>>21757094990s hood films, laat goed zien hoe doodziek nkkrs zijn
Ik verdien het niet om te neuken
>>217571038kill, fuck, kill
>>217571038kutjekontjemondje
>>217571499>hij zou een aap neuken
Ik zit in de gym en ik heb last van diarree. Ik had net een set joh.... Ik voelde echt zo veel spanning in mijn anus. Ik moet nog 2 oefeningen maar ik vind het een beetje tricky. Straks schijt ik alles onder. Voordat ik ging gymmen had ik gescheten en er kwam echt spetterpoep en water uit mijn reet. Ben echt bang dat ik dat straks weer ga hebben terwijl ik aan het trainen ben. Gelukkig train ik mijn schouders maar toch... Ik speel met vuur.
>>217571679Jij bent een incel en onironisch een homo
>>217571853twee keer mis, goede poging anon
>>217571884Homooooo
Is dit Frits?https://vocaroo.com/12oMzRxQrVcN
>>217571939nee, bel frits gewoon:0717851711https://desuarchive.org/int/search/text/0717851711
ff frits bellen
>>217572123als hij niet opneemt even zijn 06 proberen0617699324
>>217571692
https://voca.ro/1irgKTU87fH9Ik heb het overleefd.
>>217572766lekker bezig pik
Moshi moshi
Geen slaap tot Usquert
https://vocaroo.com/11pYrRsrbxTBalleen strijders kennen deze nog
>>217573023dat is teringoud
Originele cola
ola kindercola
negerzooi, heb weer te veel kruidnoten op
rustig draadje
>>217573023KANKERDIKKE JONKO GEROKT
Online zie ik mega veel foto's als dit >>217571038 van "aantrekkelijke" mensen maar deze shit doet mij echt niets. Ziet er allemaal nep en ontiegelijk high maintenance en tryhard uit. Zelfde voor mannen die "looksmaxxen" en er eigenlijk gewoon tryhard en onzeker uitzien.Gaat niets boven natuurlijk en verzorgd
>>217574033hallo fritsie
k ga lekker n eitje of vier bakken
>>217574160als ik frits was zou ik beginnen met "ik bedoel" en ergens over den fuhrer of ietsch dergeleyks
>>217574160kan frits niet zijn want ik begreep wat ie zei
>>217574178toch wel een frans omeletje, anders krijg je stokslagen
>>217574242ja doei
>>217574288waarom niet?wat is er mis mee?
>>217574242omlette du ....HAHHAHAHAH
>>217574330fromage
>>217574309ben te lui en heb te veel honger
>>217574362zou gepiept, klutsen, in de pan en je roergerei naar keuze er doorheen roeren, uiteindelijk daarmee stoppen en dan oprollen
chris benoit handelde uit noodweer
>>217574742kendini
>>217575033die ken jij wel
kikkerdraad dus na deze paal ga ik niet meer stoten zodat de draad sterft
epstein was gebaseerd
>Heb de halve dag op de bank liggen slapen>Nu lig ik in bed en kan de slaap niet vatten>Morgen weer vermoeid opstaan en bijslapen op de bankToch gek hoe dat werkt
>>217577508maandag zal je ritme weer normaal worden door het werk
>kom kapper tegen bij concert
>>217575616nijntje <3
Ik bewust mentaal hallucineer dat ik besta en doe dat vanuit dit lichaam, ik mens in corpore dat ik bestaVolgens het knaw bestaat de geest niet en zijn wij ons breinIk ben dan dus een mens, jij bent dat niet jij bent jouw brein
>>217578182oke
>>217577629
goede morgen
Goeie morgen
>>217583176hallokes..
Goedemorgen.Lekker vroeg wakker. Rustig op gang komen met koffie. Daarna een ochtendwandeling maken en vooral Nederlanders op straat zien. Even geen complete vervreemding in ons eigen land voelen. Belangrijk.Wat doe jij vandaag anon?
>>217583303Ik begin altijd met water. 2 glazen van 33 cl dat schijnt gezond te zijn.Daarna koffie.En het gaat dat water en de eerste 45 minuten niet eten.
>>217570992Love Jesus>>217571038Love lightskin qweens as well
bevrijd palestina (van moslims)
>>217583729Wie vind het vervelend als iemand dat zegt?
>>217583745Hi here it's early morning quarter to nine.In the U.S. it's evening but not night right?
segregatie = gebaseerd
>>217583906Volgens mij is er reden dat het mogelijk is dat de volkeren en rassen op aarde een overeenkomst maken die het waard is voor alle partijen dat het overal op aarde goed gaat.Daarom geen grote stromen verplaatsing meer nodig. wat denk jij
>>217583963waar was je gisteren fritsie
>>217584040<3 bedankt voor je interesse.
>>217583889Here on the west coast it is just past midnight
>>217584040Ik weet niet goed wat te zeggen. Omdat ik dat niet wil zeggen. Vind jij dat niet leuk? Het laat een bepaalde interesse in mij zien.Wat vind jij van de dingen die ik meestal zeg? Denk je ook dat gekeken waar iedereen altijd over klaagt, dat daar activiteiten in ontwikkelen, dat dit een bepaalde balans herstelt?
