dood aan kikkerflikkers editie
de tranny
>>216013318waarom pakt hij niet gewoon opscheertje ipv zo'n zemmer kapsel?is deze man homo?
>>216013233alles is beter dan een kikkerdraad
ik vind dat we terug beren moeten introduceren in onze streken
https://www.youtube.com/watch?v=sXwDrcd1t-E
hey wakker worden luilakken
Goedemorgen sociale welvarenden, gaan jullie zo weer naar bed na een hele nacht op /int/?
https://www.youtube.com/watch?v=EiVi8AjG4OYhobby electronica is een coole hobby
eigenlijk ziek dat in 2025 religie nog de politiek beinvloedtprima als je wat gelooft, maar dat moet geen effect hebben op politiek
>>216014920Het leek even goed te gaan maar voel me weer gekweld door het bestaan.
>>216015171hahah maatje wat denk je dat de situatie zal zijn binnen een generatie of twee? een keer het land een moslimmeerderheid heeft, en ze dat kunnen politiek gebruiken?
>>216015283Misschien verdienen we dat wel.
Goede morgen!! Vergeet niet om linkse stickers te verwijderen!!
>>216015400Mensen leren enkel op de harde manier, vooral als ze gepamperd zijn. Je oogst wat je gezaaid hebt.
goed filmpjewat een verschrikkelijk achterlijke zeughttps://www.youtube.com/watch?v=UcadU2-L66g&t=616s
>>216015498>JAAAAAAAAAAAAAAA I LOVE ISRAELdood jezelf kanker jood
>>216015171God bestaat, en God wilt dat ik Het Woord verspreid en volgNederland zou geen democratie moeten zijn maar een theocratie met God bovenaan als leidende draad
>>216015622>God bestaatBewijs?
>>216015604Ik support Israël omdat het moslims dood en linkse mensen als jij boos maakt.
>>216015498>>216015678je weet dat linkse ratten er scheermesjes achter plakken he?
>>216015678>jij haat israel>dus je bent linksoh zoet zomerkind
>>216015652je kunt de heilige geest voelen na de doop, bid maar eens
'Tis weer tyfuskoud
>>216015781ik zit in mijn thermobroekie te werken, man man man
https://www.youtube.com/watch?v=W9qQSaAjjng
Volgens de astrologie blijft m'n leven kut tot tenminste 2035, hoe deal ik hiermee???
kankerzooi
>>216016052dat is je dood in WO3 :D
>>216015171Ter herinnering: slechts een klein deel van alle abortussen is het gevolg van verkrachting of medische noodzaak. In plaats van christendom is wakker links de nieuwe religie geworden: ze willen zonder grenzen doen waar ze zin in hebben en zo maken ze het (samen)leven kapot.
>>216015180Meer caffeine drinken.
>>216016115>wakker linkssaturnisme, of ze het nu beseffen of niet(rechts is even gatachterlijk, samen = de hegeliaanse stoottroepen van de financiële elite)
>>216016115Dit is correct hoorde dat het in US >2% was zelfs als ik het goed heb
Het hele links/rechts binair denken is een product van de Franse Revolutie, en ook aan dat tijdperk van """verlichting""" komt gauw een eind: 1789 + 250 = 2039.
https://www.youtube.com/watch?v=9m3sARZIKf4
>>216015498shalom habibi
hebben jullie al gekakt
>>216016083Ik snap het gewoon echt niet manTot hij met een logische verklaring komt ben ik echt boos en teleurgesteldZag wel ergens een gerucht dat hij norovirus had afgelopen week? Dat zou misschien wel verklaren dat hij conditioneel zo slecht was, maar vanaf je krukje de handdoek in de ring gooien staat gewoon echt niet goed man
>>216016143>>216016237Je mag het noemen zoals je wilt maar je kunt niet ontkennen dat er enerzijds een manier van denken en doen bestaat die veronderstelt dat meer vrijheid zal leiden tot meer welzijn en welvaart en anderzijds een manier van denken en doen bestaat die veronderstelt dat mensen zich aan een nader te bepalen aantal basisprincipes dienen te houden om te voorkomen dat mensen zichzelf en anderen schaden met vrijheid. In hoeverre een samenleving gereguleerd dient te zijn is inderdaad een voortdurende discussie en onderhandeling die weliswaar gekaapt worden door de financiële elite maar in de basis gewoon natuurverschijnselen zijn. Een ecosysteem is immers een verzameling der dingen die voortdurend in in onderhandeling (interactie) met elkaar zijn, niet waar?
