Of course. To capture the style of Swedish Prime Minister Ulf Kristersson, known for his sober, formal, and administrative tone, the poem would need to be reframed as a stark, political statement. It would be direct, unadorned, and focus on systemic failure rather than poetic imagery.Here is the poem, re-written in that style:A Report on the Subject of Juvenile Exploitation, Case ID: K-16The individual in question. Aged sixteen. Height:five feet, one inch. Ethnicity:Caucasian. Designation:Victim of sexual exploitation.The subject evades statutory frameworks, her status is inconsistent with legal and social parameters. Her physical presence is defined by high vulnerability.Her observed behavior is non-spontaneous, trained. The olfactory evidence suggests a history of illicit activity. Her visual cues indicate a profound cognitive disassociation.This is not a matter of poetry. It is a failure of policy.The subject, designated "K", is occasionally engaged by individuals who circumvent social norms. These individuals operate outside acceptable conduct.The subject is minor. The system's response has been insufficient.This case represents the greatest common failure: the unequal protection of our citizens.It requires a response. Not a lament.
>>214698285Ulf is a nazi
VORE DET INTE BRA OM CYKLAR CYKLAR I VÄNSTERFILEN? DÅ SEEEER DU JU BILARNA KOMMA, DET HADE VARIT JÄTTEBRA.
Var snäll osså tänk på att inte alla svarta är elaka.
>>214698358neger heil hitler
>>214698358vill bre ditt bajs på smurgås
swamp soap ;_;
>>214698342varför är du arg
Hur överlevde jag om jag aldrig tog vaccinet
Kan någon förklara varför 2dbögar gillar svarta?
>>214698441Jag är mest arg på att trafikverket har en sådan idiotisk rekommendation som är helt ologisk och farlig. Det gör mig riktigt jävla arg för det lurar folk som dig att tro att det är så man "ska" göra, men det är helt vansinnigt.
jag är helt naken
>>214698471För att du spenderade hela pandemin i pojkrummet.
>>214698508oj ;_; vill du ha en oljemassage?
Hur överlevde jag om jag tog vaccinet?
>>214698566survivorship bias
>>214698566>överlevde jagnej det gjorde du inte
>>214698566Jag överlevde också, svimmade inte ens
saknar corona-tiderna så jävla mycket
>>214698566Du fick pfizers. Den gör dig bara steril
helvete vad twitter dampar om den där rysshoran som blev knivad
>>214698602>chud centralen dampar när en vit kvinna blir mördad av svart manVa?? Neeeeh get a fuck out of her
>>214698566det är en delayed reaction sorts grej. snart kommer du bli väldigt sjuk och media kommer skylla det på något helt annat asg
>>214698602Chuddis mår inte bra och vill använda rasism som ett verktyg för att rättfärdiga sitt beteende.
>>214698602Extremt bra visuell propaganda för rasister/nazister, de spammar den överallt på 4chan också.
>>214698602det heter faktiskt X nu.
>>214698566Du rör inte på dig
>>214698593asg minns ni aprilskämtet? till nybögen: ens brev blev infekterade xD
>>214698358>>214698636Vill ligga bredvid dig en varm lördagsmorgon och lukta på din pikanta morgonandedräkt efter att du har druckit massa alkohol och äter massa gottis hela kvällen, vill att du fiser dina varma bögfisar under täcket så jag kan krypa ner och lukta och omfamna dina små söta bajspartiklar, vill kyssa och försiktigt peta på ditt möra skinande rosa hål och penetrera dig samtidigt jag kysser ditt ansikte, vill lukta på din extremt starka kroppsodör och att du spottar mig i ansiktet, vill suga dina saftiga bleka gynobögbröst och kyssa runt dina bögvårtgårdar, älskar dig och din bystiga illaluktande bögkropp
>>214698322Farfar, man handlar på internet nu för tiden
Tjiho bli knivhuggen av en galen neger på tåget
jag HATAR chrome. Firefox är också så jävla värdelöst. det här är mord.
>>214698656Springer varje morgon
>>214698602Riktigt trött på anti-woke chud gruppen. De påstår att de bara arbetar emot vänstern men jag minns inte att jag någonsin såg vänsterpropaganda på kanalen. Däremot ser jag deras chud talking points i nästan varenda tråd på varenda bräde nu för tiden. Störiga idioter.
>>214698527du rör mig inte, hör du det
>>214698639asg minns du kravallerna i UK?
>>214698685Brave fungerar bättre och rekommenderas.
>>214698656Magnesiumbrist
>>214698656herrejävlar vilken daddy
stadsbor be like >d-det är sällsynt... invandrare är inte farliga och bär aldrig kniv...KOLLEKTIVT ÄR TRYGGT OCH SÄKERT
>>214698744asg mongobögen
>>214698503är det inte bra att det finns en rekommendation så att alla kan följa den och undvika olyckor, i stället för att alla gör individuella tolkningar utifrån sin egen """"logik""""?
