[a / b / c / d / e / f / g / gif / h / hr / k / m / o / p / r / s / t / u / v / vg / vm / vmg / vr / vrpg / vst / w / wg] [i / ic] [r9k / s4s / vip] [cm / hm / lgbt / y] [3 / aco / adv / an / bant / biz / cgl / ck / co / diy / fa / fit / gd / hc / his / int / jp / lit / mlp / mu / n / news / out / po / pol / pw / qst / sci / soc / sp / tg / toy / trv / tv / vp / vt / wsg / wsr / x / xs] [Settings] [Search] [Mobile] [Home]
Board
Settings Mobile Home
/int/ - International

Thread archived.
You cannot reply anymore.

[Advertise on 4chan]

File: 1528997675427.png (10 KB, 489x423)
10 KB PNG
Walpurgisnacht editie

vorige >>221100087
>>
Wat zouden jullie kiezen?

Echt 50% van het internet wordt weer gefilterd
>>
File: 1723475190475384.jpg (18 KB, 509x339)
18 KB JPG
>>221121358
denk je nou echt dat ik je daar niet kan zien
>>
>>221121358
>Walpurgisnacht editie
Ach ja, dat is vanavond.
>>
>>221121462
hier wat zoemer humor
https://www.youtube.com/watch?v=7eVlsmhNZjg
>>
>>221121358
Leuke draad
>>
File: 1736000986128259.jpg (43 KB, 335x362)
43 KB JPG
>>221121358
>walpurgisnacht
>>
kanker editie
>>
Lekker met zeik poepkorsten van de pot af stralen. Heeeeeerlijk.
>>
kankerharde tatta opa met penseelsnor, oude tattas gaan hard
>>
Maar vinden anderen ook niet dat alles veel te erg gecorrumpeerd is?
>>
>>221121752
Viezerik
>>221121781
Ja
>>
>>221121781
ik ga jou in je fritskutje corrumperen vrolijke vlierefluiter
>>
>>221121781
da is, da is..
>>
>>221121781
kwni zonneke schijnt pintje koud weekend begint kzen content
>>
>>221121833
Neem nou dat iedereen het trans spelletje zou kunnen en wat dat verder zou betekenen

Ja, in ieder geval de enorme agressie en 12 steden 13 ongelukken over het onderwerp
>>
egni ok deez
>>
Zoiets als orde of de juiste timing tijd iets te zeggen.
Kan zijn momenteel mijn talent niet.
Tenzij anderen dat meer geleiden op een bepaalde manier.

Maar de Joden.
Zou dat niet toch liggen in iets dat bij het christelijke hoort.
Zonder tegen hen te zijn ergens.
Maar zo met de joden er is reden dat dit wel echt overal als goed beschouwd zou kunnen worden

Onder christenen bestaat zoiets van vermaning, NIET zoals de joden alles doen. De schriftgeleerden en farizeeën.
Echt zo'n wettische opvatting.

Dus exact waar ik weleens over begin, hoe het werkt met het Grote Gebod
Alles komt bij een christelijke samenleving vandaan.
Het is niet uitgesloten dat met alles zoals geld aanzien al die onderwerpen dat daar iets inderdaad niet aan klopt.
En daarom over joden te beginnen zoals daar over begonnen wordt
>>
File: 1721495728094602.jpg (43 KB, 830x548)
43 KB JPG
>>221121500
aaaaa
>>
Mijn vriendin sport sinds een paar maanden bij een overdreven dure sportschool op de Zuidas in Amsterdam (wellicht dat iemand weet waarover ik praat).

Daar kreeg ze een keer een compliment over haar uiterlijk en outfit van een baliemedewerker, een jongen van ongeveer 23 tot 26 jaar. Ze reageerde met “thanks” en ging daarna verder met haar dag.

Een paar dagen later ontving ze WhatsApp-berichten van een onbekend nummer. Aan de profielfoto herkende ze dezelfde medewerker. In zijn berichten zei hij opnieuw dat hij haar er leuk uit vond zien en vroeg hij of ze interesse had om samen uit te gaan. Mijn vriendin heeft hem daarop geblokkeerd.

Sindsdien voelt ze zich ongemakkelijk wanneer ze gaat sporten. Ze heeft hem ook een keer gezien in de buurt van de douches terwijl zij daar was.

Wat kunnen we doen? Mijn vriendin wil er geen groot probleem van maken en hoopt dat het vanzelf overgaat. Ik vind het echter beter om hier wel iets mee te doen, het liefst met als gevolg dat hij wordt ontslagen.
>>
goe beseg jeanie
>>
Het ziet ernaar uit dat het exact kan kloppen voor extreem rechts.
Mits ze niet gaan aanrekenen iets wat christenen gedaan zouden hebben. Trouwens iedereen was christen.
De relatie met hen moet nog wel goed zitten.
Uiteindelijk zo mogelijk ervoor te zorgen een gebalanceerde geestelijkheid te hebben.
>>221122207

Maar het ziet ernaar uit, erover nagedacht dat het er wel eng erg goed uitziet uit te komen
>>
File: HAJlQ3vXUAA.jpg (466 KB, 2048x1536)
466 KB JPG
Word de neukbare klasse en de wereld gaat voor je open. Geen incelschijt
>>
donderdag dönerdag
>>
(...)
>>221122426
Waarom is er reden dat het eruitziet dat dit erg eng goed uit kan komen zo
-Links zou in het bijzonder op het niet-joodse pad zitten.
Wat erop neerkomt dat dit een brug zou betekenen tussen links en rechts, ik bedoel dus zijn cultuur. Want alles is zeker niet alleen politiek.

En zo zou links en rechts elkaar exact correct kunnen aanvullen.
Maar in dit verband er is reden dat er helemaal geen politieke en religieuze dogma's meer zouden moeten zijn.
Leerstellingen, wat dogma's zijn, zijn goed, zover die in de functionerende praktijk nog werkt en daar echt 100% eerlijk mee omgegaan.

