vorige draad: >>214843505
Te vroeg + kikker = kanker
eerste voor belgen
>>214855204vorige had geen kikker in de op dus er moest even een goede draad komen
>>214855204Wij loeven hier kikkers tho.
>>214855067dat linkje in de draad is wel handig eigenlijk
Vermogensbeheer editie Paal je portefeuille
>>214855204Lekker zieden op zondag heheh
>>214855241Een te vroege kikkerdraad is een gloeidraad dus een nikkerdraadNiks mis met kikkers wel met kikkerjannies
ABORTUS IS MOORDKIKKERJANNIE IS DOODZIEK
>>214855308misschien klopt het toch niet dat iedereen in de draad bij de aivd werkt en heb je last van schizofrenie
neehee, je mag je van alwin uit groningen niet racistisch uitlaten op een 20+ jaar oud anoniem amerikaans plaatjesforum.dat vindt hij niet leuk, begrijp dat dan, stoppen nu hoor, deze draad is 100% net als het echte leven. geen anonimiteit gebruiken om dingen te zeggen die niet mogen, dit is zijn persoonlijke sociale media.
>>214855051Het land is in twee gesplitst door de elite en ze schieten elkaar constant overhoop om politieke kwesties (aan beide kanten). Dit verwacht je normaal alleen in onbeschaafde bananenrepublieken maar blijkbaar is de VS al zo ver afgezonken. Ik ben bang dat dit alleen maar erger gaat worden tot er een keer echt heel veel doden vallen. Gelukkig zit ik hier en niet daar.>>214855079jij hebt liever totale oorlog?>>214855057wel mee eens>>214855065Dat is allemaal nep zodat jij de 30% fooi betaald op 25$ kopje koffie bij de starbucks.
>>214855344>Het land is in twee gesplitst door de elitePropagand, het is nog gewoon één land
ik hou zoveel van slavische jodinnen met dikke melkers, werkelijk het beste van twee werelden, donkerharig en bleek
Hebben jullie al noodrantsoen aangelegd voor wo3
>>214855433Dat is een truuk van de overheid om jou te conditioneren
>>214855433De oorlog komt niet naar Nederlands. We hebben veel teveel landen om ons heen waar ze eerst doorheen moeten.
ik had een joodse vd en veel van de dingen die mensen hier zeggen zijn waar, het opende mijn ogen al ben ik geen antisemiet ze was links omdat europa haar volk had bedrogen, ze had een oprechte hekel aan duitsers voor de holocaust, ze was atheïst maar wel joods en had hier een vreemde verhouding meeextreem pro israël, hekel aan moslims op een niveau waar een nederdrader nog van kan leren, en wilde hoe dan ook kinderen ook al had ze een zwangerschapsfobiewas ook extreem verwend door haar ouders, zoals veel joodse vrouwen zijn
>>214855488Zeiden ze in Königsberg ook.
>>214855449>>214855488Laat me raden, jullie dachten ook dat covid niets was.
>>214855248Maak me daar geen zorgen om. Pensioenbeleggen is gediversifieerd want ze simuleren de index. Hoe meer offensief je risicoprofiel, hoe groter de correlatie met de grote indexen. Vgm is het grootste verschil met de risicoprofielen alleen het aandeel obligaties t.o.v. de portefeuille.Ben liever 100% geinvesteerd dan 100% in fiat geld.
>>214855505>KönigsbergMijn opa was van daar.
>>214855519SARS-CoV-2*. En SARS-CoV-2 was ook niets voor gezonde mensen.
>>214855505*Kaliningrad Duitsland moet ver weg blijven van oud grondgebied voordat ze het divers komen maken, west europa is klaar
>>214855519was ook niets. paar keertjes gehad, beetje verkouden, niks aan de hand. ik mis de lockdowns wel een beetje, het was zo lekker rustig overal.
>>214855543>>214855557Het was ontzettend gevaarlijk tot het vaccin kwam.
>>214855569Hahaha, ja daarom zijn ongevaccineerde gezonde mensen ook massaal overleden.
>>214855569oke prikzwijn
batties bang voor covid lmkeeee
>>214855586Nooit gebeurd>>214855589Iedereen die is gevaccineerd leeft gewoon nog.
>>214855589dit vieze varkens prikzwijnen stinkdieren gadverdamme vieze bange linkiewinkies
griekenland was voor de eu ook puur blank, nu zit het vol zwarten en baardapen, albanezen waren al erg genoeg maar zelfs de albanezen zijn nu de kloswe zijn maar een klein volk maar zijn nu al een kleine meerderheid in eigen landallemaal door die linkiewinkies die zonodig griekenland moesten verkopen aan de duitsers
>>214855488>De oorlog komt niet naar Nederlands.Er zijn al meer dan een miljoen vijanden hier. Zie het als de landing in Normandië, nu hoeven ze alleen nog maar hun krachten op te bouwen (lees: fokken als konijnen) en wachten op een seintje van een gezaghebbende haatbaard om los te gaan op de autochtone Nederlandse bevolking.
>>214855605>Nooit gebeurdPrecies, en daarom hebben de puurbloedigen ook gelijk.
