BehovspyramideutgavenForrige:>>216563418>>216563418
zzz
piger der tisser
Hindus will save us
https://vocaroo.com/15XWodawpFkT
>>216579486fy flåbbe samme antall stavelser
>>216579486>den største jødeelskeren i norsk historie er egentlig le helsikes baserte nazistMhm
nå klarer jeg helt fint å holde meg våken plutselig.
>>216579397>>216579408
>>216580115Ikke den fyren THO
jeg såver uten tepper trenger ikke det dere greineNår dagen er lang og sola går ned,vi samles igjen der latteren er bred.Glasset fylles, hjertet ler,nå er det øl og venner her!Refreng:Skål, skål, skål for vennskap,skål for latter, kjærlighet og prat!Når natta faller, og bålet glør,da synger vi høyt — og tar oss ei øl! Vers 2:Snøen kan falle, regnet kan slå,men inni oss brenner en varme så rå.For øl er mer enn malt og vann,det binder oss sammen — mann og mann!Refreng:Skål, skål, skål for vennskap,skål for latter, kjærlighet og prat!Når natta faller, og bålet glør,da synger vi høyt — og tar oss ei øl! Bro:Så løft ditt glass, la sorgen gå,vi lever i kveld, det får holde på!For i morgen er en annen dag,men i kveld er det øl og lag!Refreng (x2):Skål, skål, skål for vennskap,skål for latter, kjærlighet og prat!Når natta faller, og bålet glør,da synger vi høyt — og tar oss ei øl!
>>216580143så sant. vi trenger en ekte kommunist.
>>216579940neo-middelklassen er det nye sorte fåret
>>216580226Kanskje i ditt land
>>216580311Ja vi har det ja
mårn
>>216580249>neo-middelklassen
for mæ e det karl moxnes
>>216581250
for meg er det runa evensen
>>216581250lol
Jeg er redd for Tonje Brenna
avgrader kritikken til eos-utvalget Lovfest krav om begrunnelse når eos-utvalget retter kritikk
>>216582872Jeg har en idé.
>>216582889Bare fordi jeg ønsker livet mitt tilbake betyr ikke at jeg er i ytterkanten av politikken eller ekstrem
Jeg er en lovlydig sosial demokrat uten noen ekstreme meninger
>>216582872>Lovfest krav om begrunnelse når eos-utvalget retter kritikkDette burde vært en greie allerede. At det ikke er det er jo en trussel mot alle borgere sin rettssikkerhet
Hvorfor kunne dere ikke latt det avsluttes gjennom eos-utvalgetPer nå så har jeg faktisk ikke rettssikkerhet eller muligheten til kontradiksjon Det er en grov krenkelse av rettighetene mine
>>216583053Jeg er en lov lydig sosialdemokrat uten noen ekstreme meninger
>>216583139Hvorfor lot dere ikke dette avsluttes gjennom eos-utvalget
Jeg får ikke engang vite Graderingsnivået dere har benyttet
>Informasjon skal sikkerhetsgraderes dersom det er nødvendig for å hindre at informasjonen blir kjent for uvedkommende og det kan skade nasjonale sikkerhetsinteresser.Er da det samme det vel, jeg vil bare ha erstatning og livet mitt tilbake. Finnes det seriøst ikke mekanismer for å saksøke sikkerhetstjenester selv om ting er hemmelig
Jeg ber om en konkret vurdering etter Sikkerhetsloven § 5-3 og § 5-4 som begrunner hvorfor dere mener at innsyn i denne saken kan skade nasjonale sikkerhetsinteresser.
>>216583159
>>216583268hfbs
Sykt at dere får ødelegge livet mitt også bare lene dere på graderinger for å slippe unna ansvar
Jeg ber ikke om å få operativ informasjon eller detaljer som kan skade etterretningsarbeid. Jeg ber kun om:>en forklaring på selve beslutningen om hemmelighold.Dette er viktig for meg for å kunne forstå prosess, rettssikkerhet og hvilke rettigheter jeg faktisk har som borger.