>>217584100A ja, or something like that. Here it's three o'clock in the afternoon when it's about 9 AM in the U.S. as this is when the stock exchanges in the U.S. open at time.
[strikethrough] at time [/striketrough]
Heb jij je Amerikaanse kjoetie al toegewezen gekregen?
>>217584250Zullen wel bruine "Amerikanen" zijn.
>>217584250Ami ami go home
>dvw geen trannie punk vd
>>217584540doe normaal homo
Met religie het is niet te zeggen die is een moslim of christen of boeddhist of (...) of die en die niet.Er is gewoon een geestelijke wereld en de universele werking van bepaalde principes. Bijvoorbeeld dat anderen doen als zelfs altijd het beste uitkomt.Praktisch gezien, erover nagedacht, komt anderen doen als zelf gedaan wil worden inderdaad altijd het voordeligste uit?
Ze konden John's pensioen niet slechter boeken WWE bros. Hem laten verliezen? Prima, hoort erbij. Maar niet op deze manier
>>217584794waarom ook tegen gunther
>>217584952Dat was het probleem niet oetz. Liever Goonter dan LA Knecht ofzo.
>>217585006Gooner is nog steeds best wel meh
>>217584547Liefde is normaal incel
https://youtu.be/S7TrhQVSR7s
>>217585084drie maanden geleden nog geneukt, en liefde tussen hetzelfde geslacht is abnormaal en wijst op een mentale ziekte en satan
Eigenlijk, seksfap met hetzelfde geslacht is hetzelfde als '''zelf'''Hoe wordt dat gezien?En staat in verband met ,,Anderen doen als zelf gedaan wil worden''Zien anderen ook de dimensie die ik opbreng?
De masculine impuls om te snuipen, geweld tegen vrouw en kinderen gebruiken en dan te gaan spookrijden.
>>217585135de masculiene drang om na thuiskomst van de bouw je vriendin alle hoeken van de kamer te laten zien
>>217585123O nog niet gezien vóór laatste.Ok, kun je omschrijven waarom een kwaad?dus los van HOE.Zo'n beetje alles kan zo en zo toegepast worden dat het een slecht iets is. Bijvoorbeeld een werktuig. Kan gebruikt worden als handig gebruiksvoorwerp maar ook voor andere dingen als je begrijpt wat ik bedoel.
>>217585123Oei, sta je al zo lang droog?
>>217585166Leviticus 18:22>"Gij zult geen gemeenschap hebben met een die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschap heeft met een vrouw: een gruwel is het." >>217585178De blonde Nederlandse vrouwen willen de afgelopen twee maanden niet bijten, en die lekkere blonde slet heeft een vriendje nu
>>217584411>>217584540Kankerop ziektedrager
>>217585230hij is homofiel (pedofiel) en voelt de drang om zich voort te planten (kinderen homo te maken door ze te betasten)
Ok, ik bedoel NIETS tegen de wet, pleitbezorging enz enz. Ook in alle beleefdheid ik wil niet naar doen. Hier ben ik heel duidelijk over. Er is een legale weg voor dingen.Maar stel dit>>217585164Wat als op dat gebied zoontje(s). Dus bij hen zijn. En waar de rest van de familie of nauwe bekenden bij is. Geeft dat juist een heel rustige geconcentreerde goede sfeer???Dus ik bedoel dat dat agressieve daar juist niet in is
de masculiene drang om mijn vtec in te laten schoppen binnen de bebouwde kom omdat er nikkertjes op de weg spelen
>>217585217Leviticus 18:22>"Gij zult geen gemeenschap hebben met een die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschap heeft met een vrouw: een gruwel is het."Dit vind ik altijd heel onbegrijpelijk maar wens er beter uit te komen.Het kan zijn dat naar aanleiding van jouw reactie, dat dit bij mij tot een conclusie leidt niet niet-geenseksfap is. Volgens mij staat dat centraal.Maar ok: het punt is het grote gebod. Met de komst van Jezus is dit bevolenGod liefhebben boven alles, anderen als zelf. Dit breken leidt niet tot liefde voor God bij anderen of zelf. Samengevat, geen ding op zichzelf is verboden. Niet alleen dat, maar ook de belangrijke functie van bepaalde dingen. In dit geval *** met zelfde geslacht.Dus door van Leviticus 18:22 uit te gaan zou juist die tegen God's wil ingaan die dat doet.
negers op mijn bumper, tienermeisjes in mijn kofferbak en mijn vriendin onder mijn stuur
>>217585412>dit bij mij tot een conclusie leidt niet niet-geenseksfatikfoutbedoeld is DIE niet-geenseksfap is
>>217585361Zijn die nu al op straat? Die liggen nog te slapen
>>217585230Niet je safespace
>>217585477papa en mama hebben ze naar buiten geschopt zodat meneer agent ze kan opvoeden
>>217585484klopt maar jij krijgt hier nooit positieve feedback op je flikkerij, en toch paal je het elke dagzegt veel over jouw leven linkiewinkie
Het vleesgeworden woord
>>217585217DAT is een belangrijke reden waarom Jezus Christus naar de aarde kwam.Hij kwam niet om de wet op te heffen, maar te vervullen. Dat is ook heel duidelijk ondubbelzinnig verwoord in de schriften.Daarom zou Leviticus 18:2 zo toepassen ook tegen het meest heilige grote verlossingswerk van Christus ingaan.Dat doen is ook verwoord in het Nieuwe Testament. Als zijnde zeer fundamentele ernstige fouten. Er wordt in het NT gepraat over dat soort fouten in verband met het geloof en Christus' komst wederopstanding en hemelvaart.