>>216016419ik ben ook kankerboos man, de uitleg slaat nergens ophttps://mmajunkie-eu.usatoday.com/story/sports/ufc/2025/10/19/reiner-de-ridders-coach-explains-throwing-towel-ufc-vancouver-loss/86789390007/
>>216013233gebaseerde editie
>>216016437De illusie is dat de massa stuurt ipv gestuurd wordt. "Vrijheid" is een leeg begrip, voor al de technologische vooruitgang van de laatste 50 jaar hebben we net veel minder vrijheid. Terwijl die periode toch gedomineerd werd door 'progressief' denken.Nu het hele kaartenhuisje staat of valt met de financiële markten. Een 1929 type krach, of een zelfs een krachtige zonnestorm, volstaat om een samenleving in chaos en wetteloosheid onder te dompelen.
Karl Popper heeft veel kapot gemaakt.
Eenzaamheid maakt met ongeïnteresseerd in verkiezingen.Weet niet of dat nou per sé slecht is.
karl poeper
Ik bedoel uitoefenen gezag, wel met balans en respect voor dingen die binnen zouden komen. Ergens in die hoek Het zegt iets. Ontspan gewoon. Wat is erop tegen? Gods zegen. Verslaving (...) En dat was internationale actie. Maar toen was alles veel slechter geordend. Maar toch voel ik me overdreven aan de kant gezet als iemand die iets geks zegt. Er is reden dat er nu gewoon geen goede sterke reine welfapseks is. Hm als zoiets opgezocht. God zou dit ook daadwerkelijk zo vinden. Ziet dan die danseressen met die opgeplakte tieten.
Zilvervloot
>>216017158het maçonnieke rad van fortuin is overgewaardeerd
>>216017412Bestaat Wagner zelfs nog?
>>216017412ik mis wel een beetje Prigozhin en zijn wilde kapriolen. Naar het schijnt krijgen Wagner vechters zwarte pyramiden en obelisken als grafsteen. Zie bv. Bakinskaya kerkhof in KrasnodarKrai door de Wagner groep gebruikt. Voorvechters van orthodox christendom mijn reet lmke
ik ga lid worden van GL-PvdA
>>216017638ok leuk voor je alwin
>>216017666ik ben Alwin niet. Ik ben Tessa.
>>216017638Want?
>>216017684het is goed met je alwin
>>216017715TOEN NIETNU NIETNOOIT MEER FASCISME
>>216017740Ah ok.Ik weet niet precies wat je bedoelt met fascisme maar goed.
redelijke kans dat volgend jaar wo3 uitbreekt
>>216017760Nee even serieus. Ik ben lid geworden van GroenLinks–PvdA omdat ik geloof dat politiek niet alleen over cijfers of beleid gaat, maar over mensen, kansen en de toekomst die we samen willen bouwen. Voor mij draait het om solidariteit, gelijke kansen en het besef dat we allemaal verantwoordelijkheid dragen voor elkaar én voor de planeet.Wat me aanspreekt in GroenLinks–PvdA is de combinatie van idealisme en realisme: de ambitie om het klimaat écht aan te pakken, ongelijkheid te bestrijden en onze democratie te versterken, maar ook de bereidheid om samen te werken en bruggen te slaan. Ik herken me in de overtuiging dat vooruitgang pas mogelijk is als niemand wordt achtergelaten.De samenwerking tussen GroenLinks en PvdA laat zien dat linkse politiek toekomst heeft wanneer we onze krachten bundelen. We staan voor dezelfde waarden: eerlijk delen, duurzame groei en een samenleving waarin iedereen kan meedoen. Door lid te worden wil ik niet alleen mijn steun uitspreken, maar ook actief bijdragen aan die verandering, hoe klein of groot die bijdrage ook is.Uiteindelijk ben ik lid geworden omdat ik geloof in hoop, in gezamenlijke actie en in een politiek die weer draait om mensen in plaats van macht. GroenLinks–PvdA vertegenwoordigt voor mij die beweging: progressief, sociaal en toekomstgericht.
>>216017740heb jij ook wel eens diarree, heb net weer kaas gegeten
>>216017811Ik heb daar nooit last van omdat ik blank en Arisch ben.
>>216017740>NOOIT MEER AUTISMEokay?
>>216017809maar wat is je mening over mensen die welfapseks hebben en daardoor rekken en buigen aan kleine jongetjes? (langer verhaal)
>>216017806Z
>>216017809>maar over mensen, kansen en de toekomst die we samen willen bouwenhahah goeie
>>216017963nee
heb ineens ontzettend zin in een potje rayman 2
>>216017895hele rare vraag.
