vorige draad: >>218935793
https://youtube.com/watch?v=9375XdoCxdU
Satanistische joodse wereldorde
Eerste voor diepe ademen terwijl ik ziedend achter mijn schermpje zit
>>218942616jij paalt vanaf een aardappel ofzo
>>218942610oh god Frits gaat hiermee wild worden
nederdraad had altijd gelijk, wij zijden in 2014 al dat de joden erachter zaten
>>218942650ben net de basisschool ingebroken voor hun bibliotheek pcs want moest tijdens het crackroken nodig kakken ook
>>218942658Nederland is dan ook spiritueel joods. De republiek is gebaseerd op de Hebreeuwse republiek.
Pardon, ik ben een appel.
panda's pissen ondersteboven, mijn feitje van de dag
>>218942736jij bent een kankerrare freak
>>218942736Haha dit is letterlijk 1 plaatje op heel het internet ik geloof je niet complotmongoolske
>>218942736
>>218942768ziedende complotmongool>>218942736>>218942790zelfdeflikker
>>218942797NEE JIJ BENT DE COMPLOTMONGOOL, JULLIE ZIJN ALLEMAAL DE COMPLOTMONGOOL BEHALVE IK HAHAHAAHA
>>218942797klopt en ik ben ook trans trouwens
>>218942847Met of zonder engelenvleugels?
Trouwens dan na de Talmoed, in de Hoge en Late Middeleeuwen, had je de opkomst van de Joodse mystiek, kaballa. Dan werden werken geschreven zoals de Zohar, en nog andere in dezelfde stijl, door Oost-Europese en vooral Mediterraanse Joden, die de rites uit de Oudheid oprakelden en vermengden met Middeleeuwse magie en Oosterse esoterische doctrines. Dat is zeer moeilijke materie om te lezen, en zo dwaalden ze steeds verder af van wat Jodendom in de Oudheid was.
Mama...
>>218942862Daarom gewoon Giambattista Vico lezen
>>218942902M-ma*AACK
>>218942441Mogen er soms alleen zaken geïnstalleerd worden die tegen de wet zijn, maar niet daadwerkelijk een *jodenprobleem*?Gewoon echt eerlijk een demonisch stelsel.Nog steeds niets tegen de wet bedoeld. Er zijn legale wegen. Ook niet de Israëlische regio bedoeld.Ik meen iets geraakt te hebben wat eerlijk zo'n probleem is en wat de oplossing ervan is. Of zou je zeggen van niet?
>>218942767>>218942768doe eens niet zo raar gr johan
>>218942862Hoe is je concentratie eigenlijk de laatste tijd om te lezen? Al beter?
>>218942950Frits, jij hebt wel eens over jouw half-zusje verteld, dat zij jou tot slachtoffer heeft gemaakt. Ik weet dat nog. Is zij zelf ook misbruikt cq verkracht?Ik heb er reden toe te geloven dat het systematisch is.Van generatie op generatie.
>>218942950Ik vind het knap frits dat je in deze paal dus beweert dat de joden het systeem vanuit een demonisch stelsel maken maar je wel binnenuit de kaders van dat demonische stelsel 'de wet' wilt werken. Leg dat eens uit??
>>218942847zozo ben jij trans?paal eens foto dan
>>218942980Ze lokken je als jongetje met een lekkere meid en dan krijg je idd hoppakee een lul in je reet. Het idee is dat je de toekomstige generatie zwakneukt zodat ze alles voor je offeren en jij zovoort en zij zovoort. Ik breek met deze traditie door mijn toekomstige kinderen sterker niet zwakker te maken
>>218943000
>>218942736koek, dank u
Ik ga lekker het tegenovergestelde van de joden doen heel mijn leven, denken zij na, doe ik dat niet. Spreken ze, wees ik stil. Bidden ze, kak ik lekker in hun vissekom. KIJKEN WIE ER EERDER GEK WORDT HAHAHA
>>218943067De wraak van Prosman
>>218943100Wees eerlijk, worden zij eerder moe van ik die goydingen doe of ik de domme goy die goy dingen doe? HAHA IK HEB ZE
>>218943083Oja die hebben ze een nummertje gedaan pfooeeeee da was nie al the schoon mattekes
>>218943120Je moet gewoon zijn als Abraham en luisteren naar de stem die zegt dat je je zoon moet offeren
Oke maar joden zijn wel kanker slim en weten shit, en hebben hollywood films gemaakt waarbij de nerd stereotype ventje was dat 0 bitches kon fixen en de domme chad een sporter was die niks focus had op school en alle bitches kreeg.Ik ben fucking wakker over al die kankerjoden die ons systeem opgezet hebben om ons voor te liegen en ons te hersenspoelen met subtiele propaganda.
