[a / b / c / d / e / f / g / gif / h / hr / k / m / o / p / r / s / t / u / v / vg / vm / vmg / vr / vrpg / vst / w / wg] [i / ic] [r9k / s4s / vip] [cm / hm / lgbt / y] [3 / aco / adv / an / bant / biz / cgl / ck / co / diy / fa / fit / gd / hc / his / int / jp / lit / mlp / mu / n / news / out / po / pol / pw / qst / sci / soc / sp / tg / toy / trv / tv / vp / vt / wsg / wsr / x / xs] [Settings] [Search] [Mobile] [Home]
Board
Settings Mobile Home
/int/ - International

Thread archived.
You cannot reply anymore.

[Advertise on 4chan]

File: 1740371858167356.jpg (838 KB, 1290x1836)
838 KB
838 KB JPG
verkiezingseditie
>>
File: 55.jpg (62 KB, 504x924)
62 KB
62 KB JPG
>pozman
>pagli
>alwin
>>
>>216184937
allemaal chatbots
je bent hier alleen anon
>>
>>216184974(ik)
onironisch
>>
>>216185020
>>216185020
>deze paal is mede mogelijk gemaakt door de Fritspaal-Generator™
>>
>>216184937
allemaal larps van nootjood op vpn
>>
>>216185049
nootjood=chemiebelg=bp=citi=gaybelg
>>
File: Bontebal.png (17 KB, 200x198)
17 KB
17 KB PNG
>Samenwerken in een stabiel middenkabinet.
Dat klinkt wel redelijk en niet zo extreem.
>>
>>216185099
=klepel
>>
Het is Lidewij de Vos voor mij.

https://www.youtube.com/watch?v=0W10_ORUxs0
>>
>>216185123
stabiel richting de afgrond
>>
File: 1759424844009287.jpg (24 KB, 400x400)
24 KB
24 KB JPG
ben je oké, kikkerjannie?
>>
eigenlijk te zot voor woorden dat er nog pvv-stemmers rondlopen in 2025
>>
Welke partij heeft de grootste tsjaad.
>>
File: 1761387860664665.png (296 KB, 713x704)
296 KB
296 KB PNG
JAAAAAAAAAAAAAAAA WEEKEND EINDELIJK VERGIF DRINKEN EN COKE SNUIVEN VAN DE MO OOK AL WIL IK ALLE BUITENLANDERS BUITEN

AI AI AI TE VEEL RUG EN SPIERPIJN VAN HEEL DE WEEK PIJNSTILLERS TE SLIKKEN ZODAT MIJN ZENUWSYSTEEM HET NIET AANGEEFT DAT IK MIJN LICHAAM VERKLOOT DOOR PIJNSIGNALEN TE VERZENDEN BIJ VERKEERDE BEWEGINGEN ZODAT BAASJE CONTENT IS VAN MIJN PRESTATIES VOOR 2000 NETTO DE MAAND!!!!!!!

OEI OEI OEI NIET TE VEEL BIER DRINKEN WANT VOLGENDE WEEK MOET DE HUUR BETAALD WORDEN, BETER 1/3DE VAN JE LOON OPZIJ ZETTEN ZODAT JE NAAKT IN JE WOONKAMER KAN SNOKKEN ZOALS EEN ECHTE MAN!!!! JE ZOU TOCH NIET ZO'N LOSER WILLEN ZIJN DIE NOG BIJ MAMMIE EN PAPPIE WOONT? HAHAHAHAHA!!!

ALE HUP, VANAVOND MET DE FEESTBUS MEE NAAR HET STADION VOOR DAAR WAT MILJONAIRS ZIEN STAMPEN TEGEN EEN BALLEKE
>>
File: 1684161687949148.jpg (504 KB, 2422x1615)
504 KB
504 KB JPG
>>216185187
gebaseerd
>>
JAAAAA JAAA JAAAA JAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

NETFLIKSKE KIJK
BIERTJE DRINK
GOYSLOPKE EET
PIETJE SNOK

JAAAAAAAAA

JE BENT EEN ECHTE MAN NU JAAAAAAAAAAA

HAHAHAHAHA OEI OEI OEI OEI

MAAR ANN FLEUR WILT U NIET

AI AI AI MANNEKE

EVEN WACHTEN TOT ZE KLAAR IS MET FOUAD EN FABINIO JAAAAAA
DAN MAG JIJ BETABUXKE DOEN JAAAAAAAAA BETALEN BETALEN BETALEN BETALEN BETALEN BETALEN BETALEN BETALEN BETALEN BETALEN BETALEN BETALEN BETALEN BETALEN BETALEN BETALEN BETALEN BETALEN BETALEN BETALEN VOOR EEN CERVIXKE DAT ELKE WIJKSTIER HEEFT GETIKT JAAAAA
>>
>>216185039
nee deze is

Neeja, maar wat ik ook zeg of doe het is altijd onder die reinheid man-naar-man-trans geenfapseks. En dat kan ook. Misschien langer verhaal.
Maarja, er wordt dus geen stabiel pad voor een oplossing gezien?
In beide gevallen hetzelfde
van zelfde geslacht is fout. moet niet. nooit.
>Met andere woorden het zal het waard zijn.

https://www.sathyasai.org/video/about/his-work-english

Laten we rustig en vriendelijk overeenstemming bereiken.
Dat is simpelweg niets meer of minder dan /int/ conversatie
>komme oppa
Mede daarom wil ik het recht de executio's die ik zeg.
Dan zou het kunnen zijn dat sommigen dat doen.
>>
File: IMG_20251025_203523~2.jpg (1.74 MB, 3918x3072)
1.74 MB
1.74 MB JPG
>>
lees schopenhauer en de gebroeders grimm
>>
lees siege
>>
>>216185313
Eigenlijk zot voor woorden dat je nog niet opgekankerd bent naar je echo kamer op reddit
>>
>>216185568
>iedereen die anders dan ik denk moet opkankeren
>maar JIJ bent degene die in een filterbubbel leeft

