vorige draad: >>219528851
>>219541045het is geen vetpot, maar als turken hier van gelukkig kunnen worden moeten wij het toch ook kunnen?
Thee is sjinees en niet j*panees
>>219541014geen probleem, ben een vrijgevige linkiewinkie ikke
weer een dag, weer geen likes
er was een tijd op de basisschool dat we een spel hadden "zwartkamp of witkamp" en het was in feite een oorlog die de hele school verdeeldeer liepen vechtgroepjes rond die willekeurig kinderen ondervroegen en je moest loyaliteit erkennen voor de een of andere kant en op je eigen gebied blijvener waren regelmatig georganiseerde massagevechten waarbij de twee kanten een linie vormde op het grasveld en met tientallen tegelijk op elkaar in stormdeer werd in die periode zo veel en zo massaal geknokt dat er ouderbesprekingen kwamen en klassen niet meer tegelijk mochten pauzeren en kinderen die nog doorgingen met dit 'spel' werden geschorstmijn school was 99% blank allemaal boeren overigensgoede tijdenmaar het punt wat ik wilde maken was dat er een regel werd ingevoerd dat als je ging vechten of stoeien moest het langzaam dus regelmatig riepen de juffen op het plein "rustig vechten!" en dan gingen ze in slow motion verder
>>219541411heb je een selfie in onderkin perspectief waarbij je ogen halfopen staan en je mondhoeken niet weten wat ze moeten doen
>>219541544Nee godzijdank niet, maar ik snap dat kort en er niet bijzonder knap uit zien niet helpen dus ik baal gewoon koek
>dvw
Kan iemand een beeldgenerator adviseren die niet moeilijk doet om een beetje naaktheid of goreHet is niet dat ik daar specifiek naar op zoek ben maar de onderwerpen die ik wil genereren kunnen wel die thema's bevatten en dan zit ik niet te wachten op "in strijd met richtlijnen" filters
>>219541602iedereen voelt zich wel eens een abstracte kikkereen bakje koffie zal je vast 'opkikkeren'
>>219541607Grok werkt wel redelijk goed.Alleen moet je wel specifiek zijn met je bewoordingen alsook kan je geen 'echte mensen' meer laten genereren of aanpassen.
proper toilet
Aantekening van Manusie om de namen bij van figuren in de rosse buurt bij te houden, onder wie rosse vrouwen en 'straatmensen'.Zoals:>Cor Kut>Sien de Boskat>Vieze Loesie>Piet Schuifje>Toontje 1 Arm>Schubbekutje>Potloodnek>Eva PijpenistEn Coba en Nannie kregen de notitie "Omgebouwd, loopen op aardgas"
dode draad
Jette dag 3!
>>219541918hollanders moeten travakken..
>>219541648>Inhoud gemodereerd. Probeer een ander idee.
>>219541918Sorry, gisteren beetje veel bier gedronken dus mijn breintje is een beetje murw nu
>>219541940ik ben ook op 't werk hoor>>219541950Tja de dag van vandaag een gratis niet-gemodereerde generator vinden is moeilijk, bijna onbestaand.Je zou al zelf je AI moeten beginnen genereren, wat een redelijk werkje is.>>219541980De dag erna moet ik altijd kapot veel kakken
>>219542032ik heb een beroerte gekregen door dit te lezen.
>>219541929Dit soort gore wijven zijn perfect om te neuken en niks meer
>>219542171ik zou er mijn pielemuis in nog geen honderd jaar insteken
>>219542245Je weet niet wat je mist. Leuk hoor een maagd traditionele vriendin maar neuken? Kunnen ze geen bal van.
>>219542316dat plaatje is letterlijk om van te kosten oetz
Als ik vlees eet doe ik een gebedje om de geest van het dier te bedanken
>>219542156wat was het,?
>>219541929Robdolf Jetler
>>219542439Koek, ik kan het niet meer helemaal nazeggen maar het was iets in de aard van>hoe gaan om met erfenis?>mijne heeft nieuwe keuken bouwen en is controlefreak
>>219542439nl vlag>Hoe is jullie met haar ouders dood omgegaan? De mijne heeft van de erfenis de keuken renoveren en is nu een controle freak over die keuken.
iets gebeurde en nu ben ik hoofd over hielenik ontdek het nooittot ik hoofd over hielen ben>blaas het weg
>>219542596Wat is er gebeurd?
>>219542698liedjes uit de grote stoel van tranen voor angst
Geen antwoord.Grok kon het antwoord niet afmaken.Probeer het later opnieuw of gebruik een ander model.
Als iemand naar een land reist waar de leeftijd van consent 14 jaar is en daar sex heeft met een 14-jarige, is dat dan legaal of kan die daar in Nederland alsnog voor vervolgd worden?
