Calorieën zijn demonisch
>waardeloze kikkerdraad komt er wel doormaar natuurlijk
https://tweakers.net/nieuws/246750/hollandsnieuwe-levert-vast-internet-en-tv-op-ziggo-netwerk-voor-lagere-prijzen.html
>>220753840>>220753835hou je bek
ik verdien een nederlands vdje
>>220753565krekkie is trots op zichzelf dat hij 48 uur niet snakt naar een stofje lmke wat een zwakkeling. kankervieze junk!
>>220753914hij is mentaal sterk hoor hij kiest er voor om drugs te doen om zijn geest verrijken, en hij zit ook in een autihuis niet in een gesloten inrichting
>>220753910Dit is antisemitisme
prosman lacht over klavikulaar maar hij is zelf toch ook paar keer nokkie gegaan met ziekenhuis enzo
haha joden zien er grappig uit met die rare staartjes en mini pet, maar ondertussen zien christenen er ook dom uit door zich te kleden als stoffige bioblothecarissen, en moslims hebben natuurlijk een hele rare kinbaard en de vrouwen dragen zo'n muurtapijt op hun hoofdreligie is echt hilarisch, je kleed je als een mongool en gaat samen allemaal hele saaie dingen doen en dan mag je vervolgens naar de hemelis er uberhaupt een religie waar je jezelf niet voor schut hoeft te zetten?
>>220753973ja, en hij neemt ook gewoon SSRIs en antipsychotica -- hij heeft ook al serotoninsyndroom gehad, het is echt wachten tot het een keer goed misgaat
>>220754008>is er een vernederingsritueel zonder vernedering
>>220754048ik leerde vandaag dat moslims geloven dat jezus van het kruis af teleporteerde en judas daar toen hing, dit is geen grapje, dit is echt hetzelfde niveau als christenen die zeggen dat toen jezus dood ging iedereen naar de god mag bidden nu en niet alleen jodenmaar nee het zijn de mormonen die gek zijn met hun ruimtejezus
Is dit een goed plan?>moet uit huis voor een nieuwe baan>geen zin om elke dag 2 uur met de auto te gaan>kom het concept van antikraak wonen tegen>huur is super duper laag (its van 250-400 per maand)>maar je kunt er wel makkelijk met alleen maar 1 maandje waarschuwing eruit geschopt wordenIk kan altijd terug naar huis met m'n ouders en toch elke dag met de auto er naar toe maar dit lijkt me beter, wat denken jullie ervan?
>>220754008>is er uberhaupt een religie waar je jezelf niet voor schut hoeft te zetten?Confucianisme
>>220754167stop met anderen om dingen te vragen over je eigen levenneem je eigen beslissingen peuter... mama te streng vroeger?
>>220754167antikraak is lache als je zelf geen eigen plek hoeft, vrij bent om elke 6 maanden te verhuizenniks is van jou in dat oude schoolpand of kantoor en de eigenaar kan anderen binnenlaten of klagen als jouw afwas gaat stinken
alle bussen hebben toch buiten dienst ;_;
Hallo?
kut
hallo hallo
>>220753914>>220753950en dit maakt je boos, want... ?
>>220754167prosman aub
wanneer gaan ze die kutkaptja fixen?vieze stinkjanetten doe eens je werk je wordt toch niet voor niets betaald?
https://www.youtube.com/watch?v=YfDOaIhB9dQ
>>220754581raar en kjoet
>>220754486die kankerjunk maakt mij gewelddadig ik heb zin om hem pijn te doen met een hamer
>>220754538binnenkort kan je met je europese digitale id inloggen
>>220754856ik denk dat je vooral boos bent op jezelf makker
>>220754956ik begrijp niet hoe er mensen bestaan die thomas geen pijnlijke dood toewensen je moet zwaar psychisch ziek in je kop zijn
>>220755051prosman aub
Kankerdun zijn
>>220755051ik denk niet dat je dat meent makker
>>220755110je schreef kankerdom verkeerd mongool
geen liefde voor junkies
>>220755110
>>220755298lekkere dikke zeugen
>>220753835my gf looks like this but mexican
>>220755382mexicans believe in ghosts
Geesten bestaan gewoon ik heb ze gezien
uuuhhmmm hallo
God is goed.
>>220757361trootnuuken
>>220757361trootnook
>>220757361trootnookk
>>220757407jahaaa hoorde je eerste keer
heb je spijt?haat en nijd? vul je broekje vol met schijt!
https://youtu.be/OIgVyqAtOEk?si=3QhZ9tdRqvmhD7XF
O ik dacht dat er slaVs stondMaar het is een ''y''https://youtu.be/OIgVyqAtOEk?si=3QhZ9tdRqvmhD7XF
Goedemorgen schatjes
>>220758914goedemorgen babe
koppie thee
racisme doen outside /b/ is egnie ok...
