And it is a mark of a tyrant to have men of foreign extraction rather than citizens as guests at table and companions, feeling that citizens are hostile but strangers make no claim against him
>sida 2
finaste
>allas våra rättigheter
>>225192044>AnsiktetJvdkt. Fd skolinformatör åt FM (fmcuck)
>>225192125vad gör du
>>225192044krig :(
tittar på en video om ett får och en katt som är vänner ^^
hur fan får man tag på lakritstuggummi nuförtiden?picrel, brukade trycka käften full med såna här när jag var liten. finns ingenstans. inga alternativ heller. jag trodde folk gillade lakrits. förjävligt
hur fan tänkte svenskarna?
Cyanidblatten älskar vi.
>>225192381de försvann i bruna och gula hål
>>225191896n****rs seethe at this. it's an alien concept for them people being able to enjoy foods without it consisting 90% outta spices
Ät libtard-bäbisar.
>>225192368Vad fan hände med Maltasnubben? Hade helt glömt bort honom.
Saknar agpslynan
Jag fick aldrig dofta i en kvinnas skrev
Ät vänsterråttor rå.
>>225192235>diciplinasg
>>225192235Ursvenskt fyrkantigt huvud
>>225192816Gjorde det gör runt 3 timmar sen luktade väldigt kåt
>>225192832Sega godisråttor mycket gottis!
Jag fick aldrig dofta i en kvinnas armhålor
Ingen förklarade vad sälta var
Chili sin carne
>>225192816Okej...
>>225193030Alla män smakar på sin sperma någon gång under tonåren så det behöver liksom inte förklaras vad sälta är
>>225193030Sälta eller salt våtmark är ett kustnära ekosystem i zonen mellan land och öppet saltvatten eller bräckt vatten som regelbundet översvämmas av högvatten som till exempel tidvatten
Ge fan i kollegornaIdag fick jag ett telefonsamtal från arbetsgivaren till en av de gäddor vi publicerat. Kollegor på samma bussföretag hade blivit hotade. För att en person på deras arbetsplats sökt efter barn i sexuellt syfte.Hur tänker ni som hotar?På vilket sätt är en busschaufför ansvarig för vad hans kollega skriver till barn? Och hur skulle hot mot människor som överhuvudtaget inte har med saken att göra hjälpa ett enda barn?Ni som håller på så här behöver uppgradera er lite grann. Pedofiler och hebefiler finns i alla branscher. Att vi avslöjar en på ett bussföretag betyder inte att resten av personalen accepterar hans beteende. Troligtvis har även de fått veta vad han gör först genom vår publicering.Så låg kan väl ändå inte kunskapsnivån vara att man tror att ett helt företag står bakom en människas sexuella intresse för barn?Innan ni pekar på någon annans arbetsplats kan ni fundera över er egen. Tror ni att just er bransch är förskonad? Att ni vet vad alla era kollegor gör med telefonen när de kommer hem?Det här bussföretaget har hanterat situationen på ett alldeles utmärkt sätt. Mannen har stängts av. Arbetsgivaren har tagit uppgifterna på allvar och agerat. En busschaufför kommer i kontakt med barn i sitt arbete, och företaget har tagit sitt ansvar.Ändå hotas andra chaufförer.Vi lägger ner ett enormt arbete på att granska, dokumentera och publicera de här männen. För barnens skull. För att vuxna ska kunna agera och skydda dem.Då är det riktigt illa att idioter ska sabba arbetet genom att ge sig på oskyldiga människor.Det är fullt begripligt att bli förbannad när man läser våra publiceringar. Det blir vi också. Men det ger er ingen rätt att hota någon.Tänk på barnen lite grann. När ni hotar människor runt omkring försvårar ni vårt arbete. De som faktiskt agerat får ta skit, och vi får lägga tid på samtal om hotade kollegor.
