vorige draad: >>220516662
goede editie, ondanks de kikker
Hallo fijne mensen
De paasbrunch valt zwaar op de maag
>>220531409
>>220531307>>220531409BASED
>>220531427>>220531409Ineenkrimp
>>220531409Gebaseerd
>>220531189woorden benoemen een realiteit?kun je het woord fietsen aanraken, of is het de fiets die je kunt aanraken? volgens jou argument bestaat er niets zoiets als een categorie, dus kan ik niet fietsen, ik kan alleen fiets.en ik heb geen moeite met de vraag, je stelt de vraag achterlijk, het is niet diep, je verwart dingen en denkt dan dat als ik geen antwoord kan geven dat dat een teken is van een diepe vraag.Jij doet alsof vrouw een hele diepe vraag is, maar we weten allebei wat een banaan is bijvoorbeeld. Maar jij voegt hier een essentie aan toe die niet bestaat. Je egt iet kijk daar is een banaan, je zegt kijk daar is de realiteit van een banaan. Je vraag is niet moeilijk, hij is achterlijk.Laten we als mentale oefening de vraag omdraaien, wat is een vrouw zonder woorden die naar iets anders verwijzen, aangezien er een essentie bestaat? je moet dan de essentie immers kunnen benoemen
Het is nooit voltooid geworden.Alles is ook niet altijd een demonisch systeem of daardoor vastgehouden. Dus mensen. Daar is reden toe. Dus dat zij het zelf doen. Rondcircelen zonder dat ooit bereikt kan worden wat het volledig moet zijn.Maar het is nog steeds een op-en-neer rondcircelen in iets dat het nooit helemaal is.En dus alleen naar het licht gaan zou het zijn.En dus heb ik juist verwoord wat dat is het licht de ja of de nee
>>220531469yikerino's
>>220529922>Als ik zeg dat een transgender een vrouw is dan ben jij het niet met me eensDaar ben je het zelf ook niet mee eens, want je zegt niet "vrouw", je zegt "transgender"Wil je zeggen dat die termen synoniem zijn?
>>220531515wederom, voor zeker de 5e keer al, begrijp je mijn argument niet, we hebben het hier over familiegelijkenis, transgender, transvrouw, vrouw wijzen naar hetzelfde, dit is een c-a-t-e-g-o-r-i-e, vraag het anders even aan chatgpt.als ik zeg kale vrouw, en dit argument hebben we al gehad en daar kon je toen ook niks op zeggen, is dat dan geen vrouw?
Niemand is tevreden hoe alles nu werkt met geld, relatie en erotiek, hoe de volkeren zich onder elkaar verhouden. En al die dingen meer. Waar sommige met nadruk over beginnen. Maar echt in het licht is er niet te verblijven.Het is altijd een op-en-neer in zaken die het niet helemaal zijn.Waarom dat maar laten?Het is veel fijner om een iets te hebben dat zich daartoe richt. Gewoon ontspannen veilig.Waar of niet waar
Hoezo draait jullie SaaS nog niet?
kautsky gang kautsky gang kautsky gang kautsky gang skrr skrrverzorgingsstaat swag swag swag swag
>>220531499>joujouw*>kun je het woord fietsen aanraken,Nee, maar je kan het woord fiets ook niet aanraken, dus wat is je punt? Het woord fietsen drukt de realiteit van de activiteit uit. Heb jij toevallige oppositioneel-opstandige gedragsstoornis? Ga je het op elk punt met mij oneens zijn puur om het oneens te zijn?>volgens jou argument bestaat er niets zoiets als een categorieS T R O M A N>ik niet fietsenB R U I N>je verwart dingen en denkt dan dat als ik geen antwoord kan geven dat dat een teken is van een diepe vraagS T R O M A N>wat is een vrouw zonder woorden die naar iets anders verwijzen>omschrijf een vrouw zonder een ander woord dan vrouw te gebruikenEen hoer?>je moet dan de essentie immers kunnen benoemenDNADNADNABlijf dit negeren want vanwege DNA stort je hele ideologie inAls we NIET op celniveau konden aantonen of het een man of vrouw betreft zou ik volledig mee willen gaan in je ideologische zoektochten naar de definities van de geslachten, MAAR DNA WIJST UIT DAT EEN MAN NOOIT EEN VROUW KAN ZIJN.De natuur heeft de essentie en de definities al voor ons bepaald.Is dat niet even makkelijk!Hoef jij niet meer te verantwoorden in welk orgaan de gender huist.Men is eender man of vrouw en zo simpel is het.
>>220531593Ben bezig met drinken
>>220531559>transgender, transvrouw, vrouw wijzen naar hetzelfdeMijn moeder is transgender...?>als ik zeg kale vrouw, en dit argument hebben we al gehad en daar kon je toen ook niks op zeggenEn nee?>is dat dan geen vrouw?Gaat niet om fysieke kenmerken SUKKELDNADNADNA
>>220531619>>220531649DNA is een verwijzing naar iets, dat is dus geen essentieDNA, is blijkbaar ook je laatste redoute, ook al is het geen essentieWaarom bestaan XO, XXX, en vrouwen met XY dan?Vraag het anders even aan chatgpt
>>220531669>Waarom bestaan XO, XXXAfwijkingen>vrouwen met XYoxymoron, XY = man
Beter dat ze gewoon vrouw of man heten dan dat er gekloot gaat worden aan gerekte en gebogen niet bestaande geslachten
>>220531682oftewel DNA is geen essentie, zoals je hier ook toegeeftesssentie is gewoon zo, ja is gewoon zo skrrt skrrtskibidi wop wop DNA, niet van aristoteles en niet van aquinas yuh yuhis gewoon zo, ik zeg dat, onderbouwen is voor homo's yeet yeetgang gang gang wat is vrouw? vertel het mij senpai, weet het zelf ook niet DAMN SON WHERE DID YOU FIND THISTRAPAHOLICS
>>220531719>oftewel DNA is geen essentie,N O N S E Q U I T U R >zoals je hier ook toegeeftS T R O M A N>onderbouwen is voor homo'sWDN was je al die tijd hetero?
