welkom: kwaliteitspalen niet welkom: mekkerende regenboog skittlesvorige: >>221073576
God belde en hij zei dat ik mijn oestrogeen nog moest nemen
Hoe DURF je an mijn zoon te komen echtgodverdomme ik doe je wa
>>221082976Voor die tijd lig je al tussen zes plankjes door orgaanfalen vanwege ondervoeding en alcoholmisbruik
Ik ga je echt wat doen nou dat je an mijnen zoon komt>Wannt HELEMAAL niemand komt an mijnen zoontjeHe donder op gewoon
>>221083038Hoop het. Schoonheid zit in de tragiek.
>Zit je an mijnen zoontje?>Ik doe je wa Echt kankerhonden Ik ga je echt wa doenNIEMAND komt an mijn zoon dan ikzelf
>>221083073ik heb hem gister aan mijn balzak laten snuffelen
>>221083103https://youtu.be/pS3ccI1xxpI?si=e5NXvfoxLjfXjl8bZo achterlijk is mijn familie niet
>>221083124Hij vond mijn lul mooier dan de jouwe
>>221083103He heIk ben niet van den achterlijkenIk ben>Bezopen maar zelfs ook Karin
God is goed.
>>221083144Zonder God geen oestrogeen :3
>>221083151Corruptie en misbruik van Zijn creatie is echter buiten Zijn toedoen om en goddeloos.
>>221083210Tja ieder zijn ding
>>221083135Waar is Karin?Want Luka de dochter van mijn zus Luka is nu niet-binareeHe maar ik sla die negers in elkaar>Blijf van mijn zoon afEch en deze wereld gaat an mijn zoon komen.Dingen waar je niet an kan komen>Mijn Zoon
>>221082988Looks like a house from Kentucky
>>221083227cope
Ik wil zekerheid dat niemand met zijn poten an mijn zoon komtWant dat hebben we niet in onzen winkel
>>221083240Ik zal nooit van de reproductieve klasse zijn, ik hoop niet dat een koene Christenman in mijn hoofdje schiet in aanloop naar de verkiezingen van 2032 :(
Ik wil ABSOLUTE GARANTIESDat:>Iedereen van mijn zoontje afblijft>En zijn vrienden>En mijn
>>221083287Dit ga ik niet krijgen van jeHe heMaar er is niemand die dit anders wil als ik
https://youtu.be/dSGz__lACMw
>>221083287 (Ik)Geef garanties
>>221083285Doe een keer normaal mongool
https://youtu.be/iMhvYs2y1Eg?si=PwXrIt0vmV1LLpS0
Denk je soms dat er hier iemand aan mijn zoon komt.Dat hier gelegenheid voor is.Denk aan jezelf he he
Niemand.komt.aan.mijn.zoon.dan.ikWaarom zijn er te weinig andere mensen die zo denkenhttps://youtu.be/N5xsNQom0ok?si=oNRSFIa7LcPPGuYR
weet je wie an mijn zoon komt?.IkcompleetDe enige die an mijn zoon komt is ikzelfHelemaalEcht en (...)Godverdomme of je bloed an den straatstenen>Kom je an mij zoon>God helpt mijn voor je pijnlijken dood
GODVERDOMME>Blijf af van mijne zoon.ok?>Mijn zoon>Afblijvenhttps://youtu.be/iMhvYs2y1Eg?si=3YDPF5m4Y3yvdCa9En nou ga je toch mijn zoon aanraken. En hiervoor wil ik BLOED
Ik wil bloed zien>zienDat je an mijn zoon komtWant alleen ik en verder niemand komt an mij zoon
Ik ga je vernietigen want je kom an dingen
echt ik sloop je kloodzakik ga nou naar den avondwinkel waar ben je ik wil bloed zien
Subiet thuisbezorgt bestelt
Ik wil gewoon eerst lekker bloed an den straatstenenEn dan ene 6-pack bierMaar trouwen met Karin isEcht mar je kom an mij zoon en nou
Volgens mij wil Frits dat ik aan zijn zoon zit
Ik ben een dienaar van Yah de allergrootste
>>221083788https://www.youtube.com/watch?v=vFm5fx80o44
Ze begrijpen de dingen niet die ik zeg op twitter
