>>216634389als ik dadelijk op de Nederdraad klik en ik zie een KIKKER als ohpie dan word ik echt godgloeiende echt he-le-maal ge... GODVERDOMME MAN wat is dit toch? wat is dit? wat is dit?ben die klotekikkers zo moe man ik kan er echt niet meer tegen, zit er serieus aan te denken een raam uit te springen want zo kan het echt niet langer !!!! De kikkerflikker zou verbannen moeten worden (never nooit rapporteren tho, ben geen linkiewinkie). Kikkerflikker, kom tot inkeer!!! en dan ook NOG EEN ,,, VEELS TE VROEGE kikkerflikkerdraad met kikkerfss! GODVERDOMME MAN WAT IS DIT NUO WEER- ;aat ons gewoon met rust kikkerflikker, LAAT ONS GEWOON MET RUST, KIKKERFLIKKER!
morgen is het weer tijd
>>216634425>>216634503
>>216634503>dvw je beseft dat je een loonslaaf zonder macht bent
Sie landeten im Wald, die geriet in Panik.
HOPPAGAS GAS BEUKEN JONGENSDe gehele fundering moet eruit.Ga vanacht naar buiten en storm begint.De nacht is klein. Maak hem groot !
>>216633496Naam?
https://www.youtube.com/live/TV2z9YTpFyE?si=JU1916_PUc3kgLDija ze is kjoet
EER & BEVEL. DOOD & VERDRIETLEVEN & STRIJD
https://voca.ro/1c5llES8GSXsBen een genie oetz
Intelligente heimat verbonden aan diverse levensmogelijkhedde
Alles kort en klein maken
>>216634588amber key or makeybe of zoiets weet het niet meer, paal later wel met naam of niet
Eer & Verderf
OOUUDDD NNEEDEERLAANDSSCCHEE LLEEEUUWENB SSCHREEEUUWEENN
Linkse ratten rol uw matten
Marley word aangesteld als kangHij wordt nu eenmaal aangesteld als kang
卐KAPUT MACHEN卐KAPUT MACHEN卐
Hardloop tijd
NU NAAR BUITEN.STORM BEGINT BEVEL 卐
moet
Obergauleiter der /nederdraden/ Fritz Adrianitsch
https://youtu.be/fCha27G3WnU?si=Po6rL502Tq44sngc
https://youtu.be/3P1Bwc2XP-k?si=3cv6oxNTlR8XKtVG
Übernimm das schöne treue oberbefehl.
Ik pak ze over gewoon.God geeft mij den macht over islam
>>216635029Ok
Wie niet wilt...
.
Ik bezit den macht over islaam voor bevel God
Frits heb jij die gloeineger schizospammer hier uitgenodigd
>>216634389Wederom een OP van extreem lage kwaliteit.
Jah maar houd rekening met den schizos
God doet mijn den islaam toe (..)
Goed mijn afkomst maar ik kan direct als Mohammed>Direct
WE ZEGGEN NEE NEE NEE TEGEN EEN AZCGENOEG IS GENOEG VOL IS VOLWEG ERMEE
>>216635625Wat denk je, mijn land is heilig dat ik nou ga zeggen
>>216635555Wat moeten we nou met al die junkies hier We zijn echt een ggz afdeling geworden
SIEG HEILMijn land is heilig
Storm begint, storm begint..Het waait, de wind. Sie ginds
>>216635555cijfers bevestigen
>>216634503geen zorgen ik heb pillen om de dag door te komen
https://youtu.be/eFDGL_ehpkI?si=kZD1o22oWSFiWYwW
https://youtu.be/_UmOY6ek_Y4?si=GS1iY87cDcRgMagi
Lekker pistachio's eten en met cashews erbij
Lekker pistachio's opvreten.En cashews
>>216636327>>216636183lekker hoor dat zijn mijn favoriete noten
>>216636382ik heb hier nog wat noten voor je*ontritst biemel*
>>216636469a-anon.... ///w///
>>216636382O ja ik ben gewoon bijna helemaal klaar eroverFijn zeg er klaar over zijn
>>216636183>>216636327Waarom zei je dit twee keer
https://youtu.be/eFDGL_ehpkI?si=5Hvs9JvjTcb3aSxb
RUSLANDHou op je maakt me mij over den vloer bij je voor wat je doet
zachte kusjes nodig
Zeg het met meOnze SIEGhttps://youtu.be/eFDGL_ehpkI?si=OlQh7__txCK1fIpqGaat nou gebeuren en dat hoort zo
morgen zal het negers zijndan kun je rustig stelen
SSSIEIEIEIEIEIEGGGGG
Ik geef kanker chaptgrptgpd simpele parameters om een lijst te ordenenen die moet resulteren in 1125 regelsOk prima zegtieEerste pogingTwee regels vol vraagtekens en komma'sTweede pogingStap voor stap per groep. Halverwege vergeet hij de opdracht en doet hij maar wat. Kan ik het opnieuw gaan uitleggenDerde poging. Ja kan wel in een csv bestand zegt ie. 33 willekeurige regels.Ik ben die kenker klenkers zo verdomd beuZogenaamd gaan ze productiviteit boosten ik was allang klaar geweest als ik helf had uitgetypt en nu heb ik nog niks liegende joodse kanker machine
https://www.youtube.com/watch?v=_WsPZC1-TLo&t=4sHE REDEEMED SAR
>>216637749De 9/11 van India. Omg hoe gaan ze ooit herstellen?