>>219542811hangt van het land af
gene zin
>>219542811djz
>>219541929>dat regenwoud wat daaronder vandaan komtSorry maar ik sta achter >>219542245 kanker smerig, poes moet gewoon schoon en strak zijn
goede boeken zijn altijd zo kanker duur
>>219541929Ik hoop dat ze hem vandaag weer naar huis sturen
>>219542963Als je zo'n niche smaak heb dan betaal je er ook maar voorJammer joh
mensen praten serieusmaar ze weten voor geen ene kaaaaaankermoer watskeburt
>>219542466>>219542469oei
>>219543287amai
Er was geen dood voor de zondeval
>>219542963beperkte uitgave, 10 jaar geleden, komt daardoor
YEUGHYEUGH
>>2195433504.9 met 268 waarderingen is wel echt goedamen
In Amsterdam worden starters verkracht door statushouders, in Lochem burgers verantwoordelijk gemaakt voor hun eigen veiligheid terwijl de gemeente moedwillig criminele asielzoekers huisvest. De conclusie is helder: de asielketen IS bezweken onder de instroom. Een ruk aan de immigratienoodrem ligt in de rede.
>>219543455Is dat prosmans volgende evolutie?
kankeroverheid heeft nog 2 weken om 830 over te makenik vergeet dit niet
Jullie zijn allemaal een stel aanstellers. Het leven is helemaal niet zo kut zoals jullie zeggen.
>>219543480Is Prosman een van Sotha Sil's kinderen?
eta prajdjot
>>219543552Ach nu de zon schijnt lijken alle problemen ineens niet zo heftig meer.
letterlijk prosman met lang haar
>>219543613beetje gay om dit te maken oetzwil je hem gewoon neuken als een trennie ofzo?
>>219543584Een Morrowind referentie? In deze economie?Gevaarlijk gebaseerd
>>219543613>JCI (Junior Chamber International) is het wereldwijde netwerk voor ambitieuze, ondernemende mensen tot 40 jaar die actief bijdragen aan de maatschappij. Letterlijk prosman idd
>ontvang een mail van een mannelijke collega>rechtstreeks, stelt de vraag, is concreet, geeft alle nodige informatie>ontvang een mail van een vrouwelijke collega>Charles Dickens boek aan tekst>vaag en is totaal niet rechstreeks met de vraagstellingKenda toch niets mee man, achterlijke wijven
>>219543885DitDittesDeesIk werd een keer betrokken bij een vergadering met 6 vrouwen om een probleem aan te pakken. In 5 minuten gaf ik de oplossing, maar de vergadering ging nog 55 minuten door om tot de conclusie te komen dat we hier nog even op moesten kauwen. 3 uur later kreeg ik een mail dat mijn oplossing inderdaad de beste was.
Kunnen we gewoon toegeven dat zelf al is ie "dood" Epstein heeft gewonnen
>>219543962Geloof er niets van dat hij dood is. Die is gewoon verdwenen, onder het mes gegaan om een heel nieuw gezicht te bouwen en leeft nu lekker zijn leven in Israel.
>>219543958zelf werk ik niet
>>219543726Onderweg naar het Huis van Aardse Genoegens en deze bende skoomakittens houdt je tegen voor een aalmoes uit je buidelWat doe je?
skooma?
>>219543962de mossad wint altijd,laat de goyim leven in de echte wereld
Weerspreuk: Als de kat in februari in de zon ligt, moet zij in maart weder achter het vuur.
koffie en sigaretten, een frans ontbijt
>morrowind
homo's die sociopaat zijn stappen vrijwel altijd in een huwelijk met een vrouw om te herproducerendat gezegd hebbende, heeft peter thiel al kinderen?jd vance doet het beter
>wees mij>droom over een gedaante in een gouden masker>slaapwandel steeds verder van huis>kan droomwereld en echte leven niet meer onderscheiden>ik voel mijn gezicht niet meer maar ik ben gelukkig>installeer morrowind>begrijp eindelijk
>Almalexia vangen in Azura's Star om vervolgens voor de neus van Vivec te gooien als teken dat hij mag leven, omdat ik hem LAAT leven.
ben in belgië voor werk
>>219544328welkom in balmora je zal deze nodig hebben n'wah
>>219544367gelukkig heb je je emotionele support witlof bij je
>>219544382
we hebben nieuwflikkers nodig oetz
>>219544495Niet waar. Hoe eerder 4kan doodgaat hoe beter
Ik heb vandaag al 4 keer gejost op Overwatch r34
>>219544526waarom?
>>219544553vooralsnog beter dan dat kut spel daadwerkelijk spelen
er zou eens een filosofische uiteenzetting moeten komen over de moraliteit van negers
tijd voor boterhammen met pindakaas
>>219544716Er is vast wel een 19e-eeuwse Duitse filosoof die dat een keer gedaan heeft.
ik durf met 98% zekerheid te zeggen dat de reden dat de meeste mensen te achterlijk zijn om een vraag fatsoenlijk te stellen, komt doordat ze op het hbo kanker lange verslagen moesten maken waarbij het niet ging om wat je erin had staan, maar dat het gewoon zoveel mogelijk tekst was zonder betekenis verder om te laten zien hoe goed je wel niet kan lullen uit je nek
>>219544946hbo is voor pretentieuze arbeidersuniversiteit is voor denkers
>>219544367jej chiconsnog hesp, kaas, witte saus en een ovenschaal
West-Vlamingen zeggen chicong tussen haakjes.