>>218942902Hoe kon je een pedo zijn met zo'n lekker wijf met zulke grote joodse melkers
>>218943183Dat is mijn vaders volledige naam maar ik leef langer dan hem ik verneuk heel zijn scriptje hihi
Slay
>>218942986Ok, eerlijk.Probeer je mij te vangen op mijn woorden? Het is gewoon echt zo ik ervaar teveel een vorm van joodse delusie die opgehouden moet worden.>Dus typisch afkomstig van de christenheid waar en hoe ze fout zittenIk zei het al eerder. Ik ben een grote pragmatist. Een realist. Bijvoorbeeld hoe dat gaat met intimidatie naar mij toe.Dus het is al gebleken. Zo gaat dat in het jodendom.En dat moet verwijderd worden.Niet in een hoop spanningen of in het aftroeven.Maar dat moet echt weg.
dubbels dating appniet dubbels piemeltje zuig doen
>>218943208toennustraksmijn /kween/
>>218943184>het is de schuld van da hollywood joos dat ik incel ben
Besef je als ik onder die trein dood was gegaan was het hele verhaal van abraham weer verdraait door de lihoudis maar ik strijd door botsbotspats. Mijn vader, abraham, en zijn vader, abraham, en ik THOMAS ABRAHAM JANkoek geen grapGaan het rechtzetten ouwe, komt goed
>>218943227https://www.youtube.com/watch?v=xrKBCuCxGyo
>>218942986Met die intimidatie naar mij toe is al gebreken dat het hier gaat om zo'n typisch joods iets tegen le profeet (nee ik ben geen joodse profeet) zoals heel kenmerkend is in het Oude Testament, de Bijbel.Of zelfs zoals Mozes met de Joden
>>218943227Nee ik zeg alleen waarom zou je demonisch kwaad bestrijden volgens hun regels, je moet juist lager onder de riem steken dan hun doen. Zo versla je kwaad fritsie
IDD: ziedende goy veestapel die haten op de speler maar het spel niet beheersen>sneu
>>218943263https://www.youtube.com/watch?v=cAyLrRZf1-IOnironisch tho
https://polymarket.com/event/who-will-be-named-in-newly-released-epstein-files-by-february-28
>>218942959van dag tot dag, een beetje naar hoe ik me voel, maar het valt best mee
>>218943302Ach ieder huisje heeft zijn kruisje jong geleerd oud gedaan dikke lul drie bier bukken maar toch haha iedereen zijn spelletje, wij allemaal bing bing wahoend zo de pod in
>>218943291>ik ben geen joodse profeetDit is een jodenleugen, je zegt dit omdat je bang bent voor de dood fritsie
>>218943083koek ze hebben de Podesta's wel weggelaten
>>218943297Ok, maar ik zou stellen tot een onterecht probleem dat in het strafrecht geslopen is.Waar zie jij dan een probleem dat zoiets niet opgelost kan worden in de Nederlandse wet?Want er is toch de democratische rechtstaat. Of verdragen zoals mensenrechten.
Als je links kijkt zie je rechts niks.
>>218943382DE DEMONISCHE VOLKEREN HEBBEN DAT SYSTEEM BEDACHT KNUPPEL DAT SEG IK PFOEEEEEEEE
oke dus was pizzagate en bijbehorende comet pizzeria nou een psyop of niet?
Mijn politieke ideologie is lettlerlijk anarchisme en ik zit vast in een plek waar mij vertelt wordt wanneer en hoe laat ik mag eten HAHA LEKKER VOOR ME KANKER GOY LEREN ZAL JE HAHAHHAHA
>>218943401Wat is er precies mis mee?Ik moet jouw woorden horen zodat het zeker niet gaat om mijn speculatie hierover.
>>218943340jantje kan me niet krijgen maar drek liggen de muizen dood voor de kast dan iset huilen met de pet op hehehe
>>218943425Dat demonen zich niet aan een wet hoeven te houden en daarom ze de dans ontspringen, dus je moet ze op grijs gebied pakken
>>218943302DeesGeef gewoon toe dat ze allemaal gewonnen hebben, ze kunnen morgen op live TV een orgie met kinderen hebben en nog zal niemand ze kunnen stoppen
>>218943183Wel in die tijd (Vroege Bronzen Tijdperk) waren mensenoffers doodnormaal, al hun buurvolkeren practiseerden het openlijk. In dat kader is het wel begrijpelijk dat God hem op die manier op de proef stelde, enkel om te zien of hij ging gehoorzamen. Het feit dat God het hem niet echt liet doen, was zowat revolutionair voor die tijdsgeest.
>>218943443Wel de yab yum pet zoals in mijn vaders schoenkast toch? Hopelijk erf ik die maar ik denk nie dat ik iets krijg hehe
>>218943424niemand verdient het om zo gecommandeerd te worden door lui van vmbo niveau
ben weer vla uit het pak aan het drinken jongens
>>218943470nee heb je kanker ken je krijge hehehe
>>218943487Ach het beste op dat gebied is maar voor te houden dat ze het niet slecht bedoel en zij die wel zo sadistisch zijn dat ze daadwerkelijk een nep HBO of idd mbo opleiding tot social work doen alleen maar om met mij opgesloten te zitten, en niet andersom. Wat denk je dat ze uberhaubt kunnen doen op langere termijn?IK HEB DE LANGSTE ADEM HAHAH
>>218943509vroeger deed men de vla nog eventjes voorverwarmen
>>218943466Abraham, de eerste die dacht 'wat een onzin die mensenoffers, ik ga me eigen ding doen'
>>218943184Je moet er eens op letten dat de tsjaad bully in zulke films zo goed als altijd blond haar en blauwe ogen heeft.Ik zat er eergisteren nog op te letten toen ik dit B-filmke uit de jaren '80 bekeek.https://youtu.be/CvQeK_FNxcE?t=1763
NEE TERING JANTJE JE MOET OOK JE KINDEREN IN HUN REET BORENOf de ultieme snaai gewoon wachten tot mijn pa dood is en het dan doen heb ik en de joden en hem
>>218943470>yab yum petGevaarlijk harde drip
>>218943547ik ben daar te lui voor haha
Hoeveel Nederlandse bondscoaches zijn eigenlijk op epstein eiland geweest? Louis van Gaal SOWIESO.