>>216637749de vruchten van heidendom
>>216637749Deze video heeft racistische ondertonen, verwijder deze paal a.u.b.
brood en spelenseizoenhttps://www.youtube.com/watch?v=gT0fqYSuUHQ
veel werkino gedaan vandaagnu kalminokes biertje sippy
>>216639643goed bezig boboke
>>216639643>>216639966Praat normaal
>>216640008sory ben ni schizo
>>216640008maakte ook maar een grapje het boeit me geen ene flikker hahahahahazo klink jij proostman
kzen verliefd mensen
>>216640310oke grapje flauw mopje toch niet
>>216640008schijtpipi mcdrolpoep
https://www.youtube.com/watch?v=o1gpr06Ejhc
>>216640347toch grappig
pfff schijtleven
>>216640259
AH heeft duidelijk echt een breeder assortiment kroekoex om soep mee te lepelen
>>216641503kan gebeuren
>Onderzoek: gehandicapte kinderen vaker alleen op de speelplaatsHAHAHAHAHA
>>216642842weet jij alles van
>>216642920
https://youtu.be/SMRfyX1xC4s?si=xmu8rsydLaZqOgZO
ZE WILLEN NIET DAT WE AAN HET ROER KOMEN. MAAR DE EER BEWEEGT DE TIJD VOORWAARDSLOS
Nog geneukt?
>>216643479non
Wat als alles zo erg tegen elkaar uitgespeeld is dat nauwelijks iemand er nog uitkomt
Ik zie niet hoe er in het bijzonder iets achter zit dan fouten van iedereen en de wetenschapNog steeds een aardige ellendige knoop
Shoreline Mafia
De harde waarheid over bepaalde dingen moet makkelijk gevestigd kunnen wordenDaar kan geen weerstand over zijn.Als dit is:(Hier nog steeds niets tegen de wet bedoeld maar dat het dan aangebracht moet worden bij de autoriteiten)minderjarige jongens. Dan is dat maar zo
Het kan niet zijn dat zaken vast zitten en tegenhoudt wat zaken echt moeten zijn.Dat kan echt niet
De wetenschap vreet groot kapitaal van de overheid hun fouten te pushen
De wetenschap dringt hun fouten op met groot kapitaal van de overheid
Volume > consistentie
Maandagochtend. Tijd om zo het eerste uur van mn werkweek compleet weg te gooien door voetbal te bespreken
goedemorgen jongens
Fout = geen puntenEn als je ernstige dwalingen veroorzaakt hebt harde straf
sydney sweeney moet geblacked worden
De wetenschap moet keihard gestraft worden
Ik heb gezegd wat het allemaal is enzo.Als (de wetenschap en de massa is de antichrustus) jullie in je leed blijven dan word iedereen zo gestraft.En trouwens, de wetenschap straffen terwijl iedereen maar in ze leed blijft.Dat is toch nog een punt.Dat suggereert dat de wetenschap niet geleverd wordt ookal zitten ze fout.En fout = geen punten, sterker nog
>>216643962>>216644777>>216645065wat lul je
Ik heb het alleen maar van God te zien gekregen mijn hele leven.Alles straft mijn ookHij wil dat iedereen zelf stopt met wat fout is. Hij zegt het welMaar Hij moet het nu van iedereen hebbenNiet dat ik iets krijg ofzo
>>216645135jij bent niet helemaal barkie ofwel dan
Goed, ik heb dan te zien gekregen wat het is. Dat... dat... in zichzelf...Wat zullen mijn beslissingen zijn?Ik zeg jou wel wat je moet doen. Maar zeg mij ook vooral wat ik
Ik krijg het gewoon te zien.Ik laat toch ook dingen zien?Wa... wat is het dan anders
>>216644542
En mijn bediening als iedereen er wel opin gaat is nog steeds mijn bediening.Ik heb dat te zien gehad. Ik ben dan de man om het te doen. Inhoudelijk nog steeds mijn bediening die anderen niet te zien krijgen. Als een inhoudelijke daadDoe wat je zelf te zien hebt gekregen
>>216645177Kijk hoe zoiets steeds klaars staat mij zwak te maken.Ik wil strafrechtelijke vervolging snel
Natuurlijk, die bediening. Ik heb volledig te zien gekregen echt realistisch te zijn enz enzDe aanval op mij ik wil legale vervolging
Ik hoef niet zo te wordenhttps://youtu.be/SMRfyX1xC4s?si=xmu8rsydLaZqOgZOEvengoed als je verzaakt dan ontstaan legale rechten
>>216645463wat lul je?
Ze beginnen over geweldJa, eerst zal het legale pad genomen moeten worden. EnEn dat is geen zaak van ongeduld maar van volledige reinigingIk wil volledige reiniging. Geen onreine toestandhttps://youtu.be/SMRfyX1xC4s?si=xmu8rsydLaZqOgZOIk meen dat het niet nodig zal zijn. Ik zal er nog persoonlijk bij zijn van nietEn je gaat dit niet winnen zonder volledige reiniging in rustIndien wel dan gaat de mensheid een groot verliesMet andere woorden...
