Judar kan gärna få kontrollera världen så länge jag får en judefv innan jag blir en gammal gubbe.
>>218173172ja på min tid fanns det inget som hette "sociologi" utan det hette SO och vi fick inga nummer som betyg utan det var små roliga bokstäver som VG som stod för varsågod
för tre år sen så kunde man få ett helt flak med ägg för en pantflaska
tycker europa borde invaderq och återkolonisera Ryssland och USA. sätt jänkarna och ryssarna i små reservat
fattar inte vad som var meningen med alla gånger man gick på utvecklingssamtal när mitt liv blev helt jävla cp ändå
Nytt år, nytt jag. Tangkar om nya stilen?
>dkn ingen pv med bögandedräktenorkar inte...
>>218173275jag tror läraren bara ville hem under mina
>>218173282den där skäggstilen har aldrig sett bra utdet ser ut som du har hånglat med ett dåligt torkat rövhål och sen glömt att tvätta dig efteråt
På mina utvecklingssamtal fick jag höra att jag var den mest begåvade eleven lärarna haft
>>218173310Säg det där till mitt ansikte ivl om du vågar horunge
>>218173311"åhhh han är smartast i klassen men han behöver vilja mer" var min standardfras jag fickjag ville aldrig mer
>>218173311hade en lärare som sa likadant sen så testade han mig att göra enkelt multiplikation i huvudet för att visa för min mamma hur smart jag var och jag fick panik och svarade fel på allt redan då visste jag att mitt öde var självmordslådan
>>218173342*tar sats och fotbollssparkar dig i pungen*
>>218173104Köpte en sån där gymflaska sommaren 2018 när det var mongovarmt (dom stora 2.5l i plast med handtag) och efter en månad började den lukta unket och lukten vägrade gå bort efter disk. Min idé? Hälla kokande vatten i flaskan direkt från kastrull. Hela flaskan typ smälte/krympte till 1/3 av storleken på ett par sekunder.
>>218173396*suger upp kulorna i kroppen i sista ögonblicket, omplanterar fötterna och heemar dig med en overhand right från helvetet*
>>218173217det är ju när man är en gammal gubbe man vill ha en ung brud som man kan impregnera gång på gång
>>218173422hälla kokande vatten i plast sen dricka det matgeek style
varför är tjejer så besatta av beatles?
>>218173500Anna...
>>218173500Är väl bra att de gillar fula
gråter och skrikerhttps://www.youtube.com/watch?v=iYaUmzmSfqE
>>218173500det är trad populärkultur och påminner om en tid före islamiseringen av Europa
>>218173526vadå fula de är ju för fan döda
gräddig makaronstuvning, 4 timmar i slowcookernmycket smakligt
>>218173546men det är ju mest vänsterbrudar som gillar beatles och de älskar ju islam
>>218173546>>218173562orkar inte med såna som er
Min snopp är 18 cm lång och 16 cm i omkrets, tjejerna gillar det.
Prenumererar på trådbladet men har inte fått någon ny ännu
>>218173562Kvinnor vet inte sitt eget bästa, de är för känslostyrda vilket gör att de följer det upplevda konsensuset istället för att kritiskt reflektera över valmöjligheterna som de naivt givits.
det finns en dansk på youtube som kallar sig för Foodgeek och gör exakt samma saker som MatgeekMatgeek startade sin kanal 1 år efter Foodgeekfy helvete nu blev jag yr
>>218173647då vet man att matgeek är en tönt som snor andras idéer
>>218173647fgp-kodat brev
>>218173647asg matgeek är som argaspelaren fast med mat
>>218173647matgeekbröder... vad gör vi nu?
Till dig som vräker ur dig rent nonsens i inlägg efter inlägg, månad efter månad: Vad är ditt problem? Vad söker du? Fattas du något? Vad finner du här?
>>218173647allting som vi tror är ursvenskt är faktiskt dansktmånga såna fall
>>218173712Deep cut asg
>>218173738det är faktiskt olagligt att uppmuntra till självmord ! ! ! YoY
Blir en rejäl exposé av matgeek
någon länka han foodgeeks kanal och kalla han för falsk
>>218173819Menar du att han klär av sig naken?