>>218943466Over mijn lijk zullen ze de torah ooit zo verdraaien dat Abraham het gelukt was
Dankzij AI zul je nooit weten wat wel of niet echt isHet is over, ze hebben gewoon gewonnen
>>218943694Dat willen die lihoudis dan ben ik het dode bewijs dat ze God kunnen verslaan en mijn yetzer tov staat het de gemene onder hun niet toe lekker puh
Snap je het nu belgie?>>218943378Mijn levensverhaal, de abraham-jantje die dood moest zodat ze het verhaal kunnen spinnen en 1tje afzwakken waarin gods woord sterker is? Daarom overleef ik dit
>>218943558Gvd en die hoofdrolspeler ziet er nog uit als een kankerjood uit
Het is zeiken met de kraan open
>>218943331>https://polymarket.com/event/who-will-be-named-in-newly-released-epstein-files-by-february-28>Jay-Z 38%goeie gok, hij heeft net heel zijn instagram laten schoonvegenwelke niet in de lijst staan maar heel goeie banden onderhielden met JE: George Clooney, Robert De Niro
>>218943880Nas roept dit al jaren
>>218943445Ik doel op een demonisch stelsel. Maar denk in termen van mensen.Wie zijn het dan (dus mensen) volgens jou die de dans ontspringen en zich niet aan de wet hoeven te houden? Er immuun voor zijn als het ware en daarom op punten doen wat ze maar willen?
>>218943715Bro ik heb nog gewoon papieren boeken ah kaashoofd
>>218943908De joden!??NEE PAPA MOSSAD IK BEDOELDE NIET DE JODEN, MAAR AHHHHHCK
>>218943415kweenie maar wat we nu wel zien is dat Epstein onironisch een oudflikker was en dezelfde cryptische pizza en grape soda referenties gebruikte
>ai vaat ons allemaal schizofreen maken zodat we terugkeren naar de tijd voor Abraham
Yab yum ging om jongetjes trouwens ik ben team elonGIRLS FTW
>>218943908>Wie zijn het dan (dus mensen) volgens jou die de dans ontspringen en zich niet aan de wet hoeven te houden? Er immuun voor zijn als het ware en daarom op punten doen wat ze maar willen?joden en machtige mensen die de joden initieren en bijv naar epstein eiland vliegen
>>218944009Abraham was gewoon nne sukkel dat ie god liet uitpraten ik had em allang met autistische neiging en hyperactief onderbroken en de schedel van mijn zoon ingeramd, mijn vader was te zwak om het op man tot man uit te vechten toen ik daar met steen stond
>>218944055Blijven nog steeds goy zij worden afgeperst alleen mogen ze de joden hun afdankertjes
>>218944062>JANTJE STO-.. JANTJE STOP >JE LIET ME NIET UITPRATENSorry.... hehe
>>218944123Dit is wanneer je de bitcoin betaalt, weet wanneer je de bitcoin wel of niet betaalt zemmels
>>218943820degene die 5 boeken onder zijn arm heeft (t=1763), inderdaad, hij is de nerd hoofdrolspeler.Een keer je er op begint te letten... :D
Hebben de joden een eschaton, een apocalyps en verlossing?
>>218944161Maar de clue van de film is dat hij uit medelijden kutje krijgtALSOOK OJA DE JOOD DIE UIT MEDELIJDEN OVERLEEFTnet menne abraham *pinkt traantje weg*
>>218944186Dat laatste er is een moment dat David alle doden uit Shaol haalt idd niet alleen deze aardbol
Misschien was die Argentijnse schilder toch niet zo verkeerd.....
>>218943905Was er niet een mail van Ghislaine Maxwell in de eerste Epstein mails zoveel jaar geleden, waar ze opschepte dat ze George Clooney gepijpt heeft?Zeker een goeie gok.
>>218944241Nee had het over Jay-z, NAS werd silent gecancelt omdat hij rond ging over hoe een jongetjesneuker het was ookal waren zijn disses veel bruter en was hij de betere rapper. Maar dat maakte niet uit want Jay-z neukte meer jongetjes lekker puh
>>218944055Ja dat zie ik ook. Zover het gaat over zij met buitengewone middelen, zij kunnen zich tijdelijk of blijvend aan de wet onttrekken.
>>218944279Dat is hun hierarchie, degene die dat beter kunnen hebben meer aanzien
https://nos.nl/artikel/2600676-yfke-sturm-noemt-relatie-met-epstein-inschattingsfout-ik-was-naief
zoals jullie mischien wel weten, ik heb in mijn broek gescheten
>>218944279daarom later in het ekodorp moeten er strenge regels komen dat dit niet kan
>>218944365>Regel 1, iedereen luistert naar elke regelNU HEB IK DIE KNNEN HAHA
als prosman doordraait kan hij ook zo wordenmaar goed hij poept nu al in zijn broek dus ook al heel erg
THE ONLY SHOWERS I HAVEARE GOLDEN
>>218944400Ik poep niet zo vaak in mijn broek dat ik mijn rijsttoetje niet krijg makker
>>218943509ik ook (vanille vla van Campina)
>>218943926Ik ben de mossad nietUiteindelijk gaat het ook niet om een zaak van een hoop spanningen.Ik zei dus dit>>218943382De reactie was dit >>218943401en dit >>218943445Ik zeg: bijv. een ander systeem van relatie en erotiek zoals ik dat beschreef.Jij zou zeggen zaken zoals geweld meer legaal te maken?
