[a / b / c / d / e / f / g / gif / h / hr / k / m / o / p / r / s / t / u / v / vg / vm / vmg / vr / vrpg / vst / w / wg] [i / ic] [r9k / s4s / vip] [cm / hm / lgbt / y] [3 / aco / adv / an / bant / biz / cgl / ck / co / diy / fa / fit / gd / hc / his / int / jp / lit / mlp / mu / n / news / out / po / pol / pw / qst / sci / soc / sp / tg / toy / trv / tv / vp / vt / wsg / wsr / x / xs] [Settings] [Search] [Mobile] [Home]
Board
Settings Mobile Home
/int/ - International

Thread archived.
You cannot reply anymore.

[Advertise on 4chan]

File: planetarion.jpg (269 KB, 600x514)
269 KB
269 KB JPG
Planetarionutgaven
Forrige:
>>214907416
>>214907416
>>
int* mumbai_iq = new int(76);
std::cout << "knegg ;)\n";
>>
File: gorilla.mp4 (880 KB, 406x720)
880 KB
880 KB MP4
>>
promp?
>>
Hvorfor utsette meg for stresshelvete og dystopi i de viktigste årene av livet mitt

Dere er sosiopatiske jævler
>>
Hvor er rettferdigheten i noe av dette

Dere har ødelagt livet mitt
>>
>>214921705
negere har så spennende kultur, de er så fargerike og har så bra rytmesans
>>
Negle ble stille, beppa kom på banen.
Kjempeorganisk.
>>
Hvorfor?
>>
>>214921772
Hvorfor utsette meg for dette sinnssyke faenskapet også nekte å avslutte det?
>>
>>214921705
>Videoopptak fra Chicago, parkeringsplassen til en Walmart
>>
Dette er mobbing ikke sikkerhet.

Dere er sosiopatiske rasshøl uten menneskeverd og fortjener faen ikke si at dere arbeider med sikkerhet
>>
Dere har gjort livet mitt til et ulevbart helvete
>>
>>214921800
tanker om negere?
>>
Kyniske sosiopatiske rasshøl
>>
>>214921850
hva om du får deg en jobb?
>>
>>214921836
Få til ingen. Jeg er her for å klage ikke delta i helvete dere skaper for å knulle over folks liv. Dere jobber som sosiopatiske rasshøl
>>
>>214921864
Hva om dere avslutter torturen og forteller sannheten? Jævla rasshøl
>>
>>214921891
hva om du klipper håret og får deg en jobb?
>>
>>214921864
Umulig mens jeg blir feilmedisinert av psykiatrien og Mishandlet av sikkerhetstjenesten

Er psykisk sett helt for jævlig dette. Du er en sosiopatisk faen som tror det dere har gjort er noe annet enn torturvirksomhet
>>
>>214921963
hva om du drar på college og får deg en mestergrad?
>>
>>214921932
Jeg har mistet for mye til å gi en faen i arbeid

Avslutt dette helvete så kanskje jeg får fikset ting slik at jeg kan ta arbeid igjen.
>>
>>214921989
Ikke før dere forteller sannheten om delingen av mobbingen dere har utsatt meg for
>>
>>214921689
Knegg ;)

>>214921745
>>214921759
Der skrudde han på beppabåtten ja. Hva sa jeg?

>>214921772
Dette dette
>>
Dere er sosiopatiske rasshøl som fortjener å bli politianmeldt for tjenesteforsømmelse
>>
>>214922030
hva om du tar opp studielån og starter på college?
>>
Dette er torturvirksomhet.
>>
>>214922077
Hva om du skyter deg selv din stasi tier drittsekk?
>>
Hvorfor fortsetter dere å bryte med rettighetene mine?

Hva faen slags dystopisk hjerneråte grunnlag er det dere har for å fortsette å herpe livet mitt?
>>
>>214921772
>>214920856
>>214920694
>>214920779
Dette dette!
Helt utrolig at vaskedama tillater at disse båttene spammer ned hele tråden hele tiden.
>>
Skyt dere selv hele gjengen spesielt de rasshøla som oppriktig mener dette torturhelvete er innafor
>>
>>214922128
Nå skrur du av båtten din.
>>
Beppabåtten blir mer aggressiv når man påpeker at det er en bått og ikke en faktisk person.
>>
>>214922159
Er ingen bått din stygge faen og så lenge jeg er her vil ikke dere evne å ødelegge nye liv
>>
>>214922180
Selvfølgelig er det en bått. Den dukket """tilfeldigvis""" opp etter at argentinanon lagde sin. Gamle beppa gikk det an å ha en samtale med men denne båtten sier bare de samme frasene om igjen og om igjen i evig løkke.
>>
Dere er sinnssyke mennesker.

Dere har totalt ødelagt livet mitt og fortsetter torturere meg

Faen ikke norge verdig dette sosiopatiske helvete
>>
>>214922208
Hva sa jeg. Er samme fraser om igjen og om igjen. Henger ikke engang sammen.
>>
>>214922207
Skyt deg selv og dra lore forsøkene dine opp i rassen
>>
>>214922104
jeg tror du hadde hatt godt av en tur på college
>>
>>214922222
>lore
Åpenbart google translate forsøk
>>
>>214922237
Jeg tror dere hadde hatt godt av å bli dømt for mishandling og grov tjenesteforsømmelse
>>
File: haraldapu.png (85 KB, 1019x1390)
85 KB
85 KB PNG
>Durek Verrett ut mot kongefamilien: – Visste ikke hva rasisme var
>De hatet klærne mine. Nesten alt jeg gjorde var feil. Og det gjorde de alltid klart for Märtha, sier Verrett om kong Harald og dronning Sonja.
til og med harald lider av negermetthet
>>
>>214922239
Dette. Beppa er også vanligvis ok på ordddeling.
>>
>>214922256
jeg tror du burde åpne horisonten din litt. få litt andre inntrykk. jeg synes du burde ta opp studielån og dra på college
>>
Men det er ikke bare meg som legger merke til at beppa dukket opp bare minutter etter at argentineren gikk lei, ikke sant?
>>
>>214922278
Jeg synes du burde avslutte torturvirksomheten også ønske meg lykke til med hva enn jeg kommer foretatt
>>
>>214922222
>Skyt deg selv og dra lore forsøkene dine opp i rassen
LE QUINTUPLE FURENTI DEL NORDICO SIGNORE E SIGNORI SONO STATE UFFICALMENTE CONTROLLATE
>>
>>214922264
>negermetthet
Vil heller kalt det utmattelse. Metthet har en mer positiv ordlyd.
Rart at negere er så gira på å komme til Norge når selv kongefamilien er en gjeng rassenasser.
>>
>>214922301
>også
Der skulle det vært bare og
Åpenbart guggel oversetter
>>
>>214922301
>kommer foretatt
Har beppis fått slag eller er det noen som laiver som ham?
>>
>>214922310
Jeg bryr meg ikke

