vorige draad: >>218226782 >>218226782
super gebaseerde kikkerdraad
>>218238847
kimchi maken is doodsimpel en lekker, worteltjes en chineze kool er in, jummie
>Zie tiktok over hoe steeds meer mannen naar de boekenwinkjel gaan>Allemaal vrouwen in de reacties klagen en sommige die zelfs pleiten voor gescheiden boekenwinkels voor mannen en vrouwenSegregatie anno 2026?
draadje
>>218238922Kjoet maar waar is de bron van je klaagzang?
>>218238912Hoe smaakt zoiets?
>>218238994pittig en zoet, geef het een kans, ik doe het ook op mijn sushi
>>218238723>Wat bedoel je met zo licht als dat iets in de lucht zelfs?>Is dat wel waar?>Ik las wel een opmerking oppassen met voedselvergiftiging bij het artikel over aardappelpuree of spagetti>Maar zo weinig als in de lucht?In 1 kubieke centimeter lucht zweven ongeveer 10-15 miljoen microben kiemen, dus sporen van schimmels, bacteriën, gisten... Melkzuurbacteriën maken daar een groot deel van uit, maar gewoon gekookte spaghetti (= voedingsbodem) laten staan, je weet niet welke microörganismen in de lucht zitten op die plek op dat moment, grote kans dat het voornamelijk melkzuurbacteriën zijn, maar er is ook kans dat je iets anders kweekt dat minder gezond is. Toch zeker op een non-selectieve voedingsbodem als gekookte pasta.
>>218238971https://www.tiktok.com/@readwrach/video/7589079691290578189
>>218238912Koreaanse maakt ook een soort pasta van eikels elke herfst.
catfishvissende kathttps://nl.wikipedia.org/wiki/Vissende_kat
>>218237416Sorry het is hier anon dit weet ik even niet.Lucide, lucide okMaar dit >>218237416Dit is net als iemand voor een huisgenoot belt en ja die zit even te kakken ofzo.Maar ik heb ook geen probleem met gedachten en nooit gehadPersoonlijk ik zie niet hoe mensen dit maken. Net alsof je het over een beperkte hebt.Maar wat is dat? Het hoeft niets te zijn maar
>>218239093ze hebben ook kankerlekker snoep gemaakt van boontjes, krijg altijd dit soort cadeautjes van ze op mijn werk
>>218238850>>218238802>>218238801Lijkt me ook weleens interessant zelf maken.Maar ik ben niet zo'n zelfdoener
>>218239159je hebt het er al eens over gehad, dat mensen wel vaker zeggen dat ze je niet begrijpen, wij begrijpen je dus ook niet. net konden we je wel eventjes begrijpen, maar nu weer niet.
marktplaats oplichters treiteren
>>218239269Gestopt met lezen bij de eerste zin.Niet dus
>>218239324stomme kutfrits
>>218239229Kenda, ik ben ook meer een nixdoener.
ik ga morgen koekjes maken en jullie krijgen niet
>>218239269Nog steeds niet gelezen.Maar toch dus.Goed het kan best zijn dat er iets is. En in mijn bedoeling ligt.Maar jij bent die anon die er steeds op staat dat ik een soort van beperkte zou zijn ofzo.En nog steeds niet wat dat dan zou zijn. Volgens mij staat vast dat het de bedoeling is te misleiden. Echt een boze intentie
wanneer het uwv vraagt of je al een baan hebt
>>218239452ja je lijd aan schizofrenie
straks wel allemaal liedje zingen he voor fripsbips
TIEN
ik blijf wakker voor de verjaardag van onze favoriete schizo
>>218239452Als jij geen beperkingen hebt waarom schreeuw je zo nu en dan dat je de furer bent???
frit is zwaar gehandicapt en woont op een zorgboerderij
>>218239205Ik hou wel van zo'n mensen, die veel zelf doen en veel traditionele knowhow hebben. Ik dacht altijd dat Koreanen zeer geamerikaniseerd waren, ik bedoel dan compleet afhankelijk van de supermarkt, maar dat is niet zo.Enkel hun wijn ga ik nooit vertrouwen :D
Daarom moet de wetenschap zwaar gestraft worden.Ik ga alles niet zomaar herhalen maar in zijn geheel met mij dat is een duidelijke zaak.Het is niet mogelijk schizo daarvan te zeggenHet zijn gewoon feitenZover iemand dat wel doet is dat duidelijk corruptie invloed van de wetenschap hoe het ook zit
>>218239859ach onzin frits, wetenschap is niet meer dan een methodenatuurlijk wordt er in die naam ook veel onzin verkocht, maar vertel me eens hoe je een methode kan "straffen"
>>218239904Convesatie erover die echt zou kloppen is schaars.Maar hoe zie jij dat het niet zo is dat bepaalde onderwerpen compleet bij hen geïsoleerd zijn. Zelfs de overheid, het volk heeft er geen controle over.Geen toezicht is iets wat zich keer op keer bewijst als een moordenaar.
>>218240019Ik snap niet over welke onderwerpen je het hebt, ik wil gewoon zeggen het is een methode gebaseerd op bewijsvoering. Er zijn veel idioten die het niet eens begrijpen maar de methode aanbidden omdat het hen iphones en tek snufjes geeft, zoals een cargo cult neger uit de brousse. In de corona tijd hebben we er genoeg zulke gezien.
