Minttu -painos
miks jäähdytysneste on K18
oispa loli
>>217924414kielletty herkku
>>217924414ettei kakarat juo sitä
miks ennen tehtiin hyviä elokuvia mut nykyään ei tehdä?https://youtu.be/F1Bhl3yjzsQ
>>217924414>Etyleeniglykoli imeytyy nopeasti ruoansulatuskanavasta ja metaboloituu maksassa. Se muuttuu ensin glykolihapoksi ja lopulta oksaalihapoksi, joka sitoutuu kalsiumiin muodostaen kalsiumoksalaattikiteitä.>Alkuvaiheessa aiheuttaa päihtymystä muistuttavia oireita (huimaus, sekavuus, puhehäiriöt).Luin tähän asti.
luin doukkaria jossa kaksi poikaa rakastuu toisiinsa
>>217924438juuh oispa
>>217924357Jouluisa Minttu
>>217924494miks luet tommosta
https://ec.europa.eu/eurostat/cache/visualisations/economy/household-expenditure/https://www.ons.gov.uk/peoplepopulationandcommunity/personalandhouseholdfinances/expenditure/bulletins/familyspendingintheuk/april2023tomarch2024eli siis osuus kulutuksesta ruoasta ja alkoholittomista juomista maittain:>britit: 11%>suomi: 12,7%asettaa asiat vähän eri mittasuhteisiin kuin se että joku käy hakemassa jotain jäsenyyksien takana olevia joulualeja vihanneksistä viidessä eri kaupassa britteinsaareilla
Mieluisa Jonttu
>>217924592ruoan ja alkoholittomien juomien osuus kulutuksesta maittain*
Joko nyymi söi kaikki kinkut?
>>217924549nyymit on poikarakkauskirjallisuuden suurkuluttajia
>>217924693iskä tunki ison rasiallisen mukaan niin vielä riittää
>>217924592mutta entä jos niillä on vaan isommat massut?
>>217924549toinen niistä oli onneksi pukeutunut tytöksi niin ei ollut homoa
>>217924693Käyn huomenna ostamassa kinkun.
miksei /mu/ssa ole patelle tahmaa
>>217924931nyymi joulu meni jo!
On kyllä hassua ettei kinkkua saa syödä ku kerran vuodessa.
Heräsin päikkäreiltä. On se rankkaa tää joulun juhlistaminen.
>>217924968eikö noita oo ollut milloin missäkin tahjoma kuolleille suomalaisille miks suomalaiset on niin mega autisteja netti ihmisiä
jummijammi
jehnankepulis
kulttuuria
>>217924931tekisi mieli tehdä kuin se kaukaa viisas maalaisnyymi, mutta minun sitimarketissa ne on vasta -30% ja s kaupassa normihinnoilla
>>217925074Pupu perjantai
tajusin /a/:n Rozen Maiden langasta että juttelin joskus netissä tytön kaa jonka nikki oli sarjasta.
oispa saksan hinnat
>>217925537ratkaisu on aina se sama vaan eipä tunnu normoille kelpaavan niin nauttikoot
montako päivää graavilohi säilyy jääkaapissa? sain sitäkin ihan hillittömän rasiallisen ja mietin että miten nopeeta se pitää vetästä suihin
>>217925652K-kymmenen prossaa kaks egee?
>>2179256672-3pv
>>217925667ei hirveen kauan. Paista tai tee keittoo.
>>217925712on onneksi paahtoleipää jonka päällä se on megaherkkua niin eiköhän se tässä mene
nyymien konsensus mintusta?
nyymi... zaako...
voisko tän minttu jutun jo vaihtaa vaikka takasin teemuun tai myhveen alkaa olla jo aika kulunut jankutus
kinkut ja laatikot edelleen normaalihintaan lähikaupassa, mutta joulukukat ovat 20% alessa kiitos kauppias.
>>217925759onhan se söpö
>>217925759en perusta veetubeista mutta minusta ainoastaan japanilaiset saa olla sellaisia
minttu
>>217924592mutta eikö toi nyt meinaa että siellä on halvempaa ruokaa vai oonko vaan näin vitun pauka
tuntuu höpöltä olla autuaan tietämätön noista jonnejen mintuista mistä valittavat
>>217925888jos tyttö on litteä sen kannattas kyllä kasvattaa tyttöjen hiukset ettei sekoitu poikiin t. aina oikeassa olevan nyymin näkemys tähän puhuttavaan ongelmaan yhteiskunnassa
>>217925759Tykkään siitä. Kiva ääni, persoona ja hyvä pelimaku.
Litteistä tytöistä puheenollen listatkaa kaikista ilkein haukkumanimi mitä ootte kuulleet tytöille joilla on puutteellinen rinnanympärys.
>>217925898alle 2 %-yksikön ero ei paljoa ole
>>217926044ihanasöpöliinirakassiinä ne top 3 pahimmat
>>217925652
>>217926141musta vähän tuntuu että noi ei oo haukkumanimiä tai jos on niin pitää olla aika tarkasti viritetty tilanne.
>>217925950saunan homoin postaus
>>217925652>>217925684saakohan noita saksa viina kaupasta
tytöt raiskaa mua henkisesti joka päivä olemalla antamatta mulle seksiä
mitä uudenvuoden luopauksia nyymillä on mielessä?
