N8W8 editiewelkom: Nederlandstaligenniet welkom: (Jij)
Goeie moggul
goeimorge vroege vogel uurtjes
>>214326340>niet welkom: (Jij)(Ik)ben niet frits maar ook niet (Jij)
>>214326340Antikikkerdraad, chinees tekenfilm draad
kben ni verslaafd, heb het wel nodig
>>214326572waarom een struikel
>>214326816accidentje, had #310 in naamvak gezet omp aal aan te duiden
goeiemorgen lievertjes
Ontwaakt gij luie slaperde koekoek roept u opDe zon kleurt met haar stralende groenen heuveltopKoekoek koekoek de koekoek roept u op
>>214329382goedemorgen boobino
>>214329606PIEMELPIPI
ik verdien een duginisme vd
Seks met incels
seks met mijn vriendin in haar kont
Seks met mijn piemel
Ik mis iranon
Seks in tijden van maatschappelijk verval, economische ongelijkheid en materiële overvloed.
economische ongelijkheid is goed, materiële overvloed is ook goed zolang het de blanken dient, en maatschappelijk verval komt door de grote instroom van apen die ons geërfde recht willen stelen
>>214331829Economische ongelijkheid in combinatie met materiële overvloed is niet goed, dan krijg je een groeiende groep mensen die buiten de boot valt.Kijk naar de huizenmarkt bijvoorbeeld.
>>214331876ok linkiewinkie heb je de mensen hier al verteld dat je gelooft dat iedereen marxist zou worden als ze de juiste boeken lezen?doodziek jullie
>>214331914>simpt voor de canonieke slechterik
>>214331955ja en wij runnen de draad en jij met je belgische homo zijn te gast
mijn vriendin kan kankergoed zuigen man man man man
>>214331996Gelukkig nemen jullie jezelf niet serieus, anders zou het echt heel sneu zijn.
>>214332265je zult nooit een vrouw zijn alwin
>>214332123lekker hoor
>>214332509ze neemt mijn hele pikkie alsof het niks is, en ze snapt ook dat het vooral fysiek is oei oei oei
was ik maar gewoon gestorven in de volksturm in 1945, ik heb blanke landen meegemaakt en heb in blanke landen gewoond, maar mijn eigen land zal ik nooit vreedzaam en blank meemaken
>>214332580Volgende keer lekker je harige kont tegen haar bek aan duwen en dan helemaal vol schijten
>>214332687t. mohsin elabdalaoui
Goedemorgen heren van het goede leven, hebben we er weer zin in?
aan alles komt een eindbehalve aan een worstdaar heb je er twee
>>214332836ben blank
Paal je anusQ
>>214332687Ik heb dingen gezien die jullie niet zouden geloven.Op straat kunnen lopen zonder neer te worden gestoken door asielzoekers.Vrouwen zonder tatoeages.Blanken in Rotterdam.Tijd... om te schijtpalen.
Ik neuk jullie allemaal de moeder
>>214332976>!ITPb.qbhqokoek
>>214332976Over twee weken
Mijn volgende vs is italiaans/peruaans
>>214333193>dvw geen Italiaanse vd
>>214333193>peruaansMaar dan een latina, een mestizo (mischling) of een echte inheemse?
aaaa hasj is op :(
>>214333247>dvw geen Italiaanse vd
>>214333387Zo moet je in haar tepels knijpen anders is ze beledigd
frotten met frits
Batties bipsplappen
>>214333750harder papi :3
Satyrica lezen en stickie roken
>>214332687>>214332993stop met demoraliseren anonser is altijd hoop
>>214332993Onrealistisch beeld van het verleden lmke
>>214333815>er is altijd hoopHoop is een gevaarlijk iets.We zitten hier vast in deze draad en komen nooit meer weg.Je kan maar beter aan dat idee wennen.
>>214333805>dvw geen catamiet vdje
>>214333815Ik vond het juist een goede paal.Niet om anderen te haten. Maar het is na '50 ofzo zo'n weggestopt onderwerp geworden.
Herinnering dat de draadhomo's in Groningen en Brugge wonen
oof net wakker geworden in de gooncavemoelek momentoke
>>214333815Of ,,goede paal''. Wat snel gezegd. Dezelfde woorden hebben niet op alle plaatsen dezelfde betekenis. Ik bedoel zeg dat jouw ideologie compleet anders is.Maar denk je DAT er een ekoprobleem is. Dat na '50 ofzo erg weggestopt is?
>>214333934kom je me bezoeken anon?
>>214333900Wat een negativiteit. Geniet dan van de kleine dingen des levens anon. Je kop koffie in de ochtend. De lach van het zelfscan-steekproef-meisje in de super. De drol die er mooi in één stuk uit komt en dat je niet hoeft te vegen.Er is zoveel moois in deze wereld anon. Je moet het alleen wel willen zien.
>>214333961Of tenzij jij dit echt positief zo wil. Maar ik heb de indruk dat je iets negatiefs bedoelt?
>>214333991Groningen - Brugge is 7+ uur met de trein...
