>Another day, another- Unrest in the Strait of Hormuz forces businesses in to survival mode- Sabotjaad farmers welded or use locks to shut off gates. Based, more of this please- Hospitals are now allowed to kill babies between 22 and 24 weeks pregnancy for ‘social indications’- Actor Cees Geel died suddenly of a heart attack- Farmers closed locations in Beilen en Wijster in protest against land disownment- Netherland will participate in military exercise with Ukraine- Businesses invest less because of the uncertain economy and rising costs- The beaver is now causing problems with roads and dikes- Fights at AZC Ter Apel after first night the Red Cross has left- Tata Steel risks high fine and community service for their leadership- Red Cross stopped working at Ter Apel because of unsafe working environment- EU commies push through chatcontrol, that previously failed 2x by illegal means: waiting while MP where on vacation to pass the vote- Organise civic and civil resistance against the Epstein class: refuse them services: plumbing, renovations, electrics, fuel at the pumps etc.- Do not comply.- 78% worry about money according to poll, destroying the narrative that ‘we have it so good here’, children are literally sleeping in cars and garages now- 18% is for over throwing the government system, 6% even thinks violence is allowed. We know now that: Violence. Works
>you know what! I'm putting the flag upside down>that'll teach them!
>Previous threads>>538975862>>538915429 >>538851734
>>539035893
>>539036031Oh no, not the rhyming words!
>>539036178
moet niet veel gekker worden
we moeten alles maar gewoon normaal gaan vinden ofzo
>>539036754shiiiiiiiiit
HOUZEEEEE !
Politie verdient wettelijk en overtuigend de dood i.v.m hoogverraad. En andere verantwoordelijkheids functies ook. .
Ze sturen aan op oorlog. Smeken er om.Waar de fok zijn ze mee bezig???
>>539036031Tuinders maken ook eten.
>>539038466voor wie
https://indepen.eu/aivd-doet-verwoede-pogingen-om-burgers-te-criminaliseren/
Och kijk, dezelfde draad met dezelfde 15 plaatjes en filmpjes waarin een paar incel losers zonder formele opleiding maar met uitkering denken het verzet te zijn.>pic related: its you
>>539038466
>>539038569Voor wie er genoeg geld voor geeft, zoals de boeren. Boeren komen nooit naar racistische demonstraties. Tuinders staan er altijd.
>>539039371Best leuk werk voor tieners
>>539038647Wil niet veel zeggen hoor maar die ambtenaren krijgen ook vanuit het volk betaald. En dan observeren ze en zeggen ze 'jaa uhh hij werkt niet'.. nee maar jij krijgt betaald mij in de gaten te houden ..dus?Die verzetslui waar jij het over hebt maken zich tenminste nuttig voor de goede juisre zaak
>>539039576>maar jij krijgt betaald mijAl 20 jaar lang aan het werk te krijgen wat je nooit lukt. Nuttelozer wezen bestaat er niet
>>539039646Veel mensen hebben makkkelijk praten. Je kan beter niks doen dan dingen verkeerd.Eerst ons verstoten.En danhuehue waarom doe je niet mee met de maatschappijkk op xDik heb blond haar, blauwe ogen ja.stoort dat je?
>>539039646Een ambtenaar levert negatieve waarde op voor het land met de uitkering die hij trekt.En uitkering trekker levert die negatieve waarde niet.
Dit land is kwaadwillend.Haar bestaansrecht niet waard in huidige vorm.Dit land wordt niemandsland.De doden draaien zich om in hun graf.
>>539039576Wow, het was je bijna gelukt om een paar grammaticaal correcte zinnen te schrijven. Je doet me denken aan zo'n gast hier in de buurt. Die woont in een sociale huurwoning en trekt een bijstandsuitkering en heeft al zijn ramen volgehangen met nexitposters. >>539040042Dus de groenmedewerker die het groen onderhoudt levert negatieve waarde? De vuilnisman die het vuil ophaalt levert negatieve waarde? De wegwerker die wegen en bruggen aanlegt/onderhoudt levert negatieve waarde op? De schooljuf die jouw kinderen taal, rekenen enzovoort bijbrengt levert negatieve waarde op?
