vorige draad: >>219836218
B A C H T E ND EK U P E
>>219856390is het daar tranquille beetje?
prosman be like net effe met de jostiband geoefend, volgende week staan we op coachella wacht maar
>>219856409Stel je Prosman op steroids voor
>>219856285Is discuteerbaar, sommigen wijzen ook naar MLK de vorm van offer zijnde (een kindoffer) ipv dat MLK datwerkelijk een 'godszijnde' is. voor mij is het logischer dat het idd gaat om het vorm van offer en kindoffer beschreven wordt als MLK naar 'baal' omdat Baal daadwerkelijk in cananitische tijden offers kreeg voor de fertiliteit van de oogst en voorspoed. Het is dus oneindig discussieerbaar wie er van ons gelijk hebt maar ik stap af van het zien van moloch als godszijnde maar eerder het offer *naar* Baal. Omdat daar op cananitische verwijzing binnen het cananitische panteon der goden waaronder El (Y*hwh) meer verwijzingen zijn maar verwijzingen naar mlk als godzijnde gewoon een heel stuk minder. Officieel niet in het pantheon van cananitische goden. En fenicische verklaring moet ik meer over leren maar vanuit cananitisch oogpunt is dit de betere uitleg
>>219856403extreem
er zijn geen lekkere camhoeren om te kijken tijdens het werken
Ik volg lekker de oudste religie van vrouwen met stenen bewerken en zwangerverkrachten terwijl ik oengaboenga roep ik win
je roept helemaal niks
>>219856554Je denkt dat ik geen autistische oergeluiden kan produceren als ik geen cruesli krijg? Menneke plz...>>219856352Heb de onderdelen bestelt. 3 esp32 superminis. Usb c poortjes stuk of 10 en 1 soldeerloze en 1 usb a soldeerloze. Dan ook nog antenna, schroefjes en batterijhouder 3x 18650 voor mijn T Deck esp32 project om nog verder te gaan om te kijken of ik versleutelde berichten kan sturen en ontvangen over radio. Met external antenne is zo'n t deck dus 95 euro maar de PCB bord met scherm en toetsenbord alleen 50. Dan 5.50 betaalt voor deze 3d geprintte fatberry case om daar de tdeck pcb bord in te doen. Batterij houder erin seconden lijmen. De 2 draadjes krimpkousen aan de voedingskabel van de batterijhouder. 3 18650 batterijen erin plempen. Antenne en schroefjes erop en erin. En dan heb ik een custom Lora 868mhz radio frequentie fatberry om op te devven voor onder de 65. Terwijl met case en 2000mah li-po batterij inclusief is 95. Ik heb straks 11000mah in deze knoepert hihi
Zijn moslims eigenlijk besneden?
je paalt niks
>>219856535je bewerkt niemand tho
Deze bestel ik maandag wss voor 52 euro totaal uit sjina met verzending. Dan gewoon kwestie van de voedingskabel aan de batterijhouder krimpkousen. Batterijhouder met de tdeck in de cees. En dan draadje voor dat nog ffke van de antenne naar buiten werken en dan antenne mooi erop schroeven. Dan heb ik 5.50 voor de case betaalt. 52 voor de t deck. 18650 heb ik sws nog 3 batterijen liggen dus is gratis. 2.50 voor de antenne. Schroefjes was wel duur 8 euro maar beter gewoon stuk of paar honderd bestellen M3 verschillende lengths met boutjes dan 8 euro voor 5 kk schroefjes en boutjes betalen bij de karwei. En de batterij houder was 1.50. Alleen den lijm vergessen....
>>219856884niet gelezen
>>219856931Jij maakt geen eens een radio frequentie pgp telefoon want niet alleen lees je nix je doet nix neukt nix en onderneemt nix behalve je zaad uit je balzak
>>219856957>Jij maakt geen eens een radio frequentie pgp telefoo
>>219857132Nooit ik laat me niet ketenen in mijn abstracte denkwijze door psycholoog/iaters, normaaltjes, het systeem tot JUSTITIE AAN TOE AHHH
>>219856814Ik bewerk penissen en balzakken zonder uitzondering sinds klein al zemmel
>>219857225maar het is niet te volgen woordenkots
Ik vraag me af of papa Abraham al spijt heeft mij denk en persoonlijkheids problematiek erin te rammen met zijn worst. Niet echt een win win situatie ditte...
>>219856884Waarom maandag pas?
>>219857132Het is simpelLora is een consummaten open radio netwerk dat in Europa vrij ruimte heeft op ongeveer 868mhz. Dat radio netwerk kan je berichten over versturen of over praten. Maar niemand heeft een pgp software ooit gemaakt met UI om die berichten versleutelt over radio te sturen en ontvangen. Seg maar kleopatra als voor de PC maar dan voor deze tellie fatberry achtige programmer borden
>>219857312Ik ben iemand nog de belofte schuldig van 50/50 4 gram 5f adb kopen en moet ook nog een helm kopen voor mijn brommer. Misschien had de verkoper nog 1 liggen maar ligt aan de maat. Ik krijg nu ik nog klein beetje schulden heb 80 leefgeld in de week. Donderdag en maandag dus 80 totaal. Dan moet ik ff skeerhosselmaxxen om die adb en die helm en die t deck gefixt te krijgen. Denk eerder zelfs donderdag of ik moet echt creatief zij
daar in dat kleine cafe, aan de havendaar zijn de mensen gelijk, en tevree
Jullie krijgen niet eens 80 volwassenen zakgeld om uit te geven aan wat je ook wilt omdat de begeleidingkechies je boodschappen doen en koken
kenkerdonker ineens kenkerregen bah
nie gleeshttps://youtube.com/shorts/eLztOz-3E9w
J Edgar hoovermaxxen
ukraine oorlog is een soort terraformingproject.
Ik ga gewoon op xhamster een profiel aan maken een pruik op doen en een jurkje aan en kwetsbare trennies in een azc in een hotel kapotballen en filmen
Trennies toppen om te compenseren voor mijn innerlijke drang naar goedejongenszaad oetz
>>219856704wat ga je er mee doen?
het is 2026 en prosman weet nog niet dat steroids de beste drugs zijn
>>219857860poepen in een oude schoen, en het dan tien keer over doen
>>219857990PeptidesGeef mij maarPepentieten
Spontaan zin in kipsaté. Waarom? Geen idee.
>>219858197heb zin in broccoli
>>219858212VATTE
broccoli met kaas
Was Benno L een goeie gozer?
