ahh, geen schizo's, lekker rustig
frits, als je dit leest, ik ben het, marieke. wil je aub je pillen nemen?
frits, prosman, en vocschizo pleeg zo spoedig mogelijk zelfmoord en doe ons en je naasten een grote gunst
kankerschizo's hebben mijn leven geruïneerd
prosman snij je polsen doorfrits spring voor een busvocschizo steek je hoofd in de oven
>>224960355weet je wat dit isdit is die typisch christelijke cultuur die er als eersteuitgeflikkerd wordt
yusu fatoe doekoe daggoe de jeugd praat steeds meer in volksvreemde taleneen volk dat zijn taal vergeet wordt zelf ook vergeten
neger faggoe flikkoe jodoe
>>224960751lmke je kamer verduisteren is luxe
RISPERDAL
heil hidtler
RISPERDALISPERDAL
En die christelijke cultuur heeft zich niet helemaal maar deels ook gemuteerd (meer niet gelovig) en typisch bepaalde elementen groeperingen uit de V.S. en meer dingen
>>224961182risperdal
Op een dag gaan we allemaal de pijp uit en dat vergeet men nu nog wel eens. We worden bedonderd, men zit in een illusionair facet. Een schijnidee wereld.Wat echt telt is zoek.Hou vol. Samen één.We moeten.
Word onvermijdelijk!
seroquel, risperdal, haloperidol
risperdal goes in all fields
>>224961261leponex
autisme spectrum stoornis
>>224961326risperdal
gnegnegne jullie goenen niet eens op tienermeisjes
allahu akbar frits ik weet dat je geiten neukt
vamavond een mes in je nek als je ligt te slapen frits kan niet wachten om me af te trekken met het bloed uit je aorta als glijmiddel terwijl je langzaam het leven laat
>>224961201hoe zou dit serieus genomen moeten worden
>>224961394wel een vriendelijke zatlap
>>224961510seroquel
>>224961510met een glaasje water
pil in je mondnaar boven kijkendoorslikkengeen water nodig, zo slik ik mijn medicatie
Pilletjes nemen jongens .Er is niks aan de hand. Laat allemaal maar gebeuren. Gewoon laten gaan.Ons land word niet as we speak gekoloniseerd. Onze tradities en cultuur worst niet uitgehold. Gewoon weg kijken.
ik ga een hele biekse poeier laten op frits
Pilletjes nemen jongens . Er is niks aan de hand. Laat allemaal maar gebeuren. Gewoon laten gaan. Ons land word niet as we speak gekoloniseerd. Onze tradities en cultuur worst niet uitgehold. Gewoon weg kijken.
>>224961505Weet jij, ja jij iedereen wat dit is ?-Uit de hand gelopen christenheid.Heden ten dage soms ook niet meer christelijk. Of vaker zelfs
En christenen weten ditEn als alles fout gaat dan gaan ze liggen huilen oooowwww oooowww oowww>we haadden het niet zo bedoeldJah, genoeg we hadden het niet zo bedoeld
stumperd prosman is een junk en bestelt drugsikke gigadirk bestelt sushi met zespak
Vlaanderen de leeuw
>>224961790>Uit de hand gelopen christenheid.
>>224961973Jah en zover te zien die tering V.S. heeft er speciaal een handje van grote gebieden te hebben waar het tot op heden ongestoord voort kon kankeren zoals het kankert
Wij kunnen de V.S. zo niet beheersen>trouwen met RuslandjeRuslandje wordt hier terecht ook ziek van
Grote bek frits in den /nederdraad/JahMaar zoals je begrijpt hoe gaan we de V.S. dat kankermonster beheersen
>>224962070>Maar zoals je begrijpt hoe gaan we de V.S. dat kankermonster beheersendoor risperdal te slikken
Dat is nu de gedachteHoe gaan we de Engelssprekenden meer van ons af houdenja trouwen met Ruslandjeja maar Ruslandje moet wel doen wat we zeggen. Niet omgedraaidJa, redelijk zijn is het punt niet
Rusland heeft gelijk maar het wordt zo allemaal nix
wat voor werk gaan jullie over 3 of 4 jaar doen? Keukeninstallateur lijkt me wel leuk of misschien loodgieter. Elektricien heb je weer een opleiding voor nodig dat zou ik niet snel meer doen
De overheid is ons structureel aan het uitmoorden. Wettelijk en overtuigend bewezen.
>>224962163psycholoog bij de kinderopvang
>>224962163De collectief heeft nooit iemand ""'bevrijd"" uit ruinerwolde kankernegers
Wij gaan over tot de orde van de nacht.