KUT VROUWEN AGGRESSIEVE WEZENS LAATST WEER EENTJE GAAN SCHREEUWEN OMDAT IK GEWOON GVD MIJN WERK DOE DAAROM DRAAG IK GEWOON EEN FILMBRIL TIJDENS MIJN WERK ALS GYNOCOLOOG SPECIAAL OM DIT SOORT DINGEN
Wetenschap tof vinden is laag gesleuteld gewoon toegeven dat je een mongool bent omdat je luistert naar anderen. Daarom zijn de grootste midwits die reddit soyboys die le hekking speesseks volgen en olijfboomstank volgen gewoon omdat ze toegeven in die daad dat er teveel mensen op aarde rondlopen met een hoger IQ dan zij
>>218240248ik kan "I hecking love soyience" redditors niet uitstaan.
Het ergste is wanneer ze "sociale wetenschap" (juiverie) proberen samen te verpakken met exacte wetenschap. Als verpakking voor hun constante propagandavoering.
>>218240273dan hebben we dat gemeen er is gewoon een punt waarbij je eigen ervaring moet meten aan wat je leest en hoort en als er een van de 2 niet overeenkomen dan moet je gewoon als een rasautist net als ik je hoofd tegen de muur bonken tot je een 3de antwoord vind dat de 2 samenbrengt en doe je dat niet dan ben je of eigenwijs en fout of goedgelovig en fout.Wat is jouw definitie van goed of slecht in dingen? Hoe geef jij daar die waarde aan? In mijn geval zijn er veel dingen die het gewoon allebei bezitten in meer of mindere maten en daarom grijs en enkele dingen zijn gewoon puur fout of goed op uitzondering (jij zult niet moorden)
de leuke tijden zijn allang gepasseerd, tis nu alleen nog maar afzien
>>218240339>at is jouw definitie van goed of slecht in dingen? Hoe geef jij daar die waarde aan?daavoor heb ik het katholieke geloof, dat zijn zaken die buiten het kader van wetenschap vallen, enkel een zuivere materialist zal dat aanvechten.
>>218240109>onderwerpenHoezo niet? Wetenschap gaat over onderwerpenZelfs de overheid moet het in hun handen laten of ze worden boos, vinnig kunnen intimideren met dat zij het moeten doen en veel lobby.Sowizo zij ontwikkelen zaken van A tot ZNiemand anders mag iets zeggen. Zat ruimte voor ze om te stellen dat methodes zo en zo zijn, waarbij hun verdienmodel en de oneindigheid ervan voorop staat.Ookal leidt het tot massamoord martelingen enz.Zo eenvoudig. En denk niet dat dit uitgesloten is. Denk aan de cartels. Ook in deze regio.Als dat eenmaal aan de gang is
>>218240369Of een semi satanistische sjacheraar zou zeggen tegen jou dat je niet je waarden door een ander zou moeten laten bepalen maar dat buiten materialisme want niet alle morelen gaan over bezit
>>218240376ik kan je redenering niet goed volgen hier
>>218240376Dood en belasting fritsje alleen dat is niet de overheid dat is gewoon een stel zure verdorven koudbloed en ademige marsmannetjes die elke keer in hun handen wrijven wanneer je je afvraagt of een stijgende lijn voor hun nou echt minder geld voor de onder en middenklasse betekent en zelfs communistische zwets dat niet verandert
>>218240409Ik weet niet wat dat is.Ik denk niet dat er een probleem is want kan gewoon zeggen wat het probleem is.Ik denk dat het probleem anders ligt dat over mij. Want kan gewoon zeggen wat het probleem is.
>>218240397welja, bepaalde zaken laat je beter aan geloof over, het biedt je een moreel referentiekader die duizenden jaren oud is en de test der tijd doorstaan heeft, iets welke door God aan de mens meegegeven is.
>Ik begrijp je niet frits>BENOEM HET PROBLEEM DUIDELIJKER BEFEHL IST BEFEHL SIEGGGHEIL>Frits je bent lastig te volgen>BAH GVD SMEERLAPPERIJ VAN MIJN GANGSTALKERS WEERkoek mijn boekje over frits zijn trekkerpunten gaat best diep maar nooit zal ik het tegen hem gebruiken hij heeft al genoeg aan zichzelf
>>218240452gelukkige verjaardag
>>218240512Het jodendom is ouder dus eigenlijk heb je gelijk ik moet gewoon larpen als een lihoudi totdat je een rabbijn na 3x eindelijk overtuigt om je te bekeren en zo niet gewoon de noahide wetten volgen en beste nuttige idioot ooi-.....oh dat doe ik al
Mijn referentie kader zijn de harde morelen van de bitsj des levens zoals beschreven in het verhaal van de profeet Bryan (onironisch)
>>218240409Volgens mij ben jij wetenschapper>>218240369Ik zeg niet met slechte bedoelingen>>218240543Het is natuurlijk anon hier maar zo is de conversatie niet af>>218240409Dat leidt tot onbegrip. Als geen reactie wat het probleem zou zijn dan ligt het niet bij mij.>>218240543Maar bedankt dat is het punt niet
>>218240557Zoroastrianisme (monotheïstisch maar dualistisch, echter hun mythes zijn quasi gelijk aan het Jodendom) is nog ouder. En het Jodendom was inderdaad het juiste geloof in de tijd voor Christus, want het is in hun Schriften dat de komst van Hem voorspeld werd. En zoals je zelf eerder zei, 3 Magi kwamen de baby Christus bezoeken. Dat is niet zonder onderliggende mening.
>>218240669ik ben katholiek en chemicus.