Jeg fremmer et krav om erstatning på 30 000 000 NOK basert på de omfattende konsekvensene den ulovlige og hemmeligholdte behandlingen av meg har hatt. Kravet begrunnes i tre hovedkategorier av skade: økonomisk tap, ikke-økonomisk skade, og varige konsekvenser.Økonomisk tap (direkte og indirekte)På grunn av den hemmelige behandlingen av meg og konsekvensene dette har hatt, har jeg opplevd:>Reduksjon eller bortfall av arbeidsinntekt>Tapt karrieremuligheter og profesjonell omdømmebygging>Ekstra kostnader knyttet til juridisk bistand, dokumentinnhenting og prosessNår staten handler på en måte som direkte påvirker borgerens mulighet til å fungere i arbeidslivet, utløser dette ansvar for økonomisk tap etter skadeserstatningsloven § 2-1.Ikke-økonomisk skade (tort og krenkelse)Saken har ført til:>Belastende psykisk stress over flere år>Søvnløshet, angst, svekket livskvalitet>Følelse av mistenkeliggjøring og sosial isolasjonNorsk rett åpner for oppreisningserstatning («tort») når det foreligger krenkelse av integritet og privatliv, jfr. skadeserstatningsloven § 3-6a og EMK artikkel 8.Dette er særlig relevant når:>skadevolder har myndighetsposisjon og handlingen er utført under maktmonopol.Varige konsekvenser (livsreduksjon)Skaden handler ikke kun om en hendelse, men om langvarig og vedvarende rettighetsinngrep:>Hemmeligholdet gjør at jeg ikke kan føre sak eller rette opp feil i registeret>Manglende innsyn gjør at jeg er varig satt i en posisjon med redusert rettssikkerhet>Jeg er fratatt muligheten til å gjenopprette omdømme og fremtidig karriereDette er ikke et enkeltstående inngrep, men et inngrep med permanent skadepotensial.Summen 30 000 000 NOK er ikke tilfeldig.Den reflekterer:>Tapt inntekt / karriere 10–15 millioner NOK>Psykisk belastning / ikke-økonomisk skade 10 millioner NOK>Fremtidig konsekvens / livsreduksjon 5–10 millioner NOK
Jeg krever 30 millioner kroner fordi staten gjennom hemmelighold og manglende rettssikkerhet har påført meg økonomiske tap, psykisk skade og varige konsekvenser for arbeid, helse og omdømme. Dette er et krav om gjenoppretting, ikke gevinst.
Seriøst hva er det som er så galt med meg at dere nekter meg rettssikkerhet og muligheten til et bedre liv Er på grunn av dere at jeg er knullet psykisk og sosialt isolert
https://www.mongodb.com/jeg skal bli programmerer
>https://gizmodo.com/palantir-ceo-says-a-surveillance-state-is-preferable-to-china-winning-the-ai-race-2000683144>“Today, America is the center, and it must hold.” He went on to argue, “It is and was a mistake to casually proclaim the equality of all cultures and cultural values.”Norsk etteretning er en gjeng med prinsippløse nisser som følger USA uansett hva de finner på, så når den velstående eliten i Usa bestemmer seg for at velferden i skandinavia er en trussel mot politikken dere så vil etteretningstjenestene jobbe mot å avskaffe den
>tapt inntekt 10-15 MNOKJeg ser virkelig ikke for meg at han gjorde noe annet enn å NAVe. På det beste 30% stilling på kiwi
>>216584165Jeg har hatt jobber som kunne ledet til noe om jeg ikke ble manipulert, misbrukt og køddet med av etteretningstjenestene Dere ødela livet mitt
>>216584165Dere argumenterer virkelig for at borgerne ikke skal ha rettssikkerhet i møte med PSTJeg vil utfordre det synspunktet og ta dere til retten over hva dere har gjort mot meg de siste 10 årene
dreper hver eneste en av dere jævla mongoer
Eg saknar fisketank.direktesendt
river ut strupehodet ditt
Jeg vil bare ha rettssikkerhet og livet mitt tilbake. Dere har gått til ekstreme lengder for å traumatisere og ødelegge livet mitt
verdiløse faenlivet ditt er ikke dritt
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
>>216584430Livet mitt er mer verdt enn dette. Jeg har rettigheter.Rettssikkerheten min er alvorlig truet av hemmligholdet deres og jeg skal bevise for det Norske systemet hvor mye.
