Gelieve voor het betreden van de draad het volgende schema te raadplegen:<-------
V L A A N D E R E NDE LEEUW
fetlife account gemaakt, voor een groep mensen die graag vrouwen mishandelen zijn het allemaal een stel woke linkiewinkies
>>216401976Besef dat hij ondanks de miems en schema's en AI liedjes nog steeds geen zelfbewustzijn heeft ontwikkeld
Vorige draad>>216387363<======
>>216401657Ga je neks an
>>216402154Goed, anon erken jij niet dat wat jij doet zoiets is wat wel onrein en smet valt in de zorg, psyche.Want jij zoekt onwaardigheid opJIJ doet dat. Dus JIJ roept een dergelijk iets over je af.Kun je wel "sterk" doen zogezegd. Maar zo is het niet
>>216402154misschien is het toch gewoon een chatbot
>>216401976Wtf is that chud
>>216401940ik constateer dat jij een vage foto van een beeldscherm maakt en paranoia voelt over symbolen wat typisch schizoïde gedrag is
>>216402228wat zeg je nou allemaal fris
BEVRIJD, BEVRIJD PALESTINA
>>216402242The plan (already posted)
>>216402154Wie dit zo allemaal voorstaat. Dat wordt zeer onwaardig geacht.Jij zoekt waardeloze vent, pias, zoiets.Dan zet je zogezegd "sterk" iets neer.Maar dat is niet zo.Het is hier gewoon niet.Jij zoekt onreinheid
>>216402234Tjetbots hebben geen telefoonnummer en adres en gaan niet dronken ruzie maken op het fietspad of bij de boerderij of bij de slager
>>216402242c'est le plandéjà posté
>>216402324>>216402228Je hebt dus wel door dat het over jou gaat maar nog steeds cognitieve dissonantie en gebrek aan zelfreflectie.Indrukwekkend.
>>216402273Over uitkeringen en psyche enzo. Dat ligt niet zomaar goedMaar jij bent steeds van die gorigheid aan het spuienJIJ roept dat over JOU af. JIJ dat dat en dat soort dingen liggen absoluut niet goed in den gezelschap
>>216402326>implicerend dat skizzo frizzo een telefoonnummer heb
>>216402242het plan reeds gepaald (langer verhaal)
Ok:Inhoudelijk zover bekend is er reden dat er punten zijn, niet hoeveel.Tijdens de invloed brengt het dingen op die bijvoorbeeld stress helen. Wat op zich te zien is na de invloed.De echte ruzie die wij hebbenWaar ik ook lid van benContinu. Als een totale bot.Maar als er geen reden is aan te nemen dat de onderliggende dingen niet aangepakt worden.>Feitelijk de furer te zijn in feiteVanuit het niets, kan niet anders dan de spirituele wereld zijn.Ik wil mijn bediening in hoe contracten heden ten dage werken.wat een kanker gekanker. nee. Doe niet zo achterlijkAlle respect voor jouIk zal mijne berekening moeten maken.EchtHoe het kan worden dat voldoende mensen erachter staan.>>langer verhaal, ik zie geen reden tot zorg>>
>>216402396Ik heb zijn 06 en vaste nummer.
>>216402378Ja nee, dit soort dingen. Ik ga niet speculeren wat jij bedoelt.Zeg eens duidelijk iets in plaats van vage termen.
>>216402415Wa doetiejen luizenborger daar dat is nen imposteur precies
>>216402430bel hem ff en zeg dat hij moet stoppen met raaskallen
>>216402434Ik kan hier niet tegen op
het OG fritzo schizo diagram
>>216402492het nummer reeds gebeld
>>216402492Die anon is zo'n type. Open voor kritiek of wat het ook is.Doe niet zo achterlijkNee ik weet heel zeker dat dit niet zo is en ik houd in het bijzonder niet van dat soort dingen.Maar ik vertel het nuDat echtWat zijn het voor stommiteitenDan zet je zogezegd "sterk" iets neer.Maar dus echt den.negers.in.jouw.buurt
Nee, zaken zitten niet onwaardig bij mij.Kloten met dit soort dingen.Volgens mij hoef je niet zo zelfverzekerd te zijn.Uitkeringen, psyche dat soort dingen liggen niet zomaar goed in den gezelschap. Als je daar een sjacheraar in bent wat jij doet
>>216402430van waar? ik heb het nooit gedeeld met wie heb jij zitten praten koek
>>216402559Van dezelfde persoon waar jij het van hebt en overigens is zijn nummer herhaaldelijk gepaald hier en eldersJullie zijn nieuw
>>216401976>'het plan' reeds gepaaldoke dit is episch
Van dat onreine gedoe waar links om bekend staat. Met grote bek. Dat is echt wat het is.Goed, maar ik ben niet van de dogma's Ik ga niet uit van haat
>>216402557jij bent pedofiel
>>216401976er is een iets meer uitgewerkte versie
>>216402520koekeen oorlog reeds verloren
>>216402588wat begrijp je niet aan nooit gedeeld, ik heb het niet gekregen
@fritshet is van hoog belang dat je dit kijkthttps://chaturbate com/lisalaas/?