Eerst maar eens even lekker bouten
ikke ben een spiegeltje naar het ergste in jullie en sommigen kunnen daar niet tegen
sergio tacchini polotje aan babes
Goedemorgen meneren
>>220760361je spiegelt helemaal niks
zojuist tandjes even goed gespiegeld
Vandaag komt de champagne mat metallic goud wrap binnen, 2x 50/152cm. Heteluchtpistool van de lidl ook al in de pocket. dees boyke gaat zijn brommer goed vernaggelen
wat moet pozman met een pistool
>>220762111mijn ballen verwarmen
>>220762118je verwarmt niks
>>220762138ik verwarm je zusje met mijn crackpijp en junkielul
>>220762150sophie verwart mijn lul met haar mond
>>220762190kan gebeuren ze is immers een lulgenieter van vroeg af aan het pedoverdedigkindje
je zou maar niet je ouders dood en creperend willen zien haha zemmels
bram prosman is er ingeluist
*ingeluisdvoordat de brabocel weer gaat spartelen
>>220762650>*ingeluisd>dMaar ons hebben ze op de universiteit iets van "'t kofschip" verteld. Es S is een letter van "'t kofschip" toch?
>>220762718verleden tijd, ist immmers gebeurt
test
de site is gefikst
>>220762890Achzo.
>>220762718het klinkt als een z, het moet klinken als een letter in het kofschip, het hoeft het niet daadwerkelijk te zijnluis klinkt als luiz
kaka
>>220762976Oké, dat begrijp ik. Bedankt voor het verklaren.Het is hetzelfde met "a" en "an" in Engels: Je zegt niet "an uniform" omdat "uniform" als "joeniform" uitgesproken wordt en dus niet met de klank van een vokaal begint.
>>220762976Nee, de S in ingeluisd wordt niet uitgesproken als een Z. Het is wel ingeluisD, ondanks de S, maar je uitleg klopt niet. Het is omdat het hele werkwoord "inluiZen" is. De vervoeging krijgt een S omdat wij juist niet de Z uitspreken.We zeggen niet ingeluizd, of jij luizt in, of ik luiz. Er komt een S op die plekken vanwege de uitspraak, maar daarmee komt de taalregel niet te vervallen, want de grondvorm is luiZen.Verhuizen > verhuis > verhuisdGrijnzen > grijns > gegrijnsdDe S wordt altijd als een S uitgesproken.>>220763098De trannie weet niet waar hij het over heeft en kraamt zoals gebruikelijk weer alleen maar onzin uit. Daar kan je hem aan herkennen.Bovendien beheerst hij de taal niet omdat het naar eigen zeggen zijn derde taal is en een hekel heeft aan de Nederlandse taal dus ik begrijp niet waarom hij doet alsof hij iets weet.Want hij heeft het fout. Mijn uitleg hierboven is correct.
pipi kaka strohnt
Ik heb de dringende behoefte om een Sloveens jongenskutje te neuken
>>220763273ik ben de trennie niet
>>220763273Nu ben ik in de war. Maar ik heb nagekenen en het is "verhuiSD". En het internet zegt ook dat de werkwoordSTAM besluitend is voor de 't kofschip-regel. Dat had ik eerder verkeerd begrepen.
het is verhuisdt
Ik heb de dringende behoefte een pools jongenskutje te neuken
>>220763448Maar je zat wel fout.>>220763450>verhuiSDJa, dat is ook zo, maar de uitleg van die linkse homo klopt niet. De S in verhuisd klinkt niet als een Z. En het kofschip wordt niet toegepast op wat als zodanig "klinkt".Leven > leef > geleefdDe stam is niet bepalend voor het voltooid deelwoord maar de onderliggende stamklank afgeleid uit de infinitief.Stemhebbende medeklinkers (z, v) worden aan het woordeinde stemloos (s, f), maar blijven dus wel bepalend. Dat heet eindklankverscherping en dit vindt plaats omdat we in het Nederlands juist geen uistpraak hebben zoals luiz, leev, grijnz, etc etc.Daarom klinkt 'verhuisd' niet als verhuizd en komt er toch een D op het einde.
ik heb de dringende behoefte aan een oostenrijks jongenskutje
>>220763663Dus .... ehm ... de infinitief is "verhuizen" en eindigt met een z voor -en, z is geen letter van "'t kofschip", dus wordt het voltooid passief deelword met een -d geschreven, maar het klinkt zoals "verhuist" en dus is er een s voor het d en geen z.Poeh. En ik dacht dat Nederlands zou makkeliker zijn dan Duits.
stam + d
zal jou een stam plus t p d geven
19CM EN DIK
>>220763869Dat klopt. De stam van verhuizen is dus verhuis en het voltooid deelwoord is verhuisd.Zo wordt het kofschip hier toegepast.Je past ’t kofschip niet blind toe op de gespelde stam, maar op de impliciete medeklinker, die je controleert via de infinitief.