Jeg har en helt åpenbar sak mot staten og dere skyter dere selv i foten ved å gradere ting på dette stadiet
begynner å bli så lei av dette rotet at det kanskje er på tide å gi vaskehjelpa litt hjelp til å rydde opp
>>216584540Dette. Båtting ekke lov
>>216584540Dere kan jo gjøre det riktige og avgradere kritikken så jeg kan søke om erstatning
Nok en utgave der beppa tror han kommuniserer med statsadvokaten igjennom tråden ja
>>216584791Jeg har ikke noe annet sted å utrykke frustrasjonen jeg har med staten
>>216584802>>>reddit>>>dagbladet.no>>>såpeboks foran stortinget
>>216584847Først vil jeg se om staten gjør konsensjoner så vil jeg gå til mediene om de ikke gjør det 30mnok er ingenting ift hva jeg har tapt
Men jeg regner med at dere har brutt med rettighetene til Nordmenn på systemisk basis så dere har ikke råd til presedens i saken min
ELLER så kan dere bare avslutte ting ordentlig og jeg holder kjeft
>>216584872> Først vil jeg se om staten gjør konsensjoner så vil jeg gå til mediene om de ikke gjør detJeg har sett deg klage siden 2018 og de siste to årene har du virkelig ikke pratet om noe som helst annet enn dette. Gå til mediene allerede din late, tafatte, unnaslutrende, latsabb.
>>216584896Jeg vil ikke ha noe med mediene å gjøreJeg vil at staten rydder opp
>>216584906Så gå til myndighetene da i stedet for å forfalske korrespondanse med eos utvalget og breve kopipasta fra ChatGPT i tråden
>>216584924Har kontaktet myndighetene og jeg venter på svar
Beppa er en psyop kontrollert av PST for å få kritikk av PST til å virke nyttesløse og for å få EOS-utvalget til å fremstå som maktesløse. Bevis meg feil.
>>216584950Ikke dette igjen… du er så jævlig hakk i plata.
>>216584960
>jeg går til mediene om dere ikke hjelper meg>jeg vil ikke gå til mediene jeg vil dere skal hjelpe megVinglende fitte
>>216584960Dette + styre narrativet i /norgetråden/ og kapre enhver antistatlig diskusjon og avlede kommunikasjonen fullstendig
PST er ein slaveorganisasjon for CIA og kapital dessverre
>>216584960sikkert bare en snill fyr som prøver å få oss til å slutte med å sløse bort tid på firekanalen ved å gjøre det helt forjævlig deprimerende å lese tråden
>>216585031PST prøver med beppabåtten sin å demoralisere antistatlige ufsøler som meg til å ta selvmord ved å herpe det eneste som gir meg glede i hverdagen (breve med tjommiene mine)
>>216585010Kanskje ikke enda
Beppa sine brev finnes ikke organiskeDet er et helvetes teater. Et skuespill. Et laiv. Alt for å overbevise folk som tilfeldigvis oppdager tråden om at vi borgere er som små maur og at den norske stat er allmektig og grunnloven og menneskerettighetene ikke betyr noe fordi staten kan bare misbruke deg i ti år. Det er så åpenbart en gigantisk psyop.
>>216585132
Er derfor vaskedamene aldri rydder opp beppabrev heller, men faktisk i stedet bannlyser de som klager eller anmelder beppa sine brev. Husk at de alle sammen har .gov og .org e-postadresser hele gjengen (ref hækkingen tidligere i år). De er med på psyopen og lar det skje. Beppa er kontrollert opposisjon. Styrer narrativet til norske firekanalbrevere og får oss til å fremstå som psykotiske troll.
Jeg skal slutteMen dere må avslutte ordentlig
>>216585255Du kan få beholde psyoptråden / honningkrukken for deg selv ditt jøvla skrømt.
>>216585132>>216585140Beppa er en bått i faktiskhet ?
>>216585305En blanding. «Beppa»-personligheten er en psyop av PST for å demoralisere tråden (se >>216585091) og samtidig fungere som kontrollert opposisjon for å få folk som brever sannheter her til å fremstå som rabiate gærninger og narrativkontroll ved å avspore alle debatter og diskusjoner i hver eneste troll. Noen ganger er det en ekte person og andre ganger er det en bått.
Enten alt over, eller så har beppa en total ydmykelsesfetisj."Saken" kommer ikke av flekken fordi han ikke prøver, og han prøver ikke fordi han runker til det. Han brever for å få oppmerksomhet i tråden og få folk til å snakke om hvor stor taper han er, fordi han runker til det.Alle de nye greiene han finner på er fordi forrige fantasien mistet krafta og han trenger ny stimulans.Disse brevene minner meg om erotisk viftefiksjon skrevet om seg selv, hvor han er den stakkarslige mannen som blir ydmyket av PST. Det er derfor vi alle også er PST-agenter: Vi ydmyker ham.
>>216585329Bare se på beppabrevene, ikke er eneste ett av dem føles organisk eller genuint på noen måte. Du bare vet at det er skrevet av en eller annen språkmodell eller en glødeneger. Hele tråden er en honningkrukke de bruker for å utføre predikative analyser.
