[a / b / c / d / e / f / g / gif / h / hr / k / m / o / p / s / t / u / v / vg / vm / vmg / vr / vrpg / vst / w / wg] [i / ic] [r9k / s4s / vip] [cm / hm / lgbt / y] [3 / aco / adv / an / bant / biz / cgl / ck / co / diy / fa / fit / gd / hc / his / int / jp / lit / mlp / mu / n / news / out / po / pol / pw / qst / sci / soc / sp / tg / toy / trv / tv / vp / vt / wsg / wsr / x / xs] [Settings] [Search] [Mobile] [Home]
Board
▼ Settings Mobile Home
/int/ - International

Thread archived.
You cannot reply anymore.

[Advertise on 4chan]

File: 1760674251853917.jpg (68 KB, 622x584)
68 KB JPG
vorige >>225089174
>>
File: 1758816109590145.png (2.96 MB, 1536x1024)
2.96 MB PNG
>>225111274
jaaa kikker
>>
>dvw geen vd uit kokanje
>>
>>225111255
De grond en potten waren de grootste kostenpost. Als je de ruimte hebt en een gevulde compostbak kan het veel goedkoper met veel meer opbrengst. Voor dezelfde prijs en precies nul moeite had ik 5 of 6 blikjes topkwaliteit pijptabak kunnen kopen maar ja...
>>
poep aan je lul
>>
Zeg het eens Frits
>>
>>225111027
Pa je hebt teveel gedronken.

>>225111201
Als je kunst, ambacht, muziek, topsport en dergelijke wil leren dan zul je ook iedere dag de hele dag moeten studeren. Om politieke, economische en waanzinnige redenen is bijna iedereen het normaal gaan vinden dat de massa het hoogste niveau van onderwijs kan proberen zonder dat er in de familie een geschiedenis is van vakmensen die hun kinderen ontwikkelen in plaats van voor de leeuwen gooien van staats gesubsidieerd onderwijs.
>>
>>225111215
reeks
>>
>>225111549
poep aan je lul
>>
>>225111573
>zonder dat er in de familie een geschiedenis is van vakmensen die hun kinderen ontwikkelen in plaats van voor de leeuwen gooien van staats gesubsidieerd onderwijs
Ja, dat gold ook voor mij, maar het is me toch gelukt. Ik heb daarna zelfs nog drie jaar aan de universiteit gewerkt.

Tegen die tijd had Merkel al al die buitenlanders het land binnengelaten, en velen van hen begonnen aan een universitaire studie, ook al voldeden ze totaal niet aan de vereisten. Ik weet niet wat ze op scholen in Syrië, Algerije of Ghana onderwijzen, maar het is niet voldoende om in Duitsland aan een studie te beginnen. Met de Russen en Oekraïners lag dat heel anders: zij hadden weliswaar moeite met de taal, maar ze waren zeer bekwaam en gedisciplineerd, en ze haalden uitstekende cijfers.
>>
>>225111573
deze Big Edu scam is zo belachelijk. Je beste jaren verkloten en bizar veel moeite steken voor niets meer dan een werklicentie. Als je 25 bent mag je dan eindelijk beginnen met werken en 3k bruto per maand verdienen zonder woning, auto of uitzicht op een gezin. Een grote fucking scam.

Dyson heeft het goed begrepen. Die geeft je op je 19e een baan waarbij je op het werk leert, meteen een respectabel salaris krijgt en op tijd aan een gezin kan beginnen.

We leven in een bullshit systeem dat boomers er alleen maar in hebben gefietst om te gate keepen. Bah!
>>
dit is allemaal allang besproken op de richard verberkmoes live stream
>>
ik weet het niet meer
ik ben zo verdrietig
ik zie geen eind meer in zicht
ik ben alles zo zat
ik zie voor mijzelf geen toekomst of plek meer in dit leven
ik heb genoeg geld en een vriendin maar ik ben nogsteed niet blij
ik ben altijd boos, agressief
elke dag wordt ik 04:00 wakker met paniek en ik kan niet meer slapen
ik wil niks meer doen, niks meer eeten
ik wil alleen maar liggen en slapen

wat kan ik doen
>>
Wat vinden mensen nou eigenlijk van hoe ik over relatie en erotiek begin?
Ik zou zeggen op de schop ermee.
>>
>>225111945
trenniepillen
>>
>>225105932
>>225107501
Ik voel me slecht over anon nu, die gast had serieuze kronkels in zijn hoofd.
Ik kan me best voorstellen dat zoiets je flink dwars zit als ze het tegen je zegt maar dan zou je het de week erna toch moeten accepteren of uitmaken.
Deze anon lag al maanden hierover wakker
>>
>>225112126
nee, ik zal altijd voorstander zijn van zelfredsing en andere helpen. Ik ben een man, ik voel me als een man en ik zal een man blijven
>>
File: 1716374985788294.jpg (87 KB, 1054x750)
87 KB JPG
POEP AAN JE LUL
PIEMEL IN JE KONT
EET KAKA STRONT IS LEKKER EN GEZOND
>>
>>225111945
Het lot roept u te organiseren zoals ik frits meestal zeg.
Volgens mij gaat het dan wel weer. Of daar is sprake van zo is de gedachte.
>>
>>225111945
Zoek eens goed, misschien vind je wel één of andere niche hobby waar je je op kunt toeleggen voor een tijdje, iets waar je voldoening uit kan halen, kan vanalles zijn. Er zal wel iets zijn dat je ieder geval even kan afleiden van hoe je je nu voelt
>>
>>225111767
>maar het is me toch gelukt.
Zelfs als iedere deelnemer het lukt om af te studeren, dan nog zijn er niet genoeg banen op dat niveau en zul je zonder hulp van je familie niet winnen van de concurrentie.

>een werklicentie.
Precies dat is het en niet meer. Een startkwalificatie zelfs want daarna zul je weer aanvullende licenties moeten halen en is er niet eens de schijn van meritocratie meer.