>>217926230ei vaan saunan homoin postaus on >>217926230
>>217925652https://www.alko.fi/tuotteet/944015/Jack-Daniel-s-Cola-t-lkki/lottovoitto syntyä suomeen tai jotain
>>217926304nyt servasit sen kyllä pahasti
>>217926303lupaan harrastaa paljon kasuaalia seksiäja ansaita 10 miljoonaa euroa
>>217926180mitä helvettiä.miksi tuo tuote on edes olemassa äääääh etoooo 1,5 litraa enua?
nyymeille on se ja sama paljonko paska viina maksaa koska nyymit käyttää siihen 0€/kk
>>217926311Oli pari euroa halvempi kuin olisin kuvitellut verrattuna tuohon saksan hintaan.
>>217926362jonnena meni helposti kolme tölkkiä ES illassa
>>217926387puolet vähemmin prosentteja kans
>>217926374täähän se ois
>>217926409mun äiti ois varmaan tappanu mut jos oisin tehny tollee mitä hittoa. eipä sillä että mulla ois ollu rahaakaan ostaa joka ilta kolmea eeässää vaikka ne makso sillon 95 senttiä.
>>217926409miten sinun vanhemmat antoi minä olisin saanut selkääni jos olisin juonut noin paljon limpparia saati sitten enerkiaa
lääkärinä leikkiminen tytön kanssa
toivottavasti hallitus nostaa alko holi veron 9000%
>>217926436No kappas, mietinkin että onpa outo että saksassa 3 euroa suomessa 4 euroa tuohan on suomitasolla super halpa.
>>217926474oon jotenkin missannu tämänkin vaikka oli tyttöjä kavereina kun olin pieni mut vaan laitettiin leikkimään barbeilla saatana.
mun uudenvuodenlupauksetlaihtuminen (20 kg)kiroilun vähentäminen / lopettaminenherkuttelun vähentäminenkokis -> vesi
>>217926458hei kerrankin joku kohtalotoveri, tosin ei äiti varmaan oikeesti ois selkään antanu mutta arestiin laittanu ei se tainnu mua kurittaa kuin tasan kahdesti ja toinen oli kyllä ihmeen pienestä mutta toinen oli ihan ansaittu kun saatoin ehkä heittää suutuspäissäni pöytälampun ikkunan läpi.
>>217926522tiesivät sun olevan homo
>>217926451>>217926458minun vanhemmat eivät ostaneet kuulapyssyä tai krossimopoa koska liian vaarallista mutta energiajuomia antoivat litkiä niin paljon kuin halusi ja istua tietokoneella aamusta iltaan
>>217926542Joko on salikortti ostettu?
Äiti aina sano että aikuisena voit omilla rahoilla syödä ja juoda mitä vaan paskaa eipä arvannu että alan täyspäiväiseksi alkoholistiksi siitäs sai!
>>217926581tosi vaikeeta rajusti laihtua ja käydä salilla...
>>217926571ilkeät vanhemmat halusivat sinusta väkisin paska nyymin
>>217926571>krossimopoano eikö tuo nyt ole vaarallinen kun eikö se ole tehty nimenomaan perseilyä varten vai enkö nyt vaan tajua mikä on krossimopo. mulla oli ainakin turvallinen vakio skootteri sillä sai ajella kunhan ei kikkaillut. huippunopeus saavutettiin poliisin tutkaan kun oli joku tehovalvontapäivä ja ne pysäytti myös sallittua nopeutta ajavat kun puhalluttivat, 43km/h en tietty tiedä paljonko siitä otetaan vähennystä pois.>>217926560no mutta eikö sitä suuremmalla syyllä ne ois sit ollu ok tommosten leikkien kanssa häh.
>>217926618senkus jättää syömästä niin paljoa miten niin on vaikeaa?
hullua kalamies gacha draamaa
Mun nössöyden pähkinänkuoressa voi tiivistää siihen että mun eka alkoholin juonti kerta tapahtui koneella cs pelaten kun olin kuukautta vaille 18 ja vanhemmat oli reissussa. Kamu haki 8 kaljaa enkä uskaltanu juoda kuin 4 kun en tienny miten nopeasti niistä menee pää sekasin.
LOL
Otimpa kuvan nyymeille vasikoista ja emoista kun kävin tarkastamassa tuttujen navettaa jossa ollut nyt tämän vuoden automatisoitu lypsykone.Ja on siellä sellanen pienen auton kokonen robotti-imurikin joka säännöllisin väliajoin käy paskat puhdistaa väyliltä.Se lypsykone näytti kaiken mahdollisen datan lehmistä, onko tiine, solujen määrät ja niin edelleen. Jos tuottaa liian vähän maitoa niin sitten menee teurastettavaksi. Pikkasen tuli sellai fiilis että moderni maatilan hoito on kuin jotain peliä pelaisi (tycoon aikakaudelta) kun voi resurssien tuotannollisuutta laskea reaaliajassa noin hyvin.
>>217926732mä joskus mietin että miks golf pallot ei oo monivärisiä (ei camo värisiä) eikö ne erottus parmaemin jos ois vaikka oranssivalkosia niin näkys tyyliin joka hiton väriä vasten
>>217926744miks noilla pienillä on palttoot päällä?
>>217926744miettikää kuinka paljon ikuista kärsimystä noilla on kun ne joutuu tissien puristeluun joka päivä
>>217926744testasitko lypsykonetta?
