Støres Norge - Fire nye år-utgavenForrige:>>214664746
4 nye år hvor jeg kan si støredalerdet er jo noe
>>214677452forventet berikelsesstatus?
Hei :) dere vil også i eksil?
rød pill meg på fisk og tung metaller
>>214677815Ja.
>>214677815eksil hvor? verden er jo beriket til randen
>>214677815For å slippe fri fra den korrupte eos-tjenesten sin illegale torturvirksomhet, jaMen jeg blir heller for å saksøke staten til de betaler meg såpass at jeg ikke gir en faen lenger
>>214677956Hva trenger vi rike mennesker til? Staten betaler
>>214677909fisk er laget av lett kjøtt og ville flytet opp til havoverflaten og fiskedruknet i luft. tungmetallene er tunge så de synker og hjelper de å bo der de bor
>>214678102
>>214678181Har man penger har man sikkerhet
>>214678181>han relakserte blant dem
Er dere stolte over å ha knullet til livet mitt så jævlig?Jeg kan aldri få sikkerhetsklarering så dette er ganske jævlig mtp at eos-utvalget da kommer slite med å kunne informere meg tilstrekkelig Håper faen meg dere har solide rettskjennelser så jeg kan bli torturert videre fordi det er så jævlig flott hvordan tjenestene skal få slippe unna med hva faen de vil
For en korrupt affære dette helvete erJeg vil saksøke for skadene påført livet mitt men jeg kommer ikke få avgradert saken min så det blir bare idiotiske utsagn fra en verdiløs tilsynsmyndighet Hvorfor faen skal dere slippe unna med dette
Valghomser er de mest uinteressante personene i tråden fåvæ"se på meg jeg stemmer og er demokratisk" er ikke en erstatning for å ikke ha personlighet
Hva faen er poenget med menneskerettigheter og grunnloven hvis eos-tjenestene skal få gi totalt faen i dem og på korrupt hvis anskaffe seg rettskjennelser de strekker til å bety total livsødeleggelse fordi de selv har skapt en jævla kult Hvorfor faen skal dere få ødelegge menneskers liv på denne måten og late som det er så jævlig kritisk at dere bare må fortsette å drive per definisjon torturvirksomhetEier ingen i dette drittsystemet skam?
Beppa fjerter og klynker mens han griper kaviarstjerna rundt kjøttpølsa miNytelse ;)
Jeg er allerede rævkjørt av eos-tjenestene Var faens så unødvendig å komme tilbake med mer dritt etter dere fikk meg diagnostisert og totalt voldtatt av psykiatrien Dette er et helvete som ikke burde være mulig.
Er det godt, Beppa? Liker du å bli strekt ut?Blir tuppen din klissete mens du rir? ;)
Det burde seriøst ikke være mulig. Hvor faen var tilsynsmyndighetene i 2016? Hvor faen er dem nå? Hvorfor skal dere få totalt ødelegge livet mitt uten konsekvenser
>kaster en kongle i bakhodet på Beppa mens vi er på tur i skogen
En jævla kult som ser seg alt for god til å gi en faen om menneskerettighetene
Dere har terrorisert livet mitt og gjort narr av rettighetene mine Hvor faen er rettsstaten
Salem, any Nordics would like to trade with me? I want icelandic slaves in exchange for a jarboa, a jarboa is a type of fairies native to my Homeland and they are thus as fairies Intuned to the fey wilds and see elves and unicorns, they are thus able to help you capture elves.In my home of north Africa this is their primary function, they sniff out dark elves with incredible efficiency, dark elves are like European wood elves except they are tan with jet-black silky hair, their ears are long but they are shorter in stature and they're a lot less evil than European elves.
>>214679031>sandskrælingflagg
>>214679156Do humor me, you'll be the envy of all Nordics with a fairy on your shoulder. Think how jealous those uppity Danes will be, think how jealous those swedish faggots will be!Is it every day that a wondering trader offers to sell you a fairy? Think about it wisely, mighty Norwegian.
>>214679228>Think how jealous those uppity Danes will be...You have my attention, Abduhl
>>214679276Two icelandic slaves and the jarboa is yours, to sweeten the deal further with you I'm gonna give you an ostrich free of charge with it.
>>214679031>I want icelandic slaves in exchange for a jarboai'm interested. i know quite a few islandics
>>214679348Ok, we have a deal.
>>214679521A jarboa and an ostrich in exchange for to icelandic women, that's my offer, also let's keep a channel open for further international trade.You can use the jarboas's otherworldly powers to find and enslave elven archers and from them you can make a strong army to conquer all of Scandinavia!
>>214679629My bad, heres your women.
>>214679741Thanks! I'll shag them like there's no tomorrow. ABSOLUTELY NO REFUNDS!! here's your jarboa, the ostrich is currently being shipped and I think got lost in transit, yeddek fzebbi, nothing I can do about it.