Gewoon weer gildes invoeren.
>>
>>225111794
wie is byson?
>>
Ik ga gwn hbo commerciele economie studeren met kali linux en rijk worden in het autihuis tho
>>
>>225112184
er is niks te organiseren, niemand zal komen en alles is al kut
>>225112244
ik denk dat ik anders een stukje gaat lopen mischien, maar elke dag komt dit terug in de avond, ik had meerdere hobbies en intresses maar het is allemaal te moeilijk nu, zelfs gamen ik star de pc op en na 5 minuten sluit ik het weer af, sterrenkijken wordt ik te lui van en ik heb heelemaal geen zin meer om mijn legos te bouwen. Ik zal het lopen maar even weer proberen
>>
>>225112184
fristi kom organizeren en blauwe rokjes aantrekken
>>
>>225112453
Het punt is, organiseren het zijn net alle punten waarop zaken fout lopen.
Hoe zie jij dat
>>
>>225112542
mensen proberen niks, ik kan singen organiseren maar ze komen niet, en ik heb geen vrienden
>>
>>225112478
hmpff)
gooi dat achterlijke ding tegen de grond
ik heb er geen respect voor
>>
Ik heb het idee dat Pepijn van der S erin wordt geluisd
>>
Hoi ik ben roy, 50% coon en 50% tatta en ik worstel met mijn identiteit.
De Kronieken van een Halfbloedje
>>
>>225112586
eh ?
Alleen jij is voldoende
en dan verder praten wat het is
>>
>>225112601
Kanker tatta deed het voor de kick maar splashte geen eens domme money waarom zijn jullie altijd zo
>>
>>225112620
Oke freskoe
>>
>>225111945
>ik zie voor mijzelf geen toekomst of plek meer in dit leven
hoe komt dat lieverd/
>>
Iedereen is erin geluisd. Het internet blijkt een gedragsexperiment te zijn en de data is binnen. Al het vermaak op het internet was slechts een manier om je vrijwillig deel te laten nemen.
>>
>>225112714
Deze paal verteld de absolute waarheid deze anon is een soort witte lange frans
>>
Homo met een andere vent oud en lelijk worden ging niet ook geen goed vooruitzicht andere geslacht ook niet
Nieuw is trans
>>
>>225110995
>750 studenten
>Dat slaat helemaal nergens meer op. Stel je voor dat het conservatorium 750 violisten per jaar toelaat.

Zou misschien wel een impuls aan klassieke muziek geven
>>
File: 2234342234.jpg (209 KB, 737x637)
209 KB JPG
>>225112601
Pajeet Patel gaat hem in zijn kontje neuken
>>
>>225112302
Stofzuig bompa
>>
>>225112830
Als je oneindig veel apen naar willekeur laat typen op een toetsenbord dan wordt er misschien een literair meesterwerk geproduceerd.
>>
>>225112135
>Deze anon lag al maanden hierover wakker
gelukkig heeft hij nu rust. en zijn vriendin kan weer mooi negers beuken. de wereld draait door met thijs brinkman
>>
>>225112632
>Alleen jij is voldoende
>en dan verder praten wat het is
wat ga je doen met me frits? ik vertrouw het niet, leg uit (langer verhaal)
>>
HEY
FRITSIE
ER ZIT POEP AAN JE LUL
>>
>>225112453
>ik heb heelemaal geen zin meer om mijn legos te bouwen
kanker je bent serieus, dit is echt jongens we moeten hem helpen, start een gofundme zodat we ook deze anon aan de pillen kunnen helpen
>>
Frits reageert op zijn eigen palen omdat hij niet meer weet dat hij die zelf gepaald heeft
>>
>>225113018
Dit begrijp ik niet. Dat jij dat zo dramatisch denkt.
Ik omschreef het toch ook al eerder?
Dus waar dat op neerkomt nu en/of op termijn het over dingen hebben. Ik kan jou niet herkennen dus dan zou je iets moeten zeggen.
>>
>>225113018
Frits gaat aan je jonges prikje zitten vieze battieboy
>>
De elite tegen de massa: denk, voel, doe, leer, werk, eet, slaap, leef volgens onze regels.

Ook de elite tegen de massa: jullie nutteloze idioten kunnen alleen maar regels volgen en dat kan AI veel beter.