>>217926744kuinka helvetin iso navetta pitää olla että on taloudellisesti kannattavaa ostaa joku miljardin euron paskan lakaisu robotti sen sijaan että lakaisis ite ne pari kertaa päivässä?
>>217926672kettu tyttö tenma on paras noista huorista koska pelasi mustie sielvja muita huoria en tunne
>>217926744laitoitko pippelin lypsykoneeseen
>>217926833robotille ei tartte maksaa eläkemaksuja
valitettavasti heräsin tähän helvettiin jossa elän ilman rakkautta ja tyttöystäväähuoh minun chud chungus incel paladin elämä
>>217926888haarukka veitsi iso tsunkus?
>>217926888ootko kokeillu saunassa lirkuttelua
>huomenna vesisadettataas yksi tietokonepäivä tiedossa
>>217926790Kylymä.>>217926794Kyllä tossa vähän tuli sellai brutaalidystopinenpunk fiilis kun alko miettimään lehmien elämää, syöt, paskot, tuotat maitoa häkkyrän sisäällä joka palkitsee sua herkuilla niin osaat mennä uudelleen sinne itse pian (ei liian aikasin koska kone ei silloin anna herkkuja koska näkee milloin kävit viimeksi) ja sitä rataa. Sitten tuo lehmien hierarkia, näin kun yksi vanhempi lehmä tuli tönimään tuota tokana olevaa lehmää ja meni sen eteen koska halusi ensin.>>217926833Yli 50+ lehmää, tuottaa kauppoihin maitoa myyntiin. Empä tullu kysyneeksi mutta eihän sellanen pieni auto robotti-imuri paskaa varten voi maksaa niin paljoa, kerta investointi ja pitää paikat puhtaana etkä liukastu paskaan joka voi tuottaa vammoja.>>217926850>>217926811En.
>>217926888mikä paladin en ymmärrä normojen meemejä
/r/suolessa joku kysy että erotaanko nykyään liian helposti aika hassut kihinät saatu aikaseksi tuosta
Kyllä tossa vähän tuli sellai brutaalidystopinenpunk fiilis kun alko miettimään nyymien elämää, syöt, paskot, tuotat spermaa hurisevan kuution ääressä joka palkitsee sua herkuilla niin osaat mennä uudelleen sinne itse pian (ei liian aikasin koska kone ei silloin anna herkkuja koska näkee milloin kävit viimeksi) ja sitä rataa.
>>217927059>Yli 50+ lehmääei oikeestaan mitään hajua onko toi sit vähän vai paljon kun oon tämmönen kaupunkilaispoika.
>>217927321ei kyllä mintulle sopis yhtään urushiharatyylin karvavittu
>>217927135Elämän kiertokulku on niin kaunis.
>>217927341en nää karvoja tuolla (tissit tosin on)
oon aatellut vähän tyttöjä tänään
>>217927398juuh ei näytä olevan mutta tolla taiteilijalla on usein melekosen härskit puskat
>>217927341minkä tyyliin..?
>>217927430homo
>>217926704en mieti eikä mitkään nössöydet pähkinänkuoressa sinänsä mutta oma eka kertahan oli varmaan joskus 20 korvilla kun eräs äidin ystävä tarjosi palanpainikkeeksi shotin likööriä. toinen eka kerta oli kun olin varmaan 21 tai jotain ja ostin kesäpäivänä puolilitraisen lonkeron. kolmas eka kerta oli yliopiston alussa jossain oppilastapahtumassa missä vedinkin itteni ihan kanveesiin. nyt kun olemme kaikki kolmekymppisiä niin kerkesin kauan sitten kasvaa ulos ajatuksesta että jotain elämässä on alkoholista kiinni lukuunottamatta alkoholisoituminen
>>217927430>vähänite oonki paljon
>>217927447urushihara satoshi. tuo taiteilia.
>>217926744onks tää kuva epstein tiedostoista kun noi on sensuroitu
>>217927482käytätkö sä jotain muuta kamaa vai miten vitussa kestät sun elämää mulla ihan maksimi ilman viinaa on viikko oon ehkä kerran akuisiällä ollu pidempään ilman.
>>217927526ahaa okei aattelin että onko tää joku anime pillu karva termi joka pitäis tietää koska oon aikamoinen anime runkkari ja ei sanonu yhtään mitään okei tämä selvensi kiitos nyymi.
>>217927538oon melkein 30v hikkyrotta enkä oo koskaan käyttänyt alkoholia enkä muita aineita
>>217927575no mutta totta kai paatunut animerunkkari tuntee urushiharan karvapimpit ja nännipihatekstuurit kuin omat taskunsa...?
>>217927673mä erikoistuin omotieteisiin sivuaineena pikku animet valitettavasti mulla on isoja aukkoja just tuolla osa-alueella.