>>216402633Nee, en ik denk daar ook niet aan dat je dat van mij zou kunnen zeggen. Het noemen van dingen is een soort van monster geworden
>>216402676ah janu is alles duidelijk
>>216402730tot je weer eens zat bent en dan komt er heel wat anders uit
met ruslandje trouwen
>>216402676wat geen zoutoplossing met een nigga doet
Al eeuwenlang. Alle fouten in het onderwerp.Etterlijke eeuwenlangEn het zou nog 20.000 jaar door kunnen gaanBegrijpelijk dat het niet zomaar te verzwelgen is in het algemeen. In ieder gevalZelfs hoe het somatisch voelt. Of psychisch.Er staat heel veel gewicht op het onderwerp
>>216402730waarom zeg je dan dat je verliefd bent op bendertje, bendertje is minderjarig rare kwast
Hoe gaat het met prosman?
>>216402690>wat begrijp je niet aan nooit gedeeldDelen impliceert dat je iets hebt. De opmerking: >ik heb het nooit gedeeldImpliceert dat de spreker iets heeft dat hij zou kunnen delen. Als dit niet in lijn is met wat je bedoelt is dat niet te wijten aan mijn begrip maar aan jouw communicatie. Ik begrijp namelijk wat jij me zegt.En nu zeg je dat je het kennelijk niet hebt gekregen. Ok. En wat dan nog? Ik heb het wel. En nu?
>>216402242fritzogram
>>216402242C'est monsieur Frits. Il est Napoléon.La problème érotiqueDes états dégénératifsWat klinkt het toch allemaal romantisch in het Frans
soms kan je duidelijk zien dat iemand vegetariër is omdat je het ziet als iemand een b12 tekort heeft
jan westerhof is genezen van ms
wat hou ik toch van dikke lekkere biggetjes met grote ronde koppen en dikke tieten met flinke roze schotels
Lekkere ventjes knallen in Thailand met Frits en Bram prosman
>>216402854Nee natuurlijk niet.Ik wil niets te maken hebben met wat je bedoelt.Dat is echt niet zoIk sta erboven.Ik weet hoe het onderwerp door sommigen naar een vorm van onreinheid magnetiseertHet is een zaak van eeuwen en er is reden dat het allemaal heel heel anders ligt dan nu algemeen bekend.Ik kom er op een gegeven moment ook niet meer uit het te zeggen. Op bepaalde reacties die veel druk zetten op de onreinheid.Maar van die onreinheid e.d.: nul
>p-prosman !!1!!1
>>216402902Kenkni maar mashallah
>>216402930Nee, ik vind dit een schokkende postHet is een ernstig onderwerp
>>216402936heb je wel eens klisma's gedaan met bio-koffie
>>216402978De klisma is een goed iets.
>>216402959Zal jou eens ernstig onderwerpen en schokken in je post als je begrijpt wat ik bedoel hahahah
>>216403002Volgens mij is een klisma heel slecht voor je
>>216402978alleen met water voordat mijn vriendje mijn jongenskutje verwoest
frits heb je de laatste tijd nog lekkere verse zalm gegeten?
Als ik zegGoeiendagDan zeg jij:
>>216403062wow frits...die zag ik niet aankomen...
>>216403022
>>216403091salaam aleikum
>>216403091Scheitlaarsbodemzalmneger, natuurlijk
>>216403079Nee, ik was niet meer bij de AHBinnenkort weer eens heen. Maar ik heb ook enigszins genoeg van vis op het moment.Dat doet zich wel vaker voor meen ik. Ik heb het anderen ook weleens horen zeggen. Daarom bijv. ook geen kroekoek van garnalen
wacht frits waarom zit je aan een gersondieet, je hebt helemaal geen kanker
>>216403157gewoon een verse haring halen met uitjes, ook lekker
frits wat heb je gestemd?