>>218173647matgeek är skolad inom marknadsföring och det är ett gammalt trick inom marknadsföring att exploatera tidigare framgångarkanske detta kan kasta ljus på en annars oförklarlig tillfällighet?
Erkänn att det är hett med bystiga killar som luktar skit
Matgeek säger aldrig yesboxMatgeek säger aldrig jäsikenMatgeek säger aldrig pysenNo ljög för mig
vem är no
>>218173863Det förklarar varför han köpte en AI slop kanal
>>218173871Dina mjukisar ter sig knaka när du ställer dig upp från din fisfrätna datorstol
>>218173774fuck you, seriöst FUCK! YOU!t. alla
>>218173895Nora Olsson
>>218173871Men han säger dock "HEEEEEJ"
Får fortfarande whiplash av matgeeks feminina röst
>>218173974Du har på 5x hastighet idiot
Älskar bögandedräkten så jävla mycket
>>218173984Nej det stämmer helt enkelt inte.
klart man blir besviken när bilden av en härlig och käck man som säger >glassbåt åt en pys!Inte stämmer med verkligheten
Fy fan måste klippa mig men pallar inte gå till frisör så ger de en värsta huligan/fotbollsfrisyrBlir väl incelsnagg hemma som alltid
>>218173934ett riktigt SJW namnhon tar BBC, äter falafel och färgar håret av ideologiska skäl
majspung när ska du strömma igen?
>>218174014Vad är huigan/fotbollsfrisyr?
>>218174067Hans ström var faktiskt väldigt mysig speciellt med luffaren som rörde på sig när han pratade
bröt mig in i matgeeks köksstudio men det var fullt med damm och spindelnät och en gammal kalender som sa 1993 och inget tecken på liv över huvud taget
>>218174071Huligan skulle det stå, men sån där ”fade” där de rakar på sidorna, har långt där uppe. Zoomerfrillan typ
Du uppmuntrandes att äckelbreva för att det gör dig inkompetent i sociala sammanhang där ingen vill ha dig.
>>218174092VA
>>218173234Demokratier funkar enbart när man har politiker som inte har ett förakt för sitt land och folk.Vad som än beslutas om som du inte tycker om i en demokrati kan viftas bort med att "majoriteten valde det" eller "rösta hårdare nästa gång" och således har du ingenting att säga om saken, även om det som beslutas går tvärtemot vad politikerna lovade.Folket måste kunna få utlopp för sitt missnöje på ett eller annat sätt (arkebusering av landsförrädare på torget).En diktator ger folket åtminstone en enda person att hålla till ansvar, till skillnad från gruppen av politiker som utgör en regering och arbetar mot varandra.Vet inte hur en diktatur skulle funka i Sverige men jag har svårt att tro att det skulle vara värre än skendemokratin som vi har idag.
>>218174105Du hade passat i en sådan frisyr
>>218174188Absolut inte
autister är som robotar om det är inte ens svårt att programmera dem till bokstavligen vad som helst: > kvantfysiker> MLP-mongon > nynazister > AFAiter> transor > gymcelsdet är ett tragiskt tillstånd som låter visar övriga mänsklighetens förvridna natur
>>218173548matkassens huvudsakliga ingrediens:
>>218174214Hur är formen på din rumpa?
>>218173548>spermier avgörande för befruktning >2025vissa tvivlar ändå på hur jävla ÖVER det är
>>218174369asg d1afolk har inget självbestämmande
Fruktansvärd smärtaFruktansvärd ensamhet
tänk om man likt matgeek hade råd med hårtransplantat
Eftersom européer håller på att dö ut så utvecklas nu ett obligatoriskt avelsprogram och historisk forskning visar att det förr gick till genom att mannen stoppade SNOPPEN i kvinnans SNIPPA.Hur sådan våldtäkt i framtiden ska undvikas är nästa etapp i projektet.
