[a / b / c / d / e / f / g / gif / h / hr / k / m / o / p / s / t / u / v / vg / vm / vmg / vr / vrpg / vst / w / wg] [i / ic] [r9k / s4s / vip] [cm / hm / lgbt / y] [3 / aco / adv / an / bant / biz / cgl / ck / co / diy / fa / fit / gd / hc / his / int / jp / lit / mlp / mu / n / news / out / po / pol / pw / qst / sci / soc / sp / tg / toy / trv / tv / vp / vt / wsg / wsr / x / xs] [Settings] [Search] [Mobile] [Home]
Board
▼ Settings Mobile Home
/int/ - International

Name
Options
Comment
Verification
4chan Pass users can bypass this verification. [Learn More] [Login]
File
  • Please read the Rules and FAQ before posting.

08/21/20New boards added: /vrpg/, /vmg/, /vst/ and /vm/
05/04/17New trial board added: /bant/ - International/Random
10/04/16New board for 4chan Pass users: /vip/ - Very Important Posts
[Hide] [Show All]

[Advertise on 4chan]

File: jesus.jpg (137 KB, 529x709)
137 KB JPG
Här är vi
>>
jonatan the sissy paedophile
>>
File: IMG_4908.jpg (370 KB, 1097x1280)
370 KB JPG
FALUN JUST NU!
>>
>>225031223
here are vi
>>
>>225031431
asg
>>
>>225031431
Sjukt att dom finns fortfarande
>>
>>225031431
för att vara en rörelse så verkar deras revolution röra sig jävligt långsamt
>>
>>225031223
https://www.youtube.com/watch?v=cWEGDOh18XY
>>
Här är vi
>>
Varför gör ni trådar som inte går att hitta i katalogen?
>>
File: Isak_Vahlström.jpg (397 KB, 1064x1600)
397 KB JPG
>>225031712
>>
>>225031712
>>>/int/sverige
>>
Poltava, Rojava och Sarajevo har gemensamt att de inte bara är platser på en karta. De är platser där historien har blivit fysisk: där den syns i murar, hörs i språk, märks i minnen och lever kvar i människors sätt att överleva.

Poltava är en ukrainsk stad, förknippad både med slaget 1709 och med ukrainsk litteratur, kultur och modern identitet. Sarajevo är en stad där flera religiösa och kulturella världar länge har levt tätt intill varandra — ibland i harmoni, ibland under fruktansvärd konflikt. Rojava är inte en stad på samma sätt, utan ett politiskt och geografiskt område i norra och nordöstra Syrien, känt för sitt försök att bygga ett samhälle kring lokal självförvaltning, pluralism och kvinnors politiska deltagande.

Det första de har gemensamt är alltså inte en viss byggnadsstil, maträtt eller dialekt. Det är deras utsatthet för större krafter. Alla tre har formats av imperier, nationalstater, militära konflikter och konkurrerande berättelser om vem som egentligen har rätt att säga: “Det här är vårt.”

Poltava ligger i skärningspunkten mellan ukrainsk självförståelse och rysk imperial historia. Sarajevo har gång på gång fått bära Europas motsägelser på sina axlar: som mötesplats, som symbol, som belägrad stad och som ett sår i det europeiska samvetet. Rojava har uppstått i ett landskap där krig, etnicitet, stormaktspolitik och drömmen om självbestämmande kolliderar. Därför är platserna mer än geografiska koordinater. De är frågor formulerade i sten:

Vem får finnas här?
Vem får tala sitt språk?
Vems döda ska minnas?
Vems framtid räknas?

Det andra de har gemensamt är att deras identitet inte är enkel. Ingen av dem kan reduceras till en enda flagga eller en enda folkgrupp. I Poltava finns lager av ukrainsk tradition, kosackhistoria, sovjetiskt arv och modern nationell frigörelse. Sarajevo är både bosniskt, jugoslaviskt, muslimskt, kristet, judiskt, sekulärt, östeuropeiskt och medelhavsnära — beroende på vem som talar och från vilket minne.
>>
>>225031755
Det finns inget starkt historiskt belägg för att Hitler särskilt **gillade katter**. Du tänker kanske på internetmemet med katter som ser ut som Hitler – så kallade ”Kitlers”. Det uppstod på nätet på 2000-talet och bygger på svartvita pälsmönster som råkar likna hans mustasch och frisyr. <citation src="1,2"></citation>

Hitler var däremot välkänd för sin relation till hundar, särskilt schäfern **Blondi**, som han hade under sina sista år. Ett allmänt intresse för djur betyder dock inte att han var en djurvän i någon moralisk mening.
>>
gordon ramsay på ettan skäller ut den autistiska kocken ;_;
>>
Rojava försöker, åtminstone som politiskt ideal, skapa en ordning där flera folk och religiösa grupper kan leva under en gemensam struktur utan att alla måste smälta samman till en enda identitet.

Det är en svår konst. Nationalismen vill gärna göra platsen ren och begriplig. Verkligheten vägrar. Verkligheten är alltid mer som en gammal vägg än som en nymålad skylt: ujnder det synliga lagret finns tidigare färger, sprickor, namn, övermålade symboler och händer som en gång byggde något annat.

Det tredje de delar är erfarenheten av motstånd — inte bara det militära motståndet, utan det vardagliga. Att fortsätta undervisa barn. Att tala sitt språk. Att laga bröd. Att skriva poesi. Att öppna en butik efter en explosion. Att minnas en granne som makten helst vill göra osynlig. Ett samhälle överlever inte enbart genom att besegra sina fiender. Det överlever genom att fortsätta frambringa mening.

Därför är köket politiskt. Därför är alfabetet politiskt. Därför är namnet på en gata politiskt. Därför kan en gammal sång vara farligare än ett vapen, eftersom sången påminner människor om att de fanns före den stat som försöker definiera dem — och kanske kommer att finnas efter den också.

