vorige draad: >>220531307
>>220539112Gebaseerde draad
>>220539112yep, gebaseerd
ongetoucheerde zizi energy
>>220539163ontucht is geen fleks makker
Maar lhbt.Ik geloof niet dat zij tevreden zijn hoe het allemaal ligt.Er gaat toch gewoon degradatie overheen?En het is een zaak van overheidsgerelateerde pleitbezorging. In feite wat lhbt zegt over de degradatie over ze heen, de schuldigen de wetenschap...Dit is niet serieus te nemen. Het is allemaal een heel gedegradeerde verstrikking en wie ervoor moet boeten is de wetenschap. En zij zijn ook verantwoordelijk binnen hoe dingen liggen.Hoe kan lhbt daar zo laks in zijn?Het is HUN onderwerp en talent
wat vinden jullie van the rolling stones babe, wat is jullie favoriete album
>>220539411>>>/lgbt/
>>220539120overbodig mens
Maar echt ook op de tv enzo beetje van dat homo gedoe tijdens het voetbalecht gatverdamme zegAlle respect ik wil in rust posten ook. Maar dat is misbruik van de omstandighedenOf hoe vrouwenvoetbal echt zo opgedrongen wordt 1 van de laatste keren dat ik naar de npo keek
>>220539469ZIEDEND
>>220539112Je weet gewoon dat de grootste goener op de planeet constant deze draden maakt om te larpen als een gelovige
>>220539511Waar baseer je dat op?
>>220539294>>>/x/42212883frits ik zag een alien bij de NASA stroom, dat puntje in het midden. wat is jouw mening hierover?
>>220539581>ik weet niet wat het is DUS het is een eliumnee.
asjemenou effe mijn klompen uitdoen en een stukje jonge gouda eten
>>220539608ik vroeg het niet aan jou, schaap
>>220539632publieke website jankerd
>>220539411https://youtu.be/GgnClrx8N2k>wanneer Woland zich introduceert aan Ivan en Berlioz
>>220539511Laat eens even zien hoe het zou liggen dat jij gelijk hebt en niet zondig bent dat je tegen fapseks spreekt dat God dat zegtDat is in de christenheid wereldwijd het grote om de hete brij heendraaien. In feite grote zonde dat soort misinformatie.Maar wat of hoe?
>>220539650wacht jij nou maar lekker op de officiele verklaring, schaap. wij zien wat er echt aan de hand is.>>220539688toch frits?
>>220539657ik kan nog steeds niet geloven dat ik master and margerita eigenlijk best wel saai vond en er niet doorheen kwam, heart of a dog was veel leuker
>>220539750als je ziet wat er "echt" aan de hand is waarom vraag je dan op internet wat het kan zijn
>>220539784ten eerste deel ik mijn eigen observatie en ten tweede sta ik open voor de inzichten van andere wakkere mensen
>>220539784eliums, coronacomplot, claus schwab, joods complot, freemasonsmaar anon laten we wel realistisch blijven een transvrouw is geen echte vrouw ok
>>220539847ik heb reeds gereageerd op je 'observatie' knuppel die is namelijk nergens op gebaseerd>>220539862>een transvrouw is geen echte vrouwF E I T E N
Sorry Heer voor ik kan niet stoppen met jossen, kheb nooit geneukt tho dus zolang ik dit niet doe ben ik goede boyke omdat ik niet neuk voor het huwelijk tochEerlijk is eerlijk >ja maar de gedachten van seks alleen al is zondenPotverdorrie, we gaan allemaal naar de Hel dan oetz
https://youtu.be/jhnn3St0i7Uik in praag met dit
>>220540023niet geklikt ouwe
ik in praag met dithttps://youtu.be/i5zn5lmHdS4
Pappa heeft zin om een mooie lul te diepkelen, pappa is pijpgeil.
>>220540023>>220540100je bent niet in praag echter
>>220540111Geen van deze woorden staan in de bijbel
>>220540111vieze kankerflikker
>>220539688Frits, Furer, dit is je laatste waarschuwing voordat er maatregelen getroffen zullen worden. Staak alle activiteiten met betrekking tot "fapseks". Jij en ome Evert lopen veel meer gevaar dan jullie ooit zullen weten.
>>220540111Gebaseerde Prossie, de liefste paler.
asjemenou broodje haring en stukje gouda kaas
>>220540141heeft, zin, om, een en is staan weldegelijk in de bijbel. Waarom verspreid je desinformatie op het internet?
lmke de bijbal, ga een leven zoeken man
>>220540202Ik ben prosman niet
>>220540240Liegen op het internet?Ik zou niet durven.
