Welkom: vaderlandsliefhebbersNiet welkom: vreemdelingen, lafaards en landverradersVorige >>218485080
Houzee !
>>218495208Mijn overgrootoma komt uit Frankrijk omdat die trouwde met mijn overgrootopa.TjaMaar systematisch en industrieel hele dorpen massa productie immigratie
Hoezo kan de vorige draad zo lang blijven doorgaan? ik dacht dat er een limiet was bij 315 ofzo? Jaja nieuwflikker ik weet het
>>218495223Jij bent dus niet welkom kanker islamietHoertje van de moskeeLaffe landverraderPaal nog eens een foto van je lelijke kop zodat iedereen weet hoe een lafaard er uit ziet
De maatschappij is doelbewust op zo een manier ingericht dat wij afstrevenen richting de ondergang.Je hierover uiten o.i.d is ongewenst in de ogen van zij die Nederland kapot willen.Maar de enige keuze die je hebt is er tegen vechten. Je zal dan door de negatieve emoties van e.v.t consequenties moeten en daadkrachtig toch handelen. Vertrouwen op onze lieve heer zijn goede genade.Niets voelt zo goed als mee strijden in het verzet. Niets doen is slechts uitstel van onze executie. .Alles is zo rot en vervelend ondat je t leven graag anders wilt zien maar alle vrijheid tot bestaan is ons ontnomen en je kan alleen nog maar leven door mee te bewegen in een surrogate slavensysteem zonder ziel of individu, gebonden aan geld als enige tellende valuta en machts middel. Het leven is meer dan dat though. Daar moet je op vertrouwen, wat anders.
>>218495261Stootlimiet is 310Daarna zal de draad afzakken in de catalogus Vanaf pafina tien wordt die gearchiveerd Met andere woorden tot 310 palen, geeft elke paal de draad een stootje om hoger in de catalogus te klimmen Zoiets
>>218495272Ah ok. dankje
>>218495271Maar jij doet helemaal niks laf hoertjeEnige wat jij doet is bukken in de moskee
>>218495198F R E E D R I E S
>>218495303Halalcore zul je bedoelen kankerjoch
Ik heb een fleske Liebfraumilch gekocht, kan nu gezegend dronky worden.
Je dochter verkracht door een nikker dat is het idealistisch wensdenken van de overheid, die hoogverraad bagstaliseert en normaliseert. Die gasten sporen niet joh
Wij doden en moorden voor Holland.
>>218495330Weet je wat niet spoort? De demografie met de hoogste misdaadcijfers naar de pijpen dansen en hun profeet aanbidden.Heulen met de vijand heet dat.Weet je wat er gebeurt met verraders als straks de pleuris uitbreekt?Ik weet hoe je er uitziet, laf hoertje
>>218495342Jij doet echter helemaal niks, hoertje van islam
>>218495354je moet terug achmedmijn land uit
Dit is een heilige strijd. Geloof in tranen als watervallen in het paradijs.Tis wat t is.
>>218495368en je punt is? jij bent een nog grotere hoer want je ligt met je blanke poepert in de lucht in de moskee achterlijk jochgooi jezelf een keertje weg
>>218495376>muh jihadga anders lekker in afrika je baardapen dienen hoerenkindik heb nog nooit zo'n grote lafaard gezien als jij
>>218495389vertel nog eens over hoeveel geiten je hebt geneukt in de moskee met mootje en abdulik pis op je koran kankernegertje
https://www.parool.nl/amsterdam/wat-is-dat-nieuwe-glimmende-metershoge-kunstwerk-op-het-rembrandtplein-het-is-ultieme-zelfreflectie~bfe734da/
>>218495424Waarom verzamel je plaatjes van homovlaggen kanker battie
TOTALE HALALSCHIZO DOOD
>>218495248Lol en wat doe jij? Hoertje spelen in de moskeeJa echt heel dapper van je, zo gaan ze zeker weg willen blijven Rob Jetten is nog intimiderender dan jij kanker lafaard
Een nicht word premier premier en deze gasten fenken niet.. Hmm.. op allee wat mij dierbaar is.. Nee. Nein. Nee, dat moeten ze zelf weten, is grappig of zo.Ok prima. Ik ben met Iran en zo.Tyfstraal lekker een end op, tering malloten.
SIEG HEIL.DE JODEN WILLEN ONS UITMOORDEN.DAS EEN FEIT. WEES NIET NAÏEF.ER IS GEEN KEUZE.
Trouw tot in den dood.
eerrm..so THAT just happened
>>218495518>Ik ben met Iran en zo.Wat doe je dan in Nederland?
>>218495198fukking gebaseerde editie, OP!free Dries!