>ik weet niet wat een vrouw is maar ik wil het wel zijn!de linkiewinkie
>>220531748wat is toch die essentie, we weten het beiden niet, maar toch bestaat hij skrrrrrtyeet yeet, argumenten maken zonder inhoud skibidi retardgang gang ik bepaal wat een vrouw is, wat is de vrouw? DNA YAHmaar DNA is ook geen essentie, maar dat zegt niks want ik snap het paradox niet NEE NEE
>>220531748Waar is transitie goed voor als je gewoon de perceptie van de familiegelijkenis van "vrouw" kan uitrekken om mannen die zeggen dat ze een vrouw zijn onder de familiegelijkenis te scharen? Ik dacht dat linkiewinkies inclusief waren?>>220531797de* paradox>ik weet niet wat een vrouw is maar ik ga mijn lichaam wel onherstelbaar verminken om aan het beeld van een vrouw te kunnen voldoen, wat dat ook moge zijn
>>220531827>Waar is transitie goed voor als je gewoon de perceptie van de familiegelijkenis van "vrouw" kan uitrekken om mannen die zeggen dat ze een vrouw zijn onder de familiegelijkenis te scharen? Ik dacht dat linkiewinkies inclusief waren?>>220531719
>>220531559>transgender, transvrouw, vrouw wijzen naar hetzelfdeEn dat is...?
trannoids wezen als iedereen kan een vrouw zijn maar dan moet je eerst je mannelijke kenmerken verijdelen
>>220531827nul argumenten, hier heb je er eentje van Aquinas>As regards the individual nature, woman is defective and misbegotten, for the active force in the male seed tends to the production of a perfect likeness in the masculine sex; while the production of woman comes from defect in the active force or from some material indisposition, or even from some external influence.een vrouw is dus een defectieve man>>220531867mooie poging, het kader vrouw, niet de essentie, die bestaat niet en kun jij ook niet aantonen.het is grappig hoeveel van mijn argumenten van radfems en libtards ik op jou kan los laten want je zegt steeds dezelfde troep als die mongolen, daarom is het ook zo grappig dat je me probeert af te schilderen als een paarsharige radfem, die zijn het al helemaal niet met me eens en proberen al jaren aristoteles weer terug te brengen voor hun argumenten.
>>220531797Als man en vrouw geen essentie hebben, vervalt de stelling dat iemand in een verkeerd lichaam geboren kan zijn (wat je overigens niet kan aantonen). Want hij was altijd (volledig) vrouw. En dan vervalt ook gelijk de hele noodzaak van transitie.FASCINEREND
>>220531905nee andersom, als vrouw en man geen essentie hebben is het mogelijk dat transgenders kunnen bestaan, met essentie kan dat niet, dan is er iets in de man en in de vrouw wat essentieel is en net naar iets anders verwijst, iets wat jij dus niet kunt aantonen en ook niet leek te begrijpen, je wees immers naar iets anders: DNA.
>>220531827>de perceptie van de familiegelijkenis van "vrouw" kan uitrekken om mannen die zeggen dat ze een vrouw zijn onder de familiegelijkenis te scharen?Andere anon maar wat is hier bedoeld?Zij die dat spelletje zouden doen? Maar dat is geen zwakte. Dat is absolute alfa onder welseksfap. Iets dat er nu niet is lijkt wel. Allemaal dingen, doelloos gecircel dat niet in het licht is. In het bijzonder ook zij die zich op wat voor manier dan ook zouden laten bevrouwen. Ongelijk kunnen ze in ieder geval niet krijgen als ze onder zo'n omstandigheid hrt gaan doen e.d. Met andere woorden mensen gaan andere geslachten op die manier. Zonder inhoud leidt niet tot een echt gewenste ordening.In sommige gevallen opent het zelfs redenen tot aanslagen.>AanslagenEr is geen sprake van gewenstheid op dat punt. Het is een opmerking, analyse. Niet iets tegen de wet.
Trekken jullie je broek uit als je gaat pissen?
>>220531766ditdeesdittem
EH !Geen licht in de conversatie.Dat = naar gecircel. Wat jij ook vindt.>>220531827Wat is de reactie hierop >>220531929 ?
radfems argumenteren dat motie de essentie is van de vrouw is, het vitalistische, transgenders zijn dan geen echte vrouwen want de essentie van de vrouw is motie, de essentie van de man is zijn. Je hebt ook radfems die argumenteren dat acties de essentie zijn, een transgender kan immers geen kinderen krijgen, dus dan is de essentie acties die vrouwelijk zijn.beiden overduidelijk niet heel sterke argumenten, maar wel beiden op hun eigen manier spelen ze in op een filosofisch dilemma, dat laat ten minste kennis van het onderwerp zien.>>220531982op kantoor knieen pissen en dan naar de kraan waggelen, van HR moet ik nu op potjesles, heb die kankerhoer gehoekt.
draadmuziekhttps://youtu.be/8TIOZbqWC3k?si=TkmpLm6qVNPjZ-Ee&t=2030
>>220531895>een vrouw is dus een defectieve manDat is geen essentie en dat is geen biologisch ondersteunde theorie.Als je dit aanhangt, wil je zeggen dat "transgenders" defectieve mannen (willen/zouden moeten) zijn?>mooie pogingPoging tot wat? Jij zegt dat de term verwijst naar "iets". Wat is datgene?>mooie poging, het kader vrouw, niet de essentie, die bestaat niet en kun jij ook niet aantonen.Taalkundig belabberde zin. Structureer beter zodat blijkt waar "die" naar verwijst in het laatste zinsdeel, want het is niet duidelijk uit de context omdat de zin een opsomming bevat. Verwijst "die" naar het kader of de essentie?Kom wees een keer geen luie pseud en formuleer deugdelijke volzinnen en onderbouwde stellingen.>je zegt steeds dezelfde troep als die mongolen, daarom is het ook zo grappig dat je me probeert af te schilderen als een paarsharige radfemS T R O M A N>>220531919Seksuele dimorfie is op celniveau aan te tonen, is wat ik zeg. En dat verwerpt je hele ideologie, want het celweefsel van een man die zegt dat hij een vrouw is (wat jij noemt een transgender) spreekt hem tegen. Hij is een biologische man.Je kan spergen over aristoteles en essentie maar daarmee neem je dit feit niet weg.OMDAT we geslacht op celniveau kunnen aantonen, en jij vermeent dat transgenders in essentie afwijken van man/vrouw, zou je dat ook op celniveau moeten kunnen aantonen. Kan je niet. Want het bestaat niet.Transgenderisme is fictie.Er zijn echter hooguit geslachtsvreemden die ervaren of beweren dat zij niet tot het eigen biologische geslacht behoren. Dat kan ik erkennen zonder op ideologische problemen te stuiten, die fundamenteel afwijken van biologische realiteit.>>220531919>dan is er iets in de man en in de vrouw wat essentieel is en net naar iets anders verwijst, iets wat jij dus niet kunt aantonenJij kan de essentie van een transgender niet aantonen.
