Sort historie måned utgave Forrige >>218921371
>>218938158Legg merke til at den "godt integrerte" innvandreren som "bidrar økonomisk" også har for få barn til å opprettholde en sunn fødselsrate.Mao. er "integrering" og innvandring for å "redde fødselstallet" fundamentale motsetninger, fordi ved å "integrere" dem har de like få unger som den gjengse nordmannen. Alt man oppnår ved å importere og integrere er å utsette problemet med, i beste fall, en generasjon og demografisk destruere landet. Samt alle de andre problemene: Nybefolkningen hater lokalbefolkningen så lenge de ikke bøyer seg i støvet, anser alt som hvit straff, rotter sammen og drar med seg lokalkulturen deres, undergraver vertsnasjonen for å importere resten av familien, begår 4 ganger mer kriminalitet per 1000, m.m.Og som vanlig forstår ikke en bruning statistikk. Om han i det hele tatt sier sannheten (som han ikke gjør fordi han er brun og det er genetisk for dem å lure, lyve og svindle), så skjønner han ikke at han er en ekstremverdi. Dette er helt makan til hvordan de ikke forstår "per 1000 innbyggere". Samt at hele argumentet ramler sammen dersom den han argumenterer med har 7 unger. Han vil ikke presentere en løsning, han vil bare straffe hvite.>>218938292>Heh, se her, vi omdefinerte "nordmann" til "person i Norge" så nå er Festning Norge kun for Nordmenn. Sjakkmatt, rassenasse.
>skal kjøpe noe pakke på posten>Står og spinner med vipps>vippsbeløpet er nå reservert men ingen transaksjon skjeddå fy faen jeg er så lei
Mårn
Jeg leser Hamsun men er ikke så flink på norsk vad menar det jeg gjorde en kjempestor bæsj?
>>218939023mener du en kjempestor bjæarrshhhdd?
>>218938292>Barnebarn til en innvandrer er ikke en innvandrer per definisjon, så nei i 2065 vil vi forsatt ha flertall av nordmenn, Men nordmenn av alle farger ;)
>bannlyst på jodel igjenmen for faen da
våknet opp en dag og bare hatet utlendinger med hele mitt hjerte fåvæ
>>218939208basert. Norge for nordmenn
hva faen blir det til middag da??
>nordnet og nordea har fjernet ALLE bull og bear produkter for samtlige råvarerhva i HELSIKKE
>>218939167>2016+10>JodelDu har deg selv å skylde.
>>218939252tar det tilbake. og jo de har fått tilbake X10 på sølv nå
hva slags farger har anon på sengetøyet sitt
>>218939469blåmster, arvet av mamma :)
>>218939469Blomster, kjøpte dem selv.
>>218939113Vet ikke hva Hamsun mener
>kunne fått flybilletter for 480kr stykk>nå er det 1000 kr stykklidelse
>>218939854hvor skal du fly
>>218939879pattaya
>>218939854
>>218939879hammerfest
>>218939898skal du... du vet...
>>218939879oslo
>>218939908ja sex med jentegutter
>nordnet har nå fått inn massevis av x15 på aktier de ikke før hadde det påhåhåhåh NÅ gutta
>>218939925basertBASERT
fredagstaco til middag da?
>>218940026ja peis på>Kjøttdeig>Rømme>guac>salsa>ost>agurk>tomat>rødløk
Betyr eggpenis avsløringene at mette marit må gå?
How are Norwegians reacting to the MM incident? Do they want to abolish the monarchy now or whats going on?
>>218940036Bli kvitt alt bortsett fra ost og kjøtt, pluss legg til noen egg.
>>218940194Normissene blir snart distrahert med noe amerikansk politikk. Ingenting skjer noensinne.
>>218940206dette
>>218940194små norske hjerner bryr seg ikke om slikt fordi jver kan ikke gjøre noe galt bare gver kan være ond (med mindre gven er blåmann da er han en go gutt) hvis noen blir straffet så er det kronprinsen
>>218940142skjer nok absolutt ingenting. hele opplegget med sønnen skulle vært nok for at folk gjorde noe men nordmenn er så passive til alt
>Det finnes ingen bachelorutdanning i forfatterskap i Norge>Kun et årsstudium i Bø i Telemark>Snittet for å komme inn svært høyt>Dette tyder på stor etterspørsel>Til tross for dette har ingen startet en bachelorutdanning i forfatterskap>Det ville nesten garantert vært lønnsomtHvorfor er ikke nordmenn mer naturlige gründere?
>>218940569Tro'kke det er så godt betalt å jobbe hos Stjernehannhjort nei.
>>218940620>Stjernehannhjort
Sprengene snakker om befolkningsutbyttw nå
Har sluttet å tenke på floden av utlendinger helt jegla dem prumpe på promperommet med NAV penger, og la nordmannen være en ting av fortiden. Orker ikke bry meg mer, er ikke noe jeg kan gjøre utenom stemmeseddelen uansett. Om Norge er ugjenkjennelig om femti år, er jeg statistisk sett ikke der til å se det.