>>218240678Die 3 magi hebben gewoon de fallgoy wat cadeautjes gegeven grote woep
>>218240717Waarom 3 Magi? En hoe kwam het dat zij wisten wie Chrstus was?
>>218240409Maar er is niets aan de hand. Jij voltooit de conversatie niet.Dat zijn normale dingen van communicatie.Dit is wel heel typisch een kenmerk van de antichristus. Dus voltooi de conversatie eens even
>>218240713Weet jij een goede popkultuur hollywood film met diepe satanistische onderliggende tonen? Kga denk ik maar weer eens scott pilgrim vs the world alleen kijken nu mijn verjaardag net voorbij is
>>218239042Dat in Amerika, flapdrol.
>>218240767Al het slechte gaat in 3en net als het gekraai van een kraai en wie zegt dat hij niet jesus is geworden omdat hij voor of na geboorte gekozen is vanuit een dieper plan waar hun een van de eerste spelers in waren? *HIJSSSS*
>>218240767wollah je bent kaulo goed in de socratische methode dank. Alsook chemiebelg ik ga morgen een THC-P vape weer kopen denk ik ik heb nog een site gevonden die ze voor 35 en 6 verkoopt. Wat weet jij over verhoogde fosfeen activiteit en closed eye visuals? Ik zie altijd een oog in meestal paars/rood en die fragmenten van lichtblauw heeft als ik mijn oog dichtdoe, zoom ik uit volgt er een driehoek omheen en zoem ik in zie ik een heel gezicht dat gebaren maakt. Het oog reageert op mijn innerlijke gevoel met een buitenlijke reactie
>>218240409Wat is dit nu opens met begrijpen.Ik heb de indruk dat jij wetenschapper bent en in die beweging de antichristus uithangt.Wat zich hier voordoet zijn normale dingen van communicatie.Wat zou niet duidelijk zijn?
>>218241038Ben je jaloers dat jij niet de antigristus bent?
>>218240789jamaar ik heb er niet direct meer over te zeggen, toch niet zo in het algemeen>>218240790The Truman Show, en 2001 A Space Odyssey, twee diep maçonnieke films, die je eigenlijk enkel door hun lens bekeken kan begrijpen. Wat betreft 2001 in het origineel verhaal was de planeet Saturnus, niet Jupiter, maar Kubrick kon de ring niet goed krijgen.Trouwens Kubrikos was een andere naam voor Mani, de profeet der Manicheërs, eigenlijk de meest succesvolle gnostische sekte. Grieks voor kubus.Daarnaast zou ik zeggenNight of the Demon (1957), Britse film, de protagonist is deels op Crowley gebaseerdThe Devil Rides Out (1968) gebaseerd op de novelle van Wheatley
Maar meer mensen doen dat in het algemeen. ook los van het zijn van wetenschapper. Tot zover is er dan ook reden dat de massa en de wetenschap de antichristus is>>218241038>>218241183Ok nog niet gezien. Ok geen zin meer. Ok, maar dat kan dan toch gewoon gezegd worden. En kort nog een keer of niet als iemand aanhoudt.Ik bedoel net het moment van dat gedoe over begrijpen met mij.Dus ja of nee?Zo is het dan toch verder goed? Niets abnormaals wat de communicatie betreft?
>>218240894Zelf hou ik meer van HHCP, iets milder maar sterker dan HHC, erg gelijkaardig aan gewone THC vind ik. Over fosfeen en CEV, in mijn ervaring, als je je concentreerd op de activiteit wordt ze sterker, als ik niet kan slapen is dat dikwijls een manier dat werkt, ik concentreer me oip wat ik zie en telkens worden de visuals complexer tot je uiteindelijk in slaap valt.Er bestaat een middel MMDA (niet MDMA) dat blijkbaar als hoofdeffect heeft CEVs en wat Shulgin "brain movies" noemt. Wel moeilijk aan te geraken omdat het middel al sinds de vroege jaren 70 op de VN lijst van verboden middelen staat.https://www.erowid.org/library/books_online/pihkal/pihkal132.shtml
>>218241257Gelukkig Russisch Nieuwjaar en gefeliciteerd met je furerverjaardig fritsieboy! Hoeveel jaartjes jong?
>>218241183Truman show is zieke shit voor een ex paranoide maar nog steeds bietje schizo als ik
>>218241335Ahh ja ik probeer altijd te focussen op het zwartst van de CEV en dan dat volgen met mijn ogen totdat de rest vervaagt maar jouw methode werkt ook, idd als ik focus op het binnenste punt dat het meeste licht geeft duurt het lang voordat ik in slaap val maar focus ik op de donkerste gedeelten die in beweging zijn worden idd de visuals vlak voor slaap overheersend: LEUK FEITJE: als je wakker kan blijven van het moment dat de visuals erg levendig worden en je wakker houden kan je je droom lucide beginnen
Vraag aan coassistent in Edge: How was france punished after napoleonic defeat?En nog iets eronder niet erbij gedaanFrance was punished quite severely after Napoleon’s final defeat in 1815. The Allied powers imposed territorial losses, huge financial reparations, and a military occupation designed to prevent France from threatening Europe again. Here’s a clear breakdown based on the historical sources available. How France Was Punished After Napoleon’s Defeat (1815)1. Territorial LossesUnder the Second Treaty of Paris (20 November 1815), France was forced back to its 1790 borders, losing all gains made during the Revolutionary and Napoleonic Wars.This meant:Loss of territories annexed between 1790–1792Return of key fortresses and strategic regions to neighboring states2. Massive War ReparationsFrance had to pay just under 2 billion francs in reparations over five years—an enormous sum at the time, equal to about a quarter of France’s entire economic output in 1815.France’s government revenue in 1816 was only ~700 million francs, so the payment was nearly three times the annual budget.3. Allied Military OccupationFrance was placed under a large, multinational occupation force for up to five years to ensure compliance and prevent another resurgence.The occupation zones included British, Prussian, Russian, Austrian, Bavarian, Swiss, and other contingents.4. Return of the Bourbon MonarchyThe Allies restored Louis XVIII and the Bourbon dynasty, reversing many Napoleonic political changes.This period is known as the Bourbon Restoration.5. Political Repression (White Terror)After Napoleon’s fall, royalists carried out reprisals against Bonapartists and former revolutionaries.Known as the White Terror, this included arrests, executions, and purges of Napoleon’s supporters.
