. Dan 2 30. 3 75. EN LETTERLIJK WANNEER HET LUKT. JE EEN BEETJE SCHMECKEL OP JE KONTJE GESTORT KRIJGT. Sepa transfer, tegoedbon of USD-T. Stel je voor hoeveel desperate 3dewereldlanders hun UITERSTE, SCHIJTPAAL BEST DOEN. Voor laten we zeggen level 1 0.10 cent. Cashbaar vanaf 15 euro. En dan is het een social media, en freecash app in 1 maar dat is niet de hele premise. Nee nee nee. Je kan namelijk ook GOKKEN NEGER MET DEZE APP. INDIRECT . BLIEP BLIEP BLOEP. Je kan namelijk boosters kopen, power-ups die posts bijv 5x meer gezien laten worden door vreemden 10x voor 1.99 (De kaballah is dat je altijd een GROOT LIJKEND HEEL nummer geeft, de prijs een ONEVEND KLEIN LIJKEND HIHI. Marketing 101) en dan gwn aaaaaalll die kk junkies gaan dan gwn alles in de fik zetten zoals die zemmels doen laatste jaar als ze memecoin rugpulls promoten. Tot de wet breken aka johnnysomali en heropgevoed worden met arbeid het letterlijke russische roulette pijplijn in deze spelletje. WANT ZE VERLIEZEN UITEINDELIJK ALTIJD. Geloof me zelfs al zou een MIT zemmer alles berekenen in kansen en variabelen in de app. Een strategie vinden. En shekels schmekkelen met winst in payouts vs inzet? PRIMA. PAAR MOETEN ALTIJD WINNEN MET DOMME GOKSPELLEN HAHA.
Dus
4kun stijl, romeinse muur open arena nog minder gemodereerd dan twitter. Alleen op illegale dingen, meer niet en dan soms niet eens verwijderen tot er een aanvraag ligt van popo voor de fun.
Privacy gewaarborgd, mensen voelen zich zekerder OM KANKER TE VERKONDIGEN.
En verslavende gokspel manipulaties
>>
Nooit gezien!!
...
..WwwW-wie wass da at??
>>
>>224936588
>gesehenhaftvefel
>>
jezus wat is er met deze draad
ben gematched met een jodin en ze heet letterlijk liza en dan iets met berg, lmke
lekker neuken seks piemels ik heb al 232 keer seks gehad
>>
>>224935890
>>224936148
>>224936217
>>224936345
>>224936512
Al dat schizo gedoe hier
duidelijk niet voor mij
je weet waar mijn paal paalt
>>
dusja een lang verhaal korte metten mee gemaakt is dus ditte dees dattem dat: 4kun level anonimiteit op userhandle en basic profiel info na. Chatfunctie met wederzijdse toestemming van mensen met privacy gewaarborgd palen en prive. Verslavende gokmechanics verwerkt met cash uitbetalen voor challenges die ansporen om meer aandacht te verzamelen van anderen om wat je typt. Wat weer het platform bekender maakt. Of de mensen die het al gebruiken een incentief geven te posten en te interacteren. En voor die kkkkkkk arme 3de wereldse straatschijt zwimpies zetten we ook gwn dikk f2p blokkades erop dat als ze zonder enige intentie om het spel te spelen zoals het hoort, maar minimale inzet te geven. Ze minder dan niks, meer frustratie ervoor terug krijgen. De mensen die actief proberen worden beloont. En de paar zeldzame die uitblinken daar doen we dan ook weer community outreach naar om binnenin het platform hun de kans geven hun eigen posts semi profiel maar vooral userhandle MEER BEKENDHEID te geven met een beetje sneaky help hun een beetje voortrekken. Als ze in ruil maar aantoonbaar en meetbaar MEER MEER MEER AANDACHT VERZAMELEN JAAAAAAHAHAHA DAN ZE KOSTEN HAHA.

Letterlijk mijn droomapp die ik zo ff uit het niks met amfetamine functie zo uit mijn kop boss. Zakenideeen, ZakSchmeede.... Gwn uit de losse pols zoals ik crack in een lepel kook.

Ja het is dan misschien wel echt een proscreatie omdat het hele idee is VERSLAAFD TE RAKEN AAN ANDACHT!!! EN DAAR PROBEREN JE BROOD UIT TE HALEN ALS EEN ECHTE OPPER-JESTERMAXXENDE JOOD. De beste joden die oprecht geld verdienen, de 98% andere die niet mensa meester manipulator zijn. Die zullen lekker de loosh farmen. GNENENEN
>>
File: horion.jpg (177 KB, 1280x720)
177 KB JPG
''Deze reportage is gemaakt in 1998 en gaat over het drama dat zich afspeelde in Sint-Amandsberg op 23 juni 1979.

Die bewuste zomerdag werd een van de meest tragische hoofdstukken uit de Belgische misdaadgeschiedenis geschreven. Tijdens een gewapende overval worden autohandelaar Roland Steyaert, zijn echtgenote Leona Van Lancker, hun dochters Hilde en Anne-Marie, en Anne-Maries verloofde Marc De Croock vermoord.