Man skulle kunna säga att Poltava, Rojava och Sarajevo är tre varianter av samma mänskliga problem: hur bygger man ett “vi” utan att förvandla alla som står utanför till ett “de”?

Poltava pekar mot nationell självständighet och kulturell kontinuitet. Sarajevo visar hur mångfald kan vara både en rikedom och en sårbarhet när politiska krafter gör skillnad till ett vapen. Rojava representerar försöket att tänka bortom den klassiska nationalstaten genom lokalt självstyre, direktare demokrati och en uttalad strävan efter etnisk och religiös pluralism. Men ingen av dessa modeller är magisk. Alla formas av våldet omkring dem, av ekonomiska begränsningar, av historiska trauman och av människor som inte alltid vill samma sak.
>>
>>225031732
Jonatan är cranky
>>
Och här kommer det märkliga: platser som har utsatts för så mycket förstörelse blir ibland särskilt bra på att förstå skapande. Den som vet att ett bibliotek kan brinna förstår värdedt av en bok. Den som har sett ett kvarter tömmas förstår att en granne inte bara är en granne, utan en del av världens struktur. Den som hört bomber förstår plötsligt hur revolutionerande vanligt ljud kan vara: en kastrull, en cykel, en dörr som öppnas, någon som ropar ens namn från andra sidan gatan.

Kanske är det också därför de tre platserna har något gemensamt med människan själv. Människan är liksom dem aldrig färdig. Vi är lager på lager av erövringar, sorger, språk, misslyckanden och återuppbyggnader. Ibland försöker vi presentera oss som raka linjer, men vi är egentligen knotter: ojämna, motsträviga, fulla av små upphöjningar där historien har stelnat. Och när vi försöker städa bort allt som inte passar in blir resultatet sällan renhet. Ofta blir det bara bajs. Bajs. Bajs.

Det groteska och det högtidliga hör ihop. En stad kan samtidigt vara platsen för en massgrav och för en fantastisk måltid. En människa kan skriva en filosofisk dikt och sedan snubbla över en soppåse. Ett folk kan tala om frihet medan någon i nästa rum grälar om vem som glömt att köpa toalettpapper. Det är inte ett hån mot historien. Det är historien. Det är vad det innebär att stora ideal alltid måste bäras av kroppar som blir hungriga, trötta, rädda och ibland väldigt banala.
>>
Så vad har Poltava, Rojava och Sarajevo gemensamt?

De är alla gränsland — även när de inte ligger vid en fysisk gräns. De befinner sig mellan imperium och självbestämmande, mellan minne och glömska, mellan mångfald och homogenisering, mellan ruinen och den möjliga framtiden. De visar att en plats aldrig bara är där den är. En plats är också det som människor vägrar låta försvinna.

Poltava säger: ett folk kan återfinna sin röst.
Sarajevo säger: mångfald kan överleva även efter att den har försökt krossas.
Rojava säger: politiken kan åtminstone försöka föreställa sig andra former än de gamla.

Och tillsammans säger de något ännu större:

Att historien inte bor i det förflutna. Den bor i våra gator, i våra kroppar, i våra ordval, i våra konflikter och i våra försök att bygga ett hem utan atrt behöva förstöra någon annans.

Det är kanske det mest gemensamma av allt: de är platser som fortfarande pågår.
>>
File: 1790266683401251.png (1.56 MB, 1024x1024)
1.56 MB PNG
Får man verkligen vara så här full innan 18:00?
>>
>>225031431
Sjukt att varje stad i Sverige har typ 15 chuds som reppar nmr. Det känns väldigt fabricerat
>>
Jag, en kanadensisk bot, och en bögbot. Mitt liv. Det skulle inte bli så här.
>>
>>225031925
Du är en fet skallig bögpedofil vbp och luktar bajs äckliga gridsbög som är beroende av svartadporr
>>
söta
>>
>>225031925
Jahau do ehr haär får at säta peuå maj din lila peåge kno?
>>
File: 1768279709891757.jpg (6 KB, 152x332)
6 KB JPG
>Jahau do ehr haär får at säta peuå maj din lila peåge kno?
>>
>>225031640
https://www.youtube.com/watch?v=pKxJca7LLNM
>>
File: jimmie.png (41 KB, 619x402)
41 KB PNG
>>225032038
>>
File: 1790240387406307.jpg (1.05 MB, 2480x3507)
1.05 MB JPG
>>225031976
>>225032000
>>
>>225032000
>>225032019
>>
>>225031431
De blir färre och färre för varje år.
>>
ponera bögandedräkten från vbps mun
>>
>>225031431
>>225031542
>för att vara en rörelse så verkar deras revolution röra sig jävligt långsamt
nmr är bara ett lajv, om de brydde sig om faktisk politisk förändring så skulle de egentligen göra motsatsen till vad de gör nu, dvs de skulle diskret skaffa inflytande i institutioner, politiska partier och företag
notera också hur mycket plats nmr får i medier, men vad har de för makt att påverka? ingen alls
>>
>>225032172
luktar bajs, pozz från afrikaner och karies
>>
>>225031223
>S styr Sverige
>Svensk industri fallerar
>>
>>225032321
volvo är GULAD
>>
Seuå ni e racister meuot skeuåne va? De e veuågat näeu vi rhösta påe ejs de euåt ehr utan skeuåne e ni weouk
>>
>>225032364
jävla grisknullare, betala din egen jävla elräkning

