status van Luik?-editie
>>225338933Dus het is een eigenschap van het middel zelf. Dat zuur heeft dat een soort van sponsachtige werking op andere slijmen en vochten? Mijn zweet voelt niet alleen ranziger maar ook dikker en geconcentreerder
Maar ik kon het ijsje wel betalen anders had ik geen ijsje op voor lunchbijt
Ik moet minder hysterisch en liever zijn voor de draadbelg dan helpt hij misschien liever als ik als leek naar de werking van vraag...
>>225338953welja, omdat je overmatig gaat zweten van pep en na dat verdampt blijft een ranzige smurrie over. je moet maar eens voorzichtig met een mes over je rug schrapen en zien
>>225338877Ze beschouwden zich altijd als Franse stad, als sinds voor Napoleons tijd. Ze zeggen soms als het regent in Parijs druppelt het in Brussel, maar eigenlijk is dat Luik. Ook de stad met de meeste rattachisten, die elders in de Walen een marginaal fenomeen zijn.
mijn favoriete oost europese camhoer is onlinemet haar mooie glimlach
o nieuwe ik had ook tikfout trouwens>>225338809dat zou ik best wel een keer willen door al het gedoeal dat geroepmaarja meer dan even binnenlopen even rondkijkenik zie niet dat ik er wat te zoeken hebEn als er dan ook een andere afdeling is want waarvoor helemaal in zwembroekIk ga niet helemaal in zwembroek
>>225339074buiten de francofonie weet niemand wat een rattachist is jean-claude van damme, en als je zo'n hekel hebt aan fransen waarom gebruik je dan zoveel leenwoordjes + fransen denken niet negatief meer over belgen zoals ze vroeger deden met een soort neerbuigende affectie, tegenwoordig worden belgen gezien als cool zoals antwerpenaren denken dat amsterdammers cool zijn
>>225339074waarom zijn de buitenlanders er nu aan het rellen net als in la france?
>>225339010Kan ik er high van worden als ik het opsnuif?
>>225339252ik ga glas in je ogen duwen
>>225339229watte? ik heb helemaal niks tegen fransen, mijn paal was louter ter informatie, gewoon dat het opmerkelijk is dat de huidige rellen in Frankrijk zich ook in Luik afspelen.
>>225339169Met fritsie helemaal zonder zwembroek in het pierebadje
>>225339298Lijkt mij niet dat dit bestaatMaar serieus is er ergens iets veranderd?
>>225339287het is een rare stad want ze zijn daar echt fransengeil, maar ondertussen kun je daar echt de meest patriotishe belgen vinden die er zijnen ook goed om te zeggen dat rattachisten over het algemeen niet verlangen naar annexatie, ze willen onder de socio-culturele invloedssfeer vallen
>>225338934>Waar komt dat plaatje van adriaan eigenlijk vandaan??dat is fouad l, of motoranon, zijn vervanger is vocschizo
Zouden frits en prosman samen het ultieme AI model kunnen ontwikkelen dat de mensheid naar een hoger niveau tilt?>we wachten met spanning
de stabiliteit door de conclusie
frits ontwikkeld alleen maar schizofrene plannen als hij z'n pillen niet neemt, zoals denken dat je tegenwoordig zomaar kinderen mee kan nemen uit het zwembad omdat ze gratis zijn
Over schizo beginnen ook dat andere. Toch heeft het oppervlakte.
what do dutch people think about german SCHLAGER music?BASED or CRINGE?https://youtu.be/1-s6pPNRZ1U?si=m7oOTOPcK-xJFWIp
>>225339529je hebt een vierkante meter aan risperdal thuis liggen, slik het gewoon
pillen voorgeschreven krijgen is een Zionistisch complot
>>225339544based
mag tegenwoordig niet eens meer uuhhmmmnou ja het mag niet meer
>>225339544 Vroeger vond ik ook van die Nederlandstalige, toch ergens zelfde type ook niet leuk.Schlager vond ik niet zozeer cringe. Eerder de Nederlandstalige zangers. Ik luister er allemaal nog steeds niet naar. Met een borrel op zou ik het weleens ergens palen. Niet om naar te luisteren maar ik kan het meer waarderen.
>>225339544very based I am a big fan of Konis Hupenhttps://www.youtube.com/watch?v=PcRyjkYdDxM
>>225339544Heino ist basiertpaal Heino-muziek
>>225339485
>>225339611Dit is een knaller. Je gaat dit nummer horen en je zult het geweldig vinden.https://youtu.be/2vyQ4ZIcESw?si=l1DZrpYgiwXvGMiI
schlagerkinohttps://www.youtube.com/watch?v=rkQk5hhXNug
>>225339558Hoe kom je daarbij?Het is echt opmerkelijk hoe [wanen creëren] => [iemand anders zo noemen]Exact ook zo in medische professionele hoekLanger verhaal open. Maar dat soort dingen daar wordt hier niet opin gegaan en ik ga niet zomaar hele verhalen palen.
>>225339688>ik ga niet zomaar hele verhalen palen.oh nee joh?
Ich will spass ich will spass!
