huilie huilie editie
alles, letterlijk allesis beter dan een kikkerflikkereditiezelfs een linkiewinkie-editie
poepeschijten
pedoroepers zijn zielo's huili huili
ik ook
>>218800416>t. geïnteresseerd in 'jong'
>>218800456f-froya...?
>>218800456>>218800482>>218800489dood jezelf pedofiel
>>218800482Hé Emma
Als ik €35k spaargeld heb hoeveel zal ik dan uitgaven aan een auto? De huidige is economisch total loss volgens de garage
kikkerjannie DNUGgroomcord DNUG
>>218800489wat een held
>>218800347wat zijn corveetaken?
>>218800537Corvee is een term voor regelmatig terugkerende, vaak huishoudelijke klusjes die bij toerbeurt door leden van een groep (zoals in een kamp, kazerne of sportteam) worden uitgevoerd, zoals schoonmaken of afwassen. Het verwijst naar verplicht, vaak onbetaald werk en kan figuurlijk duiden op vervelend of ondankbaar karwei.
>>218800537corvee is nederlands voor tafel afruimen, vegen, afwassen, etc
wel echt een kankerboemer term, niemand onder de 50 zegt corvee
>>218800516vind deze wel machtig mooi POH wat een geluid net alsof een zak popcorn in de uitlaat zit
>>218800609vreet benzine, dure verzekering
>>218800623je moet toch een beetje genieten van je geld komaan man
>>218800463Goed, ik bedoel dus zoals in de vorige draad niet zij uit de regio die nu Israël heet. Of historisch gezien.Maar iedereen kan nu en hier het echt grensoverschrijdende gedrag zien. En het bedoelde kwaad van zij die beginnen over Joden en het wereldwijde kwaad dat ze zouden doen. Zover als zo ongeveer de oorzaak van alles.Dit is echt heel kwaadaardig, achterbaksEn gaat ook alleen maar om eigen ideeën, dingen die mensen zichzelf opleggen. daarom parasiteert het heel erg.En mensen staan dat maar toe.Dit is echt reden om boos over te worden. En niet meegaan in wat zij die zo parasiteren zeggen.Want het is echt een zware uit de hand gelopen vorm van op iedereen parasiteren.
>>218800537Doet me echt denken aan die aflevering van fosters home
>>218800653KNNBTN
>>218800698Wat is knn?iets met nichten en kanker?
>>218800751zoiets ja
>>218800751jouw vriendjes
frits heeft het moeilijk met de nieuwe captcha
IK ben hier de inquisitie
>>218800489Prosman heeft zijn eigen ouders arbeidsongeschikt gemaakt koek
Ik zag bij de Vomar een verzwaringsdeken voor €25,-. Mijn koopdrang ging aan maar ik heb slechte ervaringen met spullen van de supermarkt dus ik kocht het niet. Naarmate de week voorbij ging, zei ik tegen vriendlief: 'hmmmm, wist je dat ze een coole deken met extra gewicht hebben bij de Vomar voor €25,-‽' Uiteraard zei hij niet: 'woooow liefje, echt waar‽ Zo cool!!!' maar simpelweg: 'okee'. Toen gisteravond zaten we op de bank en benoemde ik dat ik mischien toch wel de verzwaringsdeken wilde hebben ookal is het €25,-. Ik kreeg een cynische reactie (gevolgd door een glimlach) over de prijs want hij is voertuigfanaat dus hij is wel gewend dat als hij iets koopt dat het veel geld kost. Dus ik effe oud karton en glas wegbrengen naar de bakken langs de wijk en op de terugweg even langs de Vomar die 60m bij mijn huis vandaan is. Ik loop rechtstreeks op de deken af. Ik ga naar de kassa. Mevrouw scant de deken EN HIJ WAS €15,-!!!!! Het prijsbordje en de sticker op de deken zeiden €25,- en ik was compleet bereid om dat uit te geven. Dus ik naar huis gerend want ik moest mijn nieuwe deken showen aan liefje, die nog nooit van een verzwaringsdeken had gehoord. Tot nu toe is de deken nog geen 12 uur in mijn bezet en IK BEN ER ZOO BLIJ MEE Ik had wel eens gehoord over het concept en kon me voorstellen dat het lekker is dat de deken op je drukt, maar het is boven alle verwachtingen:) De bon hou ik nog even want de tijd zal leren of hij goed blijft (Non-food van supermarkt is vaak slechte kwaliteit maaaar Vomar is erg goed met garantie). Maar voor nu is alles wat ik kan zeggen: 'HOERA, GROTE BLIJ!' Bedankt voor uw aandacht en een reuze fijne dag gewenst<3
Nee hoor vandaag is de dag dat ik zelfmoord ga plegen omdat iets op het internet mij niet aanstaat
>>218800966schaam je labyrint zorg en werk
>>218800982>vriendlieflaat je kutje zien, rest niet gelezen
>>218800966Revange voor vroeger en hun schijnheilige ontkenning tot op heden, groomcorders vinden pedofilie acceptabel en kunnen er niet tegen dat ik wat anderen beginnen eindig als ze daadwerkelijk hun best deden om iemand te begrijpen behalve hun eigen narcistische persoonlijkheid dan zouden ze me misschien ooit kunnen raken maar LOL IS NOOIT GEBEURT of LOL JE BENT ZWAK WANT JE BENT VERKRACHT. Welke was het nou ook alweer?