Ik manifesteer meerdere miljoenen
https://youtu.be/N5xsNQom0ok?si=UVwchDhQQ7_ZJQxzHe kutjes wat is je plan niet aan mijnen zoon ten zittenEcht want ik maak je afGenade iz voorbijI zal beertje (...)kloodzak kankerhondhttps://youtu.be/N5xsNQom0ok?si=UVwchDhQQ7_ZJQxzje ken nie an mijn zoon ik ben den FührerNIEMAND kom an mijn zoonDonder op echtIk doe je waGod laat mijn Karin zienGod laat mijn Karin zienGod he he je laat mijn nou Karin zien en den verantwoordenlijkenheden daar he hegodverdommehe
He kanker negers je komt an mijn ZOON>NIEMAND komt an mij zoonDat is ene illusie>Als je dacht dat je an mijn zoon komtWant ik doe je waEcht je bloed aan den stoepHe kloodzak wa?Kom je am mijn zoon moet hij ebe kankermongool wordebn als je bent
Omdat niemand an mijn zoon komt ben je onder de militaire macht van fritsOm aan mijn zoon te komen echt ik maak je compleet afEcht je kom an mijn kinderen?Ik sterf nog liever dan dat ik nou niet den styrijder benIk maak je AF KANKERHONDEchtHet is over met jeIk Ben den Führer>Niemand komt an mij zoonHe hehttps://youtu.be/N5xsNQom0ok?si=HIh0Pv7PG0F5PwvPNIEMANDMijn zoontje is an mij om te vergevenNe?sPREEK JE MIJ TEGEN>oK JE BLOED MOET VLOEIEN
GODVERDOMME Ik wil bloed an den straatstenenZe zitten an mijne zoonEcht ik slacht je af>IK SLACHT JEAls je an mij zoon zit\>ECHT HOND>Zit je an mijne zoon>ECHR IK ZAL KOMEN EN JE SCHLACHTENWant Helemaal niemand komt an mijn zoon
Je hebt Fritz bedreigd.Hij wil onmiddelijke bloedvergietenIK slacht je nou neger hondIk laat NIETS van je overEcht kanker negerHet zal voorbij zijn met jeEcht ik ben Wolf Roelof
Bedreig jij Adriaantje nou?He he Hij wil nou bloedHij zal je bloed latebn vloeien
Kom vechtyen met vritzjeHij zal je bloed
Wil jij met mijn vechtyen?Goed ik zal winnenIk zal je bloed an den nederlandse straatstenenEcht GODVERDOMMENiemand bedreigd mijnIk doe je waHe ben je al dood gegaan an vrizje>vrizje gaat je sparenhttps://youtu.be/nrnZSLwfzVs?si=ajiQk869gMkCL4ki
https://youtu.be/5sf84BA8hr4?si=n7YbgCknf9Xjg5FT
Voor mijn zoon Hiervoor zul je stervenGod heeft mij den Führer gemaaktEchtIk ga je bloedIk wil je bloedWant je hebt an mij zoon gezeten\Echt ik slacht je>Je hebt an mij zoon gezetenEcht je bloed wil ik zienNIEMAND komt an mijn zoon>Helemal niemandhttps://youtu.be/xrnxC6etosM?si=rdANH_i6e31cbHY9En het is niet wat zij zeggen
NIEMAND KOMT OOIT AN MEN KINDECH TERINGLEIERSJE KWAM ER MAR5 LIEVER NIE ANMEN KINDEREN
Je hebt helemaal geen kinderen kankerschizo
Ik ben laag vibrationeel en laag libido door die kankermedicatie
>>221082988this is what america was like before obamna
zoenen met de boys op de nederdraad
https://www.youtube.com/watch?v=XoULpVk3axQ
goeie morgen dames(man) en heren
youpiiiii volgende maand meer dan 2k vakantiegeld babes en dan naar buchárèst wouhou
Goeimorgen lieve kindjes!
>>221086932ben ook verzot op die oude ragtime nummers
karin is een sletje verslaafd aan tanzaniaanse negerlul
>>221087572alle nederlandse vrouwen zijn verslaafd aan negerlul
>>221087631klopt daarom ben ik niet met een nederlandse
kunnen like die mense van bpost ni gwn stoppen met whining? like heb my package wel urgentokes nodig like…
>>221088343wat heb je nodig babe?