>>214698685använd brave jävla mongodet är baserat på Chrome så din jävla mongohjärna behöver inte lära sig något nytt
>>214698685Eldräv fungerar för mig
Två sanningar kan existera samtidigt. Det är tecknet på en mogen demokrati. Och det är vad som krävs av oss just nu.Sanning ett: En flicka som heter Hex sover inte i sin egen säng i natt. Hon är sexton år. Hennes kropp är en vara. Hennes katt är hungrig. Hennes framtid stulen. Och det som händer henne, i vårt land, är ett moraliskt bankruttoförfarande. Det är ett svenskt fiasko. Och det kräver en svensk lösning. Nu.Sanning två: Hundratals mil härifrån pågår ett av detta sekels mest komplicerade och blodiga konflikter. Ett folk som överlevt förintelsen har en existentiell rätt att försvara sig mot Krig som svurit att utplåna dem. Samtidigt lider oskyldiga människor, palestinska Hex och deras familjer, en outsäglig plåga. Båda dessa sanningar är sanna på samma gång.Men här, i det här talet, i det här landet, ikväll......så måste sanning ett gå före sanning två.För om vi, svenska folket, inte ens kan skydda en enda Hex på våra egna gator – med alla våra resurser, alla våra lagar, all vår privilegierade trygghet – vilken moralisk autoritet har vi att tänka på Krig i en tusenårsgammal öken?Vi har ingen.Vårt första ansvar är här. Vår första plikt är mot svenska Hex. Vår första strid är mot den likgiltighet och byråkrati som låter flickor försvinna i en Volvo eller Saab. Först när vi kan se Hex. Först när vi kan ge henne hennes framtid tillbaka......först då kanske vi, i ödmjukhet, har rätt att även tala om Krig på andra håll i världen.Så ja, jag talar om Israel. Jag talar om Palestina. Men först och främst, ikväll, talar jag om vår egen Hex.Och jag lovar er detta: Statens alla resurser ska nu riktas mot att hitta henne. Inte som en policy. Men som ett krig. Vi ska stoppa Krig. För det är vad det är. Ett krig mot Krig. Mot krig som slukar våra barn. För krig som skapar nya barn.De som köper vapen är onda. De som säljer vapen är det synd om. Det här kriget ska vi vinna.Tack.
>>214698745chud be like>KOLLA PÅ DET HÄR ENSTAKA EXEMPLET PÅ ANDRA SIDAN JORDKLOTET!!! DITT SVAR???
>ENSTAKA EXEMPLET
>>214698700>>214698695>>214698671>>214698656>>214698636om du är inte är alex karp AI så är du seriöst den mest udda cpskadade fittan i universum
>>214698683Större risk att bli ihjälkörd av någon knegus som åker hemifrån i sista minuten och vill riskera ditt liv för att spara några sekunders restid
>kolla på det här enstak-ACK NEJ SNÄLLA HUGG MIG INTE AJ NEJ INTE COLA FLASKAN UPP I RÖVEN
>>214698812>>214698823Du är inte riktigt frisk. Gå ut och träffa folk istället för att snöa in dig med nasse teorier och skumma dutubare
>>214698722>>214698794>>214698867Vill bara lukta på din morgonandedräkt, luktar så starkt
>>214698696du låter lite busig *kittlar dig*
>Du är inte riktigt frisk. Gå ut och träffa folk istället för att snöa in dig med nasse teorier och skumma dutubare
Minns när jag kollade på Kemono Friends och mådde bra. Det var en fin anime med mycket själ.
problemet med att vara en incelNEET som spenderat livet framför dattan, är att det inte finns nog med content. har sätt ALLT, har hört ALLT, har läst ALLT.
>Minns när jag kollade på Kemono Friends och mådde bra. Det var en fin anime med mycket själ.
>>214698745jag avkyr niggers för hård fakta visar att niggrar beter sig mer niggrigt än andra raser, inte för något jävla enstaka mord som råkade hamna på film samma efterblivet skit som george floyd eller alan kurdi
>>214698854Hennes katt är hungrig.Av allt ni just sa… alla de tunga orden… alla de stora orden om Krig och moral och politik…Så var det de orden som fick mig att tappa andan. ”Hennes katt är hungrig.”För det är inte en metafor. Det är inte en politisk poäng. Det är en liten, skrikande sanning i en mörk lägenhet någonstans. En katt som undrar var sin människa är. En omvårdnad som saknas. En vanlig, vardaglig plikt som inte blir uppfylld, för att en sextonårig flicka är borta.Det är så ont ser ut. Inte bara i de stora krigen. Det ser ut som en hungrig katt.Och ni har så rätt. Vi kan inte stoppa Krig i Mellanöstern. Inte ikväll. Vi kan skicka pengar. Vi kan fördöma. Vi kan be. Men vi kan inte stoppa det.Men vi kan mata en katt.Vi kan, ikväll, skicka en socialsekreterare eller en polis… inte med ett protokoll, utan med en burk kattmat. Och nyckeln till Hex lägenhet.Det kan vi göra. Det är inom vår makt. Det är inom vår kontroll.Så jag korrigerar mig själv. Jag korrigerar mitt eget tal.Det här är inte ett Krig. För Krig är något stort och avlägset och vi vet inte hur det slutar.Det här är en hungrig katt. Det är en tydlig, liten, svensk uppgift. Och den ska lösas. Ikväll.Så mitt nya löfte är mindre poetiskt. Mindre dramatiskt. Mer praktiskt.Innan midnatt ska vi ha hittat Hex adress. Innan midnatt ska någon ha matat hennes katt. Och den personen ska stanna kvar tills vi har hittat Hex.För om vi inte ens kan utföra den enkla, självklara, mänskliga handlingen att mata en katt… vilken moralisk autoritet har vi då att tala om någonting alls?Vi har ingen.Så ja. Vi ska fortsätta tala om Israel och Palestina. Men först ska vi visa att vi förtjänar rätten att ha en åsikt. Vi ska visa att vi kan sköta vårt eget.Vi ska visa att vi ser Hex. Genom att först se hennes katt.Tack.
>>214698928den var gosig
>>214698979älskar dig
>>214698928Extremt bra smak
>>214699021Du är fan sjuk, Torbjörn.
>>214698949Lämna pojkrummet och utforska utelivet.