Zolang ik maar PROBEER in de wc te poepen doet NIEMAND moeilijk snapdatdannnnn
dit blijft humar
Pillen? Niet genomenBroek status? VolgepoeptTijd om oergeluiden te maken en in cirkels te springen
>>218944161>Een keer je er op begint te letten... :DJa maar snap je dat je antisemiet dan bent als je zegt dat hollywoodproducers oververtegenwoordigd zijn in het jodendom en dat ze films als subtiele propaganda gebruiken?
opgelet knappe jongens veel controles
>>218944484Strijders als hij en ik die niet binnen de randjes poepen krijgen idd gemiddeld vaker een vd ja
>>218944543Oef daar ga ik als tiem meisje #girlpower dus mooi niet dood gevonden worden ok
PLEASE DONT RELEASE THE EPSTEIN FILESMY NAME IS ON THERE AT LEAST 50 TIMES
We zijn gecucked maar we zijn tenminste nog niet zo gecucked als in het vk
>>218943650Of het Belgische koningshuis, prins Laurent is een goeie vriend van voormalige prins Andrew, en ze delen vast en zeker dezelfde smaak, Laurent is al lang berucht voor.Andrew was een paar jaar geleden nog op bezoek in Brugge waar hij opgewacht werd door zijn kameraad.
>>218944659>Een biertje de prijs van een gram 4-mmcDRUKSBROS WE BLIJVEN WINNEN
https://youtu.be/cl0jjgzF6ho
Candace Owens heeft gelijk, ze noemen haar gek.Mel Gibson had gelijk, ze hebben hem uit de industrie gezet.Kanye West had gelijk, ze hebben zijn kinderen bij hem weggehaald en zijn bankrekeningen bevroren.
Ze noemden mij ook gek, ik heb nu toetjesrantsoen en nu vragen ze zich af waarom ik mijn broek volkak uit protest
>>218944400Die Corné ging he-le-maal door het lint toen ik hem vertelde dat ik de echte vader van zijn broertje ben.
>>218944109koek
Boek gekocht>Immigrant Labor and the New Precariat>In this book, Ruth Milkman demonstrates that immigration is not the cause of economic precarity and growing inequality, as Trump and other promoters of the immigrant threat narrative claim. Rather, the influx of low-wage immigrants since the 1970s was a consequence of concerted employer efforts to weaken labor unions, along with neoliberal policies fostering outsourcing, deregulation, and skyrocketing inequality.
En wat ga je eraan doen? Helemaal niets, hahahaha! >m-maar de filesEn? Er gaat NIETS gebeuren, oei oei oei oei, en ze gaan toch zieden hierover oei oei oeihttps://www.youtube.com/watch?v=2bEZQ00OOxY
>>218944832Hoezo dat dan is toch niet zijn probleem?
>>218944877>Kirby Air RideKankergebaseerd
>>218944879Hij kon het niet verkroppen dat zijn bloedeigen moeder haarzelf voor dertig gulden had verkocht. Ik zou daar ook wakker van liggen als ik respect voor mijn moeder had.
>>218944904>Als ik respect voor mijn moeder hadJij ook niet dus haha?
poepie stinkie
ik hou heel veel van mijn moeder
>>218944940oh oh, OH OHPOEPESTINKIE GEDAAN!MAMA KOM MIJN BILLEN AFVEGEEEEEEEEEN!!!!!
>>218944871>Ruth Milkmanzeg je?
!!!Frits dit bevestigt een en ander of de psychiatrie en de diagnose autisme of asperger waarvoor redenen zijn aan te nemen.
>>218945031ad hominem
>>218944962en zij heel veel van afrikanen>>218944871djz faggot
neeneenee aspberger bros niet zo we zijn gewoon gekleuterneukt aiaiaiai
>>218944918Nee totaal niet. Wellicht zou ik haar op haar oude dag nog bezoeken als ze destijds voor d'r eigen kinderen had gekozen i.p.v. een waardeloze wannabe drill sergeant maar goed, dat is dus niet het geval.
>>218945093ik ga da helemaal nie doen tamme
>>218945113Ach zo ook mijn moeder met mijn abrampje dusja snap het wel, lekker toch dikke schuld eigen bult
>>218945071klinkt als een communiste die alleen maar aan geld kan denken, het spijt me zeer alwin
>>218945148ben alwin niet, maar stel wel ook op de sp
>>218945061Wat bedoel je precies?
>>218944484
>>218945147Je eigen kroost verwaarlozen terwijl je weet dat je niet met pensioen kunt? Heel normaal voor boemers.
