vrijdageditie
>>218424626Te kankervroeg kankermongool.
>>218424652ga janken bij jannie
>>218424626Wil een nieuwe badkamer maar heb geen 15-20k liggen helaas
Wat een leuke draad zeg
hebben mensen in psychose een schuld gevoel of boeit het ze allemaal niet?ik vraag mij af of ze het gewoon niet als excuus gebruikenhoe werkt dat eigenlijk dan? dat ze opeens terug bij besef komen? Of kunnen ze hun emoties en gedachten gewoon niet rationeel bekijken en zelf oplossen dat ze mss niet zo ok zijn?Soms krijg ik ook een gedacht van toen ik alleen was in een kamer met een leerkracht dat ik ze gewoon kan overmeesteren en nemen hoe ik ze wil, maar dan denk je van wtf denk je nou, doen we niet. Hebben schizos that intern monoloogje niet?
>>218424626joepie het is vrijdag!
links accelerationisme lezen voor een gele vd
>>218424728Tis verdorie dinsdag mafkees.
>>218424626koek
>hij rapporteert de koemplaatjesreddit trennie lmke
>>218424853de kop van een hamster afbijten is wel heel ziek, gaat wel heel erg, deze man heeft betere hulp nodig dan 1 of ander flutbedrijf op een oud klooster die oppas speelt voor prosmannaar mijn mening kan prosman niet zelf de keuze maken of hij wel of niet intense behandelingen nodig heeft en moet de staat dat voor hem kunnen invullen, niet de rechter omdat hij op het spoor heeft zitten lopen en dan te lastig is om los te laten lopen
>>218424870ze hebben een paarse kut, vind het niet zo best
>>218424962wat mij verbaast is hoe er 0 toezicht is op de instelling waar hij zit, en ze allemaal zelf een kamer krijgen. Klopt toch niet, zo'n geval als prosman die heeft begeleiding om het uur nodig
>>218424971De tepelgrens loopt ergens door Oost-Azië. Mongolen en Aziaten van Altaïsche komaf hebben roze tepels; terwijl ze ten zuiden in de warmere streken bruine tepels hebben.
jullie zijn allemaal poepchineesjes hahahahahaha
>>218425111Als langdurige bewoner krijg je een sowieso een eigen kamer. Maar er is zeker toezicht en je hebt er ook verplichtingen.
>>218425114mijn vdtje is half hapa flipijns en ze is echt onzeker over haar lichtbruine tepels, en nog onzekerde over haar iet of wat donker foefjeben blij dat haar schaamlipjes beetje roze zien ipv donkerbruin, gewoon gatver, en dan nog zo'n paarse tint erop, vind aziatische kutjes in het algemeen gewoon smerig, sorry.
>>218425165https://www.cvd.nl/hier zit prossie naar het schijntanoniempjes hebben verleden nacht denk iets gestuurd aangezien prosmanGOD even afwezig is, zouden ze zijn computer ontzegt hebben?
>>218425111>>218425165echt veel te weinig, die gast paft zich een ongeluk en niemand doet iets want vrij land, ondertussen kan die kerel duidelijk zelf geen beslissingen maken en zou dat ook niet moeten kunnenwelke mongool heeft hem geld gegeven on vrij te besteden, wie laat hem elke dag schizo troep zeggen op op een plaatjesforum waar iedereen hem te kak zet, en wie laat hem lekker zelf zijn dag invullen?echt nederland is zo kanker geworden de afgelopen 20 jaar, zorg staat tegenwoordig voor alles lekker zelf doen en niemand die een poot uitsteekt tot je om hulp vraagt
>>218425245groomcorders zijn écht zo
>>218425245nee die andere was hethttps://labyrintzorgenwerk.nl/
>>218424853>wolf kijkt een keer raar naar een kindaaaah schiet hem dood! dood de wolf!>anon bijt hoofd hamster eraf, slaat buurvrouw, verkracht dochter en verspreid ingewanden door het winkelcentrumwe moeten een nieuwe woonruimte vinden jongens!
>>218425275omdat daar in ons kapitalistisch regime gewoon misbruik van gemaakt worden om goedkope loonslaafjes te indoctrinerenhet probleem in de maatschappij is dat er een straffeloosheid regeert, en dat die niet gehandhaafd wordt. Dan krijg je wel zulke taferelen. Je hebt gelijk, Prosman zou het goed doen om eens vast te zitten en elke dag instructies en een dagschema krijgen, maar het is wel de bedoeling dat hij dan verder op zelfstandige basis verder kan.Anders kan je net even goed een mijnwerkersdorp neerzetten met zijn eigen valuta zoals we deden in de jaren 60 met bruinhuiden
1752
>>218425341>mijnwerkersdorpenheb je al weer, na het uiteenvallen van de verzorgingsstaat had je dat meteen. je hebt nu hele containerdorpen met mensen waar de staat gewoon niks meer mee kan.>bruinhuidenpim fortuyn waarschuwde daar al voor 25 jaar geleden met buitenlanders, die wilde dat ze selectief wijken aangewezen kregen, maar dat was dan te racistisch, nu zijn alle blanken uit die wijken gevlucht en kan de politie slecht handhaven in die wijken. in parijs kun je zeggen wat je wilt, maar door ze buitenwijken te geven staat de gendarmerie zo op de stoep in de banlieues en rolt die bruine boefjes op voordat ze ontkomen. kun je in marseille, amsterdam noord, poelenburg en ga zo maar door niet zeggen.