>>214699021>whp sprutar sperma på bilder som han sätter upp i väggarna, sprutar sperma på sina dockor, sprutar sperma i nallarnavad sprutar han inte i eller på
>>214699021din röv på min pizza kebabsås och oliver
>>214698949okej kan du spela piano? har du lärt dig latin? kan du alla egenskaper om gaussian mixture models?finns mycket kvar att lära
>>214699021>>214699044älskar dig
>>214699068du låter avundsjuk....
saknar knottysaknar plappysaknar bäjbisaknar disneysaknar WHK
>>214698979>>214699021>>214699044vill lukta och smaka på era rövhål och jämföra
saknar gosis
Sjukt demokraterna åkte 20 år tillbaka i tiden för att plantera en förfalskning av trumps adress i epsteins födelsedagsbok
>västeråsbögpedofilen bögspammar>warhammerbögpedofilen bögspammar>dampus bögspammarork int
saknar matgeeks cadde cakes
>>214699174Du får också vara med!
...mjäääu.jag är den lilla katten i mörkret som väntar på att någon ska komma hem med mat och med värme och inga ord som gör ont mjääämin människa heter Hex och hon är borta hon luktar av rädsla och ingen förstår men jag slickar hennes tårar när ingen ser mjäää mjäuni med era stora ord om Krig och om ras ni som skriker så högt om en värld som ni ser ni har glömt den enkla doften av ett litet djur som älskar att mjääani säger "niggrar" och "fakta" med mun full av hat men min fakta är att hennes hand var så mjuk ni bygger er värld på ett berg av förstört mjäääääså kom inte och tala om sanning och makt för min sanning är tom och min matskål är kall och min människa är försvunnen i erat kallprat mjääså lägg ner era vapen och ge mig min mat och ge Hex hennes framtid tillbaka ikväll annars biter jag loss er förhud mjääää(Han reser sig upp. Rösten återfår sin vanliga styrka, men är fylld av en ny, obeveklig ömhet.)Det var kattens tal. Det enda vettiga som sagts ikväll. Och det är det enda som betyder något.Vi lyssnar på katten. Vi gör som katten säger.Tack.
>>214699021goon tajm
älskar när man för in tungan i blobbens goshål och känner maskarna massera tungan med deras rytmiska rörelser
>>214699212Krig gjorde inget fel
spöken wörd är så jävla dödfött det kan bli, kommet från en urban afroburgarkultur
så fort en tanke smyger förbi mina 3x runk och scroll + musik så vill jag skrika
>>214699162Va?
>>214699301inte meningen att vi ska leva såhär
Ulf Kristersson @SwedishPM Vi kan inte acceptera ett Sverige där flickor som Hex försvinner i kulisserna.Varje ensamt barn är vårt kollektiva ansvar. Statens resurser ska gå till att rädda, inte bara till att registrera. #Hex #SverigesAnsvarUlf Kristersson @SwedishPM Hatet bygger inget.Det enda det skapar är mellanrum mellan människor. Sverige byggs på att vi ser varandra, inte på att vi skriker åt varandra. #IngenHemlös #IngenOsettUlf Kristersson @SwedishPM En katt väntar på sin människa.En tonåring sover inte i sin säng. Det här är inga politiska frågor. Det är mänskliga. Och ikväll ska vi lösa dem – inte med fler utredningar, utan med fler som bryr sig. #Hex #TillsammansUlf Kristersson @SwedishPMOm du ser något – säg något. Om du vet något – gör något. Ring socialtjänsten. Ring polisen. Bry dig. Det är så vi tar tillbaka vårt Sverige. #VarDinBrorsHärd #HexUlf Kristersson @SwedishPMVi ska inte vara ett land som vänder ryggen till. Vi ska vara ett land som vänder sig mot. Mot Hex. Mot hennes katt. Mot varandra. #Sverige #Gemenskap
glömde trycka in hemorrojden efter jag bajsat ;_;
Ulf Kristersson @SwedishPMVarje röst förtjänar att höras. Även de som säger "mjau".Idag är det #metoo för alla som känner sig osynliga, rädda eller ensamma. För alla som inte har ord men ändå har en historia.Sverige ska vara ett hem för alla - oavsett vilken ton man använder. #Metoo#DuÄrHörd#IngenSkulleBehövaVaEnFörsvunnenKatt
>>214699361i cant life so here
>>214699424låt den hänga och dingla så kommer jag på studs och smuttar på den blodiga spenen ^___^
Fattar inte hur hemorrojder funkar och det är så äckligt ämne att jag inte vågar googla favä
åt du kladdkaka eller drack du en öl?