>>225339663Nou, ik kan dat tegenwoordig best waarderen. Maar ik moet er niet aan denken het nou aan te zetten. Als ik nu een flinke borrel ophad was het iets anders.Maar sowizo de hele pop muziek moet ik niet meer. Goed met een flinke borrel op om te palen en dan aan te zetten
zal mijn lang verhaal eens in je omnibus rammen HIEEEEEEERRRRR
>>225339667
Annemarie van Blijenburgh
heino luid op de jbl
falco was kino, jammer dat hij zo jong dood ging
>>225339925>woord-voor-woord ondertitelsSorry maar mijn boemer brein kan dit niet verwerken...
ik luister naar duitse radio elke dag want nederlandse radio is echt drie keer niks, duitsers draaien leuk spul, NDW had ook veel goth invloedenhttps://www.youtube.com/watch?v=_XeYEIuESF8
Ik zag je huilenIk zag je huilen in de discotheekIk zag je huilenIk zag je huilen in de discotheekhttps://www.youtube.com/watch?v=7CiOWcUVGJM
ik kwam dit ook tegen op de duitse radio, hoe snel zouden ze dit soort darkwave op de commerciele radio draaien hier?https://youtu.be/bSWZ11pKRck
ik ga hrt nemen net zoals prosman, jurkje aan en klaar
>>225340056
>>225339930ja jaaso blau blau blaubloeit de gentiaan
>>225339990micro-brein?
>>225340209Weather ***********: 13.6Cai ai ai ai koud hier
>>225340177heino - alte kameradenL U I D
waarom zijn duitsers zulke meesters in happy peppy 80s muziek laten klinken als begravenismuziekhttps://youtu.be/JUGSoAipkvU
>>225340250
Ik wil hier niet zijnWeather Marseille: 15.2C
het is hier 11 graden wat zeiken jullie nou
>>225340459ok vrindje
hellghast deden niks verkeerds
schijt poep kak bips scheetje drol
>>225340555dat is koud, was ik maar in Marseille of L.A.
Was ik maar vibe-coder die de volgende Elon Musk gaat worden
frits heb je een risperdalletje genomen? lekker rustig ineens
>schiet de juf doodhttps://youtu.be/gWddCEvMpb0
Misschien heeft der fritz weer een zoutoplossing gekregen omdat hij op straat ging schreeuwen
>>225340888prosman heeft ondertussen meer zitten mekkeren over programmeren dan de tijd die hij nodig zou hebben om het daadwerkelijk te leren
>>225340935Ik vind het wel grappig>pep snuiven'Ik ga dit doen, dat doen, het gaat lukken..!'>bijkomen van de drugs'Hoe, wat..? Ik ben vergeten.. waarom zit er niet genoeg saus in mijn blauwe schaaltje'En herhaal.
>>225340928>pick it up boi
Nobelprijs voor games wanneer?
>>225340998vergeet niet dat hij je dan een niksneukende incel npc midwit noemt als je vraagt of hij nog van plan is om de nieuwe elon musk te worden, een bedrijf gaat opzetten in nigeria, naar zweden gaat verhuizen, etc etc
>>225339544I liek Heino, but he's Austrian. Freddy Quinn's song Hundert Mann und ein Befehl is quite nice.
>>225340238eindelijk de koudeprik die nodig is om de paddenstoelen uit de grond te brengen
>>225341442ik wil tomaten uit de grond maar ik moet wachten tot april
neem de frits pil
>>225341442Hoe weet je zeker dat je de goede paddenstoelen plukt, ze lijken nogal op elkaar
https://www.youtube.com/watch?v=A_sIE79z85o
>>225341719Als je niet 100% zeker bent mag je ze nooit opeten. Je begint eerst met de dodelijk giftige te leren herkennen, het zijn er maar een handvol in ons land. Dan degene die makkelijk te herkennen zijn, af en toe meegaan met georganiseerde wandelingen in de herfst is een goeie start. Maar vooraleer je ze kunt eten moet je al wat geoefend zijn in het kunnen herkennen in het wild. In de weide is het veiligst, daar vind je de Parijse champignons in het wild. Ze zouden al in september moeten opkomen maar het is geen goed jaar geweest denk ik.
>>225340998De prosmanie cyclus
je kontje gezichtwat is het verschil?
ik ben hier om kont te schoppen en piemel te zuigen, en ik heb alle piemels al gezogen
>>225342095de mijne nog niet
>>225342226helaba homofiel
Ik ga het makkelijk maken denk ik voor mezelf en kort mbo programma doen hier in het autigefang. Alleen dan makkelijkheid x100 door IT te kiezen. Dan doe je modules van de 1-2 jarige mbo3/4(vgm 4) IT en kan ik dat in 2en splitsen. Dan heb ik 6 maanden waar 3 voor staat voor 1 a 2 vakken. Met een beetje tempo heb ik het in 2 gefixt zolang ik zeker nog hier zit want die kut wachtlijsten duren lang. Dan maak ik de mbo opleiding af op de nieuwe woonplek wanneer stage bij een bedrijf nodig is. Maandag ff bellen met de mentorstier want dit is wat centjes van de bewindstier dus terwijl ik die 2 conquistador ga ik de mbo4 opleiding in het gaatje dekken over de komende jaar. Dan voor de makkelijkheid bij commerciele economies deeltijd hbo hoef ik geen 21 plus toets te doen en dat