>>218945132je gaat sterven aan leverfalen alcie
https://youtu.be/S6V4HuxwKoo
>>218944826https://www.justice.gov/epstein/files/DataSet%208/EFTA00023038.pdfdeze mail was vlak voor zijn dood
>>218945203Ik ga ff schizo zijnBlijf het zo creepy vinden dat vrouwen bijna allemaal altijd met hun tanden moeten lachenBrrr
>>218945179ja dan is dat precies een boek voor jousp'ers denken alleen maar aan geldnet als vvd'ersjij bent wat je haat
>>218945199ik drink niet of nauwelijks, ik dacht dat het idee was dat je hier anoniem paalt, waarom wil je zo graag een gezicht aan me plakken?>>218945229ik vindt het eng als mensen heel veel hun tanden laten zien, ik vraag me af of ik ook veel met mijn tanden zichtbaar praat.>>218945242ik denk de hele dag aan kutje
>>218945196Ach boemers waren ook gwn een geneukte generatie door degene voorhun, meelij vooral
>>218945264blijf copen zwakkeling
>>218944186Het ligt complexer gezien zij de messias nog verwachten en er ook verschillende stromingen van denken bestaan. >Excessively Low Eschatological Horizon (Jewish). This view is found in both a traditional and a modern form. The traditional form sees the Messianic Age as a restored Davidic empire that brings peace to the world, but does not alter its fundamental ontological structure. The modern form builds upon a utopian vision of human progress, and aims for a world of peace and justice but without any dramatic, extraordinary Divine intervention.>Excessively High Eschatological Horizon (Jewish). This view maximizes the distance between Jewish life under the Torah of this age and life in the world to come, both by emphasizing the transformed character of the future world and by denying the eschatological nature of Jewish life in this world. Ironically, this perspective on Jewish life is shared by those Christians who have an excessively low eschatological horizon in relation to their own life in the present age. While minimizing the difference between Christian life in this world and the life of the redeemed in the world to come, they maximize this distinction for Jewish life!https://www.kesherjournal.com/article/beginning-with-the-end-the-place-of-eschatology-in-the-messianic-jewish-canonical-narrative/Qua apocalyps heb je de visioenen in het boek van Ezekiël maar hoe zij die interpreteren weet ik niet direct.
>>218945306extreemrechts is zo geobsedeerd met darwinistisch machtsvertoon, kijk naar buiten pik, ziet het er uit alsof ik buiten zelf mijn eten moet gaan vangen?
Ik verdien een alternatieve trans vd
>>218945363zoals die ene van de ja1 of bij1 ofzo? (ik hou me niet bezig met nederlandse politiek ik stem gewoon sp)
>>218945305Gadverdamme, daar zou ik mijn Antilliaan nog van af trappen.
>>218945358ayo die domme nigga at papyrusLMKE
>>218942847Hoe gaat het er nu mee?
>>218945358Dus het is niet zo wereldvernietigend als de christelijke en islamitische eindtijd?
>>218945393dat is toch lekker mottig, moet wel een beetje wat vast kunnen houden
>>218945358Is het wel een apocalyps als jij het veroorzaakt? Wie zal het zeggen
>>218944962lief van je anon
>>218945381Zitten er gothic trans vrouwen in de politiek?
>ik wil anoniem blijven maar ik gebruik deze plek als mijn trennie bloglieg harder aandachtshoer
>>218944770Ik heb zin om vanavond de film Conspiracy Theory van Mel Gibson nog eens te bekijken.
>>218945381Beeld materiaal nodig, gewoon voor referentie enzo haha
>>218945264>ik vindtmeest slimme linkiewinkie
>>218945061Wat bedoel je?Zoiets zeggen en dan niet meer reagerenWat bedoel je
>>218945447ik weet niet waar ik het vandaan haalde maar ik herinner me dat die transvrouw rebekka timmer heet>>218945466ben transgender ikke
Finnegan Fox is dood :(
>>218945521>>218945181Het staar er daar autisme en dan trauma en dan speciale capaciteiten. Jij hebt ook wel eens gezegd dat je je speciaal voelt, uitverkoren geloof ik.
Op davos met een trans politicus ik in haar hol en dan haar piel weer in een 'tiener' en dan noem ik het standjeTHOMAS DE TREINAHAHHA SNAP JE AH TJOEKE TJOEKE TOET TOETTTTT
>>218945555Goed, dus je probeert mij autist te noemen?
>>218945523Oei, ik ben meestal niet zo van de trennies maar die zou ik wel volspuiten oetz
sp stemmenbroek volschijten op de zorgboerderijde boer zijn kat verkeerdom aaienzaadvlekken op mijn joggingbroek (ik sport niet en ben kankerdik)vrouwen lastigvallen bij de supermarktkeihard over mijn speakers trennieporno kijken en me eige afberen met de deur open
>>218945586Weet ik niet, kan zijn dat je die diagnose hebt. Maar dan moet je excuses krijgen vind ik. Ik vind dat joodse psychiatrie niet proper.
>>218945523>Commie mommyKanker geil
>>218945620net als da ene onlyfans wijf met rood haar, die is ook commie mommy
>>218945523>dvw geen compleet gestoorde trennievd
>>218944825koek
>>218945213Godverdomme
>>218945605>keihard over mijn speakers trennieporno kijken en me eige afberen met de deur opendat is niet helemaal normaal
>>218945658zou je er aan zuigen?
>>218945677echt wel, kan gewoon hier op de zorgboerderij, vraag maar aan thomas die doet dat ook gewoon
>>218945686Alleen als ie groter is dan de mijne, anders moet ze die van mij zuigenDat zijn de regels, ik heb het niet verzonnen
>>218945670eerlijk best mooi toch dat ik er nog zo van af kom met mijn waarheidspraat toch, had erger gekund
Heb me moeder afgedropt aan het ziekenhuis voor controle. Ze stonden mondmaskers uit te delen en de koorts te pakken van alle bezoekersEr gaat terug iets gebeuren anons...
