[a / b / c / d / e / f / g / gif / h / hr / k / m / o / p / r / s / t / u / v / vg / vm / vmg / vr / vrpg / vst / w / wg] [i / ic] [r9k / s4s / vip] [cm / hm / lgbt / y] [3 / aco / adv / an / bant / biz / cgl / ck / co / diy / fa / fit / gd / hc / his / int / jp / lit / mlp / mu / n / news / out / po / pol / pw / qst / sci / soc / sp / tg / toy / trv / tv / vp / vt / wsg / wsr / x / xs] [Settings] [Search] [Mobile] [Home]
Board
Settings Mobile Home
/int/ - International

Thread archived.
You cannot reply anymore.

[Advertise on 4chan]

File: 1765941195372875.png (16 KB, 1360x1358)
16 KB
16 KB PNG
vorige draad: >>219954703
>>
>>
>>219965551
waarom zien al die kankerhoeren die jij paalt er niet uit fvd brabo incel
>>
Ik ben een 35 jarige maagd en heb ook nog nooit gekust of een deet gehad of geknuffeld ofzo voelt echt raar in vergelijking met mijn medemens.
>>
arie boomsma heeft mjj betast en ik moest zijn helm aaien
>>
>>219965594
dat is mijn type
>>
>>219965551
Saaie tattoos
>>
Enige Nederlandstalige jijbuis dat ik kijk zijn halper en acid
>>
>>219965596
Goede levensechte rollenspel
>>
>>219965969
Kzen roddelpraat kijker ikke
>>
(Google Translate)
Wat vinden jullie Nederlanders van daklozen die aluminium blikjes verzamelen? Zijn ze een aanwinst of juist een lastpost? Is het goed om ze in ieder geval bezig te houden met iets anders dan bedelen?
>>
>>219966163
zet je blikjes naast de vuilnisbak
>>
jullie zouden mij echt een heel erg groot plezier doen als jullie even flink in jullie broekje zouden schijten
>>
>>219966163
we moeten ze met blikjes en al omsmelten tot iets bruikbaars

>>219966202
gooi jezelf weg
>>
De woestijnvader Poemen zei: op uw hoede zijn, in stilte mediteren, en wijs oordelen, dat zijn de drie werken van de ziel.
>>
Heb mijn zakdoek gewassen en nu ruikt het niet meer naar de was van mijn oma, en ze is dood :C
>>
>>219966305
gebaseerd
>>
Jullie kijken niet eens pop de balloon slop aan het kijken
>>
(Google Translate cuz idk Dutch that well)
Ik vraag me af, aangezien daklozen zo ijverig blikjes verzamelen, waarom zouden we ze niet inzetten om sigarettenpeuken op te rapen? Je zou je sigarettenpeuken in een machine kunnen gooien die ze telt en er muntjes voor teruggeeft. Stel je voor, heel Amsterdam zou binnen een week schoon kunnen zijn.
>>
>>219966358
Ben nog niet zo diep gezonken, oetz.
>>
>>219966406
hou gewoon je kankermuil
>>
>>219966406
>amsterdam
>schoon

kies 1 lmke
>>
>>219966212
broek zat nog vol van de laatste keer
>>
>>219966406
Statiegeld op peuken zou wel heel hard gaan
>>
ik ben zwart gepilt
>>
>>219966456
Sorry, wilde je die sigarettenpeuken opeten?
>>
>>219966502
je bent zwart?
>>
ooga booga
uitkering
>>
Zaterdagavond, Balatroavond
>>
>>219966799
yep deze anon is zwart
>>
>>219966874
blanke vrouw
pistool
wiet
>>
>>219966799
>de geboorte van een politieke sticker
>>
https://www.youtube.com/live/_Gf8d0Lzfu4
>>
>>219966406
Geen slecht idee eigenlijk. 5 cent statiegeld per peuk. rokers blijven het toch wel betalen.
>>
mijn pillen werken niet, dat weet ik want mijn piemel werkt weer
>>
>>219966984
ga je gang ik kom niet buiten
>>
https://litter.catbox.moe/81xaw1ebzc2ajhc9.mp4

moest lachen
>>
dubbels en ik tjap nog meer chocodadels
>>
>>219966819
ik ben weer duisternisgetijde aan het spelen heb die nieuwe klasse die was in de uitverkoop godgloeiende 10 euro nie normaal
>>
>>219967083
ik neem mijn pillen niet dit weekend om mijn tolerantie onder controle te houden en ik zie meteen weer wat voor een donkere afgrond ze verhullen en hoe ik mijn best moet doen om er niet in te vallen
>>
je hebt pas geleefd tot je een paar tieten met je voeten hebt gekneed
>>
>>219967046
>>219966481
(Google Translate)
Maar laten we ook eens naar de menselijke factor kijken. Stel dat ze sneller sigarettenpeuken oprapen dan rokers ze produceren. Wat dan? Nou, wat als ze in de buurt van rokers blijven hangen, wachtend tot ze hun sigaret hebben opgerookt, en hen gadeslaan als gieren die wachten tot een knaagdier doodgaat? Dat zou voor sommigen wel eens de doorslaggevende factor kunnen zijn om te stoppen.
>>
kzid in de spiegiatrie
>>
>>219967207
ik ook, waar doe ik het eigenlijk voor