Een simpel voorbeeld: ,,De stoel is blauw''
Er is op zich niets mis met die dogma, leerstelling
>>
>>221122571
Voor sommige mensen kan zijn zijn dat ze voorlopig geen bezwaren zien. Misschien wel nooit.
Onder hoe alles nu werkt.
Ok, er is reden dat het niet is te beginnen van mag niet enz.
In hoe alles tot zover gegaan is.
>>
frits door een wand dropkicken in den ekoplaza
>>
Wat hoe
Wat is de achtergrond hier dat te zeggen
Alles functioneert niet
Dingen moeten gewoon functioneren
100% harmonie

Het is niet achter te houden waar wel instemming over kan bestaan
>>
>>221122958
De wetenschap moet gewoon hard gestraft worden.
Ik ga niet in op tegen-legaal

Ook niet de overheid. De wetenschap
>>
>>221123063
Ook met dieet, mensen eten niet goed, veel koolhydraat slop. Goyslop. Wat nou als alles biologisch was?
>>
>>221122958
Vanwaar de boosheid

>>221123192
Ook de somatische medische wetenschap, dus lichamelijk. Behalve psyche
>>
Ga een merkabah in het zilver laten maken en dan een best wel mooie dikke ketting erbij. Of een gouden merkabah en dan een sobere dunne ketting in zilver. Eerlijk ik leun naar het goud toe want het is het edelst der metalen. De djinns vatten mij dan nooit meer
>>
Piemel in je donder dag lekkere ventjes van me
>>
>>221122958
Pas maar op dat zijn zoon het niet ziet
>>
Ik fiets met een zak marshmallows naar het bos
>>
>>221122314
Als ik haar was zou ik gewoon uit wraak voor het komen in mijn space terwijl mijn man duidelijk meer geld te besteden heeft dan een baliemedewerker hem gewoon helemaal vernederen als sexslaafje. En wanneer hij vastgebonden in de kleedkamer zit en je bent net klaar het zaad uit zijn lul te persen met je mond, doe je de deur achter je dicht zodat ze hem de volgende dag naakt en vastgebonden filmen. Vergeet ook niet kompromat op hem te filmen wanneer hij vastgebonden is zoals een hamster in zijn anus te stoppen terwijl hij mammie kreunt
>>
Mijn vriendin (V29) en ik (M29) zijn bijna 5 jaar samen. Zoals de titel al aangeeft is onze intieme relatie erg slecht.

Ik heb een verleden met middelenverslaving, ben 2 jaar nuchter geweest en heb haar in deze tijd leren kennen. Dit was echt een geweldige tijd met elkaar! Ze was erg supportive en we zijn echt van elkaar gaan houden. Ook doken we om de haverklap het bed in met elkaar, wat erg fijn was.

Helaas ben ik na deze 2 jaar op en af terug gevallen en dit heeft onze relatie, en vooral haar vertrouwen in mij, erg geschaad. Maarrr, het gaat nu al een jaar goed!

De afgelopen 3 jaar ben is onze intimiteit helaas bijna verdwenen en het voelt vaak alsof het niet meer te fixen is. We knuffelen nog wel veel, wat fijn is, maar daar blijft het bij.

Ik vind het enorm lastig om dit bespreekbaar te maken, want ik wil haar niet pushen om seks te willen, maar ik heb wel mijn behoeftes…

Ik twijfel zelf om bij haar weg te gaan maar het voelt zo egoïstisch als ik dat zou doen.. maar anderzijds heb ik het gevoel dat ik jaren weg gooi.

Anyway, flink in de knoop hiermee en benieuwd of anderen dit herkennen en misschien advies hebben.

(LMKE Ik zou de kech gelijk voor de drugs gerolen hebben of ze rookt mee of ze houdt haar kk bek)
>>
>frts zou geen gelijk hebben
Letterlijk het enige dat het probleem kan zijn om te erkennen dat dit onwaar is zoals dat probleem van wettischheid.
De echt duidelijk foute opvatting van de Bijbel, voor zij die hun verstand gebruiken in deze wereld.
En dat is algemeen bekend.
>>
>Engelen be like
Hi mijn naam is Metatron
Kifesh geen wonder dat hij naar de hemel gevlucht is gewoon weggepest door alle demonen om zijn naam alleen al de kk medabot
>>
File: HE5iouZXwAA.jpg (494 KB, 1638x2048)
494 KB JPG
>Kunt alsnog wijven neuken
>Kan je door mannen laten verwennen financieel
>Beste van beide werelden
Ik zeg doen
>>
>>221123517
Metatron is bedacht in de derde eeuw na Christus door een Joodse rabbijn die voor de passages in de Torah die de komst van Christus voorspellen een alternatieve uitleg gaf, dat het om de antediluvische aartsvader Enoch zou gaan die niet gestorven is maar door God opgenomen in de hemel waar hij volgens deze rabbijn veranderd werd in de aartsengel Metatron, een soort apotheose dus, in een "kleinere YHWH", die zou bestaan naast een "grotere YHWH" en precies daarom werd die als heresie aanzien door de meeste andere Joden van zijn tijd en werd ie verbannen.
>>
>>221123458
Teveel drugs gebruikt en nu gaat ie niet meer omhoog
>>
>Het extreem rechtse *zijn* cultuur is voor links onvoldoende een probleem
En mensen in het algemeen. Het linkse zijn niet noodzakelijk aangesproken.
Naast dat er redenen zijn dat het extreem rechtse zijn wel een probleem is.

Verder heel ontspannen maar, andere onderwerpen liggen moeilijker, maar in ieder geval geld aanzien macht. Dat soort zaken. Is heel duidelijk te zien.
>>
echte schizo uren neem je pillen niet en ga niet buitenspelen als je momenteel aan het palen bent
>>
>mentale aandoeningen als iemand het zegt
Hebben teveel oppervlakte
>Zou iedereen toch wel iets aan kunnen zien dat dit zo niet werkt
>>
Ik vind dat de wetenschap hard gestraft moet worden
beetje over mentale aandoening beginnen willekeurig en het zou iets te zeggen hebben
>>
Ik moest net keihard poepen
>>
maar vegen ho maar
>>
Hoe heet die ookal weer?
Rockefeller?
In ieder geval van standard oil
Als direct op de juiste manier over problemen met religie
>Exact wat ervaren wordt de verkeerde mensen tegen hun haren in te strijken

Maar gewoon niet tegen christenen te zijn. Gewoon fatsoen is voldoende. Kortgezegd
>>
>>221124043
wat lul je over vege jonge....
moet je corvee
>>
poepeschijte
>>
File: IMG_6160.jpg (77 KB, 850x914)
77 KB JPG
Not 100% Dutch
>>
>>221124217
who fucking cares race is retarded
>>
>>221123742
Gatverdamme
>>
File: 1771461426305828.png (6 KB, 750x520)
6 KB PNG
>>
>>221124217
>>221124234
kut >>221124225
>>
File: 1749397781160178.gif (2.34 MB, 495x525)
2.34 MB GIF
>>221124043
>maar vegen ho maar
Bij de perfecte poep hoef je niet te vegen. Ken je die voel niet? Dat hij er mooi in één stuk uitkomt. Droog. Je kan wel een 'controleveeg' doen, maar eigenlijk weet je al dat het papier mooi schoon is. Geluksmomentje.
>>
File: 1710782300162.png (194 KB, 1000x1000)
194 KB PNG
hallo
>>
File: 1777518744036888.webm (3.63 MB, 426x320)
3.63 MB WEBM
>>
File: aqjb2m.jpg (49 KB, 632x500)
49 KB JPG
>>
FREE CHRIS J. KOM OP MAN! SERIEUS DIT? KOM OP!
>>
God is goed.
>>
>>221123750
Rabbijnen be like alternatieve realiteitsbeschrijvingen blijven bedenken maar waarom zijn wij nu het epicentrum van alle complot theorien?
>>
Jonko met droge speed gedraait ouwe, we gaan zien
>>
>>221124885
ik noem het een pepnek
>>221124217
I am 15% scandinavian 85% dutch I am a nordic germanic hybrid inhuman specimen
>>
ouwe.. ik zweet me de kehnker, pepneks zijn niks om te onderschatten. Ik ga straks nog een paar pepnekjes draaien matties
>>
>>221124907
Nee, beetje reizen in de regio is normaal.
Anders zou het alleen maar inteelt worden.
>>
>>221125012
dit klinkt supergeil in mijn tatta oren
>>
Wat reizen in de regio
Wat is daar fout aan?
Brengt verse genen
Dat is weleens goed
Zo zijn mensen
Dat is niet noodzakelijk fout