>>219857860Dat wordt mijn wahed traptellie en lora commando center in 1. Ik heb ook zon lora dongel voor de PC en dan wil ik via radio frequentie binnen een paar km commandos kunnen sturen naar mijn PC die Linux draait en dan python scriptjes draaien om basis pentest commandos te draaien van veraf
>>219858438geen idee ik ken hem niet
>>219858438Gehandicapte kinderen hebben ook liefde nodig tog
>>219857860>>219858452En dan uiteindelijk nog een 2de zoals dit kopen en maken en dan ga ik wat DIY lora omgeving thuisoplossingen bedenken en knutselen. Lijkt me gewoon leuk hypotetisch om een portfolio te hebben want KPN maakt klanten oplossingen met dit lora netwerk. Uiteindelijk wil ik gewoon met 2 treptellies op een cybersec conventie netwerken en mijn PGP over Lora oplossing en software laten zien en marketen als "gedecentraliseerde pgp" want normale pgp wordt gehost via telecom en servers en dat centrale opslagpunt/hosten is ook gelijk de zwakke plek (encrochat die wordt gehackt door popo) maar het nadeel is de range met goede antenne in een stad is 3-5km in open buitengebied 10-15 maar de handigste oplossing ervan is toch een PC als "uitvoerende" machine maken en dan met pgp dingen aansturen. Andere ideetje was met GPS in de tdeck een kaartje maken waar mijn PC mijn positie volgt en notities live kan pinnen op mijn locatie
>>219858452 klinkt leuk
>>219858594Ja toch dan heb ik gewoon in de eerste cam de 3 bedachte projectjes altijd een PC aan kunnen binnen bereik die ik alleen via radio aanstuur. Kan ook gewoon met vnc op een android maar ik ben een zemmel die denkt dat als ik maar alternatieve manieren bedenk buiten de meest voor de hand liggende ik een betere vrijdenker word
>>219858594Zoek maar een beetje op ESP32 lora dev kit en dan zie je ook veel blogs met mensen die hele smart home installaties gebouwd hebben zonder een NSA gepozde amazon of Google home en dat voor nog geen 5 tientjes. Maarja smart home wdn ga ik smarthomen aan een autikamer.
nie opgezocht
>>219858594Laatste (ik) het mooie is gewoon hieraan dat je niet de pozzemmeltax betaalt aan der satanUSA nsa cia en Big tech hoertjes etc omdat je gewoon alles lokaal bouwt zonder poepcloud ofzo
Kvoel me soverein aan big tech maar trots en trouw aan willempie "waar zijn de jongetjes" van oranje
>>219858579>met goede antenne in een stad is 3-5km in open buitengebied 10-15 maar de handigste oplossing ervanEen antenne is makkelijk en goedkoop zelf te maken. Grootste criterium is of je directioneel of omnidirectioneel wenst. Of goedkoop van aliexpress.
nederland kan van mijn part de kanker krijgen, boeit me echt geen ene zak allemaal, nationalisme is voor de dommen omdat je leugens moet geloven om nationalist te zijn, dus niemand met kennis is nationalist
https://nl.aliexpress.com/item/1005005985467417.htmlgoeie deal voor deze prijs
Geweldig nieuws! Mijn broek zijn niet meer zonder stank.
>>219858954Heb je je bruuke flink gebuubt jongen?
>>219858776Ja ik wil ook eentje kopen met een stand van puur koper van binnen. Moet SMA male zijn dat is de aansluiting die past op de treptellie. Dan kan ik gewoon die aansluiten als ik op mijn kamer zit en ooit nog een RF ontvanger halen en gewoon eens een paar middagjes radio signalen proberen te ontcijferen en onderscheppen. Die rf ontvanger is dan puur om visueel feedback te krijgen op wat gaande is. Uiteindelijk heb je ook AI ESP32 kitjes als ik die in mijn ecosystem erbij gooi en ook uiteindelijk wil leren wat ik met FPGA kan wil ik wel wat opkoken. Veel jets komen hier langs met oefeningen ik wilde bijvoorbeeld kijken of ik kan leren welke radiosignalen die uitzenden of ik die kan onderscheiden en misschien een AI kan laten helpen kijken dat ik op een smartwatch bijvoorbeeld een notificatie krijg als een bepaalde vorm van radio signaal die bij een jet hoort mij ff pingt. Maar die jets die signalen zijn geobfusceert om zo min mogelijk op te vallen dus dat is extreem bijna onmogelijke taak zei copilot? Maar misschien gaslight hij mij omdat hij niet wil dat ik een "militair luchtvoertuig herkenningspinger" maak koek. Gwn ideetjes. Komen er vast nog wel een paar maar ik wil dus van al die ideeen niet alles maar wel voor de komende tijd een paar 1 voor 1 voor de sport uitwerken. (RF ontvanger is trouwens 38 euro op ali) die antennes. Is 15-25 de normale prijs? Puur koper intern? Wat nog meer waar ik op moet letten wn weten want het moet wel speciaal voor 868mhz lora bedoelt zijn dacht ik. 2.4ghz of WiFi is niet universeel qua antenne dacht ik
>>219858954Make them smell a poopy habibi
Jullie zemmels psychose speedrunnen niet eens alle vormen van psychose van droga tot schizo tot AI tot slaaptekort psychose om ze allemaal in 1 te stacken tot een SUPERPSYCHOSE
jullie lafaards roken geeneens jullie eigen schaamhaar
>>219858894Nog steeds te duur zoek is op een ander "China nepmerk" ik zie dezelfde voor 35 aangeboden met 5m kabel sma male van Ziisor moet dan alleen ff ook een oplossing erbij kopen om em aan mijn bureau te kunnen monteren. Maar eerlijk 55cm lengte 2cm dikte voor meshtastic precies dezelfde 35 is prima. Je moet echt opletten dat je niet teveel betaalt op Ali voor dezelfde spullen
>>219858856Zoals welke leugens?
>>219858974>Is 15-25 de normale prijs? Puur koper intern? Wat nog meer waar ik op moet letten wn weten want het moet wel speciaal voor 868mhz lora bedoelt zijn dacht ikJa voor een kleine omnidirectionele antenne ~4-5 dBi . De link die ik paalde is voor een buitenantenne, wel maar 6 decibel, ik dacht dat het een stuk meer was, voor een omni buitenantenne met N type connector ~10-12 dBi. Als je goeie soldeerskills hebt en precies (op de millimeter) kan werken kan je ene zelf maken.
>>219859226Ja dat ik een buitenantenne binnen installeer vind ik niet erg als de andere optie die bureau staande van 22 is die gaat nevernooit dat bereik halen. Kan ik het net zo goed goed doen maar ja dan klopt het wel die nummers ze liegen er veel over net als "500000 mah powerbank" koek maar dat was de range die ik kan geloven
>>219858856Dit is de algemene gebukbroken npc reddit opinie. Midwit op zijn hoogst. De ultieme IQ is je vlag gebruiken als eerexcuus om alle minderheden uit te buiten
>>219859179Oneindigheid en een gebrek aan informatie.Een transfer van alle kwalen van een maatschappij op de "ander" omdat wij niet absoluut zijn, dus het is een oneindig gevaar wat nooit is op te lossen. Het zal dan altijd een probleem zijn en een probleem blijven.Je krijg dan meestal een samenspel van drie dingen, stereotypering, een wens ter assimilatie, en de wens om de ander te vernietigen, alledrie dus oneindige wens tot absolutisme.De ander is ook een reflectie van de negatieve kwaliteiten die we zelf verfoeien, in de huidige maatschappij zie je dat het beste, luiheid, asocialiteit, baldadigheid, etc. Dit zijn dus reflecties van wat wij als belangrijk zien, nijverigheid, beschaafdheid, terughoudend, etc.De ander zal dit altijd blijven bevestigen, want ieder mens is wel eens lui, asociaal, of baldadig. Zet de televisie aan en ik durf te wedden dat je ergens wel op tv iemand kunt zien van Nederlandse afkomst die zich minder goed gedraagt, dit registreer je niet eens als nationalist.Het is dus beter om geen nationalist te zijn omdat je een inathentieke ander maakt in je hoofd, wat jezelf niet ten goede komt, het is beter om een echte ander voor je te houden als spiegel.