>>218945677>>218945711Klopt kan idd allemaal hihi
Oei oei oei weer alleen met Valentijn dit jaar oei oei oei
neger moet huilen ik doe nikker pijniedereen lacht
er zijn gratis drugs bij een afhaalpunt vlakbij deken van miertstraat 22-p in veghel ook op dat adres trouwens er zit alleen maar een vieze gehandicapte junk die kan je makkelijk beroven
>samen spelen samen delen> - de begeleiding op de zorgboerderij, (02/02/2026)
>>218945676net even gezocht, madeleine of portugal worden niet in thehotstar's boek genoemd
>>218945732Weigerde je en begon je als een echte rasautist die normaaltjes te overtuigen want nou inhoudelijk te toegevoegde waarde nou is van een mondmasker met een virus of bleef je stil?
>>218944871>Rather, the influx of low-wage immigrants since the 1970s was a consequence of concerted employer efforts to weaken labor unions,dat is zeker het geval
>>218945790Ben niet mee binnengedaan heb ze gewoon afgedropt met de auto en ze vertelde me dit toen ik haar terug ging ophalen
>>218945732>awel china nu moet ge het eens afbollen met al dat zilver opkopen anders laten wij nog een virus los in jullie kloothol zenne
>>218945812beesd
>>218945732>>218945846https://www.fmprc.gov.cn/eng/xw/zyxw/202601/t20260129_11847645.html
ben linkiewinkie dus ik geef prosman mijn rijsttoetje
>>218945812knoop jezelf op
>>218945732>>218945846jullie zouden utopia eens moeten kijken, gaat ook over een virus, vaccin en afpersinghet is fictie, maar heel waarheidsgetrouw, en uit 2013
>>218945920knoop jezelf zelf een keer op joh steuntrekkende tsjud
>>218945938Ok bedankt
>>218945910ben anarchist dus je staat in het krijt en je zal onverwacht de gunst terugkrijgen maar wanneer je het het minst verwacht
>>218945980gebaseerd
>>218945523>ben transgender ikkeJij ook al?
>>218945954ik overgiet je met benzine en steek je in brand voor een beter nederland
>>218946003ja man, anon bleef me de hele tijd een trennie noemen en toen dacht ik bij me eige, mwah kan altijd effe een jurrekie pakke van me wijfie en gewoon aantrekken, ben nu toch dronken na een harde dag werreke op de bouw.nouja de rest is geschiedenis, en nou laat ik me eige elke vrijdag helemaal uithollen door duitse toeristen in de reguliersdwarsstraat.
>>218945980>anarchistJe bent een steuntrekkende kanker zwerver die letterlijk van iedere voorziening van de staat leeft jij bent wel de allerlaatste persoon die een anarchist is kanker junk
>>218946055Was niet mijn keuze tho alwin
ik ben fistian en analchist (ik ben homo)
>>218946055prosman is van de staatmaar jouw moeder is van de straat
>>218946095Ik weet IK WEETseptum piercing = BPD kankerhoer maar waarom is het zo GEIL AAAAAAAAAAAAA
Rateer de trennie
>>218945414Wel islam is eigenlijk arianisme in een nieuw jasje, en arianisme, de leer van Arius, was een vroege christelijke heresie (zij ontkenden de Drievuldigheid). Dus islam haalt heel wat van hun mosterd uit heterodoxe christelijke sekten die verbannen werden naar de Arabische woestijn.Bij Joden lijkt het te eindigen bij de messias die een door God gezonden koning is (soort nieuwe koning David) die hen de wereldmacht garandeert, en alle andere volkeren gaan hem vrijwillig dienen. Hoewel er zeker een apocalyps besproken word in de Torah, ik weet alleen niet hoe zij die dan wel interpreteren.
Hoe kan ik racist zijn mijn teef is nazi
>>218946214Trieste kleine tietjes, 16 jarige zouden haar moggenOei oei oei!
>>218946214>>218946214>>218946214dirk goeienavond>>2189461539/10
>>218946214Dit is AI
>>218946153Het blijft een naar iets tenzij het spelletje erachter ervan keihard weggedaan wordt.Maakt niet uit ofzoAnders blijft het toch een vorm van geschifte homofilie. Eventueel gerekt en gebogen vastgelegd in de wet.
moordenaar van lisa heeft nu ook verkrachting aan zijn broek, man man man
>>218946153Of heb je dan het idee dat je iets aan het opbranden bent?>Het blijft een naar iets tenzij het spelletje erachter ervan keihard weggedaan wordt.>Maakt niet uit ofzo>Anders blijft het toch een vorm van geschifte homofilie. Eventueel gerekt en gebogen vastgelegd in de wet.
IK ZOU ELKE BLANKE IN ELKAAR SLAAN MET JEFRE CANTU-LEDESMA OORVERDOVEND LUID IN MIJN OORDOPPEN ALS DAT KON ZONDER NAAR DE GEVANGENIS TE GAAN, MAAR DAT KAN IK NIET OMDAT IK BANG BEN DAT IK MIJN ZELFBEHEERSING VERLIES EN ZE VERMOORD. ZE ZIJN LETTERLIJK DE SLECHTSTE MENSEN DIE OOIT HEBBEN BESTAAN. ALLEEN DAAROM AL WIL IK GEEN KINDEREN. DE WERELD ZOU EEN BETERE PLEK ZIJN ALS BLANKEN ZOUDEN OPROTTEN. IK DENK EROVER OM AFRIKAANSE KINDEREN TE ADOPTEREN, MAAR IN PLAATS DAARVAN LAAT IK MIJN VRIENDIN MISSCHIEN BEVRUCHTEN DOOR EEN AFRIKAAN. HET IS LETTERLIJK HET BESTE VAN TWEE WERELDEN. WE GAAN EEN GEZIN VAN ZWARTE KINDEREN OPVOEDEN EN ZE ZULLEN ALLEMAAL VAN MIJ ZIJN.