Spirituele engelen blijf strijden voor Yahweh144
>>219544975deesdittemdezeMaar vooral wanneer het vrouwen zijn oetz, en dan bedoel ik met name wiggers
>>219544811
Ik snap die linkiewinkies wel beter, blanke mensen, vooral die drollanders, zijn zo kanker dom man
Ik wil gewoon af en toe een schattig twijgje volplappen. Is dat nu echt te veel gevraagd?
>>219545083bruin
Kakken tijdens het schaduwboksen
>>219544981kan ik niet eten in het hotel :c
>>219544975dital me vrienden met hbo hebben goed werk alle vrienden met wo zijn aan de bedelstaf
https://www.youtube.com/watch?v=-DlSsYyWYkchet tweede verhaa,l van de jood en de container met 17000 fetussen en babylijkjes is ook de moeite
>>219545147Precies wanneer ik een drol aan het draaien ben aivd kap het is te vroeg vanavond kan ik als ik helemaal opgepept ben van het schaduwboksen wel even een gesprek voeren over hoe corruptie niet een kwaad is maar een doel voor velen en degene die corruptie in stand houden eigenlijk degene zijn die het systeem maken en bedenken. En mijn alternatieve systeem met net iets minder corruptie, nog wel wat eigenwinsten. Maar misschien niet over de kontjes van inclusief vroegere ikke, kunnen we daar op zijn minst over in dialoog gaan AIVD man
Ik wens Prosman niets dan goeds en voorspoed
>>219545301Prosman verdient een gele vd
>>219545264Wacht de muurjoden zeggen net; tommie, de wortel van corruptie is nou eenmaal de wortel. Wanneer er een nieuw systeem komt moet de inherente corruptie HOGERE motivatie zijn dan minder. Hoe anders spelen we de goy op elkaar uit en profiteren we er van. Maar ik wil geloven in de wereld waar miljardairs misschien ipv 1 triljoen gelukkig zijn met wat, 5 a 6 miljard. ):
>>219545301>>219545320kheb buiten het vernaggelen van mijn eigen papa mama en zus letterlijk geen kwaad in me ikke, yetzer tov als de pest
>>219545354ik verdien een sophie prosman vd
>>219545383jij mag best mijn zwager worden, veel plezier op de maaspoort ben ik wel de oom van jullie toekomstige kinderen. is dat wel slim?
>>219545402papa gaat even met ome thomas de flakka raken, tot zo
>>219545402Ik zal haar achternaam nemen en mijn nageslacht zal de naam Prosman in eer herstellen
JoyceBeckettKafka
>>219545429Wanener is de juiste leeftijd om hem te vertellen over elitaire bankenfamilies en een systeem van uitbuiting waa die in leeft?
>>219545435deze oetz, vice president adolf prosman
>>219545435Eerlijk ik wens je succes ik was bang dat onze dynastie hier bij mij en mijn zus uit zou sterven zoveel eieren liggen er niet meer in de metaforische mand
>>219545440rilkenerudamaugham
KANKER Odido
>>219545483Hebben ze al betaald?
>>219545502Nee, ze hebben geen cent betaald, gingen ze ook nooit doen oetz
De Odido hek is nepnieuws. Het wordt alleen maar gebruikt om de aandacht van "hun" af te leiden.
>>219545478Verwissel maugham naar Eliot
>>219545530Hoe kan ik hiervan profiteren?
>>2195454559 jaar
>>219545684nooit, wel voor john clareI am! yet what I am who cares, or knows? My friends forsake me like a memory lost. I am the self-consumer of my woes, They rise and vanish, an oblivious host, Shadows of life, whose very soul is lost.And yet I am—I live—though I am toss'd Into the nothingness of scorn and noise, Into the living sea of waking dream, Where there is neither sense of life, nor joys, But the huge shipwreck of my own esteemAnd all that's dear. Even those I loved the best Are strange—nay, they are stranger than the rest. I long for scenes where man has never trod, For scenes where woman never smiled or wept; There to abide with my Creator, God, And sleep as I in childhood sweetly slept Full of high thoughts, unborn. So let me lie, The grass below; above the vaulted sky.
>>219545730Niets, jij, ik en de rest van de goycattle betalen de prijs
>>219545828Zodra shinyhunters begint om jouw en mijn gegevens te publiceren gaan zowat alle oplichters, corporaties en geheime diensten van de wereld er mee aan de haalZou de staat het losgeld afbetalen om dit de voorkomen?
>>219545895Al die informatie is allang bekend overal. Privacy is een illusie
Waarom staan er zo weinig elektrische auto's te koop met een trekhaak? Zo'n ding wil je toch gewoon hebben?