En als er al iets valt te zeggen over de redenen, dan kan ook wel iets opgevangen worden. Toch helemaal geen probleem.

Zelfs enige uitwisseling uit verder dan de regio is geen probleem.
>>
Als er iets fout is aan van die volksuitwisselingen dan is het grote stromen, disproportionele dingen die redelijkerwijs niet meer op te vangen zijn.
>>
>>221125068
Wat als op een bepaald moment heel grote influx zoals Nederland
Dat klink niet als iets dat uitflux een reëlere gedachte maakt.
Maar zij die beginnen over dit soort onderwerpen, van welke zijn kleur politiek dan ook.
De zaak zit teveel vast
>>
Als er iets fout is aan massa immigratie is dat het nog steeds niet negerlul is voor mijn zus in dit land
>>
>>221125375
genoeg*
>>
Sophie Prosman BBC deepfakes maken oetz. Haar zo hard bombarderen met plaatjes en filmpjes van haar met negers en hun negerlullen dat ze eerst schrikt. Daarna boos wordt. En daarna ik net zo lang doorga dat ze geen woede meer voelt en enige nieuwsgierigheid naar het hele onderwerp overblijft. Dat ik in haar hoofd forceer dat ze gemaakt is voor negerlul en dat ze dat ook begint te denken. En daarmee ook alle tatta vriendjes wegjagen als broertje door te vertellen dat ze stiekem negers aanbidt. Tot alleen negers overblijven die geef ik dan allemaal haar nummer, adres en werkplek en dan zeg ik ze hoe makkelijk die kech is. Wedden dat ze na 30 advances wel gaat tjappen? Kut kehba
>>
stop met drugs achterlijke
>>
File: 1530211549146.jpg (129 KB, 1124x1024)
129 KB JPG
ok
>>
>>221126053
En dan? Wat dan? Lekker loonslaven JAAA! afgelebberde boterham tatta kech betabuxxen JAAA! Kinderen verwekken wat letterlijk 0 toegevoegde waarde heeft alleen ben ik een dom instinctuele primaat die niet voorbij zijn eigen programmering kan schrijven JAAAAAAAA

Zuig mijn kont homo, ik ga ermee door want het is LEKKER en niemand houd me tegen binnenkort
>>
Mensen vragen mij echt veelsteveel, ga weg, doe dit niet, doe dat. Ik vraag mensen nooit iets ik laat ze toch ook hun eigen kankergang gaan hooguit vraag ik je soms of je 5 euro kan missen en dan biedt ik jullie zemmels gvd ook nog eens wat base aan en dan motten jullie nix. Behalve verder gaan met andere instrueren. Ik zweer midwit NPCs krijgen standaard vanaf hun jeugd tot nu gewoon aangeleerd dat ze op sturing en aanwijzing moeten geilen van hun tatta ouders, docenten etc zonder zoveel mogelijk kritisch na te denken. En dan zien ze een geest die wel kritisch denkt en dan kunnen ze dat gewoon niet hebben, gelijk in hun ego gekrenkt
>>
midwit NPCs moeten ook altijd hun waarheden naar mij verkondigen alsof het ook altijd alles wat hun denken unaniem van toepassing is op anderen. Ik had een korte bus kind moeten zijn gvd dan had ik nu mijn autivrienden om af te persen ipv jullie
>>
>>221126127
>Lekker loonslaven
Het pad waarvan gezegd is dat het rechtheid is wint het hier niet?
Wel als, en dat is slechts nog maar een onderdeel, sowizo iedereen in hun ekodorp. Dat is deels volledig preventief
>>
Prosman ik geef je 10 euro in Monero als je live een cactus in je smerige tyfus junken reet stopt
>>
File: 1761479415897.png (3.58 MB, 1582x2379)
3.58 MB PNG
>>
Europa moest maar meteen mee komen helpen met Iran.
Maar zo werkt dit mogelijk niet zo opeens.
Europa heeft een ander plan over nucleair Iran
>>
>>221126127
1. Wanneer ga je eens het leven en je eigen serieus nemen?
2. Waarom ben je zo onzeker dat je denkt dat je slechte kinderen gaat krijgen?
>>
>Europa heeft een ander plan over nucleair Iran
Ik weet niet zeker wat beter is maar ik ervaar mij wel beledigd nou als Europeaan
En ook niet voor het eerst
godver de godver krijg den tering
>>
prosman is vast een heel goede vader ja
>>
Vandaag 81 jaar geleden
>>
vandaag 81 keer gescheten
>>
vandaag 17 gehaktballen gegeten
>>
vandaag 81 keer kakapipi gezegd
>>
Hoe is de drugs hier gekomen?
In dat normale alledaagse bestaan
Begon dat niet in Amsterdam een paar decennia terug
>>
ik verdien een mollige sophie prosman vd om haar brabogenen uit te wissen
>>
soon sta ik rond deze tijd me klaar te maken voor de rave in praha
>>
https://www.youtube.com/watch?v=TciJFV4aclA