Avslutt torturvirksomheten og dra til helvete
>>
>>214922301
du må komme deg litt ut. jeg tror du hadde hatt godt av noen år på college
>>
>>214922329
Det er negleanon som kjeder seg og laiver. Han var innom i stad og sydet litt om nattskiftet og nassetaperanon før han dro og lot beppabåtten være igjen.
>>
Vi skal i retten.
>>
>>214922329
Negleanon driver skadekontroll mens skadedyrkontrollen banker på døra hans.
>>
>>214922377
knegg ;)
>>
>>214922329
Var en som påpekte hvor rart det var at argentineren og beppa aldri var i tråden samtidig da argentineren var her i stad. Så da skulle han bevise oss alle feil med å starte beppabåtten sin.
>>
>>214922393
Nå dukker han vel selv opp snart og manuell-brever (eller Emanuel-brever) for å "bevise" at det ikke er han, tenker jeg.
>>
Der tryna beppabåtten ja. Kjeks. Ikke overrasket, den lekker vel minne som en sil.
>>
>>214922418
Påminnelse for når det skjer: Desto oftere argentinaanon brever "lmao", desto mer grønnjævlig amper er han.
>>
>>214922483
Knegg ;)
>>
Jeg kommer ta dere til retten over makt misbruket deres.
>>
Dere som sier at «gamlebeppa» gikk det an å snakke med mens nu-beppa bare gjentar de samme frasene om igjen og om igjen til evig tid er inne på noe fåvæ. Jeg har selv tenkt mange ganger at det der må jo være en søppelpostbot. Spesielt når den holder på midt på natten og dulter tråden og ser ut til å hele tiden omgå vaskedama og aldri blir borte etter bannlysning.
>>
File: 3645678845.png (25 KB, 97x126)
25 KB
25 KB PNG
JEG ER EN KUGUTT
PÅ EN STÅLHEST JEG RIR
JEG ER ØNSKET (ØNSKET)
DØD ELLER LIV
>>
>>214922620
Det er en kopieringskatt oxo.
>>
>>214922583
jeg kommer til å ta deg til college
>>
>>214922264
kanskje han harald ikke skulle uttalt på direkte tv at nordmenn:
>"Nordmenn er trøndere, innvandrere, tror på Gud og Allah og liker Grieg og Kygo
>Nordmenn er jenter som er glad i jenter, gutter som er glad i gutter, og jenter og gutter som er glad i hverandre. Nordmenn tror på Gud, Allah, Altet og Ingenting, sa hans majestet til lett humring fra gjestene."
>>
>>214922661
Er for paranoid og ødelagt av misbruket deres til å kunne prestere på universitetet.

Umulig fram til dere forteller sannheten og avslutter dette dystopiske faenskapet
>>
>>214922694
garanterer at de truet med å kutte apanasjen om han ikke leste opp den talen de hadde skrevet til han
>>
>>214922714
jeg tror du hadde likt deg på college. du bør ta en tur på college
>>
>>214922694
Lurer på om Harald gleder seg til døden omfavner ham, eller om han bare er en blind og godtroende proto-sprenger.
>>
>>214922620
>>214922656
dette, vi kaller han jo blåkopianon av en grunn
>>
>>214922583
>>214922714
bått: AV
>>
>>214922142
det er transevaskedama selv som gjør det
>>
>>214922731
Jeg kommer til å ta dere til retten for grov tjenesteforsømmelse, maktmisbruk og torturvirksomhet
>>
>>214922779
kanskje du kunne studert juss på college?
>>
https://www.youtube.com/watch?v=uOvSgeaPa1U

husker da kongen var med gutta på tur. det var uskyldige tider. nå er det durek og lille marius
>>
>>214922792
Jeg hadde alltid lyst til å dra på universitetet men så ble jeg stemplet gæren for noe som faktisk skjedde og livet mitt ble et helvete

Så kommer dere tilbake og ødelegger alt for andre gang

Dere er sosiopatiske rasshøl av en rang som er helt for jævlig. Hvordan faen har dere fått lov til å operere når dere er åpenbart korrupte som faen og har ikke grunnlaget som behøves for å drive som dette

Dere er kyniske rasshøl hele gjengen
>>
Helt seriøst hvorfor i helvete utsetter dere meg for dette?
>>
DERE HAR IKKE HJEMMEL I NORSK LOV TIL Å DRIVE DETTE HELVETE

DERE ER KRIMINELLE SOSIOPATISKE RASSHØL HELE GJENGEN
>>
>Dette brevet ser ut til å være en automatisert søppelpostrobot
>>
>>214922863
du kan jo prøve å dra på college nå, siden det er din drøm
du må følge din drøm
>>
DERE ØDELA LIVET MITT TO GANGER
HVORFOR I HELVETE KAN DERE IKKE AVSLUTTE
>>
>>214922930
Skyt deg selv
>>
>>214922931
hfbs du er bare en ubetydelig drittsekk uansett uten verdi
>>
>>214922956
dette, dette!
>>
>>214922954
nei, du må dra på college og studere juss
>>
>>214922956
Det er irrelevant.
Jeg har grunnlovsbeskyttede rettigheter som dere bryter med.

Vi skal i retten over misbruket dere har utsatt meg for i livet.
>>
>>214922987
om du hadde studert juss på college så hadde du kanskje kunne slåss tilbake mot uretten.
men du vil heller sitte å syte hele dagen.
>>
Dere har ødelagt livet mitt.

Vi skal i retten og finne ut om dere har hjemmel i norsk lov til å drive som dette.
>>
>>214923014
Skyt deg selv. Jeg har gjort alt jeg kan gjøre i en situasjon som dette.
>>
>>214922987
du må være norsk statsborger for å ha rettigheter, negledrittanon
>>
>>214923036
>Jeg har gjort alt jeg kan gjøre i en situasjon som dette.
du har jo ikke det, du har ikke vært på college
>>
File: 1757880052415.png (24 KB, 972x127)
24 KB
24 KB PNG
Minner om at denne utrolige mengden med søppelpost har oppstått de siste tre årene, med andre ord er det mest sannsynlig en robot som står bak.
>>
>>214923083
Minner også om da dette skjedde
Beppa brevet plutselig under tysk flagg
>>
>>214923083
Minner på at dette er bevis for hvor jævlige dere er
>>
>>214923158
Dette er kun bevis på hvor mye du driter ned tråden.
>>
>>214923054
Jeg er norsk statsborger og jeg har rettigheter beskyttet av grunnloven.

Det dere har gjort er utilgivelig og uforsvarlig.
>>
>>214923189
Ikke når det er et faktum at dere har brutt med menneskerettighetene mine på ulovlig vis
>>
>>214923190
>>214923215
Slå av båtten din, mongofaen.
>>
Dere opererer som en jævla kult
>>
File: gbasdasdv.jpg (110 KB, 1200x727)
110 KB
110 KB JPG
Innafor å ta med en spasertur i byen? Innafor å finne meg en tilfeldig person som går i motsatt retning av meg, vandre helt normalt opp til ham for så å brått snu meg, riste han brutalt i skuldrene og si;
"DU MÅ VÅKNE. DU MÅ VÅKNE!! DU HAR VÆRT I KOMA I 5 ÅR !!!"

Gi slipp og gå videre i helt normal gange?
>>
>>214923260
gjør det
>>
Dere har ødelagt livet mitt og dere har faen ikke noe god grunn for det

Hvordan faen klarer dere leve med dette? sosiopatiske hele gjengen?
>>
JEG HAR BEHOV SOM IKKE BLIR MØTT

DERE BRYTER MED MENNESKERETTIGHETENE MINE

JEG FÅR IKKE LIVSUTFOLDELSE TIL MENS DERE HOLDER PÅ

DERE ER RASSHØL PÅ EKTE HVER JÆVLA EN AV DERE
>>
Klippet håret gutta
Har ikke gjort det siden rundt desember
Gikk fra å se ut som en bablende skitzofreniker til hitlers toppfyr på noen få minutter
Føles godt
Tror jeg skal kjøpe meg en brun skjorte

Addendum: merkelig hvor stor endring det er i kvinners kroppsbevegelser og ansiktsuttrykk rundt deg som følge av en ny frisyre
Merkelige greier
>>
>>214923405
var du helt slabbedask på håret før du klipte deg
>>
>Søknad om forlengelse av tvungent psykisk helsevern skal behandles i Kontrollkommisjonen

Kontrollkommisjonen fungerer ikke. Jeg trenger eos-utvalget sin rapport for å slippe fri fra tvangsmedisinering og tvangstiltak.