>>217927533eri mutta noista korvamerkeistä saa maatilan selville niin ne kannattaa peittää jos haluaa pysyä anonyyminä
runkkaan kohta tytön masulle kun se nukkuu
>>217927734aha just ne taitaa olla nykyään syventävissä eikä perusopinnoissaniin siinä käy kun opintomateriaalin määrä kasvaa joka vuosi
>>217927740ensimmäinen nyymi joka döksätään lehmien korvamerkeistä
mata nee
>>217927538miten sen nyt ottaa oonko kestäny vai en, en käyny viime jouluaattona vanhemmilla kun krapula. mutta meinaan eipä se mitään ongelmaa silloinkaan ratkaissut ja toivottavasti en ratkea uudelleen. kannattaa vaan olla pidempään juomatta ja samalla hankkia jotain mukavaa muuta tekemistä. se muu tekeminen vaatii oman sitoutumisensa mutta sen kun kestääpi. vaikka ratkeaisit uudelleen niin hyvällä tuurilla siinä on jo jotain tekemistä johon koet jollain tavalla sitoutuneesi siten ettet voi juoda tiettyinä päivinä
>>217927788mulla on vähän se kun ei oikeasti kiinnostanu kuin ne omotieteet jo sillon ku alotin niin kaikki muu on menny vähän penkin alle. sen sijaan väitän että tunnistan piirtotyylistä varmaan 50 pissapiirtäjää että tällä erikoisosa-alueella pärjään kyllä.
Ostin Nauta Sikaa
>>217927942omo rassaus on kyllä aika kovaa erikoisosaamista eipä siinä mitään
Pötkö
>>217926794mulla on sukulaisia joilla on myös lypsylehmiä ja ne sanoo että lehmät tykkää kun niitä lypsää kun kuulemma helpottaa oloa että lähtee ne ylimääräiset maidot ruhostakuva liittyy siinä lehmä
>>217927876>öö moi oon nyymin kaveri, mun piti soittaa sille tänään kun se lähtee sieltä että saisin kyydin mut mun puhelimesta loppu akku enkä muista sen numeroa (soitan kaverin puhelimesta) niin voixä antaa sen? kiitti mojoku älykkäämpi saattaisi paremmin puhua mutta noinkin voisi käydä
tulin pötsille
Vedin just kätee!
mä tykkään kun lypsätään
>>217928109kuka on nyymi
>>2179281741. kaveri kävi siellä tänään2. ai nyymi?1. joo
>>217927430mä ajattelen koko ajan tyttöjä
pääsipä viekuttamaan tytön
>>217928246Oispa kettu tyttöjä olemassa
>>217928109>>217928228mä oon kerran päätyny tämmöseen super outoon puheluun ja sanoin jossain 30s kohdilla ihan suoraan että anteeksi nyt on niin outo puhelu että painan luuria, elä soita takasin. mulla ei ole mitään hajua mitä multa koitettiin urkkia ja miksi, mutta joku ihan täydellistä suomea puhuva ihminen vaan alko kysellä että tiedänkö kenen auto on paikassa x parkissa ja kerkesin sanoa että joo markun "nimi muutettu" ja sitten aloin miettiä että hetkonen mitä vittua miksi mä kerroin just jollekkin tuntemattomalle että se on markun auto ja miksi se tietää soittaa mulle. oli sitten kovasti kiinnostunut markun sukunimestä. kerroin tästä markulle ja se oli ihan mitä vittua ja näin viisi vuottakaan myöhemmin ei ole kummallakaan tietoa miksi näin meneteltiin ja ainakin markku on vielä elossa eikä tilit ole tyhjinä että ei ne varmaan tarpeeksi saaneet mitä tietoa ikinä havittelivatkaan.autohan ei siis ollut markun vaan markun äidin nimissä eli siksi varmaan rekisteriote ei auttanut asiaa mutta on yksi mun historian oudoimpia tapauksia edelleen.
>>217928391ja siis tähän vielä pitää lisätä että minä ja markku ei olla mitään sukua ja tunnetaan tyyliin sen takia että asuttiin samassa kerrostalossa. meitä ei yhdistä mikään ja mulla ei ole edes autoa eli mulla ei ole pienintäkään vitun käsitystä miten joku on saanut mun numeron ja soittanut siihen kysyäkseen kuka sitä vitun tojotan romua ajaa. koskaan se ihminen ei uudelleen yhteyttä ottanut mutta outo tapaus kaikinpuolin.
>>217928504ehkä markku oli parkeerannut taas päin vittua ja halusivat mennä sanomaan suorat sanat oven taakse
>>217928391minä pystyn selittämään tämän mysteerinmutta menen nyt nukkumaan
>>217928581muttakun markku oli ihan omassa parkkiruudussaan, siksihän mä tiesin kenen autosta on kyse. jos markku ois parkkeerannu johonkin vitun perseeseen niin mistä mä oisin tienny että se on markun toyota? top 1 ei pahantahtoinen teoria on varmaan se että joku tahtoisi ostaa siltä sen parkkiruudun, mutta se ei silti selitä miten vitussa joku päätti soittaa asiasta minulle. edelleen, meitä ei yhdistä ei niinkuin mikään muu kuin että asuttiin samassa lähiökerrostalossa 5 vuotta. oon ollu markun auton kyydissä ehkä 3 kertaa elämäni aikana ja edellisestä kerrasta oli vähintään vuosi. miten vitussa joku päätyy tulokseen että soitan nyymi nyymiselle kysyäkseni markun autosta.
>>217928312toi on susi
tulin taas AsalleHelppoa se ei ollut kun ei hyvää materiaalia ole
>>217928678ehkä se soitti useammalle talon asukkaalle?
kerran minulle soitti joku täti joka alkoi kiivaana läksyttämään minua miten joku juttu oli taas tehty väärin ja missä minä oikein olen löin luurin korvaan ja en vastannut enää kun yritti uudemman kerran soittaa
Asa?