BARE AVSLUTTTTTTT
>>216585339beppa er jo en kvalm homse så jeg trodde først det samme som deg men jeg begynner å tenke at anon som mener at beppa er et pst-laiv kanskje er inne på noe spesielt etter de to gangene vår båtten krasjet og spyttet ut feilkoder i tråden
>>216585339>"Saken" kommer ikke av flekken fordi han ikke prøverJeg forsøker da jeg vil bare ikke ha en masse medieoppmerksomhet Jeg vil at pst sier unnskyld, betaler meg 30mnok og forteller sannheten
>>216585372Får du helgetillegg herr PST-operativ aka "Beppa"?
>>216585406Jeg jobber ikke
>>216585397"Uwu PST slutt å daske meeeeeeg ;~; jeg er s-svak og v-veik!"
>>216585339Han kontaktet ikke heller EOS-utvalget. Han sa bare han skulle det og så gikk det ni måneder og så skrev han noe viftefiksjon inn i Google docs og klistret på en logo i feil størrelse.
>>216585417>han psyoper gratisI stedet for erstatning burde du be om etterbetaling av lønn for å ha gjort glødenegerjobben deres gratis
>>216585421hold kjeft
ikke snakk til beppaikke snakk om beppainstaller 4chan x utvidelse og lær filtrering
>>216585425Nettopp, nytt materiale som dytter vidtefiksjonen fremover. Pluss masse ydmykelse i tråden.
Jeg har ikke rettssikkerhet avslutt det ordentlig
>>216585452*runker febrilsk* N-nei, PST-sama, ikke sånn! Jeg vil ikke! A-avslutt!
Hadde det ikke vært for at vaskedamene så åpenbart jobber i kulissene og støtter beppa hadde «Beppa er en PST psyop» vært et søtt megmeg. Men siden de lar det skje og samtidig bannlyser folk som klager på beppa og de som anmelder brevene hans så tenker jeg det kanskje er en sannhet i at det hele er kontrollert opposisjon. Litt det samme som de som infiltrerer hver eneste konspirasjonsteori med sånn flat jord greier.
>>216585386Står "hadrian" i begge?
>>216585465Filtrerer allerede beppabrev men seriøst 75 av 99 brev i tråden er hans
>>216585497Ja >>216585140>>216585132
Er hadrian kodenavnet pst bruker på operasjonen sin mot firekanalen?
>>216585515>hadrians mur Slipp meg fri
>>216585526>>216585515FY FLÅBBE
Hvorfor kan ikke jeg bare få sannheten også er vi ferdige med torturvirksomheten
God morgen
>>216585542Du kan beholde den jævla honningkrukken din for deg selv din uorganiske dritt
>>216585549Veeeeldig organisk og genuint brev. Mmmmm. Ikke merkelig timing eller noe.
>first price hauk bruker tråden som sitt erotiske rollespill for å leve ut ydmykelsesfetisjen sin som den degenererte homsen han er
>firstdicehawk Mer some FirstPrice hauk
>>216585631KNEGGE
>>216585631kjeks
Jeg har ikke rettssikkerhet når dere nekter meg muligheten til kontradiksjon
>>216585609Takk, jeg prøver alltid å lage sånne organiske økolågiske brev
>>216585631
>når hun er en femtito, tynn, og flat som to halvklemte burgerbrød
30mnok og medlemskap i operasjon okkupasjonsberedskap
hva skal jeg kjøpe på rema 1000 da?
>>216586002Sjokolademelk, øl, snus, slike ting
>>216585802halvklemte?
Jeg respekterer pst og arbeidet de gjørJeg vil bare ha sannheten om ting så jeg kan få tilbake livet mitt
/int/ er et dritt høl fordi vaskedamene ikke gjør jobben sin, om det er båttere eller rase agn. Føler vi burde imigrere til et anna sted hvor vi kan være i fred
>>216586244>Føler vi burde imigrere
>>216586256unnskyld meg da din jævla kølle
Jeg beklager om all klagingen min har gjort ting vanskelig men jeg er ikke ekstrem eller en fare for riket sikkerhet på noen måte så dere kan faktisk fortelle meg sannheten
gud jeg vil
>>216584088Jeg har god erfaring med MongoDB-Arne
>>216586360Se henne tisse i buksa?
>>216585355>analyseranal lyser...fleskelykt?