>>218800982>GROTE BLIJgoeie paal dees
>>218801080groetjes uit zweden
>>218800966Daarom durven ze alleen te typen ze weten dat ze een soortgelijk lot zou wachten als ze daadwerkelijk face to face mij zouden benaderen als ze online doen want ik zeg nog maar 1x, niet de eerste en laatste die ik blijvende ptss geef en het ziekenhuis in mep zonder dat ze ook maar iets kunnen aantonen
>>218801154je hebt het altijd over hoeveel je neukt, maar wat is je bodycount?
>>218800175je bent op de verkeerde website, probeer anders eens reddit?
>>2188011597 en voordat je die shizzel als 3 afhalen gaat toepassen in je incel methodiek. Gewoon 7, vaak voor langere periodes gemiddeld 6 maanden per chimi
>>218801206Minstens niet gemiddeld trouwens, langste was 2 jaar en de kortste was 1 dag ontmaagd en toen de dag erna uitgemaakt toen ik 16 was koek
>>218800653>parasiterenFrits heeft weer een nieuw woordje geleerd
>>218801206hm meer dan ik, ik heb maar 6, wel ook ontmaagd op mijn 16e
>>2188012636 is ook netjes toch
>>218801280ik verwachte het gewoon niet, dacht dat ik het hoogste had van de nederdraad
Alwin aka pagli is weer eens afgewezen door een minderjarige nu heeft hij de vlaamse VPN aan staan 50% van de tijd en heeft ie weer even een momentje
>>218801303Denk dat er oprecht wel mensen zijn die hoger misschien wel meer dan ons samen hebben (hoeren niet meegeteld) maar die zullen meer loeren
>>218801154yikes dit geeft wel een beetje tjuddie ziedcel met droge zizi vibes, probeer eens seks te hebben
>>218801378achja, heb heel lang genoot en toen had ik niet geneukt, anders was die van mij ook wel een stuk hoger
>>218801350werken vpn's eigenlijk wel met 4chan? toen ik het vroeger eens probeerde werd ik iedere keer tegengehouden om te posten
>>2188015374kun passers mogen wel een VPN gebruiken of je moet een socks proxy hebben? Denk niet dat Alwin weet hoe dat moet
Prosman mept niks
prosman mept nog geen deuk in een pakje boter
>>218800751Konijne
>>218801350blijven zieden
Fabrieksbroeders, rijs op!
>>218801159prosman telt bodycounts ook voor al die keren dat zijn kontje werd geknald vior drugs
>>218801206Dit is een leugen Prosman je hebt 1 been je neukt structureel helemaal niks jij
Weet dat elke keer jullie proberen een reactie te krijgen ik letterlijk jullie negatieve icky energie opslurp
>>218801938Ik heb 2 benen en neuk structureel heel veel nix.
fuck it ik ga wel weer always sunny kijken
>>218801974Dank je, nu ben ik de ick kwijt en kan ik eindelijk structureel iets neuke.
>>218802024Om dezelfde reden als prosman jullie zijn allebei kanker lelijk
>>218802080je hoeft niet lekker te zijn om te neuken
Fatsoenlijke mensenJuist bepaalde fatsoenlijke mensenworden opgebrand en zwaar misleid door de jodenGoed, maar dus bedoeld, zoals ik het uitlegde. Tenzij toeval, net als iedereen niet bedoeld zij van de regio die nu Israël heet.
Dutch slave owners would treat Indian badly by whipping them and hanging them from hooks by their ribs and also that "Altrapado" thing where they would torture them with hot metal prongs... Why were they so cruel????
>>218802489Indians*
>>218802489whats a guyana, a country for guys?
>>218802569Yeah kind of
>>218802489Not to ItalyIn Rome in the arena's they used to have a female slave raped by a bull during lunch to death
Ugggh m'n mammie zit een beetje de MSM na te praten over de ICE in amerika en hoe errug dat is. Zoooo vermoeiend.
Dag 3 geenjos en ik wil nu al dood koek
>>218802629Oh my God that's terrible... oh..
Ga morgen effe naar carglass m'n sterretje laten vullen met hun unieke hars.