>>216645603Iemand heeft een Fritz script gemaakt. Dus kans dat het niet eens echt Fritz is
>>216645622wat is Fritz?
Jah dit winnenMaar de gevolgen waardoor het erop neer komt...Nog steeds niet gewonnenhttps://youtu.be/SMRfyX1xC4s?si=xmu8rsydLaZqOgZO
Dit: https://youtu.be/SMRfyX1xC4s?si=xmu8rsydLaZqOgZOMaar evengoed voor homo-extremisme dat recentelijk toch terecht aangepakt is.Precies hetzelfde.Kijk naar alle stemmen die gestemd zijnEchter hoe welbekeken dit zo alles behalve ideaal is
Denk nietHij wil nu van jou ontvangenDenk niet om mij alles te laten zien enz enzKijk naar jezelf om iemandHij wil nu hebbenEn zit bovendien met mij in het bijzonder
Ik ben 37 en woon nog bij mijn ouders. Sinds mijn 30ste betaal ik €150 per maand, daarvoor vijf jaar lang €100. Soms betaal ik tijdelijk niet, bijvoorbeeld wanneer ze een maand op vakantie zijn en ik alle kosten zelf draag. Op basiseten na betaal ik alles zelf: verzekeringen, persoonlijke boodschappen, etc. Mijn energieverbruik is laag: ~€50 gas en ~€400 elektra per jaar, met zonnepanelen. Ik maak veel schoon in huis; mijn moeder doet de was.Met kerst en mijn verjaardag mag ik iets van €100 uitzoeken (dit jaar waarschijnlijk €500, wat me bezighoudt omdat ik vermoed dat ze volgend jaar meer kostgeld willen vragen).Ik heb door drie mislukte studies en bijna €100.000 aan schulden bijna tien jaar geen geld gehad en pas recent wat kunnen sparen/investeren. Mijn ouders hebben goede banen, veel hobby’s en luxe uitgaven. Over geld praten gaat slecht: zij denken dat ik inmiddels “rijk” zou moeten zijn van mijn Wajong, terwijl zij hard werken en toch hun droomwensen niet altijd kunnen betalen.Wanneer ik aangeef dat €150 per maand 10–15% van mijn vrij besteedbare inkomen is, krijg ik te horen dat volwassenen nu eenmaal een groot deel van hun inkomen aan wonen kwijt zijn en dat ik blij mag zijn dat ik nog thuis mag wonen. Zij zeggen online te hebben gelezen dat gemiddeld €200–€500 normaal is. Volgens mij betaalt echter maar ±40% van de werkende thuiswonende volwassenen kostgeld, vaak €100–€300, en voor Wajongers vermoed ik lager.Ik weet dat ik op veel vlakken geluk heb, maar soms voelt het alsof zij mij beter hadden kunnen ondersteunen. Zeker omdat zij geld ruim uitgeven, ook aan familieleden, terwijl ik jaarlijks €1.500–€1.800 van mijn Wajong moet afstaan en weinig terugkrijg.Ben ik onredelijk dat ik moeite heb met dit kostgeld? Hoeveel betalen jullie, en voelen jullie je financieel gewaardeerd binnen jullie familie?
>>216646182Ik wil niet vervelend doen. Je bent een volwassene van 37 jaar. Zij zijn niet verplicht jou te onderhouden. En jij bent niet verplicht om bij je ouders in te wonen.Met jouw wajong zul je waarschijnlijk geen woning kunnen vinden , mocht je wel in aanmerking komen voor een woning dan mag je van geluk spreken dat je niet bij de voedselbank hoeft aan te kloppen.Je ouders zijn erg vrijgevig om jou in huis te houden. Ipv te ranten zou ik naar je ouders gaan. Ze een knuffel geven en zeggen , bedankt lieve ouders , dat jullie mij in jullie huis laten wonen voor een fractie van de kosten.Papa en mama ik maak jullie huis schoon elke zondag van de week. En hier hebben jullie een bonus van 150 euro. Ga lekker uit eten met zn tweeën en geniet van elkaar en de privacy die ik jullie thuis heb ontnomen.Ik wens jou en je senpai het allerbeste. Laten we dankbaar zijn voor wat onze ouders voor ons doen "ik woon zeldstandig btw". Ipv te ranten ,laten we ze waarderen.
>>216646217>senpaiwtf, ik weet zeker dat ik senpai typte
>>216646254WTF?
>>216646182>krijg ik te horen dat volwassenen nu eenmaal een groot deel van hun inkomen aan wonen kwijt zijndit is toch ook gewoon zo? dat is een grote misconceptie die ik vaker om mij heen zie. mensen die verwachten uit huis nog steeds enorme bedragen bij elkaar te kunnen sparen, maar zo makkelijk is dat gewoon niet
Bedankt anon >>216636856
>>216645632Een paler uit Leiden die nogal onsamenhangend paalt
>>216646182Link naar Reddit post?