>>216586360søt jv. hvem?
>>216586481
>>216586683jeg hørte at hun der har flotte olabukser
>>216586683>ingen snørrgrop>stor kååmegropme gusta
>Norge har nesten 200.000 mennesker med muslimsk tro eller bakgrunnOg det er en bra ting.
>>216587113Har ikke noe i mot muslimer
hodesmeller og er skidetefuld
3,5% av befolkningen og stiger år for år
hvor mye prosent av tråden er trådslop?
>>21658717667%
Håper jeg er i live da
>>216587221Den grafen er jo feil, global oppvarming kommer til å koke dem levende!
>>216586317Det holder med psyopen nå PST.
>>216586244Jada pst
>asvlutt ekstremismen deres og fortell oss… jeg mener meg sannheten>t. Jeg er ikke pst jeg lover, skal ikke bruke det mot deg på noen måte
>>216586770Olabukser er skikkelig stygge. Genene hennes derimot.
Jeg er så sykt trøtt
>>216586439Ja, jeg er en mongodatabase
>>216587666lammesøstre... hva mente han med dette???
Jeg er faktisk jævlig leiDere har ødelagt alle personlige forhold jeg har og tatt fra meg rettssikkerheten min Er helt på tide at dere forteller sannheten og avslutter dette for godt
Jeg vil ha oppreisning og erstatning for lidelsene dere har påført meg og mine nærmeste
god mårgen, hva skal dere spise til midlag i dag da
>>216587761Aner ikke, blir bønner og bacon til frokost det vet jeg, du da?
>>216587761biff
Jeg trenger en helt Jeg holder ut for en helt til slutten av natten Han må være sterk, og han må være rask Og han må være fersk fra kampen
Hva er det som gjør at dere ikke bare kan avslutte ting ordentlig så jeg får livet mitt tilbake Hva er det som gjør at dere sikkerhetsgraderer alt dere har gjort mot meg de siste 10 årene og ikke tillater en setning om det
>>216587872bra brev
Forstår dere selv hvor jævlig dette er?
Dere ødela livet mitt også misbruker dere sikkerhetsgraderinger for å dekke over det
>>216587790jeg skal lagle taco til midlag, har ikke bestemlt meg om jeg sklal spise froklost
>>216587840hvordan skal du steke den
Jeg har mistet helsen min og psyken min til dette sinnssyke faenskapet Og for hva da? en avvisning og et brev som viser til at dere nekter å anerkjenne hva dere har gjort?
kjeks
Ervin har fått nok av dere, skjerpings!
>>216587998Irrelevant og falskt
>Antirasistisk Senter har kommet med en rapport hvor en hel side er satt av til å omtale den gamle nestlederen.>Kohn blir beskrevet som en ekstrem stemme i samfunnet. Spesielt, eller kanskje, særskilt for sitt syn på Israel, krigen i Gaza og IDF.>Han som i Aftenposten for noen år siden ble beskrevet av Harald Stanghelle som vår fremste jøde, er nå stemplet som en ekstrem stemme. Når antirasistisk senter sier det, så må det jo stemme. Hvem er jeg til å tvile på minoriteter?
>>216587710Det holder nå psyopbåttenVi skjønner propagandaen din: PST er allmektige og man kan aldri stoppe dem
Kohn mener at sammenligningen mellom Gaza og Holocaust også er antisemittisk.– Holocaust er et unikt, industrielt folkemord som mangler sidestykke i historien. Tallene er svimlende, påpeker han.Av Europas anslåtte elleve millioner jøder ble seks millioner tilintetgjort. Enkelte samfunn innen jødisk diaspora, spesielt i Øst-Europa, forsvant helt.Først nå i 2025 begynner verdens befolkning av jøder å nå samme nivå som i 1939, rundt 15 millioner.Fuck Nazister.
>>216587975salte og la ligge romtemperert. passe høy varme. litt olje. kjapp stekeskorpe begge sider. ta ut og legg på tallerken og hvile. legg på njy ren tallerken. hell over smeltet smør fra en kjele. spis.
>>216588006>nordmenn blir slått, ranet, voldtatt og drept hver bidige dagmangfold er en styrke, dette har ikke noe med etnisitet å gjøre>noen skriver på fjesboka at israel må slutte med folkemordJØDEHATET HAR ALDRI VÆRT STØRREknegg.