>>218802756Geil
>>218802711praat Nederlands a.u.b. Francisco de la Ville
>>218802489I'm not from slave owner heritage myself so I can't speak for others but we are not this cruel.
>>218802833I can't speak Dutch sorry. I guess I must leave now. I have no place here. Bye bye Dutchman
>>218802945fijne dag, rare vlag
>>218802945have a good day mister
Ik sprak laatst met een tuinman, universitair opgeleid, had een topbaan met een salaris waar 5 gezinnen van konden rondkomen. De topbaan kwam met verantwoordelijkheden, lange werkdagen, deadlines, stress en frustraties. Op een dag had hij er genoeg van, heeft ontslag genomen en is gaan doen waar hij gelukkig van werd, werken in de tuin, buiten bezig zijn en echt resultaat van zijn inspanningen zien. Wauw, zei ik, dat is nogal een heftig en rigoreuz besluit…. Waarop hij zei dat een baan te moeten hebben waar je alleen maar voor gaat omdat het salaris de drijfveer is dat pas heftig is. En weet je hij heeft gelijk, je gaat maar een keer dood en tot die tijd moet je doen waar je gelukkig van wordt…. Er is NIEMAND die zegt dat je moet werken!
>>218803021Als ik nie werk, krijg ik geen geld, en als ik geen geld heb, kan ik nie eten en nie naar de hoeren.
>>218801044jouw eigen batsmaatje frits vindt dat
>>218803021>verantwoordelijkheden, lange werkdagen, deadlines, stress en frustraties.Alsof je dat als tuinman niet hebt
https://youtu.be/vSF8DgIMJgY
>>218803122kan ook met uitkering
Wa doen jullie wanneer de burgeroorlog uitbreekt binnenkort?
>>218803238seks hebben met je zus
>>218803237Het lukte mij niet om een gratis uitkering te krijgen tho. Hoe hoog is uitkering eigelijk? Ik verdien nu zo 2k in de maand.
>>218803238goed geprobeerd, BVD
>>218803264ma ik heb helemaal geen zus
er is echt geen grafkanker te doen in nederland, zal ik met de trein naar brugge
>>218803238seks hebben met je moeder
>>218803238M'n noodpakket pakken, de noodjenever inschenken en de noodkabeljauwlever smeren op de noodtoostjes terwijl ik luister naar de noodsignalen van de noodsirenes en de noodtoestand noodlottig toekijk met de nodige ontspanning.
>>218803236stel je voor dat je haar per ongeluk die kloteberg aftrapt vuile snol
>>218803411ik zou nooit een joodse vrouw pijn doen
>>218803333Ga op de fiets.
>>218803475zo goed kan ik niet fietsen, en ik wil me volvreten aan moules frites en duveltjes
>>218803426permanent zichtverlies opgelopen door deze gloeipaal
>>218803504t. heeft nog nooit een joodse vrouw gehad
>>218803238Chinese supermarkt in m'n straat overvallen en met hun camion volgevuld de grens over naar Duitsland rijden
>>218803500Als je fiets kan je wel meer moules frites en bier op.
>>218803703das waar
reviewbrah begint er steeds raarder uit te zien en dat nep brits is echt irritant
>>218803475>>218803780Neem je pillen.
>>218803970al gedaan, ssris
>>218803236>https://youtu.be/vSF8DgIMJgYDus tegenwoordig kun je daar ook lopen waar Jezus liep want het nivo van de zee van Galile is nu lager?did jesus christ walk on water by mount arbel in israel? used to be a sea there in the time when jesus christ lived?Yes — the Gospel accounts place Jesus walking on water on the Sea of Galilee, and Mount Arbel overlooks that same body of water. The Sea of Galilee absolutely existed in Jesus’ time, just as it does today. Did Jesus walk on water near Mount Arbel?The New Testament describes Jesus walking on the Sea of Galilee (Matthew 14:22–33; Mark 6:45–52; John 6:16–21).Mount Arbel rises dramatically above the western shore of the Sea of Galilee.Because of its height and location, Mount Arbel overlooks the very waters where Jesus’ ministry took place, including the area traditionally associated with the walking‑on‑water event.While the Bible does not name Mount Arbel specifically, the geography makes it entirely plausible that the miracle occurred within view of the cliffs. Was there a sea there in Jesus’ time?Yes. The Sea of Galilee (also called Lake Gennesaret or the Sea of Tiberias) is a natural freshwater lake that has existed for thousands of years.Mount Arbel has long stood above the same lake basin that exists today.The region’s geography — the Jordan Rift Valley, the cliffs, and the lake — was already well‑established in the 1st century. Why the confusion?Sometimes people wonder whether the water level was higher in ancient times. While water levels have fluctuated over centuries, the Sea of Galilee has always been a lake, not a vanished sea. Mount Arbel has always overlooked it.If you’d like, I can map out the geography of the miracle, explain the ancient shoreline, or compare biblical accounts with archaeological findings.