>>218940816Synd st de spilte en viktig rolle i det, kan ikke gjøre en dritt med det, og vil være dø før konsekvensene rår.
Nissepikken er så omskjært nå at det begynner å ligne på en amputasjon.
Nissepikkstatus?
https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/historisk-studie_-jenter-i-norge-far-mensen-stadig-tidligere-1.17690200Tanker?
En kopp magesjau takk!
Marius Borg Høiby pågrepet: Politiet vil fengsle for knivtruslerOslo tingrett skal i dag avgjøre om Marius Borg Høiby skal fengsles etter en ny pågripelse i går. Lovbruddene skal ha skjedd i helgen.
>>218942138Lurer på om han får samme straff som en bruning (samfunnsstraff).
>>218942188Blir nok ikke fengselstraff av noe slag. Husk, han er ikke som deg og meg.
I januar 2013 besøkte kronprinsesse Mette-Marit overgrepsdømte Jeffrey Epsteins hus i det luksuriøse området Palm Beach i Florida.Epstein var da en dømt seksualforbryter. Det var også kjent at huset hadde vært åsted for overgrep.https://www.aftenposten.no/verden/i/43zQoR/russisk-kontakt-til-aftenposten-sendte-bilder-av-kronprinsesse-mette-marit-til-epstein-etter-overnatting-i-palm-beach
kongehuset er jo bare helt fullstendig mongo?
>>218942394Husker du da den Amerikanske Kongressen krevde at Bill og Hillary Clinton kom og forklarte seg om Epstein filene men de bare nektet?
Har sittet foran pcen i mange timer nå uten å klare å komme meg avgårde. Må egentlig handle, men jeg er helt utslitt
>>218942770kanskje legge deg litt nedpå?
>>218942805Ja, må slappe av, men jeg vil virkelig få handlet først
>>218942839du skal klare det :D
>>218942856Ja, nå tar jeg meg sammen og kommer meg på butikken!
>>218940937dette dette
>>218942770Hvorfor er du så sliten? Har du hatt diaree?
>>218940569små norske hjerner kan ikke skrive bok uten statlig utdanning ved universitet
>>218940937Håper global oppvarming er ekte og like ille som det sies, så hele økosystemet kollapser like etter, bryr meg ikke fåvæ
>>218943041Det blir dyrere strøm.
falskeminner.no
>>218943141faen så kjedelig
>piskingen tiltar>demoraliseringen øker
Skulle være edru denne uken, men i dag suger så jævlig at jeg tipper meg bare hopper over kvelden med hjelp av seks liter øl
Need a few norg anons in here asap>>218943148
>>218942994Knegg dette
>>218943306Det blir jo ikke flom hos deg med mindre du bor ved sjøen.
>>218943391>men i dag suger så jævligfortell bakgrunn og gi kontekst.
er epstein og mette marit greiene store greier eller er det bare noe små norske hjerner fokuserer på fordi norge er nevnt osv?
>>218943592Hold kjeft Mette.
>>218943592Vel, det truer monarkiets posisjon. Det er jo relevant. Mette Marit var kompis med en dømt sex-forbryter.
>>218942994kommer norli jødene til å godkjenne salg av dine bøker hvis man ikke har småhjerne grad fra småhjerne universitet???
>>218943592må være åpenbart for selv de mest knøttsmå nårske hjerner at alt av demokrati og medbestemmelse for borgere er skuespill nå?
>>218943620ja men hvorfor er det så mange flagghomser som snakker om norge og epstein på kanalen hvis det bare er relevant for norge?
>>218943697det er saftig kjendisnytt med undertoner av konspirasjon og sex. anoner responderer på det.
>dnb har automatisk uttak gebyrfritt som gjør at du kan få penger på konto med engang istedenfor sparebanken hvor man må vente til neste dag
>>218942969Nei har jobbet kveld lørdag og søndag og deretter sovet 4 timer i natt før jeg hadde en eksamen i morges
>>218943812>gebyrfrittdet koster 13000 i året for meg bare å ha kredittkort med dnb.
Hjemme igjen fra arbeidet og helsestudio. Blir laks til middag, men først skal jeg sitte og hvile i stolen en stund.
>betaler for muligheten til å betale renterAltså, hæ? Er ikke det noe de burde tilby deg gratis..?