SDs valstrategi att köra "girl-power" med fröken snusk och dylikt funkar ju bara till en viss nivå, en bättre strategi skulle vara om Christian Peterson och resten av protest-filmarna skulle foksuera mer på att göra shorts om snubbar inom vänstern, typ Hubinette eller Wåg, när de beter sig på väldigt creepy sätt och försöka få sådana klip att gå virala på sociala medier bland tjejer.Flickor ogillar nämnligen "creepy" sbubbar mycket mer än de ogillar faktiskt våldsamma män, tyvärr.
>>225191896Vantar smjör
suedi be lajk>asg nu när allt varit dött firar vi solens återkomsthttps://www.youtube.com/watch?v=TVoidzxrLfc
>>225193319Japan gillar fjällräven!
*gargasnajpar din hormor*
>>225193260Och då menar jag specifikt creepy mot tjejer, inte pedofilgrejen.
>>225193260Blöjnassen Christian Peterson är ju ordboksdefinitionen av en creepy snubbe. Grova psykopatvibbar på honom.
andrew of the lily
usch fy fan vad ful din hormor är
>>225193241vadå begår folk som avslöjas av dumpen?
>>225193377
>>225193377Gå och lägg dig Axel.
>>225193409Ditt knottrande förändrar inte att Christian har seriemördarvibbar. Liksom vara titta på honom. Jag tror inte det är möjligt för den snubben att känna empati mot andra människor.
>>225192235>>225192908fakking lego asg
>>225193377Har aldrig sett en tjej lika glad som Bilan Osman med sin Rumänske chudpv.Fick mig nästan att sluta vara rasist för en sekund. Nästan.
>>225193404ja om man är höginhib så kan det händadet är därför dumpen är hemskt - "gäddorna" som är mottagliga för dialog om sociala och etiska aspekter och som bryr sig om hur andra uppfattar dem kommer att ta livet av sig
kan någon förklara vad "knottra" betyder. ett sånt där begrepp som en inte kan gissa sig till från att vända tillbaka en direktöversättning.
Polistvål
Fy fan visste inte att gäss hade tänder
nej usch of fy - din morsa alltså... hon tycker inte om dig särskilt mycket heller.
>>225192705Requires correction....
aa du har skuggorna börjat röra på sig dags att gå och lägga mig grod natt allihopa
>>225193497Säg det. Antagligen något gammalt gatuslang eller talesätt. Det förvirrar mig med, Löv.
ännu en ensam natt där jag knappar framför rektangeln
>>225191637förslavade långhusta män, ett arbetsbi för deras "drottning" i deras "giftermål" och relationer, en träl som ger sin själ och sitt allt för en smula vagina att stoppa snorren i någon gång i veckan
>>225193848
>>225192235>klassrummet fullt av blattar
>>225192705harry potter om han skrevs av en man
>>225193804Varför rör sig skuggorna? Sömnbrist? Har du tagit sån sömnmedicin som orsakar hallucinationer?
>>225193939>Sömnbristyeahboxfy fan detta är varför jag har sömnbrist jag säger till mig själv att nu ska jag gå å lägga mig men sen sitter jag fortfarande här framför datorjäveln
>>225194013dra en till lina kingenhttps://www.youtube.com/watch?v=Ecm0BVOt62A
>>225194013Låter som Sömnbrist Fas 1.Hur många dagar/ gram är du på? Gå och lägg dig, du har min tillåtelse.
en så kallad ick jag har utvecklat nyligen är när en kvinna har två märkbart olika storlekar på deras bröst
>>225194013sömn är det skönaste som finns, jag sover så mycket jag kan
Vänsterråttesmoothie låter gottgott.
>>225193967Tråden, vad hade ni gjort om det blev allämns känt att eran dotter var en bajshora?
>>2251946431. Accepterat att jag har misslyckats som far.2. Gjort allt jag kan för att förstöra hennes liv för att skydda resten av samhället.
*prickig korv-upplaganprickig korv + upplagan. Bindestreck mellan.
nu räcker det*trycker på knappen som utrotar alla förutom vita män och asiatiska kvinnor*