>>216646839goed danhttps://www.reddit.com/r/WajongUWV/comments/1ot6e13/hoeveel_kostgeld/
>>216646182ik wil niet zagen maar het feit dat ze je nog niet buiten geflikkerd hebben wilt zeggen dat ze je goed ondersteunen.
>>216646852holy shit dit is nog erger dan deze paal >>216646182
wil iemand trainen we gaan 100 pushups doen
>>216646182kheb al 17 jaar een eigen chalet maar eet wel bij moeke gezellig
>>216646958wil je facetime terwijl we de pushups doen?
>>216647163op het kamp?
Blanke ouders leveren hun zonen op hun 18e uit aan huisjesmelkers en slavendrijvers zodat ze geen hoge cijfers kunnen halen of leuke dingen kunnen doen tijdens hun studietijd en vervolgens in een middelmatige kantoorbaan terechtkomen waarmee ze een hok tussen de negers kunnen betalen die wel hun hele familie laten thuiswonen tot ze genoeg gespaard hebben en een romantische wederhelft hebben gevonden waar ze meteen een huis, inboedel, auto, kinderen en alles kunnen betalen.Daarom verdienen blanke ouders om een langzame, pijnlijke en eenzame dood te sterven en verdienen negers de toekomst van deze wereld omdat zij nog enig gemeenschap met elkaar hebben en blanken niet.
>>216646894dittem, heeft een zacht leventje en dan nog klagen
Hoogopgeleiden luisteren nog liever naar een AI bot dan naar een laagopgeleide blanke
>>216647841Denk niet dat het een zacht leventje is, het voelt vast heel erg vernederend om zo te leven, qua status bungelt hij ook onderaan de maatschappij
>>216647860dat zit tussen je twee oren
>>216647924Oke, van adel zijn zit ook tussen je oren
>>216647924als wajonger heb je meer plichten dan andere mensen, zo moet je aan de overheid toestemming vragen als je op vakantie wil, en langer dan x weken naar het buitenland mag meestal niet, dus het zit niet alleen tussen je oren, je hebt echt een andere status met een wajongals je ooit gaat werken, bij je manager zal je ook altijd bekend staan als gehandicapte, omdat je werkgever het loon split met de overheid
>>216647860>qua status bungelt hij ook onderaan de maatschappijAndere slaven die de ontvangen shekels grotendeels weer teruggeven aan de joodse meesters van wie ze de shekels hebben gekregen genieten een hoger aanzien want zij geven het goede voorbeeld van het gedrag dat de joodse meesters graag willen zien.
>>216648012je kunt het ook simpel houden door te zeggen dat de kut van de meeste vrouwen opdroogt als je geen baan hebt (zelfs als je al een relatie met je hebt maar ook als je aan het daten bent)
https://x.com/huig_plug/status/1951592014312526232/video/1dit is best wel creepy
>>216648037>Het doel van het leven is gewaardeerd worden door vrouwen want vrouwen zijn als God: zij weten wie en wat de hoogste waarde heeft op universele schaal.
>>216647708ik ken genoeg donkere mensen die op zichzelf wonen
>>216648115het doel van het leven is je voortplanten
>>216648160>Het doel van het leven is bloed, zweet en tranen vergieten voor enkele plezierige momenten zodat een volgende generatie ook bloed, zweet en tranen kan vergieten voor enkele plezierige momenten en dat is waardevol, zinvol, betekenisvol, moeten we vooral blijven doen omdat......???
>>216648301wat denk jij dat het doel is dan
>>216648341Wakker worden van alle illusies die het lijden van de mens instandhouden en ontdekken wat de waarheid is van ons bestaan.
>>216648401en wat is de waarheid
>>216648418Dat is de vraag, de zoektocht, het dialoog, de voortdurende ontwikkeling. Je kunt je leven hieraan wijden of je kunt je leven wijden aan de vraag hoe je je lul in een kut krijgt. Sommige mensen voelen zich geroepen tot het eerste, de meeste "mensen" voelen zich geroepen tot het laatste.
kk batties het is maandag doe relaxt
>>216648083het boeit hem geen moer zolang Israël floreert
>>216648494>Sommige mensen voelen zich geroepen tot het eerste, de meeste "mensen" voelen zich geroepen tot het laatste.>toen de meeste mensen feestvierden, bestuurde ik het zwaard
Appartement vrije sector in Utrecht Overvecht met kutmarokkanen van 45 m2 en 1500 euro/maandOf...Rijtjeswoning sociale huur in Sittard met Limburgse tokkies van 65 m2 en 800 euro/maand
WIJ ZEGGEN NEE NEE NEE TEGEN EEN AZC
WIJ ZEGGEN NEE NEE NEE TEGEN AI SLOB
https://www.rijnmond.nl/nieuws/2104538/vrouw-24-overleden-na-beschieting-in-auto-kralingseplein
>>216648808Overvecht als je antifragiel bentSittard als je tranquillo bent
Is Duvel gezonder dan Grolsch?