Dette er Høiby tiltalt for:Fire tilfeller av voldtekt, ett med samleie.Ett tilfelle av mishandling i nære relasjoner.Grov narkotikaovertredelseEtt tilfelle av grov kroppskrenkelse.Ett tilfelle av kroppskrenkelse.Et tilfelle av trusler.Fem tilfeller av hensynsløs adferd.To tilfeller av skadeverk.Seks tilfeller av seksuelt krenkende adferd.Seks tilfeller av brudd på besøksforbud.Et tilfelle av forulempelse av en offentlig tjenesteperson.Et tilfelle der han unnlot å oppgi personalia.Ett tilfelle av å ikke ha ferdes hensynsfullt med bil.Fem tilfeller av å ha kjørt for fort.To tilfeller av å ha kjørt uten gyldig førerkort.Straff: 4 måneder betinget fengsel
>>218944035Han er en go gutt, han hakke gjort no galt. Han går i kirken hver søndag og ville bare kjøpe en ny jakke og spandere kebab på dama.
>>218943966gått :)
>gikk for å kjøpe red bull til 2 for 30-tilbud>fikk 4 for 50-tilbudJeg må si, i dag var en god dag
>>218944035Gutta...Er festen faktisk over?
>>218944035>Straff: 4 måneder betinget fengselaltså: ikke en dag bak murene
>>218943966Å trene på gymmet elder deg og senker testoen din
>>218944454fælt at kongen skal måtte oppleve at kongehuset rakner på sine siste dager
>>218944705Ja, faktisk ganske trist, det kunne i det minste ventet med å rakne til vi stod ovenfor en overgang
>Oslo tingrett skal mandag avgjøre om Marius Borg Høiby skal varetektsfengsles i fire uker på grunn av gjentakelsesfare.>Høiby ble pågrepet søndag kveld, siktet for kroppskrenkelse, trusler med kniv og brudd på besøksforbud
>>218944551han har opplevd trening på helsestudioet jåbben betaler for ikke noe blåmanngym
>>218944705Jeg vet ærlig talt ikke om det kan fortsette med Epstein greiene og Lil'M pluss durek. Det blir for mye.
>Judd Samuel Boocekte navn?
Dere som er samlet her utgjør bredden av det Norge er i dag.Så hva er Norge?Norge er høye fjell og dype fjorder. Det er vidder og skjærgård, øyer og holmer. Det er frodige åkre og myke heier.Havet slår mot landet fra nord, vest og syd.Norge er midnattssol og mørketid. Det er både harde og milde vintre. Det er både varme og kalde somre.Norge er langstrakt og spredt bebodd.Men Norge er fremfor alt mennesker.Nordmenn er nordlendinger, trøndere, sørlendinger – og folk fra alle de andre regionene. Nordmenn har også innvandret fra Afghanistan, Pakistan og Polen, Sverige, Somalia og Syria. Mine besteforeldre innvandret fra Danmark og England for 110 år siden.Det er ikke alltid så lett å si hvor vi er fra, hvilken nasjonalitet vi tilhører. Det vi kaller hjem, er der hvor våre små norske hjerner er – og det kan ikke alltid plasseres innenfor landegrenser.Nordmenn er unge og gamle, høye og lave, funksjonsfriske og rullestolbrukere. Stadig flere er over hundre år. Nordmenn er rike, fattige og midt i mellom. Nordmenn liker fotball og håndball, klatrer fjelltopper og seiler – mens andre er mest glad i sofaen.Noen har god selvtillit, mens andre sliter med å tro på at de er gode nok som de er.Nordmenn jobber i butikk, på sykehus, på oljeplattform. Nordmenn arbeider for at vi skal være trygge, arbeider med å holde landet rent for søppel, og leter etter nye løsninger for en grønn fremtid. Nordmenn dyrker jorda og driver fiske. Nordmenn forsker og lærer bort.Nordmenn er engasjert ungdom og livserfarne gamle. Nordmenn er enslige, skilte, barnefamilier og gamle ektepar. Nordmenn er jenter som er glad i jenter, gutter som er glad i gutter, og jenter og gutter som er glad i hverandre.Nordmenn tror på Gud, Allah, Altet og Ingenting.Nordmenn liker Grieg og Kygo, Hellbillies og Kari Bremnes.Med andre ord: Norge er dere.
>>218943966du har lenestol?
ingridsøstre...>>>/pol/527582581
>>218944705Han fikk advarsel mot å gifte seg med en alminnelig kjøpmannsdatter
Utlendingenbuardsjen har talt, alle er norske
Handlet inn godt med mat nå. Klarer vel en ukes tid til på hytta med dette.
>>218945232blåmann hovedstrøm hundefløyte når? ;)
>>218945253rik
>>218945253>førstpris beken>margarinfyfaen...
>>218945253>ingen grandiosa>ingen databrus>ingen sjokolade>ingen iskrem>ingen tjips
>>218945337Vakkert brev
>>218945325Såklart har jeg pizza, men ikke fryser så de må ligge ute på terrassen.
>sverige er blacked>norge er krimineldanmark må også have gjort noget?
>>218945232>vet ikke om rasenesjåkk
>>218945384Tjips også
>legene er integrerte de må få lov til å bli!
