Het Lam Gods editie
zoenen met mannen
>>220463007demoon
>>220463045sexy demoon ikke
>>220463126walgelijk en abject bedoel je
>>220463174nee ik bedoelde sexy demoon en heil satan
>>220463197maar je bent abject en walgelijk
tenenkrommend en ongrappig
https://youtu.be/9nykAFKXqEs
Steeds als ik /nederdraad/ lees dan denk ik: deze voorbeeldige christenen zijn net als Jezus.
>>220462958
>>220462958Extreem gezegende draad.
lekkere ventjes...
Hij stierf voor onze zonden
Morgen maar eens eventjes naar de boekenwinkel kijken of ze wat hebben te ruilen uit de filosofie sectie
Soms wou ik dat ik vrienden had
>>220463197HEIL SATANAANBIDT DOOM
toch jammer dat het geen negerdraad geworden is
aardaptjes geten
>>220463849HEIL SATANHOMOSEKSDRUGSEN HEDONISMEhttps://youtu.be/cyDwRjPNVlg
gekocht bij de laaidl
gestolen bij de c1000
Kankerzooi alle supermarkten zijn al dicht
https://youtu.be/ht41SR_qflIGoei plaatje deze
kersensaus ja, bij de laaidl gekocht
Slayer/bathory/venom/hellhammer/sodom beetje die vibe zegmaar
heb tomatenzaadjes in groeibakken gestoken, wel jammer want het gaat echt weken duren voordat die kutzooi uitkomt als het geen 20 graden is
>>220462958gebaseerde editie
Tatta:s be like sow dat isj un lekkur supermarrukt wijntjuh
>>220464645bruin
>>220464456en celtic frost, demolition hammer, razor, etc
>>220464645ze doen dit echt, wat is er toch mis met tattas
>>220464665Destruction en kreator, sarcofago en vroeg sepultura
tattas be like oh joepie een kringverjaardag; gefeliciteerd met tom, gefeliciteerd met tom, gefeliciteerd met tom, gefeliciteerd met tom, gefeliciteerd met tom
>>220464731gebaseerd
>>220464719>SarcofagoMijn favoriete extreme metal band
>>220464777Braziliaanse black metal is ondergewaardeerd
Top 5 zoenen met mannen:Depeche ModeNine Inch NailsFleetwood MacBurialMassive Attack
>>220464907dit oetshttps://www.youtube.com/watch?v=c-8_51ooX-E
>NSBMZiedgriek momentje geen goede look babe
>>220464930>>220464968flikker
>>220464968die griek is zelf homo lmke
>>220465010uiteraard, dat zijn ze altijd
>>220463761amen
>>220465055kankerflikker
>>220463821wel wij zijn er toch
https://youtu.be/GqSVrJQi8AQseksmetmannen
>>220464952https://youtu.be/AivsspEAg5UDit is beter oetz
>>220464483komende week word het 20°C overdag buiten'k heb ook een aantal dingen gezaaid, onder andere de sterkste chilipeper ter wereld (een paar jaar terug)
Dit is echt zo iets typisch Nerlands"Het officiële zwaartepunt"https://www.youtube.com/watch?v=ylcg9pcpVFY
>>220464930Kom zoenen babe
>>220465202>word
als je geen vrienden hebt dan weet ik zeker dat je goed gaat op therapie, je hebt niet zomaar geen vrienden, een mens heeft sociaal contact nodig, wat je ook tegen jezelf zegt. het negatieve psychologische effect is onontkoombaar. het erge is dat het heel lang gaat duren voordat je uberhaupt ooit weer plezier gaat voelen van sociaal contact.
gezonde mensen halen er geen plezier uit om walging op te roepen bij hun omgevingdoe met deze info wat je wil
>>220465321tegen wie praat je
>>220465365>>220463821
>>220465365alwin
>>220465379therapie kan geen vriendschap vervangenwelk voordeel beoog jij uit therapie?
>>220465295Koel, waarom geen Rival Dealer?https://youtu.be/RaLBan1UUe0
>>220465417(nog) Niet tegen gekomen ihel
>>220465406ik lijd aan een ontwijkende persoonlijkheidsstoornis, het is helaas meestal permanent, ik heb elke week therapie voor minstents 2 jaar en tot nu te niet veel verschil maar ben net begonnen.
vreemde volkeren krijgen in weze een vrijbrief onze kinderen te verkrachten
>>220465631Dus je referentiekader is beperkt en specifiek, maar je beweert nu al dat ik gegarandeerd voordeel zal halen uit therapie omdat ik geen vrienden heb?Ik denk dat je enkele denksprongen maakt die te ver gezocht zijn. Daarmee verwerp ik het idee niet dat therapie goed voor mij zou kunnen zijn, maar dat heb je althans niet genoeg onderbouwd voor mij om aan te nemen.
>>220465301sory
Christelijke anons, koemen jullie op Goede Vrijdag of bewaar je dat voor Stille Zaterdag?
>>220465818Als je hart zoiets begeert leef je niet voor Christus
Ze willen mij Haloperidol voorschrijven maar daar trap ik mooi niet in
>>220465740ik baseer het op dat je zegt dat je soms wenst vrienden te hebben, dat zegt mij dat je eenzaam bent op een manier die niet wenselijk is voor jou, waarschijnlijk lijd je dan ook net als ik aan iets. heb je ook dat je schadelijk gedrag vertont omdat je geen vrienden hebt, middelengebruik enzo?
>>220465818nee ik wacht tot na Pasen
Als er iemand is die ik niet vertrouw dan is het onze overheid wel. De instanties. Die alles tot op heden zo hebben laten gebeuren en nu aansturen op niks onder ogen komen en gewoon doen alsof hun neus bloed.Gradually I began to hate them..Ik vertrouw letterlijk de Turk zelf nog meer als het aankont op het welzijn van ons Volk en de toekomst daarvan, dan de mensen die hen, + de rest van de hele wereld, hier heen hebben gebracht. En aansturen op genocide. Of uhh un smeltkroes heet dat?!..wtf manwat doen al die ruggengraatloze verraders op bestuurs posities
>>220465860ja dat is zwaar spul, en op lange termijn geeft het Parkinson-achtige nevenwerkingen, waarvoor je dan weer zgn. correctors moet gebruiken.
>>220465860Neem gewoon je pillen, dan hoor je ook geen stemmen meer.
>>220465861De wens om betekenisvolle connectie te ervaren met een medemens. Ik geloof niet dat het mogelijk is. Ik heb veel vrienden gehad, lange relaties ook, one-night stands en alles er tussen in. Niets beklijft. Geen liefde tussen mensen is volmaakt.Ik heb nooit oprechte steun gekend vanuit huis. Mijn ouders zijn oppervlakkig en a-spiritueel.Nooit vragen ze naar mijn interesses.Ik ben gestopt met uit mezelf vertellen en dan is het stil.Een stilte die moeilijk eenzijdig is op te vullen. Ik ken mijn eigen verhalen al. Soms wil ik vertellen en verwonderen en harten vullen met de passie die ik voel.Ik weet wat therapie is. Gebaseerd op je omschrijving van jouw ervaringen durf ik te zeggen dat ik meer therapie heb gehad dan jou. En die interacties kunnen betekenisvol zijn, maar zijn net zo transactioneel als vriendschappen, collega's, relaties, masseuses, hoeren...Sterkte overigens.
