Hij stierf voor onze zonden.Maar waarlijk, Hij is uit de dood opgestaan!
we zoenen met mannen onder deze streep-------------------
polletiek gezever>>>/pol/pedofiel gezever>>>/lgbt/bij voorbaat dank
>>220516662Waar is de kikker?Waarom is die man naakt?
>>220516713hij is pedofiel net als zijn vader
>>220516662lets gooo
ik praat hier met mensen die ik nog nooit heb gezien looool liiiikeee dees is raaar
>>220516753wow dit is zo diep
>>220516753thats true babe, that is weird, like how did that happen to us bestie? xx
het bewustzijn van gaybelg draait op 16 bits
>>220516753hoe kunnen we zien terwijl onze ogen niet echt zijn?
gaybelg is een moderne jezus christus
>>220516753*rookt 1 marihuana sigaret*
mijn brein heeft een kutje, tijd om 3 jarigen seksuele voorlichting te geven
Buikpijn van het paasdiner
puikbijn van het daaspiner
>>220516944Wanneer heiligverklaring van Terry A. Davis?
>>220517000Denk pas nadat een heel aantal videos verdwenen zijntegen het eind aan werd hij nogal ... naja je weet het wel
>>220516300Maar wat is die anti-seksfap die bestaat? Is het niet puur en alleen groepsdruk en valse informatie?Geen redenen voor. Een daadwerkelijk gerekt en gebogen kwaad. Zelfs totop een nivo, bijv. seksfap is en kan gewoon een waardig iets zijn. Niets aan de hand.Zoals alle andere dingen die er zijn. Gewoon nuchter.Maar momenteel moet er een illegale beweging een onwaardige rekken en buigen overheen. Maar bijv met zelfde geslacht, het heeft een sterkere werking dan het andere geslacht. En dat moet ook want het is ook gewoon een spelletje. En voortplanting is een verantwoorde zaak. Maar ook met zelfde geslacht blijft het wel familie maken. Hoe het ligt. Dat is wel heel belangrijk. Het is een band om voorzichtig mee te zijn in alle gevallen.
ik ben mr cool ice
>>220517060Hij keerde zich tegen christus?
Maar de troepzooi ivm zelfde geslacht. Lhbt doet het ook zelf. Maar het is bewegen op iemand anders' land. Iets wat zwaar gestraft zou moeten kunnen worden. Niemand kan over zichzelf bepaalde dingen toestaan. In die zin iemand die dat eist moet dat gewoon krijgen.
ja frits leg ze maar eens uit hoe het zit
nederdraad is de zoenen met mannen draad
nederdraad is de batties slachten draad
>>220517160>Iets wat zwaar gestraft zou moeten kunnen worden.Nee dat hoeft helemaal niet, waarom zou dat moeten kunnen?
>>220517261laat frits met rust
>>220517227Zo'n opmerking. Toch activeert het het demonische stelsel dat het nu is.Er gaat gelijk een hoop zooi mee zoiets te zeggen. Zelfde geslacht heeft o.a. een bepaalde functie. Op andere mensen hun land gaan begeven opent terechte redenen voor aanslagen.Ja, ik wil mijn rust, het is een opmerking. Wat feitelijk gebeurt gebeurt.
>>220515973>het zwakste argument, het filosofischeEn dat is..?