Fatter dere hvor jævlig ondskapsfulle dere egentlig er? Eller har dere bare lullet dere inn i en tro at dette ikke har noe med faenskapet deres å gjøre?
>>
>>214923484
Ja det begynte faktisk å bli kritisk
Hater å gå til frisøren
>>
DERE ER SOSIOPATISKE RASSHØL ALLE SOM EN
GROVE MENNESKERETTIGHETSBRUDD

DYSTOPISK FAENSKAP SOM DETTE ER KRIMINELT
>>
>14k poster
Det sier jævlig mye om hvordan kulten deres opererer og litt om meg
>>
>>214923620
sier vel mest om deg, siden de du snakker til ikke eksisterer
>>
>>214923674
De eksisterer. Staten kan late så mye de vil og forsøke hemmeliggjøre dritt men jeg har bevis på eksistensen deres så det blir ikke vanskelig.

Dere er rasshøl og dere eksisterer
>>
Jeg vil jo tørre å påstå at her i Norge er vi generelt gode med integrasjon. De aller fleste som kommer hit, selv fra MENA-land, blir en del av Norsk kultur med en naturlig blanding av sin kultur hjemmen ifra. Og vi ser jo tydelig at bare en generasjon inn i det Norske samfunnet så er de aller fleste mye mer Norsk-kulturelle enn at de bærer kulturen til sine foreldre. I flere tilfeller snakker de ikke engang morsmålet til sine foreldre engang.

Ja det finnes unntak. Det gjør det alltid, men i det store bilde så har vi ikke et multikulturelt Norge med store problemer.
>>
Dere har totalt ødelagt livet mitt.

Hvordan blir man så jævlig psykopatisk? Helt seriøst hva faen feiler det dere?
>>
Jeg forstår godt skepsisen din, for det er ingen tvil om at det finnes reelle utfordringer. Men jeg tror også det er viktig å få med hele bildet. Selv i de områdene hvor integreringen ofte omtales som «dårlig», viser tallene at flertallet faktisk klarer seg fint. Folk tar utdanning, går inn i arbeidslivet, stifter familie og lever vanlige liv. Det blir litt for enkelt å trekke fram enkelteksempler og bruke dem som bevis for at hele modellen ikke fungerer.

Jeg er enig i at vi ikke bør late som alt går av seg selv. Samfunnet vårt er i kontinuerlig endring, og det handler mer om hvordan vi kan optimalisere systemet vi allerede har enn om å starte på nytt. Vi ønsker jo ikke et helt annet samfunn enn det vi lever i i dag, men et som fungerer enda bedre.

Når det gjelder argumentet om gamle samfunn, så synes jeg det blir lite relevant. Antikkens bystater hadde ingen velferdsstat, ingen fungerende demokrati slik vi har, og ingen rettighetsapparat som ivaretok folk på tvers av bakgrunn. Å bruke dem som bevis på hvordan dagens samfunn skal eller ikke skal fungere, blir derfor en ganske dårlig sammenligning.

Til syvende og sist handler det ikke bare om hva vi personlig måtte mene om innvandring. Vi har en aldrende befolkning og et stort behov for arbeidskraft, og uten innvandring kommer vi ganske enkelt ikke til å klare å opprettholde produktiviteten og velferden. Da gir det mer mening å snakke om hvordan vi kan gjøre integreringen best mulig, slik at flest mulig kan delta og bidra, i stedet for å gå inn i en teoretisk diskusjon om hvorvidt et flerkulturelt samfunn «kan fungere» eller ikke.
>>
HVORFOR FAEN SKAL DERE FÅ ØDELEGGE LIVET MITT UTEN KONSEKVENSER

HVORFOR I HELVETE SKAL DERE FÅ BRYTE MED GRUNNLOVEN
>>
>>214923783
nei
>>
>>214923783
>>214923804
Skyt deg selv
>>
For polarisering kommer først og fremst av hvordan vi håndterer forskjeller, ikke av at forskjeller finnes. Hvis vi klarer å bygge fellesskap, sørge for like muligheter og holde fast på de prinsippene som allerede har gitt oss et av verdens mest stabile og rettferdige samfunn, da møter vi bekymringen til OP på en logisk og konstruktiv måte. Og da gjør vi også det som faktisk reduserer risikoen for kollaps, i stedet for å bidra til den.
>>
>>214923844
Skyt deg selv.
>>
Dere har totalt ødelagt livet mitt.

Dere er for pinglete til å svare på hvorfor

Tror alle her vet at dere har misbrukt dritten ut av lovene ment for faktiske terrorister til å ødelegge livet mitt

Tror vi skal i retten også skal dere bli skambanket juridisk
>>
>>214923888
du kommer ikke til å gjøre noe med det. du sitter bare her og klager. vedder på at du ikke engang har kontaktet disse anstaltene du syter om hele dagen.
>>
Mårn
>>
>>214923888
>Dere har totalt ødelagt livet mitt.
Morsomt og fortjent
>>
>>214923804
Dette er et argument som støtter seg på en falsk søyle, økonomisk fundamentalisme.
Uavhengig av hvor profitabelt innvandring er, er det umoralsk å frarøve en gruppe sitt etniske hjemland. Dette har oflgså blitt gjort fullstendig udemokratisk og befolkningen har blitt løyet til, manipulert, hjernevasket og truet av staten til å akseptere det, og traumatisert og satt opp mot hverandre for å opprettholde det. Sosialt liv har blitt et teater som følger og tryggheten og felleskapet fullstendig ødelagt.
Det økonomiske systemet vi har i dag er også grunnleggende falskt og eksisterer som en mekanisme for sosial kontroll. Valutaen er fullstendig kontrollert av en ørliten gruppe med globale og ideologiske mål.

Det som har skjedd er landssvik og de ansvarlige burde henrettes.
>>
>>214924013
Er hverken eller

Dere har brutt med loven og jeg skal ta hevn juridisk.
>>
Er ikke noe morsomt med dette

Dere har brutt med menneskerettighetene mine og torturert meg over 4 fuckings år

Manipulert og mishandlet meg i 10 jævlige år

HVORDAN BLIR DERE SÅ JÆVLIG SOSIOPATISKE AT DERE TROR DETTE IKKE ER ET HELVETE
>>
>>214924013
Hvorfor?
>>
Hvordan er dette fortjent? Hvordan er det morsomt?