>>219967263
ik ook, het hele pakket, gedragstherapie, EMDR, pilletjes
>>
ga gewoon op boksles en til zware gewichten
en zoek christus meer therapie heeft een man niet nodig
>>
>>219967324
dit is wel waar oetz
en doe een soort van studie
>>
>>219967324
zo werkt het niet, lees jung maar eens
>>
File: file.png (302 KB, 498x481)
302 KB
302 KB PNG
>>219967291
hoe bevalt EMDR? ik heb nog weleens last van beelden en ze zeggen dat het daartegen kan helpen.
>>
Retro filmpje kijken
>>
>>219967385
goatse
>>
dat is even schrikken he
>>
>>219967407
https://youtu.be/VUBS70aB4NE
https://youtu.be/FR0tXgiO2JM
>>
geitsie
>>
>>219967369
je gaat op een stoel zitten en er gaat een lichtje heen en weer, de therapuit heeft je mechanismes geleerd om om te gaan met wat er in je hoofd naar boven komt, gevoelens, emoties, en het fysieke aspect
wat je net hebt is dat je het nog een keer herleeft, en eigenlijk boeit het ook niet wat het is, het is echt gericht op wat er blijft hangen

weet wel, je gaat bijna zeker weten elke sessie heel hard huilen, daar gaan ze al van uit
>>
File: 1467457334925-1.jpg (17 KB, 187x178)
17 KB
17 KB JPG
>>219967385
ja goed idee
>>
Npcs be like wow ik ben zo gezwartpilt wat is dit prosman in de draad heel mijn dag is verpest lmke
>>
>>219967561
*niet hebt

ik weet persoonlijk niet meer alle details van wat er nou met me is gebeurd, ik weet wel ongeveer dat ik in situaties ben geweest die niet ok waren, maar alleen de emotionele, fysieke, en mentale schade zijn er nog en de herinnering is grotendeels weg
>>
>>219966528
Nee, gewoon geen optimist
>>
wow ik ben zo geblessed wat is dit prosman in de draad heel mijn dag is gered ohja
>>
File: Zapffe.jpg (67 KB, 789x1200)
67 KB
67 KB JPG
>>219967672
Er is geen zin van het bestaan, je zult nooit weten waarom, de ego is niet echt
>>
Ik ben niet echt psychisch gestoord of zo, ik wil alleen graag een lieve begeleidster die mij over mijn arm aait en zegt dat alles in orde komt
>>
Tattas be like: me goudvis is dood, tijd om depressief te worden, ik ben zwart gepild nu
>>
me hamster is onthoofd in de jumbo door een mossad agent nu moet ik in therapie op een gesloten inrichting ik zweer ik zag hem daar ik ben niet gek aaaa
>>
>>219967763
De Ego is de duivel
>>
>>219967672
dat is niet wat de zwartpil is de zwartpil is letterlijk alles zien zoals het is, maar dan nog steeds blijft een puppy kk schattig en druks kk lekker als jij dan negatief wordt dan ben je gewoon mentaal zwak en skill lekking, want je kan gezwartpilt beter optimist zijn want dan is het een reflectie van je innerlijke kunnen die je naar buiten projecteert. Ben je pessimist in de zwarte pil geef je toe dat je effectief nix neukt of kan neuken
>>
File: hume.jpg (330 KB, 1322x1600)
330 KB
330 KB JPG
>>219967844
En bestaat niet
>For my part, when I enter most intimately into what I call myself, I always stumble on some particular perception or other, of heat or cold, light or shade, love or hatred, pain or pleasure. I never can catch myself at any time without a perception, and never can observe any thing but the perception. When my perceptions are removed for any time, as by sound sleep; so long am I insensible of myself, and may truly be said not to exist. I may venture to affirm of the rest of mankind, that they are nothing but a bundle or collection of different perceptions, which succeed each other with an inconceivable rapidity, and are in a perpetual flux and movement.
>>
>>219967763
>>219967844
het*
>>
Tattas be like ik geloof in niks na de dood en zie mijzelf als piek der intelligentie in het universum daarom ben ik weer eens kwaad op mijn eigen en de joden wanneer Jozefien mij afwijst en nu moet mijn konijn het ontgelden maar die mkken dat zijn echt de untermenschen hahaha
>>
we weten het nu wel weer, je hebt aandacht nodig, negatief of positief want papa en mama wilden het je niet geven
>>
>>219967861
Vriend ik weet niet hoe graag ik jouw achterlijke trennie bek in elkaar wil stompen en jou 450 microgram 1P LSD in je mik wil forceren en 25mg adb-butinaca zodat je erachter komt wat geen ego hebben is. Je weet alleen van horen zeggen alles riekt naar jezelf willen bewijzen hoe kan je dan geen ego hebben, je praat puur ego dus doe niet stoer

ZEMMELS TRIPPEN NIET EENS VAN ADB-BUTINACA DMT BROKKEN IN HUN PIJP TOT ZE LETTERLIJK PSYCHOLOGISCH 100 JAAR AAN MARTERLING VAN DE REPTILIAANSE MACHINE ELVEN DOORSTAAN EN HUN EIGEN OGEN ERUIT WILLEN KRABBEN ALLEEN ZE WETEN NIET MEER WAAR HUN OGEN ZICH OP HUN LICHAAM BEVINDEN
dan mag je van mij oordelen over ego, anders ben je gewoon een larpende kincel zolderkamer rukker
>>
>>219967930
Lmke het is een zware taak mensen op hun onwaarheden wijzen in de draad maar ik blijf het doen omdat jullie gewoon die corrigerende textuele tik nodig hebben zwimpies, anders gaan jullie oprecht denken dat jullie over intelligentie beschikken en dan zou ik me echt ellendig voelen
>>
>>219967817
Hamster
Hamas
Hamaster
Je vroeg er echt om dat je duidelijke verbanden niet kan leggen, als ik jou was zou ik beter je best doen daarin in je opname hij verdiende het
>>
>>219967993
ik lees er echt niks van alleen
>>
>>219967993
krijg je daar een beetje goed te eten?
>>
>En deze hamster in kwestie...
>Hij graaft graag tunnels?
>Mensen doen alsof het hun vriend is terwijl ze hem niet kennen?
>Hij steelt eten en verstopt het waar?
>Ja tel aviv het is code rood, mijn tanden zijn gereed
>>
>>219967960
>dan mag je van mij oordelen over ego
Jij bent een schizo met ptss, jouw hele structuur is sowieso helemaal anders.
Het is als zeggen dat je geen fan van Ferrari mag zijn omdat je geen formule 1 kijkt.
>>
>>219968127
Ok goed punt jullie zullen niet permanent door een horrorfilm gaan het moment dat de kamer stil wordt en je aan je eigen geest bent overgelevert. Je doet je best, ik zal ff minder venijnig zijn maar eerlijk is dat ik moet wachten op TOESTEMMING om een brommer te kopen van mijn ggz-meesters en ik ben even een beetje ongesteld. Het erover ponderen is al iets en ik ga je niet naaien op technicaliteiten als je ergens toch zegt waar het op staat
>>
ik lees echt niks wat je zit te palen want het is niet te volgen woordensoep