Toevallig dat schizofrenie en psychedelica worden aangemoedigd tot het creëren van originele visies.
>>
>>225113018
Bijvoorbeeld het rustig hebben over van die onderwerpen zoals de grote stromen van ver die in de regio de afgelopen decennia.
Kijken hoe meer mensen betrokken zouden raken.
Maar ook wat er wel gedaan zou moeten worden wat nu niet gebeurt.
En iedereen is welkom waar die ooit ook vandaankwam of is.
>>
>>225113112
>Ik kan jou niet herkennen
dat heeft met je mentale aandoening te maken maakt niet uit ik ben het gewend
>>
>>225113224
Maar ad van wezel en de kark
>>
>>225113209
>Toevallig dat schizofrenie en psychedelica worden aangemoedigd tot het creëren van originele visies.
neem gewoon wat pcp en doe normaal
>>
>>225113209
Je wilt zeggen dat dezelfde persoon die jullie vertelt dat jullie gwn crack moeten roken voor gnosis een soort van indirect de elite beschermt? En hij doet dit gratis? Doodziek
>>
ad von wezel heeft regelmatig poep aan zijn lul hij is pastoor
>>
>>225113323
Kweenie wie je bedoelt maar ik leer geen gnosis van een of ander publiek figuur.
>>
Wat gebeurt er als je een lijn pure nicotine snuift ik vape 24/7 en rook een groot pak peuken per dag maar ik wil het naar een volgend niveau tillen om te kankermaxxen
>>
>ik ben anon help mijn vriendin heeft negers geneukt ik maak er een einde aan
frits ga je dit keer wel mee naar de begrafenis?
>>
>>225113444
Dat doet de crack, niet de persoon die je de tools geeft. Je moet zelf de tools benutten. Maar als jij door AI vervangen wilt worden vooral zo doorgaan
>>
HEY FRITZLER LEAVE THOSE KIDS ALONE
>>
>>225113444
wat is gnosis voor jou eigenlijk?
>>
>>225113465
moet eerst nog ff die hometrainer ophalen kut ding zeg
>>
poehhh die onderbroek kwam niet door de geurtest, ik zou bijna medelijden met ze krijgen als het geen vrouwen waren, maarja die gleufmonsters ruiken ook muf in die natte la van ze, gelukkig ben ik geen homo dus dan hoef ik niet te beffen
>>
>>225113497
daar hebben ook negers op zitten zweten met hun bilnaad ik zou hem wegdoen bah vies ding
>>
>>225113460
Heb ik ook gedaan dat vapen om minder te roken maar uiteindelijk vapete ik elke seconde dat ik niet rookte en rookte ik net zoveel. Wat is het nut behalve kankermaxxen dan ja, hmmm. Waarom niet ook varieren in wat je rookt? Misschien teer ergens kopen en op je sigaretten smeren
>>
>>225113488
Volg de wetenschap, luister naar de experts, lees RIVM ranking van drugs en vorm dan een oordeel.
>>
>>225111945
wat is er gebeurd?
>>
eigenlijk is prosman een spectrum waar we allemaal wel een klein beetje van bezitten
>>
prosman kan slecht geschreven code maken met ai nu gaan we allemaal vervangen worden, elk moment kan het gaan gebeuren, die miljarden aan capex en achterlijke ai reclame over een aipocalypse is een indicatie dat het bijna zover is
>>
>>225113533
jakkes had het kunnen weten joran met zijn vieze holmaatjes
>>
>>225113547
ben jij die persoon die in een inrichting zit?
>>
>>225113579
drugs zijn te gecompliceert om puur op basis van terugkerende patronen oordelen te maken. mijn mama zei altijd als je niets liefs kan zeggen houdt je je mond, waarom leren midwits niet hetzelfde te doen met hun conclusie trekkingen
>>
ik ben niet dom
>>
>>225113633
>Die persoon
ik ben van mijn vrijheid berooft door een instiutioneel racistisch uitbuitingssysteem als blanke ja hoezo
>>
joran heeft die star wars poppetjes in zijn anus gestoken en salto's gedaan voor de homoacceptatie ik zou die dingen niet kopen
en op die hometrainer zat sowieso een paarse dildo gemonteerd
>>
>>225113662
dan ben je waarschijnlijk niet bruin, ik ben blij voor je
>>
>>225113662
maar wel een beetje dik heee ofnie?
>>
>>225113679
te specifieke gedachtegang voor een hetero
>>
>>225113671
>als blanke
je bent spiritueel bruin
>>
>>225112632
ik begrijp het niet, ik praat elke dag tegen mijzelf
>>225112697
wat kan ik doen, ikheb geld maar ik kan niks investeren, ik heb een ve maar we ontmoete eens in de 3 maanden, ik heb foed makkelijk werk maar ik wordt wr ao boos en gefrusteerd van, ik leer en doe niks meer
>>225113061
ik wil geen pillen of geld, ik moet dit oplossen, maar ik voel dat ik tegen een muur aanloopt
>>
er zit een haar op mijn tong en ik weet dat prosman dit heeft gedaan, hij en frits, vieze kankerlijers
>>
>>225113699
vuige poepjongleerder waarom maak je het gay
>>
>>225113460
nicotine en nicotinesulfaat zijn vloeibaar in zuivere vorm
>>
>>225113640
Ik lees dat je een eigenwijze risico-inschatting maakt omdat je jezelf ziet als de uitzondering op de regel.
>>
>>225113720
>ik wil geen pillen of geld
geef dat dan maar aan mij als je er toch niks aan hebt
>>
>>225113742
en remco met zijn vriendin kankerlijers richard verberkmoes gaat er wat aan doen genoeg is genoeg
en die amerikaanse pc acer moet ook terug zijn ze helemaal betoeterd
>>
als je nicotineslaaf bent is de pijplijn erg kort naar poepslaaf
>>
>>225113697
ja, ik hab een beetje overgewicht
>>
>>225113496
Het is onzin om het onbeschrijflijke te beschrijven. Een logische benadering zou zijn om de beperkingen van de logica te beredeneren.
>>
>>225113832
ga eens een end hollen dan met je vetpens, dikke prop
>>
>>225113759
welke regel?
frits wees even DUIDELIJK godverdomme
>>
>>225113873
dus je weet het zelf niet eens, lekker dan
>>
>>225113873
heilige midwit lmkeee
>>
>>225113885
je maintiendrai
>>
bros logisch gezien is logica beperkt dus ik stel voor dat ik me als een aap ga gedragen en crack roken
>N-NEE NIET ZO
homos
>>
ken je geen touw aan vastknopen die frits, maar moeten ze wel doen, en dan in de boom als een wegloopneger
>>
priscilla ik heb een kankerhekel aan je ik ga ook pillen slikken en doen alsof ik doodga IK KAN ER NIET MEER TEGEN, al die negerlullen, help me
>>
proberen dat onbeschrijflijke gevoel in logica te beredeneren hoe fijn het is om een jurkje aan te doen en zolang ik nooit beschrijf wat het is wat er zo HEERLIJK aan is kan god niet mij beoordelen hehehe
>>
>>225114001
heeft je vader je vroeger in een jurkje gestopt en je genadeloos verkracht ofzo dat je zo bent?
>>
>>225113910
RIVM ranking drugs is op basis van statistiek. Kenmerken als verslaving zijn normaal verdeeld. Het midden van de Bell curve is de norm oftewel de regel(maat). De uiteinden van de bell curve zijn de uitzonderingen.
>>
>>225113873
nee ff de geintjes opzij klopt de huidige vormen van logica zijn niet geheelomvattend voor ons universum. Zou je niet zeggen dat toekomstige betere vormen van logica beter aan zullen sluiten en dat die te vinden misschien dan maar de taak van de gnosishebbers is? Om het onbeschrijflijke stukje voor stukje duidelijker te ontleden tot niks meer onbeschrijflijk is? Of zal een deel dat altijd blijven?
>>
tattas gaan morgen weer uit hun plaggenhut klimmen en met de hondenslee naar de fabriek
>>
>>225113873
>>225114062
jullie praten poep
>>
>>225113997
priscilla als je je kutje gewoon had geschoren hoefde ik je niet te slaan
vaarwel wrede wereld
>>
Relatie en erotiek is een heel vies iets gemaakt
alleen wat ik zeg
het zit mensen diep en hoog
>>
ik hoop wel echt dat 1 van jullie mongolen een hand pillen heeft genomen, beetje sfeer maken
>>
Ik ga bekeren tot het jodendom
>>
exact die sfeer van dood die heerst en sommigen motiveren dat
>>
>>225114046
Ik wil niet zeggen dat ik een uitzondering ben, ik wil wel zeggen na flakka, crack, meth etc zonder direct aan die middelen verslaafd te raken. Dat ook zelfs termen als 'verslaving' helaas niet concreet genoeg zijn fundamenteel dus als je daar statistieken op loslaat dat je nog een stap verder de essentie mist.
Stel ik zou een onderzoek doen naar mensen met zowel 'tekenen van prosman' en 'niet tekenen van prosman' Zwart wit toch? prachtig dat midwits zich geweldig voelen alleen wel zouden twijfelen of 'prosman' nou daadwerkelijk ergens op slaat. Verslaving? In de dsm5 is letterlijk gwn een checklistje van zeer subjectief interperteerbare dingen. Niet eens feitelijk meetbare dingen. Dusja ik neem het met een korrel zout. Omdat verslaving verkeerd gemeten wordt, omdat het eigenlijk puur en dit is de 100% harde take is. Het tussen de oren zit, verslaving is niet echt matteke. Maar blijf maar wetenschappers geloven die je 100 spins geven op die exacte kul van wetenschap dat psychologie in huidige vorm is. Subjectief interperteerbare checklists die lijden naar een 'label' die verdere oorsprong dan maar "Yo uhm ja het is een deel van je gen maar welk deel en hoe dat eruit ziet ?HAHA GEEN IDEE IK BEN PSYCHOLOOG IK WORDT DAAR AMMAL NIE VOOR BETAALD HAH"
>>
richard verberkmoes is op de hoogte en gaat zsm het erotiekprobleem oplossen
>>
>>225114195
boekwerk niet gelezen charles dickens, het is goed met je en het zit je hoog, dit heb ik tevens gisteren al besproken op kantoor
spreek een vocaroo in en kom ook ff mijn kont afvegen, ik kijk namelijk al schijtende de live van richard verberkmoes
>>
>>225114128
>alleen wat ik zeg
je zegt helemaal niks verdomme het is allemaal gebakken lucht frits
>>
>>225114100
ik praat gwn ff met hem mee laat mij ik wil alleen weten wat dan zo onbeschrijflijk is dat je het niet kan oplossen met een bepaalde vorm van logica dus still ff bakkes de nieuwe verberkmoes update wacht ik op
>>
>>225114203
met of zonder begeleiding?
>>
hey! prosler! leave your dad alone!
>>
>>225114238
ben het zat om in die wanen te leven van frits en prosman, geef mij maar richard verberkmoes dat is tenminste echt
>>
>>225114158
ja alleen toen stopte mijn vriendin met praten dus ik gooide er nog een jonko en wat lijntjes achteraan
>>
File: 1000086467.jpg (282 KB, 1170x1081)
282 KB JPG
>>225114267
de tsjaad schizo ja
>>
Ik ben 33 en ik neuk tieners twintigers dertigers veertigers vijftigers zestigers en zeventigers, jullie neuken niks jullie worden alleen geneukt door de belastingdienst, weet je waarom? Omdat jullie KANKER LELIJK zijn!
>>
>>225114158
ja deze keer is het wel echt hoor
>>225105932
>I just downed a fist full of pills in my country
>I can't handle the fact that my gf used to get fucked by other men, even without a relationship as fuckbuddies
>Women have created hell on earth and I refuse to be a part of it anymore, because it hurts me in the deepest parts of my heart
>>
wanen wil ik niet zeggen
maar daarom zeg ik organiseren
en prosman is niet zo geassocieerd
>>
>>225114195
bek dicht kankerjunk neem je pillen
>>
richard verberkmoes organiseert elke dag en hij wacht niet op zijn looshfarm, hij gaat gewoon naar valencia tikkertje spelen met de politie
en er is bewijs dat hij neukt want hij heeft een dochter, frits zit elke dag zijn snikkel in een bak water te plonsen en bij prosman is hij helemaal beurs van het stimfappen
richard heeft geld en talenten, frits en prosman zijn dropouts
>>
>>225114368
mijn ex heeft mijn biemel gebroken ik neuk niks meer
>>
>>225114062
>betere vormen van logica
De huidige logica is zoals jarenlang studeren om een beetje te begrijpen hoe het lichaam beweegt. Toch heb je altijd bewogen zonder na te denken. Hoe je dat doet is onbegrijpelijk en zal onbegrijpelijk blijven zonder een sprong te maken in plaats van een doorontwikkeling.