>>221088410schat ik heb skincare besteld maar im slowly running out and thats stressing me out :))
>>221088343>>221088410>>221088438>>>/lgbt/
tjappinotes de estrogenos
>>221088560zal ik voor de grap is kijken
>>221088560is /lgbt/ de nieuwe site van bpost?
>>221088655altijd al geweest
goeie morgen makkers.
>>221088438ken dat babe, moest al mijn skincare inpakken voor praha , eg stress of ik ales we heb
>>221088761grappige V-vormige tong
mooi ventje dat wel
shoutout naar die strijder die mij 1 gram haze gunde, satanisten bros krijgen al de goedies
Hoop dat die kerel me gaat aanspreken als ik hem weer zie in de supermarkt
>>221088849echt sexy tong
>>221088985ik ga expres het balkje niet voor je neerleggen zodat ik je twijgkontje kan zien buigen
>>221088995Ben je 2 meter?
>>221089053190 manliet
JAAA LEKKER FLIKKERPALEN en me dan afvragen waarom ik straks weer moet ontzemmelen
is het only me offff… regent het nu precies elk weekend? ik zie ook regen coming saturday :)
>>221089056Jammer maar wel lief aangeboden. Moet me echt een prinsesje kunnen voelen.
>>221089088de thc-p vape en de crack hebben je patroon herkennings vermogen enhanced babe
>>221089088babe ik wil echt like geen regen in praha hoor, ugh
Site gevonden met thc p vapes voor 22 euro per stuk. Morgen maar ff coppen
>>221089088gwn goe invetten dan druipt het er zo vanaf
De persoon worden waar de kleine jij van droomde
>>221089662een puff genomen, voelde niks, nog eentje, voelde nog niks, besliste om te wachten voor een effect, voelde me uur later licht high, maar dan dacht ik oke dus het is niet zo sterk, dus ik nam nog zo’n 5 trekjes om de 15 minuten ofzo en besliste om te stoppen, ik voelde me even high dus ik dacht oke dat zal wel genoeg geweest zijn, ik ging naar een cafe om te chillen met een coffee + snack, daarna wandelde ik naar mijn auto en begon ik me heel stoned en ziek te voelen, het was heel erg. ik moest kotsen in de parking en ik bleef maar kotsen tot ik niet meer kon kotsen. ik zat in de auto met de airco aan en besliste om in de auto te blijven om bij te komen voor ik ging rijden en een car crash ging plegen. voor ik het wist zat ik in mijn auto af en toe in slaap aan het vallen voor zo’n 3 uur met airco aan en mijn auto batterij was plat dus ik kon de auto niet nemen. ik moest dus met de bus en trein naar huis gaan en stoned wandelen was moeilijk ik moest om de 500 meter kotsneigingen onderdrukken. ik was laat thuis, at een pizza om iets in mijn maag te hebben en ging slapen. de volgende 3 dagen was ik high en het stopte niet, de vierde dag kreeg ik hoofdpijn en minder high wel veel brainfog en forgetfulnessik voel me nog steeds unwell, ik ben nog steeds forgetful hopelijk word ik beterhet is het niet waard, ik ben veel tijd kwijt en moest mijn auto laten jump starten de dag erop terwijl ik heel high was. ik voel me onwel en ik wou dat ik al sober was
lekker met mannen zoenon
Belgen be like oeefff uffff kzen stoned kmoet wenen in mijn auto met platte batterij was ik maar terug sober
>>221089935Liever meiden of transmeisjes maar 1% van de mannen kunnen het wel krijgen. Alleen echte alfa beren.
>>221089979Belgen kunnen niet tegen wiet ze moeten het bij bier houden
>>221090079Ik rook graag cali, die is sterker en lekkerder dan de nederwiet
>>221089979de djinns hebben hem 4d geschaakt om de stroom te jatten uit zijn auto
>>221089986goebeseg babe
>>221089822als ik tegen mijn 6 jaar oude ik zou zeggen, vriend wist je dat er middelen zijn waardoor je letterlijk superman bent en iedereen is bang om ze te nemen en ze gaan je afstraffen als een soort jesus omdat jij ze wel neemt. En je houdt dit net zo lang vol tot je eigen woonplek, dan zou ie mij een boks geven
>>221090154Sterker omdat die amerikanen er synthetische canabioiden aan toevoegen, en dat is als je geluk hebt, als je pech hebt fentanyl. Lmke domme kanker belg.