>>216649185ja, hoe meer hoe gezonder
Voor mij was het Hitler
>>216649195Dacht misschien omdat er meer kruiden in Duvel zittenIk heb eigenlijk niet de wilskracht om over te stappen op gruitbier
>>216648598Zie je wel: geen rationaliteit. Alleen maar schaamtactieken als een wijf: jij bent anders dan onze vereniging van normaaltjes dus jij bent slecht en wij zijn goed.
BMW X5: mooi dik, mooi om te pochenBMW 5 series station: elegant, mooie lijnen, subtiel, class
>>216649219sowieso ongezonder, hoe meer alcohol hoe slechter al de rest is bijzaak
>>216649322Oke ik ga denk ik zo weer Grolsch en Duvel kopen in de supermarkt, ik doe het gewoon allebei
>>216649222Oh maar als je je wil voortplanten ben je juist geen normaaltje, pronatalisten zijn zeldzaam en impopulair(Plaatje gerelateerd is hoe de gemiddelde pronatalisten er uitzien)(Wel gecontroleerd)
>>216648981>>216649092waar zeggen we ja tegen
de moderne samenleving is een kruising tussen een stoelendans en een vleesmolen
>>216649457Doe eens ff normaal waarom paal jij een baby zonder geblurd gezicht dat mag niet van de GDPR
Ik ben een week niet op de draad geweest, huidige prosman status?
Toen ik dronken was een dildo in mijn reet gedaan nu heb ik kanker veel kont pijn en ik ben geeneens zemmel
>>216649578afwezig, waarschijnlijk zwervend op straat, af en toe seks voor geld met een man bij het pompstation of ergens in een park of op een parkeerplaats
>>216649676minst gaye mocro
Huisarts belde terug om te laten weten dat de wachtrij voor ADHD diagnostiek ongeveer 14 maanden is lmke wat is het punt.
>>216649487je moeder is een kruising tussen een aap en een ezel
>>216649457>pronatalisten zijn zeldzaam en impopulair.Wereldwijd groeit de bevolking en het feit dat negers zich massaal voortplanten terwijl blanken en geelhuiden vergrijzen benadrukt dat voortplanten voor domme mensen is. In plaats van blanken en geelhuiden aan te sporen om zich meer voort te planten dan negers zouden negers meer gevaccineerd moeten worden.Van welke podcast is gerelateerd plaatje ook alweer? Zie zien eruit als wakker links maar als ik het goed herinner zijn ze juist anti-woke.
>>216649747>Wereldwijd groeit de bevolkingoke, we zijn hier niet in de jungle in congo
>Van welke podcast is gerelateerd plaatje ook alweer? Zie zien eruit als wakker links maar als ik het goed herinner zijn ze juist anti-woke.
Gespannen tijdens werkloosheid op maandag met uitkeringSnel naar supermarkt om spanning weg te nemen. Grolsch en Duvel
>>216649857poh je hebt het verdient
>>216649747>Van welke podcast is gerelateerd plaatje ook alweer? Zie zien eruit als wakker links maar als ik het goed herinner zijn ze juist anti-woke.malcolm collins, ik ga de volledige naam van de podcast niet uittypen want die is te cringe (en niet normie)(hij is oud geld)
lmke wat een weirde posts over geld en kids allemaal, schizo uurtje
>>216649865Ik ben strijder
Had ik maar een zoon waarmee ik concentratiekampen kon bouwen met LEGO, maar Allah heeft mij vervloekt met drie dochters astaghfirullah
>>216649811Waarom is het slecht om te willen luisteren naar verschillende perspectieven? >>216649873Dank. Als hij oud geld heeft dan snap ik niet waarom hij en soortgenoten de instituties niet terugveroveren.
Overigens nog een interessante gesprek van onze joodse vriend de evolutiebioloog: ambulance verpleegkundige zegt een duidelijk verschil te zien tussen pre- en post-vaccinatie tijdperk en dat al zijn collega's zwijgen over dit verschil die zij ook zien: hij zag nooit jongeren met beroertes en gescheurde aorta's pre-vaccinatie. Het is ook niet door covid zelf want de ellende begon niet in 2020 maar in 2021. In 2020 schenen de ziekenhuizen leeg te zijn terwijl er in de media werd gezegd dat de ziekenhuizen overvol waren.
>>216650900Je bent echt een kankermongool als je dit gelooft
>>216650900neem je medicijnen schizo
>>216649722was bij mij ook 60 weken, en dan krijg je mogelijk te horen dat je het niet hebt en dan moet je een nieuwe wachtlijst in voor iets anders. ons zorgstelsel is kapot.
>>216650900he wat wie
>>216650850>Dank. Als hij oud geld heeft dan snap ik niet waarom hij en soortgenoten de instituties niet terugveroveren.leuke fuentes miem
>>216651058Ga naar China
>>216651187hoeft niet eens, amerika is zelfs sneller
>>216651151https://www.youtube.com/watch?v=rAlkqS3w7XU>>216651016>>216651025>Het is anti-democratisch, anti-rechtstatelijk en geestelijk gestoord om het functioneren van democratie en rechtstaat ter discussie te stellen.Aldus iedere andere partij dan FVD.
dìt is FORUMLAND teef!