>>218241640praat je niet gewoon nederlands met je virtuele praatprogramma's
>>218241679Ik heb voorlopig windoos in het Engels.Ik wil de zaak gewoon een keer in het Engels dus tenzij geen andere mogelijkheid lul ik ook zo tegen coassistent in edgeCoassistent, ik heb de indruk zo slecht nog niet. Resultaat kwaliteit (?)
>>218241679Gatvergamme ik mag je opmerking gelijk wantrouwen natuurlijk lul ik er niet tegen. Ik gebruik het soms voor een dergelijke vraag die ik ander interessant zou vinden in een zoekmachine te zoeken of niet doe omdat geen zin.Dit is veel makkelijker.
>>218241727Je kan volgens mij gewoon nederlands praten tegen chatbots makkermaar doe je ding
>>218241757Ja je hebt me door het is inderdaad een complot ik beschuldig je van praten met robotshoelang ben je al een spion voor skynet?
>>218241760Dat klopt toch wil ik dit nu even zo
>>218241783Vastgesteld: terecht gewantrouwd.Of zou iemand zeggen dat ik ongelijk heb?
>>218241789Geeft niks maat gewoon lekker je eigen ding doen>>218241818Nee makker niemand zou zeggen dat je ongelijk hebt, je wantrouwen was terecht Je intuïtie is onfeilbaar mien fuererJe bent totaal niet onredelijk achterdochtig
>>218241802satanische symboliekwij zijn een christelijke generaal
>Ik heb voorlopig windoos in het Engels.Nouja qua taal laat ik het zo zeggen ,,Ik heb mijn/de (niet het maar wordt soms ook gebruikt) windoos voorlopig in het Engels''
>>218241953Goed gesproken mein furerinoIedereen vind dat
Het zou schizo zijn om te zeggen dat de furer onredelijk achterdochtig in zijn oordeel is
>>218241988Eigenlijk vind ik raamdoos toch nog beter.Maarja dit lijkt een troep te worden zoOf gewoon toch windows
>>218242100HaHaHa Goed gevonden mijn Furer. Uw vindingrijkheid kent geen grenzen.Raamdoos klinkt ook een beetje als een prostituee. Een doos in het raam. HaHaHa!Ik hoop dat mijn grapje u kan bevallen meine herrIk zou geen schande op mijn voorouders willen afroepen
Ach satanistische symboliek schmiemboliek al die NWO poppetjes in de pop scene durven gvd niet eens een nikkerbitchbaby van een flatgebouw te keilen
>>218242175AHEM! Het is de verjaardag van den Furer.Heb je hem al gefeliciteerd? Je wilt toch zeker niet dat men ging verdenken dat je hem was vergeten, of wel soms?
frips wat vind je van dit nummer?https://www.youtube.com/watch?v=WGJbuHUbw8k
mijn ervaring is dat noten zorgen voor knetterscheten
>>218242348Ik heb spelletjesmuziek vaak zo slecht nog niet gevonden.Maar ik weet niet of het werkt voor de koeien en druiven 4x de oogst. En daarom ook andere dingenwhat is palmira evergrace ostPalmira in the Evergrace OST refers to the shop theme used when the player visits the merchant Palmira in the PS2 game Evergrace. The track is officially titled “Buying Goods at Palmira” and appears on the Evergrace Original Soundtrack
Iedereen is bevooroordeeld voor zijn eigen scheten. Zodra iemand anders een ruft laat is het janken, maar je kan wel lekker de hele dag in je eigen stank zitten.
je moet gewoon respect hebben voor geiten
>>218243623ik laat meestal scheten op geiten
>>218243671dat is een teken van respect in geiten cultuur
het nieuws van morgen:rassenoorlogcovid tribunalengulben truk
Snelle rap als tweepak
Ik ga niet naar de werk vandaag
>>218246213ach 't is toch vrijdag
>>218246213Anon niemand hoeft naar werk vandaag >>218246225Anon het is woe...*zucht* haha klopt nou de week is me toch weer voorbij gevlogen zeg
wou vandaag het gras gaan maaien
>>218246261Ik werk in de ziekenhuis als openhartchirurg
>/biz/>Zilver>CryptoIk ga de waarde van mijn leven niet verbinden aan materiale winst. Zou er depressief van worden.