Grappig genoeg heb ik zowel hier als op de werkplek iemand die Prosman als achternaam heeft, en ze zijn beide irritant, wat een toeval!Heb je nog iemand die Michelle heet Nederdraad Prosman?
Preventief mijn data publiceren om hackers en corporaties voor te zijn
Verveel me. Ik ga denk ik maar weer een nieuwe ronde FF8 spelen
Ik ga mijn lakens en beddegoed wassen. Het wordt een spannende namiddag.
had een sexy staarneer met een geel meisje poeh poeh
>>219546294en je hebt niet haar nummer gescoord daarnaen je neukt nix, ze gaat zo dadelijk in beide gaten volgespoten worden door Jamal en Mohammed maar goed besig ofzo
>>219546313een momentje zoals dat is genoeg op zo'n mooie zomerse dag voor zo'n eenzame pik als ik
>>219546258Afgelopen nacht in bed gescheten?
pikoplijn voor anorexia bpd kechies:Wow zwart staat je goed het slankt je echt af. (:
>>219546258Krijg je een nieuw speelmaatje over? :3
IK MOET DINGEN ZIEN DOODGAANVAN EEN GOEDE VEILIGE AFSTAND
prosman heeft ook hbo geprobeerd
ik verdien een sophie prosman brabo vd om schultenbrau mee weg te tikken
>>219546740ik heb alles geprobeerd alles maar nix is zo lekker als flakka oetz
>>219546824doe dat nou niet, meth is al erg genoeg, nu ga je je gezondheid speedrunnen
https://www.youtube.com/watch?v=r7dscPxBfoben amateurterrorist ikke
>>219546874flakka voelt minder giftig in mijn breintje dan meth met de comedown, snri vs dopamine en serotonine releaser. Hier kan ik blitzkrieg 2.0 op ontwerpen
https://www.youtube.com/watch?v=Sh2v4qJQBpo>Die introAIVD WEET JE NOG LIBANONAHAHAHAGOEIE TIJDEN HE HAHAHAHBRAKKABLAWWWWWWW
wat is het verschil tussen een neger en een vis?een vis stinkt pas als hij dood is
>>219546949doe je nu weer meth? of weer flakka
Zeg prossie, kan je een beetje lekker stimfappen op flakka?
>>219546978bijna geen stimdick dusja>>219546975ik ben 7 dagen nuchter
>>219546916flakka is veel sterker, doe het nou niet, vooral niet als je ssris slikt
prosman be like ja ik ben misbruikt door mijn sjabbes gojim ouders maar jodendom is wel heel goed hoor sjabbes goj ikke
Mijn mede commandant in de ASS (autismusschutzstaffel) zit momenteel in de tuin te twieken van de spice koek. Hij ging twitchen als de neten en ik denk GVD die verneukt het weer straks. GVD ZEMMELS KUNNEN NIET EENS VERANTWOORDELIJK SPICE ROKEN
iedereen in brabant zit aan de meth, prosman is niet de uitzondering
>>219546990wat moet ik dan moet ik nu weer de innerlijke sser los gaan laten omdat heeel heeel misschien de constructie die ervoor zorgde dat ik een pik in mijn reet kreeg heel het jodendom kapot moet gaan. Nounounou seg het was kut maar ben ook mentaal sterke volwassene die zich wel ff over een kontenklap kan zetten voor het grotere goed. Behalve dan mijn directe familie die mogen allemaal aidskenker krijgen hehehe (ookal ben ik er overheen grotendeels)
>>219547048Eindhoven is de braincapital van Nederland wij onder de rivieren zijn de gene die de systemen maken. Randstad homos mogen de shine. zwanenbroedershuis, ook die kut loge waar vrouwen in mogen (wtf eindhoven zemmels) WIJ ZIJN DE OPPERBREINEN
Prosman is sip dat hij door zijn goyische vader is misbruikt ipv van Epstein. Hij doet alsof het misbruik het probleem is, maar eigenlijk kan dat hem geen reet schelen.