>>217928738https://www.youtube.com/watch?v=tWkOVJxn_YMmakunsa kullakin. mikä on sun lempi asan biisi
>>217928750Ehkä, mutta kukaan muu ei koskaa raportoinut markulle asiasta ainakaan.
>>217927439Voitko linkata jotain esimerkkiä? Ihan tieteellisessä mielessä
>>217928678vakoojahan se siellä yritti udella valtionsalaisuuksia jotka on kätketty markun vanhaan pommiin
ei varmaan ole gringempää musiikkia kun suomi rap
>>217928312juuh oispa>>217928704seksi susi
pääsispä sen yhen nyymin syliin
>>217928809oispa joku reaktiokuva jolla voisi ilmaista miten paljon sattuu tämmönen suomiräppi. tämä homma ei toimi jos ei ota itseään vitsillä ruudusta yksi asti.
>>217928815aika pelottavaa kyllä että joku naisten ja miesten naurattaja voi vaan udella tietoja muista, se yksi venäläissuomalainenkin doksattiin (ei taida postata tänne) kun joku sai sen ip osoitteen kaapparilla selville ja sitten soitti suomalaisille teleoperaattoreille ja jollain puhetaialla sai annan kertomaan sen koko nimen
tuli niin kovalla paineelle ripulit pönttöön että sitä meni pöntön reunuksille
>>217928946juu se on ihan uskomatonta mitä asiakaspalvelijoilta voi saada pelkällä nimellä (joka on about niin julkista tietoa kun voi olla). en ole koskaan käyttänyt tätä tietoa mihinkään pahaan, mutta tiedostan riskin että sadat ihmiset tietävät mun nimen ja jos haluavat voisivat tehdä periaatteessa mitä vaan. ja jos tietäisi hetun (esim. jokainen kaupan kassa vois henkkareista opiskella teidän hetun) niin voi tehdä sitten ihan mitä vaan. hieno systeemi kun "salasana" on asia joka pitää näyttää jollekkin 15 vuotta nuoremmalle lippatukka ossille että saa tupakkaa ostettua.
>>217928946täh?mitä vittua?oikeesti?muistatko mikä operaattori oli kyseessä?luulis että kaikki vähänkin isommat ainakin toimii tota ammattimaisemmin
runkkari selvisi pitkän ja pimeän kotimatka ajon. oli kyllä aivan hirveää pimeillä pätkillä kun ei mitään lunta joka normaalisti vähän edes hohtaisi valoista.pysähdyin muutaman kerran matkalla tienvarsi paikoille pimeässä ja sain harvinaisia hetkiä ihailla tähtitaivasta vähemmässä valosaasteessa.nyt teeveso kiehumaan ja vähän oman arkiston herkkua paineiden purkuun ja sitten kyytiin otettuja joulu herkkujen tähteitä ja omaan petiin nukkumaan viikon sukuloinnin jälkeen.
>>217929004juu kyllä hetun käytössä mennään arki eikä järki edellätiesittekö että lain mukaan niitä ei saa antaa puhelimessakaan mutta niinhän vaan kaikki toimii pankeista lekureihin
>>217929007Nyymi kai tajuat että ne 10e/h palkalla toimivat pikkupissis puhelimeen vastaajat kyllä saavat sen koulutuksen mutta eivät sisäistä siitä mitään eikä niitä kiinnosta? Todennäköisesti sun isä tai äiti tai veli kertois sun tarkan asuinpaikan ja päivärutiinit jos joku sille soittais ja sanois olevansa sun kaveri joka yrittää lainata sulle autoa tai jotain ja ei saa sua kiinni koska syystä x puhelin ei pirise.
>>217929091>tiesittekö että lain mukaan niitä ei saa antaa puhelimessakaan mutta niinhän vaan kaikki toimii pankeista lekureihinhaluatko etsiä pykälän, koska naurattaa jos on totta kun joskus syöpävuosina (joo kivesmies) annoin hetun puhelimessa varmaan sata kertaa vuodessa eikä tuo ole edes liioittelua, ennen joka helvetin kokeisiin saapumista soitettiin ja oltiin sillee että henkilötunnus?
Osa nyymeistä postaa saunaan näin
>>217929151hyi windows
>>217929106notta miksi niillä tettiläistason superammattilaisilla edes on pääsy tietoihin jota niiden ei pitäis jaella
MÄ EN TUU KOSKAAN OLEMAAN NAINEN
>>217929199no juuri sen takia että sillee maailma toimii. puhelimeen vastaa joko elämäänsä kyllästynyt 55v eläkettä odottava Raili tai elämästä mitään tajuamaton uusi tyttö Jenniina ja molemmilta saa kun vähän puhuu nättejä niin mitä vaan irti. Rajoitusta tietoihin ei estetä koska silloin kun niitä kerran kuukaudessa tarvitaan ei ole ketään antamassa tietoja kun silloinhan pitäisi maksaa jollekkin luurin päässä olevalle Mikolle joka on sillee että "millä lähtötiedoilla tätä tietoa tavoitellaan".En tiedä onko tuo nyymin tarina doksauksesta totta mutta tietäen mitä kaikkea oomalla hetulla ja nimellä voi tehdä en ihmettelisi yhtään että pienellä "sweet talkilla" saisi paljon enemmän kuin ois tarvis Laura 18 veeltä ekasta työpaikasta.