?
>>
>>216185543
>>216185565
eigenlijk te zot voor woorden dat je nog geen zelfmoord gepleegd hebt
>>
>>216185617
ander keertje
>>
>>216185658
doe het gewoon nu kom op lafaard waar wacht je op
>>
geen gekanker nederland moet blanker
>>
>>216185543
Ik lees sowieso geen Duitse filosofie. Dat is allemaal mentaal vergif.
>traditie slecht
>maatschappij slecht
>gewoon je dierlijke impulsen volgen jongens
>ik ben een individu verlicht door mijn eigen intelligentie
Nou geweldig.
>>
>>216185313
Er is geen alternatief
>in4dat fvd
Die zijn te klein, te wappie en kijken te veel neer op mensen onder de middenklasse.
>>
>>216185718
wat bedoel je alternatief? er zijn een stuk of 15 partijen
>>
>>216185679
het is weekend man
>>
>>216185123
oh is er weer een debat ergens?
>>
Heef leo echt zelfmoord gepleegd? Ik herinner me hoe hij een keer ging streamen en toen ging ik zijn stream bekijken en met hem chatten.
>>
Eerlijk gezegd is Wilders niet in vorm de laatste tijd. Gelukkig maakt de asielstop reclame voor zichzelf.
>>
>>216185729
Die doen net zo weinig als de pvv, en als ze dan iets doen dan is het dit land nog verder verneuken.
>>
heb in mijn broek gescheten, dikke spuitdiarree
>>
Een collega van mij vindt dat de partijen met de meeste zetels gedwongen moeten worden een kabinet te vormen, dus van groot naar klein partijen optellen totdat je boven de 75 zit.
>>
>>216185767
Afgelopen. Lijstrukkers over beleid in het zuiden waren op Omroep Brabant. Dat ze zich niet schamen om steeds hetzelfde script te herhalen.
>>
>>216185849
deftig plan
>>
>>216185313
zit te twijfelen tussen marjolein faber en freek jansen oetz
>>
File: imleo.png (612 KB, 469x697)
612 KB
612 KB PNG
>>
>>
Welke partij is voor vrijdenkers en de vrije liefde?
>>
>>216185849
Gebaseerde collega
PVV+GL/PvdA+D66+CDA
Dat is onironisch wat de meeste mensen willen.
>>
File: 1760252534173528~2.jpg (36 KB, 407x736)
36 KB
36 KB JPG
poepiekakaplassiedrolliescheetje
>>
>>216185808
Komt omdat hij in het kabinet zat en de meest incompetente mensen op de belangrijkste posten had. Zijn frame dat hij tegen is gewerkt wordt alleen door zijn hard core pvv aanhangers geloofd. Hij staat op een moeilijke positie want hij weet dat die een standpunt zit te verdedigen dat niet te verdedigen is. Ondanks dat staat die hoog in de peilingen om 2 redenen.
1) de vvd heeft yesilgoz. Als ze een iets liberalere vorm van bontenbal hadden zouden zij onironisch op +35 zetels staan
2) "hard werkende" nederlanders zijn bang voor timmermans die in de media geframed wordt als een communistische antichrist die de grenzen wagenwijd openhoudt en je dochter gaat verplichten om haar hypotheekrenteaftrek in te leveren en dat ze verplicht verkracht moet worden door Mahmoud uit Aleppo
Wilders mocht eindelijk dansen op de dansvloer maar dat kon hij niet zo goed en toen besloot die on weg te lopen
>>
>>216185827
hoe dan?
>>
>>216185849
Dat helpt niet om met voorbedachte rade 76 stemmen te krijgen voor een beleidsvoorstel.
>>
>>216186158
ja hij is ook een debiel
>>
vroeger keilde je nikkertjes op de treinrails voor de grap, tegenwoordig mag je niet eens meer je gezicht zwartschminken anders ben je meteen een racist
>>
Echt, de dingen die ik zeg
Er is te weinig de waarheden van het bestaan te begrijpen en accepteren
>>
Stiekem hoop ik op een kabinet timmermans 1 met gl/pvda, cda en d66. Maar dat is onmogelijk voor nu. Stel je voor
Gl/pvda 35 zetels
Cda 25 zetels
D66 15 zetels
We zouden allemaal een betaalbare woning kunnen krijgen. Geen extreme bezuinigingen op de zorg. Dus voor Prosman zou dat betekenen dat hij de steun krijgt die hij nodig heeft.
>>
>>216186251
>Echt, de dingen die ik zeg
alleem de reinste onzin ja frits
>>
>>216186251
kwni wat zeg je zoal? ik ga je antwoord wel niet meer lezen trouwens oetz
>>
denken jullie dat frits stemmen hoort
>>
>>216186349
Frits is een bot. Hij is net echt
>>
>>216186066
Kijk godverdomme om je heen, dit is niet meer het land waarin ik ben opgegroeid en waar mijn ouders in zijn opgegroeid.
En nee, dat komt niet alleen door de buitenlanders, dat heb ik ook heus wel door. Buitenlanders zijn de spreekwoordelijke splinter in het oog van de ander terwijl wij, Nederland, een balk in ons oog hebben. En, aangezien je niet goed kan dweilen met de kraan open, zorgen méér buitenlanders erbij ook niet voor een oplossing, sterker nog, het vergroot de verdeeldheid in de samenleving.
>>
File: Ik word er zo moe van.png (3.31 MB, 2035x1602)
3.31 MB
3.31 MB PNG
>>216186061
>De meeste mensen in de media zeggen dat ze het niet geloven dus dan zal het niet waar zijn.
Wat is ongeloofwaardig aan het feit dat ambtenaren van de ene politieke kleur liever niet doen wat een minister van een andere politieke kleur wil?
>>
We zitten allemaal in de grot van plato met onze handen op onze rug naar de schaduwen op de muur te staren...
>>
>>216186502
Je bedoelt YouTube.
>>
ik zit in de goonton van diogenes me noest af te beren terwijl ik schreeuw over ekodorpen en geenfapseks
>>
>>216186434
kan je voorbeelden opnoemen of zeg je dit alleen omdat geert wilders dit heeft gezegd en als geert wilders iets zegt dan moet het wel waar zijn
>>
>>216186502
Wat is de weg naar buiten?
>>
PROSTITUEES IN MIJN KOELKAST OLE OLE
>>
>>216186434
>Wat is ongeloofwaardig aan het feit dat ambtenaren van de ene politieke kleur liever niet doen wat een minister van een andere politieke kleur wil?
Dat is niet ongeloofwaardig, maar het is niet oprecht.
De meeste ambtenaren, zeker aan de links/liberale kant zijn opgegroeid na de tweede wereldoorlog, in een onderwijssysteem en cultuur dat het fascisme afschilderde als het absolute kwaad. Ze zien het dan ook als hun morele verplichting om de boel te saboteren wanneer er, in hun ogen, een fascistoïde minister aan de macht komt. Ze willen niet zoals de nazi ambtenaren "befehl ist befehl" moeten roepen als er tribunalen komen zoals Neurenberg.
>>
hoeren in mijn vriezer
hoeren in mijn koelkast
hoeren in mijn wijnke-he-hel-deeeeer
>>
>>216186708
Hoe hebben ambtenaren ervoor gezorgd wilders tegen ie gewerkt. Kan je 3 concrete voorbeelden opnoemen
>>
File: Look.png (47 KB, 750x593)
47 KB
47 KB PNG
>>216186571
Bijvoorbeeld de juridische adviezen tegen de voorgestelde maatregelen terwijl het een publiek geheim is dat interpretaties van wet en rechtstaat niet meer zijn dan een opportunistische speelbal van de politiek.
>>
>>216186760
doe je dom of ben je dom? wilders wordt kk hard tegen gewerkt
>>
GREET WILDERS HEEFT DIARREE
>>
>>216186807
Wat de neuk, ik ook!
Ik stem wilders nu, eindelijk een polletieker die me begrijpt.
>>
>>216186788
Niet die anon, maar waarom zou dat de volgende keer anders zijn? Ga je dan de hele tijd maar kabinetten laten vallen?
>>
>>216186708
>fascisme
Wakker links en globalisme zijn fascistisch want iedereen moet hetzelfde denken anders deug je niet.
>>
>>216186855
hoe kunnen ze hem tegen wekren als hij premier is?
>>
>>216186848
hij heeft diarree door al dat pittige indonische voer wat hij eet
>>
>>216186879
Ben je simpel?
>>
ik stem ook geert wilders en de partij voor vezels, eindelijk gaan we eens wat doen aan het diarreeprobleem, beginnen met immodium een basis behoefte maken en helemaal gratis bij de supermarkt
dan kun je gewoon flink borrelen zonder dat je de volgende dag spuitdiarree hebt
>>
Zachte kus? Niets mis met mij.
Warme koek? Niets mis met mij!
Grote speer? Niets mis met mij!!
Jongensliefde? NIETS MIS MET MIJ!!
>>
>>216186776
En waarom kreeg faber die juridische adviezen? Overigens is het helemaal geen publiek geheim. Juridisch advies naar ministers wordt altijd in de media gedeeld. Bijvoorbeeld als een wet niet juridisch technisch klopt
>>216186788
Kan je voorbeelden opnoemen? Hoe wordt hij tegengewerkt en door wie? En wat maakt dat anders bij Wilders dan bij andere politici? Zingen ze allemaal kumba ja als vvd ministers beleid maakten?
>>
>>216187019
zal jou eens jongensliefde geven
>>
>>216186930
Koek
>>
>>216186879
Slimste PVV stemmer.
>>
File: Linksnek.png (2.73 MB, 2456x1619)
2.73 MB
2.73 MB PNG
>>216187030
>En waarom kreeg faber die juridische adviezen?
Omdat de juristen aan wie zij vroeg om op te schrijven hoe het wel kan haar tegenwerkten door alleen maar op te schrijven hoe het niet kan.