>>220531929Ik probeer te onderzoeken hoe de ideologie van de transgender concreet werkt en aan te tonen wat niet werkt, en dat is nogal wat.Onder "vrouw" verstaat hij alles dat op een vrouw lijkt, dus mijn vraag aan hem is: waarom kan je niet aanvaarden dat een transgender de facto de gelijkenis van een vrouw vertoont, en waarom vereis je van hem dat hij transitie ondergaat alvorens dat je hem aanvaardt als vrouw?Gezien het uitgangspunt dat "vrouw" slechts een nevelige associatie is, is het dan niet praktischer en humaner om de familiegelijkenis door te trekken naar alles en iedereen die zegt dat ze een vrouw zijn, ongeacht hun uiterlijke voorkomen?Wie bepaalt wat wel en niet op een vrouw lijkt?Kan een robot die zegt dat hij een vrouw is een vrouw zijn?Zie je hoe problematisch deze definitie van de vrouw is?Is plaatje gerelateerd een pijp?
>>220532110>Seksuele dimorfie is op celniveau aan te tonen,Dat bestaat helemaal niet, er bestaan geen celmarkers voor seksuele dismorfie, waar verzint chatGPT dit nou weer uit?>Jij kan de essentie van een transgender niet aantonen.Omdat essentie niet bestaat, in zijn geheel, als ik de essentie van transgenders niet kan aantonen argumenteer je dus dat jij wel kunt aantonen dat vrouwen een essentie hebben. Je zegt DNA, je geeft toe dat dit geen essentie is want je geeft toe dat er 'fouten' worden gemaakt, dat is per definitie geen essentie. Verder kun je met een essentie niet naar iets anders verwijzen, anders is het geen essentie maar een kader. Als ik naar een fiets wijs dan is dat het kader, ik kan helemaal niet naar de essentie van een fiets wijzen, wat is de essentie van een fiets? een voertuig? ik verwijs naar voertuigen. Is het een gebruiksmiddel? ik verwijs naar alle gebruiksmiddelen.Dus wat is de essentie van de vrouw volgens jou? Ik heb je voorbeelden gegeven uit de Christelijke hoek, uit de Griekse hoek, zelfs uit de radfem hoek, je verwerpt ze allemaal, als je dan zelf dus geen antwoord kunt geven is het onwetendheid, je bent het argument voorbij.Je zegt dan steeds dat ik zelf niet kan zeggen wat een vrouw is, dat heb ik al gedaan, de familiegelijkenis, waar transvrouw bij past, het kader vrouw is wat een vrouw is.Wat ik niet kan beantwoorden is VOLLEDIG vrouw, want je vraagt om een essentie, die bestaat niet, dat ik daar geen antwoord op wil geven is niet omdat ik onredelijk doe, het is omdat we nu gaan van propositie naar een realiteitsclaim en een essentieclaim, die bestaan simpelweg niet.Vraag dit aan Chatgpt:Mij tegenstander maakt een witggensteiniaans argument dat een vrouw een familiegeljkenis is, aangezien de essentie van de vrouw niet bestaat, en ik er niet naar kan wijzen zonder verwijzinngen. Hoe argumenteer ik toch voor een essentie.Ik ga nu tukkie doen.
>>220532259Er bestaan zaken van mensen in hun waarde laten. Of ook hun mening.>Zie je hoe problematisch deze definitie van de vrouw is?Maar ik vind dit zwaar gecorrumpeerd. Dingen die vaker te zien zijn en ik ben daar zwaar op tegen.Man is gewoon man. Vrouw is gewoon vrouw. Hermafrodiet is dat. Ook intersex geheten.Iemand die hrt heeft gedaan enz mag gewoon naar de mannen wc als het VnM is of naar de vrouwen wc als het MnV is. En zich zo noemen. Dit is zo het meest gezegende. Dus omstandigheid. Zo de meest gezegende omstandigheid zo in het hele verhaal.
Zit net een half uur inde wachttijd met essent aan de telefoon, denk ik ik probeer het maar met hun chatfunctie. Ik vraag aan de chatbot of ik met een medewerker kan chatten, zegt ie dat op 2de paasdag de klantenservice gesloten is.Hadden ze aan de telefoon ook wel effe kunnen zeggen gvd
>>220532434Als we gewoon realiteiten verzinnen en in een fantasie gaan leven dan kan ik dat ook en dan kies ik ervoor om een man in vrouwenkleding te zien als pedofiel.
>>220532476Punt is: dat is het licht niet.Maar nog steeds een rondcircelen buiten het licht. Waar niet, waar uiteindelijk nooit te vinden zal zijn wat alles echt moet zijn. Volgens jou, en volgens iedereen. -En dat rondcircelen al dan *niet*(eigenlijk langer verhaal) vastgehouden door een demonisch stelsel.Iedereen kan de sexuele en geslachtsidentiteiten. Het is eerst een opzettelijke kwade daad hen pedo te noemen. Die ook niet gaat leiden tot wat zaken echt moeten zijn. Als dit waar is dan zou uiteindelijk te zien moeten zijn dat hen pedo noemen of andere dingen niet bijdragen aan hele heelheid, zoals jij bedoelt (...) enz.