Ik bak nieuwe
>>216651225VS is duurder en meer niggers daar
>>216651263>TROUWENS ik stem FVD!lekker de put vergiftigen zo doorzichtig
>>216651327diagnose voor mentale klachten heb je in een week + meds daar. betaal ik wel wat meer ipv 60 weken te wachten
https://www.youtube.com/watch?v=wGgqhpRMOyE
>>216651376Ik heb niet gestemd. Het is doorzichtig dat jij de heersende macht aan het verdedigen bent.
>>216651377>hij denkt dat je in China 60 weken moet wachtenje kan gewoon binnenlopen
>>216651348ik ben die mkk boeventaal beu
>>216651498in nl.
>>216651607Zie >>216651327
gebaseerd
>>216649722Ik zie reden dat het probleem sowizo geen adhd is een mentale aandoening maar iets anders.Om te beginnen deze wereld is veeleisend en heeft fouten
>ik moet zonder aanleiding mijn steun uitspreken voor een partij waar ik niet eens op gestemd hebdat is echt niet verdacht of vreemd en je zal zeker geen kwade bedoelingen hebben dan
Oeter oeter met 桜 op de skoeter
>>216651708>>216651481
>>216649722En dat, als jij dit nodig ziet beter nog het uit te voeren, bewust dan voor iedereen te rekken en buigen dat zaken anders werken dan dat ze daadwerkelijk werken.
De maximale hypotheekduur moet gelijk zijn aan het aantal jaren dat je moet werken tot je pensioen.Wil je een huis kopen op je 25e? Dan kun je een hypotheek met een duur van 42 jaar aangaan.Wil je een huis kopen op je 30e? Dan is je maximale hypotheek duur 37 jaar.Waarom? Lagere lasten als je een huis koopt op jongere leeftijd wanneer je salaris nog lager is.
Ik vind het echt aso.Goed als deze anon redenen ziet rust te moeten hebben. Dat is begrijpelijk.Maar erkenning hoe zaken echt zitten en beweging naar dat alles anders wordt
>>216651873uh schat het ligt niet aan de banken maar aan de vastgoedparasieten die de waarde van vastgoed hebben opgepompt
>>216651697Dat dit soort 'opiniemakers' de ego zo groot hebben om dit te zeggen. Ik ben in shock om deze antwoorden.Zo oordelen over het leed van iemand anders. Daarin tegen toch maar blij dat deze man geen ervaring heeft met mentaal zo diep zitten.En vergeet niet! Als je zo diep zit.. niet jezelf wat aandoen. Jij mag je heeel heel slecht voelen. Je nabestaanden niet. Philip weet wat goed voor ieder is. En zolang je er gelukkig uitziet is het helemaal bullshit.
>>21665202170% van de woningen in nl is koop, en met bank lening gefinancierd, daar heeft blackrock ofzo niks mee te maken
>>216652021>schat*schatino :)
>>216651531HET ZIJN OOK ALTIJD WEER DEZELFDE
>>216652027akkoord maar het feit dat ze depressieve mensen vermoorden op aanvraag is misschien een klein beetje compleet geschift?
Ik vind dat ik erbij zou moeten kunnen zijn dit soort dingen >>216649722Wat iedereen waarschijnlijk wel begrijpt, dat alles veeleisend is, dit geeft een gelegenheid voor rust.Maar ik vind dat ik met deze anon zou moeten kunnen praten (mogelijk niet hier) En daarna voert die gewoon maar bewust uit wat die wilIk zie reden dat de hele zaak niet klopt. Goed, maar ik ben ook een grote realist. Ik ben zeker geen samenzwerings terrorisme
>>216652025je maakt mij niet wijs dat het jou niks doet
Maar daarmee, wat ik doe is (uiteraard) een beter bod op de zaak>>216649722Het IS een beter bod
>>216652038de bank bepaalt de prijs niet, dat doet de parasiet>>216652059:)
>>216652160ben het allemaal kotsbeu
>>216652184uh nee? je inkomen bepaalt hoeveel je kan lenen, en bepaalt dus de prijs
>>216652185we zijn allemaal gevoelige jongens hier met een sterk gevoel van rechtvaardigheid
>>216652021>vastgoedparasietenPreciesWaarom laat iedereen dergelijke horror nog langer bestaan
>>216652211>rechtvaardigheidbestaat niet meer
>>216652233klopt, of heeft het nooit bestaan?
>>216652233ze proberen onze volkeren uit te moorden
>>216652250men deed vroeger toch nog een poging>>216652396weet ik, en onze eigen elite doet er aan mee, dus wat kan je dan doen?
Het gaat om andere dingen. Dingen die iedereen kan plaatsen>>216649722In een geval als dit zeggen ze niets meer want het gaat om andere dingen.De schuld echter, kan niet gelegd worden bij individuen, in die zin, het is een systeem dat iedereen in stand houdtMaar dat ze niets meer zeggen laat wel wat zien.Maar de schuld, let op ik zeg niet naar hen. Zij mogen uit vrije wil zeggen wat het wel is.