>>216403187Met mosselen is dat ook volgens mij.Eerst lekker. Maar na 2x ofzo, dan is het een vorm van genoeg geweest.Ik heb d'r best een paar op
>>216403249nu heb ik zin in mosselen in een lekker sausje, top met een wijntje er bij
>>216403235Ik kon niet gaan stemmen. ID-bewijs kwijtMoet een nieuwe aan gaan vragen>>216403110Ik weet niet wat de intentie is van die anon. Maar ik plaatste het niet
Ik ben met een 8 geslaagd voor nederlands VWO maar ik snap het verschil niet tussen voorzetsel en bijwoord
>>216402861kun je me ook vertellen wat "nooit" in die zin impliceert. ik denk dat jij onzin verteld
ik eet de laatste tijd echt elke dag tonijnsalade, maak echt een hele goede tonijnsalade tegenwoordighalve granny smith en een stuk ui door de schaaf halen, dat bij je tonijn gooienvervolgens goed knijpen in je mix, eetlepel sojasaus, klein beetje limoen, peper, zout en suikerpas als je helemaal klaar bent met het goed door elkaar knijpen tot een consistente korrelige tonijn, dan pas je mayo er in, ongeveer twee eetlepelsdan afdekken en de koelkast in, en pas de volgende dag er weer uit om op te eten
>>216403267Ik vind mosselen ook weleens lekker.Inderdaad met goede saus enzoEn in die schelpen duiken
>>216403324Appel bij de tonijn kenda
>>216403297>nooitNimmer. Als je zegt dat je iets nooit gedeeld hebt, begrijp ik daar uit dat het niet heeft plaats gevonden.>ik denk dat jij onzin verteldIk heb er geen probleem mee dat je dat denkt, al zie ik daar geen reële aanleiding toe, maargoed niet iedereen is even rationeel. Als jij maar goed slaapt.Stam plus t overigens.
>>216403324Met je handen als een indier>soja
>>216403454ja met iets om je handen heen duh, en soja helpt echt vindt ik
>>216403376omdat je niet kan uitleggen hoe je daaraan gekomen zou zijn
het is trouwens hoe ze het bij de delhi maken, maar daar gooien ze er heel veel suiker bij, dat hoeft niet als je er gewoon een appeltje doorheen doet
>>216403484Blanken gebruiken handgereedschap voor alledaagse taken.Soja helpt bij mantieten.
>>216403568hoe wil je tonijn droogkruimelen zonder gereedschap, doe gewoon twee broodzakjes om je handenen als soja je mantieten geeft waarom hebben wokken dan niet allemaal tieten
>>216403549Heb impliciet gezegd hoe ik die heb gekregen: >>216402588 (Ik was daar wel onder de indruk dat jij zijn nummer wel had, omdat je het woordje delen gebruikte.)Ik zal het even zwart op wit voor je uitspellen omdat je daar volgens jij wel bij gebaat bent:Ik heb zijn telefoonnummers van hem zelf gekregen.
poh ik ben zo links als iets maar die lidewijn is wel geil joh
>>216403697vieze linkse rat, vies omdat je seks wilt hebben met dat vieze blokhoofd
>>216403604>hoe wil je tonijn droogkruimelenIk kan je garanderen dat droogkruimelen geen kooktechniek is. Je zou beter met voedsel om moeten leren gaan dan met plastic zakjes de boel te kneden. Blanken gebruiken overigens verse vis. Frits kan dit beamen.>waarom hebben wokken dan niet allemaal tietenAllemaal ondervoede manlieten die geen baard kunnen groeien.
Jee wat er allemaal aan de hand is over vlees en vegetarisch.Ik was eigenlijk het vegetarische pad opgegaan.Maar over vegetarisch is ook veel weerstand. Wat mij betreft komt het in ieder geval overal goed te zitten naar tevredenheid overal.
>>216403709Zo praat je niet over mijn roblox waifu
>>216403697Dat schijnt de beste combo voor seks te zijn is me ooit verteld
>>216403604>waarom hebben wokken dan niet allemaal tietenOp dit plaatje staan precies 0 vrouwen
>>216403748ik wilde die ene linkiewinkie van bij1 neuken maar dat is gewoon een transgender, doodziek, nu ben ik homo
>>216403798dit is valhalla voor west europeaanse boemers van in de 40
>>216403642dat is geen implicatie maar een foute aanname die ik al verbeterd had vervelende mongool. vond je het moeilijk om een direct antwoord te geven?
>>216403864Ik moet er niet aan denken.
Kaolo rustig in StadWat de kanker, dit ben ik niet gewend
>>216404239Ik ook niet.In zo'n buitenland en dan daarheen hoeren. Kan jij of anderen onderkennen hoe dat niet goed zit? Omdat: ander landWat het is sexy sexy land er is reden dat dit er zeker moet zijn. Ik bedoel niet iets fouts te zeggen.Maar waar ligt het in eigen land. Of hoe dat opgebouwd zou worden
>>216404234>dat is geen implicatieJawel, ik impliceerde dat ik het telefoonnummer van Frits zelf had, berustend op de (inderdaad foute) aanname dat jij die ook van hem had.>maar een foute aanname die ik al verbeterd had vervelende mongool.En ik volhard ook niet in die aanname, integendeel, ik heb eerder al toegegeven dat mijn aanname fout is, het is dus niet bevorderlijk om te blijven herhalen wat reeds is benoemd, tenzij je traag van begrip bent, dan wil ik het best nog een paar keer zeggen. Kijk maar even of je dat aansluit bij je behoeften.>vond je het moeilijk om een direct antwoord te geven?Zeker niet, maar ik had een iets hogere inschatting van je deductieve vermogen.
>>216404338Ik kan dat zeker onderkennen. Bovendien val ik niet op onblanken, en wil ik geen voet zetten in onblank gebied.