scheelt ook wat centjes. Punt is:Ik ga de makkelijkste opleiding doen die ik kan bedenken vanuit thuis mbo ik denk alleen als er engels docent achtig iets zou zijn dat dat nog makkelijker is. Ga zo kijken. Dan doe ik dit puur om te leren leren. Netjes elke dag 30 minuten muisjeklik en Lees doen doe ik toch al. Maar het blijft kut dat altijd mijn levenszjnoen zo hoog zat dat ik die thuisstudies nooit kon afronden. En mbo beter doe ik iets waar ik makkelijk in ben. Dan bewaar ik hbo voor wat meer diepgang. Eerlijk ik ga nooit maar dan ook nooit hoger onderwijs in het IT doen. JAAAA LEKKER BEELD EN PERSPECTIEF VORMEN NAAR DE KABALLISTISCHE JODENDOOS. neger ik ga gwn naar buiten om gras tussen mijn voetje te voelen
hou je mond
Ik ga het makkelijk maken denk ik voor mezelf en kort mbo programma doen hier in het autigefang. Alleen dan makkelijkheid x100 door IT te kiezen. Dan doe je modules van de 1-2 jarige mbo3/4(vgm 4) IT en kan ik dat in 2en splitsen. Dan heb ik 6 maanden waar 3 voor staat voor 1 a 2 vakken. Met een beetje tempo heb ik het in 2 gefixt zolang ik zeker nog hier zit want die kut wachtlijsten duren lang. Dan maak ik de mbo opleiding af op de nieuwe woonplek wanneer stage bij een bedrijf nodig is. Maandag ff bellen met de mentorstier want dit is wat centjes van de bewindstier dus terwijl ik die 2 conquistador ga ik de mbo4 opleiding in het gaatje dekken over de komende jaar. Dan voor de makkelijkheid bij commerciele economies deeltijd hbo hoef ik geen 21 plus toets te doen en dat scheelt ook wat centjes. Punt is:Ik ga de makkelijkste opleiding doen die ik kan bedenken vanuit thuis mbo ik denk alleen als er engels docent achtig iets zou zijn dat dat nog makkelijker is. Ga zo kijken. Dan doe ik dit puur om te leren leren. Netjes elke dag 30 minuten muisjeklik en Lees doen doe ik toch al. Maar het blijft kut dat altijd mijn levenszjnoen zo hoog zat dat ik die thuisstudies nooit kon afronden. En mbo beter doe ik iets waar ik makkelijk in ben. Dan bewaar ik hbo voor wat meer diepgang.Eerlijk ik ga nooit maar dan ook nooit hoger onderwijs in het IT doen. JAAAA LEKKER BEELD EN PERSPECTIEF VORMEN NAAR DE KABALLISTISCHE JODENDOOS.neger ik ga gwn naar buiten om gras tussen mijn voetje te voelen
Weet iemand of er naast loi ook nog andere opleiders zijn waar ik voor tzelfde kan kijken? Mbo niveau. Kanker ik kijk nooit meer de muurjodendoos dus al die kk reclames ben ik vergetenLoiEn wat nog meer?Scheidegger was alleen hbo Enzo dacht ik
stil eens nou
>>225340932Nee dat was, bier drinken zoals dat gaat bij een paddo. Juist niet eten.Ik weet niet of het stand zal houden maar sinds ik goede info heb hoe/wanneer/wat te eten heeft het zich niet meer voor gedaan.
>>225340136Jij snapt het niet ik sheer me niet EN geen hrt. Ik doe alleen Dr jutk en de pruik omdat ik met mijn dikke vieze nicotine snor J EDGAE HOOVER MAXXXX om extra dominantie af te dwingen op de sissyboys. Dan ben ik hun tantepaps
Frits de paddo etende pedo homo
>>225342352Je gaat het makkelijk maken voor jezelf en kort mbo programma doen hier in de autigefang. Alleen dan makkelijkheid x100 want je gaat het in 2en splitsen en toch weer mbo3 falen op bijna 30 jarige leeftijd
>>225342352laat frits nou in z'n wanen leven
Cannabis ook lsd ik kan dat best hebben op best goede dosis ik vroeg naar de sterkste paddo ookDat zit heel goed bij mij
>>225342247alle is alle
Jij neemt dit niet serieus. Ik zeg gewoon bepaalde dingen ergens. Die in het algemeen fout zitten
>>225342417hij gaat het makkelijk maken voor zichzelf en kort mbo programma doen daar in het autigefang? Alleen dan makkelijkheid x100 want hij gaat het in 2en splitsen en toch weer mbo3 falen op bijna 30 jarige leeftijd?
>>225342466>Dat zit heel goed bij mijhad je vorig jaar ook paddo's genomen toen je naar nellesteijn reed?
>>225342303hilarisch om jou in deze eeuwige cyclus te zien waar je nooit en te nimmer uit zult komen, maar elke keer denk je ook echt serieus dat je er deze keer uit zult klimmenje gaat achteruit in het leven, je maakt je eigen leven steeds kutter en kutter, maar dat zie je zelf niet eens hahahaha
Ugh hoe moet ik met minimumloon ooit aan een woning geraken???Met mijn leeftijd mag ik niet meer op "jongerenwoningen" reageren en ben ik uitgesloten van lotingwoningen, ik ben nòg niet oud genoeg voor seniorenwoningen, daarnaast verdien ik te weinig en mag ik dus ook niet op duurdere sociale huurwoningen reageren.En een huis kopen... tsja met een gemiddelde prijs van een half miljoen is dat ook nie best.