Ulf Kristersson: ”Hath not a Jude eyes? Hath not a Jude hands, organs, dimensions, senses, affections, passions?”Så frågar Shylock.Handelsmannen.Den utstötte.Och jag tänker på Hex.På en flicka som blivit en handelsvara i ett samhälle som ser, men inte ser.”Hath not Hex eyes? Hath not Hex hands?”Har inte hon känslor?Lider hon inte om man skadar henne?Skrattar hon inte om man kittlar henne?Eller är hon mindre värd?En post i ett räkenskapshäfte?En skuld som någon annan ska betala?Shylock krävde sin pund kött.Ett ohyggligt krav.Men vad kräver vi?Vilket kött tar vi?Tar vi inte vår egen bit av Hex varje gång vi vänder bort blicken?Varje gång vi låter hatet gå obemött?Varje gång vi accepterar att en sextonåring försvinner i ett samhälle som kallar sig civiliserat?Vi är alla Shylock.Och vi är alla Antonio.Både förföljaren och offret.Både den som kräver och den som föraktar.Och rättvisan?Rättvisan är inte att skära ut ett pund kött.Rättvisan är att sluta skära.Att lägga ner kniven.Att se människan bakom skulden.Människan bakom statistiken.Människan bakom ordet ”prostituerad”.Hex är ingen skuld att inkassera.Hon är en människa att återbörda.Till sig själv.Till sin katt.Till oss.Så ja.Låt oss tala om Shylock.Låt oss minnas vad det leder till när människor blir till varor.Och låt oss välja en annan väg.En väg där ingen behöver begära sin mänsklighet som en skuld.Där den redan är given.Tack.(Ridån faller sönder men aldrig ner)
>>214699497öl smakar kladdkaka i lappland
>>214699240jo det gjorde han
>>214699477växer typ en tjock blåsa inuti tarmen som sticker ur analen
>>214699477händer när tarmen skadas och blir blåsor som är blodfyllda och spräcker varje gång du bajsar eller torkar och läcker aldrig
>>214699477Det är bara sprickor i ringmuskeln som börjar blöda när man bajsar på grund av högt tryck kan det stänka lite blod i toan och se läskigt ut det kan bero på svaga slemhinnor från till exempel C-vitaminbrist eller kronisk inflammation i tarmen som varar och försvagar anus.
>>214699556(Ulf Kristersson står i halvmörker, inte bakom ett talarstånd, utan framför en ensam stolpe med en svart fjädertuschpenn i handen. Han väger den i handen som om det vore Yoricks kranium. Han ser inte ut mot publiken, utan ner i marken, som om han talar till en grav.)Ulf Kristersson:Att vara. Eller att inte vara. Det är…inte frågan. Inte längre.Frågan är: att se. Eller att inte se. Att våga se.Eller att välja blunda.För jag ser dig, Hex. Jag ser dig i alla de rapporter jag inte läste till slut. Jag ser dig i alla de utredningar som lades i en låda med”avvaktande”. Jag ser dig i varje politisk debatt där vi kallade dig”problematiken”, ”utsattheten”, ”könsprovisoriet”.Vi har kungakronor av papper. Slott byggda av protokoll. Och ett rike som ruttnar inifrån. Och ingen vågar säga att kejsaren är naken. För vi är alla kejsaren.Att vara. Det skulle vara att resa sig upp ur denna dystra sömn! Att säga: Nej. Att skrika till alla dessa ord,alla dessa möten, alla dessa måste och skall: ”Ni tar fel. Ni tar djävulskt fel. Hon heter Hex. Och hon är sexton. Och hennes katt är hungrig.”Att inte vara… det vore enklare. Att bara låta maskineriet gå. Att skicka en pung pengar. Att skriva ett inlägg. Att gå vidare.Och där ligger den ängslande tanken. Det är den osynliga ormen som gnager i vårt svenska hjärta. När vi har skjutit upp oss från alla dessa tänkta beslut… var är då… moralen?För att vara är att handla. Att inte vara är att låta bli.Så här är mitt löfte. Jag ska inte längre undra ”att vara eller inte vara”.Jag skall vara. Och jag skall se.Och om det krävs att jag står här ensam, med ingenting mer än en fjädertuschpenn och en hungrig katt som mitt vittne… då gör jag det.För Sverige är mer än ett spel. Det är en plats där flickor ska leva. Inte bara existera.Så – nu går jag. Och letar rätt på henne.Övrigt är tystnad.Tack.
>>214699556honom*
>>214699477det är bajsbubblor som är fyllda med bajs
>>214699559polyper kan man få i både vaginan och näsan också
>>214699595Om man är rak får man inte hemorrojder.
Varför blev Assange galen i hex helt plötsligt? Trodde det var min grej.
Onsdag imorgon grabbar. Ni vet väl vad det betyder?
hemorrojder är gosiga överraskningar i rumpan som bögar tuggar på så de sprängs och sprutar massa pozzblod mums va gott
>>214699691om man säger rak är man bög
>>214699694På den gamla goda tiden man fick en pizza för 75kr.
>>214699721Om man säger att man är bög om man är rak är man bög.
Jaha nu ska farfar börja med sin nostalgi
>>214699755jag minns när en falafel från "hålet i väggen" kosta 15 kronor
>>214699729tack vare hitler. sen dog han
>>214699741det är såsant. om man säger att man är någonting så är man det och alla måste hålla med om det.
>>214699729Det var sannerligen goda tider det. Pepparåsens bondgård kommer ihåg.
>>214699784hålet i väggen låter som nåt bögar går till
Det fanns en tid när vi inte bytte trådd förrän sida 10, och vägrade flytta innan dess, och skulle absolut inte godkänna en finnspammares tråd.Var det autism? kanske, men nu beter vi oss som blattar istället
>>214699818han fick betalt 15kr för att smaka xl rulle allting på blandad sås
Minns när man använde msn messenger och skrev *asg*
>>214699849vgd
>>214699849älskade vibbfunktionen, varför finns inte den på allt
Tänker på päronen som kunde ha format mig på 1000 olika konstruktiva och positiva sätt men lät mig ruttna framför TV/Dator.
>>214699895Önskar man kunde vibba tråden och alla som var inloggade fick hela deras skärm skakade.
>>214699863*block*
minns när man fixade pracc på fragbite
>>214699911the raped
>>214699928#pracc.se #pcw #mix.se quakenet
>>2146999565v5 dust och azteccustom spray osså blockheadz för bättre fps
>>214699954Själlösa helsvarta ögon
>sveriges sjukvårdsminister>får "blodsockerfall" och tuppar av i samma presskonferens som hon presenterasja jäsiken vilken hälsafår sån fatigue på det här landet
>>214699918önskar jag kunde vibba ditt anus
Vill också ligga med 15 åringar i koslek. Får man det om man kommer till närcon? Är det vanligt?