>>216404338
Dichten is net als koken;Je pleurt maar wat in de panAls je koken kan
>>216404527Ik kan koken volgens mijn tatta moederMaar voor mijzelf bak ik er niks vanOf ik ben voor mijzelf een strenge hoederDie vind dat ik ik beter kan
kdicht niks
>>216404637De eenhoorn stamt hier van af. De europeaan kon het enkel omschrijven als een paard met een hoorn op zijn snuit.
Dat kolenbranden, of wat de beaming kan zijn.Het is te onderkennenOver buitenlandenOf instemming tussen landen. Er is reden dat banden tussen landen nooit meer waard worden dan uit vrije wil. En wederzijdse waardige input.
Of zijn er die zeggen dat het niet te onderkennen is in verband met andere nationaliteiten of landen over kolenbranden hoe het kan heten?
Zeg wat wilde gij voor bier,Sanctus, Duvel, Tempelier,Gildenbier of Afflighemof Jack-op uit Wolvertem?Speciale Aerts misschienof een Breendonk's Vitamien?Rochefort of Kriek Lambic,Palten, Koninck, Liefmans Kriek?Mater, Paters vat, Floreffe,Rubens Bier of Christmas Leffe?Vader Abt of Cardinalof een tripel van Westmall'?Stella, Maes of BST,Witkap Tripel of Chimay,Witkap Stimulo, Maibockof een Gueuze Van den Stock?Een Grand Cru? Een Maredsous?Een West-Vleteren uit Wattou?Extra Moortgat of Orval,Pieter Pauwel of Chrystal?Hoegaards Wit Bier of Lamot,Rodenbach of Tongerlo?Chevalier of Ide Pils?Vriend, ik heb voor elk wat wils.
>>216404388jij kan deductie niet eens beschrijven mond ademende kankerdebiel. hoe had ik een specifiek persoon moeten kunnen afleiden uit alleen "persoon" zonder details? snap je het verschil tussen een gok en logische beredenering midwit?
>>216404909>hoe had ik een specifiek persoon moeten kunnen afleidenContext. Het ging over Frits. Van wie zou zijn nummer kunnen komen dan hemzelf? De context is ook dat ik er van uit ging dat jij zijn nummer van hem had, omdat je jezelf eerder niet goed uitdrukte (ik weet nog steeds niet wat je bedoelde), maar dat terzijde.Heb je verder nog vragen?
Der Filihter ruft SA
>>216404338Frits kan jij ook een beetje dichten, je hebt jezelf al bewezen als virtuoos woordkunstenaar
Spinoza was een NPC, Plato lacht hem uit
>>216404976jij bent oprecht extreem achterlijk als je denkt dat dat de enige manier is om iemands telefoonnummer te krijgen. ik had een iets hogere inschatting van je deductieve vermogen huhuhu
>>216405097Dichten.Hm dat doe ik nooitJa, ondanks kritiek vond ik eerder ook dat ik best wat kan. Wat je zegt. En daarom vond ik die kritiek op mijn palen wel erg erg
>>216404493Maat check palm olive. evil owl ouwe check un sporhel shit wtf manBalemciagaBaal is ko***. Dat soort dingenEn zitten ze te rappen zo van ' baal is ko**"'' vingers in de licht, die kleding aan, maar wat wat zegge ze evhtDongen gaaan ver man..Fouad l
Zuster Immaculata die al vier en dertig jaarverlamde oude mensen wast, in bed verschoont,en eten voert,zal nooit haar naam vermeld zien.Maar elke ongewassen aap die met een bord: dat hijvóór dit, of tegen dat is, het verkeer verspert,ziet 's avonds reeds zijn smoel op de tee vee.Toch goed dat er een God is.
>>216405212Doe dichten dan kanker sukkel
>>216405209Nee hoor, best voor de hand liggend. Bovendien zegt een verschillende referentiekader niet veel over intelligentie.Blijkbaar is het in jouw wereld voor de hand liggend dat telefoonnummers op andere manieren worden verkregen. Ik ben niet bekend met die manieren. Maar als jij daar zo goed in bent, waarom zit je dan zo te mekkeren over zijn telefoonnummer? Achterhaal die gewoon op jouw magische manier.
de strijd & ik, jij, en wij allen.
Hoe wat ik zeg tiktErgens toch een vorm van rijmEn hoe het zich opvolgt
>>216405280de xachtenzwanxig nevrouw
Het lijkt zich allemaal perfect te vormen. Het volgt elkaar heel gesmeerd op.Dat ik zeg rijm
>>216405254Doe eens lief tegen frits >>216405284Mooi gedicht frits, en soms maak je ook gewoon poezie zonder het zelf te beseffen
>>216405304Bedankt
"Met drones boven militaire kwartieren vliegen is ten strengste verboden", schrijft minister van Defensie Theo Francken op X. "Defensie moet alles in het werk stellen om deze drones neer te halen." Er zijn wel beelden gemaakt van de drones, het onderzoek loopt. "Defensie zit de komende week samen met de lokale politie om de dreiging te analyseren en op te schalen opdat we de dronepiloten kunnen vinden en arresteren", aldus de minister.kijk naar de staat van brussel. Antwerpen.. Wat is de dreiging?Hoe meet drones hoe beter
>>216405496Links: stelletje batties Rechts: klaar voor de crackpijp
>opdat we de dronepiloten kunnen vindenHAHAHAHAHA the absolute state
>>216405520Zoveel surveillance en nog steeds geen george droids die mijn deur in beuken omdat mijn n-woordvergunning verlopen is
Ik ga de deur niet uit zonder mijn persoonlijke surveillancedrone die livestreamt naar het openbaar ministerie.