Prosman is 30 en hij heeft niet meer dan een veterstrikdiploma en een zwemdiploma van benno
Echte onbaatzuchtigheid begint bij een sterke ego
Ugh, jijbuis zit met me te fukken met dees suggesties.
ik ga als crackhead even rechten studeren, de grote olifant in de kamer negeer ik dan maar even
>>225342466ja dat geloof ik best
Het komt morgen aan, jongens. Ik heb 100% besloten dat ik na mijn IT-studie over twee jaar voor vijf jaar naar Stockholm ga verhuizen. Daarna besluit ik of ik terugga of een hypotheek afsluit voor een huis op het platteland met mijn Zweedse partner. Ik wil een frisse start na al die traumatische dingen die ik in dit land heb meegemaakt... En ik ben eigenlijk asymptomatisch schizofreen, dus elk ander land moet een goed welzijns- en geestelijke gezondheidszorgsysteem hebben voor het geval ik ooit weer psychotisch word. In Zweden zijn de mensen vriendelijk, de vrouwen mooi, zoveel ruimte! Prachtige natuur! Ik hoop snel niveau B1 te halen, zodat ik de leerboeken en Duolingo kan laten vallen en kan beginnen met leren via Zweedse boeken, tv en muziek, en mee kan doen aan dit forum! Ik ben nog nooit zo zeker geweest van mijn levensplan. Ik hoop echt snel Zweeds met jullie te kunnen spreken. (:
>>22534256427mc was gewoon de nederdraad van de vorige eeuw oetz
>>225342383Waarom ik zeg steeds de oplossing. Kunnen mensen niet normaal nadenken. Ik zie ook niet dat omdat de wetenschap iets zegt wat bovendien in iedereen zelf anders aantoont.
Pro-ego
de vraag naar de techniek uitgelezen...
Dat parasiterende op mijn domein steeds. Niet alleen hier. Bijv. over schizo over relatie en erotiek
>>225342798Je lijkt wel een kapotte langspeelplaat tho...
>>225342528gat van 15 jaar in zijn cv, crackverslaafd, stinkt een uur in de wind want hij gaat nooit even douchen, poetst zijn tanden niet, woont in een zwijnenstal van jewelste, kaal en ziet er uit als 51, vriendenloos en doet de hele dag niks behalve drugs, wilt allemaal dingen maar heeft de concentratie van een grondeekhoorn, is stiekem homo maar geeft zijn vader de schuld, is gehandicapt omdat hij in een schizopsychose dacht dat hij een trein kon tegenhouden, kan mentaal minder hebben dan een 12 jarig meisje in een hormonale groeispurt, en probeert elke dag aandacht te zoeken op een anoniem plaatjesforum waar letterlijk iedereen behalve zijn billenmaatje hem een irritante schizo vinden en liever je hielen dan je tenen zien
hij begint weer over mbo studies voor de zoveelste keer zijn de drugs bijna opgeraakt kanker stumperd? wie probeer je eigenlijk nog voor de gek te houden?
>>225342778de ego is al je overlevingsmechanieken in 1, goede en slechte allemaal samen. Ikke als malat-psychologische-terreur-sayanim omarm alle overlevings instincten vanuit het reptielbrein en dus ook een beetje ego
>>225342853zichzelf
samen met prosman een startup beginnen in zweden
>>225342798kleuterneuker
>>225342825Ziet er ouder uit dan mijn pa van in de 60
Hahah lekker hopen dat prosman niks van zijn leven maakt want dan heb ik niet meer mijn enige doelwit op aarde om mij verheven over te voelen maar terwijl ik hem ontmoedig en neertrap straks lekker blijven herhalen wat hij WEL MOET en NIET MOET HAHAwat is het nou stelletje incelpols toetsenbord helden. Moet ik nou wel of niet mijzelf ontstijgen? NEE HE. Jullie praten alsof ik een of andere rat ben lager dan jullie maar het zou erger zijn als ik feitelijk constaterende success boekte zoals een MBO PAPIERTJEhahaha negers jullie zijn zo immens triest het maakt me altijd stuk van het lachen
>>225342853even een mbo doen waar je altijd een stage voor nodig hebt, was al net zo'n goed plan als je aanmelden bij de kvk waarbij je een werkplek moet hebben wat niet het gesticht is waar je in woontoh wacht nee sorry, het autihuis, lmke
jullie zijn dezelfde type niggas die als excuus voor niksneuken gebruiken >JA MOET IK DAN JUNKS NEUKEN ALS PROSMAN1: Ik heb echt wel mooiere trofee wijven geneukt in mijn adonis jaren2: Zelfs al zouden jullie bijv een op een zijn met een alternatieve GHB priscilla ZIJN JULLIE ALSNOG TE LAGE T om dan haar tieten te grijpen3: Jullie gebrek aan kunnen is nevernooit niet mijn probleem geweest4: Zolang ik adem blijf ik jullie lekker ophitsen
>>225342935Jij kan niet eens begrijpend lezen, woonplek waar ik hierna heenga kan ik gewoon vrij overal heen ondanks de zorgmachtiging. Maar jullie zijn zo druk bezig met haatzaaien DAT JULLIE NIET EENS BEGRIJPEND LEZEN hahaah kankerkneusjes.. En je lult alsnog uit je nek voor een EEENMANSZAAK hoe moet je daar een werkplek voor hebben???? JE KVK IS EEN WERKLPEKwil jij een bedrijf starten voor je baas? Om hem nog rijker te maken dan met je mongolenarbeid? Doe maar sukkeltje
kamer van kankerjunks
>Midwit incels be like>HA DIT IS WAAROM HIJ DIT NIET ZOU KUNNEN>*Lult enorm uit zijn nek, werkplek nodig voor KVK. Stage kan hij nevernooit want blijkbaar zit ik hier voor ALTIJD* hahahaStumperd kom tenminste met correcte basis voordat je laat zien hoe ver je van de werkelijkheid zit door je verzuurde bittercel status
>>225343055neger niet mijn schuld dat jij te dom bent om te weten wat een kvk is lmke-omg mongoolske
even een notaris bellen om mijn kamer in de TBS met tralies voor de ramen aan te melden bij de kvk, die verplichte 2k notariskosten gaat pim me echt wel geven
>>225342665>Kunnen mensen niet normaal nadenken.nee daarom neem ik ook pillen
>>225342933We hoeven niet eens te hopen we weten allemaal de uitkomst al
Even kvk inschrijving regelen waar ik nooit geld mee mag verdienen omdat ik in de wajong zit
>>225343138en dan gaat hij het weer straal negeren net als naar zweden verhuizen, en zijn vader aanklagen
kero kero bonito luisteren alsof het 2018 is
junkenlogica be like: ik mag geen succesvol ondernemer worden want dan heb ik geen uitkering meer, maar ik ga succesvol ondernemer worden als ik ga vibecoden onder invloed van stimulerende middelen
>>225343179
>>225343250ik ga mijn spaghetticode verkopen die claude voor me heeft gemaakt en elke mongool van de straat zelf ook kan maken en dan ben ik schathemeltjerijk wanneer elon musk me aanneemt want die kon zelf niet even grok gebruiken ofzo
>>225343339>dan ben ik schathemeltjerijk wanneer elon musk me aanneemt want die kon zelf niet even grok gebruiken ofzoklinkt logisch, elon musk klinkt wel als iemand die ook mensen zou inhuren om voor hem te gamen
>>225343052me when fags talk more than they learnthen lecture their truths on good and bad on the 'chonand i try to escape from the matrix to escape these suckersbut demiurge too stronkk
>>225343339bhahahahahahahah
Prosmans leven is echt wel wat waard.Een nier of lever doet vaak wel 20k op de zwarte markt
multimiljoenair
>>225343635>Een nier of lever doet vaak wel 20k op de zwarte marktnaar wie moet ik dan toe om het te verkopen?