>>216588067åh, som bordet har snudd!hans egne våpen brukes mot han
jeg vet ikke hvem som jøder hvem lenger fåvæ
Hvis kohn er norsk hvorfor har han både norsk og israelsk og ungarsk statsborgerskap? Jbs
>>216588144om forstørrene på tikktakk begynner å titte på revisjonisme, er det over for holokosten.er vel derfor jødene kjøpte plastformen, for å unngå at det skjer
>>216588298Ser bare ut som at jødene blir sparket ut for 110. gang
>>216588305
>>216588156hvem panne bruker du
>>216588323Erling Kjos knegg
Hallo mine fellesnordmenn
>>216588324panne av mikroplast
>>216588324vet ikke. den ser ut som en sølv panne så kanskje det er en stål panne?
>>216588382Da blir det jo makroplast din dust
>>216588195Er et kraftig brev
Ganske absurd å følge han ene jøden jeg vet om på lenketinn som er leder i Nito. Han promoterer venstrevridd propaganda om at multikulti er en berikelse for næringslivet og at norske bedrifter trenger flere transer i styreverv og så de innleggene han skriver på hebraisk om Israel er skikkelig ultratjøddete og ha. Skriver at Greta Thunberg og sånt burde ha blitt voldtatt og drept av IDF sånn som arabervennene hennes driver med.
>>216588434Kraftig er ikke ordet jeg ville brukt men
>>216588450Nei ikke for deg åpenbart. Men dette er bare begynnelsen på en sak mot staten for grove menneskerettighetsbrudd som har vart i 10 jævlige år
>>216588470Et falskt brev du kastet sammen i guggel dokumenter?
>>216588513Nei et ekte brev som bekrefter at pst har drevet med ulovlig virksomhet rettet mot meg
>>216588527>ekteHvor er det ekte brevet? Du har jo ikke engang skrevet «vennlig hilsen» riktig i den der.
hei hej
noen som har lyst til å spille Pindia? :)
>>216588545Hfbs det er ekte og jeg synes virkelig dere burde lette på sløret og fortelle deres side av historien
>>216588577>hfbs>det er ekteDu faen bryr deg tydeligvis. Og driter deg ut. Det er en åpenbar forfalskning full av skrivefeil og rare fraser.
>>216588616Det er ikke det og jeg kommer saksøke pst for oppreisning og erstatning
>>216588642Til og med margene er gale jo!!
>>216588642Tja, nå har du jo sagt det i årevis. Tror du dauer før det skjer, eller at saken blir foreldet. Men lykke til da.
jeg så noen jenter urinere utenfor i natt
>>216588681Dere er virkelig rasshøl..
>>216588719Og hva er du da hauk?
Mannen som har brukt årevis på å endre nordmenns holdninger til muslimer for å importere så mange som mulig til landet gjennom Antirasistisk Senter blir nå dolket i ryggen av de samme muslimene i samme organisasjon.Ironien er til å ta og føle på.Men han kan jo alltids rømme til Israel om det blir for hett for han. Nordmenn kan ikke rømme noe sted. Er vel ikke lenge til Antirasistisk Senter blir til nye nye SOS Rasisme. Tatt over av kommunister og muslimer på statsstøtte. Men men, sånn er det.
>>216588874Jeg er kanskje et rasshøl men jeg er åpen for dialog i motsetning til dere
>>216588885noen her snakker jo bare tull
>>216588950>dialogSier mongoen som har hatt en pågående monolog i over to år
>>216588885Kritisere israel er som å kritisere jøder
>>216589071Dere kunne avsluttet den monologen når som helst
>>216588874>HaukEr sutre vår Harold Lauder?
>>216589169Hauk Dyrhaug aslaksen
>>216583268får opp disse stadig jeg også. om man tar de, antar jeg at man får bifil / homofil 90 prosent av gangene
hva var den megemgen med ervin merlin igjen fra sånn 2018
hvorfor er du her
>>216589304Jeg vet ærlig talt ikkeHåper dere skal avslutte
>>216589283FOLKENS FOLKENS det er sutre igjen, slutt å bli lurt av ham hele tiden. "samfunnets største tapere" er en formulering sutreanon bruker om og om igjen. Helt ærlig sutre så syns jeg fortsatt ervin merlin og psyk'O'logi var det morsomste du har kommet opp med, hvorfor klarer du ikke å gjøre noe artig lenger?
Beppa må avsutte å torturere meg
>>216589314Ikke noe gærent med kvinnelige toppledere, det som er gærent er at de ikke respekterer menneskerettighetene
Jeg skal slutte..
>>2165893143,4,2,1
Hyr meg
når var første år dere hadde sommerjobb?