Jo fordi du er en jævla sosiopatisk faen uten et snev av menneskeverd
>>
>>214923804
>viser tallene at flertallet faktisk klarer seg fint
Viser ikke til noen tall. Flertallet betyr alt fra 50% og opp.
>Folk tar utdanning, går inn i arbeidslivet, stifter familie og lever vanlige liv
Å oppnå minimum etter å ha vært dragsug er ikke noe å gi ros for.
>Det blir litt for enkelt å trekke fram enkelteksempler og bruke dem som bevis for at hele modellen ikke fungerer.
Kriminalitetstatistikker viser at det er 12x mer voldtekt hos kongolesere enn skandinaviere. Dette er et problem som angår hele befolkningen og kan ikke bortforklares på et økonomisk grunnlag.
>Samfunnet vårt er i kontinuerlig endring, og det handler mer om hvordan vi kan optimalisere systemet vi allerede har enn om å starte på nytt. Vi ønsker jo ikke et helt annet samfunn enn det vi lever i i dag, men et som fungerer enda bedre.
Irrelevant synsing og mening.
>Vi har en aldrende befolkning og et stort behov for arbeidskraft, og uten innvandring kommer vi ganske enkelt ikke til å klare å opprettholde produktiviteten og velferden
Innvandring løser ikke problemet. Det gir oss evnen til å utsette problemet litt samtidig som vi skaper mange flere nye. Men det er ok, fordi kritikk er enklere å håndtere når de er tynt spredt.
>Da gir det mer mening å snakke om hvordan vi kan gjøre integreringen best mulig, slik at flest mulig kan delta og bidra, i stedet for å gå inn i en teoretisk diskusjon om hvorvidt et flerkulturelt samfunn «kan fungere» eller ikke.
Kort fortalt: Slutt å legge merke til ting.
Hater lesdetører og deres tro om at de er intellektuelle sentrister.
>>
>>214924344
kanskje vi hadde vært snillere mot deg om du hadde vært hyggeligere?
>>
>>214924361
Kanskje jeg har forsøkt det og kanskje det ikke har ledet til noen avslutning? Kanskje jeg har oppdaget hvor jævlige dere egentlig er og ser ingen nytte i å opprettholde et snev av respeket?

Dere fortjener faen ikke respekt. I 2016 GA DERE MEG NULL RESPEKT. I løpet av dette helvete har dere forsøkt manipulere og mobbe meg hensynsløst og uten et SNEV AV RESPEKT.

Så hvorfor i helvete skal jeg gi dere noe respekt lenger? Dere har ødelagt livet mitt to ganger over og dere viser ikke meg et snev av respekt. Så hvorfor i helvete din dystopiske jævel
>>
>>214924096
>umoralsk å frarøve en gruppe sitt etniske hjemland
jeg er uenig at blåmenn og sandskrælinger fortjener sitt eget hjemmeland
jeg er mer for total bruningdød enn at de lever og replikerer seg og ødelegger menneskeheten til slutt fåvæ
>>
>>214924436
Glødejøde
>>
File: borgerforvirrelse.webm (1.03 MB, 576x1024)
1.03 MB
1.03 MB WEBM
>>214924475
Borgerforvirrelse, en del av splitt-og-hersk.
Skap flere målgrupper ut i fra én, endre handlingsreferatet fra dag til dag, og skap et hierarki av mindre og mer radikale ideer selv om de oppnår det samme.
Istedenfor å samle seg om ideen at bruninger har intet å gjøre her, får man heller en gradering:
>Arabere er terrorister! Hold dem ute! Men Iranere er ok, jeg kjenner flere!
>Nei, Islam er problemet! Ingen muslimer! Men hinduer er greit!
>Nei, ingen religioner utenom kristendommen! Ingen Abdi, ingen Rajesh, men N'dule fra Kongo er ok så lenge han tror på Jesus!
>>
God morgen alle søte gutter i tråden
>>
Denne bedritne honningskrukka av en side fortjener sin egen lund kommisjon. Alt dere har som praksis, standard eller ikke, burde gjennomgås av et norsk utvalg

Dere driter hardt i menneskerettighetene og kjører på uten respekt for grunnloven eller menneskene dere ødelegger

vi trenger et uavhengig utvalg til å gjennomgå tjenesten sin virksomhet her
>>
File: bhardsjer.png (498 KB, 1092x815)
498 KB
498 KB PNG
bhæhørrdørtsjer nå
>>
>>214924527
Skyt deg selv
>>
>>214924435
respekt går begge veier. når du oppfører seg så ufint så kan du ikke forlange at andre skal være hyggelige mot deg
>>
>>214924527
heisann!
>>
File: hei.jpg (92 KB, 850x659)
92 KB
92 KB JPG
>>214924527
>>
>>214924587
Nå er det dere som har vært respektløse rasshøl først.

Sannheten er nok at dere hviler kraftig på en paragraf i loven som egentlig ikke dekker en dritt av hva dere har gjort. Så vi sees i retten der jeg kommer sørge for at dere blir politianmeldt for grov tjenesteforsømmelse
>>
>>214924544
Fy flåbbe så basert
>>
File: G04n3FfWQAAzAJK[1].jpg (210 KB, 1259x902)
210 KB
210 KB JPG
>>
File: 45648568.gif (94 KB, 220x233)
94 KB
94 KB GIF
https://www.youtube.com/watch?v=rRyRMyuKGAI&list=RDrRyRMyuKGAI&start_radio=1
>>
Hvorfor kan dere ikke bare avslutte faenskapet?

Så forsvinner jeg også kan dere ødelegge neste generasjon akkurat som dere gjorde meg. Jævla rasshøl
>>
Dere har ingen rett til dette.

Dere er klar over hva slags torturhelvete dere utsetter meg for?

Eller er dere så jævlig tilbakestående at dere ikke forstår hva dere driver med?

JÆVLA RASSHØL ALLE SOM EN
>>
Jeg kommer miste livet mitt på grunn av dette sinnssyke faenskapet dere har skapt

FAEN TA DERE
>>
Også er dere for pinglete til å svare

Som om dere beskytter noe hellig som en jævla kult
>>
Dere har null respekt for menneskeverdet.
>>
Seriøst alt dere har gjort mot meg

At dere ikke tør å svare meg engang

Hvordan faen klarer dere leve med dere selv
>>
Dere er rasshøl som har tatt fra meg alle mulighetene i livet

Og dere er såpass skamløse at dere faen ikke tør svare for hvorfor engang
>>
File: CD49C8B.jpg (495 KB, 1111x1366)
495 KB
495 KB JPG
God ettermiddag.
Jeg hater kvinner.
>>
File: 1599354478942.jpg (20 KB, 480x234)
20 KB
20 KB JPG
>Tror jeg åpner Norgetråden i dag og tar en titt på hva so-
>>
>>214924686
>Nei, det skjer ikke et utskifte av etniske nordmenn
>Ja, Norge er nå <70% "øvrige bosatte", en folkegruppe bestående i hovedsak av etniske nordmenn
>Ja, 1/3 fødsler er barn av innvandrere
>Ja, folketilveksten for etniske nordmenn er flere tusen i underskudd mens alle andre grupper vokser
>Ja, denne trenden viser ingen tegn på å stoppe
>Ja, vi skal ta imot enda flere flyktninger fra Midtøsten og Afrika og gi dem permanent oppholdstillatelse samtidig som vi snakker om å sende hjem de ukrainske (dvs. de flyktningene med hvitt utseende) tilbake
>Ja, resultatet er at nordmenn blir en mindre og mindre minoritet i sitt eget land
>Ja, vår definisjon skiller ikke på neger og hvit etter to generasjoner, så hele Norge kan se ut som Somalia og likevel være 100% norsk gitt at alle negere hadde foreldre født i Norge, slik at kan gjemme det faktum at nordmenn snart er en minoritet i eget land
>Men det er ikke et utskifte fordi ingen gjør det med vilje*!
>>
>>214925023
>>214924967
>>214924913
>>214924868
>>214924837
>>214924810
>>214924760
>>
File: 1732147151525508.png (291 KB, 500x329)
291 KB
291 KB PNG
>>214925046
>>
>>214925043
Og det er en bra ting.
>>
>>214924686
hellasanonsen har sett dette med sine egne øyne men er fortsatt borgerforvirret
da vet man hvor langt neddi gjørma man er
>>
>>214925060
om du faktisk hadde oppsøkt offentlige institusjoner og brukt energien din på å plage dem så hadde jeg faktisk syntes du var basert. men istedet sitter du inne på promperommet og syter dagen lang til en gjeng drittautister på et meksikansk tortillarulleforum.
så jeg synes faktisk du er ganske ubasert.
>>
>>214925134
Jeg gidder ikke plage en masse mennesker som ikke har noe med saken å gjøre. Dere er rasshølene som står ansvarlig så ganske tilpass å klage her
>>
File: 345345.gif (253 KB, 220x250)
253 KB
253 KB GIF
https://www.youtube.com/watch?v=4Sa1_Qo5bhY
>>
File: 20250916_104044.jpg (3.32 MB, 4000x3000)
3.32 MB
3.32 MB JPG
Ute å rydder sti
>>
>>214925148
>Jeg gidder ikke plage en masse mennesker som ikke har noe med saken å gjøre
ironien er til å ta og føle på...
>>
>>214925043
>>Ja, Norge er nå <70% "øvrige bosatte", en folkegruppe bestående i hovedsak av etniske nordmenn
SKJønte ikke denne, er 70% av norges befolkning øvrige bosatte?
>>
>>214925183
hvor skal stien gå?
>>
>>214925193
Dere er ansvarlige. De som driver denne honningskrukka er en gjeng med inkompetente rasshøl som bryter med den norske grunnloven