>>225342933ontstijgen is nooit inschrijven voor een studie maar er wel over praten op een anime plaatjesforum zodat anonieme mensen je belachelijk gaan maken en dan ziedend daarover worden. wejow jij bent kankerslim !
me when junkies talk more than they learnthen tell me every day to take my risperdal on the 'chonand i try to escape from the matrix to escape these suckers by going on the 'chon every daybut demiurge too stronkk schizobabble
>>225343731laat je lever met rust hij heeft je niks gedaan
>>225343731ik ben dit allemaal allang ontstegen want uh...satan en kaballah en gog en magog enzo haha kanker incel snap je het nog?
met een kip boven mijn hoofd gezwaaid omdat ik gisteren niet bij de herdenking was met prosman
lekker brinta eten #142
zin om de boel bij elkaar te schreeuwen en mensen te bedreigen, maar ik heb geen schizofrenie en zal er dus niet mee wegkomen
>**snuiiiiiif*Ik ga het helemaal maken jongens..!>pep is opWat is de wereld toch kut. Het ligt aan alles en iedereen, maar niet aan mij. Snap dat nou eens
Ah, lekker zeg even nutri score A biefstuk van de aldi, brede verse spaghetti, verse bio waterkers van de AH en wat sambal, sojasaus van de ekoplaza en laoganma eten.En wat ongesmolten jonge kaas plakjes in kleine 3hoekjes
>>225343925zelfs het drugs doen is de schuld van een ander
>>225343925moet kunnen, veel van dat soort gevallen.laat me raden, hij is seksueel misbruikt?
Prosman zijn leven is gewoon gelassenheit
>>225344009lmke
even lekker stimfappen op jia lissa
ik mis de tijd dat hier nog alcoholisten paalden die in slaap vielen in hun stoel
ransbak fappen dat is homo want je raakt lul aan
>>225342933>het zou erger zijn als ik feitelijk constaterende success boekte zoals een MBOkwestie van tijd eer Elon opbelt
>>225344370ik ben geen alcoholist maar ik viel vorige week wel in slaap op de bank met mijn laptop op schoot en een half blik amstel over mijn shirt
Het is echt allemaal niet goed dat over schizo met mij vritz.Ik heb wel vaker dat ik de a.i iets vraag bijv. Wat is het met stevia? Ik vind dat het erg teruggehouden wordt terwijl het de grote suiker oplossing is?Je raakt hier een heel interessant punt aan. Veel mensen hebben het gevoel dat stevia bewust wordt "teruggehouden", en in zekere zin klopt dat ook. Hoewel het vaak wordt gepresenteerd als de ultieme, natuurlijke suikeroplossing, is de werkelijkheid achter de schermen een mix van strenge Europese wetgeving, chemische smaakbeperkingen en keiharde voedseltechnologie.
>>225344502je moet gewoon sativa roken
prosman moet zich gewoon aanmelden bij de hofstadgroep
>>225344502>Wat is het met stevia?onvruchtbaarheid
>>225344605>prosman moetHet karwei afmakenEr rijden nog steeds treinen
>>225344605>de hofstadgroepdie zitten nu bij de vvd en d66 enzo
>>225344664niet bij DENK?
Die nutri score A biefstuk van de aldi uit de koeling heb ik in de originele verpakking in ik geloof 3 stukken geknipt en dan in de vriezer. Dat grote ding
>>225343635Voor orgaantransplantaties gebruiken ze veganisten die niet roken of drinken zoals die Falung Gong pipo's in China.
>>225344678hofstadgroep was een psyop, een gladio frontje
>>225344710wel smerig dat die lui van gladio vieze baardapen er bij lieten, anders had ik het wel ok gevonden
En dan nog iets over de originele verpakking heen. Veels te veel vlees anders. Niet lekker. En dan in korte reepjes ontdooid door het eten.
>>225344737>En dan nog iets over de originele verpakking heen. Veels te veel vlees anders. Niet lekker. En dan in korte reepjes ontdooid door het eten.Leg deze paal nu eens uit. Zoals je het nu zegt, lijkt het alsof je teveel vlees hebt gekregen. Dat is apart.