>>219859312ja je mag niet afgaan op de aliexpress waarden, chinezen liegen graag, best dat je zelf berekentzelfde bv met de tasers, ze beweren 500k volt maar zulke claims is onzin, als je weet dat 1 cm vonkoverslag overeenkomt met ~1000 volt weet je gauw de echte waarden
>>219859611Zoveel poep die niks met nationalisme te maken heeft lmke
>>219859717Oneindigheid en een gebrek aan informatie zijn zeker weten onderdeel van het nationalisme.Nationalisten schrijven ook dingen op en gaan dan wat ze hebben opgeschreven zien als feitelijk, neem bijvoorbeeld de ora linda die stelt dat de Friese cultuur de bron is van de gehele west-Europese beschaving.Je kunt vanuit een nationalistisch perspectief niet betrouwbaar zijn, anderen zullen je ook niet als betrouwbaar beschouwen, je leer niets want je bent selectief of verzint dingen.
daarbij is geworfenheit iets om te verfoeien, heidegger zou je dat vertellen, het feit dat je niet kon kiezen waar je bent geboren maakt het alleen maar moeilijker voor je.
>>219859611De gekolonialiseerde mensen zijn juist nationalist, praat eens met iemand in Afrika zou ik zeggen
>>219860040En de grootste nationalisten zijn degenen die uit vergane rijken komen, Adolf Hitler, Napoleon, etc.Dat zegt niks goeds.
*Jambers stem* overdag is Frits een hele normale jongen, maar 's avonds na driemaal cannabis verandert hij in een interdimensionale vrijheidsstrijder..
>>219859885Je bent zo Stoer koel echt de ultieme onafhankelijke intellectuele linkiewinkie je bent echt letterlijk de reincarnatie hybride van marx en Einstein voor je observaties en patroonherkenning. Een vogel is geen ei omdat het allebei bruine kleur heeft. Kakahoofd
HASTA LA VISTAIK BEN AAANHASTA LA VISTAGUN DOET BAAAAM
Tongen vind ik wel zo goor
>>219860100erotiekproblemen>>219860166ik ook ik hou helemaal niet van mijn gezicht zo dicht bij dat van een ander, vrouwen willen altijd dat ik ga zoenen maar ik doe het niet voor mijn plezier
Hoe noem je dat linkiewinkie syndroom waar "merendeel van de bevolking denkt of doet A. Nu ga ik heel mijn leven 1000 miljoen manieren bedenken om A slecht te noemen zodat ik als pseudointellectueel medemidwits kan overtuigen dat ik beter ben dan A likers en doeners. 1-0 nu ben ik als linkiwinkie als logische conclusive dus de intellectuele minderheid top om wat ik.... aan mening heb...."
>>219860100koek
rook wiet elke dag
Gvd zeg dan ben ik de schizo deze zemmel ziet letterlijk patronen die er niet zijn en scheert heel "nationalistische insteek" over 1 kam over zijn gekersenplukte voorbelden KANKER KANKER ENPIECIE MIDWIT
>>219860191Slaafmoraliteit. Iets is goed en ik niet dus wat goed is per definitie slecht.
vergane glorie van jambers was het leukste, wel echt verdrietig, vaak echt mooie spullen maar leven in zo'n waan dat ze het vergooienhttps://youtu.be/7QwnrP0F0eM
>>219860257Jij noemt tantoe veel dingen en dan zeg je "ja dat is dus nationalisme" terwijl het op zichzelf Los staande dingen zijn. Slaafmoraliteit heeft niks met nationalisme te maken. De rest van de dingen die je aanhaalt ook niet. Zemmel ga je broekie verschonen kk zoemeridioot
>>219860288De neuk praat je over
>>219860257Woeps ik val je aan als die anon. Sorry kakamomentje. Spasme. Oprecht wxcuus. Ja slaafmoraliteit en een manifestatie van een onzekere minderwaardigheid waar midwits helaas mee moeten leven
>>219860302Hahaha sorry mijn mondje deed een oepsieowoepsie kakascheeetje gewoon HEEL DE PAAL verkeerd geinterperteert als een oeitje. Kben kk skaffa ouwe
https://youtu.be/wUWlQG8z-a0ik verdien een vlaamse heroineprostituee vd
Wie van jullie chuds staat nu te demonstreren op Utrecht Centraal? koek, wat een strijders!
>>219860367Wat let je een vlaamse heroine verslaafd te maken
>>219860396effe naar gent, loverboy worden
>>219860390>demonstrerenIk ben tegen elke vorm van inspanning zonder daadwerkelijke vruchten die eruit plukbaar voortkomen. Sorry. Maak me maar wakker als fascisme weer herboren wordt
Koeienseks
>>219860428je fascisteert niks pisbak
>>219860421Loverboys is bij minderjarigen smeerlap!!! Pedofiel!!!! Doe dan gewoon het binnen je familie houden en je dochter nichtje en herdershond. BAH VAN ANDERMANS KINDEREN BLIJF JE AF(tattas roepen deze zin altijd niet snappend de ironie)
Tatras be like van andermans kinderen blijf je af. Lmke
>>219860457besef je tattas spelen loverboy met hun eigen minderjarige zusje
>>219860454Sorry Alwin ik vergat dat antifa tegenwoordig bestaat en nu doe ik poepiebroekie kakascheetje te veel om overtuigt fascist te worden. Letterlijk de wereld redden jullie. Lmke
>>219860428Gaat over abortus, weet niet precies wat ze willen maar er wordt veel geschreeuwd, inderdaad niet een onderwerp om voor je bed uit te komen.
>>219860186>>219860166Ik heb een keer met een angstig wijf gezoend ze kneep heel hard haar ogen dicht en had een gespannen tong waarmee ze alleen maar rondjes draaide heel raar volgens mij hield ze ook haar adem inPijpen kon ze daarentegen als geen ander
lekkere kippenabortus eten maar een abortusbaby eten mag dan ineens niet
>>219860507Jesus je zou denken dat die zemmels van 'mannelijk gender' idd een vagina hebben teringjantje.... >>219860483Doe dan gwn op ze thais en impliceren dat ze zich moet uithoeren en je geld geven maar niet dwingen
>>219860523maar waarom
>>219860535Sorry Bill Gates en consorten hebben daar alleenrecht op de goy mag nooitJe komt ook nooit pedos tegen die op foetuses vallen en die willen neuken om te bewijzen dat ze de uberpedo zijn
>>219860523Zeer kwalitatief hoge paal 5x gelezen dit ikke....