>>218173548Va vadå matkassar
>pvn köpte hem sushigotts ^^
>>218174549kassar av mat? HAHAHAHAkanske SOCKERRÖR? asgnatp HAHAHAHAHAHAHAHAHA
tydligen så lägger dom socker på sushiriset och det är därför det är så gott
>sålde MU vid februari förra året för att köpa smci
>>218174086ja hans strömmar är oironiskt bättre än CFs
Jag har haft fem seriösa förhållanden (som varat åtminstone mer än ett år) under mitt liv. Tre av dem krashade pga tjejerna var otrogna, ett var pga ömsesidig separation och det senaste avslutade jag för att tjejen tjatade om att hon ville ha barn, något som jag inte vill och det visste hon om redan innan vi blev tillsammans. Det är fan dåliga odds alltså.
>>218174706säkrar själv mitt dagliga MSG intag via Soldatens ärtsoppa, nudelkryddor eller Aromat
>>218174737Cf och amk satt i chatten och var snälla då konstigt nog
>>218174747>det senaste avslutade jag för att tjejen tjatade om att hon ville ha barn, något som jag inte vill och det visste hon om redan innan vi blev tillsammans.bra där, du ska hänga i tråden och spela bing bing wahoos istället för att göra något meningsfullt som att skaffa barn
Gräver ut död hud. Min hobby.
>>218174747Stulet inlägg från reddit
Blåmärken överallt. Ölburkar överallt. Blod överallt.
>>218174727bigga moves
>>218174777de innehåller ju mononatriumglutamat och inte mono sodium glutamatglutamat är en viktig neurotransmitter se till att inte få för lite av det vilket orsakar parkinsons
>>218174747>tjejen tjatade om att hon ville ha barnkrigelinan...
Behöver en ful bystig svettig illaluktande bögpv
>>218174747Jag har haft två seriösa. Ett på tre och ett halvt år och ett på nio år. I förhållande nummer två var vi förlovade och fick ett barn. Gemensamt avslut och vi är idag goda vänner.Förhållanden är inte lätt. Därför är det så viktigt att när man börjar träffas så är det genuint och stabilt och att man kommunicerar från början. Ska inte finnas några frågetecken i början.
>>218174903du innehåller mongonatrium
>>218174747>Tre av dem krashade pga tjejerna var otrognafy fan, finns det ett värre öde än att vara icke-incel
>>218174918alla gör ;_;ingen får Y_Y
Mina svärföräldrar skilde sig, just pga att svärfar varit otrogen med en yngre (frånskild) kvinna från jobbet. De gifte sig sen, har nu varit gifta i flera år och verkar vara som vilket par som helst. Jag vet inte om hon oroar sig över att han skulle vara otrogen eller inte.
Jag är svag. Dom slog mig för att jag är svag.
det enda jag reagerar på numera är att pga ålderskillnaden (han är 10+ år äldre än henne) så är skillnaden i energi ganska rejäl. De fann väl varandra för att båda gillar att resa och äventyra. Men nu är han rätt grå och trött och glömsk, medan hon fortfarande är pigg och kry. Så rent praktiskt tror jag inte han skulle lyckas med att upprepa samma sak. Mindre energi och pensionär, så han kan knappast ragga upp en yngre kollega igen.
>>218174990Dåliga människor njuter tyvärr mer av livet, de bryr sig inte om hur de skadar andra och bara gör det de känner för.
Min fru brukar säga till när hon har en brakskit på gång, jag går omedelbart ner och drar av henne trosorna och omfamnar rövhålet med munnen och slickar hålet medans hon trycker ut brakskiten. Det har hänt att jag har fått analsaft i munnen.
>>218175027Oj......
>>218175004Du är svensk
Önskar att jag aldrig kunde bli svettig
>>218175162det är skönt att gymma och bli svettig och komma hem och duscha med pvn
>>218174990>>218175010Mycket fult att bryta upp en familj på det sättet. Min pappa var otrogen men tror nog inte att föräldrarna hållit ihop i längden, för olika
De goda människorna måste få de dåliga människorna att begå självmord innan de skaffar barn.