Wel veel taaie vetstukjes wat het is in die biefstuk soms. Die eet ik niet op.
benno l is blank, dus hoe slecht kan het nou echt geweest zijn? plus die mongolen weten niet eens waar ze zijn, hoe kunnen die nou verkracht worden
wat heb ik hier nu weer mee(ongecensureerde versie ik zat nog even video's in het algemeen op te zoeken over het geval) na zo'n hele discussie over bepaalde dingen dat ik het wel een leuk kereltje vindhttps://youtu.be/kEHqDTqVZK4?si=9JrU27JyJ0HHDIMu
ik eet bijna alleen rijst met straatratten er doorheen die ik rondom mijn papieren huis vang, soms vang ik wel eens een mus of een duizendpootals ik een kat vang maak ik er meestal kattenbami van, honden rooster ik in zijn geheel en eet ik gewoon van het spit
>>225344841>zo'n hele discussie over bepaalde dingen dat ik het wel een leuk kereltje vinden wat vind je ervan?
>>225344502Het is een sterke natuurlijke zoetstof, geen calorieën dus, maar de grote suiker oplossing zou ik het niet noemen. Het smaakt heel anders dan suiker.
en ik doe hele pittige kruiden op dieren zoals eekhoorns en stadsduiven, maar dan ook echt zo pittig dat je binnen een uur na het eten helse diarree krijgt
>>225344856ik mag hem wel
>>225344841https://npo.nl/start/video/2doc-genderpoliFrits mooie docu voor je
>>225344890ik wou vroeger ook mijn lerares of leraar wel eens neerknallen
>>225344855ben je mandarijn of kantonees?
adriaan de wit gore pedofiel op morsweg 128er gaan spoedig stenen door je ramen vliegen
>>225344923mandarijn dan karton dat lust ik niet
>>225344893moet je nou huilen
>>225344918>ik wou vroeger ook mijn lerares of leraar wel eens neerknallenik wilde vroeger mijn lerares neuken. Je zal maar zo'n lucky basterd zijn die het voor elkaar krijgt
wanneer de chinezen ons allemaal tot slaven maken dan zal het cool zijn om blank te zijn, dan zijn wij de goede dansers met het lekkere etendan gaan we allemaal bruce springsteen zingen in de rijstvelden met een ketting om onze nek
>wanneeer de pep op is>iedereen zich tegen mij keert>maar ik mentaal sterk ben lekker door de comedown siggies te paffengnenenehttps://www.youtube.com/watch?v=ael6swMcaxE
>>225344928fritsben je zo iemand die er nichterig van gaat lachen
>>225345091adriaan de wit pedofiel
>>225345006>Je zal maar zo'n lucky basterd zijn die het voor elkaar krijgtal die kinderen die benno hebben weten te verleiden zijn wel blij volgens mij ja
weer van die perverse suggestiesgatverdamme
>wanneer ik een crackhead schizo ben maar in mijn hoofd chemtrails vaccins en majestic 12DNUG
blokje hasj voor het slapengaan?
>>225345114Zou je?
>>225345135laten we het over de relatie tussen jonges prikjes en jouw erotiek hebben
adriaan de wit heeft het elke dag over seks met kinderen maar wij zijn vies
>>225345159ja maar ben denk ik te oud voor haar
je bent gewoon pervers gigantische smeerlap
frits neem je pillen gvd
ik ga adriaan de wit opwachten met een stoeptegel en als hij zijn huis uit komt stuiter ik hem tegen zijn harses en daarna ga ik hem in mijn kelder in stukken zagen
>Wanneer ik slecht praat over anderen ben ik automatisch meer dan hun ookal stelt de wet ons allemaal gelijk want mijn mening en waanbeeldsfantasietjes die alles uitvergroten moeten natuurlijk gevoedt blijvenhihihi
>>225345238>waanbeeldsfantasietjeshet is allemaal echt het zijn geen wanen, dwaas
>>225345206daarom neem ik lekker hrt ook
>>225345042ja nu komt de crash
morsweg 128 in de fik
>>225345279Daarover ga ik niet zeggen dat het pervers is. Wat dat allemaal is enzo.
ik neem mijn hrt samen met wat stevia om het allemaal makkelijker te maken
5/10 meisjes worden als 9/10 behandelt online. Altijd discord nitro, cadeaus uit het buitenland opgestuurd.