Vroeger in de Sovjetunie, als je politiek tegenstander was, toen stopten ze je in het gekkenhuis en spoten ze je vol haldol.
>>220465810geeft niks boobooke
de joden moeten het land uit !!hopenlijk leest iemand bij de mivd ditDIE JODEN MOETEN WEGG !!!! WEGG SNEL.HEEL GAUWReichsführer Adolf Hitler zei ook van "je moet geen vreemde joden in je land laten"waaeom ontkent men het paradijs dat ontstaat wanneer je de leer van Hitler ontarmt
Boekje lees doen over een kattenmartelende cocaïne junk
>>220465997Ik hoor ook geen stemmen als ik crack rook
pilletjes nemen jongenshet is tijd je pilletje te nemen
>>220465997Een lage dosis is misschien nog te doen, hoewel haldol eerste generatie antipsychotica is, meer dan vijftig jaar oud, een Belgische uitvinding als ik me niet vergis (Paul Janssen). Ze hebben ondertussen nieuwere antipsychotica met minder nevenwerkingen.
>>220462958Jan van Eyck was zijn tijd vooruit Rembrandt zijn tijd was uit Van Gogh wast zijn voorhuid
>>220466123een mooi gedichtekewel een beetje kromrijm, maar goed
Iran heeft zonet een Amerikaanse F15 neergehaald en de crew is vermist. Zo heeft Troef nu direct zijn casus belli om grondtroepen te sturen. Dus anon zal gelijk krijgen, dat ze de oorlog gaan escaleren op Goede Vrijdag.
>>220466202Kanker Iran, waarom lokken ze de oorlog met Amerika uit?
>>220466007dankje anon, ik ben net begonnen met therapie en heb het nog nooit gehad, 5e volgende week, ik was er niet zo blij mee dat ze me zo snel al een diagnose gaf, wekte ook wantrouwen op die bij de aandoening hoort.en ik heb dat dus ook, ik geloof niet dat ik mensen kan vertrouwen, dus waarom vriendschappen serieus nemen? ze gaan toch wel weg. ik heb wel vrienden gehad maar nooit lang, relaties zijn vaak wel heel lang zodat ze iets kunnen opvullen wat ik mis, en ik maak het nooit uit, maar zo diep zijn mijn relaties ook weer niet omdat ik vrouwen niet vertrouw.voor mij is ondertussen een dagje naar de stad haast ondragelijk omdat ik permanent aansta, ik vertoon tekenen van PTSS maar ik heb ook dingen niet zoals nachtmerries, herlevingen, wel de structurele angsten, ze willen kijken of EMDR aanslaat.
..want zij hebben hier alles voor het zeggen. Wij bepalen niks.Die dagen vliegen we voorbij.DE ANGST REGEERT.De waarheid is, en zal gesproken worden.De vrijheid onze zorgen en ongenoegen te uiten. Hen op de feiten te drukken!! ..! HOLLAND HOUZEE !
mijn huid is teeeering slecht en ik heb alles al geprobeerd
>>220466123Hey zit jij nog steeds daar in Roemenië? Heb je tips voor me voor Boekarest?
>>220466275heb je eczeem of psoriasis ofzo?
Lekker coke snuiven strax en vrouwen lastig vallen op de wc's ikke vanavond ikke
>>220466275voor mij werkt differinegel, heb geen acne meer, had ook de nucleaire optie kunnen doen maar dat wil ik niet
tip om de kwaliteit van deze draad te verbeteren:>elke belgische paal lezen in vlaams accentje>aan het einde van elke zin een "amaai se", in het midden een "nochtans" of "zeker en vast">aan het begin een "moh gertje"voorbeeld:>moh gertje een lage dosis is misschien nog te doen, hoewel haldol nochtans eerste generatie antipsychotica is, meer dan vijftig jaar oud, zeker en vast een Belgische uitvinding als ik me niet vergis (Paul Janssen amaai se). Ze hebben ondertussen nieuwere antipsychotica met minder nevenwerkingen zodat ge lekker fritten kan blijven eten zonder ze eerst in uw gat te steken en te foeteren op waanbeelden amaai se
Tattoo van die hondje oetziewoetzie
>>220466341>differinegeldat bevat een hoge dosis vitamine A, werkt op soortgelijke wijze als Roaccutane maar iets milder
>>220466400ik had letterlijk dezelfde gedachte lmke, kundera heeft dat zelf getekend>"Einmal ist keinmal. Only once is the same as never. The German adage 'Einmal ist keinmal' encapsulates the idea that what happens only once might as well not have happened at all. For if we live only one life, we cannot test it against previous lives or correct it in future ones."
tegen droge huid is huiodcreme met ureum heel goedacne, benzoyl peroxidegel 10%, of differine inderdaadeczeem en psoriasis kun je weinig tegen doen, enkel verzachtende middelen
Turbo folk, wijn en eindeloos vertier
>>220466300>Heb je tips voor me voor Boekarest?ik zou eerder naar Brasov of Timisoara of Arad gaan als toerist, maar ligt eraan wat je wil doen/zien
>>220466400>>220466449>ik ben uniek anders
>>220466408ik weet niet wat roaccutane is, waarom werkt het op mijn acne?
HAHAEINDELIJK MIJN FOSFEEN ACTIVITEIT STIL GEKREGENNEUK DAT SCHIJNENDE OOG DAT ME AANSTAART WANNEER IK ME OGEN DICHTDOE1 - 0 prosman, de demiurg en zijn archons
>>220466449Ik heb het boek niet gelezen oetz
>>220466315nee verstopte talgklieren en ontstoken (dons)haarzakjes>>220466341ik heb accutane gedaan, die shampoo die je handdoek oranje maakt en je lippen droog maakt, retinoide creme, druppels, vitamine a, c, d, e, derma stamp gezichts wasgel/schuim, elimineer dieet, vasten, meerdere keren naar de huisarts geweest, dermatoloog, huidkliniek voor peelings...
>>220466487Duidelijk niet
>>220466503eh ik werd wakker met een brandend oog op mijn netvlies bro wat doe je
>>220466538dat is het punttattoo's zijn de meest basic bitch manier om aan te tonen dat je geen inhoud hebt
>>220466481ik wil goed eten en drinken van roemeens eten, ik wil architectuur zien en fotograferen, literaire en muzikale pleken bezoeken zoals jazzbars, boekenwinkels, klassieke muziek, ballet, etc.
>>220466548jij hebt nu mijn oog, veel succes zemmel
>>220466592>ik wil westerse cultuur opsnuiven in oost-europabro...
>>220466510kopen, ik heb toevallig een dubbel exemplaar, zit er aan te denken om hem naar prosman op te sturen met de post
>>220466613yesss ik ben gepromoveerd in de rangen van de spirituele prosman oorlog
>>220466655strijder, wil je er ooit vanaf dan moet je je ziel en geest focussen om met je pupillen uit te zoomen en het weg te 'duwen' door te denken dat je met je geest naar achteren gaat. Onironisch op zijn joods bidden en dan iedere keer als je hoofd naar voren is, dan pauzeren. Duw. Naar achter. Komt goed
>>220466501Roaccutane is een pil op voorschrift, een soort vitamine A achtige stof, maar minder giftig dan. Hoge dosissen vitamine A zijn namelijk toxisch voor de lever en hebben nevenwerkingen. Maar om een of andere reden onderdrukt vitamine A acnevorming. Voor sommigen voldoet vitamine A creme.Dat is een voorkomende strategie. Je hebt ook de behandelende strategie, je acne inwrijven met benzoylperoxide gel, een sterk oxidatiemiddel, die in de opperlaag van de huid doordringt en er de kiemen doodt. Acne wordt veroorzaakt door een huidbacterie, Staphylococcus aureus.Het is een beetje zoekwerk, wat voor de een goed werkt gaat voor de ander niet, naar gelang het type huid en de microflora.