>ordlistebæsjefjes forklarer hvorfor den ariske rasen ikke finnes og hvor slemme de som sier den finnes er og at de må holde kjeft eller betale prisen. dette er BÆSJELAND NÅ!
>>218945232Hundefløyte er en hundefløyte for de som tjener på å importere flere utlendinger fra fattige land
>>218945384dem kan dyr finne og gomle i seg.
Fy flåbbe ryktes nå på pol at Ingrid Alexandra presset medsoldater til sex. Tenk å bli voldtatt av prinsessen i brakka oppi nord Norge
Jeg hater dette landet.
>>218945459Jo men liksom jer er det jo svart på hvitt at nordmenn blir i minoritet, et argumentasjonspunkt det er blitt hylet om i alle år aldri kom til å skje. Når det da endelig er et faktum i avisene går buardsjerne bare rett over på å snakke om at alle er norske. Det er så trøttsomt, aldri ærlighet bare ljug og trenering for å endre demografien
>>218945533oransje mann kjempe slem
>>218945512Skulle ønske det var meg
Så Høiby har blitt arrestert og sitter i varetekt før rettsaken imorgen ja.
>>218945579Tenk at du er sjenert skal ut å kanskje møte nye folk for første gang, ny start i livet, så blir du skjenker sørpe full av Ingrid som tvinger deg til å knulle, alt dette skjer mens sikkerhetsvaktene står og ser på
>>218945633Det høres jo helt fantastisk ut, minus sikkerhetsvaktene da
>>218945607Det er over.
>en rotschild griner over at en blåmannpolitiker påpekte jøder og pengerKneggg
>>218945232vel, nå er jo ikke kongen helt norsk, men han er heller ingen brun bardshj, som aldri vil bli norsk
>>218945512Falske nyheter.>>527596940
https://www.godt.no/aktuelt/i/pBpK8E/matnyhetene-som-kommer-naanoe som frister?
>fem timer til leggetid>allerede stuptretth-hjelp
>>218946088Må få prøvd den nye Vann/vand/vatten, modifisert maisstivelse/modifierad majsstärkelse, solrosolja/solsikkeolje/solsikkeolie, smörfett/smørfett/smørfedt(mjölk/melk/mælk) (1.6%), socker/sukker, skummjölk/skummetmelk/skummetmælk, grädde/fløte/fløde (mjölk/melk/mælk) (0.9%), ost (mjölk/melk/mælk), salt, laktos/laktose (mjölk/melk/mælk), løkpulver/løgpulver, naturligt/naturlige aromämne/aroma/aromastof, hvitløk/hvidløg/vitlök, palmfett/palmefett/palmefedt, surhetsreglerande medel/syreregulerende midler/surhedsregulerende midler (melkesyre/mælkesyre, citronsyra/sitronsyre/citronsyre), melke-/mælke-/mjölkprotein, stabiliseringsmedel/stabilisator (xantangummi/xanthangummi), ostpulver/ostepulver (mjölk/melk/mælk), kryddor/krydderier (svartpeppar/svart pepper/sort peber), vassle-/myse-/vallepulver (mjölk/melk/mælk), krydderurt/kryddört, stärkelse/stivelse, antioxidationsmedel/antioxidant (rosmarinekstrakt), färgämne/fargestof (karotener/carotener).
>>218945718>Anmeldt for 38 lovbrudd.>Varetektsfengslet I fire uker. Hemm..
>>218946132legg deg 21 og stå opp 05. 05-07 er kanskje noen av de mest effektive arbeidstimene man har
mårn våkna nå
anon har jo gått fullstendig nøtter. hvem skal ta ansvaret for det?
>>218946294>Har har gått fullstendig nøtter>Han er en nøtter>han er nøtter spenna galeliker det. nytt ord lagt til i vokabularet
ble sittende i stolen i en time jeg, men nå steker laksen
>>218946378har du kåmfy stolkrok med kanskje ålreit lite bord ved siden av og ålreit lampe? lunt og godt?
>>218945549I min ungdum, trodde jeg at flyktninger og asylsøkere ble sendt hjem når det gikk.
>>218945253hvis jeg bodde i spøkelseshytten min så hadde jeg også hatt råd til dette hver dag
>Han har google bruker >Han bruker Zuckerberg SOME>Han har ikke fengselsbrekket tlf sin og blokkert Android/iOS bakgrunnsprossesser >har ikke teip foran frontkameraet sitt.Jaja.
vegetarmiddag til kvelds, linse og valnøtt taco!
God kveld.Jeg hater kvinner.
>>218946431nei, egentlig ikke. det er 14 grader i stua, men jeg hadde en skammel å legge beina på. jeg ble bare sittende fordi jeg var så sliten i låra.
>>218944705Glad for at den nikkedukken får se konsekvensene av hans tafatthet.