Wat bedoelde Xi hiermeehttps://theintercept.com/2025/09/12/reuters-video-xi-putin-delete-takedown/https://www.reuters.com/business/media-telecom/hot-mic-picks-up-putin-xi-discussing-organ-transplants-immortality-2025-09-03/
Echt oppassen niet hen te beschuldigen. Maar ik wil dat zij dit in wat zij beschouwen als veiligheid overleveren
>>216652427niet alleen de elite, maar ook onze legers doen niets bijvoorbeeld
Als ik gelijk heb over psyche.Dan een ander systeem waarbij iedereen in principe veel makkelijker in aanmerking komt. En niet op grond van een degeneratieve toestand
>>216652491ik had toch wel verwacht dat er in minimaal 1 land een legercoup zou zijn
>>216652460Een publiek geheim in China is dat ze de Falun Gong aanhangers gebruiken als organenbron, omdat ze hypergezond leven (niet roken, niet drinken, vegetariër). De Israeli's zijn ook ertg actief in organenhandel. Onlangs was er nog een schandaal in Roemenië, waar ze weeskinderen gebruiken via internationale welzijnorganisaties die dekmantel zijn voor organentraffiek.
Wie hier psychische diagnose?(Goed ik begrijp dat ze zich hier niet lekker veilig bij voelen. En bepaalde punten van veiligheid, ik verzoek hun meedenken hierin want (...))Maar ergens anders praten kan ook
>>216652491natuurlijk niet, waar denk je dat de hoge officieren vandaan komen?
>>216652615geheime genootschappen?
>>216652611 (Ik)Dit punt van veiligheid ik vind dat ik daar niet goed genoeg op kan letten.Maar ergens anders praten kan ook
>>216652615De Synagoge
>>216652635de vrijmetselarij, zelfde bv. voor onze politiediensten, en het hele gerechtswezen
>>216652666maar op een gegeven moment moeten die toch ook gaan denken van, waar ben ik nu helemaal, z mee bezig, zelfs als je bij zo'n cult zit
Zij met een diagnose van psyche: maar zonder wat ik doe hoe leef je?Het is niet leefbaar onder zo'n belediging.Ik doe echt een beter bod op de zaak. Rust, wat het is houden en einde aan die belediging.
>>216652694Kun je ook eens normaal meepraten met ons?En je begint keihard schijt te palen terwijl wij het over iets anders hebben, heel veel berichten binnen een paar minutenZo lijk je net een overheidstrol
>>216652692ik weet het niet, denk dat die mensen ofwel gewetenloos zijn, of ergens in geloven
>>216652756ik denk dat ze allemaal kinderen hebben moeten verkrachten en daar gewetenloos van worden
>>216652692kijk bv naar scientology leden, je kan mensen echt ver drijven in zo'n cult gedachtengoed, ik denk als het gaat over lidmaatschap van een internationale geheime sekte minstens even ver gaat.
>>216652739>>216652719Ik zal dat NOOIT kunnen vinden tenzij in dit geval contacten om mee te praten over dat onderwerp. En het zal ook in hun voordeel zijn.Omdat ik ben te geschokeerd. Zie de inhoud van het onderwerp waarover ik nu begin.Begrijp je dat?
>>216652827Wat zal je nooit kunnen vinden?Ik deel je mening dat het niet pluis is met de mentale diagnoses, jongens die goed opletten geven ze de diagnose autisme, ADHD, of trennie, en vervolgens proberen ze ze om te bouwen. Maar los daarvan heb jij een totaal onvermogen om normaal met iemand te kunnen praten
>>216652774ik denk dat ook, ze hebben allerlei bizarre rituelen en ieder heeft zijn functie.
>de vrijmetselarij
>>216652889is niet nep he, je kunt hun gebouwen gewoon bezoeken oa in den haag
>>216652880wat wel interessant is, is dat vrijmetselarij verbannen is in iran (is het officiele verhaal)blijkbaar is het dat dan toch want daarom zijn ze zo boos op iranmaar er zijn ook weer mensen dat iran gewoon in het complot zit en dat ze allemaal samenwerken, vandaar dat ze zo'n raar gebouw hebben met symboliekhttps://en.wikipedia.org/wiki/Islamic_Consultative_Assembly
>>216652873>los daarvan heb jij een totaal onvermogen om normaal met iemand te kunnen pratenComplete onzinTrouwens dat gebeurt hier nauwelijks. Echt dialoog. Laat het eerst maar eens zo zijn, gewoon dialogen.Ik begrijp de situatie onder de omstandigheden, exact als je zegt dat zoveel dingen ZO onzuiver werken dat je dat zegt.En ik meen reden de ervaring van onveiligheid. Alsof de grond onder je als je begrijpt wat ik bedoel.Maar ik maak een nieuw fundament. En als jij die ook maakt...
