>Another day, another- Bol and Bijenkorf warn customers after data breach- Municipality of Nijkerk blocked by farmers- Citizens have started to join the farmers in blocking roads- FDF has started a crowd funding to cover legal costs- Monument on the Dam in Amsterdam defaced with graffiti, suspect has been arrested- Farmers and truckers block the A35 and N351 roads- Spain is being invaded by Morocco for the control of the strategic Strait of Gibraltar. Oil flows through there- The White House has officially announced that the Lab Leak theory was correct.- Car pushed in water in Engelen, suspects unknown- Organise civic and civil resistance against the Epstein class: refuse them services: plumbing, renovations, electrics, fuel at the pumps etc.- Do not comply.- 78% worry about money according to poll, destroying the narrative that ‘we have it so good here’, children are literally sleeping in cars and garages now- 18% is for over throwing the government system, 6% even thinks violence is allowed. We know now that: Violence. Works>Liveblog farmer protest:https://sterke-erven.nl/artikel/646041-liveblog-boerenprotestacties-stuur-fotos-en-filmpjes-van-jouw-actie-naar-ons-op/
>Previous threads>>540245143>>540162385 >>540106418
>>540285753En waarom heeft haar "vriend" de man niet overmeesterd en een burger arrest uitgevoerd.
https://www.geenstijl.nl/5191338/bulgaarse-neonazis-omsingelen-hotel-met-nederlandse-joden/Geenstijl die zich altijd als onafhankelijk prijst kiest nu ongenuanceerd (eigenlijk altijd) de kant van de zielige joodjes. Blijkt dat het gewoon weer een 'the jew cries out in pain when he strikes you' dingetje is.
>>540285882hij was de sup aan het oppompen en waarschijnlijk dus niet in de buurt
kan iemand mij de psyche uitleggen van flikkers die tolerant en accepterend doen tegen moslims? begrijpen ze niet dat moslims hun willen stenigen?
>>540286907heeft het ermee te maken dat alle homo's een groepsverkrachting van moslims willen ondergaan?
>>540289009
>>540286089Eww (((Geenstijl)))
>>540281997Laten we samen 020 Gaza werkelijkheid maken
Overheid wilt de Nederlander uitroeien.
Transpersonen hier opvangen tezamen met wildvreemde nikkers, op uw kosten. Met voorrang.
Het huidige landsbestuur
Namens Erenbevel,Houzee !
HhHAANNDDD INN HhhHAANNDDKKAAAAAMMMEERRAAAADDEEENN !!
>>540286089geenstyl is altijd al een door mossad geopereerd oproerblad geweest>>540289680gezeisde, je bent je memeflag vergeten
>>540290341Holland en haar consequenties zijn een ramp voor Nederland.
Het systeem is zo overrompeld.Eendracht maakt kracht.DE 500 JARIGE OORLOG
>>540290432
We gaan ons land herveroveren.Ik beloof het je.
Zij zijn ten kwade trouw. Heulen met de ondergang. Dienen ons Volk en land niet maar knechten voor de jood.Het eeuwige vraagstuk.
ze zijn zwaar geschift, geestenziek geworden.Echt waar.
We gaan ons land herveroveren.Dat beloof ik je.
hop ! GGAASSSS MMEETT DDIE BOPPE
WwWWWWWWWEEEEEEZZzzZZULLLEEEENNNNNZZzzZZEEKKKkkRRRIIJJGGGGEEEENN!!
>>540289680Gidi aub
>>540281997>- Bol and Bijenkorf warn customers after data breachBedankt, kankerlijers, nu heeft Oddido T-Mobile alles gelekt, tot aan mijn BSN-nummer. Mijn hele familie moet ik nu in de gaten houden, zodat ze niet opgelicht worden.De Amerikanen hoeven geen DigiD te kopen en onze informatie ligt al op straat
>>540285882Slechtste geval, je wordt neergestoken. Beste geval, je wordt zelf aangeklaagd.Waarom zou je eigenlijk iets doen, de kans is zeer groot dat ze er zelf voor gestemd heeft.
>>540293174smoelie, brownie
>>540293227Blanker dan jij nikkert
>>540292660Al je informatie is sowieso toegankelijk voor iedereen. Niks nieuws onder de zon.
>rupreet doet weer alsof ie blank is
De Nederlandse pensioenfondsen kriigen het voorelkaar als enige in heel de wereld een negatief rendement te halen. De kanker met je klimaat 'investeringen'!
Duuuuuuuur!
gaan
Tot het gaatje!
>1,000 German lawyers and judges sign petition to ban AfDEen beetje zoals hier: die wazige motie in de kinderkamer van de commies. Het is altijd grappig om te horen, te zien of te lezen hoe mensen wier mond overstroomt van de zogenaamde democratie, de eersten zijn om die af te schaffen onder het mom van bescherming. Echt ongelofelijk tyfusgrappig, die commies.Voordat ik het leven laat ga ik een Els Borst plegen op één van die commies.
>>540298267Kek, gebaseerd. Maar dit gebeurt overal al, vooral voor recreatie. Goed dat ze nu ook de autowegen gaan afsluiten. Zouden ze eens in Drenthe moeten doen. Dan moet de lokale bevolking een jankertyfuseind omrijden en dan zijn de rapen gaar, kan ik je vertellen!
Dit land is knettergek!
We hebben nu geen landsbestuur.Wat deze mensen doen gaan in tegen de kernwaardes van een land besturen, veilighouden.Alsof ze de basis kern principes niet begrijpen. En niet alleen dat, het is hoogverraad. Doelbewust vijandig.Doe normaal met die duivelse tyfus ongein.
Wij zijn gekke henkie!
Plechtig blijf ik trouw aan de schoonheid van de oud Hollandse vrouw.De Hollandse eed eren.
We zijn er weer!
>>540298713Het is allemaal 'EU dit, EU dat', maar ho maar om zelf met iets concreets op de plank te komen. Maar wat verwacht je anders van bruintjes en vrouwen? De geschiedenis leert ons dat zij nog nooit een beschaving hebben opgebouwd, laat staan deze draaiende weten te houden. We zijn gedoemd!
Wij gaan niet tegen principes in...Wij gaan er altijd vol in.NOOIT zullen wij buigen.Voor NIEMAND niet.Het Vaderland dienen is mij een groot genoegen.Beschouw dit mijn laatste plicht.
>>540286782>ge zult nooit hebben
>>540299365
IS NIET NOORMAAAL
Die nikkers en homos met de harde hand wegwerken.. Wij eissen onze tradities terug. Normaal gezond verstand in het straatbeeld. veiligheid en vertrouwen.Verraders verdienen de dood!!Wat denken ze wel niet?!
Links is pure kanker.