Dus in plaats van jezelf omhoogtrekken aan de veters van je schoenen is er een ingeving uit het schijnbare niets nodig.
>>
Ik zou helemaal nooit die nieuw recentelijk opgekomen partijen
de criminelen die altijd hun onderwerpen achter hebben gehouden dat het volk nu uit pure desperatie
>>
>>225114398
kun je dit uitleggen in 15 zinnen of meer
>>
Er moet een ander iets zijn dat wel goed voor die onderwerpen zorgt en ook andere zaken
>>
>>225114548
je komt toch weer altijd uit bij jonges prikjes
>>
>>225114548
vieze vuile pedofiel je ruiten gaan er allemaal uit de morsweg gaat onleefbaar worden ik meen dit honderd procent
>>
>>225114195
https://www.umcutrecht.nl/nl//nieuws/jim-van-os-pleit-in-nature-voor-afscheid-van-dsm
Daarom is jim van os zo gebaseerd
>>
Ik begrijp die vasthoudende geenseksfap mentaliteit niet
Meestal op een punt als dit mensen hun toon houding hoe ze uit hun ogen kijken
Nee ik als over wiskunde of geschiedenis of zo
>>
Die geenseksfap intimidatie
Het stamt heel duidelijk af van eeuwenlang christendom
Het is een heel corrupt iets
Iedereen kent wel de strekking van fouten die in de christenheid bestaan
Ook de plaats van de Engelssprekenden hierin
>>
>>225114195
Je kunt alle kennis kapot relativeren. Dat neemt niet weg dat er betere en slechtere manieren van denken en doen zijn. Terecht dat je geen vertrouwen hebt dat anderen het beter weten en het beste met je voor hebben, maar dat vertrouwen in jezelf blijkt ook niet altijd terecht.
>>
>>225114716
lucile werner, martine van os, chris zegers, paul de leeuw, floortje dessing, jack spijkerman, irene moors?
>>
>>225114650
Midwit artikel. Ongeacht hoe ze het labelen blijft het principe hetzelfde: er wordt een verschil geconstateerd tussen wat is en wat moet zijn en vervolgens poogt men dat verschil op te lossen in de hoop dat mensen daar gelukkiger van worden.
>>
>>225114805
rick brink
>>
>>225114887
geef mij een vriendin die geen negerlullen heeft genomen en ik ben blij, simpel als
>>
>>225114908
arie boomsma, joop den ende, martine bijl, erica terpstra, carlo boshardt, andre van duin, rob verlinden
>>
>>225114949
thijs romer
>>
>>225114925
Twijfel. Vriendinnen zijn gewild want schaars. Dierenexperimenten laten zien dat uitgeputte mannetjes weer energie krijgen zodra het vrouwtje wordt verwisseld. Het brein beloond verandering, nieuwigheid en hyperstimuli.
>>
File: d66.webm (3.83 MB, 1280x720)
3.83 MB
3.83 MB WEBM
One Flew Over the Cuckoo's Nest