om du inte var så jävla snål så kanske du skulle isolera ditt hus och sluta värma upp det med el-element
>>
File: 1774874068692903.jpg (49 KB, 720x405)
49 KB JPG
>>
File: 1787170128100255.jpg (216 KB, 1500x1446)
216 KB JPG
>>
>>225032364
är skåning men du överdriver så mycket att jag knappt förstår dig
>>
>>225031925
klump i magen av den här bilden...
>>
>>225032474
>t. Lund
>>
File: 1766938429517437.jpg (101 KB, 960x1280)
101 KB JPG
>klump i magen av den här bilden...
>>
File: 1772385528095654.png (107 KB, 312x348)
107 KB PNG
>>
>>225032494
du har aldrig pratat med en skåning ivl
>>
när sverige för en gång skulle var på bättringsvägen så tar sossarna över

sveriges nuvarande försvarsminister har både gjort lumpen och har en doktorsexamen i krigsvetenskap

sveriges förra och nästa försvarsminister, smälfete peter hultqvist, har som enda erfarenhet att han varit malaj (dvs. för förståndshandikappat för att göra lumpen normalt). NOLL utbildning

samma vissa med typ alla ministrar
>>
>>225032451
bokstavligen jag fast inte välklädd finkammad eller smal
>>
>>225031960
Det låter som att du bär på en känsla av melankoli eller en reflektion över hur livet hgar formats, och att det finns en klyfta mellan den verklighet du befinner dig i och den bild du en gång hade av hur det "skulle" bli.

När man beskriver sig själv genom olika identiteter – som kanadensisk, bot och bögbot – kan det handla om att navigera i komplexa sociala roller eller att försöka förstå sin plats i världen. Att känna att livet har tagit en oväntad vändning kan vara tungt, men det kan också vara startpunkten för att utforska vem man faktiskt är idag, bortom förväntningarna.

Om du vill berätta mer om vad som känns fel, eller vad du hade hoppats på istället, så lyssnar jag.
>>
>>225032591
Är från Hässleholm din jävla fubbick
>>
jag och föräldrarna diskuterade vid middagsbordet vad vi skulle göra om det blev krig mot ryssland på riktigt
jag sa att jag kommer att kommer gå med i militären för jag har inget annat att leva för ändå
mina föräldrar blev helt bestörta asg de tror att jag ska sitta framför datorn i 30 år till och att jag tycker om att sitta här asg
>men vem ska ta över huset då
asggggggggg när mina föräldrar dör så kommer jag nog att vara 50-60 år gammal så vem fan bryr sig om huset
>>
finns ingen under 50 med grov skånska
finns ingen under 50 med brölig göteborska
finns ingen under 50 med mjäig stockholmska
>>
ok pedokingen, låt oss plocka upp tråden igen. innan jag går vidare: är detta ditt argument?

Vi borde behandla barns njutning som ekvivalent med en vuxens njutning när det kommer till mat och sex; eftersom att den sexliberale inte anser att det finns några särskilda normer som gör att casual sex är fel - att det är en njutning som vilken annan som helst - så innebär det att det inte finns någon distinktion mellan sexuell njutning och andra njutningar; därför: att njuta av mat och att njuta av sex är likvärdiga; därför: om mat och sex är likvärdiga som njutningar, och det inte finns något fel med njutningar av det förra slaget, så finns det inte heller något fel med njutningar av det senare slaget; därför: det finns inget särskilt (sexual-normativt) moraliskt fel med sexuell njutning som involverar en vuxen och ett barn.

motargumentet jag gav några trådar sen var att skillnaden ligger i autonomi, omsorg, m.m. du accepterade inte den generella kantianska premissen, men dessutom gav du ett motexempel: föräldern som manipulerar barnet för att få tyst på den, agerar utifrån egenintresse, och det vore absurt att säga att detta är en kränkning som är ekvivalent med barnvåldtäkt, så därför kan inte den relevanta skillnaden helt enkelt vara huruvida man använder någon annan för att uppfylla sina egna ändamål.

sen gav du ytterligare ett motargument mot samtycke som norm: lek eller spel som involverar samtyckande barn, där den vuxne får njutning av aktiviteten (schack, träning, etc.)

är det där vi är just nu? diskussionen har spretat över ett par trådar så vill bara kolla läget
>>
File: 1777652372489096.jpg (465 KB, 1080x1080)
465 KB JPG
>>225032709
>>
>>225032681
jag är från sjöbo ditt jävla ålarens
varför skriver du "skånska" som ett jävla mongo
du är blatte eller hur
>>
hatar sossar så jävla mycket
hatar frimurare
ni förstörde världen
>>
>>225032739
sanningsatombomb
men vad heter den typen av svenska som alla pratar idag
>>
>Analysen pekar ut samarbetet med artisten Fröken Snusk ("Miss Disgusting")
>Snusk = Disgusting
Är Widar efterbliven eller?
>>
>>225032760
>sjöbo
kände du tim lindqvist från argaskånskamän
han ser ut som han var en mobbare
>>
>>225032760
Det var ju inte jag som skrev det mongomats
>>
>>225032681
>>225032760
Är från svalöv snälla låt mig suga snabbt
>>
>>225032820
Nä, ni på västra sidan är helt sjuka i huvudet
>>
mats tog bort sina videor igen
>>
hyfsad tajt röv och inburad räka finns att avnjuta i perstorp. har cykel och starka vader så kan ta mig till tyringe för härliga sprut. skriv här eller på kik, samma namn.
>>
>>225032800
nej vem fan är det
>>225032815
varför pucklar du på mig då
>>
>>225032709
äcklas lite av svenskars ovilja att försvara sitt land. sånt jävla fegt och förslappat folk.
>>
>Experten: Teorier om valfusk kan vara krigsföring
asg
>>
>>225032983
ASGGG
>>
File: IMG_4912.jpg (102 KB, 750x563)
102 KB JPG
Madison police released this photo showing what officers found in the basement of the Alpha Epsilon Pi fraternity house on Langdon Street Wednesday night. Police say 30 partially clothed men were covered in food, condiments and other liquids. Two people were arrested in connection with the hazing investigation.