>>221090289beetje sinnie is good voor de ziel
AHHH JONGENS IS DIT IN EEN LAB GEMAAKTE THC IK POEP LETTERLIJK IN MIJN BROEK AHHHHHHHHHH
babes ik had bijna een grand seiko gekocht moet echt relax blijven, eg rustug blijvon
>>221090303Ja maar die belg denkt dat die amerikaanse wiet natuurlijk is lmke, daarbij ze kunnen al niet tegen normale thc laat staan synthetisch, ze hebben gelijk week lang spirituele jihad tegen djinns in hun ziel.
>>221090347komt omdat belgen puur zijn van binnen wij zijn gewoon satanistische gedrochten allemaal ik wind er alleen geen doekjes om
>>221090338>duwt cartier santos in je gezicht
>>221090364Eigenlijk best schattig die belgjes
>>221090381ja wel lief dat we ze een eigen land gaven
N
I
K
IDE NIKKERIN
>>221090475Kanker hond sterf
>>221090485De vroege vogel vangt de kontworm, niks persoonlijks. homo
de cia heeft alle leuke dingen bedachtmkultraaidscrack
>>221090369pohhh, zo mooi, met de metalen band?die en een gs met blauwe lunet zijn mijn eindhorloges, draag eigenlijk vooral mijn hamilton khaki met een nato zodat ik mijn laptop op het werk niet onderkras
De buurt marrokanen schelden weer met kankerhomo naar elkaar.
>>221090721Is geen religie waar er mee onderdrukte homo's leven dan in de Islam.
Net terug van een traditionele mis ter ere voor St. Catharina van Siena, patrones van Europa. In de H. Bloedkapel doen ze de mis altijd zo traditioneel mogelijk, met overvloedig gebruik van Latijn, zonder de protestantse nieuwlichterijen welke Vaticaan II de deur voor geopend heeft.
net gay seks gehad
>>221090837en nou weer zuipen
>>221089662Ik heb liever hhc-p, dat is ongeveer even sterk als gewone thc. Thc-p is te sterk naar mijn zin, krijg ik vaak ook hoofdpijn van.
>>221090289ik kan me dure wiet permitteren. californie is de susnshine state en dat merk je aan de kwaliteit. hollanders moeten vaker lampen gebruiken door gebrek aan genoeg zonlicht. fentanyl komt zelden voor op cali maar dat merk je snel door het onstabiel effect dat ook niet lijkt op een thc ervaring
>>221090876nee, 'k sta al een tijdje droog, maar morgen kan ik wel om een bolletje hasj, en dat ga ik zeker niet laten :p
>>221090853Top of bodem?
>>221090884>ik kan me dure wiet permitterenhoor 'em meneer de kapitaalkrachtige boemer :D
>>221090968bodem
>>221090988Riv jouw aars :((Jelly babe you go girl)
>>221091004kus kus x x
>>221090814Die beweren dat Allah niet kan zien in het donker.
>>221090884>Hij denkt dat cali buitenwiet islmke
>>221091093Serres profiteren uiteraard ook van de overvloedige zon
>>221091203dat is niet de commerciele die je hier koopt, buitenwiet zal nooit in de buurt van die kwaliteit komen. Maar tzal wel je zit in je in LA is alles epic bui
wil wel een keer met een man zoenen in de kerk
>>221091093Ik denk dat het gewoon een luxeproduct forceren is. Ik bedoel, het is even duur als cocaïne. Je betaalt meer voor de naam en de faam.