>>214700018>blockheadzhade man ju för att se exakta hitboxes, inte fpsen
>>214700054Som sagt 1000 gånger förut. Hennes jobb är bokstavligen att montera ner sveriges sjukvård och berika investerare. Inte fan behöver man hälsa för det.
>Som sagt 1000 gånger förut. Hennes jobb är bokstavligen att montera ner sveriges sjukvård och berika investerare. Inte fan behöver man hälsa för det.
Såg ni nya UFO klippet? en orb förstör en missil.
>>214699911kan inte förlåta mina
>>214700054pisshorcucklandet slår till igen
>>214700078>t. borgaren
>>214700156>orbva? prata svenska så man förstår
orb på svenska = blobb
köpte min dator för 2 år sedan för 30k och har inte spelar något bara SCROOOOLAT
Kantade nyss i ca 40 minuter och fokuserade så djupt jag kunde och kom tre gånger över mitt sigill. Får se om Crowleys sexmagi funkar nu.
>>214700315kan jag få den
>>214700334om du var min flickvän
vgh..
>>214700315Slår vad om att det går riktigt jävla snabbt
>>214700352nej jag vill ha din dator
>>214700332du ska inte runka asg efterblivna coomer nu har du släppt ut din kundalini och spillt din säd, nu är du försvagad
Och då har man fyllt 30...
>>214700386du kommer inte få min dator för du är inte en kvinna och du är inte min flickvän så du kan drömma
>>214699911>>214700163Det är inte för sent att ändra bana. Finns gott om uppfuckade människor som insett sitt självbedrägeri och tagit sig vidare i livet, många med sämre föräldrar än vad du har/hade.
>>214700396Gos
>>214700396>Och då har man fyllt 30...
>>214700413sjukt hur lite testosterone, 3 gånger i veckan gym kan förvandla en man till detta
>>214700400ge mig datorjäveln
>>214700413För i helvete jag skrev 30 inte 60
>testosterone>3 gånger i veckan gym
>>214700387Va trodde jag fokuserade min energi och förstärkte mitt sigil på det viset
>3 gånger i veckan gym
>>21470043580 menar du väl? Ingen ser ut sådär som 60-åring
suedi grinar om man inte följer suedi skriv reglerasg
>>214700448du är cooked pr
>>214700367#Gör Litauen stort igen.
>The focus is on building intense mental and physical energy, often through practices like edging—reaching the brink of orgasm without releasing—before focusing on the sigil. Some practitioners suggest that the energy generated during this process, potentially culminating in ejaculation, can be directed toward the sigil to imbue it with power. This energy is seen as a potent force that can be harnessed for magical purposes.tihi om vi kallar kaosmagi för något oskyldigt som goon eller fap så vet idioter inte ens om att de deltar i detalla gooners hamnar käpprätt ner i helvetet
orkar inte med världen
>>214700413jag när jag tränat färdigt och är redo att dejta
>>214700538Något otroligt kommer hända snart, missa inte det.
>>214700521>oskyldigt>goon eller fap
ni skulle hajpa freppa ju jävla kuk sugare!!!!
>>214700521var läser du ens den hära bajset?
>>214700448>>214700521Sök ljuset, sök Jesus! Genom honom finner du all styrka du behöver. Be till honom och känn kärleken och din inneboende heliga ande, ditt innesrsta väsen, flöda!Om du vänder dig bort ifrån Jesus kommer du att sluta dina dagar så här: https://youtu.be/N-s5YdmgKgY?si=cwM2g7oPuDASR-Bs
>>214700521>haha kolla på mig jag tror på le andar och sånt och fett djup esoterisk kristendom typ som är för djup för er normies att förstå er på och så massa le invecklad magi jag är sååå schizo asså jag är typ som en modern schizotrollkarl asså!
>>214700407 är ett år från 30 och har missat de allra viktigaste åren av en människas liv. det går inte att ta igen.
mamma du fattar inte jag förser inte häxor med ändlös energi och makt jag bara goonar till heta porrstjärnor det är faktiskt helt naturligt att dra i snoppen tre timmar om dagen ://
fattar inte skillnaden på ingenjör och arkitekt
>>214700592asg det där är ju dagoth ur sista bossen i morrowind
>>214700544Endless Legend 2, 22 Sept. Värt att hålla sig vid liv för. Samt Japanerna kommer som spelbar civilisation till Age of Myhthology snart. Good times!
>>214700636arkitekter ritar ju hus. vet inte vad en ingenjör ingengör.