>>218800537een term uit het ancien régime>Corvée is a form of unpaid forced labour that is intermittent in nature, lasting for limited periods of time, typically only a certain number of days' work each year. Statute labour is a corvée imposed by a state for the purposes of public works. As such it represents a form of levy. Unlike other forms of levy, such as a tithe, a corvée does not require the population to have land, crops or cash.
Dus tegenwoordig kun je daar ook lopen waar Jezus liep want het nivo van de zee van Galile is nu lager?Ja — je kunt vandaag op plekken lopen die in de tijd van Jezus onder water stonden of dichter bij de oude kustlijn lagen, omdat het waterniveau van het Meer van Galilea (de Zee van Galilea) tegenwoordig lager is dan in de 1e eeuw. Hoeveel lager is het water nu?Het Meer van Galilea heeft door de eeuwen heen sterk schommelende waterstanden gehad.In de tijd van Jezus lag het water hoger dan de huidige gemiddelde stand.Door klimaatverandering, minder regenval en moderne waterwinning is het meer in de afgelopen decennia nog verder gedaald.Gevolg: De huidige kustlijn ligt verder van de hellingen van o.a. de Berg Arbel dan in Jezus’ tijd. Je kunt dus op sommige plekken lopen waar toen water was. Wat betekent dit voor de plaatsen uit het evangelie?De plaatsen waar Jezus en zijn discipelen voeren — zoals Gennesaret, Magdala, Kafarnaüm — lagen toen direct aan het water.Sommige van die oude havens liggen nu meters landinwaarts, omdat het water zich heeft teruggetrokken.Bij Magdala zijn bijvoorbeeld oude aanlegsteigers en vissersstructuren gevonden die nu op het droge liggen. Kun je dus “lopen waar Jezus liep”?In zekere zin ja:Je kunt over de oude kustlijn lopen die in Jezus’ tijd aan het water lag.Je kunt op plekken staan die toen onder water stonden, omdat het meer nu lager staat.DIT IS EEN JOODSE CORRUPTIE:Maar de exacte plek waar Jezus op het water liep blijft natuurlijk een theologische en symbolische gebeurtenis, niet een exacte locatie.Als je wilt, kan ik je ook uitleggen:hoe de waterstand door de eeuwen heen is gemetenwaar precies de oude kustlijn lagof er kaarten zijn van het Meer van Galilea in de 1e eeuw
Wauwie de pauwie wat een zever
>>218804061>>218804183een vriend van mij stuurt me wel eens fotos van het meer van galilea, volgens mij probeert de israelische overheid het waterpeil hoog te houden omdat ze niet willen dat het uitdroogt
>>218802945google translate works fairly well for english --> dutch
>>218804255O ja ben je ook christelijk betrokken. Een gemeente bezoeken enzo?
https://youtu.be/G9kUHs7cjV0
>>218804582Ik ben Grieks Orthodox
>>218804687Is dat net als Russisch orthodox?Dus van de oosterse kerk iets met Constantinopel ook.Of niet Constantinopel?
>>218804773ja en een onbegrijpelijke mis
>>218804855In het Latijn zeker nog
mijn werk is wss binnen een jaar overbodig
Mijn 3e oog heeft opengestaan ik zit niet meer vast aan die ketting144
>>218805895HH
de nieuwe captchas blijken zijn effect te hebben op frits
Mijn opa had slaven, in 2011
Gelukkig maar danwie gaat de bewoners van Sicilië Niscemi de aardverschuiving hun schade vergoeden voor een nieuw huisDe schadevergoeding voor de bewoners van Niscemi komt in eerste instantie van de Italiaanse overheid, met name via de nationale Civiele Bescherming en door de regering vrijgemaakte noodfondsen. De regering heeft al “de eerste miljoenen aan hulp en maandelijkse steunbetalingen” toegezegd aan getroffen families. Wie betaalt de schade en herhuisvesting?1. Italiaanse regeringHeeft noodfondsen geopend voor de getroffen regio.Biedt maandelijkse financiële steun aan geëvacueerde gezinnen.Werkt aan een herstel- en wederopbouwplan voor de ingestorte en onbewoonbare huizen.2. Dipartimento della Protezione Civile (Nationale Civiele Bescherming)Coördineert de noodhulp, evacuaties en schade-inschatting.Werkt samen met lokale autoriteiten om te bepalen welke woningen onherstelbaar zijn en welke eventueel kunnen worden gestabiliseerd.3. Gemeente Niscemi & regio SiciliëLokale overheden ondersteunen de registratie van schadeclaims.Zij kunnen aanvullende regionale fondsen inzetten voor tijdelijke huisvesting en infrastructuurherstel. Krijgen bewoners een nieuw huis?De regering heeft nog niet bevestigd dat iedereen automatisch [i] een nieuw huis [/i] krijgt.Wel is duidelijk dat:Bewoners financiële compensatie krijgen.Er maandelijkse steun wordt uitgekeerd zolang zij ontheemd zijn.Er wordt gewerkt aan een langetermijnoplossing, mogelijk inclusief herbouw of verplaatsing van woningen. Wat gebeurt er nu?De schade wordt nog volledig in kaart gebracht.De ingestorte en bedreigde huizen liggen in een gebied dat volgens de Civiele Bescherming structureel instabiel is, waardoor terugkeer onzeker is.Als je wilt, kan ik ook uitleggen:hoe schadeclaims in Italië werkenof verzekeringen in dit geval uitkerenwat de vooruitzichten zijn voor herbouw in Niscemi
Yeşilgöz is een djinn
>>218805513Wat doe je precies?