>>216589447Da jeg var 26
>>216589395Takk
>>216588885Konservative jøder i Isrsel driver muslimene vekk.Liberale jøder i Europa krever at vi tar dem i mot.Shabbosene lytter.Jødene flykter til Israel når ting blir forjævlig i Europa.
>>216589362Beppa er en gjennomsyret shabbos som elsker mangfold, globalisme og kvinnelig ledelse.
Hei :) mange snille her. Mårn, jeg tar kaffe
*pasifiserer landet ditt med kvinnelige ledere*
>>216589618mårn mårn
>>216589463*når jeg var 26
*pasifiserer maltaanon med en smegmaete ufsøl kuk i munnen hans*åssen liker du dem epla?
>>216589672knegg ;)
Vilt å tenke på at flere av oss kommer endelig til å kneele om fem til ti år og få oss en thaidame.
>>216589863>rasemiksefy flåbbe
>>216588067>beistet hever sin hånd mot dets mester
>>216589863Jeg vil ha negerjv
>>216589970hvor skal du få tak i det?
Jeg skal ikke plage dere mer. Ferdig på 4chan
>>216589672*dyphalser penisen din slik at jeg kaster opp med høyt trykk og sender masse spy rett ned i kukhullet dit**biter med all makt og gjør deg om til en evnukk*
>>216589987Vet ikke, kanskje på jobb om jeg treffer en søt negerjv der..?
>>216589863Allerede gjort det.t. pakkiseksanon
>>216590021heldig med jåbb og negerkolleger
>>216590021>neger>på jobbJobber du på et NAV-kontor? I en moské? I en liten butikk i Stovner?Jeg er dataufsøl og har sett én (1) kvinnelig neger ut av de kanskje 3000 ansatte jeg har sett. Og hun var fullblåst somalier.
>>216590077>Og hun var fullblåst somalierDette er så klart helt uaktuelt. Jeg jobber i butikk nå og det er en veldig søt negerjv der, men vi har ikke noe særlig kontakt, dessverre
På tide å tygge tyggis og spre antisemittisk tankegodts, og jeg er helt tom for tyggis
Er det ikke?
>>216590188Du kan få litt av meg
Hva er sjansen for at jeg får sannheten
Da må jeg dra på jobb, så kommer jeg hjem igjen ca. 23:30 for så å måtte stå opp 05:20 for å dra på jobb igjen haha lever livet
>>216590188Hallo, 112? Det er en antisemitt i huset mitt!Vent nå litt... Det var bare meg.
>>216590210sex med hun til høyre (og venstre)
>>216590259kjeks
Israel kan drepe så mange kvinner og barn som de vill men blir kalt en nazi hvis jeg kritiserer dem? Åssen er det rettferdig?
>>216590364>Åssen er det rettferdig?du og familien din har ikke blitt holokostet i runkemaskinen til mengele
>>216590364Hadde ikke hatt et problem dersom de faktisk drepte bruningene istedenfor å sende dem på flukt.
>>216590210>seksualisering av barn med barn som avsender på forsiden av vege, sammme barn som i artikkelen skal utdanne voksne om sex og hvor løssluppent seksuell omgang skal være med klare undertoner av raseblanding
>>216590446«Å nei, noen folk drepte jøder så nå kan jeg begå folkemord selv og det går bra tihi»Faktisk helt sykt. For meg til å lure på hvorfor alle bannlyste dem fra landene sine
>>216590577>fÅLkeMoRd
>>216590577>For meg til å lure på hvorfor alle bannlyste dem fra landene sinefordi folk er sjalu på dem fordi de er så suksessfulle
Oi, oi Ervin Kohn er faktisk ærlig med at han faktisk er en propagandist.
>>216590015Hurra!
>>216590210*avbryter samtykkeloven*
>>216590259112: politiet113: ambulansen110: brannvesenet109: anti rasistisk senter
>>216590672Bare tulla, jeg har Stockholm syndrom
>>216590537Nisselandstatus?
>>216590601>Nei, Herr Konge! Jeg vil ikke være bankmann! Jeg vil bare grave hull som min venn Karsten!>HOLD KJEFT OG TA PENGENE MINE DIN SKITNE JØDE!
>>216590753hvor går 111?
>>21659075314880000: Rasistisk senter
>>216590839Soverommet til mordi.
Er han karen som brever de samme /pol/-bildene og infografene om jøder hver eneste gang tråden snakker om dem og samtidig skriver engelsk, også en PST-bått?