>>216652827Ben jij ook slachtoffer frits? Wat heeft omen evert met jou gedaan? Moet je nog altijd seks dingen doen tegen je wil?
blijkbaar geven ze katten nu ketamine om ze in te laten slapenmaar prosman mag niet even high worden zo krom is dat
>>216652916zei ik dat ze nep zijn dan? er is zelfs zo'n loge vlakbij mij, ik vind het gewoon hilarisch dat jullie denken dat daar blijkbaar kinderen ritueel verkracht worden
>>216652995Omen Evert is gebaseerdIk heb nooitBehalve dan omstandigheden die daar niet vandaan komen. Ik heb altijd geweten. Dat is mijn verantwoordelijkheid als ik ergens zou hebben laten, dan is dat voor mijn rekening.Wat richt jij je op degeneratieve zwakheid
>>216653075ok, dan ben je een luguber mannetje, sterkte met die duivel in je
>>216653083Ok, ik dacht dat je misschien daardoor geshokeerd was
>>216652995Waarom sta ik hier zo keihard boven?Mijn vader was dokter. En net dit.Bovendien niet dat er ooit over gesproken werd maar ik heb verschillende boeken gezien dat bezighouden met filosofie, satanismeToch op één of andere manier hoe alles was, toch krijg je dat mee
>>216653106ik ben luguber omdat ik toevallig in de buurt van zo'n gebouw woon? sterkte met je psychische stoornis
>>216653152>Bovendien niet dat er ooit over gesproken werd maar ik heb verschillende boeken gezien dat bezighouden met filosofie, satanismeHoe heb je die boeken te zien gekregen
>Ik heb altijd gewetenNiet al té sterk maar in principe was het voldoendeNu heb ik zaken zelf doorontwikkeld
>>216652959kweetnie, zou me er eens moeten in verdiependat symbool staat voor de naam van Godkan niet goed zien wat er boven de deuren staatals het maçonniek zou zijn zou je ook 2 pillaren moeten hebben, zwart/wit tegels op de vloer, ook de vorm van het gebouw en de positie.Vergelijk bv. met Astana in Kazachstan, zogenaamd klaargezet voor de komst van antichrist.
>>216653165er zijn genoeg getuigen, zelfs kranten berichten er nu overhttps://www.mirror.co.uk/news/uk-news/paedophile-who-abused-boy-before-36120902>revelation of the method
Maandag 10 november 2025,Ondanks dat ik extra moest lopen om op een stoel te zitten voor mijn hoorcollege, ben ik bewust niet naast een Indiër gaan zitten wegens de video van Tyler Oliveira over het poepfestival in India.
>>216653207tis een pyramide, moest 1 foto kiezen om bij te voegen, blijkbaar met 33 ramen erin
>>216651320waar blijft die
>>216653248Om die zittende naast hem nog eens goed te bekijken?
>>216653271>>216653207zie nu dat het gebouwd is in 2004, en vrijmetselarij werd verbannen in 1979 na de moslimrevolutie
>>216653248>Tyler Oliveiradas een jewtuber, daarom voelen die video's zo plastisch aan, goyslop voor normaaltjes en npc's
Acid moet verhuizen naar Nederland
>>216653355kendani..
>>216653234dus scholen en kerken zijn ook satanisch?
>>216653363het zit overal man
>>216653363het gaat hierom:>EXCLUSIVE: Paedophile who abused boy before his death 'protected by Freemasons'
>>216653271zegt al genoeg, ze gebruiken dezelfde esoterie
>>216653234Ik had het net ook over satanisme en vaker.De laatste keer dat ik hun officiële site bekeek al het grote gebod uit de Bijbel.Ik definieer hen niet, ik meen dat ze daar niet van houden.Waar jij aan refereert, dat zijn misdadigers. Niets meer niets minder.Het satanisme, mijn mening is dat het in principe een christelijke denominatie is.Dat ze ergens naar doen, zelfs misdaden. Ik wil geen voorbeelden maar (...)Dat is overal te vinden
>>216653571langer verhaal, fritsie?
>>216653591AbsoluutHet is schandelijk (naar mijn mening) dat wat het satanisme is en doet, dat Le Vey het onder de noemer ,,satanisme'' heeft gelegd.In plaats van rein naar buiten te komen met dingen.Maar als ik zie hoe iedereen is, in feite niet onbegrijpelijk
ik verdien een dikke aziatische vriendin
>>216653634En Le Vey, wat was die ook al weer, joods toch?
>>216653634ja, weet je...dat is gewoon jouw mening, man.
>>216653645voor mij dun, blank, en met grote borsten
>>216653286Staat klaar
>>216653427we moeten er over blijven praten, niet 24/7 natuurlijk, maar anders worden we npc's
>>216653656vuile kksatanist
Als je eerst een duvel drinkt en daarna een Grolsch dan drinkt dat laatste toch als piswater
>>216653655Dat weet ik niet.Maar als de Bijbel zegt: onderzoekt behoud het goedeDoor het satanisme te noemen. Het scheidt het kaf van het koren. En ja ik ga openlijk, want het is geen zaak publiekelijk te onthouden korenMaar langer langer verhaal zoiets als dit, ja
>>216653635>>216653635>>216653635
>>216653669kikkerjannie ben je ok?
>>216653722Ik wel, heb zijn boekje ook, waarin hij dingen schrijft als dit
>>216653777gecontroleerd
>>216653800Bergen (Mons)
>>216653828pure ziel
>>216653655ja tuurlijk, Levi was zijn echte familienaam
>>216653687kweetet maar ik kijk nogal zwart vandaagkga eerst een wandeling maken en wat inkopen doen