>>218805456neen pipo, Grieks :DDD
waarom is niet iedereen een skinheadskinhead zijn is het mooiste wat er is
>>218801018Hij heeft wel gelijk. Schandalig hoe veel zoegverleners mensen juist de ziekte in duwen om er aan te verdienen, en makkelijk 'vanaf' teczijn zeg maar zonder daadwerkelijke motivatie anders dan de financiele prikkelHet kapatilisme dringt door tot een onbewust instinct waarin mensen keuzes maken vanwege een financiele innerlokke prikkel. Want.. ik moet de huur betalen maatschappij. Wellicht hebben ze t zelf niet eens door maaar het systeem faciliciteert het geen datvzich zo ontplooit zo
>>218806930"over smaken en kleuren valt niet te discussiëren"trouwens waren ze in 1984 niet allemaal kaal geschoren?
>>218807009Wees radicaler dan kaalLees siege
Het grootste probleem zit hem in dat men niet gewoon het vraagstuk omtrent de genocide op het Germaanse volk ten kaak stelt. Althans, de bestaans kwestie ervan. Door zo ongelovelojk afwijzendcte zijn naar een reëel debat met normale vraagstukken over diverse ontwikkelingen in de maatschappij en een reactionaire mentale analyse daarvan uit men zich als wezenlijk vijandig
Het niveau van denken is zo zo ondermaats en doelbewust vijandig dat men zich kan afvragen..Zijn zij wel bevoegd?!
conimex boemboe ???
>>218807258lekker
>>218807133Dat met mij (frts)Open voor de kijk op zaken van anderen. Maar zover ik zie kan er met mij verandering komen in dat soort dingen.
pik in u reet™
heuf heuf heifer Man heeft de ziekte van pfeiffer
>>218806930Nu ik erover nadenk en ik hier een tijd gepaald heb kan het anders liggen. Zeker ben ik er niet van.Maar het is ook meer levenservaring in het algemeen.Maar angst de controle over mijzelf te verliezen om dingen die dan gelden.En fouten in de wetenschap, mensen in het algemeen overal, algemene fouten die onbegrijpelijk zijn.
Ff niks posten nu een schizofreen gaat het word houden ff bek dicht allemaalshh
Klinkt als reden voor een heel serieus te nemen verhandeling:Lichamelijke gevolgen voor gasten die uit Europa stammen in de V.S.Door specifieke keuzen voor slaven daarheen verscheept.Dus heel belangrijk: slaven geselecteerd op heel bepaalde kenmerken.Die bepaalde lichamelijke kenmerken kunnen heel belangrijk zijn
als ik eten aanraak dan blijft het goed ik kan een appel of banaan half opeten en na een dag of 3 4 is t niet eens verkleurd niks ikzelf denk dat muizen dit ook doenAls een muis aan je eten zit dan blijft t goed
Ware neger uren
>>218808481dus jij heb muizen
>>218809359ik zal jou es poepeschijten
echte neger u-
oke is allemaal weer goed gekomen
ik ben een soort salafist man
>>218809424swszijn mn vrienden sons
soms piepen ze naar me t zijn hele bewuste beesten. Ze verstaan ons heel erg goed
en geef je ze dan ook een rijst toetje
god zegene mijn zilver blessing als ik morgen wakker wordgod mogen uw profeten prosman vervloeken wij staan niet voor hem in
jij mag mijn zilver kokkie pijpen
@belgen
BLAM! ALLES WEER UITGEBLAZEN OVERNACHT IK GA FAKKING GELD VERDIENEN
STAPEL STAPEL STAPEL WIJ STAPELEN
>>218807075neen danku
>>218801161volg je eigen advies op zoukzegge
aah man heb echt zin in een lekker broodje poep
Eindelijk een enigsinds lekker wijf op de werkvloer die single is en op een dating app zit en natuurlijk passen we niet bij elkaarPotverdorrie
dit is een kikker-vriendelijke zone
Hoeveel dagen geenjos voordat ik mij weer goed ga voelen :(
Ik verdien een duitse vd
>>218811669kweenie, probeer eens een week of 2-3
Dag 6842 van geenjos: ik begrijp de vogels nu en kan met ze communiceren
Musashi levensstijl oetz
Geef fujoshi vd
>>218812252
>>218805895Oh daarom stinkt het hier zo.