>>214855623Schizo
>>214855663schizowappiezwijntje lmkeee
>>214855620>Zie het als de landing in NormandiëDat was ook hoogverraad
>>214855336Je mag wel racistisch zijn, maar dat moet op >>>/b/ of >>>/pol/, dat zijn de bord regeltjes
>>214855687Justitieanon je bent DOODZIEK
>>214855620zie cyprus voor wat ook jullie te wachten staat
>>214855708Ik ben justitieanon niet maar ik mag hem verder wel
niqrien
>>214855620Die gezaghebbende haatbaard is een nederlander lol. De persoon die de moskeekoepels vertegenwoordigt is een puur roomblanke Nederlander van de PVV. Hij wou research doen naar de islam en is daardoor geconverteerd naar die kutreligie. Was eerst conservatief Christenen. https://nl.wikipedia.org/wiki/Joram_van_Klaveren
>>214855725Wat ga je eten vandaag?
>>214855718Jaja daarom ben je zo'n regelneuker
>>214855736frietjesoef moet nog vlug naaar de winkel voor het sluit, best dat je het zegt :))
>>214855708justitieanon woont in amersfoort, alwin woont in groningen, nogal een verschilalwin heeft tevens geen rijbewijs, justitieanon wel
>>214855755Flikker gewoon op naar /pol/ als je wil kankeren op buitenlanders
>>214855687je praat elke dag over politiek en homofiele onzin, of je bent aan het ERP'en, en toch ga je niet naar /pol/, /lgbt/ of /soc/
Jullie kunnen allemaal niet koken hier, ook de mkk
>>214855793Kijk en daar is de essentie Alwin we mogen van jou de regels wel breken en het over Karel Marks hebben, maar als iemand klaagt over teveel buitenlanders dan ga je met steen en been klagenDaarom heb ik je al duizend keer gezegd, ga dan naar bunkerchan
>>214855105Oestrogeen bindt zich aan vetweefselSpierweefsel neemt vrije testosteron opMet name het weefsel in het bovenlichaam: de schouders, borst, armen, nekJe suikerspiegel, metabolisme, vet, en soort voeding zijn van invloed op de hormoonproductieJe hebt wel iets van lichaamsvet nodig voor een ideale balansGespierde atleten met een extreem laag vetgehalte hebben weinig testosteronminder dan iemand met een beschermlaagje vet>>214855183cacao: gezondchocola: schadelijknicotine: gezondsigaretten: schadelijk
>>214855327die heb ik lang niet gezien
Dit is hoe de gemiddelde tatta eruit ziet als hij jankt dat er viriele, slanke bruine en zwarten zijn land binnenkomen en dat zijn vrouw alleen maar bij hem blijft voor zijn "grappig karakter".
>>214855327misschien beeld jij je in dat ik me die dingen inbeeld en moet jij naar de dokter
>>214855884En nu over leptine en het stresshormoon
>>214855344TOTALEMKKKNNBTTDOODNEDERLAND WEER NORMAALen praat nederlands, achmed
en natuurlijk alwin zijn billenmaatje die te hulp schiet en een jood gaat palen als nederlander
>>214855912Je bent vast nieuw, want draden worden al jaren "te vroeg" gemaakt. Van sommige anons zijn zelfs tientallen draden verwijderd, omdat ze dit deden.
>>214855947over wie heb je het oetz
>>214855488praat nederlands achmed
>>214855970>>214855889
>>214855889er zijn ook zwarte incels tho
>>214855889haha oh my god
https://www.twitch.tv/corax_dawai
>>214855982>>214855939wolla
>>214856026boboke das ne juifcareful antiseptic dude die poster :S
>>214855875Je hebt gelijk, ik ga.
>>214855889hou stiekem wel van buikjes :3maar zijn gezicht is wel minder
>>214855308ditte justitieanon is doodziek
>>214856043maak een nederdraad daar ik paal wel
Ja ik ben binnen dus bel maar vast de psychotherapeutwant de stoppen die slaan doorhet eindigt in een gekkenhuis
Update van de dag:Incelwandelingske om 7 uur 's ochtends voor een uurtjeOntbijtje met yoghurt en stukje fruitGoonen tot middagNu juist kabeljauw voorbereiden, wou papilot maken maar heb niet genoeg groentjes :(
>>214856134Ovengerechten zijn koning voor alleenstaande incels. Wat groentjes, wat aardappels, en dan gooi ik er een kippenbout of lapje vis bij.
ik vindt flikkers wel echt smerig, het is gewoon goed om ze te confronteren met hun levensstijl. ik weet dat Jezus mij dit heeft opgedragen, ik voelde de Heilige Geest. ik ben een soldaat van Jezus en zal hier ook nooit mee stoppen.
>>214855067OP is zeker zo'n zelfverklaard evropeaan die de nederlandse /nederdraad/ cultuur veracht
>>214856134>GoonenIk beken dat ik goon op dode Palestijnen. Misschien vinden sommigen dat vreemd, maar ik zie het meer als een gezonde weerzin tegen de islam
Hoe nat zouden de blanke kechjes zijn die vooraan staan denk je?
>>214856338gebaseerd, Netanyahu heeft de west bank nu volledig overgenomen en gaat dat ook doen met gaza, eindelijk rust van de zandapen daarwanneer leren wij eens van israel en treden we op gelijke voet op tegen dat zandvuil?