>>216018136scheer je weg normaaltje, wij hangen hier adrianisme aan (niet verder uitgelegd)
>>216017809Vind het klimaat een lastig onderdeel.We zijn een klein land, we kunnen op wereldniveau weinig echt uithalen. Betekent niet dat we de boel maar moeten vervuilen maar wat gaan we doen? Er staan meer windmolens en zonnepanelen dan ooit, er is meer aandacht voor afval recyclen dan ooit, er gebeurt meer en meer electrisch, papieren rietjes hebben hun intrede gemaakt en er wordt belasting geheven over bepaalde plastic verpakkingen, en nog sturen we beleid aan op klimaat omdat het niet 'beter' lijkt te worden. Maar wat dan als nederland volledig co2 neutraal is, of zelfs meer co2 opneemt dan het uitstoot en het klimaat nog steeds niet verandert, gaan we dan nog heftigere maatregelen introduceren?Het lijkt zo'n oneindig pad.
een nieuwe dag, een nieuwe quiche :)
>>216017809nie gelese
>>216018207Misschien een tikkeltje te heet gebakken?
echt nergens zin in man poooooh kheb zelfs geen zin om te jossen
40 pushups gedaanTrompetje geoefendBegonnen aan een grote opruimingMischien dat ooit de pijn en eenzaamheid verdwijnt als ik wat meer m'n best doe.
ben wel boos dat olivia wilde met een vieze neger gaat in House, dat is niet de bedoeling natuurlijk
>>216018234ja, stond op 190°, te heet inderdaad
>>216018270>volgende aflevering loopt huis md binnen en zegt tegen haar: Sorry het is lu... aids
>>216018301Lmke>Loopt hun huis binnen terwijl ze aan het neuken zijn>JE HEBT AIDS>IK MOET JE NEGERVRIENDJE UIT HET RAAM GOOIEN ALS EXPERIMENT
>>216018292Ik heb een kleine elektrische oven maar dat ding werkt echt voor geen meter, te temperatuur klok is zeer onnauwkeurig gewoon omdat dat ding met intervallen aan en uit gaat, maar na een test met een thermometer kwam ik erachter dat ie nooit op de temperatuur raakt die je selecteert, of veel te heet of ruim eronder afhankelijk van welke stand je kiest, heel frustrerend. Had ik maar weer een ouderwetse gasoven, die werkte veel nauwkeuriger.
>>216018344>oh sorry het is nog geen aids, op dit moment is het nog HIV
>>216018375[Massive Attack begint te spelen]
Dames en Heren, met nog negen dagen te gaan is dit het stemadvies van Mees Wijnants voor 29 Oktober:Stem op Lidewij de Vos.De anderen zijn stuk voor stuk leugenaars die je weer in de maling gaan nemen, Wilders ook. Ze zijn enkel uit op nieuwe baantjes voor zichzelf. Ze blijven u naaien door meer macht aan Brussel te geven en uw geld uit te geven aan wapens in Oekraïne en uw eigen omvolking. Nederland is deze eeuw nog verloren als het zo doorgaat. Dan ziet heel Nederland eruit als Rotterdam Zuid. Dat is geen complot, dat is de waarheid. De mensen van FvD zijn de enigen die voor uw belang opkomen hierin. Het is niet voor niets dat FVD nergens mag aanschuiven en Wilders wel. FvD is daadwerkelijk voor u, voor Nederland. Laat u niet in de maling nemen door de slinkse media. Stem op Lidewij de Vos en Maak Nederland Groots. BEDANKT VOOR UW ATTENTIE VOOR DEZE MEDEDELING.
>>216018345De mijne is ook electrisch, zou ook liever terug een gasoven willen... ik kan wel eens proberen met 15 minuten enkel bodemverhitting en dan 15 minuten beide, misschien dat dat helpt.
>>216018407Ik stem gewoon weer tjerrie en niemand houdt mij tegen.
>>216018484Ja zo doe ik het ook vaak.Met alleen bodemverhitting loopt de temperatuur bij mij wel heel hoog op en als ik beide elementen aan zet dan zijn de intervallen ineens zo kort dat ie nooit de gekozen temperatuur haalt.
dees is wel handig om metingen te doen, 5 euro op aliexpress inclusief verzendingskosten
>>216018501ik twijfel tussen tjerrie en gideon
mkke mogen nu ook bij erasmus uni komen, jullie zusjes gaan uit mekaar getrokken worden door Mo
kzen working class maar lui, dat is een probleem
>>216018558kan je het in je kont steken? vraag het voor een vriend
Groot rijk Groot
>>216018707uit ervaring kan ik je verzekeren dat het de temperatuur van je moeder's kont adequaat kon meten
>>216017809>niet alleen over cijfers of beleidDus doen waar je zin in hebt koste wat het kost.>gelijke kansenJe zegt net dat politiek niet alleen over cijfers en beleid gaat maar het discriminerend beleid dat GL-PVDA zo graag wil om gelijke uitkomsten te creëren omdat zelfs GL-PVDA inziet dat gelijke kansen van nature onmogelijk zijn heeft alles te maken met cijfers die GL-PVDA niet aanstaan.Gestopt met lezen want zoveel hypocrisie in 3 zinnen is overweldigend stressvol voor een rationeel denker als ik.