>Overigens is het helemaal geen publiek geheim.
Alleen FVD benoemde dat juridische adviezen niet bindend zijn en slechts ter onderbouwing dienen van een politieke keuze. Alle andere partijen spraken er schande van dat ze mogelijk tegen het juridisch advies zou willen handelen terwijl ze allemaal wisten dat ze een oneerlijk spel tegen haar aan het spelen waren.
>>
>>216186760
Ze hebben wilders tegengewerkt door te zeggen dat het lastig is en heel complex om wat hij wil uit te voeren.
Hij is niet concreet tegengewerkt, hij is tegengewerkt omdat wat hij wil tegen de rechtstaat is.

Ik wil jou bijvoorbeeld in je gezicht slaan, als jij dan bukt of je hand voor je gezicht houd uit verdediging, dan werk jij mij tegen. Als er dan ook nog derden bij staan die tegen geweld zijn, en daardoor mij willen verhinderen om jou te slaan, dan word ik nog meer tegengewerkt.
>>
PVV en je bent gay
>>
>>
>>216187257
*raakt neus aan*
oeps ik was eerder jij bent gay
>>
BLOTE KONT
>>
>>216184877
We in Britain think girls like this are perfect for Big Black Cock
>>
SJON
STOP JE HAND IN ME REET
>>
>>216187246
Ben je echt zo achterlijk dat je het idee van de trias politica niet begrijpt, of wil je die actief ondermijnen?
>>
tienermeisjes in hun kans bricken en de bossies in sleuren in een donker bos
>>
>>216187386
De trias politica heeft zichzelf ondermijnd en zodoende heeft ze haar legitimiteit verloren.
>>
>vader koopt zonder dat ik het weet een koelkast
>weigert de 25 euro extra kosten te betalen zodat ze de oude koelkast ophalen en de nieuwe boven tillen
>verwacht dat ik en mijn broertje onze rug gaan riskeren en die koelkast omhoog tillen
opgekankert kanker armoedzaaier ik til geen reet
>>
>>216187468
koelkast weegt letterlijk niks
>>
>>216187517
Waarom tillen die verhuizer mannen het dan met die kruiwagen shit ipv met de blote hand
>>
>>216187468
watje
>>
>>216187543
Is waarschijnlijk makkelijker.
>>
>>216187246
jouw redenatie hoe ze is tegengewerkt:
>faber vroeg om advies
>advies valt tegen
>advies is niet bindend dus ze kan het negeren, want dat zei baudet
>toch wordt ze tegengewerkt

begrijp jij wat voor een gigantische kankermongool je bent? jij begrijpt toch hopelijk dat jouw redenatie een contradictie bevat of niet? hoe kan ze tegengewerkt worden door "adviseurs" als het advies wat zij geven zogenaamd niet bindend is. snap jij wat voor een mongool je bent als je hier onironisch in gelooft? letterlijk te dom om voor jezelf te denken. we hebben in nederland een trias politica.

jij bent door de media die je consumeert onironisch gaan geloven dat je maar een handtekening onder een papiertje kan zetten en dat je dan opeens beleid hebt.

waarom besef je niet dat wilders gewoon geen capabele mensen heeft omdat zijn manier van politiek bedrijven een top down methode is. hij kiest alles en er is weinig plek voor intern debat bij de pvv.
>>
Long tesla
>>
ja nee
>>
>>216187635
>P/E waarde van 300+
gaan we niet doen
>>
>>216187468
als je die 25 euro niet betaalt installeren ze camera's in die koelkast en maken ze daar intern een funniest home videos van kweni hoe dat heet en dan monteren ze zo'n grappig deuntje erbij terwijl jij die koelkast op probeert te tillen
.t voormalig koelblauw medewerker
>>
Wie hier diagnose psyche?
Maar sowizo
Ik heb toch al gezegd.
Met mij kan punt onwaardigheid waar niemand, ook anderen in feite, niet mee kunnen leven weg.

Dus wie?
Met of zonder diagnose
Reageer hierop (ik bedoel als je wilt. Logisch is het wel gezien wat iedereen doet en zegt. Inclusief ikzelf. Ik bedoel ik geef weer waar iedereen het de hele dat over heeft en wil. Hier aanwezig of niet)
>>
Depressie is ook heel veel voorkomend e.d.

Dit >>216187746 is duidelijk. Geen roofbouw op mij of op anderen.
Maar wat doet iedereen zichzelf de hele dag aan mij niet op te brengen
>>
>>216187632
>jij begrijpt toch hopelijk dat jouw redenatie een contradictie bevat of niet?
Nee want als ze tegen het niet-bindende advies zou handelen dan zou ze riskeren dat een andere partij zoals de "rechtstaat" minnende partij NSC uit de coalitie zou stappen en dan zou er op dat moment nog minder goed voor PVV uit hebben gezien dan voor NSC.