>>217585542Ik laat graag een ander geluid horen.Daarom ben ik ook uit het kraakpand gezet, omdat ik Israël onvoorwaardelijk steun.
>>217585569lekker bezig, wij steunen ook allemaal israel in hun genocide tegen gazaanse bezetters
hallo? bibi?ja je bent wat huizen vergeten in gaza, gooi die ook even plat wil je?
>>217585637Ik mis aniki
/nederdraad/ steunt Israël onvoorwaardelijk
antifa= terrorismeonmiddellijk verbieden
discriminatie rond eenzame mannen is een groot probleem
>>217585786en tegen blanken
>217585701tkd
>>217585948loer meer voor je probeert te palen
>>217585786Ik vind dat het steeds dingen tegenkomt die het meer en meer bevestigen. Wat ik paal over het ekodorp/wijk, hoe het sexy-sexyland eruit zou moeten zien, het framewerk dat dit plaatst, zodat een partner vanzelfsprekend is omdat nauwe familie bekenden dat framewerk in een zeer zeer vroeg stadium zijn.Heb je dat weleens gezien toen ik het postte?>>217585569Ik wil niemand een politiek of religieus dogma noemen. Maar de totstandkoming ervan zie ik uit deze hoek moeten komen. Niet zij die meer gecentreerd zijn om geenfapseks. Dit is een meer belangrijke kijk op zaken dan lijkt.
>>217585948Bibi en adi voerden dezelfde strijd
>>217585786Is dit echt?Ik had letterlijk na de opmerking "dat leek ons voor jou ook niet fijn om daar tussen te moeten zitten in je uppie" Die kankerlijer helemaal de grond in getimmerd. Wat denkt ie wel niet? Voor mij gaan beslissen? Kankermongool. Ik rij de hele kankerbuurt plat met me gepantserde moordtrekker. Stelletje tyfuslijers.
>>217585569En het lost de tweedeling tussen groeperingen van de meest of meer belangrijke politieke dogma's ook op.Dat over mij van der Führer. Ik vervult het als enige compleet zover ik zie. Ook meteen praktisch haalbare actie mogelijk. En meer dat alleen praktisch volgens mij.Een belangrijk kenmerk is einde politieke dogma's. Iedereen is gewoon (...)Dat is wat er gebeurde in het derde rijk. En dat is natuurlijk één van de beste dingen die een land kan overkomen.
>>217585993>Heb je dat weleens gezien toen ik het postte?Wie ben jij?
>>217586069>Kankermongool. Ik rij de hele kankerbuurt plat met me gepantserde moordtrekker. Stelletje tyfuslijers.Dit is dus de reden waarom normale mensen een hekel hebben aan incels.
>>217586312Heb je weleens gezien dat bovennatuurlijke bij mij?Bedoeld als gewoon vriendelijke vraag: dat het aantoonbaar is en een duidelijk onder andere beschaafde vorm van functionerende ordening vertoont. In hoeverre neem jij dat in aanmerking?
>>217585993>hoe het sexy-sexyland eruit zou moeten zienEen soort Pattaya, maar dan anders
>>217586069Dat zou letterlijk een bevestiging van hun keuze zijn waarom je niet werd uitgenodigd
>>217586366Waar welk anders??????Het is de enige "ruimte" die er reëel gezien is.Er is niets anders dat o.a. voldoet.
>>217586369>>217586344Ja maar was niet gebeurt als ik gewoon was uitgenodigd ipv buitengesloten.
>Rusland heeft al 1,18 miljoen verliezen geleden in Oekraïne.Wat is het toch een ongelofelijk miemland
>>217586413ga nou maar terug je hand gezelschap houden want op mijn bbq ga je nooit komen
>>217586458Op 140 miljoen maakt dat niet zoveel uit.
>>217586344>>217586369Ok leer mij om te gaan met deze situatie als een normale mens, wat zou je zeggen?
>>217586405Pattaya zit vol met Aziatische hoertjes, ik wil wat meer diversiteit en een milder klimaat.Ik wil mooie blonde hoertjes die ikag bezwangeren om blonde kindjes te maken. Als het een jongetje is dan moet hij een blonde soldaat worden voor volk en vaderland. Als het een meisje is dan moet zij ook hoer worden voor de blonde soldaten en moet ze ook blonde kindjes maken.
>>217586458de meerderheid is gewond (kost ze nog meer)
>>217586458Ja geef ons ons Ruslandje kunnen we fijn voor haar zorgen.NUL dingen over het Kremlin bij zoiets zouden alle bestaande contracten toch volledig en met de hartelijkheid die ervoor staat nagekomen moeten worden?