nieuwe eric hasenbroek albert heijn haul vlog
>>
>>221127768
boeit me nog steeds niet
>>
>>221127845
meteen geklikt, maar oploskoffie is echt smerig en hij haalde twee potten
>>
ms paint in win 11 is op de een of andere manier nog meer gebroken dan de win 10 versie
hoe kan je het simpelste, oudste programma verneuken
>>
https://www.youtube.com/watch?v=JHfILprq8tk
>>
>>221127963
hij is echt een de ultieme goy, hij koopt dingen bij AH die niet in de aanbieding zijn
>>
Legaliseer Broekpoepen
>>
test
>>
pipi kaka
>>
>>221128938
op je bakkes
>>
https://youtu.be/Z_vpoA30vwU
>>
>>221129247
ik ga je eerlijk zeggen maat heb niet geklikt
>>
>>221129279
even goede vrienden
>>
>>221129279
ik heb er wel op geklikt en middels mijn botnet zo'n 2000 berichten achtergelaten die betrekking hebben met grote zwarte negerlul
>>
wegstaan, anders knalt 'ie misschien wel
>>
File: file.png (776 KB, 1601x701)
776 KB PNG
>>221127219
zeg frits ik besefte laatst dat jij precies op de grens van het oude Romeinse rijk woont. Dat kan toch geen toeval zijn? Volgens mij ben jij niet alleen furer, maar ook caesar.
>>
File: 1761741823767161.png (1.89 MB, 912x1696)
1.89 MB PNG
>>
>>221129576
ammel kk lillek
>>
>>221129551
Klopt ja op de grens van het Romeinse rijk
>>
>>221129576
lekker neuken
>>
>>221129576
Dit is wat waard?
Dit is niets waard
Maakt niet uit dat ze dat zijn als mens maar allemaal van ver en hoe dat ligt.
En voor 1 keer ofzo
Dit houd lang niet zo'n goede stand
>>
>>221129576
gisteren een boemer in een auto gezien met nummerplaat PATTAYA
>>
soms doe ik mijn nette kleding aan en dan ga ik door de duurste warenhuizen lopen en het personeel mij laten bedienen van espresso terwijl ik schoenen aanpas die ik nooit zal kunnen betalen (en ze weten het)
>>
>>221129936
volgende keer proefritjes in dure sportwagens
>>
File: file.png (1.92 MB, 1600x1173)
1.92 MB PNG
>>221129598
Heil Caesar Imperator Adrianus Candidus!!!
>>
hou op joh daar moet ie van kotsen
>>
Baba tension
>>
>>221129576
Dit is het toch zeker niet?
Ook niet als het hier was op deze manier
>>
>>221130048
Hou meer van Hollandse vrouwen oetz, met rondingen
>>
>>221129576
2

lekkere stevige bouw
>>
>>221129551
ik woon een paar honderd meter van deze lijn vandaan
>>
File: twok.jpg (27 KB, 480x360)
27 KB JPG
>>221129936
hehehe
>>
>>221129576
welke hebben een piemeltje?
>>
scheetbipsen
>>
zoenon met mannon
>>
>>221130145
>>>/lgbt/
>>
>>221130057
Maakt niet uit. Allemaal van die gasten voor 1 keer wat voor rust is dat
En 1x trouwen en dat is het ook niet. Houdt ook niet. Meerdere partners trouwen ook niet
>>
>>221130181
ik ga helemaal nergens heen
>>
>>221130222
het is een uitstekende optie voor mensen zoals jij
>>
>>221130252
oja? maar ik ga nergens heen tho
>>
Partners uitwisselen met anderen is het ook niet.
Maakt niet heel veel uit met eigen partner
En het is sowizo duidelijk dat alles niet klopt want wat wel en niet echt overspel is
>>
>>221130269
het is ook een optie om hier opdringerig en ongezellig te doen, zekers, wat je wil
>>
File: 1777481068029965.mp4 (1.56 MB, 720x1280)
1.56 MB MP4
>>
Wat is die gast die weleens tegen mij begint?
Ik ga niet vechten ofzo
Dit land is daar niet voor ingericht ik kan daar niet aan gaan beginnen
>>
>>221130315
een nazoid chud zijn is immers retegezellig, elke dag zeiken ook, eg geen goeie look deez...
>>
>>221130356
zo ja
kom meer recalcitrant homogedrag en dan janken dat je reacties oproept
werkt altijd heel goed
leert iedereen ook heel veel van altijd
>>
https://www.youtube.com/watch?v=NnIK9ghhF-g
Free Karst T
>>
>NEEEHEEE HET KAN NIET AAN MIJ LIGGEN IK HEB IMMERS EEN STOORNIS WAARDOOR IK NIET IN STAAT BEN TOT ZELFREFLECTIE!
>>
>>221130411
Wat kan niet aan jou liggen?
>>
>>221130453
het moet op de een of andere manier wel aan mij liggen
>>
File: coomer gif.gif (142 KB, 600x600)
142 KB GIF
>>221130317
OH GOOOD OH FUUUCK I'M GONNA COOOOOM
>>
I regret not going to study in the Netherlands when I had the chance.
>>
>>221130289
Hoe moet het dan wel?
>>
>>221130508
Why?
>>
File: 1777559994028.png (1.12 MB, 1170x1555)
1.12 MB PNG
>>221130390
>>
>>221130532
k bro
>>
>>221130529
Because I think it would have been a great experience in general
>>
lekker beauty sleep soon babes, oh en god bestaat niet en jezus is niet opgestaan uit de dood
>>
>>221130610
fijn dat je klaar bent met negatief doen doei
>>
>>221130627
awww babe toch :c
>>
>>221130643
>>
File: sluwvosje.png (2.98 MB, 1920x1080)
2.98 MB PNG
Lidewij is een moordgriet

https://www.telegraaf.nl/video/lidewij-de-vos-naar-loosdrecht-geen-opvangcrisis-maar-instroomcrisis/150490261.html
>>
>>221130683
babe krijgt beetje aardappelhoofd moet echt even een 4 day split doen eg ni ok deez
>>
>>221130711
een mongooltje zoals greta thunberg
>>
>>221130757
die babe moet even kappertje pakken en zich niet kleden als een 12 jarig jongetje, lijkt wel prins valiant
>>
>>221130514
Dat kwam toch al wel eerder vaker langs

Maar dat gewoon partners uitwisselen het zou zijn. Het is al eeuwenlang bekend dat de hele zaak niet goed zit. Ook om wat overspel beschouwd wordt. Dat is het daarom ook niet
>>
azc boeit me geen lul stik lekker in je asielzoekers
>>
File: beest.jpg (358 KB, 2000x1334)
358 KB JPG
>>221130711
Ze moet het hebben van haar intelligentie. Ik zou ook liever een vlaardingerbroek type zien, dat doet het beter bij mannen die niks volgen/kennen van politiek. Baudet is wel ideaal om de vrouwen te lokken. Denk dat vos een beest is in bed
>>
Maar er zijn groeperingen die keihard proberen en trainen meer een jongetje of een meisje te worden het andere geslacht.
En die keihard trainen om meer van hun eigen geslacht te worden.

En dan is de lhbt die zegt dat het moet zijn wat het is. En groeperingen die dat hard tegenhouden. Vaak zijn dat iedereen in het algemeen.