>>218805895https://www.youtube.com/watch?v=51fcG3sxvII
>>218811669Zit nog geenjos 2026 en voel me kutter
Dacht dat 2026 mijn jaar ging worden
>>218812895O God neen
>>218812895Kan nog steeds.
Achterlijke reetkevers hebben me de verkeerde afvalkalender in de bus gestopt. Ze bussen die handmatig, buurt per buurt, mijn buren kregen de correcte, ik kreeg ene van een buurt aan de andere kant van de stad.
Net wakker gebeld dat ik verwacht werd op het werk
>>218813153werk heeft dikke pech
>>218812895Jij kan altijd nog een nieuwe messias worden, juist in deze barre tijden ligt het pad open voor een soort nieuwe adolf hitler.
>>218812895Wanneer kan die Von der Leyen eindelijk doodvallen? Die kankerhoer MOET toch onderhand bijna toe zijn aan het graf ofzo
>>218813322Is Merkel haar cadeautje. Von der Leyen heeft nog nooit een verkiezing gewonnen en is alleen maar benoemt tot een positie. Duidelijk dat iemand zan de touwtjes trekt.
>>218813322Er staat altijd iemand klaar om op te volgen die minstens even erg is anon. De verborgen hand zorgt ervoor dat enkel degenen die hun ziel verkocht hebben tot die regionen toegelaten worden.
>>218813170Ja dat blijkt wel
>>218813246Ik ga mijn kind aanpraten dat hij een messias is en noem hem Arjan.
Weerspreuk: Een droge januari maakt een natte juli.
>>218813633Ja bedankt maar heeft hier gisteren nog geregend
>>218813633Weerspreuk:Oengaboenganga hamanamanamana *twerk twerk*
>>218813633Weerspreuk: Jeuk aan je anus betekent dat je niet goed geveegd hebt.
Het is allemaal lol en spelletjes tot de poepshart de kukstoel raakt
Ugh iedere keer als ik die vodafone reclame hoor "ahh nee" krijg ik spanning op m'n sokken en piemel.
https://www.youtube.com/watch?v=XkwzyCTn6CIhij is compleet aan het doordraaien, zijn status als lolkoe officieel gecementeerd
>>218813944sorry maar ik kijk geen taat.
>>218813633Maar het is niet droog
Sinds ik een baan heb is m'n diarree weg, hoe kan dat?
>>218814150je zit niet meer 24 uur per dag te zuipen
>de dingen die ik zegnoem 1 (één) ding NU
>>218814875Seksuele- en geslachtsidentiteitenBiobierEkodorpWaterpikGroentesappen
>>218814875Kan de geslachtsidentiteiten niet, denk dat ik een F-35C ben
Waren vrouwen maar zo sletterig als de gays op Grind
>>218814875Frits valt non binair onder de geslachtsidentiteiten of is het niet kunnen van de geslachtsidentiteiten? Iedereen zou het toch moeten kunnen
>>218815156Ja waren ze maar net zo dom dan zouden ze geld naar mij overmaken in ruil voor lege beloftes
De enige superheld die ik steun
25 gram 3-cmc voor 75 euro inclusief verzending naar een afhaal puntHou me tegen nu meteen
>>218815156Vaardigheidsprobleem
>>218815312Het is een balans, sommigen zullen door hun rotkop zoals ik meer vaardigheid dan gemiddeld nodig hebben en nog steeds met meer vaardigheid dirk zijn 2dekansjes mogen uitwonen. Neuk de rood of zwartpil, ik ben ge donker paars pilt
>>218815229
T: Toon interesseH: Heet haar welkom in je vriendenkringO: Ontneem haar goede band met vrienden en familieM: Maak haar afhankelijk aan drugsA: Anticipeer haar angsten en impliceerS: Sekso
>>218812895ok het is klaar ik ben geeneens rechts meer het is ieder voor zich nu
>>218815458Neeeee het systeem faalt, we gaan ten onder. We zullen met niks eindigen door de systemen in plaats die de ongelijkheid in rijkdom groter maken. Spartelen en heel de dag over polletiek praten alsof 1 stem uitmaakt maakt geen zak uit dus?Dnug, alsook ik zou best nog eens een pajeeta willen batsen ik kan toch alleen maar omhoog trouwen
Eerlijk zodra vakantiegeld gestort wordt mijn enige moment van het jaar dat ik niet skeer ben dan gaat deze van mij zijn
>>218815367Lelijk zijn is alleen een excuus als je straatarm bent.