>>218424932>>218424664denk eerder dat kikkertrannie zelf een koempaler is
>>218424870>>>/pol/
>>218425595ben kikkerpaler, trennie, en homo
>>218425629doodziek>>>/lgbt/
>>218425725dirk je filmpjes gaan achteruit
>>218425725ZOu knuffelen om te acclimatiseren.
wat kut dat de vdab site je automatisch uitlogt na een bepaalde tijd
Hoe moeilijk is het om trader te worden, kwillekik nen euro verdienen
>>218425962ik leg het je uit in mijn gratis seminar
>>218425908doet het UWV ook
>>218425725Geil
>>218426021hebben jullie ook online cursussen die jullie kunnen volgen?Vraag mij af of het in de praktijk iets oplevert om naar werk te zoeken
Ugh, ik was een beetje aan het zoeken naar alternatieve woonvormen omdat kopen voor mij als armflikker geen optie is en ik ook niks kan huren.En dan lees ik veel over "taainie haus" als 'alternatief', allemaal leuk maar waar zet ik hem dan neer? "op eigen grond" of "in je achtertuin".Tsja, als ik dat had dan was ik niet op zoek.Ben alles zoooooooooooooooooooooo beu. Moet ik dan maar in een tent in het moeras gaan wonen?
>>218426140vakantiehuisje kopen bij een zwembad resort voor 15K en je domiciliëring bij je ouders zetten
>>218426168Krijg je dan geen gezeik als je er te veel dagen per jaar in vertoeft?
>>218426140je moet gewoon niet arm zijnof een vast inkomen hebben, armflikker met hypotheek kan ook altijd nog
>>218425763
>>218426369Ik kan misschien wel een hypotheek krijgen maar daar kan ik nooit een woning van kopen...
>>218426441appartementje van 2 ton moet toch wel mogelijk zijnals die er nog zijn natuurlijk
https://youtu.be/iBEuMDbPUtE?si=Ef6gz_8UtP68JKJ8Hé Belgie vind dit met mij gewoonIk vind dit ene GODSSCHANDE daar in Brabanthttps://frontrunners.com/nlAls JIJ in Brabant dan val je ONDER de katholieke kerkDus zeg maar ja die activiteiten maar binnen de muren, zowel stoffelijk als op bepaalde onstoffelijke manieren die ik kan bevelen
>>218426482Tsja dat is dus precies het probleem.
>>218426384mein furer
>https://youtu.be/iBEuMDbPUtE?si=Ef6gz_8UtP68JKJ8Maar dat is dat iedereen gewoon even meewerkt maar ho maarEcht GODSSCHANDE ! !>https://youtu.be/iBEuMDbPUtE?si=Ef6gz_8UtP68JKJ8
*doet een romeinse groet richting de untersberg*
eindelijk klaar met werken en geen mobielschijter meer
Ik ben zo ziedend als de helBinnen de muren van de katholieke kerk zoals IK ZEG. Dat kanhttps://frontrunners.com/nlGODSSCHANDE daarDoe wat ik zeg
>>218426511heb een paar jaar geleden voor 270k kunnen kopen in de randstad, 80m2wat eigenlijk te veel is voor een alleenstaande hetero man
Familie vraagt steeds of ik een vriendin heb maar wat schiet je er objectief mee op om in een relatie te zitten wat ik niet kan bereiken met mijn rechterhand
>>218424626gebaseerde editieisitfriday [punt] com
adriaan is de nazbol koning
>>218426333Wie gaat dat controleren
>>218426555HHgecontroleerd
Zo kan dat werken in de katholieke kerkHoe Brabant isGodverdomme JodenGoed, wel goed begrijpen hoe ik dat woord nu gebruik héEchtBinnen de muren, en ze zullen ook hun gang kunnen gaan en ook lekker aan ze zitten. Althans, zover dat daadwerkelijk werkt>https://youtu.be/iBEuMDbPUtE?si=Ef6gz_8UtP68JKJ8
>>218426672sigrid kaag
>>218426690Brabant genoemd
niksneuker generaal
Teringleiers allemaalJoden jodenEn begrijp hoe ik dat woord gebruikAllemaal teringjoden om doodziek van te worden
ditjes en ook datjes
Aziaten zijn weer de enigen die dit jaar goede games maken zonder DEI en slaapverwekkende loopsims met een slecht verhaal
2k calorieen en 150 gram eiwit per dag om alle dikzakken te moggen in de zomer op het strand
>>218426672Al die boemers die op de camping zitten zijn altijd vuile snitches.