invandring är kryddan ett samhälle behöver för att sälja bra
>>218175027Asg mm
>>218175320Varför inte? Röv och rövhål är det jag går igång på som mest. När min halvfeta fru har tränat och kommer hem svettig och blöt mellan skinkorna. Jag går ner direkt och drar tungan genom rövskåran. Hon är ganska pervers också. Nån gång om året tar vi in på hotell och bara knullar, då knullar jag henne mot fönstret till hon skriker rakt ut och det bara sprutar ur henne. Knullar henne i röven tills min kuk är helt brun. Jag dricker hennes piss direkt ur fitthålet. Hon älskar att bli knullad riktigt hårt, örfilar, dra hårt i håret, stryptag. Jag bokstavligen suger av hennes rövhål och knullar om vart annat. När vi är klara och kåtheten har lagt sig och man kommer till sans så kan man ibland undra vad man gör när det luktar piss, kuk och fitta, spott…bajs, prutt och rövhål. Men efter dusch, mat och lite dricka på kvällen så äter jag hennes pruttar och dricker hennes piss igen. Det har tom hänt många gånger att hon har bajsat och sedan har jag slickat hennes öppning innan jag kört in kuken
noen ting boegigt
>>218175378Ja fy fan vilken sue di
Älskar hur sött bögar fiser
>>218175441Älskar dig, saknat dig
Det finns ingen väg tillbaka och det är vår trygghet.
asg flashback bdsm fetischism och parafili
>>218175378
>>218175538Varför är flashbackare så besatta av analsex igenkligen
Nu klappar jag min mättabögmage
Why not? Ass and asshole are what I get turned on the most. When my half-fat wife has worked out and comes home sweaty and wet between her buttocks. I go down straight away and stick my tongue through her asshole. She's quite a pervert too. Once a year we go to a hotel and just fuck, then I fuck her against the window until she screams and it just squirts out of her. Fuck her in the ass until my cock is completely brown. I drink her piss straight out of her pussy hole. She loves to be fucked really hard, ear files, hair pulling, strangulation. I literally suck off her asshole and fuck everywhere else. When we're done and the hornyness has subsided and you come to your senses, you can sometimes wonder what you're doing when it smells like piss, cock and pussy, spit...poop, farts and assholes. But after a shower, food and a little drink in the evening I eat her farts and drink her piss again. It has even happened many times that she has pooped and then I have licked her opening before I drove my cock in.
>>218175587Din mage tillhör mig
>>218175587snärtpungar din bystiga bögmage
>dkn han säger "du hade passat i läppspalt" UwU>>218175538höga nivåer av inflammationsmarkörer där
>>218175441Älskar din fläskiga bögkropp
>>218175592Översätt till trådengelska fast kanske är för drygt.
>>218175378>>218175592Borde man inte bli sjuk av E. coli?
>>218175713jag hoppas att det alla vidriga typer på flashback skriver bara är deras sjuka fantasier och att de inte agerat på det men man vet aldrig
>>218175378Gör detta med trådens animebögslynor
>>218175713inte om man har superAIDS för då lider man ofta brist på E.colitarmfloran signalerar då till hjärnan att den behöver äta röv
>>218175378>>218175027>Varför inte? Röv och rövhål är det jag går igång på som mest. När min halvfeta fru har tränat och kommer hem svettig och blöt mellan skinkorna. Jag går ner direkt och drar tungan genom rövskåran. Hon är ganska pervers också. Nån gång om året tar vi in på hotell och bara knullar, då knullar jag henne mot fönstret till hon skriker rakt ut och det bara sprutar ur henne. Knullar henne i röven tills min kuk är helt brun. Jag dricker hennes piss direkt ur fitthålet. Hon älskar att bli knullad riktigt hårt, örfilar, dra hårt i håret, stryptag. Jag bokstavligen suger av hennes rövhål och knullar om vart annat. När vi är klara och kåtheten har lagt sig och man kommer till sans så kan man ibland undra vad man gör när det luktar piss, kuk och fitta, spott…bajs, prutt och rövhål. Men efter dusch, mat och lite dricka på kvällen så äter jag hennes pruttar och dricker hennes piss igen. Det har tom hänt många gånger att hon har bajsat och sedan har jag slickat hennes öppning innan jag kört in kuken
https://youtu.be/a14m-c--dRcmusiken som spelas i huvudet när jag läser tråden
Wherefore not? Rove and rovehole are that I goer inwalk on sum most. Near my halffat froo gave trained and coming home sweaty and blote between the hams. I goer down direct and drag tonguen through rovescoren. She are ganscly perverse andso. Someonewalk about yearet take we in on hotel and barely fuck, then fucker I her versus window til she screecs straight out and that barely sprouts clock her. Fucker her in roven till my cock are wholly brown. I drinker her piss directly clock cuntholet. She lover that blee fucket richly hard, earfiles, drag hard in hairet, strooptakes. I literally sucking off her rovehole and fuck about whereother. Near we are clear and cotenessen have laid it and man coming to sans then can man inmix wonder what man doer near it luckts piss, cock and cunt, spit...poop, proot and rovehole. But after douche, food and little drink on evening so eater I her proots and drinker her piss again. That have to and with happened many walks that she have biced and then have I slicked her opening before I have driven cocken in
trött dag idag
>>218175943önskar du kunde få sova för alltid
>>218173584det finns ingen väg tillbaka
bog eating boneless bog rove
Varje gång jag satt vid datorn som barn med ett leende på läpparna eller skrattade och min mamma råkade gå förbi samtidigt så brukade hon alltid pausa och säga till mig att "sitt inte där och le" eller så var hon tvungen att se vad det var jag såg på datorn som fick mig att vara glad, hennes beteende fick mig att lära mig att jag inte ska le eller skratta och nu som vuxen tycker andra att jag är konstig som aldrig ler eller skrattar.