>>214679031Slavehandel er en semittisk greie, vi tar avstand fra det.
>>214679812I beg your pardon?
>Grisehoder plassert ved en rekke franske moskeer>Fransk politi har innledet etterforskning etter at det ble funnet grisehoder utenfor flere moskeer i Paris-området.>Vi gjør alt for å finne gjerningspersonene bak disse avskyelige handlingene, skriver politisjefen i Paris Lauren Nunez på X.>Innenriksminister Bruno Retailleau fordømmer handlingene og kaller dem «fullstendig uakseptable».>Jeg vil at våre muslimske medborgere skal kunne praktisere sin tro i fred, sier han.hva om det er gjengjeldelse for muslimene som truet med å brenne ned notre dame her om dagen? https://x.com/i/status/1965123759020671047nei, det ville gitt feil narrativ, tenkte nrk
>>214679804man, i want one of these suckers so bad!
>>214679861Really? They're really really cute, I saw one once in my life, I tried to capture it but I accidentally killed it, I cried and buried him in a grave.
>>214679804would you trade one of these for a sami shamanic drum with which you can curse your enemies raindeer heards?
>>214679849>muslimske medborgere skal kunne praktisere sin tro i fred, sier han.*Feier inn i en folkemengde med en fredelig lastebil*
>>214679933I will give you a fennec for this.
>>214680043i accept
>>214680099Fine trade.I still have an eastern flying carpet left in my inventory, who wants to make me a deal for it?
>>214680127>flying carpetwhat's the gas mileage on that thing?
Sitter på kontorjobb og hever lønn. Husker når jeg jobbet i butikk, det var dritt, stress og mas hele tiden. Nå gjør jeg ingen verdens ting og tjener mye mer. Underlig hvordan det fungerer. Desto dårligere betalt jobben er, desto mer dritt er jobben. Ganske urettferdig det der
>>214680208Like 5 litres for every 50-60 kilometers?
>>214680280i think i have to pass with the current gas prices
>>214680319...what?? Don't you excavate, refine, and consume your own oil???
>>214680357We do but we feel very bad about it so it has to be expensive to make up for boiling Mother Earth
>>214680378Greta thunberg's doing no doubt.
>>214680357we just pump it up and sell it, and then buy it back at prices we can't afford.but i do have this fjøsnisse in a crate. you just need to feed him porridge and milk. just don't let him out in your house, or he will cause havoc. you can release him at your rivals farm and he will absolutley trash the place.
>>214680416Is propane gas subsidized in your country by the government? It is in Tunisia, but petrol isn't (for some weird reason) so taxi drivers modify their cars to work on propane instead of petrol to save money.
hvorfor i helvete snakker dere engelskturistene må oversette ikke omvendt
>>214680487the only fuel subsidized is diesel for farmers. but they put dye in it, and if they find the dye in your vehicle and you're not a farmer, they'll fine you pretty hard
>>214680416I love Scandinavian folklore <3
>>214680642we also have huldra, which is a hot babe with a cows tail who lures you into the forest so you get lost. but since everyone got phones with gps these days, it doesn't really work for her anymore.
Tunisanon er snill?
>>214680739First time I hear of her, does she bewitch you or you follow her out of your own free will? Is she a nymph, elf, Spirit, or demon?
>>214680778you follow her because you're horny. >Is she a nymph, elf, Spirit, or demon?i don't know, but she's a real bitch and se won't fuck you. she's just a tease.
>>214680642the worst one might be åsgårdsreia though. which happens once a year on the 16th of december. it's a big parade of demons, giants, trolls, monters, criminals, drunkards, whores and other assholes. and if you're outside after dark you will have to join the parade forever. sounds fun in the beginning, but it gets tiresome and annoying after awhile.
>>214680829Are you a pagan? There's this Norwegian YouTuber I follow that explains Norse history and their religion and is a neopagan not because he actually believes its true but to connect with his ancestors' culture.
>>214680944>Are you a pagan?no, just think its fun
>>214680920You have the world's coolest mythology, we don't have mythology in north Africa... ._.>WhoresSign me up, an eternal life of debauchery sounds super kino!
>Regjeringen: Norgespris innføres fra 1. oktoberMen er ikke greia med flytende pris at det skal redusere forbruket når det er liten tilgang på strøm og oppfordre til bruk når det er mye strøm?Hvordan skal man regulere knapphet når alle betaler samme pris uansett hva??
>>214681177øøøøøøh.
tror en av grunnene til at jeg har dårlig avføring er at jeg ikke koker risen lenge nok.
>>214681323>ris
>>214681341ja?
>>214681376jeg tror det er årsaken, hvorfor spiser du ris?
>>214681323du runker ikke nok og sæden din råtner
>>214681323>risener du kinamann?hva er galt med potet?