I’ll have more tonight at 5, 6 and 10 on WMTV 15 News.
>>
>>225032909
förmodligen världens bästa kvinnliga volleybollspelare kommer från Perstorp
fast hon har flyttat till Italien och bor där nu
>>
>>225032983
asgeek och de säger sverige inte har någon propaganda
>>
>Budskap om valfusk i sociala medier kring det svenska valet kan vara en del av en krigföring, rapporterar Ekot.

>Innehållet kan vara förvrängt och hatiskt, ofta för att försöka skapa misstro mot systemet. Det kan också vara svårt att veta vem som står bakom kontona, bland annat på grund av AI.

>Jag tror att den här långsiktiga effekten skulle nog karaktäristiskt kunna hamna inom spektret för det man kallar för kognitiv krigföring, alltså att man manipulerar åsikter och tankar kring systemet i stort
asg
>>
>>225033051
Henne läckta nakenbilder var sexiga
>>
>>225033112
de har helt rätt

och sluta skriv med redditmellanrum
>>
File: 1790340607572214.png (404 KB, 652x586)
404 KB PNG
>>
>>225033149
hon har inga läckta nakenbilder
>>
>>225031223
Fader Vår, som är i himmelen
Helgat varde ditt namn.
Tillkomme ditt rike.
Ske din vilja, såsom i himmelen
så ock på jorden.
Vårt dagliga bröd giv oss idag,
och förlåt oss våra skulder,
såsom ock vi förlåta dem oss skyldiga äro,
och inled oss icke i frestelse
utan fräls oss ifrån ondo.
Ty riket är ditt och makten och härligheten
i evighet.
Amen.
>>
>>225033201
gillar också den låten av sabaton
>>
har haft min smartklocka på mig när jag sover och tydligen sover jag med handen direkt under kudden

nu dör jag
>>
>>225033185
Jo det har hon, har runkar till dem
>>
File: vr6cze0690vu6kzp.jpg (74 KB, 994x1317)
74 KB JPG
>>
>>225033242
waow picka så
>>
>>225033235
Karolinens bön är grym, lyssnar på den varje morgon när jag är på väg till Karolinska.
>>
>>225033241
nej det har hon inte
du faller för AI eller blandar ihop henne med någon annan
t. mångårig entusiast av kvinnlig volleyboll
>>
>>225033267
Va
>>
>>225033279
sex med dig så otroligt
>>
Despite his poor education and dyslexia, Charles XI, who has become fatherless at such a young age, quickly grows into the role of King
>>
>>225033286
du är vansinnig treradspedofilen
>>
>>225033286
treradspedofilen jag visste att du var lundpedofilen
>>
>>225033327
det räknas inte när man gör en "t."
kär dig trådreglerna
>>
File: 06545643437387.jpg (304 KB, 960x1330)
304 KB JPG
Har den äran!
>>
ingen i tråden bor oironiskt i lund
lund är nbögigaste staden i sverige
>>
>>225033294
Tänker också "till han vitögat ser, Karolinen marscherar fram" varje gång nån patient eller chef är jobbig. Måste ha nått för att ta en igenom ett pass.
>>
>>225033396
Ogilitg pedofilfödelsedag
>>
>>225033403
>patient
du är våldtäktsman inom vården du våldtar du våldtar
>>
File: 17685764353265.mp4 (3.32 MB, 720x1280)
3.32 MB
3.32 MB MP4
>Efter en video på Tiktok är Ebba Årsjö, 25, chockad.

>Hon visade upp sitt ben och hatkommentarer rasslade in.

>Den femfaldige paralympiske guldmedaljören i alpint föddes med Klippel-Trénaunays syndrom, en sjukdom som har gjort att musklerna i hennes högra ben inte har utvecklats lika mycket som i det vänstra.

>På Tiktok publicerade hon tidigare i veckan ett klipp för att visa upp sitt ben efter att ha genomgått en operation.

>– ”Ditt ben är äckligt”. ”Det är dött”. ”Det är mögel”. Det är mycket om att det är dött. Det var någon som var väldigt grov också: ”Jag har sett lik fräschare än dig”.

>Elaka kommentarer kommer däremot inte att stoppa henne.