Stamp+pot is het enige wat ik ken kzen echte hollander ikke alleen allochtonen maken zich druk of ze de taal wel goed kennen en willen anderen de maat nemen soort minderwaardigheidscomplex maar je moet alsnog terug achmed.
babes be honest, stan smith of diadora sneakers
>>220764054Louboutin
>>220763544eh deze wereldniet eige in de ekodorp wijk
>>220763544Er is niet gezorgd voor een makkelijk of zelfs maar normaal toegankelijk sexy sexy land in deze wereld.En die natuurlijk ook volledig een eigen vat is.Deze wereld doet zichzelf dit aan zonder duidelijke redenen.Het is een ernstig probleem
De echte rode pil is de pedopil
>>220764044Oké, bedankt. Ik heb Nederlands nooit op school gehad. Op de universiteit hadden we een cursus "wij praten Nederlands" voor 2 uuren per week in de middag. Vrijwillig, zonder studiepunten.
>>220764126OEIOEI KANNIE STRAKKKOPREKKEN DIE POESJE
insert = {Aaah sweet, frits.jpg}bypass = {kaptja}
Te druk met wezen om met andere bezig te zijn weetewel
>>220764137>Op de universiteit hadden we een cursus "wij praten Nederlands" voor 2 uuren per week in de middag. Vrijwillig, zonder studiepunten.Lijkt me heel grappig om als Nederlander daar aan deel te nemen.
ik tjap zwarte pillen voor ontbijt
ik tjap zwarte piemels voor ontbijt.>t. Prosman
>>220764139De matrix film is geschreven door pedo's
>>220764063Astroloubi 2 is egmooi
>>220764165>Lijkt me heel grappigOmdat het geen serieuze cursus was, hebben we veel plezier gehad. Onze lerares was Nederlands en was met een Duitser getrouwd. Ze vierde Kerstmis twee keer per jaar: op 6 december en 24 december.
Pedos doodraggen met knuppels oetz
>>220764030kabouter plop?
>>220764230Heiligschennis dees
kristkuks be like effe aan kindertjes zitten
Hoe komt prosman aan kleding?
>>220764288zak van max
>>220764288kringloop ikke
>>220764288Zak van bram
>>220764288kont verkopen achter het station
>>220764323hohoho
>>220764239Erg homo- en transfobisch
>>220764230>Ze vierde Kerstmis twee keer per jaar: op 6 december en 24 december.Dat is de Amerikaanse versie, want zij vieren Sint Nicolaas met kerstmis. Wij vieren Sint Nicolaas op zijn naamdag, en met Kerstmis de geboorte van de goede Heer.Als je overigens het kofschip beheerst kan je al beter ABN dan de gemiddelde moedertaalspreker. Veel kinderen haken af als dit onderwerp aan bod komt op school en zullen het de rest van hun leven nooit leren.
bevrijd brammetje, prosman heeft het verzonnen in een schizofrene bui, kijk hoeveel hij om zijn zoon geeft, prosman heeft zijn eigen ouders zonder reden kapotgemaakt
>>220764239erg anti-christelijk deez
>>220764350>zonder redenzo gebaseerd ben ik niet
Uhm ja ik ga lekker verrotte pedo boemers online verdedigen want uhm misschien mag ik dan ook ooit ventjes neuken maar moet ik wel eerst een vrouw vinden die me kan uitstaan haha
>>220764347>Wij vieren Sint Nicolaas op zijn naamdagDat doen wij ook, maar niet in dezelfde mate als met Kerstmis. Op St. Nicolaus zetten kinderen hun schoenen buiten en krijgen ze binnen een kleine verrassing: wat chocolade, een paar nootjes, misschien een klein speelgoed. Met Kerst vieren wij drie dagen lang feest (24.12. - 26.12.), er zijn veel cadeaus en we bezoeken familie.
kheb die mkultra immuniteit, pedoflikkers zieden
>>220764460Vergelijkbaar met ons. Sinterklaas is meer een kinder/familiefeest. We hebben er wel een nationale traditie van gemaakt om de Sint elk jaar ceremonieel te ontvangen met zijn intocht.Ik denk dat het kan helpen om kinderen sceptisch te maken om niet alles te geloven wat ze op TV zien, want die heeft hen immers jarenlang voorgelogen.
Was er niet iets in de Bijbel over dat kinderen op een horrormanier worden opgezet tegen de ouders en omgedraaid?