comma's, nieuwe regels, alinea's, een betere zinsopbouw, nadenken voordat je op reply drukt
ook 1 gedachte of onderwerp per alinea, niet teveel krachtwoorden, gebruik signaalwoorden, gebruik geen stopwoorden
>>
>>219968177
je hebt gewoon een erwtenbrein
>>
>>219968177
Leer zelf is hoofdletters te gebruiken dan brabo incel.
>>
>>219968066
Elke dag is gewoon gekookte pot, vaak aardappels groente vlees, iedereen heeft 1 kies en kookdag en dat maakt het wel goed. Kies zelf meestal voor een penne pasta of wraps ofzo een beetje nog gezonde sloppa. Meestal 1x in de week een groente en aardappelschotel, 3/4x groente aardappels vlees, 2x wat makkelijkere italiaanse gerechten en dan 1x nog friet of shoarma
>>
>>219968177
Ah zemmel kifesh wa wilde nou dikke kleoie da'k dit advies effectief ga opvolgen zenne
>>
>>219968203
hoofdletters zorgen dat ik andere palers kan herkennen, dus ik gebruik ze zelf per definitie niet om anoniem te blijven.
>>
Jou kat is een spion van de mossad onthoofd hem
>>
>>219968221
toen ik op de woongroep zat kookten we ook om de beurt voor de groep nou ja niet altijd een feest als je nagaat dat het allemaal crackjunks zijn die niet weten hoe een oven werkt of hoe je een ui snijdt
>>
File: 9783730600405xxl.jpg (96 KB, 800x1133)
96 KB
96 KB JPG
Dit is gewoon alsof je /nederdraad/ leest
>>
en als je zin langer is dan de helft van het tekstveld, begin de volgende zin op een nieuwe regel
>>
>>219968265
Hij heet ook Putin dus dat is niet echt een verbazing wanneer hij heel de buur terroriseert en andere katten afperst
>>
>>219968274
dat had ik met de avonden
>>
>>219968266
De begeleiding doet het meestal en wij mogen optioneel helpen maar vaker is het gewoon zeggen wat je wilt eten en zij koken het lmkeeeee. Maar ik ben oprecht geen slechte kok als ik mijn best doe, nu ik erover na denk heb morgen wel zin in een lekkere pan tortellini
>>
>>219968274
Ik zal jouw eigen eens schaften
>>
>>219968311
nice je eigen prive chefs je leeft in luxe
>>
>>219968284
laat hem gewoon zijn woordenbrei uitkotsen niet zo janken
>>
kijk uit de schizofrenen komen eraan
>>
>>219968221
Wij eten elke dag warm. Meestal is dat een traditionele maaltijd met aardappels, groente en vlees.
Iedereen heeft één keer per week een kiesdag. Op die dag mag je zelf bepalen wat we eten. Dat maakt het gezellig en eerlijk.
Zelf kies ik vaak voor penne pasta of wraps, makkelijke gerechten.
Maar ik probeer het wel gezond te houden.

Ons eetpatroon in een gemiddelde week ziet er zo uit:

3 tot 4 keer: aardappels, groente en vlees
1 keer: een ovenschotel met aardappels en groente
2 keer: een Italiaanse maaltijd (zoals pasta)
1 keer: iets makkelijks, zoals friet of shoarma
>>
>>219968417
mand
>>
>>219968289
Ik had het eigenlijk meer met bezorgde ouders
>>
als het niet in stapsgewijs chatgpt jip en janneke format is voorgekauwd kan mijn npc erwtenbrein het niet aan :(
>>
gewoon beter je best doen om niet te schrijven als een onbelezen tokkie
>>
>>219968357
Kga het echt proberen als ik volgende week dat brommerke koop die vrijheid die ik dan heb het hier wel leefbaar te maken.
Ook begonnen met een medebewoner hier serie en film te kijken elke avond voor het stilzitten vol te houden.
Ik wilde even een tijdje toch naar zo'n junken hotel waar je mag gebruiken maar ik ga toch maar weer een maandje nog volhouden en nuchter blijven met die brommer (Op wat grammies syntetische cannabis na) en binnenkort starten met vrijwilligers/participatiewet werk.
Dan geef ik het nog een kans om oprecht geluk te vinden en ik denk echt wel na over mijn situatie, emotie etc. En het komt erop neer dat ik even moedeloos was om te wachten tot mijn ervaring van geluk in het dagelijkse leven wat vaker terug zou komen zonder dat er voorwaardelijk iets aan vast zit van een tijdsverdrijf. Als allles tijdsverdrijf is voelt het enorm kut. Maar de nuchterheid, brommer, en toch die vrijheid met de basis zinvolle invulling met vrijwilligerswerk.
De realisatie is, niet dat dat automatisch mij geluk gaat geven. Het maakt mijn leven normaal genoeg om in da maatschappij de normale kansen te vinden die mij wel geluk gaan verschaffen wanneer ik ze kan aannemen en niet mezelf in semi-psychose pof om aan mijn situatie te ontsnappen. Dan blijven die momenten waar ik geluk moet grijpen, niet aan komt waaien vaker voor.
>>
>>219968417
Kijk >>219968471
1 stap tegelijk braboincel
>>
ik lees dat allemaal echt niet hoor haha maar anyway hier is mijn lijst met kritiek over je schrijfstijl
>>
>>219968471
comma's moederneuker, gebruik ze, met je orang-oetan IQ
>>
geen angst tonen