>>214681390>>214681554jeg har mye ris liggende som må brukes opp.
>>214677452Valgfusk. 08.09.25, demokratiet døde
>>214681607la risen ligge i kjøleskapet i et døgn og lag stekt ris https://meny.no/oppskrifter/ris/stekt-ris-med-egg-og-kylling/
Norgetråden er ingenting annet enn KI-dritt. Demokratiet er dødt
>>214681669hm, kanskje jeg skal prøve det ja. takk anon
>>214681177Hvis vi ser til Tyskland som eksempel så er den letteste måten å sikre stabil strømtilgang på å legge ned tungindustrien.
>>214677452>Støres Norge
>>214681996Jajasånn er det barejajamennsann
>>214677452>setter meg å driter>glemmer at jeg ikke har mer dopapir >må dusje
>>214681996meg helt til høyre gliser fordi jeg får mer gryn
Jeg stemme AP SV Rød masse gratis bra, OK?
>>214681996BYTTEHANDEL>du får>kebab og kriminalitet >jeg får>gratis hus, evig nautgryn, familiegjenforening, undergrave norsk kultur og får voldta dattera di
>>214682293Tenk på all den gode kebaben vi får når vi er på fylla!
>>214682362spiser kebab når jeg er edru og jeg, ta DEN tjøddiser! ;)
>– Men trur du høgresida kunne gjort det noko betre?>– Eg trur det, ja, spesielt med mine kjernesaker, som til dømes strengare innvandringspolitikk, seier ho.knegg! kanskje det er hår for ungdommen
>>214682362jeg leste en artikkel for noen år siden som påsto at om det ikke var for kebab så hadde nordmenn brent ned byen for lenge siden fordi alle hadde dratt hjem og mekka grandis og glemt den i ovnen. så vi skulle takke alle kebabmenn som jobber til kl 04 på morgenen for å fore fulle nordmenn.
>>214682492>hår
Dere ødela livet mitt og jeg kødder faen ikke om 30 millioner kronerDet er et lavt beløp for faenskapet dere har utsatt meg for i livet.Jeg må kunne bygge tilbake med verdighet og det kan faen ikke skje før dette er overskadene dere har påført meg er livslangeOg jeg kan bevise hvordan dere er en gruppe med psykopatisk korrupte rasshølStem FrP
PST lekket dette bildet av beppa.
Falskflagging
>>214682877Kan ikke hain stat bare betale meg også er vi ferdige
>>214677782Metningspunktet nærmer seg.
>>214682971
Kan ikke tro at Saabanon også var Beistbreveren... kan dere tro dette???? Tenk at dette ble bekreftet i går...
>>214682293Knegg ;)Prøver han å etterligne andre teit?
>>214683364>Beistbreverenherr beist?
https://www.youtube.com/watch?v=EFlhj7tAVnY
Når tar dere rosenrot-pillen gutta?>Rosenrot er kjent for å kunne gi et mer velfungerende seksualliv, noe markedsførerne av rosenrotprodukter har visst å utnytte.>Flere kliniske undersøkelser viser at ekstrakt fra rosenrot bl.a. har positiv virkning på mennesker som trenger forhøyet oksygenopptak for å øke utholdenheten, eller for å klare seg bedre under opphold i store høyder hvor oksygenkonsentrasjonen er lav.>Rosenrot mot depresjoner. Når rosenrot har en positiv virkning på deprimerte personer, kan det skyldes at urten stimulerer produksjonen av serotonin, dopamin og noradrenalin.>Rosenrot demper kroppens reaksjoner på stress>Rosenrot kan gjerne anvendes som en kraftig antioksidant. Urten vil ikke bare redusere skader av frie radikaler i cellene, den stimulerer også reparasjonen av DNA, en annen faktor som bidrar til å beskytte mot kreft.https://rolv.no/urtemedisin/medisinplanter/rhod_ros.htm
>>214684162>anonser snakker om blomster når gøyming peser eksistererler og ler
>>214682121da ble du ren også da gitt
>>214684162>seksuallivJeg har ikke, har aldri hatt, og kommer aldri til å ha et seksualliv, så dette er ikke relevant for meg.Men men.Så sånn er det.Bare noe jeg tenkte på.Men men.
>>214684194>anonsen som aldrig har høstet noe som helst i hele livetdirekte trist
>>214684162nei takkmen fleinsopp anonsen har fristet meg litt i det siste, vurderer å prøve
>4 nye år med Størefy flåbbe. blir full sånn Sverige-utvikling fartløp nå... altså bare tenk den absolutte tilstanden til demografien i Norge allerede. Særlig i den yngre generasjon under 30 år.Også tenker du at Brenna osv. allerede har sagt ja til å ta imot flest innvandrere pr capita av samtlige land i hele Europa de neste 10 årene...Hele Østlandet er allerede totalt beriket og mange store byer med 40-80k innbyggere begynner allerede godt å nærme seg alt mellom 20 til 50% innvandrere.fy FLÅBBE.