heb 12 witlof, een bloemkool, en twee prei voor 6 euro gekocht, ga een mooie witlofschotel bakken ikke
>>219547067je bent er niet over heen, je praat er 24/7 over, en al helemaal als je strak bentga je nou al iets koken met je begeleidster? beetje skills voor het echte leven opbouwen
>>219547107Dit bedoelde ik dus met roofdier ogen die je kan kweken als je leven bestaat uit middelen en dingen kapot maken die andere liefhebben. Vrouwtjes houden hiervan de labiele moordenaar aura
bier drinken door een rietje
>>219547115ik kniel en verdien een brabant vd
>>219547120Ja gvd was ik maar uitgepimpt aan fortuyn ofzo dan had ik nu wat meer centjes op de bank en meer biobier in de koelkast (alleen dan was ik in het stage WE DOEN MEE ipv HEY DOE DA IS FFKES NIE)
>>219547148mijn sofietjeop een amsterdams terras
>>219547192Jij bent echt ziek in je kop, je verzint dat je bent misbruikt en perst he ouders daarmee af
>>219547223hoe kan ik ze met een leugen afpersenniet de slimste aivd paler
free mijn vd sophie prosman, prosman probeert ons huwelijk te slopen door te zeggen dat hij mijn vrouw heeft geneukt
kk goy ouders had ik maar 2 joodse mamas en was ik dubbel jood
der prosman stofverlangererstofkaufer
nixneuker pozman
eerlijk ik was zo naief na die 2x in mijn reet genomen te zijn door te denken dat het allemaal geen kwaad kon alleen mijn moeder kreeg een bpd meltdownske dat leidde tot scheiding. Die domme borderliner moest weer de aandacht hebben. Als ze dat nou niet had gedaan was ik misschien wel 10 misschien wel 100x in mijn kontje gepakt, dan was ik nu tegenwoordig wss net zo'n flikker als jetten, maar ik zou waarschijnlijk wel van vwo naar uni gegaan zijn braafjes zonder tussenstops met middelen. Als mijn zus. Wat boeit het dat je dan opgroeit zonder vertrouwen in jezelf en jezelf altijd onder iemand anders op te stellen voor gunsten. NEE DIE KK GOY OUDERS. Konden niet eens doorpakken, maar dan 2x mijn kont pakken en me in deze staat gedesilluioneert achterlaten. DOE HET DAN OF HELEMAAL, dat ik de nieuwe epstein van de lage landen kan of zal worden. OF DOE HET HELEMAAL NIET. NIET HALF DOMME SCHLEMIELEN. Wat heb ik hier nu aan manmanman
rustig pozman
>>219547418Snap mijn frustratie dat alles neerkomt op dat mijn kk goy ouders te incompetent waren om me normaal ofdanwel volgens de 'systemen' op te voeden. TERING LIJERS
>>219547431komt door de joden
>>219547431heb je marty supreme al gezien, probeer een gat te vinden morgen om hem te gaan zien in de bioscoop, ben gek op de safdie broers
>>219547315Der ProsmanZugpulloverVergewaltigungsopfer
ben het zat, heb die vakantie nodig jongens en meisjes, ben vandaag er doorheen
https://www.youtube.com/watch?v=a-stLrsefp0&list=RDMMa-stLrsefp0&start_radio=1oei oei oei mijn buren gaan dit een leuk nummertje vinden of ze nou willen of niet
Mijn moeder is nog steeds teleurgesteld dat ik geen homo ben geworden, dat was haar doel. Ze hoopte oprecht dat als ze al het diddelen aan mijn vader over zou laten dat ik dan maar ok zou zijn. HUN MISCALCULATIE IS DAT IK ZELFS ALS KIND AL GEEN FAGGOT WAS. SUKKELS. Als een docente of vrouw mij had benadert vriend dan was ik 100x die poenie in en uit geweest en misschien had ik dan als dat de goedmaker was wel tegen mijn zin in een piemel of twee getjapt wat ze zo geweldig vinden in die cirkels die flikkerij. Die homoshizzle. DAN MISSCHIEN DAN ALS EEN GOEDE MILF MIJ ECHT GOED FLUFFTE NIET EEN BEETJE ALS EEN RARE LESBI (wat mijn moeder dus is, gekastte lesbi) MAAR WAT HANDWERK DOEN EN ZEGGEN, GA DIE PIEMEL MAAR VANGEN KONING. Dan was het allemaal anders gelopen. Zoveel scenarios ookal beter 100% gewoon beter geen smeerlapperij, als je dan voor de smeerlapperij kiest als ouder tegen je kind zijn vrije wil in. Doe het dan gvd goed zemmels daarom haat ik mijn kk goy ouders. En daarom wil ik geen kinderen op latere leeftijd
heb dit allemaal met mijn so sophie prosman besproken en we hebben besloten dat hij vanavond tussen ons mag slapen als hij zijn broccoli opeet
>>219547483Heb de trailer gezien het deed me een beetje denken aan uncut gems maar ik weet niet of ik em ga kijken.>>219547475Welk baat hebben de ekte joden erbij om mij half wel half niet af te danken na mislukte onzin. Willen ze dat ik letterlijk als een gebroken mens de hele dag schaduwbox tot ik ooit misschien weer kan vertrouwen in de mens?
>>219547603joden aanbidden satan, ze willen slecht maken wat goed is en andersom, zo staat het in de bijbel, ze verleiden gojim om kwaad te doen, het is vernederender en traumatischer als een gojim het bij een ander doet
>>219547619En toch heb ik nog steeds elke dag meer goed dan kwaad in me dus het is ze mislukt
>>219547619Voor mij klinkt het nogsteeds alsof ik een zieke aanwinst zou zijn voor hun afpersings piramidezwendels dan hadden ze mijn ouders betere instructies moeten geven dit is gewoon sund voor iedereen die hieraan geassocieert is...