we gaan

Houzee!
>>
>>219968416
Prosman, onze lieve moosbrugger
>>
>>219968502
komma*
>>
>>219968502
neger wat wil je nou ik denk 150kmh en in het engels ik moet letterlijk vertalen naar een of andere orang oetang taal dus praat niet over iq meneer onder de 130
>>
>>219968504
ga je barbekoeien
of was jij dat met die synagoge in het nieuws
>>
billenmaatje van prosman, waarom ga je niet gewoon lekker dood aan de meth?
doe ons een plezier, en daarna prosman erachteraan, wij blij
>>
>>219968504
Elke dag
Een nieuwe kans
Antifa homos te slaan
>>
>>219968577
Oh ja ik vergat dat Alwin en de groomcord alleenrecht hadden op billenmaatjes en heel sneu dat je denkt dat er oprecht maar 1 iemand is die mij kan verdedigen op momenten. Je lijdt echt aan een of ander raar gek debiel syndroom waar je letterlijk probeert palers te klassificeren naar persoon terwijl je alles letterlijk en persoonlijk neemt. Groomcordsyndroom, pittig dagje weer
>>
>>219968547
ik ga je woordenkots niet meer dan globaal lezen
>>
besef prosman is mentaal sterker dan de cluster b battie die voor zijn ondergang bidt
>>
ik moet en zal alles onderverdelen, classificeren, en proberen door het scherm emotie heen te lezen en 100% overtuigt al mijn zintuigen op scherp stellen terwijl mijn kringspier aangespannen is en met mijn deductieve Sherlock Holmes kunsten lekker dingen persoonlijk maken omdat anders mijn NPC brein het niet meer kan volgen als ik dat niet doe en dan zou heel de reden van de Nederdraad voor mij. Mijzelf pisnijdig en vijandig maken omdat ik letterlijk 0 macht en grip heb op de wereld om mij heen. Te ver op mijn netvlies staan
>>
heb met sophie prosman gepraat en natuurlijk liegt prosman over alles
het zijnzijn eigen illusies waardoor hij daar niet meer kon wonen
hij viel letterlijk zijn eigen ouders aan zonder reden terwijl ze alles voor hem deden
>>
>>219968668
lmke, via telefoon of?
>>
>>219968258
Ja maar je bent sws best wel herkenbaar
>>
>>219968681
het was echt in mijn hoofd
>>
Zaterdag avond, gezellig (0 belgen)
>>
>>219968630
Het leuke is ik ben ook cluster B en het is bizar hoe het letterlijk iemand een rasechte strijdmachine kan maken of gewoon een permanent ongestelde flikker. Borderline homos en lesbis van binnen laten ratelen is leuk. Vooral als je beseft dat het allemaal van je tatta ouders komt die tatta dingen deden en hun de flikkers zijn die dan een jurk aan gaan doen en kinderen in een jurk verhaaltjes gaan voorlezen op de basisschool. Ofnie trennion?
>>
>>219968703
grimmig
>>
>>219968690
dat geeft niet, zolang het maar niet te duidelijk is.
>>
>>219968712
maar jij bent volledig ontzemmeld + israel's top goy
>>
pozman heeft letterlijk zonder reden zijn eigen vader in elkaar geslagen wat een mafketel
>>
>>219968668
Als klokwerk hij begint weer over mijn ouders en zus en deze nigga gaat oprecht met de pedofielen in gesprek die pedofilie ontkennen. En als klokwerk maakt de cluster B battie mij nu zijn aartsvijand nummer 1 omdat ik niet onder de indruk ben van zijn bestaan. Jank meer, mijn moeder verdient haar C-PTSS permanente burnout, en mijn vader zijn PTSS/ALzheimers aanvallen. En ik ben nog lang niet klaar met wraak uitoefenen en je doet er nix en nul aan maar ga er vooral mee in gesprek hoor niet alsof ik met mijn stompje tegen het bureau tik van het schaterlachen om hoe huurvrij dit alles in je hoofd speelt
>>
als ik met prosman in de opvang had gezeten zouden we sowieso peukies roken en op de playstation 2
>>
>>219968753
>Zonder reden
>Vroeger misbruik
Ga weer je lovetrail palen in je string ofzo zodat iedereen weer weet met wie ze praten. Zo'n vieze homo als jij is iemand die soortgelijk meegemaakt zal hebben en hoopt op de dag dat hij zijn eigen kinderen mag betasten
>>
ik ben prosman's top goy
>>
Mensen infecteren met een prionziekte
>>
>>219968792
>in je string
jouw vader draagt een string?
en jij kijkt daar naar?
echt doodziek jij
>>
>Cluster B
Vroeger betast
>Autisme
Onkundige ouders
>Schizofrenie
(((Mag ik niet vertellen van hun)))
En zo voort en zo voort.
Bijna als psychologie gewoon dikke onzin is en het allemaal gewoon zo makkelijk is
>>
prosman heeft zijn eigen vader verkracht en nu speelt hij mooi weer
>>
>>219968824
Lmke mijn vader draagt oprecht een ballenknijper altijd 24/7 en als ik dan logees had dan ging hij in zijn badjas op zijn laptop met scherm weggebogen in de woonkamer zitten en dan werd ik weer geplaagt over mijn vader in de ballenknijper maar verder niks geks hoor verder is het geen viezerikje zeker nee dat beeld ik me in
>>
Het leuke is dat clusterbattie altijd het gevecht weer aan gaat en ik ziek lekker ga op mijn looshfarm die pling pling pling gaat en hij blijft het gewoon doen
>>
mijn vader kwam niet eens naar mijn voetbalwedstrijden kijken, en die ouwe van thomas zoog hem af, en nog is het niet goed natuurlijk ondankbaar nest
>>
Wow meid jij hebt borderline dat is toevallig ik ben ook verkracht door mijn vader
>>
stel dat prosman je ziedend maakt zonder enige moeite en niet eens doorhebben hoe diep je leven is gezonken terwijl hij je letterlijk uitlacht LMKE
>>
Jaaaaaaaaaaaaaa het is weer een prosman opnaaien episode zodat hij weer een begeleider gaat slaan met zijn protheee
>>
File: hiedler.jpg (54 KB, 388x500)
54 KB
54 KB JPG
>>
>>219968885
Ja jij schreeuwt echt gebrek aan vader figuur, mijn vader zijn figuur in de ballenknijper was aanwezig en kocht een xbox en playstation voor mij en ik ben voor altijd zuur desondanks dat klopt maar ik geniet er van dat ik ze kapot maak want zo hebben ze me opgevoed genene
>>
>>219968929
wdn ik houd van alleen zijn nu
>>
#FreeBramProsman
Thomas wiebelde met zijn kontje en kwispelde zijn vossenstaart, hoe kan zijn vader daar nou nee tegen zeggen
>>
>>219968911
>>219968915
Twee waarheden, 1 is correct want het is in feite een tegenstrijdigheid. Ik hoop niet dat die clusterbattie ooit de realiteit gaat begrijpen want dan is het afgelopen met de pret lmke
>>
>>219968943
je mag mijn grappige plaatje wel opslaan hoor
>>
>>219968973
vreselijk bedankt
>>
File: carrefuhrer.jpg (45 KB, 552x460)
45 KB
45 KB JPG
>>219968988
>>
borderline meiden zien altijd iemand in mij die hun 100% begrijpt van binnen ondanks het schild dat ze omhooghouden en dat is waar. Desondanks ben ik 100% een kankerlijer ikke die er geen fuck om geeft en dan mogen de anons als clusterbattie de betabux spelen en da afgedankte boterham lebberen en ze weten dat dat sinds de brugklas de hierarchie is tussen zemmel en niet zemmel en het doet pijn
>>
>>219967207
wat is die afgrond en wie verhullen dat?
>>
>>219969014
zo waar dit
>>
Weer helemaal niks gebeurd vandaag
>>
En soms neemt zoon borderline wijf wraak en dan krijg ik een petit meltdownske maar dat is de leef ik hou van vrouwen met klauwen ikke
>>
File: 1650487946553.jpg (7 KB, 220x221)
7 KB
7 KB JPG
Putin is gewoon Vandeweghe in het Vlaams.
Rasputin Van Zandweghe
>>
het doet me allemaal niks hoor
*spamt de draad vol*
>>
eerlijk ik voel om de nigga die niet gewoon 4 dimensionale wezens in zijn zintuigen waarnemen die je loosh uit je stijve pijpen elke nacht
een schizofreen is niet allleen kankerlekker hatseklats
>>
>>219969082
Putin is Nederlands, dat klopt Belgboi