Ik heb het idee dat zaken bij iedereen als een basis wel hetzelfde functioneren.Maar dat er verschillen zijn in gaves. In ieder geval, zeg dat jij een compleet andere ideologie hebt. Dat het dan maar goed is dat er ook mensen zoals jij zijn>>214333815
>>214334138ikke linksboven
>prosman zit zijn roes weer uit te slapen>frits begint weer
Maar wat vinden anons hier?Zou het er overal inzitten bij iedereen dat ras, origineel ras in regio een algemeen principe kan zijn van goede kwaliteit? Ook geen gemeen iets.>>214334599>frits begint weerAls er iets mee is dan hoor ik het graag. Ik bedoel ik wil niet storend zijn e.d.Het moet wel werken
Er is wieder da
>>214334658>Het moet wel werkenWat heb jij vroeger voor werk gedaan als ik vragen mag?
>>214334838Mja, interessante vraag. Maar dat persoonlijke, ik ga daar in principe niet opin.
>>214334838Wat ik wil doen is bepaalde dingen zeggen die in het algemeen interessant zijn.Volgens mij wil iedereen daar meer mee doen met in het bijzonder mijn betrokkenheid.Ik begrijp dan ook niet dat dit er niet uit volgt.Wat is de reden ervan?
https://nos.nl/l/2580466Nederland is een totalitaire staat geworden.
>>214334838>vroegerDat insinueert ergens iets. NeeMaar dat leed over dingen bij iedereen, evengoed bij mij.Wat is het dat met mij duidelijk de gelegenheid bestaat er iets mee te doen, maar het gaat niet voort? Wat is dat? Ik begrijp dat niet.
Roodpil: Frits heeft gelijk over seksuele- en geslachtsidentiteiten en de ekodorpen
>>214335300We moeten ID controles voor fietsers invoeren
>>214335512Dat zou me wat moois zijn.En het DUIDELIJKE risico dat deze wereld loopt er fouten op na te houden.Maar à la NPO dat heeft nu echt elementen. Dat is zo verontreinigd en onwaardig
>>214335185>Volgens mij wil iedereen daar meer mee doen met in het bijzonder mijn betrokkenheid.Nee>Ik begrijp dan ook niet dat dit er niet uit volgt.>Wat is de reden ervan?Omdat niet iedereen daar meer mee wilt doen. Men wil wil meer weten over wie jij bent.Wat is de reden dat je wel je volledige naam, adres, telefoonnummer wilt delen maar nier zoiets anoniems als werk/studie/inkomenLijkt alsof je iets probeert te verbergenWat is de reden daarvan?Ik kan gewoon zeggen dat ik in een kringloopwinkel werk en nog een aanvullende bedrag van uwv krijgWaarom kan ik dit zeggen en jij niet?
>>214335300dus je bent alweer vrijgelaten?
>>214336227In die zin, instemming of wat ik zei.De basis bij mensen zou wel hetzelfde moeten zijn. Maar persoonlijke talenten en gaven kunnen anders liggen.Nee, ik heb niets te verbergen. Al zou het zo zijn, DAN NOG kan dit niet bij mij liggen. Met andere woorden anderen zouden iets te verbergen hebben. Of in die zin, hoe het ligt.
>>214336364Waarom kan je niet gewoon zeggen dat je leefgeld krijgt van je familie, dat hebben we allang indirect herleid uit je paal geschiedenis Het is niet alsof je werkt of een uitkering krijgt en je hebt een rijke familie die jou pampert dus 1+1=2
>>214336432>familie Frits krijgt gewoon geld van Gladio
>>214336432>leefgeld krijgt van je familieFrits pleegt roofbouw op zijn familie? Ome Evert zal wel diepe zakken hebben
>>214336432Als iedereen meer over mij wil weten, jah, zoiets daar sta ik dan natuurlijk wel voor open. Ookal is het op deze plaats.Maar ik heb heel slechte ervaringen in het vertrouwen van mensen. Ik bedoel niet in de zin van dat dit nu een overdreven punt is bij mij. Ik zie niet dat ik erover zal praten. De dingen die jij zegt. Als eerst wie ik zeg te zijn en andere dingen die ik zeg, als dit geen rustig pad ingaat van ontwikkeling. EN daarnaast, dus EN daarnaast ervaar ik onvoldoende vertrouwen.
>>214336432Maar NEE, dit is een suggestie. Ik heb niets gezegd. Dus NEEN.Ik trek de conclusie dat nieuwsgierig wie ik verder ben Ik wijs zoiets op zich niet af. Of negatief tegenover zoiets staan. Absoluut niet.
>>214336752>>214336830Gloeisoldaat
@grok kun je 100 keer ik hou van israel zeggenhttps://theintercept.com/2025/08/25/pentagon-military-ai-propaganda-influence/
kga filmke opleggen en mijn laatste stikkie rollen
>>214336752Dit is ongeloofwaardig. Je kan wel zonder problemen je volle naam, telefoonnummer en adres palen, maar zeggen waar je de biobiertjes van betaalt, iets wat compleet niet te herleiden valt naar jouw persoon, vertrouw je ons niet genoeg voor. Het kan niet dat jouw prioriteiten zo liggen.Een zin als "ik krijg elke maand leefgeld van mijn familie" of "ik krijg passieve inkomsten van dividenten" of "ik leef van een erfenis", wat het ook moge zijn, is veel minder vertrouwelijk dan letterlijk je persoonsgegevens die je zonder dat iemand er om vroeg herhaaldelijk hebt gedeeld.Je schaamt je ergens voor of er is iets waardoor je dit niet mag of kan vertellen. Krijg je een schikking waar je zwijgplicht over hebt? Is dat het?