>>218426805je draagt vrouwenkleding tho
Binnen de murenEn dangaat de katholieke kerk>Lekker Aan Je ZittenZo is datZover dat daadwerkelijk kan werken. Ja, zo wordt dat dan in BrabantJa echt ja
>>218426826heb je er problemen mee dat ik trans ben?
>>218426826
>>218426856welnee, castreer jezelf, verwijder jezelf uit de genenpoel, je maakte toch geen kans
>>218426826cope alleen met een korte broek en zonder t shirt over straat zodra de zon terugkomt je bitch blijft naar me staren
>>218426856effe rustig he kerel
>>218426884kan je dit uitleggen in sonic fanfiction comic vorm aub
zo efkens blank suprematisch hardlopen zonder condoom
wie heeft er nog eugenetica nodig als alle niksneukende freaks zichzelf castreren?
>>218426949goede draad tot nu toe
>>218427001vieze batties, doodeng
>>218427023kinderlokkers ook wel
>>218426929ga terug naar Hellas, dimitrios
>>218427167ik zei toch BLANK kzen ginne turk
>>218426384St. Drieske de Verlosser
Die anon hier die over den Omen Evert begon
>>218427309uh, jij zelf?
>>218427191ja je ken honderd keer blank zeggen maar je zult toch echt terug moeten
Ikke: bestaIncels: ziedend
waarom proberen ze nog steeds helden schieters te maken
>>218427331(ik ben hem niet)
>>218424626eerste voor kikkers
kupiansk volgende stad die gaat vallen, lets goooooooo
De Vergadering van GelovigenWaar iedereen zijn eigen christen isEn ze hebben geen één voorgangerIk ondersteun dat absoluutEn ik sleutel eraan tot verdere volmaaktheidDe Vergadering van Gelovigen is protestants van aard
>>218424626serieus dit gozer?
>>218426384Dat justitiepaleis in Brussel is echt gigantisch ik heb het een keer in het echt gezien, wist dat het een snood plan van de vrijmetselaren was om het zo majestueus te maken
Belgie luister wat? Wat?Ze staan op den stoep bij jehttps://frontrunners.com/nl
>>218427441 (Ik)En met tering kanker Engelse taal
frits ik sta voor je deur aufmachen
Bedef je dat als je aan me denkt buiten 4kan dat je automatisch bewijst het punt dat ik soms maak dat je leven slechter is dan dat van een eibrein junk en ik geniet van elk moment
>>218427511ok prosman
>>218427511heb je echt het hoofd van een hamster afgebeten?
>>218427550Nee dat was niet eens mijn paal maar gisteren ontkende ik het niet voor de fa2 koek
>>218427462Ik wil dat zo niet.Ik wil zeker praten met mensen. Maar ik denk eerst per Simplex chat en telefoonMaar ik sta absoluut open. Maar het moet allemaal niet zo gespannenhttps://youtu.be/iBEuMDbPUtE?si=Ef6gz_8UtP68JKJ8
>>218427599ik ben een jood en ik kruip nu in je muur als je niet open doet
>>218427598was wel heel goed gedaan van die anon, ik geloofde het meteen
prosman die op het podium het hoofd van een hamster er af bijt en dan paranoid speelt van black sabbath
>>218427598Je lult uit je nek, nu je sober bent en geen psychose hebt schaam je je er voor
>>218427801hoe weet je dat zo zeker
>>218427801Haha hoe voelt het om zo geobsedeerd te zijn dat je zelfs nu paranoia random posts aan mij gaat toekennen
prostitutieman runt de draad
>>218427617Ik moet met een ontspannen rustig en gezellig pad opgebracht worden.Net als dat met '''''bang''''' iets anders werkt niet voor mij.Kan zijn wat voor bijvoorbeeld jou werkt. Maar dat zal dan nog steeds zó opgebouwd moeten worden dat het ook voor mij werkt.Kan zijn dat wat of hoe ik het zeg niet voor jou werkt. Ok, maar kom bouwen aan iets dat dan wel werkt. Dingen zijn niet altijd meteen dat ze functioneren voor iedereen.Sleutel: Verandering van Gelovigen, ik en mijn bevel, dit in Brabanthttps://frontrunners.com/nl
>>218427888ik zit nu in je muurik ben een jood in je muur frits
>>218427801ze haatten hem omdat hij de waarheid sprak
>>218427888>Veranderingcunt>VergaderingVergadering>VergaderingSpelfout en verkeerde spellingscontrole woord geklikthttps://youtu.be/iBEuMDbPUtE?si=Avl1UaflEq3GuzUU
ben ineens zo geil als een deur, moet echt een lekker wijf neuken van tindermaar na die rus happen ze niet meer, kutzooi