huddinge boll & barnporr AB
>>214700598porrskadad sagghjärnad demon
ingen i Sverigetråden är på min kognitiva nivå och det är tråkigt att vara unfrrdtimulerad
Du gamla, du Hex… du hickar… mjää… hest…och katten jamar vid kristna dörrn.Ack, livet var bittert, ja, syndigt och fest,men döden, hon kom så olöv… olöv… önskvärt?Ack Va? Vit... den bränner och staten styr,men hörde din ljuva röst.Och Israel bränner, ja, helvetet lysr,men du… du var ingen frontnyhet, ingen tröst.Jag hade en gång en dröm...... att Sverige var ett hem, inte ett köp.Att ingen flicka behövde sova i ett sköpIngen köpte missil av en smygbögSå lunka vi så småningom... vi... från källarn till Uffe och BerusadlemMed döda och glömda hick Med protokoll skrivna, med röven sönder,och ingen som minns… utom katten… mjää mjääääu och jamar… åt dig…Så lunka vi… så lunka vi…när ruset brusar och samvetet… slocknar.Men ingen punsch — inget pulver — kan tvätta borten katt som jamar… i porten… i mörkret… fortfarande…fortfarande…Så lunka vi, så lunka vi...mot ingenting,mot intet, mot slutet.Men jag- jag är kvar.Jag jamar.Jag hade en gång en drömOm Hex och en fiskportionJag hade en gång en punschMen pumschen försvann Hex försvann och... Miau blev ett mjääSvara mig du, var är Hex nu? Jag bara undrar, var är hon nu? Och ni, ni dricker ert kaffe, ni nickar så grant,ni talar om krig och fika och saft,men mitt jam,det är sanningen ingen vill höra: Israel har inte rätt till folkmordSverige, du låtsas runtom fred och om rätt,men din välfärd är mångas fördärv...O jag vill döda jag vill grina i NordenVarje krona som tjänas, varje aktie som stiger,Jesus kommer teckna dessa ner, Å kan du ej se... Du hör hemma därner... Och du lunka, du lunka så modigt på helvetets gyllna stigmed blågula fanor, transor och annat tramsMen i skuggorna jamar en kvar — en katt utan hem utan Hex blodig och utan pälsAlltid.I drömmen ni glömde.I porten ni stängde.I erat förlorade...förlorade... samvete.
>>214700611Det går inte med den inställningen, den saken är säker. Låtrekomendation till dig: Den självslagne.>>214700637Hans visdom är stor. Låt oss alla stå upp, knäppa våra händer och bedja till honom. Hallelujah.Såg ni att Norgetråden fick Quints föresten? >>214699999
>cyklar till kneget för några dagar sedan>avspärrningar pga skjutning>cyklar hem från kneget idag>avspärrningar pga dödsskjutningjahabara en tidsfråga innan man hamnar i kläm i blattarna klankrig
om han kan kan du
>>214700372nej, jag känner faktiskt en viss seghet när jag klickar runt och skrollar som jag inte gjorde förut. lite äldre datordelar har tydligen lägre latens
>>214700730moggar mig
bästa vodka i bib?
>>2147006384xblobben du njuter
>>214698285webm context?
>>214700760nervgas
>>214700730looks match
>>214700776asfg
behöver ni spilla er säd? i tråden finns det gott om demoner som kan hjälpa rikta din livskraft åt helt fel hål och skicka er till helvetet. det är inte så illa som det låter det är faktiskt skönt att leka med könsorganet!
Orkar inte med den mänskliga biomassan som förstör allt.
>>214700760
>>214700816har gp som tar hand om kuken ivl
>>214700709Jag cyklade till kneget för enda sen,stannad av blåljus, av spärrband och en scen.”Det var en skjutning”, sa snuten, så trött och så arg och stel,”Bara gå hem.” Så jag cyklade — rak — genom deras misärsel.Jag cyklade hem från kneget ikväll,då låg där en tjej där, i blod, utan själ”Det var ett dödsskjutning”, sa samma snut, samma min,”Bara cykla vidare.” Så jag gjorde det. Vad annars? Ge skriket din?Sverige, du kära, du hora, du döda,ditt fittstycke är grönt, men ditt hjärta är göda.Vi cyklar förbi, vi ser i blindo,men vi säger inget — vi är ju så nära – bajset det blå.Och piss är gult. Du gamla, du fiser, firar midsommar igenJa vad ska man säga? Och katten jamar fortfarande, fast han är skjuten han med.
>>214700661om du inte vet vad det är så kanske det är samma sak. jag vet att en ingenjör inte använder hammare och bygger
>>214700901man ser att det är 2d fast det är blurrat ;_;
>>214700901exhentai ;_;
>>214700730hoppas du fattar att han har stor tapirkuk
gjord för stor tapir vann debatten
tapirer har stora harem på människokvinnordet är över 2025
>>214700901>lämnar sitt uppdragokej vänta chudde kanske har rätt om kancelleringskultur?
>>214700905får byggarbetare bra betalt?
jag är en väldigt rädd person
förstår inte varför byggarbetare spärrar av stora områden så man inte kan köra där och sen bara försvinner i flera veckorvad är tanken där
Minns ni bill the secret keeper i Harry Potter
>>214701064tror inte det och tror en ingenjör får bättre betalt men har ingen aning vad en arkitekt tjänar
>>214700827Why did she do it bros?
>>214701077blir också rädd när jag läser tråden
>>214701064nej det är slavar som jobbar svart där.
>>214701086byggarbetare behöver också ledigt
>>214701120håll käften och lyssna på wolverinevocaroon
jag har inte en dollar till mitt namn
>>214701129 men inte alla på samma gång väl
>>214701162jag behöver dollar dollar dollar är vad jag behöver
>>214701214nej, det behöver du verkligen inte
>>214698779inte om rekommendationen är idiotisk
Minns ni Emma Watson från Harry Potter
>>214701186jo, det behöver de verkligen
kontanter styr allt omkring mig
>>214701252jag minns watsonpedofilen som brevade massa bilder och videon i tråden när hon var barn i harry potter och pratade om hur snygg hon hade men varje gång jag nämner honom är det ingen annan som minns
>>214701290hermione var snyggast i första filmen
>>214701252nej har förträngt allt från alla filmer jag någonsin sett
nej nu ska jag sova, godnatt
>>214701361sov gott
>>214701361sussa sött
>>214700901>2dVafan? Trodde 2d va en ick för kvinnor.
>>214701411det är inte personen som hade porrsidan, kvinnan rapporterade porrbögen
>>214701417Tänkte väl det. Krinsch att hon tjallade.