>>539040113>De doden draaien zich om in hun graf.Ze waren niet eens bereid hun fietsen af te staan om het lot te bedaren. Nee die krijgen precies waar ze op mikten.
>>539040361>groenmedewerker die het groen onderhoudt levert negatieve waarde? De vuilnisman die het vuil ophaalt levert negatieve waarde? De wegwerker die wegen en bruggen aanlegt/onderhoudt levert negatieve waarde op? De schooljuf die jouw kinderen taal, rekenen enzovoort bijbrengt levert negatieve waarde opZijn allemaal al lang geen ambtenaren meer. Wordt alleen door ambtenaren aangestuurd en dat loopt in negatieve waarde ja.
>>539040361>aan de regeltjes houdenstaatsgeforceert assimileren met nikkers>je leeft in een smeltkroes opgelegd wildvreemde nikkers liefhebben
Deze vorm van denken is werkelijk niet te bevatten: "Als je dreigt te verdrinken, moet je vooral stoppen met zwemmen, want er zijn mensen die niet kunnen zwemmen." Precies dezelfde logica als denken dat je een probleem oplost door de oorzaak te negeren. Dan moeten we er blijkbaar gewoon voor zorgen dat het water verdwijnt. Kan het allemaal nog debieler? Blijkbaar wel. Uiteraard weer zo'n linkse muts.
>>539038647Plebit is ook weer toetsenbord riddertje aan het spelen. Mocht je vandaag niet buiten spelen van moeder, kees?
gestoord
Onze vrouwen worden letterlijk gedrogeerd, verkracht.Er lopen allemaal aapjes rondDe staat propageert het idee
>>539042033Dit is trouwens dezelfde wethouder die prullenbakplunderaars neerzet als slachtoffers van de 'rijken' die blikjes weggooien.Ondertussen wil ze diezelfde mensen wél een warmtepomp opleggen... Domme muts. Een warmtepomp is in feite een airco die ook kan verwarmen.De politieke onnozelheid is tergend. Wereld vreemd die muts.
Nou dit moet ons dus veilighouden.Een halfbloed nicht.ja dagg. kanker mafkezen
>>539042323Ze zijn totaal geestenziek geworden
>>539042253
wtf?haha, ze vinden het nog grappig ook
mooie vlag toch?
'de nederlander' (bestaat niet.. ofzo?)
>>539042484
vieze vuile smerige kanker nikkers over het hele land verspreidenen o wee als je er iets van zegt
https://youtu.be/tk7S6AgkL-A?is=
beetje ruggengraat is ver te zoeken tegenwoordig..hoogverraad is de norm
de 500 jarige oorlog
Wat hun doen dat dat doe je gewoon niet. Het hele land, cuktuur, historie, vrijheid, veiligheid de vernieling in helpen.Daar hebben wij een term voor dat heet hoogverraad. Daar staat een zekere consequentie op. Zij laten luid en duidelijk hun intentie zien. De vijandige wil.Alleen het touw of de kogel kan hen nog redden van de marteldood. (Ja zo erg is het)Nee.. nog meer nikkers naar hier halen
>>539043119>geschreven door een 12 jarige met overgewicht
>>539043411>geschreven door iemand wiens moeder crack tijdens de zwangerschap gebruikte
Het is tijd
>>539043411tijd datum station
>>539044694we kunnen niet andershet is ons reeds bijgebleven dat wij enkel voorwaarts varen
>>539045692Het is tijd om naar de doner zaak te fietsen
>>539044694Het is tijd
>>539035629Bedankt voor je toewijding om elke dag deze draadjes te maken, ook al is de interactie wat magertjes.