Ik ben niet eens klaargekomen met mijn ontmaagding want die kechie moest huilen omdat ik met bijna 19cm en dik er rauw en zowat droog inging ik dacht JA PAPA IS DADELIJK GEEN MAAGD MEEER HAAHAHAH HIEP HOI FUCK VOORSPEL en toen ze moest huilen naar 3 schuifjes stopte ik de 5de en trooste ik haar maar het tell alsnog geen maagd meer sinds die dag
Volgende dag had ik het uitgemaakt WANT PAPA IS GEEN MAAGD MEER ZE IS OVERBODIG HAHAHAA alleen ze was wel 2 jaar jonger. Klein. Tantoe strak. Mijn interlijke tatta verfoeit mij dat ik niet zag hoe veel geluk ik had met haar 1.55cm en a cupjes en strakheid gwn gvd lolivd ingenuilt voor 1 met dikke hangertieten maar gvd die kon wel veel veel beter pijpen zonder beugel
ik hoor een lief mereltje
>>219860784Wees s lief en ga wat brood gunnen
>>219860795hoe dan, moet ik het door de lucht keilen?hij zit in een boom
doe mij es broodje geven
Over 50 jaar lezen we in onze pod op ons netvlies het artikel "Linkse wetenschapper vind software uit om anti semitische gedachten te neutraliseren voordat ze zich vormen door middel van elektroshock implantaten" en dit gaan we pikken en goed nieuws noemenHahahah nee grapje fascisme is objectief een sterkere gedachtengoed
>>219860844Eet je het dan wel uit mijn hand op handen en knieen?
>>219860808Verrek ik hoor ook een merel op boomhoogte..... hmmmmmm
>>219860902het is lente anon
>>219860915Daar ook?Ik ga je vermoorden vieze gloeipiet
>>219860932dan moet je me eerst vinden
>>219860234Als peter R de vries?
>>219860631En ook een beetje aan je petit zizi gezeten denk ik zo
>>219861025KOM UIT HET NIETS
>>219861065ijskoud zodat ik peter r bevries
mijn petit zizi touchérèn door mijn pantalons en gounen op de chaise longue in de grand salon
>>219861199...KANKERWHACK
>>219861229tgpd
>>219861407ik mis cindy
>>219861481>ik linksZelfde, en ik mis de trennies
https://youtube.com/shorts/LgF9acIKYx0?si=md4u2K9qvJPM9RH2
>>219861549Deze, nu hebben we alleen die rechtse schizo transgender
>>219861567>wig snatched*lacht, met gesprijde hand voor mond*dit verzin je niet
>>219861608De voc moslim bekeerling is ook nog transgender?
>>219861692de manifesteer transgender, volgens mij is ze vrij nieuw
Kismet
>>219861715Ik dacht dat dat wachthond was...
>>219861749is het ook, maar nu een vrouw
ja ja pak de dweil er maar weer bij want der hosenschisser is weer in het gebouw
>>219861567ik word binnenkort 33
>>219860568Getraumatiseerd door een ex ofzoIk heb t niet lang vol gehouden met dat zwijntjeHet was leuk zo lang het duurde
Kijk wat er bij mijn pipa zat ik wil gelijk retourneren
>>219861715>zeJe bent ziek in je hoofd
>>219861692hij is een landverrader tatta moslim maar hij identificeert als blanke supremacist/nationalisttrannie schizo dus
>>219861949wat is pipa? lijkt een beetje op prosman
>>219862263>praat als een vrouw>kleed zich als een vrouw>ziet er uit als een vrouw>leeft als een vrouwchromosomen is dan een incidenteel attribuut
>>219862414>stereotypering van vrouw = vrouwen jouw soort vind conservatieven vrouwonvriendelijkwij weten tenminste wat een vrouw is
>>219862402Een erwtenschieter. Kom je niet van hier ofzo?
1696
>>219862469>stereotyperingbro je bent zelf heel negatief aan het stereotyperen, een vrouw is meer dan alleen een baarmoeder en chromosonen
>>219862647vrouw is aanduiding van geslacht meer nieten daar is niks diskwalificerend aan kankertamme
slap gedoe hier
>>219861828Unc
God ontkennen is niet genoeg, ze moeten de schepping corrumperen, de natuurlijke orde zelf ontkennen, waarheid is hun grootste vijand
>>219862689lol mooi terugtrekken naar definities omdat je weet dat ik gelijk heben ja vrouw is een aanduiding van geslacht ja, maar zoals ik al eerder zei taal is niet rigide, vrouw is een ook een teken, er word een beeld in je opgeroepen als iemand het woord vrouw gebruiktlang haar, vrouwenkleren, make-up, etcen wat hebben trangenders? juist ja, lang haar, vrouwenkleren, en make-up>>219862887>Universalistisch gebrabbel
kankerpoep
Weerspreuk: Maartse regen, brengt zomerzegen.De regen in maart (ook wel "Maartse buien" genoemd) wordt gezien als gunstig voor de natuur en de landbouw, wat later in het jaar een overvloedige oogst oplevert.
Mensen praten serieusMaar ze weten van geen ene kankermoer
welk karakter zal ik hierna spelen in de draad?zit te denken tussen een qabbalah schizo of een zionistische ashkenazim
cindypindy
Dit kabinet moet meer mensen met een beperking aan een baan helpen.
*qabalahoeps
>>219863095Larp als een joods meisje met moslim vdje
>>219862916het beeld = stereotypeje reduceert een vrouw tot "een beeld van een vrouw" door te zeggen dat een man die, volgens jou, aan "het beeld van een vrouw" voldoet ook opeens op magische wijze een vrouw isterwijl de essentie van man en vrouw uitsluitend bepaald wordt door biologie"beeld" is dus een arbitrair, subjectief en vergankelijk principe en dus geen definitieik kan vinden dat een man op een vrouw lijkt, daarmee is het nog geen vrouwik kan vinden dat een vrouw op een man lijkt, daarmee is het nog geen manen dan kan mijn mening nog eens verschillen van een anderdus bestaat de definitie van een vrouw of man enkel in je hoofd, wil je zeggen dat iedereen zelf kan bepalen wat de biologie is van iemand, simpelweg omdat jij dat wil?behoorlijk verziekt wereldbeeld als je het mij vraagtwat is er zo problematisch aan de aanduiding van man/vrouw volgens chromosomen?niks, behalve dat het je kwaadaardige linkse ideologie weerlegtom je ideologie te ondersteunen MOET je jezelf voorliegen en kom je uit op zulke achterlijke ideeën dat man/vrouw slechts een ingebeeld fantoom is puur afhankelijk van de perceptiedoe normaal kanker pannekoek
>>219863129saai, moet er wel iets van kunnen leren zelf, moet er echt in op kunnen gaan en mezelf echt er in laten geloven na een tijdje
>>219863171Ga larpen als trotse vader die van zijn kinderen houdt, ondanks dat hij bij een genootschap zit waar hij seks heeft met anderen.