>>220466625ik ben een slavaboe, waarom denk je dat ik naar praag ga?ze hebben hardstikke veel daarvannatuurlijk moeten we allemaal toegeven dat wenen de hoofdstad is hiervan, van trotsky tot freud kwamen daarnaartoe
>>220466743een watj*zz is amerikaans (joods)
>>220466400yolo anon
>>220466576Daarom wil ik een tattoo die zegt "ijdelheid" zodat ik le hecking self aware ben van zowel mijn vanitas als superbia.
>>220466715volgende vraag, waarom werkt lithium voor schizfrenie, het is letterlijk een onbehandelde grondstof, die rare ziedgriek neemt het ook voor BPD
>>220466826oh ehh raar
>>220466787Ik heb al een keer een boek aangeschaft omdat ik een tattoo wilde van iets wat op de kaft stond.
>>220466785slavaboo, een fan van slavische culturen zoals een weeaboo een fan is van japan
>>220466857gay en cringe>>220466867jazz is niet slavisch
>>220466848Ik ben quirkypilled en aan het whimiscalmaxxen
>>220466867homoseks past overigens ook niet bepaald binnen het slavische wereldbeeld
voor de nieuwkomers:de nederdraad is waar 3 narcistische trannies het over zichzelf hebbenvoor de rest is er niet zoveel ruimte voor iets anders
>>220466878>gay en cringeDat weet ik, ik heb het boek inmiddels gelezen
>>220466878>>220466915praag heeft jazzbars en een gay straat, roemenië ook
MOETMOETM O E T !!!!
>>220466972westerse invloedniet slavischals je voor gay cultuur wil reizen ga dan liever naar los angeles of tel aviveuropa is al genoeg in verval jij hoeft er niet nog eens zout in de wonden te wrijven
>>220467008>gay cultuursorry dat ik deze twee woorden ooit samen moest gebruiken overigens, pik in anus is geen cultuur
>>220466592Daarvoor zit je goed in Boekarest, er zijn leuke wijken als Cotroceni en het oude centrum rondom Cismigiu park, en natuurlijk niet ver daar vandaan de wijk waar veel ambassades liggen (ben de naam even kwijt), met een mix van oude gebouwen, en natuurlijk het paleis en de "nieuwbouw" blocks uit de jaren 80. Voor boekwinkels zijn er twee leuke van Carturesti (een in Old Town en eentje bij Piata Romana), muzikale plekken weet ik niet zo goed, er zijn hier en daar concerten in pubs, dat zeker. In de zomer is er meestal wel een festival in Izvor of een ander park. De nationale opera ligt ook dicht bij het centrum, maar daar ben ik nooit binnen geweest. Maar verwacht niks op het niveau van Westerse steden. Neem de trein of huur een auto en ga naar Brasov voor een dag of twee, daar kun je goed tafelen en je loopt zo vanuit het centrum de berg op, heb je een mooi uitzicht en kun je de vettige Roemeense keuken weer verbranden.
>>220466830De werking van lithium is nog steeds niet goed gekend. Waarschijnlijk heeft het te maken met het verstoren van ion-kanalen in het zenuwstelsel. Lithium lijkt zelfs al te werken in veel kleinere dosissen dan ze therapeutisch voorschrijven, het heeft een soort antidepressief effect dan. Het wordt meestal toegediend als lithium carbonaat (welke inderdaad het erts is, hoe lithium in de natuur voorkomt als gesteente) of als zout van een organisch zuur, lithium orothaat, er is een verschil in absorptiesnelheid..Als je lithium neemt moet je regelmatig bloedonderzoek doen, om in de gaten te houden dat het niet accumuleert.
>>220467008je maakt het allemaal veel extremer dan het is
>>220467073in jouw hoofd maak ik iets extreem maar in realiteit benoem ik feiten die je gewoon liever niet wil horendat is erg jammer voor je anon
>>220467055>CotroceniPoeh wat een mooie wijk, denk dat het Boekarest gaat worden in de zomervakantie, ook helemaal niet zo duur, heb me blauw betaald aan een ticket een hotel in Praag
>>220467005Dat is niet de Nederlandse vlag stomme volksverrader
>>220467055mooi panorama
>>220467073Joegoslavië is gevallen omdat een westerse spion een flesje in zijn anus duwde
Vanavond mezelf helemaal het graf in zuipen en dan sta ik zondag pas weer op
>>220467213dat was wel lange tijd de Nederlandse vlag, linkiewinkie
..ALLEN DIE ONZE DODEN VERRADEN HEBBEN VOGELVRIJ.
>>220467359Ja, was, nu niet meer.
ER STAAT MIJ NOG IETS BIJ ZO ROND 1492, OF ERGENS ROND 1508...!?
>>220467106als de westerse cultuur de beste is, waarom kan ik het dan met gay zijn kapotmaken?rare anon
>>220467450Westerse cultuur is de beste omdat het anderen de homo geeft en DOMINEERT.Westerse cultuur TOPT.
>>220467497westerse cultuur frot letterlijk andere culturen en komt als laatste klaar waardoor het niet gay is
WWWEEEEEETTTJJJEEEE WAAAAARRROOOMMM WWWIIJJJJ DDEEEE OOVVVEERRRHHEEEEIIDDD NNIIIEEETTT VVEERRTRROUUWWEENN???!!!!
>>220467545Wim kok.
nederland kan me gestolen worden, heidegger's geworfenheit is iets slechts en schopenhauer had gelijk over dat nationalisme voor de domste mensen in een cultuur isuiteraard wil ik ook niet morgen wakker worden met een cambodjaans paspoort, dat nou ook weer niet
Herinnering dat Hij verraadden was door "hen"
>>220467575Jij hebt wortels nodig
Saaie boel hier. Ik ga whiskey drinken en Dota spelen. Zie jullie morgen weer
>>220467627mijn vader zegt altijd, ik voelde me pas een nederlander toen ik jou kreeg
>>220467668Ik voel me een Amerikaan https://youtu.be/Rr8ljRgcJNM
>>220467714we zijn onderussen ok een soort aanhangsel van amerika
die gasten hebben een soort mentaal kanker in hun hoofd. in ziekte in hun geestje mag niet bestaan je moet zijn tegen alle redelijkheid in, principes voorbij. wat als je nederlands bent en je ziel niet conform de wet is gewoon omdat je de nederlandse identiteit draagt. dan is het gewoon de oude zee traditie herboren
>>220467839dit plaatje zegt een hoop over onze maatschappij
>>220467213Zeker wel, de Prinsenvlag heeft de Bataafse Republiek overleefd en staat symbool voor de invoering van de monarchie waar we nog steeds in leven, en niet minder belangrijk onze onafhankelijkheid van Spanje. De rood-wit-blauwe vlag is staats en in wezen Hollands, omdat staatsgezind Holland de Prinsenvlag had verboden en de rode vlag invoerde in de Republiek.De Prinsenvlag is dus net zo goed symbool voor de Nederlandse identiteit als de Statenvlag. We zijn tenslotte een constitutionele monarchie, al is het stukje "monarchie" bij ons tegenwoordig een beetje een ondergescheten begrip. We zouden hem als natiestaat prima weer kunnen invoeren bij militaire divisies, de marine, of invoeren als oorlogsbanier in tijden van nationale crisis. Een vrij logische gedachtegang die de NSB ook wel inzag.