Roekeloos, was ist loss..Die dahingen..
Slaegjl jlooomnn ohhu vv bbnnnnBbjjnno
Dies das dos dus
Dis Duitsche leer
>>216405280ik ben elite cyberop soldaat dat houdt in dat dit mijn slagveld is maar in plaats van kogels gebruik ik mijn intellect om mijn tegenstanders uit te schakelen. hoorde je dat? ik heb je cd speler zijn schijf laten uitwerpen, gewoon voor de lol. schrok je haha? je systeem was onbeveiligd dus ik heb je home netwerk maar onderdeel van mijn botnet gemaakt. oeps.
>>216405789>>216405876>>216405920>>216405943kk dronken schizo wigger
>>216405969>mijn intellectJe zal wel niet veel in huis hebben als je nou uitgerekend daar op moest vertrouwen.
Maar die alien die ik weleens paal.Hoe wel/niet waar?Het is bekend dat die bezoekingen plaatsvinden. Duizenden mensen hebben het gezien in de lucht. ook in België en Nederland.Verder inhoudelijk. Volgens mij dat verzin je niet en is ook nergens te horen. Waar je (ik) zelf niet bij ben geweest. Hoe echt zeker?In ieder geval wat blijkt is dat ik tot dezelfde conclusies kom. Ik zie reden dat het waar is wat die zegt, daar waar relevant voor gebeurtenissen nu hier.Al deze redenen tellen zich op over die alien te beginnen. Vaak, bijna altijd met borrel op dat wel.Nu: geen borrel op
Maar die alien zeg jee jee jeeIk zie geen reden dat wat die in ieder geval inhoudelijk zegt een slecht iets zou zijn.In die zin de problemen en gevaren van deze tijd te erkennen en te communiceren
henesy
En dat is waardevol.Want als er echt bepaalde dreigingen zijn dan kan het gewoon niet gedaan worden.Bepaalde dingen kunnen toch onderkend worden.
>>216401976Gouda Dayu howu areu youa alla doinks?
Hetzer Irrationeel
Het hus der tötenUnseren goten
Erastischergzetrag
Voortvaartige snaar ansich
$¢Ch#©€©SC][}[]> aee zer lIiIiIilil
swechteræl
wat ben je aan het doen
solfcæ
àrai n8 tikK Nn 3e.::..'':.::;..::::''':..''':.::::::::
>>216406911ben ne niwuw hiereSeSs jinjbzvzmñ...nZxn..Hmmm. Ñ !???!
,,n .nb.,b .. n.,n .. ,nn,n ,. ..,mmm,.m.,..,... ..m .mm,mm..mkmm.k.,..m...mm..m,mm..k,k...k,kmkmmmmmmmkmk mkmm
ik kan gvd niet slapenhet is niet zo dat ik iets te doen heb op zondag maar ik heb geen trek in de hele dag gapen
iedereen die onleesbare brabbel paalt onder deze lijn is homo__________________________________________________________________
>>216406982Kenda dat rondgehang in bed
4000 man, 1 bevel
Free Samir A & Mohamed B
Bismillah Bismillah Bismillah
warm bed? poep uitgezet
>>216407643>SiegeGezienMaar ik zie reden dat een basering op iets anders dan wat praktisch laat zien te kunnen functioneren niet werkelijk zal leveren.En dat terrorisme en geweld in het bijzonder iets is daarin. Dat het gewoon niet zal kunnen opleveren.Dat er in ieder geval keuzes zijn die meer tot tevredenheid zullen strekken
Maar om het te omschrijven iets dat een bepaald pragmatisme van links heeft en punten van rechts, iets dat echt bepaalde kwaliteiten heeft die ook tot rust strekken. Dat dat het beste is.En dat ook uit alles blijkt dat dat het beste is.
Altyd'n
>>216404736meh, los uit de pols geschud, net als cyclopsen waren olifantenschedels en wat niet
>>216405221kweetet het zit echt overal
https://www.youtube.com/watch?v=u6ImfGccW-o
Is het mogelijk om ongeveer 9 tot 12 maanden te reizen als je ww-uitkering hebt? Dus lekker 70-75% van je oude salaris krijgen en daarvan als een koning leven op de andere kant van de wereld. UWV website zegt uiteraard van niet maar is het werkbaar in de realiteit?