>>219547603zelfde maker als uncut gems, goede film
Ugh ben helemaal ontregeld, een vrouw deed vet boos en geïrriteerd naar me omdat ik achter een ander aan door de zelfscan poortjes heenliep. Ze mompelde vanalles in mijn richting maar ik begreep in eerste instantie niet eens waar het om ging, schijnbaar was ze het er niet mee eens ofzo dat ik door de poortjes liep zonder m'n bon te scannen. Zo vermoeiend al deze mensen.
ongezond veel haat in mijn lichaam, niet genoeg tijd om erdoorheen te branden oetz
>>219547755Kenda... je moet het goede voeden niet dit anon. Daar zal je gelukkiger van worden
>>219547736En toen draaide je je om en deed je een hawk tuah op haar gezicht toch?
>>219547575Hoop dat ie nachtmerries krijgt en je bed onderschijt
>>219547736misschien houdt ze er gewoon niet zo van als vieze incellige figuren te dicht bij haar komen
Hele draad gelezen.
Twee joodse mamas. Niet onderhandelbaar. Satan of G*d. (Denk dat een hel die dit goedkeurt aannemelijker is dus nu ken ik mijn voorkeursbestemming) als ik weer naar aarde kom. Met hel als tussenstop. ZWEI JUDEN MUTTIS. STIMMT!?
>>219547851Zij liep achter mij tho.
Ik heb ze al uitgekozen. Ze weten dat ik eraan kom.
>>219547868goed beseg bebe
>>219547888stel je de geur voor
>>219547836dan verschoon ik onze prosman, sophie heeft dat graag
ik heb een bradycardiale hartslag
Het spite me heel erg, maar je heeft poep in je broek.
Hoe voelt het om een mens te doden?
>de autihuis slet is geil Manmanman ik voel me niet echt verleid
>>219548386Een beetje als een pratende puppy doden
>>219548386een beetje als een weerloze kitten tegen de muur smijten
>>219548404romantisch
>>219548450>>219548468oh dat ken ik wel ja
>>219548508we hebben allemaal tenslotte wel eens het konijn van het buurmeisje geleend voor een doe-het-zelf project
>>219548533ja een altaar bouwen voor ome adolf uit katten onderdelen
>>219545338>>219545338>>219545338
>>219548554Zou je een kat vermoorden voor een vrouw die je dan kutje belooft?
https://www.youtube.com/watch?v=zb9K7EIxF_wkvind deze gast best grapig
>>219548616Ja
>>219548647weet dat je dan uiteindelijk ook mensen moet vermoorden he
>>219548616ik wil haar poesje wel pletten als je begrijpt wat ik insinueer
Kk domme borderline lesbi preutse kk moeder
>>219548661Ik weet dat ze slechte voodoo op me zet ja, maar de poes is wel lijp goed.
>>219548616zou je baby hitler onderwerpen aan joodse vernederingsrituelen zodat hij later wraak neemt om de jacht op joden te openen?
>>219548661Abortus, ja
prosman denkt aan piemel en geeft anderen de schuld dat hij daar aan denkt, dieptrieste leugenaar
free diana prosman, ze is er ingeluisd door prosman
We zijn zo 'slim' dat het onze ondergang wordt.. een samenleving zo dom dat computers de macht krijgen.
>>219548927nee jij
>>219548948Wat is er nu weer verkeerd
Mia Blow
>>219548830Ik denk aan die trenniepiemel met goede jongenszaad
>>219547808Probeer het oprecht maar met al die zooi in de wereld momenteel en de stress is het niet makkelijk, is bijna een verslavend iets om haat te voeden oetz
>>219548927macht kan je geven maar ook nemen heb ik sinds vroeger als lekker ventje al geleert. Dus ik stel voor dat we alle computers onze pik erin stoppen en de macht nemen tot ze het aan ons teruggeven
>>219548404Ober, mijn biefstuk is te sappig, mijn brood te warm en mijn kreeft heeft te veel boter!
Waarom ziet die onnozele topgoy nou alles als een verliezend spel en weigert eraan mee te doen. STOUTE GOY ben ik eigenlijk, dat ik niet de joden de ultieme beleving geef van juist enthusiast met de zero sum games mee te doen en dat het beste van allemaal met niks te eindigen. Of wacht.. Hmmm
Naar een linkiewinkie zwart metaal concertje vanaaf, wens me sterkte
>>219549045je midwit takes mag je lekker op jezelf toepassen
>>219549224momenteel mgla aant luisteren niks mis met een beetje extreemrechts headbangen
>bijna 30>wil leven verbeteren>denk dat ik eens algebra ga doen>breuken unlocken core memory>denk weer aan schooltijd en hoe ik kanker hard gepest en uitgesloten werd>begin mij angstig te voelen>stop met studeren want het wordt te veelgodverdomme kinderen kunnen toch gemeen doen... overlaatst kwam er nog een oude medeleerling tegen mij zeggen dat hij oprecht spijt had met de manier waarop ze mij vroeger hebben behandeld, hij deed niet mee, maar het deed mij wel nadenken als iemand anders hier 15 jaar later mee afkomt dat het misschien toch niet zo'n plagerijtjes waren.