Ik moet gewoon het bevel>het bevelDat wil zeggen, zoals ik dat doeOnderwerp: aanbod contact in verband met recente gebeurtenissen in BrabantBeste lezer,Deze email is gericht aan Tom de Wal omdat het gaat over wat ik 10 januari in het nieuws zag over politiebetrokkenheid bij het beëindigen van een gebedssamenkomst. Ik zie reden dat ik kan helpen bij het oplossen van het probleem. Zowel juridisch als inhoudelijk wat gebedsgenezing betreft. Ik vind het erg dat de goede naam van gebedsgenezing nu en eerder zo besmet werd.Ik heb veel zicht op alles wat te maken heeft met gebedsgenezing. In het bijzonder in het verband van pragmatische algemeen acceptabele fundering ervan. Ook op juridisch gebied heb ik belangrijk zicht op bepaalde dingen.In deze email: het juridische. Iemand kan mij bellen om het er verder over te hebben. Dat is het pad om de juiste positie waar deze organisatie in is correct te bepalen. En ook voor de toekomst zodat dit soort dingen niet meer kunnen gebeuren indien mogelijk. Of zo min mogelijk. Alles hangt mogelijk niet van deze organisatie, Frontrunners af. Ik heb u nog niet gesproken maar mijn indruk is dat dit geen sterk punt is.En naar aanleiding daarvan de juiste keuzes te maken die succes zouden moeten hebben. Het is ook beter het er met iemand als ik over gehad te hebben vóór of tijdens, contact opnemen met een advocaat. Of ik weet niet wat de activiteiten of plannen ondertussen zijn. Dit zijn een paar beginselen.
Ik las dat vrijheid van godsdienst genoemd was maar meer specifiek geldt hier: de vrijheid van vergadering, vereniging, samenkomen. Dat staat in dezelfde groep van wetteksten als de vrijheid van godsdienst.Hiërarchisch gezien in de wet, staan dat soort wetten boven wat bijvoorbeeld een gemeente doet. Daarom zouden er motivaties moeten zijn bij die gemeente, of het kan ook de provincie zijn, die relatief erg zwaar wegen. Een schadevergoeding voor deze organisatie, Frontrunners is ook niet uitgesloten. (Dit is zo een openbare schande met nieuws in de strekking van, koppende: ,,Tom de Wal voorganger van Frontrunners ministries gearresteerd''. En zoiets was een tijd geleden ook het geval)Ik woon in Leiden en ben bekend met Jan Zijlstra. Ik ken Frontrunners in die zin, begrijp het ontstaan ervan en was regelmatige bezoeker van diensten van Jan Zijlstra. Zoiets als dit, het werkt het beste door er vaker en op termijn contact over te onderhouden wanneer er bij u zaken over bestaan. Wanneer u ermee bezig bent. En niet in één keer. Laat u het weten door een reactie op deze email voor telefonisch contact over uw standaard juridische positie en activiteiten te ondernemen in verband met het gebeurde, of meer speciale activiteiten.Vriendelijke groet,
>>218428004>>218428022alles gelezen frits
>>218428044Ik weet niet wat al dan niet daadwerkelijk zal werken.Maar in Brabant. Maakt niet uit. Ze zouden dan gewoon hun gang gaan en ik ken henhttps://frontrunners.com/nlMaar in Brabant moet dat allemaal onder de juiste instemming binnen de katholieke kerkmuren
>>218427816Omdat prossie al 5 jaar zo doet>>218427847Lmke prossie, hoogtepunt van je leven zeker
>>218428105is dat niet wat voor jou, een frontrunner worden en in leiden Het Woord verkondigen
>>218428105Frits wat vind je van de tragedie dat de rechtzaak rond Dries Vanlangenhove is
Echt Brabanthttps://frontrunners.com/nlEn in scheit Engels ook nogBelgie echt dit is RaaandstaaaadWaar is dat groen achtige plaatje over Raandstaad !Echt Brabant het staat op je stoep !
Bram bram bram tochWaarom heb je het gedaan
van alcohol krijg je kanker, oei niet best voor de nederdraad
>tatta avondeten>draad dood
>>218428428geen zorgen schat ik kan multitasken
prosmanGOD ondanks zijn tegenslagen in het leven moet je het hem wel geven, hij houdt het vol. Strijder.
>>218428517een derde poging kan altijd nog
>>218428428Ik ben tatta en ben gewoon hier.Schaakmat bruine rasist.