>>216018407>Lidewij de Vosmaar dat is een wappie die pro rusland is en complottheorieën omarmt
18 miljoen mensen op dat hele kleine stukje aarde
>>216019258Die schrijf je hypocriete wetten voor, want zij zijn minderwaardig.
>>216019258je zal maar een woning zoeken
>>216018558leuk feitje, zo'n vrouwelijke K type thermokoppel stekkertjes kunnen ook dienen als vervanger voor een GU5.3 lampvoet als je geen ander en beter alternatief hebt
frits is niet verkiesbaar dus ik stem niet
kben overgestapt naar ubuntuIk ben geen windows zemmel meerWanneer krijg ik nu kutje?
>>216018707ja
918 lijntjes voor de frontend482 voor de backend1 lijntje voor de boy
>>216017809>laat zien dat linkse politiek toekomst heeftGL-PVDA is niet links tho je kunt beter SP stemmen
>>216019540ja niet, linux geeft nul kutjewel mooie skills enzo, goed voor als je met oude troep gaat spelen
>>216019578en 15 jaartjes gat op je CV
>>216019578Je kut app word nooit een succes kanker junk
>GL-PVDA is niet links tho je kunt beter SP stemmen
>>216018681Een mens moet het voor iets of iemand doen, normaal moet je het voor je gezin doen, vandaag is dat voor drie kwart van de gehuwden een val, en die zullen inderdaad 20 jaar moeten beunen voor hun ex-vrouw.Schatten verzamelen ben je niet veel mee, je neemt niks mee naar het hiernamaals.Ik heb visioenen gelezen van de komende cataclysme, waar rijken waardeloze briefjes gewapend bewaken een uur voordat de zee hen met al hun have en goed opslokt. Het gevaar van hebzucht is dat je je zinnen er door verliest.Vandaar dat Christus zei dat het makkelijker is voor een kameel om door het oog van een naald te gaan dan voor een rijke mens om het paradijs te bereiken.
>hallo ik kom mijn app verkopen
>>216019375Waarom noemen ze dat ding vrouwelijk als ik mn lul er niet in kan rammen?
>>216019649Hij heeft wel gelijk oetz glpvda is dezelfde neoliberale onzin als de vvd
waarom zijn linkse ict trennies nog niet gaan flippen over male-female als ze gingen schuimbekken over master-slave in rust?
>Hij heeft wel gelijk oetz glpvda is dezelfde neoliberale onzin als de vvd
>>216019790Witte mensen zouden sowieso niet mogen programmeren het zorgt ervoor dat software racistisch is
Ik zou ook ziedend zijn als een junkie geen school nodig heeft om je faal vak te begrijpen en de AI fouten kan spotten ondanks dat hij je bureau onderscheet op de fontys hihih
>>216019861je hebt een 15 jaar gat op je cv kankerjunk en je bent weer aan het spammen stop maar weer boze junk
>>216019915Rustig, lector
Het voordeel is dat AI niet blank is dus als het overneemt kan ik rustig slapen dat mijn peren obsoleet zijn en mijn taak voltooid is
>>216019903Bij software ontwikkeling komt wel wat meer kijken dan wat code schrijven
Alle witte mannen zouden afgemaakt moeten worden ze zijn het bron van al het kwaad en kunnen niet van kinderen afblijven
Bakkes houde gij
>>216019989Jochem je bent zelf een strontvervelend wit kutkind.
https://youtu.be/h0s-WW022h0?si=gf8aPx8YNfEjN_sz
>>216019962PFFFRRRTTTOEPSIEWOEPSIESTINKIEWINKIEPOERPEIROEIROEJIOTEU
>>216019989prosman rustig, denk om je hart, die gaat al een keer ontploffen
25g pep drogen gewoon als exposure en bezigheids therapie in 1
Waarom heb ik dit gedaan?Ik heb ene nieuwe computer gekochtMet windoos -neger- 10He /int/ vertel mij. Mijn woord. Leg mij uit, zeg iets. Je moet, want ik mijn woord
heerlijk werken met programmeren en 8 keer zoveel vangen als prosman, maarja mijn baan gaat straks verdwijnen door ai!!!!!elk moment nu!!!!!
>>216020026>Blanc
>>216020259wat is je probleem frits?
Denk niet dat ik ervoor ga betalen als ik nieuwe computer/ marktplaats
>>216020281Koek getrekkert en huurvrijhttps://youtu.be/AhY0i99Y28Q
>>216020306He ik ben goed aanspreekbaar.