>>214856393koek opjutter van de aivd is ook weer in de draad
>>214855845lelijke mkk>>214855919oh jacortisol hindert de productie van testosterondat betekent dat de aanmaakstoffen naar oestrogeen gaandat geldt ook voor prolactine en voedinsgsmiddelen met moleculen die zodanig lijken op oestrogeen dat die die zich aks zodanig gedragen: zogeheten fyto-oestrogenenlipiden (vetmoleculen) zijn van wezenlijk belang voor de vorming van geslachtshormonen en de huishouding van het brein.je hebt hdl-cholesterol nodig: deze is gunstig voor het hart, je hormonen en breinldl cholestrol weren: deze is juist schadelijk voor het lichaam en zal bij overmaat leiden tot klachten en voortijdig overlijdenje hoeft dit allemaal niet te onthouden als je normaal eet, en dat is simpel als je de vuistregel aanhoudt dat hoe meer het is voorbewerkt, hoe groter de kans dat het schadelijk is.niks mis met bio groenten, fruit, vlees, zuiveloppassen met granen, noten, olien, brood, pastadingen met een hoge glycemische index (witte rijst, aardappelen, tarwebrood, suiker, pasta), zorgen voor een piek in je bloedsuiker en verstoren je hormoonhuishouding, dit kan je systeem op een dag ontregelen, en op dagelijkse termijn zorgen voor chronische aandoeningen en ontstekingsreacties die dokters maar niet kunnen plaatsendingen met een lage glycemische index (zoete aardappel, zuurdesembrood, groene bananen) zorgen niet voor een piek in je bloedsuiker en ontregelen je hormonen niet, en zullen je lichaam voorzien van energie gedurende de dag en kan je dagelijks probleemloos etenkoud geperste olijfolie is goedals je moet frituren doe het zelden en doe het in ossewit, dat kan geen kwaadvette vis is goedwilde vis zoals frits zeije kan eigenlijk alle kanten op afhankelijk van je gezondheid en lichamelijke behoefte, gewoon je eetpatroon afstemmen en de rest gaat vanzelf
papalaatmepiemellos tinderscrollnikos
>>214855952kikkerdraden forceren is nieuw en on-nederdraads gedrag, en je valt op, gloekikkerjannie
>>214856419ik zal waarschijnlijk wel al op een lijst staan ja
>>214855889dat is een jood tho
Nieuwflikkers runnen de draad
>>214856424>je hebt hdl-cholesterol nodig: deze is gunstig voor het hart, je hormonen en brein>ldl cholestrol weren: deze is juist schadelijk voor het lichaam en zal bij overmaat leiden tot klachten en voortijdig overlijdenCholesterol is een lichaamseigen stof die het lichaam zelf aanmaakt, en een hoog of laag cholesterol is een symptoom, niet iets waar je aan overlijdt.
waar is borat de tsjetsjeense immigrant uit de kaka zus?begon hem net aardig te vinden...
dit is de dochter van dick schoof lmke
moeten jullie hier echt 24/7 zieden
>>214856487bedankt voor de aanvulling maar waarom vraag je om advies als je het beter weetik heb overigens gelijk: hoog ldl leidt tot bloedproppen
>>214856530Het is zondag
>>214856550>bedankt voor de aanvullingHet is geen aanvulling maar een correctie. En ik was niet de persoon die het oorspronkelijk vroeg.
>>214856530ik vind je saai dus ik ga je gezicht verminken met een heggeschaar
>>214856507heeft hij niet meerdere spleetoog dochters?
>>214856599Zijn roofbabies uit China
AI woorden van Charlie Kirk uit het hiernamaals, Europa gaat een doelbewuste gewelddadige confrontatie aan met z'n eigen burgers, en de mediablunders van de week.https://youtu.be/nIYRaTN4nqA
>>214856577je corrigeert nikshoog ldl -> bloedproppendag hoor
dick is op zijn adoptiekind geschoven
>>214856530dit is mijn uitlaatklep voor alle woede die ik ervaar in het dagelijkse leven, vat het niet persoonlijk op>>214856615ze worden letterlijk in vreselijk slechte adoptiecentra gestopt en dick schuif gaat dit aanmoedigen door ping pang poem te adopteren
>>214856618gebaseerde rasmengende conservatiefwat conserveer je precies met je pik in nikkerapen?
bram is op zijn zoontje thomas gaan liggenen nu is zijn ziontje bram gestoord
>>214856677de geheime ordes verbieden dat leiders kinderen van zichzelf hebbenals ze echt kinderen moeten hebben, dan maar een uit een strontland met een kak kleurhet is een vernederingsritueelde volgende generatie verzint weer iets anders onnozels
>>214856731rassenmengen siert de elite goed, zo zonder wortels, ruggengraat, eergevoel, nationale trots, en op de knietjes voor de amerigolems
linkoids wezen als: ik ga blankies beledigen aan de hand van een joodse stroman haha ik ben zo correct en tolerant
We zijn gelukkig nog niet zo ver als het VKMaar we komen wel erg dichtbij...
>>214856803de europese ordes zijn nog veel ouder dan de amerikaanse vertakkingen, en hun macht dieperamerika is een speelveld van verschillende mededingers, daarom is het zo'n wanordein europa is de macht al eeuwen terug verdeeld
>>214856530>kijk naar buiten>negertje op een fatbike scheurt langsAls dat het alternatief is, dan vrees ik van wel
>>214856810linkoides vinden racisme alleen grappig als het blankenhaat is, wat ze willen oh zo graag aardig gevonden worden door roetmoppen en rifapen, dan voelen ze zich eindelijk goedgekeurd
>>214856731Kan kloppen. Heeft balkenende wel kinderen?