>>220467802https://youtu.be/cH4S9wYbk64
Hij denkt de Faustiaanse geest te bezitten maar het blijkt gewoon autisme te zijn
westerse cultuur is de beste*toont dingen die zijn voorouders hebben gebouwd in slavernij voor de bourgeois cultuur waar ze nooit van hebben geproeft*
>>220467450ik zeg dat jazz niet slavisch isen ja het moderne gaywezen is een eroderend fenomeen>als iets superieur is waarom is het dan niet onschendbaar?domme vraag eigenlijk anon. superieur betekent niet onschendbaar.
>>220467873De NSB waren kanker verraders, begrijpelijk dat ze daarom ook een andere vlag wilden.
>>220467932>geproeftleer Nederlands achmed en ga terug naar je zandland
>>220467967rustig maar brabocel
>>220467953Wie verraadden ze? Joden? Amerikanen? Engelsen? Liberalisme?En dit is iets slechts?Desalniettemin, de Prinsenvlag is niet van volksverraders, zelfs als je niet achter de NSB staat. Op dezelfde manier dat het hakenkruis geen haatsymbool is, futhark geen nazi-schrift, en iedereen die een maatpak van Hugo Boss draagt niet letterlijk Hitler is.Snappie?
das wald am seedas reich
>>220467932arbeidswaardetheorie in de grote 26
>>220468038De prinsenvlag is niet van volksverraders, maar iedereen die er mee wappert is wel een volksverrader. Simpelweg omdat het de Nederlandse vlag niet is.
>>220467940hoe sterk is de homoseksuele cultuur dan wel niet?
>>220468088Het is net zo goed Nederlands als de Statenvlag. Pas sinds 1937 onder Juliana is de Statenvlag onze officiële nationale vlag. Maar de geschiedenis leert dat de Prinsenvlag nooit echt is uitgewist en zomaar weer kan wapperen.>>220468090Niet sterk, batties zijn namelijk zwakkelingen. Maar vele zwakken eroderen een systeem op grote schaal. Het is niet alleen de manifestatie van homoseks dat het Westen teistert. Immigratie, secularisme, liberalisme, en zo voort. Allemaal dingen die op zichzelf zwak en onschadelijk lijken, maar tezamen een systeem, met hun toenemende invloed, neer kunnen halen.Snappie?
>>220468068>arbeidswaardetheorie in de grote 26heeft het warenfetisjisme daar ook geen invloed op?grappig trouwens, ik dacht hier gisteren aan, maar is fascisme niet een vorm van extreme warenfetisjisme? ze hebben de blutfahne, de swastika, etc en die hebben allemaal een bepaalde kracht die het niet heeft>>220468175dan zijn ze dus superieur
>>220468175De geschiedenis leert ons ook dat de prinsenvlag sinds 1937 alleen door landverraders gebruikt wordt.
>>220468248Ada heeft mij seks tegoed
>>220468269halt, haal hem uit je broek!
>>220468249Het is de eer, de plicht die mij roept.Houzee
>>220468269Ada is alleen dorstig voor Leon.
>>220468175>JulianaMina, correctie>>220468248Non sequitur, pseud-anon.Een leger zwakkelingen maakt een zwak leger en een zwakke staat.Jouw argument "dus een sterke natie die vervalt in zwakte is dus zwakker dan zwak, en daarmee is zwakte sterker dan kracht" gaat niet op.>>220468249Niet per se. De Prinsenvlag is immers niet per definitie een vlag voor verraders. Integendeel!Er zijn nog zat mensen die hem graag zien wapperen uit nationale trots, eerbied, om de geschiedenis te herinneren, of gewoon omdat ze hem mooi vinden. En terecht!
>>220468341Welke eer zit er in je land verraden, kankerhond
https://www.instagram.com/reel/DQVQLsgktC3/gemiddelde dag in LA :)
>>220468431>ik ben hetero bro echt
>>220468450weird commentje weer :/
>>220468349>Er zijn nog zat mensen die hem graag zien wapperen uit nationale trotsMaar het is, per definitie, niet de Nederlandse vlag en heeft dus niks met trots op de huidige natie te maken.Als je trots bent op de prinsenvlag dan ben je niet trots op het huidige Nederland en dan ben je dus een landverrader.
>>220468487>ik kijk gewoon naar blije springende jongens in de zon want... want... dat vind ik gewoon cool ok!!!!
>>220468349ik zei niet dat zwakte sterker is dan kracht, ik zei dat wat jij een zwak leger noemt superieur is als ze een cultuur tot verval kunnen drijveneen leger van zwakkelingen is nog steeds zwak, een leger met waterpistolen is een leger met waterpistolen, als ze een cultuur laten vervallen dan bleken ze toch sterker
>>220468515dat filmpje zou extra hard gaan als ze lmfao op de achtergrond hadden party rock is in the house toniiight, hahaaaa hell yeah dat gemixt met la weather kan niet mis gaan aha haaa cheeyuhhhhh woepwoep van i get a woep woep?
>>220468505de koningin heeft hem aangepast omdat ze het zag als een herinnering aan de nsb, dus als je de prinsenvlag zwaait lijkt het me niet zo vreemd om te zeggen dat je een NSB sympathisant bent
>>220468637En dan ben je dus een verrader als je met die vlag loopt te zwaaien.
https://youtu.be/6p-lDYPR2P8>je zal nooit in de jaren 80 in een gayclub in new york een sigaretje roken en dansen met je vriendje
>>220468248ik ben geen faxxist of neoliberaal karikaturaal stromannetje dat je al verzonnen hebt kun je hiermee omgaan?de blutfahne is irrelevant je brabbelt om de theorie te ontwijken hoe komt dat?
>>220468505Je argument lijkt er op gerust te zijn dat nationale trots niet op geschiedenis gebaseerd mag zijn. Want de Prinsenvlag is, per definitie, integraal aan het ontstaan van onze natiestaat, en staat dus wel degelijk, per definitie, voor Nederland. Maar omdat die nu op dit moment niet onze nationale vlag is, heeft die volgens jou compleet geen relevantie meer en is het een vreemde vlag geworden en dus ben je een landverrader als je er mee wappert.Nou anon ik heb goed nieuws voor je, gezien het feit dat de Prinsenvlag, volgens jou, geen enkel land vertegenwoordigt, kan je dus onmogelijk Nederland verraden door ermee te wapperen, want de vlag heeft geen enkele betekenis.Wedervraag: wat als de rode streep morgen officieel wordt vervangen met een gele streep, ben ik dan een landverrader als ik nog met de huidige Statenvlag wapper?Volgens jouw "logica" wel.Heel erg vreemd allemaal.>>220468520Niet "sterker". Zwakte is precies dat: zwakte. Er is geen "kracht" of "beter dan" om van te spreken. Er is sprake van het verval van kracht en stabiliteit in chaos en zwakte. Niet omdat chaos en zwakte superieur zijn, maar als onvermijdelijk gevolg van het verdwijnen van kracht en stabiliteit.Seculiere homofielen zijn niet superieur aan een liberale natiestaat. Het is een van de symptomen van een natiestaat die vervalt in zwakte.Snappie?
maar schat like wrm zo raar doen
>>220468719>ik ben geen faxxistWat is een faxxist? Ik kan daar niks over vinden?