Deze reportage brengt het verhaal van de gebeurtenissen die aan de moorden voorafgingen en van het onderzoek dat leidde naar Freddy Horion en Roland Feneulle. Aan de hand van archiefbeelden en getuigenissen van speurders, betrokkenen en nabestaanden wordt teruggeblikt op een zaak die diepe sporen naliet bij de families van de slachtoffers en ver daarbuiten.

Enkele maanden eerder werd ook Hélène Lichachevsky tijdens een overval in Gent door Freddy Horion vermoord. Het onderzoek naar haar dood zou later een belangrijke rol spelen in het onderzoek naar Horion.''

https://youtu.be/YLofp_Yau0E
>>
File: 1773453291189791.jpg (95 KB, 1920x1280)
95 KB JPG
Laten we gaan trainen en militie opzetten

Ons land terug pakken
>>
>>224936735
ng charles dickens
>>
>>224936829
Oké doe dan
>>
File: 1000084222.png (543 KB, 675x557)
543 KB PNG
>>224936829
je gaat helemaal niks tatta bleekscheet
>>
Ik snap de zijnscultuur van dat hele harde niet.
Ik doel nu niet op militia net genoemd.
Maar alleen op dat harde dat door door doorstoomt.

Heel duidelijk:
Het kan zijn dat er wel reden is voor bepaalde dingen. Dat dit terecht is dat wie een bepaald talent hebben voor dat harde bepaalde gelegenheden moeten krijgen. En dat dit oké is.
>>
>Heel duidelijk:
>Het kan zijn dat er wel reden is voor bepaalde dingen. Dat dit
>terecht is dat wie een bepaald talent hebben voor dat harde
>bepaalde gelegenheden moeten krijgen. En dat dit oké is.
Dat het hen goed is en ook daar waar het zich voordoet, tja, wat kan ik zeggen...
>>
Dat kwade dat harde. Het kan zijn dat er iets mee is waardoor wie dat talent hebben en de bereidwilligheid, dat dit zogezegd een plaats kan krijgen waar het door iedereen met redenen niet in ontevredenheid besproken hoeft te worden.
En ook dienstbaar is. Ik denk niet aan één of andere onzin ofzo.
>>224935890
>>224936148
>>224936217
>>224936345
>>224936512
>>
...Maar dat vraagt om praten met mij. Conversatie.
Ik begrijp de hele zaak te weinig.
>>
https://www.youtube.com/watch?v=1F6dLfMEHJ8
>>
>>224936640
Liza (steen)berg?
Lizaberg...
Lizarddddd....berg.
Zeg tegen haar dat je haar niet bang wilt maken maar dat je weet dat joodse personen niet letterlijk een mens zijn maar zich gewoon voordoen als naar de goy om ze uiteindelijk te kunnen bedriegen en manipuleren. Maar dat jij dat niet in de weg gaat zitten, integendeel jij wil ook best wel dit bessefend en weten als goy haar eeuwige trouw zweren als zwijgende onderdaan. En vertelt niemand dat het letterlijk een kloudboedig demoon reptiel is overlevend op babybloed. Als zij dan het hart en de gun heeft naar jou door een keertje op date te gaan publiekelijkof prive en jou een kans geeft je te bewijzen als topp goyy.

Als ze verontwaardigt reageert, je uitscheld, doet ALSOF ze in haar eer geraakt is. Dat betekent dat ze lettterlijk 100% weet niet gelooft wat je naar haar stuurt en dan gaat ze het draaien alsof JIJ gek bent dat je dat zei ofzo. MAAR DAT IS ACTEREN SNAP DAT ALS JE HET GOED, OVERTUIGEND STERK BRENGT:
>Psst... Ik weet je geheim
>Maar doe je niks hoor
>Als ik een kleine schmekkel terug krijg.
Als je ekte zieke pussyslayer alphaman bent dan gaat ze uiteraard in haar bericht terug akkoord en afstemmen waar en wanneer. Geen poespas. En dan kan jij na 2 tellen al zien uiteindelijk of je in haar poes past. En opnieuw, reageert ze onvoorspelbaar en niet met dat? 100% feitelijk dan dat je gwn niet DUIDELIJK GENOEG MAAKTE DAT JE WEET DAT ZE DOET ALSOF ZE GEEN DEMOON IS

tel aviv gaat leuk worden
>>
>>224935836
wedden dat hij ze opzettelijk breekt om dan zo'n scene te kunnen maken?
dat zijn van die nare smeerlapjes, je moet ze me niet leren kennen
>>
Zou de rabbijn vragen naar mijn 4kun palen als hij vraagt naar de lijnen van mijn bezigheden de afgelopen jaren? Ik ga niet liegen dat is niet kosher ofzo en als hij dan te duur wordt om voor bekering om te kopen (dubbele van de bewindstier per jaar in 1x voor een simpel certificaatje van jodendom op mijn muur. HOPPA) Dan is mijn vakantie geslaagd. Maar ik voel aan mijn water dat hij mijn episch lihoudiwaardige spirituele jihad die ik bevecht hier mentaal met mijn haters. Hij misschien niet het juiste perspectief ziet waarin ik de doodzieke malat strijder elke daag de opps versla puur en alleen uit mijn innerlijke band met (plaats van hij die niet genoemd mag worden) en dat ik 100% blijf strijden en vechten tot mijn ziel naar een betere hierna mag en niet TERUG NAAR WAAR IK VANDAAN KWAM ALS GOY.