lekker zoenen met mannen
>>220517407
Cruijff was ook schizo
>>220517468KANKER GORE HOMO GATVERDAMME >>>/lgbt/
>>220517261Nouja, goed. Persoonlijk ik ben niet van zwaar straffen. In het algemeen. Ik bedoel dan ook meer hoe dingen nu zijn. In het algemeen gemaakt zijn. Het punt is: iedereen kan de sexuele en geslachtsidentiteiten. Als iemand NIET de fout wil die in het algemeen geldt, dan moet iemand dat gewoon kunnen stoppen. >>220517297K, bedankt :3Absoluut op prijs gesteld. En dat het mag blijven. Maarja, kan natuurlijk ook het gewoon ergens over hebben? En dat ook overleven
>>220517160de paashaas komt je halen adriaan
>>220516944Gebaseerde Sint Acutis
poep met scheten
>>220517536ik geloof dat jij dat kan, je hebt immers altijd gelijk
>>220516466ik zit al aan s01e09 van fc de kampioenen
tongen met mannen
>>220517561en een beetje kots
>>220517606mvg alwin de pedo
piemel piemel piemel piemelpipi
Er zijn veel redenen dat dit zo is: ,,Iedereen kan de sexuele- en geslachtsidentiteiten''Heel belangrijk in dit verband, niet om iets naars op te merken, maar er bestaat letterlijke, bewuste, opzettelijke geenfapseks. Bij keuze. En overal (langer verhaal) maar bijv. in relaties, er is geen reden partners niets toe te staan met anderen. Dus langer verhaal. Maar uitsluitend trouw aan de relatie is van belang. Wel dingen toestaan ondersteunt dat. En is zelfs noodzakelijk, het gerekte en gebogen onderwerp een eeuwenlang gecorrumpeerde onderwerp dat de seksfap is.
>>220517743>Iedereen kan de sexuele- en geslachtsidentiteitenDit is zo mogelijk het meest coherente standpunt omtrent transgenderisme dat ik ooit heb gezienValt het niet compleet samen tot dit punt?
blijkt dat frits al die tijd de waarheid sprak
lekker zoenen en kuffelen met mannen
>>220517819de voor ons gewone stervelingen onbegrijpelijke waarheid
>>220517834pedo opkk
>>220517606Maar ik bedoel niet naar tegen jou te doen enz.>>220517407Dit is hier lokaal. En het is een wereldwijd iets.Maar lokaal ligt het hier allemaal zo slecht niet. Ik vind van niet.En ik bedoel jij moet toch ook gewoon iets kunnen zeggen
Stel dat Jezus geen mooie volle bos haar zou hebben. Maar laten we zeggen een dikke norwood 6. Zou het Christendom dan ook zo groot zijn geworden?Als ik erover nadenk, nu snap ik wel dat moslims Mohammed niet mogen afbeelden. Hij zal wel kankerlelijk zijn geweest. Slechte reclame voor je cluppie.
>>220517536Frits, je bent echt een schat.Maar niet iedereen is zo bewust van de dingen als jij.Omdat mensen onbewust zijn vinden ze bijvoorbeeld dat er zwaar gestraft moet worden op de lhbti.
Ik ben een boskabouter
>>220518132>Omdat mensen onbewust zijn vinden ze bijvoorbeeld dat er zwaar gestraft moet worden op de lhbti.Non-sequitur.
>>220517919jij moet gewoon lekker getopt worden
>>220517655Schizo
>>220518091mo was in ieder geval heel lelijk van binnen
>>220518162mvg alwin
>>220518155>hij weet niet
we kunnen wel homoseks hebben maar ik mag bovenop want joris rules
Maar geenfapseks?Hoe zou iemand die dat zwaar toepast uitleggen waarom?Al eerder ging het even over de Bijbel. En zo heeft het geen grond. Volgens mij moet dat de conclusie zijn. Of niet mee eens?Volgens mij wat overblijft is groepsdruk en een fout die ontzettend veel jaren teruggaat in de historie. Geen geldige redenen. Maar ik zou zeggen: rustig aan over het onderwerp. Er zou dus reden zijn dat er iets mee is. En dat zijn dingen die dan een beetje gebalanceerd moeten liggen enzo.
>>220516662
kakapipistront
>>220518195Jawel, ik weet wel dat je conclusie dat mensen die flikkerdom willen afstraffen niet volgt uit het feit dat sommige mensen "onbewust" zijn.
een man aftrekken
Ik kan niet kiezen of ik melanzane parmigiana of moussaka lekkerder vind
>>220518497je bent ziek in je hoofd
mijn zus ging mijn hoogbejaarde oma AI videos laten zien van katten die eieren bakken, en mijn zwager vond het een goed idee om de heideroosjes te draaienverder was het wel een geslaagde paasviering
pottenbakkers vd in tuinbroek en een stinkende biervagijn
___________________Einde van alle gay shit boven deze streep en voor de rest van de draad ook niet meer,
>>220518872maar wat moeten zij nu doen want ze hebben verder geen persoonlijkheid of iets boeiends te melden dan hun smerige ziekte kenbaar maken
>>220518665mooi zo boobookegoed om te horen
Mensen die anti zijn hebben gelijk in die zin dat er geen blik troepzooi open kan springen opeens. Want dat gebeurt.>>220518497Maar zou jij niet ook willen dat zaken beter in elkaar zitten?