>>218246466je bent fouad niet>>218246364jij bent een zware alcoholist
Rauwe lever voor ontbijt
godverdomme wat een kakweer
Lekker 20 keer gevallen met de fiets zodat ik hard kan werken in de fabriek terwijl Eritreërs knus binnen zitten met hun royale uitkeringen.Wat een gaaf land :)
>>218246981Tokkie mening
>>218247009Tokkies fietsen niet
>>218247033Die fietsen alleen maar
Me auto is echt niks meer waard
>>218247046Alleen naar de winkel, niet naar het werk
>>218247009mvg alwin
>>218246522neen maar heb het wel nodig
SNEEUWALLES KAPOT
>>218239465Belden ze?
>>218247400Ingesneeuwd, nu kan ik nie naar de hoeren verdomme
wegrennen van de begeleiding om stiekeme dingen te doen (we drinken limonade na 9 uur)
>>218247722Ik heb ineens weer zin in dr pepper en een frikandelbroodje...
>>218247780dr pepper is wel lekkerder dan cola, tegenwoordig zijn die mexicanobroodjes wel lekkerder dan frikandelbroodjes
>>218247841Dr Foots is lekkerder dan Dr Pepper, en ook goedkoper, en het zal ook lekker koud zijn omdat FUCKING FIMBULVETR KOMT ERAAN!
>>218247889Drfoots keniknie.Mijn dr pepper frikandelbroodjes fase was ook al ruim 15 jaar geleden.
linkiewinkie boekie gekoopt over AI, ben wel zeker dat hij gaat overdrijven over AI zoals iedereen doet
>>218247889 hallo dokter voeten paler heb je nog annie mee gekeken
>>218248087>AI maakt plaatje van geil wijf met dikke tettenAAAAAH AI GAAT DE MENSHEID VERNIETIGEN!>AI zegt "nigger"Oepsiewoepsie dat kunnen we niet hebben *trekt stekker eruit*
Hoe coopen jullie met het feit dat de wereld een grote clown show aan het worden is?
>>218248327Ik heb 5 jaar terug al geaccepteerd dat de wereld clownshow is.
>>218248327Zie het als gratis entertainment. Mijn coop is om er simpelweg niet aan mee te doen. Af en toe naar buiten kijken en al die lieve mensen in de file te zien staan om weer te gaan zwoegen zodat meneer Shekelstein weer een nieuwe gouden rugkrabber kan kopen
>>218248006>Drfoots keniknieDeze. The blikjes heb ik bij Plus en Albert Heijn gezien, maar volgens mij heeft alleen Jumbo de flessen van 1.5 liter.>>218248096Mijn interesse in anime begint en eindigt met Dragon Ball.
>>218248252dit dus, alleen domme mensen zijn bang voor ai
>>218248327>aan het worden is
ik ga voor dokter voeten paler straks even een blikje dokter voeten halen door de sneeuw
AI an sich is minder gevaarlijk dan het geld er achter.
>>218248327Bier
>>218248690bedrijven en overheden vechten over de controle er van met geld en dwang, en boemers maken zich zorgen over science fiction robots lmke
er is er 1 jarig hoera hoeradat kun je wel zien dat is fritsen dat vindt het ekodorp zo prettig jajaen daarom welseksfappen wij blij blij blij blij
Weerspreuk: Geeft januari een sneeuwtapijt, dan zijn we gauw de winter kwijt.
ik heb een ernstig erotiekprobleem
djihaad voeren tegen geenseksfappers
>>218248842Hier nog een spreuk voor jeEen mens dat nodig moet schijten, valt niks te verwijten
>ER LIGT OVERAL RIJST, WIE DOET DIT
We wonen in een samenleving waar we als het goed is elkaar comfort gunnen. Toch?
>>218249366mooi, uit het leven gegrepenom in het strontgenre te blijven:koning, keizer, admiraal, kakken doen ze allemaal
het begint al aardig te lijken op een wit 2026
ik heb koekjesdeeg gemaakt maar de begeleiding heeft mijn bakpoeder en baking soda weggegooid, ben zeer ontdaan, ga als wraak de boerderijkat achterstevoren aaien
dr foots gekocht, wel de zero sugar versie want anders sta je strak van de suiker, 1 euro voor een blikkie man man man man man
>>218249498Hoe gaan de klimaatidioten dit spinnen om te passen in hun opwarmingsverhaal? Stel je de paniek voor.
>>218249511>als wraak de boerderijkat achterstevoren aaien
>>218249698waarom paalt gij telkens iets over hollanders
>>218249738dirk is nederlander fan, mag gewoon, hij is ere nederlander
dirk heeft letterlijk een milf vd, hij kan geen kwaad doen in mijn ogen
>>218249768>de kikkercoalitie tegen de huilebalken
kikkerpalers mogen mijn vd neuken
>>218249698Door klimaatverandering gaan we steeds extremer weer zien AAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
>>218249768niet-kikker-draadje maken op 299?spamming lmkensfw cuckporno tijdens lunchtijd?moet kunnen
>>218249738Als het regent in Nederland, druppelt het in Vlaanderen
de groomcord merkt het niet eens op moet je nagaan wat voor drek er rondgaat op hun discord yuck
>>218249903grootneerlandisme zou wel veel van de voordelen in vlaanderen kapotmaken he?