>>218946544Kjøp deg en radiatorofen fra der Claas Uhlsonne for 299kr.
Høres nå ut som en ganske passende representant for skamløsprisen for meg?
>>218946584er ikke så lenge til vinteren er over nå, bare to måneder. er 15 grader på promperommet, så er litt bedre her
>>218946544>14 graderbakgrunn?
>>218945232Jeg liker hvordan hun ikke tok stillingen til påstanden i det hele tatt, bare lagde en stråmann og personangrep.Som vanlig: Det er alltid en "rasistisk hundefløyte", men det er aldri "feil".
>>218946610Åh, nei, ventMette sier det var "flaut". Altså skammer hun seg, dessverre.Da gir det mening.
Hvem er deres favorittpolitiker? >Masud Gharahkhani>Abid Raja>Hadia Tajik>Kamzy Gunaratnam>Himanshu Gulati>Mudassar Kapur>Mahmoud Farahmand>Marian Hussein>Seher Aydar>Mani Hussaini>Lan Marie Berg>Lubna Jaffery>Abdullah Alsabeehg>Mehmet Kaan Inan>Hassan Nawaz>Siavash Mobasheri>Sofia Rana>Rauand Ismail>Omar Samy Gamal>Sarah Safavifard>Attia Mehmood>Sulaksana Sivapatham>Shila Khayrollahzadeh>Tamina Sheriffdeen Rauf>Saliba Andreas Korkunc>Arina Aamir Sheikh
>>218946610Litt rart at små norske hjerner faktisk syns det var greit at hun drev med det selv før epsten.
>>218946623>bakgrunn?hva mener du? jeg er norsk. men jeg bor i det dritgammelt trekkfullt hus som er kjempedyrt å varme opp. så jeg pleier ikke å fyre i stua på hverdager. noen ganger er 6 grader der, men det er ikke så kaldt ute nå.
>>218946732nå ble tråden varmt og gått ;)
>>218946732Pipi N'Gongo Abdulé Toto Pettersen, leder i Norsk Shariaparti.
>>218946622Jeg har selv glemt å slå på radiatoren på die sclaafenrumme einem nachte, undt ich wachenicht mitt frost aus mitt hår. De vil habe gefrost, undt Sie kroppstemperatur wollen gesenke seg.
>>218946819knegg ;)
>>218946823sher gut
https://youtu.be/9tIJCOcxUik?si=aiGc4hFly90s4UxNHun er ugift.
>>218946899han har en mye eldre datter også, som han nektet for lenge
>>218946732lan marie berg og mani hqussaini
>>218946813Hvordan går du kledd når det er 6 grader inne? Hva gjør du? Får du onanert?
>>218947058>Hvordan går du kledd når det er 6 grader inne?jeg oppholder meg ikke i stua da. stua er så jævla trekkfull at jeg ikke gidder bruke masse penger på å varme den opp. kan fyre i peisen, men jeg bare lar vær å bruke den i januar og februar for det meste. akkurat nå har jeg på meg hettegenser, ulljakke og tykke ulltøfler. er jo 15 grader her på rommet da, så er jo overkommelig. runke orker jeg ikke, er for kald på henda. men ikke så lenge til mars nå.
>>218947058Ikke han, men er i relativt samme situasjon. Jeg har på ullstilongs og en Lars Monsen ullgenser. Noen ganger må jeg sove med klærne på.
si meg noe bra musikk og høre på i dag da
>>218947137varmer du noen gang opp promperommet så mye at runking lar seg gjøre?
>>218947058>>218947177>>218947137jeg har lignende situasjon, men i hudset mitt er det et lite rom som står tomt ellers, men dette er vinterværelset mitt. her har jeg dekka veggene fra topp til tå med isolerende aliminiumsfolie. rommet ligger lunt til inn mot et stort berg og er skjermet for all vind. vinduet er også dekket til når jeg ikke sitter der, også tar jeg det litt av og på for vinduet avhengig av om jeg vil ha stemning utendørs. det holder en jevne 23-24 grader uten noe form for oppvarming overhodet kun isolasjonen. nå skal det sies at jeg strategisk bosatte meg på vestlandet nettopp pga vinteren, men likevel. sitter inne her nå og drittbrever og eneste strømmen er til lys og pese, ikke en dritt til oppvarming iskaldt i resten av huset selvfølgelig men det går greit når jeg har kåmfy kroken min
>>218947137Du må samle ved tjommi. Bar to 25kgs sekker 20min hver vei bare for å få varmen I kroppen, men det brenner fort. Om strømmen gikk nå hadde du nok vært nede på 5-6 grader i huset. Hva gjør du da?
>>218947241tråden er på permanent ikkerunk. enten la kroppen spise sæden selv for næring eller sprut inni ei nyte fåvæ
>>218947254flink som tenker framover og har rom å runke på.