>>218495542Trouw aan Iran? Aan "profeet" mohammed? Niet aan je volk en vaderland in ieder geval.Lanverrader Hoertje
>>218495532>DE JODEN WILLEN ONS UITMOORDEN.Ja met massaimmigratie En jij gaat vervolgens als een LAFFE HOER je aanpassen aan hun vijandelijke ideologie waar de joden ons mee willen uitwissen Jij bent de grootste lafaard in de geschiedenis van Nederland
echt dystopisch dat de eigen 'veiligheidsdiensten' de ondergang met man en macht bewakenje klein kind moet en zal zwart zijn, homofiel, compleet ontvreemd van alles wat was. Over 50 jaar doodgemarteld. (Daar vechten onze diensten voor, of.. vechten niet omdat..)helemaal top. Niet vergeten, ik ben hier de gek.. ik spoor niet. Ik heb een steekje los, niet alles op een rijtje. Ik zou naar de psychiaster oid moeten, die kunnen mij vast verder helpen.
/nederdraad/ voor Israël
>>218495603Vechten tot de dood daar op volgt.Namens Eer & Geweten Trots & Glorie
>>218495631nederdraad voor Nederland (en in extensie vlaanderen) is dat zo moeilijk om te onthouden gij verdrietig stuk klootviool
>>218495624Echt dystopisch dat deze 'nationalist' de eigen ondergang met man en macht bewaaktJe kleinkind moet en zal bruin en moslim zijn, besneden, compleet ontvreemd van alles wat was. Over 50 jaar onthoofd. (Daar bukt deze moslimhoer voor)Helemaal ziek. Niet vergeten, jij bent gestoord. Jij spoort niet. Jij hebt een steekje los. Jij zou in gedwongen opname moeten, isoleercel zal je vast verder helpen.
>>218495641Ok maar je doet niks?En als je met iran bent waarom post je dan de Nederlandse vlag? Gaat alles wel goed daarzo?
>>218495657waarom paal je dit als je nederland kapot wil maken met bruine immigratie en sharia?
>>218495655DITDEESDITTEMACHMED EN MOSHE OPKANKERENLANDVERRADERS ALS EERST
In tegenstelling tot jullie bennik wel Hollands. Menig NL'er is dat niet..Ons kent ons, door de eeuwen heen.Dikke doei
>>218495696Jij hebt jezelf onterfd laffe hoer van islam Je hebt je eigen bloed verraden
>>218495376tja er is idd niet echt een keuze
Vanmiddag weer naar de moskee voor het vrijdag gebed.
iftar
mkk btn
Sluit je aan bij de gewapende strijd. Durf te schieten.
>>218495919Op moslims en landverraders (eerst)? Waar kan ik me aanmelden?
Kunnen jullie niet gewoon eens een keertje normaal doen
>>218496009Als die tamme schizo stopt met de nederdraad misbruiken om zichzelf uit te hoeren voor schijthuiden
Goeiemorgen lieve kindjes!
Ik heb zin in paprika tjips
>>218496279Morgen! Ochtendgloren heeft goud in de oren niwaar
wat zijn al die kk booze shills steeds, zijn dat die mongooltjes van defensie die zich op hun teentjes getrapt voelen?
Meester van mijn lot
>Jensen: ik wil graag door als het universum me nog een kans geeft en anders is het ook goed.>Iedereen: zijn overlijden is onverwacht.Geloof nooit het eerste narratief.
>>218496321>Ochtendgloren heeft goud in de orenDe vroege vogel vangt de worm en ik lust geen worm.
>>218496534rare foto raar wijf kanker op
>>218496534zou niet
>>218496307vreetzak
GODVERDOMME WAT IS DIT?
Word het leven lastig.. dan denk ik aan tachtig.Wordt ik angstig.. ach joh das togg niet handig.
>>218497834dat is nina, haar beste vriendin
Er wordt doelbewust beleid gevoerd maar onze instanties zijn te stom in te zien dat dit een vorm van (on)conventioneel oorlog voeren is. Best triest aangezien ze ons veilig moeten houden. Niet eens day, verantwoordelijkheid nalatog. Hoogverraad..Ik bedoel.. het is bewust. Ze doen het bewust. Onze veiligheidsdiensten zijn vijandig..
>het is een schizofrenie tijdens werkuren aflevering
>>218496907ik ook nie, beter nog wat maffen dus
>>218497928Dit klopt niet tho
>>218497834zwarte piet
wat de f doen ze überhauot.. dit is nooit echt nooit nodig en zowel hoef je er niet voor te trainen
>>218498020zo krachtig
>>218497995hoe bedoel je?
>>218498037Dat is voor als ze mosterdgas in de loopgraven gooien. Beste strategie is dan scheten te ademen.
hedde drugs OP?hedde hedde drugs OP?
>>218498062Ten eerste die troela in het midden is baas van de EU.Ten tweede wij hebben ene meneer Brekelmans als minister van defensie en die dame is al ruim 8 jaar niet meer minister van defensie.De rest heb ik niet gefektsjekt.
>>218497896Je bent zelf een verrader hoerenkindGa terug naar pol hier heb je jezelf voor schut gezet met je moslim gejank
>>218498184zal wel een heel oud plaatje zijn ofzoiets, die van albanie is ook een manhttps://en.wikipedia.org/wiki/Pirro_Vengu
>>218495655>>218495690groomcord momentje
>>218498103Waarom verzamel je plaatjes van homo's? Kan je dat niet ff lekker op /lgbt/ houden vieze battie
>>218498244goede goy
>>218498270HAHAHAHA dus de joden willen dat ik GEEN homopropaganda consumeer?Kankergrappig jij
ik hoor stemmen in mijn hoofdze raden mijze begrijpen ze praten met mij
>>218498270>goede goy>t. studeert braafjes zijn koran Kanker grappig jij
>>218498288>>218498301t.