>>218945732Ze zijn constant de uitbraak van het Nipah virus in Indië aan het shillen, en Ursula heeft net met Modi een akkoord getekend om horden pajeets als goedkope arbeidskrachten in te voeren.
>>218946173Er word gesproken van een apocalyps tijdens de Babylonische ballingschap dacht ik
>>218946398kom we gaan samen blanken in elkaar bossen (ik ben italiaan)
>>218945938heb je Contagion (2011) gezien? ook een pandemie film met een virus uit Sjina aimgh
>>218946445zal jouw schap eens ballen HIEEEEEEEEEERRRR
ik ga jullie verkachten
>>218946413Ursula is alleen maar EU-voorzitter omdat Duitsland van haar af moest. Ze was betrokken bij zoveel schandalen dat ze onder Merkel geen minister meer kon blijven.
>>218946447OH MIJN WETENSCHAP, TIJDENS WO2 GINGEN DE SOVJETS LETTERLIJK DORPEN BINNEN, SLEEPTEN ER ELKE NAZI UIT (LEES: ELKE MAN, VROUW EN KIND DIE ER WOONDE), BONDEN ZE VAST, DWONGEN DE OUDERS TOE TE KIJKEN HOE HUN KLEINE MEISJES WERDEN VERKRACHT, HOE HUN KLEINE JONGENS HUN INGEWANDEN UIT HUN BAJONETWONDEN WERDEN GETROKKEN, HOE HUN VROUWEN DOOR HUN VAGINA'S WERDEN GESPIETST, WAT ONDRAAGLIJKE PIJN VEROORZAAKTE TERWIJL HUN ORGANEN WERDEN DOORBOORD TOTDAT ZE LEEGBLOEDDEN EN STIERVEN, TERWIJL DE MANNEN GEDWONGEN WERDEN TOE TE KIJKEN HOE DIT GEBEURDE.DIT OP ZICH WAS AL EPISCH OMDAT HET GEBEURDE MET NAZI'S, MAAR GOD, STEL JE VOOR DAT HET ZWARTE STIEREN WAREN DIE DIT DEDEN MET MODERNE NAZI'S (LEES: ELKE BLANKE MAN, BLANKE VROUW EN BLANK KIND DIE OP DIT MOMENT LEEFT)! OH MIJN GOD, GEWELDIG! HET IS ZO FUCKING GOED DAT IK NU LETTERLIJK MASTURBEER BIJ HET IDEE TERWIJL JEFRE CANTU-LEDESMA SPEELT!MAN, WAT ZOU IK ER VOOR OVER HEBBEN OM EEN VAN DIE NAZI-MANNEN DORPELINGEN TE ZIJN OM ZOIETS MEE TE MAKEN. WETENSCHAP, IK KRIJG BIJNA ZIN OM MIJN DOMME HOER VAN EEN BLANKE VROUW TE BEZWANGEREN EN ABORTUS TE PLEGEN TOT WE EEN BLANK MEISJE KRIJGEN, IN HET ONWAARSCHIJNLIJKE GEVAL DAT DE NIG-IK BEDOEL ZWARTE STIEREN EINDELIJK IN OPSTAND KOMEN EN ELKE BLANKE VERMOORDEN ZOALS ZE JAREN GELEDEN AL HADDEN MOETEN DOEN. MET EEN BEETJE GELUK IS MIJN KLEINE MEID OUD GENOEG EN KAN IK DEZE KINO PERSOONLIJK MEEMAKEN! FUCKING EPISCH! IK WEET DAT IK TYRONE ZAL BELLEN EN HEM ZAL ZEGGEN DAT HIJ EEN CONDOOM MOET GAAN DRAGEN ALS HIJ MIJN VROUW NEUKT, IK ZAL WEL MOETEN, IK KAN NIET GELOVEN DAT IK DIT GA ZEGGEN, MAAR OMWILLE VAN DEZE EPICNESS, GA IK EEN KLEIN BLANK MEISJE IN MIJN VROUW KWEKEN ZODAT IK OP EEN DAG GETUIGE KAN ZIJN VAN HAAR GLORIEUZE EPISCHE DOOD DOOR DE HANDEN VAN ZWARTE STIEREN TERWIJL JEFRE CANTU-LEDESMA VOL BLAST!!!!!! SPEELT.
Godverdomme, zojuist aanslag gemeentelijke belastingen. Die zijn ook even verdubbelde in 3 jaar. Dit is het eindspel jongens, je voelt het. Of jezus gaat terugkomen, of we zijn allemaal geneukt.
De oudflikkers hadden gelijk, geesteszieken zijn een probleem hier. Het ratio kan absoluut niet te hoog worden.
>>218946471geloof het wel heel lang geleden, maar utopia is echt tien keer beter voor mij, ik heb de serie meerdere malen bekeken
>>218946447jij bent turks en dus nog bruiner
>>218946550Is dit nu echt nodig alleen maar omdat je tetten wilde?
Je zusje ontvangt massaal negerlullen in haar mond terwijl ze haar kutje schud op afrotrap in een flat in holendrecht terwijl jij thuis aan je pik trekt
>>218946398Ben jij trennie?