Uiteraard, eerste 2x gaat hij doen alsof ik een mongool ben. Expres.Of ik erin trap. Bekering moet je 3x proberen en de 3de keer het meest overtuigend van je kunnen zijn. Dan wanneer ik heeeel sneaky hem duidelijk maak dat als hij heel misschien mij alleen toelaat in de club van EKTE ZIELEN. En een plekje heel heel mwisschien uwu in de wereld die komen ga krijg. Dat hij heel misschien ook wel het verdient dat ik de tandwieltjes onder zijn keppel invet en insinueer dan dat ik bereid ben in mijn ziel. OM ALLES IN MIJN LEVEN OP TE OFFEREN OF IN TE RICHTEN ZOALS HIJ HET ZEGT.

ofwel een echte jood en rabbijn? Die zou daarin bijten als een piranha. Geld, handjes voor zijn organisatie laten wapperen. Als k maar gwn zo wanhopig mogelijk lijk (uiteraard niet ben als ekte gangster) dat ik zo exploiteerbaar lijk als joden-man-baby net geboren. DAN KRIJG IK 100% EINDELIJK DIE PAPIER OP MIJN MUUR. MET ZEGEL. EEN VAN ONS. ONDERETEKENT DOOR EEN RABBIJN.

Andere kans is dat ik de verkeerde rabbijn tref daarvoor en dat zijn lihoudische motivatie is bij het zien van mijn 'wanhopigheid' dat hij zijn besneden lul in mijn aarsgat wil gaan steken...
Maarja elk schizobstakel valt te overwinne
>>
Ik bedoel het gehele plan wat ik tot zover zei.
En daarnaast dat dat opmerkelijke harde, niet onvriendelijk bedoeld maar het registreert zich als een kwaad. Een positionering die perfect past.
>>
>>224935836
de leukste aflevering was die driftkikker die maar niet kon stoppen met bedreigen
https://www.youtube.com/watch?v=bJhpfMji8xM
>>
Deepseek how do I get on 'the rijdende rechter'. And what are my best options to spiral one time tv sensation as a personality into infinite wealth through onlyfans? Thanks in advance!
>>
Waar zouden zij van dat harde en -ik noem "zich kwaad
registreert" -in eerste instantie een positionering zien?
Even wat het ook is en realistisch in deze tijd zonder terug
te houden op wat het moet zijn.
>>
>>224937511
Prosman zal uiteindelijk niet in het ekodorp kunnen, hij misbruikt te veel drugs.
>>
de jannie banned je in 3 seconden als je een draad te vroeg maakt maar dag in dag uit je reinste schizorommel palen met ,3 man is geen probleem
>>
>>224937308
Vieze hondenjoch ben jij ga jij hem nou ook al zijn eer aantasten als SPORTVISSER puur en alleen met aannames en verkeerde waan van de situatie PUUR OMDAT JE TE KANKERGIERIG BENT VOOR ENNE NIEUWE HENGEL.
AUSCHWITZCH. DACHAU. ENKELTJE KOLENMIJNEN ZONDER KANARIE KANKERJONG
>>
Wat met een organisatie voor mensen die dat willen wat in feite een ss is.
Sorry ik ga even niet v/d SSSSSS als je begrijpt wat ik bedoel.
>>
File: 1000083908.png (560 KB, 797x528)
560 KB PNG
ik ben prosman, frits, en vocschizo echt enorm beu
kendeda?
>>
>>224937531
goedzo goy je begint te beseffen langzaamaan dat de patronen wijzen op daadwerkelijke opzet en intentie om je mentaal te breken van binnen. Probleem is wat ga je er effectief aan doen wanneer de psychologische oorlogsvoering jihadist officieren al dan wel voor de ontbonden pedopartij al dan wel ontbonden kgb nu malat al dan wellll vocschizo in opdracht van de koning en de AIVD en aangespoort om LETTERLIJK jou te terroriseren met terreur?
Je.
Doet
Nix
Zwmpie.
>>
>>224937573
ik ben voor doksen, alleen zodat ze weg gaan
>>
Het komt neer op een ss.
Pragmatisch betaalde krachten zover nodig. Ze hebben in het dagelijkse leven, als er ergens iemand van die organisatie is, en niemand mag die aanwezigheid ontlopen zo van ,,bevalt gewoon niet doei''
>>
File: 1000083850.png (2.03 MB, 1214x906)
2.03 MB PNG
BENDABEU!
>>
