tyhjä painos
Kävin aamukävelyllä, oli kylmää
>Hideaki Anno, creator of “Evangelion,” revealed that Asuka Langley is the character he feels the greatest connection to.
väsyttää tyhjyys
räjähtävä tyhjyys
hyvät oli piirakat nyt alan pelaa peliä
kattokaa mua nyymit oon gansta nikka jou
viliposta. lämmittäisköhän jos hakis parin tunnin päästä pienen votkaputelin
oon niin täynnä tätä kaikkea
>>219391905tajusin
>>219391978kaljaa, hernerokkaa ja kakkaa?
olis edullisia marabou levyjä kmafialla, mutta ne on pienempiä mitä ennen niin saa jäädä hyllyyn
>>219391868mä ja nyymi (sä)
tänään testissä satiinilakanaten tiedä miten eroaa normilakanoista mutta maksoiko kymmenen euroa enemmän prismassa
Jaripekka Paananen on tienannut alle kympin päivässä, ja nyt sekin lähtee: ”Tulkaa kotiini katsomaan, mitä siellä on”Kehitysvammaliitto pelkää, että työosuusrahan poistaminen voi jopa ajaa ihmisiä leipäjonoon. Vaikka maksettu raha on ollut pieni, tulo on ollut monelle tärkeä.
]Yllätystarkastus ruokajonoon paljasti mädäntyneen hajun ja rottariskin Hämeessänyymithän ne siellä
Kaupan mitta tuli täyteen Jyväskylässä – nuoret näpistivät jopa 50 paistopistetuotetta päivässäJyväskyläläisessä S-marketissa nuorten tekemät punnitusrikokset ovat lisääntyneet voimakkaasti.
ku spämmäät noita sun lehtilainauksia niin muista se > alkuun kiitos
>>219392065Satiini on puuvillaa mutta kudottu vähän eri tavalla, siitä tulee sileämpi. Kokeile mieluummin silkkiä
>Joe Biden kaatui
>>219392180RIP
>>219392180KUOLI SAATANA
>>219390048toi kuva on yhtä paska kun ei kerro mitä ammusta siinä verrataan
hyvää huomenta nyymit aamu alkaa finrexin mustaherkulla (mustaherukka herkulla)
yheksältä tulee (ei tule)https://idonutbelieve.com/
>>219392180biljardien täytyy kuolla
>>219392180>Trump romahtivaroitus: vanhat miehet
>>219392229huomenta söpö>>219392236moi paska
Vanhusten kaatuminen on aika karua hommaa, aika työlästä heille yrittää nousta ulos ja jos ei ole lähettyvillä sos-nappia ja asuu vielä kotonaan, niin se oli se elämä mahdollisesti siinä
>>219392303ois varmaan aika karua elää tollein että ois kuin joku saatanan elukka muitten hoidettavana
heräsin
>>219392374mitä aktuaalista vittua miks sulla on kiinalainen tiedostonimi
>>219392180se oli hiekkasäkki