>>221091331Het is veelal marketing ja, alhoewel met de genetica, groeimethoden (omdat het in cali nu legaal is) ze meestal wel zo'n 4-6% extra THC eruit kunnen pompen. Van 24/26% van hazesjes etc naar 30/32% in Cali. Maar dat merk je best wel als je het rookt alleen is het het geld waard? Niet 40 euro, ik zou er wat vroeger de standaard haze prijs dus 10-15 wel voor over hebben maar dat in kleine aantalllen. Maarja ik ben skere flikker
>>221091331de duurdere prijs ligt ook aan de afkomst, het moet uit Amerika geïmporteerd worden al dan niet via illegale weg
>>221091533maar toch het is daar goedkoper, heb goed onderzoek gedaan en al bij al ben je soms zelfs goedkoper uit omdat de wiet markt daar zo verzadigd is.
true religion broek aan babes mijn kontje shined in deze
>>221091687hij was een mossad kamikaze, die moeten zoveel mogelijk nevenschade toebrengen en horen te imploderen
>>221091603De legale farms worden ook zwaar afgeperst door de cartels die zien een deel van hun inkomsten verdwijnen die fee word ook doorberekend in de prijs voor de consument
real schizo hours
>>221091371>>221091533Let op ik ben er niet tegen, het is een beetje als een dure whiskey of cognac drinken. Alleen kan ik niet zo goed tegen die super thc rijke soorten, ik krijg daar soms paniekaanvallen van. Wat helpt is het vermengen met wat cbd wiet (die je hier gewoon bij de nachtwinkel kan kopen, voor mul krijg je 20 gram voor 25 euro, het is ongeveer 10% cbd) dat tempert het wat.
>>221091858palm beach pete en zijn vriendjes
>paniekaanvallen van een plantshiggiedikkie mentale zwakkelingen
>>221092022>een plantkopje gevlekte scheerlingthee?
Praktisch dagelijks zie ik deze zever in de rechterhoek van mijn scherm. Ze denken waarschijnlijk dat als ze het genoeg herhalen dan ik het ga geloven.
>>221091910Cali is voordeliger dan bijv nl Amnesia omdat je er veel minder moet van roken voor hetzelfde effect. Het zijn ook altijd mooie toppen zonder al dat klein prul dat je hier krijgt omdat het daar gebruikt wordt voor de populaire Cannabis-edibles
>>221092192Ik heb een paar jaar terug eens een paar latten thc chocolade uit Canada besteld, die waren vrij goed.
JONGENS WIET LMKE
maar neuken ho maar
>>221092274
>>221092341waarom denk je dat ze zo zijn
>>221092364permanent online zijn in je ecgochamber de toxicque is niet goed voor je
>>221092177sensor van je vingertoppen?
>>221092387Ik zit al opgesloten met mijn geest in mijn prosmanlichaam. Dan kan dit er ook nog wel bij heur
>>221090883nee hhc en zijn varianten zijn ook troep voelt echt niet als d9 thc d8 thc voelt ook niet goed
thc-p en dmt pen in 1
ik gebruik om gevoelige content op te zoeken de zoekmachine Qwant. daar word niets gecensureerd en alle narratieven
https://www.youtube.com/watch?v=e1ULWYrpu7w
frie al mijn incels van hun eigen bedachtten limitatiesssss
>>221092751muchokes dees tho
maar buitenspelen ho maar
>>221092910ben door de urinetest heengekomen ik mag buiten spielen
>>221092922je gaat toch naar het junkenhuis wegens goed gedrag
>>221093000Ohneee ik ga naar de plek waar ik vrijwillig voor kies wat een ellende
>>221093108maar ze moeten je toch zoveel jaar vasthouden?
Ben alle tekstberichten en chatprogramma's beu, ik wil geen whatsapp, insta, email, etc meer, ik ben er zooo moe van.Kunnen we niet meer terug naar een wereld waarin mensen echt contact met elkaar hadden? Niet via technologie of netwerk.
>>221093133Kzit niet forensisch ikke zit hier alleen omdat ik gekkie ben
>>221093204Zal jou eens echt contact geven. Bukken ventje
>>221092542data komt van weerstations mongo
>>221093323Dacht dat je het land niet uit mag en de rechter je daar heeft geplaatst tot je stopte met drugs
>>221092705yandex.com is een goeie zoekmachine, de piraat streaming sites staan altijd op de eerste 2 pagina's als ik een film wil bekijken
>>221093204kenda voel wel wa
>>221093501Dacht dat ik je al 100x corrigeerde dat het daar niet van af hangt en ook met zorgmachtiging gewoon het land uit mag maar je luistert niet naar andere droeftoeter
Hoe noemt een frietje negertengel in belgie? Ik bestelde da net bij de frituur in antwerp maar ze kende dat niet.