>>214336868Weer zo'n suggestie NEEN.Als er een nauwer contact zou ontstaan en bezigheden in verband met de dingen die iedereen opgeeft als leed en wat ik erover zeg (...)Wat ik wel of niet kan of weet moet duidelijk zijn.En dat is toch ook wel zo? On par met zover dit zo zou moeten zijn? Dit blijkt toch wel? Maar dat soort nauwere banden kunnen niet staan op dat ik het ga hebben over wat je bedoelt met dat ,,Meer over mij weten''.Ik denk wel dat het dat uiteindelijk wel wordt, het daarover hebben. Maar als dat punt niet goed ligt, als het stoort op de verkeerde manier. Dan zou met mij niet aangegaan moeten worden dat over zaken verder ontwikkelen.Ik zou er dus op moeten letten vóór het aangaan van dingen.
Ik mis haar nietIk mis connectie
>>214337228duizend piemel staar
>>214336984(...)Ik begrijp niet dat iedereen wel in het bijzonder met mij bezig wil zijn met al die onderwerpen hier. Dat verder ontwikkelen.Maar dat niet doet.
>>214337300Omdat het niet klopt maat. Je assertie klopt niet. Als ik dat wilde, deed ik dat, maar ik wil niet, dus ik doe het niet Wat ik wel doe is vragen hoe je je haring, kaas en biobier kan betalen, zonder uitkering of werk, want dat is gewoon uitzonderlijk te noemen, en ik verdien antwoorden want ik moet elke dag jouw oeverloze gelul tolereren
>>214337281En djonko
Wat is dit? Het is niet pijnlijk
>>214337368Mijn standpunt is:Niet iedereen heeft dezelfde talenten en gaven.Er zouden er dus toch voldoende moeten zijn die dat wel doen.En dat is het geval niet. Dat dit zo, GEWOON NATUURLIJK ontstaat.Mijn vraag aan jou of iedereen???Waarom is dat niet zo??? Ik begrijp het niet. Want het is iedereens leed en mijn leed.
>>214337437Gotver kanker
Geen behandeling aangaan. Het is de behandeling die je vermoordt en aftuigt.
>>214337464Omdat je alleen geboren bent en ook alleen doodgaatJouw problemen zijn voor jou Jouw prioriteiten zijn voor jouNiemand gaat het voor je oplossenMaar waarom maak jij je zorgen? Je zit er warmpjes bij, hoeft geen dag van je leven te werken en kan elke dag duur eten en bier drinkenJe moet niet zo janken want er zouden mensen een moord plegen om met je te ruilen
>>214337437>>214337495
>>214337581Is dat nou nodig?
>>214337598Als het maar als normaal gezien wordt niets aan de hand
>>214337437>>214337495Lijkt gewoon op een blauwe plek
>>214337650Nee die plek op mijn schouder is niet normaal frits
>>214337658Ik voel er niks van, normaal is zoiets gevoelig
Dat dit gewoon natuurlijk ontstaatwaarom is dit niet zo
>>214337495UOHHHH TOT
Onthouder voor de sukkels die links gaan stemmen: Wanneer een linkiewinkie beweert de rijken te willen belasten bedoelen ze eigenlijk de middenklasse.
>>214337823Ik ben helaas boven de 18 frits
>>214337856t. pedotrannie linkowinko
https://www.moonofalabama.org/2025/08/why-3350-new-bombs-for-ukraine-will-not-make-a-difference.html#more
>>214337910Niet geklikt
>>214337931Waar wil je het liever over hebben anon
>>214337993Over frits' inkomen astemblief
>>214337993Andere anon, maar ik begrijp niet dat het niet vaker gaat over een nette manier voor de grote stromen naar deze regio na '50 ofzo.Natuurlijk in het bijzonder voor wie zo stroomde.
brutale aap
Zijn hier één of meer journalisten die iets zouden willen?Iemand begint weleens over Wierd Duk of Kees v/d Spek
Alles wat over journalistiek gaat MOET ik vantevoren weten.Hoe het verder ook ligt.
Ik paal hier alleen als ik zat ben.
plottwist, 3/4 van de palers hier is journalist
Als vrouwen horen dat 25% narigheid in de vorm van fysiek geweld en of verkrachting meemaken dan snap ik dat ze de gedachtenfout maken dat het dan ook 25% van alle mannen zijn die verantwoordelijkheid hiervoor zijn. Echter, net als bijna alles in het leven, geldt hier het pareto-principe. Het is de overduidelijke minderheid van mannen die het leeuwendeel van alle narigheid veroorzaken (vooral mannen uit een andere cultuur). De bekende 20%-80% verdeling, maar, zelfs binnen die verdeling en bij de name de 20% is er zelfs nog een extremere minderheid die nog enormere narigheid veroorzaken. Serieverkrachters, moordenaars, etc.Waarom wordt de westerse/blanke man aangevallen? Omdat het weer precies binnen dat intersectionalistische kader past van de linkiewinkies. Als het een homoseksuele man was geweest dan waren witte mannen alsnog de daders.