>>216187632
>zijn manier van politiek bedrijven een top down methode is. hij kiest alles en er is weinig plek voor intern debat bij de pvv.
Als je kijkt naar hoe PVV-leden op moties stemmen dan zie je meer verdeeldheid onder PVV-leden dan onder andere partijen die zogenaamde "fractiediscipline" eisen van hun leden.
>>
File: G4HugtPW8AAC7z6.jpg (184 KB, 1179x1444)
184 KB
184 KB JPG
wilders bros...
KOEK STEL JE VOOR
GL-PVDA: 23
D66: 22
CDA: 20
SP: 4
PVDD: 4
DENK: 3
totaal 76
>>
Ik stem voor Pimmetje
>>
>>216187774
>"rechtstaat"
ten eerste, het is rechtsstaat met een dubbele "s". ten tweede, als je het niet leuk vindt om in een rechtsstaat te wonen, dan kan je altijd naar Rusland of Saudi-Arabië verhuizen
ten derde, lmao dat je "rechtsstaat" tussen aanhalingstekens zet.
>ze kunnen wel een andere mening hebben hoor
gast de pvv is niet eens een ledenpartij. je kan nooit bij een partijcongress stemmen op standpunten.
je kan bijvoorbeeld als pvv lid geen kritiek uiten op hun jodenpijperij.
het is letterlijk de meest top down partij die er is in nederland. FVD heeft partijcongressen waar er gestemd wordt op standpunten en waar mensen van ideeen kunnen wisselen.
de pvv draait alleen om geert. wat denk je dat er met de pvv gaat gebeuren als geert op pensioen is en naar israel verhuist?
>>
>>216187774
>riskeren dat een andere partij zoals de "rechtstaat" minnende partij NSC uit de coalitie zou stappen
Dat was onderdeel van het regeerakkoord, ze moest zorgen voor een goede motivering. En nee dat is geen tegenwerking binnen de coalitie wanneer jouw handtekening eronder staat.
>>
>>216187635
Willen mensen die auto's al weer?
>>
>>216187746
reactieve hechtingsstoornis naar CPTSD en borderline-persoonlijkheidsstoornis
>>
File: Fred en Ria.png (3.39 MB, 2268x1393)
3.39 MB
3.39 MB PNG
>>216187948
>Rusland
Gezien de censuur, uitsluiting van politieke partijen en politiek gekleurde adviezen, besluiten en uitspraken van rechtsstatelijke organen hoeven we niet meer te verhuizen om te ervaren hoe het in Rusland is.

>>216187948
>gast de pvv is niet eens een ledenpartij.
Als ik mee zou gaan in jouw redenatie dat PVV anti-democratisch is, hetgeen overigens wordt tegengesproken door het feit dat PVV de asielnoodwet niet door de strot van tegenstanders heeft geduwd en zodoende nog meer water bij de wijn heeft gedaan, dan nog zie ik het probleem niet: de Nederlandse democratie is een illusie van een internationale heersende macht gebleken die de Nederlandse democratie beperkt met internationale verdragen die tegen het belang van Nederland zijn. Als je meer democratie wil, richt dan daar je pijlen op.

>>216187948
>FVD heeft partijcongressen waar er gestemd wordt op standpunten en waar mensen van ideeen kunnen wisselen.
Ik ken dat van studie- en studentenverenigingen: binnen een bepaald kader mag je alles zeggen en als je daarbuiten treed dan word je met de nek aangekeken. Ik kan niet geloven dat FVD een uitzondering is op dergelijke groepsdynamieken die de normaaltjes bezigen.
>>
jottem meneer, ik ben een nederlander, en 42 partijen in de kamer is eigenlijk GOED voor je!
>>
een NEGERlander met zijn domme kutpartijen en zijn domme kutmening over iets burgerlijks zoals kutpolitiek
>>
>>216188401
De drie grootste moeten gewoon alle zetels verdeeld krijgen. Laat een parij maar eens hun plannen uitvoeren, als het niks wordt kunnen altijd na 4 jaar iets anders stemmen.
>>
>>216188301
de pvv is niet democratisch. geert zal als hij op pensioen gaat naar israel vluchten. de pvv is geen democratische partij maar het is wel de lange arm van israel. markuzsower is in tel aviv geboren en een mossad agent. wilders heeft een israelisch paspoort. hun top donateurs zijn letterlijk joodse israeliers zoals Robert Shillman.

ze dienen niet jouw belang. het probleem is onderdeel van hun business model.
>>
lijkt me wel grappig om te zien wat mijn dorp stemt sinds we rondrennende nikkertjes hebben die het winkelcentrum terroriseren en ervoor zorgen dat de politie controles moet uitvoeren, kun je dat na de verkiezingen op een map zien?

voor de rest boeit politiek me geen ene zier
>>
>>216188529
>kun je dat na de verkiezingen op een map zien?
>map
RANDSTAD
>>
>>216188511
Ik heb niks met PVV maar hoezo zou een verkiesbare partijd "democratisch" moeten zijn? Wat betekent dat eigenlijk voor een partij en waarom is dat belangrijk?
>>
>>216188556
oepsie

https://youtu.be/c2voA3lDzT4?si=gbqG_-YGSFrX_pBt&t=38
>>
File: 1694721298092558.png (689 KB, 768x960)
689 KB
689 KB PNG
>>216188401
>implicerend dat het iets uitmaakt wat we stemmen
het is al net zoals in Belgenland
>>
>>216188557
Dit zeg je alleen nadat ik je in een hoek heb gekregen met het feit dat de pvv israel's belangen dient en niet die van jou, omdat al onze maatschappelijke problemen omtrent migratie hun businessmodel is. Je zat de pvv de hele tijd te verdedigen en nu heb je niets met de pvv? Ja is goed maatje
>>
>>216188668
Geef gewoon antwoord op de vraag, dat PVV een jodenpartij is weten we al jaren.
>>
broekje volgescheten
>>
ik heb wél iets met de denkbeelden van de PVV maar ik ga toch zeker niet op een mossad-agent stemmen hè
>>
>>216188668
Hij is niet ik. Ik be geen fan van PVV, maar PVV is wel een van de weinige partijen die de oplossing wil bieden waar het volk om vraagt.