>>218428313Raaandstaaad>goedgekeurd
mentaal sterk die thomas, hij gaat het halen, volgend jaar miljardair
>>218428412Van kutje likken krijg je ook kanker
>>218428678ja maar daar gaan dan alleen homos aan dood
5km hardloopsesh ging lekker
Belgie het punt met Hinn is, wat ik toen ook hoorde in protestants Leiden die waarschuwingen.Zie dit in bijvoorbeeld Brabant: https://frontrunners.com/nlRaaandstaaadHet is een kwestie van angstMaar niemands fouten ontkendDe Vergadering van gelovigen heeft hen toen in hun muren gelaten. Zij zijn daar niet aan te gronde gegaan.Nee, niet aan Zijlstra
https://youtu.be/WDHZtxgdBS4?si=C7uNqjfEMHbOQ75D
Ubisoft was nooit goed
berserk is een kostuumdrama
bas rutten heeft wel mooie praatjes maar hij kan ze waar maken
>>218429240Welles
>>218429439egnie
>>218429450Jwl
Dries heeft gelijk dat hij jong is, gevangenisje zal hem keihard klaarstomen voor hardvochtig leiderschap, hij heeft nog een hele carrière voor zichHij ZAL minister president van GROOTVLAANDEREN worden
>>218429614>gelijkgeluk*
>>218429614Feiten
>>218429614Troet njoewk
Ik wil ze binnen de Katholieke kerkmuren in BrabantGoed ik word wel of niet opgezocht over mijn bevelen. En hoe ik al eerder zei hoe dat ligt bij mijEn uiteraard bepaalde dingen. Zaken moeten echt werken als punten van terechte instemming voldaan zijn.https://youtu.be/E3HV3vPMhLY?si=FseqFybOSITTDhaY
>>218427366>>218427403chemiebelg aub
>>218429614hij is net als Nelson Mandela
>>218429694yo frizzle my nizzle
>>218429719vergelijk hem niet met die genocidale nikker terroristhij is net als MEIN FURER ADOLF ~!
>>218429719Stierf die niet in de gevangenis
ik voel dat ik straks heel naar ga poepereren
>>218429614Ze gaan hem speciaal in een afdeling zetten met veel moslims
>>218429764Ja idd en hem in gevechten forceren waardoor ze hem langer kunnen laten zitten
>>218429764koek, iedere afdeling is ene met veel moslims in de gevangenis
Furer Dries zal stormtroepen naar Finland sturen om Anders Behring Breivik te bevrijden en aan te stellen als zijn Kommandant Breivikbrigade in de stijl van Dirlewanger
>De Vergadering van GelovigenGod heeft mijn macht en zeggenschap absoluut gemaaktDe Vergadering heeft niet één voorganger iedereen is zijn eigen christenDoe wat ik zeg. En zoals ik hoe mijn bevel is
>>218429614KIESDRIES
Frits heeft tot 4 uur snachts weer tegen zichzelf gepraat, die jongen heeft hulp nodig
>>218429831ik hoef niet te doen wat jij zegt want ik ben mijn eigen christen
>>218429792En vervolgens scharen die zich allemaal aan zijn kant omdat ze stiekem gebaseerd en zwartgeelgepild waren en komt er een epische ontsnapping en staatsgreep
>>218429880Hij heeft al hulp van Boven (langer verhaal) en van Onder (4L bier + 1 cannabis)En dus niet dat Dwaas ! Dwaas !
poepeschijten op de politiek!!!!!!!!!
>>218429836Hij mag zich niet meer verkiesbaar stellen helaas
Justitie in belgie is DOODZIEK.
Leiden>Den Haag AmsterdamGraaf FlorisZoek het maar opGeen pretenties. Maar als ik, Vaticaan
>>218429926https://www.kifkif.be/bijdragen/dries-van-langenhove-definitief-veroordeeld-voor-racisme-en-negationisme-juridische-actie-werkt
>>218429926Niet dat ze anders wel zijn stemmen meetelden
>jihad
VRIJ HEM!!!!!
>Vlaamse politiek
>>218430036>succes in de Verenigde Statenzo groot is dat sowieso niet denk ik, ik weet alleen dat hij close is met onder andere Nick Fuentes
VANCE/DRIES 28
VRIJ DRIES
>Negationnisme>Het ontkennen van de HolocaustZeg gwoon Holocaust gekke Belgjes
>>218430102>>218430177vrie ons drieske
Ik neem een plakje hamEn leg die ik de panIn olie en ook boter Breek eieren er overDan nog lekker de kaasHet zal me echt wel smakenOp twee verse sneetjes broodWant de bakker is geen joodZo maak ik een uitsmijterDat maakt me echt veel blijer
Je moetZoals onderbelicht is hierbijhttps://frontrunners.com/nl>De Vergadering van GelovigenWaar iedereen zijn eigen christen isDe Vergadering van Gelovigen heeft geen één voorganger
>>218430249ik mot helemaal niks
>Jihad Van Puymbroeck heeft een Marokkaanse moeder en een Belgische vader die zich bekeerde tot de IslamVerraders
>>218430266Iedereen vindt van wel.Wel zoals ik het zeg
F R EE D R I E S N U
jihad van poepbroek, snappje m?