>>217586499Je lot accepteren
>>217586514Frits neem je pillen. Je bent weer wartaal aan het praten
>>217586547t. Kleinbrein.Frits is verlicht (maar niet verlicht genoeg om het werk van anderen te kunnen lezen)
>>217586499Gewoon onaangekondigd op komen draven. Als het voor de hele Tuinderswijk is, is het waarschijnlijk in een hofje of andere openbare ruimte. Kan je gelijk Jaqueline vertellen wat een kuthoer ze is. Werk eraan Thijn.
>>217586547>Hoe kun je zo'n degeneratieve toestand opbrengen?De bi-laterale verhouding van een huwelijk is niet bekend (in de massamedia).Hoe deze regio is ivm de NAVO, EU, UN enz kan zo Vóór Rusland werken. Net wat ze moeten. Begrijp je wat ik hier bedoel? In ieder geval ik bedoel niet in deze regio dat er iets verandert aan exact zoals het is wat betreft de EU, Navo, UN, enz.En zoiets is ook een belangrijk deel gewoon rustig en fijn (internationale) cultuur. En niet politiek (incorrect) Wat is beter dan een huwelijk Ruslandje en deze regio?
>>217586499Ik zou de volgende keer dat ik die buurman ihel tegenkom overdreven vriendelijk vragen inclusief fysiek contact (arm over zijn schouder ofzo) of hij doorheeft hoe het overkomt dat hij de hele buurt uitnodigd behalve de ene single buurman (ik). Daarna zou ik liegen en zeggen dat mijn eenzaamheid een keuze is omdat ik een grafhekel heb aan vrouwen, dit zeg ik terwijl mijn arm nog op zijn schouder leunt en ik een grote glimlach op mijn gezicht hebDaarna zou ik zeggen dat de enige personen waar ik een grotere grafhekel aan heb achterbakse buurmannen zijn die mij niet uitnodigen voor een bbq waar ik contact had kunnen leggen met jacquelinedaarna geef ik hem een grote knipoog terwijl ik wegloop en hem vertel dat ik weet waar zijn kindjes op school zitten
>>217570992Christus is Koning
>>217586732Nou kweenie hoor, denk niet dat ik die kerel op me barbecue wil hebben.
Jullie nog dingen geliked op linkedin en connecties gemaakt deze week?
>>217586763Heb dat met A.I. gedaan
>>217586763heb geen linkedin nodig, ik heb werk
>>217586694Ik denk onironisch als zo'n buitensluiting mij zo overkomen dat ik gewoon zeg dat ik me niet gewenst voel en ook zeg dat ie me in de toekomst ook niet hoeft uit te nodigen en vervolgens blokkeer ik gewoon z'n nummer.Dan maar alleen, best. Maar geen zin om achter lui aan te lopen die toch niets met mij te maken willen hebben.En nee, ik kom ook niet bij je op de koffie om het uit te praten, wat denk je wel niet?
>>217586732لَا حَوْلَ وَلَا قُوَّةَ إِلَّا بِٱللَّٰهِ
>>217586763Kheb gesolliciteerd maar bedrijven ghosten me alleen maar. Kweenie waarom ze da doen. Ik reageer voornamelijk op ongeschoold werk en zelfs dat brengt nix op.
>>217586844je kunt het anon, je bent iig goed bezig
Met Rusland, dat moet zijn OF complete rust en ontspannenheid OF niet.Rusland (het oosten) is ofwel huis van leven een enorm wonder voor onze regio en gelijk de hele wereld en zij waarmee hier banden bestaan. Geen elite-landen. Gewoon allemaal mensen van het V.K. tot en met Rusland.Of huis van dood. Het is zo, met Rusland kunnen zaken snel compleet uit de klauwen lopen. Dat vraagt om inherent echt begrip van wat zaken daadwerkelijk zijn.7th Enochian keyModern English translationThe East is a house of virgins singing praises amongst the flames of glory wherein the Lord hath opened his mouth: and they are become 28 living dwellings in whom the strength of man rejoices, and they are apparelled with ornaments of brightness such as work wonders on all creatures. Whose kingdoms and continuance are as the third and fourth strong towers and places of comfort, the seats of mercy and continuance. O you servants of mercy: Move, appear: sing praises unto the creator and be mighty amongst us. For to this remembrance is given power and our strength waxes strong in our comforter.
11th Enochian keyModern English translation The mighty seat groaned and they were 5 thunders which flew into the East: and the eagle spoke and cried with a loud voice, come away: the house of death of whom it is measured and it is as they are, whose number is 31. Come away, for I have prepared for you. Move, therefore, and show yourselves: open the mysteries of your creation: be friendly unto me: for I am the servant of the same your God, the true worshipper of the highest.
>>217586977>Gewoon allemaal mensen van het V.K. tot en met Rusland.Russen zijn sub-mensen en verdienen alle ellende die ze overkomt
jij bent een kanker nederlander!