Ik ben geboren als Dennis maar ik zou graag door het leven willen als Melanie
ik ben geboren als kinloze0seksloze/vriendenloze chud maar zou graag door het leven willen als dirk
>>220764577>We hebben er wel een nationale traditie van gemaakt om de Sint elk jaar ceremonieel te ontvangen met zijn intocht.Ja, mooi, en ik ken de afbeeldingen al minstens sinds de discussie over Zwarte Piet. (Dat is traditie en geen racisme, naar mijn mening.)Bij ons is het wat bescheidener. Sinterklaas komt naar de basisschool of de sportclub. Hij heeft een gouden boek en vraagt elk kind naar zijn of haar naam. Vervolgens leest hij in het boek voor of de kinderen braaf zijn geweest, of dat ze bijvoorbeeld hun kamer moeten opruimen. (De ouders hebben dit van tevoren in het gouden boek geschreven.)
>>220764580ja dat ene boek over hoe je het beste de pastoor kunt verwennen, de naam is me even ontschoten
ohai ik ben Melaniemaar kzou liever Dennis zijn
maar neuken ho maar
Ik ben geboren als vogelverschrikker maar het liefst zou ik gewoon van m'n stok klimmen en iedere nacht de vrouw van de boer helemaal scheelpompen.
ik ben prosman zonder crack, liever zou ik prosman met crack zijn
maar neuken, ho maar
nog 36 minuten moet BDO updaten van de meentenans wat een kk leven heb ik op dit moment
>>220765068Paal je adres dan stuur ik je wat crack ik seal het luchtdicht en verstop het in dvd’s op voorwaarde dat je foto’s en verhalen paalt van je crackrook sessies
>>220765091wat zou je zeggen als ik er soms voor kies niet eens de autifiets te plempen maar lekker jelqmaxxend terwijl ik van de stimulanten ben en dan liever mezelf afbeer dan haar plemp. Niet altijd, soms
>>220765106prosman heb jij eigenlijk zelf verhalen op tripreport staan? ik zou ze graag lezen.
Eichmann is mijn spirituele vader
ptit prosmanie meldownske
>>220765106krijg de popo aan mijn broek als ik nog 1x met de post gepakt wordt kan je niet naar een postNL punt sturen onder mijn naam en dat ik je een vals adres geef, dan hebben we een deal dan leer ik wel hoe ik webms maak
>>220765121Dat je een vieze stinkjunk bent a vieze stinkzwerver met je kanker gore tengels
>>220765141Alles is bespreekbaar maar waarom onder je eigen naam beter dan ook een valse naam en dan gewoon een postnl punt
>>220765130nee maar laatst nog wel van de 2cb getript maar eerlijk trips worden saaier hoe vaak je het doet, de 'verlichting' waar je als een zemmel beargumenteert dat je een afstammeling bent van bananen omdat je de genetica deelt en EEN BENT MET de bananen dat houd een keer op. Ook als ik nu goed wietje pof met een halve mg lsd dan zit ik gewoon een beetje naar mijn visuals te staren, ben te ontzemmelt voor leuke trips
>>220765162Kmoet em wel afhalen dusja dan kan net zo goed onder mijn naam je kent em toch dan doen ze ook niet moeilijk
Moet poepen
>>220765163heb je ooit overwogen om tijdens een hallucinogenen trip te gaan schilderen? wellicht dat daar kekke resultaten uit voortkomen.
ik heb 23 euro liggen, niks houd me tegen een halve gram voor 20 te halen en wat ammoniak maar ik wil echt men best doen, beter spaar ik door ffkes voor 25 gram nep
>>220765183kben niet zo creatief muziek maken dan is leuker
Je bent wel rete stoer als je midden in de zomer oliebollen gaat bakken.
>>220765193Een halve gram sos hou je amper crack van over
Kunnen we geen crowdfund doen dat we prosman aan een halve kg coke helpen en dat die dan in vlogs vastlegt wat dat met zijn leven doet
>>220765193> ik heb 23 euro liggenKanker wat triest, besef deze man is 30+. Ik begin al te zweten als mijn totaalsaldo onder de €5000 komt.
gebruikt iemand hier finastride, heb je bijwerkingen? ik twijfel nog. voor de onwetende, het is een medicijn voor kalende mensen
>>220765351Ik schrok ook enorm toen ik erachter kwam dat niet letterlijk iedereen hetzelfde is als ik.