JAAAA LEKKER LEUGENS VERSPREIDEN WANT DE WAARHEID IN MIJN LEVEN IS NIET ZO FRAAI
>>221093439Een hitterecord in mijn hoofd is wanneer een meting de hoogste is sinds metingen begonnen midden de 19de eeuw. Maar ze manipuleren de boel net zoals plaatje gerelateerd, want iedereen moet constant in paniekmodus zijn rond het neukende klimaat. Het is als een soort nieuwe religie, aanbidding van de planeet.
Ofwel ik lieg en zie mijn familie graag in leed omdat ik zo geboren ben. Of er MOET iets gebeurt zijn waarom ik zo geworden ben. Inshallah God weet
>>221093632eksterbollewijting
Blijf met je negertengels gvd van mijn frieten af zimboektoe
Als ik het blijf palen gaat hij echt wel weg hoor niet dat ik laat zien dat hij mijn meerderen is in mentale kracht!!!
schattinokes like kweni ik ben geen grote fan van deze hitte to be honestinokes
>>221093771eg ni ok deez weatherinoke
>>221093786heb sneaky shortje in de koffer gezet voor geval skinny te warm maar eerlijk… idk like, dees is geen summer vibeke voelt beetje inauthentic deze warmte
Kzen straight maar af en toe larp ik als flamboyant zemmelke ikke
>>221093868babe je moet meer katoen dragen, geeft je ook echt trek babe :)
>>221093901Jij hebt sowieso vaak trek vuile papzak
>>221093901is beide cotton lovelyke van me x
Jaaaa lekker je pik in je zoontje steken en dan janken wanneer hij je in elkaar slaat en het slachtoffer uithangen als een echte tatta boemer en ptss claimen
>>221093979Waarom doen tattas dit?
>>221093962goe bezig boobini X, ik heb een cotton oxford aan van arket, korte cargo pants van de uniqlo, hoge witte sokken en mijn chuck taylor 70s :)ik ga soontjes naar de acne studios voor een nieuwe broek denk ik, eg mooie broeken daarzo kind, en in praha hebben ze ze niet
verkopen ze al ergens een b-merk variant van die trillende scheermesjes?
ik doe zo shave met philips oneblade heb setje gekoopt bij amazon tijdens kerst uitverkoop...meenemendan zo van stoppeltjes laten staan om te shinon
Praat normaal a homos jullie zijn volwassen kerels
>Praat normaal a homos jullie zijn volwassen kerels
kan god een scheet zo hard laten dat hij zelf in zijn broekje schijt?
>>221093522Doe ik ook, google censureert torrents, video streaming sites, chan's, MP3 sites, ...
>>221094380als jij een dikke dampoe laat dan wilde god dat zo, het is onderdeel van het plan dat jij die dikke poeja hebt gelaten
Hema website zegt dat je spijkerbroeken na 10-15x dragen moet wassen. Ik draag twee afwisselen. Hang ze tussendoor te luchten aan een badkamerdeur. Na 3x-4x dragen worden ze toch echt gewassen.
>>221094460Hema is een tatta winkel Tattas wassen hun benen en kip nietNooit hygiene advies opvolgen van tattas
>>221094460geurtest doen, en wisselen ja, betere broeken kopen dan hemarommel is ook goed, ik draag broeken van wrangler en levi's en die meuren na een week nog steeds nietdie koop je voor 30 euro op vinted, oude makelaarij dus dan is het spul wat goed blijft
>>221094479mijn zus links
Spijkerbroek besprenkelen met bakingsoda en dan opzuigen met stofzuiger dood vieze luchtjes
>>221094532Dus hoevaak wassen mocros hun broeken? Ik neem aan ook max 3-4 dagen dragen zoals ik.
ik jat mijn broeken gewoon uit de kledingklikos
>>221094434Dat klopt niet. We hebben 23 dagen in het eerste jaar van een nieuwe baan, daarna 28 dagen.
marokkanen impregneren lichtjes hun jurk en nettenhoedjemarokkaanse vrouwen wassen hun hijab met de hand met robijn wasmiddel
>>221094687Is dat neokolonialisme?