En ze kunnen in het dagelijkse leven waar ze ook zijn bepaalde dingen doen waar ze gelijk in hebben.
Dat dit waar het op neerkomt wel lukt. Met zoiets daarvoor betaald worden is een belangrijk punt. Ik bedoel (...)
ja als je begrijpt wat ik bedoel.
>>
>>224937573
Om even een moment van kwetsbare aard te tonen. Denk je niet oprecht misschien dat het logisch is dat ik in de moderne versie zit van de isoleer met zachte muren maar ipv maniakaal lachend om mijn eigen belevingswereld doe ik dat maar 50/50 met de momenten dat ik mijzelf alleen al gek draai in mijn eigen zjnoen in mijn hoofd om hoe zwaar vermoeiend ik kan zijn?
Wees eerlijk jullie vergeten dat niet alleen jullie met mij opgesloten zitten online. Ikke online en ofline ook opgesloten met mezelf.
MAARJA BESTE BEENTJE VOOR, OPTIMISTISCH BLIJVEN ANDERS IS DE KOEK OP EN DOE IK NORMAAL IS HET AL GEK GENOEG EN IS HET NIET ALLEEN KOKS DIE LANGE MESSEN DRAGEN MAAR OOK DEZE KANKERJUNK DIE DOOR DE BOMEN HET BOS NIET MEER ZIET WANT BOONTJE KOMT OM ZIJN LOONTJE VOOR DE GGZ LIJERS DIE EEN BOEK BEOORDELEN OP DE KAFTTTTT AHHH
*trekt lange mes*
>>
kzentzat
kwildanimir
bendabeu
>>
>>224937649
Op de één of andere manier begrijp ik dit in dit geval als trans.
Klopt dat? Over relatie en erotiek ik kom daar niet uit. Zonder op deze plaats rustige conversatie erover.
>>
>>224937614
Prosman is al 3 keer gedokst maar hij blijft gewoon door gaan.
Ook grappig want alle 3 was het hem zelf die het doksen deed.
>>
>>224937614
>deze keer als we prosman doksen hebben we eindelijk kwaad met genoeg kwaad bestreden dat hij weg wil omdat het hem teveel kost!
Blijf wanhopig schwimpie. Wil je mij echt laten verdwijnen op een bepaalde plek? Ik zal je een geheimpje geven en je een botje gooien. Maar dan wel echt doen he? De enige manier dat ik VRIJWILLIG ergens weg zou gaan waar nog genoeg te halen valt in winst voor mij? Is niet door het moeilijker maken de winst te laten pakken. Of dingen verdraaien in de hoop dat het lijkt aslof er niks te winnen valt. Nee homo dan moet je oprecht mijn ruit ingooien en doe wat mijn vader deed mossad stijl en naar binnenklimmen met 3 man. Me aan een tafel binden met mijn rug, armen en benen staand. En me 3 uur genadeloos lang pijnlijk verkrachten met zijn 3en nog vele gradaties erger dan de abrahampik in mijn asser die ene keer 5 minuten. Echt tot mijn prostaat gwn van binnen interne bloedingen krijgt en verandert in een ontplofbare kers, sappig van binnen. DOE JE DAT NIET!?
DAN HEB JE VERLOREN
IK HERHAAL
ALLES
BEHALVE
MOSSAD LEVEL MENTALE EN FYSIEKE MARTELING TE GELIJK UREN MIJN KONTJE VERMINKEN.
Dan zal ik nevernooit buigen en luisteren gnenenene. Want mijn vader dacht ermee mij heel mijn leven welwillend en zijn onderdaan te zijn voor alle vieze flikkerspelletjes en het letterlijk opvrat mjamjam. Maar ik ben gwn te mentaal, onbreekbaar, onafpersbaar, vrije wil belijdend en vrij denkend om NEVER. TE LUSITEREN. NAAR. HATERS
Tenzij het dus zoals ik al zei, wel moet en ik niet langer de dans kan ontspringen
MAAR DAT DURVEN JULLIE NEVERNOOIT HAHAH IK WINNNN
>>
>>224937649
Maar ik ga daar zoals het nu is niet uitkomen.
Alleen op deze plaats het rustig over dingen hebben.
Relatie en erotiek, ik heb daar (ook) iets in van door door door "boos" hoe te noemen.
Dit van mij noem ik inhoudelijk niet een kwaad.
Maar dus het punt: open. Dat zeker wel.
>>
File: 1749622972227.jpg (14 KB, 236x329)
14 KB JPG
heilige schijt dat wordt weer 3 dagen uitbranden dikke kankerjunk geniet van je pep mongool
>>
khem heen hoesting mir zé
>>
>>224937876