>>218497928BRICS tjaads we blijven winnen.
>>218498184Brekelmans is ook een kankermongool eerste klas dat zie je gelojk.Tis gewoon zo diep triest gesteld.Allemaal globalistische poppetjes zonder integer denk vermogen, hart op juiste plaats etc
>>218498314>t. kan niet stoppen met moslimlaarsjes likkenLachwekkend laf negerhoertje ben jeDe grootste cuck van Nederland
>>218497834Je kan zien dat nijntje zich er ook licht oncomfortabbel bij voelt
>>218497834Haha waarom heeft die ene een poepkleur
geile neukseks
>>218498345>Lachwekkend laf negerhoertje ben je>De grootste cuck van Nederland
>>218497834Plaatje van halalschizo en zijn beste vriend van de moskee l
>>218498366Ja maar...? je... neukt ..niks?
>>218498382Ja dat is waar, momenteel wordt er niet veel geneukt nee
>>218497834Nijntje in de zoo,mijn favoriete boekje
>>218498400>het pand onleefbaar te makendoe normaal ouwe
ik paal hier enkel tijdens werkurenik ga echt niet mijn vrije tijd met jullie verdoen
klootzakken
>>218498400Ik kom daar om mijn geest te verruimen(flakka kopen van mo)
>>218498400>wil je als Nederlander een moskee binnenlopen met andere bedoelingen dan het pand onleefbaar te maken
>>218498413mvg alwin
https://youtu.be/54ekd1t9-v8
>>218498475Makker die schizo doet niks anders dan opruien, staatshoofden bedreigen en zeggen dat hij een terrorist isMaar ik ben het probleem Volgens mij ben jij een beetje heel erg domBruin toevallig?
>>218498427Ziedend
>>218498496https://www.youtube.com/watch?v=BDGisZY4R_Q
>>218498423Weten we kikkerjannieJe braafste goy halalschizo in de gaten houden dat hij niet tegen zijn mk ultra programmering in gaat en zich per ongeluk tegen zijn bruine meesters keert is heel belangrijk werk
>>218498512>Bruin toevallig?
>>218498573Bedankt voor de bevestiging Haarambe
Bruine aivd agenten kunnen niet miemen
>nee jij
>>218498400
vnv geen vrijdageditie maar eindelijk een JENSBABA editie gvd!!
>>218498661Jaaaaaa de omvolking verdedigen
je bent niet goed in je hoofd als je oproept tot geweld, ga een keer naar buiten
pittig ochtendje voor Zoetermeer
>>218498841Ik heb een loephool gevonden ik laat gewoon incels zo zieden en aansporen tot zelfmoord dat oog voor een oog is dat ik ze laat aansporen tot zelfmoord maar dan sub-geweten-bewustzijn met psychologische kaballah
Ja we zijn weer lekker bezig hoor
>>218498718jensbattie
Lekkere zieddraad oetz.
>>218498917het is goed met je prosman
In infrared is hoe we zagende nacht die vogelverschrikker plotten aanstakde zenuw die knijpthinkte, strompelde, dartelde plat op zijn eigen gezicht
>>218498951Dit is onironisch de beste reactie als je je eigen mentaal waardeert, mij laten leven en zijn in onverschilligheid. Goed bezig anon ben trots op u
>>218499153moet je geen hamster eten rare kwast
>dvw je haar friese accent misthttps://www.youtube.com/watch?v=e2RY26wQkc8
Juist ja
Het recht op wonen is verworden tot een a-sociale rekensom. Een kleine groep graaiers verrijkt zich mateloos. Leraren, verzorgers, verpleegkundigen, agenten hebben het nakijken. Een situatie die al vele jaren duurt en wordt bestendigt door rechts Nederland zonder enige schaamte.
>>218499407Ziedgriek is tranniepaler?
>>218499454mvg alwin
>>218499407Kmis haar italiaanse accent...Geen hoeveelheid hoeren of sletten neuken doet de herinnering verdringen...
>>218499463hij heeft alleen seks
>>218499509dit, oeihttps://www.youtube.com/watch?v=Ye09Th7KZn4
k mis haar rijk-amsterdamse accentze praatte zoals femke halsema
>This power supply is built-in fan on/off control circuit.chinglish gegraveerd op mijn regelbare spanningsbron
>>218499573>femke halsemaVergelijk haar NOOIT meer met een Amsterdammer
>>218499573zoveel momenten als tranen in de regen
>>218499275dit verhaal is nep.dit kun je weten nog voor je het opzoekt.als je dit niet kan, ben je nederdraadwaardig.er zijn hier toch alleen maar volslagen debielen en ziedenaren die menen dat ze intelligent zijn.t. ben slimmer dan jou
tijd voor mijn ochtenddutje
doodziek die thomas, eet gewoon mensen hun hamsters op, vanavond de sloten op mijn deur om hammie te beschermen
Jiddische djinns hebben zich verstopt in hamsters ik moet ze bevrijden
Uren gloeipalen en nog niet verbannenZou jannie mij nog zien staan?