>>220532476Ik bedoel het is toch niet bij te dragen aan al het armoedige rondcircelen buiten het licht, wat het allemaal nooit echt kan worden wat het moet zijn, door ook realiteiten te gaan verzinnenZelfs: als je erover nadenkt wat je dan tegen jezelf zou doen? (Oprechte vraag, ik sta niet op een reactie hier en nu)
pupimachen in mein lederhosen
>>220532356>er bestaan geen celmarkers voor seksuele dismorfieChromosomen.Ik wil je volgen op gebied van essentie, maar je indruk dat ik argumenteer vanuit/voor essentie is een stroman. Ik ga uit van biologisch geslacht. Verwerp je dan ook de notie van biologisch geslacht?Ik erken dat er mensen zijn die rapporteren dat hun identiteit niet aansluit bij het biologische geslacht, wat ik geslachtsvreemd wil noemen omdat ik de term transgender ideologisch onverantwoord vind, maar er zijn ook mensen die dat niet rapporteren, en bij wie biologisch geslacht niet leidend of vormend is in de identiteit, zoals ik. Ik ervaar simpelweg een biologisch mannelijk lichaam. Ik zeg niet "ik ben een man" omdat mijn identiteit dat voorschrijft, maar omdat dat een gegeven is.Is die claim volgens jou niet valide omdat de essentie van een man niet kan worden aangetoond? Moet ik eerst de essentie kunnen aantonen van mijn mannelijkheid voordat ik mag zeggen dat ik een man ben?Waarom is dat bij geslachtsvreemden anders? Waarop beroepen zij zich dat volgens jou wel geldig is?>>220532768Ik bedoel maar te zeggen dat ik bij voorbaat geen enkele bewering of ervaring hoef te aanvaarden. Als iemand zegt: Ik ben Jezus Christus, en verwacht dat ik hem op zijn woord geloof, dan heeft hij pech. Als een man zegt: ik ben een vrouw, dan zie ik hem als een verwarde man, en spreek ik hem aan als meneer.
Wat zijn de argumenten tegen werkelijk idealisme?
>>220533208@grok
parkour is skaten met alleen je lichaam
schijten met de kraan open
>>220533218Ik heb geen tw*tter, ik vraag chatgpt wel ff
>>220533130>Ik bedoel maar te zeggen dat ik bij voorbaat geen enkele bewering of ervaring hoef te aanvaarden.Ik zie reden dat wie zich buiten het licht beweegt zich daar in werkelijkheid niet in kan vinden.Langer verhaal. Maar evengoed is er reden dat dit leidt dit tot de conclusie van mensen in hun waarde laten. Maar soms zijn er omstandigheden van het begeven in het domein van iemand anders. En zo dit ook daadwerkelijk zo is. Geen gecorrumpeerde waarheid.>Als iemand zegt: Ik ben Jezus Christus, en verwacht dat ik hem op zijn woord geloof, dan heeft hij pech. Als een man zegt: ik ben een vrouw, dan zie ik hem als een verwarde man, en spreek ik hem aan als meneer.Dat zijn voorbeelden waar ik als persoon of wat ik zeg niet onder valt.
gegeven paard in de bek schijten
Chat gpt kan werkelijk idealisme niet weerleggen.
>>220533375commerciele LLMs zijn waardeloos
heb geplast
>>220533393Kan jij werkelijk idealisme weerleggen?
>>220533426 In den beginne was het Woord, en het Woord was bij God, en het Woord was God.
gristkuks be like ik weet alles al, nu jij nog
>>220533602Dit, maar dan onironisch
>>220533612vandaar be like en het radicale aan gristenkuks, de paradox, het radicaal inclusieve, als ik het niet wil geloven is dat faux pas, ik moet en zal mijn identiteit laten vallen en zelfs in hun spraak ontkennen ze je dit, bah bah bah
>>220533683wow nigga sterkte met je beroerte
lekker biertje 0.0 in het zonnetje, zo kan men drinken en morgen toch werken
>>220533735>0.0HOMOOOO
leg mij eens uit; wat is een calorie?
nee
>>220533843iets waar ik meerdere van moet consumeren nadat ik je moeder heb geneukt
>>220533843Ik weet niet wat het is maar ik weet dat 6000 per dag teveel is
Ik zoek knappe Nederlandse mannen die op mijn gezicht willen zitten.
>>220534107>>>/lgbt/>>>/soc/flikkers opkk
zyzz was een transhumanistische pionier
>>220534133nee hij was een bodybuilder
>>220534107flikker>>220534133faggot
Met die penetrante odeur van opgedroogd zaad (toilet d'Incel)naar de supermarkt
>>220534107can we kiss
linkse cucks neermaaien met machinegeweren
linkse faggots platwalsen vervolgens opschrapen en voeren aan varkens
>>220534151bodybuilders zijn transhumanisten
Zoenen en vrijen met vrouwen op een kleedje in de zon in het park waar iedereen het kan zien.
>>220534536Nee.
zoenen met mannen waar iedereen het kan zien en elkaar billenkoek geven
>>220534536kankerdown
>>220534559doe eens normaal
>>220534587kanker op naar je eigen board vieze kanker homofiel
>>220534589Dat is normaal linkiewinkie, daar zijn vrouwen voor, om de liefde mee te bedrijven.
>>220534571>>220534588ja
>>220534650Dat doe je niet in het openbaar, dat is net zo goor als openbaar flikkerdom. Verlaag jezelf niet tot hun niveau.
intens zoenen met mannen
>>220534714Saai
heb in mijn boek gelezen dat zoenen met mannen
>>220534587dat durf je niet je hebt pleinvrees linkse kankerjunk gooi jezelf weg genetisch afval
>>220534823Projectie
>>220534823draai ik mijn hand niet voor om
https://youtu.be/7Vg52Xd9bHY
chuddies zijn lelijk die zoenen we niet
>>220534867>wat je zegt ben je zellufok freud lmke psychologie is onzin voor mentale kleuters (vrouwen)
Net een oude jeugdkameraad tegengekomen, we zijn op een terras een paar pintjues gaan drinken. Hij heeft een vrouw en twee dochters en een goed draaiende zaak. Ben blij voor hem, toch iemand van de oude kliek die iets van zijn leven gemaakt heeft.
>>220534984Freud was de og projecteerbeer
één twee drie rikketikketikrarara wie bennekik?
intens homoseksueel tongen op tweede paasdag
>>220535026dit, en chudoïde heeft freud niet gelezen, triest!
>>220534991Alleen dat is het nietHet parasiteert teveel
>>220535136Ik ook niet, freud was een projecterende kk chud
>>220535136klopt waarom zou je die hersenspinsels lezen ben je achterlijk ofzo?