https://fmoviess.org/film/one-flew-over-the-cuckoos-nest-6890/
>>
bram schnozkowicz
>>
>>225114925
Ik begrijp jou niet en ik vind dit geschift
>>
>>225114925
Goed een op zichzelf staand universeel geldend principe. Als dit zich bewijst. Hier organiseren zoals ik weleens zeg
Maar al die megole die zo zeiken als jij
Ik kan daar niet inkomen
>>
zakenidee, pleegde vervangen voor ploeg
>>
>>225115078
>Ja centrisme! Compromissen!
Wat is daar precies mooi aan dat je er bij gaat dansen?
>>
frits ik heb zin om ff naar spirit in de sky te luisteren, doe anders even gezellig mee
https://www.youtube.com/watch?v=vRFo72wuU6w
>>
>>225115214
daan schuurmans, treintje oosterhuizen, linda de mol, xander de bouisonje, guusje nederhorst, jan wolkers
>>
>>225114925
Hier organiseren zoals ik weleens zeg.
Gasten van onderwerpen zoals jij zegt, zoals ik van de week geloof ik zei: ze spreken iets aan, maar steeds je ziet je ervaring met hen zelf. Nix nergens "heling" oplossing nee
>>
>>225115289
vergeten we niet iemand?
https://www.youtube.com/watch?v=PsS8YeeIONI
>>
>>225115165
>Ik begrijp jou niet en ik vind dit geschift
volgens mij heb jij te veel negerlullen genomen
>>225115214
>Goed een op zichzelf staand universeel geldend principe. Als dit zich bewijst. Hier organiseren zoals ik weleens zeg
>Maar al die megole die zo zeiken als jij
>Ik kan daar niet inkomen
frits, jij hebt me net een handvol pillen laten nemen, zou jij ook eens moeten doen
>>
tering wijve met hun paniek aanvallen
zouden een spuitje moeten krijge
>>
>>225114195
Verslaving is fysiologisch tho dus het bestaat wel degelijk
>>
>>225115306
waren de vliegende panters onze madtv?
>>
>>225115362
zit tussen de oren prosman moet gewoon een goede schop onder zijn hol krijgen
>>
Ik voel mijn een beetje misselijk na alcohol drank. Ik word er misselijk van. Mijn auti diagnose. Grote gevolgen voor wetenschap nodig.
>>
>>225115315
Het lijkt wel een soort van noodweer vaak.
Vertel mij anders hoe wat dat precies ligt. Dan kan ik er misschien iets aan doen
>>
>>225115293
>Hier organiseren zoals ik weleens zeg.
>Gasten van onderwerpen zoals jij zegt, zoals ik van de week geloof ik zei: ze spreken iets aan, maar steeds je ziet je ervaring met hen zelf. Nix nergens "heling" oplossing nee
wat is jouw oplossing? organiseren en dan jonges prikjes?
>>
ik verdien een tim akkerman vdje
https://www.youtube.com/watch?v=vRaWlxbVYtM
>>
Nuchter is het bij mij ook niet goed.
>>
>>225115458
>Het lijkt wel een soort van noodweer vaak.
>Vertel mij anders hoe wat dat precies ligt. Dan kan ik er misschien iets aan doen
nee mensen zeggen dat ik niet zo moet zeuren dus dat probeer ik niet te doen
>>
ik heb wendy van dijk een keer geneukt frits
>>
>>225115547
echt niet
>>
>>225115504
Ik zeg tegen mij.
Ik zeg niet dat jij zeurt
>>
lekker spacen op pammetjes
>>
ach frits ik heb journey kaagman nog gebefd in 1976 na haar concert van earth & fire
>>
>>225115603
niet waar
>>
>>225115624
ok carola smit van bzn dan
>>
>>225115603
hey ik ook
>>
Ik was erbij frits, ik heb mariska veres van shocking blue nog volgespoten in de kleedkamer van top pop
>>
>>225115671
love love in a womans heart
rest weet ik niet meer was aan de quaaludes
>>
>>225115691
Oké, ik stel voor te organiseren zoals ik meestal zeg
>>
>>225115722
3 oktober op de morsweg
>>
>>225115752
die leidse glibber keilt dan de hele dag bier