>>216020389nee met je computer, wat is het probleem
>POETIN DE AGRESSOR!!
Windows 10 is onveiliger voor je lekkere ventjes verzameling dan 7 frits, bedenk je zo. Als een hacker je wilt hacken dan traint hij voor de laatste OS, wie doet nog de moeite voor 7?
>>216020281hup hup terug aan het werkramdeep werkt thuis door, hij moet toch tot 23u wachten om moeder te bellen in Nieuw Delhi
https://youtu.be/13m5-0EOwIM?si=EERVKWAVlbmZrBfR
Ik paal nog steeds met windoos 7
Jee negers je maakt het zo.Daarom zal ik nooit meer betalen
>>216020438Waarom praat je zo over. Over liefies. Je weet toch ehHe pedofilie.nl>pedofilie.nlpedofilie.nl>Executio
>>216020281AI is één grote miem
>>216020595mjaja, waar het hart van vol is loopt de mond van over
Ik betaal niet voor gomputers. Ik ga naar marktplaatsIk geef ze nooit meer geld niet meer
doe gewoon een salto naar beneden prosman, je gaat helemaal niks doen met je leven, waarom probeer je het nog, het is al te laat
>>216020645wat is er met je computertje frits, je kunt toch gewoon upgraden naar windows 11 met een usb flash drive
>>216020636Begin over te loopenIk zorg tenminste voor Amerikaatje
>>216020679Ja, wat ik kan doen. Maar ik betaal er niet voor.
Ik ben in windoos 7. Ze maken het gewoon zo. Er is geen probleem ze maken ene probleem
https://youtu.be/13m5-0EOwIM?si=8m7svH-6r_2x1L8m
>>216020719>>216020755en je hebt geen code voor windows 11?installeer dan gewoon linux of crack windows 11
https://youtu.be/0LErKsSt37U?si=fxCH7yxEzHTQvO8c
>>216020789Ze maken het zo. Er is geen probleem dat gemaakt is
hey hey lieve boobookes kisss happy monday knus warm vibes ~
Weet jij hoeveel muizen dagelijks vermoord worden.Terwijl al die hoeren-hamsters weetikveel wat voor knaagdieren hoeren.
>>216021131salut boobinoke ca va.. ?
mijn broekie reeds volgescheten
https://youtu.be/cWGE9Gi0bB0?si=ivNOWcGHtBcKVFpp
>>216021149>Terwijl al die hoeren-hamsters weetikveel wat voor knaagdieren hoeren.wat is er mis met knaagdieren
Ik pakte leeg zakkie brood van us bertus bakker zat er ene muis in zo heb gevangenHe maar dat is ene natief dier hierIk heb gelijk ene kooi gekocht op marktplaats.Waar en wanneer moet ik vrijlaten of
>>216021185Goed, ik heb muizen hier die ik weiger te vermoorden.En nou gaf God mij er 1In mijn macht
>>216021214wilde muizen moet je vrijlaten frits, zoek ergens een mooie heuvel daar doen veldmuizen het heel goeddoe ik ook altijd
>>216021152ca va lieverd met jou
>>216021131boboke, kzen working class en kben lui, wat nu?
Waarom word er niet gezorgd voor onze muizen. Die hier horen.Waarom die hoeren hamsters.JUe hebt je muis gewoon.Hou op echt. Ik kan daar niet tegenIk zorg voor hen
Jouw MUIS>DAT heb jijje muizie
België is het mekka voor alcoholiekers
Donder godverdomme opZorg voor je muis dat is je dier knaagdier. Hou op met die hoeren en zorg voor je muis
>>216021349mag ik voor de muis van je halfzusje zorgen, zal hem goed aaien als je begrijpt wat ik bedoel
>>216021401E mijn halfzusje.
>>216021281cest fini
>>216021401Ik ben den Führer en dat is zo-en-zo-hierMijn halfzusjeSIEG>mijn halfzusje
https://youtu.be/_FrOQC-zEog?si=0NKzX29ZHCfNaAcO
>>216021281if in doubt lees marx
>>216021500>Ik ben den Führerbewijs?
WAAAAT?? JIJ GAAT NIET NAAR AMSTERDAM DANCE EVENT?? HOPELIJK KOM ADIL DOOR MET DE GABBERTONNEN POW POW DAT WAREN NOG EENS TIJDENS WIST JE NOG WESLEY WIST JE NOG?? HAHA HEEL DE AVOND RONDJES LOPEN HAHA ..mooie tijden man..
Mijn halfzusje is nei zo ene neger als ik ben
>>216021601ik wil jouw halfzusje anaal neuken
>>216021601 (Ik)Goed daarbij heb ik sproeten zoals blondjes behoren te hebben.MaarSIEGSIEGSIEGMijne halfzusjeSIEG haarSIEG !