>>221129691
>>221130048
>>221130289
En dit is het allemaal niet
Wat het echt is het kwam weleens voorbij. Maar de enorme zieke druk waar dat onder staat. Zieke mensheid. Waar ze trouwens wel mee op kunnen houden
>>
>>221130878
elk dorp ZAL terroristen huisvesten
dat ben je israel verschuldigd
>>
>>221130889
ze is wel beetje mid oetz, niet onaantrekkelijk, maar zeker ook niet knap, het is wel te redden met wat extra aandacht en haar haar niet zo streng naar achteren
>>
de vos ziet er uit alsof ze niet klaarkomt zonder lichte bdsm
>>
>>221131118
Vrouwen zijn sowizo niet of niet zo van koemen.
Het ziet er serieus naar uit dat ze daar iemand anders van het vrouwelijke geslacht voor nodig hebben.
Er is niet zo reden het andere geslacht
>>
>>221131150
mooi gezegd frits, dat is iets om het over te hebben
>>
ik kan soms in die tussenplek komen waarin je met je ogen dicht in bed denkt dat je droomt
>>
>>221130819
Maar dan weet je niet wie jouw zoon en dochter is.
>>
File: vrijgezel.jpg (32 KB, 800x500)
32 KB JPG
>>221131163
woorden van een vent die geen vrouw kan scoren
>>
volgens mij wilt frits aan partnerruil doen
>>
>>221131324
ik sta 8 maanden droog, het is toch wat he, wel lekker rustig en goedkoop
>>
>>221131163
Mijn informatie is dat piv penis in vagina dat dit slecht is voor de vagina sowizo. Al het geram dat het nu is wel in ieder geval.
Het was een respectabele bron.

Welke achtergrond bedoelt die gast die soms tegen mij begint met agressie?
Ja ik vind ook voor je het weet wil je iedereen gaan executeren met dat onderwerp ja.
Ik bedoel nu geen agressie te uiten. Ik ervaar wel een smet weg te moeten doen en de band met harde efficiënte agressie die daarin bestaat
>>
>>221131391
ik heb een boyfriend penis die doet geen schade trust me
>>
Gaan trouwen enzo er is belangrijke reden dat dit een armoedige poppenkast is.
En dan komen er kinderen. En dan zijn dat jouw kinderen niet.
Nee iedereen is automatisch tegen elkaar opgezet.
Die kinderen in het bijzonder iets heel eigens zijn van het instituut.
En dat is hoe ze lullen en dat is hoe ze zijn. Daar komt het teveel op neer. Ookal doen ze dat niet. Dan wordt dat ervan gemaakt.
Onder andere dat alles nu zo'n lhbt is of niet
het is niet het enige...
Iedereen gaat er toch zeker zelf over wat het is.

Of is dit het verkeerde om nu te zeggen?
Deze paler verbindt zich niet aan een naam. Het gaat niet altijd om een naam.
Maar vinden anderen dit waar of niet waar?
>>
>>221131633
Ik vind gewoon dat Nederlanders en blanken te weinig kinderen krijgen. In moeder Ruslandje ook
>>
>>221131708
Is dat niet een gaan denken vanuit kinderen.
Die iedereen bij leven gewoon nog kan krijgen. dat is het punt niet.
Kinderen zijn nu niet nodig. Ze zijn hoofdzakelijk een last.
Hoe geld verdienen werkt, werkt tegen hun bestaan.

Of niet? Of hoe is het anders?
Ik bedoel wat werkt beter dan overal ekodorpjes/ wijkjes?
Even het woord "eko" gebruikt gewoon om de strekking ervan aan te duiden.
>>
>>221131708
Hoe de economie nu werkt en wie erover gaat
>Goed laat maar komen al die makkelijke slaven voor nu
>>
File: 1768853957781709.jpg (31 KB, 544x363)
31 KB JPG
>1 mei 2026
>>
Trek maar weer een blik migranten sprinkhanenplaag open
Hoe sneller een verwaarloosbare minderheid snel geld binnen krijgt

>>221131150
>Vrouwen zijn sowizo niet of niet zo van koemen.
>Het ziet er serieus naar uit dat ze daar iemand anders van het vrouwelijke geslacht voor nodig hebben.
>Er is niet zo reden het andere geslacht

>>221131391
>Mijn informatie is dat piv penis in vagina dat dit slecht is voor de vagina sowizo. Al het geram dat het nu is wel in ieder geval.
>Het was een respectabele bron.
Het gaat net, op zich ervaar ik geen onwaardigheid auto-smet zoiets te zeggen.
Gewoon boven zoiets te staan.
Over het algemeen genomen geen zwak-smet. ook niet in eerste instantie
>>
>>221131886
waarom doe je nou zo vies smettig over de tijd
iedereen gaat rond in doelloze circeltjes
het helt toch wel wat over dit naar naar deze draad toe te zeggen
het is daar hier en overal doelloze circeltjes
als je iets zou willen zeggen over tijd zeg dan iets dat de doelloze circeltjes hier verminderd zonder een boo te zijn
>>
Brrrrrr
>>
>>221131886
Dag van de arbeid
>>
>>221132289
Gewoon werken maat
>>
>>221131945
>>221131391
Gewoon werken jonngen
>>
>>221131708
Kan zijn dat iedereen dat vindt maar niet in dezelfde bewoordingen of uitgesproken.
Maar het staat er nu niet goed voor dat dit uitkomt

>>221132307
>>221132338
Hoe alles nu is, naar de somatische en psychische medische wetenschap gekeken. Het ziet ernaar uit dat dit niet voor iedereen zo uitkomt.
Met harde claims. Maar niet dat dit goed gebeurt over het algemeen
>>
>>221130559
Why?
>>
>trennie sprak mij aan en zei dat ik een goeie stijl had, waarna ze haar jas op een perverse wijze opende en haar shirt met de tekst "your favourite transsexual" toonde
Ik ga het maken negers
>>
Sinds wanneer zeggen buschauffeurs eigenlijk dankjewel bij het inchecken?
>>
heftig moeten kakken
>>
>>221132959
sinds de bus kankerduur is
>>
>>221133028
Wees gewoon niet arm? Serieus, het leven is zo veel beter als je stopt met arm zijn.
>>
>>221133073
dat zou ik wel willen maar nagenoeg alle banen verdienen minimumloon nu
>>
Dikke lul 10 cent
gewoon volledig christen kunnen zijn en normaal kunnen neuken
echt gatverdamme de pulp in deze wereld
Christenen zouden niet normaal kunnen neuken waar het moet neuken
-Geen nare uitspraak bedoeld
>>
>>221133084
Gewoon 14 uur per dag en op zaterdag 10 uur werken, 80 uur in de week, net zo als de proleten rond 1890.
Stop met zeiken en begin met afzien, ken je plek.
>>
Alexa speel 5 minutes alone van Pantera
>>
>>221133153
kip op een tractor
>>
Dat christenen niet normaal kunnen neuken
Dat ze dit nooit gekund hebben
Ooit was de hele maatschappij christelijk
Er is toch duidelijke reden dat daar het hele verhaal over de Joden vandaan komt