>>221094038awwh wat ben je lief beseg honeyke x oozing savoir vivre :)
>>221094661ik links, mijn toekomstige vriendin rechts
uitvindinghijab voor kinderende hijabi
>>221094699zou wel wat zijn als marokkanen met waterkruiken op hun hoofd langs de plomp gaan om hun kleren te wassen
>>221094722Dit moet wel een tatta zijn, weet je waarom? Hij vindt iets uit
https://www.youtube.com/watch?v=tEG7KkmLvRQ
>>221094712eg deze bestie, ga grootschalige shopings doen in praha
>>221094751>die hand recht op dat kutjepaal meer
chat begint raar te worden…
blanke vrouwen zwarte mannen
ik wil dat mijn zus gezwart wordt in de bijlmer door zwanzig nikker swansen
zzzzz doen
>>221094861dit deze ditte onironisch
>>221094883mijn toekomstige vd
je hoort gewoon de webm zonder geluid, een tatta zou dat nooit kunnen
>>221094929dit deze ditte
izjen strijder pakt die ban voor het collectief. Als er iets lagers zou bestaan dan honden en negers zouden tatta wijven het pijpen. Ik ben daarvan het levende bestaan
>>221094963mijn zus terwijl ik me met mijn kleine piemel aftrek
>>221094336en, ben je credentes of perfecti?
>>221094994dankje dirk
>>221095097ik wil dit
>>221094228je tekstballonnetje is niet geheel correctzie je, er moet een kleine afstand zijn tussen de tip van het tekstballonnetje en de mond, zoals in plaatje gerelateerd
prosmanneke had 5 euro los, voor mijn laatste goocheltruc verandert in een 5 euro zakske pep en die verdwijnt dan weer in mijn gaten zoals vroeger papalul verdween
kwil nie heel moeilijk doen hoor babes maar kheb echt like die powerbottom fuck-me eyes misschien heb ik mijn vader wel verleid want kwas echt een lekker ventje maar voor de juiste vrouw met piemel vd ben ik graag nog het boyke hoor
>>221095141ik wil een vriendin die een neger neukt
>>221094868kben ook moe, maar moet om zes uur naar de fietsenmaker dus kan geen dutje doen
bij bij zee
>>221095210Ik wil mijn vriendin in te korte, doorzichtige kleding krijgen en dan samen door de ghetto straten van de Bijlmer lopen en toekijken hoe ze naar haar kijken en aan haar zitten, en hoe geil ze wordt totdat ze op haar knieën gaat op straat
>>221095339dit deze ditte
eigenlijk bestaan ghettos niet het is maar een hol begrip een soort van bij elkaar gefabrigeerde klanken. Een soort van bedachte constructie, zonder enige betekenis. Daarom wijs ik het construct van ghetto af het zijn gewoon allemaal mensen met een zaken achterstand
er staan dingen in de brand verderop door de aanhoudende warmte
https://www.youtube.com/watch?v=HM02NsC8ggc
draad niet gelezen
Samen met mijn ladyboy vd waar ik mee trouw xtc pillen per duizenden per post naar een of andere familie sturen die wij onderhouden en als ze gearresteerd worden dan gebruiken we die kinderen als drugskoerier
https://nieuwspaal.nl/vastgeplakte-reiziger-pendelt-al-sinds-koningsdag-noodgedwongen-tussen-schiphol-en-venlo/Omg zo erg dees NS doet niets
>>221095754dees1646
nederdrader in the makinghttps://youtu.be/VTi2yAPihHc
>>221096113allerheiligen 2030?
>>221096143lmke erg assorti
>>221096312nee dugin en die jiang passen wel bij elkaar oetz
die geur is kanker vies
>>221096319assorti aan mongolen ja
>>221096389dugin wordt toch geapprecieerd hier
>>221096400precies
wel jammer dat dugin niet in die auto zat
>>221096441dit dus, wat een mongool, hoe lees je heidegger verkeerd?