>>218430311Free Dries walkout op 15 januari kwart voor vier wees aanwezig
Leiden VaticaanBevel
>>218430309ze kunnen zoveel willen, ik mot helemaal niks
>>218430176>VANCEgekkie
Wij doden en moorden voor Holland.
Het Triumviraat van Groot-VlaanderenSt. Drieske de VerlosserBAVDET IMPERATOREn Christus Jezus Zelve
>>218426090Alleen echt de hele basic shithttps://www.werk.nl/werkzoekenden/solliciteren/baankansen/ontwikkel-uzelf/webinar/index.aspx
Op een agent inrijden tijdens de Free Dries walkout
Seinfeld is piek komedie als je van nederdraad kultuur houdt en het perfecte voorbeeld van wat er gebeurt in de krabemmer
>>218430382Ik laat mij niet voor schut zetten door exact wat ik zegIedereen heeft zijn ikIedereen is ikzelf. En we laten niet tegen ons praten. Ze moeten opdonderenhttps://youtu.be/E3HV3vPMhLY?si=FseqFybOSITTDhaY
>>218430392en met holland bedoel ik mohammed
>stel je voor dat de goy wist dat het niet aan de neus ligt maar de ogen
De Pelgrim vaders in LeidenIk neem je zo hard je hebt geen idee>Brabant jaMaar ik ben geboren in Gouda
>>218430036>Jihad van Puymbroeckwat de neuk
>>218430590>wees moslim>geloof dat honden het allerhoogste zijn>met andere woorden je noemt allah een hond
>>218430597Ooit een jood met prooi ogen gezien? Bestaat niet
Ja en nou moet ik RuslandjeHe je begrijpt geen hint zeker
>>218430712Nee nee nee ga nu niet zijn woorden verdraaien hij noemt honden HOGER dan allah wel even bij de les blijven straks krijgen mensen het verkeerde idee
>>218430683Sterker nog precies waar de Vergadering van Gelovigen in Leiden gelocaliseerd was of is (ik weet het nu niet)Daar is een gedenkteken over de Pelgrim VadersEen poortjeWaar ik heel vaak doorheen
>>218430746Dat is ook een valide interpretatie. Hij zei het citaat op dat plaatje. Dus dat kan je opvatten dat een hond gelijk is aan of hoger is dan allah.
Eerlijk frits ik maak een dezer dagen nog wel een simplex aan en gooi em om met je te praten over je geopolitieke strijd want ik had ook zulke fases in mijn verleden met landen hun buitenlandse politiek en ik wil zien of jij ook dingen hebt geobserveerd die gelijk staan aan mijn observaties>Ik zeg trouw met Ruslandje, val niet voor de amerikaanse pescht
eenzaamniks te neuken
>>218430794praten met frits is net zo zinvol als geld geven aan bedelaars
>>218430779Ksnap de verwarring wel want allah is zowel hond als geen hond
Zullen we de moeder van prosman ontvoeren en een marmeren staaf in haar kut duwen en het dan palen in de draad of zijn jullie nieuwflikkers niet meer in voor een ouderwetse poets
>>218430829Ey door die mensen leef ik nog dus ik zou best willen zeggen dat bedelaars geld geven een toevoeging heeft aan de maatschappij, dat jullie dat willen betwisten snap ik maar dan nog
naat hegers
>>218430872Jut Koden
>>218430854ok protman
De Vergadering van GelovigenEcht wel Jan ZijlstraHij kon daar niet omheen om verschillende redenen. Dat stroomde zo met de Levensstroom gemeenteGehoorzaam doe wat ik zegMijn bevel en zoals ik dat doe moet gestand gedaan wordenUiteindelijk zal het na te trekken zijn.Maar de, juist de Vergadering van Gelovigen. Gelokaliseerd daar is een poortje. Dat is een gedenkteken de Pelgrim vaders...https://youtu.be/E3HV3vPMhLY?si=FseqFybOSITTDhaYKomme oppe Raaandstaaad !