>>220518955ik wil niet dat je die pedospraak tegen mij gebruikt
O jee de streep niet gezien>>220518958Maarja geen gayshit bedoeld
>>220518312>kakapipistrontis lekker en gezond!!
>>220518412https://youtu.be/2r4nxlYlSK0
>>220518987pedospraak?doe normaal mantjongejonge
Frits is een graag geziene vriend van de /nederdraad/
>>220519053Bedankt dat je mijn onfeilbare feiten en logica voorziet van themamuziek.
Feit: linkoïdes hebben geen humor en zijn beperkt van begrip
>>220519097Vooral dat "You think you're civilized, but you will never understand" slaat wel goed op mijzelf vind ik. Dat ik denk dat ik geciviliseerd ben maar dat ik nooit zal begrijpen.
>>220516662why are you larping as christians?
>>220519157beschaafd*
>>220519229wyh r u lorping as spenish
>>220519229Nederlands a.u.b. José Hernández García
>>220519157>ik ik ikniemand vroeg
>>220519431Welke kleur is jouw Bugatti?
vrouwen piemel afraggen met mijn fijne motoriek oetz
>>220519645>vrouwen piemelOxymoron. De penis is een mannelijk geslachtsdeel.
iemand pakjes sigaretten kopen, 1 voor 6. 2 voor 11. 3 voor 15 hehehe
vul je broekje vol met schijt
>>220519670EIGENLIJK is de penis een volgroeide clitorisEigenlijk hebben transvrouwen gewoon een grote clitteke
>>220519739Eh nee, een penis is geen clitoris.>transvrouwenDus geen vrouwen. Dus mannen. Ok.
Als je niet origineel kan zijn, dan moet je gaan stelen.
prosman smerige homo
>>220519229Los incels aman a Jesús como su salvador porque tanto él como ellos son personas oprimidas y agraviadas.
https://www.youtube.com/watch?v=qyKuTlGcm5E
>>220519792jij bent niet zo bekend in biologie of wel, wanneer een foetus volgroeit dan is het zelfde deel dat ofwel de clitoris vormt ofwel de penis hetzelfde. Het verschil in chromosomen zorgt ervoor dat dit zelfde deel ofwel een clitoris wordt ofwel een penis. Dus eigenlijk heeft elke transvrouw gewoon een lekker sabbelklitje
"In this animated adaptation, I bring 1984 to life with striking 3D visuals, immersing you in a world of surveillance, propaganda, and rebellion. Explore the haunting beauty of Orwell’s vision—one where truth is twisted, and even thoughts can betray you."https://www.youtube.com/watch?v=OrgOxQ1RohA
>>220519825kben geen homo ben hetero als de pest en als je je twijfels hebt kom dan maar achterom zodat de begeleiding het niet ziet naar mijn slaapkamer dan zal ik jou gvd eens een overtuigende neuksessie geven
Ik ben hetero want ik voel aversie voor de mannen die ik neuk en doe het liever niet maarja de piemel wil toch wat. Trans vrouwen voel ik da wat minder bij, alleen bij een vrouw voel ik genot. Maar vies vies hondje ben ik ik stop em overal in hahaha
https://www.youtube.com/watch?v=xqWvyYcMUOA
>>220519229still mad about protestantism it's been 400 years hermano
* iemand had het over geengayshit meer. Maar ik wil echt dit zeggen **Waar of niet: Dat over transitioneren is volgens mij glad. En zeker niet iedereen is daar blij mee.Zelfs tot op een nivo dat het (...)Om wat er in het algemeen over gezegd wordt en gedaan.En dat in principe iedereen erin kan vallen.Maar het slotje bijv is dat de adamsappel letterlijk geschoren moet worden. Bepaalde van dat soort dingen. Maar ook dat er mensen zijn met wie echt betrouwbaar gepraat kan worden. Die spelletjes niet tegengaan maar wel dat punt van vat kunnen.Terwijl, veel langer verhaal, nu is het niet helemaal compleet. Voor een deel in ieder geval omdat het niet uitgesproken kan worden. Maar het kan een spelletje zijn dat in principe voldoende is. Ik bedoel: voor sommigen is de opening van dingen die vat geven welkom ga ik vanuit.