>>218499275>leger des hijls leger des geils
>>218499405Wat is dat voor pakketje?
>>218499762neger des geils
>>218499139dit verhaal is nep.dit kun je weten nog voor je het opzoekt.als je dit niet kan, ben je nederdraadwaardig.er zijn hier toch alleen maar volslagen debielen en ziedenaren die menen dat ze intelligent zijn.t. ben slimmer dan jou
Jensbattie stierf aan anus horribilisVreselijk
>>218499851dit verhaal is nep.dit kun je weten nog voor je het opzoekt.als je dit niet kan, ben je nederdraadwaardig.er zijn hier toch alleen maar volslagen debielen en ziedenaren die menen dat ze intelligent zijn.t. ben slimmer dan jou
Oudjes helpen met de smartphone, jonges dit is zooo vermoeiend. Maar de kanker overheid moet zo nodig ALLES digitaliseren tot de gehandicapten parkeerkaart aan toe. Verdomme ik ben het helemaal beu.
Spirituele uitverkorenen we blijven strijden ongeacht hoe duister de situatie, we doen het voor ons jensbaba, hou je rug recht11:11
>>218499872deze paal is nep.dit kun je weten nog voor je het opzoekt.als je dit niet kan, ben je nederdraadwaardig.er zijn hier toch alleen maar volslagen debielen en ziedenaren die menen dat ze intelligent zijn.t. ben slimmer dan jou
>>218499777koek xD
>>218499892dit verhaal is nep.dit kun je weten nog voor je het opzoekt.als je dit niet kan, ben je nederdraadwaardig.er zijn hier toch alleen maar volslagen debielen en ziedenaren die menen dat ze intelligent zijn.t. ben slimmer dan jou
>>218499851bron?
>>218499943dit plaatje is nep.dit kun je weten nog voor je het opzoekt.als je dit niet kan, ben je nederdraadwaardig.er zijn hier toch alleen maar volslagen debielen en ziedenaren die menen dat ze intelligent zijn.t. ben slimmer dan jou
>>218499886deze paal is nep.dit kun je weten nog voor je het opzoekt.als je dit niet kan, ben je nederdraadwaardig.er zijn hier toch alleen maar volslagen debielen en ziedenaren die menen dat ze intelligent zijn.t. ben slimmer dan jou
Dan jij! Hah ik heb op het gymnasium gezeten dat merk je wel
Dvw ik ben een volslagen debiele ziedenaar die meent intelligent te zijn...
>>218499598kanker domme spergmoet je kijken je heb zo dom gepaald dat je nu meme bent
>>218500023logica is je goeiste vak
>>218500023dit verhaal is nep.dit kun je weten nog voor je het opzoekt.als je dit niet kan, ben je nederdraadwaardig.er zijn hier toch alleen maar volslagen debielen en ziedenaren die menen dat ze intelligent zijn.t. ben slimmer dan jou
Praten de stemmen in je hoofd alleen tegen jou?Of praten ze ook met elkaar?Neem ons mee in de wereld van de schizo
>>218499886Ja een systeem creeeren waar het probleem bij jij ligt is precies hoe je een stel dommerts regeert.Vertrouw in de autoriteit, ze pesten alleen omdat het nodig is om het schaapjesvolk in het gareel te behouden.
>>218500107jouw stemmen praten tegen anderen
>>218500119>bij jij
>>218500155
Moet weer helemaal met de trein naar den haag voor mn depotDit is gewoon schizofreentje pesten wat ze doen
>>218500107Gedachtes gaan overal heen.Dat is normaal
Ik ben niet eens schizofreen ik ben een spirituele uitverkorene met een iq 180
>>218500242ok frits bedankt voor dit waardevolle perspectief in de psyche van een schizofreen
>>218500107Die stemmen gaven mij opdrachtenIk had zo'n vrouw in mn hoofd die gekleed was als een non en ze schreeuwde altijd als een dolle mina dat ik gezond moest eten en mn push ups moest doenTegelijkertijd hoorde ik de stem van mn overleden moeder vanaf de achterkant en die zei de hele tijd dat ik best een pizza of kapsalon mocht koek
hmmmm pfff hmm pffffffoee
>>218500277Nee, voor iedereen
>>218500288Het is misdadig zoiets schizofreen te noemenIedereen kan heus wel beoordelen gedachtes
>>218500352Ik ben ook niet schizofreen in die zin dat ik niet ernstig ziek in mijn denkeen benIk ben een spirituele engel van het licht die het lijden op aarde komt verminderen en beschadigde mensen de spirituele genezing komt brengen
>>218500320Maar hij vroeg specifiek aan een schizo en jij gaf antwoord dus jij hebt daarmee onomstotelijk toegegeven dat je schizo bentFrits finaal DNUG
J E N S B A BAKankergebaseerd! J E N S B A B AStrijder voor onze vrijheid en onze rechten!J E N S B A B AMainstream media radicaal DNUG!