https://www.youtube.com/watch?v=FyDeRBkB57g
>>
Wie van jullie woont in de buurt van een azc?
Ik hoor ze serieus aapgeluiden maken
>>
>>225115583
>Ik zeg tegen mij.
>Ik zeg niet dat jij zeurt
ik had een vrouw die de meest speciale dingen ooit tegen me zei frits, ik had haar racistisch gemaakt jegens moslims en bruinhuiden, ze had nog nooit een negerlul genomen, en toen verliet ze me voor een ander, waarom is dit gebeurd frits, waarom ik? waarom is de relatie tussen erotiek en jonges prikjes zo ingewikkeld?
>>
>>225115816
prosman aub
>>
ik heb gerard joling in zijn jos gebrinkt
>>
>>225115816
dat 3 keer en je jankt niet eens meer, het stompt je af
>>
>>225115816
Ik zie niet waarom rascisme niet serieus genomen zou worden.
Tijdens mijn hele leven, organisaties, personen die dat onderwerp bestonden hoogst op de achtergrond.
>>
>>225115816
Ik zou 1:1 willen zien wat het is.
Dit is wat ik vermoed. Maar ik zou het eerst feitelijk moeten zien bijv. door er met iemand zoals jij over te praten.
>>
>>225115816
Het kan een bijzonder talent zijn in sommigen. Als dat zo is, en wie dat talent hebben, dat is een heel natuurlijk iets. Anderen hebben bijv. weer andere talenten.
>>
File: paris_fashion_week.webm (3.8 MB, 540x960)
3.8 MB
3.8 MB WEBM
>>
leiden is echt een lelijke kutstad en iedereen die daar woont is homo
>>
File: hoorn_nl.webm (3.82 MB, 544x794)
3.82 MB
3.82 MB WEBM
>>
in peterbos werkt 13% van de bevolking, dat zegt genoeg over hoe mkke aan hun poen komen medunkt
>>
>>225115816
Een andere keer? Nu? Ik weet het niet.
Het erover hebben. Ik weet het verder niet.

Omdat hoe conversaties hier soms lopen. Ik kan er te weinig hoogte van krijgen. Bijv. wordt wat ik zal zeggen voor mij beledigend opgevat of iets anders? Of niet?
Maar open, interesse.
>>
>>225115816
Maar om wel die "heling", oplossing. Dat typische punt:
Volgens mij begrijp ik wel dat dit met in het bijzonder bijv. een vriendin.
Exact zoals jij zegt dat dit zo fout kan lopen.
>>
File: schildpad.webm (3.67 MB, 720x1154)
3.67 MB
3.67 MB WEBM
>>
>>225115816
Ik suggereer dat door organiseren zoals ik zeg en mijn betrokkenheid, dat dit om te beginnen een pad van rust opent dat wat er fout ging met die vriendin meer heelt als het ware.

Als jij dat na het meer over zaken hebben, praten dat ook zo ziet. Dat daarmee zo'n pad ingeslagen is.
>>
>>225116212
>Exact zoals jij zegt dat dit zo fout kan lopen.
ze moest gewoon haar kankerpillen nemen maar dat deed ze niet
>>
hmm methaqualone, meneer is een fijnproever zie ok
>>
>>225116274
Dat soort dingen. Eng om te stellig iets te zeggen zonder meer kennis van zaken of wat het is.
Maar hoe het allemaal ligt in psyche zijn medicijnen eerder de oorzaak van jouw probleem met haar dan de oplossing.
Dus dat ze te lang valse energie had en tegelijkertijd kan zoiets als medicijnen nemen niet volgehouden worden.

Dat dit niet volgehouden kan worden is een langer verhaal. Niet voor deze paal.
>>
>>225116290
waarom wordt niemand hier chemicus eigenlijk? besef dat dixies vol met urea zitten, het is een goudmijn waar niemand ooit aan heeft gedacht, de reactie is doodsimpel
https://en.wikipedia.org/wiki/Barbital
>>
>>225115992
gelukkig hebben de slechteriken verloren
>>
>>225116396
>Dat soort dingen. Eng om te stellig iets te zeggen zonder meer kennis van zaken of wat het is.
ik was haar dokter alleen ze luisterde niet naar me
>>
>>225116503
Dat met "de pillen" toevallig ken ik dat ook goed.
Aan de andere kant ben ik altijd goed gewaarschuwd dat pillen middelen enzo, dat soort chemische dingen: beter van niet en niet.
De zaken waar dat toe leidde zijn tot zover waardig geweest enz. wel oké. Terwijl al die chemische dingen enz. niet.
Dan is er nog het oordeel en juiste onderscheid wanneer wel zoiets als pillen. Langer verhaal.
>>
>>225116503
In ieder geval dat onderscheid, niet-pillen. Dat is een heel braaf iets en het nemen van de natuurlijke processen die ervoor zijn. Geen "cheat"