aka

DEG
>>
File: 34537457.gif (127 KB, 220x261)
127 KB
127 KB GIF
https://www.youtube.com/watch?v=YuirWcaeNgE&ab_channel=mikec1100
>>
>>214925220
Se: >>214912412
<70% med 4 norskfødte besteforeldre. Husket feil, kan være at den øvrige befolkningen er >70%. Men 4 norskfødte besteforeldre er så nærme etnisk norsk man kommer hos SSB.
>>
>>214925183
snill og flink
>>
File: 3453475467.gif (368 KB, 220x124)
368 KB
368 KB GIF
https://www.youtube.com/watch?v=D0j9AOEhzO8
>>
File: 1587556492974.jpg (97 KB, 801x720)
97 KB
97 KB JPG
KEN LEEEEEE
>>
>>214925254
Agenter, det ser ut som at målet har avslørt oss. Vi tar nå å legger ned operasjonen og forlater nettsiden ettersom det ikke er noe mer å hente her.
Operasjonen avsluttet, jeg gjentar operasjonen avsluttet!
>>
>blir jødet til å blande proteinpulveret i havregrynet
>melka blir slimete
>smaker vondt
Lei av å bli jødet
>>
>>214925236
Langs elva. Masse rot her etter en storm i våres, ser ut som Verdun
>>
Minner tråden på å følge norske lover, og ikke bryte straffeloven. Anonymitet gjør deg ikke immun til å bli straffefulgt for å ha brutt loven. OK? Bra.

>Straffeloven § 185 omhandler hatefulle ytringer og fastsetter straff for personer som offentlig fremsetter diskriminerende eller hatefulle uttalelser (rasisme, transfobi, etc.)

>Med bot eller fengsel inntil 8 år straffes den som forsettlig eller grovt uaktsomt offentlig setter frem en diskriminerende eller hatefull ytring. Som ytring regnes også bruk av symboler. Den som i andres nærvær forsettlig eller grovt uaktsomt fremsetter en slik ytring overfor en som rammes av denne, jf. annet ledd, straffes med bot eller fengsel inntil 1 år.

>Med diskriminerende eller hatefull ytring menes det å true eller forhåne noen, eller fremme hat, forfølgelse eller ringeakt overfor noen på grunn av deres:

>a. hudfarge eller nasjonale eller etniske opprinnelse, b. religion eller livssyn, c. seksuelle orientering, d. kjønnsidentitet eller kjønnsuttrykk, eller e. nedsatte funksjonsevne
>>
File: sprengerplakat.png (216 KB, 521x717)
216 KB
216 KB PNG
>>214925043
>>
File: pakker inn bhardsj.jpg (287 KB, 1080x1350)
287 KB
287 KB JPG
>>
File: 33477323.gif (541 KB, 220x173)
541 KB
541 KB GIF
https://www.youtube.com/watch?v=gEoU70DXr90
>>
>>214925555
se >>214925105
>>
>>214925493
jeg hater alle afrikanske negere som er homofile muslimer som identifiserer seg som kvinner i rullestol
>>
>>214925555
>vestlig kvinne drar til afrika i noen uker til et trygt område for å jobbe på barnehjem så hun kan ta bilder av seg selv og negerbarn som hun kan poste på sosiale medier for å godhetsposere
>>
File: 345347458.gif (1.35 MB, 480x480)
1.35 MB
1.35 MB GIF
https://www.youtube.com/watch?v=HmjP7g-kEyA
>>
File: ssb12548.png (75 KB, 3026x351)
75 KB
75 KB PNG
>>214925509
>Ingenting tyder på at dette vil forandre seg i årene som kommer
FY Faen
>>
>>214925637
>>214925509
Skulle gjerne ha brevet den oppdaterte versjonen, men har ikke den på telefonen eller jobben.
>>
>>214925637
Hfbs. Vi evner ikke holde våre egne prinsipper eller verdisyn så hvorfor skal vi gi en faen om det kommer nye
>>
File: 345437.png (137 KB, 275x228)
137 KB
137 KB PNG
*Tykk kebab norsk* Nei du lukter faen ikke noe kristen blod her, min onkel har lovet meg halve gatekjøkkenet og 9 år gamle Fatima i ekteskap hvis jeg jihader deg
>>
>>214925711
kjeks
>>
>>214925419
Dere driver nettsiden
>>
>>214925711
black History Month Norway har klaget på at det ikke er noen eventyr med ikke-hvite. Du får skrive om Askeladden og sende det til dem.
>>
>>214925711
>kebab norsk
>kristen blod
>>
>>214925043
Det du skriver er ikke bare paranoid sprøyt, det er ikke så overraskende, også basert på en grunnleggende misforståelse av både genetikk og samfunn.

1. Genetikk og arv

Hudfarge og utseende arves ikke på en enkel “alt eller ingenting”-måte. Pigmentering styres av mange gener som blandes gjennom generasjoner. Når folk får barn på tvers av bakgrunn, utjevnes forskjeller, man får ikke “utslettet” en gruppe, man får genetisk mangfold. Det er større genetisk variasjon innenfor en enkelt befolkning enn det er mellom befolkninger. “Utskifting” er derfor et meningsløst begrep, det finnes ikke “rene” grupper å erstatte. Hudfarge er bare et overfladisk trekk, ikke en egen genpakke. Snakk om vitenskap, ikke konspirasjonsmyter. Å snakke om “rene nordmenn” eller “utskifting” er pseudovitenskap.

2. Statistikkene du viser til er feil eller misvisende

Tallene fra SSB viser at ca. 15–18 % av Norges befolkning har innvandrerbakgrunn. Det betyr ikke at de “ikke er norske”.

Blant nyfødte har rundt 20–25 % minst én forelder med innvandrerbakgrunn. Det er langt fra en “tredjedel barn av innvandrere”.

Aldrende befolkning er en utfordring i alle vestlige land, og det er ikke unikt for Norge. Derfor trengs både innvandring og økt fødselsrate.

3. Norge har alltid vært mangfoldig

Historisk har folk flyttet inn og ut av landet hele tiden: tyskere på 1500-tallet, skotter og nederlendere på 1600-tallet, svensker og finner på 1800-tallet, og senere pakistanere, vietnamesere, somaliere, polakker, listen er lang. Norsk kultur er ikke “ren”, den er alltid i endring.