>>214856836je ziet aan zijn gezicht dat hij geen alcoholische vuilnisman met een strafblad gaat worden maar een dokter of ingenieur en een hoeksteen van de gemeenschap
>>214856862dien zwartjoekels willen ze in alle gaten verkrachten en ze nieuwe gaten geven om in te verkrachten dochis dat wellicht juist de fantasie van de doodzieken?
>>214855729Dat zal je in de toekomst meer zien gebeuren, vooral bij de rijken. Al is het uit lafhartigheid.
Op de kantoenplantage waren blanken ook in de minderheid en deden alle zwarten het werk. Zo is het nu ook in Nederland zwarten neuken alle vrouwen en blanke mannen kijken toe.
>>214855729dat is geen nederlander meer maar een mkk en hij moet btn
>>214855889/brit/ beu?
>>214856962ALWIN HELP MIJ DEZE ANONIEME GEBRUIKER PLEEGT EEN RACISME!!!
>>214856993Nee, ben hier om blanken wakker te schudden.
ik heb zin in de kerstviering
>>214856855ligt ook aan welk land, in nederland hebben we niet gehad wat ze in engeland en rusland kregen, het snel wegvallen van de elite. in duitsland gaven ze de politiek gewoon meteen aan de adel, vandaar dat ze zo zijn daar.in nederland waren ze doodsbang, de hoge middenklasse in rusland (lmke commies zeggen altijd dat fascisten deze willen vermoorden maar in de ussr was het de nomenklatura en commies beschermen deze groep intellectuelen altijd) namen de macht over en vermoorden de hogere klasse, in engeland verloren ze al hun geld en moesten trouwen met geldkloppers.in nederland heb je mensen zoals mark rutte die regelrechte voorouders heeft van de VOC, hier hebben ze nooit iets te vrezen gehad
>>214855488haha nee, het is allemaal laagland tussen hier en Moskou tussen haakjes. Ze walsen er zo over heen.
>>214856962Dat is allemaal gewoon de reinste bullshit. waar haal je zulke onzin uberhaupt vandaan?
>>214857152Alwin blijf zieden stinktatta
>>214857206Je bent zelf ook blank Thomas
>>214856952>>214856862>>214856810Zolang je mensen hier hebt die de parasieten binnenlaten dan is het tevergeefs dat je je op de parasieten alleen focust.
>>214857228correct en juist
>>214856731>de geheime ordes verbieden dat leiders kinderen van zichzelf hebbenvalt inderdaad op
>>214857255Hitler had ook geen kinderen
>>214857272wat denk je dat ze met zijn kinderen zouden doen?
>>214857255Denk dat het iets met verafgoding (of nu zouden ze het misschien martelaarschap noemen) te maken heeft. Ze willen niet dat de kroost van één van hun pionnen aanbeden gaat worden. Daarom strooiden ze de as van Bin Laden bijvoorbeeld ook uit (ook al heeft hij niet echt 9/11 gedaan, ze wilden voorkomen dat hij een "martelaar" of "God" werd.
>>214857255het zijn ceremoniele flikkers die geloven in magie en bijgeloofzal wel een gedachte achter zitten dat een leider het volk reflecteert, en het volk het voorbeeld van de leider zal overnemenals ze de kinderproductie in blanke landen willen afremmen zetten ze kindloze blanke leiders neerof zelfs bij voorkeur leiders met geadopteerde of getransformeerde kinderenzolang het maar het traditionele familiebeeld ondermijnt.
>>214857228Tja mensen doen steeds alsof het nog 1990 is. >Morgen zullen we het cordon sanitaire doorbreken en de allochtonen met C130s terugsturen!!1!Dit los je nooit meer op door politiek, de situatie is veel te ver gevorderd.
Heeft Geert Wilders kinderen?
>>214857317Mensen die kinderen hebben zijn doorgaans begaan met de toekomst dat hen te wachten staat. Ik denk dat het is om de politici zo gewetenloos mogelijk te houden.
>>214856691Ik ben geen voorstander van raciaal gemengde relaties en val enkel op blanke vrouwen. Maar de uitzonderlijke Blakkie is wel leuk om naar te kijken
>>214856731>>214856855>>214857255https://magazine.antwerpen.be/open-monumentendag-2025/vrijmetselaarstempelJe kan het hen gewoon gaan vragen
>>214857329zonder radicale ingreep van de regerende macht, en zonder vigilante doodseskaders, zal de etnische europeaan inderdaad een mythe uit het verleden worden
>>214857398het idee om zo'n bijeenkomst te verstoren met een groepje wappies lijkt me wel geinig
Een beetje zoals koninklijke families ook opzettelijk kinderen van de moeder zouden verwijderen, niet reageren op gehuil enz.. moederliefde onthouden om ze te harden voor hun toekomstige taak.
>>214857398>Doordat ze symbolen en rituelen uit diverse religies en filosofische stromingen gebruikten, stond de vrijmetselarij van bij haar ontstaan in een gespannen verhouding tot de Katholieke Kerk.Hmm ja zou dat het enige zijn?
>>214857409Dat is financieel niet houdbaar.