>>220765362Niet doen je moet het blijven gebruiken waardoor je dus net zo goed kunt sparen voor een haar transplantatie daarnaast verziekt het je libido
>>220765362Binnen de supplementen-kruiden-oliën-mineralen groente fruitsappen regio zijn er ook dingen [langer verhaal]
>de supplementen-kruiden-oliën-mineralen groente fruitsappen regio zijn er ook dingen [langer verhaal]Omdat/en waar kan en nog niet werkelijk iets tegengekomen waarom niet, in tegendeel keer ik mij af van de turbo chemicaliën
>>220765448NEEEEEEEE JE MAG GEEN SUPPLEMENTEN NEMEN WANT DAT IS KANKERVERWEKKEEEHEEEEEEEEEND
>>220765121je beert of plempt helemaal niks
>>220765229drugs doen is ook retestoer
spaghetti eten is ook retestoer als je de juiste technieken kent
>>220765600Het coolste wat je kunt doen is doordeweeks om zes uur 's ochtends naar een basisschool gaan, in zo'n plastic speelhuisje klimmen, wachten tot de koters arriveren en dan PCP nakken.
Samen met Prosman crack roken en schaapjes neuken in de kinderboerderij.Als iemand dan gaat klagen dan gaan we Arabisch terug praten en klagen we zelf over racisme
>>220765704met schoensmeer op je huid
Mijn Lyle And Scott tasje is like so pretty
Wil een vriend die me klein en kwetsbaar laat voelen
Ik heb een boywife nodig ezep
>>220766199Ben je 2 meter, hebt piemel groter dan 17cm, en hygiënisch? Alleen nog een 6 figuursalaris en ik stap in mijn femininerol voor je
>>220766213190cm, 14cm maar wel een egale eikel
>>220766199VGH...Huisboywife...Hotbowife...
lekker in like het warme zonnetje in mijn bellstaf shirt met like vergadering ensowwww
een twee drie rikketikketikrarara wie benne kik
een twee drie, anon gaat over mijn knie
ik heb een knechtje nodig die op commando mijn rug krabt
wat de hellie
Jongens ik neem elke dag Tmeerdere keren per dagIk zie nog steeds niks dit kijkverstappen is echt moeluk
om een brommer te wrappen moet je skill hebben, fijne motoriek, geduld. Amai je kan iig straks wel zien dat het mijn brommer is
>>220765704ik kan toch geen eens fatsoenlijk nederlands hihi
Je zou maar zo zieden op mij en het punt missen dat ik je heb waar ik je wil hebben
>>220766199Ja vrijmetselaar worden met onze boywifes you slay girl
>>220766586knechtschaft?hegel?
penis vagina
>>220766907mvg gristenh*nd (kinderbetaster)
>>220766989nee kben gewoon satanist ik plemp alleen jongenskutje omdat ik anders geofferd word ik vind het echt puur kut en vies enzo
1659
>>220767005ah snap het, is ook hardstikke vies maarja, wat moet dat moet
nog uurtje thuis werken
Je eigen kwak in een melkopschuimer doen en dan visite een lekkere verassing geven als ze op de koffie komen.
https://www.youtube.com/watch?v=oQF96SWCWRE
ik haat nederland, ik haat nederlands, en ik haat nederlanders
>>220767655Wanneer vertrek je?
>>220767673over een jaar of 30 met vervroegd pensioen
>>220767736>hij blijft 30 jaar lang ergens waar het land, de taal en de mensen hem niet aanstaanWaarom zou je dat jezelf aandoen?
>>220767769
>>220767769https://www.youtube.com/watch?v=hjyNN1ce_Go
>>220753806Lekker leefloon ontvangen, als de staat voor bruintjes kan betalen, kunnen ze mij ook maar betalen.Geen eigen land = ik betaal geen belastingen.
>>220767810Je kan ook gewoon verhuizen naar een plek die je beter bevalt en dan gewoon op afstand voor een Westers bedrijf geld binnen harken. Win-win swa.
>>220767824lijkt me wel wat
>>220753806dit is het uitzicht dat je hebt als een van de mannen uit deze collage je in je mond neukt tijdens je reis naar een tropisch eiland in zuidoostazië.
alles beter dan deze hersenloze kankerschuur
>>220767874vrij gay bro...
23 - 14 euro voor een grote super hachee met mayo en goulashkroket te laten bezorgen, vetzakske iikke
>>220767874guy on the bottom left is white, what gives
dan heb ik nog 7 hele euros minus de 5k waar ik niet bij kan maar ik ben echt een arme zwerver jaja haha
>>220768054doe mij eens vijf euros geven
versace pour homme of azzaro chrome opdoen babes?