Vladimir Putin = Waldermar Pieter
>>
>>219969092
Dat is een testament aan hoeveel vrije tijd ik heb maar alsjeblieft vertel me meer over hoe ik mij op dit moment voel wat je telepatisch kan opmerken door je anus ofzo clusterbattie terwijl ik je totaal niet uitlach om elke paal. Ik wil graag van je horen hoe vaak ik wel niet nou miserabel en getriggert zou zijn wat totaal niet jij is die je emotie projecteert en spiegelt op tekst op je schermpje.
Lmke
>>
File: JERRY.gif (941 KB, 500x367)
941 KB
941 KB GIF
>>219969036
ken het
>>
>>219969137
Valdemaar Vandeweghe
>>
Anti sociaal
Aspergers
PTSS
100% emotieloos maar vandaag is de dag dat ik mij echt kut voel omdat een of andere flikker die in zijn vrije tijd zich als vrouw verkleed om mannen te pijpen en als hij de waarheid spreek en ik alleen maar kan liegen. Oh jeej. Dan heeft hij me elke dag beet. Morgen pleeg ik ECHT eindelijk zelfmoord door jou hoor MORGEN
>>
ik ga prosman een keer trakteren op een dagje uit hij verdient het
>>
>>219969179
Kom met mij rondleiding doen door het zwanenbroedershuis de vrijmetselaars loge in Den Bosch waar Jheronimus bosch en Willem van oranje lid van waren daar zoek ik oprecht mensen voor. Zelfs clusterbattie mag komen maar dan moet hij wel mijn pesterijtjes kunnen aanvaarden
>>
>>219969179
hij verdient een klap voor zijn kont, meneer is 29 en kan best de handjes laten wapperen
>>
>>219969218
klinkt heel gay dit
>>
>>219968963
Clussterbattie is ziedgriek, die gaat vast ook een keer in een psychose belanden en de waarheid vinden.
>>
File: 1536877131874.gif (868 KB, 247x266)
868 KB
868 KB GIF
>>219969218
de handjes wel maar de voetjes niet :^)
>>
https://youtu.be/ddXcwFNYEqg?is=
>>
>>219969260
denk je niet alwin?
>>
>>219969298
Nee ik denk niet, ik besta daarom ook niet
>>
>>219969397
ok
>>
>>219969260
Kan gebeuren....
>>
>>219969218
kga ook vrijwilligerswerk doen rustig maar so so poeh poeh lekker soepie scheppen voor de krekkies
>>
File: GvZkUQ4.jpg (97 KB, 1080x1346)
97 KB
97 KB JPG
Gerechtigheid is dun
>>
>>219969554
gooi jezelf een keer weg
>>
eerlijk, waarom ga ik niet drummen
>>
>>219969604
zijn er niet al genoeg drummers op de wereld
>>
>>219969260
bpd is idd herkenbaar
>>
Met wat geluk escaleert de oorlog nog wat harder, dat er maar veel normaaltjes de dood in worden gejaagd
>>
>>219969604
Gewoon doen. Doe het voor de leuk niet om een goeie drummer te worden en als het wel gebeurd alleen maar tof
>>
File: 20260315_001058.jpg (224 KB, 1149x914)
224 KB
224 KB JPG
>>
>>219969717
Toen ik zei laat je pipi zien bedoeld ik wat anders
>>
zo slaapmaxxen
>>
>>219969268
iranongepild
>>
we komen met de piemels eruit voor kosjerbae
>>
heb gewijfeld over belgie
>>
File: Untitled.png (224 KB, 460x362)
224 KB
224 KB PNG
>>
vrouwen zijn op hun best als je ze niks toelaat
>>
File: 1773504757280.gif (675 KB, 200x128)
675 KB
675 KB GIF
>>219970176
>>
>>219970071
belgie twijfelt niet over jou
>>
>>219969677
>>219969717
Normaaltjes van welk ras?
>>
poop nigga
>>
>>219970358
>>219970550
>>
als ik dorst heb drink ik even wat water
>>
Ben geboren om te consumeren
>>
>>219970569
>>
>>219967861
Jawel.
>>
>>219967877
idd De Ego is het duivel
>>
>>219970748
het ego
>>
File: IMG_20260315_001541.jpg (3.72 MB, 4608x3456)
3.72 MB
3.72 MB JPG
>>
>>219970151
het maakt hen niet uit, ze doen het zelfs expres, voor het vernederingsritueel
succesvolle films zijn een zeldzaamheid en niet prioriteit,het is op de eerste plaats een geldwitwasconstructie
>>
File: 1773450022824642 (1).png (477 KB, 2400x1080)
477 KB
477 KB PNG
>>
>>219970643
Pardon nigga, ik ben een appel nigga
>>
>>219970838
In naam van Oranje open de poort
>>
File: 1773453291189791.jpg (95 KB, 1920x1280)
95 KB
95 KB JPG
>>219970875
>>
nederland is een kankerland en vocschizo moet naar de TBS
>>
of ik niet meer om half twee 's nachts de bokszak wil gebruiken want het hele pand dreunt mee mag ook niks meer tegenwoordig
>>
>>219971023
welke mongool doet dit dan ook
>>
>>219971043
moet toch gewoon even alles er uit gooien voor een goede nachtrust
>>
File: 1755407702471573.png (292 KB, 640x395)
292 KB
292 KB PNG
heb je hier wel eens over nagedacht?
>>
>>219971059
schaduwboksen, ik heb thuis geeneens een bokszak
https://youtu.be/J4j3AOVWuHE
>>
>>219971109
ik schaduwboks in mijn dromen
mijn ex meer dan eens een tik verkocht in mijn slaap
>>
>>219971120
ik schaduwbokste altijd voor het huis van mijn ex maar de wijkagent laat het de volgende keer niet meer bij een waarschuwing
>>
Bestelt bij thuisbezorgt, ben een dik bol spekvarken
>>
>>219971140
ik astraal project boks mijn ex altijd het ziekenhuis in, ze snapt er niks van dat arme dier
>>
>>219971160
maar de kat wel zeker
>>
stel je gaat wildvreemde mensen opvangen, en verzorgen, huisvesten, met voorrang en priority op de mensen die hier geboren zijn