>>214857436je kan pas spreken van een elite als zij martelkelders hebben waar speciaal daarvoor gebroede kinderen worden gevormd tot slaaf die bij het knippen van de vingers zonder blikken of blozen kunnen moorden, verkrachten en martelen en alleen hun meester trouw zijn
>>214857329Even los van het feit dat er hier bruine mensen rondlopen.Ze willen jou vernederen, en dat je minder kinderen maakt. We zijn hier met teveel op onze aardbol. Ze staan hoger dan jou, en hebben geen goede meningen over hun medeblanken.Die bruine mensen zijn nog niet zo gehersenspoeld, maar dat komt ook nog. Ze hebben loonslaafjes nodig om de economie draaiende te houden. Hun einddoel is niet om ons te overspoelen met bruine mensen maar om minder personen ter wereld te krijgen. Die bruine mensen zijn maar tijdelijk.Anyway, dat is echt een zwart pil om te beseffen. Technologie staat zo vooruit dat AI (niet de publieke variant) slimmer is dan de gemiddelde persoon. Nu zijn ze de wereldpopulatie stilletjes aan het afbouwen.
>>214857506wat van de drie scenario's is volgens jou financieel niet houdbaar? ingreep van de regerende macht, vigilante doodseskaders of het uitroeien van de europeaan?als je een punt wil maken wees dan duidelijk
schizo uurtje toch wel meer comfy dan racismo uurtje :)
>>214857535Macht is iets waarvoor mensen bereid zijn de grootste wandaden te begaan. Ik heb het nog steeds moelijk met Clovis die elke mannelijke telg uit zijn familie liet vermoorden, inclusief kinderen.
>>214857557ik vind dit een problematisch standpunt, want als ze echt universeel minder kinderen willen zouden ze heel eenvoudig kunnen stoppen met ontwikkelingshulp naar diarreelanden waar honderden miljoenen babies worden geboren simpelweg omdat ze rijst van blauwhelmen krijgenen zouden ze er niet alles aan doen om rasmengen te promoten en al dat bruin volk hierheen te verslepen en er alles aan doen dat zij zich op geen enkele manier hoeven aan te passen en dat zelfs die notie racistisch isnee de BLANKE baby moet verdwijnen.het is gericht.
i spoke too soon :)))
>>214857557>We zijn hier met teveel op onze aardbol.Iets wat ze ons constant trachten wijsmaken maar wat niet zo is. En daarbij, als er ergens een overbevolkingsprobleem is is het in Azië wel.
wil gewoon weer eens een keertje van bil maar wil niet betalen voor een hoer oetz
>>214857754fornicatie is doodszonde vriend
>>214857575De combinatie van ingreep van de regerende macht en vigilante doodseskaders.Je moet daarvoor eerst de economie transformeren, en dat wil de huidige macht nog niet.
beseffen de linkse batties dat na hun vijf minuten janksessie het "problematische racisme" onverstoord verder gaat? denken ze dat het alleen plaatsvindt als zij de draad openen en dat ze optreden als rechtvaardige helden voor de arme bruintjes waarna het stopt? ik ga nergens heen battiesik ben hier met mijn makkers als jij de draad sluit na je emotionele uitbarstingik ben hier als jij hem weer om redenen die ik niet begrijpt weer terugkomt en tot je schrikt ontdekt dat er sprake is van racisme en weer emotioneel gaat zitten doen alsof je daar de vorige keer iets mee bereikteze zijn echt zwakbegaafd of niet
>>214857847Zij zijn hier ook 24/7
>>214857811er is geen noodzaak aan vigilante doodseksaders als de regerende macht zijn autoriteit inzet om immigratie te stoppen en remigratie te bewerkstelligen, als dat het beleid zou zijnik noemde het als alternatief, als noodzakelijke voorwaarde indien de staat niks doet om dit te keren: want verder staat de blanke genocide niks in de weghet zou wel mooi zijn als de staat zei: en we verwachten de inzet van burgers waarbij geweld is gedoogdmaar dat is natuurlijk kolder
>>214857754Neem de jospil.Het is gratis. Er is rust. Er hoeft niet gepraat te worden. Nadeel is wel de nakoemse helderheid en een gevoel van 'alleen zijn' achteraf. En je zal wat vaker een wasje koemsokken moeten draaien.
>>214857847Natuurlijk zijn ze zwakbegaafd, anders palen zie niet op 4chan.
ENIGSTE WAT IK WIL IS DIT.werken. sparen. investeren. vrienden zien/spreken 1x per 2 weken.sport school elke dag. MAAR MIJN DRUGS PROBLEMEN MIJN ALCOHOL PROBLEMEN AHHHHHHHHHH IK MOET STOPPEN MET DROGA!
Rip Gerard Cox
>>214858042je hebt geen vrienden prosman
>>214858109Ikke ben zijn vriend tho.
Me moeder had weer even een bipolaire episode hoor
>>214857935De regerende macht wakkerd de migratie zelf aan, daar kan je dus geen hulp van verwachten.Vigilante doodseskaders zijn een leuke fantasie, maar het grootste deel van de mensen is bang om de wetten te overtreden. Dan heb ik het nog niet eens over dat je door de media als nazi terrorist zal worden weggezet en je dus zelf ook voor de rest van je leven zal moeten vrezen voor de kogel van links.Alleen mensen die zich machteloos voelen en geen toegang hebben tot verdoving of mensen die nog niet volwassen zijn zullen hun eigen leven willen riskeren voor een groter goed.