Nog steeds langer verhaal. Maar het gaat ook niet om dat dit zaken moeilijker maakt.
>>
https://www.youtube.com/watch?v=O5mObhnzFiI
>>
File: chips.webm (3.81 MB, 720x1280)
3.81 MB
3.81 MB WEBM
>>
>>225116457
Ureum kan je gewoon uit je urine isoleren, maar diethylmalonzuur is heel andere koek. Dat kan je niet zomaar kopen.
>>
>>225116503
Nog steeds langer iets.
Maar zeg wel iets met pillen hoe dat was wat jij zei.
Kan zijn dat je te snel te veel van haar wilde.
Om wat zijzelf van dingen vond en andere mensen zeiden bijv. in het bijzonder ook over medicijnen.
Het punt van op te passen met medicijnen zou nog steeds gelden.
>>
File: 1783208934806078.png (515 KB, 715x817)
515 KB PNG
>>
File: 1767161030860695.png (1.47 MB, 774x1046)
1.47 MB PNG
>>
>>225115547
stumperd
>>
Meisje met audhd zien be like:
>2 weken niks
>Wil je afspreken? Lange tripjes maken?
>Afspreken, volgende dag opgebeld worden om nog een keer af te spreken
>Daarna weer stilte
>>
>>225118360
dat is borderline
>>
>>225118475
Nah is het niet intens genoeg voor. Elke keer dat ze weer warm wordt jegens mij bouwen we richting meer comfort maar niks extreems nog.
>>
free de bezittende klasse
>>
het wordt 27 graden vandaag wtf
>>
File: 1765365374899880.png (1.51 MB, 864x1080)
1.51 MB PNG
>>
>>225116759
een aardappel :D
>>
>>225119052
Bent zelf een aardappel
>>
File: 1790164410286424.png (384 KB, 397x487)
384 KB PNG
>>
>>225118854
en regenito
>>
hoofd, schouders, knie en teen, knie en teen
hoofd, schouders, knie en teen, knie en teen
oren, ogen, puntje van je neus…
hoofd, schouders, knie en teen, knie en teen!
>>
>>225115999
:3
>>
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/6029092/ggz-medewerker-bijna-doodgeslagen-door-patient-tbs-met-dwang-opgelegd
Wanneer je het blauwe bakje saus niet nog een keer mag vullen
>>
>>225118360
paar mogelijkheden
ze heeft tijd nodig om op te laden
ze is bang om te "clingy" te zijn en weet niet wanneer het weer oke is om met je te praten
ze is de hele dag bezig met haar autihyperfocushobby en vergeet de rest van de wereld en is pas laat in de avond klaar waarna ze bang is om je wakker te maken met berichtjes etc...
>>
>>225120209
levensgevaarlijk die prosman hij heeft fatima de zzper bijna vermoord genoeg is genoeg
>>
pipikaka
>>
caroline van der poep en plas
>>
File: gm.jpg (25 KB, 265x359)
25 KB JPG
Goeiemorgen!
>>
File: 1444247374908.jpg (71 KB, 722x349)
71 KB JPG
Vandaag zal vast anders zijn
>>
File: 1000083800.mp4 (3.28 MB, 320x568)
3.28 MB
3.28 MB MP4
>>
>>225120558
niets nieuws onder de zon, uiteraard. desondanks kan je niet twee keer in dezelfde rivier gaan.
>>
doe mij een toppertje, en een breezer ananas
en doe der ook nog maar een dubbele whiskey bij
>>
guusje negerworst
>>
File: 1787686933992602.png (407 KB, 616x523)
407 KB PNG
>>
>>225122111
Best wel knap wanneer je een meerdere fronten oorlog voert om dit er nog even bij te doen
>>
comment ca va
comme si comme si comme ca

tu ne comprenda rien a lamour
rester la nuit rester toujours

allemaal!
>>
>>225120548
goeiemeorhe
>>
dutch is a cuckold nationality
>>
>>225122186
zijn het je ogen
is het je stem
zijn het de woorden die je zegt als ik weer bij je ben

https://www.youtube.com/watch?v=1alNbMHyQtk
>>
>>225122225
Speak English little man
>>
>>225122272
not a fan of fenians me

https://www.bitchute.com/video/Xio8CpDuegtd
>>
>>225122111
>>225122156
ik had ze het zo gegund
omen adi had gewoon moeten stoppen na tjechoslowakije, geen ribbentrop of wat dan ook had gewerkt

https://www.youtube.com/watch?v=YyGdd-ZmPQo
>>
Sommige dingen gaan altijd via de Engelssprekenden.
In het verleden of het heden zijn er zeker dingen die cruciaal zijn. In positieve zin.
(Kritiek weet ik even niet in deze post)
Het lijkt erop dat van Portugal tot en met Rusland achterblijft.
Door de hele geschiedenis.
>>
File: bek.webm (3.83 MB, 720x1280)
3.83 MB
3.83 MB WEBM
Stel dat iemand van FvD dit had gezegd. Hoe zou de krantenkop er dan uitgezien hebben?

''Premier Jetten vliegt ‘gepassioneerd’ uit de bocht''