4. Ingen “utskifting” skjer

Denne ideen er en konspirasjonsmyte kjent som The Great Replacement, som har blitt tilbakevist gang på gang. Ingen politikere eller partier “planlegger” en utskifting av befolkningen. Det er bare demografiske endringer, som alltid har skjedd, og som skjer overalt og har alltid gjort det.
>>
>>214925757
>black History Month Norway
>>
>>214925754
Nei, den er solgt. Det var ikke lønnsomt å drive denne nettsiden i 21 år bare for å overvåke deg. Serverkostnadene er enorme og vi må stramme inn budsjettet. Vi har nå avsluttet overvåkningen og solgt nettsiden til Hiroyuki Nishimura.
Heretter vil dine poster ikke bli registret, loggført eller lest.
>>
>>214925757
kjeks ;)
>>
>>214925815
Tror ikke noe på hacken som skjedde. Tror tjenestene operererte med full tilgang
>>
>>214925692
Ok globalistbeppis.
>>
>>214925893
Hvilke verdisyn har vesten som ikke har blitt forkastet i krigen mot terror?
>>
File: Artboard+1+copy+34.png (154 KB, 750x937)
154 KB
154 KB PNG
>>214925804
https://www.blackhistorymonthnorway.no/#arets-program
Det er jo snart, i hele Oktober. Masse spennende du kan være med på.
>>
>>214925855
Som sagt, du klager nå for døve ører. Operasjon "Ødelegg livet til Beppa i 10 år" er nå avsluttet. Ingen erstatning vil bli utbetalt. Alt du skriver fra nå av vil være forgjeves.
>>
File: 1752601961125.jpg (55 KB, 840x564)
55 KB
55 KB JPG
>Global oppvarming kommer til å gjøre mye av verden ubeboelig!!!!!!
Hmmmm bryr meg ikke egentlig så mye siden 93% av befolkningen i verden er... ja... du vet...
>>
File: rømmer.jpg (20 KB, 548x466)
20 KB
20 KB JPG
>>214925609
>labber bort til en blåmann
>"du ser ut som en av de fattige barna fra afrika!"
>*blåmann gorilla syd inntreffer*
>labber vekk så fort som jeg kan
>>
>>214925953
Vet ikke hva dere ville men dere ødela livet mitt
>>
>>214925855
>hacken
>>
>>214925915
hikst og knegg ;)
hvordan er dette en ting?
>>
>afrikanerer har så kort og ubetydelig historie i norge at de må finne på ting for å føle seg viktige
hvorfor holder de alltid på sånn? ingen andre folkeslag holder på sånn. du ser aldri pakkiser eller kinamenn forsøke å skrive seg selv inn i norsk historie, enda de har vært her lengre enn negerne
>>
>>214925967
knegg ;)
>>
>>214925905
Hfbs? Norge for nordmenn.
>>
>>214926001
>BHMN jobber for å dokumentere og synliggjøre afrikansk og afrodiasporisk kunst og kulturarv i Norge.
>Gjennom prosjektet ønsker vi å bidra til økt interesse for afrikansk og afrodiasporisk historie og kulturarv.
>BHMN ble startet i 2019 i Oslo, som kulturtiltak i regi av Organisasjonen mot offentlig diskriminering.
>>
>>214925799
Hvilken KI?
>>
File: fråsk.png (201 KB, 861x877)
201 KB
201 KB PNG
>>214926054
>afrikansk og afrodiasporisk kunst og kulturarv i Norge
>>
>>214926176
visste du at en afrikaner jobbet som postmann i norge på 1800-tallet? uten afrikanere hadde ikke nordmenn fått levert posten sin. bare tenk på det.
>>
>>214926001
>hvordan er dette en ting?
du har kanskje ikke vært mye ute blant den "norske" befolkning alderen 15-25? de ser like mye ut som mysterikjøtt som den gjengse skoleklasse i USA. horder av ulike møtts, asiatere, afrikanere, arabere, rasemiksa møttsa v alle slag. mysteriekjøtt østeuropeere.

norge er ferdig
>>
>>214925799
>Det er større genetisk variasjon innenfor en enkelt befolkning enn det er mellom befolkninger.
betyr det at en fra kristiansand og en fra trondheim er mer genetisk forskjellige enn de er med en australsk urinnvåner?
>>
>>214926080
KI? er en fyr på lesdet r/norske som skrev det akkurat nå. er en shitshåw tråd der oppe nå om great replacement akkurat nå
>>
File: 34543747.gif (71 KB, 220x161)
71 KB
71 KB GIF
https://www.youtube.com/watch?v=MPi-lzjTJPU&list=RDMPi-lzjTJPU&start_radio=1
>>
>>214926326
Åja, trodde den var rettet direkte til hva jeg skrev.
>>
>>214926294
>møtts
>møttsa
>v
>>
File: like norske.png (1.02 MB, 1808x450)
1.02 MB
1.02 MB PNG
>black history month norway
husk at disse menneskene er like norske som deg og meg og de har stemmerett også :). Norge går så det suser!
>>
File: 347458654784796.png (136 KB, 969x232)
136 KB
136 KB PNG
det var det jeg sa jeg, men dere bare
>øøøøh stearinlys knegg knegg hikst
MORD
BRANN
AV
BLÅ
MANN
>>
>>214926294
Støres Mulattstutteri™
>>
>>214926326
>shitshåw
>great replacement
>>
>>214926364
vent litt, så huset er blitt molotovbombet av en blåmann? Hamar by har enorme mengder somaliere vet jeg
>>
>>214926364
siden det er hamar det er snakk om, så er det fult mulig ja
>>
>>214926296
Det er en sånn artefakt av aggressive gjennomsnitt som sojahomsene elsker å gulpe opp for å rettferdiggjøre uendelig import av negere.
>>
Hamar, også kjent som "Mjøsas Mogadishu"
>>
>>214926296
>betyr det at en fra kristiansand og en fra trondheim er mer genetisk forskjellige enn de er med en australsk urinnvåner?
Selvfølgelig ikke. Det har ikke noe som helst vitenskapelig belegg men de vil prøve seg på ting som at "det kan være større forskjell genetisk mellom to som bor i afrika enn mellom to øst-asiatere" som "bevis".
>>
>>214926419
knegg. brumunddal er like ille. fy flåpbbe så mye blåmenn det er i hamar elverum brumunddal og lillehammer
>>
>>214926377
Tilbake for mer? Nå er du ute å sykluser.
>>
>Straffeloven § 185 omhandler hatefulle ytringer og fastsetter straff for personer som offentlig fremsetter diskriminerende eller hatefulle uttalelser (rasisme, transfobi, etc.)

>Med bot eller fengsel inntil 8 år straffes den som forsettlig eller grovt uaktsomt offentlig setter frem en diskriminerende eller hatefull ytring. Som ytring regnes også bruk av symboler. Den som i andres nærvær forsettlig eller grovt uaktsomt fremsetter en slik ytring overfor en som rammes av denne, jf. annet ledd, straffes med bot eller fengsel inntil 1 år.