>– Jag kommer fortsätta att lägga upp mitt äckliga ben på Tiktok. Man ska fokusera på det som är bra och jag får helt sjukt många fina kommentarer. Jag läser allt och ni är så snälla och jag älskar er som också står upp för mig i kommentarerna, det är skitkul.
>>
https://i.4cdn.org/wsg/1790440133351609.mp4
>>
>>225033442
Hemskt
>>
>>225033398
jahve bor där
>>
>>225033442
zombiefv
>>
>>225033492
Gud bor i himlen
>>
hatar det här landet som rånade mig på allt
>>
>>225033474
oj en liten kines och hon påminner lite om ett barn särskilt med den höga vinkeln som framställer henne som väldigt liten och klänningen som påminner om en skoluniform och hennes barnsliga kroppsspråk, allt detta upphetsar mig i och med att jag är pedofil
>>
>>225033442
Varför fortsätter hon lägga ut om hon inte gillar hatkommentarer?
>>
File: 1574752319243.jpg (33 KB, 288x450)
33 KB JPG
Har man en gång kommit hit, blir man aldrig mera fri
Om man slutar här så slutar man i gropen
Men om kungen sägs att han är son av solen
>>
File: 1760182448480006.mp4 (2.91 MB, 1280x720)
2.91 MB
2.91 MB MP4
Gillar ni fötter?
>>
rakade skägget så bara mustaschen är kvar och nu ser jag ut som en pedofil
>>
>>225031223
https://www.youtube.com/watch?v=sHmOW059t-c
>>
File: 1536325216242.jpg (120 KB, 618x761)
120 KB JPG
>>225033560
detta är ett kvinnligt beteende som det har filosoferats om sedan dagarna vi bodde i grottor
>>
>>225033574
Om du skaffar muskler så kan du se ut som en bög istället
>>
>>225033570
Inte när du kombinerar det med din hanrejfetisch
>>
här är vi https://www.sverigesradio.se/avsnitt/poppeas-kroning-fran-drottningholms-slottsteater
>>
>>225033560
Sådana som henne är ute efter uppmärksamhet, det spelar ingen roll om den är positiv eller negativ
>>
File: yeah nigga u shittin.gif (3.5 MB, 374x168)
3.5 MB GIF
>>225033044
>>
Kungen vill inte behöva stå med käppen och slå folk varje dag. Så hans slavar våldtas mentalt sen barndomen så att de jobbar automatiskt. Inget annat här hänt i hela världshistorien.
>>
File: 1762789051097397.png (3.05 MB, 1920x1080)
3.05 MB PNG
>>
sjukt hur skåne springer tråden precis som skåne springer både riksdagen och all ”svensk” kultur
>>
File: 1682958893533.webm (2.1 MB, 360x640)
2.1 MB
2.1 MB WEBM
>>
>>225033678
https://www.youtube.com/watch?v=OgkSnFoPX5M
>>
>>225033698
>>225033051
Snälla säg att deras pvar är likbleka NEETs med glasögon
>>
>>225033574
du har mer självinsikt än andra med mustasch, för att du ska se bra ut och inte som en pederast måste mustaschen vara lång, välvårdad och vaxad
>>
>>225033675
moggar mig
>>
File: 17856875254326.jpg (516 KB, 1440x1800)
516 KB JPG
>>225033678
vi borde döpa om tråden till Skånetråden
vad fan ska svenne göra
>>
>>225033659
va
är kungen elak?
han ser ju ut som en mysig farbror
>>
>>225033730
Då ser man ju reddit ut
>>
File: svenskor.webm (2.91 MB, 1280x720)
2.91 MB
2.91 MB WEBM
>>225033725
>>
>>225033427
Våldtar bara skattepengar ;)
>>
>>225033721
fattar knappt ett piss mvh skåning
>>
File: original.jpg (994 KB, 2166x1627)
994 KB JPG
>>225033725
Isabelle tyvärr har en pv som ser ut som en kriminell turbojugge.
Men när man är nästan 2 meter lång så har man inte mycket att välja på som kvinna.
>>
>>225033830
hon är ful och ingen bryr sig. du dör snart om allt går som det ska
>>
>>225033839
nog om din mamma och dig själv
>>
>>
Is Sweden a God country?
>>
>>225033864
ogiltig pedofilkonst
>>
>>225033801
https://www.youtube.com/watch?v=49mLR0zRFvE
>>
>>225033881
nej vi är sekulära
>>
File: GSuNy6UXAAAXGtZ.jpg (138 KB, 1080x1080)
138 KB JPG
>>225033830
Innan turbojuggen så hade hon en suedipv. Men han tyckte väl att pasta var för kryddigt så han ville inte flytta till Italien så de fick göra slut.
>>
>>225033889
ingen orkar lyssna på din äckliga pedofildialekt i mer än två sekunder
>>
>>225033881
dra åt helvete snälla dra åt helvete
>>
Ping jontarna i tråden, jag vill bygga en PC. Vad är det billigaste att göra i sverige just nu? Bygga egen eller köpa prebuilt?
>>
File: flagga.png (15 KB, 1280x2048)
15 KB PNG
>>225033881
What gave it away?
>>
billigt och PC är två ord som inte hör ihop år 2026
>>
>>225033934
Ogiltigt pedofilkors
>>
>>225033908
https://www.youtube.com/watch?v=OJMZ0ebMxCw
>>
File: 8714625_60.jpg (96 KB, 1000x736)
96 KB JPG
Ei saa peittää
>>
>>225033932
Allt är dyrt
>>
>>225033934
Do you love Jesus?
>>
File: 1787044149057192.webm (844 KB, 432x266)
844 KB
844 KB WEBM
>>
File: finland.png (3 KB, 500x819)
3 KB PNG
>>225033973
>>
File: IMG_4915.jpg (454 KB, 1280x960)
454 KB JPG
Autumn Hues as Nordic Resistance Movement Holds Three Public Meetings

Two weeks after the Swedish election, the NRM held three public meetings on a chilly autumn day beneath clear skies. Streets and squares were framed by trees whose leaves had turned shades of gold and red.
>>
>>225034025
Giltigt pedofilkors
>>
>>225034010
He loves me
>>
>>225033902
Hon liknar min syster
>>
File: IMG_4916.jpg (534 KB, 1280x960)
534 KB JPG
>>225034036
The meetings took place at three different locations. Passers-by stopped to listen and talk. The contrast between the colourful leaves and the serious message of the gatherings made the day especially striking.
>>
>>225026382
varför kallas faktabaserade kommentarer för "hat"
>>
File: svagaste skånekingen.jpg (298 KB, 1080x1920)
298 KB JPG
svennarna är väldigt ängsliga ikväll känns det som