>>218176019sök hjälp
>>218176019Inte lätt med en narcissistisk förälder
>>218175838Och sen hånar de oss incels
>>218176096ja visst är det så
>>218175943>>218176030Du är en väldigt mysig kille. Tycker du ska sluta vara så trotsig när vi alla vet att du är snäll, söt och omtänksam i verkliga livet
nbögar dricker kiss och äter bajs och sen tycker de du är konstig eftersom du kollar anime
>>218176154Kollar man på anime är man en gosig, bystig, ful bögblobb med frän bögandedräkt och trångt rosa hål
>>218175943var hittar man en sån här fv?
>>218176179I snaran.
>>218176154nbögar går på porrklubb och knullar transor precis efter att de nattat sina tre barn i den fina villan i förorten. och så vågar de kalla oss för freaks
>218176209>ännu ett nonsensbrevVad söker du?
Däremot så tycker jag samhället ska vara uppbyggt på det sättet att vissa saker ska man skämmas för utåt, sen kan man vara äcklig i sitt sovrum, men det ska hållas hemligt och inte vara något vi accepterar i samhället.Typ analsex, det ska fördömas, sen om Lisa och Erik vill ha analsex ändå så blir det ännu mer spännande eftersom det är tabu på riktigt.
>>218176306asgarv. den minst kraftfulle turken
>>218176196sjukt
>>218175378Why fore not? Rove and rovehole is that i go inwalkway on some most. When mine halffat wifeh ave trained and coming home sweaty och wet between the hams. I go down direct and drsg the tongue through ass cracken. She is ganceka pervert all so. Some time about year take we in in on hotel and only fucks then fucks i her against the windowet till she scream straight out and that only sprouts out her. Fucks her in the rove till my cock is whole brown. I drink hers piss direct out the cunt hole.Ork int mer
>>218173137jag har bokstavligen blacked rödhårig porr i en webbläsare och klagar på rasblandning på polska forum i en annan webbläsare. jag tror att mitt psyke har kollapsat idag, bokstavligen.jg kände mig som om jag blev helt splittrad isär, som om jag har två personligheter vid det här laget. Gud förbarme sig över min själ, en syndare
>>218173953inte längre
>>218175930>>218176331ja du
humor och väderspänningar gjorde mitt liv helt cp
>>218176330Du har en intensiv kroppsodör
>>218176407ad hom
>>218176407hyperbol
De bytte ut matgeek någon gång vid 2018
Folköl folköl folköl folköl. Måste gurgla folköl för att staten inte vill att jag dricker på en söndag. Horbarn är dom.
känner mig som stolmannen mao
>>218176383tängkvärt uppbådande filosoferande
Älskar trådens 2dbögar
>>218176486Johan's a dead man. Miss him, miss him.
>>218176516vilka andra ord? va?
en sån
jag hoppas han gör fler videos med louise i år, det är alltid så bra stämning i dem
>dkn kan spela pokemon med min pv till 18 januari när plugget börjargos ^^
Nu är man riktigt trött. Synen blir suddig
>>218176565va?