>>214682492>18 åring zoomette har som kjernesak å være imot innvandringfy flåbbe hvor rødpillet har norsk ungdom blitt av å ha masse blåmenn og særkere i sine kohorter sammenlignet med generasjonene før?
nisselandstatus?
>>214684321ikke jeg jeg bor i kårhuset som bestefar byggde med egen skog. må gå opp til hovedveien som er 15 min unna for å finne første postkasse med freanskmenn om jeg husker rett. De er definitivt ikke nabo
>>214682274knegg. det er litterært importerete stemmer.og hva er regnestykket fremover? jo flere av dem og færre av oss. knegg
>>214680517dette!>>214684404ja. du kan bo der ja. resten av norge er borte.
>>214684382begynner å bli tåpelig nå fåvæ maltanon... er full nissefest her på berget..
>>214684260Fint. Husk at det er 100% lovlig å plukke flein til eget bruk i utmark i kraft av ordlyden i straffeloven som understreker at det må ha anskaffet soppen ulovlig. Dog har vi hjemmel i friluftsloven paragraf 5 første ledd, også kjent som allmenhetens innhøstningrett. Så om snuten ikke klarer å motbevise at du plukket den i utmark så har du faktisk ikke brutt straffeloven. Dog man bryter alltid legemiddeloven men den strider med friluftsloven, og jeg er ganske sikker på at friluftsloven står høyere enn legemiddeloven hos lekdommerne. God sankinghttps://commons.wikimedia.org/wiki/File:Wonko-SpissFleinsopp.pdf
>>214684321>ta imot flest innvandrere pr capitavi trenger innvandrere til å betale pensjonene våre
>>214684576ikke slik det funker kompis. det er brudd på legemiddelloven og ulovlig.
>>214684576hvordan bruker man den da? uten å dø
>>214684605her hjemmel i friluftsloven så departementet kan gå å ta seg en bolle
>>214684631>uten å døtjommi, fleinsopp er ikke giftig
kåmmmer hain støre til å innføre ny lukkned nytelsestid?
>>214684663hva faenforeldrene mine lærte meg at den var dødlig, kneggog jeg trodde på det helt til nå
>>214684641... ikke slik det funker. det er ulovlig pga brudd på legemiddelloven.det er ikke noe sånn at friluftsloven trumfer legemiddelloven. ikke sånn det funker
Så de røde vant igjen..
>>214684706du kan ikke lese. Orlyden sier at du må tilvirke den ulovlig, men om du plukker den i utrmark så gjør du det lovlig i kraft av friuftsloven. Så det er akkurat det samme som å få morfin på resept. Bryter ikke straffeloven.
>>214684745blir lidelse på menyen ja
>>214684794den bryter legemiddelloven, og dermed er det ulovlig. friluftsloven er irrelevant her.
>>214682274>frp 9.4 i blåmann skoleer snille gode gver som er fanget i berikelsen og tror de kan stemme seg ut av det?
>>214678518er du narkoman? leser dette i stemmen til han narkomane som har kommunal bolig i blokka mi
>>214682492hu ser jo ut som andre eller tredje generasjons innvandrer jo
>>214684835>kommunal bolig i blokka mi
>>214684903ser ut som en hapa
>>214684816nei
>>214684816den er ufattelig relevant siden det er dat 2 lover som motsrider hverandre. Tydelig at du har 0 juss
>>214684485Blåmannfestival? :D
>>214684959meg han i midten i tredje rad fra starten som lurer på hvor alle vennene mine er
>>214684996de motstrider hverandre ikke. legemiddelloven går foran. stoffet er ulovlig, uavhengig av måte det er innhentet på. Eneste måten det ville vært lovlig med gjeldende regler er hvis en lege foreskrev det på resept.enkelt som.
>>214684959se bilderel >>214682877
>>214685061>uavhengig av måte det er innhentet påfeil
>>214685102igjen, du tar feil knegg.
dagi eini styrì à garðr-stórí inn ríki, tið á flykti nú beint á Gǫtu
>>214685109vet du ikke hva hjemmel betyr?
>>214685102i det øyeblikket man har høstet det, og man vet hva det er, er det ulovlig å oppbevare det.
>>214685124knegg anon.. hvor mange ganger må jeg mate det inn for deg?? det bryter direkte med legemiddelloven å oppbevare det.frilufltsloven har ingenting den skulle ha sagt her knegg.
>>214685136nei, man kan plukke og ta med seg
>>214685164du kan plukke, men i det øyeblikket du vet at dette her er fleinsopp som definiert i legemiddelloven, blir det ulovlig for deg å oppbevare det mer, og du må snarest kvitte deg med det. så enkelt er det anon. Det bryter med legemiddelloven og er derfor ulovlig.