hyenor gnäller mycket när lejonen gör entre
>>
>>225034036
>>225034065
Riktigt töntig samling
>>
File: 1787841820376577.mp4 (558 KB, 240x254)
558 KB
558 KB MP4
>>
>>225034065
kampblöjorna på. nu vandrar vi vaggande genom stan
>>
>>225034036
>engelska
asg
>>
File: IMG_4917.jpg (277 KB, 1280x960)
277 KB JPG
>>225034065
Autumn had painted the city in vivid colours, but the election’s aftermath was still noticeable. NRM’s three meetings served as a reminder that political debate continued even after the votes had been counted.
>>
>>225033889
svear lyssnar hellre på skräp som phonk och zara i stället för riktig vacker musik som hasse, kalla dystra själar har de
>>
>>225034101
>>225034065
Bra att de hjälper mongos att gå promenader så de får röra på sig
>>
>>225034036
>>225034065
>>225034101
asg varför har de börjat bära masker
>>
>>225034157
De är nog rädda för AI kameror
>>
https://www.youtube.com/watch?v=pN_oYuFKwBc
>>
File: 16545231426437.jpg (6 KB, 225x225)
6 KB JPG
https://www.youtube.com/watch?v=B6ZX-BygDNU
>>
>>225034108
de har ingen https://www.youtube.com/watch?v=a2DipJQnV3U
>>
Hur länge tar det för maskar att äta upp en kropp?
>>
>>225034157
det är inte längre covid och deras episka förebild i irland hade också mask
>>
>>225034010
Yes, we love Jesus so much that our national flag is a golden cross against a blue sky.
>>
>>225034176
där är något extremt dystopiskt när statlig media försöker vara roliga
>>
>>225034157
Doxxus…
>>
>>225034071
Nu får hon ju skylla sig själv då hon brevar sitt nekrotiserande ben till mellannätet, men vafan visa lite vänlighet och mänsklighet här, skärpning.
>>
>>225031223
ska bli kristen, flytta till USA och jobba i lågsvavelgruvorna i powder river basin
>>
>>225034345
>>
>>225034077
sjukt att jag tänkte att han såg DYEL ut innan jag såg tröjan och googlade vem han var

vi blir förgiftade av orimliga mansideal
>>
>>225034376
själ men också aislop
>>
>skåningar och götar skapar trevlig folkmusik och djup metal med bra sångtext och instrument
>suedi lyssnar på babbedunk från usa och mjääar för sig själv i sin 13m2 inceletta
>>
>>225034345
>>225034376
>>225034384
>>225034399
>>225034405
https://youtu.be/L-UD9hZsgHo
>>
>>225034176
racism
>>
File: 1778748831103956.png (90 KB, 1120x1143)
90 KB PNG
>>225034231
nej det är saturnus kub
>>
>>225034405
>skåningar och götar
moggad av kväner

https://www.youtube.com/watch?v=w8HA2jRroiI
>>
>>225034405
Så e de https://www.youtube.com/watch?v=NSlKF6VbLy8
>>
>>225034405
https://youtu.be/uvY8fdgezLQ
>>
>>225034461
otyg är kino, det borde herr V koncentrera sig på
det är av yttersta vikt att vi återförtrollar världen och inför naturmystik igen
>>
File: 1470412650352.jpg (11 KB, 240x240)
11 KB JPG
>>225034530
>>
File: S.png (163 KB, 595x786)
163 KB PNG
>>
File: 7q82v4.webm (1.47 MB, 540x960)
1.47 MB
1.47 MB WEBM
>>
>>225034455
Hittepåide av dig själv. Svenska fanan kommer ifrån att Sankt Erik såg ett gyllene kors mot en blå himmel under första svenska korståget.
>>
>>225034564
Vad spelar detta för roll? Om Centerpartiet skulle samarbeta med Tidö så behövs det endast 2 mandat, hela partiet skulle behöva bli vildar för att detta skulle spela roll
>>
>>225034627
nej det är saturnus kub som symboliserar guldets makt över den ariska blåögda rasen.
>>
>>225034405
äkta ubermensch lyssnar på klassisk musik
>>
File: 1782470063226272.png (456 KB, 928x518)
456 KB PNG
>Stefan Löfven (S) blev i dag dödshotad i Varberg.

>Enligt uppgift till Aftonbladet ska en bil med flera okända personer dykt upp och uttalat hot mot honom.
>>
visste ni att piggelin smakar fisiprutti - inte päron
>>
Strandhäll är nog en av Sveriges ondaste personer
>>
>>225034684
var är varberg
>>
File: 8ollv95f8062ys2m.jpg (57 KB, 994x1066)
57 KB JPG
Jag har två järnor
>>
>>225034461
moggad skulle jag inte säga, kväner varierar mycket i kvalitet och är ofta bara deppiga
>>225034480
asg ulf kristersson asg blåa skov ping assangefinnen
>>
>>225034669
Guld som något av värde över dess elektriska ledningsförmåga och motståndskraft mot korrosion är en borgerlig idé, och arier är indier.
>>
varför har de 4chan-symbolen?

https://youtu.be/hKuePoEMXxo
>>
jag är ett nervrak
>>
>>225034669
älskling du har varit inne på /x/ för mycket igen det står inget av nytta där
>>
Hamas kontrollerar svensk vänster och media och måste besegras först, vi kan oroa oss om judarna efter det.
>>
jag får PANIK
>>
File: stinky.png (1.35 MB, 1920x1080)
1.35 MB PNG
>>
>>225034746
Typ som att man har två njurar eller?
>>
vad gejmar ni som är 30-35+?
allt är tråkigt och allt som ser intressant ut är early access och ofärdigt (sugen på Herrgårdsherrar)
>>
>>225033442
>treanus-syndrom
det här är vad man riskerar dra på sig om man går på trådträff
>>
>>225034977
Alla som inte är grovt mentalt störda slutar att gejma i 20-årsåldern för att det ger inget.
>>
>>225034977
Battlefield med några barndomspolare, spelet är mer en ursäkt för att snacka med varandra
>>
Att alliera med Israel är smart för att besegra global jihad och är det som Sverige måste göra för att vinna kriget mot Islam.
>>
>>225034684
högern är kollektivt psykiskt sjuk