>>220535195Zijn argumenten zijn nog steeds wel heel goed en belangrijk voor de psychoanalyse, dit boek raad ik aan aangezien het ook aansluit bij de socio-economische analyse van Charles Marcqx.>>220535215https://youtu.be/GlKL_EpnSp8
>>220535152Ben blij voor hem, als je kinderen hebt is het belangrijk dat ze in een stabiele omgeving opgroeien en niks tekort hebben.
mexikaands bestelt
geen sportpaginageen tijdschriftmaar een boek n woordeen moederneukende boek n woord
links kennie mieme
voorbeeld van een linkse "miem":aanvaard mijn ideologie aub anders voel ik me existentieel bedreigd, ok?
niksdoenmaxxen
ik verdien een vriendje om mee te zoenen en op zijn borst te liggen #feit
bloederige bastaard teef
voorbeeld van een linkse "miem":ik ben homo haha!
>>220535393JIJ BENT EEN KANKER GORE FLIKKER
voor mij is het magacommunismehttps://youtu.be/Ut3NT77J1ug
>>220535532>>>/pol/
Bepotelende travestiet maxxen
polletiek gezever>>>/pol/pedofiel gezever>>>/lgbt/bij voorbaat dank
Kzen gelicenceerd telepatisch bekschijter ikke
zoenen met mannenkarl marx
Zoenen met vrouwen is kk gay
>>220534235YES PLEASE
>>220535610kk flikker >>>/lgbt/
Ben nog steeds naar fc de kampioenen aan het kijken, zit al aan s02e03
>>220535610 >>220535608Kom lekker zoenen in een mooi italiaans dorpje onder het genot van een pinot grigio
>>220535115Dat de sexuele en geslachtsidentiteiten.Maar vind jij niet dat het zo niets is?Hoe homo's vaak helemaal gerekt en gebogen zijnEn zo het milieu vervuilt.Een talent ergens voor is geen probleem. Maar het hele systeem is vervuild
>>220535728waarom zeg je dat als je geen enkele intentie hebt om elkaar te ontmoeten
>>220535789performatieve homoseks is een epische linkse miem om chuds te pwnen ofzoiets
Ik speel met mijn lul terwijl ik kijk naar andere mannen die met hun lullen spelenDe uitdaging is om simultaan te koemen
>>220535855handsfree zaden is zo kankergeil om te kijken
flikkers hopen meer acceptatie te bereiken door zo goor mogelijk te doen en zoveel mogelijk negatieve aandacht op zichzelf te vestigenheel apart eigenlijk
'k ben schelvis en victoriabaars aan het bakken, met ovenfrietjes
Lhbt is zelfs bij wet beschermd enzo. Dan moeten ze ervan maken wat het echt is. Wat ik weleens gepaald heb. Met een ekodorp/wijk enzoGatverdamme zeg wat is het voor een slap homo excuus wat lhbt nu is.Het is gewoon milieuvervuiling
>>220535855Nou gatver de gatver zeg hoe daqt ligt met homo's.Alle respect maar dat is niet de zaak die het is.Het is een verachtelijke bevuiling. Een corruptie ten opzichte van hoe dingen echt liggen
anale seks met mannen
>>220535920klopt ze hebben al gelijke rechten maar om de een of andere reden is dat niet genoegze willen MEER rechten dan gewone mensen en normaal maken wat absurd isen dat IEDEREEN OVERAL direct getuige is van hun activiteiten INCLUSIEF kinderengoede manier om de hand te bijten die je voert en heel gauw je acceptatie te verliezen
Homoseksualiteit is milieuvervuiling aldus frits lmke
Hoe durven homo's dit zo openlijk te doenWaarom wordt het niet gewoon afgeschaft verachterlijk verontreinigingIk bedoel op zich niets negatiefs
>>220535953GATVERDAMMEDaar komt POEP uit
>>220535867Ik zag eens een filmpje van een heerlijk gespierde knappe man op het strand die zijn zwembroekje omlaag deed en onmiddelijk begon zijn keiharde lul te spuiten zonder dat hij het aanraakteIk ben nu hard nu ik er weer aan denk>>220535885Ja haha
>>220535985Oehhhhh geil, de harde piemel is ook geil, frotten?
>>220535985>>220536004kanker op naar je eigen board>>>/lgbt/
>>220536024ben jij ook zo geil
>>220536024Nee je moet het lezen
>>220536046hihihihi hij moet het lezen, ziedgriek boos
linkiewinkies wezen alsik heb geen persoonlijkheid buiten mijn geaardheid dus ik kan niet gewoon gezellig praten over dingen zonder iedereen constant te herinneren aan mijn afwijkende fantasieën, het liefst kom ik daarmee in het midden van de aandachtik heb verder geen humor ofzo of positieve inbreng eigenlijk wil ik vooral dat anderen zich ongemakkelijk voelen dat is mijn idee van hoe ik mezelf gedraag op internet, gewoon bij zo veel mogelijk mensen walging oproepen en zorgen dat het constant over mij gaat
>>220536004Goed, maar serieus. Dat kan het toch niet zijn hoe lhbt? Zo gerekt en gebogen compleet van de wereld al die zooi eroverheen? Ik vind niet dat dit in de stad al die vlaggen enzo. Of op de weg geschilderd. Hallo het is een lhbt talent. Maar dan moet het wel goed zitten.De hele overheid zit eroverheen ook. Niet meer normaal.Ja niet voor kak verontreiniging. Want het is dat wel.
>>220536004Ja hé hé hé hé héZelf opzettelijk verzwakken en verontreinigen. En de hele overheid eroverheen
>>220536046
>>220536046welke gebeurtenis in je leven zorgde ervoor dat je antisociaal bent geworden?ben je verwaarloosd als kind?
piemelpipi
linkse miem:*antisociaal gedrag*haha episch
>>220536041Ondertussen worden JOUW kinderen i4dat je zoon of zonen geroofd en iedereens kinderen.
>>220536046je houdt dit een paar weken vol hooguit en niemand heeft er echt last van
>>220536143aw babe voelt anxiety :C X X
de toekomst is gaywen eraan
Er is reden dat lhbt al lang geleden gram had moeten halen bij de wetenschap.En nou weer
transrechten is mensenrechten
>>220536196Ja maar ik heb geen eigenwaarde dus op deze manier kan ik doen alsof ik er toe doe, al was het maar in de fantasie dat ergens iemand zich ongemakkelijk voelt door mijn toedoenIk heb namelijk weinig controle over mijn dagelijks leven... :(>>220536203Ja het is niet alsof hij ons een spiegel voorhoudt van ons irrationele, belachelijke gedrag waarmee we ons voor schut zetten.
