[a / b / c / d / e / f / g / gif / h / hr / k / m / o / p / r / s / t / u / v / vg / vm / vmg / vr / vrpg / vst / w / wg] [i / ic] [r9k / s4s / vip] [cm / hm / lgbt / y] [3 / aco / adv / an / bant / biz / cgl / ck / co / diy / fa / fit / gd / hc / his / int / jp / lit / mlp / mu / n / news / out / po / pol / pw / qst / sci / soc / sp / tg / toy / trv / tv / vp / vt / wsg / wsr / x / xs] [Settings] [Search] [Mobile] [Home]
Board
Settings Mobile Home
/int/ - International

Thread archived.
You cannot reply anymore.

[Advertise on 4chan]

File: 1743268436289307.jpg (15 KB, 275x183)
15 KB
15 KB JPG
kusevan animen kuseville animeille omistettu painos
>>
hyvä kusi kingi
>>
>>218316458
onks toi se mihin ne chris wattsin lapsoset laitettiin
>>
>>218316498
ootko kusi loli anime postaaja
>>
>Innostuu suunnattomasti amerikkalaisista uutisista
Kuvitelkaa joku aussi höpöttämässä Auerin oikeudenkäynnistä yliksellä.
>>
vale painos väärä otsikko oottakaa uutta
>>
mun eksä jätti vittu eksä tiiä kuka mä oon VITTU
>>
naurattaa
https://files.catbox.moe/lu8e5k.mp4
>>
mutta eihän tämä ole sauna
>>
>>218316458
äkkiäkös tosta paskarekalla imaisis
>>
>>218316853
Sauna on nykyään kusta
>>
vihdoinkin pissa paatti faneille oma painos
>>
>>218316852
amerikka on kyllä paska ripuli oksennus kusi maa
>>
>>218316936
Miks? Liikaa naapureita?
>>
känninen ilta-ale reissu suoritettu oulun pakkasessa ja kaupasta irtosi matkaan -60% hintaan karjalanpaistilihat, verilettuja, reissumies kanaleipä, chili sulatejuusto kabanossia, iso maksamakkara tuubi, 2 halloumiruukku einesateriaa.
meni kans joku asiakastapalveluvaihde päälle kun olin liian hyperaktiivinen humalassa niin kassalla oli ulkomaalainen ukkeli (asiakas) odottamassa myyjää ja kävelin sen ohi ja neuvoin sitä että tässä kaupassa on myyjän kutsumista varten nappi ja menin jonottaan sen taakse.
shoppailin omat juttuni sen jälkeen ja sitten tuli joku vanha rouva osteleen sangriaa klo 21:10 ja neuvoin sille kans että ei voi ysin jälkeen ostaa tuota enään kun kassatyöntekijä oli joku itäeurooppalainen vartija/kassa hybridi joka koitti selittää sille muorille että se ei voi ostaa sangriaa tähän aikaan.
en ole vieläkään varmaa nolottaako oma toiminta mutta eiköhän tässä päädytä jonkinlaiseen lopputulokseen krapulassa huomenna kun saanut pohdittua tarpeeksi
>>
>>218317082
Nolostelet liikaa, vedit alfa settiä. Low-t itse reflektiota. Jännä aatella että nyymejä asuu jossain helvetin Oulussa jumalan selän takana
>>
tää on väärä lanka
>>
nyrjäytin niskan ja nyt on vaikeeta kaataa kaljaa kurkusta alas ärsy
>>
kattelen kaljua ukkoa romaniassa
>>
>>218317808
Sun pitää luopua lainvalvonnasta, muuten vassariagitaattorit saattaa kuolla vastustaessaan lainvalvojia

[Advertise on 4chan]

Delete Post: [File Only] Style:
[Disable Mobile View / Use Desktop Site]

[Enable Mobile View / Use Mobile Site]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.