saatanan tunaritkoko tietoyhteiskunta pitäis räjäyttää
kotiuduin painun saman tien maate
>>217929039siis mitä tuon 2 tunnin matkan oikein selvisit eikä tarvinnu kun muutaman kerran pysähtyä runkkaamaan
>>217929421no kerro nyt edes eka oliko kivaa ja saitko kivoja lahjoja helevetti avn on nykyään kuin joku pikku tyttö
>>217929431tiedän...se oli...rankkaa, mutta kuuntelin audio erotiikkaa siinä sivussa joka piti mielen siellä missä sen pitää olla.
harmittaa aina kun käy näin
>>217929443ei ollut erityisen kivaa ei me tehdä enää joulusin enää mitään koska sisaruksilla on nykyään lapsia niin niiden ehdoilla mennään, sain sentään 100e lahjaksi niin voin ostaa herkkuja se on ihan kiva
>>217929007en muista mutta se on se marisasta pitävä joka tykkää /g/:ssä crt näytöistä puhua ja taisi juuri niiden takia saada jonkun vihat niskaansa, minusta se ottaa myös aika kivoja kuvia
>>217929525ite vetäsin semmoset 1300km tässä päivän aikana (tietä)
>>217929574no kai sinä setänä voit leikkiä niitten lasten kanssa eikö se oo kivaa?
katon nyymejä näin
Mua on rehellisesti ärsyttäny vuosia että porukka ulkomailla ei tajua että Joulu kestää sinne Loppiaiseen asti.Se idea että joulurauha julistetaan ja kaikki, on että kahden viikon ajan juhlistetaan sitä aikaa ja sinä aikana on se rauha päällä. Niin kuin ennen vanhaan oli useita juhlia jotka kesti päiviä ja jopa viikon/viikkoja, ihan kuin nykyaikana täysin tuntematon käsite, kaikki on päivän pitusta paskaa ja heti töihin seuraavana päivänä.
>>217929642oon huono setä enkä jaksa niitten kanssa hirveesti leikkiä
kerran ku menin veljelle ja siinä oli veliempojo vastassa niin tuijotettiin toisiamme siinä hiljaa muutama sekuntti ja se alkoi itkemään
>>217930002miten pelottava sä oot?
>>217930002vähemmästäkin alkaa
>>217929907no mitä himputtia sehän on kivointa mitä siellä joulunvietossa voi tehdä.
>>217929811Joulurauhan aikaan vois sitte antaa rölläämisestä ja muusta paskapostaamisesta porttarit loppiaiseen asti
>>217930103no ei jää ötökät kattelemaan kun nostan kiveä vaan pakenevat samantien ja harvoin pitää itse väistää kun joku kävelee vastaan
hyväksyin tuntemattoman suomalaisen kaverikutsun, en kyllä tiedä miksi tuo on tullut kun en pelaa enää moninpelejä enkä ole missään ryhmässäkään. mitä jos tuo on nyymi?
>>217930125ehkä vuoden tai parin päästä voi sitten jaksaakin kun alkavat ymmärtämään jonkun muunkin ku äitin tissin ja vaippaan sontimisen päälle
>>217930247se haluaa varastaa sun tilillä olevat hienot TF2 hatut
uskalsin vihdoin laittaa ihastukselle kaverikutsun, toivottavasti se hyväksyy
>>217930247höyryssä siis
>>217930260>tissit ja kakkano ois just samat jutut kun nyymeillä en ymmärrä
>>217930266on minulla ~50€ edestä kynäritarroja mutta en tuotakaan enää pelaa
>>217930260jaa niin ne on tommosia megapaukoja vielä.
pötkö
en jaksa enää
>>217930432pakko jaksaa
>>217930432Elämä on tulta.
>>217930103tytärvaimo haru
>>217929151Kamera katossa?
>>217930432möyhähän tuo on jo
>>217930570Tuo on työpaikka
>>217930623Miksi työpaikalla on kamera katossa?
>>217930607tää on ainoo hyvä tä tuotosps. väitteen saa todistaa vääräksi
pistin ranupotut uuniin koska oon pahis!!
nukun nyt
ärsy
>>217930643Varmaan jos on arvokasta tavaraa niin yöllä kuvaa sitten.
>>217930643korkean luottamuksen yhteiskunta on peruttu
>>217930737kannan sinut minun sänkyyn ja tulen sinne myöhemmin, vaihdoin jo puhtaat lakanat en ole haisu nyymi
>>217930432
EN HALUA HODARIINI SHIRACHAA
>>217930991kaamea ikävä yäää.....
>>217930991https://youtu.be/nSd4Kj7XA8o
>>217930991
ranskanpotut uunista n. 30min päästä.
>>217931103et sit nukahda odotellessa!
Lähtiskös sitä insel ajelemaan
>>217931103nonii joo pistetään korvan taakse että kohta lähtee
>>217931103toi haluu että sitä pannaan pippelillä sen pinppiin
>>217931133>>217931148no en varpsuna nukahda
>>217931176kaikki tytöt haluaa.