>>218500391Illuminati 720 noscope feminist rekt cuntfirmed
>>218500381Nou leuk om dat van jezelf te vindenNatuurlijk ben je helemaal niet schizofreen
Nu kan zo'n indruk ontstaan dat ik verkeerd te sterk doeMaar dat is het geval nietOok bepaalde dingen exact als dit gezegd>>218500381
drilla niggaszijn geen chille niggasnee ze killen niggas
>>218500391Jij wil gewoon schizofrenie.Wat als het goed is dat mensen weleens gratis geld krijgen maar niet met van die corrupte verontreinigde dingen. Die ook compleet niet functioneren
>>218500516Heuj Frits. Ik was vannacht in slaap gevallen maar ik vind het wel lief dat je vind dat ik recht op 8 miljoen heb
https://www.twitch.tv/chloe__irlMooie wolken in België
>Nep.>Echt.>Dom.>Slim.Luister gewoon de laatste aflevering op de Jensen website en dan hoor het vanzelf.
>iDEAL krijgt een nieuwe naam, maar je betaalervaring blijft precies hetzelfde. >Binnenkort zie je het Wero-logo naast iDEAL wanneer je online of in je app afrekent. Wero is een nieuwe betaaloplossing die is ontworpen door grote Europese banken. Het biedt dezelfde snelle en veilige betalingen die je van iDEAL gewend bent, met een frisse nieuwe uitstraling. >Je hoeft niet te doen. Je kunt gewoon met iDEAL | Wero betalen zoals je gewend bent. De overgang zal geleidelijk plaatsvinden en we houden je bij elke stap op de hoogte.
>>218500566O, zoMaar er is belangrijke reden dat jij geen autisme hebt. Dat jij zeer ernstg tekort gedaan bent wat heeft geleid tot een achterstand. En het zijn dingen waar een mens onmogelijk gelukkig onder kan zijn.Het kan zelfs eindigen in de dood.Feitelijk is het een poging tot (doodslag, dood door schuld, moord, wat de juiste term is hier)
>>218500533Kzag dees plaatje op pol ook.
Ik ben tekortgedaan omdat het universum mij niet 8 miljoen geeft
>>218500613Waarom doodslag? Ja ik heb het er wel moeilijk mee, isolement enzoWerkgevers willen je ook niet meer als "autist" met "wajong"
>>218500639Skill issue ik ben nog nooit na een persoonlijk sollicitatiegesprek niet aangenomen gefeliciteerd met je gratis geld trouwens kut
>>218500639Het kan leiden tot de dood. Door ongelukken of zelfmoord. Euthanasie, ook voor jongere individuen is recent doorgegaan voor mensen die te maken hebben met mentale aandoeningen. mensen kunnen daardoor inderdaad ervaren dat hun weg doodloopt.Zover ik zie is er echt reden dat je te zien kan krijgen dat je nooit autisme hebt gehad.En zelfs dat jij in het bijzonder iemand zou zijn die geen mentale aandoening heeft.Als we het er langere tijd over hebben.Dit klinkt allemaal erg pretentieus van mij. Officieel zou het heten dat dit te proberen is. Dat er naar gekeken kan worden of dat zo is omdat daar redenen toe zijn. Namelijk dat ik zie dat het onderwerp van mentale aandoeningen een corrupt iets is. Wat totp heden niet aan het licht is gekomen.
>>218500613klopt mijn papa heeft poging tot doodslag gedaan door mij in mijn anus te bonken en nu heb ik schizo en autisme enzo en kan ik nooit aan het werk maarja hij heeft alzheimers en kan nooit meer aan het werk door zijn ptss die ik in zijn mondgaatje fistte maar eerljk 8 miljoen anders ga ik schizopalen totdat ik het manifesteer
>>218500734Ik ben dit niet voor de duidelijkheid, dit is Prosman die doet alsof hij mij is
>>218500745Ameriboo???