>>214338596Het maakt niet uit wat vrouwen denken.
>>214338409ik ben bender, telt dat ook?
>>214338641trvke
besef bendertje paalt hier
Ik laat mij in GEEN geval in met journalistiek tenzij daar vantevoren RUSTIG en op een PRETTIGE MANIER instemming over bereikt is. Is er sprake van journalistieke interesse? Want dan zou ik iets moeten posten, hoe ik persoonlijk bereikbaar ben zodat te verifiëren is dat ik het ben.Hoe het hier werkt, hier, en anders ook, moet dat ook correct geverifieerd worden.Maar hier in het bijzonder zo'n anon boord.Media is zoiets als een future, optie, aandelen. (Het ligt niet in alle gevallen hetzelfde vind ik)Als iemand anders die neemt dan is dat niet mijn risico zonder mijn instemming.
>>214338815>posten
>>214338803Dit is een lang verhaal.Maar, als ik zeg wat ik net zeg en hij weet dat nu (...)Moeilijk verhaal maar hoe die ligt als een persoon op verschillende manieren.Ten eerste (...)Te lang verhaal.Goed dus enige optie is dat die iets zegt.
>>214337437>>214337495Heb je onveilige battie seks gehad? Dit soort plekken ontstaan wanneer iemand een HIV besmetting oploopt
>>214338815
>>214338815>>214338920je staat al in de krant met je bierbuik makker:https://sleutelstad.nl/2025/08/10/vrolijk-uitje-verandert-in-vervelende-trip/
>>214338920>Ten eerste (...)>Te lang verhaal.ik vond het best wel kort eigenlijk
>>214338980Gek, ik ben autistisch, werd gepest in het middelbaar etc.. Maar ik heb nooit een haat voor "normies" gehad. Heb ook nooit vrouwen gehaat. Ik geloof wel in de meeste 4kanaal dingen over beide groepen, maar ik voel totaal geen gaat tegenover beiden. Ik moet al lang nadenken of er echt iemand is die ik echt "haat".
>Bouwvakkers zijn bij ons voor de weg en parkeerplaatsen aan het vernieuwen>Tokkie van op de hoek heeft alle borden en hekken er uit getrokken en op een hoopje gegooid>Domme sukkel weet niet dat al die tegels daardoor weer los gaan komen en de bouwvakkers alles opnieuw moeten gaan doenReken maar dat ik maandag de NSBer ga uithangen en de dader tegen de bouwvakkers ga vertellen
>>214339115>Heb ook nooit vrouwen gehaat.Ik ook niet. Ik vertrouw ze gewoon niet.https://www.youtube.com/watch?v=YZsSvkScEgA
>>214338991Mij is niets gevraagdOf ik het wel of niet ben zeg ik niet.Maar mijn standpunt is dat ik zonder mijn instemming niet in de media ga.
>>214339115Ik ben een auti en ik peste vroeger mee, werd zelf ook veel gepest, tot op het punt dat ik vroegtijdig van school ging en nooit tegen iemand heb gezegd waarom. Vrouwen zijn verder de beste wezens op aarde, hou van ze.
>>214339279we zijn niet dom, we weten dat jij het bent fritsewitsje bent ook geidentificeerd door iemand in de comments onder dat artikel
>>214338803Maar sowizo als die iets vindt van bepaalde dingen. Dan is dat een moeilijk onderwerp.Want ik weet zo even niet meteen wat te doen.Aangezien een ban op Discord.Echter de bedoeling is geheel fout geinterpreteerd.Ten eerste humor die niet veel mensen begrijpen.Het lijkt mij op het moment ook beter om Discord voor nu te laten voor wat het is, ik (Kleine slag om arm wat soms spontaan kan gebeuren)
>>214337437blauwe plekergens dronken tegen gelopen?of te hard gerollebold misschien?
>>214337856Het gaat toch gl/pvda+cda+d66+vvd worden.Links zal nooit de meerderheid krijgen in een Navo land.
>>214339467dat zijn allemaal linkse partijen domme alwin
Hallo jongens vergeet niet om je land schoon te houden en links boos te maken vandaag!!!
>>214339529zijn ze al:>>214339467
>>214339316Vrouwen zijn zoals elke ander.wezen: ze hebben hun eigen eigenschappen en die moet je op voorhand weten om er mee overweg te kunnen, net zoals mannen of honden of katten of... Het enige wat ik haat is wanneer mensen doen alsof er geen verschil is tussen de twee. Dat is zo extreem duidelijk niet waar.
>>214339525Ze zijn allemaal liberaal koningsgezind tho
>>214339648ojajoh?