>>219862916>taal is niet rigidenog zo een links uitgangspunt om dan maar zomaar wat te kunnen zeggen dat aansluit bij wat je wil dat waar is, terwijl de objectieve waarheid je tegenspreekt"vrouw" en "man" zijn rigide taalkundige aanduidingen voor rigide biologische factorendat "taal niet rigide" is, klopt in de zin dat taal leeft omdat het verandert over tijd en cultuurgebonden is, maar dat vergoelijkt op geen enkele manier om zelf maar te verzinnen wat jij wil dat taal betekent, en verandert al helemaal niks aan de definities van de zaken die taal aandruktnaar een man wijzen en "vrouw" roepen maakt het geen vrouw en is niet taalkundig onderbouwd, op geen enkele manierhet is taalkundig en biologisch incorrectvolledig en op elk vlak incorrect dusachterlijk kankermongooltje
>>219863164de essentie van de vrouw wordt niet uitsluitend bepaald door biologie, waarom denk je dat we soms mannen met lang haar verwarren voor het zijn van een vrouw? het zijn tekenen die in ons hoofd wijzen naar iets: betekenaar -> betekendelang haar -> vrouw>wat is er zo problematisch aan de aanduiding van man/vrouw volgens chromosomen?als het alleen en puur de biologie was dan zouden we niet van elkaar kunnen zien of we man of vrouw zijn totdat we naar elkaars geslachtsdelen kijken. daarbij is subjectief een mening, jij mag vinden dat het geen vrouw is, dat is geen probleem, maar je moet alsnog argumenteren waarom in een debat. intersubjectief is dat het gemaakt is door een gemeenschap, het heeft betekenis, geschiedenis, er zijn echte regels en de betekenaar wijst hier naar de betekende, als je aan een roos denkt zie je immers een witte of rode roos met stekels en een groene stam, dat is onvrijwillig, dat is intersubjectief al bepaald.
>>219863164ik beeld alleen op sanka
Waarom komt het dat er nog maar zo weinig landen communistisch zijn
wanneer is die enge volle maan nou
>>219863410>de essentie van de vrouw wordt niet uitsluitend bepaald door biologiejawel>waarom denk je dat we soms mannen met lang haar verwarren voor het zijn van een vrouw?>verwarrenomdat het een vergissing isfoutiemand die zijn vergissing niet kan onderscheiden van de realiteit noemen we "in de war"ben jij in de war of opzettelijk achterlijk omdat performatief de waarheid ontkennen aan de kern ligt van je linkse identiteit?>als het alleen en puur de biologie was dan zouden we niet van elkaar kunnen zien of we man of vrouw zijn totdat we naar elkaars geslachtsdelen kijkenfout. je ziet het aan lengte, breedte, spiermassa, hoofdinhoud, vetophoping, gebitgrootte, schedelbouw, kracht, intelligentie, ruimtelijk inzicht, gedrag, spraak, stemdiepte, adamsappel, levensverwachting, emotie, ratio, inkomen, allemaal ten gevolge van de biologie>daarbij is subjectief een mening, jij mag vinden dat het geen vrouw is, dat is geen probleem, maar je moet alsnog argumenteren waarom in een debat.jij bent degene die het argument maakt dat "vrouw" een kwestie is van een subjectief beeld, ik hoef dat niet te onderbouwen (kan ook niet want het is fout).>intersubjectiefcope. je noemt het een ander soort subjectief maar nog steeds subjectiefdit is overigens waarom sommige immigranten hier komen en dames met kort haar zien en denken dat het een jongeman isvolgens jou is het op dat moment ook een man omdat zij in de ogen van het intersubjectieve beeld van de man een man uitmaken in hun waarnemingzie je hoe problematisch je achterlijke, fragiele, nonsensideologie isje kan niet "willen" dat iets waar is en gaan stampvoeten tot ik je gelijk geefdat maakt het nog niet waarconsensus kan uit leugens bestaan zeker in linkse groepenmet andere woorden, je kan taal niet ombuigen en daarmee de realiteit ondergeschikt maken aan jouw verstoorde wereldbeeldik weet dat linkiewinkies dat graag zouden willen afdwingen als het kon, zie communistische regimesdaarom vecht ik het nu aan.
>>219863684Is dit de prosman?
>>219863829nee
>>219863853hondeneigenaren zijn doodziek
>>219863684dit bewijst niet een objectieve biologie, een vrouw met kort haar een man noemen is een sociaal signaal gebaseerd op een intersubjectieve waarneming, het is geen metafysische waarheid, het is in dit geval dan aannemelijk dat ik me na de vergissing haar inbeeld als man volgens tekenen mocht ik haar wat later nog een keer zien. pruiken met lang haar was ook ooit de mode voor mannen, dit werd gezien als heel mannelijk, dit is deel van die cultuur geweest, nu zien we het anders.dit persoon -> vrouw>communistische regimesik ben geen communist of socialist
>>219864089*inbeeld als vrouwheheh, mooi foutje
>>219863127Kom dat in mijn gezicht zeggen dan kankerjood ik verbouw je zo hard met titanium dat zelfs ĵ*h je niet meer herkent
>>219864089>dit bewijst niet een objectieve biologieexact mijn puntmet andere woordeneen man een vrouw noemen is taalkundig en biologisch, en dus volledig, incorrecthet woordje "ze" heeft betrekking op vrouwen, niet mannenen ook niet op "beelden van vrouwen"als iemand zich vergist over de biologie van de persoon dan is het een vergissingals iemand een biologische man willens en wetens wil zien en wil aanspreken als vrouw dan is dat een maatschappelijke vergissing dat we zulk moreel verval hebben toegestaanhoe dan ook, een vergissing, want een man kan nooit een vrouw zijn en een vrouw kan nooit een vrouw zijnook niet als betrokkenen dat heel graag willen.
>>219863829Ik doe graag mee alsof ze vrouwen zijn kben niet zon pretverderver wat kan zon meiske eraan doen dat ze in haar reet genomen is vroeger en niet zo mentaal sterk om dan de flikkerij in de ziel te bedwingen. Ik stop er nog wel een vinger in ook nog hoppaaaa heeeee hahahhhhh
>>219864089Ik zal jouw eens als vrouw inbeelden terwijl ik je met een knuppel verkracht achterlijke mongool
PayWall artikelFestivals moeite met kaartverkoop? Paaspop niet: ‘We bieden de ‘Greatest Show on Earth’ Terwijl andere festivals moeite hebben om kaartjes te verkopen, loopt de ticketverkoop voor Paaspop als een tierelier. Hoe doen ze dat in Schijndel, terwijl de bezoeker kritischer is dan ooit? De organisatie legt het uit.Waar andere festivals kampen met ‘last-minute’-twijfelaars, bouwt Paaspop een trouwe achterban op. „Er bestaat gewoon een ontzettend grote groep Paaspoppers die, ongeacht wat de line-up doet, toch wel komt”, aldus Bas van Duren, hoofdredacteur van 3voor12 Tilburg. „Natuurlijk heb je pieken als de zon gaat schijnen of als we nieuwe namen droppen”, legt Ron van Hal van de organisatie uit. Volgens Van Duren zit een belangrijk deel van het succes in de sterke regionale verankering van het festival. „Een enorm percentage van de bezoekers komt van binnen een straal van ongeveer 50 kilometer. Het valt mij ieder jaar weer op hoeveel mensen er met de fiets komen. Dat heeft Paaspop altijd heel goed vastgehouden.”vervolghttps://archive.ph/dMLgWhttps://www.youtube.com/watch?v=7xDrEqbYUnM
Mannen droegen vroeger pruiken als mode daarom is het eigenlijk best acceptabel dat ik mijn oom nu tante noem
Ik zou alleen maar op een festival te vinden zijn om zo veel mogelijk druks te consumeren en anderen lastig vallen en hun pret te bederven maar verder ben ik best een goed persoon enzo
hello lads>>219862163this anonen has birthday todaywish him a lot of good thingsthank you <3
Linkiewinkies verdedigen feitelijke dingen verdraaien gebaseerd op dingen als emotie en perspectief. En dan ben ik de jodenpijper hahahhahahah
>>219863853>>219864041dit is waarom ik geen huisdieren heb, sentimentaliteit voor dieren is gelijk aan minachting en het ontkennen van een dier zoals hij is. een instinctueel beest perpetueel aan het overleven, de natuur is onverschillig voor hun lot. Maar we projecteren onze waarden op ze en maken ze er slaven van.Dieren eten is het erkennen van de realiteit van het dier, en dus de keuze van een dierenliefhebber, ze als huisdier houden en onze waarden op ze projecteren is de rol van de slavendrijver. >>219864226Alweer, taal is niet rigide, dit is geen moreel verval. En biologie is een manier om naar de wereld te kijken, maar een mens is meer dan cellen, je kunt niet argumenteren alsof mensen alleen hun biologie zijn, want je herkent elkaar ook niet aan elkaars geslachtsdelen.>>219864457Je blijft om mijn argumenten heendraaien en kroont jezelf koning.