>>220468758weet niet waarom praat je niet normaal? vraag ik me al jaren afzo van doe gewoon een keer normaal ofzo
>>220462958goeie editie, waar is het paneel?
>>220468755Ik ga dat niet lezen vriend.De Nederlandse vlag is rood wit blauw, als je met een andere vlag loopt te zwaaien als blanke Nederlander ben je of een provinciaal of een volksverrader.
ik was naar drake aan het luisteren en nam deze foto raar gebouw wel
>>220468837TLNG:Gezien je idee dat de Prinsenvlag voor niets staat omdat het volgens jou geen enkele culturele relevantie heeft, kan het dus onmogelijk een bedreiging zijn voor Nederland en kan eenieder die er mee wappert dus onmogelijk een landverrader zijn, want de vlag staat, volgens jou, toch voor niets.Pannekoek.
>>220468780het antwoord is nee dus weer een makkelijke winst voor mij haha verliezer sukkel dnug
>>220468858jij bent echt een gladbreinfascinerend wel dat er zo weinig in een persoon kan omgaan
>>220468858Gedokst, charleroi
>>220468666ja en er is ook geen andere reden om er mee te zwaaien>>220468719het is een sociologische kritiek, warenfetisjisme is het idee dat waren magische krachten hebben terwijl ze vergeten dat het met mensenhanden is gemaakt, dat is precies wat er gebeurde met de blutfahne. he bloed op 1 vlag werd door hitler overgedragen wanneer hij een nieuwe vlag had aangeraakt, de warenfetisjisme werd dus van waar op waar overgedragen.daarbij zeg je dat ik de theorie ontwijk, terwijl het duidelijk onderdeel was van de nazi theorie, want dat is precies hoe de blutfahne werkte.
>>220468915ma like schat wat deed ik weer verkeerd
>>220468887Ik heb al meerdere keren gezegd dat de prinsenvlag staat voor landverraders, dat mensen die hedendaags met die vlag wapperen landverraders zijn.Jij wil het niet horen en gaat vervolgens zeggen dat ik niks gezegd heb.Jij hebt een flinke schop onder je kont nodig.
>>220468887Te lang niet geneukt: ik ga lappen tekst schrijven
>>220468932Nu hebben we hem te pakken
>>220468858jij bent echt slimfascinered dat je zulke mooie foto's kunt maken
>>220468950wie zegt dat ik zei dat je iets verkeerd deed gladbreinik verwonder me gewoon over het kennelijk gebrek aan cognitieve functies bij sommige mensenkennelijk is dat dus overbodige ballast en kan een mens prima zondergewoon drake luisteren en denken "goh daar staat een gebouw"wat kan het leven simpel zijn, je benadert een filosofische eindoplossing van de hypothetische mens zonder geweten, gewoon een lichaam dat bestaat en zich menselijk gedraagt zonder zich ooit af te vragen wat het allemaal betekent
>>220468983Ik heb dat argument al herhaaldelijk weerlegd anoniem. Het lijkt er op dat je inderdaad een gigantische pannekoek bent zonder enig rationeel vermogen.Fascinerend.>>220468991Ik ben een jood: ik ga zieden op de kleur oranje. Hoe durf je daar rationeel op te reageren.
>>220468934>arbeidswaardetheorie is naadsie theorieng je kraamt onzin uit als een mongool maar ik ben wel de grote winnaar die jouw moeder neukt nooit vergeten teefje
>>220469107Je hebt niks weerlegd kankerboef, je probeert mij om de tuin te leiden.
>>220468755je hebt nu het veval iets zweverigs gemaakt los van homoseksuelen, waar ligt dan wel de schud?als het onvermijdelijk een gevolg is, waarom verzet je je dan?>>220469109niet wat ik zeg, ik zeg dat het dezelfde mechanismes heeft, marx zag iets wat er al was, je kunt het bij fascisme ook zien alleen extremer
>>220469147Haha! Lees dit nog maar eens door: >>220467873>>220468038>>220468175>>220468349>>220468755
>>220468887Je lijkt wel een Duitse Kok, helemaal naar de tering gekookt die verlept haakneus hahaha
>>220469176>lees mijn poging om je om de tuin te leiden nog een keer goyimNee
>>220469147dat doet hij wel vaker, het argument verschuiven als een stouterd, maar eigenlijk geef je dan juist toe dat je fout zat en je argument moest aanpassen, maar dat wil hij natuurlijk nooit toegeven dus dan laat ik het maardeed hij net ook bij homoseksuelen en verval, maar als je dat zegt dan heeft hij dat nooit gezegd, lmke
>>220469155>niet wat ik zeg, ik zeg dat het dezelfde mechanismes heeft, marx zag iets wat er al was, je kunt het bij fascisme ook zien alleen extremero ja? licht even toe maak je antwoord duidelijker. typ voor me aapje
>>220469381je denkt dat je mijn tijd verdoet maar ik doe dit voor mijn plezier in mijn vrije tijd
>>220469155Zweverig? Het is pure logica:□ (Kracht>zwakte)Dat is een universele uitspraak, een kwestie van definities. Kracht is inherent "superieur aan" zwakte. Dat is niet zweverig.Snappie?>als het onvermijdelijk een gevolg is, waarom verzet je je dan?Ik hoef niet mee te doen aan een systeem dat zich vanzelf verslaat.>>220469239>>220469246S C H I Z O
de prinsenvlag is geen neutrale vlag want alleen extreemrechtse bewegingen gebruiken hem nog, het is ook alleen extreemrechts die nog zegt dat de vlag neutraal is, nergens zie je de vlag behalve in gebruik door extreemrechts
>>220469471waarom is de westerse cultuur dan in verval?of de westerse cultuur is zwak, of de vijanden zijn sterker verval komt niet uit de lucht vallen henkie
>>220469473Dat heb ik hier weerlegd:>>220468038>>220468349
>>220469441waar is mijn antwoord dan?? neem je tijd
>>220469471>Het is pure logicaSaai en kinderlijk
>>220469506Het simpele antwoord is: omdat het systeem intern verzwakt.Snappie?>>220469525Ja want heel hard LALALALA roepen en je vingers in je oren drukken en dan doen alsof je gelijk hebDat is volwassen.
Ik wacht overigens nog op reactie hierop: >>220468755Voor iedereen die zegt dat ik iets ontwijk maar stiekem zelf wegloopt
>>220469507>vind extreem rechts verraders>komt nog steeds op voor de vlag die ze willen gebruiken Of je bent compleet achterlijk, of je bent onoprecht en waarschijnlijk een nazi.
>>220469507je ziet hem nergens behalve bij extreemrechts, het is een extreemrechtse vlag totdat hij daadwerkelijk gerehabiliteerd is, en daar is geen animo voor, de associatie die mensen leggen is nazi
>>220469558Dat is ook wat nazi's doen, dus waarom zou ik niet hetzelfde mogen doen?Als vlaggen je geen nazi maken, dan maakt manier van argumenteren ook geen nazi.
>>220469558...en dus is de westerse cultuur zwak
>>220469514mooie browkes
ai ai ai wat denkt oma bep wel niet over wat haar lieve kleinzoon allemaal zegt over de nsb, heeft ze voor niks bloembollen gegeten?