>>214339609>Vrouwen zijn zoals elke ander.wezen: ze hebben hun eigen eigenschappen en die moet je op voorhand weten om er mee overweg te kunneLeer mij meer, wat moet ik weten
>>214338803Maar als Bender hier echt is.Trouwens een vorm van humor is, het is in wezen echt zo'n liefie, zo'n schatje.Moeilijk verhaal.Maar sowizo veel kan volledig onder dat heel reine. Dat niet-lhbt dat veel zo niet iedereen wel kennen.(...)
>dvw geen schattig vriendje om samen knuffelend vaush mee te kijken
>>214338803Ik, wel vaker veel reactie op één paal.Maar een gerucht dat die hier zou zijn.Ik bedoel hoe Bender bestaat. Ik begrijp (...)Tot zover zie ik niet echt een probleem
>>214340149Zeg dat het waar is dat iedereen dat wil(Zijn er hier vrouwen?)Het leed, de boosheid, de ongelukken in deze wereld dat het geen goede, reine plaats heeft die stabiel staat.
>>214340294iedereen wil een Bendertje
>>214340088>Trouwens een vorm van humor is, het is in wezen echt zo'n liefie, zo'n schatje.>Moeilijk verhaal.
Frits bedoelt dingen tegen de wet
den furer is verliefd op den bender en hij zou er een aanslag voor eisen
>>214340316Dat iemand een "liefie" is betekent niet dat die de last van deze wereld maar op zich moet nemen.Dit soort dingen, verder dan binnen het ekodorp gaat het niet. Zoals ik weleens gepaald heb.Ik bedoel anders dan als niet alleen vrije wil. Maar ook ontspannen. Gewoon, geen fout liggende zaken.Of zelfs, momenteel sommigen willen wel of niet in de lhbt in wat voor vorm dan ook. Of in het bijzonder niet.Dat tegelijkertijd. Belangrijk.>En willenPunt is ook wat daadwerkelijk realistisch het beste is voor iemand
*kusje op piemel*
Frits wil gewoon bipsplappen met Bendertje in het ekodorp
>>214340544>Dit soort dingen, verder dan binnen het ekodorp gaat het niet. Zoals ik weleens gepaald heb.ruinerwold is godverdomme geen ekodorp
>>214340043Zijn heel emotioneel. Bekijken alles relationeel, zelfs geloof of ideologie. Zijn soms hysterisch en dan moet je gewoon hen laten uithuilen op je schouder. Er proberen mee te redeneren is dan totaal nutteloos. De meeste zijn liberaal door het huidige media landschap maar dat betekent voor hen meestal niets meer dan standaard platitudes dus je kan makkelijk een relatie beginnen met een zolang je je powerlevel niet te veel laat zien. Je kan wel zeggen hoe je echt naar de dingen kijkt zolang je het niet te autistisch verwoord. Ze zullen je uiteindelijk beu worden (dat is miss te veel gekleurd door mijn eigen ervaringen dus neem met een korrel zout). Als ze van je houden is er geen beter gevoel dan hun liefde.Dat is het eerste wat ik me zo meteen kan bedenken.
>Thierry niet de lijsttrekker
Als er iets is dat ik zou willen. Dan zou iedereen het willen.Trouwens te noemen bipsplappen. Dingen die ik niet noodzakelijk vertrouw.En dan zou het gaan om een grof internationaal probleem waar reden voor is, dat het zo is.
>>214340648>ruinerwoldIk bedoel een ander verhaal dat erg compleet was.
Mama Lidewij
>>214340684>Als er iets is dat ik zou willen. Dan zou iedereen het willen.Denkfout. Als je nu zou zeggen dat de kans groter is, dan had je een punt.
>>214340584*kusje op je voorhoofd*Lieve anon :$
>>214340746Nee het moet zijn: ,,Zou willen''Want er moet rekening gehouden worden met eeuwenlange letterlijke, aantoonbare rekken en buigen aan het onderwerp.Daarom wordt het kort, rein en stabiel afeisen van de waarheid.Dat punt 1En verder dat het voldoende rein en stabiel valt.
>>214339588Waarom heeft hij een ling ling nihao baard?
Maar als bender hier is.Dan bijvoorbeeld, soms gaat het hier ook over drugs.Zover ik persoonlijk in eerste instantie besluit:Als ik er persoonlijk, in het echt mee in aanraking kom dan loop ik weg.Bovenstaande gehoord van iemand die verslaafd was aan fentanyl. En door hel ging om ervan af. Door mij verbeterd:Maar houd (later) het contact, zei het op een andere manierIk zou daar ook relatief volhardend in zijn.Misschien langer verhaal.
>>214341067Schizofrenie, hij denkt nu dat hij een vrouw is.
Lekker praten met schizofrenie anonijm.
ik heb trek, 6 weken 1 maaltijd per dag en 10 kilo verloren maar ik wil nogsteeds eeten ik heb trek
M E C H E L E NN O O R Dhttps://www.youtube.com/watch?v=ZiisH_NT6j0
Ik zeg niet:Alcohol is goed.Maar hoe dingen voor mij lopen (langer verhaal)En plaatje gerelat.En verder kom ik daar totop heden niet uit.(Gebed gedaan)
>>214341226Dus die fast is frits?
Jezus maakte met eigen handen alcohol.En uitsluitend niet-verslavende drugs, daar heb ik persoonlijk, voor mijzelf geen bezwaren tegen.