>>220519862>Wanneer een foetus volgroeit dan is het zelfde deel dat ofwel de clitoris vormt ofwel de penis hetzelfde.Nu weerleg je je eigen claim, want nu zeg je dat er ofwel een clitoris ofwel een penis vormt, en kan een penis dus nooit een clitoris zijn geweest, of een "volgroeide clitoris". Je stelling impliceert overigens dat volwassen, vruchtbare vrouwen een "onvolgroeide clitoris" hebben, omdat het (nog?) geen penis ("volgroeide clitoris") is. Als jij zo goed bent in biologie, mag jij me uitleggen op welke leeftijd de clitoris van volwassen vrouwen een keertje volgroeit, en waarom ze zo lang rondlopen met een onvolgroeid orgaan.>Het verschil in chromosomen zorgt ervoor dat dit zelfde deel ofwel een clitoris wordt ofwel een penisOh dus met andere woorden het zijn twee wezenlijk andere organen die niet in elkaar kunnen transformeren of uit elkaar gevormd kunnen worden.>Dus eigenlijk heeft elke transvrouw gewoon een lekker sabbelklitjeSinds "transvrouw" niet verwijst naar een vrouw, en gezien er twee geslachten zijn, versta ik onder "transvrouw" dus een man. En nee, een man heeft geen clitoris maar een penis.
Het westen leeft echt in een schijnwereld
https://www.youtube.com/watch?v=-6NX0f0nMkE
Maar het onderwerp. Beter bekeken er is sprake van dat sommigen dat spelletje in hun jeugd ooit zijn tegengekomen. En er gewoon nooit over praatten.En daar in deze tijd, om hoe het onderwerp veranderd is, bepaalde claims aan verbinden. Dat is daar heel typisch voor.
Belasting is diefstal, en diefstal is goed.
prosman wil mannen pijpenkankerhomo
Maar echt, ik zou persoonlijk niet uitsluiten dat het onderwerp van transitioneren een heel erge gevaarzetting is. En wat daarvoor helpt, is als er zijn die dat op de juiste manier kunnen zeggen. (En veel langer verhaal) Maar wie daar eenmaal aan zijn begonnen kunnen daar op bepaalde manieren zeker NIET meer over praten. Dat gaat gewoon niet. Ze moeten door onder de dingen en voorwaarden die gebeurd zijn.Dat zou voor mij gelden en dat geldt nu op dit moment evengoed voor mij.
Sommige mensen snappen het spel niet
Een slaaf die ontsnapt is een dief.
Ik houd van bewust overdreven cinema en dan heb je sukkels die het niet snappen en roepen DIT IS NIET HISTORISCH ACCURAAT!!!!Ja makker dat is het hele punt
https://www.youtube.com/watch?v=HIgjH8F2Hig
Zoals met dat spelletje dat met transitioneren van doen heeft. En echt transitioneren, niet dat er iets verboden zou moeten zijn.Maar de ordening ervan.Het hele systeem van relatie en erotiek zou al eeuwenlang gecorrumpeerd zijn.Zaken kunnen zo niet op de plaats vallen waar ze zouden moeten vallen. Zo ik het zeg zou het tot 100% harmonie leiden. Iedereens instemming. Omdat (...)
>>220521001>echt transitionerenKan niet. Een man kan nooit in een vrouw veranderen.
Ik wil de term transgender afschaffen en vervangen met geslachtsontevreden.Want dat is in feite wat het is.