>>217931134lähe inselkävelylle niin menee vähemmän semmosiksi hiilihommiksi ja pysy kaukana siitä yhestä kallioleikkaus T-risteyksestä muutenkin
>>217931176en kyllä tuota älynnyt, luulin että se vaan venyttelee. miksi tytöt on niin monimutkaisia aina en ymmärrä
katsoin mökinrakennusvideon, oispattaa mökkeilyno keväällä sitten taas
>>217931134>>217931225juu inselikävely on parempi valinta pidemmän päälle vaikka inseliajelu on mukavampaa
>>217931261no älyätkö sentään mitä toi tyttö koittaa viestittää?
>>217931302no en oikeastaan, katsoin sen pantsuja kun ne oli näkyvissä ja nyt se on jostain vihainen
>>217931340joo se oli varmaan sen kuvan pointti että se on kovin tyytymätön että kuvan perspektiivin henkilö (nyymi) katseli sen pantsuja.
Ihan aikuisten oikeesti nyymien pervoilua sivuten mahtaa olla aika rankkaa japanin tytöille että ne on koulussa joka päivä hameessa joka väärässä kulmassa paljastaa yksityisalueita. Miten tuo voi näin nykyisenä vuonna olla edes asia tuskin ne tykkää tuosta. Tiedän että ne on pidempiä kuin animessa mutta vaikka just niissä portaissa niin eihän ne silti peitä tarpeeksi tai jos haluais istua muuten kuin jalat ristissä.
>>217931476kovin vaikeeta miellyttää ketään kollektiivisella päätöksellä kun joku haluaa esitellä kehoaan enemmän ja joku vähemmän. ehkä ne vois palata johonkin aiempaan hameenpituuteen jos siltä tuntuu tarpeeksi monen mielessä
>>217931476>tuskin ne tykkää tuostaTytöt kiskoo niitä kouluhameita itse ylemmäs että ne näyttää enemmän jalkaa.
maate
>>217931476siinä yhdessä piirrustuksessa jossa oli noita erilaisia asuja per alue niin osaka ja hokkaido oli minusta ne söpöimmät vaikka ne oli peittävämpiä (ainakin siinä piirrus tuksessa)
>>217931476luulisin että voisivat halutessaan käyttää kuvan mallisia ratkaisuja hameen alla
>>217931476kyllä ne pissikset niitä hameitaan lyhentelee ihan omasta tahdostaan vaikka säännöt kieltääeikä ole mikään animekeksintömuutenkin myyvät itteensä vanhemmille herrasmiehille treffiseuraksi että saavat rahaatietysti rankkaa kasvaa tuollaisessa yhteiskunnassa jos oma arvomaailma on tästä fiksumpi/vanhoillisempi
saisinpa helliä nyymin munaa
>>217931753tuo kuulostaa ja vaikuttaa enemmän isompien kaupunkien jutulta
>>217931652hurja idea, kouluun sais laittaa päälle omat vaatteet!>>217931753>>217931655joo varmasti jotkut tekee tuollee ei siitä ole mitään epäselvyyttä mutta mites ne loput 90% jotka ei haluais että kaikki koulun pojat näkee niiden pikkarit.
Milloin lakkaa olemasta muotia se että naissukupuoli on kaiken uhri, lapsi joka ei koskaan tiedä mitä se tekee
>>217931787no eipä tuossa saarimaassa paljon muuta ole kun isoja ihmiskasojaväkeä on niin helvetisti suomea pienemmällä alueella josta suuri osa on vielä asuinkelvotonta vuoristoa
tilasin kahvakuulanuusi elämä alkaa
>>217931899mikäpä paino kuulalla?
>>217931103ranut uunista
>>217931826syy sille että jotkut naiset ovat irstaita on epäironisesti se että ne on uhreja ja mielipidevaikutukselle alttiita
>>217931793>mites ne jotka ei haluais että kaikki koulun pojat näkee niiden pikkarithelppoaei laita pikkareita niin kukaan ei nää niitäsie taas yliajattelet juttuja nyymi
>>21793193316kg
>>217931899anna pillua
Näin kännissä uskallan myöntää et tyttö lapset oispattaa niin vitusti. Näinkö normot tuntee naisia kohtaan? Epä vitun reilua.
pitkät hameet ja sukebanit on kivoja
>>217932080höhö tulipas hassu mielikuva kun äijät viskoo kahvakuulia jossain finnish brutalityssä ja sinne radalle yhtäkkiä pulpahtaa nyymi huuteleen anna pillua
>>217931103RANUT PALAA APUA APUA APUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
>>217932099kamalaa
>>217932134mä oon nähnyt vaan keski-ikäisiä naisia heilumassa kahvakuulien kanssa
alkaa pierut hellittään. varmaan 30h kaasutellut
>>217932099juuh
>>217932118https://youtu.be/e6uHEsa41aI
>>217931793Kaikki naiset on huoria nyymiSuurin osa miehistä on kanssa
>>217932165>>217931958!!! hyvä että sanoitte ois unohtunu eivät palaneet!!
ala aste prinsessa
>>217932099aijaa luulin että animepedarit ei ollu oikeasti pedareita
>>217931999tosi hieno ratkasu nyymi on niin fiksu
ketuttaa
anosaa...
>>217932765ketun ketunkolo..