>>214857862battiebelg wel maar hij gedraagt zich niet 24/7 als linkiewinkie, ik vind hem nog redelijk normaal de anderen komen volgens mij dagelijks kijken en besluiten na 10 minuten dat er teveel "chuds" zittenals je ze hun gang laat gaan en niet op hun achterlijke ideeen aanspreekt blijven ze langer
>>214857847wat >>214857862 zegt die belgische battie uit antwerpen en alwin uit groningen zijn hier 24/7 en klagen de hele dag over racismeik kom van mijn werk, open mijn mobiel in de trein en paal lekker wat racistisch en ga weer door met mijn dag
>>214857847braaf *pat* *pat*
>>214858200>doet neerbuigend en nonchalant terwijl hij (je zult nooit een vrouw zijn) nog geen uur geleden nog aan het stieren was en ging tattapalen
>>214858176leer nederlands achmedje probeert hypothetica te weerleggen alsof je bruin bentje hebt zeker ook moeite met de vraag "als je nu op een boot zou zitten, zou je dan zeeziek worden"
>>214856599Schattig, millennial vrouwen konden nooit
>>214858187maar ik ben ook geen linkiewinkiemaar ben ook geen doorgedraaide mallootdirectionbrain.jpg.exe
>>214858235zucht, andere belg
Kikkers = nikkers
>>214858187die battiebelg is juist de meest irritante paler
>>214858358gaybelg =/= battiebelgik mag battiebelg wel, hij heeft nog humor en is in staat tot een inhoudelijk gesprek zonder te ziedenkan je van weinig mensen hier zeggen
>>214858390moet ze niet, gestoorde linkse kankerflikkers
>>214858291>directionbrain.jpg.exeja ik gooi batties gemakshalve op de linkse stapel, heeft niks met jou te maken
>>214858065https://youtu.be/IXA9-z-y6Aw?si=_ekjSfURHRZRuEaX
>>214858416ben wel sociaal voelend, bv ben voor een sociaal vangnet, en nationalisering van de nutsbedrijven enz tegen thatcherianisme, voor wat het waard iseerder een neo-daensist, maar politiek is masturbatie dus dit is ineenkrimp :)
>>214858518
>>214858575sos
>>214858390sympathiek van je
>>214858390>gaybelg =/= battiebelgWelke van de twee gebruikt steeds engelse termen
stop met racistische dingen zeggen
Tattas be like mijn naam is gerard cucks
>>214858947thomas prosman be like mijn vader heeft me betast want ik ben schizo en heb dit verzonnen
>>214859004Schizo's be like iedereen is thomas prosman
>>214859029ok thomaatje
>>214858390chemiebelg = gaybelg = cindy = citi = bp
>>214859058=nootjood
>>214859058bloempot uit antwerpen?
>HUHH KEN JIJ DE GROOMCORD NAAMFLIKKERS NIET? NEWFAG AUB
>>214858867dat is gaybelg, een zwakzinnige narcist met homosexueel gedrag en zegt hetero te zijn.battiebelg gedraagt zich meer hetero en is naar eigen zeggen battie.>>214859058= wierd duk
>>214859058>>214859072>>214859084Allemaal fiona
>>214859098besef hij paalt op /int/
>door het zonnige weer naar de winkel gelopen>patatjes en mayonaise opgehaald voor vanavond>sigaretje gerookt op de terugweg Nu beestachtige metaal luisteren en Walther Darré lezen
>>214859110fiona uit antwerpen?
>>214859168niemand vroeg alwin linkse battie
>>214859168zielik heb vandaag vier keer gekoemd en op internet gezied
doodziek dat alwin kleine kinderen betast
>>214859058= ziedbelg
>>214859097>NEWFAG AUB* nieuwflikker
>>214859098>dat is gaybelg, een zwakzinnige narcist met homosexueel gedrag en zegt hetero te zijn.>battiebelg gedraagt zich meer hetero en is naar eigen zeggen battie.belgischer dan dit wordt het niet :D
>>214859252ziedbelg runt /int/
chuds runnen de draad, linkiewinkies zijn te gast, wanneer gaan jullie weer weg?
Paal lekkere gerechten ik heb zin om te koken maar weet niet wat geen oven gerechten bij voorkeur
>>214859354lekkere gerechten
Als Eva geschapen is uit Adam's rib, dus uit een deel van een mannenlichaam, maakt dit meisjes kussen niet erg gay?
>>214859423ik trap er niet in vandaag
>>214859423gristcucks zijn écht zo
ik heb een tijd terug cringe rapjes opgenomenals satiremaar nooit gedeeld omdat het cringe is
>https://youtu.be/gAlYS2J8lN8?feature=sharedhttps://youtu.be/gAlYS2J8lN8?feature=shared>https://youtu.be/gAlYS2J8lN8?feature=sharedhttps://youtu.be/gAlYS2J8lN8?feature=shared
>>214859552cringe palen met opzet is juist gebaseerd
iedereen het is eric clapton!laylazuig maar aan mijn pik laylaheb een harde lul laylaschatje zuig er maar even aan
>>214859586
>>214859650gebaseerd
>>214859168Dood jezelf kkr pedo
'de draad' reeds gerunt
Aangifte doen tegen alwin oetz.
alwin je paalt op een nazi forum wat zegt de antifa appgroep hiervan?
