>Another day, another- Foreign bus drivers have to 'solve' the Utrecht bus driver shortage- Tram in Rotterdam crashes in other tram at the Erasmusbridge- Jan Paternotte (D66) mocks the destruction of farmers with the nitrogen plans. Rebel and fight back- Generators powered by natural gas needed in Utrecht to maintain stability of the power grid- OM warns for ‘swatting’, armed police at the door after a fake phone call- Farmers say that the time for discussion is over and call to action. Het is tijd.- Merwedebrug temporary closed for trucks due to lack of maintenance- FDF ‘fears for the safety’ of the LTO chairman. Based.- Expertise center for post Covid patients (‘vaccination’ damaged) remains open because of excess funding- 5 legal and functional chicken farmers likely disowned by having their licence revoked despite complying with the law- Smartmatic software on voting machines now confirmed to manipulate elections by the White House, one of their offices is in Amsterdam- FVD now has 80.000 members- Organise civic and civil resistance against the Epstein class: refuse them services: plumbing, renovations, electrics, fuel at the pumps etc.- Do not comply.- 78% worry about money according to poll, destroying the narrative that ‘we have it so good here’, children are literally sleeping in cars and garages now- 18% is for over throwing the government system, 6% even thinks violence is allowed. We know now that: Violence. Works
>>539457165Goedemorgen, polder.
>>539457165I'm drunk hello
>>539457673>>539457686
Paal mooie Nederlandse vrouwen.
>>539457581hanlooo
>Previous threads>>539331873>>539273474
al meer dan 160 klachten voor discriminatie nadat huppeltrutje Sophie Straat 'witte mannen' vroeg om naar achter te gaan tijdens een 'optreden' op de gentse feesten (is amper muziek te noemen, wat kan dat mens krijsen)aangifte doen kan op de website van UNIA ;)
>>539461678dat is een jood, of niet?
>>539461736yep.ze heeft dit eerder gedaan tijdens een optreden in Nederland, toen ze daar reacties op kreeg noemde ze dit 'anti-semitisch'
>>539461942>toen ze daar reacties op kreeg noemde ze dit 'anti-semitisch'kek
Nobody posts in this irrelevant general, including me.
>>539461678Ze heet niet eens Straat, maar Schwarz. Die domme kut wordt meer gehaat door degenen die zij gebruikt om haar joodse afkeer van alles wat blank is dan door de blanken die zij demoniseert. Joden zijn goed in het graven van hun eigen graven; als zij Amerika's blanke Christenen niet hadden, was het al een tijdje voorbij voor hen.
Fijne dag, polder.
>>539464388>88
Waarom denken simpele zielen altijd dat het puur om de huidskleur gaat, en nooit verder komen dan dat. Gedrag, ,cultuur, geschiedenis, genetica, ervaring, etc etc.
>>539465307>plaatje
Op een warm terras in Utrecht praat ik met een vriendin over Europa. Ze is geboren en opgegroeid in Spanje. Nu woont en werkt ze in Nederland. Ze wil een boek schrijven. Ze vraagt mij om advies.“Ik wil schrijven over mijn overwinning,” zegt ze. “Over mijn succes als zwarte vrouw.”Twee negertjes die over Europa praten. Kanker wat grappig. Racisme is hun enige verdienmodel, voor de rest kunnen ze echt helemaal niets. Kanker wat ern triest volk. Je hoort nooit iets van een neger die succesvol is in de wetenschap of het bedrijfsleven, altijd weer dat gejammer over racisme.
dit dus..dat dacht ik alnou jongens.. tis weer over
"niet over de 500 jarige oorlog praten !"
>>539465518>Racisme is hun enige verdienmodel, voor de rest kunnen ze echt helemaal niets. Kanker wat ern triest volk.Had het niet beter kunnen zeggen. Op de spelfout na dan.
Alle lof en glorie voor onze helden die de komende jaren zullen sneuvelen in de strijd.De Eer komt hen toe. De trots is groot.Sterven of dood, maakt niet uit.Houzeee
zzEe WilLeN NIET DAT WIJ WEER AAN HET ROER KOMEN ...DAT WIJ DE TIJD EEN ANDERE KOERS DOEN VARWNMAAR WE GAAN WEDEREERROOM GEESCCHIIEDDEENNIISS SCCHHRRIJJVVEEN !!
ddDDeEe OOoVvVERrWWWiNNiNGGGIIIISSSSS VVVAAAANNN ONNSSSNNOOOOIITTT MMMEEEERRR TTEEENNN ONNDDEERRR!!!!HHOOOUUUUZZZEEEEE!!!!
-- SINTERKLAAS TRADITIE --
AaaaAaaAaaaAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!_!!!!!
Niets is meer veilig, zelfs de vierdaagse weten ze te verkloten.
En wat denk je dat er gaat gebeuren.....juist helemaal niets!Kankerland!
De overheid creëert geen welvaart, ze verdeelt die van anderen.
Zijn er nu nog echt mensen die denken of hopen dat oplossingen vanuit de politiek gaan komen? Was het niet zo dat zij de oorzaak van alle ellende waren?
Namens erebevel kan ik trots u deels mededelen dat.. we gaan.
De regering in een notendop.
Mijn beste vriend komt uit dit land :)
Katholieken zijn kanker.
Wedden dat hij vroeger op school werd gepest.
>>539469325>Wedden dat hij vroeger op school werd gepest.niet genoeg
S O J AOJA