die achterlijke iosti is al drie dagem wakker, kan niet wachten tot de komende crash zodat hij ons een paar dagen rust geeft
>>
>>224937876
oh nee een duidelijk bewuste ruil met de toekomst.
Ik heb 10 gram vriend daar zou ik 3 dagen volgass mee door kunnen gaan. Maar morgen begint de lisdexamfetamine proef met voorschrift dus het leuke is als het taperen goed gaat, vangt de lisdex mijn crash op, En het leuke aan D gedraaide Isomer amfetamine? Het maakt mij NOG praatzamer dan de amfetamines zelf hihi
>>
ik denk dat het allemaal niet goedzit
ziet hopeloos uit
>>
>>224933203
Je had het vaccin maar niet moeten nemen.
>>
>Haatzemmels be like:
Kutjunk! Ga je comedown in! Ga uitbrakken en je kut voelen en je gebrande kontje op je blaren zetten voor ons lastig te vallen
>Prosmangodkoning be like
Ik krijg beter dan gemiddelde amfetamine als medicijn morgen van de dokter dus er komt geen comedown en voor jullie nooit pauze.
WINNINGG
>>
>>224937614
Hoe de neuk doks je een stinkende kut zwerver? Gaat toch niet
>>
>>224937977
pauze van wat?
>>
Wat het vuile is dat je ziel gewoon geprogrammeerd wordt door demiurg voordat je geborden wordt NIKKER hij zet je zo aan het lijden voor de rest van je leven alleen MAAR SHIT free will is een schijn je bent zo geprogrammeerd voor hij je naar deze matrix stuurt
>>
het gaat niet goed
>>
>>224937969
Ja dat is denk ik wel een wegende factor dat ik 100% bewust mij liet volspuiten 2x 1x janssen en janssen en 1x moderna puur en alleen om te kijken of mijn dna echt genetisch zou gemanipuleerd worden tot een level dat ik dat ergens kon aan merken. Domme spelletjes, domme winsten. Ik zie nog steeds 24/7 lichtpixels achter mijn oogleden wanneer ze dicht zijn en met genoeg zwuen ook met licht in de objecten om me heen en vooral scherm. Altijd een driehoek, met een reptieloog erin. PRECIES in het midden van mijn focus in zicht. Die letterlijk een beetje als een screensaver minimaal heen en weer zweeft. Maar oprecht dat is dus die jodentelepathie die ze mij gegund hebben. Ben ik zwaar overprikkelt dan gaan de pixels andere beelden vormen en die vertellen mij heel subtiel wat het script verder moet zijn. Heeft het mij geholpen? Nee de wereld haat mij meer en meer. Denk ik dat je stiekem eigenlijk gewoon jaloers bent op mijn hypnagogische onbewuste die naar mijn bewuste lekt lettelrijk mijn dromende 3de oog die manifesteert en ales in mijzelf spiegelt....
Pure. Jaloezie. Elke hater maakt zich hier altijd schuldig aan
>>
nee het gaat niet goed
>>
>>224938056
>Denk ik dat je stiekem eigenlijk gewoon jaloers bent op mijn hypnagogische onbewuste die naar mijn bewuste lekt lettelrijk mijn dromende 3de oog die manifesteert en ales in mijzelf spiegelt....
>Pure. Jaloezie. Elke hater maakt zich hier altijd schuldig aan
Oke, als je het persoonlijk wil maken zie ik eigenlijk niet in hoe ik jaloers moet zijn op jou maar goed.
>>
>>224938056
Leuk om te lezen dit soort palen
>>
>>224938004
Van mijn blog. De updates zullen structureel, veelvoudig en zonder genade elke dag jullie boos maken van binnen puur en alleen omdat het bestaat. TOTDAT jullie oompje zeggen, mij als lieve jongen bestempelen ipv liegen en zeggen dat ik slechte boyke ben. TOT DIE TIJD DAT JE DAT NIET DOET, KIEST VOOR ERGEREN. En niet leert afstand te nemen in gevoel tot wat je leest in nieuws, fora, boeken en niet die cognitieve dissonantie kweekt. Dan wil ik niet zeggen uiteindelijk dat ik ga zeggen ik zei het toch wanneer je vroeger of later oprecht door flipt. Aan jou de keuze, battiebelg
>>
ik ga het vaccin denk ik ook nemen, maar alleen omdat ik dood wil