>>214859168'k ben ook frietjes gaan halen voor straks
>>214857689Het is beide, zowel omvolken als ontvolken. Derdewereldlanden worden langzaam gedecimeerd door vaccinnatieprogramma's dankzij Gates
>>214859439:)
>>214859820Daar ben ik uitgegooid toen meerdere leden zich onveilig hadden gevoeld in mijn omgeving.
>>214859423>maakt dit meisjes kussen niet erg gay?Wat dacht je van je pielemuis in een gat steken waar al tig andere mannen in hebben gezeten. Het is erger dan je denkt
verveel me dus speel een MUD via Mudlet
Eenzaam oud wordende vrouwen zijn het enige pleziertje in mijn leven
>>214859820wat zouden de antifa activisten in het lokale krakerspand wel niet denken dat alwin op een extreemrechts plaatjesforum zit te palen
>>214859859gebaseerd ze trokken je alleen maar naar beneden
>>214859859koek
>>214859875Het is toch wel zonde. Een ongebruikte baarmoeder. En daarna nog jaren van spijt en 'wat als'
>>214858895ik doe altijd het tegenovergestelde van wat dit soort figuren adviseren, dan kan het nooit mis gaan
>>214859859had je aan hun minderjarige zusjes gezeten?snappen ze dan niet dat dat een linkse hobby is?
Iedereen onder de 18Iedereen is verliefd op ze.Dus hoe komt het dat
>>214859897op zn minst problematisch
>>214860023Frits je bent een pedofiel
>>214860028jijks echt een ick mijn feministische zusje, wanneer gaan we alwin in elkaar slaan?
>>214858895>stop met racistische dingen zeggen"Omvolking is een extreemrechtse complottheorie"Zoiets, of bedoel je dat niet?
>>214860023het lijntje tussen leuk gestoorde gek en doodzieke pedobattie is dun, frits
>>214859875femcels bestaan niet sorry dat ik het voor je moet breken
>>214860051
>>214860077niemand heeft het over femcels
prosman stil deze dagen
Je kan toch wel even toegeven dat je verliefd op ze benthttps://youtu.be/qw0X1f6-iqM?feature=shared&t=112>112112>112Met je hoge nood
>>214860126jij paalt dat plaatje van een eenzaam vrouwtjede mannen staan letterlijk voor haar in de rij
Veel van de stroopwafels in de supermarkt zijn niet goed
>>214860181groomer aub
>>214860191vrouwen die veel seks hebben =/= niet eenzaameen vrouw die op haar 42e zegt dat ze eenzaam is heeft honderden mannen afgewezen
>>214860219Schmierlap
https://www.youtube.com/watch?v=IXA9-z-y6AwR.I.V. in Vrede gebaseerde Gerard
>>214860210ingredienten: soja, zaadolie, glansmiddel>>214860280ja jij wilt anderen aanpraten dat ze zich schuldig maken aan jouw perverse gevoelens, zieke geest heb je
>>214859960>zusjesBroertjes zul je bedoelen?
Ik wil harde straffen voor wie veroorzaakt hebben te ontkennen waar iedereen verliefd op is.
ik mastruu-beer maar eens per week, minder kan ik niet zonder dat ik natte dromen krijg, ik denk dat God het zo wel ok vindtflikkers niet reageren aub ik hoef jullie smeerpoetserij niet te horen
>>214860319zich tot minderjarigen aangetrokken voelen, daar is een woord voor, het heet pedofiele, en het is een ziekte
Papalaatmepiemellos diepkelen :3
>>214860357Waarom kan deze wereld niet dat wat deze anon zegt even zo niet erger is dan lhbt e.d.
>>214860059Omvolking is tattas hun eigen schuld de meerderheid vormen geen traditionele gezinnen meer en krijgen geen kinderen het is speitig want ik heb niks tegen tattas we hebben veel te danken aan blanken maar helaas sterven ze uit
>>214859866cijfers bevestigen
>>214860357Wat moet dat met die lhbt vlaggen overal?Of op de stoep?Viezerd
KANKERSMERIGE GORE BATTIE KANKERFLIKKER SATANIST JUDAS VAN DE NEDERDRAADVIEZE KANKERHOMO HOU JE GORE FANTASIETJES VOOR JE VIEZE SMERIGE EN DOODZIEKE IDIOOT
>>214860389ik noem enkel een feit fritszoek maar op in het woordenboek:Betekenis"pedofilie"Je hebt gezocht in het Gratis woordenboek op: pedofiliepe·do·fi·lie (de; v)1 seksuele liefde van een volwassene voor kinderen
>>214860419ben ik met je eens maar datzelfde kamp wil pedofilie normaliseren, het zijn dus jouw linkse rakkers, pedofrits
>>214860023er is een grens waar je niet over gaat, onschuld is iets heilig
maak bpd anon nou niet boos
wdn frits is linkiewinkie nu?ik dacht dat hij wel oké was
Iedereen laat zich dit zeggen>>214860440Waarom wordt het niet geëcecuteerd
>>214860506frits is alles behalve okefrits is nooit oke geweestfrits loopt rond met vergevorderde ongediagnosticeerde schizofrenie en alcoholisme
>>214860471Nee, jij wordt geëcecuteerd niet iksmeerlap
>>214860531als je dat woord zo vreselijk vind, welke noemer zou jij dan gebruiken voor mensen die zich aangetrokken voelen tot kinderen?