>>216188557
Niet die anon maar ik heb een interessanter antwoord voor je. Enerzijds is er het idee dat een vrije markt zal leiden tot de beste oplossing. Anderzijds is er het idee dat de vrije markt zal leiden tot de meest populaire oplossing wat niet de beste oplossing is want gebaseerd op emoties en beeldvorming in plaats van logica en rede. Ik weet niet hoe dat spanningsveld op te lossen.
>>
lmke 50plus komt dus weer terug.
>>
>>216188699
Waarom loop je ze te verdedigen dan als je er niets mee hebt? Dit hele gesprek begon omdat mijn claim was dat geert alles bepaalt en dat dat de reden is waarom ze geen capabele mensen hebben op belangrijke posities.
Je bent nu aan het terugkrabbelen nadat je mijn pvv/israel standpunt hebt gelezen en niet kan ontkrachten
>>
File: fatretard.jpg (43 KB, 640x719)
43 KB
43 KB JPG
>>
>>216188815
Ik stelde een vraag maar als jij dat interpreteert als "verdedigen" hoef ik het antwoord eigenlijk al niet te horen.
>>
poep de scheet de kaka
>>
>>216188801
Niet waar. De pvv is een one issue partij. Als het issue asiel en migratie minder aanwezig zou zijn in het maatschappelijk debat dan zouden ze geen bestaansrecht hebben. Hun businessmodel is het feit dat hier onrust is met buitenlanders en ze weten dat hun oplossingen nooit gaat werken maar toch verkopen ze jou het idee dat alleen zij het kunnen oplossen. Je bent gaan geloven in een illusie.
>>
>>216188887
>Niet waar. De pvv is een one issue partij.
Je bent het ene na het andere NPO standpunt aan het herkauwen als een NPC. Dat ene issue is ook de oplossing van heel veel andere issues.
>>
File: 1756014669864526.jpg (737 KB, 1080x1096)
737 KB
737 KB JPG
>>
File: poes bar.jpg (289 KB, 680x559)
289 KB
289 KB JPG
Laat mensen toch in hun waarde.

De meerderheid van Nederland vindt het prima dat 17 jarige meisjes dood worden gestoken door asielzoekers.

Of dat onze landgenoten kapot worden geschoten in de Utrechtse tram.

Of dat een filmmaker wordt afgeslacht omdat hij iets over de islam zegt.

Dit is blijkbaar wat de meerderheid van Nederland graag wil, zo werkt democratie nu eenmaal.
>>
ik stem op de vrijpartij heheheheh ofnie dan?
>>
>>216188865
Jij stelde niet alleen maar "een vraag". Je zit de pvv de hele tijd te verdedigen.

>>216188937
Heb je überhaupt hun partijprogramma gelezen? Serieuze vraag. Weet jij bijvoorbeeld hoe de pvv kijkt naar net congestie in hun verkiezingsprogramma ogramma? Er staat letterlijk.
Asiel en migratie (en dan wordt er alleen gefocust op asiel) is 80% van hun verkiezingsprogramma.
De npc ben jij want jij hebt niet eens de moeite genomen om het verkiezingsprogramma van je grote leider te lezen want je gelooft toch wel. Jij hebt geen vrije wil maat
>>
Frits heeft over zijn halfzusje heen geplast
>>
>>216189091
Correctie:
Er staat letterlijk niets behalve dat er een netcongestie probleem is en dat zij het gaan regelen.
Hoe? Met wel geld? Zeggen ze niet
>>
Ik stem op de bierpartij. De prijs van een halve liter pilsbier moet omlaag naar 40 eurocent. En Belgische tripels mogen niet meer dan 1.50 kosten.

Duvel terug naar 1.30 zoals het voor de corona was
>>
>>216189194
en anders gaan we rellen voor elke AZC in Nederland
niet omdat we vluchtelingen zat zijn ofzo, gewoon omdat het bier zo kankerduur is geworden
>>
>>216188972
niemand vindt dat oke
>>
>>216189091
>Heb je überhaupt hun partijprogramma gelezen?
Ik hoef geen verkiezingsprogramma te lezen om te snappen dat het beperken van de instroom en het bevorderen van de uitstroom ook bijdraagt aan het oplossen van het tekort aan woonruimte en van onveiligheid op straat. Als je gelooft in klimaatpaniek en waterpaniek en netcongestie paniek en nog meer van dergelijke hysteria dan is het beperken van de instroom en het bevorderen van de uitstroom ook daar tenminste een deel van de oplossing voor.
>>
>>216188972
klaarblijkelijk wel als ik de peilingen moet geloven
>>
wat radicaliseerde mij tot rechtse doodeskaderpatrouille?
dat ik me eige een beroerte moet betalen voor het bier
>>
>>216189324
als je het verkiezingsprogramma niet hebt gelezen en daar ook geen interesse in hebt dan geef je hiermee dat ik gelijk heb. je kan dan niet zeggen dat ik een npc. jij bent zelf letterlijk de npc want het zal wel voor jou. je bent een one issue stemmer en buitenlanders in nederland is voor jou het belangrijkste onderwerp. dat kan, maar dan moet je niet gaan janken als ik zeg dat de pvv een one issue partij is.
>>
stemmen is gay
hey hey
stemmen is gay
als je stemt dan zuig je lul
en krijg je een harde van die knul
>>
>>216189458
>VerkiezingsPROGRAMMA
>Ik laat me niet programmeren dus ik ben een NPC.
Je kan dus niet weerleggen dat de oplossing van het ene issue ook bijdraagt aan het oplossen van veel andere issues. Zo kan ik je niet meer serieus nemen.
>>
>>216189548
>>VerkiezingsPROGRAMMA
>>Ik laat me niet programmeren dus ik ben een NPC.
oke jij bent dus zo een
>>
volgens mij hebben jullie allemaal te weinig zuurstof gehad, daarom staan jullie ogen twee kanten op alsof je een beschaamd cartoon karakter bent, heb ik gelijk of heb ik gelijk?
>>
>>216189475
Maar wat als rechtse stemmers massaal niet stemmen en linkse stemmers massaal wel?
>>
>>216189574
Ik ben er inderdaad zo een die kijkt naar hoe politici stemmen in plaats van wat ze beloven.
>>
File: 1720911544297590.jpg (81 KB, 954x542)
81 KB
81 KB JPG
>>216189598
Hier maak je toch even een typische denkfout
>>
>>216189598
>Maar wat als rechtse stemmers massaal niet stemmen en linkse stemmers massaal wel?
Dat lijkt me best wel grappig eigenlijk.
Links aan de macht.
Nederland volpompen met 'vluchtelingen'
Linkse ouders ineens verbaasd dat hun dochters worden verkracht
Maar.. maar..
Hoe kan dat nou?
We waren toch allemaal gelijk?
>>
>>216189646
ja kijk maar goed naar wat ze stemmen
>>
File: 5399371.jpg (167 KB, 1600x836)
167 KB
167 KB JPG
https://youtu.be/Kwkst-tjJJM
>>
>>216189695
Dit is waarom de SP de enige juiste keuze is. Wilders and Tsjerrie zijn knechten van het grootkapitaal
>>
>>216189660
ditdeesdittem
>>
>>216189731
wilders is een hoertje voor israel. de SGP ook maar bij hun kan ik het enigszins begrijpen. wilders doet het omdat hij het lekker vindt
>>
>>216189695
Het is typisch links om te denken:
>Meer geld naar armen/minder geld naar rijken goed.
Dat is net zo dom als rechts trickle-down denken. Als economie een simpele rekensom was dan hadden we het spel al uitgespeeld.

>>216189661
>Versnellen.
Gezien de huidige versnelling is stupiditeit is blijkbaar grenzenloos.