>>220768054ik heb 11k vrij uit te geven en 180.000 spaar, zwervertje
krijg altijd herinneringen aan mijn huis vroeger als ik mijn bewind om geld smeek voor een uitgave, net het hele dansje als ik met mijn flikkervader deed. Alleen hij is 10x beter, ik ga vragen of hij me kan adopteren en hij is geen tatta dus dan is dat ook gefixt. voorhuid moest er toch al af
>>220767981het is niet het geval wanneer de ballen niet tegen elkaar schuren>>220768026picrel. :DD
>>220768096Maar ben je gelukkig? Neuk je? Doe je waar je plezier in hebt?>>220768072je weet als we zouden chillen en ik had nog 7 euro ik je best gunde als je maar deelde wat je ging halen voor die 5
>>220768122oh nee ik verwachtte eigenlijk dat je ging zeggen van VIJF EURO!? OP JE MUIL GAUWWW
11k om vrij uit te geven maar besef kopen ho maar h
>>220768135Oh sorry, ik ben autistischBij deze5 EURO OP JE KANKERMUIL OUWE BOEFMIJN GELD
>>220768122ja, beweer je nou echt dat je gelukkiger bent als junk?
het leuke is dat autisten mij niet eens als een van hun willen hebben maar dat de anti socialen me enigsinds nog accepteren op het moment dat ze me niet neersteken en mijn telefoon beroven. Ik test al hun drogas inclusief fentanyl en ik doe het met liefde gratiuit
als ik superveel geld zou hebben dan zou ik ook gewoon nog steeds op een incelforum mijn tijd verneuken want kansloos zijn zit gewoon in je aard snap je
dus meneer prosman, kun je het 15 jaar gat in je cv uitleggen?
>>220768158JA HAHAHAHAHIK GENIET ENORM SUKKELLLLLLLLLLOHH NEE WAT IS MIJN LEVEN ZWAAAAAAAAR80 euro vrij besteedbaar, welk drogatje ga ik nu in mijn longen stoppen, en de GGZ kan en doet NIX hahahaahahsaashallemaal mijn prijs voor die lul in mijn reet en de MKultra toestanden, ik heb vrijkaart om alles te doen wat ik wil hihi
>>220768185Hij mag er vast wel overheen eens in de 6 maanden als hij de helft van zijn koophuis afstaat hahahahaaha>>220768204Gouden tip, zet in je CV bedrijven die failliet zijn die kunnen ze niet bellen
nee hoor ik ben de drugs de baas en ik zit in een autihuis geen gesloten inrichting, ben net als jullie hoor
>Ze denken dat iemand die zo leeft 100% naar waarheid zijn CV gaat invullenkk jostis ook en het leuke is ik lul me ook altijd de baan in en dat gaat een paar maandjes goed hihi
>>220768185je was bijna dood door de meth
>>220768256ik heb nog nooit meth gedaan maar blijf lekker fantaseren bro
>>220768232>Ben net als jullie hoorprojectieeee AHAHADEZE KNEUS WIL ALLEEN MAAR DOOR NORMIES GEACCEPTEERD WORDENHoe voelt dat nou? Zemmel. Straks lekker HBO commerciele economie doen deeltijd en 4 van de 7 dagen drogas roken want het is toch grotendeels van thuis en dan functioneel 50mg pep 2x slikken op de lesdagen en wanneer ik dat papiertje heb dan ziek hard gaan liegen want het is toch niet verboden HIHIHI
prosman be like heb alle zaakjes op orde morgen even crack roken en mijn crackhoer vriendin met 3 tanden neuken zijn jullie niet stikjaloers
>>220768256ik was bijna dood toen ik probeerde sigaretten van een of andere hoge pief uit zijn auto te jatten die hij midden in een buitenbuurt in parijs een flinke ghetto zonder slot op zijn deur eirn had laten liggen, dat was een halve nacht rennen ouwe. Of de trein dan, drogas doen me letterlijk nix, zelfs serotonine syndroom slaap ik doorheen met wat benzos. Maar koop
>>220768293nou ja wel geneukt toch
hoe lang roept prosman nou al dat hij gaat studeren
>>220768332Het is bijna zo ver, ik ga lekker naar een gebruikershuis en dan lekker crackie roken met de 9/10 crackverslaafden die daar zitten
>>220768328waarom een halve dag rennen, en waarom zit je eigenlijk nu vast in nederland
zemmels be like ik sta boven jou maar ik voel me ellendig en miezerig van binnen en ga je elke dag uitjouwen in de hoop dat jij je uiteindelijk zo gaat voelen als ik-ack
>>220768370Dat staat er, ik probeerde sigaretten uit een auto te jatten die niet op slot zat terwijl 10 bruinen er omheen stonden dat was niet zo slim, en ik zit nu vast omdat ze mij proberen overtuigen nuchter te leven. SUCCES HAHA