>>214860165ontwenning vermoed ik, ik wens hem sterkte
frits was gisterenavond wel ineens vrij helder, we hadden een goed gesprek over zalm
Onmiddelijke executie van die smeerlappenTeveel luchtledigheid in de bescherming van lhbt e.d.
>>214860506>nu?Hij heeft het al veel langer over het opheffen van status en gelijk inkomen voor iedereen.
satan wilt dat je masturbeert en plaatst overal verleidingen, maar porno is zoals judas, met diezelfde lieflijke lach van haar helpt ze je je eigen lichaam te verraden
>>214860627hij is een racistische linkiewinkie, dat ben ik ook.ik zou waarschijnlijk ergens bij de jaren 80 PVDA vallen als nederland niet vol MKKE zat, de jaren 90 verzorginsstaat was gewoon top, maar dat is door MKKE uit elkaar gevallen.je kunt geen eerlijke en gelijke maatschappij hebben met MKKE, die misbruiken dat alleen maar.
>>214860544Frits heeft ook anosognosie, hij beseft niet dat er iets mis met hem is. Je kan eindeloos op hem inpraten, hij snapt niet dat mensen hem niet snappen, en dat mensen denken dat hij raaskalt. Voor hem is alles wat hij zegt zo duidelijk als wat
>>214860640Dit soort types zijn misdadigers tegen de echte liefde van de mensheid.Zij mogen niet langerIk beveel het. Hun onmiddelijke executie
>>214856352oetz boeit Charlie Kirk mij niet, maar wat een kwal moet je zijn om dit te zeggen over iemand die is overleden/vermoord?
https://youtu.be/gAlYS2J8lN8?feature=shared>https://youtu.be/gAlYS2J8lN8?feature=sharedhttps://youtu.be/gAlYS2J8lN8?feature=shared
>>214860253Stel, dat tinderplaatje van de 30 jarige vrouw die gemiddeld elke maand een one night stand op tinder heeft, reken eens uit in tien jaar dat zijn 120 mannen. En dan zijn ze nog steeds eenzaam, hoewel compleet uitgewoond.Misschien best, met al die microchimerismen, het kind dat daar uit komt is de bastaardzoon van honderd vaders.
jasje aan zonnebrilwandelen door central parksjaaltje omknus
>>214856836>>214856893Is die docent gewoon oud en verlept of een 28 jarige transgender?
>>214860561waarom ben je boos op mij?ik zeg alleen dat er een woord is voor mensen die op kinderen vallen zoals jijhoezo is dat mijn schuldik heb dat woord niet bedachtstaat zo in het woordenboekwat is daar mis mee
>>214860703>een redelijk gebaseerde linkiewinkiewdn, ze bestaan echt?
>>214860784gewoon brits
>>214860734jawohl mein fuhrer, befehl ist befehl, wir gehen kampfen!https://litter.catbox.moe/ow8wdqon3doiam6w.mp4
Ik bak nieuwe
>>214860597Ja, de AH heeft dit in meerdere vormenIk weet niet wat Ekoplaza doet in zalm. Maar dit is de enige zalm die waardig is te kopen. Die niet op kweek in eigen stront lag
>>214860809>gewoon britsTrennies zijn brits?
>>214860831geen kikkerdraad a.u.b.
>>214860856in ieder geval lelijk
>>214860831jij bakt helemaal niks!
>>214860840wdn, een paal van frits die ik begrijpben je echt frits of ben je een fritslarper?
Frits heeft gewoon gelijk, we moeten Oekraine binnenvallen en het rode kwaad bestrijden voor het Christelijke AvondlandAls we snel doorstoten naar de olievelden in de Caucasus kunnen we winnen, de Panzerkampfwagen kunnen we al vervangen voor de Tiger Tank, ik hoor dat we daarmee de oorlog gaan winnen kameraden
jij bakt louter poetsen, koeken en lucht
>>214860920>het Christelijke AvondlandAdi, ik...
>>214860918Ik weet het ook niet, hij begon ineens echt om 4 uur s'nachts heel helder te praten over zalm, der fuhrer habt gesprochen
>>214860954DER ANGRIFF FRITSERS WAR EIN BEFEHL!!!DAS WAR EIN BEFEHL!!!
>>214860932>steekt middelvinger op
Tantoe homos
>>214860734Goedzo frits, spreek de waarheid
>>214860991ok stijn korstanje uit frankendaal
>>214858390Gaybelg is wel battiebelg tho
>>214860974>>214860974>>214860974
>>214860918In wezen, de gele sardienenblikje van de Aldi, dat is net zo iets zover ik weet. Echte sardines
>>214861010Wie de neuk is dat
fin?
>>214860949wat bedoel je anon?heb je me iets te vertellen?het gaat toch goed?alleen in het noorden is het een beetje moeilijk met veel verzet, maar we komen al in de buurt van Stalingrad, iedere Duitse soldaat stuurt een brief naar huis over dat ze niks anders zien dan open vlaktes met kleine dorpjes terwijl ze zo snel mogelijk erdoorheen razen?de T-34 is wel een probleem, we komen er haast niet doorheen met onze tanks, maar de Tiger Tank zal dat snel veranderen
Orwell had gelijk over vrouwen en kinderen, ze zijn het ergste van allemaal
Jouw toekomstige vd is nu aan het rijden op bob vylan zijn negerlul
>>214860294https://www.youtube.com/watch?v=CiHlrhFjNugprachtnummerke
>>214861031jij, laurentius van schaaksbergen uit hoogeveen