TisseutgaveForrige >>220772339>>220772339
God morgen.Jeg hater kvinner.
>>220783820dårlig utgave dds
Jeg vil ha sex med unge kvinner det må være noe galt med meg
>>220783863Jobbknuset mitt lå med 4 forskjellige på litt over en måned, inkludert en fra en annen etasje på huset. Hun skal slutte i juni og jeg gleder meg til hun drar, så slipper jeg å forholde meg mer til henne.
Staten skylder meg
Ingenting
>>220784063har pult a
Staten skylder meg passet mitt og en slags unnskyldning på at de prøvde å sluse meg inn i industrifag idet jeg ba dem om hjelp til å oppnå studiekompetanse
>Hvis Listhaug mener noe, så er det nesten automatikk at den riktige løsningen og sannheten er det motsatte...
Om staten skal ta eierskap av borgerene sine i den grad norge gjør har den også en plikt til å bistå borgeren i en søken om et liv som faktisk er verdt å leve. Spesielt når vedkommende er på sitt mest sårbare.
>Ifølge politiet skal mannen ha spurt en annen om en sigarett. Da han ikke fikk dette, tok han frem en kniv.Hudfarge?
>>220784629hold nå kjeften på deg din stygge mongo
>>220784673>Artisten avlyste en konsert han skulle holde i Oslo etter at det i fjor høst ble kjent at det var gjort funn av et lik i bilen hans.
Dra på legevakten og be om et par sobril for å få soveELLERDra på vinmonopolet og kjøpe meg 500ml gin, drikke hele og miste bevissthetenHvilken vil ha større konsekvenser?
>>220784735gjør begge
>>220784885I hvilken rekkefølge
>>220784927ikke så nøye
https://m.youtube.com/watch?v=A8kEoG-YZ2k
Det er en ny generasjon høyreekstreme som bruker sosiale medier for å sosialisere seg og radikaliseres.Det sier ekstremismeforsker Cathrine Thorleifsson.
>ringer til pst>damen i røret nekter å svare på hvordan hun har det