Russen hebben een aangeboren slachtoffermentaliteit
>>217587051aauUUUUUWWW *snuif* bluuhuhuhuh auwiee buuuuuhhhuhuhuh
Homo's uit Schijndel
>>217587133https://en.wikipedia.org/wiki/Homo_Sovieticus
Ugh het duurt altijd zo lang voordat het huis is opgewarmd. Kachel vol aan, maar is nog steed koud waar ik zit.
>>217587206>Communisme was het probleem niet, het waren de Russen
>>217587051Succes broed jaloezie
>>217570992oh ja joh wederom lekker gristcuxen
>>217571038shiiieet dat yellowbone T H I C
Vrede met Rusland kan alleen als we de NAVO en de EU opheffen
>>217587474Waarom denk je dat?
>>217587308Ja [fritz] niet om naar te doen tegen Russen. Ik denk niet aan Russen in het bijzonder.Alleen dat het een systeem was of is waarbij een kleine groep alle macht en geld dirigeert. Een dictatuur. Maar open voor wat anderen daarbij zouden willen opmerken.
>>217587506Omdat het bestaan van de EU een gevaar is voor Rusland.
>>217587474Ik zeg NAVO, EU, VN enz. Precies en exact zoals dat in deze regio is in zijn meest ultieme vorm. Maar dat dit zich kan keren naar iets dat precies is wat Rusland zoekt (door, via deze regio)Door de bi-laterale verhouding van een huwelijk met de lage landen wat echter een onbekend principe is (in de massa media)
>>217587289Gewoon kampvuurtje in de kamer maken.
>>217587603Hoe is de EU een gevaar dan?
>>217587603Hoe dat zou gaan in een huwelijk tussen de lage landen en Rusland:Ach, echt belangen als de lage landen ze opbrengen al dan niet Rusland heeft ook altijd vertegenwoordigers, (genoeg als zij het zeggen, in ieder geval het wordt gewoon gedaan) echter met een heel andere, trouwens erg invloedrijke status en de band met de lage landen die dan bestaat. En alles tegelijkertijd. Niet dat Frankrijk bijv. minder pappie is dan de lage landen. Of de V.S.
>>217587603>(genoeg als zij het zeggen, in ieder geval het wordt gewoon gedaan)Waar of niet:In werkelijkheid bestaan er geen belangen die botsen tussen Rusland en de EU???Begrijp je hoe ik dit bedoel dat dergelijke tegenstrijdige belangen in de realiteit niet bestaan???
>>217587667Dat is het niet in werkelijke zin, maar Rusland is een achterlijk land.Als je het met Film vergelijkt is de EU arthouse en Rusland is slop.
In alle redelijkheid, gewoon de nuchtere belangen zie ik niet dat er OOIT maar dan ook OOIT een probleem hoeft te bestaan in een huwelijk lage landen Rusland. Wat het ooit ook is dat Rusland zou willen.
>>217587932bruine handen typte deze paal
>>217587932zijn gwn onze broeders maar amerikaanse topambtenaren hebben een wrok tegen hen omdat hun grootouders DNUG ofzo iets
effe schijten
>>217588011Russen zijn absoluut niet onze broeders. Het zijn de kakkerlakken van de mensheid
>>217587969yo, ben jij ook rechts?
>>217588046geen EVRAZIË zonder EV
>zelenski gaat schoorvoetend akkoord met verkiezingen
die vrouw die moet huilen omdat ze een luiaard vasthoud, zo schattighttps://www.youtu.be/wg0lVxvvXTc
>>217588076Eurazië is mogelijk, maar dan zonder Rusland.
>>217587969hjb in het verband van mijn Ruslandje /:
>>217587969Echt ik kan dat compleet niet hebben beetje net als Ruslandje <3 <3Geef nou maar toe
>>217588076Elektrische Vehikels?
Stukje 3 kleuren kaas gekocht, maar ik kan echt niet plaatsen waar het naar smaakt. Echt super raar.
>>217588216Kendanieeetdanie
>>217588141ze hebben hem er uit gewerkt door eerst yermak te verwijderen, en nu gaan ze iemand aanstellen die wel de donbas wilt ruilen voor vrededeze oorlog was zo achterbaks van de EU, Oekraine en de VS, ik heb echt geen vertrouwen meer in niemand
>>217588248>deze oorlog was zo achterbaks van de EU, Oekraine en de VSWordt je betaald om dit te palen of ben je echt zo dom?
>>217588248Rusland moet gewoon accepteren dat ze niet meer de Sovjet-Unie zijn en het collectieve intellect missen om een 'westers' land te zijn.
>>217588216sperma
>>217588405Dat is alleen als ze de verkeerde koe melken
>>217588423Ossenmelk
>>217588423>mgw
>>217588275ik kies geen kant, politiek/ideologisch gezien boeit het me allemaal geen zak, maar als je dit vanuit mijn neutraliteit bekijkt en ziet hoe de geopolitiek werkt in een oorlog die grotendeels buiten oekraine wordt gewonnen, dan is het toch begrijpelijk dat ik er kotsmisselijk van ben?Is het ok dat Rusland Oekraine binnenviel?>NeeIs het dan vervolgens normaal dat de EU 300 bljoen van ons geld uitgeeft om een oorlog door te zetten koste wat kost jaren nadat het al duidelijk is dat Rusland nooit in staat is geweest heel Oekraine over te nemen?>NeeIs het acceptabel dat Amerika Oekraine vol heeft gepompt met wapens en zich bemoeit met de democratie van Oekraine om hun zin te krijgen?>NeeOm maar niet te spreken hoe mensen elkaar behandelen op het internet momenteel, je zou toch denken dat we dankzij het internet een stuk slimmer zijn geworden, het lijkt wel 2003 met Saddam.Geopolitiek is echt pure kanker.