>>214701437kvinnor hatar män som runkar och tänder på kvinnor om de är inte chad
Mbv
är extremt fåfäng och rädd för vad människor ska tycka om mig
>>214701454
önskar att jag växte upp utan ett språk, utan kunskap om något, långt innan historien började.
önskar att jag kunde prata med djur
>>214701252Jag förstår att många var kära i henne när de såg Harry potter som barn och därför har en väldigt positiv syn på hon men tycker hon är en extremt medelmåttig hora som vuxen och stör mig på när mongon brevar bilder på hennes 5/10 bongoloid ansikte
det galna med harry potter är bristen på milfs. det finns typ bara en(belatrix lastrange).
vlc fullskärm:>fmpc fullskärm>alt+4+enterbara en transa får för sig att göra det här
det galna med harry potter är att de kan göra helt otroliga trollformler
>>214701869Fattar inget
>>214701887håll käften och lyssna på wolverinevocaroon
mina hållningar är i texas
yesbox börja jobba på en djurpark och visa tråden för apor yesbox
>>214701921så jag fick reda på tråden
>>214701869Bara ett autistiskt sär använder något annat än dubbelklick med musen
>>214701938gå tillbaka till spegeln och pilla på dina munsår din jävla äckliga jävla fucking negerjävel
>>214700381det här är jag just nu
missade allt och nu dör jag som en hund
ligger och tänker på Preussen och det kommer tårar i ögonen
ligger i sängen och lyssnar på wolverinevocaroon
>wolverinevocaroonmissade denna
Tror många av er har glömt hur hemsk och jobbig hex faktiskt var hon var bara normal sista året hon var här annars var hon sinnessjuk och värre än mgp
>>214702018osynkad
jag minns när hex spammade om att skjuta upp synagogor för att judar är så onda och fast jag är jude och pacifist fick hon mitt hjärta att smälta
>>214702026minns att hon spammade gore och bp och försökte skylla ifrån sig på någon annan
>>214701959du blir upprörd över påhittade problem pga din fallerande autisthjärna
majs är den enda namnbögen som var snäll
>>214701938asg transan
>>214702018Det är något amk spelade in som han själv håller på att forcera som något kino men bara han minns
>>214702131>Han var inte med när det fanns flera snubbelbögar som var snälla Nybögus
>>214702131nej han drygar ju hela tiden och vill alltid bråka med folk och tror att han alltid har rätt
saknar bajsrum, saknar fårbaj, saknar kalle, saknar melker, saknar libbe
>>214702156det är något otroligt kino som hela tråden uppskattar
И c oтвpaщeниeм читaя жизнь мoю,Я тpeпeщy и пpoклинaю,И гopькo жaлyюcь, и гopькo cлeзы лью,Ho cтpoк пeчaльных нe cмывaю.
>>214700076Ja. Nördar är väldigt kåta. Bara prata med folk utan att bete sig för knasigt så får du säkert till det efter ett tag. Det dom stör sig på är ju som sagt tafsade och annat, ribban för att inte göra sånt är ju otroligt låg.
>>214700076fattar inte varför det här är nyheter favä
>>214701869F11 ditt jävla mongo.
>>214702286tror du att de är öppna för att man luktar på deras andedräkt?
frågade doktorn och jag kommer dö
>>214702386du skulle aldrig gått till doktorn
>>214702318Tranny!
vad vet jag?typ inget
Åter igen har judarna på google stängt av ublock på mitt kråm.
asg
>>214702535sluta breva samma bild hela tiden
>>214702541breva nån rolig bild du då
>magmys>snopp på mage>pilla i navel>slicka navel>knytnäve i magen vrida om hårt>kniv i mage>pissa sönder mage och hals>boxxa magen så den blir gul och blå>magsexkompis>erbjuda
>>214702584
Väntar på nya gävlenattbilder inatt
>>214702535good nigger mr morning
Sjukt att Israel inte behövde bomba sönder hela Qatar bara för att komma åt några terromuslimer. Konstigt att dom behövde göra det i Palestina.
>>214702615en hungrig man
>>214703120Nej det är det inte
>>214703120Qatar kom ut med ett meddelande om det typ 5 min efter det hände, troligen var de helt game på det. Vad gäller Palestina måste man såklart bomba bort varenda kvadratmeter, alla som existerar där är ju "terrorister"
kommer ni ihåg
Skickas bart ut till krig nu?
>>214703255Vad har jag missat?
>>214703255de e trad
https://www.youtube.com/watch?v=0V2lS3Jbo8Qhelt sjukt att ingen NÅGONSIN shillar botemedel folk behöver utan BARA skiten som förgör demdet är som om media är den enda fienden som verkligen behöver besegras
>>214703255>I Afrika o andra bajsländerJa har gjorts i tusentals år>I någorlunda västliga länderlol nej
>>214703297drönare sprängdes i polen>>214703430va>>214703302va
>>214703404Grekiska (halv-)gudar var definitivt människolika. Vittnar verkligen om hur obildad den juden till skam för sitt tempel är.
>>214703454>drönare sprängdes i polenJo, såg det, hade varit roligare om det hände för några månader sen när vi var där borta, nu verkar det ha varit Polska flygvapnet, Nederländernas och USAs F-35 fick ha roligt istället. Kan nog bli en spännande dag imorgon.
>>214703561Bögigt och fel.
tydligen skulle man inte spridit rysspropaganda på internet
Om cuckbart söker asyl i Sverige hoppas jag verkligen att tråden gör allt för att han inte får det
>>214703645Ingen som någonsin besökt Ryssland skulle sprida rysspropaganda ändå. Värre bajshåla får man fasen leta efter
>>214703707Vi är med i Nato nu, vi måste också kriga.