>>218176577Vill också göra en video med Louise fast en där jag knullar henne och sen sprutar på hennes överläpp
>>218176589muscimolanon? det går över inom en timme
>>218176568hon är 14 din vidriga hebefil
Vill misshandla en 2dbög och smiska honom på rumpan
>>218176582När ska du ta livet av dig?
>>218176642Nä, varit uppe 66 timmar-anon
>>218176682>>218176679>>218176540>>218176407>>218176176
>>218176682inte snällt ;_;
>>218176720Mupp
>>218176648oj
>>218176613mao = med andra ord vad är en "stolman" ens? säg det igen med de vanliga orden så kanske vi kan tolka ditt brev
när man faktiskt tänker efter, var inte vikingar snarlika araber i beteendet? och vi är ju inte direkt bättre än våra förfäder
>>218176019Min far blev ofta provocerad av att jag var glad. Jag kunde vara på gott humör och så dök han upp och frågade mig varför jag var så glad när x hushållssyssla inte var gjord (en syssla han inte bett mig göra och jag inte ens visste behövdes göra). Än idag känner jag ångest när jag känner minsta lilla glädje. Vad har jag glömt eller missat att göra?
>>218176689o-oj... ;_;
>>218176720Älskar din andedräkt
>>218176741var du rolig nu?
Du måste bajsa prutt och fis jag blir kåt
en liten gest av godhet
>>218176736var du rolig nu?
>>218176772du var rolig nu
>>218176756detta är en så kallad "falsk ekvivalens". araber hade avancerade städer som studerade medicin, filosofi, vetenskap osv. medan vikingar knappt klarade av att farma jorden
>>218176789Dra åt helvete
>>218176816 Du måste bajsa prutt och fis jag blir kåt
>>218176775Förstår inte vad som driver dig. Tänker du ofta på självmord?
>>218173282>>218173342Fattar inte, är han på anstalt eller något?
>>218176823Tvål älskar bögandedräkten
>>218173647Jo, vi vet det.
har suttit och gjort massa ai bilder på tjejer från twitter där de är i microbikini med stora tuttar åh du grode denna teknologi är för stor för män
Jag drömde de sålde tobak på butikshyllorna ;_;
asg minns ni hur mycket vänstern sjöd?
>>218176887påminner mig om min goonpolare som gör tecknade porrbilder
>>218176924Påminner för övrigt om bögjimmy
>>218176813det märks att du är en sjudande inavlad sandapa som inte förstod brevet för alla dina förfäder var kusiner
>>218176975tror nog snarare på teorin att det nog varit mycket syskonkärlek genom din ätts historia
Hur ska vi bekämpa Amerikan1, bröder? Nu har vi en ny fiende och de är tyvärr snäppet mer kompetenta än Ryss1 och Kines1
>>218176918Linné har oironiskt aldrig gjort något fel. Vänstern är hjärntvättade, under-/felnärda och ett hot mot både folkhälsan och demokratin.
>>218177055detta
Sjukt att det är komplicerat att denazifiera ukrazuela heil hitler
>>218177045bara flyktingar driver den där linjen
>dkn plötslig banköverföring från pappa i fredags >223 817 kr >försöker ringa gubben >inget svar >ringer min syrra och brorsa >dom hade fått samma summa var >kan inte heller få tag på gubben >vi åker dit men mörkt och låst >ringer farmor men hon är för dement >oroar oss hela helgen >pappa ringer upp oss idag >"va nä jag bestämde mig för att ge er "arvet" nu bara när allt blitt så dundrans dyrt" >frågar vart fan han tog vägen >"ah nä jag var på sjukan och opererade hjärtat" Har ni pappa som inte säger något om livsviktiga saker och bara gör skit?
>>218177220asgarv typiskt gubbe-moment
>>218177220låter som att han var orolig över att dö så han gav bort allt i förväg
>>218177220han känner kanske att det var enklare på det sättet? Hur tror du att ni hade hanterat situationen?
>>218177220Farsan hade visst haft cancer i tre år utan att säga något till oss andra. Inte till mamma heller men dom är skilda så.. Men han överlevde.