>>220469705*lik*
>>220469577>vind extreem rechts verradersDat zei je niet. Je zei "iedereen die de Prinsenvlag nog gebruikt".Alle poedels zijn honden, dus volgens jou zijn alle honden poedels. Die denkfout maak je nu, en het ziet er niet al te best uit.>komt nog steeds op voor de vlag die ze willen gebruikenDat doe ik niet. Ik zeg dat de vlag niet wordt gedefinieerd door de marge, maar wel door zijn historie en rol binnen Nederland.Ik heb dat inhoudelijk hier al benoemd: >>220468038Sommigen van jullie zijn erg traag van begrip en irrationeel. Zorgwekkend.>>220469586Misschien jij niet. Maar ik wel. In geschiedenisboeken. En bij tal van andere voorbeelden die ik reeds heb genoemd. Ik ervaar zoals gewoonlijk dat het simpelweg eenmaal benoemen van feiten en argumenten gewoon niet landt bij het publiek hier.JIJ maakt de associatie met nazi's. Terwijl dat niet terecht is. JIJ moet gerehabiliteerd worden als je die vlag in beter daglicht wil zien, door hem in de correcte historische context te zien.Wil je zeggen dat heel India door nazi's wordt bevolkt omdat het hakenkruis daar van oudsher een nationaal symbool is? Zijn zij ook schuldig door JOUW associatie?>>220469602Ik heb nooit met een nazi gedebatteerd dus ik zou het niet weten. Zijn ook al een tijdje dood, dus lijkt me sterk dat jij weet waar je het over hebt.Maargoed, maak je nu het argument dat je nazi's ziet als je voorbeeld?Zou je dan niet de Prinsenvlag moeten verdedigen als jouw nazi erfgoed, omdat "alleen nazi's" volgens jou met die vlag wapperen?>>220469606Klopt ja. Was niet het punt toch? Je probeerde te zeggen dat homo's sterk zijn ofzo. Maar ze zijn een symptoom van verzwakking, is wat ik zeg.
ga zitten waar je wilt!
>>220469814>de jood vreest de binnenshuis kippenboer
>>220469814Blijven ze kijken terwijl ik in je kwak?
>>220469826oh het zijn eentenman dat stinkt ik had vroeger eenten
>>220469786>Ik ik ik>Jullie>zij>JOUW
>>220469846moest lachen
Tip voor draadtrannies hier in het vervolg:De SNELSTE MANIER om mij het zwijgen op te leggen en VERNEDERING te vermijden is door heel simpel te zeggen:>goh daar heb je wel een punt, zo had ik er nog niet over nagedacht(Je hoeft het niet eens te menen)Dat is letterlijk het enige waar ik geen weerwoord op hebmvg rationeelanon
>>220469886En het gebruik van persoonlijk voornaamwoorden toont volgens jou.... wat aan precies?
>>220469932Clown
>>220469932nee want dan sluit ik de dialectische lus en denk je dat het een abolute waarheid is, je moet de keiharde contradicties onder ogen komen
>>220469932boeit me echt niks
ben erg geduldig maar ik moet nu even een antwoord horen heel snel nu onmiddellijk >>220469520
>>220469956Dat jij uniek bent en dat koestert, dat je tegendraads bent en dat je je niks van anderen aantrekt omdat jij beter jouw ervaringen kent dan wie dan ook.
>>220469960Ik geef je de sleutel zodat je mijn oeverloze discussies kan ontsnappen, doe er je voordeel mee>>220469970Welke contradictie... Dat je verkeerde associaties legt en categorische fouten maakt? Historie niet begrijpt? Geen rationele argumenten kan verwerken? Alles valt terug te herleiden naar jouw eigen onwil of incompetentie. Als het je doel is om mij te overtuigen kan je op die manier beter een rots bergop duwen.>>220470006Fascinerend.
>>220469970Let op: je hoeft me geen gelijk te geven. Ik zei specifiek dat het volstaat om te zeggen "daar heb je wel een punt". Niet "ik aanvaard mijn vernedering en ik troon je bij deze als koning van de nederdraad en godheid van waarheid".Het gaat me nooit om "mij" of "jou" of "gelijk hebben". In beginsel.Als je voortaan zegt "daar heb je een punt" ben ik op slag stil zonder dat er iemand heeft "gewonnen".
Tip voor draadnazoids hier in het vervolg:De SNELSTE MANIER om daadwerkelijk een argument te maken en VERNEDERING te vermijden van voor de 100 keer je eigen argument dan maar te verschuiven is door heel simpel te zeggen:>goh wat je hier zegt klopt niet, want (...)(Je hoeft niet eens stopwoordjes te gebruikenDat is letterlijk het enige wat de ander van je vraagtmvg linkiewinkie
>>220470104>>>220469176
>Fascinerend
>>220470128Ik ben zo en ik zeg dat
Bobitoke zit eraan te denken om een bachelor psychologie te doen via de open universiteit
>>220469932>>220470104oh. mijn. marx en engels. dit is fucking episch rick en morty szechuan saus
>>220469977Weet ik
>het enige wat ik wil is tolerantie en erkenning van mijn fascistisch wereldbeeld, isj dat nou echt zo veul gevraagd?...Ja.
Enige wat mij boeit is wie de rvv gaat winnen en hoeveel pinten ik kan zuipen
Er is niks waar mensen die zeggen geïnteresseerd zijn in een debat omwille van onenigheid een grotere hekel aan hebben dan aan signaalwoorden, want die leggen het fundament van onomstotelijke, discussiedodende argumenten.
>>220470189Dat is de strekking niet. Ik kan nog wel even doorgaan. Maakt me niks uit of jij het met me eens bent. Ik zeg letterlijk simpelweg dat je sneller met me klaar bent als je zegt "goh daar zeg je me wat".Hoef je het nog niet met me eens te zijn.Teleurgesteld dat het nog niet eens voor de miem is gezegdHebben trannies humor?
>>220470095het is ongelofelijk triest dat jij en de meeste andere mensen vandaag de dag denken dat een argument gelijk staat aan een wedstrijdje
>>220470300Ik zeg direct het polaire TEGENOVERGESTELDE.
>het gaat me niet om mij of gelijk hebben>WAT TRIEST JIJ MAAKT ER EEN WEDSTRIJDJE VAN HE SUKKEL!
>>220470342>JIJ MAAKT ER EEN WEDSTRIJDJE VAN HE SUKKEL!>t. iedereen die een argument verliest
>>220470189daarom constant contradicties blootleggen, een nazoid kan door het gebrek aan interieur geen introspectie tolereren, contradicties in zijn eigen overtuigingen introduceren dwingen dat af, enige wat werkt , en het spartelen is leuk
>>220470379Ik nodig je uit om het te proberen.
>>220470282Dat is jouw strekking niet, omdat jij niet verder kan kijken.Jij mag zo uniek zijn als je wilt en dat wil ik je ook best wel geven. In die context wil ik ook wel zeggen dat hitler eigenlijk best een goeie gast was met unike denkbeelden die er zeker mogen zijn.Maar ik vind dan ook dat die denkbeelden uniek moeten blijven en dat een ander niet zomaar die denkbeelden over mag nemen.Want de mens is aan zijn individuele kant uniek, aan de andere kant is hij net zo menselijk als de 8 miljard andere mensen en dus totaal niet uniek.