Oh yes, geilpalen! Mag ik ook mee doen aub?Mijn pik staat namelijk fier overeind
zwarte mannen met enorme lullen gaan witte nederlandse vrouwen bezwangerenook dat is de toekomst
>>220536232De wetenschap dat is waar er gram gehaald moet worden.Toch niet zelf gaan overblubberen met gore gedegradeerde dingen
>>220536264jij wilt gewoon dat we je piemeltje pesten, zal ik er op gaan trappen?
>>220536241Oh dus er hoeft geen categorisch onderscheid gemaakt te worden want "transrechten" zijn al gewaarborgd door de rechten van de mens en je uitspraak is dus nutteloos en betekenisloos. Ok, duidelijk.Had je nog meer domme leuzen om jezelf mee voor schut te zetten?
>>22053626414cm is een klein maar fijn pretpakketje :)
>>220536241>>220536232Dit is grote bek overheid. En er ligt nu een dikke laag gorigheid over de overheid.En hoe dat komt feminisme lhbtKom op zeg gram halen bij de wetenschap. Zij moeten boeten
>>220536295ja nee het is gewoon zo, ik heb je argument gelezen, maar het IS gewoon zogoede mening, maar het IS gewoon zotja sorry het IS gewoon zo
>>220536306het volk denkt niet zoals julliehet volk heeft gekozen voor jettenlgbtq is wel degelijk de toekomst
>gram halen bij de wetenschap. Zij moeten boetenEn hé hé hé het is niet de eerste keer dat ze fout zitten>>220536302Je hoeft niet zo tegen mensen uit te varen met dat van blubber over zelf heen en degradatie
>>220536323"mensenrechten zijn mensenrechten"... wow... is dit de kracht van linkse intellectualiteit?
>>220536356ik spuit dagelijks mijn blubber over mezelf heen haha
>>220536345Fout, Wilders haalde meer stemmen. Het volk koos dus Wilders.
>>220536381zien?
ok maar de belgen? waar zijn ze?
jullie zouden anders piepen als jullie eens wisten hoe goed sperma smaakt
>>220536410weet ik al
>>220536345slechts ~3% van de bevolking is homoflikkerjij bent dus een kleine (walgelijke) minderheidga naar je eigen board >>>/lgbt/
m'n visjes zijn gebakken, gekruid en klaar voor consumptienog enkel even wachten op de frietjes
>>220536393ok tsjud waar is minpres wilders danhm? hmm?
>>220536447chud wilders loopt altijd weg, want ze willen niet politiek regeren, ze willen politieke macht gebruiken om bepaalde aannames populair te maken, extreemrechts entrisme...yikes!
>>220536407ben naar fc de kampioenen aan het kijken met een nederlandse ip om de auteursrechtenbeperking te omzeilen
>>220536435Achterhaalde cijfers uncde jongeren bepalen de toekomstzoals ik zei de toekomst is lgbtq
>>220536381Nee maar kom op zeg.Ik wil mij wel bij het onderwerp betrekken.Ik bedoel lhbt zou toch gram moeten gaan halen bij de wetenschap.Dit onderwerp is niet met sorryIk bedoel hoe kunnen die lhbt zijn dit over zichzelf en anderen afroepen? Er is nog niet eens gram en boeten over de wetenschap gehaald. Die de verantwoordelijkheid dragen.Ik ga hier in ieder geval aan ontkomen. Ik dien hierbij wel in dat er gram gehaald moet worden bij de wetenschap. Dit giet je toch niet over jezelf of anderen heen dit
>>220536502ben jij schizo of zoik snap niks van wat je zegt
>>220536489oh nee nee nee nee chudcels
>>220536447Aanstelling van het premierschap is geen reflectie van stemmenmeerderheid, kankermongool.Jij zei dat "het volk koos voor Jetten", maar dat is aantoonbaar onjuist, want Wilders haalde veruit de meeste stemmen, zo'n half miljoen meer dan Jette. Je uitspraak klopte dus niet.Raad eens hoeveel stemmen oud-premier Schoof had. Precies. Je kraamt dus onzin uit.Kankerhomo.>>220536489Oh wow, een kleine minderheid dus, bedankt dat je mijn punt ondersteunt met feiten en logica, gefeliciteerd je hebt jezelf gespeeld.Kankermongool.
de helft van jullie kleinzonen gaan pik slikken hahaha
>>220536559schizo
>>220536476toewijding
>>220536554>wat is extrapolerenlol je ziet niet eens dat het elke generatie meer wordtin 50 jaar zijn h*tero's de minderheidlmao
>>220536527Nee wat dit betekent is onverschuldigde overheidsbescherming
>>220536559lmkeeee terwijl anons als opa in hun cuckstoel zitten en handen moeten schudden met het nieuwe vriendje van hun kleinzoon
>>220536559deze vloek eindigt bij mij, mehmet
>>220536610het nieuwe ZWARTE vriendje hahahahaha
>>220536632oh nee nee nee nee nee, sorry opa we gaan even naar de zolder om uh te pimpampettenKARA BOGAAAAAAAAAA
De nichten krijgen onverschuldigde verrijking via de overheidZe gaan in een bak viezigheid en nee dat is het nietEn ze hangen vieze lappen stof op in de stad en op de straat
>>220536294Ben jij een lekkere blonde vrouw met naaldhakken, dan ja, zeker mag u dat.>>220536302Het is wat je er mee doet he ;) heb wel vaker gehoord van zowel mannen als vrouwen dat ze ondanks de lengte onder de indruk zijn geraakt :)
alle tjuds hier weten diep van binnen dat ze verloren hebbendagelijks kijken ze om zich heen en herkennen dat ooit zo vertrouwde kikkerlandje niet meer terugtijden veranderenze weten het zo hard maar blijven hier ontkennenhet land waarin jullie opgroeiden is dood
bij homos en trennies stinkt de seks altijd heel erg
>>220536608Non-sequitur en niet van toepassing op de huidige situatie. Jij zei namelijk :>>220536345>het volk denkt niet zoals jullieDenkt: tegenwoordige tijd. Terwijl nu, op dit moment, "het volk" zo goed als volledig (+90%) bestaat uit heteroseksuelen, die NIET zoals jou denken.Dat feit is verder ondersteund door de volgende statistiek in deze paal: >>220536489Met andere woorden, nee het volk denkt niet zoals jou, JIJ bent in de minderheid.Je had dus op geen enkel punt gelijk.