>>
>>224938089
Nee ik maak het niet persoonlijk, ik acteer het. En ik generaliseerde alle haters dus als je dat niet bent dan ben je toch ook niet aangesproken? Zo wel snappen jullie dan nog steeds niet dat jullie LETTERLIJK dit jezelf aandoen. Niet ik jullie? koekkkk
>>
File: vuisten.webm (3.71 MB, 720x1280)
3.71 MB
3.71 MB WEBM
>>224937486
dat vuistje zal pijn doen
>>
>>224938141
meest optimistische prosmanhater
>>
Ja ik zou ook drugs doen, goonen en beweren dat ik toch beter ben als ik in zo'n omstandigheden moet leven haha, niks anders dan pure copium ditte
>>
Je snapt het niet pim bepaalt hoeveel saus ik krijg en mijn bewindvoering beheert mijn geld dat is een teken dat ik gewonnen heb in het leven ik ben spiritueel bevrijd en ontdaan van alle lasten jullie lopen te copen met joodse materialisme allemaal kabbalah soy spullen kopen terwijl ik op hogere niveaus opereer VAN JULLIE ARBEID gnegnegnegnegne
>>
beeld je in als frits nu nog stomdronken was, dikke battle of the schizos hier dan
>>
>>224937876
dat wordt vast weer een paar dagen depressief en overemotioneel
>>
File: 1789624489668866.png (172 KB, 767x361)
172 KB PNG
>>224937802
schizo's doksen zichzelf altijd
>>
>>224937951
Je gaat zeker een weekje sip zijn haha die spullen werken niet als je letterlijk al je dopamine nu aan het opbruiken bent achterlijke stinkjunk
>>
jaloerse battiebelgen kunnen geen pep betalen
>>
>>224937936
ja maar dan komt frits of vocschizo hem vervangen koek
>>
waar zijn de andere belgen
>>
>>224938321
straks gaat ie weer op pim meppen in zo'n bui
>>
>>224938357
Frits is nog wel een beetje aandoenlijk als hij niet gezopen heeft
>>
>>224938400
sorry het loopt zo
>>
>>224938400
dan heeft hij ook koffie
>>
>>224935027
Waarom ben je niet racistisch zoals de andere Nederlanders hier? Zou het kunnen komen doordat je een ander dieet hebt? Wat eet je?
>>
>>224937936
Komt hij weer zielig doen en van 0 beginnen zoals altijd, probeert dan sympathie op te wekken, begint dan stilletjes aan om de draad weer op te pakken, maar dan vind hij weer geld, en koopt hij drugs, want hij zich koning, rinse en repeat, heb het wel gehad met de nederdraad, heeft ook iedereen weg gejaagd van draadpersonages, zit nog altijd met Leo in zijn hoofd zelfs, het zit hem diep, de nederdraad is zijn leven, eigenlijk best wel zielig.
>>
>>224938439
Ben jij die trennie?
>>
>>224938439
Frits drinkt voornamelijk fruitsapjes
>>
>>224938456
Ik ben een jaar weggeweest en nog steeds hetzelfde liedje, het is zwaar bergafwaarts gegaan hier sinds '23
>>
>>224938439
Het ligt aan er is reden dat er iets is met het onderwerp.
En dat iemand die uit het zuiden komt bepaalde dingen heeft om op dezelfde golflengte te komen.
Het kan oplossen.
>>
File: 23123312.png (548 KB, 470x761)
548 KB PNG
Kore wa watashi no /nederdraad/ desu
>>
>>224938439
Bijvoorbeeld in het zuiden zijn altijd van die bepaalde problemen te zien.
Dat is alvast een ding.
Maar wat is het verder vraag ik mij af.
Hoe kunnen mensen feitelijk naast elkaar bestaan.
Ik bedoel niet massa-immigratie. Het punt daarvan is volgens mij fouten die in het zuiden bestaan.
Dus dit kan er (nu even) niet bij met wat ik bedoel.
>>
File: 1775089897195948.png (241 KB, 900x806)
241 KB PNG
>>224938570
What is bro yapping about?
>>
>>224938807
hij heeft schizofrenie en jij bent een trennie
>>
>>224938821
Meneer, ik ben geen tranny. Ik ben bruin. Ik ben bruin en ik ben er trots op.
>>
>>224938807
Sorry, ja ik begrijp het.
Ik denk dat het meer van een conversatie is. Dat bijvoorbeeld 2 postjes uitwisselen.