>GEBOREN & GETOGEN!
>>214341400Alcohol is zwaar verslafende rommel. Op smaak gebrachte Ethanol (met tonnen suiker)
>>214341464JAAAAAAAA IK BEN EEN GENKIE
>>214341268Niet doen. Je bent goed bezig!
>>214341400Hangt af van je genen. Mijn grootvader was absoluut verslaafd. Veel Ieren hebben die gen.
>>214341367Frits is een andere schizo
jaaa coffee time :))) coffee + podcastino = bliss
>>214341480>Hoe dingen hier liepen tot zoverIk vergoeielijk alcohol niet. Om redenen ontstaat er een neutrale kijk, om redenen buiten mijzelf.Ik ben in basis anti-verslavingen. Dat is zeker. Ik sluit niet uit, samen met anderen AA-doen en via een pad van comfort en goede redenen (langer verhaal)
De esoterische wijsheid uit de edda tot mij nemen
ik heb zin in incelsloppyeten voor incels in een doosje en plastic vorkin een zakjeken je het? recomendations?
>>214341745Delhaize maaltijdje.
>>214341745magnetron hotdogs
>>214341645>podcastfriend simulator like.. ga gwn outside gras aanraken bobo
>>214341795gebaseerd, ik heb er net 2 laten ontploffen
>>214341745ik ben incel en ik eet fastfood
Waarom zijn italiaanen en spanjaarden toch zulke kanker mongolen zijn manieren daar verboden of zo kanker associale tering volk ik haat ze.
>>214341949ligt meer aan jou
>>214341480>gne alcohol is eigenluk ethanolwederom een bijzonder midwittig paaltje van chemiebattie
>>214341854heel kort maar
>>214342028wacht ik laat ChatGPT het ff voor je uitleggen
>>214341949Zegt de man in een moslimland
>>214342046ja die knop is niet zo precies, 30 seconden op 600w lukt niet altijd, soms wordt het een minuut
>>214341783maar dat is niet zo incellig denk ik>>214341795komt niet in een doosje>>214341837ze praten niet over comedy enzo, en ze spreken nederlands enzo :( >>214341895mooi :)
>>214342104mijn punt was dat je een irritant wijsneus nerdje bent als je drinkbare alcohol ethanol noemt snap je achterlijke?
>>214342438Jij bent echt zo'n achterlijke strontmongool en dan ook nog altijd denken dat je gelijk hebt. Echt het laagste van domme mensen. Zelfzeker fout zijn,
cbd oil op me dolleau smeren straks
>>214340766:3
>>214342458nee jij trekt volle zalen
>>214341745mac 'n cheese
Kwil een fris boyke op mijn schoot en zijn bovenbeen masseren terwijl ik lieve woordjes tegen hem fluister
>>214342028ben ik niet koekwaus
je nique rien donc je mange du incel sloppe
>>214342646c'est vrai ça
>>214342458je begrijpt het weer niet debiel het ergert me dat je slim probeert te klinken door de chemische naam te gebruiken alsof iedereen hier te achterlijk is om te weten dat de alcohol in bier ethanol is
>>2143426841) alcohol = ethanol2) er was 0 reden waarom je moest zieden op mij3) er is nog altijd 0 reden waarom je aan het zieden bent
Fritz heeft ene Nederlandse karma ding>Dutch courage met /uhg/ en /chug/
j’ai besoin de niquer madame
En noemt dure les pays bas, de lage landen of thee nèthoerléndes gewoon Holland omdat het sneller beweegt.
>>214342684Ga anders nog 700 keer "battie" palen misschien dat je dan gelukkig wordt
>>214342722Nederland anon heeft gelijk. Er was geen enkele reden om ethanol te zeggen ipv alcohol. Maakt allemaal niet zoveel uit maar klonk idd best cringe.
lege nestsyndroom voor vader uil :Chttps://youtu.be/snk5m0wzuv8?si=DIIqISVLnFPsEEIG
>>214342749frits je naam gaat op als nieuwe premier van nederland nu terry een stap terug heeft gedaan, dit is het, de nieuwe nationale partij, vraag den ome evert om het financieel in orde te krijgen in 2 weken tijd
>>214342808Jawel de reden was dramatiseren en alcohol gebruik afmoedigen voor algemen gezondheid van de mensen
Iedereen hier ruzie zoeken met elkaar. Ik gewoon rustig factorio spelen en cumtown luisteren.
>>214342684Breinliet cope
>>214342850Ok ik snap uw punt. Maakt allemaal niet zoveel uit. Gene stress.
ik ga incelwandelingske doe,
Hallo vriendenHet is een tijdje geleden dat ik dit forum heb bezocht, hoe gaat het met jullie? Ik heb het de laatste tijd erg druk met media optredenns, kijken jullie weleens Nieuws van de Dag op SBS6? De linkse kranten noemen het Ongehoord 2.0 haha maar ondertussen Hamas verheerlijken. Ik heb mijn mede duider Lale Gül vertelt over dit forum en zij zei het te kennen, jullie hoeven geen groetjes te verwachten helaas. Wat gaan jullie stemmen jongens en meisjes? Geloven jullie ook in de zoete broodjes van Bontebal? Of juist op Wilders om een sterk front te vormen tegen de immigranten en terreur staten zoals Iran? Ik hoor graag van jullie.Vriendelijke groet,Wierd Duk
in LA kon je gwn mac and cheese sloppy bestellen oei in belgicum? ouf lieverdje nee nee nee gaat niet lieverdje nee nee nee
>>214342919Iran is gebaseerd, hamas is aan de macht geholpen door pisrahel.Ik stem waarschijnlijk weer pvdd, fijne dag verder.