>>220521028Ik bedoel de hardware. De stoffelijke waren. Niet een programma dat geïnstalleerd- en gedeïnstalleerd kan worden. Of gestart en afgesloten. Dus wie echt iets gaan doen met de zaak. De geboden chemicaliën, operaties, complete verandering van het persoonlijke leven
>>220521140>De geboden chemicaliën, operaties, complete verandering van het persoonlijke levenJe kan van alles doen om het lichaam en de geest te verminken, maar het biologisch geslacht kan niet veranderen. Een man kan nooit in een vrouw veranderen en een vrouw kan nooit in een man veranderen.
>hij gaat door maar dan met iemand anders>hij blijft ik wil het gewoon niet ok argumenten makenhttps://youtu.be/GlKL_EpnSp8
>>220520383stirnertroons wanneer ze iets niet scannen bij de zelfscankassa
>>220521477Je kan van alles doen om het lichaam en de geest te verminken, maar het biologisch geslacht kan niet veranderen. Een man kan nooit in een vrouw veranderen en een vrouw kan nooit in een man veranderen.En er is NIETS wat jij daar aan kan veranderen.
>>220521573>wanneer je kunst niet begrijpt en dus de levenskunst ook niet kan begrijpen Je bent een platoonse zombie
>>220521573ik hoef niks te willen veranderen want ik heb al gelijk, en er is geen enkel instituut die het tegendeel heeft bewezen.ales wat je zegt heb ik finaal kapotgemaakt vanuit meerdere benaderingen, waavan je er geen enkele kon weerleggen.schilder mij af hoe je wilt, hopelijk brengt het je de voldoening die je uit het debat niet kunt halen.
Dat over dingen kunnen praten. In principe kan niemand er met goed fatsoen over praten. Het zou bijv een bovennatuurlijke uitzondering daad van God moeten zijn.Het is niet de, een massa, groep voor te kunnen leggen over dat iedereen de sexuele en geslachtsidentiteiten zou kunnen.>>220520522>>220521205Er is nu geen algemene instemming over het hele onderwerp van relatie en erotiek. En wat dat kost, de verstoring
>>220521767We hebben de appel van Eris gegeten en daar zullen we voor afzien
Ik heb nu al drie keer vandaag de koemsok tegen de muur gegooid. Gaat Jezus me nog redden of kan ik beter een enkeltje naar de Hel boeken
tournée générale
>>220521644nazoids wensen een inorganisch levenhttps://en.wikipedia.org/wiki/Death_drive
>>220521966of zoiets ja denk ik
>>220521966Daarom noemde ik hem ook een zombie
>>220522083stalhartes gehause, animal laborans, dasein in das man, gestell, der letzte mensch, etcdaarom was zelfs heidegger tegen ze uiteindelijk
>>220521644S T R O M A N>>220521764>ik heb al gelijkOp welk punt meen je dat?>ales wat je zegt heb ik finaal kapotgemaakt vanuit meerdere benaderingen, waavan je er geen enkele kon weerleggen.S C H I Z OIn realiteit heb je me op meerdere punten gelijk gegeven, en heb je op meerdere punten erkend dat je een fout maakte (helaas heb je het gros van mijn argumenten en weerleggingen überhaupt niet kunnen bevatten, omdat je waarschijnlijk intellectueel beperkt bent).>>220521767>Er is nu geen algemene instemming over het hele onderwerp van relatie en erotiek.Dat is een feit, en dat dat zal altijd zo zijn op dit onderwerp, omdat het uiteindelijk subjectieve kwesties zijn.Niemand kan bepalen dat geen man zich als een vrouw mag voelen, net zoals dat niemand kan bepalen dat je een man die zich een vrouw voelt ook moet zien als vrouw.Genderideologie is een theoretisch kader van een subjectief fenomeen. Ik ontken niet dat men gevoelens kan hebben die leiden tot zekere houdingen en overtuigingen, maar ik neem die overtuigingen niet zomaar aan als feit wanneer "de gevoelens" als feitelijke grondslag worden genomen. Tot nu toe heb ik geen objectieve argumenten gevonden die het idee ondersteunen dat er zoiets bestaat als gender, laat staan dat een gender in een "verkeerd lichaam" geboren kan zijn.