Uniek inzicht in de NL verzorgingsstaat oetz.
ok dan ga ik maar weer op /mu/ palen
>>218814802wat is het verhaal hierachter? 40'er% ?
/mu/ is dood ik ben er weer
>>218815912>3,5 paal per minuutJa, dat klinkt redelijk dood idd
>>218815458het was altijd een doodlopende weg
Wat doen mensen op /mu/ eigenlijk, linkjes plaatsen naar jijbuis videos van hun favoriete popster of zo>ooh kleermaker snel is helemaal hoe ik eigenlijk ben in het diepst van mijn hart
echt die captcha
het wordt elk jaar ergeren met gefrituurde hersenen en emotionele vaardigheden van een 13-jarige valt ook weinig te doen
>>218815420leuke fantasieën heb jij prosman schizofrene autisten die larpen als charismatische psychopaten lache
mijn badkamertje is fris en proper en blinkt dankzij dasty
>>218816290had schoonmaakmiddel gebruikt waar bleek in zat en nu heb ik vlekken op m'n broek
>>218816273Ik kan tenminste een captcha oplossen
Zin aan gaysex maar ben gene homo
IK HEB NET GEPOEPT! :D
Met zelfde geslacht werkt beter.Het is hetzelfde als zelf maar dan x2 handiger breder
kkr captcha ik zie kkr sterren in mijn slaap ouleh
Waarom loopt iedereen ineens te huilen over de captcha? Is er iets veranderd?
>>218800143gebaseerd mijn linkiewinkie editie heeft de nacht overleefd ( ´∀` )b
>verbind zijn email aan anoniem forumblijf dan gwn op reddit
Stopt het misbruik straft den wetenschap
Niet zo heel vreemd dat derde wereld schijthuiden niet eens kunnen bewijzen dat ze een mens zijn d.m.v. captcha.
Maar vinden anderen dit ook beter zo?>>218816836Ik bedoel gewoon net als zelf. Niets om moeilijk over te doen zoveel ruchtbaarheid.Gewoon groter breder dat soort dingen
>j-je moet het 3 delig vernederingsritueel ondergaan want... dat moet nou eenmaal oke?!
Hallo?Of andere keer of iets>Maar vinden anderen dit ook beter zo?>>>218816836 (You)>Ik bedoel gewoon net als zelf. Niets om moeilijk over te doen zoveel ruchtbaarheid.>Gewoon groter breder dat soort dingen
>>218817226dit + 'jong'
>>218817443JaIk bedoel andere geslacht is gedoeRaakt de essentie van bepaalde dingen niet. Dat is wel waar homo's een groot talent voor hebbenAls mensen plaatjes van vrouwen gaan plaatsen zoals gele vd paler dan zijn het toch ook bepaalde typesHet is toch niet dikke vette afgetrainde harige kerels te palen
>>218816739Kwam 'ie er netjes in 1 stuk uit
>>218817618Ja was best een mooie pretzel geworden.
Een 12-jarige jongen werd dinsdagmiddag 27 januari 2026 het slachtoffer van een gewelddadige diefstal. Een vrouw duwde hem van zijn fiets en ging er met zijn fatbike vandoor. Het slachtoffer bleef huilend achter.
Prosman woon je nog in den bosch? Zo ja wakka naar station plofje roken ik heb 5 gram sosa gehaald
>>218817807Wat een kanker zemmel laat zich beroven door een vrouw en gaat nog huilen ook
>>218817807Ah kereltje );
>>218817807Wat een kanker sukkel hahahaha
>>218817812Als ik ga mieten gaat het een op mijn initatief flakkamiet zijn maar geniet er van pik, beter hou je het voor jezelf hedde meer. Geen paranoia alleen zou zuur zijn als ik aankom en Alwin me staat op te wachten met een fietsketting en half antifa
>>218817892Even niet om jou verkeerd te of ietsWant het is van eeuwenMaar de niet gerekte en gebogen golflengte naar anderen toeJongetje => dus *moet*
>>218817987Ach wordt ie hard vanAlthans zou ik wel worden als een vrouw mij gewelddadig zou aanpakken
>>218817980Jammer man, kanker alwin heb je nou je zin kanker communist..
>>218818019Ik durf nix ben bang geworden van de wraak
>>218817892Kan zijn dat je toch gelijk hebtLanger verhaal. Maar meteen hopVoor een 12 jarige ligt het andersIk weet ook even niet precies wat het is ermee
>>218818037Ja jij kan je goed in een 12 jarige verplaatsen liefst met piemel en al he hahahahahha
Wie is jullie favoriete flu flu(influencer) ?