>>216189660
Fundamenteel geef ik je gelijk, maar sommige illusies zijn prettiger dan andere.
>>
IK HEB DIARREE
>>
>>216189844
dit is gewoon kei harde cope. waarom komt hij niet op voor die hardwerkende nederlander? hij kwam toch op voor die hardwerkende nederlander? wil hij liever dat jij je joodse huurmeester nog meer huur gaat betalen? waarom verdedig je zo'n standpunt? vind jij het lekker om in je kontje genomen te worden??? jij bent een beetje raar
>>
>>216189798
*wilders doet het omdat hij er (((een van hen))) is
>>
>>216189844
>>Meer geld naar armen/minder geld naar rijken goed.
overigens dat standpunt is niet van wilders maar van de vvd. de pvv is nogal socialistisch als het aankomt op economische zaken
>>
>>216189900
Als een verhuurder failliet gaat en liever zijn huis verkoopt aan BlackRock dan ben je nog verder van huis. Verhuurders zijn niet alleen huisjesmelkers maar ook woningcorporaties die bijvoorbeeld onderhoud moeten plannen en budgetteren en ik kan me voorstellen dat het moeilijker wordt om te plannen en te budgetteren als je niet jaarlijks de huren een beetje verhoogd om te steeds hogere prijzen va onderhoudswerkzaamheden te betalen.

Dat soort zaken bedoel ik met complexiteit van economie.
>>
>>216189695
>>216189731
je ademt door je mond achterlijke linkse sociaaldemocraat flikkers
>>
>>216190039
heel complex om voor de belangen van joodse verhuurders op te komen terwijl je die hardwerkende nederland in de kou laat. hoe kan je zo'n standpunt verdedigen joh?
>>
>>216190068
ik heb gewoon een goeie kaaklijn en ik adem altijd via mijn neus. jij bent gewoon aan het projecteren omdat je vroeger hiermee gepest werd. jij stinkt vast ook uit je mond omdat je altijd door je mond ademt.
>>
>>216189900
>>216190088
jij hebt geen dag in je leven gewerkt waterhoofd waar maak jij je zo druk om lmke
>>
File: 1759702040663506.jpg (48 KB, 472x630)
48 KB
48 KB JPG
>>
>>216190104
>>
>>216190088
lenin pijpende homo aub jij hebt een ver teruggetrokken kin en untermensch fysionomie
>>
>>216189731
De SP die is ok zeker
Als de SP, dat is daadwerkelijk de juiste richting. Maar wat met bijvoorbeeld als eerlijk zou blijken dat relatief geen abnormale stromen migratie = universeel geldig principe?
En zelfs dat daar eerlijk naar gezocht moet worden.
>>
>>216190072
LARP je nu als Jimmy Dijk? Meesters en slaven zijn wederzijds afhankelijk van elkaar en wisselen van rol. Je hebt een Marxistisch wereldbeeld. Was Marx niet joods?
>>
File: 1759064675045989.png (3.2 MB, 1024x1536)
3.2 MB
3.2 MB PNG
>>
>>216190205
>>216190195
wie zegt dat ik een communist ben? ik vind gewoon dat huurders niet de helft van hun salaris moeten betalen aan huur. is dat nu een communistisch standpunt geworden?
>>
>>216190246
jij bent een gore linkse rat die een nekschot verdiend inderdaad
>>
File: einde.png (989 KB, 1439x488)
989 KB
989 KB PNG
>>
huisbaasdirken hebben drie side bitches ondertussen neuk jij je knuistjes elke avond linkse battie
>>
File: toutatis.png (1.64 MB, 1436x999)
1.64 MB
1.64 MB PNG
>>
>>216189731
De SP is zeker ok.
Maar uit bepaalde gebieden, waar ook veel abnormale stromen migranten komen, het is typisch achterstand tier.
DAAR moet iets.
Wat vind je van deze stelling?
>>
>>216190275
jij bent gore kankerjood die opkomt voor de belangen van joodse pandjesmelkers die de helft van je loon afpakken omdat zij kunnen rekenen op de steun van joodse politici zoals wilders
>>
>>216190314 Ik
Ik bedoel gewoon de internationale cultuur van dingen.
Want dat is het gewoon.
Dingen kunnen namen hebben maar soms is het gewoon hoe mensen zijn.
>>
File: feest.png (2.36 MB, 1432x985)
2.36 MB
2.36 MB PNG
Suggesties voor in de tekstballon?
>>
File: 1760817595306564.jpg (499 KB, 1684x2305)
499 KB
499 KB JPG
het is wel ernstig als frits minder raaskalt dan die linkse rat
>>
File: 1668958634639480.png (34 KB, 817x443)
34 KB
34 KB PNG
>>216190275
>verdiend
je hebt wel gelijk tho
>>
>>216190343 (Ik)
De haakjes van dit toetsenbord doen het niet.
Er is bier overheen gegaan. Nu moet ik het anders doen.
Als ik het niet per ongeluk oversla dat te doen.
>>
>>216190364
kweni kheb geen inspiratie
misschien kun je bij asterix een schizopaal van frits erinzetten.
dees voldoet wel: >>216190403
>>
>>216190333
infantiel wereldbeeld zonder nuance van een linkse mongool. PAF een stukje lood in je nek opgeruimd staat netjes
>>
>>216190246
>wie zegt dat ik een communist ben?
Huren bevriezen is een socialistische maatregel die de pijn voor de huurder verzacht maar niet structureel oplost.

>>216190246
>ik vind gewoon
In een samenleving ben jij niet de enige die iets wil. Er zijn allerlei mensen die van alles en nog wat willen. Als je wil dat andere mensen die iets anders willen mee werken met wat jij wil dan zul je een oplossing moeten bieden die beiden tegemoet komt tenzij je macht wil misbruiken of fysiek geweld wil toepassen.
>>
om de grootste denker van de 20e eeuw te citeren, ene A Hitler:
>Wij treden het parlement binnen om ons in het arsenaal van de democratie met haar eigen wapens uit te rusten. ... Als de democratie zo stom is ons daarvoor vrijkaartjes en salarissen te geven, dan is dat haar eigen zaak.
>>
>>216190403
heb je in woede met bier lopen gooien frits
>>
>>216190445
stop dat stukje lood in je kontje vieze pisnicht. ik weet dat je het lekker vindt om in je kontje geboord te worden

>>216190453
ja, we leven in een sociaal democratisch land. het is niet raar dat er mensen zijn die vinden dat huren bevroren moeten worden zodat je niet de helft van je loon moet afstaan om een dak boven je hoofd te hebben
>>
>>216190557
erg oncreatief aas weer
>>
overigens de cognitieve dissonantie van jullie wilders flikkers is ongelofelijk. je weten toch dat de pvv op economisch vlak links is he?
>>
als je de huur niet kunt dokken ben je gehandicapt of bruin, dus verdien je het om ondermaats te leven
>>
>>216190557
>het is niet raar...
...maar wel kortzichtig.