IK SPUUG OP DIE VIEZE KUTPAARD VAN JOU
>>218430882fanker klikkers
Een zigeuner community bouwen in Tel Aviv en dan zoveel mogelijk stank en overlast veroorzaken en als ze ons dan met stenen de hersens in willen slaan roepen'Haha ziedenddddd, hypocrietttttt'
>>218430913ok maar wanneer ga je terug naar polen (ruslandje)
>>218430943Kamper anon en zijn familie verschepen naar israel is nederland er gelijk vanaf
>>218430943op deze manier word je dus niet toegelaten tot de kliek he prosgoy
Meneer handen
Morrowind: Nerevar RebornNu in de bioscoop
>>218430697zo is het in Bosnië indertijd ook begonnen500 jaar terug
>>218430989Dat werd ik toch al nooit nuttige idioot is het meeste waar ik op kan hopen en dan katvanger worden voor een of andere epstein fallgoy psyop alleen ga ik niet als macafee of epstein eindigen ik ga de kaballahmaga volhouden tot de dood
>>218430999Rip in pies, vrede zij met hem.Maar wat een battie tho.
>>218430483Heilige schijt, voor roodhettors is er niets kwaadaardigers dan iets slecht zeggen over negerd
>>218430558Seinfeld is een Joodse pedofiel
man deur hand hoek auto deur
Het busje dat St. Dries naar de djilla brengt onderscheppen zoals in die ene scène in die ene film
>>218431064>joodse pedofielPleonasme
Met alles wat ik al reeds gezegd hebDe Vergadering van Gelovigen heeft geen één voorganger. Iedereen is zijn eigen christen met alle verantwoordelijkhedenWaar hun gebouw gelokaliseerd was of is, dat weet ik niet hoe dat nu zit.Daar is een poortje en de hele ligging van alles en hoe dat is.En verder dat is een gedenkteken de Pelgrim vaders Leidenhttps://youtu.be/E3HV3vPMhLY?si=FseqFybOSITTDhaY
>>218430999lijkt me ook wel geil, hou jij hem vast
>>218431109Je komt nooit buiten tho
Dat is ene hele dikke NederlulMaar ten noorden van onsWe moeten denken Denemarken, Noorwegen enz
We hebben hier in Nederlandje en zover het mij betreft ook in Belgie ene hele dikken lulJa
>>218431037bibi netanyahu, ben ik van goyim bloed't beloofde land getrouwe blijf ik tot in den doodeen prins van amalekben ik, slaaf, shabbos goyden joden van israelheb ik altijd gediend
>https://youtu.be/3xor_HQxF7Q?si=NmUJC9M33Tlp4QBYhttps://youtu.be/3xor_HQxF7Q?si=NmUJC9M33Tlp4QBY>https://youtu.be/3xor_HQxF7Q?si=NmUJC9M33Tlp4QBYQBY = OBAY
Met een helikopter het busje waar dries in zit optillen met een grote magneet en naar het Adelaarsnest brengen aan de Untersberg
heb per ongeluk in de trein op de hoorndraagstoel gepoepescheet, ben maar gauw uitgestapt op station beesd
For OBAYhttps://youtu.be/3xor_HQxF7Q?si=NmUJC9M33Tlp4QBY(: dat is fijn /p/ $QBY
Schizouur begonnen?
RIV in Vrede Schot Adams
>>218431334Echt Trump heeft gelijk wat hij doet over die universiteiten.Maar hij is er niet duidelijk genoeg over. Niemand begrijpt dit zo
>>218431334het is ondertussen echt 9 uurtjes rust en dan 15 uur schizofrenie tegenwoordig, waar ging het mis
benny hinn luisteren tijdens het brulpoepen op de wc naast de stiltecoupe (ik ben geconstipeerd)
>>218431344Clott Adams dood!Wat nou?Rip, dit was zijn beste strip oetz.
>het is ondertussen echt 9 uurtjes rust en dan 15 uur schizofrenie tegenwoordig, waar ging het mis
>>218431376Echt niet meer normaal. Het is ook niet vermakend omdat (vooral Frits) ze tegen zichzelf praten. Ik wil argumenten, discussies zien. Eigenlijk is het spijtig dat ze in de Nederdraad blijven, zou Frits echt wel eens op /tv/ willen zien.
Groente (uit zakjes dan in vriezer, of potjes eronder) dan jonge kaas dan 2x goede boterhammen, dan bio eieren.Ergens sambal en sojasaus ook.>Sojasaus moet gezond = gerijpt in eikenhouten vatenWie heeft meer inspiratie voor dit
>>218431462ik smeer eigeel op mijn balzak (langer verhaal)
Grootie grootie grootie kun je niet zien? Soms hypnotiseren je woorden mij gewoon
>>218431458hij schijt ook chug en ugh vol
*schijt mijn broek vol van het lachen*
>Ik wil argumenten, discussies zien
Vind het wel mooi hoe op de artikels over Dries er altijd de meest vernietigende titels en kopteksten staan maar hij altijd met een brede glimlach op de foto staat
Ik ga maar verder in mijn boekie Silicon Empires
>>218431607"Nee, beste journalisten..."