Dat wel “de Joden” alles saboteren maar via christelijke principes die zijn blijven hangen.
Daarom moet dat ook gewoon niet iets zijn van tegen christenen.
Er is gewoon zat links-zijn-cultuur* dus waarom wordt het niet snel opgelost
Wat het echt moet zijn

*Om het even te zeggen in het verband van /int/
zijn-cultuur. Niet alles is polletiek
>>
En "het neuken" er is reden dat dit ook een belangrijke crux is.
Dat dit een vooraanstaande plaats heeft om te noemen veel meer dingen die fout lopen
>>
biemelbibi
>>
Niet om verkeerd te bekritiseren of brutaal te zijn.
Maar het linkse-zijn-cultuur.
Hè, ik bedoel dat dat extreem rechtse nu opkomt en dat ze stalin-communisme-dictatorschap zouden beginnen.

>>221133546
Hoezo zou jij vinden dat met bepaalde onderwerpen bezig zijn, dus gefundeerde activiteiten een bepaalde balans niet herstelt?
Die jij persoonlijk eigenlijk belangrijk vindt
>>
>>221133640
er komen scheten uit mijn kont
>>
>>221133702
Nee, maar serieus.
Zaken liggen voor niemand goed hoe alles nu is.
Iedereen moet 100% volledige eer en waardigheid.
Hoe zou jij dat voor jezelf verantwoorden?
>>
kakapoepje
>>
>>221133957
>Nee, maar serieus.
>Zaken liggen voor niemand goed hoe alles nu is.
>Iedereen moet 100% volledige eer en waardigheid.
>Hoe zou jij dat voor jezelf verantwoorden?
De V.S. komt ookal erg boos over.
En er is geen politiek die kans maakt echt aan het woord te komen, die dit echt goed verwoordt.

Al die orkanen en grondverzakkingen in de V.S.
En alle dingen van het normale leven
Wat beoeien ze zich met anderen inderdaad. Zonder goede verantwoording. Maar dat weet ik niet zeker hoe goed die verantwoordingen liggen.
>>
File: 1767906423862207.jpg (51 KB, 600x846)
51 KB JPG
>>
File: pepe koffie.png (30 KB, 544x426)
30 KB PNG
Goedemorgen anons
>>
ja goedemorgen met jenever in een groot glas water
>>
10 cwent dikke lul teringflikkers
>>
goeiemorgen het leven voelt als 1 klusje na het andere
>>
Vindt iedereen nou ook niet:
De extreem rechtse zijnscultuur.
Overal ruzie maken dat je op geweld uitkomt dat het niet meer beschaafd is

Op geweld of degradatie

>>221136470
Hoe bedoel je dat
>>
>>221136475
als je alles goed wil doen, voelt het als oh werken, oh boterhammen smeren, oh afwasmachine leegmaken, oh gaan werken, oh 8 uur taakjes op het werk doen oh thuiskomen koken, oh gaan wandelen voor 10k stappen, oh geen fastfood eten, oh op tijd gaan slapen en dat op herhaling
>>
File: blur.png (408 KB, 1000x871)
408 KB PNG
>>221136493
Kijk uit dat je niet geleefd word, zachte g broeder. Je weet dat het leven je overkomt terwijl je andere plannen maakt?
>>
File: 1619813201612.png (405 KB, 615x689)
405 KB PNG
>>221136595
kweet het maar ja, geld nodig
>>
goeiemorgen ching chong
>>
effe gepoept
>>
>https://pdfhost.io/edit?doc=722c9e58-2cd7-4ab9-ae22-14f40f2a91f6
https://pdfhost.io/edit?doc=722c9e58-2cd7-4ab9-ae22-14f40f2a91f6
>https://pdfhost.io/edit?doc=722c9e58-2cd7-4ab9-ae22-14f40f2a91f6
>>
>>221136774
niet klikken phishing
>>
Wat krijgen anderen als antwoord van de a.i.?
En is deze lijst wel helemaal compleet
>>221136774
>>
>>221136797
ik heb zomaar ergens hé uolaad mijn .pdf
ik heb altijd mijn brave torvenster of firefox container browser met vpn wel klaarstaan
Zo gek vind ik het er niet uitzien

Het lijkt wel te werken in ieder geval
>>
>>221136814
ik maakte maar een grapje frits
>>
>>221136835
of toch niet ok
>>
File: 1777022939535196.jpg (333 KB, 1607x2048)
333 KB JPG
>>
Goeiemorgen lieve kindjes!
>>
>>221136859
moeten we altijd serieus zijn?
>>
zoenon met mannon
>>
>>221136911
Neeja precies soms als iemand bekend is enzo

Ik bedoel wat heeft een mens hier dagelijks voor nodig>>221136774
Wat moet je dan precies doen en dat je ook gewoon vrij bent?
Er mag wel enige orde zijn.
Maar iedereen wil ook gewoon doen wat gewenst.
En dat zou wel moeten kunnen
>>
Helaas ik heb ook reden gevonden
Hé zij met psyche hier zouden dit kunnen verbreden
Maar als de dokter iets tegen mij zegt dan is er reden dat ik niet hun kankerbehandelng

Goed en dan leef je gewoon door en is er reden dat je gewoon vredig sterft ooit of zo na velen jaren.
Ja, maar >>221136774 Dit soort dingen, er is reden dat het niet, in ieder geval goed valt om met zoiets te gaan beginnen als de dokter je tot martelgang ende dood veroordeelt
>>
>>221122314
Is dit een reddit post ofzo? Anyway, die balie werker heeft haar gegevens opgezocht in het systeem. Harde breach van privacy dat. Denk dat ze hem tenminste kan laten ontslaan en naar het gerecht kan stappen voor stalking.
>>
Zij die hier een mentale aandoening gediagnostiseerd zijn zouden het zelfvertrouwen kunnen verbreden voor somatische aandoeningen.
Want met hen is te praten
Als blijkt dat er met hen tussen te komen is...
Dat geeft reden voor verder naar de somatische medische
>>
>check de nederdraad
>twee schizo's hebben de draad in stand gehouden
heilige schijt, waarom zijn er hier zoveel gekken?
>>
nee als zomaar iemand het zegt
psyche heeft teveel oppervlak

wie is hier psychisch gediagnostiseerd?
dit moet echt een pak slaagh gaan krijgen gewoon
Ergens
>>
>>221137109
alleen de gekken blijven over
>>
>>221137109
Zeg even waar je het over hebt
Wat bedoel je?
>>
>>221137138
Hé maar ik ben ene goede christen
En Leidsche christenen associëren zich met mijn
En ze kennen mij

>alleen de gekken blijven over
En hier hebben we toch echt het echte ding te pakken
>>
prosman had het gisteren in details ook over zijn zus laten zwarten, je moet problemen hebben om hier te komen, en volslagen gek zijn om hier te blijven
>>
> ik ben ene goede christen
Ik laat daaronder vallen dat ik gode ver domme god god nakende gloeiende gloeinde zeg ipv religieus geouwehoer
achterlijken dogma's
>>
> ik ben ene goede christen
Er is goede reden dat ik ene godverdommelied in de achtertuin als de buren christelijk zijn en vermoedelijk christelijke liederen zingen daar
daar niet onder laat vallen.