godverdomme, waarom zijn het de bpd poly pansexuele die altijd zo kanker lekker eruitzien manmanman ik ga er niet op swipen maar ik wil het zo graag
>>219549338ik zit in het zelfde schuitje min of meer ik probeer school af te maken maar ik voelde me opeens weer de incompetente 14 jarige en ik ben 20 jaar later maar die pijn zit er nog diep in gebakken heb geen boek meer aangeraakt
>>219549340>kanker lekkerHet is een vette zeug met een roestende spijker door haar lip
>>219549434goede plapzeug wel
kwas het pestkind...
>>219549338https://www.youtube.com/watch?v=Xw9lTB0hTNUhier heb je wat leuke wiskunde oefeningen
Is er zionistisch/Baälitisch zwart metaal?
>>219549953de facto zowat alle satanistische zwarte metaal lmke
"Dus als moslims fraude plegen, gaat de video viraal, maar als joden fraude plegen, worden je sponsors afgesneden. Fraude is fraude en sociale media zijn de manier om de waarheid aan het licht te brengen. Ga zo door, Tyler, je bent een held! Ontmasker fraude, ongeacht de religie."https://www.youtube.com/watch?v=cubO0lhOMcs
>>219550021Er zijn meer antizionistische zwart metaal bands oetz. Meeste hebben een hekel aan Joden/Israël.Terwijl een genocide steuenen best wel trve is.
>>219550125https://www.youtube.com/watch?v=h-hFg9XiBpAIkke in mijn onderbroekske in de woonkamer dees gewoon perfect gespeeld op medium terwijl alles om me heen naar de klote ging met guitar hero koek
https://www.youtube.com/watch?v=B5Jjau-8ACcom een nazbol (supercommie heb ik geleerd ) of SSer te verslaan moet je de ultieme onbeinvloed en onafpersbare wiildkaart goy worden die ze als herenigde vijand zien, alles zolang ze maar NEVERNOOIT gaan focussen op de daadwerkelijke
1708
>>219550188Als een soort van jesusfiguur eigenlijk..... Gewoon iedereen zo boos maken en doordrammen totdat je het laatste woord hebt altijd en de enige manier waarop ze je kunnen verslaan in dat is je aan een kruis nagelen. Echt een jesusfiguur ikke
>>219550204amai zenne 1708 ipv 1730 nu in de rij bij t vlaamse uwv? das toch zot seg
Waaarom krijg ik op verschillende internet paginas reclame voor incontinentieluiers
https://youtu.be/xNUDzA-_CYsGenocide is gebaseerd tho
>>219550188Statische elektriciteit is wel echt hemels. Alleen mkultra overlevers weten hoe zo'n grondend schokje vooral op je noten oplucht
>>219550244omdat je in de broek poept of in de nederdraad paalt waar broekpoepers palen
https://www.youtube.com/watch?v=VSewcJvKMQcDeze is nog beter trouwens
https://www.haaretz.com/israel-news/culture/2024-09-16/ty-article-magazine/.premium/labeled-nazis-and-hamas-supporters-these-israeli-punk-bands-refuse-to-be-silenced/00000191-fb0d-d5f5-a7f9-ff2fa8820000
>>219550338wdn in israel is het punk om gaza te steunenze zijn net ons
ergens gaat een jood in Israel helemaal los om het zionistische regime te kantelen en dan komt zijn joodse mama op zijn deur kloppen van zijn zolderkamer: "Enochiel, tijd voor je sabbath je weet het liever geen licht." En hij zegt lief "ja mama sorry mama" en van binnen denkt hij alleen brand moord en dode puppies tegenover haar en het hele systeem dat hem en de rest gevangen houdt.
>>219550367Maar ik zoek black metal die de genocide steuenen omdat het genicide is.
>>219550405Kan misschien in AI een metalsong maken die genocide vergelijkt met voorhuid ingrepen en het bloed proeven van verslagen weerloze babies net zo heerlijk is als genocide net zo heerlijk als pizza?
Nazis pleegde genocide door te moordenDe joden plegen genocide door je effectief ontmoordenaren en daarna te vermoordenHmmmmmmm
Ik wacht eigenlijk tot de dag dat negers hun eigen geloof weer gaan uitvinden en allemaal een boek aanhangen met messiahs als rosah parks en st floyd. Dan Jihad uitroepen over elk ander ras
>>219550438Je hebt genoeg nazi black metal, dat is het probleem niet.