Dom tog livet ifrån mig, jag kan aldrig få tillbaka det
>>218177288>Hur tror du att ni hade hanterat situationen?Pratat med mina barn innan livsfarlig operation och sånt kanske? Normala saker...
>>218177207>Trump hotar Europa konstant>nä det är bara flyktingar som säger såär du sjuk i huvud1?
>>218177314Vad tror du att de använde ditt liv till?
>har ett dåligt hjärta >berättar för familjen av gamers och pollenallergiker>får nu 100 gånger mer besvär
gubbar rider solo, till platser ingen av oss varit på
>>218177220classic farsa
>>218177335Du har ju inte ens läsförståelse.
>>218177045>Nu har vi en ny fiendeAmerika har vart fienden i över hundra år
>>218177378Du menar om han sagt till i förväg? Varit där för gubbjäveln såklart. Inte tagit hans pensionspengar. Pratat innan operationen och kramat gubben innan ifall han inte kom ut levande?
>>218177387Sant, men de har inte varit lika besvärliga som de senaste 10 åren, och speciellt det senaste året.
dampus måste dampa när han får besked som går emot hans önskningar svho måste gråta och söka tröst
>>218177439han vet vad han behöver innan en sådan grej och unnade sig det
>>218177442de var väl mer besvärliga när de invaderade Europa två gånger?
>>218177521amerikanska globalister ligger bakom islamiseringen av Europa muslimer säljer därför gärna deras läsk och anammar deras kultur
förbjud blåa jeans och pop
äter ostskivor med sötstark senap och lever som en kung
vill inte gå till jobbet imorgon
>>218177661>dkn behöver inte jobba och plugget börjar inte ängos ^^
om ni mår dåligt bör ni testa detta
>>218177651nazistus...
>>218177643läskeblask snabbmat basebollkeps footboll tröjor
>>218177651låter gott
>>218177685Sparad!
>>218177723ööööööh.... okej då
>>218177008oj https://180grader.dk/artikel/nicolai-sennels-muslim-inbreeding-impacts-on-intelligence-sanity-health-and-society
>>218177685haha vafan sockar på händerna
>>218177745lugnt suedi kvinnor kommer användas av babbar
folk som könskorrigerar prokrastinerar bara
>>218173137Hatar sådana rubriker det är ju onda bilister som kört på honom
>>218177220baserat brukar också göra saker på infall
>>218177220>223 817 kr i arvjaha det räcker ju i typ 2.5 år
>>218177780jaha så du vill avla på våra kvinnor trots att de är inavlade enligt dig? din hjärna har krympt och din skalle är full av vatten från era kusingiftermål, blattus
>>218177827Jaha? Alla kan inte vara rika borgare som dig.
>>218177795Chudfinnen älskar dem. Han dampar i veckor om världen som han internaliserar med rubriker som grund.
>>218177774>sockar
>>218177827Är 22k mer än vad min lägenhet kostade så skulle gärna få in den summan på mitt konto favä.
inte konstigt att man hatar syskonkärlek när man har fula syskon som inte går att älska
>>218177855va
>>218177220>223 817 kr du har råd med 64gb RAM och en 3080ti nu. grattis kingen!
>>218177875sockor. det heter sockor
>>218177889>södra sverige
>24,294 USD
>>218177889anon, du är söt som sockor UwU
>>218177867din blöja den luktar starkt
>>218177889Heter strumpor dock.
>dkn ingen 2dflickvän
>>218177916>I Skåne säger man oftast sockar (plural) eller en sock (singular) som är dialektalt, medan standardsvenskan föredrar socka/sockor, så båda formerna används, men dialekten i Skåne har starkt fäste för sockar. Formellt är socka/sockor vanligast i mediava
veldigt moenga soeta pojkar i troeden just nu
>>218177876Har 32gb DDR5 och ett 9070 XT redan. Skulle inte köpa en Nvidia produkt ens om livet hängde på det. Hellre utan dator.
>>218177995du är så ful och äcklig att inte ens din syster vill ha dig asg
>>218178047stockholm är också södra sverige, maximilian
>>218178023Kunde varit hex och krig om inte tråden förstörde
>>218178085verkligen inte
strumpbyxor hette det förr i tiden, när man var glädjepojke ute i fält
>>218178085Nej, stockholm ligger i norra sverige.