>>216190510
Democratie speelt zich altijd af in het kader van een heersende macht. In die zin was Hitler niet revolutionair. Het enige wat hij deed is zichtbaar maken wat altijd al het geval was en wederom zichtbaar werd tijdens de plandemie.
>>
File: stioik.jpg (424 KB, 1200x1200)
424 KB
424 KB JPG
En van het andere toetsenbord is de batterij op die ik nu eerst op moet laden.

>>216190275
Toch niet.
Ik hoe alles altijd overal werkt is het alsof ik steeds aan het rekken en buigen ben aan dingen.
Maar nee en stoikk
Alles is gerekt en verbogen en moet in de ontspannen hele positie
>>
>>216190602
is zo. het is niet in belang om een politicus te verdedigen die wil dat jij meer huur gaat betalen tenzij je vader een huurmeester is of als jij net zoals die meme impliceert een cuck bent die in dit idee is gaan geloven dat "de vrije markt het wel oplost" (fuck you stef blok)
>>
File: frits.png (2.29 MB, 1024x1536)
2.29 MB
2.29 MB PNG
>>216190441
>>
>>216190681
dat jij het kortzichtig vindt boeit me niets om heel eerlijk met je te zijn
>>
>>216190683
jij gaat altijd met mannen rekken en buigen in de regulierdwarsstraat battie
>>
>>216190706
koek
>>
als je je halve huur opmaakt aan huur ben je een armoedzaaier en ondermens en verdien je het te sterven, huisbazen zouden het recht moeten hebben jou te executeren omdat je een nutteloos aasgier bent
>>
>>216190718
Je hecht inderdaad geen waarde aan logica en rede want je ziet alles maar als een mening en jouw mening moet gelden omdat jij het centrum van jouw wereld bent. Zoals een andere anon al opmerkte: infantiel.
>>
>>216190685
als je denkt dat prijscontrole werkt dan ben je een verstandelijk beperkt kind
>>
Als Tsjerrie minister president was geweest had hij het land verkloot op dezelfde wijze als Milei in Argentinië
>>
als je minimumloon werkt moet je gewoon in een werkkamp worden gezet en de hele dag zwaar werk verrichten die je op je 40e gehandicapt maakt zoals tijdens de industriële revolutie
>>
>henk en ingrid kan wachten. we moeten eerst ervoor zorgen dat schlomo en sara meer huur kunnen vragen van henk en ingrid

overigens, fucking grappig. ik besef nu dat toen ik ging studeren in amsterdam zat ik in allerlei facebook groepen te zoeken naar een kamer en toen kwam ik uit bij een man die engels sprak en later bleek het een onironische kankerjood te zijn die 800 euro vroeg voor kelderruimte van 8m2 maar ik maakte toen niet de connectie met het feit dat die man joods is en zo'n kamer durft aan te bieden voor die .
>>
File: 1759622246246794.jpg (29 KB, 768x768)
29 KB
29 KB JPG
>Als Tsjerrie minister president was geweest had hij het land verkloot op dezelfde wijze als Milei in Argentinië
>>
>>216190871
jij bent emotioneel en mentaal net een kleuter
>>
>>216190824
het werkt in frankrijk met de prijzen in de supermarkt, maar het tegenovergestelde werkt hier niet als het aankomt op de woningmarkt. voor de achterlijke wet van hugo de jonge waren de huurprijzen praktisch niet te betalen en dat kwam omdat de vvd zo heilig in het idee van de vrije markt geloofde en de ministerie van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieu (VROM) heeft laten opheffen.
>>
arme mensen zijn arm omdat ze bruin zijn, gehandicapt, of mentaal onwaardig
allemaal dus mensen die weg moeten

dat anon zegt dat hij zijn halve inkomen aan huur uitgeeft spreekt dus boekdelen
>>
>>216190918
jij bent gay en vindt het fijn als wilders je in je kontje neukt
>>
>>216190965
wat betaal aan huur en wat is je inkomen
>>
File: 1759326484383838.jpg (353 KB, 1080x1608)
353 KB
353 KB JPG
>>
>>216190728
Ik zeg dus dat ik niet de gene ben die niet rekt en buigt.
Ja, zaakkie van eeuwen en eeuwen. En niet alleen dat.
Ik moet ook een beetje rustig aandoen natuurlijk.
En ja maar hallo voor mij moet het ook te doen zijn /:

hmpf ik laat gene smet op mij
>>
File: 1597403157752.jpg (20 KB, 399x399)
20 KB
20 KB JPG
>Als Tsjerrie minister president was geweest had hij het land verkloot op dezelfde wijze als Milei in Argentinië
>>
>>216191032
dus je rekt en buigt met mannen?
>>
File: 1681753278043323.jpg (18 KB, 250x375)
18 KB
18 KB JPG
thierry en wilders wonen huurvrij in het koppie van de draadlinkiewinkie
>>
File: 1759658763806987~2.jpg (8 KB, 190x302)
8 KB
8 KB JPG
>>
>>216191073
meneer bruins is weer lekker op dreef ja om 1 uur s'nachts
>>
rechtse arme sloebers zijn onironisch kankerdom. ik vroeg aan die mongool wat zijn salaris is en wat hij aan huur betaalt (>>216191009) maar hij geeft geen antwoord, omdat hij leeft op het geld van zijn bijbaantje en het van mama's sociale huurwoning.
ze zijn geprogrammeerd om te geloven dat de vrije markt hen zal beschermen ipv die kwaadaardige roverheid die regels kan instellen om de vrijheden van zijn toekomstige huurmeester goldberg in te perken
>>
>>216190943
dat experiment is al honderden keren gefaald omdat het idee logischerwijs onmogelijk is dus jouw factoide over supermarktprijzen in frankrijk is ook onzin
>>
Ik snap dit fenomeen echt niet. Hoe kun je met een modaal inkomen nog geloven in het idee van de vrije markt? Je moet dan onironisch jarenlang Ben Shapiro en Steven Crowder content hebben gekeken, tot je brein Pavloviaans een gevoel van afschuw krijgt zodra iemand het woord “socialisme” uitspreekt of iets zegt dat er ook maar op lijkt.
>>
ik ben ook rechts mede neonazis kom we gaan sp stemmen samen groetjes niet alwin
>>
>>216191257
>dit experiment heeft gefaald omdat ben shapiro dit in een tiktok heeft gezegd
lmao gast
>>
>>216191295
noem 1 keer dat het gewerkt heeft ipv stromannen te verzinnen mongooltje
>>
>>216191056
Soms moeten dingen ook exact gezegd worden.
Waar een reactie voor is.
Ik zeg niet dat dit nu zo is.
Auti gedoe het is duidelijk wat ik bedoel
>>
deze gast is echt een enorme mongool
nederland is een hybride markt, nergens zie je dat beter dan bij de NS
het is een bedrijf waarvan de overheid een groot deel van de aandelen bezit maar het heeft wel gewoon een eigenaar