dis je word geboren, maar de overheid bepleit het idee dat wildvreemde nikmer zich kan obtplooien en nestelen, voortplanten en de eigen bevolking kan lekker de moord stikken de tering genieten de tufus krojgen

dat heet hoogverraad daar staat de marteldood op. die gasten zitten in een soort psychoos, conpleet de weg kwojt, geestenziek dat ze zijn joh. nog meer voodoo nikkers hier heen halen

ewa ja dat is hoogverraad
>>
>>219970987
hoez tbs g
>>
peter thiel
>>
Ik ben lichaam en geest

De nederlander is een lichaam

De psychiatrie blasfemiseert tegen het bestaan van een innerlijke psyche

Hou je sterk spirituele uitverkorenen, we navigeren hier de put van de hel
>>
File: 2509.jpg (23 KB, 465x279)
23 KB
23 KB JPG
niet vergeten WIJ sporen niet
nzijn niet helemaal 100, niet alles helemaal een rijtje

ons mankeert iets. Beetje apart
"of het wel goed met je gaat¿"
>>
>>219971313
jij spoort niet nee
>>
d66 stemmen jongens

al die gekken het land uit of de bajes in.
nog meer afrikanen naar hier en staatsgeforceerde homofilie.
>>
lees de gebroeders Grimm en Schopenhauer
>>
lekker zoenen met mannen ikke
>>
File: OIP-3355802113.jpg (48 KB, 474x474)
48 KB
48 KB JPG
>>
File: images.png (1 KB, 387x516)
1 KB
1 KB PNG
Beste Nederlandse GGZ patienten,
voor ons ligt een strijd. Het leven het een, en het andere. De doden laten het ons niet toe de eed te doorbreken. Wederom komt de eer ons toe.