>>220521830Ik ga ervanuit dat, uiteindelijk, het probleem met onderstaande dingen zeker opgelost kan worden indien juist gedaan, dat is even belangrijk. Als iets ergens niet werkt dan ligt het niet aan die dingen.En dat het Gods wil is dat het opgelost wordt.> Iedereen kan alle sexuele- en geslachtsidentiteiten> Er is niets op zichzelf verboden. Dat zou ook tegen het grote gebod ingaan van liefde God en anderen als zelf. Dat zou echt iets verkeerd laten liggen.Dit kan ook gezegd worden zonder er het geloof bij te betrekken. De uitgangspunten liggen hetzelfde. Bijv zaken moeten gewoon niet fout liggen want daar is niet mee te leven.
>>220522083>>220521966>>220521644Waarom maakt het je zo boos dat iemand het niet bij voorbaat met je eens is? Zijn andersdenkenden echt een existentiële dreiging voor linkiewinkies?
36 jaar geleden kon je met 20 euro 40 pinten op café kopennu met moeite 5
>>220522203Feit, ik kan de nachten dat ik 250 euro uitgaf aan mezelf aan drank en een bitterbal niet op één hand tellenMede omdat ik dronken was en ze niet allemaal voor de geest kan halen
>>220522152>Dat is een feit, en dat dat zal altijd zo zijn op dit onderwerpIk bedoel NIET naar te doen. Mijn mening is dat dit een doemredenatie is. De logica die ontbreekt is dat wat het probleem ook is. Iedereen wil uiteindelijk hoe dingen echt zijn. Maar iemand die uitgaat van>dat dat zal altijd zo zijn op dit onderwerpKan daar niet over gaan, als het gaat over een oplossing. (Langer verhaal. Ik bedoel niets naars of verkeerds wat het verder ook is, test maar) >Tot nu toe heb ik geen objectieve argumenten gevonden die het idee ondersteunen dat er zoiets bestaat als genderIk bedoel dus echt niet te schelden, negatief enz.Maar bovenstaande uitspraak in groen is een corruptie.Als jij iemand zou zijn die echt over bepaalde dingen gaat in het algemeen. Dat zou geen goede zaak zijn. Corruptie, met behulp van een Engels woord. Er is natuurlijk gewoon de geslachten. Man en vrouw. Er is ook zoiets als hermafrodiet, of intersex genoemd.
ik heb geen aannemelijke argumenten gehoord over waarom ik niet kan vliegen, je hebt het wel allemaal onderbouwd enzo maar het is gewoon niet aannemelijk, sorry, dus ik ga nu even naar de supermarkt vliegen
>>220522152Maar ik heb het idee dat er sprake van is dat>Dat is een feit, en dat dat zal altijd zo zijn op dit onderwerpof:>Tot nu toe heb ik geen objectieve argumenten gevonden die het idee ondersteunen dat er zoiets bestaat als genderDat dit een bepaalde plaats heeft binnen de autoriteiten, in die zin de wetenschap.
sorry maar ik ga je verkrachten, ja sorry maar je onderbouwing waarom ik dat niet zou moeten doen is gewoon niet zo aannemelijk, het staat me gewoon niet aan, mercury is in retrogade, echt bad energy dit
>>220522335Mijn analyse beperkt zich natuurlijk tot mijn huidige begrip van het fenomeen zoals het zich nu voordoet, als dat enige geruststelling is. Misschien heb ik het wel fout en heb ik simpelweg de data nog niet om dat in te zien, of ontwikkeld het fenomeen zich zodanig dat ik mijn analyse kan aanpassen. Dat is allemaal niet uitgesloten, maar momenteel mijns inziens niet direct aan de orde.>>220522424Ik ben een ster in zwart-wit denken en reductionisme.
>>220522386Maar ben jij in een proces van transitie? Of ook nog daarvóór.Een bepaalde positie maakt natuurlijk dat bepaalde paden uitgesloten zijn. Zo ver als bepaalde dingen te zeggen.Het is ver van dat het hier gaat over vliegen. Langer verhaal. Maar dat soort woorden zijn een corruptie.OF hoe wat jij verder bedoelt. Het erover hebben.
>>220522580dat merken we ja, dat je manicheistisch denkt
>>220522637Is een man die transitie heeft ondergaan volgens jou volledig vrouw?