Pate kuoli nyymit
sain 3 pakettia ananaskonvehteja lahjaksi
Helsinkiin rysähtää 30 senttiä lunta yhdessä yössäMuualla Suomessa lunta ei yleisesti ennusteen mukaan sada juuri ollenkaan vuodenvaihteen jälkeen.Saatanan hese pellet vie meiän lumet
>>217932812en tiedä kuka tää on
tekis mieli nuudeleita
>>217932590tuossa kentällä taitaa olla aika paljon vaihteluajotkut lolit näyttää vaan siroilta animenaisiltatoiset on suoraan junnuidoleista läpipiirrettyjäse on nykypäivänä uus iso ilmiö et länkkärit tekee animetyylistä taidetta ja sieltä löytyy epämiellyttävämpää settiäja sitten on näitä "ironisia" weebbejä jotka "ironisesti" tekee ihan suoraa pedaripaskaaporttihuume se on jos kattoo mitä noi vammaset länkkärit tekee sitä ei voi enää kiistäät. lolialan ammattilainen 25 vuoden työkokemuksella
>>217932841Rietas kettu
>>217932841toi tarttis tolle hännälle oman reiän.
>>217932837mullapa on ja ajattelin pakaste gyozia paistaa siihen lisäksi
>>217933049minä kun nään pikkutyttöjä
>>217932946Eiku toi on just hyvä
>>217932837mulla oli kuukausi tai pari sitten 30 pakkaus katkarapu nuudeleita mutta söin ne kaikki jo
juomat loppui, v-voin tehdä pari juttua jos nyymillä on lisää
miesfeministit pitäisi syöttää ender lohikäärmeelle
>>217933083no ei oo yhtään hyvä kun sen pikkarit näkyy jos sen häntä nousee pystyyn
>>217933253ajatella että kohta on taas joulu
>>217932837mun lemppari on maman kanakuppi johon sitte heitän lisäksi chilihiutaleita, valkosibaletta, paskaksi hakattua herkkusientä ja loraus sweet chili soosia
hyvältä näyttääpi minun taka piha
tosijaan 'seelannissa vahva netti sensuuri mutta eihän se minua estä kun painan minun vpn nappia ja sikailu jatkuu
tykkään kovasti mustavalkosipulinuuteleista mutta jostain syystä niitä aika harvoin edes aasiakauppaliikkeissä myydään
>>217933243Hyvä minulle
>>217933253oispa juin sukkispeppu
>>217933599oispa tollanen nainen
>>217933599
>>217933599tuo videolelu on muuten vain 3 euroa, onko se hintansa väärti en ole koskaan pelannut?
>>217933761riippuu siitä kuinka juutalainen sielusi on
Poistatan aivonihttps://youtu.be/EvSKLkCP9X4?si=QxkZNNBUMgiG9uGd
>>217933599ToT
>>217933761pelissä on ikävän pitkä tutorial mutta muuten hauska lelu
sormusten herra on mieli elokuva
>>217933843Onks siel oikeit olifanttei?
korealaisia nuuteleita (pika) ja gyozia (pakaste) pistän nyt suihini
mikä on paras yleissinappi? aloin tässä miettimään kun auran väkevä pihisti viimeset pluraukset ja lisää pitäis ostaa.
>>217934055Hangon sinappi, ei yhtä tunkkaista kuin esim Turun sinappi
panang kurria jonotin minun ravintolaan ihmettelin miksi ihmiset lappaavat sushia laattikkoinsa ei ole thai eväs tämä kassalla anna oli hämmentynyt kun kysyin panang kurria eivät tunnistaneet minua herkku suuta this is a japanese restaurant ohjasivat viereiseen thai paikkaan se on mitä se on
>>217934055minulle se on 2 vuotta sitten ostettu aura (keskivahva, normaali?) putkilo josta pistän hernekeittoon aina plöräyksen
>>217934092Pannaan kullia xD
Alkimaholi on paskaa. Ei tee mitään muuta kun väsyttää saatana
>>217934132mitäs ovat vino silmien ruokalat vierekkäin kaikki näyttävät samalta on muuten pirun hyvää kurria
>>217934055minä käytän yleensä joko maillen tai pirkan dijon sinappia taikka sitten jotain tulista aura, turun tai pirkan tuubisinappia
>>217934194luulin että japsit tekee parasta kurria, miksi sinun piti thai maalaiseen mennä?
>>217934261Tääkin ois ollut niin hyvä jos vaan ois yuria eikä kiusimista
>>217934092hämmentävä viesti mutta sait kumminkin riistä ja hyvää soosia ja kanan paloja?
>>217933761>>217933840pitäskö mun tietää mistä videolelusta me puhutaan..?
lämmittelempä vähän laatikoita ja reilusti kinkkua kaveriksi nams mums
Koniin, se kuukerij joka kattoo veetubereit saa hirttää ittensä.
>>217934364recettear kapitalismi simulaattori
>>217934233auran tulinen oli ainaki ihan paska. sama ku väkevä mutta kapsaisiinilla höystetty.
Sinapit on liian tulisia mulle, paitsi kotisinappi
>>217934284panang kurri on minun mieli evästä ravintoloissa antavat reilummat annokset kuin pikku luiden thai cubeissa >>217934340humalati törttöilin ei siitä sen enempää hyvää kurria
>>217934473en oo ikinä maistanu mutta kuulemma aika makeaa tavaraa
nyt on taas todella sairas olojokohan sitä viimeinkin aika koittaisi
pistin pyykit koneeseen 5 tuntia sitten, mutta unohdin pistää sen pyörimään
uusi>>217935051>>217935051>>217935051
>>217934864laita nyt pyörimään ei pitäis naapureita haitata