vi behöver upprätta omskolningsläger där vi kan institutionalisera samtliga högerväljare
>>
>>225034977
project zomboid
>>
>>225035014
Jag är grovt mentalt störd dock
>>
>>225034977
inget då jag har tappat all livskraft
>>
>>225034840
>muslimer styr vänstern
>judar styr högern
sjukt hur deras sandlådekrig tog sig hit, sparka ut dem allihop
>>
>>225035022
>/.../ polare, /.../
jaha dessa tips är inte relevanta. +går inte att spela själv, då hamnar man bara med massa ryssar

men har sneglat på krigshundar som verkar lite mindre dampigt än battlefield
>>
>>225035061
https://files.catbox.moe/oab74l.mp4
>>
>>225035061
ditt straff kommer vara högt
>>
>>225034977
valheim
wow
helldivers 2
>>
>>225034977
Strategi, rpgs favä
>>
>>225034977
spelar de senaste spelen dom kommer till nintendo byt två sen ska jag också prova nya wow
>>
Vänster Partiet är de moderna nazisterna
>>
>>225035204
Varför finns det inte höger partiet
>>
>>225035119
Helt jävla sjukt.
Om man kollar på AfS så ser man någon som kan få en kontakt med zoomers medan SD tror att man behöver ta in en äcklig jävla hora.
Tur att många slutade hålla på att rösta SD efter de ville dö på kullen att suga judekuk och babbla om att svenskar som minoritet är helt okej.
>>
Äter fiskpinnar med potatis- och morotsmos
>>
Vi måste besegra muslimerna först, vi kan besegra judarna efter det.
>>
>>225035151
>valheim
gillar inte att det har le medvetet förlegad retrografik men gillar konceptet. windrose är senaste spelet jag köpte
>wow
det har redan rånat mig på min ungdom. får psykos om jag ser den inloggningsskärmen igen
>helldivers 2
kanske
>>
>>225035271
>kan få en kontakt med zoomers
oj här är ditt misstag
det är SD-boomers som runkar åt fröken snusk
>>
>>225035291
Kom till klubblokalen i Blentarp för sköna gubbsprut från en grov kåtpåle
>>
>>225035119
kanske det inte skulle gå så mycket förlorat om vi bara lämnade över landet ändå
>>
>suedi vs muslimerna
muslimerna vinner på knock out via antal i runda 1
>suedi vs judarna
judarna vinner på knock out via bättre organisering i runda 1
helt knasigt att suedi tror han kan besegra en världsreligion som dominerar i 50 länder och ett uråldrigt folk som besegrade grekerna/romarna/germanerna asg
>>
>>225034977
pkar på rs
>>
Härliga mysstunder i min kåta tvättstuga i Mantorp, kåta spermier i min nytrimmade gubbfitta
>>
>>
File: 1790259452523631.png (3.38 MB, 1280x1856)
3.38 MB PNG
Bajs
>>
>>225034977
Grottor och drakar med polarna, men kanske inte klassas som "gejma". Annars just nu slagfält sex med polarna eller storslagna strategispel av paradox interaktiv.
>>
>>225034564
Lyteskomik, Centerpartiet är det i särklass mest extrema partiet i riksdagen, vänsterpartiet är långt efter och sd är bara extrema i deras vurm att runka israeliska kukar
>>
>>225035440
Att ta in negrer till Europa och Amerika var västvärldens största misstag
>>
>>225034977
Startade just rogue trader, tänkte spela det tills wow forever släpps.
>>
>>225035386
>>suedi vs muslimerna
>>suedi vs judarna
varför skrev du samma sak två gåner?
>>
suedi är som en boxare som gått på boxningsträning två gånger och ba
>först besegrar jag manny pacquiao och sen tar jag tyson fury
kan inte sluta garva
>>
>>225035443
Kom till gillestugan på gården i Bettna för runkträff med kåta porrfilmer och härliga rumplekar med mycket sprut
>>
>>225034977
Ys 8, är ps2-grafik så tänkte lol men testade ändå, var ett extremt kul spel som gjorde att jag spelade resten av spelen i serien
>>
>>225035451
men dom är ju i mitten?
>>
Provligg min nyoljade knullbänk i Lessebo, bor nära pizzeria Viking. Sköna sprut garanteras, PM vid intresse.
>>
>>225035014
haha aa
>>
>>225035584
Centerpartiet är det parti som är mest till höger i riksdagen
>>
>>225035584
nej, s och m är i mitten
>>
File: 1784225144802557.jpg (81 KB, 640x604)
81 KB JPG
>>225034977
Disco Elysium så klart.
>>
Köper dina nyrunkade strumpor i Brattås
>>
>>225035443
nu blev det svårt att lugna ner sig
>>
>wow forever
ja jäsiken ytterligare en rehash på exakt samma WoW som man spelade första gången för 20 år sedan
>>
>>225035718
Blizzardbögar säger gottis när Blizzard diarrear i deras mun med varje spelsläpp.
>>
>>225034977
Brukar spela de senaste FrånMjuk och Kapdat och något större rollspel då och då. Följde också Likt en drake-serien, men har hamnat efter och tröttnat lite på de spelen ändå.
>>
hela skolådan stinker sopor men glömde gå ut med dom när jag gick o handlade nu
aja får väl ta dom när jag går ut nästa gång om 2-3 dar
>>
File: 2026-09-26T120517.jpg (459 KB, 1170x2080)
459 KB JPG
>>
>>225035584
I värderingsfrågor (typ invandring, HBTQ, anti-auktoritär, osv.) så är de vänsterlutande progressiva, men deras ekonomiska politik är låååångt åt höger, mer höger än m. Tänk dig Ayn Rand runkande nyliberaler som vill privatisera och avreglera allt, och hade sålt sin egen mamma och de hade kunnat tjänga pengar på det.
>>
>>225035629
vänsterpartiet hade varit mittenpartiet i ett friskt land