Goed dus (internationale) cultuur het is echt niet dat politiek en incorrect !!!Ik WIL mijn RUSLANDJE !!! ): ):Geevent mij het RUSLANDJE dat van MIJN is /:[Nuchter ook zo zover ik zie maar nu met paar biertjes en bezig meer zodat compleet klaar ermee]
>>217588481Een os is gecastreerd dus die kan je niet melken
FikFak News 14 decemberDe klassieke media andere bekeken. Waarom liegt VRT over Putin, de ware reden van de boete voor X, vaccinatieschade mag aan het licht komen in de VS, en zoveel meer.https://www.youtube.com/watch?v=0uXjU4--RxE
Russen hebben een hekel aan Moskou en Petrograd.De inwoners van westerse landen hebben ook een hekel aan hun hoofdsteden, maar niet op het niveau van de gemiddelde Rus.
>>217588524Ben geen boer dus kweetanie
>>217588512Die neutraliteit van jouw noemen ze "Het is wat het is"-mentaliteit en dat is echt super sneu. Als jij leefde in 1940-45 en de Duitsers hadden je ouders geëxecuteerd. Zou je het dan ook van 2 kanten bekijken?
koek
Ik heb geen zin vandaag helemaal aankleden biet gaan kopen enz.Help mij eens even>>217588515Zegt eens even tegen mijn dat ik nu moet gaan doen.
>>217588512Bravo, je zit bijna op bet niveau van mentale retardatie als de gemiddelde Rus.
>>217588652het is geen het is wat het is mentaliteit, ik kan van alle kanten begrijpen waar het vandaan komt, de EU wilt zekerheid en veiligheid op hun grenzen, Rusland wilt geen vijandige staat op hun grens, de VS wilt geen torenhoge prijzen betalen om de veiligheid van de EU te moeten betalen en vervolgens hun problemen op te moeten lossen en oekraine wilt niet met BRICS in zee maar met het westenik kies geen kant want ze hebben allemaal gelijk en ze hebben ook allemaal hun bevolking teleurgesteld
De gemiddelde Rus heeft een hekel aan Shakespeare, omdat het geen Rus was.Poesjkin vinden ze veel beter, want dat is tenminste een Rus (ondanks dat Poesjkin grote bewondering had voor Shakespeare).
waarom kunnen buitenlanders niet accepteren dat dit een perfecte maaltijd is?
>>217588841Jaloezie
treurig dat pacifisme zogenaamd 'laag iq' en 'radicaal' is, ga jij maar eens op het slagveld staan in oekraine en iemand door zijn hoofd schieten, wil wel horen hoe je je daarna voelt.
https://youtu.be/tdrv1YMOvRQzin in zeewier ikke
>>217588874Pacifisme betekent niet dat je je als een conflictvermijdend persoon moet opstellen.
Lekker voor mijn Ruslandje zorgen :3 :3 :3 (: (:
>>217588981maar ik ben wel anti-geweld want ik ben christen, je mag jezelf verdedigen maar alleen om oorlog te stoppen, niet om het door te laten gaanik denk alleen aan alle oekrainers en russen die sterven terwijl ze een grote zonde begaan (moord)
>>217589023Door jezelf te verdedigen houd je juist de oorlog in stand.Als Nederland zich gelijk had overgegeven aan de Duitsers, dan hadden ze Rotterdam niet hoeven bombarderen.
Lekker voor ons Ruslandje zorgenGezien>>217588874>>217588512
Je kan alleen een oorlog winnen als je meer agressie toont dan je aanvaller.
Je kan naar Azië gaan voor vrouwen, maar waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan? Deze mannen hebben gewoon een vrouw geïmporteerd. En ze zijn echt niet bovengemiddeld rijk of knap. Incel zijn is een keuze.https://www.youtube.com/watch?v=HGQ10EiZILM
https://chaturbate com/melana_love/?
>>217589180onzin, in de vietnamoorlog hebben de vs meer bommen laten vallen dan in de hele ww2 bij elkaar, ze hebben zoveel napalm en agent oranje laten vallen dat mensen er nu nog steeds last van hebben maar hebben ze gewonnen? nee
>>217589232de meeste incels hebben een stoornis of handicap, kunnen we ten minste compassie hebben voor het feit dat het heel zwaar en kut is om dan een vd te krijgen zoals dingen in de huidige maatschappij werken waarin incels zich niet thuisvoelen?