>discord nitrozo krijgt prosman ook al zijn ''''''''''''''vriendinnen''''''''''''
**** **** zegtering parasieten Het is zoals het is. Ik denk dat ik gelijk hebDaar hoeven anderen niet over lastig gevallen te worden om eigen zielige gedoe
>>225345310Dat wordt allemaal tegengehouden door de wetenschap en stevia
natsoczijnscultuur is frits vragen of hij z'n pillen wilt nemen
>>225345371zou zijn haarlijn terug groeien wanneer hij in transitie gaat
>>225345159Ik kan haar redden
>>225345430ja denk het wel zo gaat dat, hoorde dat stevia daar ook goed voor was
>>225345430Ligt er alleen hoelang een plek kaal is geweest. Op een gegeven moment worden de dode haarzakjes littekens.>t. finasteride slikker 1.5NW al 5 jaar stabiel
bram prosman is een held
>>225345411>Daar hoeven anderen niet over lastig gevallen te worden om eigen zielige gedoeecht
>>225345361Neger hoe ver ben jij geincelzemmelficeert als jij uit het nix praat over wijven op DISCORD NIKKER. En dan nog, blijkbaar zit het je alleen hoog omdat je online met ze wilde aanpappen want je jankt alleen maar over de zogenaamde "ego-inflatie". Domme kankersukkel lmke. Raak gras aan en besef dat je misschien beter crack kan roken dan middelmatige stinkwijven op discord aan te spreken en dan te janken omdat je persoonlijkheid te gebrekkig is hun aandacht vast te houden top schlemielJullie nikkers praten echt neer op mij, dan palen zulke onzin. En dan zonder ENIG besef lmkeee
bram prosman is een strijder
>>225345482>t. finasteride slikker 1.5NW al 5 jaar stabielEn de pielemuis werkt nog goed?Daar hoor ik af en toe nare verhalen over wanneer je fina pakt
Ik vind het perversHet is wat het is. Dat krijgen homo's en pedo's ook te horenMaar dus kennelijk door wat phlhbt doet of anderen ligt het toch anders.Van mijn domein blijven **** parasieten gigantische zielige smeerlappen
heel de dag vitten op een persoon die letterlijk de code heeft ontcijferd die voor jullie zwarte magie is zoals hoe stop ik de mijn worst in een gat en dan nog steeds denken dat het je iets oplevert behalve gelach aan de andere kant van nl
>>225345541Pielemuis werkt prima. Huid is ook beter dan meeste leeftijdsgenoten. In het ergste geval kun je gewoon stoppen en is er niks mis. Ook minder dan 1% kans ofzo
>>225345535De Prosmaniaanse haarlijn die van generatie op generatie wordt doorgegeven
Ik MOET per sé ondergeschikt gaan reagerenneeAls iemand gaat kloten dan moet er rekening mee gehouden worden dat ik terug ga klotenGa van mijn domein parasieten alles ten kost van andere voor eigen smeerlappen zielige dingen
Regimenten vleugels
Zou ik nou in een ondergeschikte positie moeten gaan?Echt het grensoverschrijdende gedrag
Echt dit geeft gerechtigde redenen voor aanslagen
grote tering smeerlappenzieligerdsEcht hoe dat ligtDat is echt zielig achterlijk gedoe
Prosman heeft een breakdown gehad op de deken van miertstraat nu zijn drugs begint op te raken zijn crypto op is en dus ook geen nieuwe kan bestellen en hij er achter is gekomen dat er een archief is lmke
dat is echt pervers
>>225345767>Echt dit geeft gerechtigde redenen voor aanslagenga je weer dreigen?
Niet mijn verantwoordelijkheid. Ik merk het op. Ik creëer de situatie niet >>225345767
>>225345846steun jij benno?
nog 2 weken
>>225345864Ik zeg niet dat systeem met diagnosen. Maar hoe dat ligt met psyche.Ik vind niet dat jij gezond overkomt. En dat dit zich verspreid heeft over veel meer mensen.
>21 Apr 2026 >I get 1600 neetbux a month and will get a studio where I'm allowed to use crack, flakka and other drugs as a mental patient with aspd. Autism. Schizophrenia and can use 65k euros a year on buying in health care including a cool autismchair to sit in in my own studio funded.
die miemsjo hierals je gaat kloten dan moet je er rekening mee houden dat mensen terug gaan kloten grensoverschrijdend gedrag is om te gaan bedreigen en dergelijken en meer dingen
>>225345482vijf jaar strijd tegen de ongenadige norwoed oogster
Ik verhuis naar Nederland
>>225345912>Ik vind niet dat jij gezond overkomt. En dat dit zich verspreid heeft over veel meer mensen.
Ik maak er niets anders van dan dat het gaat om echt, denk daar eens over na, dat is echt zo dat is zó immoreel smeerlappen geense*fap zielo
gewoon echt, (ik bedoel iedereen) daar eens over na te denken maar dat is evengoed rekken en buigen en vergiftigen als phlhbt
>>225345842
>>225346093Ben tevreden. Betere haarlijn dan meeste van mijn leeftijdsgenoten en ik ga richting de 30. Daarna is het niet meer zo erg.
phlhbt die blijven ook altijd overal zo in vastzittenwat moet ik hier allemaal van geloven
>>225345497die gast is echt kierewiet man
>>225346155helemaal niet
nee ik ben niet kierewiet en dat sta ik ook niet toe**** parasieten donder van mijn domein klote parasieten
Laten we nog even wat vrolijkheid in de draad brengen. De man die lacht en waar je wel mee moet lachen, want zijn lach is aanstekelijk.https://www.youtube.com/watch?v=WDiB4rtp1qw
>>225345767daar gaan we weer
>>225346188gvd neem je stevia pillen
Hoort wat voort wat cultuur
>>225346114naar waar juist?
Hebben jullie al gehoord dat prosman nu daadwerkelijk een studie gaat doen?
Mijn aard is te zacht voor deze wereldHeb de wil tot macht omarmt omdat het post-nihilistische wereld is; heb kennis over vrouwen en hun hypergamie omarmt omdat het disney huwelijk niet bestaat;Ben politiek agnost omdat elke politicus ongeacht waar ze op het spectrum zitten en stelletje zakkenvullers zijn (ook je favoriete rechtste populist van het moment)
>>225346188als je op straat met een mes gaat zwaaien en schreeuwen en dreigen noem ik dat kierewiet, ben vrij zeker dat dat onder definitie van kierewiet valt
>>225346357Begrijpelijk onder de omstandigheden. Als het ene land het andere gaat binnenvallen dan gebeurt er ook wat.Of bedoel je dat ik zou moeten vertrouwen op het recht?Dat zal ik ook wel eerst doen met dat erbij de zaak helder uitleggen aan de politie. Niet te lang niet te kort.
neger verrät
>>225346547Wat neger verrätWaar gaat dat overdat met mij nuwaar gaat het overik heb het een keer gehad met dat pedo pedo gedoewaar het ook vandaan komt
ik weet niet meer waar het over gaat
>>225346604Wat was neger verrat met jou
Een hoop bedreigingen. Er kan iets nieuws zijn.Er zijn veel vragen die onbeantwoord blijven.>>225346357Dus hoe reëel schat je jezelf in tot zover. Bepaalde voorwaarden daar is in ieder geval niet mee te leven. Zelfmoord zou ik trouwens nooit doen. Dat vind ik tegen de goede zeden.