>>218818069De man in mijn muur die mij het script van de komende doemsdag geeft
>>218818056Meteen met een 12 jarige boe boe zemmel niet juilen dan wordt iets er te snel meteen ingeramd?Wat tot een onwenselijke lading bij iemand kan leiden?Maar nee je praat uit fouten van de wetenschap waar ze voor gestraft moeten worden.Een probleem van eeuwenZo even zeggen wat jij zegt. Zo ligt dat niet
Tijd om dadelijk op roblox nieuwe discord matties te vinden voor kippensoep.mvg pagli
>>218818056De waarheid openbaart zich en iedereen kan het meteen zien:Jij ramt er dingen in. Ik nietheel duidelijk, heel overzichtelijk
De grote openbaring volgt met het eindoordeel fritsie, til er niet zo zwaar aan
>>218818069je kkmoeder
Zodra ik in de 12de kamer des oordeel sta in het heilige licht van mijn schepper zal hij zien dat ik 100% strijder ben
Maar de weddenschap staat nog steeds, maak ik er zelf een eind aan is het enkeltje jahanam. Letterlijk een strijd tussen licht en donker. Zelfs de shaytan maakt me niet meer suicidaal want was het hem wel gelukt was ik nu geht. De weddenschap was origineel alleen de trein overleven, maar eerlijk broeders. Ik trek em ff door
>>218818274Hoezo niet zo zwaar aan tillen?
>>218818473Weet dat wat iemand ook over jou kan zeggen voor de grap of spot dat Allah's fatwah betekent dat hij niet alleen je acties maar intentie bij je actie ziet. En wat mensen ook willen zeggen ik denk niet dat je van binnen een slecht persoon bent frits. Alsook als allah en der shaytan der shaytans het eens zijn over het doortrekken van de weddenschap dat ik voor god kies door geen zelfmoord ooit te plegen en mijn oude ouderdom of ongeluk gaat zijn of wat dan ook niet door eigen toedoen, dan ga ik sterk dat oordeel in
Een weddenschap met mijn eigen leven weer op het spel deze keer niet voor de jinns maar in de hemels naam nam zowat heel mijn chol en onrust weg. Misschien toch maar satanisme afzweren dan
Ik rek mijn drogas als een liesZe zeggen ik ben loser maar was ik dood was dat pas verliesZolang ik leef is er winst, misschien geen staatsloterij maar toch pak ik viesMet vieze handen en zo vaak van nietsMaar toch altijd scheme en schets ik ietsWant de nachten op straat is mijn PTSDMeer dan mijn jeugd of enemiesNevernooit meer terug en zo wel is dat niet het eindeNevernooit pijn uitdelen als je niet onder dezelfde pijn kan lijdenNevernooit anderen opofferen als je zelf niet zou strijden
moet naar de winkel maar geen zin om me aan te kleden
Virale berichten verspreiden dat op Morsweg 128 in Leiden kleine jongetjes gevangen gehouden worden
>>218816377gewoon wachten tot dat weer mode is
>>218818948verschrikkelijk
>>218818069>Wie is jullie favoriete flu flu(influencerJared Taylor
>>218818069frits
>>218818539Persoonlijk ik zou de islam erkennen als de christenheid. De praktijk ervan, ik vind dat het meer te maken heeft met hoe zaken liggen per gebied. De eigendom van hun lokale geestelijkheid. Dan met inhoudelijke theologische problemen
neuken in de keuken
>>218818948kikkerpedo's zijn kankerziek in hun hoofd
>>218819188Pedoroepsters 'kunnen' naar de hel toe gaan
Ontkent gij God's heiligen schepping>>218819188
SO naar mijn norwood 7 strijder Michel de Montaigne
>>218819332Ken hem niet
>>218819188Doe niet alsof je blank bent want dat ben je niet, je bent bruin
>>218819252>>218819267>>218819424hang jezelf op
grote papi piemel zuigen
>>218819424het zou legaal moeten zijn om jou dood te maken want je bent eigenlijk geen mens. maar een inteelt schizo homojood
>>218819472Oke en nu
>>218817807Hahaha zemmel
>>218819557jij voelt je seksueel aangetrokken tot minderjarigen
>>218819650Ik trek tienermeisjes de bosjes in ben daar ook al voor veroordeeld wat ga je er aan doen dan stoere jongen ik blijf verkrachten
rijden op je c.....
>>218819401De beste man schreef goeie essays
>>218819710Niet mijn probleem
'het plan' mbt 'jong'
>>218819695>>218819695
pittig dagje voor kikkerjannie
fin?
>>218819801ja is wel jammer
>>218819710jij verkracht alleen peuters binnen je familiekring pedofiele nikkeraap
stoot
Kan niet wachten op de raciale demografie verkiezingen rond 2040 waar kiesblokken puur met ras te maken hebben