Indians basically consume music in indians languages.Brazil in Portuguese basically (between 75% and 93%).Hipanics consume music in spanish.Japanese consume in japanese.Chinese consume asian music.So basically are eurofaghots who eat the garbage produced in Shitmerica?
>>219290862According to 2024 and 2025 data, roughly 75% to over 93% of music consumed in Brazil is in Portuguese (domestic music), marking it as one of the most locally-focused music markets in the world. Key details on Brazilian music consumption:High Local Preference: A 2023 report highlighted that among the top 200 most-streamed songs in Brazil, 93.5% were from local, Portuguese-language artists.Highest in Latin America: With approximately 75.2% of all streams being local, Brazil has the highest percentage of support for domestic artists in Latin America.Dominant Genres: The most popular music in Brazil includes sertanejo (Brazilian country music), funk, MPB (Brazilian popular music), and pagode.
yea I'm so proud of my country listening to national artists literally financed by narco traffic instead of Bad Bunny and Dua Lipa, eurotangs could never
>>219291137Nobody has Apple here, Gomez>>219291143Artistas mais escutados no Brasil em 2025Henrique & JulianoGrupo Menos É MaisMC Ryan SPJorge & MateusMc IGZé Neto & CristianoMatheus & KauanMC TutoNatanzinho LimaFilipe RetMúsicas mais escutadas no Brasil em 2025"Tubarões - Ao Vivo" - Diego & Victor Hugo"P do Pecado - Ao Vivo" - Grupo Menos É Mais, Simone Mendes"Coração Partido (Corazón Partío) - Ao Vivo" - Grupo Menos É Mais"Apaga Apaga Apaga - Ao Vivo" - Danilo e Davi"Última Saudade - Ao Vivo" - Henrique & Juliano"Fui Mlk" - Nilo, Mc Paiva ZS, DJ Di Marques, Tropa da W&S"Famosinha" - Dj Caio Vieira, MC Meno K, Mc Rodrigo do CN"Cópia Proibida" - Léo Foguete"Oh Garota Eu Quero Você Só Pra Mim"- Oruam, Zé Felipe, MC Tuto, Dj Lc da Roça, Mc Rodrigo do CN"Ilusão De Ótica - Ao Vivo" - Matheus & Kauan, Ana Castela
>>219291258>Bad Bunny and Dua LipaSimDuas Lipas e todo esse lixo anglo-saxão não são financiados por um bando de banqueiros pedos metidos em trrafico de armas e drogas. Confia, retardado
Who is Bad Bunny?
Why do brazilians LOVE America so much?