Geweld is alleen de oplossing bij mensen die geweld als oplossing zien>P-pleeg zelfmoord junk>Ok maar ik neem jou eerst mee>N-NEE NIET ZO ACK
>>218500753Koek ik dacht even dat je passief agressief mij nadeed dus ik moest mij even herkenbaar in de draad gooien, mijn fout makker
Waarom denken schizo's altijd dat gekontjeboord zijn door papa als kind? Ik ben een spirituele krijger-engel en ik denk dat ik seksueel misbruikt ben als kind
Schizofrenie is hartstikke stoer en koel
>>218500734Prosman?>>218500753Stel je voor dat aan het licht komt dat jij in het bijzonder iemand bent die geen mentale aandoening heeft.Maar om te beginnen, doordat jou een mentale aandoening is opgelegd en andere omstandigheden dat dit in ieder geval een heel ontmoedigende werking hadEr moeten gewoon dingen keihard kapot om wat is aangedaan
>>218500825NEGER OMDAT DAT IS WAT SCHIZO IS HET IS LETTERLIJK MISBRUIK DAT JE OUDERS JE GASLIGHTEN EN JAREN VAN EMOTIONELE MANIPULATIE ZODRA JE DENKT 'hmm iets klopt niet' DIE JE GEK MAAKTOk niet in alle voorbeelden je kan ook gewoon door meerderen psychoses te krijgen via drugs en een combinatie van vatbaarheid of stress en vatbaarheid 1/2 schizo worden maar vaak heel vaak is het gewoon een kut jeugd. Ik had op mijn 4de al stemmen alleen toen dachten mijn ouders dat het denkbeeldige vrienden waren. Ik zweer die joden laten mij niet bewijzen dat het gewoon blunt force trauma op je harses en ziel is van voor je herinneringen vormt want dan zouden die lihoudis namelijk dingen niet kunnen doofpotten. EN ELKE KEER ALS IK MET AANWIJZINGEN KOM NOEMEN ZE ME SCHIZOik ben letterlijk de jesus van deze tijdAHHHHHHHHHHH
Als dit doorgaat over psyche. Dat aan het licht komt dat één of meerdere hier inderdaad in het bijzonder mensen zijn die geen mentale aandoening hebben, dan sta ik zeker open voor de inbreng van anderen. Maar ook ikzelf kan dingen zien.Maar voor het overige: ze helemaal kapotmaken gewoon dat dit is aangedaan
>>218500904Nee frits eerlijk ze mogen mij labelen met ASPD-autisme-add-ptss-schizofrenie en al die labels krijg ik 100% meer dan dat er ooit 1 psycholoog gewoon diep in gesprek is gegaan met mij en zei: 'Wow dat is best heftig wat je vertelt over je jeugd misschien moeten we daar iets mee' Op EMDR na nooit gebeurt, maar EMDR weiger ik want ik wil nog een keer hypnosetherapie doen want ik ben vroeger naar een hypnosetherapeut gestuurd waardoor mijn verdrongen herinneringen letterlijk alleen naar boven komen als ik iets soortgelijks meemaak (Snuiven aan poppers gaf me de herinnering terug aan de keer dat mijn vader die mij liet ruiken) en ik ben bang dat EMDR die verdrongen herinneringen moeilijker gaat maken terug te halenFrits ik ben niet al die diagnoses en hoppakeee pats boem DAT IS ER dus mis met mij hihi, ik zit in een diepe spirituele disbalans en dat zorgt ervoor dat ze die boksjes kunnen aftikken, maarja zou de zorg echt daadwerkelijk de problemen bij de wortel op lossen kunnen ze nix meer verdienen aan je. Blijf strijden frits en laat de GGZ je NEVERNOOIT pakken(ook is de makkelijkste weg gewoon zeggen ok ik ben in mijn reet gebonkt en dat accepteren en vergeven maar die mensen worden altijd de ergste batties later)
>>218500825Als je vader je verkracht heeft ben je kanker zwak lmke had je maar naar de gym moeten gaan. Toen ik 5 was sloeg ik mijn school directeur in elkaar. Toen ik 6 was neukte ik mijn moeder omdat mijn vader het niet goed kon, ik heb mijn vader leren neuken. Prosman is een zwakke betanerd.
>>218500975Er waren ook vrouwelijke misbruiksters in mijn jeugd maar daar praat ik niet over want dat heb ik wel geaccepteerd (Door mij altijd als kind te gedragen en een mammievd te manifesteren)
>>218500975Ben ik... z-zwak?
>>218499454>Leraren, verpleegkundigen, agentenambtenaren die al veel meer verdienen dan hen toekomt
>>218501012eerlijk nee je bent een kk soldaat dat je daar doorheen geleefd hebt niffo-als je geneukt wordt moet je man zijn>mula B
>>218500753Wat ik tegen jou zeg geldt ook voor prosman.Wat ik bedoel. Natuurlijk heeft het gematigde, realistische enz. uitgangspunten. Of ook hoe zaken in het algemeen werken, of gezegd worden. Zaken moeten daarop staan. Bijvoorbeeld ook jouw rust. De situatie die nu opgebouwd is leidt ertoe dat er niet zomaar iets anders is.Maar volgens mij gaat jouw recht op wajong weer in werking en heb je daarom geen recht op ziektewet of een gemeentelijke uitkeringMaar vanuit een positie van veiligheid kan verder gekeken worden
>>218501012
relax, het is maar een fase je zult er uit groeien
>>218501053De druks als cope,ik ga daar uit groeienmaar NEVERNOOIT ACCEPTEREN
>>218501010dit verhaal is nep.dit kun je weten nog voor je het opzoekt.als je dit niet kan, ben je nederdraadwaardig.er zijn hier toch alleen maar volslagen debielen en ziedenaren die menen dat ze intelligent zijn.t. ben slimmer dan jou
echt niks gelese
>>218501053Deze opmerking bevalt mij niet en is ook niet waar. Maar ik weet niet welke anon.Het doet zich hier voor van die dingen die ik wantrouw
ma-nus script re-pli-ca
Zijn er ook vrouwen die schizoseksueel zijn? Die vallen op mannen met schizofrenie. Dan kom ik ook nog een keer aan seks namelijk.
ben in het bos voor een hele lange incel wandeling
>>218501122je neukt precies niks prosman
>>218501122Het kan 2 kanten op, of je wordt puur para, introvert daardoor en ingetogen en begint alles en iedereen te wantrouwen waardoor je een stille kluizenaar wordt. Of je wordt een verlichte strijder engel die onderneemt en doet en dan maakt het niet veel uit wat het is als het maar spraakwater geeft, dan ga je zeker nog neuken
>>218497928De grote grap is is dat die van Rusland corrupt en incompetent bleek te zijn
>>218501156En de sleutelfactoor is hierbij ANGSTleer je angst overwinnen en gij zult neuken
https://www.youtube.com/watch?v=DjrIrh3IwhgHebben we ook zoiets in Nederland?