>>218178105Allt under Sundsvall är södra Sverige.
var exakt går gränsen mellan norra och södra Sverige?
>>218178105>>218178132med god marginal dessutom
lejonen av svealand
Dalarna ligger i Norrland
>>218178147Daläven
>>218178178nej, det gör det verkligen inte.
>>218178187Håll klaffen
>>218178147
>>218177335>Pratat med mina barn innan livsfarlig operation och sånt kanske? Normala saker...palla alltså, fett jobbigt juenklare att bara swisha
Det här är gränserna för Norrland och icke-Norrland
>>218177439han kanske inte ville meddela dig om det för att du kallar honom för gubbjävel?
avla vita barn
sv kärring ägd
>>218177637>amerikanska globalisteräven kända som judar
>>218177661Ta bilen då? Höhö
Petter-bröder... det är över.
>>218178352slut på burgisar ;_;
>>218178279hatar gamla människor
>>218178352asg vem fan läser speltidningar nuförtiden
>>218178295Judar är en stor grupp. Enkelt begrepp att slänga sig med när folket är för felnärt för att förstå nyanserna i begreppet globalister som är tyvärr en mer diversiferad grupp nuförtiden.
>>218178352saknar gamereactor jagjaget
>>218178406minns inte det jagjaget
>>218178352>The Game: Penetrating the Secret Society of Pickup Artistsasg
>>218178352>spela datta efter 24han är en stor grabb nu, kunde ha slutat värre
imorgon börjar förnedringsritualen igen ringa runt och stamma fram att man söker jobbhar tänkt inleda med "gott nytt år" kanske det hjälper
>>218178150Ja, Stockholm ligger med god marginal i norra sverige.
har ni sett trumps mur? Det är vad han åstadkommit när han satt "Amerika först"föreställ er nu hur hans Palestina och Venezuela kommer se ut
>>218178607kanske om man vänder kartan upp och ner så söder blir norr
>>218178599mer värdighet i att vara en enkel tjuv
>>218178352
>>218178599Själv är jag ledig imorgon
>>218178629Nej. Du är bara mongo som blandar ihop ödemark med vad Sverige egentligen är.
>>218178636
>>218178647>verkligheten har ingen betydelse, det är mina känslor som dikterar grundläggande kartografi
>>218178636oj ;_;
Måste köpa rep på Hornbach. Metervara.
>>218178352Hur kan han var 24 år och se ut sådär
>>218178762stress osså snabbmat ;__;
>Hur kan han var 24 år
>>218178692>kartografiVa?Om du ställer svenskar denna fråga:>I vilket väderstreck ligger stockholm?så kommer den överväldigande majoriteten säga i norr, alltså ligger stockholm i norra sverige.Sveriges mitt ligger ungefär i skövde.
>>218178787Du är nacizt
>>218178352>rådjursstirret
>>218178790argumentum ad populum. det räcker med att kasta ett getöga på en karta över sverige, för att konstatera att stockholm befinner sig i den södra halvdelen, eller södra sverige, om du så vill.
Bögröv ad morgonandedräkt
>>218178889Landmassans utbredning är helt irrelevant.Tänker du påstå att Maine inte ligger i norra USA pga Alaska här näst?
>>218178918>Landmassans utbredning är helt irrelevant.nej, det är en kritiskt viktig detalj för alltihop. >Tänker du påstå att Maine inte ligger i norra USA pga Alaska här näst?vilket dåligt exempel. du argumenterar för samma sak som att london ligger i norra england.
>>218179017>>218179017>>218179017
>>218178977Se det som med ryssland, om du bor bortom uralbergen så bor du i öst, trotts att det geografiska centrumet ligger långt mer österut.>du argumenterar för samma sak som att london ligger i norra england.Nej det gör jag inte. För england är ett litet land med en befolkningsfördelning som är väldigt jämn. Det är inte Sverige, där de flesta bor söder om Dalälven
>>218179028jag bryr mig inte om befolkning, jag pratar om norr och söder, vilket är etablerade vetenskapliga begrepp som inte har med människor att göra.