>>220536708ONOMKEERBAAR
>>220536717hoe weet jij dat babe
>>220536708lekker voor zeLEKKER voor ze
>>220536668goed zobeter een kleine die stijgert dan een grote die weigert hahaha
>>220536708oh nee nee nee nee hahahaha
>>220536708>blijven hier ontkennenEh nee, je herhaalt nu juist "chud" retoriek aan die al tien jaar lang wordt gebezigd, wat pedoflikkers vooralsnog naar het land der complotten hebben verbannen. Zoals gebruikelijk duurt het weer tien jaar voordat de linkiewinkies de update ontvangen.Bedankt in ieder geval dat je het bevestigd. Inderdaad, de boel gaat naar de knoppen. Dat zeggen we nu al geruime tijd.>>220536765Waarom wil je zo graag dat mensen iets verliezen dat ze dierbaar is?Gaat alles wel goed met je? Had je geen vaderfiguur in je leven?
nederland is een divers liberaal land waar gelijkheid en solidariteit voorop staan
https://www.youtube.com/watch?v=2EoiLZ_Xbb0&list=RD2EoiLZ_Xbb0
protje gelaten
>>220536873anons DNUG met STANK en VIEZIGHEID
>>220536765>>220536708Nee ik geloof er niets van dat hier in het algemeen mee te leven is. Voor wie dit zegtMisschien dat dit bemoedigt om dat toch te doen. Daar lijkt het allemaal een beetje op
forumland
we globaliseren en daar hoort een groeiende diversiteit in mensen en culturen bij
>>220536932behalve in bruine landenalleen blankoids moeten ontblankenhaha blankoids hun bestaansrecht ontkennen is like ZO FUNNY
>>220536765>>220536708Nee jullie halen je gram bij mensen in het algemeen en bij zelf.Zo werken dingen niet.De wetenschap draagt hier verantwoordelijkheid voor. Daar gram halen. En ze moeten hard boeten dit is allemaal niet met sorry
nederlands zijn staat voor diversiteit, progressie, en acceptatie ongeacht ras, seks, gender (LGBTQ+), en religie
linkiewinkies wezen als vandaag ga ik rechtse uitgangspunten legitimeren door te bevestigen dat zij een minderheid dreigen te worden... om chuds te pwnen ofzoiets...
>>220537017Nee hoor, niet elke Nederlander is progressief. Wat je zegt is aantoonbaar onjuist.
prosman heeft een aanvalletje
nederland is een progressief land waar we allemaal gelijk zijn
>>220537019ze zijn zo kanker dom he
>>220537068waarom zeik je dan nog over homorechten
>>220537017>religie>gender (LGBTQ+)Niet hun foutenNeem Israël als zij niet van de islaam worden en dat goed doen, dus inclusief democratie e.d. Voor dat soort onzin wordt de staatsveiligheid niet bedreigd. Wat wel gebeurt
>>220537019en moeilijk dat hij het ermee heeftwaarom zou dit een slecht iets zijn?je MAAKT het tot iets slechtsterwijl het niet isdaarom zeg ik lekker voor je
Ik sta elke dag klaar om onze linkse toeristen onbeperkt gratis L's uit te delen
Commodity fetishism is the idea that objects have the human qualities we have ourselves, thinking that consumption will give us these qualities.
>>220537136>waarom is genocide iets slechts?goed punt! maar ik kan enkele beter kandidaten verzinnen voor uitroeiing dan het ras dat in de afgelopen 2000 jaar vooruit liep op innovatie, beschaving, kunst, literatuur, mensenrechten, welvaart, wetenschap en stabiliteit!
Fordism is the repetitive and boring conveyorbelt work done for hours on end, post-fordism is the flexible global production, moving the fordist mode of production into other countries whenever it can’t be relegated to machines.
>>220537145int 'ollants gere
>>220537205niemand vroeg
>>220537187>uitroeingtjuds geloven dit onironischhet wordt gewoon wat meer internationaler en minder hetero that's all
Exchange value detached from the use value create the ability for outside forces to influence cost. The rate of profit remains low, to which the bourgeoisie attempts to maintain profits with financial assets like housing, putting the cost of this on the proletariat.
>heeeelp mijn zoon pijpt de grote lul van quincy dit is letterlijk uitroeiing
>>220537272We gaan gewoon een klein beetje de aantallen inferieure rassen terugdringen dat is alles
linkiewinkies wezen als haha off topic spammen op fora waar we eigenlijk niks mee te maken willen hebben is ZO grappig
>>220537272chudcelles projecteren altijd want ze zijn psychologisch ziek door (en voor) het fascisme, hoe globaler, hoe harder ze gaan projecteren, ze kunnen en willen niet internalizeren (psychologisch, ideologisch) en hun ego-ideaal geeft ze stress, dus projecteren ze ondersteboven hun eigen angsten op anderen.er is een reden dat niksneuken, maxxen, etc allemaal neonazi memes zijn voordat het internet miems werden, het is een projectie.
Nee ja goed maar lhbt dat zit gewoon niet goed.Hoe er scheit overheen gaat zegDe sexuele en geslachtsidentiteiten ja.Maar het is niet een vervallen in degradatie.Hoe willen jullie dat zelf zelfs maar
>>220537285>>>/pol/
goed nummer van het goede doel op radio 10 babes
>>220537372>erkennen dat je volk een minderheid dreigt te worden in eigen land is... LE FASCISME!
>>220537419linkiewinkies kunnen NIET stoppen met adverteren voor commerciële konsoemslop
vraag jezelf waarom je dit psychologisch voelt los van ideologie
>>220537361>off topic>op nederdraad
Jah en lhbt is gewoon ook boos.Maar gram boeten bij de wetenschap. Zij moeten boeten. Op het moment zo liggen contracten hierover redelijkerwijs. Het is niet de eerste keer. Er is geen genade of sorry met dit onderwerp. Zij moeten keihard boetenEn lhbt moet hun verantwoordelijkheid nemen. Jullie zijn heel boos over alles.