>>218501153Ik ben zo slim dat ik niks om de illusie van geld geef>>218501156Ik ben een krijger-engel soldaat van Yahweh strijder die rechtstreeks uit de hemel is komen neerdalen, enige probleempje prosmangod is dat ik erectieproblemen krijg van die medicatie
>>218501166von der leyen is corrupthennis moest aftreden
>>218501217Ga bij de seksshop langs en koop kamagra van achter de toonbank. Voor alle schizobstakels zijn oplossingen niffo
Ik ben de echte prosman ik heb een been en ik houd van drugs en ik heb een behoorlijk verledenDie andere is nep geloof hem niet
Dit>>218500904en dit>>218501042Dus ook prosmanMaar wat is de gedachte over We gaan ze kapootmaakee
Wat de neuk onze Svennetje Hulleman is een special agent???https://www.youtube.com/watch?v=8zmOQha7Wq4
Robert Jensen is nu alweer vergeten
>>218501498Sven heeft alle tekenen van zo'n gecontroleerde oppositie mannetje
>>218501502nevernooit
heb vandaag geleerd dat ik niet zo van scherpe V shapes houdt in mijn IEMs/koptelefoons. te warm en veel te aggressief, het klinkt nergens goed op behalve black metal met een muur van geluid, zoals Burzum.heb een IEM van 15 piek die voor mij drie keer beter klinkt dan elke IEM en koptelefoon die ik heb (linsoul zero 1).ga denk ik upgraden voor de linsoul zero 2 en tangzu waner sg 2.https://www.youtube.com/watch?v=MvpxmzS2nqUhier hoor ik bijvoorbeeld veel te aggressief de high hats, alsof iemand me in elkaar aan het slaan is.
>labelen met AS...Even hier gestopt met lezen, zo weer verder.maar dat zijn geen "labels"Dat zijn levenslange uitspraken, dit is officieel vastgesteld afgeroepen. Het heeft de volledige juridische werking.Dat zie je verkeerd
>>218501516>lullen over polletiekers>waterfilters>larpen>tuinieren>prulletjes verkopenJa, maar dan onirionisch...
Kan je in theorie levenslang een leefloon trekken?
>>218500972Volgens mij dat jou dat vroeger overkomen is.Ik begin weleens over dat ouders en andere nauwe betrokkenen daar ook bij betrokken zouden moeten zijn.Er zitten daadwerkelijke joden in de muur. Ik bedoel dus niets tegen de wet, pleitbezorging voor lhbt. Er zijn legale wegen voor dingen. Één ervan is het normaal over zaken kunnen hebben. Maar ook dat pogen die joden in de muren te verhinderen.Maar dat zou betekenen een hele groep van zeer grofweg leeftijdsgenoten van hetzelfde geslacht en soms het andere geslacht (dat in het bijzonder onder begeleiding) tot de beschikking om dat ook mee te doen.
>halloooo! prosman hier, geef me aandaaaaacht!en dan net zolang olie op het vuur gooien tot je weer wel aandacht krijg>neeeee stop dit is pesten help ik ben gehandicapt hoe durf je!en dan mekkeren over hoe achterlijk iedereen hier is >ik ga weg jullie sporen niet en ik heb wel betere dingen te doen hoor!en dit ad nauseum
>>218500533koek, wat zouden we zonder de pers zijn
>>218501663hoe eten de muurjoden frits, heb je ze al namen gegeven schat?
>>218500533Ronkende titels verkopen de grootste onzin.
Kankerziekmaakzorg, ik dacht dat ik 2mg risperdal per dag kon krijgen injecteren die kankerhyena's mij met de equivalente dosis van 5mg
>>218500972Binnen hoe alles nu werkt is om redenen begrijpelijk dat jij er tegenaanloopt wat er vroeger gebeurd is.En ik begeef mij daar niet in. Ik zeg weleens iets over het onderwerp. Maar ookal zou ik er iets over zeggen, dat soort dingen ik begeef mij daar niet in. Ookal zeg ik iets. Toch begeef ik mij daar niet in
*doet de plenum muur open*ja ik zie het al, je hebt last van muurjoden kijk maar hoe ze hier door je muur hebben gegeten maar de elektriciteit met rust hebben gelaten omdat ze dat niet mogen aanraken op shabbat, dat wijst op orthodoxe joden in de muurdat gaat je helaas een flinke duit kosten mevrouw, die orthodoxe joden hebben geoefend in de tweede wereldoorlog dus ze zijn moeilijk te vinden wanneer ze eenmaal in je muren zitten
>>218501212er zijn wel kei-cars en kei-trucks in nederland ja, maar niet zo aangepast als in de video die je paalt
>16 jarig meisje met een thinkpad x280 in haar handenwie van jullie is dit en welke racistische dingen palen jullie
>>218501697Je kan je afvragen of zelfs, of ze in ieder geval niet beter zouden eten als ze zouden ophouden met misdaden te plegen.