Beste op die lasten gelegde,
het is tijd dat WIJ weer ouderwets huis gaan houde
EN DAT NEDERLAND EEN ANDERE KOERS GAAT VAREN

WWWEEEEETTTT JJJEEE EEECCHHTTT
WWAATTT DDEEEZZEEE VVLLLAAGGG IISS??!!!!!
>>
File: 1773528486315334.jpg (192 KB, 1440x1440)
192 KB
192 KB JPG
>>
De wereld is een neuk
>>
>>219971120
dat is handig voor als demonen je komen lastig vallen, ze voeden zich op je angst maar je kan ze een dreun geven als je er hard genoeg in gelooft
>>
>>
Had bobitoke maar niet zo'n last van childhood trauma, dan had ik nog best een knappe jongen kunnen zijn
>>
>>219971436
ken je dat je in je droom moet vechten maar al je stoten doen niks
ik dus niet
>>
net de hondenlulbong getoked, mijn vrienden zijn naar huis gegaan
>>
>>219971450
zou wel beschuitje met hem eten
>>
ik kijk wel vaker naar striemers of joetoebers die zwart zijn terwijl ik hier dag en nacht zwartjoekel stinkneger loop te roepen vind dat toch apart
>>
belgian people are psychotic neanderthals. dutch people are.. people.... to a degree..
>>
Ik zorg altijd voor willekeurige obstakels op mijn vloer voor het slapengaan zodat blinde inbrekers geen schijn van kans hebben en om het spannend te houden als ik 's nachts naar de wc moet
>>
>>
nederland is nu letterlijk één van de ergste dystopieeen in de geschiedenis
>>
zwaar ruften laten
>>
>>219973470
minder bier drinken
>>
>>219972894
Erger dan het VK?
>>
>>
File: img-067.jpg (58 KB, 300x361)
58 KB
58 KB JPG
>>219972894
>nederland is nu letterlijk één van de ergste dystopieeen in de geschiedenis
foto: paradijs, blijkbaar
>>
>>
zo paniekaanval krijgen in de delhaize haha
>>
>>219974647
hoe komt dat
>>
>>219974676
te veel mensen
>>
>>219974726
om etenstijd gaan boobini
>>
>>219974739
ja maar het is zondag en mijn lokale delhaize is de enige die open is in de stad dus sowieso veel mensen :(
>>
>>219974783
Ik heb dat ook, nergens anders een supermarkt dus altijd druk
Muziek in mijn oren + zonnebril helpt mij
En vegeet niet online kopen. dat doe ik al een tijdje
>>
>>219974868
nog nooit geprobeerd, de zelfscan helpt wel altijd
>>
>Amerikkkaanse ambassade Bagdad: Ga naar Europa
https://nos.nl/l/2606111#UPDATE-93015078
>>
>>219975266
We zullen als europa toch meer ons best moeten doen om de nieuwe vluchtelingenstroom uit het Midden-Oosten op te vangen
>>
verstappenzusjes
>>
>>219975742
is het voorbij?
>>
File: 2432sdfd.png (401 KB, 419x705)
401 KB
401 KB PNG
Lekker zonnetje. Gaan we naar buiten vandaag?
>>
>>219975870
nee
>>
>>219975870
nij
>>
>>219975865
hij blijt stuntelen, ik denk het wel
>>
Had Chardin gelijk?

>"Ik zal allereerst zeggen dat de volkeren van Azië veel minder eten dan die van Europa; wij zijn, in vergelijking met hen, wolven en vleesetende beesten."
>>
>>219975953
ja, maar die 1m40 chineesjes hebben niks op me
>>
>>219975742
Ik snap niet waarom autoracen een sport is. Je zit gewoon op je gat en trapt het gaspedaal in, nou moeilijk hoor
>>
File: 1759087472945430.png (99 KB, 320x295)
99 KB
99 KB PNG
kutzooi, verslapen en de kerkdienst gemist. Zal wel commentaar krijgen in de whatsapp groep zo.
>>
>>219976088
mooie cijfers maar laat het niet nog een keer gebeuren anon
>>
Kzen sipjes da ik nooit ben uitgenodigd op epstein island
>>
File: mario.png (831 KB, 1072x561)
831 KB
831 KB PNG
Wat als de jaren 80 retro obsessie een reactie is op het feit dat kutboemers maar niet kunnen stoppen met sparen, en de reden dat wij er ook in worden meegezogen is omdat wij opgegroeid zijn met overconsumptie ter compensatie voor de spaargeile boemers waar het op gericht was?
>>
>>219976439
>>
>>219972894
>nederland is nu letterlijk één van de ergste dystopieeen in de geschiedenis
Klopt. Je mag niet eens meer donkere mensen uitlachen en nawijzen en "zwarte piet" roepen, dan zeggen ze dat dat niet "politiek correct" is. Wierd Duk, red ons!
>>
>>219976651
jaren 80: hoge inflatie en dus veel sparen, boemers groeien op met de belangen van sparen en weinig uitgeven
jaren 80 retro voor boemers: we presenteren de jaren 80 zoals hij niet was, snelle consumptie, om boemers te overtuigen te consumeren en te stoppen met alles te sparen waardoor we nu dingen zoals spaarrente helemaal naar de afgrond hebben moeten drijven
onze generatie: groeide op in overconsumptie en snelle consumptie en denken dat al die jaren 80 retro koel is
>>
>>219976817
>jaren 80: hoge inflatie en dus veel sparen, boemers groeien op met de belangen van sparen en weinig uitgeven
Nogmaals... Waar de neuk heb je het over? Jaren 80 en 90 waren juist periodes van uitgeven, uitgeven, uitgeven, want het geld kon niet op. Probeer niet intelligent te doen door dingen te verzinnen over een periode waarin je zelf niet geleefd heb.
>>
File: 1772198041946462.jpg (279 KB, 1070x1213)
279 KB
279 KB JPG
hoe het voelt om nick land te lezen
>>
>>219976923
ja maar dat is dus wat ik bedoel, er was erern zware crisis van 1980 tot 1982, hoge werkeloosheid, inflatie, zelf moeten sparen omdat de overheid het uit handen gaf. Greed is good was een ding voor de rijken, die gaven veel uit, de gewone burger spaarde er op los.