>>216021638Je moet eerst haar SIEGHeil HitlerSieg HeilHEILSIEG HEIL
>>216020719je kan een licentie kopen via zo'n sjacherwebsites voor 20 euro ofzo
>>216021682heeft je halfzusje roze tepels
>>216021131hoi maatje alles goe?
https://youtu.be/zP1xXAMgGz8?si=5-P-OHnupxCHTUMg
>>216021281work is the curse of the drinking class
>>216021720Eerst SIEG mijn zussieSieg haar NU, NU
>>216021697>betalen om je in de kont te laten neuken
>>216021761SIEG HEIL!\o
>>216021803Exact ze moet eerst geziegd wordenZe moet onmiddelijk geziegd wordenOnmiddelijk
SIEG haarNU !
>>216021857sieg heil!
>>216021764welja normaal prefereer ik ook oem versies of piraterij, maar cracks werken maar tijdig en moet je ook constant updaten, en wie weet wat voor achterdeurtjes zet de kraker open, dus in zo'n geval vind ik éénmalig 20 euro ophoesten zo erg niet. Het is langer houdbaar dan een 4kan pas.
wat de neuk is er hier aan het gebeuren?
kankerhard in haar roze anjer knallen ZONDER sieg ZONDER heil MET sperma
>>216021868Zelfs de SP zal dit terecht vinden
>>216021868Ik (...) mijn halfzusje, zelfs SP, liever (...)SIEGE
>>216021888autisme, marx is een trekkerwoordje
SIEG HEILKANKERCOMMIESSIEG HEILLINKSE RATTEN HET TOUWhttps://www.youtube.com/watch?v=g12cdFqwAUo
Geef mijn zussie SIEGE het is terecht
>>216021946sieg heil maar die tradlarp wijf is getrouwd met een jood? chud iq :)
>>216021886in mijn ervaring hoef je er niks voor te doen of updaten, gewoon 1 keer installeren en windows update werkt ook gewoondie goedkope licenties van office is pas echt oplichting want dan krijg je een soort groepsaccount van iemand anders die elk moment kan verdwijnen
>>216021959sieg jouw halfzuzzie SIEG HEIL
iedere 'tradwife' is een grifter
Het maakt niet eens uit familiebanden.Dit heeft NIETS te maken met familiebandenZe krijgt gewoon SIEGE SIEGE HEILHEILSieg Heil
>>216021959>SIEGElees het
>>216021983SIEG HEIL haarDat is terecht en goed om dat te doenEn zelfs in het bijzonder om wat ik NIET gedaan heb>Om alles wat ik NIET gedaan heb. Begrijp dat goed
ontmoeten jullie wel eens nieuwe vrouwen?ik heb het idee dat je tegenwoordig alleen nog vrouwen kan "ontmoeten" door ze eerst toe te voegen op snapchat of instagram en ik heb het allebei niet
zal jou eens flink hard in je sieg heilen lekkere jügend van me
>>216022089Lmke
>>216022080ja dat gaat tegenwoordig allemaal of via social media of via mensen die je al kent dus slecht nieuws voor de eenlingen onder ons
https://youtu.be/IXdNnw99-Ic?si=3XELTbxUvBESwvMm
deze vrouw is de knecht van Satan. Ze offert haar bloed eigen zoon op voor de Moloch. In haar bezeten blik kan je het kwaad zien. Er is niets Goddelijks in deze demoon.
omarm adrianismeblaf nederlandse vrouwen vol ZONDER condoom in den ekodorpen (langer verhaal)
Where's Ziedbelg?
WIJ ZIJN NEDERLAND>WIJ ZIJN NEDERLAND
sieg het zuzzie van frits>ik beveel hetDOE HETSIEG ZIJN ZUZZIE
>>216021946tuck's fuck n suck
>>216022209beeld je het tekort aan kaakbot in bij degene die dit heeft gemaakt
frits heeft vandaag een jood (muis) gevangen in zijn zak brood, het plan is in werkingschakel NU over naar Windows 7 en haal bier bij de ekoplaza en wiet bij je lokale coffeeshop, hij beveelt het
>>216022046Waar kan ik die bestellen?
>>216022128ja, en ik spreek hier en daar wel eens nieuwe vrouwen, bijvoorbeeld in de sportschool (ik kom uit een klein dorpje dus mensen praten best gemakkelijk), maar ik weet dan niet wat de signalen zijn om een keer iemand echt uit te vragen, of dat ze gewoon aardig zijn omdat het gewoon zo werkt
Goed, je heb het 1X teveel gezegd.Mijn zuzzieDat ze je pakt gewoon echt
>>216022307dit is essentiële stof om het plan (reeds gepaald) te begrijpenhttps://z-library.sk/book/3714154/3f737d/siege.html
Mag mijn zuzzie je pakken echt echt ik verwens je ervoor
>>216022360Ja leuk, maar ik lees eigenlijk alleen fysiek (langer verhaal)
https://youtu.be/Tu7oq3VNgpY?si=KH4Uzyg-HOVOcW_m
>>216022364dankje frits, we gaan rekken en buigenSIEG HEIL!