>>214685163hvor mange ganger må jeg si deg at lovene er i lik rang og dermed motstrider hverandre
>>214685194>lovene er i lik rang... anon.......det er ikke slik det fungerer.Legemiddelloven definerer hvilke rusmidler som skal være lovlig i omløp og ikke osv, samt grenser. Fleinsopp er tydelig definert der.Friluftsloven er til for å sikre allemannsrettigheter og den type ting. At man skal kunne plukke ting i skogen. Man skal også kunne få lov til å plukke noe man ikke vet er ulovlig, men i det øyeblikket man blir oppmerksom på at dette er et ulovlig rusmiddel etter legemiddelloven, må man kvitte seg med det og la det ligge igjen.Så enkelt er det anon.
>Buuuhuuu feil side vant valgetDe aller fleste vil ikke merke en eneste forskjell.
>>214685292dette fåvæ
hvor mange blåmenn og serkere trenger vi?
kneggmeg her som spurte om fleinspurte pratgpt om det og hva har de gjort med pratgpt i det siste egentlig?den var helt med og sa hvor jeg fant de, hvor mange jeg trengte å spise osv osv hva jeg burde gjøre før jeg tok de og hvordan det varbare helt med uten hemningerog i det siste har den også begynt med pulings RP prat helt uten hemningerlurer på om jeg har bare tilfeldig skrudd av hemningene på min pratgpt
https://www.youtube.com/watch?v=IhhaFPhUMF4
>>214685366>pulings RP prat
møtopp på østbanehallen fredag klåkka 4
>>214684367frp fra 12% til 24%
>>214685718>østbanehallen
>>214685933;) ikke røm venn
>>214685768de har ventet på deg ;)
>Israel gjennomførte dette og tar fullt ansvar, skriver de videre>Angrepet skjer noen dager etter at Israel truet med å angripe Hamas-ledere i utlandetfy flåbbe jødduser har ingen grenser
>>214686594Men dette er jo brudd på folkeretten!
>>214685249>i det øyeblikket man blir oppmerksom på at dette er et ulovlig rusmiddel etter legemiddelloven, må man kvitte seg med detHva er grunnen til at du presiserer "i det øyeblikket man blir oppmerksom"? Er det ikke slik at noe enten er lovlig eller ulovlig, uavhengig av hvorvidt man kjenner loven eller ikke? Hvis man blir tatt med en pose med noe som er ulovlig så er det ikke noe forsvar å si at man ikke visste at det var ulovlig. Vet ikke om du er jurist eller om du bare synser som alle andre, men hva er det som egentlig gjelder?
>>214686594staten israel har ingenting med jøder eller jødedom å gjøre.
>>214686684greia er, at allemannsretten gir deg en viss rett til å plukke ting som sopp osv. eller en pinne. poenget er, at skulle man som uvitende plukke litt diverse sopp, også viser det seg at noe av soppen du plukket var fleinsopp uten at du visst noe om dette, så vil det være urimelig om man skulle straffes for det.
>>214686811Jeg gjetter at det finnes sikkert nok paragrafryttere i justissektoren til at de antakelig gjør som de vil ut fra trynefaktor eller noe
What fucking pathetic results. Why didn't you all vote for Rødt?
>>214679849Truet? De brant ned kirken allerede
>>214686950Siden jeg syns det er ganske teit å skru av oljen i en olje statvil ikke jobbe på mimir sin kollektiv gård
>>214687032mimir drikker seg dritings og voldtar deg i kårboligen
>>214687062jaja sånn er det ja her i støres norge
>>214687177>4 nye år med støres norge fy flåbe
>>214686684norske lover er ofte skrevet slik at the skal være lett å utvise skjønn eller gjøre unntak for diverse grunner. litt potet men også litt kardemomme, åpner utvilsomt muligheter for korrupsjon
>>214687233Norske lover er milde men håndheves strengt.Greske lover er strenge men håndheves ikke i det hele tatt.Noe sånt. Men men.Bare noe jeg tenkte på.Mvh
måten norsk lov fungerer på er ganske jevnt over ålreit. du har loven, forarbeidene til loven som utfyller tolkningsmomenter og hensyn, rettspraksis på området fra Høyesterett, samt at du kan lene deg på juridisk teori men denne har mindre vekt.Metoden er ganske grei sånn sett. Innholdet er jo noe annet, når man har ting som hatprat loven osv.
>>214687307hfbs
>>214686660fÅLkeretten*
død tråd som vanlig..
>>214688332synes det er deilig å klage over sånne ting?
Larger en ny KardemommelovDet er greit å sutre og hyle, men om du møter Beppa på gaten så er det greit å slå han i hodet med en hammer
staten det er deg og meg
Startet tilværelsen i Støristan 2.0. med å delta på kurs i regi fylkeskommunen. Norge er så ferdig. Hvordan starter jeg prosessen med å forlate lidelsesprosjektet?