Het is een complot!!!!
>>
Tijd om de gezondheid serieus bij de ballen te pakken. Volkorenbrood elke dag nu.
>>
>>219976439
spaar jij niet dan?
>>
>>219977161
ik zeg dit elke week maar success hoor
>>
>>219977161
je weet wat ze zeggen hè
bier is vloeibaar brood
>>
File: DSC_0091.jpg (2.53 MB, 3869x2254)
2.53 MB
2.53 MB JPG
Ik heb weer een paar nieuwe toegevoegd.
Zeg iets aardigs over mijn collectie
>>
>>219977442
Gebaseerd. Heb je ze wel eens laten taxeren?
>>
File: wrsprk.png (226 KB, 501x501)
226 KB
226 KB PNG
Wrsprk: Zolang de kwakvorst zingt vóór half meert, zwijgt hij stil na half meert.

voorspelt dat als het vroeg in het jaar al uitzonderlijk zacht is, de winter later nog flink kan toeslaan. De 'kwakvorst' (of kwakvors) is een volksnaam voor de kikker.

Als kikkers al vóór half maart luidruchtig kwaken omdat het warm is, volgt er daarna vaak een periode van vorst en kou waardoor ze weer verstommen. Het waarschuwt voor een "vals voorjaar"; een te vroege start van de natuur wordt vaak afgestraft door een late winterprik.
>>
File: 1545088824188.png (25 KB, 657x527)
25 KB
25 KB PNG
>>219977606
>'kwakvorst'
>>
>>219977659
Ik ben de vorst van alle kwakkies
>>
>>219977553
Nou nee ik heb de waarde redelijk in mijn hoofd zitten na +/- 10 jaar kopen en verkopen en de huidige goudprijs
>>
>nieuwe moslim terreurgroep
>laten we nog meer moslims gaan importeren omdat Amerika en Israël dat willen
Ik mag niet opruien, maar mijn god we worden geregeerd door een kwaadaardige elite.
>>
File: ff.jpg (506 KB, 2048x1155)
506 KB
506 KB JPG
"Geen evidente week voor fikfak. Ik wil geen klaagmuur zijn, en in een wereld die in brand staat, en waar het nieuws gemonopoliseerd wordt door oorlog, is dat niet eenvoudig. Ik hoop meer een oase te kunnen zijn in de woestijn van de waanzin die ons omringt, een woestijn gecreëerd door irrationeel leiderschap. Laten we hopen dat het verstand snel wederkeert."

https://www.youtube.com/watch?v=F8VVYbSo9Nc
>>
net tabakzaad mix gekocht (burley, virginia gold, turks)
ga eind van dit jaar lekker spelen met cigaartjes rollen
>>
File: dans.gif (371 KB, 250x164)
371 KB
371 KB GIF
de aanslag en twee vrouwen van harry mullisch tweedehands gekocht op vinted
>>
File: 1528810678382.gif (112 KB, 713x611)
112 KB
112 KB GIF
>>219977756
hehehe
>>
>>219978189
veel succes ermee
daglicht spectrum LED bijlichten helpt om de zaailing fase te versnellen
>>
poop nigga
>>
>>219977442
Heb je wel een wapen? Anders heb je het ook maar in bruikleen van iemand met een wapen.
>>
Star M-43 Firestar (illegaal) gekocht
>>
>>219978710
waarom? vuurwapens zijn cringe
>>
File: 1765044256373078.gif (1.05 MB, 320x240)
1.05 MB
1.05 MB GIF
>>219978710
>>
File: FX48kCSXoAEO2Lp.jpg (157 KB, 1080x970)
157 KB
157 KB JPG
>waarom? vuurwapens zijn cringe
>>
>>219978772
nee ik ga er mee schieten in praag en dan karl marx lezen in het cafe waar Kafka alijd kwam
>>
>>219978376
homo
>>
>>219978772
De Star M-43 Firestar werkt goed tegen kale flikkers. Ik wil mijn gezin kunnen beschermen tegen dat soort viespeuken.
>>
>>219978863
>>219978863
>>219978863
>>
>>219978710
>>219978856
AIVD ingelicht
>>
>>219978838
je zuigt zelf penis tho
>>
>>219978856
waarom niet iets van duitse makelij
>>
>>219978710
hoe duur?
>>
>>219978498
wat kom jij hier doen?
>>
>>219978873
vergeet ook Europol niet
>>
>>219977442
hoeveel eieren kan je daar van kopen?
>>
>>219977606
Leuke spreuk Dirk :)
>>
>>219978856
2 jaar celstraf of bijna 100.000 euro vocschizo, je spoort echt van geen kant, maarja zal in jouw geval wel helpen als ze eindelijk eens iets aan je doen
>>
>>219975870
hoe gaat het met vodka drinken?
>>
>>219975742
letterlijk wie
>>
>>219978863
>>219978863
>>219978863
>>
HAHAHA
Kikkerflikker DNUG
>>
>>219978856
Je hebt geeneens een gezin man ram eenzame kanker kneus
>>
>>219979085
>>219979085
>>219979085
>>
>>219979088
Verkeerd gespeld mongool

>>219979178
>>219979178
>>219979178
>>
File: fin3.jpg (21 KB, 340x190)
21 KB
21 KB JPG
>>
>>219978910
cracked cokaine nigga

[Advertise on 4chan]

Delete Post: [File Only] Style:
[Disable Mobile View / Use Desktop Site]

[Enable Mobile View / Use Mobile Site]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.