>Med diskriminerende eller hatefull ytring menes det å true eller forhåne noen, eller fremme hat, forfølgelse eller ringeakt overfor noen på grunn av deres:

>a. hudfarge eller nasjonale eller etniske opprinnelse, b. religion eller livssyn, c. seksuelle orientering, d. kjønnsidentitet eller kjønnsuttrykk, eller e. nedsatte funksjonsevne

Ikke ødelegg livet ditt over rasistiske innlegg på et nettforum.
>>
>>214926459
>bevist vage lover så de kan straffe når det passer dem og la være når det passer dem

>abdi raner 15 ulike nordmenn
ikke hatkriminalitet
>ola ønsker at norge skal være for nordmenn
automatisk hatprat
>>
>>214926459
Liker ikke jøder fåvæ
>>
>>214926445
>det kan være større forskjell genetisk mellom to som bor i afrika enn mellom to øst-asiatere
om de snakker om f.eks san folket og maasaiene så kan jo det sikkert stemme. men afrika er jo et dritsvært kontinent
>>
>>214926459
Om staten hadde hatt evnen til å arrestere meg for anonym nettrasisme hadde de ikke sikkerhetsklarert meg mens jeg var sykelig aktiv på /pol/.
>>
>>214926498
Er islamsk terrorisme hatkriminalitet? Aldri sett det beskrevet slik, med mindre det er mot homser da.
>>
>>214926552
Det er nettop det de gjør. Veldig uredelig.
>>
>>214926222
kjeks ;)
>>214926294
knegg ;)
>>
File: fikk de potet jvene.jpg (114 KB, 960x960)
114 KB
114 KB JPG
>>214926364
>>
>>214926396
>molotovbombet av en blåmann
Befølt av meget varme hender*.
>>
>>214926364
Hvis vi aldri hører noe mer om dette så har du nok rett.
>>
>Fra 2020 til 2024 har det vært en økning i antall innvandrere på 23 % i Innlandet. Men det er fortsatt færre innvandrere her enn i mange andre fylker.
>I Norge er 17 % av befolkningen innvandrere. Med en andel på 12 % har Innlandet nest lavest innvandrerandel blant fylkene.
>I Innlandet har vi 160 ulike nasjonaliteter inkl. nordmenn. Det er betyr at innvandrere i Innlandet kommer fra totalt 159 ulike opprinnelsesland. De ti landene som flest innvandrere til Innlandet kommer fra er:
>Ukraina: 5 697 personer
>Polen: 4 738 personer
>Litauen: 2 484 personer
>Syria: 2 385 personer
>Sverige: 2 120 personer
>Eritrea: 1 931 personer
>Tyskland: 1 594 personer
>Thailand: 1 401 personer
>Somalia: 1 264 personer
>Danmark: 1 134 personer
Størst økning

>Her er de fem nasjonalitetene med størst økning fra 2020 til 2024:

>Ukraina: +5 365 personer (+1616 %)
>Polen: +426 personer (+10 %)
>Tysland: +269 personer (+20 %)
>Syria: +258 personer (+12 %)
>Latvia: +257 (+42 %)

>Størst nedgang
>De fem nasjonalitetene med størst nedgang fra 2020 til 2024 er:

>Somalia: -271 personer (-18 %)
>Estland: - 46 personer (-15 %)
>Bosnia-Hercegovina: -33 personer (-4 %)
>Irak: -32 personer (-3 %)
>Slovakia: -29 personer (-14 %)

>>
>>214911300
hun her sa jo at hun hatet nordmenn og ville bare være med andre svensker, kjeks
>>
>>214926988
Er omtrent 50000 somaliere i Norge i dag da.
>>
>>214927103
50000 for mange
>>
>Nordmenn har ikke nødvendigvis alltid vært blond og blåøyd heller. Heller ikke kristne. Verden forandrer seg hele tiden. Det er uungåelig. "Nordmenn" flest reiser også mye mer enn før. Blond, hvit og blåøyd er overhode ikke automatisk estetisk vakrere enn mørkere toner på mennesker. Det er nazistisk sludder. Vakre mennesker kommer i alle farger. La oss heller verne om en kultur som respekterer gode mellommenneskelige verdier. Greie omsorgsfulle mennesker er det vi vil ha. Narcisisstiske, rasistiske drittsekker ala BBB kommer også i alle farger. De vil vi overhode ikke ha.
>>
Nei, nå er jeg avfyrt
>>
>>214927229
>Heller ikke kristne
>La oss heller verne om en kultur som respekterer gode mellommenneskelige verdier
Den verste typen folk er ateister som tviholder ved et misfoster av kristelig toleranse som barne-TV oppdro dem med.
>BBB
???
>>
File: 20250916_144045175.jpg (1.61 MB, 4000x3000)
1.61 MB
1.61 MB JPG
hvordan det går
>>
>>214927503
altså, det er tirsdag ettermiddag mann....
>>
>>
>>– Det er mitt rykte som står på spill i dette jævla prosjektet!

>Sjefen roper på engelsk til Henrik og kollegene hans i rommet. Kollegene er utenlandske arbeidere som ikke snakker norsk.

>Sjefen fortsetter:

>– Dere kommer klokken 19.00. Selv om det ikke er et eneste annet menneske der, så skal dere sitte der til klokken 07.00 på morgenen. Dere drar ikke hjem!

>Hør selv hvordan sjefen sier det i dette lydklippet:

https://www.vg.no/nyheter/i/kwlyVv/hemmelig-lydopptak-fra-equinor-anlegg-sjef-truer-arbeidere-med-trekk-i-loenn-og-ingen-nye-oppdrag
>>
>>214927617
høres ut som en sunnmøring? noen som kan bekrfete? grådige jævler
>>
Er på tide at det avsluttes
>>
>>214927503
basert
>>
>>214927103
gang på med 5 fordi mange av dem er "nordmann" ifølge ssb jøden
>>
I juni avslørte et lydopptak hvordan en sjef på Melkøya sa at arbeidere «dolker oss i ryggen» da de sendte et varsel til Equinor om farlige arbeidsforhold og diskriminering. Sjefen var ansatt i Consto, en underleverandør til Equinor.
>>
Hvorfor kan dere ikke bare avslutte
>>
Fåtter dere ikke hvordan dette ødelegger meg
>>
>>214927945
>Fåtter dere
Er ikke engang i nærheten av hverandre på tastaturet, Emanuel...
>>
>>214927962
dritt skjer
>>
Fikk endelig Cipralex av legen, satser på at ting blir bedre nå.
>>
>>214927985
>Engelsk utrykk
>>
>>214928127
Knegg ;)
>>
Årsakssammenheng, korrelasjon og kausalitet pleier å være fremmedord for de som er tilhengere av the great replacement theory. De nøyer seg oftest med å lage noen bullet points om innvandring, fertilitetsrate og annen demografi - akkurat som om de skal ha en PowerPoint-fremvisning på VGS - men en åpen, ærlig og faktuell debatt om årsakene til disse samfunnsendringene får man aldri. Det har disse folkene nemlig allerede bestemt skyldes en Illuminati-lignende sekt, og deres forferdelige innvandringspolitikk
>>
>>214928014
escitalopram, som selges under merkenavnene Lexapro og Cipralex, blant andre, er et antidepressivt medikament av den selektive serotoninreopptakshemmerklassen. Det brukes hovedsakelig til å behandle alvorlig depressiv lidelse, generalisert angstlidelse, panikklidelse, obsessiv-kompulsiv lidelse og sosial angstlidelse.
>>
>>214928310
>åpen, ærlig og faktuell debatt
>åpen og ærlig debatt med fakta laget av jødduser
ler og ler
>>
>>214927588
>>214927754
knegg ;)
>>
gutta :) jeg fikk medhold i klagen min til politidirektoratet