NIEUWE:https://www.youtube.com/watch?v=zbTe_SEPpnM
https://youtu.be/lnDiCPwPVUM
>>221096127>Tygo>Manonwat voor heidense namen zijn me dat nu ook weer
>>221096508nederlanders zijn vieze enge vikingen van 2 meter, bah
voc metaalhttps://www.youtube.com/watch?v=pGlwKmqNcXs
>>2210955866:22 gebaseerde kwas drinker
Grote zwarte piemels in natte witte kut
ik stam af van een weeskind
>>221096945leg uit
>>221096965mijn oma was een spaanse wees
>>221096982>>221096982was ze lief?
>>221096990hele lieve oma, heel slim ook
tering wat een rook en een stank man
Heleen (44) durft geen seks in haar eigen huis te hebben: ’Onze kinderen vinden het een supersmerig idee dat hun vader en moeder het nog doen’
>>221097232gewoon neuken zonder vragen
>>221097232Dat komt door hoe dit in de wereld werkt.Als dit door een legaal proces anders wordt, dat ouders vanaf het begin betrokken zijn dan wordt dat anders.Er is reden dat ouders niet betrokken zijn dat dit de huidige ontsporing overal veroorzaakt.
>>221097268>>221097232boeitmenie
>>221097479ook lekkere rook bij jou frits?
Met andere woorden niet die betrokkenheid betekent dat men o.a. dus O.A. aan eigen kinderen laat zitten op een manier die niet kan.Maar de massa doet het zelf door dat zo te laten bestaan.
>>221097633Rook?Wat voor rook?En trouwens de wetenschap zou er zwaar voor gestraft moeten worden dat het nu anders ligt. Dit is niet de eerste keer en dit onderwerp is zeker niet met sorry
>>221097708Zeker. Elsevier moet gestraft worden. Die controleren veel wetenschap.
>>221097708de veluwen staan in de hens en het waait over ons heen in zuid holland
>>221097770sjonge jonge jonge
>>221097638Dit baart mij zorgen van NOS. Wel iets anders. Over bio voedsel.https://nos.nl/artikel/2612408-prijsverschil-biologische-en-niet-biologische-voeding-toegenomen
>>221097824mischien gewoon normaal voedsel kanen frits
>>221097824Ja(Was trouwens) niet mijn paal
Vinden anderen trouwens ook niet dat er EEN mate van "lieffie" kunnen zeggen tegen zelfde geslacht moet zijn?
>>221097708barbecue zekers, de eerste warme dagen, dus boemer tokkies zijn aan het grillen
Volgens mij is dat best heel waardig. En helemaal niet nichterig.En waarom niets met erotiek en zelfde geslacht?Dat dit HELEMAAL niet iets is om bijzonder over te doen OMDAT het HETZELFDE werktEn daarom HEEL HEEL slecht is om daar bijzonder over te doen.En dat het meer iets is als de buren iets dat natuurlijk zo is en natuurlijk zo hoort te zijn OMDAT het is zelfde geslacht. Vanzelfsprekend
>>221097232>Heleen (44) durft geen seks in haar eigen huis te hebbenWaarom neuken als je baarmoeder toch al kapot is
>>221098291Wel, het is niet dat het dan dicht groeit ofzo. Het zou wel grappig zijn mocht dat het geval zijn. Ik bedoel, mocht ik demiurg zijn hehehe..
>>221098291Voor het genot misschien, achterlijke kanker incel.
>>221098095Ook altijd zo'n typische zintuigelijke verzetting>>221097770Nog niets gerokenZou wel kunnen ervaar ik. Dat er zoiets aan de hand is als ik erop let. Raam is ook open
>>221098095het leger heeft een natuurgebied in de hens gezet om te kijken of ze het kunnen blussen
we staan op de vooravond van een nieuwe culturele revolutie
>>221098997Ik hoop we krijgen minder bruinmensen-invloed!
>>221098697Wat de neuk man.
Leve de lolZingen wij met zn allen
Het wordt frisjes ik ga maar eens opkramen.
Heya Den Bosch
>>221100087>>221100087>>221100087
>>221098251Dit lijkt me een lastige situatie
Ik ga in het bos leven als een monnik