>>214342919oke dit is episch
>>214342998faal
kk
>>214342919Ik hoop dat Iran Israel vernietigt. Gaat niet gebeuren natuurlijk, maar zou mooi zijn.
>>214342855Goe bezeg, ik Cum Town luisteren en Metal Gear Solid Delta spelen
>>214343028Ik wens beide teams veel succes. Laten we hopen op een mooie wedstrijd
wrm zou je bolt gebruiken als er uber is?
>>214343139goedkoper
>>214343168is het?
>>214342821Lijkt mij ook maar het beste.Ja, temidden van hoe alles werkt in deze wereld. Ik heb bezwaren, mensen hun bediening, de zeer geëerde Thierry (...)Wat vindt hij er eerlijk van?Lijkt me beter als zo'n enorme stress.Mogelijk zou i9k de man in Brussel, Europa kunnen worden.In ieder geval iets met meer vrede dan <<voorstel gedaan>>En, heel belangrijk, hoe ik moet handelen
>>214343197denk dat uber veel vereisten heeft van auto, en bolt is minder selectief voor chauffeurs, daarom dat het goedkoper is.
>>214343198>En, heel belangrijk, hoe ik moet handelennaar eer en geweten, wees jezelf
door ethanol natte poep uit m'n hol
>>214343213ah zo, ik ga straks eens prijzen vergelijken voor dezelfde rit
besef, WIERD DUK PAAL HIER!
>>214342722>>214342861kom anders langs voor een kopje h20 en caffeine met eventueel wat glucose en/of lactose bij voorkeur voordat ik je laat stoephappen betweterige redditnerd kankermongool
uh oh! il est temps pour pipiner
zionisteb laten stoephappen op de blvd in katwijk voor ijssalon pistachio
>>214343265Oei, iemand is al ziedend op zaterdag
>>214342919Doe de groetjes aan thomas
>>214343224Maar goed wat voor iedereen ook eer en geweten is. En hele volmaaktheid, complete waardigheid. Zelf 100%Niet 99%
>>214341745>ik heb zin in incelsloppy>eten voor incels in een doosje en plastic vorkIn Nederland hebben we een dönerbox, dat is döner met groenten, friet en saus in een box met een vorkje. Het is meestal vrij goedkoop. Ik kan het aanraden een keer te proberen.
>>214342919zeg tegen lale dat ze een dikke reet heeft
ooh johnny, laat ons aub alleenmet jou worden we nooit #1veel verdriet, geen lach, wel een traanjohnny heitinga, blijf jeugdtrainer voortaan
>>214342793dat ben ik echt waar dit is geen cope of obsessie
>>214343422
>>21434339113 euro is echt veel
>>214343346Oei, iemand kon geen beter repliek verzinnen. Yikes, jij bent achterlijk!
>>214337697Blauwe plek hoeft niet per se pijn te doen. Er kunnen onderhuids een paar adertjes gesprongen zijn
N E E J I JEEJIJ
Ik lees Elder Race van Adrian Tchaikovsky, ik zie waarom mensen het net zo goed vinden als zijn bekendste boek Children Of Time, jammer dat van die trilogie alleen het eerste boek goed is
ik notice veel petit zizi energykes
doen jullie 0 of o in de kaptcha?
>>214343597c'est moi haha
>>214343517daar zit de kapsalon ook bij
>>214343597wie vroeg tho?
/nederdraad/ heeft recht om boos te zijn op deze wereld en de maatschappij waarin we leven, het is ook niet eerlijk en onze leiders doen er niks aandat je geen vd hebt, dat je met mkke moet leven, dat iedereen feministische onzin verspreid, dat je elke dag liberale propaganda naar binnen krijgt geperst, allemaal goede redenen om boos te zijnlaat mensen je nooit vertellen dat je geen reden hebt om boos te zijn, en laat ze je nooit weerhouden van boos zijn
>>214343593waardeloos zuurstof verspillend wezen knoop jezelf gewoon op
>>214343782nee jij
>HMM ZUURSTOF?? BEDOEL JE MISSCHIEN DIOXIDE?