>>216022401niet heel goedkoophttps://www.suicidalcollectivepublications.com/shop/p/siege-666-hardcover
>>216022412Het is altijd goed om haar te SIEG. Echt dat is realiteit
siege aandachtig bestuderen, linkiewinkies zeggen namelijk steeds hier dat lezen goed voor je is en je antwoorden geeft
>>216022435Lmke, hoe duidelijker kan je het op een sekte laten lijken?
>>216022566adrianisme is al een sekte, en met deze instelling laten we jou mooi niet in de ekodorpen
https://youtu.be/Qr0-7Ds79zo?si=H8vF496TVj8htjGf
>>216022283super sterk argumentlekker inhoudelijk ook
>>216021974>tradlarp wijfrode vlag voor piemelcarroussel verleden
Hay MaryNei in cunt Angli<<Mary is in nigger Angli>>Hey Hey /:
>>216022046overgewaardeerd, en veel te amerikaans
HEY MARYYE in nigger cunt AngliStop it
boeit me geen zak wat jullie belgen allemaal zeggen tegen mij, als het aan mij lag waren jullie niet eens in deze draad
https://youtu.be/Qr0-7Ds79zo?si=H8vF496TVj8htjGfhey mary-ikke
>>216022209hegeliaans tenenkrulmaxxen
de battie leesflikker vs de arische onderbuikgevoel praxis dirk
>>216022360z-library geblokkeerd in belgenlander zijn wss een ton werkende spiegels
Mary-ikkehttps://youtu.be/vfZ55kD3D0M?si=DwRG69-TDu8-H0kGhttps://youtu.be/DLOth-BuCNY?si=4RlHrTam-nXY6IfGObey meDoe wat ik zeg. Gehoorzaam
>sieg heil maar die tradlarp wijf is getrouwd met een jood?>chud iq :)>hegeliaans tenenkrulmaxxen>rode vlag voor piemelcarroussel verleden
Het is ene internationaal feit dat Mary-ikke aan mij moet gehoorzamen
>>216022819letterlijk 1984 dees onironisch
>>216022842directiebrein kan het weer niet aan
>lees gewoon 5000 pagina's bro, karl marx legt het allemaal wel eventjes uit br-ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
>>216022888ik zie nooit kritiek op links dus schuil niet achter directiebrein
>>216022916lezen is een nachtmerrie voor zoemers?
erectiebrein (geenfapseks kan helpen)
>>216022951ikke
deze tarrel marks schrijft een flutboekje met 100 pagina's ALS INTRO over linnen hemden en denkt dat ik dat allemaal ga lese
https://youtu.be/HoLhKJuGhK0?si=Fdy1uaoIkczgLCphMary-ikkeYe megool gebe over my son. So had God decided
>>216022916loopjongen van de industriëlen
>>216022935>ik zie nooit kritiek op links
ELS RECHTS
If they ever cancer in myselveQuick come gebe over yeselve to meQuick
https://youtu.be/HoLhKJuGhK0?si=Fdy1uaoIkczgLCph
>>216023021sorry je hebt gelijk, zal even karl marx lezen>"Het is mij nu volkomen duidelijk dat hij, zoals de vorm van zijn hoofd en de groei van zijn haar aangeven, afstamt van de negers die met Mozes uit Egypte trokken (tenzij zijn moeder of grootmoeder van vaderskant zich met een neger heeft gekruist). Welnu, de vereniging van joodsheid en duitsheid op een negerbasis moest wel een buitengewone hybride voortbrengen. De opdringerigheid van die kerel is eveneens negerachtig."
nieuwe jakegtvhttps://www.youtube.com/watch?v=w4TrLmJTcqU
Multatuli had gelijk over het Nederlandsche parlement.
