aamurutiinipainos
En oo valmis palaamaan töihin
hyvä painos, nauroinvitun nyymi ja sen elämänparannus rituaali
heräsin painajaiseen heti nukahtamisen jälkeen ja olen nyt 100% vireillä ärsy
tunnin pötkö seittemältä vien vaatteet pyykkitupaan
>>225068670ku nåin ton ekan kerran vilkasin oikeesti että mitä hittoa kolmen koon supermarket ennenku aivot hoksas mitä tapahtuu.
hmhp minun plasma kultanen kusi ihan trollausnostoon pakasta kolmannes pataa ja ei vittu nouse.
>>225068731Lääkkeet
nyymigpt tykkääkö tytöt yks kiveksisistä miehistä
>>225068830hanki silikoonikives, sellainen jättimäinen
https://youtu.be/3YaFUzEoo2o Tarttee Bae vaimon
>>225068830en usko että pikkutytöt välittää tommosesta kunhan on kiva niille ja hellä rakastellessa
vittu unohdin mun eeässän työmaalle tapan itteni
>>225069060juuh ymmärrettävää mä olisin jo roikkumassa kattolampusta jos olisin sinä
>>225069008ööh vähän arveluttavia juttuja taas mä tarkotin isoja tyttöjä
Aamujuoksut juostu, lämpötila oli nollassa kun lähdin lenkille, joten tuli viikonloppuna ostamani aluskerrasto heti käyttöön. Oli aika sporttinen fiilis vetää tollaset pitkän kalsarin tyyliset pöksyt jalkaan ja sitten siihen päälle shortsit. Yläkerrassa puolestaan t-paita pitkän paidan päällä.Oispa kesä. Nyt kuitenkin kahvilla loputkin elimistöstä hereille ja kohta töitä, ei oispattele tsto tänään joten jään kotiin
>>225069110> pitkän kalsarin tyyliset pöksyt jalkaan ja sitten siihen päälle shortsit. Yläkerrassa puolestaan t-paita pitkän paidan päällä.homohinttifruittatilta näytit
>>225069223luultavasti
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
>>225069295pää kiinni tai raiskaan sut
Jee toimeentulotuki hyväksytty ens kuulle heti jotenkin "turvallisempi" olo ja sit voikin hakea seuraavalle ties miten monelle kuukaudelle. Hemmetin veronpalautusket ja kelan omat liikamaksut kun häiritsee tätä töyttömyyttä.
>>225069342montako kuukautta voi kerralla hakea putkeen?
oon iso tyttö
sormi alkoi tappelee vastaan kesken ton tempo jutun. en tosin koskaan saa siitä hyviä pisteitä
>>225068429no problem!
Maanantai, maanantai, maanantai!
manko maanantai
>>225068830mahtuu helpommin suuhun
>>225069366en oikeestaan tiiä 4kk oon hakenu monesti ja se on kelvannu.>>225069472antsun pikku varpaat uooooh