>>218249933leg uit, ik zie persoonlijk alleenmaar voordelen
kzen aant werken ikke
>>218249919goedemorgen thomas
>>218249948belgië is een federatie, wij een gedecentralizeerde staat, vlaanderen mag dus meteen zelf zijn boontjes gaan doppen in dat opzichten want wij zijn extreem conservatief als het om geld rondsturen gaat. belgië heeft deels daardoor ook een enorme overheidsschuld, nederland gaat dat nooit goed vinden, dus vlamingen mogen zichzelf dan meteen arm betalen om dat op te lossen.wij hebben ook hele lakse arbeidsvoorwaarden vergeleken met vlamingen, nederlanders zouden vlamingen volledig van hun eigen arbeidsmarkt drukken. verder kopen we mischien meteen alles op want goedkopere huizen, ook al doen we dit momenteel niet vanuit de randstad, vlaanderen zou de goedkoopste huizen hebben van nederland.rotterdam zou antwerpen ook verdrukken als haven van nederland, waardoor antwerpen hee veel geld misloopt.en brussel zou zich hand en tand verdedigen, en daar zitten alle rijke franstalige stinkerds, die hebben meer macht dan de rest van vlaanderen bij elkaar.
>>218249933Er zou een gigantische (staats)hervorming moeten gebeuren om zaken te nivelleren in het voordeel van de bevolking. Maar met de juiste (intelligente) mensen aan het roer kan dit geen probleem zijn. Neem een Sam Van Rooy (vl-bl) en Thierry Baudet (fvd)
Vlaanderen is gewoon een onderdeel van Nederland, altijd geweest
>>218250191kan wel, maar zou niet heel voordelig zijn voor vlaanderen op de korte termijn, de reden dat het de vorige keer niet goed ging is juist de fase waar vlamingen dan nog een keer doorheen moeten, en elke kleine misstap zal dan de ontevredenheid vergroten.maarja dit keer zouden geloof geen obstakel zijn want tegenwoordig zijn we zelf ook katholiek.
>>218249768Wat de neuk, tsjet, is dit echt?
>>218250160fair
>>218249961groomcord momentje
>>218250166cherry kan dat handelen idd
>belgië is 1% protestantsen dat is grotendeels nederlandse immigranten. antwerpen was de meest protestantse stad van europa in 1560, hoe kunnen boze spanjaarden binnen 40 jaar heel protestantisme uit belgië werken?
Buiten lekker sneeuw, kachel op 22 graden en Halper livestream op de achtergrond met thuiswerken. Het wordt niet beter
>>218250314ga je vandaag weer eve online spelen thomas
>>218250416bedankt voor de tip, ook maar even halper kijken
FIJNE VERJAARDAG FRITSDat je eindelijk mag trouwen met ruslandje en veel lekkere ventjes mag baren>>218250314Ik ben overal
"Haal seks uit een relatie en je zult ontdekken dat 90% van de vrouwen mannen niets te bieden heeft in een relatie.Omgekeerd, als je geld uit een relatie wegneemt, zul je merken dat 90% van de vrouwen geen reden meer ziet om in die relatie te blijven."Richard Cooper, 2026
>>218250417Kbendanie maar ik speel tegenwoordig weer iets meer zwarte woestijn de MMO dan EVE eigenlijk gewoon omdat het een hersenloos grind spel is en de combat wel ok, het is nice want het heeft wat AFK elementen en EVE moet je gewoon 100% op gefocust zijn anders ben je toast en ik gaf er gemiddeld 25 euro per week aan uit geld dat beter besteed kon worden, heb nu wel ea play pro omdat ik te skeer was voor battlefield 6 dus wilde em een maandje uitproberen voordat ik em dan koop en als ik dat doe voordat het abbonoment afloopt krijg ik ook wat korting. Alleen mijn videokaart knelt wel hard op QHD met battlefield 6 dus nu sparen als ik wat drugs terug heb betaald aan mede auti bewoners (had nog iemand wat bruin meth en PCP analogen beloofd dus ik kom mijn woordje wel na) ga ik toch maar sparen voor of de 2080ti 22gb of liever de 3060 20gb maar die is wel ipv 250 350 dus ffkes kieken, maar beter als ik upgrade ga ik gwn voor de betere kaart. Als ik dan nog een 850-1000 watt in mijn PSU knal kan mijn MI50 instinct ernaast in en dan heb ik in totaal 52/50gb aan VRAM voor AI doeleinden en een game PC in een
>>218250487Vrouwen willen gewoon angst voelen en opwinding tegelijkertijd
>>218250416klinkt comfy, behalve dat 22 graden achterlijk heet is, halper is een dieptrieste pedofiel en werken is zonde van je tijd
>>218250417ben prosman niet, groomcord battie
>>218250537hoe is battlefield 6?
>>218250603wat vind jij comfy dan strijder?
