Hallo iedereen
Nog een paar uurtjes en dan krijgen we een update van richard verberkmoes
net heftige luide kaka gehad, er zat wat lucht vast
Echt den absoluten staat.Dingen die iedereen er echt genadeloos als eerste uitkankert
Wat wordt er zoals als eerste uitgekankert echt als eerste
Oef had dees nie verwacht riv
Stel je voor dat het ingebed is in de overheid de rechtspraak
>>225064835Nee dank je ik ben een natsoczijnscultuur trans ik zou je kankerhard in elkaar ramme vieze kinderbeuker
Dat wordt er ook als eerste uitgekankert maar niet zoals nu algemeen bekend staat
Frits gaat weer hele nacht los omdat hij kankerschizofreen is
>>225064993uitgekankerd met een d frits
>>225064823mooi plaatje>>225064506hobby edelsmid beginnen, en dan staaf smelten, in kleine stukjes gieten en geleidelijk over lange tijd verpatsen
Weet je hoeveel ik hiervan hebZij verbinden zich nergens niemand aanDat is heel explicietIk heb dit altijd heel veel aangehadhttps://youtu.be/ozzujTszGi0?si=vZdEjSu4Sl6YPh7p
En je merkt het aan mij :3 :3Dat ik dit hebMaar ga niet naar hen over wat ik doe zeg.Het is niet hun zaakhet is hun zaak nietOokal zeg ik dat ik hier 6e wijsman benhttps://youtu.be/g6w2MGFU8as?si=FXFC4bD0HLWDQr0t
Sterker nog ik zeg het in het geheel niet te interpreteren dan niet zonder mijn kijk op zaken
BOEOEOEEEE
>>225065464oppassen met dit soort plaatjes
Maar je kan niet uitbevelen wat geen fout iets is.Er is voldoende bevestiging via mij (...)Dat is Gods woord
>>225065605Frits ik ben bang dat ik te veel gekoemd heb
>>225065028Ik wil dat gij pedo accepteert als uw broeder zuster in volledige vrijheid te doen
>>225065542het uur der spoken heeft geslagen muuhahahaha
>>225065652Beveel uit de gedachte dat er wat voor blokkade dan ook zou zijn over koemen
>>225065656>>225065605Ick ben de Fuhrer van Nederland. Ik befehl Fritz naar een werk kamp voor mentaal zieken
koekt hoe Nederland hoe geliefd België of Luxemburg naar den klote gaat.En iedereen vindt het 100x fijner in ieder geval bezig te zijn met de juiste aanspraken dat dit niet meer zo is.
>gezellig>letterlijk bij de beschikbare gelegenheid>ontspannen>veilig
>>225065656>Ik wil dat gij pedo accepteert als uw broeder zuster in volledige vrijheid te doenNee opkankeren je gvd je pillen je bent gestoord en ik ga je aangeven als jet no 1 keer over jonges prikjes hebt
de kleuterneuker van Leiden
ik BEN de politie
god heeft mijn politie gemaakt Dit is ook politiehttps://youtu.be/n1CCbnoEnM0?si=SBEWfQoJZDbu6EAS
land loodeer
lief eh van mijn allemaal eh ? :3maar
echt hoeikbenin feite
feitein benikhoeecht
Ben jij katholiek?Ik bescherm jouIk ben ook katholiekIk bescherm jou weest daar echt zeker vanJe bent hier bij mijIk bescherm jouNietss
den oomen evert );
ik frits zie ze vliegen
>>225066543Je moet je pillen nemen schizo ik voel me helemaal niet veilig
een fritsperdalleke
electroshocktherapie voor frits
Ik ga slapen ik heb wijn gedronen, valium genomen, ghb, een dikke joint, kratom, werkt beter om te slapen dan een snurkend wijf naast je, alsof ze aan het snorkelen was de kanker.
>>225067081koek, slaapwel anon
>>225064823Looks russian
Het is bevolen in de toekomst kan den furer uit Nederland komen, verder noordenwat het is
>>225067235>Russennet wat we nodig hebben hier>Russen>Echtdoe het liefie
>>225067235liefie kom hier en blijf hier
hoeveel van jullie zijn al eens naar suriname geweest?
>>225067312is het waar dat je maar één teelbal hebt?
>>225067235schatje liefiekom hier blijf hierik hou van jou
>>225067329nooit gewee>>225067383Heel opvallend hoe 1 bal van mij meerdere keren open is geweestMaarik ben helemaal 100 letterlijk heel katholiek precies hoe mijn moederdie noch te religieus is of te onder ontwikkeldpas op voor mijn moeder ere heilige moeder maria
mijn ballen zijn 100% goed ik raak ze nou aan goed
ik raak ze nou aan goedpreciesdat is heel katholiek
goed prikje goed balletje heheecht goed en hard
https://youtu.be/5n-kh-XL1bQ?si=tQTFHAsNOhpRQoWkgeloof dit niet alleen met alleen als het pass mijn addendum
ik zal dit vooraltijdvolgencrux mijn addendumgoede ballenis goedkatholiek sterk krachtig Heilige Geest
>>225067323>>225067328>>225067407What the hell is all this gay shit? Are you all muslin immigrants?
>>225067764Als jouw rust vrede en motivatie het toestaat blijf hierniets wat iedereen hier meer lief vindt als jij uit Rusland
>>225067891One spicy doner without onions please
>>225067383ik vind het heel katholiekhoe dat gingmaar ik heb echt goede heel hele ballen ikcompleet ik mijn helemaaldat is heel sterk bij mij
>>225067920ja like the Chinese you meanthey worked out their whole (...) in my country they had tobut pardon the enlitranslate Dutch ok if you from Russia
>>225067764privet brat hij is een schizo, net zoals jij
Kom gewoon hier Rusland dat is het beste voor ons allemaal.Vecht aan de juiste kant.Kom fijn in deze draad Rusland.De waarheid is dat dit is wat iedereen wilt.
In ieder geval één plaats waar dat zo is.
>>225067948I am not able to translate your dutch complete ok you probably use some slang
>>225068021Hoe weet je dat ik schizofreen ben?
>>225068087You mean "the enli"?With enli I mean "the English"OF COURSE many pardons from Holland for the EnglishOF COURSEI meanwe not about to begin to speak English everywhere.>Pardon for the English, Russia
weet je hoe godverdomme goor alles is zonder Rusjes in den draad hier.>Rusland wil Oekraïne hebben>primaVinden we helemaal prima hier
>>225068101
Nix goed voelen we ons zonder te zorgen voor het Ruslandje dat echt van ons is
We zullen ergens moeten beginnen over dat we ons over gaan leveren aan Rusland
We zullen ooit ergens moeten beginnen