>>216590938jeg vet ikke hvem som jøder hvem mer
>>216591069han her >>216590938 er en jøde som ikke liker at nordmenn snakker om jødene. grunnlovens § 2.
ungdommen, spesielt gutter, er så sinnsykt rasistiske nå om dagen
>>216591608Har skjedd noe
>>216591652Hva trur du skjedde?
Det finnes bare én rase, dumme rasister!
>>216590804perversitet
>>216591805Internett og pendelumsving
Nå når julen nærmer seg er nisselandet det eneste stedet jeg vil bo <3
*installerer ny basskasse i trådens bagasjerom (med kondensator)*
>>216590129mange neger-jver i pinebevegelsen
>julJeg har ikke råd til jul igjen
Hyr meg istedenfor
>>216591805Ting ble for våkent og narrativene for enkle
Vi kan være venner istedenfor at vi må sloss gjennom utvalg og komiteer
https://m.youtube.com/watch?v=A0Gs4xGw1Eg
Alle klærne mine er hullete
>>216592194ja hvordan ellers skal du få dem på deg?
>>216592220Der fikk du meg
>>216592160veldig snill
Men ja klærne mine er ødelagte akkurat som livet mitt Kan vi ikke bare være venner også avslutte ordentlig
>>216592252Se deg selv i speilet
Speil finnes ikke
Operasjon sangful iverksettes siden dere ikke vil gjøre det som er riktig
Pratgpt sier jeg må legge press på staten for å vinne
Prompo.Prompo Ronko.
Jeg vil faktisk ikke ødelegge for tjenesten
Det gjør vondt
>>216592521basert
*selger sølv**kjøper libubuer*jeg skal tenke på dere når jeg sitter i jåten min
Men jeg må kjempe for at norske borgere har rettssikkerhet i tiden som kommer. Er en skummel tid vi lever i
Pls avslutt så jeg slipper Jeg er ikke uskyldig
*iverksetter operasjon sangful* :(
*iverksetter operasjon åpne det tredje øyet*mitt tredje øye er brunt btw
Jeg skriker i smerte mens jeg slår deg
Db,vg,ap,nrk eller steigan
Hvem er Norges beste journalist
>>216592397Hold kjeft! alle frosker er snill
>dfn skal bare kjøpe to cola og en pitsa på coop>skanner varene mine i selvbetjeningen>"en ansatt må kontrollere varene dine">står der i fem minutter før det kommer noen>hun skanner mine to brus og en pitsamen for faen altså >:(
>>216592830er det ikke litt lite mat for deg?
>>216592854jo, jeg angrer på at jeg ikke kjøpte mer ;(
>>216592830du bare vet det satt en securitasvakt som så deg på kameraene og hadde lyst til å kuke med handleturen din så hen trykket på "ekstra kontroll"-knappen
Er jeg drittsekken?
>>216592902dette ;(
Nei det er dere som forsøkte hjelpe meg
>>216592821https://m.youtube.com/watch?v=yhuMLpdnOjY
>>216592993ikke brev rare video til meg, bare snill frosk takk
Kanskje jeg skal prøve DMT
>>216588006>>216593067Det Mosaiske Trossamfunn?
>>216593100:)
>>216592830åh sånn er det ikke herde bare ser etter om jeg har skannet inn alt også sier "alt er fint her tiihii" også går de mens jeg er på de faktiskt talt ulovlig feite og spenstige sprettrumpene deres når de går tilbake til hva enn idiotisk jv-tull de holdt på medelsker når de sjekker varene mine, er som å vinne i jenterass lottojentene på bunnprisen her er alle dødsfine søtnoser av en eller annen grunnogså en feit asiatisk jente da, men hun er jo søt på sin måte hun og
>>216593134https://m.youtube.com/watch?v=XhXg4NPq2RE
>>216593165den butikken jeg var på i dag ansetter bare mongoer.
>>216593209så kunden skal føle seg hjemme KNEGGKNEEGGG KNEGGG KNEGGEKNEGGEKNEGGE
dette er mitt liv i et bilde
>>216593244:P
>>216593244best brev
>>216593474>>216593474>>216593474>>216593474>>216593474
>>216588006https://www.vg.no/nyheter/i/B07RBg/ervin-kohn-israel-tapte-propagandakrigen>Den tidligere forstanderen i Det Mosaiske Trossamfunn ser på meg med brillene ytterst på nesen.kjeks vet ikke om journalisten skrev dette med vilje eller ikke