>>218947266>5-6 graderoverhodet ikke noe problem så lenge man har inneuggs, flere par sokker, stilongs, bukse, vinterbukse, og jakke.
hvor mye penger bør jeg greie å spare av lønna etter skatt som ufsøl som vil ha aktiepapirer? 90%?
Alle snakker om 'kos' og lykke, men sannheten er at dere bare sitter inne i mørket og drikker alene til dere glemmer at deres eneste personlighet er å være 'ikke svensk'. Japan har i det minste ekte kultur og mat, mens dere har bare Statkraft og smakløs frossenpizza som dere kaller en nasjonalrett.
>>218946732hans jørgen lysglimt johansen
>titterskyggen 1994>slurperrødcola og vann>knaskerikno
>>218947349Gir du søte japsedamer masse stor hvit kuk?
>>218947341Klarte å spare 10-15 lapper på AAP i mnd og jeg fikk totalt sånn 24k.
>>218946823und ellers geht es gut?
>>218947388>TitterJobber fortsatt>SlurperGrans Cider uten sukker>KnaskerHadde en lunsj-middag bestående av to grandiser for noen timer siden
>>218947349dude norge er en økonomisk sone som inntil nylig var bebodd av antageligvis det mest fredfulle folkeslag noensinne, som har en evne til å unngå voldelig konflikt for enhver pris som andre folkeslag bare kan drømme om. Mange her vokste opp og levde deler av sine liv i dette Norge, et Norge hvor det farligste som kan skje er brann, torden eller andre naturkatastrofer. Folk gadd ikke engang låse dørene i tettbygde boligstrøk av størrelse, så mye velstand og nytelse var det og er det når det kun bor nordmenn i et område. Dette er totalt fratatt oss nå og det er så mye buards og blåmenn og serker at det er helt latterlig, kanskje tilbake i 2005 og 2010 og helt sist 2015 kunne man endret dette, men i 2026..?? demografie ner så vanvittig tilknullet. Noe av det første folk sier når man skriver noe sånt som dette er "gå ut døra, ta på gress" men hver gang man går ut døra i Oslo så ser man bare flere og flere blåmenn. Å se en barnehageklasse på tur i bybildet er noe av det mest åpenbare tilfelle av demografisk utskiftelse.
>>218947266>Om strømmen gikk nå hadde du nok vært nede på 5-6 grader i huset. Hva gjør du da?henter ved i kjellern, men jeg gidder ikke fyre den opp om jeg ikke må. koster penger ved også
>>218947401>10-15 lapperBra, det blir veldig fort en pen sum av dette. Fy flate så godt det er når man hver måned ser antallet verdipapirer i porteføljen øke. Finnes det mer nytelse enn å eie aktiepairer over tid??
>71%KJEKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>>218947403Ja, nun ja. Mir geht es ganz gut, besser als den meisten. Gott sei Dank habe ich Wasser und Heizung und eine Familie, die mich unterstützt – auch wenn sie etwas seltsam ist.
>>218947388>titterikno>slurperurge i vinglass med isbiter>knaskersmash og m
>>218947503>71% norwegian dette tar også med buardsjere og blåmenn som er 3 generasjon somaliere eller pakkiser eller hva faen, de er norske i statistikken :) de første pakistanerne kom på 70 tallet, tenk så mange nye nordmenn i den 71% :D
hva faen ble det til middag da?
>>218947550kjøpte med burger fra mcern på vei hjem fra jobb fåvæ
>>218946732Amrit Kaur, og drt mener jeg helt uironisk.Hun er den eneste politikeren jeg er sikker på at er helt ærlig.
Jeg bare lever med smerten.Enkelt som.
>>218947349Sa du, som sitter der og slurper strong zero i et bøttekott, uten en eneste japansk venn.
>>218946732Mehl
>>218946732Sofia Rana
>>218947550Orker ikke lage entrecôte idag, men vurderer de Bratwurst eller Chorizo
HYSJ! No e d Dagsrevyen!
>>218940362Hoppas kronprinsen blir som Breivik
>>218947573lat
>>218947810Håkon er en ålreit veik type som ble født inn i slaveri, han liker å feste og slappe av. han tok seg vann over hodet med kona men hvem vet hva slags MK ultra som bestemmer
på tide med årets tredje dusj
noen av gutta i tråden som kan noe om høykvalitets dress og dressko?
GUTTA199 FOR STOR PIZZA + 1,5L BRUS HOS BANKERS MADLA DENNE UKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HVEM BLIR MED TIL STAVANGERhar bestilt fly
>>218948073har hatt samme dress i 20 år
>>218948073dressman XL er bra
>>218948130dette
det blir godt å sove
>>218948098er det tisseflekker på den?
>>218948073Profftips: Kjøp brukt på finn
>>218948222ja>>218948203go natt
NOEN SØTE FJORTISSER I CHATTEN FOR MEG?