>>220540190t. vriendelijke groet, de jode
>>220540111pappie.... UwU
>>220540267Nee, ík ben Prosman niet.
eerste belg
>>220540190Goed, maar leg eens even uit wat het probleem is. Je bent een waardeloze vent die waardeloze dingen laat bestaan op een waardeloze manier
>>220540287Kom maar hier voor je penis inspectie, kijken of pappie daar wat leuks mee kan doen
bijbal lezen en mezelf hersendood maken
>>220540190flikker op klotejoodEn ik ga mijn rust niet verstoren hoe ik dat bedoel
Vejrordsprog: Die laat een draadje af, delft in april zijn graf... waarschuwt dat te vroeg bloeiende planten in april slachtoffer kunnen worden van plotselinge nachtvorst. Een warme periode kan de natuur misleiden, waarna een koude-inval fataal is voor de vroege knoppen en gewassen.
>>220540349asjemenou seg de eerst belg, en ik ging net effe een kroketje uit de muur halen
lekker zoenen met mannen
>>220540464Bijbel, Koran en het Boek van Mormon
>>220540622En de Torah, allemaal idioterie van de hoogste klasse.
>allemaal idioterie van de hoogste klasse.
>>220540479ik zou oppassen met dit soort uitspraken. Alles moet worden genoteerd. Mijn taak was slechts observeren maar binnenkort zal de zaak overgedragen worden naar mijn leidinggevenden. Ik heb de macht niet om actie te ondernemen, zij wel. En zij zullen je niet waarschuwen...
>>220540190Waarom paal je hier zo'n typisch fractueus mannetje bijJe denkt toch niet dat ik geloof in die miem miep
>>220540448*trekt broekje omlaag*z-zo pappie?
>>220540643Van die vier zijn alleen de Torah, Bijbel en Koran idioterie. Het Boek van Mormon is geniaal.
>>220540714Er gaat niet opgepast wordenZoals ik eerder zei geen openheid voor zo'n jodeplan. En opnieuw zo'n fractueus mannetje erbij ik geloof niet in die miep miem
>>220540780ik verdien 10 vdshttps://youtu.be/46PXaJxzuDE
>>220540780Geloof wat je wil frits maar je bent gewaarschuwd. Maar wees gerustgesteld, alles zal worden ondergebracht bij de juiste authoriteiten. Op welke manier dan ook.
Mormoonse jezus
'ik zou toch maar oppassen als ik zou was' Daar eerst even gestopt met lezenWat is precies het probleemIk ga er sowizo vanuit iets dat een jodeplan volgt, zoals ik jodeplan bedoel anders dan is er geen reden.Bij voorbaat ik heb geen enkel respect voor jou. Wel voor mensen in het algemeen maar tot zover denk ik niet dat het om waardige intenties gaat.
>>220540879Nee, waarschijnlijk lees ik dit niet.Niet met zo'n fractueus mannetje erbij. Of er is reden in het geval hoe jij dit bedoelt.
mannen moeten gedwongen latex en visnetten dragen, zo is het
Zeg gewoon vriendelijk wat het probleem is zonder zo'n miem erbij.Misschien is er wel geen probleem.Dit ga ik zo niet lezen tot zover.
>>220540772*zet brilletje op de neus*Es effe kijken wat we hier hebben... mmm ja ziet er goed uit..*grijpt je nog slappe lul met de muis van mijn hand vast en met mijn vingers voel ik je kloten*Voelt ook in orde, maar nu het belangrijkste; de smaaktest.*gaat voor je op de knieën en neemt je slappe zaakje in mijn mond*Oh wauw anon, wat smaak je lekker, goeie jongen*je voelt de trillingen van mijn stemgeluid op je natte lul en die begint langzaam te stijgeren*Ja anon, zo'n lul verdiend wel wat extra's*blaast plagerig op je ballen, geef ze een kusje, en neemt je lul nogmaals in mijn mond, waar ik die heerlijk voel opzwellen*
>>220540920Mijn missie is gedaan, Frits. Ik moet verder nu. Geniet nu het nog kan. Het ga je goed...Agent zeezout over en uit.
Dit leidt nergens toe.Kanker op klotejood**Hoe ik dat woord bedoel. Zeg maar in geval van een probleem
intens knuffelen en voetjevrijen met een knappe lange nederlandse jongen met blond haar VGH...