>>219550503Nee juist shillend voor de rabbijnenDODE GOY BABYYYYYYYYYYYYMEER WAARD DAN LEVENDEE GOY BABYYYYYYY
>>219550491klinkt als een doorsnee donderdag
>>219550530waarom ben je zo hyper
>>219550531amai kapitein wat een week he
>>219550579Heeft met de comedown periode te maken van flakka die minder is dan speed of meth. Na de dip van 2 of 3 weken respectievelijk kom ik weer tot leven, nu na 7 dagen. Te weinig aandachtsboog of dopamine aanmakend om afleiding te zoeken dus dan maar schijtpalen en opgaan in mijn mentale oorlogssimulaties waar ik wereldvolkeren tegen elkaar opzet als een soort volwassen versie van Batman tegen Superman laten vechten in dagdroom wijze en je afvragen wie zou winnen...
>>219550530>genocide op modderslijmpjes niet interessant want de daders zijn joden>zie mij hoekig zijn met het verheerlijken van de yolocaustJe zou zelfs om donaties kunnen vragen voor het IDF, zodat je publiek ook echt een genocide kan steunen.Of zijn mensen zo bang voor linkse knokploegen tegenwoordig?
boerentieten
>>219550664ik zou tantoe veel tel aviv geld aannemen als ik mocht shillen en lobbyen voor israel in het algemene blanke collectieve bewustzijn, doe het toch al zo goed als gratis
>>219550530den jooje zijn niet dikwijls zo openlijk over hun intenties
>>219550736Ah, nu snap ik waarom je geen zionistische black metal bands hebt.Genocide is uiteraard gebaseerd, maar omdat Israël het pleegt is het het verheerlijken niet waard, want daarmee verheerlijk je een ander ras.
Voordat ik weer dadelijk een hyper schizo meltdownske krijgJoden =/= satanistenToch? TOCH!?
>>219550788Joden zijn satanisten als ik me onder blanke christenen bevindJoden zijn geen (echte) satanisten als ik bij mijn nsbm broeders hangDaarom zijn joden ook zo kanker, snappie?
>>219550788Openbaringen 2:9
rilke, amichai, neruda, whitman, clare, cummings
>>219550842>>219550841Ok nee dan begrijp ik het toch goed.Domme slechte jood. (Foutst wat er is)Domme goede jood. (Accepteerbaar, OK)Slimme goede jood. (Goed, maar niet vervullend van zijn hoogste potentie.)Slimme slechte jood. (Dit is wat ze willen dit is top.)Leg ik dan een beetje hun hierarchie in kaart? Waar de goede joden de aantijgingen op de slechte joden kunnen betwisten met hun eigen goede insteek (NIET ALLE JODEN ZIJN ZO IK NIET) etc. Leg ik zo hun hierarchie een beetje ok uit? Help me hier
>>219550898Goed en slecht zijn geen goede termen.Je hebt joden die raciaal kunnen denken en vinden dat ze het recht hebben om de goy te onderwerpen.Maar omdat ik geen jood ben maar een Ariër willen ze mij ook onderwerpen, daar ben ik natuurlijk hartstikke tegen.
nieglees de antisemitisme, wel lekkere aardappeltjes gemaakt
>>219550898Iedereen kan de verschillende identiteiten
Kanker turken met hun tot snot gekookte groente
>>219551058alwin je stinkt naar bavianenstront
>>219551066mokros hebben letterlijk een zweetpan voor hun groente uitgevonden echt wat je bij je tatta jeugdvriend met hippie ouders en dan oprecht blij zijn dat je niet mee mag eten
>kerkverbranding in ede
>>219551104koek
>>219551080neejjjjjj, bijna maar niet helemaal!
>>219551105waarom zijn protestante en katholieke kerken zo brandbaar
hoeveel poep heb je in jouw broek?
>>219551160je bent een wandelende prolaps stinkpedo
>>219551170zes á zeven
>>219551170heel veel poepie!>>219551196chuds trekken zich ondertussen af op getekende kinderen en maken 'grapjes' kver minderjarige meisjes neuken, maar ok ik ben de pedo
>>219551170ik heb geen broek aan
>>219551268>>219551268>>219551268
>>219551259ik trek helemaal niet, heb slappe plasser hele tijd
>>219551196jij bent wandelende flikker
>>219551259>fantaseert over pedoseks>geeft tjuds de schuldin het zakenleven heet dit projectie
Ik VERDIEN een zwarte vd
>>219551104lmke
>>219551308bruin
>>219550993precies, joden keren zich tegen ons
>>219550885wie de neuk zijn dat
>>219551058zit er ook aan te denken traybake te maken
Iedereen kan autisme of ADHD diagnose krijgen, zo verrot is de psychiatrie
>>219550841we hebben geld nodig zonder geld kunnen we nix tegen ze doen
>>219551338wat is dat voor gezeur over bruin telkens?
>>219551338ik ben blank/roze niet wit zoals linkiewinkies zeggen
>>219550244prosman de broekpoeper
>>219551405loer meer (eerst terug naar afrika stinkbaviaan)>>219551418ok achmed