Anderen misschien wel.
>>
File: 1771456395769860.jpg (2.33 MB, 2256x4000)
2.33 MB JPG
ontbijtje
>>
>>221137251
ik ging een tijdje met britten om, en ze maakten een keer een brootje bonen met spek enzo voor me, lekkerder dan het lijkt, sie melkthee is ook best lekker
>>
>>221137177
Iemand knal dit soort kankerleiers af die voor mijn teveel oppervlakte
Ik wil gewoon hun executio
Of verklaar jezelf meer nader
>>
Ik wil graag verzekering dat wie zoiets>>221137177
zegt dat dit mijn (frts) nergens lastig valt
Ze zeggen maar wat ze willen zolang ze mij niet lastig vallen.

Ik vind het mathematische degradatie
>>
Punt is ik ben mathematische bevordering.
En als ik mathematische degradatie zie dan wil ik hun onmiddellijke executio.
Maar al hun rechten gerespecteerd maar niet op een achterlijke manier
>>
En verder is er reden dat (frts) ene baken moet vormen voor vrouwen die mishandeld worden.
Hé fuk yie negers mijnen vader was opgevoed onder vrouwen en ik ook.

Goed, enige puntje is dat als ze mij komen tegenkomen. Ja, maar (...)
Zeg dan maar hoe je eruit wilt
Als je zegt vernietiging van (frts).
Dat gaat niet.
Ik denk vrouwen hebben hun machten om machten te richten en dat ze die beter richten
>>
https://www.youtube.com/watch?v=CIAu1_4nSJA
>>
>>221137299
ik vind britten best nog ok, ze drinken graag, ze lachen graag, goeie humor ook, beter dan duitsers
>>
>>221137482
ja zijn lollige mensen, het was een klein groepje immigranten, hun wereldje was interessant
>>
Ik (frts) ben letterlijk uit alle eer en waardigheid enen baken voor mishandelde vrouwen. En verder
>feministen
Ik ben niet zeker wat ik ermee zou moeten
Voor het zelfde geld: executeer* ze

*Kut extreem rechtsen, je brengt het op maar voorziet er niet in.
Ok
In een /int/ boord maakt mij dit een respectabel iets.
>>
Plannen voor vandaag melden!
>>
>>221137553
ik ga demonstreren in amsterdam
>>
File: IMG-20210629-WA0000.jpg (60 KB, 774x1376)
60 KB JPG
>>
>>221137585
kk op
>>
>>221137553
boswandelino
>>
>>221137553
snokske placeren
>>
dikke lul 10 cent
Het is gewoon dikke lul 10 cent
Verder vertel mij wat de Bijbel bedoelt wanneer Paulus zegt: lul niet over je vader
Je biologische vader

Ik baseer mij er niet op. Maar alleen wat ik weet
>>
kk hoere
>>
>>221137765
gewoon neuken voel je niks van
>>
>>221137775
kga dr snitchen kk hoer
>>
>>221137792
>hij gelooft nog in monogamie
zoet zomerkind
>>
File: images (1) (3).jpg (45 KB, 473x422)
45 KB JPG
>>221137862
>>
https://youtu.be/La2xQvw5KI4?si=0-n1k0HQuuA9euyQ&t=16539
>>
>>221137862
Leg uit over de kinderen ipv over polygamie te beginnen
>>
Als er over de kinderen begonnen wordt, dan wordt er altijd naar onderen gekeken. Je eigen kinderen. En wat al dan niet voor hen zou kunnen werken.
En uitsluitend dat
>>
>>221137792
als ze het huis deelt met haar man, neuken en briefje onder de zitbril van de wc plakken
>>
kaka pipi
>>
>>221137957
>zitbril
>>
>>221138028
sorry dat is dialect, wat is de abn term?
>>
>https://youtu.be/La2xQvw5KI4?si=AT2jW7HnpJud6246&t=16482
https://youtu.be/La2xQvw5KI4?si=AT2jW7HnpJud6246&t=16482
>>
>>221138082
gwn bril of wc bril
>>
in mei leggen de vogelen een ei
>>
>>221138161
BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP
>>
>>221138157
hoe noem je dan de grote bril zonder het gat?
>>
>>221138188
deksel
>>
https://youtu.be/La2xQvw5KI4?si=AT2jW7HnpJud6246&t=16482