>>218501498Fucking schizo wijf is het
>>218500894dit verhaal is nep.dit kun je weten nog voor je het opzoekt.als je dit niet kan, ben je nederdraadwaardig.er zijn hier toch alleen maar volslagen debielen en ziedenaren die menen dat ze intelligent zijn.t. ben slimmer dan jou
>>218501855Kheb de indruk dat inmiddels een kwart van de bevolking schizo is.
>>218501905deze paal is nep.dit kun je weten nog voor je het opzoekt.als je dit niet kan, ben je nederdraadwaardig.er zijn hier toch alleen maar volslagen debielen en ziedenaren die menen dat ze intelligent zijn.t. ben slimmer dan jou
>>218501772
Prosman wat zijn de truucjes om minder medicatie te krijgen?
>s-schizo !!1
Linkse mensen zijn in de war
mijn schaamstreek ruikt een beetje muski hihi
>>218501989Zeggen dat je geen verschil merkt, dat het niet aanslaat, dan krijg je een andere medicatie en mag je weer op een lage dosis beginnen
>>218502103Ik dacht ik 2mg risperdal zou krijgen kankerjoden injecteren mij met 5mg
Kmoet volgende week werken, jonges....
Om 04:00 5mg diazepam genomen, nu net wakker nog steeds suf. Hoort dit?
>>218502297Tsja, als je pillen neemt gaat alles naar de klote.
>>218502342Voel me anders niet klote
Zou jij het leven nog wel trekken als je één been moet inleveren en ongenadig hard in de kont wordt genomen door de norwood oogster?
door het bos lopen terwijl ik naar atmosferische zwarte metaal luisterhttps://www.youtube.com/watch?v=z8SALhgApcg
>>218502824plaatje opnieuw gepaald onderscheiding
>>218502955dankje schat, ik onderscheid jou met een lieverdje zijn
Ben mijn kat aan het trainen voor katten gevecht ik geef hem geen eten meer alleen een dode kitten zodat die katten leert eten ik doe cocaine in zijn water en zorg dat zijn nagels niet slijten zodat ze extra scherp zijn
>>218502824https://www.youtube.com/watch?v=Bus17APruDAmijn favoriete oetz
het is vrijdagmiddag kk strijders vandaag drinken we voor loonsverhoging voor iedereen
>>218503049hij gaat op, caladan brood kan altijd
>>218503073Ik wil loonsverlaging ik verdien te veel het is zo buiten proportioneel dat mijn vrienden anders tegen mij doen sinds ze mijn salaris weten
>>218502762Nee, daarom heb ik zoveel voor prosmangod de schizostrijder
caladan brood gaat echt open op mijn kankerzware IEMs, klinkt veel minder als een muur aan muziek
>>218502762Ik cope door een matje te laten staan met flink wat wax erin en te Janus Kiep maxxen
Wie van jullie had die dikke knal in Utrecht gehoord?
Ik doe die bullshit als goedkope android gsm kopen niet meer ik ga gewoon leven
Derde oog: opgengeblaft
>>218503377Wat is het alternatief?Geen telefoon meer?
>>218503245ik
>>218503484iPhone
Ben een schizofrene gristuskoek
nog geneukt?
>>218503497Kheb een SE gekocht, was best wel tevreden mee.Maar ben bang als ie straks oud en versleten is dat er geen alternatief is, of op z'n minst een degelijke telefoon van hetzelfde formaat. Ze zijn allemaal zo kankergroot tegenwoordig.
>>218503497nevernooit
pff heb geen zin vandaag
ben in amsterveeneru en ik verdien een gele vd
>>218503245Is AI broer is nooit gebeurt
https://www.nu.nl/politiek/6382845/kabinet-wil-het-goedkoper-maken-om-naam-te-wijzigen-zonder-reden-op-te-geven.htmlUgh wat een tijdverspilling.Waarom zetten ze zich niet in om het OV goedkoper te maken of woningen te maken, of letterlijk iets nuttigs goedkoper te maken.
>Jij bent dus niet welkom kanker islamiet
>>218503507>>218503507
F
>>218503649mvg alwin
koek draad weg
ooof jannie..
prosman krijgt injecties
>>218503787mag ook helemaal niks meer
>>218503789lmke
ZIEDENDE JANNY
>>218503581heb ook geen zin om te eten alleen te drinken maar kweet ga daar zooo koppijn van krijgen
>>218503787Mede mogelijk gemaakt door kut jannie.
>>218503812>>218503812>>218503812
>>218503808>>218503808
Ja lapseg, we hadden eindelijk een gebaseerde jensbaba editie
>>218503823DNUG
>>218503849>>218503849>>218503849