Beste bazen van de Decathlon, Beste bazen van Delhaize, Beste Ikea bazen en alle andere handelszaken die een zelfscan kassa hebben zoals AD, Dekamarkt, coop en zo voort.Je bent nu bijna uitgerust met uitsluitend zelfscan kassa’s. De laatste keer dat ik daar was (ik niet persoonlijk) was de dame die de bonnetjes controleerde bij de uitgang iedereen aan het tegenhouden. Ik heb er niet voor gekozen om mee te doen aan deze onzin, dus ik heb de uitgangslijn overgeslagen en ben vertrokken. Ik hoorde haar zeggen "meneer, uh, meneer", terwijl ik verder liep en het bonnetje boven mijn hoofd tilde, toen ik de winkel verliet.Je kunt me vertrouwen om zelf te betalen of je kassières terug te zetten zoals vroeger. Ik hoef niet te bewijzen dat ik jouw werk heb gedaan.Wil je dat ik kassier word zonder opleiding?Dan is het jouw probleem niet het mijne.Controleer mij niet voor een baan waarvoor je weigert iemand in dienst te nemen.We willen geen robots, we willen mensen!!!Getekend,
Nieuwke van Kölsch zal zomerhit wordenhttps://www.youtube.com/watch?v=p3yU2VucQpk
asjemenou
>>220541190ben je een vrouw? dan kom maar hier baby
Moslims... joden... wat een gezeik toch altijd met die gasten. Niet normaal eigenlijk als je erover nadenkt.
Wat is dat voor een figuur net?Ik zeg niet dat het dit of dat is. Ik zeg niet: het komt hier of daar vandaanIk ga dat ook niet lezenEn die deed er ookal zo'n fractueus mannetje bij. Voor dit geval is dit zo
>>220541283Euhmmm... Nee?
linkoides wezen als... je moet gewoon afhankelijk zijn van internationale oligarchen en steeds meer betalen voor dezelfde goederen want... ehm... redenen ok?
>>220541407Lees Montesquieu, je moet weer een horihe worden
>>220541271nee ik ben homo
https://www.youtube.com/watch?v=YVLPU6KXGUY
>>220541433Euhmmm... Nee?
>>220541435ja nee dan laat maar
>>220541190Vrijen met blonde twinkvoetjes...
>>220541407wow... dat klinkt based
>>220541516>hij wil geen horige wordenModernist aub
Operatie fapgeen van kracht. Elimineer alle fapseks, over.
>>220541607>Hij denkt dat nazoids gaan lezen
>>220541786Nazi's zijn modernisten.De meeste mensen moeten gewoon ongeletterde horigen worden
>>220541839Modernisme was een foutje.Nazoids moeten gewoon een keer een boekje lezen en stoppen met die constante projectie van geweld, niet goed voor het hartje en het koppie.
>>220541965Ze moeten gewoon werken op het land
>>220542064Marx zei het het beste, hoe kankerachterlijk horigheid ook was, je werd als horige boer in veel landen wel gerespecteerd omdat je ervoor zorgde dat iedereen kon eten.Tegenwoordig zijn de enige banen die je respect geven dingen over het leven en de dood, verder niks.
>>220541965Oetz moet je Nazi's gewoon cancellen en niet met ze praten
>>220539112jezus was eeeheeennnn nnnnnn
>>220542186>Hij denkt serieus dat hij een gevaar isGoede
Breivik is nog steeds een held tho, free hem
>wees linkiewinkie>kan ondertussen nogsteeds je weg niet vinden naar /pol/>denk dat je anderen de les kan lezen
En wat boeit cancellen, ze verkopen zichzelf als waren, laten hun hele menselijkheid vervallen, wat dachten ze dat er zou gebeuren?Als ik mijn hele zijn verkoop als een waar op het internet dan geef ik mezelf weg aan anderen, die zien jou niet meer als mens.Als de marionet het N woord zegt dan is het speelgoed kapot.
Schamen en cancellen maakt ons alleen maar sterker
>>220542436Sociaal-darwinistisch kinkshamen, gaslighten, cancellen, manspreaden, mansplainen, fatshamen, etc.Alleen de steksten die geen excusesvideo maken blijven leven.
>>220542186dat werkt niet op 4kan sukkel je zit niet op reddit wij zijn hier niet te censureren
de theoriedirk vs de praxischud
Meir Kahane had gelijk
>>220542585wat een gare onzin, moest het googlen
>>220542679t. Moslim
>>220542758ongelovig
>>220542797nog erger
>>220542585Baruch Goldstein ook
>>220542851Hij was een verzetsheld
lekker kroketje uit de muur
Baruch Marzel is ook echt een held trouwens.
mag ik even mijn piemel snuiten tussen je billen
>>220542976vrij gay maar goed dan
>>220542991oh laat maar zitten dan
>>220542976Is dat kosjer?
>>220541204>bliep bloep bliep bliepbloepbliebYEEEEEYYY MENSEN MUZIEK! : )
https://youtu.be/LvL0urtAMNQ
elke Dirk webm opgengeklikt
hatstikkiedee een glaasje prik en een portie beukennootjes dat wordt smikkelen en smullen
>>220542758Moslims moeten de Joodse Messias (Jezus Christus) respecteren
niksneuken
zakenplan: mijn creditcard limiet besteden aan krasloten
ANOOON IK HEB GEPOEPTKOM MIJN BILLEN AFVEGEN
>>220543436Waarom heb ik hier niet aan gedacht
>>220543394hey ben gewoon een niksnut... okay misschien ook beetje een niksneuk...