>>220537468polletiek en pedofiel gezever is off topic jadaar zijn namelijk aangewezen boards voor>>>/pol/>>>/lgbt/kan je gewoon lekker daar doen allemaal
karl marx en homoseks
>>220537461vraag jezelf af tegen wie je schizoziedt
>>220536476strijder
linkse "miem":off topic spam
linkoïdes wezen alser zijn boards voor verschillende onderwerpen? dat is letterlijk faskismus!
>>220537522>schizo Ook zoiets. Het ligt net zoals lhbt. Denk daar maar eens over na. Lhbt is nog steeds dat pad, die kenmerken van mentale aandoeningen. Lhbt heeft dat gewoon laten zitten erin
Freudomarxisme stinkt
rechtse "miem"ziedenheel veel zieden
tattas kruiden niet eens hun benen
>>220537607>neeeee je MOET precies in het andere vakje zijn en niet in dit vakje muh autisme kan dit niet aan reeeeeee
>>220537659punt in kaas
ik verdien een nederlands vdje
>>220537668sterf aan aids smerige kankerflikker
het feit is dat tjuds gwn bang zijn voor hun eigen toekomst
ik verdien een lang blond nederlands vdje
linkoïdes wezen als: als ik vandaag nog harder off topic spam gaan ze me wel accepteren!
>>220537727ik hoef je acceptatie nietmaar het toekomstbeeld wrijf ik er wel graag in ja, dat klopt
en tjuds werken zelf net zo hard aan die toekomst mee lmao
>>220537711letterlijk der chüdhttps://www.youtube.com/watch?v=mnTU_hJoByA
>>220537760Ik geloof niet dat jij dat zo wiltOokal zou het gebeuren
seks met mannen
>>220537810Nee dit begint over psyche en zodra psyche dit is allemaal zo verziekt door de wetenschap. Ze moeten gewoon hard boeten
>>220537810Het valt trouwens wel op dat iemand dit net plaatst nu het over psyche gaat. Maar nee. Het onderwerp is verziekt net als lhbt dat is ook verziekt
transvrouwen op het damestoilet oetz
>>220538007ja maar frits, geslachtsidentiteiten kan
>>220537711Plaatje gerelateerd verklaart waarom.Conservatieven hebben een centrale identiteit, dit staat haaks op liberale waarden.Jullie hebben meer genegenheid met een willekeurige kiezelsteen dan naar je eigen moeder.Het is dus volstrekt vreemd voor je dat iemand gehecht kan zijn aan zijn eigen gemeenschap in bloedverwantschap, want jullie kunnen enkel gemeenschap vinden in ideologische overeenkomst. Als je een familie hebt die toevallig dezelfde ideeën aanhangen, dan is het nog steeds een collectief individuen die net zo goed vreemden hadden kunnen zijn met gelijksoortige ideeën.Een conservatief kan zich dat op zijn beurt niet voorstellen.>>220537760Oh dus het is pure kwaadwillendheid waar je je tijd aan besteedt. Ok dan. Dat is niet normaal. Je hebt een stoornis ofzo.
>>220538007aldus adriaan de draadschizo
>>220538015transmannen op het mannentoilet
Bob Dylan op NPO Radio 5 babes
>>220538030>Een conservatief weet niet wat solodariteit is tenzij de ander er precies net als hem eruit ziet>een Sneeuwwitje of Kleine Zeemeermin met Afrikaanse roots doet zijn breintje letterlijk pijnOk da's dan duidelijk. Gek he dat ik daar om lach
linkse "miem":kwade intenties zonder enige reden
>Jullie jullie jullie jij jij jijMaar projecteren doe ik niet
>>220538053transkinderen op het kindertoilet
Het komt duidelijk overeen hoe mentale aandoeningen werken en lhbt.Het is allemaal even ziek en gram: bij de wetenschapZij moeten boeten
>>220538040Jij faalt je test
>>220538157transgenders in het leger, bij de politie, en in de olympische spelen
like chapo trap house talked about this, dat alle trans athleten waar het om gaat echt kankerslecht zijn, ze breken niet eens door tot in de top 100, maar het zou dan wel oneerlijk zijn
>>220538193biovrouwen zijn zo slecht in sporten hetransvrouwen laten zien hoe het moet
>>220538121Daarom dat liberalen zo gemakkelijk lachen met de waardigheid van de medemens. Die is voor hen abject en verwerpelijk en minder belangrijk dan een willekeurige kiezelsteen.Ze kunnen dus geen respect of empathie opbrengen voor iemand die niet in idee met ze is verbonden. Zelfs als duidelijk is dat je fundamenteel anders opereert en om die reden van mening verschilt, is het meningsverschil een geldige grondslag om je menselijkheid te ontkennen. Een conservatief zou, gegeven die constatering, makkelijker kunnen zeggen: we staan verschillend in het leven maar je verdient dezelfde rechten als ik om je overtuigingen aan te hangen, te beoefenen en te uiten, en ik wens je daarbij alle geluk.Maar de linkiewinkie zou het wel grappig vinden om je in een anoniem massagraf te duwen omdat je hem niet "mevrouw" noemde.
>>220538236might makes right, het gaat allemaal om sociaal-darwinismewacht heeeeeelp niet de trans mensen in mijn sport die ik niet kijk!
>>220538269leesloos + ongelikte paginavingers + geen leesbril + lege boekenkast + onbelezen + filestijn
>>220538307kaas in punt.
>>220538269>>220538030Met andere woorden: linkiewinkies hebben Jezus nodig.
>>220538093https://youtu.be/ld8JnmFURdE
>>220538321lees een boek
>>220538391links kennie mieme
>>220538407
>>220538454als lezen an sich iemand wijsheid kon verschaffen dan was je niet zo'n gigantische linkse pseud met waanbeelden
>>220538454ik lees mein kampf
>>220538537Gebaseerde Knausgård genieter
https://youtu.be/o5HxQLIMSmMIk mis deze tijd
>>220538664nostalgie die cd's
asjemenou seg wat is het hier hartstikke gesellig
>>220538537goedzo babe, boekjelees doen
verhip
>>220538696Stel je zo'n kino reclame voor anno nu.40 KANKERHARDE GABBERTRACKS VOOR 20 EURO
in de ruimte, kan niemand je horen poepen
Thunderdome LUID en boeke leze
>>220539112>>220539112>>220539112
>>220539071overbodige komma