Ik wil niet iemand de schuld geven dat ze letterlijk gods ultieme waarheid. Man en vrouw en de betekenis daarvan compleet verneuken door te zeggen. Haha ja ligt eraan hoe je het bekijkt en beleeft toch... hihi... maar grote smurf. Wie smurft dan toch zoveel belang bij die basis beginselen van logica kapot te maken en.... waarom?
>>219864512Deze neger is bang om een kat of hond in waarde te ondermijnen met knuffels of koekjes en een warm bed. Ik ben koning mongool? Vriend jij kan niet eens gered worden door de ggz al zou je willen. Jij zou gelijk geeuthaniseert moeten worden zo hopeloos ben jij. Hoe kun je zo zijn. Je verdedigt eerst: "in mijn believing is het een vrouw dus ook correct hihi" de domste kanker overtuiging die je kan hebben. Dan denk je dat een dier letterlijk de ego waarde heeft behalve "hmm koekje. Ik blij. Hmm aaitje. Ik rustig. Ik moe. Nu slapie" dat je een beest dat niet meer intellect dan dat heeft waarde ontneemt met de basis. Alsjeblieft vertel me nog meer van je godachterlijke overtuigingen die je hebt die totaal niet pseudo intellectueel gewauwel zijn om je contrair af te keren van het gros van de mens. Alsof dit je uniek en een echt persoon maakt en geen onreddelijk achterlijke debiel oy veyyy
>>219864512Ik draai niet om je argumenten heen koekwous. Dat is niet hoe een debat werkt. Ik ga niet letterlijk wat je zegt als een debiel hertypen en binnen jouw gatachterlijke denkkaders formuleren. Zo achterlijk ben ik niet. En als je niet een achrerlijke debiel was zou je verder argumenteren en niet als een flikker pisnichtje zeggen "hihi hier reageer ik niet op lekker puh had je maar precies moetej herhalen wat ik zei. Precies binnen de context moeten reageren. Met twee vingers in je neus en je duim in je kont. Je speelt niet volgens mijn ingebeelde debatregels dus jij verliest lekker puh"Kanker kanker kanker midwits
Taal is niet eens echt domme niggers gewoon stukjes lucht die raar klinken en je zo dom bent zelf betekenis aan te hechten daarom ga ik vanaf nu bokitomaxxen en alleen maar oeh oeh ah roepen en symbolen met poep op de muur tekenen waar ik naar wijs als communicatie. *tekent 2 poppetjes met piemel en kut op de muur en herhaaldelijk stijgend agressief oeh ah geluiden maken en harder en harder op de muur kloppen op de Twee poepsmeren die een = vormen tussen de poppetjes tot je lekker toegeeft uiteindelijk omdat ik nooit stop met doordrammen dat het misschien geen feit maar een 'kwestie van perspectief' is of iemand een piemel of kut heeft"Hahahahaha ik win trennies zijn wel vrouw haha oeh ah
Onironisch vertel me aub dat deze neger niet zon flikker is die in zijn reet geneukt is vroeger en het 'wel prima vond' alleen zulke ruggengraat loze onderkruipsels kunnen met een staal gezicht feiten proberen te ontfeiten omdat meh gevoel segt wat anders hihi
>>219864805je zit weer te draaien, ik ga wel mijn eigen paal weerleggen.mannen met lang haar verwarren voor vrouwen bewijst dat er een biologische realiteit ter grondslag is, en biologie is mer dan alleen geslachtsdelen, er zijn heel veel verschillende biologische kenmerken die zeggen of iemand een vrouw isdaarbij heb je het alleen over secondaire kenmerken zoals lang haar terwijl we het hebben over primaire kenmerken, kenmerken die te maken hebben met voortplanting, wat transvrouwen dus ook bezitten, maar dat van een man.het darwin-bateman concept leert ons dat er een evolutionaire oorsprong is in de sekseverschillen, en dat de interpretatie van die biologie dus kan gekleurd worden door cultuur, maar dat dit altijd de grondslag is voor alles.en het beeld wat ik schep als ik aan een roos denk is de idealistische versie van een roos, niet de echte roos die ik in de natuur zie, dit is ook zo met vrouwen. als ik een vrouw zie denk ik aan de intersubjectieve realiteit gebaseerd op biologische vrouwen door de geschiedenis heen, transgenders zijn helemaal nog geen groot concept geweest, alleen sinds een korte tijd.
>>219864978>biologie is een subjectief vak en geen exacte wetenschapDaar al gestopt met lezen kanker kanker kanker achterlijke havo kneus
>>219864978Als jij een man met een piemel als een vrouw ziet uit diepe overtuiging in je ziel omdat het lijkt op een vrouw van buitenaf. Ik weet niet hoe ik je kan vertellen wat voor gatachterlijk persoon je bent. Maar als je zo zo zo niet meer het verschil tussen je eigen ideeen en objectieve feiten kan opmerken. Ik hou hier in de autivilla een Kamer voor je vrij. Echt waar
>>219862887>de natuurlijke orde zelf ontkennen.>waarheid is hun grootste vijand.De natuurlijke orde is veranderlijk. Er worden discutabele ideeën over de natuurlijke orde vastgesteld om goed te praten waarom de een opzettelijk lijden veroorzaakt voor de ander.>waarheid is hun grootste vijandJe kunt niet eens definiëren wat dat woord betekent zonder andere woorden te gebruiken die je ook niet definieert. Als je een jungle aantreft met een voedingsarme bodem, is het dan waar dat de voedingsarme bodem de oorzaak of het gevolg is van competitie tussen flora en fauna en hoe weet je het verschil? Gelijksoortige vraag voor een mierenkolonie: zijn de werkers de slaven van de koningin, is de koningin de slaag van de werkers, beide, geen van beide, anders, namelijk...?