>>218948297hmm mange rikinger som selger dyre dresser der?
>>218948323>selger sjela si for å trygle om et boliglån på 250 000 usd fy flåbbe små norske sprengerhjerner
>>218945533>"Jesus ville ikke ha støttet IS">Det var Jesus som trakk i avtrekkeren din idiotKjeks
I Finland har man full fyr i badstue mens her har vi
>>218944539>>218943887noen glemte å skrive dette uten klovnkostyme
>>218948465Anon da!
>>218948572dette er uironisk hvordan de fleste små norske hjerner "tenker"
>>218944035skulle tro han var en saudi arabisk prins, men nei, det vare værre, han er norsk
mistenker at anon er mongoest i hele tråden
>>218948465
hei
>>218948203veldig tidlig!
>>218948572>Harald>BasertHan er enten en villig turbohanrei som elsker den demografiske katastrofen, eller en nikkedukke som gjør nøyaktig hva maktene sier for å holde stillingen sin. Mamma er mer basert, og hun er på gråten når jeg sier rasistiske greier med middagsbordet.
skjære gud jeg har det gåtttakk får alt som jeg har fått!pass på liten å på storå gud velsigne far å morå alle barn på jor
>>218948662I november avviste Børge Brende kontakt med Eplestein. Så kom dokumentene.
>>218948636
>>218939589>arvet av mammatenk så mye kusesaft som har trukket inn i tekstilfibrene... nam nam
>>218945232>det er en rasistisk kokohøyre russisk konspirasjonsteori at etnisk norske blir utryddet men det er faktisk en bra ting at det skjer :)jaja
>>218948858litt slemt
>>218948863>stort gatebædsjersmil fult av diare:)
>>218948794brabrev
>Jobbinderen lyver til lederne om hva KI-koden med KI-genererte enhetstester er i stand til å gjøreBlir mye gøy å snakke om på medarbeidersamtalen.
>>218940569>en fantasi erotikk bok. inneholder orker, kentaurer, drager (alle må ha stor pikk). den onde fienden heter Pr'omp den Oransje. må inneholde gruppesex og rullestoldverger. hovedpersonen må ha angst og depresjon og en bakgrunn som mobbeoffer.trenger en ki bått som kan lage bøker for meg
>>218944209hvor?
>>218948854aura
>>218949035Coop Mega
>>218948963kjeks
>>218949085basert og megapillet
>Reddit-brevet mitt fikk over 6000 likes
>>218947215Urgammel Undergang Offisielt Slyd Tspor
>>218949252hva brevet du?at du elsker negerkuk?
>>218947349Du kan drittbreve så mye du vil, men jeg kommer alltid til å elske Japan
>>218948073dressmannxler du på fester der folk bryr seg om hvem merke dressen har?
>>218949255Ro ned
>>218948963>Vær mann i erotikkbok>Ha angst, depresjon, rusproblemer, alkoholisme, null penger, ny minstelønnsjobb hver uke, en skranglekasse uten girspak, hullete klær og et lorteliv>Fitte hagler etter deg
>>218949255kan de venligst slette det bilde av mig
>>218949335må ha kvalitetsdresser til arbeide for å fremstå mest mulig profesjonell.
>>218949287Jeg er neger selv og brevet at jeg elsker hvit fitte.
drikker litt melk nå, steiker en biff etterpå
>>218949252og tv2 forskerne bestemte seg for å analysere et uførhet og stekepanne forum istedenfor
drikker litt biff nå, steiker en melk etterpå
>>218949384må du nå virkelig ha kvalitetsdresser for det
>>218949513man må ingenting i livet anon
>>218949484Husk å legge noen egger.
>>218949422Kontekst?
>>218949604vurderer å spise egger rå, eller kanskje bare eggeplommen rå rett ned, tanker??
så hva er greia med de filene egentligskal de slippe de saftige sakene litt etter litt?
>>218949649Jeg vil ha flere bilder og videoer. Det er lettere å konsumere. + at eplestein ikke kan skrive.
>>218949624Må opp i anus ellers er du sojahanrei og kan like gjerne sprøyte margarin inn under øyelokket.
Prødvde dragedildoen i dag. Rumpehullet svir og jeg fiser konstant. Er dette normalt?
>>218949807om det er normalt at det svir i rumpa etter penetrasjon?
>>218948073Berg og Berg har tilbud nå, løp og kjøp Sko kjøper man hos Dagestad
>>218949844takker krøsusanon
I'm really interested are you going to put her in jail or make her your next president?
>Sex og samfunn er klar over at vi ikke vet alt i denne saken, men samtidig mener vi at det som allerede er gjort kjent er uforenelig med det Skamløsprisen står for.Kjeks
>>218950074
>>218950074>brever bilde av animejente med oppkast på ermet og ut munnen
>>218949844>halv pris>8800 krfy fader
ibland när jag torkar röven är det ljusbrunt på pappret även om jag inte bajsat, varför det? är detta normalt?