>>216409081Ja als je 10 jaar gewerkt hebt kan dat, maar je moet eigenlijk in NL blijven om te solliciteren. Ze willen je in systeem houden
>>216409548Je moet toch alleen kunnen laten zien dat je gesolliciteerd hebt? Dus gewoon op onhaalbare banen proberen en dan jammer helaas geen gesprek
>>216409850Nee, je moet ook doorgeven als je op vakantie gaat bijv, en je WW kan je alleen meenemen in de EU/EEA en Zwitserland ofzo, niet in Thailandn ofzo
goeiemorgenpintje heopend
>>216410159kheb fles witte wijn
>>216410194scholen doe ze nog eens vol
>>216410159>>216410194>>216410273problematisch dit
>>216410843je zou denken dat ze eens een borstel nemen en hun veldje proper maken, maar nee
>>216410912jij en ik moeten dokken voor een groene 'wereld' (de 40 vierkante meter benelux) terwijl een heel continent er zo uit ziet
like schat, veel te vroeg om alcolico te doen lieverd
lekker bezig met het bier, belgisch genieten
>>216411051Vroeg? Ik heb nog niet geslapen...
Free Marco B.Hij is er ingeluisd, hij handelde uit noodweer, anders zou hij de fanclub verliezen.
>>216401976Ik lees niks over eko-dorpen? Hoe kan ik hier meer informatie over terugvinden?
Protestanten uit Leiden, Vergaderingetje voor je[[Heel heel verhaal waar ik dit van heb en nog langer]]Dit is duidelijk. Geen roofbouw op mij of op anderen.Zij hebben zich te houden aan de exacte zaken zoals het werkt in het spirituele. En die liggen zó en zó dat (hoe te zeggen). Bepaalde dingen komen steeds weer terug. Dat is voor hen niet anders.https://streamable.com/nfl2ny?src=player-page-shareWie heeft dit ook gezien? Maar dat komt. Dat komt zeker. de democratie beveelt het.De VVD (...)Is het erg plotseling dat ik het volgende plaats?(Het wordt steeds ingewikkelder).
>>216411234Dit + free Ali B mensen die zulke mooie liedjes gemaakt hebben verdienen geen straf
>>216411249Het onderwerp ekodorp aangebracht bij de overheid. Dat je ekoboerderij zegt. Maar gene spermaOk:En het ekodorp/wijk is net zo groot als NODIG is. PRECIES zo groot als het MOET ZIJN.Maar het was een uitvoering zonder goud.
twee vingers in m'n kont kom op kom op! wat zou je dooeeen
>>216411272>democratie Is het een democratie te noemen als er op zulke grote schaal gefraudeerd wordt?
>>216411305WARCHILDHEEL GEIL
>>216411304 (ik)Wat wel in het ekodorp/wijk zou kunnen? Ekodorp/wijk gewoon om het een naam te geven, aanduiding, maakt niet uit.iedereen hetzelfde verdienen, prestige en in ecodorp gaan wonen>Ekodorp bescherming †komme oppa
https://www.youtube.com/watch?v=ypYST8xlTQ8
>>216411423gadverdamme
>>216411451klinkt beetje ongeloofwaardig nee? dat die man een functionele baarmoeder en eierstokken zou hebbendr. mengeler heeft zijn vader een paar injecties bgegeven en hopla :D
man je zou maar hier in vastzittenhttps://www.moonofalabama.org/2025/11/ukraine-hail-mary-operation-to-unblock-pokrovsk-has-failed.html
>>216411640doet me denken aan de hel van Tsjerkasy
>>216411640K O T E L
>>216411750SS Wallonie zat daar toch vast
>>216411640zet de Amerikaanse sokpop af en de horror zal stoppen.
>>216411640https://files.catbox.moe/e36vr2.mp4
>>216411945>er is niemand in Pokrovsk hoor>maar toch sturen we reddingsmissies die falen
Hebbe we all een kabienet?
>>216412029ja alles voor PR Oekraïne is doodziek
https://www.youtube.com/watch?v=reEnjR-OYuo
>>216412179hoe lang moeten we wachten op een foto van de daders?
Nieuwe topscore voor Forum gevonden, 12,82% in Kallenkote in het Steenwijkerland.
>>216412600s/o naar al me strijders aldaar
>>216412794gebaseerd
>fvd, pvv, ja21: 42 zetels
>>216412938>JA21>PVVIk vertrouw die lui niet, oetz.