>>224962211waarom heb je het ineens over ruinerwold?
ookal hebben ze ooit iemand "'bevrijd' uit ruiner woldehet was een toeval een speling van de natuur
>>224962245ik ben ruinerworld achtige
>>224962245dit >>224961777 ?helemaal zeker weet ik het zeker niet
>>224962246 (Ik)Tevens omdat sowizo ruinerwold was al vergiftigd door hun vergif
>>224961438OP tienermeisjes?je koemt IN tienermeisjesZEMERRRR DE ENIGE KEER WANNEER JE OP ZE KOEMT IS WANNEER JE BANG BENT DAT IEMAND JE ZIET ACHTER HAAR IN DE BOSJES
Vlaanderen de Leeuw
>>224961326M-M-MAAR HET IS GEEN PERSOONLIJKHEIDSSTOORNIS HOOR IK BEN NIET ZOALS DIE KANKERJUNK GEWOON GEK IN MIJN KOP IK BEN GEWOON NEURODIVERGEENTTTTT AHHHHHHH HIJ IS GWN EEN LUIE KANKERJUNK ERBOVENOPPPPPPPPPPPPp
BLIJF PROPOGANDA VERSPREIDEN VOOR ONS VOLK, ONZE CULTUUR, ONZE MENSEN, ONZE BEESTEN, ONZE TRADITIES.DDDIIIITTTT IISSSS OONNSS LLAAANNDD...we moeten gas geven.de tering voor ze tyfuslijers
>>224962163>wat voor werk gaan jullie over 3 of 4 jaar doen?zolang ik mijn eigen baas ben vind ik elke hossel prima G. Je moet wat toch? Beetje mijn drogas naast gebruiken doorstoten en dan wat zijhossels zwart
hoe manipuleer ik een vrouw zo erg dat ze mij met haar kinderen en haar laat opsluiten in een kelder voor 10 jaar en dat ze niet tegenstribbelen als ze daar moeten blijven op mijn order en ik soms ga luchten om een sigaret te halen tussen zowel de dochters als haar en daarna de dochters dochters en de zusjes zwanger te maken 5 uur per dag?
vlaanderen de leeuw
>>224962460schrijf een brief naar dutrouxLa prison de Nivellest.a.v. Marc DutrouxAvenue de Burlet 41400 Nivelles (Nijvel)België
het probleem is vele malen ernstiger dan het lijktNederland verkeerd zich in ernstige nood
>>224962608was zijn vrouw nou wel of niet ook veroordeeld? Als wel dan is zo'n vrouw as de zijne wel nog beter. samen tienerkechs opsluiten in mijn kelder op onze zorgboerderij naast het methlab gnene
>>224962233Die regering is onder andere jijzelfVolgens mij heb je een groot genoege bekEn de avatar is zoals je weet open, alziend, barmhartig en zal niet straffen buiten wat iemand zelf rechtvaardig zou vinden
>>224962680VGH ZWEDENNNwij germaanse verkrachtingsbabies zijn niet opgewassen tussen hun nordische gnosis
de overheid is op rampkoers
>>224962660ja gvd ik vind die achmed en die zizi allemaal niet verkeerd hoor maar sta al 9 jaar ingeschreven als ik MOCHT verhuizen van de ggz is dat nog steeds niet genoeg voor een fatsoenlijk apartement in MIJN STAD. Als ze kunnen importeren kunen ze ook bouwe homooos
>>224962758hou je kankerbek
Heeft iemand hier soms ooit den avatar zien straffen buiten wat die zelf rechtvaardig zou vindenanders dan moet je het zeggen
>>224962758ggz = voor jou 10 geïmporteerde geschifte negers
>>224962769>ggz = voor jou 10 geïmporteerde geschifte negerszou je die terechte beweging van militia weleens correct willen richten ?
Op dit moment, we hebben ons niet zozeer zorgen te maken aangezien negers te weinig bijgedragen hebbenookal werken ze zich dood of niet
>>224962753Maar jij moet ophouden, niet militia maar wel om ze verkeerd te richten
>>224961983De militia, perfectie is niet dat het talent alleen bij mij ligtdat is niet perfectieMaar nu wordt het niet correct gericht
Richt het in deze draad eens helemaal goedHet is niet bekend of en wat op kan groeienMaar het mosterdzaad is het kleine zaad onder de bomen maar wordt een grote boom
Hallo, ik (33F) ben een PC gamer en op zoek naar wat meer activiteit in mijn Steam activity feed. Ik speel veel single player games en vind het leuk om deze ervaringen te delen middels screenshots op de activity feed. Ik zou het leuk vinden als het daar iets drukker wordt, dus ben ik op zoek naar mensen die interesse hebben om Steam vrienden te worden. Dit verzoek is eigenlijk niet per definitie om meteen iets samen te spelen, maar om kennis met elkaar te maken door alvast vrienden te worden en wie weet plannen we in de toekomst iets.https://steamcommunity.com/id/dantesbooty/
>>224962722stumperke