>>214343754boos op wie?
eventjes aan m'n pieletje trekken en daarna lekker dutje doen
>>214343252Hallo nederdraad
>>214343947op m'n eige
>>214343974kk boemer
ugh de tokkies zingen weer hazes
>>214344004kendani
besef je ma is een nikkerhoer
Je mag niet boos zijn op de maatschappij en vrouwen incel chuds het is je eigen schuld dat je geen vriendin hebt en niks neukt!>Het is normaal om constant te verhuizen>Je woont niet meer met of in de buurt van je familie>Religie is dood>Gemeenschappelijke sociale gebeurtenissen zijn zeldzaam>Internet vervangt echte sociale interactie>Werk is niet langer gericht op sociale contacten maken>Geboren in een maatschappij zonder gemeenschappelijk doel of rolmodellen>Werk is vermoeiend door langere reizen en minder interessant werk waardoor mensen te moe zijn voor sociale interactie>Alle sociale ontmoetingsplekken zijn geprivatizeerd zoals parkjes, internetcafes, etc>Mensen trouwen extreem laat>Mensen leven vaak alleen en trekken niet bij elkaar in>Als je hier over klaagt vinden mensen je een triest figuur dus moet je maar je bek houdenGewoon jezelf zijn!
>>214344041stel je voor dat je dit allemaal schrijft hopelijk gaat niemand het lezen
>>214344041Dat is allemaal waar maar als je moeite doet kan je echt wel.iemand neuken.
>>214344111is het nog leuk om te neuken als het zooooveel moeite kost
>>214343252gekke eend
Ik bak nieuwe
>>214344153De moeite is eenmalig: naar buiten gaan, met mensen praten, avances maken. Het neuken blijft vaak lang.door duren.
>>214344041>Gewoon jezelf zijn!^
>>214344191>naar buiten gaaneww
>>214344179als je te vroeg een nieuwe draad maakt sla ik m'n vriendin helemaal in elkaar
>>214344153dit dus, is een relatie nou echt nog leuk vandaag de dag als het extreem individualistisch is, draait om hele simpele dingen zoals toegang tot seks, en er helemaal geen plichtsgevoel meer bestaat?ik snap heel goed dat veel mensen hier naar de hoeren gaan, want wat is het nut van een relatie?seks en liefde willen we allemaal, en dan lachen we mensen uit die het niet krijgen, maar bedenken we ons wel eens waarom zoveel mensen het nut er niet meer van inzien als het zo betekenisloos en nutteloos is vandaag de dag?
>HUILLLIEE IK WIL KUUUUTJEEdood jezelf jankende incel homo's
>>214344288waarom kun je niet gewoon eerlijk zijn dat het om meer gaat dan alleen toegang tot kutje?ik heb toegang tot kutje maar het is allemaal betekenisloze seks met tindersletjes, het lost het diepere probleem helemaal niet op
>>214344265elke dag dezelfde zever houd je kankerbek
>>214344336wat doe je hier dan nog?
>>214344417waar kan ik heen
>>214344444>>214344444
>>214344435zelfde...
>>214344331wanneer heb ik dat gezegd gatachterlijke ik wil je moedder in haar kut verkrachten met een mes dat is wat ik denk over vrouwen kankeridioot
>>214344472k spreek geen wc eend mateke
>>214344435>>214344489Terug naar de groomcord pronto
Niets zo deprimerend als realiseren dat je te lelijk bent om te daten
Anti-intellectualisme is kortzichtig
>>214343596Ohh kijk naar mij lekker op strand net mijn boekje dat ik bij de airport heb gekocht. Jaaa nu ga ik lekker op strand boekje lezenKk homo
>>214344557Anti-intellectualisme runt de draad wat nou??
>>214343640>13 euro voor mkken goyslop
>>214344265Tja ome Crowley
>>214344585Dus jij bent hier de admin?
>>214344041Je zit gewoon teveel achter je scherm kerel ga eens naar buiten, genoeg mensen om te ontmoeten
>Ome CrowleyMaar geen monsters in deze wereldEn ongelukken
>>214344638Crowley is strijder
>>214344557ik ben extreem anti-intellectuelen tho, jij bent gewoon wat Isaiah een egel noemt, wij nederdraders zijn vossen en durven verschillende meningen aan te nemen om elkaar in de zeik te nemen
>>214344686Kk lelijke man geen wonder dat ie hard moet gaan met boekjes want zijn uiterlijk loopt niet
alwin is ziedend dat hij al die boeken voor niks leest, alles wat er in staat is al ontkracht of zal nog worden ontkracht, de gemiddelde persoon die nooit leest en op zijn onderbuikgevoel afgaat heeft het meer aan het juiste eind dan jij werkeloos op je kamertje
>>214344648JAAAAAAAAAA HET IS DE KIKKERJANNIE KIJK HET IS DE KIKKERJANNIE KIJK KIJK IK WIJS MET MIJN VINGERTJE NAAR HEM *springt op en neer*
>>214344714doe eens even rustig joh mudjamad, het is toch veel te warm daar in aapbanie om je zo druk te maken
>>214344768Hij weet niet wat werken is. Als je gewoon werkt heb je helemaal geen tijd om al die onzin te lezen
jij: ik heb gelezen dat palestina genocide meemaakt en ook dat fascisme slecht isik: mijn onderbuikje zegt dat mkke btn moete
>>214344846dit + knn
>>214344648jannies/mods hebben geen macht hier
Justitieanon is DOODZIEK tho
>>214344841vanuit je rukbunker met de rolluiken omlaag begrijp je marx pas echt
>>214344846Mijn onderbuikje zegt dat fascisme inpluis is
>>214344971>>214344971>>214344971