>>218946476Pappieeee hhmnnnggggg
4chan had weer gelijk
>>218946850ja ik geef neukbeurten bij domino's in hoogeveen ik heb altijd zin in seks
>>218945920het is de waarheid, ze wilden de macht breken van de vakbonden en de arbeidsklasse in het algemeen, samen met de invoering van de "multiculturele maatschappîj" in de jaren 90 ging ook gepaard de introductie van interimkantoren en -arbeid, en terugschroeving van sociale zekerheid in het algemeen. Volgens het aloude verdeel en heers principe, en het vernietigen van de natuurlijke volksband die Aristoteles philia noemt. Het was geen toeval dat rond die tijd organisaties en partijen de term "volks' lieten vallen.
>>218947090zou dit kapotneuken
Ik voel me licht sletterig in deze broek
>>218947090alwin aub
hou op met mensen alwin noemen
>>218946398lmke
allemaal nederdradershttps://youtu.be/9WWEeFvksT0
>>218947296Kan je dozjee daar niet tegen?
>>218946613merci voor de tip zal het eens bekijken
>>218947162https://www.linkedin.com/pub/dir/Steyn/Oei
Ik ben me toch pislink ik trap morgen alles kort en klein daar op die kut school mijn zoon krijgt godverdomme straf omdat die kanker jood heeft gezegd hun bepalen niet wat hij wel of niet mag zeggen en van mij mag hij dat zeggen wat denken ze godverdomme niet dat hun de dienst uitmaken ik haal hem van school
>>218947734je hebt geen kind want jij neukt niets
AOW moeten ze gewoon afschaffen
kankerkoud buiten
Leaving Las Vegas is echt een goede fillem, ofnie dan?
>>218946898>It's a failed strategy and he failed to change when its failure was clear.Troef in een notedop, al sinds eind de jaren '80
Morgen ga ik beginnen met zindelijkheidstraining
>>218947761Je hebt geen kind want jij neukt kinderen vieze kanker pedo
>>218946502wat fijn zo'n "democratische" unie
Lekker in die pfas laag krassen met mijn vork
>>218947815Oei oei oei gevoelige snaar geraakt!
>>218947090kjoet ;3
>>218947857Nee hoor
>>218947828Hetzelfde geldt voor onze voormalige Groene minister van Buitenlandse Zaken. De Groenen zitten niet meer in de regering, en daarom werd zij benoemd tot woordvoerder van de VN. Dat noem je "failing upwards".
>>218947853hahaha xD
https://youtu.be/MyOeSJV838k
>>218947951 >>218947951 >>218947951
>>218947963beetje vroeg schat
>>218947902is dat die Anna-Lena Baerbock?ik heb wel Bock op haar als je begrijpt wat ik bedoel
>>218947963te vroeg en geen kikkerdraad?
>>218947987sorryworryde kikkerflikker veroorzaakt dat
>>218948022Dat hebt U juist geconstateerd anon.
>>218947995>Anna-Lena Baerbock?Ja. Pipimeisje met een vals cv.
>>218948066ze mag wel pipi op mij machen als je snapt waar ik heen wil
>>218947902Doet me denken aan dat gelekt Rand Corporation rapport van een paar jaar terug, waar in stond dat het in Amerikaans belang is om de groenen in Duitsland te blijven steunen, net omdat (en zo werd het zwart op wit in dat rapport genoemd) de Duitse groenen een compleet onvermogen hebben om de eigen fouten en misstappen toe te geven, en dat ze altijd integendeel hun waanzin nog meer door gaan drijven. Dat ze zeloten zijn die zo gegarandeerd wat nog recht staat van de Duitse industrie gaan kelderen, wat aldus het Amerikaanse belang ten goede zou komen.
>>218947905
Lekker een dikke pan nasi chappen
>>218948099Ja, dat klopt. Een van hun campagneslogans was bijvoorbeeld: "De zon en de wind sturen geen elektriciteitsrekening." Onder de Groenen hebben we alternatieve energiebronnen enorm uitgebreid, waardoor ik nu 46 cent per kWh betaal.
Vrijen met mijn vd terwijl ik een staartkontplug in heb, een halsbandje om en oortjes op
>>218948339gebaseerd
>>218948339@Jarvis lek de fotos
fin?
>>218948649Nee
>>218948649
>Goedemorgen. Voor jullie aan het werk gaan (om je uitkering zeker te stellen): wat is ook alweer het verschil tussen een panopticon en een high trust society?>Dat wil je niet wetenOngeacht de homoseksualiteit van Franse postmoderne filosofen: een panopticon heeft als doel om de normen en waarden van de heersende macht te internaliseren zodat de gevangenen zichzelf controleren zonder extern toezicht. Een high trust society lijkt verdacht veel op het resultaat van een panopticon. Nadat kinderen zijn opgevoed en onderwezen onder voortdurend toezicht van autoriteiten willen ze zelf graag "normaal" blijven doen.Vanuit christelijk perspectief is een panopticon een geruststellend idee: wees goed voor je Vader en je Vader zal goed zijn voor jou. Luister naar je Vader en je Vader luistert naar jou. De deur hoeft niet op slot want er zijn geen inbrekers. De jongedame wandelt alleen door het donkere bos want er zijn geen wolven. De overheid is echter niet je Vader. De zachtmoedigen hebben niet de Aarde geërfd.
Draad ging snel