>>220470392heb ik al dagen gedaan en 1 anon verschuift constant zijn argumenten omdat ik tegenstrijdigheden introduceer
>>220470413>Dat is jouw strekking niet, omdat jij niet verder kan kijken.Nee omdat ik niet bedoelde wat jij wil dat ik bedoelde, omdat jij je niet kan voorstellen dat ik geen tweedimensionale cartoon nazi ben.Ik heb geen enkel benul waar je naartoe ging met je passage over unieke denkbeelden, maargoed, niet alles hoeft een punt kracht bij te zetten. >>220470427Ik begrijp dan niet wat je als contradictie ziet. Kan je er één aanwijzen in deze draad?En is je positie sterk als die afhangt van het al dan niet (vermeend) verschuiven van argumenten van je gesprekspartner? Zomaar voer voor gedachten. Misschien is het aantonen van contradicties meer strategisch zoals je aangaf. Maar ik ben benieuwd naar een demonstratie want ik kan me er geen voorstelling of nuttige toepassing bij voorstellen.
>>220470504>ik kan me er geen voorstelling of nuttige toepassing bij voorstellenBinnen je context; het nut van tegenstrijdigheden aanwijzen an sich snap ik wel.
>>220470504>Ik heb geen enkel benul waar je naartoe ging met je passage over unieke denkbeelden, maargoed, niet alles hoeft een punt kracht bij te zetten.Mijn woorden zijn dan ook niet enkel tot jou gericht, dit is namelijk geen privebericht, dit is een publieke website.
>>220470548Je reageerde wel op mij. Maar ok.
>>220469907:)
Zijn er denkers geweest die zeiden dat er tijden zullen komen dat grote denkers niks meer hebben om over te denken dat niet al bedacht is en zullen vervallen in ellenlange discussies zonder inhoud om de geest bezig te houden?
>>220470229dees
Neef ik kan je niet anders afschilderen dan een tweedemensionale nazi omdat ik je anders moet afschilderen als unike nazi wat niet kan omdat nazi's niet uniek zijn. Dan moet ik je uniek noemen en uitleggen volgens dezelfde stappen als wat je zelf doet waarom je geen nazi bent, ondanks dat je er in eerste oogopslag veel op lijkt en je zelf waarschijnlijk ook veel nazi sympathieën hebt. (Waarschijnlijk zeg ik, ik weet niet of het echt is zo is, maar zo gedraag je je wel. En als je niet wil dat we je zo zien dan moet je je misschien anders gaan gedragen)
>>220467885koek
>>220470282ik kan veranderen, contradicties zijn niet gevaarlijk voor mij, maar iemand die nazisme volgt niet: ik kan zeggen joh je hebt gelijk, ubi werkt niet, maar een nazi kan niet zeggen dat joden toch niet de wereld regeren, want er is geen interieur, nazisme is actie die interieur vormt.een hele bekende contradictie is de sterkste-zwakste contradictie, een jood is volgens een neonazi een untermensch, maar hij regeert ook de hele wereld
>>220470589Als je niet wil dat mensen op je reageren dan schrijf je je gedachten maar lekker op in een dagboekje of tik je het uit op je pc.Maar je kiest ervoor om je gedachten op 4chan te palen waar andere mensen op kunnen reageren.
>>220470643Het gaat me niet om mij anon. Mijn ego praat niet mee. Die vraagt zich alleen hardop af: waarom voeren anderen wel een egostrijd? Er valt bij mij niks te winnen op dat gebied, want ik speel een ander spel.Dus veel plezier met tegen nazi-stromannen vechten. Ik wacht tot er iemand komt met rationeel verstand om een keer inhoudelijk te reageren, en deugdelijke argumenten kan formuleren. Of zoveel te zeggen als: goh, daar zeg je me wat, dat is zo gek nog niet... Even goede vrienden.
>>220470631ja, als je gelooft in duits idealisme ten minetein filosofie bestaat het idee van volledig gegrond zijn, een feilloze waarheid, hegel noemen ze daarom de laatste filosoof, omdat zijn dialectiek een perfecte lus istheseantithesesynthesedoe dat triljard keer en je bent onfeilbaarik ben het er niet mee eens
>>220470229zien bij de hoeveelste pint ik het peloton verlies, beginnen om 9uur s morgens
>>220470685>een nazi kan niet zeggen dat joden toch niet de wereld regeren,Denk je a priori dat je tegen iemand praat met zulke denkbeelden? Dan snap ik waarom onze gesprekken zo moeizaam gaan. Jouw mentale model is bevooroordeeld en ik wordt een onbewuste spreekpop voor een demoon in jouw fantasie. Geen wonder dat we langs elkaar heen praten.Ik probeer me hoofdzakelijk te beperken op uitspraken die ik op het scherm zie, inhoudelijk. Die val ik aan, in beginsel. Door middel van argumenten, idealiter.>>220470702Dus je reageerde wel op mij? En je lulde niet zomaar wat in het algemeen?Kies even richting anon. Ik heb overigens nooit gezegd dat je niet op mij moet reageren.>>220470787Hm..... Ik ben in ieder geval een hypothetische idioot die idiote discussies voert omdat de geest hongert naar meer dan idioterie.Vaardigheidsprobleem van mijn kant. Had nooit kwaliteit moeten verwachten op de GGZ draad...
>>220470787>these>antithese>synthesehttps://youtu.be/oLTuysEzqhQ
>>220468858Bxl?
>>220470827nee ik projecteer geen argumenten, ik neem jouw argument aan en denk na op welke manier er contradicties zijn, dat sluit aan bij >>220470787 want ik geloof niet dat je jezelf volledig kunt gronden, alles heeft contradicties, dus ook mijn eigen meningen.>>220470835ik wist wat dit was voordat ik klikte lmke
>draadtrannie gelooft dat de nazi's waar hij over leest in zijn vooroorlogse socialistische propaganda vandaag de dag nog in dezelfde hoedanigheid opereert, en ziet het als zijn missie om tactieken uit die tijd toe te passen om die nazi's te verslaan>op de nederdraadwaarom had ik ooit een hogere inschatting van mijn mededrader....
heb eens geprobeerd om op een zwarte vrouw te goenen maar het lukt echt niet
Het ideale leven? Een mooi stadspaleis in Parijs waar ik werk aan mijn fictie- en filosofieboeken; tekenen en mijzelf artistiek ontwikkel; vrienden over de vloer heb die met mij TRPG's spelen; renaissance fairs bezoeken in de lente/zomer maanden; en vooral mijzelf niet binden totdat ik iemand vind die de moeder van mij kinderen zou kunnen worden.Geld is echter een kwestie. Zal me kontje moeten verkopen.
>>220470909>te verslaanje laat het klinken als een soort marvel film, met "werkt" bedoel ik een echt argument voeren
>>220470827>Dus je reageerde wel op mij?Ja >En je lulde niet zomaar wat in het algemeen?neeIk heb vaak genoeg aan een tafel gezeten met meerdere mensen waar discussies gevoerd werden, ik weet dat niet altijd iedereen meepraat maar dat wel iedereen het kan horen. En dat je misschien niet degene tegen wie je praat weet te overtuigen, maar soms wel de mensen die niks zeggen. En mensen onthouden dat. Mensen onthouden wat er gezegd wordt, ook door wie en waarom.Mensen kunnen jouw kille rationalisme van feiten en logica lezen en het daar mee eens zijn, mensen kunnen ook denken van wat een onzin allemaal ik ga Petrarca lezen.