>>214689109elsker du å sutre? synes du skal slutte å være så patetisk når du bor i verdens beste land
russerne har opprettet slankeleir, hvem trenger?
>>214689256er ikke australia bedre enn norge? prinsessen ville heller være der enn i norge
>>214689315Faen, nesten glad de bare sultet ham som en jøde istedet for den torturen de ellers gjør. Tenker på de to soldatene som ble voldatt, og så amputert de køllene deres så de "ikke kunne lage flere nasser".
>>214689372uff
>>214689366greit å få litt perspektiv ved å besøke andre land
>>214689315flytter fett på bein og slikt?ser at skuldrene hans er ikke like breie lengre
>>214689372>nesten glad de bare sultet ham som en jøde istedet for den torturen de ellers gjør.vil vedde på at de gjorde mer enn å bare sulte ham
>>214689445tapt muskelmasse
>>214689366Er ikke det fordi hun lettere kan skjule kokain og horeriet sitt fra norsk lygerpresse og Hadrian?
>>214689514
>>214689513Jepp. Er så jævla lei av russland. møkkaland. håper vi får en ryggrad snart og får støvler på bakken. Gi meg en gammal G3, jeg blir med
>>214689588Steng det ned, Halal. Republikk nå.
jeg har en jobb for beppa>Amerikanske myndigheter utlover 10 millioner dollar i dusør etter ukraineren Volodymyr Tymoschuk. Han er blant annet siktet for løsepengeangrepet mot Norsk Hydro i 2019.
>>214689584tror du hun vet hvem h*drian er? jeg tviler
>>214689907
mårn mårn
ettersom støre ble gjenvalgt, betyr det at norge vil gå til krig mot russland? gjør han noe med diktaturet i israel eller er palestina støtten bare dydssignalisering?
>>214689907lagrer denne jeg
>>214690150>betyr det at norge vil gå til krig mot russland?nei>gjør han noe med diktaturet i israel hva skal han liksom gjøre?dette må være et h*drian brev
søte jenter
>>214690235så støre er bare bjeff og ingen handling, godt å vite hvor forventingen skal ligge
>>214690235eller beppabrev, beppa prøver å se hvor sannsynlig det er at støre gir etter for kravet hans
>>214689907>>214690251Rart at Høyre ikke fikk høyere oppslutning av dette stuntet.
>>214690301dette lærte du ikke i løpet av de 4 årene han har vært statsminister?
>>214690435Veit ikke. Jeg bare stemte på Arbeiderpartiet jeg.
https://youtu.be/QbsIF9xq60Y
>>214690461
>>214690435sov, hva gikk jeg glipp av?
>>214690523støre følger situasjonen nøye
>>214690235slutte å sende israel våpen og bombe dem i stedet; judea delenda est
hva er sluttspillet til prump?https://youtu.be/1BDJp6H9VGQ
30mnok <3
>>214690710bli livstids diktator så han ikke kan straffeforfølges
viste sigrid feileg driter i politikk og demokrati, det er iboende hanreieri
>>214690909sånn som netandyahoo?
>:D
Jag är så glad att sunt förnuft vann över hatet, GRATTIS till valsegern :)
>>214691001kan ikke du lage en tråd på et brett der international politikk er et tillatt trådemne?
>>214680218Hvordan fikk du kontorjobben din? Bachelor?
>sov i to timer etter middagfaen det er ikke smart
>>214691227takk :)
>vaskedame applikasjoner mottas nåvel?
>>214690909dette dette
>>214691262hæ? tillatt på 4chan?
>>214691997han der er jo litt feitere en megmen også mye kortere enn meg
>>214691997>>214689315>>214692037
Kan noen sende meg 48000 kr. i bitmynt? Jeg trenger denne:https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/217406073?
>>214692037Så du estimerer at du veier mer enn ham?
>>214692084nei, fortsatt mindre
>>214692078er du en desperado?
>>214691997imponerende kroppsfasong også imponerende at han klarte å klatre inn i lastebilen
>>214692246neikan betale tilbake i begynnelsen av 2026
>>214692283knegg ;) dette dette
>hva mener du med at det ikke er meg?
>>214684321Prosent av befolkningen født i Norge med to norskfødte foreldre. Alle kommunene med over 40,000 inbyggere fra størst til minst.Oslo: 65.31%Bergen: 80.07%Trondheim: 81.96%Stavanger: 74.58%Bærum: 75.35%Kristiansand: 80.02%Drammen: 68.66%Asker: 76.71%Lillestrøm: 67.29%Fredrikstad: 78.12%Sandnes: 74.19%Tromsø: 82.64%Sandefjord: 78.75%Nordre Follo: 76.99%Sarpsborg: 75.57%Tønsberg: 86.08%Ålesund: 82.94%Skien: 79.97%Bodø: 86.46%Moss: 76.33%Larvik: 83.10%Lørenskog: 61.32%Indre Østfold: 76.77%Arendal: 82.91%Ullensaker: 64.35%Karmøy: 88.00%Øygården: 86.01%
>>214692489>Oslo: 65.31%
>>214692078brev bc1q
Gutta tror dere de tre jentene som brant ihjel før valget var offergaven til molok som gav valget til arbeiderpartiet?