>>216412938dit gaat nog veel meer worden na het komend kabinet
>>216412970JA21 zijn letterlijk judassen dus wat wil je ook
>>216412970kooknie
Alles wat de media negeren omdat ze er niet mogen of durven over schrijven. De overwinning van Milei, de ommekeer van Bill Gates, het verschil tussen Wiki- en Grokipedia,en zoveel meer..https://www.youtube.com/watch?v=eG7E74K1qKc
>>216413136Afsplitsingen gebeuren eigenlijk best vaak oetz, gewoon deel van het politieke proces
>>216411845inderdaad
>>216413609dit was een kapingspoging thode kuk eerdmans wilde het schip overnemen
Iedereen wil je executieTrek je terugDe executio komt schnellhttps://archive.org/details/monty-python__the-meaning-of-life__1983
Vanaf 42:50 wordt toegegeven dat 4chan geblokkeerd wordt door het intranet van de Tweede Kamer en dat leden toch via VPN op 4chan kennis hebben genomen van Event 201, een oefening voor omgaan met een pandemie die veel leek op wat er vanaf 2020 echt ging gebeuren.Des te meer reden om te denken dat de debielen in deze draad opzettelijk proberen om de draad te verzieken om te voorkomen dat invloedrijke mensen hier waardevolle informatie gaan vinden.https://www.youtube.com/watch?v=lc9mZRQvNKM
>>216413768
>>216412029Een keer een oorlog evolueert klinkt de berichtgeving van de verliezende partij steeds belachelijker. Ze moeten liegen om het moreel hoog te houden, hoewel de meeste soldaten ook al weten hoe laat het is.Denk dat qua PTSD deze minstens even erg als Vietnam zal zijn, constant op je hoede moeten zijn voor drones daar ga je mentaal van kraken. Ze worden ook niet meer afgelost, sommigen staan al twee maand non-stop op dezelfde positie.
>>216412600>12,82% in Kallenkote in het SteenwijkerlandGatachterlijke strontboeren stemmen op forum
>>216413935het is ook vervelend voor oekraine om tussen twee grootmachten te zitten die kijken hoe ver de ander wilt gaanik snap alleen niet waarom amerika zo ver wilt gaan, ze hebben veel minder te verliezen dan rusland, willen ze gewoon rusland zoveel mogelijk bloeden voordat ze oekraine loslaten?
weet iemand of je dit jaar nog vuurwerk mag afsteke
>>216414072ze hebben blijkbaar hunebedden in Kallenkote
>>216414279mooi
>>216414094Ik denk het, ze vrezen waarschijnlijk ook dat als rusland deze wint, ze zich gaan keren tegen de baltische staten.
https://www.youtube.com/shorts/u9Bkhk_yQVkpolitie krijgt fatbiker niet te pakken hahaha
>>216413705Dus Eerdmans wou de FvD besturen of hoog in het bestuur komen of zoiets?
>>216414663Sommige mensen willen gewoon records vestigen. Eerdmans wil zoveel mogelijk partijen verslijten
'k let net op mijn buurman die buiten zijn hond aan het uitlaten is, in korte tijd is zijn haar grijs geworden en hij is nog niet eens 30 jaar oud.
>>216414663Is er een politicus in de moderne geschiedenis die zo vaak van partij is geswitcht als Joost Eerdmans. Deze guy zat bij al deze partijen: CDA (tot 2002), LPF (2002-2004), EénNL (2006), Leefbaar Capelle (v.a. 2009), Leefbaar Rotterdam (v.a. 2013), FVD (tot 2020), JA21 (v.a. 2020). Dit is gewoon een politieke parasiet die van de ene gastheer naar de andere gastheer springt tot dat er niets meer uit die gastheer te zuigen valt. Overigens laat hij zijn dochter neuken door een neger zodat mensen hem geen racist kunnen noemen.https://youtu.be/m7P4jYl5CP8?t=99116:30Joost Eerdmans: "mijn schoonzoon loopt hier rond dus mij kan niet beticht worden dat ik nou moeite heb met een kleurtje. Dan moet je niet in Rotterdam gaan wonen maar ergens ver hier vandaan waar je gelijkgekleurde mensen hebt. ik hou juist van de mix en dat maakt een stad als rotterdam zo sterk"
>>216414907iets aan hem klopt gewoon niet
VretenHeffenSimpel als
>>216414716Bij ons heb je Paul Van Aerschot, begon als maoïst bij PVDA, dan naar extreem-rechts overgestapt een ton van splinterpartijtjes en scheurlijsten, officeel kampioen partijhopper.
Weer een half pak koekjes opgevroten
>>216415250aan 't prepareren voor je winterslaap? :D
lees siege
^vergeet die gloeinegerrommel voor gedragsgestoordenlees E. Michael Jones' The Jewish Revolutionary Spirit, en Libido Dominandi
>>216414983Meet Jan Nagel
Ad Verbrugge als minister van onderwijs en cultuur
>>216414954Deze woke visie heb ik ook oetz
https://www.youtube.com/shorts/HlsCdTmwuDo koek de politie wordt kei hard gesmoket door die audi bestuurder
>>216414907>>216414935het juiste antwoord
>>216415945>>216414452
>>216414907Kan pech zijn toch, veel van die partijen flopte gewoon.