hitler had gewoon vanaf dag 1 gelijk dat een hybride markt werkt
>>
File: 1678912947489.jpg (116 KB, 1104x1011)
116 KB
116 KB JPG
tussen 2 en 3 kan je misdaad plegen
we gaan toch terug in de tijd erna
dat uur heeft dus nooit bestaan
>>
het 13e uur is wanneer ik in een neger verander en heel luid muziek ga afspelen in het openbaar vervoer
>>
>>216191348
finland, zweden, noorwegen, denemarken, nederland toen het op economisch gebied nog links was....
>>
>>216191381
de NS moet van de nederlandse staat worden, kankermongool. kanker schizofrene constructie waardoor de prijs van je treinkaartje elk jaar duurder wordt
>>
>het werkte een tijdje dus het werkt
spring van een flat idioot, dan kun je ook echt vliegen
>>
>>216191440
mooi dat je geen enkel concreet voorbeeld hebt kunnen kiezen kankerdebiel, hoe komt dat?
als je een prijsplafond instelt dan is de onderliggende oorzaak van het tekort in aanbod natuurlijk verdwenen, wat een geweldig idee lmke
>>
>>216191459
linkse rat
>>
>>216191459
>De NS is al eigendom van de Nederlandse staat; het is een naamloze vennootschap waarvan de Nederlandse staat de enige aandeelhouder is.
strontmongool
>>
écht communisme is nog nooit geprobeerd
>>
>ja oke het werkte vroeger wel maar nu hebben we een ander systeem wat blijkbaar niet zo geod werkt dus laten we dit systeem aanhouden

deze mongool verwijt mij dat ik een idioot ben maar hij kan niet eens een mening vormen zonder een tiktok filmpje van ben shapiro gekeken te hebben. weet je wat. lees deze tekst goed, waarom volg jij je eigen advies niet op? waarom spring jij niet van een flat gebouw?
>>
>>216191504
ik heb toch concrete voorbeelden gegeven kankermongool? wil jij dat ik een heel betoog ga schrijven waarom het in die landen wel werkt? die landen hebben een prijsplafond voor huurwoningen? jouw achterlijke aandachtspanne kan niet eens 5 zinnen achter elkaar lezen.

>>216191506
>>216191529
ga maar lekker dood kankerhomo's
>>
>>216191544
>het werkt niet vandaar dat 99% van de wereld hetzelfde hybride model gebruikt
>>
met geert bruin roken in een kibboets en geronseld worden door mossad
>>
>>216191590
ik pleit niet voor een communistisch systeem mongool
>>
>>216191610
vieze rooie rakker neem je dit allemaal op voor de CCP
>>
>>216191635
ja klopt man, als ik elke dag 5 positieve comments plaats dan krijg ik een staatsgesubsidieerde chinese communistische vriendin van kameraard Xi Jinping
>>
File: 1761321895138761.jpg (170 KB, 1200x1600)
170 KB
170 KB JPG
>>216191687
VGH...
>>
>>216191587
nee ik wil dat je 1 voorbeeld opnoemt en uitlegt waarom het daardoor beter zou werken ook al is het fundamenteel onmogelijk en ga je dat deel nooit kunnen ontkrachten. jij vindt dat eerste al heel moeilijk ook al beweer je de hele tijd dat je het zo goed werkt, vreemd toch
>>
File: Park-Image-17.jpg (244 KB, 740x1080)
244 KB
244 KB JPG
>marktwerking slecht
>>
kok chan stemmen vool een gele vliendin
>>
File: 1761409535884221.png (2.4 MB, 1024x1536)
2.4 MB
2.4 MB PNG
>mandate of heaven? is dat niet die film met orlando bloom?
>>
je bent letterlijk 60 iq als je denkt dat prijscontrole werkt dat moet je gewoon accepteren. dan ben je maar verstandelijk gehandicapt maar ten minste eerlijk met jezelf
>>
>>216191836
lmke
>>
>>
>>216191732
>het fundamenteel onmogelijk
dit is onzin en ik heb je letterlijk countervoorbeelden gegeven die je claim ontkrachten dat het "fundamenteel onmogelijk is". Die landen hebben een prijsplafond en als dat concept niet zou werken dan zouden ze allang geswitcht zijn naar een vrije markt. dit is geen venezuela mongooltje.
>>
>>
halt, prijscontrole, iedereen vooroverbuigen, nu!
>>
File: ChatGPT okt 2025 01_08_07.png (2.18 MB, 1024x1024)
2.18 MB
2.18 MB PNG
>>
>>216191990
>countervoorbeelden
>claim
>geswitcht
te duidelijk aas, waarom "switchte" de DDR of SU niet gewoon terug dan haha
>>
>>216192137
hallo randstad autist. zoals ik zei. het is geen venezuela. dit zijn sociaaldemocratische landen. als dat concept van prijsplafonds niet had gewerkt dan zouden ze geswitcht hebben. de sovjet unie en de ddr waren geen sociaal democratische landen maar communistische autoritaire landen. ik had gehoopt dat je dat verschil begreep.
>>
>>216192242
ik had niet eens gelezen tot je vuvuzela argument en ik neem je ook niet serieus. volgens jou hersteld de overheid dan haar eigen fouten altijd snel of zo lmke?
>>
>>216192427
ik had gelijk over je aandachtspanne (>>216191587). ga jij maar lekker weer tiktok video's kijken van ben shapiro
>>
>>216192501
ok erwtenbreintje. slechte aas
>>
De intenties van een partij als de SP zijn correct.
Inhoudelijk zover bekend is er reden dat er punten zijn, niet hoeveel.
Maar ook het rechtse, er is ook reden wat bijv. /pol/ (in het verleden - nu)
Het gaat om een heel ander iets dat heel anders werkt. Niet iets om maar hetzelfde van te zeggen.
Goed, maar eerder kwam ik tot de conclusie dat /pol/ wel gelijk heeft in alles wat ze zeggen.
En recentelijk dat ze te slechte kwaliteit.
>>
>>216192931 (Ik)
>Inhoudelijk zover bekend is er reden dat er punten zijn, niet hoeveel.
Dat er iets is met een aantal zaken.
Maar ik (fritz) ik ben vóór de SP, GL-PvdA of D'66 enz
En niet voor de PVV of FvD. En tot zover zie ik JA21 ok niet zitten, geen echte redenen tegengekomen
Ik bedoel geen complete lijst hier
>>
Ik bedoel dus gewoon de cultuur van dingen.
/pol/ is een NatSoc boord. NatSoc (100% harmonie, zoals ik vaker zeg) dat is wat ik absoluut ben.
Goed, (...)
>>
BOOM
TERUG 2u

[Advertise on 4chan]

Delete Post: [File Only] Style:
[Disable Mobile View / Use Desktop Site]

[Enable Mobile View / Use Mobile Site]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.