I would do literally anything to defend Aryan Norwegian beauties.Hail Quisling! Hail Norway! Hail Europe!
>>214684321For noen dager siden gjorde jeg en bjørnetjeneste for han jøden som laget originalen og oppdaterte den for Støres Norge.Han var jo så glad i folkeopplysning, så jeg bare går i hans fotspor! :)
>>214693091burde ha før og etter i samme med % økning
>>214693077>rødecommies out!
>>214693131Altså beholde folkegruppene og bare oppdatere tallet med % økning for den gruppen? Vurderte det, men ikke like mye slagkraft i min mening. Kan like gjerne lage en helt annen figur for det.
>>214692987bc1quwv3s9hgunzsfu5etw8tqfaz9y763lx6yc5nhz
>>214693027hikst og knegg ;) huff da
>>214693027Var ikkje dei 4 jentene litt gamle for Molok, og kanskje og frå feil familie? Skulle eg leite etter ei mennneskeoffering til Molok rett før valet ville eg heller ha undersøkt stadene der dei lovleg tek livet av foster, til dømes i sjukehus som gjennomfører abortar.Det finst sjølvsagt andre demonar som tek imot offer på alderen jentene var på, og som ikkje bryr seg om ein ofrar eigne ungar. For alt kva eg veit så tek Molok imot eldre offer som ikkje er i slekt med den som ofrar, sjølv om ryktet hans fokuserer på dei som ofrar ungane sine.
>>214693464kan ikke så mye om molok jeg. synes du kan ganske mye
>>214693464onkel?
God kveld.Jeg hater kvinner.
>>214693312Ville ha vurdert en vekstgraf med prosent eller antall på y, og årstall på x (start så langt tilbake i tid som mulig)
>noen jallaballafolk krangler ute
>>214681554>poteter du indianer fra regnskogen?her i norge spiser vi kålrot og nepe, din jævla blåmann.
>>214693799>bor blandt blåmennflytt?
>>214693373>tom-data-peng-pung
>>214693893>flytt?finnes ikke noe sted>>214692489
>>214693799har du anledning til å tømme minst tyve liter vann / piss på de?
>>214693910ja
>>214693928Rindal.
>>214693799de krangler så ofte at jeg føler meg ikke engang som nasse når jeg legger merke til det
>>214694132du nasserasse du, slemm og udemokratisk, ut ut ut UUUUT!!!!!
>>214694198stemte ikke så jeg føler meg ganske udemokratisk ja
>>214692489>82.94%Owari da
>>214694132Det er ikke hatefullt og bør vær helt greit å legge merke til og peke på gjennomsnittlige forskjeller mellom etniske grupper. Gleder meg til dagen det blir normalisert å snakke om det uten at det blir tolka som hat.
>>214692489>Trondheim: 81.96%synes det er akkurat passe her jeg
>>214694392>akkurat passeda bor du ikke på møllenberg/buran
>>214694392>t. møllenberg99% av utlendingene her bor jo på Saupstad, Kattem eller Kolstad.
>>214694442 nesten bare studenter der jo som er på vei til å bli priset ut
>>214692489Gleder meg til å flytte til Tromsø, jeg savner Nord-Norge
>>214694482dette detteali wali bor på kolstad, svensk gjengkriminell og ræpper
>>214694514trenger bare titte ut vindu for å se grupper av negere dasse rundt og arabere som står og roper i telefonen og taxier fulle av negere
noen andre som ser sann-krim videoer på degrøret?
>>214694749Brev pupper
>>214692489>>214694530>to norskfødte foreldrePåminning om at norskfødt IKKJE betyr etnisk norsk/Nordmann.Pakisa så kom på 70-tallet har barnebarn med norskfødte forelde, sålenge borna deiras vart fødd her og lagde paklingar med nokon andre så vart fødd i landet med utenlandske foreldre..
>Gleder Kongen seg til å se den nye dokumentaren om prinsessen og Durek? spør Se og Hør, idet kong Harald og dronning Sonja går i land.Kongeparet nektet å svare på spørsmålet. Heller ikke kronprins Haakon ville svare da Se og Hør stilte følgende spørsmål;>Hva sier kronprinsen til at eksperter sier den nye dokumentaren bryter med avtalen til kongehuset?
>>214695043nyheter om de kongelige er min favoritt del av tråden.