't volk heeft, wederom, rechts gekozen
>>216416007kankermongool met je kamertemperatuur IQ
>>216414072jaaaa heel de dag stangen op een anime incel pedo forum om de leegte in je leven te vullen djz alkie
>>216416014ja klopt je kan inderdaad 7 keer pech hebben. heeft vast geen verband met het feit dat hij een coup wilde plegen toen hij bij forum zat
>>216415984Maar is er 100% definitief bewijs dat ze geen racist is?
>>216416008Heel pervers om zo met je tienerdochter en haar huisdier te koop te lopen. Dit is niet normaal.
>>216416008Als je een tekening van die jongen zou maken en online zou zetten, zou je gearresteerd worden
>>216415552jij bent zwak wormenvoer voor de arische apex predator
>>216416034Ziedende bruinoid
>>216416062ga gewoon een politieke moord plegen dan wat bereik je hiermee
>>216415674ontmoet de ware koning, Hendrik Boonenhttps://nl.wikipedia.org/wiki/Hendrik_Boonen
>>216416062wellicht heeft u een punt...
>>216416124je satanisch gebral raakt mijn kouwe kleren niet, poseurke
>>216416131kankerboomer
>bruinoid
>>216412996die Peter van Duijvenvoorde neukt trannies. ik maak geen grap
>>216416284zal vast op /pol/ lurken dan
>>216416302yupdit is zijn achtergrondOpleidingvoortgezet onderwijsslagersvakopleidingacademische studiewijsbegeerte en religiewetenschappen (bachelor), Universiteit voor Humanistiek, van 2010 tot 2013filosofie (master), Universiteit van Amsterdam, van augustus 2021 tot juli 2022Hebreeuwse en joodse studies, Universiteit van Amsterdam, van augustus 2021 tot augustus 2022https://www.parlement.com/biografie/p-peter-van-duijvenvoorde
>>216416160die is zijn tronie, ondanks zijn carrière is het niet makkelijk een foto van hem te vindenook ene die gestart is als communist, AMADA staat voor Alle Macht Aan De Arbeiders, daar heeft ie het langst lid van geweest vergelijken met de andere 13 partijen. Momenteel is ie ultra-blauw, volledig zijn kar gekeerd dus.
>>216414907>een mooie blonde dochter>de zwartste neger die je je maar kunt voorstellenhoe kan iemand zo diep zinken
>>216416284op grindr gespot?
>>216416384dat laat die alleen toe zodat mensen hem geen "racist" kunnen noemen>>216416386nee, dat zei die in een twitter space zelf in 2021 tijdens covid
>>216415552>e michael jonestenenkrommend lmke
>>216416440>dat laat die alleen toe zodat mensen hem geen "racist" kunnen noemenweer een blanke vrouw geofferd op het altaar van het liberalisme
>>216416485vergeet je lithium niet te nemen
>>216416197>>216416262Woedend en bruin
>>216416284bewijs?
>>216416160>"Geef uw stem aan een BLANK politieker"Dat hoor ik een Nederlands politicus niet snel zeggen. Geen ophef in België over geweest?
>>216416556E Michael "we moeten vervangen worden door trad christen latinx en filipinos" Jones hahaha, neem zelf je antipsychotica voordat je alles in je huis weer overhoop smijt
pumpkin spice latte met een panettone van de italiaanse speciaalzaak, decadenter kan het niet
>>216416585hmmmm *mjam mjam* lekker die plisie laars likken hmmmm
>>216416031En de beloning is:>grenzeloze immigratie>woningkrapte>klimaatdoelenHoera!
>>216416641maar neuken: ho maar
>>216416641Homo
>>216416667allemaal gemaakte crisissituaties waar zoals reeds aangegeven 't volk niet op zit te wachten blijkbaar
>>216416667er verandert nooit iets
>>216416718>zoals reeds aangegeven 't volk niet op zit te wachten blijkbaarAh ja, het volk, de verkiezingen, juist ja....Anyway, hoeveel migranten zullen we komende kaninetsperiode binnenlaten? Twee miljoen?
>>216416671russin met gezichtstattoos goed gepakt niet zo lang geleden, ZONDER condoom
besef even: wierd duk paalt hier
>>216416184Hij komt vers van /pol/ aangewaaid, hij gelooft nog in idealen
>>216416851 >>216416851 >>216416851
>>216416861hele slechte ordinaire editie pleeg zelfmoord
>Er is hier echt een heel anti Weird trollenleger ingezet.>Grappig.
>>216416641goed bezig booboke
wie gaat het frits-schema een keer updaten?
>>216416770't volk heeft gesproken op de enige manier dat ze kunnendat hier niks mee gedaan wordt is een andere discussie
Ben alles beu
Hallo?
>>216416627Het was twintig jaar geleden, toen werd er nog niet zoveel ophef over gemaakt.
>>216416640Dat heeft ie nooit gezegd, dat maken enkel laag IQ wignats er van omdat hij geen hitleraanbidder is. En ik neem geen medicatie niet meer, dat kwam door de ontwenning, en er op te drinken.