>>220543792heb de laatste tijd helemaal geen zin om te neuken
Deze politicoloog heeft verklaring voor grote overwinningen FvD en PVV: ‘Het begon aan onze keukentafel’paywallhttps://www.destentor.nl/politiek/deze-politicoloog-heeft-verklaring-voor-grote-overwinningen-fvd-en-pvv-het-begon-aan-onze-keukentafel~ae7acc26/271334981/Is haar vader een racist? Nee, dat niet. Maar waarom stemde hij steeds op de PVV? Politicoloog Catherine de Vries dook in haar familieverleden. En weet nu waarom antimigratiepartijen zoveel stemmen krijgen.volledighttps://archive.ph/71ORO
>>220543912Sommige vrouwen zijn zo saai dat ik ze ook niet in mijn bed hoef, dus zit in hetzelfde schuitje
>Enerzijds de tevreden voel nog net op tijd drank te hebben gehaald voordat de supermarkt dichtging>Anderzijds weten dat je de rest van het miserabele leven waarschijnlijk een alcoholieker zal blijven die 'het nodig heeft'Zijn er hier anons die succesvol den drank vaarwel hebben gezegd en hoe bevalt dat leven?
>>220544022het ligt veel genuanceerder, duidelijk dat ze alleen politiek heeft gestudeerd, filosofie voor de dommen
>>220544022hebben linkiewinkies eindelijk rechtse argumenten ontdekt? het zal wel heel veel inzet en studeren hebben gekost.
>>220544113Drink gewoon af en toe een 0.0, je zit lekker met een drankje in het zonnetje, maar je drinkt geen alcohol, want waar is dat voor nodig?
>>220544113>Zijn er hier anons die succesvol den drank vaarwel hebben gezegdIkke>en hoe bevalt dat leven?Zou niet meer terug willen.>>220544224>0.0H O M O
>>220544246Hoe heb je het gedaan? Langzaam afbouwen of koude kalkoen
>>220544274Kwenie... gewoon gene goesting meer in
>>220543139Vielen Dankwat kunnen we uit deze video concluderen?
PVV en FvD zijn gewoon mongeolenpartijen, daar stem je op als het iets te moeilijk voor je is om te begrijpen waarom je inkomen niet stijgt en je geen huis kunt betalen, en je dus maar buitenlanders de schuld moet geven
>>220544287jonge, op die leeftijd zijn jongens turbo spergshun testosteron staat op het punt te exploderen, onderhuids zijn ze gespleten in de machtsstrijd tussen het eeuwige kind en de zwaarte van mannelijkheid, het is een duistere periode in de ontwikkelingje kan niet veel meer van ze verwachten dan wat je kan verwachten van een chimpansee of oermens, beste wat ze kunnen doen is fortnite, met stenen gooien en spieken bij de meisjes wcvrouwen zijn ondertussen meer gehoorzaam en makkelijker naar je hand te zetten, en op die leeftijd fysiek en sociaal meer begaafd dan jongens.geef het tien jaar en het beeld is compleet omgedraaid
>>220544307S T R O M A N
>>220544307Precies. Buitenlanders komen hier de boel opbouwen zoals marrokanen en eritreërs terwijl die zolder kamer nerds hun haat blijven spuwen. Als zij net zo hard zouden werken als deze nieuwe mensen zouden zij ook een woning kunnen krijgen.
>>220544287Je weet ook niet of beide groepen opzettelijk andere instructies hebben gehad om dit resultaat te bereikenNiet meteen alles geloven wat je ziet Dirkmans
>>220544549ja het is hard werken om de gevangenissen bezet te houden
>>220544549Niemand gaat een huis krijgen, bedrijven zijn gaan speculeren op de woningmarkt, en de kosten gooiden ze op de arbeiders.Ze bouwden alleen huizen voor de middenklasse familie omdat dat het meeste geld opleverde, de rest moest torenhoge schulden nemen om die huizen te kunnen kopen.2008 crisis geschiede, overheid kreeg de keuze om de banken over te nemen, in plaats daarvan hebben ze ze uitgekocht en mogen wij hun schulden gaan betalen, en je kinderen, en de kinderen van je kinderen.We zijn allemaal nu een permanente huurdersklasse, zelfs de huizenmarkt is nu een directe competitie en geen algemene levensbehoefte, en dat is magisch de schuld van buitenlanders.
linkiewinkies wezen als: we zitten met een torenhoge schuldenlast en een woningcrisistijd om zoveel mogelijk bruinen binnen te laten om het nog moeilijker te maken
>zoveel mogelijkbro kent zijn eigen wetten niet eens
bro snapt beeldspraak niet en beschouwt zichzelf een intellectueel