>>218950081cat sanna duped you into nato, kek
>>218950201Are you happy your country is ran by Epstein? We elected Sanna out.
>>218949844>(((Berg og Berg)))>ser på prisene>som en ispinnehver jævla gang
>>218950298>>218950149kvalitet koster. mye bedre å kjøpe kvalitetsplagg som varer og ser ordentlige ut enn å kjøpe billig drit
>>218950339har du et problem med at dressene dine går i stykker?
>>218950339litterært ikke kvalitetdu betaler for merke og måte de designer dritet pådu får mer for penga ved å kjøpe dressmann og la bestemorra di gjøre justeringer jbsd
det viktigste med en en dress er at den passerdressmanndress som passer > dyr dress som ikke passer
>>218949649Pressen bruker alt for mildt språk og pst burde for lengst vært på banen samme med e-tjenestenEr faktisk snakk om et korrupt nettverk av politikere og diplomater som har solgt seg billig til mossad og gitt faen i norske interesser Hvor er etteretningen? Dette er dere skyld fåvæ, spark ledelsen i pst og e-tjenesten
>>218950339Kanskje for 60 år siden. Nå får du samme møkkakvaliteten under annet navn.>>218950502Hold kjeft Bepsi Max
ok så vet noen hvorfor KKI (Kvinnelige Kropp's Inspiserere) slapp alle disse dokumentene?
>>218950541Hfbs om mette marit? E-tjenesten sitt mandat er å verne om norske interesser så korrupte diplomater burde vært på radaren deres samt pst sin. Er faktisk på sin plass at pst ledelsen blir avskjediget
>får livet mitt ødelagt av etteretningstjenestene >De fulgte med på meg men ikke mona juul og terje Hva faen er det dere holder på med? Faktisk nasjonal sikkerhet er truet og dere ødelegger livene til tapere og har ikke en dritt å si når det faktisk skjer ting som truer nasjonal sikkerhet
Spiser fenalår
>>218950437>dressmannse på den dritten herøverste knapp er i brystbenhøydebukselivet er pokker meg lavere enn nederste knappjakken dekker ikke rumpa
>>218950855bonzaikatt
Alle dagens gjøremål unnagjort. Nå kan jeg slappe av en time før jeg må sååve. Livet gutta.
>>218950849du skjønner vel at det der er en megmeg dress?
>>218950937SLEMT!!!!!
>>218950987brev en dressmanndress med rett lengde på jakken, bra knappeplassering og passende livhøyde
>>218950953sånn går nu dagan
>>218951031
>>218949252gå tilbake til den møkksiden der du hører hjemme
>>218951031har du ufsølfasong?
>>218950263as oppose to your nato puppet dog
>>218950652>Hfbs om at kongefamilien er involvert med pedofiler? Snakk om meg istedenfor!Du var meget stille frem til i går kveld, Bepsi. Hva skjedde?
MillehaugenDDSetsegselvikke
>>218951179har doritooverkroppdet ser teit om livet på jakken havner over livet på kroppen
>>218951192Bryr meg ikke om kongefamilien. De burde avvikles Sdb. Jeg skylder på en inkompetent etteretningstjenestene for at norske interesser har blitt oversett av topp diplomatene våre. Er faktisk så mye korrupsjon i norsk politikk at vi burde avskjediget e-tjenesten og pst ledelsen. Sykt at de ikke har sagt et ord om dette og de skal liksom verne norge. Er snakk om grov korrupsjon og honningsfeller eliten har villig blitt en del av.Tror faktisk israel eier e-tjenesten
>>218951139Har aldri skjønt hvorfor 4kanalen blir så krenka av Reddit.
hvor får jeg tak i slaskete bukser med elastene men som likevel ser presentable ut???
>>218951306Enig. Politikerne selger ut folket og forurenser demografien mens de drar på pedoøyer.Er faktisk ikke rett.
de blir gått åg såve
de blir gått når hanreianon lager ny
alt for tidlig å legge seg. 21:30-23:30 er de virkelige timene
>>218951482>>218951482>>218951482NY INN HER IKKE GRIN FOR DULTEGRENSA VI MÅ FÅ I GANG BREVINGA NÅ SOM SUTRE ER BORTE OG VI MÅ FÅ INN FOLKA IGJEN VI VAR JO 30 + AKTIVE MANN FØR DE SATTE I GANG BEPSI PEPSI BÅTTEN
gleder meg til å se hva for en tråd snille tråstarteranon har funnet frem til neste tråd :-)han er jo snill som alltid lager nye tråder for oss
EFTA00796186
promp
>>218951514hva mente han med dette?
>>218947721Abbonér på Barevifter.no/Mehlk
>>218949844Skal de buksene liksom se bra ut?