>>225346357>vantevorenMogelijk geen antwoord. Steeds alleen dat kierewiet gelul
zet die van de muur maar weer aan
hier pas ik voor
>>225346942volgens mij kan prosman dat beter, frits kan gewoon geen aanslagen plegen, dat heeft hij keer op keer bewezen
frits pleegt alleen maar een aanslag op je psyche
Je vindt de liefde wanneer je het minst nodig hebt
>>225347012broekje poepen ja?
>>225347012pillen NU
Implosies explosiesMaar dit waar is het voor nodig of wat is hetVolgens mij agressie geense*fapWaar moet dat allemaal voorDat is totaal uit balans
Tot zover geen reactie op dat soort dingenAlleen meteen de meest extreme agressie mogelijk
de kalmte kan je redden
ik heb wat seroquel genomen ik voel me helemaal rustig enzo
alleen kierewiet schizo dwaas dwaasgeen zinnig woordWat is dit voor ietsagressie geense*fapwaar is het voor nodig wat is de zinvolheid
>geen zinnig woordwat wil je dat ik zeg?
>>225347535Niet om vervelend te doen of onvriendelijk maar weer zoiets want dat staat hier al >>225347476 >>225347269
wil jij geen seroquelleke vrits?
>>225347633Nee ik zie daar geen gezonde redenen voor.Anderen misschien wel?Wat en hoe dan preciesKan best zijn, open maar ik zie daar nu geen gezonde redenen voor
ik snap de niqab want alleen al het zien van een vrouw doet pijn
>>225347633Ik bedoel jou niet in het bijzonder.Het is toch ook gewoon onbeschaafd om over dingen als medicijnen enz te beginnen zonder het erover te hebben. Dat is heel laag bij de grondsDat zijn geen manieren. Dat is gatachterlijkIk ga daar echt niet opin
dat is gatachterlijk wat dat is. . .verstandelijk beperktik noem niemand verstandelijk beperkt maar als je begrijp wat ik bedoelonder ontwikkeld
vies bâhecht zo alles slechte kwaliteitgeschift gelul enz
ben in de war
met frits de straat op https://vocaroo.com/13wwnPV2gkrn
schijt je broekje vol kom op
ga HAHAHA GA OP STRAAT LOPEN OP EEN DRUKKE ZATERDAGMIDDAG EN SCHIJT DAN JE KANKERBROEK VOL EN FILM PEOPLES REACTIONS OOOHHH MYY GOOOODD AHAHAHAHAHAHAH HUUUUH ....WAT RUIK IK DAAR? HUHHHH?? AJHAJAHAHAHAH DOMME KKKKKAAAAAANKKERHOEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRR
pepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepep
>>225348474doe normaal
>>225348486Neger hoe ver ben jij geincelzemmelficeert als jij uit het nix praat over wijven op DISCORD NIKKER. En dan nog, blijkbaar zit het je alleen hoog omdat je online met ze wilde aanpappen want je jankt alleen maar over de zogenaamde "ego-inflatie". Domme kankersukkel lmke. Raak gras aan en besef dat je misschien beter crack kan roken dan middelmatige stinkwijven op discord aan te spreken en dan te janken omdat je persoonlijkheid te gebrekkig is hun aandacht vast te houden top schlemielJullie nikkers praten echt neer op mij, dan palen zulke onzin. En dan zonder ENIG besef lmkeee
>>225348579tegen wie heb je het
https://share.google/aimode/LEjHdUOgw0mgV7hiCVan die blikjes sardines van de aldi zijn heel aardig waarschijnlijk. Sardines net als wijn 5-10 jaar bewaren ook
risperdal powerrrrrrrrrrrr
Of 3 jaar kan ook
Beetje gaan zitten te bedreigen tegen mij smeerlappen>>225346581Zou het zijn dat er enge monsterlijke vrouwen loslopenVolgens mij is het zelf-aangedane geense*fap
scheetstijl poepenkakken
Die macht van se*fap en waarmee is niet goed genomen.Als man die macht te nemen is er echt wel. En waarmee sexfap. Ik zie niet dat dit niet gewonnen gaat worden.Ipv beetje de vrouw gaan slaan
schijt je broek vol boeit niemand wat
>>225349883>>225349883>>225349883nieuwe deze draad gaat echt episch worden
>>225349887Beetje vroeg tho, het is nog erg rustig in de draad...
Iedereen is boos over relatie en erotiek.Ik richt mij liever niet of niet tegen personen.Maar waarom niet uitkiezen waarmee eerlijk het liefste fa*se*. En dan wordt er wel rust gevonden goede sfeer en is het niet nodig om vrouwen te gaan slaan en gewelddadig te behandelen.Of voor vrouwen dit soort streken >>225346581
>>225349968boeit niemand wat kankerneger sage gaat in alle velden en de joden zitten achter de meeste complotten
allo