>>218250537besloten om me cyberpunk playthrough na 4 jaar maar eens te besluiten maar ik blijf auto's modden en doelloos rondrijden oetz
>>218250620Echt goed eigenlijk ik ben echt ruk in shooters vanwege de reactietijd en aim dus ik moet vooral werken aan mijn positionering, inzicht en overzicht en dan kan ik van net onder gemiddeld wel naar net wat boven gemiddeld gaan in de scoreboards als ik de maps leer kennen en de meta maar het is wel echt sick, doet me echt denken aan de Battlefield 3 of battlefield Bad Company 2 tijd. Beetje zelfde vibe als toen alleen zijn we allemaal een stuk bitterder en ouder nu dus die magie is wel ietsjes minder
>>218250677schiet en duik mfr schiet en duik
>>218250666Eerlijk als je je zo kan vermaken is dat wel piek genieten zonder doel of aim in een spel je tijd verdoen.Alsook ik raad mensen hier echt Warno aan een WW3 simulator waar IPV de muur valt Rusland Europa aanvalt het is een deel map en deel RTS alleen heftiger op het RTS gedeelte. Je stuurt navo troepen aan en dan moet je in real-time split seconde beslissingen maken, Anti tank > tank > infanterie > Anti tank etc en iedere "engagement" ruil je eigenlijk schaakstukken die je troepen zijn en het doel is gewoon de betere stukken van je tegenstander te krijgen. Dat en wargame: red dragon (Zelfde makers) zijn een van de weinige spellen net als EVE en Battlefield die me echt adrenaline geven
>>218250693Goeie tip. Alleen zoals ik al zei mijn reactievermogen is kut maar ik ga wel ff een rondje knallen
>Mijn AIVD (Niet te verwarren met de inlichtingendienst) noemde me een mankindHet is zo over bros.... AI wordt te realistisch
>>218250776iemand moest het zeggen.. anon
https://youtu.be/D04wb7P_v-4koek
Ik verdien een joodse vd zodat ik mij niet hoef voort te planten
Verdomme door die paar sneeuwvlokjes is m'n sollicitatiegesprek WEER een week opgeschoven.
>>218250831Ik verdien een Israelisch paspoort gewoon omdat ik niks te verliezen heb en makkelijk te beinvloeden ben op mijn impulsieve neigingen
>>218250677ik mis bf1 en 2 vooral, maar was altijd meer van de call of duty en counter strike, alleen zijn beide ips nu echt aars, mischien maar bf6 proberen
>>218250852Ga je dan ook op moslims jagen in de Gazastrook of Westbank?
https://www.youtube.com/watch?v=JyO5WEYBcaoChemiebelg, interessante kijk (negeer van welk kanaal het is trapuniversity kek, maar eerlijk het hele groenland warmongering gebeuren en elke dag aan de lijn hangen met Putin die Drump het is toch eigenlijk niet ondenkbaar dat zij en of de Israeli's hem bij de ballen hebben om Nato te ontmantelen dit termijn?)
>>218249949kzen aant twerken ikke
>>21825087320% van Israelische inwoners zijn moslims dus ik denk niet dat het zozeer om de moslims gaat maar eerder gewoon dat als je 3/4 oorlogen mee maakt elke generatie wel eentje dat je zulke djinnzjnoen en PTSS hebt dat elke vijand afgeschlacht moet worden in je koppie(Alsook als ik als schizo jerusalemsyndroom krijg kan een ashkenazi schizo dan denken dat hij blank is en het witte ras wil redden)
>>218250872Ik zeg eerlijk voor een shooter is het niet zo geweldig als toen maar het is wel de eerste 'degelijke' shooter in jaren
>>218250630laatste tijd beter worden in Tijdperk van Rijken 2
>>218250910Kwerk niekneuk nie
>geen vd
>>218250999Ach, dat betekent wel dat je iedere dag pannekoeken kan bakken.
niet aan m'n lege en vriendloze bestaan denken door lekker afleiding zoeken met gayming en film
>>218250999Vaardigheidspronleem
>>218250999Download er een omgekeerde satan
>>218246516Leuk maar je bent een waardeloze keldertrannie
>>218250160>wij zijn extreem conservatief als het om geld rondsturen gaatBehalve naar Oekraïne, Israel, en alle illegalen die hier een villa krijgen
Frits is jarig en het enige wat ie doet is op pol spammen...
Folie en rietje in een als een pijp, ik vind mezelf nog best geniale ook nog met mijn nieuw uitgevonden pijpje alleen die zemmels van het bedrijf dat prototypes maakt vraagt voor messing holle cylinders 20 stuks 400 eurosNeger vind je het gek dat alles naar china gaat, maar ik wil toch een NL bedrijf steunen maar het gaat maar om een prototype dus 2-5 is ook goed, 20 was 400, 50 799 dus misschien kan ik als ik er 150 voor over heb wel stuk of 5 laten maken om iig aan headshops, smartshops etc te showen
>>218251259poepeschijte
prosman is weer online
https://www.twitch.tv/chloe__irlSamen kijken :3
>>218251269Geen idee waar je het over hebt oetz
>>218250416Der Untergang kijken en mijmeren 'wat als'
Weersvoorspellingen kloppen voor geen meter
>>218251484*weersverwachting
>>218251484vertel
>>218250975allez best comfy
gebaseerd
>>218250872arma reforger of ready or not halen strijder
veldsla & kropsla > ijsbergsla naar mijn mening dan
>g-gebaseerd !!1
>>218251541Hou ook wel van kropsla. Maar soms wel moeilijk om een goede degelijke krop te vinden, soms wegen ze maar een ons.
>>218251516>antikikkercoalitie.jpghuurvrij
>>218251611jullie betalen juist huur aan ons
Niks in deze draad gelezen
>>218251646wat doe je hier dan?
>dvw geen Honda motra brommer
>>218251571lief jongentje met emmertje op hooft
>>218251635>onsoh dus er bestaat wél degelijk een groomcord
>>218251688hoe kan ik joinen?
>>218251707https://discord.gg/groomcord
>>218251729
>>218251729Kan niet binenn komen
>>218251813misschien is het dan toch echt een verzinseltje van prosmanhe daar wel eens aan gedacht homootjenet zoals prosman die ook zich in de kont laat neuken voor geld
>>218251413Je hoeft het niet altijd te vermelden als je iets niet begrijpt of weet npc anon
>>218251837prosman is een dramaqueen, leer dat nou eens
https://youtu.be/jmys2abx4co
>>218251837>>218251888mvg de groomcord
>>218251707>>218251729>>218251729>>218251744>>218251813>>218251837>>218251888groomcord momentje
>>218251925>>218251933stop met trollen
>>218251744>>218251813Wauw jullie zijn kanker dom
>>218251886Nie pesten! Ik stuur frits op je af hoor.