Belgen zijn negers. Niet enen natief woord hier
En dat is nof steeds uiterst respectvol want al die noorderlijken boven Nederlandje
>>
>https://youtu.be/La2xQvw5KI4?si=4hTz5uDMA8cZ6QuQ&t=16583
Eh
Wie hier ondersteunende de zijncultuur van de extreem rechtsen of feministen of den homo's
>Dit zal afgenkeurd worden moeten
Of polygamisten
>Heidenen !
>>
>>221138228
oega boega
>>
>>221137553
pep nakken en dadelijk sigaren halen
>>
>>221138297
Precies we hebben Belgje nog om te verdedigen tegen den uiterst noordelijken
>>
Verder: ick wil mijnen Walen
>>
krijg den tering neger geef mijn gewoon den Walen die van mijn zijn
En Atrecht en lille, hoe het nu heet erbij
>>
wil iemand aub mijn kont afvegen ik heb een persoonlijkheidsstoornis
>>
>>221138362
ik word gewoon ziek van jou
>>
Belgjes zijn alleen maar den Nederladsen negers
En dat is ene heel respectvolle zaak.
Want in ieder geval neger is geenen natief woord in deze regio
>>
>>221138440
kzen nederlandse neger ikke
>>
>>221138465
Goed, maar dan zijt gij oock Geenen Neger meer
>>
>>221138381
hoog kehba gehalte om fysieke walging te voelen bij een persoons bestaan, ben je toch een vrouw aan het worden
>>
maar vegen ho maar
>>
>maar vegen ho maar
https://youtu.be/La2xQvw5KI4?si=WltgxvjTkJM0sIU3&t=16636
Natuurlijk niet zo een kwade Nederlander
>>
Jongens ik ben een van jullie ik ben ook autistisch waarom worden we geen vrienden en dan kan je mijn kont afvegen want dat doen vrienden voor elkaar
>>
Nee nee afgelopen
Belgia is geenen neger
En...
En echt gatverdamme
Iedereen verstrikt
>Neger is enen woord en het zuiden maar
>>
>>221138654
Ik (frts) vind dit teveel mijn zakelijke concurrent.
Dat zou je misschien niet zeggen.
Maar dit betekent dat als prosman of wie dan ook met enen diagnose beveelt alles wat ze hebben te behouden.
Dat, waar komt dit vandaan ervoor gaat betalen.
>Verlies je pensioen
>De wetenschap gaat hard gestraft worden en alles inleveren
>Pronto
>>
File: get-a-load-of-this-guy.png (122 KB, 498x383)
122 KB PNG
>>
De nederdraad is op sterven na dood maar fritsie en ik strijden door tot het bittere eind. Jullie zouden willen dat jullie onze overlevingsmechanieken zouden bezitten
>>
>Reissel
>Reisel
Rijssel
Zo heette Lille ookalweer
Trouwens geeb truuck
>>
Dikke negerlullen die blanke tienerkechs vullen vol met pozz zaad en dan mag ik het eruit likken
>>
krijg den kankertyfus
>>
Het heden den dage extreem rechts kent zijn eigen degradatie niet te zeggen dat
>>
Mijn ID nog als onderpand ergens liggen voor 50 euro restschuld van 100 koek. Nu kan ik niet naar de shoppa als we dadelijk in het korte autibusje de stad onveilig gaan maken als een stel rampdebielen. Kan 10 euro pinnen en mensen schooien voor mij een grammie te halen maar ik denk dat ik liever ga kijken bij de vapewinkel ofzo. Sigaren laat ik voor wat het is ik wil echt stoppen. Straks gesprek over gedoogd wiet gebruik en dan vragen om pleisters en spray icm met mijn vape. Inshallah poging 37 het gaat lukken. Einde blogpaal
>>
File: 23325476.jpg (481 KB, 1920x1280)
481 KB JPG
Ik ben geen afbeeldingen tovenaar

https://bender.backme.org/
>https://youtu.be/La2xQvw5KI4?si=MEr6Su2zgUh-tmC9&t=18540

https://youtu.be/La2xQvw5KI4?si=mcKnYf4gMwZRccOb&t=18621
duw het niet aan als je wilt niet bedoeld
>>
We hebben reeds bescherming voor den vieze extreen zijn cultuur rechtsen
>>
https://youtu.be/qw0X1f6-iqM?si=u-pUOIhZHzX6vfwj
>>
babes, i lied, ik ben ik gisterenavond al geland in praha maar who knows wat sommige anons zouden doen right
>>
>>221139064
schooi gewoon heel de dag zodat je 70€ hebt
>>
File: 6754f98.jpg (429 KB, 1280x1702)
429 KB JPG
Het hoeft niet zo erg te zijn als toen
jah dikke lul 10 cent
geevent links*

*Zijn-cultuur
dat is
want we gaan niet stalin-communisme-dictators

Hé Belgia het is tijd dat de V.S. van ons gaat horen
Maar alleen als Ruslandje het eigen Ruslandje is
En dat kan goed komen
Maar dat is misschiwen niet meteen helder.
Ja want zo is het boo uit't noorden
>Ik weet het zelf zelfs ook nog niet. Net als België trouwens
>>
kanker tyfus zijn cultuur extreem rechts
Jah geen dank dat ik het zeg
Dit gaat zo niet werken
>>
ik moest pissen en ik stond bij de wc en ik pakte een papiertje om mijn pik te snuiten nee ik heb geen cte
>>
eg lekker weer in praha, the clash staat aan

https://www.youtube.com/watch?v=fFYLCj-hCsc
>>
Misschien om den feministen dat den extreem rechtsen niets ten zeggen hebben tegen Den Führer
Maar dat is dan alleen als je je zelf overlevert
>>
>>221139573
paal tenminste fotos ipv dat gemekker
>>
eg so bored met de usa uuuugh

https://www.youtube.com/watch?v=2D-l1MauBmM
>>
>Nieuwe spelletje
Je overgeven an frizie
>>
frits bak jij ?
>>
Belgiës doen het ook
geef jezelf gewoon over
>>
>>221139711
nee
daar hou ik nie van
>>
>>221139713
aan den drank?
>>
gebak

>>221139802
>>221139802
>>221139802
>>
File: fin7.png (120 KB, 193x302)
120 KB PNG
>>
File: Ad Wezel.jpg (104 KB, 768x768)
104 KB JPG
Frtis conclusie:
>Met België
Niets an den hand
Met boo Holland
Boel heel veel an den hand

KEY 4Enochian:
Othil lasdi babage od dorpha, gohol, g chis ge auauago cormp pd dsonf vivdiv? Casarmi oali mapmsobam ag cormpo crpl, casarmg croodzi chis od vgeg, dst capimali chis capimaon: od lonshin chis ta locla. Torgu nor quasahi od f caosga: bagle zirenaiad dsi od apila. Dooaip qaal, zacar od zamran obelisongrestel aaf normolap.

English:
I have set my feet in the south and have looked about me, saying, are not the thunders of increasenumbered 33 which reign in the second angle? Under whom I have placed 9639 whom none yet hathnumbered but one, in whom the second beginning of things are wax strong, which also successively arethe number of time: and their powers are as the first 456. Arise, you Sons of pleasure, and visit the earth:for I am the lord your God which is, and liveth. In the name of the creator, move and show yourselves as pleasant deliverers, that you may praise him amongst the sons of men

>>221139789
In ieder geval Vergadering van Gelovigen
>Pelgrim Father5s
>Heil Sieg echt
>>
Tantoe mooi ze verkopen sigaret tabak in sigaren omhulsel gewikkelt in een pakje van 10. Echt lange dikke knoeperts, als een buideltje met sigarettabak dus de sigaar. Niet te roken normaal als sigaar maar is dus bedoelt om sigaretten te schieten en te slopen. Kifesh mijn idee is gewoon gecommercialiseerd om van sigaren sigaretten te schieten maar nu had ik voor 15 euro dus per sigaar ongeveer 12 sigaretten dus 120 sigaretten voor 15. Niet verkeerd. Ook ff zilveren armbandje gehaald voor de rizz, draag al lang niks meer van accesoires dus ffkes iets om de pols dun zilver bandje voelt wel fijnito. Ojah en een glazen bubbel pijpske gescoort met roze gouden screen framepje dat erin kan, kan je als meth en wiet pijp allebei gebruiken.

[Advertise on 4chan]

Delete Post: [File Only] Style:
[Disable Mobile View / Use Desktop Site]

[Enable Mobile View / Use Mobile Site]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.