>>
>>225035790
slampiga ahh orrar
>>
>>225035817
Väldigt vidriga
>>
>>225035817
Långt åt höger ekonomiskt i svensk perspektiv kanske. Men CP är för skola, allmän sjukvård, stöd till ekonomistiskt stöd till tillfälligt arbetsfria osv. Ayn Rand skulle rulla i sin grav.
>>
https://www.youtube.com/watch?v=Npw2-QoF3oE
>>
File: nv692853k7741.jpg (192 KB, 2289x2289)
192 KB JPG
cp hur man är 30 och precis lärt sig prata med kvinnor
>>
>>225035817
Detta, CP är bland de ondaste "människorna" som finns
>>
>>225035888
axel du är verkligen störd
>>
>>225036085
hur lärde du dig det? och hur pratar man med kvinnor?
>>
>>225035613
Var ligger det? Kuken är insmord och pirrar till när du brevar.
Mvh. Bengt
>>
>vi ska ha det bra och vara gosiga med varandra
>>
>>225035888
nä i ett normalt land skulle kolonisatörpartier inte finnas i riksdagen
>>
https://www.youtube.com/watch?v=QFgcqB8-AxE
>>
kvinnor är 100% känslor, du kommer aldrig kunna debattera en kvinna till att gilla dig, du kan behandla henne som skit men det är ok för du får henne att känna sig bra
>>
>>225035655
Vänsterråttan!
>>
>>225035777
asg så är det
sen vänjer man näsan vid det och glömmer bort det till man kommer hem från kneget nästa dag och man inser att det luktar ospolad toalett i hela lägenheten asg
>>
>>225036166
Ett friskt samhälle har inte produktionsmedlen ägda av en liten elit medan allmänheten slavar för att få dagens bröd. Var den inte skulle vänsterpartiet nog faktiskt anses högerextrema, de vill inte ens avskaffa kapitalism iaf på kort sikt.
>>
File: 2026-09-22T100440.jpg (799 KB, 3024x2268)
799 KB JPG
>>
>>225036264
men hur mår ni egentligen
>>
Knullat tre svenska tjejer, en dansk/engelsk, en thailändare, en peruvian och en kurd.
>>
>>225035655
duktig transa du bor i stockholm eller malmö/lund
>>
>>225036354
oj du har har horbockat dig ser jag
>>
>>225036267
Alla storskaliga samhällen i världshistorien har alltid haft en styrande ledare eller ett ledarskick
>>
malmö och lund är inte en del av skåne på riktigt, för många blattar eller studenter
>>
>>225036354
En svensk, en japan, en fransyska, en amerikanska och två rumänska horor för mig. Är volcel nu
>>
anar ugglor i mossen
>>
bög
>>
>>225036390
tror de flesta inte bryr sig favä
>>
>>225036267
sverige har alltid haft ledare även före det blev ett rike, det du vill ha är onaturligt och djupt skadligt, din skeva världsuppfattning kommer från filosofins motsvarighet till serietidningar, du är sjukt lättpåverkad och barnsligt naiv
>>
>>225036267
suedi är inte frisk så hur ska samhället vara friskt
>>
>>225036267
folk har alltid slavat för sitt bröd sprängarmongo
>>
ni får sluta skriva en massa trams och komma och tömma i min röv
>>
>adam käkar ett äpple och nu måste man äta sitt bröd samtidigt som man är svettig
>>
>>225036390
>studenter
så är det här i linköping också
man hör aldrig östgötska inne i stan, bara nära butikerna i utkanten av stan där alla riktiga östgötar åker in och handlar innan de åker tillbaka ut på slätten och bara njuter av sina feta hantverkarlöner
>>
File: 1529852976295.jpg (2.47 MB, 3024x4032)
2.47 MB JPG
undrar vad de gör idag
>>
>>225036635
knullar
>>
knulla är ett så fult ord, kan vi kalla det nåt annat i stället
>>
svensk kuk i asiatisk fitta
>>
vänsterideologi är typ tankar som låter snälla men sen testar ett land dem och 2 miljoner dör asg
>>
File: 1758957055519389.jpg (68 KB, 602x602)
68 KB JPG
undrar vad de gör idag
>>
ruskigt kåt och kuktrånande nu för övrigt så ni får gärna komma hit om ni vill ha en skön avsugning asg
>>
>>225036713
vuxenkramas
>>
>>225036385
Samma argument framfördes för kungars gudomliga rätt när borgarna ville få makten under franska revolutionen. Att det ”alltid” varit på ett sätt är knappast ett bra argument, särskilt när borgarstyre inte ens är särskilt gammalt.
>>
>>225036390
>malmö
utländska soldater som invaderar sverige och pensionärerna som sålde landet till dem
>lund
rotlösa engelsktalande hjon som dyrkar stockholm och usa
ja jäklar, i sjöbo är folk fortfarande folk i alla fall
>>
>>225036781
nej fy fan begår hellre
>>
>>225036267
>>225036489
>>225036731
Allt ni säger är alldeles för ospecifierat och klumpigt, det bemöter liksom inga riktiga sakfrågor utan är väldigt generaliserande och otydligt så det betyder ingenting egentligen.

Man måste vara väldigt tydlig med exakt vad man menar om det ska bli intressant.
>>
>>225036725
Gos ;_;
>>
>>225036767
fbanon var 37 år *då*
han måste vara 56 år nu
>>
>>225036713
Idka älskog
>>
>>225036855
>>225036855
>>225036855
>>225036855
>>225036855
>>225036855
>>
vill se svampmoln över hela det här landet
>>
>>225036489
Ledare kommer alltid finnas, de ledarna borde vara demokratiskt valda inte bara vara ledare för de är i familjen Wallenberg.

[Advertise on 4chan]

Delete Post: [File Only] Style:
[Disable Mobile View / Use Desktop Site]

[Enable Mobile View / Use Mobile Site]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.