ok dus ik lees karl marx vind dat hij goede ideeën heeft en wordt dan wakker in een totaal ander systeem, dus heb ik letterlijk al mijn tijd verspild door karl marx te lezen
>>216022328ik ga er altijd voor het gemak vanuit dat letterlijk iedere vrouw al bezet is en iedere poging tot flirten tevergeefs is dus dan zeg ik maar gewoon van 'hey heb je zin om een keer volgeknald te worden met worst' en zo ja dan mooi en zo niet dan boeiend
>>216023036Ben meer van anne-fleur links
>>216023103dan moet je nog meer linkse flutboekjes lezen na een tijdje geloof je het allemaal, gewoon een hele 10 jarige zelfstudie volgen van allemaal letterlijkwie schrijvers na een tijdje klikt het wel joh
Jullie hebben haar geziegd. Het zal nooit vergeten worden. En het is terecht om haar teSIEGESieg haar sieg haar voor altijd>Je hebt haar gesiegt ?Dat is goed voor altijd. Voor altijd en altijdSIEG HEIL amenSIEG HEIL
https://youtu.be/7jMlFXouPk8?si=2pb2E2D5ZbDdRzPB
wensen jullie mij wel ook gelukkig nieuw jaar en kerst tijdens de orthodog nieuw jaar en kerst?
>>216023155ja en als het klikt, wat dan? gaan rellen?
>>216023119wat is je succesrate
>>216023208precies nul haha
>>216023197nee gewoon bitter en boos zijn en overal kritiek op hebben als een ouwe zanik, want het gaat allemaal nooit komen en iedereen is rechts en ligt intellectueel te slapen en de maatschappij is een dood paard waar we aan trekken
>>216023226oei
>>216023229ok ik begrijp het, bedankt, ik ga alvast een vlag kopen
>>216023269ik heb alle hoop allang laten varen
>>216023304en geen hoge pet hebben van liberalen, dat is ook belangrijk, je noemt ze idealistisch ook al is je eigen ideologie echt 100 keer zo idealistisch, zeer belangrijk
>>216023319heb je niet de ambitie of stille hoop om ooit nog eens een gezin te stichten?
links rechts links rechts links rechtskannonnenvlees! HALT!kannonnenvlees! marcheren richting vleesmolen!links rechts links rechts links rechts
https://youtu.be/jhdFe3evXpk?si=unOoEBCg_QZIQUh9
>>216023362wellicht als verre fantasie maar in principe ga ik er wel vanuit dat mijn rottende lijk uiteindelijk pas na een week word gevonden omdat ik de rest van mijn suffe leventje toch alleen ben.
frits heb je wel de muis vrijgelaten, in gevangenschap gaat hij dood van de stress
>>216023419He fuk off met je knaagdieren eer de muis
>>216023381kga nie vegte ikke
>>216023442je muisje gaat dood omdat ze niet tegen gevangenschap kunnen, google het maar
>>216023032>>216023036*de groomcord betreedt de draad*
Lief hontje
Ik ben gewoon pragmatisch, er moet harder gestraft worden.
>>216023398dat is wel een sneu vooruitzicht zeg
>>216023489Skil isjoes
als het kriebelt moet je scharten
>>216023542het is wat het is
>>216023569gaat heel vroeg dood door de stress, en je moet ze insecten voeren, en veldmuizen houden ook van heel veel territorium om te verkennenhet is ook illegaal en dan sluiten ze je weer op met de deur dicht en krijg je weer wat zout
>>216023489Ik heb goede kooi besteld via marktplaats
https://youtu.be/sogFyPrAY5E?si=LZpI_W8UD1eoFWK4
>>216023319Hoe is het leven in de persoonlijke hel?
>>216023676hoe het is? naja je bestaat gewoon en verder is het een beetje doormodderen. zin in de toekomst? nooit gehad.
>>216023644>>216023652doe het niet mein fuhrer, anders ga je heel boos zijn straksje kunt kijken voor mooie diertjes om te kopen op het internet
>>216023644Ja ach, ik doe niet aan dieren opsluiten.
>>216023774gewoon loslaten buiten bij een mooie berg, dan doen veldmuizen het heel goedkatten in nederland vreten ze ook op helaas, en die komen minder in die gebieden, die veldmuizen komen naar beneden vanuit de velden helaas omdat we eten in huis hebben
https://youtu.be/QkF3oxziUI4?si=tkglbe-6X9h8ks7Q
https://www.youtube.com/watch?v=2hF1K6nyh7o&t=875sWat een bende op de "publieke" omroep, man man man.
>>216023841>trap helemaal naar de hemelmag hopen dat het een roltrap is want anders sta je zestien duizend miljard uur kuiten te trekken
Ik bak nieuwe
https://youtu.be/73Bpyta8vOs?si=ouxxSj6S5hCZ27Ek
Je hebt haar gesiegd. Nu zal niets meer hetzelfde zijn als het was
>>216024065Dat is Christen slaafmoraliteit. Elke vrouw is inherent een seksueel wezen.
Je hebt haar mijne zussie gesiegd. Alles zal nu voorbij zijn
>>216024124>>216024124>>216024124We hebben helaas een nieuwe.
>>216023955Bedankt voor te bakken
Fin?
>>216025632