>>217589442De Heere, en ik ben den Führer die paalt op /int/ want natuurlijk (internationale) gewoon rustig prettig cultuur en niet alleen politiek incorrectWijst AF wat jij daar zegt
>>217589442>in de huidige maatschappij werken waarin incels zich niet thuisvoelen?Ik voel me ook niet thuis in deze maatschappij. Denk dat dit voor elke blanke Nederlander geldt tegenwoordig
>>217586873Ging vandaag even op indeed kijken maar ik kan niet zieken want de site raakt in een "ik ben geen robot" verificatie loop die zich maar blijft herhalen en me steeds weer terugstuurd naar het verificatiescherm.Verdomme seg, het lijkt wel alsof ik geen baan mag krijgen...
>>217589438De VS was niet een verdedigingsoorlog aan het voeren.
>>217570992>I congratulate the dead, who have already died, rather than the living, who still have to carry on. But the person who hasn’t been born yet is better off than both of them. He hasn’t seen the evil that is done under the sun.Gerelateerd plaatje is Jezus op oudere leeftijd.
>>217589640>baan krijgen>op indeedIs dit een trol of is dit het draadniveau?
>>217589668Nee dat is prediker
>>217589668? Hij is maar 33 jaar geworden.
Free Jos Brech
>>217589711>>217589733Waarom zo letterlijk nemen wat ik zeg? Vanzelfsprekend bedoel ik dat ik Koning Solomon / Ecclesiastes het meest wijze bijbelpersonage vind. Hij is ook een IQ filter want pessimisme afserveren met optimisme is dwaas, want pessimisme is niet het gif maar het tegengif maar tegengif is nog geen gezond dieet.
waar is thomas p.?
koffie met een schijfje citroenprobeer het
>>217589902van koffie moek altijd heel erg nodig poepe...
protip: als je thuiskomt van een lange dag werken en het eten is nog steeds niet klaar geef je vd dan een flinke tik in het gezicht
>>217589937word je daar zo geil van dan?
>>217589963protip: als je moe wordt van het rijden onder de invloed van alcohol, snuif onderweg wat sos
van koffie krijg ik altijd buikpijn en vervolgens moet ik dan heel nodig diarreren, maar lucht wel op als je heel veel hebt gegeten
>>217590372Ik vind dat het ook helpt om te gaan spookrijden, de koplampen houden me scherper dan die dimme rode lampjes.
>>217590781
>>217587969>>217588275>>217588744goede argumentatie dees
heb al een week niet gezaad, gewoon geen zin in, en als ik dan wel zaad is het helemaal niet lekker want dan doet het een beetje pijn
>>217590887gebaseerde zelfdisciplinemaxxer
>>217590933gewoon geen zin in, wat is de meerwaarde? maakt me niet blij en hoeren maken me niet geil
>>217588160rusland is eurazie mongolenkind
kheb dit weekend geen alcool gedronken, heb daarintegen zitten hasjmaxxen en griekse bergtheemaxxen.
>>217590887kendahalf u geneukt maar kon niet zaaden
>>217588275>>217588321>>217588652>>217588744Reddit
>>217590973>griekse bergtheeroodpil mij
>>217591009Reddit is te naïef over de achterlijkheid van de gemiddelde Rus.
>>217591235>iedereen is dom en naïef behalve ikke
>>217591272Nee, deze anon >>217587206 heeft het wel goed begrepen. José Ortega y Gasset heeft het goed uitgelegd.
>>217590973kikkerhoofd
>>217591434mag misschien wel zo zijn, maar ik heb het niet gelezen
>>217591235>>217591434>ik ben heel slim en correct check mijn bronnen Reddit
nederlanders! lere mij hollandaise sprechen
>>217591031overgewaardeerdt.griek
>>217591563MKK BTNDat betekent oprotten kankeraap
>>217591031beste avondtheeje hebt nog steeds de neiging om veel te drinken naar dagelijkse gewoonte, dus moet je het vervangen door iets wat aangenaam binnen gaat. Griekse bergthee is een heel goeie keus.https://en.wikipedia.org/wiki/Sideritis_scardica
>>217591486Rusland is nooit een moderne natiestaat geweest, wil dat niet zijn, maar jankt wel als ze niet als natiestaat gezien word.Het is een beetje dezelfde mentaliteit als zeggen dat je mektouw gaat en vervolgens gaat janken dat je incel bent.
Brand bierIk wist reeds nog niet dat die zo lekker was echt
>>217591819zal het eens een keertje proberen anon, dankje
Ik meen dat ik er ookal niet zo agressief van wordt zoals ik eerder heb meegemaakt. Maarja dat is misschien nog niet genoeg ervaring.
>>217591819>>217591875frits?
>>217591883Ja ben ik ja
>>217591892ok dan probeer ik het
https://youtu.be/xm7ZVokoKCMgadverdamme
Israël wordt mooi gewoon maar van den islam.'Tis nie dat der Führer...Als ik over je lul gewoonhttps://youtu.be/3P1Bwc2XP-k?si=F_ep2xbsn4ZaqKJ1&t=72>112112>112112
gaan we weer
wie is er bijna jarig?het is frits nog drie weekjes slapenwat gaan we voor frits kopen nederdraad?seroquel en zout?
https://www.youtube.com/watch?v=pvRyCxkExCckom op en nu allemaal met z'n alleeuzo'ne goeie hebben wij nog niet gehadzo'ne goeie hebben wij nog niet gehadzo'ne goeie hebben wij nog niet gehad
https://youtu.be/3P1Bwc2XP-k?si=3NSgPxYQb1Gwknhv&t=72>Islam is better as is silver ande golde112>112112
>>217587769Waarom noem jij jezelf eigenlijk führer maar spamt tegelijkertijd de draad vol met ontaarde kunst?