Laatst ook voor 19.99 deze zieke jet metaal zwart gekocnt. Echt enne knoepert. Om mijn crack en cathinonen smoke game the maxxen wanneer ik straks over 1 maand en 1 week 2 maanden nuchter ben hihi. Maar misschien koop ik 25 gram nep ergens de week na de volgende beetje kinderflakka om em eens goed te testen. Kijk jongens ik ben net als jullieeee ik konsoem ook product (om te crackmaxxen)
NIET 1 MAAR 2 JET VLAMMEN AHHHHH IK MAAK STRAKS DE BLITS BIJ ALLE CRACKWIJVEN IN HET GEBRUIKERSHUIS
wees eens lief en geef wel toe dat dat enne mooie aansteker is, lief boyke ikke ik verdien het
ik kom in je osso als klaas otto
>>220767655Gebaseerd
>>220768506was je handen
>>220769294dikke zwarte handvlek op je zusje der billen achterlaten ze hoort immers billenkoek van papa te krijgen
>>220769294>>220769320ze is namelijk stout geweest ze heeft zich als een hoer gedragen dus mijn junkielul in haar keel gaat haar corrigeren, ik meld het even en je doet nix
bos je nosso als de sosso
>>220769385je zusje gaat aan mijn lul lurken alsof mijn sperma dopaminergeen is
>>220769415dat rijmt niet
gristus leefthet is de koning van ons allenhij is deels god!maar waarom hebben de joden dan deel god kunnen vermoorden?UHMMMMM
>>220769452>deels godnee, volledig mens en volledig god
>>220769445oh sorry, je zusje gaat aan mijn lul smikkelen en ik ga haar klitje dan tegelijkertijd tikkelen en daarna sla ik haar op haar bek omdat mijn sperma lekt
>>220769468>Dus de joden hebben hem vermoordEn nou? Wanneer is hij nou eens klaar voor ronde 2 dan ga ik hem weer snitchen
GOD VERGEEF MIJ WANT IK STA ONDER JOU MAAR BOVEN JUNKS HAHAHA
>>220769505spoedig, want we leven in de laatste dagen
bijna ziedzondig dan is het weer tijd de pastoor en zijn herdershond te pijpen in de hoop dat als ik genoeg mijzelf miezerig en laf opstel dat iemand die niet spreekt en onzichtbaar is (behalve voor frits) mij in zijn paradijs accepteert want ik ben immers een vernederlander die graag gelooft in beloftes van een goochelende charlatan
>>220769562de 3de tempel gaat eerst gebouwt worden THO
Als ik geen gristendom had en duidelijke kader om hoe ik met anderen om moet gaan waar ik uteindelijk een beloning voor hoop te krijgen na mijn dood was ik waarschijnlijk solipsist want mensen als 100% gelijkwaardig nix meer of nix minder te beschouwen is onmogelijk voor mijn autistische midwit brein
We zijn allemaal deel van god maar ik net wat meer tho
>>220769706ja al zijn stront zit in jou hahahahahaha
God is onaantastbaar, dus je laster vervuilt vooral jezelf.
geen fan van buutlanners
>>220759198groot gelijk
btts opkknkkr opkkknne opkkmkkn opkk
>>220769385bossen is beuken, je neemt mijn dialect verkeerd over, je bost iemand voor ze kanis, je beert je lul
Methaqualon doen met de draad wanneer?
Ik wens jullie allemaal de hel toe want als iemand mag oordelen over anderen ben ik dat wel want ik ben beter dan jullie want uhhh ik werk voor een baas hahaha
prosman ging toch zijn eigen designer crackpijp in productie brengen ofzo
>>220769566lmke, wat een idioten
>>220770250ik bedoelde wat ik zei domme kanker nikker>mijn dialectkanker brabo ik kom van de straat jij bent een ggz patient
Ik ben een fervent Kristen daarom haat ik bruinen en zuig ik lul
>>220770494Jaaaaa de bulletpipe niffo heb nog steeds de .sdk in China op alibaba laten maken kost 200 voor 100. Is te doen maar ik zoek nog goedkoper door nog wat de maat af te stellen en ipv brass rvs
Ik kom in je osso en ga je zusje afberen kk zemmels en dan mijzelf afbossen op haar lijk
>>220770481ik wens toe dat je stopt met delulu zijn en je leven gaat beteren
>>220770580Hbo papiertje ga ik halen met 2 vingers in mijn neus
>>220770579je gaat jezelf slaan op haar link?
>>220770612Mijn lul dan natuurlijk
>>220770611hoe lang roep je dit nou al
>>220770655Alleen nog maar naar het junkenhuis dan ffkes simpel baantje werken. Komt van zelf desnoods doe ik loi deeltijd kk makkelijk ouwe
je hebt een stageplek nodig voor HBO, veel plezier daar mee
>>220770683ze sloten je letterlijk op vorige week
Jullie snappen het niet prosman is een loser omdat hij niet dezelfde waarde ziet in onze vernederingsrituelen! Daarom stel ik voor dat we blijven te proberen te vernederen!