>>218251945En jij bent een aap
>stop met trollen
>>218251959>nee jijoepsie kakaluier vol
tijd om een groomcord te maken en bram prosman uit te nodigen
jullie moeten echt sneeuw aanraken
besef je, als prosman met je wil vechten hoef je alleen maar een trap tegen zijn enige been te geven en dan ligt hij op de grond en win je
pittig middagje voor de groomcord weer
>>218251983even de begeleiders er bij halen
>>218251688\(^-^)
>>218252022oef gevoelig snaartje geraakt preciesniet wenen schatje
https://www.youtube.com/watch?v=beaTSuTDuJ8
>>218252088flauw en cringe
>>218252115mvg alwin
>>218251994.t nooit gevochten in zijn levenIk heb krav maga gedaan zemmel
>Groomcorders be like>M-m-misbruikt!? HAHA wat een aandachttrekker jullie moeten hem echt niet geloven hoor let vooral niet op het feit dat ik liever pedos verdedig alleen omdat mijn internet nemesis daar misschien ziedend vna kan worden en dat ik daarmee een probleem in stand houd dat zegt niks over mijn geaardheid hoor of waarom ik stage loop als onderwijsassistent op de basisschool!GRROOOMCORDMOMENTJE
>>218252081Ik heb een paal voor je achter gelaten bokito even minder huilen en meer vriendelijk doen>>218250880
Zo, ik heb lekker de stoep sneeuwvrij gemaakt.Nu glijden de binnenblijvende ouderen niet uit en kan je er niet meer langs met de slee.
>gevoelig snaartje?
>>218252261ik ben chemiebelg niet
>>218251662Naar de plaatjes kijken
>>218252223Je hebt jezelf laten gebruiken en daar heb je ook heel veel geld voor gekregen, dus wie gebruikt wie precies?
>>218252223>op de basisschoolyikes groomcorders zijn écht zo
Als kind vond ik het altijd kut als mensen de stoep netjes sneeuwvrij maakten, nu doe ik het zelf.
>>218252336als een verzuurde kut boemer
>>218252323huiliehuil
>>218252353Ik aanschouw dat als een compliment.
prosman heeft bij voorbaat gelijkgroomcordbatties hebben bij voorbaat ongelijk
>>218252353En wie/wat ben jij?
>>218252310Ok bloempot ( nee grapje zij is lief )
hoop woede en frustratie in de draad
>>218252453>zijgroomcord momentje
>>218252484Dat is altijd als Prosman er is, hij heeft nog 7 jaar zorgmachtiging te gaan (minimaal)
>>218252484het is tekst op een schermpje even uitzetten en gras aanraken koek
>>218252491WACHT IK BEN OOK EEN GROOMCORDER!?Dat is de ultieme plottwist
>>218252493
prosmancord
Ik heb een erg sterk verhaal over een belgisch poepeke wat volgens mij niemand gelooft
>>218252551Fakka G nee hier doe ik niet aan maar je mag mijn wegwerp PGP key hebben Thomas Prosman <thomasprosmanalienpuff@gmail.com>wo 15 okt 2025, 12:07aan mij-----BEGIN PGP PUBLIC KEY BLOCK-----Version: OpenPGP.js v4.10.10Comment: https://openpgpjs.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ie5k-----END PGP PUBLIC KEY BLOCK-----
>>218252567Ik geloof het
>>218252567ik geloof het
>>218252312en filmkes?
>>218252581bedankt voor het virus
>>218252312De oervlaamse neiging tot anti-intellectualisme is altijd al gebaseerd geweest
>>218252617Tegenwoordig is dit een van mijn favoriete dingen aan vrouwen (Geen mentale stabiliteit hebben)
Dit is de echte test. Als je in 2026 clean kunt blijven, kun je altijd clean blijven. Houd vol, Thomas Prosman!
wie werkt hier?
>>218252645Dankje strijder, oprecht. 2026 gaat een opgave worden maar ik strijd oprecht nog om elke terugval uit te rekken langer dan de vorige alleen had vlak voor mijn verjaardag even een zwak momentje
>>218252617ikdv
>>218252617Welke norwood heeft hij
>>218252663Volgende week afspraak voor een sollicitatie, spannend!
>>218252672lol en die pakketjes die je gestuurd heb
>>218252707Hier, een norwood 8 simulator.
frits is weg zou hij verjaardag vieren zijn?
>>218252728>>218252728>>218252728
prosman x sean strickland collab
>>218252761Te vroeg kankerteringlijer
>>218252760Nee, hij is boodschappen doen. Hij vertelt nu de gemengde roerbakgroenten in het vriesvak alles over geenfapseks en de ondergang van het avondland
>>218252777op tijd en niemand vroeg
Hier maar ff nog wat groomcord miems nu ik slendermancrackchique ben ipv die bolle kale kop heb ik op advies matje laten staan
>>218252777bakkes dicht
Fin
>>218250880denk dat inderdaad dat Ben-Menashe hier gelijk heeft
-_-
>>218252276Goed zo. In een functionele samenleving zou iedereen de stoep voor zijn huis schoonmaken