>>219864512>taal is niet rigidegeen argument, reeds uitgelegd >>219863340>je kunt niet argumenteren alsof mensen alleen hun biologie zijndat was nooit mijn argumentmijn argument is dat "ze", "haar" of "vrouw" nooit betrekking kan hebben op een (biologische) mandat jij hier allemaal impliciete waardeoordelen in leest zegt meer over jouw ideologische bezetenheid>je herkent elkaar ook niet aan elkaars geslachtsdelen.geen argument, reeds op gereageerd >>219863684je hebt geen argument om iets te onderbouwen dat niet waar is want elk aanknopingspunt dat in de waarheid is gezeteld spreekt je tegen
>>219865028dat is niet wat ik zeg, ik zeg in deze paal dat er cultureel interepretaties kunnen gemaakt worden van het darwin-bateman concept, maar dat je niet de biologie kunt ontkennen van de evolutionaire oorsprong van de sekseverschillen, dus het objectieve komt VOOR het subjectieve.>>219865081waarom de persoonlijke aanvallen thomasje
God bestaat echt.
>>219864978Je denkt dus letterlijk aan elk historisch voorbeeld van een vrouw als je aan het begrip vrouw denkt. Waarom doen midwits ook altijd zo groots praten over "hoe ze denken" en dan hele lulkoek verhalen gaan ophangen die ik nevernooit ga gelovwn ELK HISTORISCH VOORBEELD JA? HMMMMM Jesus.... probleem is ik ken mensen van havo van vroeger die zoals jij waren en de mede midwits onironisch vonden dit zo 'diep... intellectueel en rakend' en dan ginger ze allemaal elkaar duim in elkaars kont pijpen hoe slim ze waren totdat ze nevernooit meer gaan geloven wanneer ze met iemand praten die een iq van zowat 130 heeft dat ze verkeerd zijn. Dan gaan ze in de ultieme damage control nog meer onzin spouwen liever dat 100x en jaren lang dan ooit toe te geven. 'Misschien ben ik toch niet heel hoog begaafd' krijg aidskanker
>>219865112heeft geen zin die persoon is christelijk, je moet wijzen op imago dei, de mens is geschapen naar het beeld van God, niet naar het beeld van de natuur
>>219865136zoveel boekjes gelezen maar het verschil tussen een man en vrouw niet begrijpen, wat kleuters nog kunnenje bent nog dommer dan een kleuter kanker pseud
>>219865136Ik ga jou dan volgens evolutionaire logica net zo lang in je kont rammen kanker trennie tot de natuur signaleert. Deze zemmel wordt al tijden en tijden in zijn reet geboort met zaad. Achja we geven haar wel een baarmoeder. Dan krijg je eindelijk wat je wilt kankerflikker ik ben de slechtste niet.>>219865136Onironisch de persoonlijke traumas door jeugd kennissen die altijd de domste domste dingen verkondigden en dan andere midwits oprecht overtuigde van verdraaide realiteit en dan voel ik me gwn kwetsbaar en eenzaam omdat ik alleen feitelijk als een aspie naar de waarheid kan kijken en alleen achter blijf met feiten terwijl de rest allemaal in een halfgebakken schijnwereld leeft en dat OK vind en dan ben ik niet alleen kwetsbaar maar ook heul heul eensaam van binnen en dat maakt me boos. Want dat doet pijn en auwies maken mij boos. Na auwie als de havo mensen weer gscirkeltrokken hebben en ik weiger anders dan de meest pure feiten te accepteren als feit en niet als 'subjectief begrip" zoals ze graag doen met feiten ):
>>219865181JE ZUS LEEFT
>>219865382rustig prosman
opgestoken haar is zo geil, waarom doen meer vrouwen dat niet, panterprintje er bij, jeans van diesel, harige laarzen
>>219865428Eerlijk als het een lekkere trennie was zou ik er wel evolutionair een baarmoeder in beuken en haar een zij noemen. Als het gewoon een zemmel is dan snap ik niet waarom hij effectief joden narratieven niet kan herkennen en dat letterlijk als wetenschap 2.0 2026 editie zien.
>>219865472klopt en dan laat ze een dikke knalscheet
>>219865269>imago deiDan doen christenen hetzelfde als wakker links, namelijk zeggen dat je niet weet waar je over praat dus zij bepalen dat zij de autoriteit dus zij bepalen dat jouw interpretatie onjuist is en dat alle schijnbare tegenstrijdigheden toch logisch consistent zijn.
OK. Pafje spice gedaan. De zjnoen neemt af. Oprecht ik wil deze persoon begrijpen. Als ik je logica volg. Als iemand overweldigend meer kenmerken heeft van een vrouw. Dikke tieten. Kont. Lang haar. Pijpippen. Meer dan mannelijke kenmerken. Baard. Zware stem. Brede schouders. Dan tel je dat mee met piemel en kut. En dan laat je je niet leideb door puemel of kut maar gewoon de algemene gros aan vrouwelijke of mannelijke kenmerken die kut of pik kunnen overrulen als het er genoeg zijn? Is dit de logica juist herhaalt.
>>219865551komt door alle roseetjes, kan gebeuren
>>219865288normale dag in brussel
wir schaffen dashttps://www.youtube.com/watch?v=qBPdU57antg
of ze is ongesteld, daardoor laten die vrouwmensen ook echt de meest smerige ruften die je ooit in je leven hebt geroken, echt niet te harden
>>219865472>panterprintje er bijVrouwen signaleren onironisch dat ze "in heat" zijn als een kat en klagen dat ze als seksobject bekeken en benaderd worden.
>>219865713moet ze zich maar niet als stoeipoes kleden, dan ga ik ze ook niet in hun nek bijten terwijl ik bovenop ze zit
>>219865713De begeleidster heeft panterprint lingerie maar gaat roddelen als ik mijn piemel in de zorgboerderij kat wilt stoppen vieze kehba
>>219865735>>219865755Sommigen willen liever zelf het initiatief nemen om bovenop jou te zitten. Dat is voor katten en kattenprintjes niet anders.
>>219865382>haar
weet je wat ik heb gekocht heje wil het niet geloven10x corrosiering gegalvaniseerd M102x4 Fischer DuoPower 10x80 pluggen3x2 houtdraadbout gegalvaniseerd M10zo van de bouwmarkt nou hee
Hoi allemaal ik ben Mik Scheenis
>>219865590linkiewinkies kennen geen logica pik gewoon doom spelen en slammers energy drink knallen geen tijd aan verspillen
>>219866230>>219866230vriend van Naat Hegers?
>>219866230lekker pik penis
>>219866230Ga terug Naj Nesnaj
>>219866179Is dit een soort Epstein codetaal om aan te geven dat je voorbereid bent op de klus van hele kleine gaatjes boren en pluggen?