>drakk 12 øller i går>våknet kl 14 etter 5 timer søvn>får ikke sove, har ikke energi til annet enn å ligge på sengen >skal lage meg burgere seneresånn går dagene
Badet i Mjøsa i dag.
>>214693791Kan lage det også, men det blir et separat bilde. Bildet jeg brevet var bare litt moro.
>>214695194drakk i daghehe en såkalt anonsenlurings her altså høhøhmener at jeg fortsatt drikker
>>214695150heldig som har råd til øl
https://www.nrk.no/ostfold/kampen-om-a-bli-yngst-pa-stortinget_-hashim-_20_-har-store-plakat-pa-gutterommet-1.17564097kjeks for en nerd
>>214695194Heldig livsnyter som ikke lider kontinuerlig, men står fritt til å gjøre givende og tilfredsstillende ting i hverdagen
splitte mine bramseil vi skal til verdensmesterskap i klaskeball, gutter
>>214695364sykt å tenke på at det går an å gjøre fine ting, man trenger altså ikke å gnåle om lidelse tjuefiresju mens man innbiller seg at man ikke bor i det beste landet i verden >>214695194må ha vært forfriskende
Hvordan stemmer man seg ut av et system hvor 2/3 av de stemmeberettigede livnærer seg av systemet?
>>214695556>haha bare glem at du er fullstendig sosialt isolert uten noe håp om noen gang være i et forhold eller stifte familie bare bad litt i sjøen så går det braDu lever jo et enkelt nytelsesliv uten motstand, du.
>>214685042
>>214695556Jeg gnåler ikke om at vi bor i et fælt land, jeg gnåler og klager på lidelsen min fordi jeg lider uten mulighet til å oppleve alle de fine tingene livet har å by på fordi jeg er så travelt opptatt med å studere for andre gang og jeg ikke har bil og jeg tjener 3500kr i måneden i en drittbutikkjobb
>>214695541knegg ;)
>>214689995han negern var jo ganske kjekk, så han burde fått set søtere jv enn hun der. men han er blid og fornøyd, det er det viktigste
>>214695651har du prøvd? kanskje du kan bli kjent med noen nye mennesker vis du tar et kveldsbad i sjøen?
>>214689995er det han "rasisme i norge" negern? i så fall har de klart å samle to av norges styggeste folk på ett bilde
>>214695817Kvinner snur seg bort fra meg og går sin vei bare jeg er i nærheten, tror ikke fravær eller tilstedeværelse av sjø, dam, vann, fjord, hav, eller tilsvarende vil gjøre en forskjell.
>>214695899dette dette ;(
>>214695899hva tror du kan gjøre en forskjell da?
>>214695935Klage i tråden.
>>214695968du kan ikke også ha stygg personlighet vis du har lyst til å ligge
>>214696035
>>214695150fy flåbbe, 12 øl
>>214695556>må ha vært forfriskendeDet er fortsatt god temperatur siden det har vært mildt om natta og over 20 grader på dagtid. Var kaldere en gang jeg badet i starten av august.
>>214696165for noen anoner er ikke det så mye.
>>214696179knegg ;)
>12 harde seltserflabbe ta
>>214695899Når jeg er ute å går og møter en gående eller joggende person i motgående retning, så vil jeg si at 40-50% av menn uansett alder hilser i form av et nikk, og kanskje 30-40% av kvinner gir meg et smil eller nikk. De pleier å være i 20-30 åra. De eneste omtrent to eller tre som har lukket opp munnen med et hei har vært damer i 40-60 års alderen, men de eldre damer som ikke sier hei de hilser ikke overhodet.Også på mine ekskursjoner har jeg også lært hva slags pest og kreft disse el-sparkesyklene og el-syklene er. Du kan se for deg min overraskelse etter å ikke ha vært på gata i flere år at unger bare flyr forbi på disse plagemaskinene. En av de mange hadde to drittunger på seg og han bakerste strakk ut labben for en høy fem, men jeg klasker ikke lanke med små drittunger, må se yngre ut enn jeg er.
>>214696262drikker jo bare 8
>>214696274har du vært i fengsel i flere år?
>>214696376Ja.
eg åghva satt du inne for? Noe man har hørt om?
>>214696376Hvis mitt eget bosted teller som fengsel, så ja. Hvis ikke, nei.
>>214694958Korrekt, men antallet av tredjegenerasjonsinnvandrere (og fjerde, osv.) er ikke så stor, kanskje 100-200k (synes jeg husker at jeg så et sånt tall på en av SSB sine sider men kan ikke finne det nå), og sannsynligvis er mange av dem blanda. De aller fleste og mest problematiske er fra første og andre generasjon
>>214696656>>214696656>>214696656>>214696656>>214696656
>>214696471ja det høres ut som du holder deg selv fanget i ditt eget fengsel. høres også ut som at kvinner gjør et fornuftig valg vis de prøver å holde deg på avstand.