de vrouw, wat willen we eigenlijk met haar nog?https://www.youtube.com/watch?v=fSAavAQP66A
HH
>>217207900gecontroleerd
>>217207780Mooie dame, maar waar is de 2MMC?Ik ga wel TOR downloaden dan maar.
>>217207858SKek. Het begint nu ook mainstream te worden dat "autisme" onzin is omdat het niet anders gedefinieerd kan worden dan "afwijkend van de norm" zonder aan te geven wat voor probleem de afwijking veroorzaakt anders dan dat normaaltjes deze vorm van diversiteit niet kunnen waarderen.
https://youtu.be/s2wTV_LZhtw
>>217208045jaaaaaaaaaaaaaaaa chemische brol kopen dat een dikke loser in zijn kelder gemaakt heeft waar jaarlijks mensen aan sterven
Wist niet dat het zo erg was...https://youtu.be/jtZPBUUOGY0
>>217208098Autisten zijn een soort mentale negers of vrouwen.
>>217208444de geest van hitler tart de overwinnaars nog elke dag, mooi zo
ewa
autisten kennen maar drie modi, extreemrechtse internet pestkop, trennie + battie + communist, of zo zwaar autistisch dat het ze allemaal niet uitmaakt omdat ze in hun eigen versie van Disney World leven in hun hoofdze zouden eens gratis autismetesten uit moeten geven bij de FvD en SP, durf je te zeggen dat er een hoop cluster 2 t/m 4 ex-scholieren rondlopen daar
>>217208444klopt wel wat ze zeggen, IHEL ben ik apolitiek, maar dan hadden ze me maar geen terrorist moeten maken simpelweg voor mijn meningendat is niet mijn schuld, dat is hun schuld, maar zelfs dat willen ze niet toegeven
>>217208444gooi invite
>>217209120grapje he staatsveiligheid ik stem groen links
>>217207780Please no white woman on my racist page
>>217208949t. achterlijk en trots
>>217209144Nederlands a.u.b.
>>217209144it's okay, she's polish, not white.
>>217208949Probleem is dat veel Nazi's of sympathisanten terroristische/ gewelddadige aspiraties hebben. In theorie kan je gewoon deze mening hebben en uiten, kijk maar naar de NVU.
>>217209220dat kun je niet en dat weet je zelf ook wel, dat is zelfmoord voor je carriere, je sociale leven en noem maar op wat nog meervandaar dat ik zeg, extreemrechts zijn is per definitie een terrorist zijn, omdat je terreur verspreid in de maatschappij, gevraagd of ongevraagdje kunt zeggen dat rechtsextremisten geweldadige aspiraties hebben, en dat is vaak ook zo ja, maar de meesten wachten gewoon af tot geweld ontstaat en houden verder hun mond, en dat ze hun mond houden dat heeft toch echt de maatschappij zelf gedaan of dat nou goed of slecht is
>>217208444>>217208446>>217208777Ondertussen veroorzaakt een groot deel van de samenleving onder het masker van normaliteit meer ellende dan het totaal van alle extremisten, autisten, schizos, wappies, complottheoristen en noem maar op.Zoals Marilyn Manson en de Joker zei: >the death of one is a tragedy, the death of a million is just a statistic.Er is veel te weinig aandacht voor de banaliteit van het kwaad.
Waarom zijn het altijd vrouwen die honden uitlaten? Ik zie hier zelden een man met zo'n beest langslopen, het is altijd zo'n tante Sjaan
>>217209370Iedere maatschappij zal altijd streven naar culturele uniformiteit tot op een bepaald niveau, dus dan zou zo iemand inderdaad wat nadelen ondervinden.Onterrecht geweld tegen mensen met extreme opinies blijft naar mijn inzicht wel echt uit den boze. En de overheid denkt ook zo; om die reden beschermd de overheid bepaalde protesten ook. En trappen ze de deuren niet in van heel veel mensen op hun radar. Eigenlijk is er echt niet zo veel onderdrukking gaande naar mijn idee...
Geen groter kwaad in de wereld dan verzuurde vrouwen tussen de 45 en 65
>>217209833vrouwen moeten klappen hebben tot ze hun plek kennen
>>217209833waarom heb ik deze foto al 37 keer gezien