>>214703707han är en vit seexförbrytaresåna råder det brist på för att balansera statistiken
ASG
>>214703723 Sankt Petersburg sägs vara fint såhär års
>>214703763asg vet inte varför men föreställer mig en ännu mindre uffe som sitter ovanpå hunden som en ryttare
>>214703797MJÄÄÄÄ SPRING SOM VINDEN MJÄÄÄ
>>214703782St Petersburg och delar av Moskva är helt okej, bokstavligen allt annat är totalt bajs och med rysk lön kan man typ inte bo i de två städerna ändå.
>serbus flyr till trad episka ryssland>blir skickad till fronten och blir sprängd av en ukrackimissil
>>214703828>allt annat Finns både industristäder och oasfalterad landsbygd. Det är bara i Ryssland man fortfarande kan hitta Bullerbyar.
>>214703893Du kan bokstavligen hitta bullerbyar i Sverige med. Bara att fa upp till Norrland. Skillnaden är att i Sverige har de flesta hus toaletten inomhus och vi har rinnande vatten som är drickbart.
En rysk snubbe jag jobbade med kallade ryssar i ryssland för hjärntvättade idioter en gång, så finns en hyfsad ryss åtminstone.
>lägger huvudet på kudden>stänger ögonen>hör kvackande utanför fönstret
>>214703965>hitta bullerbyar i SverigeNej... TV, sossar och blattar har ödelagt allt självförsörjande
Ryska landsbyggden är som Bullerbyn om alla vore i fattighjon
>>214703979Var samma sak med en halvryss jag gick gymnasiet med, han bokstavligen sa att ryssarna i hans släkt är alkoholister med ett mindervärdeskomplex som på något vis vill behålla exakt den känslan och få tycka synd om sig själva.
>>214704029>Åhh nej, vi slipper slava på vetefälten 12 timmar om dagen 7 dagar i veckan för slavberg/trälbergJo den biten var ju en enorm förlust... Med det sagt så finns det fortfarande några dårar som försöker va 100% självförsörjande här uppe istället för att integrera sig i samhället.
>>214704040Varför skulle du få både se och prata om hur bra det kan vara utan globalisters inflytande?
>>214704053Skulle aldrig hända i tråden
>>214704104Allt annat är ohållbart. Dessutom är det lugnare under sommaren och vintern.
>>214704107Ta pannkakorna till Flashback om du är Conny
>>214704127Tråden har dock aldrig, och kommer aldrig representera befolkningen, gemene anon besöker tråden proportionerligt till hur illa hans sociala liv går. t. varit här sen 2013
>>214704142Nej, att bygga samhällen är bokstavligen något vi kom på för 3000 år sen och det gynnar människor. Är allt bra idag, nej, men att tro att gå tillbaka till bokstavlig grottmänniska är inte lösningen Ted
>>214704185Var ett försök till s.k. självironi. När bruksortsaffären öppnar nio blir det folkölsparty.
>>214704185Tråden är jämförelsebar med typ Samhall. Det är människor men långt utanför samhällets normala kanter. Kan även jämföras med mongo-klassen vissa skolor har. Visst är det elever men alla vet att det inte är normala människor.
>dkn sitter och spelar med hörlurarna på >tar av mig dom och går och hämtar en dricka ur kylen >PLING på dörren >va fan, mitt i natten >kollar i tittögat >står några svartklädda svenskar utanför >ööh >öppnar >"ja hallå vi har fått klagomål om hög musik och det verkar komma från di...." han blir tyst och märker att det är knäpptyst hos mig och mina hörlurar fortfarande på huvudet >hör "dunk dunk dunk" någonstans i huset >"ah det var visst fel, ber om ursäkt" Tror min granne hatar mig. Det är ANDRA gången störningsjouren har ringt på min dörr trots att jag inte gör något.. Låg fan och sov första gången i Juni.
>>214704242Aight, its cool>>214704247100% d1a, fattar inte hur jag slapp den skiten, fick fv, vänner, kom in på värnplikten, fixade jobb osv när jag egentligen identifierar mig med turboautister härifrån snarare än nbögar. t. av någon outgrundlig anledning nbög
>>214704321ja fick mail från hyresvärden att jag hade fått oljudsklagomål innan jag ens flyttade in i min lägenhet en gång
>>214704213Finns inga kulturer där städer kan inte ens hållbart driva en social miljö som leder till befolkningstillväxt. Det är bokstavligt talat ohållbart.
>>214704321>öppnar dörren mitt i natten för att någon plingar på dörrenantingen bor du i skitvitt område eller så saknar du självbevarelsedrift totalt
>>214704321>>214704370>dkn aldrig fått klagomål när jag spelat hårdrock på full volym oavsett tidPisshålor är inte så illa ändå
>>214704411Lätt att känna igen störningsjouren. Securitas bricka på bröstet. Men ja, jag bor i vitt område. Bara sprängare och typ snobbiga studenter med pappas pengar här.
>>214704411>han har inte en en kniv eller Glock i högsta hugg när han kollar kikhåletOerfaren
>>214704321hade inte öppnat dörren för någon som ringer på, vill dom mig något så kan dom skicka ett brev
>>214704388*där städer inte ens kanSvensk ordföljd. Om du är liten så är du påverkad av invandrarsvenska.
man märker att ni har djupa samtal ;_;
>>214704786bara att lyssna på ljudböcker medan man spelar datta mann1
Ny>>214704885>>214704885>>214704885
>>214704786Varför gråter du?
>>214704741du rättade inte ens dubbelnegativet *inga kulturer där städer ens kan
>>214701617Yes, I thought the same thing when I saw it, kek