https://www.trouw.nl/politiek/premier-jetten-vliegt-gepassioneerd-uit-de-bocht~bdc6c4f1/
>>
>>225123002
ik ga niet op linkse zwendel zoals trouw klikken
>>
Wat nen gelul zeg. D'66 en Jetten zijn niet zo'n aso
Zoiets wordt ook wel teruggetrokken met dat duidelijk is dat ze niet zo zijn.
Die mogen dat zo'n grap. De FvD mag dat gewoon niet zij wel.
De PvdA en anderen zouden het ook wel mogen.
>>
Net nu, exact de dingen die ik meestal paal>>225122987
Is de gelegenheid dit in te halen.
Verder ook niets negatiefs over of tegen Engelssprekenden bedoeld.
Kan zijn dat ikzelf weleens aan het kloten ben bijvoorbeeld. Maar verder
>>
>>225123002
Idem met die sos Connor dinges indertijd. De verborgen hand beschermt zijn uitverkorenen.
>>
gun het jezelf
en de tijd is nu
dat zit toch duidelijk heel bijzonder bevestigend en kloppend bij mij
>>
Maar hoe zou dat dan moeten gaan
de ruimte hier is beperkt
het is niet dat sommigen hier in een overspannen toestand ervan belanden.
ik ook niet
>>
Wel organiseren
maar niet één of andere overspannen toestand
>>
>>225123286
organiseren onder de banier "laat de kinderen met rust"
>>
zo is dat
>>
hey! fritsler! leave those kids alone!
>>
nee maar dat is zo'n geschifte verzieking van relatie en erotiek
>>
>>225123002
>Stel dat iemand van FvD dit had gezegd. Hoe zou de krantenkop er dan uitgezien hebben?
FVD MAAKT DRAAI EN WIL MET GEWELD HOMORECHTEN BESCHERMEN
>>
>>225123497
moest hardop gniffelen
>>
Ik heb een nieuwe vriendin maar haar ouders keuren de relatie af wat moet ik doen? (Zij is 18 ik ben 38)
>>
>>225123615
Wat heeft iemand van 38 gemeen met iemand van 18? Dat is een kind man.
>>
>>225123646
lekker man
>>
ze moeten enschede maar weer eens opnieuw in brand steken
>>
File: 1759494472230.jpg (41 KB, 736x736)
41 KB JPG
Dutch bros, have you ever listened to people speak afrikaans? I wonder how much mutual intelligibility there is between them.
I know its not the most useful language but I wanna learn afrikaans just because the manchild in me loves that it was a language spoken in Metal Gear Solid V.
>>
ik zag een negerin en die heette aeleon, das een marsmannetje
>>
ik heb weer eens spuitdiarree kendeda?
>>
>>225123963
Yes I have.
Also a close friend I knew some time ago is from there.
Somehow "the being" befits someone from the United States better.
Not about unintelligable
>>
ze hebben richard verberkmoes monddood gemaakt, hij weet te veel over prosman en frits
>>
Goden stralen! Fxaa! Ultra texturen!
De 9060xt leeft na wat bios tweaks muhahaha
>>
>>225124271
Hij bewijst maar in valencia dat hij niet onze mkultrammuniteit heeft. Ik?? Ze zouden medelijden met de gekke zwerver hebben gehad en me buiten gejeet hebben de volgende dag zodat ik niet alle faciliteiten kost koek
>>
>>225122186
How many brown did you see today?
Me 1 and he works as my begeleider
>>
prosman zijn begeleider is een bruintje
>>
>>225123663
Nek jezelf kk pedo
>>
>>225124311
boekwerk woordenkots niet gelezen charles dickens, het is goed met je en het zit je hoog, dit heb ik tevens gisteren al besproken op kantoor
spreek een vocaroo in en kom ook ff mijn kont afvegen, ik kijk namelijk al schijtende de live van richard verberkmoes
>>
Als je een man bent van 30+ en met iemand gaat die jonger is als 26 ben je een groomer en een pedo, simpel als.
>>
>>225124461
Kzen groomer en pedo dan ikke
>>
Goed niet om spanningen op te roepen en een hoop negatieve emoties.
Maar dat over jonger heeft duidelijk aandacht nodig.
>>
Het zit nu in een hele vieze geenseksfap iets
Dat moet er echt uit
>>
Dat is echt een heel onwaardige smeerlappen geenseksfap iets.
Wat ook van de christenheid afstamt. Dat is niet wat het is niet wat bepaald is dat het is
>>
>>225124461
Je doet afbraak aan echte pedos die daar jarenlang voor hebben moeten werken
>>
>>225124563
Pedo ad draait zich om in zijn graf al die strijd voor niks
>>
Die gasten moeten uit de gevangenis en ander plan voor relatie en erotiek
>>
>>225124461
* behalve als je multimiljonair bent natuurlijk
>>
Ik herinner me nog hoe lovend en zalvend de media was toen de toenmalig 35-jarige wielerkampioen Tom Boonen zijn 16-jarige vriendin aankondigde. Ja haar ouders moesten wel een oogje in het zeil houden mbt haar schoolwerk, maar verder was het allemaal koek en ei.
Of toen Elio Di Rupo, toen ergens in de 40, betrapt werd met een 19-jarige in zijn verduisterde sportwagen.
>>
Of zo'n onderwerp als dit:
https://youtu.be/IOBNYvAX1og?si=4U40Jrnf98xbSZAg&t=5101
Wat de wetenschap daarvan maakt
>>
Opnieuw een sterk signaal.
Ik weet niet of iedereen begrijpt wat de wetenschap zou suggereren, zeg maar te zeggen niet begrijpen en op een dag alles anders te gaan noemen bijvoorbeeld.
>>
Terwijl het onderwerp van het geestelijke
Er zijn zat mensen bij betrokken die wel...

Net zoals bij phlhbt (pedo hetero lhbt)
Bijvoorbeeld wie homo zijn

Wie homo zijn doen zelf niets, nemen geen vat op het onderwerp. ""HUN"" onderwerp, of kennelijk niet.
Waar ze zelf het slachtoffer van zijn.
>>
File: bloedlijnen.png (1.04 MB, 1165x1350)
1.04 MB PNG
>>225123497
die beschermen ze nu toch ook al zonder geweld
>>225123590
>gniffelen
griffelen is hier een ander woord voor snuiven
>>
>>225125720
AH
Daar heb ik frits ze
En ik had er al zo'n indruk van
serieus
>>
Lekker schijten
>>
En ik frits doe dat met alles
Echt een "heling" oplossing niet alleen aanspreken en dan (...)
ik sluit niet uit dat zaken daarna nog erger worden
>>
Dat relatie en erotiek zo geschift ligt
daarom zo boos erover vaker over te horen eerste
>>
>>225124461
ik heb nog steeds recht op tienerliefde die ik nooit heb gehad
>>
relatie en erotiek
is er hier soms iemand die zou zeggen bij andere onderwerpen anders

>>225126129
Dit is absoluut een ding
>>
>>225126119
jij bent boos omdat je niet aan kinderen mag zitten
>>
>>225111945
zelfde hier mateke, het is erg, ik probeer te solliciteren, maar ze nemen me gewoon nergens aan, of ik kom in een team terecht met allemaal buitenlanders ofzo
>>
>>225126148
lees De terugkeer van Eros
>>
prosman heeft een 15 jaar gat op zijn cv
>>
in een alternatief universum was Jeb Bush de president van de Verenigde Staten
>>
in een alternatief universum programmeert prosman in zweden
>>
zal ik theprosmanfiles.nl maken
>>
>>225126951
Nee hoor 9
>>
>>225127474
doodziek 21 jaar gaat in zijn cv
>>
>>225127562
Sorry toen ik 8 was was ik niet eens betaald voor de jongenshoer spelen
>>
>>225126545
Nou al 2 vragen aan de a.i. gesteld, lang verhaal, veel gebla bla hoezo ?
Welke waarde. Ziet er niet goed uit
>>
voor 7 euro per maand website gekocht
>>
jij hebt liever een gat van een 15 jarige zeker, homo
>>
Sorry als ik brutaal als je dat soms vindt
Maar dat hele onderwerp soms kan er nooit iets gezegd worden soms eigenlijk niet soms al dat gelul en alles er ergens tussenin erboven of beneden
>>
>>225127860
niet meer of minder dan jij
>>
>>225127851
wat ga je ermee doen?
>>
>>225128033
>>225128033
>>225128033
>>
Mag ik admin op de prosmanfiles
>>
>>225127943
persoonlijke blog
>>
>>225128046
ja
>>
>>225124744
ja
>>
>>225125720
allemaal nonsens
>>
>>225128057
niet gelezen
>>
File: fin8.png (189 KB, 301x379)
189 KB PNG
>>
>>225128469
niet gelezen

[Advertise on 4chan]

Delete Post: [File Only] Style:
[Disable Mobile View / Use Desktop Site]

[Enable Mobile View / Use Mobile Site]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.