>>220770692Ja want ze komen echt mensen tekort die zowat gratis werken in de verkoop. Maar blijf maar hopen dat ik binnenkort dood ga en of faal en huilen van binnen en buiten hehe
vandaag, junk, morgen, multimiljonair
Het grappigste altijd is als de zieders onwaarheden gaan fantaseren en claimed dat het qaargebeurt is. Dat zijn de echte gehersenneukte zemmels. Hehe
werkt de kaptsja weer normaal?
>>220770754begin dan, of mag het niet van de begeleiding?
>ja meneer prosman, gaat u zitten>ik val maar meteen in huis, kunt u het 15 jaar gat in je CV uitleggen
>>220770777Het grappige is dat ik die videokaart voor 150 euro extra verkocht heb van 180 euro en ik meer hossel en zaken instinct heb dan jullie plus het lef te ondernemen. Jullie durven niet eens een vrouw uit te vragen of die onzin te skippen en gewoon haar kont te pakken dan het idee alleen al dat jullie niet de betabux maxx tinderdansjes gaan doen voor meelijpietjeschuif En wat hebben de incels gemeen? Ze kunnen mij niet uitstaan. Kun je mij wel uitstaan? Gefeliciteerd. Je kan de basis van leef en laat leven omdat je wss wel weet wanneer je je lul tegen een kont aan moet slaanDus ff voor de duidelijkheidHaat mijYucky incel tekenTolereer mijHoog neukersteken
>>220770809waarom is 4kan zo traag opeens
>>220770883>nee
de prosminator neukt crackhoeren in de gesloten inrichting, ben je al jaloers?
>>220770922ik hoef jou helemaal niet aardig te vinden
>>220770832Ik heb wajong. Waarom zou ik haasten in een werkcuckje worden. Zodat jij iets meer mij mag? Sorry ik ben niet als jij die alleen maar als anderen hoopt te zijn en dan alsnog faalt
besef je pozman gaat sterven aan serotoninsyndroom
>>220770985je vader noemt je de ergste patient van het gesticht, maar je denkt zelf dat je beter bent dan een stel autisten, je bent zwaar delulu
>>220770983Nee hoeft niet maar mij niet mogen is het 100% teken dat je niks neukt en zuur bent of onvredig met je eigen ik. Apart he. Dat sommigen dingen zo zwart wit kunnen zijn. Bijna alsof het zo bedacht is
>>220771037Nee dat denk ik niet maar zoals ik al zei gaan jullie vaker onwaarheden claimen als jullie getrekkert zijn om mijn bestaan. Ik zeg dat ik precies evenveel waard ben als een ander. Nix meer nix minder. Maar ga vooral door met hallucineren over mij schizo
arbeid adelt
>>220771084maar de adel arbeidt niet
>>220771083je bent minder waard dan het vuil onder mijn schoen
>>220758914stommerik
>>220771037Mijn vader verdient gewoon een cobra 6 in zijn brievenbus op het moment dat hij de reclamefolders wil pakken met snackaanbiedingen van de Lidl waar hij amper naar toe durt of wel omdat hij dementerend ptss leier is door mij en zijn eigen onkunnen of het is ook weer een meelijwek spelletje waar hij alleen maar op teert. Een van de twee wie zou het zeggen ik spreek hem niet en als je hem wel spreekt dan weet ik dat ik écht huurvij ben in jouw bestaan haha
voor de grap miljoenen storten op de bank van prosman en zijn ondergang bestuderen
>>220771182 >>220771182 >>220771182
>>220771107.t kristenkuk die vind dat hij de hemel verdient en totaal niet de ironie mist in mijn psyops en zichzelf mede voorschut zet door voor mijn aasjes te gaanIk sleur het niveau naar beneden in de krabbenemmer bewust omdat jullie er zo lekker in meegaan. Besef het is je eigen schuld dat ik hier ben hHahahahba
>>220771203>het is je eigen schuld dat ik hier benwat bedoelde Prosman-God hiermee?
>>220771153je lult echt zulke onzin, het is duidelijk dat je ouders normale mensen zijn en dat jij ze het leven zuur hebt gemaakt met je rare gedrag
>>220771097
Zonder dat het Iraanse volk vantevoren en altijd erna benaderd is, ligt het tot zover te stroef voor het Iraanse volk om de tent netjes democratisch en rechtstatelijk over te nemenhttps://youtu.be/MHMELEYh89g?si=0n8DkEJ1hKOEEcAQDus echt conversatie met het Iraanse volk wat ze echt kunnen en willen doen buiten het huidige regime.