Wat ik bedoel is gebaseerd op deze tekst:
https://www.scribd.com/document/1005948951/The-48-Angelic-Keys-the-Enochian-calls#fullscreen=1

Dus eerst "south" en "north"
"South"heeft 3 treffers en "North" heeft er 1
>>
>>224938961 (Ik)

>>224938892
Maar wat jij wilt. Als jij nu een lang en zwaar iets ziet opdoemen waar je niet op voorbereid was (..)
Of sowizo als het geen onderwerp is waar jij het zo niet over wilt hebben of hoe het verder ook zij.
>>
Er lopen vandaag de dag meer gekken los dan dat er vastzitten , het lontje van alle burgers is ontzettend kort geworden , de overheid en alle instanties hebben totaal schijt aan de burger.
>>
>>224938357
>>224938456
hierom hebben we belgen nodig. laat nog eens wat balonnetjes op.
>>
File: 1530178856122.gif (2.36 MB, 495x525)
2.36 MB GIF
>>224939051
misschien geen slecht idee dat
>>
Gelezen hoor, de draad dat is het punt niet ook dat over ballonnetjes.

Relatie en erotiek de verschrikkelijke ervaringen die iedereen gehad zal hebben. Ik begrijp de exacte reacties niet op mij, ik bedoel dus van alle soorten.
(Ik wil even alleen over mijn eigen geslacht als uitgangspunt op dit moment)
>>
Kakapipi?
>>
File: dorst.webm (3.84 MB, 1920x1080)
3.84 MB
3.84 MB WEBM
>>
>>224939209
Kakapipi.
>>
>>224939245
hebben ze geen glazen in Afrika? of drinken koningen enkel uit schenkkannen?
>>
>>224938997
Ik geloof niet dat ik begrijp welk onderwerp je precies wilt bespreken. Je formulering is te ingewikkeld om er wijs uit te worden. Ik gebruik een vertaalprogramma om met je te communiceren, dus ik weet niet of dat programma je beeldspraak simpelweg niet oppikt, of dat je je bewust moeilijk verstaanbaar maakt.
>>
>frits is te schizo om een gesprek te voeren
toch maar wat risperdal nemen misschien
>>
>>224938961
Natuurlijk, laten we een beleefd gesprek voeren. Maar geen racistische onderwerpen, anders haak ik af.
>>
>>224938485
Tijdens het chinese virus was het hier echt zo plezant, mis die tijden
>>
>>224939273
Nee ik heb nergens opzet.
Even zien...
Ik zag al dat ik een tikfout maakte in deze zin, in deze>>224938961 post:
>Dat bijvoorbeeld 2 postjes uitwisselen.
Moet zijn:
DaN bijvoorbeeld 2 postjes uitwisselen.
>>
File: Beneath the Surface.jpg (901 KB, 1448x1948)
901 KB JPG
''BENEATH THE SURFACE

Mind Control and Organised Child Abuse

Met Ella Ster, Gideon van Meijeren, David Icke en Steve van Herreweghe

Wie is betrokken? Bestaat er zoiets als satanische rituelen? Hoe ontstaat trauma? Betrokkenheid van hooggeplaatste ambtenaren en het politieke systeem in Nederland. MK Ultra technieken. Vergeving, gerechtigheid en heling.

De film toont ook een reconstructie van een bestaande cold case over een twaalfjarig kind dat in een Nederlands netwerk van kinderporno en kinderprostitutie terecht kwam en nooit meer is teruggevonden.

Kijken we weg? Of kijken we het aan?

Zijn wij allen verantwoordelijk voor wat onder de oppervlakte ligt?''

https://www.youtube.com/watch?v=8Klg3-6geXI
>>
>>224939348
Ik zit niet op dezelfde golflengte als jij, Frits. Het is me nog steeds niet duidelijk waar je het in vredesnaam over hebt. Als je een prangende vraag voor me hebt waarop je per se antwoord wilt, stel die vraag dan opnieuw – maar dit keer duidelijk, in eenvoudige taal en to-the-point. Ik ben ook maar een nafri.
>>
>>224939337
Ik mis cindy zelfs
>>
>>224939316
>geen racistische onderwerpen, anders haak ik af.
Wat ik bedoel is als het goed is interessant voor jou, of wie dan ook, waar die ook vandaan komt.

Dus deze tekst: https://www.scribd.com/document/1005948951/The-48-Angelic-Keys-the-Enochian-calls#fullscreen=1
Als je met de browser zoek functie de woorden "south" en "north" apart opzoekt. En "south" heeft 3 treffers.
"North" heeft er 1.

En het gaat om de alinea waar je die zoektreffers in vindt.
>>
>>224939420
Ik bedoel je niet te haasten met zo'n niet "monsterlijke" maar toch wel een opmerkelijke tekst :3
Ik bedoel een leuk iets ofzo.
>>
>>224939359
ojee
>>
>>224939630
risperdal NU
>>
>>224939630
En dan het biemeltje in bakje lauw water
>>
>>224939905
Ik vind koud ook wel gaan.
Het is heel onverstandig met zeep aan *iemel te komen. Dat sloopt de huid op de eikel.
Dat is wat ik weet. Iedere dag in ieder geval wel.
>>
>>224934863
>145 euro is letterlijk niet eens een fatsoenlijk boodschappen budget voor 1 week.
Haha kanker debiel. Leer gewoon koken. Zelfs downies kunnen koken. Dan is het makkelijk te doen
>>
Ik heb genoeg gereageerd op dat schizo gedoe.
Ik vind dat soort conversaties de draad onaangenaam maken. Met nare spanningen voor iedereen.
>>
Teveel ervan
>>
Trop is te veel
>>
>>224940052
En prosman dan
>>
>>224940163
Moeilijk om iets over te zeggen.
Persoonlijk heb ik nooit een naar iets met het onderwerp.
>>
De overheid is dus bezig het inheemse volk de das om te doen
>>
>>224940202
boeit niemand wat kankerschizo
>>
geef mij goede docu om mee in slaap te vallen, bijna alle seriemoordenaars wel gezien nu
>>
laat de negers het maar over nemen want die kunnen toch niet lezen of schrijven dus dan hoef ik het ook niet te zien
>>
File: 1538725354750.jpg (12 KB, 251x242)
12 KB JPG
https://www.youtu.be/_bokVyWvUhA
>>
>>224940237
https://www.youtube.com/watch?v=2P3lOa2ho8Y
https://www.youtube.com/watch?v=DYqUU9yE38o

deze zijn altijd comfie
>>
>>224940434
>canada
ja kanker geef me wat anders m'n ex is canadees ik kan niet meer slapen nu dit is frits zijn schuld
>>
Van dit kanaal
https://www.youtube.com/@MaydayAirDisaster
>>
>>224940472
https://www.youtube.com/watch?v=T-otpq6oI2Q
>>
Eerste keer in vaasjes bierglas water met 24,3 ml jenever 35%