Whahahahahahahahahahahahahahahaha Whahahahahahahahahahahahahahahaha Whahahahahahahahahahahahahahahaha!Ik zou zeggen bouw nog maar een datacentrum en importeer nog een miljoen bruintjes.
>>539047734
>>539047932
Nikker
>>539038647>pic related: its you
Kom in opstand tegen dese dwaze malloterij
>>539050329Nee, zak lekker in de stront.
Er zijn allemaal figuren bezig die het bestaan niet eens waardig zijn. Niet hier.Die doelbewust alles ruïneren.Hoogverraad.Ten kwade trouw, heulen met de slechte wil.BEREID JE MENTAAL VOOR TE DODENhet hef in eigen handen te nemenDE HOLLANDSE GLORIE ZEGEN VIEREN
>>539042459kek
Holland Houzee !!!we gaan wederom geschiedenis schrijven.de eer is ons te groot. Ze kunnen de trots nooit van ons afpakken.Wij sterven voor het landsbelang. Doden voor volk & bloed.Houzee!
doodskop jonguh
>>539040525>Spelen met betekenis van woorden. Het ging hier om 'uit het volk betaald', en al die diensten die ik opnoemde worden compleet of voor veruit het grootste gedeelte betaald uit belastinggeld. Of je het nou ambtenaren noemt of niet.
>>539043119Kijk weet je, ik ben een enorm conservatief (voormalig SGP) maar als ik altijd die stumpers van het NVU en consorten zie, of die protesten van gasten zoals jullie, dan zie ik de grootst mogelijke losers die op deze aardbodem rondkruipen. Het type mensen wat rondhangt in de harde kern van een voetbalclub. Totale losers, dom, ongeletterd, snapt niets van argumentatie, geen formeel onderwijs gevolgd enzovoorts. Daar wil mij absoluut niet mee identificeren of bij aansluiten.>pic related: you
Is het al eens opgevallen dat alle blanke nieuwslezeressen van de nos een neger als neukertje hebben?
>wij moeten het blanke ras beschermen hur durrr
>HUURRR IK KAN ZELFS NIET EENS EEN SPANDOEK MAKEN ZONDER TAALFOUTEN
>>539053550Dit is wel echt walgelijk ja
>>539053599Je bent één of ander Oostblok stoot en dan kies je voor zo'n kanker lelijke negert. Fucking kek! Wat een treurigheid weer. Ik hoop dat haar kind(eren) haar zullen vergeven.
>>539053809Ik kende dit meisje. Echt leuk, knap, sportief. Is ze met een of andere pakistaanse jongen die dopogen heeft getrouwd. Alleen maar omdat hij haar aardig behandeld.BAKA
>>539054240Ik denk eerder dat het een fetisj is, in combinatie met het geïndoctrineerde 'blankeschuldcomplex'-gebeuren. Maar ja, wie ben ik? Ik heb oprecht medelijden met dat soort bastaarden die zich nergens thuis voelen, omdat een van hun ouders zich heeft laten verleiden door linkse propaganda.
Blijft de vraag: wat doen vier Irakezen uit Duitsland in een aftandse Mazda op de dijk naar Marken waar je geen navigatie nodig hebt, en waar al helemaal geen herten lopen? Het zaakje stinkt.
Kek.
>>539052969>staat niet achter zijn woorden>jij speelt met woorden???
we hebben geen rechtstaat maar een stel ontzettend corrupte powertrippende misselijke mannetjes..integriteit is compleet zoek.. logica etc..dingen slaan nergens opduhh.. ze zijn ons aan het uitmoorden.ze kicken er op. tis bewust
>>539055623zal wel een of andere pedofiele drollander zijn geweest waar deze makak voor zondebokje moet spelen
>>539057622Opkankeren uit mijn land bruintje zonder voorhuidje.
Het probleem.
>>539047060Graag gedaan vrien :DD