>>220470955deze transvrouw gelooft in een hitleriaanse lezing van nietzsche, het is toch wat he
>>220470955>Het ideale leven?A Rebours
>>220471051gebaseerd, jammer dat het niet meer mag van de therapuit
>>220470787>in filosofie bestaat het idee van volledig gegrond zijn, een feilloze waarheid, hegel noemen ze daarom de laatste filosoof, omdat zijn dialectiek een perfecte lus isniemand zegt dit hegel was een opportunist en schreef langdradige pseudo intellectuele onzin waar midwits met een gebrek aan kritisch denkvermogen om soja gapen
>>220471088en ik maar denken dat ik hegel niet mag
>>220470893>ik neem jouw argument aan en denk na op welke manier er contradicties zijn,Je voorbeeld tot zover had betrekking op nazi's van de vorige eeuw. Ik ben niet de boeman waar je over gelezen hebt in je antieke linkse lectuur.Alsof ik nooit het voorbeeld heb gezien van "hoe kan het dat joden inferieur zijn als ze ook de wereld stiekem regeren"?Is dat serieus op welke basis je met mij in het gesprek treedt? Is dat je niveau?Ik ben teleurgesteld maat.>>220470962Je gebruikelijke manier van jezelf uitdrukken is zonder signaalwoorden. Frases, opsommingen, factoids, zinsdelen die elkaar niet logischerwijze opvolgen.Ik bedoel dat niet beledigend want ik wil graag geloven dat je iets sterks te melden hebt, maar dat valt niet altijd goed te herleiden aan de manier hoe je je uitdrukt. Ik heb al eens als tip gegeven om jezelf te verdiepen in retoriek. Er zijn klassieke regels om een debat te voeren (ik ben daar trouwens niet sterk of geoefend in, dat is het punt niet), en ik zeg dat niet om je "regels op te leggen" maar om je te helpen, want die regels zijn er voor bedoeld om je argumenten krachtiger, onomstotelijker uit te drukken, om je eigen standpunt beter over te dragen. Daar help je jezelf mee, en het zou onze gesprekken ook helpen.Voorlopig gaat geen van ons geen haarbreed uitwijken en zal dit waarschijnlijk niet onze laatste, vruchteloze interactie zijn.Kan ik je net zo goed helpen.>>220471002Ok bro. Fascinerend. Maar ik vroeg welk punt je dacht te maken in je half wel half niet naar mij of in het algemeen gerichte opmerking over unieke denkbeelden. Wie dacht je te overtuigen, en van wat?
https://youtu.be/dkLBrOP3jx8?t=417koek, Troef is momenteel snoeihard God Bless America op repeat aan het spelen in het Witte Huis
>>220471108insanely epic
>>220471023Het tegenovergestelde juist.
>>220471105>Wie dacht je te overtuigen, en van wat?Het is alsof je mijn paal niet gelezen hebt vanuit een neutraal standpunt maar vanuit een persoonlijk standpunt.
>>220471105jawel hoor, ik heb hardstikke veel geleerd van de gesprekken, ook veel meningen die ik had aangepast, ik schrijf veel op en ik kan een zien dat ik de standpunten beter begrijp en minder aannames maak
>>220471108https://youtu.be/cWGFQKDdEiM
>>220471171Nee ik las je woorden over dat 8 miljard allemaal een beetje uniek zijn maar ook weer niet en ik dacht "cool story bro maar heb je ook een punt"?>>220471194Echt? Doet me goed te horen. Ik hoop dat je het allemaal niet te serieus neemt, doe ik namelijk niet. Heb gewoon autisme en een fixatie om alles dat ik niet logisch vind te doorgronden... Kan nogal struikelen over irrationele types... Voel je niet aangesproken...Ik ga zo naar bed want ik ben echt aan het cringemaxxen vandaag.
als iran verloren heeft, waarom wijzen ze dan elk gesprek af? wanneer gaat amerika nou weer eens in de cuckstoel a la vietnam
>>220471242Politieke druk zetten om hun handelingspositie te bevorderen. Verder zou concessies doen het einde van het regime betekenen.
>>220471242een boze kleuter die in de hoek staat moet ook even afkoelen voordat je een normale reactie van hem kan verwachten
>>220471242Iran heeft zelf nog niet door dat ze hebben verloren, hun ego is te groot, het volk is nog niet in opstand gekomen.
>>220471242gast ik ben gay hallo? rete gaye faggot ben ik en jij houdt daar geen rekening mee problematisch als fuck
Trump is een absurdist maar dat heeft ie zelf niet door
>>220471235ik neem het totaal niet serieus, ik denk echt dat niemand hier een gevaar is ofzo, meestal zit je hier niet zomaar natuurlijk dus dan hebben we meer gemeen dan we toe willen geven
>>220471305oh sorry *buigt voorover*
>>220471235>"cool story bro maar heb je ook een punt"?cool story bro maar heb je ook een punt?
>>220471313Oke neuken?>>220471306Trump is een genie die het niet doorheeft maar hij is zich daar bewust van>>220471340Nee eigenlijk niet.
>>220471353ja anders hou ik geen rekening met dat je een gaye faggot ben
>>220471353Trump speelt gewoon bluff poker omdat hij niet weet hoe hij moet pokeren maar wel weer hoe je moet bluffen
ben door mijn rug gegaan
>>220471404Precies datEchte pokerspelers hebben geen idee hoe het spel werkt, ze bluffen gewoonIk denk dat poker niet eens bestaan eigenlijk, pure bluf
>>220471405Neem wat morfine, dat helpt.
>>220471242Amerika wordt er in geluisd
>>220470955Based. Zoek je ooit proofreaders? Ik ben ook schrijver en ik denk dat we dezelfde interesses hebben.
Israël is de nieuwe frontier.
>>220471463>>220470955Rolfcopter@proton.meVoor mede (hobby) schrijvers die kritiek of advies willen, om ideeën uit te wisselen of gewoon pratenFictie of non fictie, Engels of Nederlandstalig
>>220471441dankje william s burroughs zal het onthouden
>>220471512ik schrijf een boek over internetpolitiek, de gesprekken hier helpen
>>220471523opium is anders ook een goed alternatief
Wat zou ze bedoelen met die vraag aan het eind? Is dit een wappie of juist niet?
>>220471523Het was eigenlijk een verwijzing naar Phil Anselmo die ook vanwege rugpijn verslaafd raakte aan heroïne.
>>220471620de kerstman komt door de schoorsteen naar beneden en Anne Frank gaat langs de schoorsteen naar boven
>>220471620Gewoon haar zwarte humorAls je er iets achter zoekt ben je een engerd
>>220471663damn dat is wel hard
>>220471709waarom niet, als ze te maf is kan je nog altijd afhaken
>>220471620Ik ben niet zwart en snap zwarte humor dan ook niet, ben meer van de blanke humor.
>>220471663
hoelang is een chinees
>>220471752Ik had een Braziliaanse collega en hij vond dit gezegde wel leuk maar hij begreep het nietHij zei altijd: "hoe lang nog een Chinees"
>>220471867>>220471867>>220471867
>>220465202Best gaaf om mijn oude aputje te zienheb nog 3 van mijn citrus boompjes over van toen
>>220471769mja brazilianen daar scheelt vaak iets mentaal mee