Het concept waar je naar verwijst is een alcoholpercentage van rond de 2% tot 3,5% (vaak specifiek gedefinieerd als 2,7% à 3,4%).
(...)
een fysiologische logica als het gaat om de afbraakcapaciteit van de lever
>>
De a.i. veel waarschuwingen over alcohol.
Alcohol blijft slecht het is niet om nu in het bijzonder een goed gevoel te krijgen
>>
>>224940823
Frits jij ben nou toch niet met sterke drank bezig
>>
>>224940927
heh?
Wat bedoel je?
Ik vind niets om naar te gaan "raden" zoiets.
>sterke drank
dit is zo beter dan bier
>>
>Alcohol blijft slecht het is niet om nu in het bijzonder een goed gevoel te krijgen
Zo liggen de strekkingen van de waarschuwingen van de a.i. in mijn eigen woorden gezegd
>>
>>224940927
>>224940940
ja dat gaat niet goed aflopen
>>
>>224940940
Heb copilot gezegd dat je dat moest kopen
Doe jij dat ook wel eens bestellen met bezorger?
>>
>>224941000
Dat van sterke drank jenever dat ken ik, dus de suggestie dat ik het puur ga drinken?

>>224941058
nee
>>
>>224941085
Ja jij zegt puur drinken uit vaasjes
>>
je weet toch wel wat een vaasje bierglas is
>>
>>224941227
Ja, gaat daar bij jou sterke drank jenever in? Eerste keer?
>>
>>224941240

Ik begrijp jou niet. Ik zeg het hier toch>>224940823
>>
>>224941254
Ja
>Eerste keer in vaasjes bierglas water met 24,3 ml jenever 35%
Dus jij hebt jenever in vaasje nu, proost, geniet ervan
>>
>>224941322
kruiden zijn gezond
ik heb er al verschillende in huis
die heb ik toch al
Maar verschillende gebruiken, ik doe er 1 soort per glas
Supplementen keer vit c enz kan ook
>>
>>224941085
Sterke drank is gevaarlijk maatje, puur, maar verdund ook, het gaat veel te gemakkelijk binnen, je gaat veel sneller en agressiever dronken worden.
>>
>>224941424
Puur jenever ik ken de gevaren. Ik heb het met iemand meegemaakt die daarna overstapte op bier.
>>
>>224941424
Ik zie geen reden om bang te worden. Misschien omdat ik het gezien heb voor een deel.
Ik heb geen behoefte om het anders te doen dan zo>>224940823
Anders dan bier
>>
>>224941240
Ik denk dat hij bedoelt, jenever verdunnen met een uitgerekende hoeveelheid water zodat je een eindconcentratie van 4-5% bereikt, net als pils. Probleem is nog steeds dat dat veel te gemakkelijk binnengaat.
>>
ja ja interessant gaat nog te makkelijk binnen
hm die hoorde ik nog niet

>ik houd het echt hierop (als het ook echt werkt voor mij:
>dus niet 4% of 5% NIET zoals bier
Maar specifiek 3,4% alcohol omdat dit het tempo, hoeveelheid van het lichaam is.
>>
>>224941473
Frits heeft geld genoeg, hij hoeft geen goedkope sterke dranck te verdunnen
>>
>>224941516
cider of tafelbier
>>
>>224941647
Ik drink lekker Grolsch terwijl ik pernocteer
>>
>>224941647
Ik weet nog niet hoe het zal gaan
Wat ik vandaag doe lijkt mij wel goed. Ik zou het liever houden als het werkt
En in de toekomst een fles pure alcohol gebruiken.
Helpt misschien dat het minder makkelijk binnen
>>
>drank
Wejow krinsj opa
>>
>>224941710
Je moet ook oppassen met drank
>>
>>224941710
Maar ik vind het geen kwestie van de ene verslaving of de andere
Als het een verslaving is dan is het een verslaving
>>
>>224941744
Klopt maar stimulanten heb je meer controle over je zijn en geest met elkaar in verhouding. Drank juist minder voor mijn idee
>>
>>224941758
Hm kan zijn dat je gelijk hebt
>>
>>224941694
nee, vodka en jenever is ook gewoon alcohol en water
pure alcohol verdund met water gaat even makkelijk binnen als jenever
>>
weer een nieuwe draad gemaakt zonder onderwerp
nou dan maak ik er ook godverdomme helemaal nooit meer een
>>
Oké ik ga een nieuwe maken
>>
>>224942093
>>224942093
>>224942093
>>
File: fin20.png (19 KB, 138x159)
19 KB PNG

[Advertise on 4chan]

Delete Post: [File Only] Style:
[Disable Mobile View / Use Desktop Site]

[Enable Mobile View / Use Mobile Site]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.