>>218431607een lachende witte man is de manifestatie van het kwaad, in het hoofd van de moderne mens
>>218431504Piemeltje wassen in bakje met lauw waterEr zijn redenen dat ballen eigenlijk ook. Dan nieuw bakje met lauw waterTrouwens dit is de eerste keer dat ik het zegMaar dat is ook een tekst in het Oude Testament. Die echter niet, in tegendeel het NT te lijf gaat
>>218431641dat moet je helemaal zelf weten
>>218431683gozer dat heb ik je vaker horen zeggen
>>218431683het OT kan het NT niet te lijf gaan want het NT is een verbetering van het OT
toen ik chef was ging ik voor de grap mensen instrueren om te doen wat ze op dat moment al dedenheel erg leuk
>>218431683Je moet je piemel en ballen met koud water wassen
>>218431756ik moet nix
>>218431651Sint Drieske de verlosser
Ik, frts wil heus wel burgermeester, gemeenteraadslid worden ergens.Maar ik moet meer benaderd worden.>Waarom wil ik ditBedenk hoe ze met mij te maken gaan krijgen en wie ik benEcht godverdommeJe zou mij meer moeten benaderen
Of wethouderMaar wat je gedaan hebt, ik zal moeten benaderd
>>218431787amen
Dries moet djilla omdat er iemand anders een miem over de shlomocaust op zen discord had gezet. Hij moet letterlijk naar de jail vanwege iemand anders
>>218431825Rechtsysteem is DOODZIEK
>>218431825zijn er protesten?
Je gaat eraan voor mijn aangezichtDit tegen mijEn alles is nu dat ik benaderd wordtJe wordt afgestoten door mijWie ik ben alleen even dat je mij benaderd alles goedWat als ik je falen ga vermeerderen omdat je falen tegen mij
>>218431885ik zit in je muren frits
>>218431875Nee want de normaaltjes hier zijn allemaal gebrainwasht om te denken dat hij een gevaar is voor de maatschappij
>>218431825gerecht is allemaal vrijmetselarij in belgië, hij had geen schijn van kanshet is een theateropvoering, zijn straf was al vooraf in de logehal beslist
Voor altijdjullie falen tegen mijIk als gemeenteraadslid, wethouder, burgermeesterWant die negers weten niet wanneer den duivel ze zal komen halenEn niet alleen in die gemeente
>>218431910maar zijn volgers kunnen toch wel protestje doen?ik zou wel willen aansluiten dan
Ik zal de duivel zijnZo hard tegen mijn te falen echtJe hebt gefaald = geen punten = nu geen Ruslandje voor je
>>218431937ik houd je in de gaten vanuit de hoeken van je kamer
Frits wilt benaderd worden als reflectie van de Significant Ander, maar dit is puur Levinas' collectivisme en TOXISCH
plonkieplonkie op mijn toetsebord schijtepaaltje haha
>>218431825gelooft er eigenlijk nog iemand in de zogenaamde "vrije" rechtsstaat?
>>218431980kenda almal ni die joodse spychiaterdinges..
ik bak nieuwe
Ik weet hoe het ervoor staat met de wethouders, de burgermeesters de gemeenteraadsleden.Benader mij. Ik zal er geen geheim van maken dat IKIK hier den ZATAN ben en niet zij.Ik zal de politie er ook over informeren dat dit zo zal werkenDat wij echt hier den ZATAN zijnDEN ZATANDEN ZATANEcht voel mijne wraak
>>218432055doe maar
>>218432083Je lult ook maar wat
Kdenk da Frits een beetje overstuur aan het geraken is
Benader mij maak mij burgermeester, gemeenteraadslid, wethouderIk zal, zoals ons probleem is de ZATAN zijnIK ZAL DEN ZATAN ZIJN en niemand andersIK ben hier den ZATANbenader mijIk zal de politie exact juist informerenEigenlijk ook Prosman zo, maar ik wet niet of hij wil. Als hij niet echt wil. Dan is het niet
>>218432083
het triumviraat van de nederdraadfrits, prosman, halalschizo
>>218432154Mag ik ook even de ZATAN zijn? Heel efjes gij moogt em nadien direct terug zijn beloofd
>>218432189>halalschizoZit djilla
>>218432212nee: >>218430392
>>218432237 >>218432237 >>218432237
>>218432249kankerjood ik ging bakken
>>218432163Koekt hoe 1 opmerking met schulde den wetenschapBenader mij, ik ben bereid, ik weet de problemen wethouders, gemeenteraadsleden, burgermeestersIk zal de ZATAN zijn, echter van mijn liefjes houden
Fin?
>>218432399
toch niet
>toch niet
>>218432474hihihi
stoot
fin?
>>218432512
>>218432487ja gezellig, ons eigen geheime clubje
>>218432621nee kom uit nederland man
>>218432716Koek
>>218432915Nee ik heet Piet