>>217591979:DD
>>217592344ben je nou zo dom of doe je maar alsof?ad van wezel was de fuhrerfrits is de nieuwe fuhrer, aangesteld door Godbender is nu frits
Hier>HierDaaro>Mooi Amerikaatje over den vloerhttps://youtu.be/5C6o_e74XIQ?si=qpD2Zx4tdzT_kZ9l&t=141>Net als den voorouders
>>217592438Adriaantje heeft gelezen over buurtcentrum en (...)
>Overgeleverd an mijne algorithmetjeAls ze zo onkloppend waren met drink dan (...)https://youtu.be/NURbkMNM4Fc?si=wRLaj8K8M3JIpOothttps://youtu.be/P99Wp6CZfy0?si=4pvvqjH4fRfvhNJQZimbabwe net in dit verband. Op de basisschool meneer heer Walther, Zimbabwe herinner je nog
Kutschizo's verneuken de draad weeral...
>>217592657het plan reeds gepaald
Sexy-sexyland op de ecodorpen (geen roofbouw)
>>217592657>palantir bot verneukt de draad weer
je kunt frits ook gewoon filteren, schizos zijn dol op dezelfde woorden gebruiken, ga uiteraard mijn script niet delen anders gaat frits die aandachtig bestuderen
>de enige rusland supporter is een half gare alco schizozegt genoeg eigenlijk
>>217592597 (Ik)>Als ze zo onkloppend waren met drink dan (...)Dan hadden ze nu bloedend voor je gelegen en dat liggen ze ookklotenzakkenVolgendehttps://youtu.be/QRcJnjw9z3A?si=gfi7FTj6_mx7Ld6_<<mijn mammie echt>>
Dat achtergrond koortje net mijn mammie hoe zeHé><<mijn mammie echt>>
alle klachten over frits kunnen naar zijn protonmailhsgtdgtptqm@protonmail.com
Europa moet zich niet te veel laten opnaaien door de VS.
Ik heb gezegd veudeuDen Führer wijkt niet af van Zijn bevelhttps://youtu.be/LrZN-OZtpF8?si=8ABnQpOpnq7G7Eo8
https://youtu.be/e3W3TDUzeNc?si=jMzJVa-XglnUQWMl
frits schijt nog in zijn broek
Dat is nou net mijne negers dan begin ik eraan biertje en het alghoritme geeft mijn werkelijk geen enkele redenhttps://youtu.be/sRsefcInwdg?si=9jrPkbfRbBZ0I96t
>>217591717Jij jankt nog het meest
schijt gewoon in je broek nerd
hongerinokes maar tegelijkertijd ook geen goesting om naar den winkel te struinen
>>217593170Ik heb dan ook meer humaniteit
https://youtu.be/sRsefcInwdg?si=c5z9fnHVLJI5CNWohttps://youtu.be/vbED91NU4vE?si=Ptwoq7HM27t2dPjKhttps://youtu.be/oDlxfqSuDsI?si=vu5k4DVFi-nuzkCaIk kan toch echt niet net wat mijn mammie altijd zegtDenk daar eens aan. Stel je de mammie van den Führer voor>reeds meerderen malen gepaald. Mijn mammie door andere paler die dat goed ziet.Je hebt gene idee zaken zijn veel veel erger dan je maar denkt. Omgedraaid ook. Ik weet ook wel hé <3 <3
Er is hier ene paler die altijd net mijne mammie paalt. GewoonJa maar tatoeages ik heb er geen (door haar) ik heb er geen maar als ik ze wel dan moet ze nog steeds zo kankerhard door met mijn
https://youtu.be/vbED91NU4vE?si=v11fr1-Or15Y20zW>https://youtu.be/vbED91NU4vE?si=v11fr1-Or15Y20zW>Ja maar tatoeages ik heb er geen (door haar)Klopt mijn mammie zou altijd nog zó veel machtiger dan ik ben
https://youtu.be/oDlxfqSuDsI?si=_aPJZSIUhviOVz_C
wel ik heb ook gezegd dat ikde slag per trottinet (langer verhaal)
https://youtu.be/RqckEWeHGgg?si=jID9sez7-5YXlXU6>https://youtu.be/RqckEWeHGgg?si=jID9sez7-5YXlXU6
Frans is ene toegestane taal in den /Nederdraad/ want Belgje en Lexemburg
Je gaat me gewoon niet tegen mijne Luxemburgje
>>217593878>>217593878>>217593878
>Hep je het soms aan mijne LusemburgjeNee?K bek houwe als Walen hier in Frans
>>217593311daar is thuizbezorgd voor
fin
>>217575616>>217577909prinses van de draad