Dries Roelvink die wijn drinkt op een Spaans terrasje
Feit: transvrouwen zijn vrouwen
dries roelvink die dabt op buitenlanders in zijn gele speedo
dees zijn zo kanka lekka he ik ga dood
>>219866820dit, deze, ditte
>>219866916dat is een man
>>219866230mik mak en mon
>>219866820>FeitFout* verkeerd gespeld oepsie
per ongeluk ongezouten cashewnoten gekocht als een npc
>>219867060>FoutFeit* verkeerd gespeld oepsie
>Transgenders.>God.>Boeken.>Niks geneukt.>KABOEM.>...>Politiek.>Kikkers.>Prosman.
>>219867099>Feit>Fout* verkeerd gespeld oepsie
>>219867094midwit + maldende + ziedende + DNUG + nee jij + ineenkrimp + je koopt niks
rare vibes opeens in de draad like
>>219867136jznevz + ack
>>219867160dis egt ni ok dit, ga nu drake luisteren honey :)
piemelseks
>>219867171niemand vroeg + kendani
>>219867230loer meer + reddit
NATIONALE ACTIEDAG 'RED HET PLATTELAND', Recreatiegebied Zeumeren, Voorthuizen (gemeente Barneveld), 7 maart 2026. Turning Point Nederland Mona Keijzer, Lidewij de Vos, Caroline van der Plas en Wierd Duk aan de micro.https://tpusa-netherlands.com/https://www.youtube.com/watch?v=Wqn-CQEdwpQ
Oh I get it, "kanker-" is like "fucking"So "kankerhomo" is like "fucking faggot"
>>219867269als ze zaniken op uitspraken en miems en affiliaties bij fvd zijn ze links
ik heb de allerduurste chatgpt abbo en ik gebruik het alleen om te zeggen dat ik ga kakken en wanneer ik klaar ben
>>219867269wierd "ik propageer 24/7 FVD-standpunten maar ik neem afstand van ze want ze zeggen stoute woordjes over de kleine hoedjes" duk
>>219867297het probleem is dat we te weinig grifters hebben
>>219867286kanker is een bijvoeglijk naamwoord
het probleem is dat we te weinig belgen hebben
we hadden vroeger op school voor iemand de bijnaam deutsche gewehr
God is niet dood, hij is hyperecht geworden
>>219867567:)
ik ga olijven tjappen
>>219867712ik wil nooit meer een albinokikker zienbij voorbaat dank
>>219867756discriminatie :(
>>219867807ik ben racistischalbino's doen me denken aan albinonegers
plus ze zijn lelleken ze hebben goud in hun schedelpandat hebben de afrikanen dan wel goed bekeken
>>219867836eh?
mijn kat neemt een hap van zijn volle bak en begint te bedelen alsof hij al drie weken verhongert kanker oen
>>219867943ok ik pas mijn stelling aanik ben racistisch tegen albinonegersen negers in het algemeen
eftjes wat gaten boren zodat mijn buurman niet denkt dat ik geen productief leven leid
>>219867060>ik ben graag onaardig tegen mensenDit is een 18+ website
>>219868028NEEEEEEE JE MOET!!!!!!!!!!!!!!! LIEF!!!!!!!!! EN AARDIG!!!!!!! ZIJN ANDERS SPLIJT IK DOORMIDDEN VAN MIJN SCHEDELDAK TOT MIJN ANUS ZO DWARS DOOR MIJN RUGGENGRAAT!!!!!!!!!ok maar dat vind ik niet erg
>>219868028>de waarheid beledigt mijwie noem je nou een kleuter kanker imbeciel
>>219867379Nazisme/antisemitisme is dan ook absoluut niet oke.Ga maar lekker op 4 mei roeptoeteren en kijk wat er gebeurd.
>>219868087ik zie niet wat er gebeurde >>219868120stam plus t domme huilebalkga terug naar reddit kanker trannie
>>219868064>>219868093Jullie gedragen je echt als tieners die het beter denken te weten dan de leraar en dan boos worden omdat ze een onvoldoende halen.
>>219866820nee want een man kan niet in een vrouw veranderen>>219862916de maan is de zon want het beeld van de heldere volle maan doet me denken aan de zonen als jij het daar niet mee eens bent ben je een nazi bigot en sta je aan de verkeerde kant van de geschiedenisofzoiets
>>219868225je zit niet op school kanker achterlijkeen tegen anderen zeggen dat dit 18+ isik hoop dat je een tandvleesontsteking krijgt
ik verdien een gele vd
nederdraad is zo kanker tam geworden sinds kikkerjanniealleen nog maar onironische trannies met lucht in hun schedelpan en kwijlende koemers die in het luchtledige schreeuwen
prosman zijn obsessie met homofiele anale seks spreekt boekdelen
Mag ik weer meedoen?
>>219868324Helaas was dat al sinds corona zo
>>219868340Was jij ook verbannie??
>>219868238>hij heeft de Grieken niet gelezen >hij is onwetendheid in de alchemie >hij denkt het beter te weten Probeer eens wat verder te komen dan dat tienernihilisme van je
>>219868137denk dat hij een spook heeft gezien
>>219868381>>219865283
>>219868272Ik ben 32 en heb een kunstgebit. Ik ben een enorme kankerloser geweest maar ben mijn leven weer aan het oppakken.
>>219868439>geweestaaaahahaha kk domme tandloze trannie je pakt niks op behalve soa's en hormoontherapieen een touw binnenkort
>>219868371Ja, Ik maakte een grap over het rapporteren van een anon, omdat hij allemaal versies van prosman's namen "doxte". Een 3 dagen GLOBALE ban door een kankerjannie die waarschijnlijk niet eens Nederlands spreekt en geen idee heeft van de nederdraad cultuur.
>>219868289
>>219868381ik lees nu plato en ik snap er niks van, wat moet ik hierna lezen wat ik ook voor geen meter ga snappen?
>>219868423Schat ik weet uit ervaring dat je uit je duim loopt te zuigen
>>219868489ik zou deze gele andy warhol gewoon volblaffen hoor
>>219868501Wat betekend die Vlaamse tekst in het filmpje?
Het grappige is dat de linkiewinkie eindeloze boeken kan schrijven over trennies dit dat homoseksuele marxistische praxis in het avondland in judeotrennieziekenhuizen maar de christenen zullen gewoon doorgaan met leven als man en vrouwen en neuken. Daarom haat links christenen ook zo intens.
>>219868485welkom terug
>>219868439domme linkse tandloze junk
>>219868558>>219868558>>219868558
>>219868526be the change you want to see babe
>>219868495Schopenhauer
>>219868495Adolf Hitler
>>219868495De bijbel
>>219868324haal je zus hier heen dan wordt het leuker
>>219868519LOLLLLL het verschil tussen man en vrouw is geen "ervaring" achterlijke kanker imbeciel het is genetisch bepaald domme kanker sukkel waarom doe je alsof je dit niet weet
>>219868120dat is juist wat je een goed mens maakt
>>219868439>Ik ben 32 en heb een kunstgebit.crackjunk geweest?
>>219868093waarom paal jij een plaatje van een rare zwartjoekel
>>219868537"amai"
>>219868495Homerus Hesiodos Aesopus
NIEUWE>>219868640>>219868640>>219868640
>>219868615Crack, meth, tijdje aan de hero gezeten.
De nieuwe draad:>>219868928>>219868928>>219868928