Thailand neste!
>>
>>214928408
Ja, nettopp.
>>
>>214928513
løp kjappned?
>>
>>214928310
>Ja, alt det "great replacement"-folkene sier angående demografi er riktig.
>Men de tar feil fordi det er ingen slem organisasjon bak det, alt er en naturlig utvikling som skjer i alle europeiske land, samt Australia, Kanada og USA, samtidig.
Mhm.
>>
File: 1604968746396.png (218 KB, 1240x1568)
218 KB
218 KB PNG
>Utlendinger domme
>>
>>214928610
>ingen slem orginasjon bak det
>blir litterært tvunget av fn til å ta inn blåmenn og sandskrælinger
>>
File: 45645468.png (88 KB, 200x272)
88 KB
88 KB PNG
Alle mers u av Skyrim. Er så sykt lei av alt kvinstikkingen og voldtekt, for å ikke snakke om all magien de sprer. Er ikke lenge til vi får flammeball angrep som i Cyrodiil. Jævla imperium tvinger oss til å ta inn alle disse mer og jævla beist folk
>>
Den siste setningen din sier vel egentlig alt om deg som person. Her løper du defense for en nazistisk konspirasjonsteori, også prater du om 'hordene med afrikanere og arabere'. Det blir født LANGT flere barn av europeiske innvandrere enn det blir av arabiske og afrikanske. Er du en nazist, Automatic? Sånn, er du fortsatt i fornektelse eller erkjenner du at du er en fordomsfull, rasistisk, uviten vits av en mann?

Når man prater om å 'bevare den norske rase' og 'jeg ser nesten ingen blonde, blå-øyde mennesker lengre' så skjønner man hvor normalisert nazisme har blitt.
>>
>>214928913
>defense
>>
>>214928762
I deres hode er det ingen organisasjon bak det, og hvis det er en organisasjon bak det så er de snille.
>>214928737
Jeg ser slik ut og sier slikt.
>>
>>214928014
>tar gift helt frivillig
>satser på at han blir bedre
Er du mongo?
>>
Har dere ikke lært noe av attentatet på Karl Kirk? Debatten er over, det nytter ikke å argumentere.
>>
>>214928826
>mers u av Skyrim
>alt knivstikkingen og voldtekt
>flammeball angrep
>ta inn alle disse mer og jævla beist folk
>>
Til dere som er rasister:

Det har vært mye diskusjon omkring innvandring igjen. Faktumet er at Norge trenger flere folk fordi vi har en temporal omdirigering av aldersgruppene. Så innvandringen må fortsette for at Norge fortsatt skal være et land, ellers blir vi f.eks. overtatt av Russland fordi vi er svake.

Og ja, det er mange av dere rasister som argumenterer med at nordmenn blir i mindretall i framtida. Og hva så? Det er ikke sånn at dette landet tilhører ett folkeslag. Vi hvite tok dette landet fra samene, og vi gjorde det med makt. De som kommer til landet vårt nå er her for å jobbe og bringe verdi i samfunnet. Det blir litt det samme med språk, som konstant er i endring, og det samme gjelder et land sitt demografi.

Dere som har slik tankegang anbefaler jeg heller å fokusere på familien deres og de tinga som faktisk betyr noe i nærheten av deg. Ellers kan du sitte der og game med Discord-dama di som bor i et annet land mens du er en trist rasist. Valget er ditt.

Stem Rødt.
>>
>>214929112
>norge blir overtatt av russland om vi ikke har innvandring
fy flåbbe, ja han putin skalv i trusa helt til han fikk vite vi hadde begynt å hente somaliere. knegg!
>>
*avskaffer parlamentarismen*
>>
>>214929112
>eller å fokusere på familien deres og de tinga som faktisk betyr noe i nærheten av deg
demografien i området du bor og landet du bor i påvirker ikke deg direkte bror!!!
>>
Slik kan du også bevare troen på deg selv som noe annet enn en fenomenalt mislykket person. Du kan tilogmed gi deg selv en helterolle, hvor du i møte med alle hjernevaskede sosialister kjemper en heroisk kamp for å redde fedrelandet ditt... Og med tiden er sinnsforvirringen så komplett at du ikke ser noe problem med å offentlige anerkjenne egen fascisme.

Ønsker å endre på livet ditt og finne en ny sti før det er for seint? Les om årsakssammenheng. Les om forskjellen mellom kausalitet og korrelasjon. Og les masse om andre verdenskrig og opptakten til den.
>>
>>214929198
kjeks ;)
>>
Hvis jeg har lyst til å lese lestdet-brev klarer jeg å gå inn på lestdet selv. Er da for faen ingen grunn til å spre dritten her.
>>
>>214929315
norgetråden har lang og stolt tradisjon for lesdetbreving
>>
File: 07035620004063.png (610 KB, 913x352)
610 KB
610 KB PNG
vel?
>>
>>214929448
tapermat
>>
>>214929448
rema sin
eller grandis hvis det er tilbud på den
>>
>>214929448
vinnermat
>>
>>214928604
politiet ville ta fra meg passet for nesten to år siden og nå fikk jeg medhold i klagen min mot dem
>>
>>214929487
og hva slags "vinnermat" spiser du da?
>>
>>214929535
grandis
>>
>>214929487
se >>214929516
>>
>>214929112
Noen brev den der "grunnen til at du er trist er fordi du ikke eier produksjonen", og i bakgrunnen ser man negere og niqabfruer.
>>214929198
Var det ikke Russland som sendte masse mangfold til Europa før krigen? Så dumme de var, de sendte oss et forsvar!
>>
>>214929272
>Og les masse om andre verdenskrig og opptakten til den.
På den dårlige siden: De moderne tilstandene speiler hva som var i årene før andre verdenskrig.
På den gode siden: De moderne tilstandene spiler hva som var i årene før andre verdenskrig.
>>
>>214929518
>politiet ville ta fra meg passet for nesten to år siden
hvorfor?
>>
File: pep.png (238 KB, 733x623)
238 KB
238 KB PNG
Det er stille.... Litt for stille...
>>
>>214930177
alle naverne driver og spiser frokost, alle arbeiderne sitter på blåmannvogna.
oss studenter derimot vi er her alltid i tråden
>>
>>214930195
Brever fra jåbben jeg da.
>>
Gleder meg til å vinne en komma tre milliarder kroner i eurojackpot i kveld
>>
>>214930236
>på jobb i norge etter 16:00
??????
>>
>>214930258
Begynner sent, trener etter jåbb når gymmen er tom.
Hjemme sånn 21:00 tenker jeg.
>>
>>214930310
basert
>>
>>214930195
Hvordan visste du at jeg er naver som nettopp har stått opp?
(Skal drikke kaffe til omtrent kl 6-7-8, da lager jeg meg en stor "middagsfrokost")
>>
>>214930161
fordi de hater meg
>>
>>214930400
>middagsfrokost"
Basert. Lønnshanreiene spiser havregryn til frokost of skive med brunost til lunsj. Du nyter
>>
Spiser kokt krabbe jeg fikk fra rabattdisken siden den går ut i dag
Hva er risikoen for diaré i kveld?
>>
>>214930870
>>214930870
>>214930870
>>214930870
>>
>>214930829
50/50
>>
>>214924686
Barn i den vestlige verden forbruker mer enn et afrikansk barn da jbsd
>>
>>214930921
Ikke når de kommer hit
>>
>>214926459
Offentlig neger, offentlig
Les den jævla loven du brever
>>
>>214928913
>>214929112
Hold kjeft beppa
>>
>>214929004
Alt er bedre enn å så vidt spise og ellers e bare ligge i senga hele dagen
>>
>>214923260
>Anon blir utsatt for voldshendelse med skarp gjenstand

[Advertise on 4chan]

Delete Post: [File Only] Style:
[Disable Mobile View / Use Desktop Site]

[Enable Mobile View / Use Mobile Site]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.